Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Egyszerűen rámtolatott

2008.06.30. 16:09 :: Kisikasa

Nem igazán értem Krisztina mivel érte el, hogy a történetben szereplő férfi ilyen furcsa módon reagáljon egy mosolyára. Ez valamiféle új udvarlási forma vagy tetszésnyílvánítás? Utoljára ilyet az oviban tapasztaltam mikor a fiúk a lányok copfjait tépték, ez is valami olyasmi csak nagyban.

Megosztanám Veletek, mi történt néhány nappal ezelőtt Velem, miközben a délutáni melegben hazafelé autóztam.

Utam vége felé balra kellett kanyarodnom, így hát besoroltam a balra kanyarodó sávba, megálltam, mert a lámpa piros volt. Előttem egy másik autó állt. Semmi különöset nem csináltam, hacsak azt nem, hogy elmosolyodtam a reggeli rádióadás ismétlésén. Azt láttam, hogy a vezető a bal oldali tükörben visszanézett, jól megnézett magának.

Váltott a lámpa, elindultunk. A következő lámpánál ismét az előbbi autó állt előttem. Beálltam mögé, vártam, hogy zöldre váltson a lámpa. Egyszer csak azt látom, hogy a fentebb említett autó vezetője a kocsit hátramenetbe kapcsolja. Először az villant át az agyamon, hogy a tőlünk jobb oldalra lévő garázsokba akar valakit esetleg beengedni, de mivel szemben az úton senki nem volt, ezt elvetettem. Automatikusan megnyomtam a dudát, mert azt hittem, csak véletlenül indul el hátrafelé. Hát, nem véletlenül.

Na, amit ezért a dudaszóért kaptam. Az ablakom egy fél tenyérnyire volt leengedve, nem teljesen értettem mit mond a vezető, azt viszont hallottam, hogy torka szakadtából ordít. És tetézve az ordítozást, még egyszer hátramenetbe kapcsolt, és megindult a kocsim felé, aztán egy nagy zökkenéssel megállt.

Én meg csak néztem, mint rozi a moziban és baromira nem tudtam, hogy mi történik, mit csinálhattam, amivel így kivívtam ennek az állatnak az ellenszenvét. A második hátratolatásra már nem is reagáltam.

Azt javaslom az ilyen tesztoszteron túltengésben szenvedő baromnak, hogy máskor ne egy nőt nézzen ki magának, hanem egy hasonló méretű férfit és azzal emberkedjen.

55 komment

Címkék: biztonság közlekedés autó hülye veszélyes női sofőr

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.06.30. 16:15:07

Az "igazi" férfi, pfff... Heretörőt neki!

Polli80 2008.06.30. 16:24:43

Inkább ráültetném egy hereverő heverőre... :-)

sfdrake 2008.06.30. 17:05:19

esetleg engem érdekelne milyen autóval volt lehet az egyes és a hátramenet egymás mellett van és szarolt a váltója, persze nem feltétlen csak egy tipp ettől még üvöltés helyett kérhetne elnézést

SLaci 2008.06.30. 17:13:42

Ha lenni fasz, fasz autóval, ahol hátramenet lenni egyes, hinni én, vagy nem, hát nem lenni köcsög, mert én lenni köcsög.
Jó, amikor vezetni nem tudó barmok még köcsögök is.

köpcöspapa 2008.06.30. 17:40:12

ha bénázik az egyessel, akkor meg pláne húzza be fülét-farkát és ne üvöltözzön

szomorutojas · http://tojas.blog.hu 2008.06.30. 17:44:32

ez a rükverc-egyes keveredés velem is megesett már, bérelt vw poloban a kezem súlyától lenyomódott a váltó, és mivel szokatlan is volt a kocsi, a váltó is, rükvercbe tettem, sôt, meg is indultam.

de nem ütköztem, vagy kiabáltam senkivel :)

2008.06.30. 18:51:04

Nem tudom, milyen autó volt, de hasonló esetben (ha em egy gallyrácsos terepjáró) azért bíznék abban, hogy ő sem akarja összetörni a becses autóját, márpedig, az, hogy valakire rá akar tolatni, ezzel is jár...
De hasonló "érzékeny lelkű" sofőrrel már én is találkoztam: a párommal autóztuk a körúton, ő vezetett, én az anyósülésen. A lámpánál álltunk a Király utcánál, mikor már nem emlékszem, pontosan mitől (beszélgetésünkben röhögtünk fel valamin vagy a rádióban mondottakra), de a mellettünk álló izomaudis csávó elkezdett üvölteni velünk, hogy ne bámuljuk, és mit képzelünk.

Karmadealer 2008.06.30. 19:00:46

Ezek a szétkokszolt gyökerek olyan érzékenyek mint egy hisztis kis szűzkurva. Biztos a hormonok teszik, de szánalmas amikor egy nagydarab férfi rózsaszín feszülőspólóban, a kötelező smukkal a nyakában kékülő fejjel cirkuszol mintegy klimaxos öregasszony.
Az a baj hogy némelyik már alapból eleve olyam megmosolyogtató mint ha a saját karikatúrája lenne, ezért nehéz megállni hogy ne röhögjed körbe.

Reggie 2008.06.30. 19:06:24

Lehet h a sajat kocsijaval uvoltozott...
En is ideges lennek ha a kocsim mindig a hatramenetet venne be 1 helyett, es meg orditanek is a kocsimmal...

psz 2008.06.30. 19:14:50

Mondjuk szerintem fölösleges volt rádudálni, lehet, hogy nem egy kopasz tahó volt (bár látom, mindenkinek így jelenik meg), csak egy kezdő vezető, aki idegességében félrekapcsolt. És valszeg ő is észrevette, hogy valami nem stimmel, nem ment volna beléd. Viszont amikor rádudáltál, azt hitte éppen mögötte van egy kopasz barom, aki keménykedik, és a feszültségben persze visszakiabált. Szóval nyugodtabban, dudálni meg tényleg csak ha muszáj.

Vérnűsző Barom 2008.06.30. 19:16:00

Nem lehetséges, hogy egyszerűen ennyire csúnya vagy?

Mastadoc 2008.06.30. 19:16:10

sfdrake 2008.06.30. 17:05:19

Na ehhez gratulálok bammeg! Talán a csaj el kéne küldeni a kuvaannyába is, vagy tévedek?

SquareWire 2008.06.30. 19:27:34

Mikor kettesgolfunk volt olyan kikopott szinkrongyűrűkkel,hogy olyat még a világ nem látott,na akkor nekem is volt olyan, hogy kétszer is elindultam hátrafelé...persze nem akarattal

Perillustris 2008.06.30. 19:39:04

Hülyeség, taplóság, pofátlanság, figyelmetlenség egyvelege gurul nap mint nap az utakon. Mit mondjak, megszoktam.

Talán még szemberepülő Boeing 747-400-asra is számítok, amikor kimerészkedem az útra.

Oké, az talán túlzás.

Ami pénteken sokkolt, az is az volt: day2day.freeblog.hu/archives/2008/06/29/Ket_kerek_VS_ket_kerek/

pipedog 2008.06.30. 19:53:20

én ezt elhiszem , de mi történt utánna? mert ezek szerint neked tolatott. vagy nem jól értettem ?

zizi 2008.06.30. 19:56:41

Egyre erősebben gondolkozom azon, hogy vajon ebben az országban működik-e egy "Rendőrség" nevezetű "szerv" vagy csak költségvetési tételként léteznek? Egyre több az ilyen eszement kretén, akiknek már eleve jogsi se járna, sőt ha rajtam múlna még személyi sem. Nem lehetne bevezetni, hogy egy minimális pszichológiai ellenőrzés legyen minden kategóriára mondjuk 5 évente? Persze biztos ezt is sokan megoldanák egy borítékkal, de azért egy részük csak fennakadna a rostán.

rövidnadrág 2008.06.30. 20:20:44

A történet alapján nem lehet egyértelműen eldönteni, hogy a srác a Tudományos Akadémia rendes vagy csak levelező tagja... :)

Fatero 2008.06.30. 20:28:26

Nem ide való,hanem az előző bejegyzéshez inkább,ahol szétfikáztak minden BMW-s bunkót,de nem bírom megállni,hogy ne mondjam el. Vasmegyéből autóztam haza,és Bocska község előtt beértem egy még büdöske Wartburgot. Mindketten lassítottunk a falutábla láttán,de úgy döntöttem,hogy még gyorsan leelőzöm,ne szagoljam végig a falun a olajat,mivel bent a faluban már nem akartam "bunkó BMW-s módon" ráelőzni. Hát a fiatal barátunk,ahogy ezt észlelte rágyorsított,nekem nem jelentett gondot egy kisebb kövérrel elzúgni mellette a falu elején kb.90-el,Ő kb. 80-ra visszagyorsított,hogy ne előzzem meg.Ahogy elmentem mellette dudált mint egy állat,és a jobb keze középső újját rázta felfelé ! Akkor most Ő egy bunkó Wartburgos ? Olyan is van ? Vagy csak azon akart röhögni egész végig a falun,hogy szagolom a fingját a BMW-ben ?

Kangörény 2008.06.30. 20:40:38

psz, ha meg csak olyan hülye volt az illető, hogy nem vette észre, hogy rükvercbe kapcsolt, akkor törjön a mögötte álló kocsija is? A kürt pont arra való, hogy jelezzünk vele.

Tommy 2008.06.30. 20:40:40

Fatero: nagyon lepukkant, öreg bömösöd lehet, ha nincs még benne belső levegőkeringetés! :-)) Nekem az első autómban, egy '84-es Honda Accord Sedan-ban már benne volt...

szpartak 2008.06.30. 20:41:44

Erről az a szombati eset jutott az eszembe, amikor is gyalogosan hazafelé tartva (kb. éjfél körül), közvetlenül a nyíregyházi városi rendőrség bejárata előtt a következőre lettem figyelmes: elhangzik egy irtózatosan nagy, többé-kevésbé artikulátlan üvöltés, amelyből a következő foszlányokat sikerült elkapnom: "mennnnyyéééél máááár baaaazzmeeeg!" Ekkor vettem észre, hogy az úton két autó megy egymás mögött, a hátsónál letekert ablakok és üvöltésbe belelilult fejek, az elöl haladó pedig általam normálisnak ítélt tempóban közelíti azt az útkereszteződést, ahol balra szeretne letérni (amely az eset helyszínétől uszkve 60 m-re van, teszem hozzá). Hangsúlyozom, nem öttel, nem tízzel. Ezek után hősünk egy újabb röpke üvöltéssel tett javaslatot közlekedőpartnerének arra vonatkozóan, hogy az mit tegyen kedves édesanyjával, majd kövér gázzal tovább haladt.

Kérdezem én: nem lett volna egy "csöppet" egyszerűbb megelőzni, ha tényleg olyan zavaróan lassan haladt a másik?

Fatero 2008.06.30. 20:53:39

Kedves Tommy! Nem azért írtam ide be,hogy elmondjam : 1 éves 730 dA-t vezettem és valóban van benne belső levegőkeringetés,bár ha jól emlékszem,az már a 20 évvel ezelőtti 7-esemben is volt ! Mindemellett a Wartburg és a Trabant szaga igen átható tud lenni ! A lényeg az volt,hogy meg mertem előzni a kis f.szt,ezért idegzetőlődött !

dezsőke 2008.06.30. 20:55:59

azoknak a barmoknak akiket zavar a duda. ha felém tolat, vmivel jeleznem kell, hogy bocs ott vagyok.

Manyizga (törölt) 2008.06.30. 21:06:15

Öhhh... esetleg nem lehet, hogy fordítva történt? A hölgy ment neki az (utána jogosan ordítozó) előtte álló autósnak? :)
És most igazolandó magát a biztosító/pasi/férj stb. felé elmondja az ő verzióját?

Úgy: az éremnek két oldala van, a másik felet is meg kéne hallgatni, szerinte mi és hogyan történt. ;)

Peace! :)

Velem 2008.06.30. 21:16:35

VELEM, nagybetűvel, mert ÉN fontos Vagyok.

Tütűt.

M 2008.06.30. 21:24:23

feleségemet rendszeresen érik inzultusok vezetés közben ha egyedül van. ha ketten vagyunk, soha. szép vékony szőke lány, nem vezet rosszul, és soha nem agresszív. komolyan az gondolom (gondoljuk) h sok férfi védtelen nőkön éli ki az agresszióját/fusztrációját, talán mert tudja h neki egy ilyen helyzetben nem eshet bántódása.
azt remélem h egyszer valaki benézi h ott ülök mellette...

Donor 2008.06.30. 21:24:51

Perillustris:
Azt hiszed túlzás, de én éppen ma megyek a céges Fábiával, macisajt, megállok körülnézek erre egy 747-es Boeing gurult el keresztbe a teljes valójában járó hajtóművekkel.

Ja azt elfelejtettem mondani, hogy Ferihegyen dolgozok ;-))))))

Kifordított kacagány 2008.06.30. 21:38:31

psz 2008.06.30. 19:14:50
nemrég a szemem láttára tolatott bele egy tehetséges versenyző a lámpánál mögötte álló kamionba. pedig az még a dudát is nyomta, de a fickó rá sem hederített. ennyit a "nem ment volna beléd"-ről.

Donor 2008.06.30. 21:42:05

Na de komolyan. Miért kell mindig mindenkiről a rosszat feltételezni. Nekem is volt szar kocsim és én is üvöltöztem vele amikor harmadjára dobta ki az egyest és nem tudtam elindulni vele a zöldreváltó lámpától, miközben mögöttem nyomták a dudát.
Szerintem ebben az esetben rohadtul csak a kocsi iránt érzett idegesség ült ki az emberre, amiért mindig a hátramenet kattan be.

Mellesleg egyszer én egy izomagyu Jaguárost is elküldtem reflexből a k..va anyukájába amikor lerohadtam az öreg Jawa motorommal és próbáltam félretolni az út közepéről és ahelyett hogy elengedett volna elkezdte a dudát nyomni meg ordítozni hogy takarodjak előle.
Be is húzott egyet nekem, egyszerüen ledermedtem és nem tudtam megmozdulni a döbbenettől hogy ilyen van, de rajtam sisak volt és így én csak röhögésbe törtem ki, ő meg vérző kézzel bevágta magát a kocsiba és elviharzott. :D

Egyébként ezt rohadtul nem értem. Ha valaki lerohad miért nem képesek elengedni az emberek hogy letolja az útról? Csak a dudát nyomják, pedig izomból elég nehéz besorolni a normál forgalom ritmusába és ha elengednék mindenki sokkal gyorsabban mehetne a dolgára.

Párszor már segítettem ilyeneknek ha más nem azzal hogy lefogtam a sávot amíg félretolta a roncsát, de volt hogy kiszálltam és segítettem feltolni a járdaszigetre, mert egyedül nem ment volna neki, de mindenki csak centizte.

lápi lidérc 2008.06.30. 21:48:21

M 2008.06.30. 21:24:23
Oszt legfeljebb kapsz egyet a szerelővassal.
Szájkaratemester...

Donor 2008.06.30. 21:24:51
Biztos, hogy ma járt ott B-747-es?

daniferi 2008.06.30. 21:56:39

Nálam is történt egy fentihez hasonló eset az M0 úton. Miután sikeresen belefutottam egy nagy dugóba, felvettem a tempót. Fél percig 30km/h, aztán 5 perc állás. Az álldogálós időben, miközben jó kis napsütés, harminc fok volt kint, épp a klíma nélküli autóban azon gondolkoztam, elég lesz-e a víz. Egyszer csak egy rövid dudaszót hallottam hátulról. Tükör, majd pillanatok alatt felfogtam a dolgot, (miszerint nullásban állok és közben egy enyhe emelkedőn vagyok), s a fékre léptem. Kinyúltam az ablakon és mutattam a mögöttem levőnek, hogy "bocs, hülye voltam". Ő visszamosolygott, s békésen vártuk a továbbhaladást. Így is lehet.

sokkoló 2008.06.30. 22:16:13

Néha beleolvasok ebbe a blogba és egyszerűen nem is akarom elhinni már ezeket amik megtörténnek a magyar utakon.
Egy ideje én már a ködös Albionban élek(nem bírtam a kalandvágyból való otthonmaradást)és itt közlekedve ez egy más világ. Otthon is voltak jó autóim, sőt néha erőszakos is voltam stb., stb. Na itt aztán gyorsan leszoktam minden hazai idiotizmusról. Pedig itt tényleg komoly kocsik is mozgolódnak(Aston, JagXKR, Porsche tömegével, Audi RS8, Lambo, stb, stb) de egynek se jut eszébe gyorsan menni, mint a megengedett pláne baszorgatni a másik embert. Komoly szankciók vannak(törvényesek!!) és be is tartatják a közlekedőkkel.
Szóval kicsit vissza kellene venni sok embernek otthon is a behajtogatható arcból. A jó kocsi csak egy eszköz semmi több. Itt senki nem nézi le a másikat a Bentley Coupé-ban ülő nem cikizi le a 30 éves Nissan Micra-st meg mást se.
Szóval arra biztatok mindenkit hogy csendesebben, és ne adja fel a reményt hogy lesz jobb időszak is mint az "eredeti tőkefelhalmozás", és akkor majd a helyükre kerülnek a dolgok.

forumuser 2008.06.30. 22:28:21

"A hölgy ment neki az (utána jogosan ordítozó) előtte álló autósnak? :)
És most igazolandó magát a biztosító/pasi/férj stb. felé elmondja az ő verzióját?"
Namost, ha ilyesmi történik, akkor meghúzza magát, nem pedig világgá kürtöli az esetet, növelve az esélyét annak, hogy lebukik.

nyunyógomez · http://indafoto.hu/arecibo 2008.06.30. 22:46:07

Van egy kérdésem, igaz egy kicsit OFF, de hátha...

Mozdonyvezető vagyok, az elmúlt 2 nap alatt 10(!) autó ment át előttem...Már a tököm kivan! Ha lefotózom őket, hova lehet a képeket kirakni? Hátha valaki magára ismer és beperel a személyiségi jogai miatt!

aqweren 2008.06.30. 22:50:46

Mindig a nő a hibás! Ha egyérelmű hogy nem ő akkor hazudik.

ottopappa 2008.06.30. 23:11:04

Hát pl ha a csávó Lada Samarával volt, nem elképzelhetetlen, hogy szopatta a váltó, mivel az egyes és a rüki ott van szorosan egymás mellett, és csak némi rutinnal lehet megtanulni a finom különbségtételt. Sőt, ha szétkopott a szerkezet, néha akkor se. Annó engem is szopatott egyszer - kétszer, mit mondjak, marha nagy élmény volt a zöldre váltó lámpánál elindulni hátrafelé. (egyes : kicsit balra előre... Rüki: kicsit jobban balra előre - de semmi lenyomás, kihúzás betolás nincs, így figyelni kell). Persze a végén már jól ment.

aqweren 2008.06.30. 23:33:37

Előttem egyszer az ürömi sorban egy teherautó kapcsolt hátramenetbe...nem kicsit volt ijesztő...
Mondjuk én nem dudáltam mert még nem volt rá szükség, mivel meghallhatta a saját tolatóradarját, hamar korrigálta a hibát.
A poszt író jól tette hogy dudált, ha hibás is volt a srác váltója, nem biztos hogy rájött volna amíg ki nem lő padlógázzal hogy most a kocsi tulképp hátra akar menni, nem előre...
Egyébként érdekesek ezek a meghibásodások; az én kocsim ha melege van rángat (eddig három szerelő sem jött rá miért), és kívülről kb. úgy nézhet ki a dolog mint egy kezdő ha nem ad elég gázt...mondanom sem kell, hogy egyből mindneki villog/azonnal leelőz/mutogat/dudál pedig én nem tehetek semmiről...:(

DEGEC 2008.06.30. 23:48:49

730 d LOL, mi más lett volna..?????

4849653346 2008.06.30. 23:52:57

blügy-blügy: jó gagyi cucc...

atleta.hu · http://www.atleta.hu 2008.07.01. 00:06:03

blugyblugy: Ezt a szart... Aszongya: " ha betelik, automatikusan formáz és elölről kezdi a rögzítést" Az tok jo. 14 percnel koccansz, kugrasz, megnezed, eszedbejut, formazta. Kiraly. Sok ertelme van, igenytelenul megcsinalt szemet. Mellesleg ilyet a mobilod is tudna, ha lenne ra igeny biztos lenne ra szoftver is (talan van is), azt meg ertelmesebbre is meg lehet irni.

mezosigyurci 2008.07.01. 00:08:37

Kedves Krisztina!

Van nekem egy ritka nagy barom fonokom, aki nem unja meg, hogy a tobbi munkatarsammal egyutt egesz nap cseszegessen. Azonkivul meg meg kell kuzdenem par ostoba "kollegaval" is, illetve a sok kedves ugyfellel.
Na, eppen az hianyzik meg nekem, hogy hazafele kedves kis felesegemhez es gyermekeimhez egy ilyen istenverte barom emberkedjen velem.

Igy kerlek csereld le postvegi kivansagod! Tudom ajanlani a kedves tolato sporttars jo edes anyukajat, korosztanyjat vagy annak terde kalacsat. Bodogiccsa oket!

udv,
Egy hasonló méretű férfi

aqweren 2008.07.01. 00:23:08

mezosigyurci: LOL XD :DD

lotht 2008.07.01. 07:23:41

Ilyen velem is megesett.
Első duda, semmi, második, gurul tovább, harmadik, hosszú duda, koccanás.
Majd kiugrik az őstermelő az autóból, odajön hozzám és beordít az ablakomon: Há' nekem gyöttél, b@..d!
Ezen már csak röhögni tudtam, megkérdeztem, nm hallott-e dudaszót. Mondta, de igen.

ex-dr. vuk 2008.07.01. 08:28:52

Egy videofelvetel hogyan serthet szemelyisegi jogokat?... Maximum ha publikaljak... De a birosagi bizonyitekkent felhasznalas nem szamit annak.

A sw-nek ugy kene mukodni ertelmesen, hogy percenkent uj file, es ha tele van a legregebbit torli.

Kata 2008.07.01. 10:49:39

jóska bácsi traktor után szgk-val:
-jóska bácsi! hogy lehet az, hogy maga már a huszadik szgk-t vágja tönkre???
-hát az úgy van kedves fiam, hogy berakom egyesbe, elindul. berakom kettesbe, gyorsul. berakom hármasba, már száguldunk. berakom négyesbe, repülünk, mint a ráró. aztán berakom ötösbe, elsuhan mellettünk a táj. aztán berakom a roketyü-be, és nagy csörgés-csattogás...

Gino 2008.07.01. 13:40:59

Egy rámtolatásban már nekem is volt részem, csak a kocsim a parkolóban, én meg mellette álltam. Hiába kiabáltam a baromnak, szó nélkül elhuzott. A rendszámom benyomta a vonóhoroggal, azt mondták, nem érdemes feljelentést tenni, mert rámegy egy csomó időm, és le is tagadhatja. A noteszemben azért megvan a rendszáma:
KPU-831 kisteherautó

Johnny336 2008.07.01. 14:24:17

Nekem még sose ment félre, max. 5 helyett hármat szúrtam a kikopott kulisszák miatt...puff neki.

Donor 2008.07.01. 19:45:11

Lápi Lidérc: Nem, valójában akkor nem kereszteztem guruló utat :) de a történet attól még jól hangzik és lehetséges, mert szoktam elsöbbséget adni a repülőknek. A Cargo Lux pedig majdnem minden nap jön.

aqweren: Az injektornál van egy vékony visszavezető levegőcső, az szokott eldugulni.
Illetve a gyújtás hiba is tud még ilyen jellegü gondot okozni, de az párás időben is jelentkezne. Én a gyújtás hibára gyanakszok ennyi leírásból mert az autószerelők elég gyakran nem értenek az elektromos dolgokhoz, de a levegő cső dugulását ismerni szokták.

Sokkoló: Nem olyan vészes azért itthon sem a helyzet és az is javuló tendenciát mutat. Itt azért esszenciális kivonat készül a baromságokról és nem ritkán erősen dramatizálják az esetleírást, de éppen ezért szeretem, jókat lehet szörnyülködni, meg háborogni :D

Gino: Papírt mindenképpen érdemes kitölteni, rögzítve a tényállást és aláíratva, ugyanis a lökhártó alatt csúnyán tud görbülni a kaszni és ez ha utólag derül ki akkor sokba kerül, de minimum értékcsökkent kocsid lesz.
Ha meg otthagyott, akkor cserbenhagyásért kell feljelenteni, az sokkal súlyosabb cselekedet, mint a rendszámtábla horpasztás.

4849653346 2008.07.01. 22:08:57

Donor:
"Ha meg otthagyott, akkor cserbenhagyásért kell feljelenteni, az sokkal súlyosabb cselekedet, mint a rendszámtábla horpasztás."

Nem az. Csak rongálás. (Sajnos, mert így még ha le is lép és előkerítik, megússza annyival, mintha eleve megáll.)
Németeknél cserbenhagyás a parkoló autó rongálása, nálunk nem! Mégegyszer, sajnos. Mert így megéri nekik lelépni...

Mellesleg a rendszám horpadásról: legalább nem veri annyira vissza a lézert, ha mérnek :DDD Bocs ;)

Petyaaaa 2008.07.02. 00:06:37

Most mi a probléma? Rád hajtott. Szó szerint... :) :) :)

Egyik ismerősömmel történt az eset, hogy állt a vasúti átjáróban, előtte egy szőke nő egy divatterepjáróval. Ahogy a sorompó felment, a nő el akart indulni, és betette a kocsit rükibe. A mögötte álló tag látta, hogy felvillan a tolató, és röviden rádudált, hogy figyelmeztesse a nőt. Az meg kikiabált, hogy: 'Jóóóvan, megyekmááá'' és felengedte a kuplungot... ;)

Donor,
Én is tapasztaltam, hogy a büdös parasztok, nem hogy nem segítenek a másikon, hanem még le is dudálnak. A Moszkva téren segítettem a jó múltkor letolni egy lerohadt Nivát és azt hittem, hogy befonom a hajam, mire kiengedtek minket a belső sávból, ráadásul úgy, hogy emelkedőnek kellett tolni. Nagy lófaszt a sok közönyös tahó szájába. Biztos fontos volt mindnek a teszkóba rohanni akciós baromfivirsliért...

Aqweren 2008.07.02. 16:31:33

Donor: Köszi a tippet, én a gyújtáselosztóra is gyanakszom mert az összes többit kicseréltük :( (Kábel, gyertya stb.) :( ON

Joda 2008.07.12. 16:26:01

Azért van aki rábasz :o) :
Emberünk előz be nem látható útkanyarulatban. Persze jönnek szembe így majdnem mind a kettő vétlen az árokban köt ki. Ez még eddig mindennapos (sajnos). Pár kilóméterrel arrébb vasúti átjáró éppen zárva. Leszorított emberünk beérte a barmot (nagydarab Piedóne kinézetű melósruhába). Odament hogy nemtetszését nyílvánítsa az akciójáért. A sutyerák egyből nem volt ügyes és bátor, magára zárta autóját behúzta fülét farkát és lapított. Melósunk ezen úgy berágott hogy szétrugdosda a sumák ajtaját és a tükrét.
Pedig szerintem megúszta volna egy bocsánatkéréssel.
Tudom ez sem követendő példa de azért jó volt látni hogy egy barmot is megleckéztetnek.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása