Lehet, hogy Exleprás sztorijának főhőse annyira tuskó volt, hogy a mai napig nem tanulta meg melyik a jobb keze és hiányos IQ-ját próbálta némi hangerő és testi erőfölény fitogtatásával ellensúlyozni. Gyerekkorunkban mindig azt mondták, hogy amelyikkel eszel az a jobb. Na de ha valaki balkezes? Lehet, hogy emberünk a gének játékának áldozata?
"És ha jobb kéz, akkor mi van...?!", ez maradt meg leginkább bennem egy eset után:
Pár hete a pécsi tesco parkoló, parkolós részéről kanyarodtunk a parkoló bevezető részére. Mellettem feleségem, hátul a kocsiban (ezeréves astra kombi) plüssjáték hegyek, mivel pont költözködtük, és útbaejtettük a boltot. A kereszteződéshez érve épp egy autó haladt el balról, természetesen elengedtem, mögötte kicsit lemardva egy másik jött, s mivel elsőbbsége a jobbról érkezőnek van, indultam volna, hogy nagyívben rákanyarodjak a kivezető sávra.
De az éppen odaérő autós(?) (állat?) ezt nem érzékelte, így a rövid gázadás után már fékezhettem is. Alig indultam el, kicsi volt a sebesség, a tipo vezetője (asszem az volt) mégis látványos manőverrel rántotta el a kormányt balra (még jó, hogy nem jött szemből senki), és ordenáré módon átordított. Becsszó, csak annyit csináltam, hogy a bal kezemmel a felemelt jobb tenyeremre mutattam, és szájról olvashatóan artikulálva mondtam, hogy jobb kéz szabály. Nem volt bazmegelés, vagy más, főként a feleségem végett. A faszi még mindig vörös fejjel anyázott, aztán búcsúzóul beintett egyet.
Gondoltam, csak elmagyarázom már ennek az őstuloknak, hogy mi a helyzet és utána kanyarodtam, hátha leparkol. Még egy egyujjas victory-t lengetett be, amikor meglátott a tükörben, aztán gyorsan félreállt, kirobbant az autóból, és a kocsihoz rohant. Csak a mellettem ülő páromat sajnálom így utólag, tényleg baromság volt az egész. A benga barom megállt az ajtó mellett, tett egy kedves megjegyzést a plüssállatokra (Mivan bazmeg? Mit integetsz? Hova a kurvaanyádba jössz? Húzzál a plüssjátékaiddal a picsába, te köcsög!), már nem emlékszem rá, hogy mit mondott még, mert be is ijesztett egyet, és azon voltam, hogy lehetőleg ne egyen meg ebédre.
Csak annyit tudtam mondani, hogy "csak annyit mutattam, hogy jobbkéz szabály van". Erre jött a egy támadhatatlan érv, valahonnan a gerincvelő környékéről: "És ha jobb kéz, akkor mi van bazmeg?" Semmi. Erre nem tudtam lépni. A ráadás csak annyi, hogy míg ő visszaszállt én elgurultam mellettük. Hátul egy kislány ült, az anyósülésen egy nő. Neki megint csak annyit próbáltam mondani, hogy nem akaram kötözködni, csak rámutattam a jobbkezemre. Az asszony keserves arccal nézett vissza, szerintem ismeri a férjét. Csak sajnálni tudom. Őt is, meg a gyereket. Remélem ez a barom, legközelebb egy pirosan villogó vasúti átjáróval találkozik és abba köt majd bele (És ha piros, akkor mi van?!).
(ui.: nem általános, hogy a bevásárlóközpontok parkolóiban különösebben figyelnék a jobbkézszabályt, nem is ez a gond, akad sok figyelmetlen autós, de a reakció némileg kiábrándító volt.)
mxplanet 2008.06.26. 08:23:18
(utolsó..)
Secnir 2008.06.26. 08:36:07
meg ott, hogy amikor jött üvölteni és odahajolt az ablakhoz nem nyitottad ki erőből.
koppanásig.
ex-dr. vuk 2008.06.26. 08:40:24
aqweren 2008.06.26. 09:01:03
Emmeg egy hiperintelligens ember lehetett. Szerintem 70-es IQ alatt nem kéne jogosítvány osztogatni....(Off: gyógypedagógiai értelemben a 75-ös IQ alatti személy enyhén értelmi fogyatékosnak számít ON)
kolbász 2008.06.26. 09:13:05
A fickó viselkedése meg nagyon gáz, de sajnos mindennapos dolog! Nekem adott már elő hasonlót jól szituált 50-es családapa is!
A jogsihoz rendes pszichológiai alkalmassági kéne! Persze ezt is mindenki megvenné, mert itt mindennek megvan az ára! De csak néhány faszt kiszűrnének már jobb lenne!
MrZed001 2008.06.26. 09:19:06
Víz Elek 2008.06.26. 09:21:11
Ilyen barom ufókat egyszerűen el kell engedni, szarakodjon vele az ő családja!
kolbász 2008.06.26. 09:23:21
plüssállat 2008.06.26. 09:27:12
Petike82 2008.06.26. 09:30:23
IQ+érettségi nem lenne hülyeség.
renesis 2008.06.26. 09:38:27
- aki a közlekedés több mint a szabályok betartása, elég amatör dolog kihajtani egy balról jövő autóelé abevásárlóközponti parkolóban,mégha igazad is van.
- utána menni is amatör dolog, föleg, hogy utána csak kussoltál.
Amúgy teljesen igazad van! Én is átéltem ehez hasonlót-megtanultam, hogy nem szólok senki,mentem magam.
MrZed001 2008.06.26. 09:39:00
EQ, azaz érzelmi kvóciens nélkül viszont mit sem ér, hiszen elég sok az okos de szociopata jellegű humanoid hazánkban (embernek nem nevezném, annak vannak kritériumai)
Shadow 2008.06.26. 09:42:17
Rocko- 2008.06.26. 09:43:09
avogadro00 2008.06.26. 09:45:44
avogadro00 2008.06.26. 09:47:51
pedrinho 2008.06.26. 09:49:35
no comment.
az ilyeneket simán feljelenteni, autóját összekarcolni széttördelni.
túl sok az agybeteg
w a s d 2008.06.26. 09:50:11
EQ teszt nem kell, mert nég megbuknék.:D
A Galaxis Elnöke 2008.06.26. 09:52:52
Mindenki csak a másikat taposva, mintha egyedül élne ebben az országban, a hasznot lesi.
Elépesztő, ami ebben az országban folyik.
azta 2008.06.26. 10:00:47
kolbász 2008.06.26. 10:04:18
TH 2008.06.26. 10:05:42
OK, te holnaptól hajts a bal oldalon!
kisgenya 2008.06.26. 10:06:07
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.06.26. 10:11:11
+ kereszteződésben meg van értelme a jobbkéznek.
mxplanet 2008.06.26. 10:12:34
ehehehehe
meg spanyolcsizma, mi?:)
Dezsőke 2008.06.26. 10:15:09
parkolókban meg jobbkéz szabály van. a sok tulok tanulja meg. nehogy már annak legyen nagyobb szája, aki nem tartja be a szabályokat.
kolbász 2008.06.26. 10:17:54
nanemá 2008.06.26. 10:19:59
Andor 2008.06.26. 10:21:19
A teszkóban a jobbkezest én is be szoktam nézni, mert valamiért az a benyomása támad az embernek, hogy a bevezető út valami főútvonal-féle. Persze ezt nem támasztja alá semmi, csak a hely fílingje. :)
Mondjuk ettől még nem ordítanám le a haját annak, aki jelzi, hogy figyelmetlen voltam.
AZso · http://www.azso.hu 2008.06.26. 10:23:51
Tényleg meg kellene tanulni, nem mutogatunk, nem anyázunk, mert kiugrik egy ilyen benga a kocsiból és akkor oda a lelki békénk... Menjen, vigye a kis családját vissza a kis otthonába, fárassza őket...
Majd a rendőr büntet, az az ő dolga...
w a s d 2008.06.26. 10:26:41
Deneware 2008.06.26. 10:27:30
Affeneegyemeg 2008.06.26. 10:27:51
A parkolóból kihajtáskor mindig a közúton haladónak van elsőbbsége, akármekkora is a parkoló!
A pakolókon belül csak akkor érvényesek a KRESZ szabályai (jobbkéz stb.), ha azt külön kiírják, mert a parkolóterület nem közút!!! Arról kihajtani pontosan úgy kell, mintha a saját portádról hajtanál ki a közútra!
AZso · http://www.azso.hu 2008.06.26. 10:29:01
Ezzel együtt, ezek mind-mind kirívó esetek még így is - szerintem. Reggel több száz autó vett körül, de senki sem hőbörgött. Persze, voltak seggfejek, akik a platós kisteherrel úgy soroltak be a mellettük álló személyautó sávjába, hogy tisztelet nem sok volt benne (vagy legalább index), ez mondhatni mindennapos. A többi szerintem defenzíven kivédhető. Aki siet, mindig elengedem. Siessen, haljon meg máshol, de ne az én baloldali ajtómba ékelődve...
w a s d 2008.06.26. 10:30:09
A "nagy" Tesconál van egy tábla, rajta felirat, hogy a parkoló területén a KRESZ szabályai érvényesek.
winR 2008.06.26. 10:31:51
kolbász 2008.06.26. 10:31:59
Nagyon sok helyen ki van írva, hogy a jobbkéz szabály érvényes!
lotht 2008.06.26. 10:32:42
Azt hiszem, megértette, amikor a csúcsára állított háromszöget mutattam vissza neki. És valóban, kissé a lombok között ott lapult a sajt is.
rcgames.ro · http://rcgames.ro 2008.06.26. 10:34:27
Ugyanakkor a leghulyebb szabaly is, amit orokoltunk de sajnos nem valtozott meg a kozlekedes rendjevel. Szerintem nem csak en gondolom azt, hogy balkezszabaly logikusabb lenne...
Charlie Drop 2008.06.26. 10:43:41
tényleg, erről jut eszembe, ha van egy egyiránű, de két sávos út, akkor hogy működik a jobbkéz szabály?
Mondjuk hogyha pont az út másik oldalán hajtok. Mert ugyanilyen szitu volt a soroksári madaras tecsónál is a múltkor, fel sem merült bennem, hogy jobbkéz lehet egy többsávos úton.
Szóval ilyenkor mi van?
azta 2008.06.26. 10:45:07
(aztán még egy kedvenc: óriási forgalom kifelé /árkád/, a sorompót emiatt felnyitják, a jóember meg tuszkolja befelé a kártyáját perceken keresztül -> még nagyobb sor :D)
"A teszkóban a jobbkezest én is be szoktam nézni, mert valamiért az a benyomása támad az embernek, hogy a bevezető út valami főútvonal-féle. Persze ezt nem támasztja alá semmi, csak a hely fílingje. :)"
pont ugyanezt mondom én is. kellene oda valami tábla. (szerintem volt már egy ilyesmi cikk a totalcaron. mintha.)
zulu 2008.06.26. 10:49:04
Amennyiben a parkolóból közútra jössz ki, akkor persze igazad van.
Csakhogy ezek a parkolók általában úgy néznek ki, hogy van egy csomó párhuzamos út, itt lehet parkolni, a két végükön fut egy egy út ami összeköti őket, de ezek ugyanúgy a parkolókomplexum részei, nem főutak! Tehát itt igenis érvényes a jobbkéz.
Szvsz macisajtot mindenhová. Bár a tulkok azt is le..rják nagy ívben
gravy_t 2008.06.26. 10:49:43
Hadd idézzem neked a KRESZ 1. §-t:
A rendelet a Magyar Köztársaság területén lévő közutakon és közforgalomtól el nem zárt magánutakon folyó közlekedést szabályozza.
és léccike írd már ide, hol van az, hogy a parkolóból kihajtóknak van elsőbbségadási kötelezettsége, kössssz.
Walaki 2008.06.26. 10:50:07
Ismeri egyáltalán valaki a jobbkézszabályt Pécsett???
kolbász 2008.06.26. 10:53:19
Jobbról jön egy kocsi, te belül mész, akkor ha egyenesen át akar menni elengeded, ha kis ívben a külsőbe kanyarodik no problem! De őszintén nem tudom biztosan, szerintem a Kresz erről külön nem ír! Nincs is ilyen máshol (tudtommal) csak az Auchannál! Biztos francia módi, bár én kint sem láttam ilyet.
pojáca 2008.06.26. 10:56:33
Charlie Drop 2008.06.26. 10:57:26
tehát akkor belülről is érvényes a jobbkéz?
hisz ha jól értelmezem a belő sávba em csatlakozik út...
hm, fura
név 2008.06.26. 11:01:06
Egyébként meg minek engedted el az elsőt balról, elsőbbséged van, menni kell. Az ilyennek meg neki kell menni jól, aztán próbálja meg elkerülni a villanyoszlopot...
gravy_t 2008.06.26. 11:03:44
ha a haladási útvonalatok nem keresztezi egymást, nem jön létre elsőbbségi helyzet.
Bird 2008.06.26. 11:03:45
Ergo a "balkézszabály" arra lenne jó, hogy rengeteg baleset történne, ahol ráadásul a sietős nemkörülnézős lenne a jófiú, aki meg be akarja tartani a szabályt, az a hunyó...
Szóval igazából amit írtál, az egy veszélyes hülyeség...
név 2008.06.26. 11:03:58
Vezír 2008.06.26. 11:05:10
Affeneegyemeg 2008.06.26. 11:05:28
Akármi van kiírva, az a parkolón belül érvényes!
A parkoló területéről a közútra való kihatásnál nincs jobbkéz szabály! A közúton haladónak van előnye!!!
Vigyory 2008.06.26. 11:09:30
zulu szólott igazat. Közlekedésre alkalmas úttestek kereszteződése esetén a KRESZ nem tesz különbséget "parkolóban lévő" és "nem perkolóban lévő" utak között. Két úttest ahol találkozik, az áthaladás sorrendjét 3 dolog határozza meg (hacsak nincsen lámpa, vagy forgalomirányító személy). Sorrendben:
1. Az úttestek találkozásánál elhelyezett elsőbbséget szabályozó tábla (lásd: macisajt, vagy STOP tábla - megjegyzem az utóbbi ÁLLÓ KEREKŰ JÁRMŰVET ír elő)
2. Tábla hiányában a KRESZ a JOBBKÉZ SZABÁLY néven közismert(????) szabályt betartását írja elő
3. A KÖLCSÖNÖS udvariasság elve (lemondhatunk az elsőbbségünkről, ezt a megfelelő módon egyértelműen jelezve)
Ezek a szabályok minden a közlekedésben résztvevő számára nem AJÁNLOTTAK hanem KÖTELEZŐ érvényűek. Még ránk a közismerten morális és mentális posványban dagonyázó magyarokra is. Szégyen, de mi bármikor alul tudjuk múlni még magunkat is (ebben is), ami nem egyszerű dolog ám! :-)
Naokig lehetne sorolni a magyar közlekedés rákfenéit, úgymint
- biztonsági öv
- körforgalom
- egyirányú utca
- jobbkéz szabály
- villamos sinek az utakon (megérne egy misét ez is)
- sebességhatárok
- mobiltelefon használata...
...reggelig tartana felsorolni mimindenben vagyunk világraszóló birkák... (bocsi a bárányoktól, nem akartam őket sértegetni)
gravy_t 2008.06.26. 11:17:15
"A parkoló területéről a közútra való kihatásnál nincs jobbkéz szabály! A közúton haladónak van előnye!!!"
most komolyan, ezt honnan veszed?
Charlie Drop 2008.06.26. 11:24:11
ez jó, ha lehetséges az ütközés el kell engedni, addig észre sem vettem, míg jobbról nem jött az autó... ő engedett el végül is engem... szerencsére nem volt baj, de ezért kérdezem, hogy ebben az esetben mi van
(más vki írta, hogy ha keresztezi az utamat, igen keresztezte volna)
vanek 2008.06.26. 11:26:25
bonito 2008.06.26. 11:27:22
Charlie Drop 2008.06.26. 11:28:09
"és az útkereszteződésben, annak teljes szélességében, elsőbbsége van az elsőbbséggel rendelkezőnek! tehát okafogyott dolog külön eseteket nézni. ha ütközés lenne lehetséges, el kell engedni!"
ez azt hiszem nem teljesen igaz, hisz ha két sávos az út és ráadásul a két oldal két különböző irányban halad (ergo a szembejövőnek balról jön, az aki mondjuk nekem, jobbról) nem lehet szó elsőbbségről...
csoffadtmiskolci 2008.06.26. 11:31:27
Tetszik nem tetszik, nagyobb darab embernek nem szólunk be, és akkor nem kell magyarázkodni az asszonynak... Amíg nincs karambol, jobban jársz ha kussolsz, és magadban jól elküldöd a kurvaanyjába, minthogy megvereted magad, és rinyálsz egy blogon... :)
Vigyory 2008.06.26. 11:34:08
Egyenrangú útkereszteződéseknél egyszerre 4 irányból érkező járművek esetében a KÖLCSÖNÖS UDVARIASSÁG elve alapján az INTELLIGENS gépjárművezetők kultúráltan megosztoznak az áthaladás sorrendjén. Mint egy fantasy regényben tudom...mégis ez az előírás... :-)
Peppone Botazzi 2008.06.26. 11:35:13
Lunitari 2008.06.26. 11:40:34
Láttál Te már sok ilyen bevásárló központot? A közútra általában körforgalommal kerülsz ki, a többi a nagy parkoló része...érted? Tehát mikor középütt száguldozol és nincs macisajt bizony akkor jobbkéz.... Szerintem arra gondol, ha parkolóból indulok (pl a Főút széléről) akkor nekem kell elsőbbséget adnom...., de ez nem az a pálya.....
dhole 2008.06.26. 11:45:11
Lunitari 2008.06.26. 11:49:04
Jól mondod egy apró hibával! Nem elé kell kimenni..oldalról belemenni...ha ő jön neked még Te halsz meg olcsó autóba...
Charlie Drop 2008.06.26. 11:50:36
persze, van, kösz a kérdésed :D
De ugye az egyenrangú útkereszteződésnél a fordított esetben ugye a szemböl jövőnek van elsőbbsége, hisz az van jobbra ;)
Szóval így, no mind1, majd jól figyelek.
TH 2008.06.26. 11:51:32
Szerinted miben különbözik az, ha stoptáblád van és jönnek jobbról, vagy ha jobbkezes útkereszteződéshez érsz és jönnek jobbról?
Te persze a 2*2 sávos út belső sávjában haladsz.
Szóval? Van különbség? Ha igen, mi?
TH 2008.06.26. 11:52:37
Hát nem árt figyelni olyankor, ha a kereszteződésben a másik útról érkezőknek van elsőbbsége...
Repülő Majom · http://www.kutyushop.hu 2008.06.26. 11:52:53
Lunitari 2008.06.26. 11:57:02
pista 2008.06.26. 11:59:29
De a legjobb ha nagyranősz, és kerékkulcs is van:)
Lunitari 2008.06.26. 12:02:59
ChristianJ 2008.06.26. 12:05:46
Kereszteződés, 4 db Stop tábla, mindenki megáll, elindulás érkezési sorrendben.
Valahogy itt én még a Stop táblánál megálló (és nem lassító) embert sem nagyon látok :(
Charlie Drop 2008.06.26. 12:06:21
nyilvánvalóan, ha egy 2 sávos úton haladok, a belső sávban, akkor nekem jobbról a jobb oldali sáv van és nem a kereszteződés (egyenrangú útkereszteződés esetében). Természetesen, ha van macisajtom, stoptáblám, akkor nyilván megállok.
TH 2008.06.26. 12:07:07
Én nem vezettem az USA-ban, de mégis tudom, hű de okos vagyok! :))
Egyébként most vess meg: én sem állok meg a STOP tábla vonalánál, ha onnan nem látom be a kereszteződést. Ott állok meg, ahonnan belátom, és bizony, van amikor ott is gurulok még 2-3 km/h-val. Tudom, monnyak le!
TH 2008.06.26. 12:09:30
Ne vedd személyeskedésnek, de ez borzastó nagy butaság, amit írsz! Alapszinten nem érted a KRESZ-t ezek szerint. A belső sávban haladva is elsőbbsége van a neked jobbról érkezőnek egyenrangú kereszteződésnél. A macisajt v. a stop tábla csak egyértelműsíti az elsőbbségi viszonyokat. Ha nincs kint, akkor is egy adott irányból jövőknek van elsőbbsége egy másik iránnyal szemben, nem csak egyes sávoknak.
Szörnyű, hogy neked ilyen tudással jogsid lehet. Ez nem csak téged, de a rendszert is minősíti. És tényleg nem megbántani akarlak, de ez döbbenetes, hogy valaki ennyire ne értse az alapvető szabályokat!
TH 2008.06.26. 12:10:45
Te hogy tanultad a kresz-t? Hogy vizsgáztál le?
És hány éve vezetsz?
ChristianJ 2008.06.26. 12:11:47
Példa: adott egy út, nekem is Stop tábla és a jobbról jövőnek is. Ugye, ha mindenki megállna, akkor én megállaok, aki jobbról van, elindul, majd a következő megáll és én jövök
Na itt szoktam kb 2-4 percet várakozni, még találok valakit, aki nem lassítás nélkül robog át, mert hogy ő jobbról van.
TH 2008.06.26. 12:13:11
OK, értelek! :)
Hát bizony, nálunk a jobbról jövőket el kell engedni, csak utánuk mehetsz. Ha kicsit rámenős vagy, előbb-utóbb átengednek azért, és még pofátlannak sem kell lenned!
ChristianJ 2008.06.26. 12:16:01
te állsz a táblánál és elengeded azt aki tőled jobbra áll
utána te elindulhatsz, mert a következő jobbról érkezőnek a Stop tábla miatt meg KELL állnia
TH 2008.06.26. 12:17:42
Hmm, ez értelmezés kérdése, erről most nem tudnék állást foglalni. Mindenesetre mivel a STOP tábla miatt megáll, ezért te már mehetsz is. Nyilván senki nem fog fékezés nélkül átmenni a stop táblánál...
Cool Taxation 2008.06.26. 12:18:04
Charlie Drop 2008.06.26. 12:18:10
hm, kösz, nem veszem magamra. de látom kiakasztott a dolog, nah inkább feltúrom a netet...
TH 2008.06.26. 12:19:02
Jó ötlet...:)
Bocs, tényleg nagyon letaglózott a dolog!
Charlie Drop 2008.06.26. 12:19:50
nyugi, vezetek pár éve, és szerintem jól tudom a KRESZT, ellenben többsávos utak kereszteződéséből nem rémlik a jobbkéz-szabály ilyen irányú kitétele (lehet mégsem tudom jól a KRESZT?).
Charlie Drop 2008.06.26. 12:22:36
semmi baj, igazából én is ugyanígy kiakadtam magamra, azt hittem jól tudom a szabályt, de még rágódok rajta. (persze elfogadom azt, hogy ilyen esetbe el kell engedjem a jobbról érkezőt, nincs ezzel baj :) )
TH 2008.06.26. 12:23:02
Lehet. Ha a jobbról jövőknek elsőbbsége van, akkor tökmindegy, hogy ezt egy tábla tudatja veled vagy egyenrangú a kereszteződés, de elsőbbségük van. Miért, te hogy képzeled a dolgot, ha a neked jobbról jövő balra akar kifordulni (magyarul keresztezi az utadat). A jobb szélső sáv elengedi őt, a belső meg átrobog előtte? Sávonként külön elsőbbségi rangsor lenne? És akkor erre mi a szabály szerinted?
Egyenrangú a kereszteződés, ezért a jobb szélső sáv elengedi. Beljebb jön egy sávval. Akkor már a belső sáv mellett áll, nekik jobbra. Akkor itt balkézszabály alapján a belső sávnak van elsőbbsége? Vagy ezt így hogy?
TH 2008.06.26. 12:24:11
OK, annak örülök, ha nincs harag! :)
A lényeg, hogy gondold végig logikusan a kérdést! :)))
Ha meg már megértetted a lényeget, akkor az előző hsz-emet tekintsd tárgytalannak!
Cool Taxation 2008.06.26. 12:25:36
Igaz, eddig csak egyszer volt ilyesmiben részem, de ha úgy vezet valaki, hogy a szabálytalankodó hal meg, akkor hamar lezárják az eljárást az "elkövető halála miatt" és gyorsan fizet a biztosító.
Páromat megtanítottam rá, hogy mindig az ajtóba hajtson bele, mert ott az ember a gyűrődési zóna és megúszhatja sérülés nélkül.
Charlie Drop 2008.06.26. 12:29:46
A logikát értem :) Nincs is ezzel baj, igazából az életszerűséggel van gáz, na mind1, lapozok és figyelek :) Jobban :)
Kamikaze 2008.06.26. 12:40:01
Perillustris 2008.06.26. 12:55:10
fairplay50 2008.06.26. 12:57:11
Perillustris 2008.06.26. 13:09:29
? 2008.06.26. 13:13:13
"Páromat megtanítottam rá, hogy mindig az ajtóba hajtson bele, mert ott az ember a gyűrődési zóna és megúszhatja sérülés nélkül."
Azt nem tanítottad neki, hogy egyet a fejbe, kettőt a mellkasba?
Emberek! Nem kell mindent megbosszulni.
Perillustris 2008.06.26. 13:21:38
Semmi agresszivet nem csinalt, csak olyan helyeken autozgatott, ahol tipikusan nem adtak meg a soforok az elsobbseget neki.
Eleg jol elt belole.
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.06.26. 13:23:18
Roy 2008.06.26. 13:25:13
Bacu 2008.06.26. 13:37:02
Már rég megtanulhattátok volna, hogy Magyarisztánban felesleges játszani a helyi igazságosztót!
Reggel tankolás után beálltam keréknyomást ellenőrizni. Egy kompresszor működött, arra az oldalra is álltam be (csak ott volt cső)
Másik helyre az öregasszony ezerrel beáll, majd autóból kirohan és gyors nyomásellenőrzésbe kezd... no comment
Most álltam volna neki kiosztani?
Lehet én vagyok a hülye, de én ilyenek miatt már nem izgatom magam. Inkább végignéztem a bénázását, majd a végén hangosan : Nagyon szívesen!
A bömös, mercis állatokat meg mindig előzékenyen el kell engedni!!! Mögöttük autózni a legjobb, mivel tolja le a népet, te pedig nyugiban az oldalvízén elmehetsz :)
Pöcsi 2008.06.26. 13:54:02
Perillustris 2008.06.26. 14:29:07
ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.06.26. 15:37:39
aqweren 2008.06.26. 17:39:09
B.GY. 2008.06.26. 21:40:07
név 2008.06.26. 22:54:22
respect
Valaki más 2008.06.26. 23:43:45
Petyaaaa 2008.06.27. 04:31:01
Szóval olyan ez, mint a bizalmi elv: sci-fi. Ha a bizalmi elv szerint vezettem volna, már évek óta halott lennék.