Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Babakocsival sem életbiztosítás

2008.07.09. 12:54 :: SilentSound

Gyalogosan közlekedni gyakorlatilag életveszélyes. Még érzékenyebben érinti ez azokat, akik mindezt babakocsit tolva teszik, vagy próbálják tenni, ahogy Gyula is.

Az "úriember", akiről írnék, szintén későn lett kezdő apa, mint én. Én egy kissé érzékenyebben reagálok olyan dolgokra, amikor veszélyben érzem 9 hónapos kislányom a mindennapos sétája során. Azt már megszoktam, hogy lassítás nélkül zúznak el kb 20-30 centire a hátam mögött az autósok a párhuzamos közlekedésre alkalmas utakon, miközben autóstársuk átengedett. Az sem ritka, hogy néhány 17-18 éves frissjogsis hülyegyerek a megálló kocsisort kikerülve veszi célba az általam, vagy feleségem által tolt babakocsit. Volt mostanában elég baleset, és vannak, amiknek a híre el sem jut hozzánk.

A történet úgy teljes, ha megosztom azt az egy hónappal ezelőtti, akkor örömteli eseményt, aminek kulcsfigurája szintén főhősünk lesz. Hazafelé tartva kisvárosunk kórházának főbejárata előtti keskeny utcán kell mindennap elhaladnom. Aznap valami miatt óriási dugó alakult ki az amúgy forgalmas részen. Főhősünk vihette haza a kórházból újszülöttjét, természetesen a 20m-re levő parkolót nem vette igénybe, hanem nagyvonalúan megállt az út közepén, és gondos apa módjára bekötötte a babát a helyére a babahordozóban. Aki "épített" már be ilyen babahordót, az tudja, hogy ez gyakorlottan is legalább 2-3 perc, gyakorlat nélkül akár 5 perc is lehet. Senki nem dudált, nem kiabált, megértően fogadtuk a szitut. A hab a tortán, hogy az "úr" egy (Citroen-Hyundai-Nissan-Gagyi) márkakereskedés logojával díszített Nissan Note-tal tette mindezt, sokan ismerjük látásból, hiszen régóta dolgozik Nissan értékesítőként.

Ami viszont 06.28-án történt, arra nem lehet semmi mentség. Kislányomat újra sétálni vittük, több négysávos útat kereszteztünk, enyhe, mondhatni semmilyen volt a forgalom, mégis mindenhol voltak, akik átengedtek minket, egy kis mosolyt csempészve az életünkbe. Hazafelé tartva megintcsak egy forgalmasabb gyalogátkelőt kellett igénybe vennünk, ahol egy fiatal hölgy (balról) megállt, és intett, mehetünk. Jobbról elég messze volt a Nissan Note, amin messziről le lehetett olvasni márkakereskedés reklámját, viszonylag alacsony tempóban jött. Elindultunk, bízva abban, hogy a Nissan is megáll, de ami ezután történt, az még a Balkánon is elfogadhatatlan lenne: Nissan gyorsít, balra húz, mi megállunk, autó még jobban balra húz, majd kb 10 cm-re a babakocsi kereke előtt el, kb 60-70-nel, miközben a körforgalom nincs 15 m-re a zebrától!

Ahogy láttam mi történik, önkéntelenül is rászóltam: "Ritka nagy paraszt vagy, komám!". Miután felértünk a járdára, akkor láttam, hogy megállt a körforgalom közepén, majd szerintem gondolkodni kezdett, vajon miért is szóltam rá, hiszen mindennap így közlekedik, mint mindenki más. Tett egy kört a körforgalomban, majd kiszólt, válaszra sem várva: "Te meg egy nagy sztár vagy!" Ezután beletaposott a gázba és el. Ha megállt volna, kiszállva és úgy mondja, akkor azt mondom, van vér a pucájában. De mit várhattam volna tőle? Amikor a körforgalomban állt, és gondolkodott, mit is mondjon, elég sok idő eltelt ahhoz képest, hogy semmi frappánsabb nem jutott eszébe.

Ami elszomorít, az az, hogy az 1 hónapos gyerek ott volt mögötte, és mégis így vezet. Gondolkodtam, hogy tényleg ilyen buta? Céglogós autóval vigéckedik, játsza a menőt, okoz balesetveszélyes helyzeteket, negatív reklámját kelti munkahelyének. Gondolkodtam, hogyan is tudassam vele, miért szóltam rá: menjek be a kereskedésbe? Nem szeretek jeleneteket rendezni. Jelentsem fel? Nem az én világom. Úgy döntöttem, inkább megírom nektek, hátha van olyan ismerőse, aki elmondja neki, mekkora prosztó használja a céglogós Note-ot. Én is hibáztam. Igen, elismerem. Nem kellett volna első felháborodásomat szavakba önteni. Viszont valaki árulja már el nekem, mit akart mondani a sztár szóval. Mielőtt bárki megkérdezi, igen, van autóm, és átengedem a gyalogost két okból: 1. Kondorosi 2. nekem is jól esne.

91 komment

Címkék: biztonság közlekedés autó hülye veszélyes gyorshajtás zebra gyalogos

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ChPh 2008.07.09. 13:02:49

pfff, megdöbbentő

bár lassan semmin sem kellene meglepődnöm, az embereken legkevésbé...

Mityu 2008.07.09. 13:10:38

Az ilyen Nissan-os vajon hány libáért kapott jogosítványt? :)

S hogy belekössek: sajnos nem "ritka" az ilyen "paraszt".... :)

tartlev 2008.07.09. 13:27:58

Városnevet, rendszámot megírni.

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2008.07.09. 13:36:55

nem hibáztál azzal, hogy beszóltál neki. sőt...

Cyric 2008.07.09. 13:46:24

Ha valaki átcsap a gyalogosok között akik győznek elugrani az útból az tahó dolog, de ha valaki babakocsi mellett húz el ezerrel, azért ölni tudnék...

Sammit 2008.07.09. 14:05:33

Velem annyi ilyen történt már. Sajnos sok az ilyen rohadék és semmit sem lehet tenni ellenük.
Volt olyan, hogy úgy ugrottam félre az autó elől a zebrán, mert a hülye hátrazselézett kölök nem is nézett előre, hanem csak oldalra és nyomta a gázt. Szerintem fogalma sem volt róla, hogy zebrán megy át vagy 60-nal. De volt olyanis hogy mikrobuszos megállt a zebránál és intett hogy menjek és ahogy leléptem a zebrára elkezdte nyomni a gázt... épp át tudtam futni előtte. Gyalogosként is lehet ám igazi taplókkal találkozni. Felháborító.

Rocko- 2008.07.09. 14:30:10

ha ennyire azonosítható a kocsi, akkor: kulcssal fémjelezd, h GYILKOS. tán abból ért.

Magicman 2008.07.09. 14:33:04

Rocko:

Nem az autón kell megtorolni, ha valaki f.sz..
Az nagyobb f.szság, ha ilyet csinálsz.

Radical Massza 2008.07.09. 14:41:16

Félreértettem volna és nem vezették be május elsején az objektív felelősséget?
Ha igen, akkor mit itt panaszkodsz?
Esemény volt, rendszám megvan, tanúkkal feljelentés, a köcsögnek megy a jogsija a levesbe és fizet.
Ha nem tetted, te vagy a birka, akik miatt megtehetik ezek a csírák, hogy átgázoljanak a gyerekeden.

Én 2008.07.09. 14:50:53

Magicman: számodra egy autó fényezésének megkarcolása nagyobb f.szság egy ember életének tudatos veszélyeztetésénél??? Furcsa értékrend, mondhatom...

Mátyus Zoltán 2008.07.09. 14:51:34

Szerintem menj be hozzá, mutatkozz be és vágd jól pofán!
Ha kell segítek, mert a nejem által tolt babakocsi előtt egy terepjárós ribanc 20 centire húzott el, pedig a babakocsi már az út közepén volt.
Ha kell, akkor segítek!
Nálam már régóta zéró tolerancia van!

sleepy 2008.07.09. 14:53:06

haat, nalad sincs minden rendben, ha elso szamu okod arra, hogy normalis legyel a kondorosi...

EBEUSS (törölt) 2008.07.09. 14:55:16

Radical Massza 2008.07.09. 14:41:16

Az objektív felelősség csak a következő 7 pontra vonatkozik, gyalogosátkelőhelyre nem.


1. a megengedett legnagyobb sebességre,

2. a vasúti átjárón való áthaladásra,

3. a járműforgalom irányítására szolgáló fényjelző készülék jelzéseire,

4. a járművel történő megállásra és várakozásra,

5. az autópálya leálló sávjának igénybevételére,

6. a behajtási tilalomra, a kötelező haladási irányra,

7. a természet védelmére vonatkozó előírások megtartásra kerüljenek.

Hoppázó Beléndek 2008.07.09. 14:55:34

Jó reklám az a helyi Nissannak :)

csak homályosan kapcsolódik ehhez, de pl. ha elém bevág/akadályoz vagy csak simán idióta a céges autós, akkor annál a cégnél engem kevéssé fognak vásárlóként viszontlátni..
a lista egyébként tekintélyes, kulcsmásolótól kezdve szállítási cég ugyanúgy, mint energiaitalos, vagy akár "nemazállami" postacég..

Magicman 2008.07.09. 14:55:53

Én:

Egy gyáva beszari csinál ilyet csak, hogy összekaristol egy autót, mert neki sérelme van/volt.
Ha már tetlegeskedni akar valaki, akkor menjen oda személyesen és legyen tökös!

Magicman 2008.07.09. 14:59:21

Én:

Amúgy meg a kettő között (a végkimenetel súlyosságát nem nézve) az a nagy különbség, hogy az egyiknél nem történt esemény senki kárára (szerencsére), a másiknál meg igen!

? 2008.07.09. 15:00:06

Melyik kisvárosban történt ez?

Én 2008.07.09. 15:02:27

Magicman: ezzel teljesen egyetértek.
Csak azzal nem, hogy szerinted nagyobb bűn egy autót összekarcolni, mint egy gyalogost veszélyeztetni. Sajnos ma Magyarországon ez az általános értékrend, ezért tartunk itt.

a nissan márkakereskedést ulajdonosa 2008.07.09. 15:04:45

bunkónak bunkó, de sok kocsit elad, 'szal nem bánom... jövőre még fizetésemelést is adok neki

Zaplatyi 2008.07.09. 15:08:36

Sokat vezetek babakocsit mostanában. Ha minden sérelmet megtorolnék, ami közlekedés közben ér, akkor már összeszedtem volna kb. 500 év börtönt.

Amikor babakocsival sétálsz, akkor csak a gyerek biztonságára figyelj. Semmi más nem számít, ki kell rekeszteni a parasztokat. Csak a gyerek számít.

Az utakon háború van, de nem feltétlenül kell ebben részt venni. Pláne nem gyerekkel.

hawkeye 2008.07.09. 15:08:52

Nem sztárt, hanem "sz@r"-t mondott!!!

Rosszul hallottad....

TBone 2008.07.09. 15:09:06

Hasonlo parasztsag a 2 savos uton a kulso savban megallok a gyalogosnak aki babakocsival akar atkelni, de azert 4-5 auto elhuz mellettem a belso savban.

Kamu 2008.07.09. 15:09:40

Nem karistoljuk össze a kocsit. Az túl egyszerű. Parkoló autó kerekeit 100-as szöggel kiékeljük, majd várjuk,hogy elinduljon. :-) Elvégre ő csinálja magának a defektet. :-)

Magicman 2008.07.09. 15:10:18

Én:

Szerintem meg épp fordítva van... Magyarországon ma az általános értékrend a hazugság, sunyiság, alattomosság!
Aki ezt javasolta (karcolást) az is ezt erősíti!

Velem a fenti eset heti 3szor megtörténik Pesten a Budafoki úton, karcolhatnám (ha tudnám kié) a kocsikat sorra...
Az autósok egy része ilyen agresszív, a rendőrök persze sehol.

Én az alattomos dologra gondolok az egésszel! Nem ez a megoldás..

pitiáner 2008.07.09. 15:10:37

miért nem lehet ideírni a rendszámot és a várost és az értékesítő nevét?

LLL 2008.07.09. 15:11:23

Radical Massza: teljesen egyetértek. Ha senki nem jelent fel soha senkit semmiért, annak kétféle következménye van: az egyik, hogy konkrétan ezek a gyilkosok tovább garázdálkodnak szabadon, mert azt hiszik, hogy megúszhatják. A másik meg az, amit Magyarországra úgy általában véve tartok érvényesnek a Következmények Nélküli Ország cimke. Ahol semminek semmi következménye nincs, annak az a _következménye_, hogy mindenki a pillanatnyi erő és hatalom nyelvén fog beszélni. Már most is ez van, már nem is az van, hoyg megálljt kéne parancsolni ennek a folyamatnak, ami rossz felé tart, hanem már ott tartunk, hogy nagyon-nagyon vissza kéne venni ebből az "elhanyagolt jogállamiság" c., (nem tudom, hogy csak Mo-ra jellemző) dolognak. Ha soha senki nem csinál semmi hivatalos, csak személyes ügyet az ilyenekből (beszólás), akkor bizony nem lesz olyan, hogy kamerák az utcasarkokon, remekbe szabott súlyos büntetési tételek. Nem az emberek jobb belátására kell bízni az autósok életveszélyessé dagadt taplóságát ("az erő és hatalom pillanatnyi helyzete"), hanem nagyon súlyos büntetési tételeket és a legszigorúbb rendőri behajtást és ellenőrzést kell követelnünk az államtól. Mint ahogy az összes többi bűnözővel szemben sem azt mérlegelik általában az emberek, hogy "micsoda tapló", hanem azt, hogy bevágták-e 5 évre a sittre? Nem tudom, hogy miért alakult ki az autósokkal szemben egy ilyen privilegizált elnéző akármi, de ez felháborító, hogy csak a személyiségüket szidják sokan ilyen weboldalakon. Hát nem. A taplóság az az, amikor nekem kis kellemetlenségemszármazik valami olyanból, hogy valaki nem tartja be a társadalomban általánosan elfogadott normákat. Az autósok "taplósága" azonban nem norma-, hanem törvényszegés, méghozzá olyan, ami nem kis kellemetlenséggel, hanem mondjuk azzal jár, hogy emberek egész életükre tolószékbe kerülnek. Börtönbe az ilyenekkel, tömegesen, most. Ha valaki autóban ül, az ugyanolyan, mintha fegyver lenne a kezében: nagyon veszélyes másokra nézve, ezért a legapróbb szabályszegésnek is súlyos következményekkel kell járnia.

seat 2008.07.09. 15:19:50

Szerintem bemenni kár, de egy levelet meg lehet ereszteni a főnöke felé. Következménye semmi nem lesz, de azért hátha.

Teabore · http://valtozoidok.hu 2008.07.09. 15:20:31

Bocs, de nem az van, hogy ha zebra előtt álló autó mellett elhúz valaki, annak automatikusan bevonják a jogsiját? (rendőrök is látják, tanúk vanak, feljelentés, stb. esetén )

Magicman 2008.07.09. 15:21:02

Nemsokára megyek Horvátba nyaralni. Olvasgattam, hogy milyen új közlekedési szabályok vannak ott.
Háááát, ha úgy gondolkozok, hogy minden szabálysértést észre vesznek a rendőrök (amilyen szerencsés vagyok, tuti), akkor fülem-farkam behúzva fogok vezetni!

Itt is úgy kellene Mo-n, nem sz.rozni, megállítani a szabálytalankodót, a szabálytalanság mértékétől függően bevinni, jó nagy büntetést kiszabni, ha nem tudja befizetni, akkor 60 napra bezárni!
Elgondolkoznának a sofőrök...

nyergi 2008.07.09. 15:22:51

Egyetértek a felháborodásoddal, én is beszóltam volna! De! És ez nem kizárólag erre a topicra vonatkozik. Egyre több helyen jelenik meg, hogy az autó márkáját fikázzák a kedves szerzők és ez az amit nem értek. Biztosan mindenki kizárólag felső kategóriás autóval közlekedik, aki ide megírja a sérelmeit és ebből az is következik, hogy hiba nélkül vezetnek, aki viszont nem ennyire szerencsés és egy mindössze 3-5 milliós autót hajt az már egy alsóbbrendű résztvevője a közlekedésnek! Nos talán nézzetek magatokba! Lehet, hogy a saját sikeres életeteknek a hatalmas tudásotoknak, no meg szorgalmatoknak köszönhető a több 10 milkás gépjármű tulajdonlása, de az is lehet, hogy nem! Egy lehetőség a sok közül: apuci a segged alá tolta! A lehetőségek tárháza ezzel még messze nem merült ki! Ne keverjük a dolgokat! Nem feltétlenül bunkó köcsög aki Suzukit nyektet az úton és nem mindet tudó fahrerzseni aki pl. egy S80-ast birtokol! Mindössze arról van szó, hogy az előbbiből, abból a kategóriából, arányaiban sokkal több pöfög kis hazánk rettenetes útjain, ezért közöttük törvényszerűen több a hibázó, agresszív, esetleg bunkón viselkedő sofőr! Még egyszer! Nem a jelen topic írójának szól ez kizárólag, hiszen az írásában megjelenő paraszt viselkedést természetesen én is elítélem, felháborítónak tartom és messzemenőleg egyetértek az összes minősítéssel amivel az említett köcsögöt illetted!

Perillustris 2008.07.09. 15:25:52

"Az objektív felelősség csak a következő 7 pontra vonatkozik, gyalogosátkelőhelyre nem."

Igy van, de ha a gyalogos - tobb tanuval megtamogatva - rendort hiv, akkor fel lehet jelenteni kozlekedesi veszelyeztetes miatt, ami buncselekmeny.

Szoval hajra!

Mert ugy sietni kell, barmi aron (valoszinuleg beb@szva): index.hu/politika/bulvar/cserben3857/

EBEUSS (törölt) 2008.07.09. 15:28:22

Perillustris · cmtv.freeblog.hu/ 2008.07.09. 15:25:52

Persze, hogy fel lehet jelenteni!
Fel lehet jelenteni bárkit, bárhol, bármikor, tanúkkal, vagy anélkül, de semmi köze az objektív felelősséghez...

pammy 2008.07.09. 15:35:37

LLL: ha meg feljelentünk mindenkit akit volna miért, akkor vagy a rendőr küld el a francba, hogy 3an vannak az egész körzetben 117247 ilyen bejelentésre, vagy eljut az ügy a bíróságig laza 7 év alatt, azt ott újabb 3 év alatt eldöntik, hogy kinek a hamis tanúi a hitelesebbek.
Az meg igen szép világ lenne, ahol látatlanban bírságolnak, mert gipsz jakab szerint ezt meg ezt csináltad...
A bíróságokat így is elárasztják a közlekedési ügyek.
Nincs privilegizálás... megvalósíthatatlanság van, nem állhat mindenki mellett rendőr. Tegnapi nap legveszélyesebb közlekedési kihágását amit láttam éppen gyalogosok követték el, őket se vitte el senki bilincsbe, békésen felszállhattak következmények nélkül a buszra, ami olyan fontos volt nekik, hogy egy tömegszerencsétlenséget is megkockáztattak érte. Őket hogy jelentsem fel? Személyleírás alapján?
Semmi privilegizálás nincs a közlekedési formák közt, csak gátlástalanság, meg ostobaság van, az ellen meg évezredek óta nem sok sikerrel küzd az emberiség.
Azt már csak zárójelben jegyzem meg, hogy ha szánt szándékkal agyonvered a házastársad, akkor is kinn vagy 5 éven belül, akkor mit vársz a közlekedési ügyektől, amik azért az esetek többségében hülyeségből és nem ártó szándékból erednek?

majdazteneldontom (törölt) 2008.07.09. 15:38:17

Ezek szerint a zebrán történő átkelés csak egy újabb sztárallűr.

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2008.07.09. 15:46:12

mikor játsza már meg valaki a téglákkal megpakolt babakocsi trükköt?

majdazteneldontom (törölt) 2008.07.09. 15:47:07

Egyébként annak a híve vagyok, hogy mindenkit ugyanúgy kell megbűntetni, amit elkövetett, csak mondjuk 10x, hogy jól megjegyezze.
Nótos kölykét zebrán elhelyezni, fejétől 10 centire nagy sebességgel 10x elhajtani apuka szeme láttára, majd rákérdezni, hogy akkor óhajt-e még ilyet mocskosságot elkövetni a jövőben?
(Durva dolog, Isten ments, hogy ilyesmi valaha is megtörténjen)

manki 2008.07.09. 16:00:49

Velünk már kétszer előfordult, hogy amikor a zebránál álltunk babakocsival, akkor BMW volt az, ami megállt és átengedett! Na ehhez mit szóltok?

a Nissan Note vezetője · http://Gigant 2008.07.09. 16:00:52

Nem értem, hogy mit problémázik velem. Én mentem az úton, miért kellene azzal törődnöm, hogy mások is közlekednek rajtam kívül? Pláne gyalog? A gyerekemet is azért tettem be az autóba a kórház előtt, mert nekem így volt kényelmes. Nem szeretem 10 méternél messzebbre cipelni.
Én is szoktam várni a többi hülye miatt, igazán örülhetnek, hogy csak ritkán állok meg a kórház előtt.
A körforgalomban azért álltam meg, mert gondolkoztam azon, hogy van-e a közelben egy-két haverom, akiket idehívhatnék, hogy jól pofánvágjuk az ugató gyalogost. Senki nem jutott az eszembe, úgy meg nem poén verekdni, ha egyedül vagyok, és én is kaphatok egy fülest.
A gyerekemmel is csak addig foglalkozom, ameddig nekem kényelmes, ha már unom, akkor foglalja el magát, ne idegesítsen engem! Majd pont a más gyerekére fogok figyelni, amikor a sajátom miatt sem tudok annyit magammal foglalkozni, amennyire igényem lenne.
Egyébként sok tévét nézek, a Blikkből tájékozódom (mindennap megnézem a meztelen csajt), egész nap megy valamelyik kereskedelmi rádió, ezért vagyok ilyen bölcs, türelmes, segítőkész, emelett szerény, mások nehézségei iránt fogékony derék ember, 2008-ban Magyarországon. Remélem, a gyerekem is rám hasonlít majd...

LLL 2008.07.09. 16:09:46

pammy: te is láthatod, hogy nem "látatlanban bírságolásról" írtam, mint kívánalomról, hanem a kikényszeríthető valós jogról, illetve az ahhoz szükséges eszközökről, pl. minden kereszteződésbe kamerákról, vagy ilyesmiről. Való igaz, hogy "vagy ilyesmikre" nincs ötletem, nem gondolkoztam még ilyen megoldásokon; de miért nincs pl. minden kereszteződésnél kamera? Ilyesmihez nem is kéne talán a tényleg borzalom lassú igazságszolgáltatás "rendes" kerékvágásos csigatempója, hanem lehet gyorsított.

A gyalogosokra szerintem is ugyanúgy vonatkoznak a szabályok, és ugyanúgy, ha - (autók által! mert ugye önmagukban a futkározó gyalogosok nem jelentenek komoly balesetveszélyt) - embereket veszélyeztetnek, akkor szintén ugyanez vonatkozik rájuk. Ne legyen bevett szokás az sem, ha a részeg suhancok rohangálnak ki elém, mert akkor miattuk ugyanúgy életveszélyessé, nehezen kontrollálható fegyverré válik a kocsim, ráadásul még a mögöttem jövő X darab is, mint ha sofőr csinálná a baromságait.

A mondandóm lényege végülis egyrészt az, hogy súlyos büntetési tételeket kell kiszabni a szabálytalankodókra a közlekedésben, mert nagyon veszélyesek az autók. Ha kocsi halad az úton, akkor életveszélyt ugyanúgy előállíthat sofőr is, mint gyalogos. Másrészt az államot - törvényhozó, rendőri, bírói hatalmakat - pont valami olyasmire tartjuk, hogy az ilyen eseteknél álljanak a sértett mögé, és legyen elrettentő, kiszámítható, nyilvános és automatikus következménye az ilyen eseteknek. Tehát: nem jó megoldás, ha csak leanyázzuk a sofőrt/részeg suhancot. Intézményes megoldás kell, nem eseti, esetleges. És pláne nem olyan, ami az életveszélyes barom (sofőr vagy gyalogos) személyiségét célozza meg. Az életéből x évet kell megcélozni.

Reggie 2008.07.09. 16:10:09

Az ilyent meg kell leckeztetni. Mondjuk a kocsijat tonkrevagni. Mi a rendszama?

AjTb 2008.07.09. 16:10:10

Hammer, pont ezt akartam írni... Mint a Féktelenül-ben:)

Ha valakinek már úgyis van kiszolgált, kidobni való babakocsija, bele egy kis tégla, sitt stb, aztán lelökni a zebrára:)))))

LLL 2008.07.09. 16:12:58

"a Nissan Note vezetője": csak annyit kötnék bele, hogy azért vannak remek kereskedelmi adók!

Reggie 2008.07.09. 16:13:53

LLL 2008.07.09. 16:09:46

Ez jo otlet. Mondjuk szerintem nem kamera kene, mert az csak ellorzes, amire szintugy sokan szarnak. Inkabb nyomogomb kene minden zebrahoz es egy foldbol kijovo rud, amit az utcak lezarasahoz is hasznalni szoktak.

borzas · http://borzas.uw.hu 2008.07.09. 16:15:42

Engem is ma öltek meg majdnem, a Tabán mozinál a Mészáros utcáról jobbra fordulva egy nyakkendős faszfej SMS-ezés miatt elfelejtette, hogy a kanyar utáni zebránál elsőbbséget kell adnia az ott áthaladóknak. Modnjuk bringával voltam, de lépésben mentem és így még nagoybb is vagyok, jobban látszom. persze nem látszom egyáltalán, ha sms-t ír, akinek látnia kéne.

gibier 2008.07.09. 16:16:11

kedves Én,
az autó összekarcolása gyáva, szemét dolog, te is csak addig karistolsz, ameddig nem kapsz egy nagy *ruhát*, vagy ameddig nem fényezteted újra az autódat...amúgy ha te jártál május másodikán a 12.ker lejtő utcában, adnám az első *ruhát*...amúgy néha egy cetli is elég a szélvédőre rakva...

nyergi 2008.07.09. 16:27:51

Egy ellenpélda is elfér itt szerintem, Zaplatyival teljese egyetértve megosztom veletek! Kisvárosunk teso parkolójában történt néhány napja az eset. Reggel 8 óra magasságában, tehát kimondottan gyér forgalom mellet. Érkezem a nejemmel és a pókháló szerű úthálozaton a bejárattól nem messze üres parkoló. Nosza. Kászálódok ki a gépből és hallom a párom csodálkozó hangját: mi a baj? Nekem? Semmi! Hacsak az nem, hogy rühellek shoppingolni! Aztán jön a felismerés! A vaprósz nem nekem szól, hanem egy csinosnak is mondható hölgyike órdít mint egy barom, 2 db. nagymama 2 db. bevásárlókocsi, 1 db, gyerekkocsi és a benne ülő kb. 2 éves kisklambó kíséretében, hogy aszongya: mi az qrwa Is...t csinál? Majdnem elütötte a gyereket! A pontos helyzetértékelés okán, ők jobbról érkeztek az említett felállásban, én már kiszálltam az autóból, mire még mindíg a tőlem jobbra 2.-helyen parkoló autó mögött toporzékolt. Nem értettem és ma sem értem mi volt a baja! Ugye parkoltam, tehát nem 200-al kereszteztem az utat előtte kb 6-8 méterrel. Említett helyen egyébként járda is van, de ő nem használ ilyet, ő az út közepén vonul és ordít mint egy eszement! Odaléptem hozzá és szóltam neki: a száját másra használja, és csendesen elvonultam. Utánnam ordította még, hogy szerencsém, hogy a férje nincs itt és egyébként egy vén hülye vagyok. Az vagyok, 47 éves és szóba álltam vele. Becihelődott a mellettem parkoló VW 1.9 TDI Passatba, a holtsápadt és igencsak szégyenkező nagymamákkal együtt. Hát ilyen is van.

a Nissan Note vezetője · http://Gigant 2008.07.09. 16:29:55

LLL 2008.07.09. 16:12
Természetesen igazad van a remek kereskedelmi adókat illetően! Sajnálom, ha megbántottam a tévénézőket, újságolvasókat, rádióhallgatókat, mert mint minden általánosítás, ez sem igaz!
Az viszont igaz, hogy én hiába nézek bármit, "olvasok" bármit, hallgatok bármit, rám mindenhonnét csak az ragad, ami a stílusomat és az egyéniségemet olyanná teszi, mint a csokoládéból öntött óriás mikulásfigura: nagy, de belül üres, keménynek tűnik, de csak amíg meg nem szorítják, 10 percig elviselhető, de 2 nap múlva már rá sem tudsz nézni.
Még szerencse, hogy mindezt én nem értem, nem is tudnám felfogni, így boldogan tespedek, és nagyon-nagyon meg vagyok elégedve magammal!

HalivudEstevez · http://www.halivud.hu 2008.07.09. 16:46:16

Én már kifejezetten élvezem, hogy lassítok, és megállok zebránál. Jó érzés, hogy nem idegeskedek, nézni a megdöbbent arcokat, hogy jé, egy autós aki átenged.

Azért azt a biciklistát, aki a bicikli út helyett az autóutat választotta, megdudáltam.

Reggie: ez tetszik ez a földből kijövő rudak.

avogadro00 2008.07.09. 16:46:33

most tényleg ez a neve?
Citroen-Hyundai-Nissan-Gagyi???

Anonferi 2008.07.09. 16:48:52

"Nissan Note vezetője"
Hát öregem, nagyon tudlak sajnálni! De komolyan. Isten kevés ésszel áldott meg. De ami a legszomorúbb, hogy egy falatnyi jó érzés nem szorult beléd. (Mondjuk ez a neveltetésedből fakadhat.)
Ne haragudj, de hányingerem van a stílusodtól! Sikerült képet alkotnom rólad. Az életszemléleted érdekes, és a magadról alkotott kép is. Komoly problémáid lehetnek barátom.
A fiadat előre sajnálom, még egy bunkó parasztot fog magán hordani a világ.

Kata 2008.07.09. 16:51:01

kérdés tisztelt urak:

elsőbbsége van-e a zebrára lelépő gyalogosnak, amennyiben a zebra lámpás, de a lámpa ki van kapcsolva?

(melléktörténet: astoria, lámpás gyalogosátkelőhely, ami relatív értelemszerűen funkcionál, de mostanság túrják, ezért a menetirány szerinti jobboldal külső sávját bevitték a belső sávba, a belső sávját pedig a villamossínekre. szembesáv, mint eddig. zebra közepén a villamossínek előtt járdasziget. no, én ma kajaidőben szépen a dugóban álló autók között átkocogtam a járdaszigetig, ott meg szintén alaposan körülnézve, bementem a felezővonalig, mivel ott is állt a sor. majd az szépecskén, megindult... állok, állok az úttesten, a felfestett zebra kellős közepén, lámpahiányban, mögöttem autók, előttem autók, a kurva istennek sem akar sem megállni, de még csak le se lassítani egyik sem... én tudom rosszul, vagy hülye vagyok, vagy mi van, hogy balfasz módjára elvárom, hogy ha már az úttest kellős közepén baszakszom, akkor engedjenek át az autósok??? komolyan, én vagyok hülye, hogy elvárom, hogy ne veszélyeztessék a biztonságomat??? örülök, hogy oktató célzattal nem basztak el, mert egynéhány vezetőből még ezt is kinéztem volna... az előttem elhaladó autók száma, akik nem engedtek át az úton, pedig zebrán, az úttesten álltam, jól láthatóan veszélyeztetett állapotban: 15.

visszafele is próbálkoztam, de ott már a critical mass elvei szerint, csatlakoztam egy kisgyerekes családhoz, ott már megálltak egy autós...

Reggie 2008.07.09. 16:53:02

HalivudEstevez · www.halivud.hu 2008.07.09. 16:46:16

Konkretan valami ilyesmire gondoltam:
www.indavideo.hu/video/Oszlop_vs_kamion

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.07.09. 16:55:49

borzas · borzas.uw.hu 2008.07.09. 16:15:42
a bringás "faszfej"eknek nincs elsőbségük a zebrán, csakha áttolják a vasat gyk. :o)

Kata 2008.07.09. 17:04:48

anonferi,

nissan note vezetője - cinizmus, kitalált személy, kitalált hsz-ek.

Bab 2008.07.09. 17:17:24

Ú, a minap történt ilyen rohadt ijesztő dolog, hogy két fiatal lányt engedtem át a zebrán (én belső sávban), táblája is volt mindkét oldalt, rendesen fel is volt festve, sütött is a nap, és úgy húzott el egy bmw a külsőben, hogy az egyik lánynak meglebbentette a szoknyáját, de kábé hetvennel! Hát megállt az ütő bennünk. Még jó, hogy a csajok figyeltek.

Nem értem, az ilyenek mit gondolnak, hogy mégis miért állok a belső sávban egy zebra tábla előtt?

demizson bobby 2008.07.09. 17:23:33

Bab 2008.07.09. 17:17:24
Nem gondolnak ezek szart se.

sznorbee 2008.07.09. 17:30:13

RosszQtya, veled nem fog előrébb jutni a vezetési kultúra.

Reggie 2008.07.09. 17:42:38

Bab 2008.07.09. 17:17:24

Ez a beke uton/lehet uton rendszeresen elofordul. en ilyenkor el szoktam huzni a kormanyt h kicsit belogjak a masik savba.

nyergi 2008.07.09. 17:51:07

Borzas. Mi a faszt keresel a zebrán bringán ülve! Tele van a zacskóm azokkal a bicajosokkal, akik a forgalom fügvényében, hol az úton, hol a járdán - zebrán - közlekednek, ahogy éppen az érdekük kívánja! Azebra a gyalogosok úttesten való átkelésére szolgál! Ha tolod azt a szart, mehetsz rajta,de ha tekersz akkor nem! Nehezedre esik leemelni a valagd?

Radical Massza 2008.07.09. 18:04:46

Miért is fontos az objektív felelősség ebben az esetben is?
Gyengeelméjűknek: eddig a feljelentésre azt mondta a tahó, hogy családtagra nem kötelező terhelő vallomást tenni és nem volt felelős.
Május 1 óta nem tudja ezt megtenni, automatikusan az üzembentartó a felelős, hacsak nincs még gyengeelméjűbb ismerőse, aki elvállalja helyette a közúti veszélyeztetést.
Sakk-matt.
Csak rajtatok múlik, hogy tehetetlenül bégető birkák maradtok vagy végre jogaiért kiálló ember lesz belőletek az újkori evolúcióban.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.07.09. 18:07:39

Én a szalonvezetőnek rögtön elmeséltem volna a jó reklámot és egyben azt is (ha kamu is), hogy itt ettől autót már nem veszek , de a barátaimat, ismerőseimet is lebeszélem róla! Bizonyára lett volna nagy öröm a raporton :)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.07.09. 18:15:59

Anonferi 2008.07.09. 16:48:52

Nem esett le az irónia, mi? :P

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.07.09. 18:17:27

Reggie 2008.07.09. 17:42:38

Engem még így is simán kikerült 60-al a szembejövő. Mondom, ilyen nincs, bazmeg...

a Nissan Note vezetője · http://Gigant 2008.07.09. 18:31:02

Köszönöm KuKori, hogy felvilágosítottad Anonferit.
Korábbi írásomban próbáltam rávilágítani arra az igen szomorú, és egyre kétségbeejtőbb helyzetre, hogy azok a járművezetők, akik a vitaindító történetben leírt módon viselkednek, ezt többnyire nem is rosszindulatból teszik, hanem egyszerűen senkit nem vesznek észre magukon kívül. Ez egy idő után annyira természetes számukra, hogy őszintén megdöbbennek, ha erre valaki figyelmezteti őket.
Egyébként őszintén örülök, hogy Anonferi szar alaknak tartott, mert igazolja, hogy van még olyan ember, aki visszautasítja a "sztárok" által sugallt, és ezért egyre jobban elharapódzó önző, másokat semmibe vevő stílust.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.07.09. 18:39:36

Sajnos minden effelé tendál, például a reklámok is ezt az önző tetű életformát sulykolják:

"törődj magaddal"
"a legjobbat érdemlem"
"nincs megállás"

Egy szomorú és értéktelen világ születésének vagyunk tanúi éppen. Szép jövő... Örüljek majd, ha nem ölnek meg a gyerekeim, ha egyáltalán megélem a nyugdíjas kort...

EBEUSS (törölt) 2008.07.09. 18:55:19

Radical Massza 2008.07.09. 18:04:46

Most is ugyanúgy mondhatja, hogy nem ő vezette, hanem közeli hozzátartozója, akire nem akar terhelő vallomást tenni.

Kivéve abban a 7 esetben amit már leírtam ma neked.

sittya 2008.07.09. 18:56:59

Miért ilyen Magyarország?

B.GY. 2008.07.09. 19:15:05

Van az ilyen esetekre megoldás.Szerzel egy rossz babakocsit valami lomostól,beleraksz egy pár darad téglát,vagy satut,vasat,akármit.Haladsz a zebra felé,ha valaki elakar húzni előtted,kibaszod elé a babakocsit.Aztán meg ha kiszáll,és ugat,még jól szájba is vered+csináltathatja meg a szarát.Aztán pereljen be ha akar.Ma megálltam a zebra előtt teherkocsival,erre a mögöttem levő fasz meg majdnem nekemjött,nem bántam volna.Csoda,hogy nem dudált:)

Huszárvégjáték (törölt) 2008.07.09. 19:20:37

hát baszki én Balatonfüreden akadtam ki qrvára.
4 sávos, zebra, tábla stb, kivezető út Tihany felé a Shell kútnál. Megállok a külsőben, 3 fő (babakocsi nem volt) megindul. Rutinosan megálltak az én sávom szélén. Nem akarok sokat mondani, de kb 2 percig álltak, 50 kocsi elhúzott. A végén már integettem a letekert ablakbó, hogy álljanak már meg. Az egyik még dudált is egyet tökösen, és úgy suhant tova.

Reggie 2008.07.09. 16:13:53
nagyon tetszik, erre költsék az adómat!

Teabore · http://valtozoidok.hu 2008.07.09. 19:23:18

Kérdés: ha a zebra előtt áll egy autó, akkor a mellette megállás nélkül elhaladó autó vezetőjének elvehető a jogosítványa, nem? Veszélyeztetés vagy mi a szösz címen.

B.GY. 2008.07.09. 19:31:54

Ercsi4.Ilyen megtörtént velem is.Meguntam,és keresztbeálltam a 2 sávon.Így át tudtak menni a gyalogosok.Nem dudált senki sem rám.Ja mondjuk teherkocsival voltam,lehet kispókkal nem játszom el.

Teabore · http://valtozoidok.hu 2008.07.09. 19:32:12

"A tanulóktól mindig megkövetelik ugyanis a KRESZ szabályainak betartását, és ha valaki a vizsgán nem áll meg a zebra előtt, amikor a járdán gyalogos várakozik, már meg is bukott. De az sem kap jogosítványt, aki a gyalogátkelőnél előz vagy elhajt a másik sávon álló jármű mellett."

no comment

nol.hu/cikk/493624/

Teabore · http://valtozoidok.hu 2008.07.09. 19:37:07

Megtaláltam:
43. § (1) Kijelölt gyalogosátkelőhelyen a járművel a gyalogosnak elsőbbséget kell adni. Útkereszteződésnél a bekanyarodó járművel - kijelölt gyalogosátkelőhely hiányában is - elsőbbséget kell adni a gyalogosnak, ha azon az úttesten halad át, amelyre a jármű bekanyarodik.
(3) A kijelölt gyalogosátkelőhely előtt megálló vagy forgalmi okból álló jármű mellett meg kell állni és továbbhaladni akkor szabad, ha a vezető meggyőződött arról, hogy azt a gyalogosok elsőbbségének a megsértése nélkül megteheti.

? 2008.07.09. 19:39:25

Idézném egy másik blog egyik kommentjét, a válasz engem is érdekelne:

"Mióta kijött 2004-ben egy GKM rendelet, azóta a jelzőlámpás gyalogátkelőhelyekről eltűnt a Gyalogos-átkelőhely jelzőtábla.
Köszönjük Kóka úr.
Éjszaka ha nem működnek a jelzőlámpák (pl. meghibásodnak vagy nemes egyszerűséggel kikapcsolják őket) akkor a járművezetők miből tudják, hogy ott van egy zebra???"

HT 2008.07.09. 19:43:10

Bab 2008.07.09. 17:17:24

Én nem merek többsávos úton megállni így, be kell valljam, csak ha nincs más autó a közelben. És akkor sem, ha egysávos, de az utánam jövőt bunkónak saccolom.

ng 2008.07.09. 19:56:48

A Váci út (Bp.) is érdekes tud lenni éjjelente, a sárgán villogó lámpáival. 70-es tábla, 40 méter széles zebrák -- hát, ott se lennék gyalogos...

ng 2008.07.09. 19:58:34

(Mármint az autós szempontjából 40 méter széles, na. A gyalogosnak inkább hosszú.)

pixa 2008.07.09. 20:18:54

Bár én még fiatal vagyok, s nincs is gyerekem, de ha átmegyek gyalog a zebrán, bizony átvágok, aki dudál leugatom, s fel vagyok készülve a boxmeccsre is.

Ellenben ha tolnám a babakocsit, lehet beszarnék, pont ezért, hogy szegény gyerkőc... Ráadásul ha mégis jól elvernek, akkor ki tolja haza, meg ki neveli utána a gyerkőcöt?

Szerintem az, aki, mint a cikkben is kiderült, bunkó, és úgy bunkó, hogy neki is van kölke, sztem 2-ig nem tud számolni, iq-ja zéró, nem éli át a helyzetet, s az ilyeneknek kívánom, hogy nyomorodjon meg, éhezzen, s munka nélkül, zéró forintból tartsa el utána utódait.

sfdrake 2008.07.09. 20:44:52

sok az ilyen állat és tényleg az a durva mikor ezeknek gyerekük is van, de gondolom ők azok is akik babakocsival a zebrához érve állnak az utszélén várva hoyg elengedjék őket miközbe na babakocsi már az utközepén parkol, mert ő az utszélén áll ahoyg szokott a gyerek meg mind1, badacsonyba láttam sokszor de máshol is jellemző szülök utszélén sétálnak fenn babakocsit tolják az uton, pedig akkor már normálisabb lenne ha mögötte mennének ők is szerintem vagy tolják az utszélén

SnoopyPapa 2008.07.09. 21:43:51

Hölgyek, urak, ANONFERI-nek akartam volna üzenni, de a többi urak/hölgyek már megtették, és figyelmeztették az iróniára. Mellesleg javasolnám, hogy nemigen kellene humorkodni, mert ennél rettenetesebb téma szerintem nem is létezik.
Ámde, nadehogy:
A babakocsis sztorival kapcsolatban: X ezerszer figyeltem már meg, hogy az akár zebrán, akár máshol átkelni akaró kismama először a BABAKOCSIT TOLJA KI AZ ÚTRA (jajjj, most felordítottam kínomban, gondolom, észre lehetett venni!!!) NEM SZABAD!!! Gondolkozzunk mán el!
A következőkben javasolnék valamit, talán működik. Én is toltam babakocsit, jányommal benne, de valahogy mindig úgy csináltam, hogy: 1. Babakocsi befékez;
2. Apuka (én) kicsit előrelép, fejet kidug balra/jobbra, ahova kell;
3. Apuka lassan elindul az úttesten, de nem tolja a babakocsit, hanem belekapaszkodik az oldalába; tkp. úgy húzza maga mellett, mintha egy jól idomított vadászkutyust vezetne;
4. Apuka + babakocsi (kis szerencsével) átér a túlodalra (ez még a nyolcvanas évek elején volt, tkp. a budai Hegyalja-út és környéke);
5. Apuka felsóhajt, majd a következő kereszteződésnél újra lejátssza a balettet.
6. Ősz hajszálak garantálva, de a babakocsi (benne a csöppség) viszonylag megúszta. Gyermek vidáman vigyorog, majd azt mondta: Apa-de-jó-fej-voltál, már amennyiben tudott volna beszélni.
Másnap újra, és megestcsak - ámde manapság nem t'om, sikerülne-e?
Valaha babakocsiban tologatott jányom mostanság hetente vagy kétezer kilométert vezet, "no problem" nélkül; de azért mindennap recegek érte.
Na, sok szerencsét evriBODRInak!

Rocko- 2008.07.09. 21:57:23

haha, ez ta földből feljövő rudat felvtettem már korábban, le lettem anyázva:
autobuzik.blog.hu/2008/07/02/mennyi_30

B.GY. 2008.07.09. 19:31:54
helyes!

Sergei 2008.07.09. 22:24:01

Én ezt kajak nem vágom. Valaki irta hogy jelentsd fel, objektiv felelősség meg minden.
Akkor számoljunk: emberünk bemegy a rendőrségre, feljelenti mert átsuhant előtte a zebrán, kihangsúlyozva hogy ott volt a babakocsi meg mekkora baj LEHETETT VOLNA. És? Szerintetek ezútán mit mondanak a rendőrők? Mennek és bilincsbe verve elviszik aztán kivégzik?
Ugyan már... Tényleg tapló volt a nissanos és pusztuljon is az ilyen de most őszintén a rendőrségnek azért lenne komolyabb dolga is minthogy egy meg nem történt eseményt vizsgáljon.
Hát bazdmeg...
Nagyon jól tette a post irója hogy kurvára nem foglalkozott a rendőrséggel.

Ja még annyit hogy ha meg is kérdezi a rendőrség a nissanost az persze azt mondja hogy nem is járt arra fele. Mivel bizonyitod az ellenkezőjét? Semmivel. Na ugyan ezt vágnák a pofádba a rendőrségen is.

2008.07.09. 23:05:11

Ugy latom lassan el kell kezdeni csapagy-golyokkal teli babakocsikat tologatni batran a zebran :)

Én vagyok 2008.07.10. 11:33:24

Szerintem ma már nem igaz, hogy a céges autóval nem szabad vigéckedni, mert majd kellemetlen lesz a munkahelyen. Én is írtam már e-mailt időponttal, helyszínnel, rendszámmal, hogy mi történt. A válasz egy pökhendi, okoskodó, fellengzős valami volt. Szerintem a munkatársukat meg is dicsérték, hogy a sorozatos szabálytalankodással gyorsabban teljesítette a megrendeléseket.

tapptarapp 2008.07.10. 13:25:58

Hat nemtom, ha az en pincuromat veszelyeztetne egy ilyen fasz asszem testi fenyitest alkalmaznek. Komolyan felnek, hogy eldurranna az agyam es kikapnam a kocsibol a faszt.

Gyula 2008.07.11. 06:43:56

Köszönöm az együttérző hozzászólásokat. Nem, a Gagyi nem része a márkakereskedés profiljának, csak egyszerűen sokalltam, mennyi márkával foglalkozik a kereskedés hálózat a Dél-Dunántúlon. A Note-ot egyébként az eset után pár nappal egy idősebb hölgy vezette matricáktól megfosztva, szóval a tesztautó eladva. Nem a Kondorosi miatt állok meg a zebránál, hanem a sebességhatárokat tartom be görcsösen, még véletlenül sem megyek 60-al 50 helyett, dudálhatnak, villogtathatnak a nagyobb járgányok vezetői.

dimitrij 2008.07.11. 11:38:29

nem sztár volt az, hanem szar... :)

egyébként be kellene menni hozzá a kereskedésbe, és ott megbeszélni vele a dolgot, a kollégái, főnökei előtt. nem durván, fenyítva-megalázva, hanem objektíven, elmagyarázva neki, hogy mi a gond a viselkedésével.

ha óberkedik, akkor esetleg pofán vágni. :)

dimitrij 2008.07.11. 11:56:20

a céges kocsiról jut eszembe, tegnap reggel vittem zuglói kórházba a páromat, 6 hónapos terhes, terheléses vércukor vizsgálata volt. 7-re mentünk, 3/4 8 körül értünk haza. érkeztünk a lakásunkhoz, lassítok, index jobbra ki, kb 30 méterre a saroktól, fordulok le jobbra, látom, hogy a sarkon álló szintén céges autó vezetője csapkod, anyázik, veri a kormányt, mondja a magáét... nem is értettem a dolgot. persze kicsúszott egy szószerkezet is a számból ennek láttán, valszeg meg is hallotta. miután befordultam jobbra, egyből parkoltam is le, hisz ez a lakástól alig pár méterre történt. szállok ki a kocsiból, látom, hogy tolat vissza a faszi. és mondja a magáét, ugyan abban a csapkodós, anyázós stílusban, mint pár másodperccel korábban. kérdezem hogy mi van ... (?), iszonyat faék stílusban kiszól:
- mi a faszért nem lehet indexelni?
- indexeltem...
- ne mondjam már, mert nem volt kint.
- kint volt az index, jó harminc méterre voltam a kereszteződéstől, amikro kiraktam...
- nem, csak az utolsó pillanatban raktam ki.
- pajtás, ezt benézted, kint volt az index.
- nem volt kint, és ő sietne, nem ér rá ilyenkre...

ezen a ponton fejeztem be vele a társalgást, egyrész mert egy mérhetetlen nagy paraszt volt, másrészt mert azzal az emberrel, aki annyira siet, hogy van ideje púposkodni, arcoskodni, visszatolatni, azzal nem érdemes vitázni...

mint írtam, céges kocsi volt, a Gulliver Játékbolt személygépkocsija, céges festéssel, a rendszám JFP-963.

innen is üzenem a vezetőnek, ha ennyire siet, akkor ne tolatgasson vissza, meg figyeljen jobban. nem vagyok egy bunyós típus, békés ember vagyok, de az ilyen gyökerek, mint ez is, könnyen találhat magának méltó partnert az óberkedéshez.

ja, a cég meg jobban figyelhetne, hogy milyen embereket alkalmaz. :)

Radical Massza 2008.07.11. 12:26:55

Ebeuss, tévedsz. Szokjál hozzá, hogy nincs többé családtag és Hans Régenkurt Münchenből. Tied az autó, tied a felelősség.
Ez a lényege az objektív felelősségnek.

Joda 2008.07.12. 11:48:50

Szerintem az ilyen esetkből dunát lehetne (sajnos) rekeszteni. Én is átéltem pár hasonlót, pl.: zebra előtt tilosban parkóló mögül próbáltam kikémlelni jön -é valaki de ekkor 50-60 méterre levő atós már nyomta a dudát jelezvén meg se próbáljak elindulni.
Amikor odaért még mutogatott is hogy mit tologatom én kifelé a babakocsit ő elé.
Amég feljelentés ilyen procedúra ami most addig nem is nagyon lesznek ezek fel jelentve és valószínű tanuk sem vállalják majd. Rossz esetben akár több órát is elvenne az életemből egy ilyen feljeletgetősdi, ami nekem nem éri meg. Csak a remény marad, hogy talán egyszer egy kamion hűtőrácsán végzi a paraszt.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása