Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Biztos nagyon sürgős dolga volt

2008.07.01. 15:18 :: SilentSound

Levente valószínűleg túl sok autózz!blogot olvas, vagy azt gondolja, hogy a sztorikat néhány ember írja nekünk, akikkel valamiért sok rossz történik. Reméljük, hogy koránt sem ilyen rossz a helyzet, csak ha épp a 10 millióból valakivel történik valami posztra méltó autózós esemény, az rögvest beküldi nekünk, ahogy ez most is történt. Szintén nem mehetünk el szó nélkül a Picassot is megszégyenítő, poszt vége felé fellelhető képi ábrázolás mellett sem.

A postírókkal ellentétben én ritkán találkozom idegbetegekkel az utakon, pedig szoktam közlekedni autóval és motorral is Budapesten és az országban, de most sikerült, cserébe rendszámos kép. Csak nagyon röviden:

- HFM-142 rendszámú Clio jön utánunk
- mi balra kanyodnánk, megvárom a gyalogost, idegbeteg barátunk fullgázzal el mellettünk a lenti rajz szerint (indexelt egyébként)
- következő kereszteződésnél hirtelen jobbra el index nélkül
- 100 méteres egyenes szűk szakaszon egy Passat mellett türemkedve el (nincs index)
- 3 másodperc múlva megáll a pirosnál a Passat előtt
- zöldre jobbra kilő, ahogy kétsávos lesz az út már előz is index nélkül
- 1 km-rel később araszol a belsőben, mi a külsőben normál tempóval el mellette
- pár sávot átváltva átjön ő is a jobb szélsőbe, fel a Lágymányosi-hídra
- híd végén a Soroksári felé lehajtunk, ő mögöttem, a jobbra tartó sáv elég hosszú, így a balra tartóban megelőzi, az elején bevág (megint indexel közben)

Aztán ő el Csepel felé, mi nem. Az első manővere volt ami miatt fényképezőt ragadtam, de a többi is érdekes, különösen az index szelektív használata (esetleg csak minden 3. oldalt olvasta a KRESZ könyvben?). És ő is félmeztelen televarrt ember volt. Lehet, hogy új rassz született :)

64 komment

Címkék: budapest biztonság közlekedés autó hülye veszélyes kresz gyorshajtás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

miniowner 2008.07.01. 15:22:14

utolso

Ursula 2008.07.01. 15:30:52

Én is láttam multkor egy szabálytalan autót, aki nem indexelt.
Írjak róla posztot?

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.07.01. 15:34:38

Ursula: De ez néha indexelt. ;) :P

bekov 2008.07.01. 15:35:42

múlt héten találkoztam az eddigi leglámább csaj sofőrrel... farkastorki úton jövünk lefelé, én mögötte beállok a piros lámpánál... zöld, 1mp, 2mp, 3mp, 4mp, 5mp, hopp elindul... megyünk egyenesen, 100m és még egy piros lámpa... itt már rutinos voltam, mellé álltam inkább... zöld, indulok, nem repülőstarttal, de már 100m-re voltam mire elindult... újabb piros lámpa a vörösvárin, a 3sávból a jobb szélső busz sáv... simán ki a busz sávba ahol megállt a pirosnál (nagy szó)... felvillan a "BUSZ" feliratú lámpa, hát el is indul, de azonnal átsorol a középső sávba mondanom sem kell index nélkül és megáll a kereszteződés közepén a piros lámpa alatt :D:D:D:D hát kész, mondom ilyen nem létezik! két agyonszolizott picsa volt egy kia sportage nevű minisuvban, gondolom pletyóztak a szülcsifelcsi legutóbbi epizódjáról vagy valami... ezek után a vörösvárin végig index nélkül pingpongoztak a 3 sáv között... legutoljára valahol az árpád-hid végén láttam őket (hálistennek)... nem volt sietős a dolgom mielőtt összefutottam velük, de utána minden igyekezetemmel próbáltam előttük maradni, nehogy előttem csináljanak tömegkarambolt...

Lófő (törölt) 2008.07.01. 15:39:40

csodálkoztam is,hogy miért fényképez valaki...

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.07.01. 15:40:56

én ezen röhögtem volna. hogy tépi magát, idegeskedik, dagad az ér, lilul a fej, aztán te aki szabályosan, nyugisan normálisan mész mégis elé kerülsz.

csak az a baj hogy benne ez nem tudatosodott. mert a többi sofőr ilyenkor mind hülye neki, egyformán, nem érdekli semmi, nem figyel, csak megy...

Lófő (törölt) 2008.07.01. 15:41:26

a bach csomópont a nap fénypontja nálam:DDD

baracklekvar 2008.07.01. 16:07:12

cuki ez a bach csomópont:D

ham ár nap mint nap arra jársz, akkor nem gyanús ,hogy az vajon mért BAH?:)

Secnir 2008.07.01. 16:15:06

ha jól értelmezem 2x előzött meg téged nem?
akkor te is manőverezgettél?
erről a vicc jut az eszembe:
német autobahnon odaszól a papa a feleségének:
-nézd már milyen állatok közlekednek itt! ez a porschés már legalább félórája jön 240-el itt mögöttünk.

Lófő (törölt) 2008.07.01. 16:27:18

Hurrá Torpedó ·
az előbbi posztban az eleje felé

Kardics 2008.07.01. 16:29:27

Citromsárgán villog az indexed? Cserélj égőt vagy burát.:)))

majdazteneldontom (törölt) 2008.07.01. 16:34:15

Nálam meg a Mozart sugárút, tudod, amiből a Haydn sétány is nyílik.

volante · http://volante.blog.hu 2008.07.01. 18:09:53

Ma láttam egy négy keréken guruló sztereotípiát: félmeztelen, tetkós, hájastarkojú kopasz Grand Csirkében. :)

Petya 2008.07.01. 18:57:31

Hát igen, ha mindenki leírná minden nap azt az öt ehhez hasonló balfaszt, akit aznap látott, akkor ez nem blog lenne, hanem valami egészen más... Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én naponta legalább két legalább ilyen idiótával találkozom, most akkor irogassam le minden nap a részletes történetet? Csak a nagyon durvákat és érdekeseket kéne...
Amúgy meg előfordul olyan hogy az embernek tényleg nagyon sietnie kell valahova, és bizony az is előfordul hogy másnak úgy jön ki a lap, hogy sávváltások és tolakodás nélkül is gyorsabb...

B.GY. 2008.07.01. 20:30:57

Lehet a clio kupáról szabadult a versenyzőbarátunk.Bár a kocsi nem úgy néz ki,de ki tudja.Lehet,hogy álcázza magát:)

Bikk 2008.07.01. 20:33:05

szerintem megkéne sasolni azt az ábrát, azért az nem mindennapi, h kereszteződésben így tolja valaki az arcát

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.07.01. 20:36:59

Majd betöri neki valami erősebb, de labilisabb egyén. Mindenkinél van nagyobb ember és senki sem golyóálló :D

2008.07.01. 20:58:36

Múlt héten vezettem életemben először (az oktatás óta, azaz most jött meg a jogsim), és bár annyira nem volt rossz, bele lehet számolni, hogy mivan ha az a másik éppen tényleg először vezet. Ez nem feltétlenül ehhez a posthoz kapcsolódik, de sokszor az a láma sofőr lehet, hogy éppen ezért az.

Charlie Drop 2008.07.01. 21:29:27

Hm, lehet ezt a barmot láttam ma olyan 7t körül Csepelen? Nem emlékszem a rendszámra, de a leírás stimt, a panelek közt max. 20 helyett vagy 40-nel robogott lehet csak 30 volt, a szemem nem trafipax :D)

tartlev 2008.07.01. 22:06:10

"Secnir 2008.07.01. 16:15:06
ha jól értelmezem 2x előzött meg téged nem?
akkor te is manőverezgettél?"

1x előz: lásd az alsó ábra
2x előz: kb. 30-cal ment, mikor elmentünk mellette, így kerültünk ismét elé (nem volt 30-as tábla, mielőtt még megkérdeznéd :)

"Ursula 2008.07.01. 15:30:52
Én is láttam multkor egy szabálytalan autót, aki nem indexelt."

Anya, leírtam, hogy az első manőver volt ami borított, a többi az nem lett volna önmagában érdekes, de így együtt furcsa volt. Azt kifelejtettem, hogy a pirosnál állva is indexelt amúgy :)

Motorné Kuplung Jolán 2008.07.01. 22:47:01

SilentSound, én nem raknám ki a rendszámot, mert vagy igaz a mese vagy nem. Más az, amikor tilosban parkoló vagy szart hullató teherautó stb., ahol egyértelműen látszik a szabálytalanság, ott kell is, de itt van egy fotó egy kocsiról, aki történetesen akárki lehet, akit mondjuk a postíró nem szeret, és költ hozzá egy mesét...

2008.07.01. 23:33:32

ne rugozzatok mar ezen a rendszam teman, aki kurvanak all ne sirjon, ha basszak. Ennyi...
Amugy meg nem azonosit senkit a rendszam szemely szerint. Akar en is vezethettem volna, csak nem hordom magammal az utlevelem, igy nem megyek Csepelre ;))

nad 2008.07.01. 23:44:02

Az új rassz lehet, hogy megvan. "Félmeztelen televarrt ember", a leírt viselkedéssel, és még egy érdekes fícsör. A nagyondrága, légkondival nyílvánvalóan rendelkező autóban ebben a gatyarohasztó melegben feltűnő, hogy letekert ablakkal, ablakon kikönyökölve közlekedik. Noooormális?!

AzHofi 2008.07.02. 00:29:57

Lófő: nem bach csomópont, hanem BAH (Budaörsi, Alkotás, Hegyalja kereszteződés)

sk8er 2008.07.02. 00:41:48

az ilyen postoknál mindig jön kétféle gyökér sutyerák, az egyik szerint ez teljesen normális, hogy ilyen közveszélyes fasz valaki (azaz ő is ilyen, ezt mondja így el), a másik szerint nem kéne kirakni a rendszámot, mert attól neki zárlat keletkezik az elhalt agyában.

Ursula, Jolán, nem, ez nem normális közlekedés, de, igen, ki kell rakni a gyökér rendszámát.

4849653346 2008.07.02. 00:56:21

sk8er: és te látatlanban, bárkitől bármit elhiszel, ha sikerült neki lefotóznia valahol egy autót álló helyzetben?!
naezért...

4849653346 2008.07.02. 00:57:56

tényleg. a képről jut eszembe. lehet sikeres ember, aki min fél éve nem tudta leszedni az ezer éves matricáját a szélvédőről?
vagy egyszer az életben járt pályán és kell, hogy mindig eszébe jusson, mert az hajjjajjj :D

sk8er 2008.07.02. 01:03:29

nyilván az a hihetőbb ugye, hogy csak úgy lefotóz valakit, és kitalál hozzá egy sztorit, tényleg.

te vagy képen?
:)
vagy csak a csordába tartozás örömének jegyében mindig véded a bunkókat?
:)

sk8er 2008.07.02. 01:10:35

egyébként én teljesen nyilvánossá tenném a rendszám-tulaj adatbázist.

szépen ide lehetne írni, hogy Sipőcz Jolán ma majdnem elütött, midőn robogóztam.

persze csak ha esés közben csinálok egy jó fotót a róla.
hamár ő szart az élethez való jogomra.

nem értem, miért védik annyian a bunkó taplókat.
vagyis, de sejtem, hogy miért.

4849653346 2008.07.02. 01:42:59

nem védem, félre ne érts. de akkor azt mondom, ha ennyi a bunkó, mi az esély rá, hogy egyszer bunkó ír postot és ő fogja a hülye hazugságait "illuszrálni". aztán meg megy a népharag házhoz esetleg.

rendszám-név nyilvánosság: jó vicc ;)
egy az, hogy senki sem tudhatja, hogy ő vzetetett-e. másik: el kell kapni a helyszínen (Rendőrség!!!) és akkor nincs erre elvi szükség sem.

harmadik: szokásos hülye példám: kimegy a gonosz ember a egy nagy elekronikus cuccokat áruló multi elé és nézi ki milyen plazmatévét, egyebet hoz a boltból. rendszámból tudja, hova menjen :D
ez kb olyan lenne, mintha az utcán is mindenkinek jól látható, nyakbaakasztós dögcédulával kellene járni, név, cím minimum. mert lehet, hogy drága ruhát megrongál a cigijével vagy hasonlók és el lehessen kapni :D

mégyegyszer, eszem ágában sincs védeni. de így is túl sok a személyiségi és egyéb jogi probléma az információs társadalom és hightech térnyerése miatt. és ez csak rosszabb lesz nyilvános rendszám-tulaj adatbázis nélkül is ;)

Petyaaaa 2008.07.02. 02:06:09

Johann Sebastian BAH?! :D :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.07.02. 02:34:21

@sk8er : egyetértek, ha nem lenne mindenki ilyen rosszhoszemű, akkor leáldozna a köcsögöknek... csak a köcsögök miatt ilyen rosszhiszemű mindenki :(


@4849653346 : én pl. sem régebben nem voltam, és a közeljövőben sem megyek pályára. Nem vagyok hajlandó fizetni azért amit az és adómból mutyiztak össze.
Vagy OK fizetek, de akkor a keró legyen olcsóbb!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.07.02. 02:36:45

@4849653346 : ja bocs ez félreérthető volt, nemtom mi bajod van azzal hogy nem vakarta le a matricát :D Be sem kellett volna írnom. Na csak úgy.

kkk 2008.07.02. 06:06:51

johan szebasztian bah.

Werwolf 2008.07.02. 06:32:37

volante,
a gurulo sztereotipiakhoz: mára mindenki tudja, hogy mit üzen vele, ha kopaszra borotvalva grandcsirke dzsippel jar. Tehat aki kopasz dzsippes, az 100%-ig pont olyan taplo kell legyen, amilyennek tünik, mert neki az tetszik.
de legalabb nem vert össze szegyeneben, amiert raneztel.

standupc · http://standupc.blog.hu 2008.07.02. 08:26:53

Nekem pár napja sikerült beülnöm egy ember mellé, akinek elpattant az agya attól, hogy egy baleset miatt lépésben tudtunk csak menni hosszú km-eken keresztül. Elkezdte az összefüggő kocsisort előzgetni, mondván, majd beengedik valahová. Persze dudálás, szemből satufék, anyázás...
Én meg meglehetősen idegesen mondtam neki, hogy ne az én életem árán bizonyítsa be, mennyire menő csávó. Jöttek a kifogások, hogy dehát ő vigyáz, meg jól vezet. Ja, csak lehet, hogy szemből olyan jön, aki nem figyel, épp lenéz a műszerfalra, vagy hátranéz a gyerekre és máris csattantunk, engem meg lehet jönni azonosítani a proszektúrára.
Nem szoktam magas C-t használni, de ha az életem a tét, előveszem. Szerencsére használt és visszaállt a szottyogó kocsik közé, nem vagánykodott többet.

vicsigabi · http://vicsigabi.blog.hu 2008.07.02. 08:35:58

ilyen állat minden napra jut, több is. Van belőle fényképgyűjteményem!

Mellékesen az a tapasztalatom, hogy bármennyire is siet az ember, ez a durva előzgetéses agresszív vezetés csak a fogyasztást dobja meg nagyon, max a temetőbe lehet hamarabb odaérni.

Pu 2008.07.02. 08:39:12

Sosem értettem a rohanó autósokat.
CSodálkozom, hogy milyen nagyon fontos
dolguk lehet, ami miatt össze-vissza cikázniuk kell(nyernek 2 percet, még annyit sem). És nagyon (le)sajnálom őket.
2 autót tudok megérteni,amelyik siet, a mentőt és a tűzoltót.

RedRiot 2008.07.02. 09:07:15

Pu: én sem. Életveszélyes előzések, néha mások satuzásra vagy padkára kényszerítésre, 10cm követési "távolság" -> és nyer vele 2-3 lámpaváltást szerencsés esetben.

A múlt héten Ausztriában jártam, egy ilyennel sem találkoztam. Hazaértem 'pestre, mire eljutottam a lakásomig legalább öt ilyet láttam. Szar ez így. Nem akarom a sógorok seggét nyalni, de 10 autósból általában 10 közlekedik. Nálunk 4 közlekedik, kettő bambul, kettő versenyez/jaszkarizik, kettőnek "fontos dolga van".

Pu 2008.07.02. 09:21:37

RedRiot
Én a múlt hónapban jártam Ausztriában, megdöbbent a különbség. Nem szeretek kimenni mert annyira irritál a magyarok hülyesége és a "kintiek" magatartása közötti különség, hogy az már fáj. Én már inkább itthon maradok "falat emelek magam köré" és leszarom a világot. A fiatalabbakat meg arra biztatom, hogy húzzanak el innen.
(Én is húztam a seggem mostanában, mert kissé gyorsabban mentem (üres úton!) a kelleténél és rendőrökbe ütköztem, de már túl vagyunk a 60 napon)
Ha felvenné a forgalom ritmusát a gyorshajtó és a lassan hajtó is, nem lennének nagy problémák, balesetveszélyes helyzetek. De hát itt először a fejekben kéne rendet tenni.

sertra_linne 2008.07.02. 09:42:02

... akkor miért nem HAB-csomópont? Könnyebb is lenne kiejteni. (Meg viccesebb :))

avogadro00 2008.07.02. 09:58:13

király hogy van rendszám, máskor is kéne kirakni :)

tutti 2008.07.02. 10:35:10

azt nem értem, hogy a postíró mire várt, ha kicsit hamarabb fordul le, a gyalogos után, de nem szigorúan a keresztező út jobb szélére, akkor mi van? főleg hogy láthatóan nem jött senki, ha ott a kedves clios még "előzni" is tudott. tehát igaza van, h ne előzzön kanyarodás közben zebrán, de ő meg tök feleslegesen állt meg, ha a manőver közben még meg is lehetett őt előzni

Én vagyok 2008.07.02. 11:28:19

Akkor indexelt, amikor úgy gondolta, hogy mások jóindulatával előnyhöz juthat. Vannak ilyen parasztok, akik akkor indexelnek, amikor azt akarják mondani, hogy "Vegyé mán észre, anyádat!" Biztosan feszítette belülről valami drog.

Én vagyok 2008.07.02. 11:29:20

Tutti: Ha kétirányú volt az út, akkor semmiképp nem lett volna szabad átmenni a bal oldalra, hogy ott kivárja a gyalogosok átkelését. Sose tudod, mikor kerül elő egy újabb 1 másodpercen belül. Addig meg szemből is jöhet valaki.

2008.07.02. 12:14:21

Én meg tegnap olyat láttam, hogy valami suttyó a majdnem_széthulló_tragacsával sportot űzött a villamossíneken való haladásból (egy kétsávos úton a Nagyvárad tértől az Orczy tér irányába, ami még be sem volt dugulva!!). Gondolom, a sínek jobban tetszettek neki, mert ott kisebb a forgalom és lehet bújkálni. Egyébként nem konstans ment a síneken, hanem az útra is áthúzott (bevágva pl elénk), de amint elé került valaki, már hussant is a sínekre. Az sem különösebben zavarta, hogy az egyik megállónál még a villamos is rajta állt, mert kikerülte a másik sínpáron.

Aztán ugyancsak tegnap mentünk valami úton (az már nem a városban volt), amibe belefutott egy másik (kristálytisztán belátható viszonyok). Megy előttünk 2 kocsi, elég szorosan egymásra tapadva (mivel az egyik vontatta a másikat). Behajtó útról jön suttyó és neki richtig be kell vágnia a 2 egymásratapadt autó közé! Koccantak...
Ezúton is gratulálok! Az sínfutónak is a nagy eszéhez.

4849653346 2008.07.02. 12:14:56

"nemtom mi bajod van azzal hogy nem vakarta le a matricát :D Be sem kellett volna írnom. Na csak úgy."

Semmi. De ő jön a szabályokkal, mikor ő sem tartja be. Rendelet írja elő, hogy ha lejárt, el kell távolítani. Márpedig januártól nincs fizikailag matrica, csak elektronikus :D
Na nem komolyan mondom ám, hogy engem zavar; csak ha ennyit szőrözik a szabályokkal, akkor rámutatok, hogy ő sem hibátlan :D
peace ;)

Rocko- 2008.07.02. 12:42:25

igen, nincs is már matrica. akkor meg mit zavar?

Nagy József · http://Gigant 2008.07.02. 14:25:37

rettenetes, rettenetes, rettenetes

naposcsibe 2008.07.02. 17:36:22

Ezt a képen szereplő Renault Cliot láttam tegnap délután, pont illet a leírás a sofőrre, rendszám azonnal bevillant. Kicsi a világ. Tegnap, e post olvasása után, mikor elgurultam valahova itt szeretett városkámban, Szigetszentmiklóson, miatta kellett várnom potyára a pont besűrűsödő forgalmi helyzetben, mert balról jött, persze nem indexelt, és befordult az Ifjúság útjára a Szilágyi útról.
Látásból ismerem is a tagot, nem egy iq bajnok a lelkem...

Rav Antal 2008.07.02. 19:25:21

Ez egy NNYI-s autó volt, csak bérelt, hogy ne lehessen lenyomozni. Még jó, hogy a csomagtartó csak ekkora, így aknavető nem fér bele.

Örülj, hogy nem állt meg és töröltette a képet a fényképeződről.

2008.07.02. 19:27:30

huhh, felreertheto volt a commentem :) Ugy ertettem, hogy en is vezethettem volna, hogy az autot, de nem igy... Na mindegy :) Csak a rendszamkirakast probaltam erzekeltetni.

Rav Antal 2008.07.02. 19:27:39

hErpEsz:


Én láttam a motorost, ami ugyanezt eljátszotta. Bebújt a vontatott és a vontató közé, mert jött szemben a kamion.

Hát, a vontatókötél kettévágta, valahol a mellkasa közepén, és keresztülment rajta a vontatott autó.

Még a veséje se volt újrahasznosítható.

ColT 2008.07.02. 19:55:31

4849653346 : Azért lássuk be, a matrica le nem vakarása hihetetlen nagy közúti veszélyeztetés. A postolóért már el is indultak a rendőrök, elfogása helyszínén fogják kivégezni. :D

B.GY. 2008.07.02. 22:23:29

Holnap ha elkezdeném fényképezni a bunkó szabálytalankodókat,akkor ki kellene cserélni a memóriakártyát a gépbe 8 gigásra,hogy ráférjen.Mondjuk én járom a várost napközben,nem egy irodában olvasok/írok a blogba.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.07.02. 22:50:14

B.Gy.: És akkor az a kommentet honnan írtad?! :D Az autóból?! :D

Amúgy meg lehet hogy mi egy irodából írunk, de amikor nem dolgozunk, akkor autóba ülünk, és megyünk erre-arra. Szóval mi is láthatunk dologkat...

B.GY. 2008.07.02. 23:17:19

Colt.Mondom napközben.Azért én sem dolgozom 22:23 kor:)Irodában ülök én is néha,de akkor nem internetezek.Ha az irodában nem dolgozol,meg ha vezetsz,akkor mikor megy a meló?:)A fönők nehogy megtudja,már ha nem te vagy az:)

Clio 2008.07.03. 00:58:26

Lófasz a seggedbe, te csicskageci! Anyádat fotózzad miközben kúrod a valagát!

tehenke 2008.07.03. 09:59:07

Múltor is mentem a motorommal tök szabályosan. Egyszer csak egy piros szuzuki (autó) aki eddig mögöttem jött a kocsisorban kissé leszorítva megelőz, de úgy, hogy csak épphogy sikerült, mert annyira nem ment jól a kocsija.
Ekkor előttem satufék, mert a kocsisor megállt. Én csak lazán beintettem Neki, és az egész 150m -es kocsioszlopot megelőzve beálltam legelőre.
Vannak még faszkalapok.

sk 2008.07.03. 14:04:06

tehenke:

ezt velem minden nap eljátsza egy barom, mert neki az van benne a fejében, hogy ő gyorsabb, még ha áll is ugye a dugóban.
:)
azt figyelem meg egyébként, hogy a robogóra leginkább nemfigyelők középkorú hölgyek közül lerülnek ki.
1 hónapja robogózok, erre nem gondoltam volna előtte.

párszor megpróbált már kinyírni egy-két ilyen békésen közlekedő anyuka.

Rocko- 2008.07.04. 18:50:23

haha, igazolom, láttam én is ezt a balfaszt. tényleg üres a temető. :(

klaxonne 2008.07.04. 22:34:20

A KRESZ nem egy javaslat vagy ajánlás, nem egyéni értelmezés tárgya, hanem KÖTELEZŐ! Mindenkinek!

abcdef 2008.07.16. 15:34:47

4849653346: a kepen ez egy eves matrica, igy a) vagy allandoan palyan jar b) egyszer jart palyan, ahogy Te mondtad, de megadta a modjat :-) c) mivel mint irtad fizikailag mar nincs matrica, igy felesleges is lekaparni, hisz ugysem jelzes erteku :-)












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása