Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Féldecis barack, aztán padlógáz

2008.07.02. 13:17 :: SilentSound

Antal azon naívak közé tartozik, akik eddig azt hitték, hogy ittas sofőrök csak szombat éjjelente fordulnak elő az utakon. Van itt nem messze egy kocsma, ami előtt késő délutánonként rendszeresen látok betegszállító autót, gondolom mindig viszik elvonóra az alkeszokat onnan. Vagy a sofőr beugrik inni egy limonádét ebben a nagy melegben. A szombati találkozóra semmiképpen se így alapozzatok, jó idő és jó hangulat várható!

Hétfőn délután Dunaharasztiban történt az eset. Megálltunk egy non-stopnál,ahol némi ásványvizet vételeztünk magunkhoz, haver boltba be, én kint bagóztam. Kijött egy kb. 45 körüli úr (?), szürke koszos ujjatlan pólóban, szürke rövidnadrágban (így utólag talán koszos volt, és a fehér az alapszín, de nem biztos) és megállt egy bicikli mellett.

Körbenézett, majd egy frissen vásárolt felest (aki nem ismeri, az menjen el az első non-stopba és találhat whiskeytől kezdve barackig mindenfélét a koránkelő munkások számára) megivott egyhuzamba. Egészségedre, mondom magamban, nekem még van néhány kilóméterem, mire ihatok egy hideg sört.

Vártam, hogy a jóember felpattan a bringára, majd elteker. Nem.

Beült egy piros Thaliába, majd a gimnázium előtt elhajtva kiment a főútra, s balra el. Ekkor merült fel bennem az, hogy az a rendőrség, melyet mi fizetünk, s amely az ún. diszkóbalesetekre hivatkozva tart hajnali kettokor ellenorzést a 2423 számú főút utolsó kanyarjában a réten, miért nem teszi azt meg, hogy kora este elmegy, és megnézi, hogy a kocsmák előtt mi áll? Tudok a környéken olyan helyet mondani, ahol 8-10 autó áll a kocsma előtt, bent 12 ember, és mindenki iszik. Gyalog mennek majd haza? Kétlem.

Az eset délután 5-kor volt. világos, bár szemerkélt az eső. Az ilyeneket nem fogom tudni kiszúrni. Motorosként sem és autósként sem.

Csak ha már késő.

52 komment

Címkék: biztonság közlekedés alkohol autó veszélyes részeg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

majdazteneldontom (törölt) 2008.07.02. 13:22:18

Ujjatlan póló, feles a non-stopból, piros Thalia, istenem, élni tudni kell! :)

George Jung 2008.07.02. 13:31:42

Nnna, erről ennyit.
És hány ilyen van még az utakon!!!
Ilyenkor abban a pillanatban rendszám, 107, és követni, hogy merre megy. A legtöbb esetben komolyan veszi a jard az ilyen bejelentéseket.
(Kis rafkóval megállítom, hogy lapos a jobb hátsó, és mire kiszáll, leeresztem.) Valamit csinálni kell- az alkohol a szemet támadja legelőször. Ez szerintem nem játék.
Azt pedig ne is várd, kedves Silentsound (nem Te dobdtad meg véletlenül egy "papírral" az egyik Ignis-est??? Azóta is ezen röhögök!!!), hogy majd a rendőrök odaállnak a kocsma elé. Utópia. Ha ilyenekről álmodozol, írd meg. Orwell-nek bejött, talán Neked is be fog.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.07.02. 13:33:54

George Jung: Én teljesen elektronikus vagyok, nem dobálózom papírokkal, csak szerkesztek. ;)

George Jung 2008.07.02. 13:43:48

Silentsound: A "Pofándobta menet közben" című, 06, 25-én, 9,40-kor feltett postra gondoltam. Azt hittem, mindkét eset Veled történt meg. Ezek szerint nem így van?

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.07.02. 13:45:35

Neeem, Kisikasa meg én csak szerkesztők vagyunk, csak bevezetőket írunk a levelek elé, a kisebb betűs, keretes-szürkehátteres részek mind beküldött levelek. Ezért is szoktuk a bevezetőben a levélíró nevét említeni. :)

George Jung 2008.07.02. 13:47:39

Világos, kösz. Jó munkát!

Én lennék terrorista! 2008.07.02. 14:02:14

Először is az alkohol nem azonnal hat, van felszívódási ideje. Lehet, hogy mire elkezdett hatni, már haza is ért.
Másodszor pedig a zéró tolerancia egy nagy baromság. Egy felesnél, vagy sörnél sokkal veszélyesebb az álmos vezetés, a gyors (lassú) hajtás, vagy ha ideges, esetleg bezabált csülökből, sőt SOKKAL veszélyesebb, ha valaki agresszív (főleg ha budapesti).
Én magam sosem iszom ha vezetek, egyébként is csak ha hétvégén elmegyünk valahová, viszont tökéletesen tisztában vagyok a képességeimmel. Egy feles semmi. Különben is, miért akar ma mindenki büntetőt játszani?

ndr 2008.07.02. 14:02:50

Az ital pontos megnevezése "csavaros kifli"!

szomorutojas · http://tojas.blog.hu 2008.07.02. 14:14:06

ugye lesz egy kommentelô, aki szerint egy alkoholbetegnek veszélyesebb, ha nem iszik, mert remeg a keze?

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.07.02. 14:14:19

Terrorista: Ha hazaér mielőtt felszívódik az a fél deci tömény, akkor meg miért nem bírta ki azt a pár percet? Nem biztos, hogy az ilyenek mellett kellene kiállni. Itt nem arról van szó, hogy délelőtt megivott egy sört, aztán délután autóba ült, de még kimutatható 0,0000001% alkohol...

aqweren 2008.07.02. 14:19:48

Elég sok alkoholista van Magyarországon és biztosak lehetünk benne, hogy akinek a reggeli feles kell hogy be tudjon indulni az élet, vagy elvonási tünetei vannak, az ugyanúgy vezet mint mi.
Egyébként tény, hogy mindenkire máshogy hat az alkohol, és van aki simán vezethetne egy-két feles után (például a fent említett alkoholbetegek), de ki tudja ezt eldönteni? Az, aki már megivott egy-két sört? Balesetet okozva már késő azt mondani, hogy "Upsz, tévedtem a képességeimet illetően, mégsem tudok két feles után vezetni".
Pl. biztos vagyok benne hogy sokan tudnának egy sör után vezetni (egy sör nem sör) de azt meg tudom, hogy én nem tudnék. Melyik hatóság lenne alkalmas ezt megállapítani? Vagy bízzuk az átlagemberek itéletére és önismeretére?

Én lennék terrorista! 2008.07.02. 14:30:19

"Ha hazaér mielőtt felszívódik az a fél deci tömény, akkor meg miért nem bírta ki azt a pár percet?"

Nehogy az asszony meglássa :-)

_-_- 2008.07.02. 14:34:31

1(-2) feles után az ember leghamarabb az önkritikáját veszti el ("ugyan, meg se érzem")
Talán önmagán nem is veszi észre, de a reflexei ennyitől is romlanak, és lehet, hogy az a fél méter fog hiányozni...
Szóval, csak óvatosan, felelősen.

csocsesz 2008.07.02. 14:34:59

BÜNTIT MINDENKINEK!!! Ez amúgy is egy bünti ország... Szerintem meg kéne büntetni mindenkit, aki lélegzik.

aqweren 2008.07.02. 14:43:04

csocsesz: Pénzbüntetéshez nem (annyira) ragaszkodnék de nagyon helyesnek tartom hogy elveszik a jogsit...

makimajom 2008.07.02. 14:44:20

"én kint bagóztam"

te se vagy sokkal jobb...

csocsesz 2008.07.02. 14:58:29

aqweren: az OK, de itt 0 tolerancia is csak a pénzről szól... Amúgy is úgy bánnak az autósokkal ma maygarországon, mint a tömegterroristákkal... Szerintem például rögtön helyszínen le kéne lőni aki 30 helyett 55-el megy... De kérdem én, ha egy bűnözőnek joga van lopni, akkor nekünk hol vannak a jogaink 55-el menni???

laposmacska 2008.07.02. 15:06:07

Már ha itt tartunk, miért a cikk a kisebb betűs? Ha nem 19 colos monitoron nézem ki is folyik a szemem a végére. Szerencsére munkahelen nagy monitorom van :D

George Jung 2008.07.02. 15:06:28

Kedves Terrorista!
Nem vagyok szemét, így nem mondom, hogy "kívánom", de maradjunk annyiban, hogy ha Veled jönne szemben (a Te sávodban) olyan, akiben "csak" egy feles van, Te sem lennél ilyen elnéző.
Csocsesznek szintén csak azt tudom mondani: tudhatod, hogy itthon az elnézős, ráhatós megoldás nem működik. Csak drasztikusan, és mindenkire kiterjesztve működhet ez.
Az alkohol igenis azonnal elkezd hatni. Legelőször a szemidegekre fejti ki a hatását, és az vezetésnél bizony nem túl szerencsés.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.07.02. 15:21:06

laposmacska: Nem a monitor átmérőjétől függ, hanem a pixelmérettől. :) Ha egyszer lesz designfrissítés, akkor ezen változtatunk, de addig már nem akarok belenyúlkálni nagyon... :)

malac 2008.07.02. 15:25:21

George Jung: tíccsuk be a szemüvegeseket is. mondjuk én nem vezetek ha iszom, ezért ritkán jutok vezetőülés közelébe, de tényleg mindenkire másként hat az alkohol. pl, a lövészek szoktak egy kevés "célzóvizet" inni, kevésbé remeg olyankor a kezük. tom, én is ott szoktam rá:)

Porchmonkey 2008.07.02. 15:28:42

laposmacska 2008.07.02. 15:06:07

ctrl + görgess (FireFox)

Én lennék terrorista! 2008.07.02. 15:31:52

Inkább egy feleses táliás mint egy kigyúrt kopasz mergás. A feleses táliás tudja, hogy vaj van a füle mögött (bár semmi baja, csak a szonda picsít), ezért normálisan fog vezetni, nehogy kiszúrják. A mergás viszont széttép. Riszpekt fo' féldeci :-)

lápi lidérc 2008.07.02. 15:32:13

Remek hely lenne ilyen büntetésbegyűjtésre hétvégén a Romkert diszkó.
Kb. 300-400 autó áll ott. És én sem hiszem, hogy mindnek a vezetője kólát iszik.
Ja, és egyben parkolási bírságot is ki lehetne vetni, mert mind a járdán vagy a buszmegállóban parkol.
Egy hétvégén meglenne a kerületi rendőrség féléves költségvetése.

lápi lidérc 2008.07.02. 15:33:29

Én lennék terrorista! 2008.07.02. 15:31:52
Vaj van a fején.
Van valami a füle mögött.
Nem keverjük. És nem is pont ugyanazt jelenti.

acel 2008.07.02. 15:48:12

www2.potsdam.edu/hansondj/drinkinganddriving.html
The relative risk of death for drivers in single-vehicle crashes with a high BAC is 385 times that of a zero-BAC driver and for male drivers the risk is 707 times that of a sober driver, according to estimates by the Insurance Institute for Highway Safety (IIHS). 2

George Jung 2008.07.02. 16:01:57

Malac: nem kell betiltani a szemüvegeseket is, csak nem kell bebaszni, ha vezetni akar az ember. Akkor is célzóvíznek fognád fel, ha a gyerekedet célozná be a hűtőrácsával????

oldtimer 2008.07.02. 16:09:25

Itt (CH) 0,5/1000 a megengedett alkoholszint.
Több okból:
-0,00 nem létezik!!! Lehetsz cukorbeteg, megettél egy rumos meggyet, cukrot ettél, vagy simán az analisis hibahatára nem 0.
-itt kultúrális hagyományból mindenki iszik. Ki kevesebbet, ki többet. Délben az ebédhez, délután egy kis sört, mert meleg van, este kollégákkal egy debriefing a sarki korcsmában, este az étteremben a négyszemközti vacsoránál, szóval mindíg van alkalom.
Persze mindenki autóval jár és nem mindenkinek van saját soförje.
DE:
-ha megállítanak egy sima ellenörzésre, akkor a megengedett alatt 0,5/1000 kell lennie a mért alkoholszintnek. Ha több, bünti. Komoly. (vejem: éjjel 2-kor elhagyott vidéki úton 0,7 és 0,9/1000 volt bemérve. Három hónap jogsi nélkül + 2'000 SF)
-ha balesetbe keveredtél (nem kell, hogy te okozzad, de benne vagy a buliban, akár teljesen ártatlanul, nekedmentek hátulról, vagy ilyesmi...), akkor viszont az alkoholos befolyásoltság nehezményezö tényezöként lesz elkönyvelve, attól teljesen függetlenül, hogy a megengedett alatt van.
És máris bünös vagy: Alkoholos befolyásoltság alatt vezettél!
Errefelé a totál balesetek 9%-áról (minden résztvevötöl vérvétel szigorúan!) LEHET FELTÉTELEZNI(!), hogy közrejátszott az alkoholfogyasztás.
De ez egyáltalán nem biztos!
Ezzel nem a részegen vezetés mellett szavazok, csak szerintem a "Zéro tolerancia" kb. ugyanannyit ér(0), pláne ha nincs senki, aki betartását ellenörizné.

aqweren 2008.07.02. 16:24:54

csocsesz: A pénzbüntetéssel én sem értek egyet (illetve a mértékével) mert nagyon sokakat nem hat meg. Nem is muszáj befizetni ha valaki nem undorodik a közmunkától vagy szívesen ülne egy kicsit...a másik fele meg csikkzsebből kifizeti, ha egyáltalán megbüntetik.
Valóban az van, hogy akik veszélyeztetik a közlekedés biztonságát, sok esetben meg sem állítják mert valakinek a valakije...

malac 2008.07.02. 16:30:10

George Jung: direkt mondtam h nem vezetek részegen, csak azt ecseteltem h mindenkire más mértékben hat az alkohol, van aki józan állapotban is vetexik egy lajhár reakcióidejével...

KIZS 2008.07.02. 17:05:02

Amikor sokat villamosoztam (az 1-esen), akkor láttam olyan, hogy az ember a Hungárián a lámpánál állva a kocsiban elővette a laposüveget, belehúzott, megborzongott majd mivel közben zöld lett hajtott tovább. De nem kevés melós-autót láttam, amiben a sofőr ott kortyolgatta a Kőbányait.
Nem olyan ritka jelenség ez. Közeli ismerőseim között is van nem egy, aki sörrel kel, sört ebédel és sörrel fekszik. És nem keveset autózik/motorozik(!) napközben. Naponta az 3-6 üveg sör mindig összejön napközben és ezután ül neki az esti sörözésnek a haverokkal.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.07.02. 17:18:27

"de csak egy sör vót" a kedvenc mondatom az alkoholisták szájából. Nem kívánok egyebet, mint hasonszőrű társaival találkozzon csak a hazaútján, kisebb-nagyobb kilengésekkel :D :P

Hemü 2008.07.02. 17:28:19

"Vártam, hogy a jóember felpattan a bringára, majd elteker."

ÁLLJ! Hányan fogják még elsütni ezt a blődséget? A kerékpár is jármű, azt sem szabad alkoholos állapotban vezetni. Attól tartok, hogy a levélíró nem tekinti a kerékpárt járműnek.

isti77 2008.07.02. 18:14:29

"Ujjatlan póló, feles a non-stopból, piros Thalia, istenem, élni tudni kell! :)"

Ezt én akartam írni, vazze! Kétségtelen, hogy van összefüggés az említett 3 dolog között.
Bólogató kutya volt az ablakban? Fa-ööö... műanyaggörgős ülésbetét? Tescós dísztárcsa?

beste 2008.07.02. 18:31:45

Nálunk is úgy van, hogy kocsi a kocsma előtt, hitves behajít egy-két sört. De én vezetek... és én ilyenkor eszméletlen mennyiségű üdítőt meg tudok inni...

Lacaca 2008.07.02. 18:40:56

Gondoljátok, hogy aznap az volt az első? Aki nem bírja ki hazáig és annyira közel lakik, hogy nem szívódik fel az úton, annak nem elég az az 1...

ColT 2008.07.02. 19:04:13

Elég sokat jártunk bulizni egy időben az én kocsimmal. Általában én vezettem... és akkor no alkohol. Persze azért jól szórakoztam, minden éjjel hülyére röhögtem magam a részeg haverokon :) Na meg elkezdtem szorgalmazni hogy ugyan már egy helyről megyünk, vezetheti más is a kocsit, én is szűrni akarok :) Eszembe nem jutott volna hogy akár 1 sör után vezessek --> elég sz*ul vezetek anélkül is :D

Amúgy az alkoholra vonatkoztatott 0 tolerancia sztem jó dolog. Nem hiszem hogy erről vitatkozni kéne. Ha megengednék azt a törvények hogy te döntsd el hogy szerinted tudsz-e biztonságosan vezetni, akkor mindeki tajrészegen nyomná, sztem elég gyorsan ki is pusztulnának... Aki szerint meg nyugodtan lehet pár feles után vezetni, annak csak azt kívánom hogy üssön el valami nem idén barnultat aztán verjék jól agyon... Esetleg küldjék el tűzoltóknak segédkezni balesetekhez pár napra kötelező jelleggel.

Nincs elég baleset? Nincs elég hülye az utakon? Miért kell még az amúgy ésszerű és a mi érdekünkben hozott szabályokat is megkérdőjelezni? Mert lehet vitatkozni azon hogy ha nem indexelsz sávváltásnál az nagy dolo-e. De hogy beb*ott vadbarmok kacskaringózzanak az utakon...

A rendőrség meg... Amíg leszarják addig tényleg semmi elrettentés nem lesz az ittasan vezetőknek.

Primax 2008.07.02. 19:32:20

Dunántúli faluban lakom, hát a kocsma előtt van kurvavilág reggeltől-estig.....
Aki inni akar, az szinte CSAK autóval jön.
Alig férnek el a parkolóban.....

ColT 2008.07.02. 19:50:20

Jaja, rendőr meg sehol...

Ahol én lakok ott megszüntették a rendőrséget, mert nagyon korruptak voltak. Később átvette a közeli nagyobb város rendőrsége a körzetet, járkálnak erre autóval.

Esti ellenőrzések során megesett, hogy egy bandát 3x állítottak meg, a sofőr mind a 3 alkalommal részegebb volt mint előtte (vö. az Üvegtigris 2 Thaliás jelentével, csak ez elölre szállt vissza...) és mind a 3 alkalommal elengedték. Nem ismerték egymást, meg ilyesmi.

Persze vaze ha nekem nem lenne egyszer izzókészeletem, akkor le is lőnének...!

B.GY. 2008.07.02. 20:32:22

Reggelente mikor megyek dolgozni,megállok a sarki kisközértbe kaját venni.Mindig ott van egy pár fiatal gyerek egy Lacettival az a sportcsíkos kivitel.Mindennap ugyanazt kérik("Hidegkávé"=Jéger,vagy unikum mikor mi van,rá egy sör+egy igazi meleg kávé)Aztán indulnak melóba(valami ácsbrigád lehet).Én már a látványtól majdnem beokádok reggel 7-kor.A sofőr is ugyanazt issza mint a többiek.Elbirom képzelni,hogy napközben mit művelnek.A szembeszomszédom sem különb,már részegen megy fel a kocsmába kocsival.Kérdeztem tőle,miért nem megy gyalog.Azt mondja"nehogy elessek hazafelé"Na erről ennyit.

Sz.T. 2008.07.02. 22:04:44

Istenem, szomjas voltam! Az ingem meg nem koszos, csak fakó! Okés? :)

Rocko- 2008.07.02. 22:12:50

kettessel indítja a napot.

Gera 2008.07.02. 22:21:17

A tagnak hétfő délután feltétlen szüksége volt egy felesre, pedig amúgy becsszóra nem alkoholista. Na persze. Az már vagy a negyedik lehetett aznap szvsz. Az ilyen rohadékoknak én nem azt kívánom, hogy vegyék el a jogsiját, hanem azt, hogy menjen fának és törje ki a nyakát. Mielőtt megöl vki mást, akinek ér is valamit az élete.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.07.02. 22:45:08

@Gera: jaja mert ha csak elveszik a jogsit akkor ugyanúgy vezet tovább... :(

Amúgy pr hétfői nap után én is meginnék 1 felest, amikor bolondokháza van... de csak autóval hazamenés UTÁN, nem ELŐTT...

Rocko- 2008.07.02. 22:59:01

kevés a komment, szóval:

izé, lehet, h pap volt.

G. 2008.07.03. 06:37:37

"" makimajom 2008.07.02. 14:44:20
"én kint bagóztam"

te se vagy sokkal jobb... ""

Ez miért is baj???

BoGyesz 2008.07.03. 07:04:25

Egy munkatársam haverját nemrég kapták el ittas vezetésért. Kapott $1500 bírságot, egy éves jogsi bevonást meg ötszáz óra közmunkát. Gondolom segg részeg lehetett mikor elkapták.

rong 2008.07.03. 10:10:50

Gera 2008.07.02. 22:21:17
"Az ilyen rohadékoknak én nem azt kívánom, hogy vegyék el a jogsiját, hanem azt, hogy menjen fának és törje ki a nyakát. Mielőtt megöl vki mást, akinek ér is valamit az élete."

A fa is egy élőlény.... Nappal árnyékot ad, oxigént termel, levezeti a villámot, fészket raknak rá a madarak stb. stb. Még a fa élete is többet ér. Nem lehetne inkább hegyoldal vagy szakadék?

Donor 2008.07.03. 15:35:03

Az ittas vezetést támogatóknak javaslom próbáljon ki egy autószimulátort.
Én az NFS-el szórakoztam. Már egy feles is jelentősen rontotta a köridőmet és javította az ütközések számát, pedig nem éreztem belőle semmit.
Igen egy kultúrált országban nem okoz gondot egy sör után biztonságosan és kultúráltan hazamenni, de ez e hely nem magyarország ahol az emberek nagyrésze józanul sem képes normálisan vezetni.

Másik, hogy az már szánalmas ha valaki ennyire alkoholfüggő, hogy nem tudja megállni az ivást. Az ilyen jobb ha nem vezet egyáltalán. Sem ittasan, sem remegő kézzel józanul.

Donor 2008.07.03. 15:40:57

bár belegondolva a statisztika alapján a józan sofőrök sokkal több balesetet okoznak, szóval tiltsuk be a józan vezetést :D

oldtimet 2008.07.03. 18:04:56

Hát ezen hangosan felröhögten a képernyö elött!!!
Ami a borzasztó, hogy így igaz!

ColT 2008.07.04. 13:32:54

Sörcsapot minden autóba! Főleg így nyáron.
Télen forralt bort.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása