Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Ha nem megy az előzés, leszorítalak

2008.07.15. 12:55 :: Kisikasa

Északi pályaudvar nevű levélírónk a sokat emlegetett Határ úti kereszteződés környékén került majdnem közelebbi kapcsolatba egy erőszakos autós társával, aki kakukkfiókákat is megszégyenítve szórja ki a "fészekből" a többieket, a "csak egy maradhat" elvét követve.

Röviden elmondok egy történetet okulásképpen. A kispesti Ady Endre útról szól, ami egyébként biztos megérne pár misét, főleg a Határ úti lámpás csomópontjában ügyeskedőkkel.

Mint minden reggel, ma is fogva kis családomat elindultunk bölcsibe, dolgozni, stb. A reggeli Ady Endre út eléggé rapszódikus, a lámpáknál lassú, viszont amikor felbővül 2 sávra be lehet hozni a lemaradást. Így próbáltam tenni ma is. Egyenletesen gyorsulva a külső sávban azt vettem észre, hogy mögöttem a belsőben egy bordó twingó EXJ 329 előzésbe kezdett. Mivel az Adyn a villamosmegálló az ominózus helyen a belső sávot leszűkíti, - és pár hónapja, hogy ne mehessen el két autó egymás mellett, beton elemeket raktak le, - útban volt a twingónak, aki körülbelül 80-as tempóval húzta ránk a kormányt.

Rövid dudálás után lassított és besorolt mögénk, majd a szigetet elhagyva visszaelőzött, és sűrű mutogatások közepette kétszer ránk rántotta a kormányt, és nem engedett elhaladni, majd középen megállt és anyázva kiszállt. Az ablakomig eljött folyamatosan anyázott és mutogatott, hogy siet és ezért kezdett előzni. Nem érdekelte a gyerek a hátsó ülésen. Kétszer megbokszolta az üveget, majd visszaült és elindult, majd mi is. Általában nincsenek előítéleteim, de nem tűnt egy agysebésznek, atomtudósnak meg végképp. A nagy sietsége a 300 méterre lévő Europarkkal szembeni taxisdrosztra vitte, ahol megállt és nem szállt ki.

Dióhéjban ennyi, nem tudom, mit mondjak, nem tartom magam hibásnak abban, hogy valaki egy egyenletesen gyorsuló autót nem tud leelőzni adott távon, akkor le kell szorítani az útról, majd ha nem sikerül, meg kell félemlítenie a családját.

Ja és természetesen direkt rágyorsítottam, hogy felkenődjön a dzsörzikre, legközelebb bizisten megteszem.
 

128 komment

Címkék: budapest biztonság közlekedés autó hülye veszélyes

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2008.07.15. 13:57:59

ezt a "megbokszolta az üveget, aztán elment" témát nem értem. rányitottam volna a térdére az ajtót hirtelen

Jani 2008.07.15. 14:01:00

faszomat. hogy lehetsz ennyire pancser. le kellett volna szorítani a betonterelőkre, zúzza össze magát.

én már egy-két macskajancsit elintéztem, de nem lett ügy belőle.

jani 2008.07.15. 14:04:10

Légy szíves, ne élj vissza a nevemmel! Kösz. Az igazi Jani és hazudj máshol, "macskajancsi"

vicsigabi · http://vicsigabi.blog.hu 2008.07.15. 14:05:22

Ezt most itten nem értem: előzés, vagy elsőzés.

Gontar 2008.07.15. 14:07:08

Cyric 2008.07.15. 13:56:53

Dettó! :D Pályán, országúton sok közveszélyesen száguldozó barmot igyekszem elengedni (kivéve ha ezt csak vészfékezéssel tudnám megoldani - akkor aztán ott rohadhat meg ahol akar): azt látom garantáltnak, hogy én nem megyek bele hátulról. Azt nem, hogy ősem belém ha ő van mögöttem. :D :D :D

Meglepetések mindíg érnek... Tegnap Mester utcáról kanyarodtam ki a körútra a Corvin felé (jobbrakanyarodás). Lámpás kereszteződés. Zöld, kigurulok, de sokat nem lehetett haladni a dugó miatt: olyan 10-15 méter után (zebra után ha valaki ismeri) megálltam az előttem kialakult, teljesen, mindkét sávban tömött sor végén. Petőfihíd felőli forgalmat röid időn belül elengedi a lámpa. Jön mögötem egy idősebb (olyan 50 körülire tippelem) Nő (kiskocsival - típust nem írok, mert nem típusfüggő és nincsenek előítéleteim a járgányok gyártója alapján). Már mellettem is állnak, mindkét sáv fullratömve. Hölgyemény elkezd befurakodni a két sáv közepén, pont a felfestésen a járgányok közé, mellémáll és dudál, mutogat - anyázik is. :D Jót röhögtem rajta. :D Fogalmam nincs mi a fenét akart, de magamban azt javasoltam neki, hogy növesszen szirénákat, hátha akkor gyorsabban tud közlekedni a dugóban. :D :D :D

Cyric 2008.07.15. 14:08:17

gravy_t

Igen ezzel vagyunk így páran (csak kevesen ismerik be:), viszont akármilyen passzban is vagyok, mindig maximálisan a körülöttem lévő eseményekre figyelek.
Sokan erre képtelenek, ahogy mindig példálóznak, az autó arra kell nekik, hogy A-ból B-be jussanak, mindegy hogyan, csak valahogy el. Közben pedig a forgalmi szituációkat rendre képtelenek felismerni...

IIsten 2008.07.15. 14:08:29

apád 3\3-as volt-vagy te?
micsoda aljanép... beírja a rendszámot...
de egy gusztustalan féreg vagy..

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.07.15. 14:09:05

Ez a tutti megoldás. Kiröhögni és jónapot. Oldja meg! :D

regula bea 2008.07.15. 14:12:52

Jersey: betonelem. Pl., ami az M0-ás elválasztójában van. Meg sokfelé máshol.
Nem éppen egy köznyelvi szó. Talán a levélíró az útépítőiparban dolgozik?

...és pályázna az Ady E. út átépítésére? :) (bocsi)

Dr Kangörény 2008.07.15. 14:13:06

Cyric a népnevelés okoz veszélyeket? Szerintem inkább az a veszélyes, ha minden faszkalap korlátlanul megtehet bármit, mert mindenki birka módjára eltűri. Mondjuk a posztban leírt eset megtörténik a twingossal 5-10 alkalommal, és mindig beengedik, mert csak. Aztán a 11. alkalommal majd simán kilöki az arra szabályosan közlekedőt és jól meg is veri, mert megszokta, hogy ott mindig beengedik.

Jani 2008.07.15. 14:14:30

nőjön köröm az ilyen faszára

z 2008.07.15. 14:14:56

Bocsanatot kerek elore is a feltetelezesert, de miert van az a sejtesem hogy a postiro azert nem banta olyan nagyon hogy a twingo nem tudta megelozni, neadjisten egy picit meg ra is segitett erre egy kis gazadassal hogy megnevelje azt a barmot aki amugy nem volt neki szimpatikus.

Valahogy enelkul az egesz sztori fotosopnak tunik nekem.

Ettol fuggetlenul persze autobol kiugralni, ablakba bokszolni osi roman szokas.

aPar aLyza 2008.07.15. 14:15:02

> Ja és természetesen direkt rágyorsítottam, hogy felkenődjön a dzsörzikre.

Nagyaszád! wazze.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.07.15. 14:15:03

Tegnap láttam egy régi pandában egy egész belteret kitöltő izomkolosszust. Valahogy nem dudáltam le a 37 km/h sebességéért, elvégre nem volt nekem olyan sürgős :)

TH 2008.07.15. 14:15:49

regula bea 2008.07.15. 14:12:52
Ráadásul csak egyfajta betonelemet hívnak New Jersey típusúnak. Nem semmi, hogy ezt valaki egy köznyelvi mondatban használja.

Zeze 2008.07.15. 14:16:05

Rövid leszek. Kiszálltam és pofánbasztam volna, majd mikor a gigáján állok, elmondtam volna hogy mit is cseszett el, azon kívül hogy megszületett.

TH 2008.07.15. 14:19:59

Zeze 2008.07.15. 14:16:05
Szájkarate rulez?

mazsolák!! 2008.07.15. 14:20:57

Cyric: Végre egy ember aki értelmesen gondolkodik. Már azt hittem egyedül vagyok :D :D.. De tényleg, miért akarja itt mindenki leszabályozni a másikat? Miért nem lehet élni és élni hagyni???

Kamu 2008.07.15. 14:21:48

A KRESZ szó szerint értendő! Ha nem kell beengedni nem engedem be. Ha be kell engedni beengedem. Ezt következetesen betartva a többiek könnyen kiszámíthatják a reakciómat. => Biztonságosabb. Ha mindenki ezt tenné drasztikusan csökkennének a biztosítási díjjak. :-) Mindenki jól járhatna.

Casillas86 2008.07.15. 14:22:37

dzsörzi = New Jersey elem. Igen az a betontömb ami a villamosmegálló elött van.

Sose értem az ilyen sztorit minek írja le valaki. Jó balfasz volt a twingos, de te meg beszari, hogy nem mertél kiszállni és beléboxolni.

barossgabor polgarmester 2008.07.15. 14:22:56

80-as tempo ....mennyi ott a megengedett?

Mert,... ha eppenseggel 50 akkor, ugye
a (szabalyos) post iro es masik kozott mintegy 8m/sec sebesseg kulonbseg volt...ezzel egy atlagos 4,5-es auto boven 1 masodpercen belul elozheto meg !

Mégsem birta megelozni?!
Nahat...nahat...nahat...
(vagy ott 70 megengedett?!)


Savvaltas temaja.
A kulsoben ugyan elsobbsege van...DE!
A KRESZ az eppen savot valtonak MEGENGEDI, hogy
az azt aki ELÉ besorol szukseg szerint lassitasra, manoverre KENYSZERITSE...
Ezt jo mas elsobbsegi helyzetben is eszben tartani!!! (jobbkez, keresztezodes, stb)

MERT azt mondj am a KRESZ, hogy:
---------------
b) Elsőbbség: továbbhaladási jog a közlekedés más résztvevőjével szemben. Azt a járművet, amelynek elsőbbsége van, az elsőbbségadásra kötelezett nem kényszerítheti haladási irányának vagy sebességének hirtelen !!!!!!megváltoztatására.
----------------

Szoval amikortol LÁTTAD baratom,hogy
be menne ELÉD és nem engedted be...
Akkortol bizony szabalysertesbe keveredtel.

Megpedig a KRESZ eleje miatt....
---------------
3. § (1) Aki a közúti közlekedésben részt vesz, köteles
c) úgy közlekedni, hogy a személy- és vagyonbiztonságot ne veszélyeztesse, másokat közlekedésükben indokolatlanul ne akadályozzon, és ne zavarjon.
----------------

Marpedig baratom a beton tuskok ismereteben
te bizony jo esellyel veszelyeztettel, de mindenkeppen SZANDEKOSAN akadalyoztal egy FELISMERT manovert...es az sem ment fel, hogy a masik e kozben gyorshajtott eppen.

pakesz 2008.07.15. 14:25:52

a postiro volt a kocsog ...

barossgabor polgarmester 2008.07.15. 14:26:11

kamu

MINDIG be kell engedned!!!!!!!
Lasd elobb kifejtve...

Az elsobbseg NEM abszolut jog.
Csak sokan azt hiszik...

Pedig egy laza fekezesre/manovere
MINDIG KELL szamitani annak akinek
elosobbsege LEHET,ha a masik fel
meg is adja neki...

feuer 2008.07.15. 14:26:57

Manapság annak van elsőbbsége aki pofátlanabb, bunkóbb. Mindegy hogy kigyúrt kopasz vagy öreg nyugdíjas. Dózsa-Lehel sarok, Lehel tér felé. Aki ismeri tudja hogy a külső sáv megszűnik. Én bent, nénike kint. Indexe egyet villan zsupsz be elém, én satu, épp elkerülöm őt. És még ő háborodik fel, hogy "hiszen indexeltem"! Nem tudtam hirtelen röhögjek vagy sírjak?! De legalább megverni nem akart.

barossgabor polgarmester 2008.07.15. 14:32:47

keson fekeztel...maskor figyelj jobban.

Halado forgalomban igen ritkan van
akkora tempo kulonbseg a sorok kozott
ami veszfeket igenyel egy savvaltas miatt.

Kiveve ha nem akarsz beengdeni
es megis megyek ...

pakesz 2008.07.15. 14:32:58

Kresz szerint tudtommal csak nagyon kulonleges esetben(gyakorlatilag nincs) van jobbra tartasi kotelezettseg a varosban

egyebkent en tobbnyire beengedem az embereket, csak ha latom hogy beeloz egy olyan helyen, ahol neki ki kene varnia a sorat, na akkor en ranyomom, szoval ha o ramhuzza, akkor en meg ranyomom, de meg ugy, hogy egyertelmu legyen, hogy a savvaltast o csinalta szabalytalanul :)))

Zöldfül · http://zoldful.blog.hu 2008.07.15. 14:35:59

Ebből megint csak az jön le, hogy aki szabálytalan, mindig annak van előnye.
Ugyanis a szabályosan közlekedőnek alázatosan el kell tűrnie minden szabálytalan manővert, sőt segíteni annak kivitelezését a biztonság érdekében.
Ez pedig jó, hiszen mindenkit bátorít arra, hogy ne foglalkozzon ilyen birkaságokkal, mint a szabályok...

Zöldfül · http://zoldful.blog.hu 2008.07.15. 14:37:33

A másik tanulság az, hogy ha valaki nem elég gyors, az ne előzgessen :)

Delfin 2008.07.15. 14:38:15

barossgabor polgarmester!
egyes fiam, leülhetsz!

Ursula 2008.07.15. 14:41:12

barossgabor polgarmester 2008.07.15. 14:22:56

Szerinted koccanás esetén ezt előadnád a helyszínelőnek, nem vágna szájon? (Én igen)

Sávváltás - elsőbbség adás ???
A Twingo elkezdte ráhúzni a kormányt a posztíróra, hátha elteleportálja magát onnan.

Az Ember, Aki Létra Akar Lenni 2008.07.15. 14:41:48

Tehát akkor az enyhe sebességtúllépéstől eltekintve tökre szabályosak azok, akik a három-négysávos utakon a követési távolságokba (tehát féktávon belülre, mindenkinek fékezni kell, de azért nem nagyot) bevágva kerülgetik ki a többi autót, hogy aztán mondjuk a legbelsőből kanyarodjanak jobbra?

barossgabor polgarmester 2008.07.15. 14:43:13

delfin dragam ...

....miert is?
Hol a hiba ?

Zöldfül jol latja
A veszely elharitasi kotelezettseg
miatt az epepn szabalytalan nyer...enyi.

DE!!!!
Ez ellen nem a masik "önkéntes rendőr"-t autosnak kell tenni,hanem a REND ŐRSÉGNEK.

Aki onkent neveli a masikat az
pont olyan budos bunko, mint
aki (szerinte) eppen a nevelest erdemli

Ennyi.

az autók monnyanak le 2008.07.15. 14:43:17

az autós közlekedés zsákutca...

barossgabor polgarmester 2008.07.15. 14:44:36

Szoval MENNYI ott a megegedett sebesseg?

Kováts úr 2008.07.15. 14:46:00

barossgabor polgarmester 2008.07.15. 14:26:11

Buta vagy.

Gontar 2008.07.15. 14:47:34

barossgabor polgarmester 2008.07.15. 14:22:56

Sokmindenben igazad van, de... A veszélyzettetés nem ott kezdődik, hogy "veszélyeztetted mikor nem engedted be", hanem ott hogy: a twingós veszélyeztetett, mert arra alkalmatlan helyen és balfasz módon kezdett előzésbe, aztán veszélyeztettet, mikor tolakodással ráhúzta a kormányt a szabályosan, elsőbbséget élvezőre és utánna veszélyeztetett amikor a szükület után bosszúból még kétszer ráhúzta a kormányt... Ezt mindíg elfelejtik a gyorshajtást/bunkótapló közelekdést támogatók... Elég vicces, ezen is csak röhögni tudok. :D :D :D

feuer 2008.07.15. 14:51:53

barossgabor polgarmester
"Halado forgalomban igen ritkan van
akkora tempo kulonbseg a sorok kozott
ami veszfeket igenyel egy savvaltas miatt."

Esetleg akkor is előfordul, amikor szándékosan be akarsz vágni elém és ezért gyorsítasz.

Üdv

Zöldfül · http://zoldful.blog.hu 2008.07.15. 14:54:06

barossgábor,

Valóban, nem szabad önkéntesrendőrködni, ha ezzel veszélyt okoz valaki és szabálytalan.
Csak éppen a rendőrség az ilyenek ellen az esetek elhanyagolható részében lép fel, tehát jó eséllyel a szabálytalankodó megússza, és még jót röhög is a markában, milyen menő volt.
Ez pedig teljesen jogosan háborítja fel azokat akik szabályos(abb)an közlekednek, és vérmérséklettől függően ezt másképp reagálja le.
Ez az emberi tényező, amivel szintén számolni kell...

papugaja 2008.07.15. 14:54:11

Gyakorolni kell a kipattanást, tökönrugdosást.

barossgabor polgarmester 2008.07.15. 14:54:30

Szoval 50km/h ora...

Nos AKKOR a poszt iro
egy igazi budos bunko akit
nem lehetett 80-al (< 1 masodperc!!)megelozni,
mert "elem nem joszz be bazdmeg"
alapon lilult a fee eppen...

Ezert alattomban bizony joval 50 fole gyorsitott csak azert, hogy ezzel veszelyeztesse a masikat a beton terelonel....es az igy ne tudja megelozni.

...es a szelsoebn szivozo budos bunkoban annyi betyar becsulet sem akadt, hogy a vegen
megis elvegye kicsit a gazrol a labat es elenegedje a neveles utan a masikat...

Hanyok az ilyen allattomban szivato alakoktol!

Liberté__73 2008.07.15. 14:57:43

BG_mayor, te betegeskedsz. orvos látott-e?

ihatethisindapassthingy 2008.07.15. 14:58:59

Szerintem célszerű lett volna segítened. Hasonló szituációba én is kerültem, csak a másik félként: városon kívül, 2x2 sávos úton a külső sávban haladtam, a külső sáv elfogyófélben. Az (egyébként jóval gyorsabban haladó) belső sávba a forgalom sűrűsége miatt nem tudtam egykönnyen besorolni, de két autó között láttam egy szép nagy helyet, így kövér gázzal igyekeztem felvenni a tempót és besorolni. A belső sávban haladó román kisbusz sofőrje viszont nem így gondolta és extrakövérgázzal elkezdte bezárni a helyet. Megállni késő volt, így maradt az imádkozás, végül centikkel elkerülve a sávon végén lévő szimpatikus betontömböt és a kisbusz utánfutóját sikerült betenni a kocsit mögé.

Szép szitu, mert mindenképp én lettem volna a hibás, akár 90-el elkapom a betontömböt, akár rárántom az utánfutójára a verdát. Mondjuk, hogy én hülye voltam, a kisbusz sofőrje meg direkt genya. Az mindenesetre tiszta, hogy ezentúl nem fogok lelassítani 70-re a sávelfogyás miatt kitett 60-as táblánál, ha a belső sáv 100 fölött megy.

TH 2008.07.15. 14:59:20

Liberté__73 2008.07.15. 14:57:43
BG minden postban fikáz ezerrel, nem kell komolyan venni.

Liberté__73 2008.07.15. 15:00:48

TH mesélj már lécci hol láttál fikázni?

-putyin- 2008.07.15. 15:01:26

ezt is le kéne lőni. ennyi

Bear 2008.07.15. 15:01:36

még egy papucs, háát bazze, gondolom ha a családját bántalmaznák akkor is csak állna és nézne ki bambán a fejéből! micsoda lúzerekkel van tele a világ, szégyeld magad!

gyul 2008.07.15. 15:03:26

Ma a dinamikus közlekedés azt jelenti, hogy minden gyorshajtót, türelmetlent, sumahert, kanyarodóban egyenesen haladót, az utolsó utáni pillanatban még egy utolsót előzőt segíteni kell, vigyázni kell rá? És ha vigyázunk rájuk, segítjük őket, akkor nem kapnak méginkább vérszemet? Ezekkel lehet, ezek birkák, ezeknek van türelmük, ezek csak droidok?

barossgabor polgarmester 2008.07.15. 15:04:32

Nocsak... mi baj a helyzet ertekelessel...?

Hol a hiba benen...nem fikazni kell
hanem indokolni....

TH 2008.07.15. 15:08:46

Liberté__73 2008.07.15. 15:00:48
Téged sehol. Tudsz olvasni?

TH 2008.07.15. 15:10:06

barossgabor polgarmester 2008.07.15. 15:04:32
Nincs veled semmi baj. Csak azt mondtam, hogy fikázol mindenhol, de nincs veled semmi bajom...:) Na jó, a stílusod nem lopta magát a szívembe, de ez az én egyéni problémám. :)

isti77 2008.07.15. 15:10:46

Furcsa látvány lehet egy férfinek látszó tárgy egy bordó Twingóban. Vagy egy Ford Ka-ban...

Dekatlon 2008.07.15. 15:10:53

Ja, helikopterrel kevesebb a koccanás...

gyul 2008.07.15. 15:10:58

Minden más lenne, ha a rendőröknek lenne egy csöpp eszük és civil autóval is járőröznének. De lehet, hogy a rendőrök nem elég rend őrök. Hányszor láttam rendőrt úgy elmenni rokiparkoló mellett, hogy tüzifával megrakott teherautó állt tilosban.

Liberté__73 2008.07.15. 15:12:51

TH boccs, valóban melléolvastam.
enyém a klumpa

Fetrengő 2008.07.15. 15:13:39

Ez nem egyes Delfin, hanem osztályozhatatlan barossgabor polgarmester!

lápi lidérc 2008.07.15. 15:15:40

barossgabor polgarmester 2008.07.15. 14:22:56
Add vissza a jogosítványod, mert ha ennek megfelelően vezetsz, akkor közveszélyes vagy, ugyanis nem tudod értelmezni a leírt szöveget.

_-_- 2008.07.15. 15:18:07

Ha jól értem, és a belső sávban a Fittipaldi sávja szűnt meg, akkor nincs mit magyarázni.
Az is jellemző, hogy az pattog és okoskodik jobban, akinek nincs igaza.
Viszont az ilyen agyamenteken jobb, ha nem húzod fel magad, pláne ne gyorsíts rá (szabálytalanul), hadd menjen minél távolabb. Nem akarok ott lenni, amikor épp összetör valamit / valakit. Persze városi közlekedésben, pláne Nagyfaluban nehéz ez megtenni. Mindjárt ott a következő "most sietek, és ezért nem számít senki és semmi" emberke.

autosave 2008.07.15. 15:18:49

ilyen helyzetben lassítok kicsit, menjen csak. és meg is köszönik sokan.

komolyan, agy kezdi az írást CSALÁD, GYEREKEK, stb - ki a faszt érdekel. kresz: jármű, jármű!

Krisi 2008.07.15. 15:19:15

A mai nap embere: 2 sávos útnál a külső megszűnik, onnan bevág elénk, eddig nincs semmi baj, néha én is eljátszom.
De a slusszpoén ekkor érkezett: 30 méter múlva megáll, a belső sávban, jobbra buszsáv, tehát előzés kizárva, és a 2*2 sávos úton balra be akar kanyarodni - ráadásul nem jött mögöttünk senki.
Nyomorék lárva
Ott várt vagy egy percet, míg be tudott menni, közben a lámpa is elpirult.
Még jó, hogy nem siettünk, így csak röhögtem egy jót :)

Delfin 2008.07.15. 15:23:31

Fetrengő, Lápi!
Szerintetek értette amit leírt? És még vissza is kérdez. Eszem megáll! Biztos tvingója van.

TH 2008.07.15. 15:24:41

Krisi 2008.07.15. 15:19:15
Nem jutott eszedbe a buszsávban kikerülni???

Simarizs 2008.07.15. 15:32:00

Aki kocsival ennyire siet annak nyilvánvaló, hogy mocskosul szarnia kell! Valószínűelg úgy fog rárobbani a budira mint X a Dumb&dumber-ben.Ezekre a szitukra nincs más magyarázat, jól ki kell őket röhögni a csába!

User1 2008.07.15. 15:32:51

Isten nem ver bottal:

Fiumei úton mentem a külső sávban. Ez a sáv aztán elkanyarodik jobbra, így idejében villogtam, hogy átmenjek a belsőbe. Egy szőke nő BMW-el kényelmesen elengedhetett volna, de még rá is gyorsított, dudált, villogott, hogy ne menjek be elé. Sajnos nem is tudtam.

Azonban az Orczy tér előtt ő ment rossz sávban, a bban, ami balra kanyarodik. Én az egyenesben. A lámpa zöld, a csaj elől elmentek, mögötte dudálnak, a csaj elkeseredetten integet nekem, hogy engedjem be. Én visszaintegettem, hogy nem, szívjál csak. Majd nyomtam egy kövér gázt.
A mögöttem lévők sem engedték be, a zöldre figyeltek. Szerintem még ma is ott áll:)

Fetrengő 2008.07.15. 15:35:18

Szerintem szövegértésből is megbukott, mert amit leírt, meg amit beidézett teljesen ellentétes.

Zöldfül · http://zoldful.blog.hu 2008.07.15. 15:35:31

"viszont amikor felbővül 2 sávra be lehet hozni a lemaradást. Így próbáltam tenni ma is. Egyenletesen gyorsulva a külső sávban azt vettem észre, hogy mögöttem a belsőben egy bordó twingó EXJ 329 előzésbe kezdett."

"80-as tempóval húzta ránk a kormányt."

1. Ezek szerint a "behozni a lemaradást" azt jelenti, hogy a posztíró is a megengedett 50-nél többel mehetett.
2. Ha a Twingó a belső sávban jött, az nem előzés, hanem elhaladás. Szerintem. Tehát az előzésre vonatkozó szabályok nem alkalmazhatók rá a párhuzamos közlekedés miatt.
3. Ha 80-as tempóval nem tudott mellettük elhaladni, az valószínűleg azért lehetett, mert a posztíró nem 50-nel ment.

Mindettől függetlenül, ha már észlelte, hogy el akar húzni mellette, nem éppen jó módszer kiprovokáálni, hogy vagy felkenődik a betonra, vagy kell egyet vészfékeznie.
Nyilván ha a posztíró vészfékezés nélkül megoldhatta volna a beengedését, az lett volna a biztonságosabb, még ha ebben az esetben az ő igazságérzete némi sérelmet is szenved (mellesleg ha gyorshajtott, akkor ő se tett másképp, mint a Twingós, mert nyilván az is csak ott akarta "behozni a lemaradást") :)

Delfin 2008.07.15. 15:39:12

Fetrengő!
Pontosan! Ezért is adtam neki egyes osztályzatot.
Na, mindegy, hülléknek áll a világ.

86c 2008.07.15. 15:59:16

rá kell küldeni a Gárdát

avogadro00 2008.07.15. 16:04:25

rendszám alapján bejelentés a rendőrségen, zaklatásért, szabálytalan közlekedésért és rongálásért

barossgabor polgarmester 2008.07.15. 16:20:19

Latom Zöldfül érti, hogy

Bizony a kulsoben meno volt a NAGYOBB BUNKO
a versenyzes-kiszoritas kozben.

Amit utana ezert kapott azt meg kijart neki...

Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2008.07.15. 16:23:02

User1:

Most tulajdonképpen Te ugyanolyan bunkó voltál, bocs. Nem Isten nem verte meg bottal, hanem Te adtad vissza a jussát. Nagyon jó. Pont ezért közlekedünk olyan faszán. Már írtam egy post-omban, hogy az út nem játszótér.

A postíró is hülye volt, meg a delikvens is, egyébként.

0xFFFF 2008.07.15. 17:18:43

"barossgabor polgarmester 2008.07.15. 15:04:32
Nocsak... mi baj a helyzet ertekelessel...?"

Az a baj kedves barossgabor polgarmester, a helyzet értékeléssel, hogy helyesen helyzetértékelésnek, azaz egyben írjuk. Ezt manapság még egy polgármesternek is illik tudni, akkor is, ha nagyon vidéki.

Joda 2008.07.15. 17:19:28

Azért ha az én ablakomat öklözi akkor azt résre lehúzván némi gázsprayvel jutalmaztam volna :o)

barossgabor polgarmester 2008.07.15. 17:33:42

0xFFFF

Erdemi velemeny az eredeti temarol...?

Mondjuk nem varok sokat toled mert ahogy elnezem mar igy is a tulcsordulas hataran vagy alapbol.

Tudod 0b10 féle ember van...
- az egyik a temahoz szol hozza, ertelemesen
- masik meg csak melledumal/baromkodik
ertelmes gondolatok hijan

Alex 2008.07.15. 18:18:34

A cikk író is hunyó volt a témában, lássuk be.

nyergibergi 2008.07.15. 19:35:01

Cyric. Volt egy haverom, addig jaszkarizott a Saxójával egy X5-el, hogy meghalt

nyergibergi 2008.07.15. 19:54:58

na most az nagyon felemelő érzés, hogy ennyi rengeteg full empatikus, türelmes és jóindulatú emberke közlekedik az utakon. Na de nehogymá minden barmot engedjek el, be, át stb. és akkor minden rendben van, mert akkor mi is lenne a vége? Két (minimum!) részre szakad az ótós társadalom! Az egyik szarik a kreszre, meg az összes többi autósra és mindent megengedve magának megy mindenen át mint a barom, a másik fél pedig ostoba vigyorral az arcán mindezt elviseli és szép lassan éhenhal az úton, mert soha nem éri el a célját mert az előbbiek mind-mind elévágnak és ő csak tűri és engedi bambán mosolyogva! Szép jövő, jó tanácsok! Egy nagy lófaszt!

barossgabor polgarmester 2008.07.15. 20:20:22

nyergibergi

Pedig MÁR ez van!

Egy ket haborgó még akad az utakon...
...de el fognak fogyni, mert
a rend őrség szarik az egeszre es
nem letezo terroritakat meg nacikat kerget
ahelyett, hogy pl. az utakon tenne a dolgat.

nyergibergi 2008.07.15. 20:33:01

bg. polgi. Elvben igazad van, ámbár én elég gyakran hallok olyan véleményt is, hogy nem az autósokat kéne basztatni, hanem a bűnözőket megcsípni! Akkor most mi van? Az persze végtelenül felbőszít amikor pl. a vészvillogós tilosban álló mellett szó nélkül fapofával elgurul a szerv! Nem tudom mi lenne az igazi GYAKORLATI megoldás!

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.07.15. 21:07:34

Beállni elé a yardkocsival és trélert hívatni a költségére :) Nem büntit. Ha rossz, el kell vinni, nem? :D

dr. genya 2008.07.15. 22:49:52

csak én érzem úgy, hogy barossgabor polgarmester = kilincs? :) na de mindegy, részletkérdés.

a lényeg: miért nem az a megoldása a dolognak, hogy a twingos lassít, ha látja, hogy nem fér be? sosem értettem, miért kell addig feszíteni a húrt, amíg a vészfékezés és/vagy a kormány elrántása marad csak hátra, és a tehetséges soför ostoba viselkedése ellenére még a másik sávban közlekedőt gondolja büdös bunkónak... bg_pm is azt írja, hogy be kell engedni. lószart. használni kell a féket.

B.GY. 2008.07.15. 22:57:58

Lehet a twingón nincs is fék?Mindenki száguldozik mindegy az,hogy 600 ccm.es vagy 6000,mert elöl akar lenni.Idegesiti,ha valaki megy előtte.Az Ady Endrén rám is rámjöttek már néha,de engem nem zavart.Nagy a plató,majd megfogja a hülyét.Ha meg boxolja az üveget,leverem a fejét a spanifer racsnijával.Ott ül az anyósülésen szépen:)

dr. genya 2008.07.15. 23:06:46

hm, szóval soför=sofőr :)

Perillustris 2008.07.15. 23:36:37

Mindig is sejtettem, hogy a dugóban rohadás agykárosodást okoz.

Ma reggel - kényszerűségből - autóval mentem be a munkahelyemre: a navigációs szoftver menetnaplóját lenulláztam a Népligetnél. Az Árpád-hídig 14 km/h-s átlagsebességet értünk el. A kb. 38 perces útból nettó 22 perc volt az állásidő.

B.GY. 2008.07.15. 23:43:22

Perillustris!Ezért járnak az agyhalottak a villamos sinen.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.07.16. 00:40:35

Francos autós! A bicikliseket meg csak úgy taszigálod le az útról ilyenkor, láttlak ám a múltkor! Már írom is hamar a postot a gyilkos autósról! :D :D :D

nemmáté 2008.07.16. 07:52:00

dr.genya,
Nem csak te érzed úgy. Én szinte biztos vagyok benne, hogy ő az. Egyszerű mint egy kilincs.

Pema 2008.07.16. 10:45:09

De én még mindig nem értem....
Miért van az, hogy ebben a városban minden tahó fasznak sietnie kell a 300 méterre lévő parkolóba ?

nemmáté 2008.07.16. 11:07:51

Miért van, miért van? Mert a sok pitiáner fasz attól érzi magát fontosabbnak, hogy ő siet. Ahogy elnézem némelyik értelmes fejét, jobb lenne, ha később érne oda, azzal is csak nyerne a nemzetgazdaság. Gondolom a tárgyban szereplő játékautós kis antitest is egy fontos gazdasági egyezményt sietett aláírni. Ha késett volna, az az országnak beláthatatlan károkat okoz.

nemmáté 2008.07.16. 11:30:37

Az indítóban vázolt esetben is sok a megértően bólogató ember. Siet szegény ember, kinek mi köze hozzá, hogy hová és miért siet. Gondolom ezek az érzékeny együttérzések hasonlóan pofátlan személyiséget takarnak. Ha időre kell odaérni, el kell indulni időben. Az én kölykeimet sem hozza el más az óvodából, iskolából. Ha meg dugóba kerülök, akkor tudok telefonálni ezekre a helyekre, vagy valakinek aki segít. Úgyhogy más kárára ne siessen. A normálisakat mindig beengedem a sávomba, a gyalogost elengedem, kedves vagyok, mosolygok is ha kell, de az agresszív mocskokat, a bepofátlankodó bunkókat sosem engedem be.

nemmáté 2008.07.16. 11:36:46

IIsten 2008.07.15. 14:08:29
apád 3\3-as volt-vagy te?
micsoda aljanép... beírja a rendszámot...
de egy gusztustalan féreg vagy..

Mert mi a probléma? Fotót is kellett volna a majomról mellékelni. Antiszociális bunkó kiírta magát a szabályok közül. Ne érzékenykedj.

Pema 2008.07.16. 11:43:37

Hehe lehet hogy a szőke egybites utánfutót kellett fuvaroznia a műkörmöshöz :)

nemmáté 2008.07.16. 12:57:47

Fene tudja, a szénné szolizott műpicsákból az I. osztályú árut 10+MFt értékű hintóval kell szállítani, akkor ez igen fapados lehetett. Akkor meg nem kell sietni.
De lehet, hogy a rák elleni gyógyszert találta fel és azért sietett, hogy még aznap gyártásba kerüljön. Az ember sokkal könnyebb helyzetben van a puttonyos Coca-Cola vagy Chio Chips autókkal. Ők ha száguldoznak (szoktak), akkor legalább tudod, hogy ha nem kerülnek ki időben a fentebbi termékek a polcokra, akkor a gyerekek súlyos fejlődési rendellenességgel kell majd szembenézzenek. A nagytermetű, nem könyvelő kinézetű, de ritkás hajú, sötét és sötétített autójú urak pedig több elsőbbséget élvező területen is működhetnek: pénzbehajtás, lányok kiszervezése, számlagyártás, serkentőszerek, vagy csak sima konditerem látogatás.

neo84 2008.07.16. 15:17:56

Ismerem az érintett szakaszt, bár ritkán járok arra. Eleve sz*r ott a közlekedés és 100 méterre meg eleve ott a lámpa, na meg az útburkolat is katasztrófális. Miért kell padlógázzal előzgetni, pontosabban megszünő sávból jó gyorsan mindenki elé vágni? Na meg ez a be kell engednem dolog is sandít.. Akkor ha a pályán tolod 130al és a gyorsítóból jön vki, jól láthatóan jelzi, hogy sávot vált, stb, lassítasz, hogy beengedd? Én úgy tudom, hogy ott inkább neki kell lassítani, szükség esetén megállni. Miért van az, hogy minden poszthoz írt hozzászólásoknál azt kell olvasnia az embernek, hogy egyesek megpróbálják megmagyarázni, hogy mindegy, mekkorát szabálytalankodott a másik, a szenvedő alany volt a hülye, mert miért nem engedte el, stb... Ha nem tudok megelőzni valakit, akkor lassítok és visszatakarodom mögé... Nem pedig anyázva beletenyerelek a dudába és rárántom a kormányt... De ugyanez van a körúton is, ahogy megyek a Lurdy felé, a külső sáv megszünik úgy 50 méter múlva pedig újra nyílik. A normális ember jó előre átsorol egyel beljebb, a sok marha meg tolja neki és a végén beerőszakoskodik vki elé. Én általában beengedek 1-1 kocsit, ha lassú a forgalom, de ha normálisan tudok haladni, akkor várjon a sorára...

dwdHU 2008.07.16. 15:43:01

"Ja és természetesen direkt rágyorsítottam, hogy felkenődjön a dzsörzikre, legközelebb bizisten megteszem."
remelem veled is igy cselekednek

naposcsibe 2008.07.16. 21:58:47

... és egyébként nagyon sokan videofelvételre állított mobillal közlekednek már most is, rögzítik az adott útjukat. Helyes!!! Ma az M3-ason gödöllő környékén pest felé jövet kb 17:30 kor egy köcsög fasz ezüst BMW-s, vadi új LED a rendszáma, tolt egy terepjárót a belső és a külső közt menve. Én 120-al mentem külsőben, gondolom elvárta volna a barom, hogy húzódjak le a leállósávba, vagy váljak köddé, csak hogy ő mehessen 220-al tovább. most másoltam ki a felvételt, reggel megyek a yardra vele. És ez nem spicliség, de ne vaszélyeztesse az életemet, és az autóban lévő 3 gyermekem, nejem életét egy ilyen bunkó antiszociális barom. Feljelenteni, tanúskodni ellene, kivonni a forgalomból, mert potenciális veszélyforrás. Valakinek még a halálát fogja okozni. Akkor inkább vesszen ő.

nemmáté 2008.07.16. 22:46:53

naposcsibe: csak egyetérteni tudok veled. Persze, hogy nem spicliség. Egy ismerősöm ismerősét egy ilyen 20 éves kis BMW-s takony nyírta ki, városban kb. 150-el repült bele a kocsijába (szó szerint elválasztó korlátokon keresztül). Utána kijelentette, hogy nem érzi magát hibásnak. Irtani kéne az ilyen agresszív mocskokat.

Ákos 2008.07.17. 12:30:14

Régebben céges ügyekben sokat jártam Pesten, szerintem nagyrészt az autótól függ, milyenek az emberek veled. A céges autó Toyota Hiace 4x4 volt, megemelt, körbecsövezett, 15-20 horpadással, erdőjárás miatt szinte mindig üvegig sárosan. Az oldalsó fellépő cső egy átlag autós vállmagasságában volt. Nem is láttam sok Twingóshoz hasonlóan viselkedőt :) Szerettem ezzel a kocsival járni, mindenki udvarias és előzékeny volt :)












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása