Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Hivatalos személy elleni emberölési kísérlet

2008.07.19. 07:20 :: SilentSound

Adott egy idióta hvcs szakadt kabrióval, meg egy Gumibot 80 névre hallgató levélíró, aki - mily meglepő - rendőrként funkcionál munkaidejében, meg amikor lekoccolják a motorját. Aztán meg ráver az idióta hvcs-re egy sokkal nagyobb balhét, mint amit az valójában elkövetett. Most megint nem tudom, hogy a két szereplő közül, melyik a rosszabb. Szerintetek?

Egy esetet szeretnék megosztani az olvasókkal, amelynél magam sem tudom, hogy büszke legyek-e rá, vagy szégyelljem. (A kommentelők majd úgyis jól megmondják a tutit.) Magamról csak annyit, hogy rendőr vagyok, jópár szolgálati évvel a hátam mögött.

Még tavaly koraősszel robogómmal hazafelé igyekeztem. Az előzményekhez tartozó fontos részlet, hogy egy méretes kátyúban majdnem zakóztam egy hatalmasat, de a lábszáram mélyszántása árán sikerült nyeregben maradnom. Vér azért csordogált. Az illetékesek felmenőinek emlegetése után megnyugodtam, hogy túléltem az egészet, és nem egy teherautó kereke alatt fejeződött be a történet. Emelkedett hangulatban fordultam be egy keskeny, íves egyirányú utcába, amikor hirtelen szembejött egy metálnarancssárga olcsó kabrió, benne egy kopasz, fuxos, ámde viszonylag mélynövésű kölökkel. Az ütközést sikerült elkerülni. Ezután megkértem, hogy talán lenne szíves visszatolatni, hogy tudjam folytatni utam, mert nem férek el rendesen mellette. Még neki állt feljebb, hogy ugyan már, hiszen csak az utca végén levő térig megy, és hogy én takarodjak az útjából.

Némi szájkaratét követően tudomására hoztam, hogy rendőr vagyok, legyen szíves okmányait átnyújtani, és nyúltam az igazolványomért. Erre gázt adott, és elhúzott - a robogóm elejét meghúzva. Ezen aztán bepöccentem, és a további történéseket az indulatom vezette. Kihívtam egy járőrt, akik észlelték a lábam sérülését. Én nem mondtam el, hogy ezt korábban szereztem, ők meg nem kérdezték. Rejtővel élve, ha kicsit később érnek oda, még esetleg el is töröm valamelyik végtagom addig. Később tanú is akadt, aki látta a menetiránnyal szemben haladó autót, a nyitott tető miatt a vezetőt is elég jól le tudta írni. Ilyen rikító buziautóból (jajj, így a felvonulások után ezt nem illene mondani) nincs túl sok, könnyű volt megtalálni a nyilvántartásban. A lökhárítóján ott volt a mocim színével egyező csík. Nagylegény barátunk kapott a nyakába egy eljárást, amiben szerepel hivatalos személy elleni emberölési kísérlet, illetve segítségnyújtás elmulasztása. Nem túl fényesek a kilátásai egyik esetben sem.

Igen, hamisan vádoltam meg bűncselekmény elkövetésével a fickót, akinek így ezért az egy konkrét szabálytalanságáért a jogszerűnél jóval súlyosabb büntetést fognak kiszabni. Ezzel bizony tényleg elég súlyos cseleményt követtem el én magam. Megérdemelte? Én úgy érzem, igen; egy magát mindenki felett állónak gondoló nagyarcú ámokfutót sikerült kivonni a forgalomból (szó szerint) egy időre, aki ezután talán néha fel fogja idézni, hogy létezik egy Kresz becenevű valami, ami rá nézve is kötelező.

Más: Ezen a blogon is visszatérő kérdés, hogy ebben az országban vajon miért nem kamerázzák a rendőrök a közveszélyes forgalmi szituációk okozóit. Ehhez csak annyi gondolatébresztő, hogy kevesen vagyunk. Ha a csíkosnadrágosok (vezérkar) a közvéleménynek fokozott ellenőrzést jelentenek be valamely témában (mint nemrég az első rendszámtáblák meglétét ellenőrzendő), ez a fokozott jelenlét jelent mondjuk húsz rendőrt, ami ugyebár legfeljebb tíz rendőrautó, vagy tíz motoros pár (tíz helyszín). Egy kétmilliós, huszonhárom kerületből álló fővárosban, "nagggyon komoly"... És ez a tíz autó is csak akkor tíz, ha "esemény" miatt nem irányítanak át valahová sürgősen. Márpedig események mindig vannak - ha nem az M0-son, akkor máshol. Vagy a napokban olvastam, hogy a Városligetből hirtelen eltűntek a turistabuszok. Na, lehet gondolkodni, hogy az ezt felügyelő rendőrök vajon milyen ellenőrzési feladat helyett ácsorognak ott egész nap, miközben ezt a munkát egy közterület-felügyelő is el tudná végezni.

187 komment

Címkék: motor biztonság közlekedés autó baleset hülye erőszak rendőr büntetés veszélyes kresz

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. genya 2008.07.19. 08:02:30

Mindenki alszik még? :)

Többszörösen szemét a levélíró, még akkor is, ha abban a közlekedési szituban neki volt igaza.

Máson vezeti le a dühét, visszaél a státuszával, hamisan vádol meg egy másik embert, méghozzá emberölési kísérlettel??? Normális ez az ember?

SilentSound: itten bizony egy bcs beismerésére került sor -> dobd tovább az e-mailt a rendőrségre! Lehet, hogy valakinek lerövidíted vele az előzetesét, amit a fentiekért egyáltalán nem érdemelt meg.

Stanci 2008.07.19. 08:08:47

Vazze, te sem öregbbíted a fakabátok jó hírét...
Annak ellenére, hogy az ilyen tetű tényleg eltaposni való féreg, a nyakába varrni olyat amit el sem követett, hát eléggé ősi román szokásnak tűnik...
(feltételezve persze, hogy az iromány valós történésen alapul)

névtelen nulla 2008.07.19. 08:09:40

Miért vádolna hamisan? Emberünk TUDATÁBAN annak, hogy rendőrrel áll szemben, aki egy szabálysértés miatt szolgálatba helyezte magát, szándékosan továbbhajtott úgy, hogy közben a robógót is meglökte. Gondolom, nem a vérző láb miatt merült fel az emberölés kísérlete. - Mondjuk ennyiből nehéz megítélni a teljes történetet... Majd a bíróság eldönti, mi ez.

yard 2008.07.19. 08:30:44

Összejött a jó megoldás, hogy az ilyen genyákat kiemeljük. Ezek BŰNCSELEKMÉNYT követnek el nap mint nap. Kocsijukat elkobozni, vez.eng. örökre bevonni.
Röhej ami itt megy. A rendőrnek az ügyészségen kell bizonyítani napokon át, hogy helyesen döntött-e (1 másodperc alatt). Elqrvult országban keményen kell szankcionálni.
USA. Odamegy hozzád, keze a stukkeron, tényleg amúgy udvarias, kocsijában kamera van (felveszi az intézkedést is!).És nem "követés" a megfogalmazás, hanem "üldözés", kibaszott nagy "bivalytolólappal" a lökhárítón, ennek "kezelését" külön tanítják. És jogszerüen letol a picsába, ha másokat veszélyeztetel.
Lehet ,hogy nem erkölcsös, de célravezető.
TERMÉSZETESEN, ha ez az egész igaz.

csiky944 2008.07.19. 08:35:16

ez olyan mint amikor 90-előtt beszóltál egy KISZ-es köcsögnek,az is ezt csinálta,hogy akkor él a "hatalmával" aztán meg téged jól szarba hoz...

rognork 2008.07.19. 08:36:39

és azt meg higgye el mindenki, hogy ez így megtörtént, oszt' még be is posztolja. bruhaha

yard 2008.07.19. 08:39:28

Szerintem is: "cím és név a szerkeztőségben" -haha.
Akkor is az ilyenek kiemelésére minden módszer megengedett.

McFigyeltem 2008.07.19. 08:52:27

Egyetértek névtelen nullával.

A srác tudatában volt annak, hogy rendőrrel áll szemben, és így sodorta el a motorját. Az ettől függetlenül szerzett sérülés gyakorlatilag mindegy, legfeljebb az adott helyzetben a segítségül hívott járőr ("nem kérdezte - nem mondtam") kicsit komolyabban vette a szitut, mert vért látott, és azt is a delikvensnek tulajdonította.

A bíróság előtt nem árt tisztázni a sérülés esettől eltérő eredtét, de anélkül is áll a sztori, hogy nem csak egy közlekedési szabálysértésért meszelnék el a kabrióst.

Másik oldalról mondjuk az utcakövet hajigáló buziellenes tüntető egy-nyolcat kapott felfüggesztve - és a vád nem hivatalos személy elleni emberölési kísérlet volt, pedig az is lehetett volna legalább ennyire...

János 2008.07.19. 09:44:08

T. Kollégák! Mivel a leírás alapján nem igazolta magát (nem vette elő az igazolványt, nem egyenruhában volt), így az eset nem lehet hivatalos személy elleni erőszak.

Cserbenhagyás viszont fennáll: balesetet okozott, nem állt meg a delikvens.

DEGEC 2008.07.19. 09:45:35

photoshop........

ha meg nem akkor a polisz nem lehet sikeres ember....

de azt lenne érdekes tudni, hogy mi kell ahhoz hogy vki szolgálatba helyezhesse magát...hogy iratokat kérjen. LOL

szvsz a szájkarate, és a az egyirányú utcában szembejönni az karcsú indok.

Én lennék terrorista! 2008.07.19. 09:47:17

Öcsém, a bíróság dolga az igazságszolgáltatás (ma már inkább joggyakorlat), nem a tied, ne akarj már büntetni. Bár mostanság ez elég jól megy nektek, veritek a jónépet ész nélkül, de ha a cigány vagy a zsidó csinál valamit, rá se bagóztok.
Ha van benned egy kis becsület, tisztázod a srácot, ha nincs, akkor dögölj meg.

Gabesz 2008.07.19. 09:47:55

Ha a történet igaz, akkor legalább végre egy nagypofájú köcsögöt most megfingatnak egy kicsit. Én nem vagyok rendőr, és nem is kedvelem őket különösebben, de ha nem derül ki a robogósról, hogy az, akkor hova fajul a dolog? Emberünk előveszi a pisztolyát, vagy mi?
És igen! Ha az én Vespámat valaki csak meghorzsolná a szaros kocsijával, azon igen csak bepipulnék!

DEGEC 2008.07.19. 10:02:42

Gabesz 2008.07.19. 09:47:55

remélem te is lenyomsz majd baracskán vagy márianosztán 3-4 mázsát az életellenesekkel, és kapsz egy két ózdi meg zsadányi cellatársat.

Ha valakit ennyire bosszant hogy vki az egyirányúban szembejön, és nem fér el motorral, ami nehezen hihető, hogy van ujan út ahol egy robogó meg egy autó nem fér el akkor, ki kell szálni a fuxánál fogva kirángatni a kbriójából, és nem csak szájkaratézni kell hanem megkérdezni hogy fej vagy gyomor?
ha meg nem, mert vkinek nincs vér a ...ban vagy katonai ügyészség elé is kerülhetne ezért, akkor türelem, előzékenység.
Az a baj hogy tul sok ember hasán kezd kirajzolodni az " S " betű.

Bobby Baccala 2008.07.19. 10:09:23


ez tuti kamu

vagy nagyon ostoba a posztíró

hm 2008.07.19. 10:15:25

gyűjtöm az ilyen cikkeket, és lefűzve ott vannak a kocsiban. amikor rendőrt látok, odamegyek, lehugyozom a nadrágszárát és hozzávágom a lefűzött aktát.

Gabesz 2008.07.19. 10:29:50

Nem az a főbaj, hogy szembe ment az egyirányúban, hanem az, hogy még neki nagy a pofája!
Mindenki szabálytalankodik néha, aki nem, az hazudik. De ha tudom, hogy nem nekem van igazam, akkor nem pofázok bunkómódon, hanem behúzom fülem farkam, és én kérek elnézést.
A verekedésről meg annyit, hogy mindenki azzal él vissza, amivel tud. Nagyember az erejével, kisember nagybottal, rendőr igazolvánnyal.
Egyébként meg nem tartom valószínűnek, hogy baracskán fog kikötni az ember. A megfingatás alatt azt értem, hogy beviszik, kérdőrevonják, megbüntetik, aztán mehet a dolgára. Ilyen szempontból azért már túlvagyunk a rendszerváltáson, ezért nem fog emberünk a gulágra kerülni! Nem kell annyira sajnálni szegénykét!

névtelen nulla 2008.07.19. 10:39:32

János írta:
T. Kollégák! Mivel a leírás alapján nem igazolta magát (nem vette elő az igazolványt, nem egyenruhában volt), így az eset nem lehet hivatalos személy elleni erőszak.
____________________________________

Most tekintsünk el attól, hogy a történet igaz vagy sem. Ismerve kis hazánk polgárait, akár igaz is lehet. Persze túl meseszerű, benne a rossz jelképe (fuxos kopasz), és a lehetőséget kapó hős... :)

Nos, a posztíró szerint:

"Némi szájkaratét követően tudomására hoztam, hogy rendőr vagyok, legyen szíves okmányait átnyújtani, és nyúltam az igazolványomért. Erre gázt adott, és elhúzott - a robogóm elejét meghúzva."

Amennyiben ez így volt, rendőrünk - miután közölte, hogy hivatalos személy - szolgálatba akarta helyezni magát, erre történt az agresszió. A bíróság nem fogja megdicsérni fux kollégát.

naposcsibe Adolf 2008.07.19. 10:53:07

Nem feltétlenül kamu a poszt. Lehet, hogy elég régen történt ahhoz, hogy le merte írni. A buzifelvonulást csak beleírta és kész.
Kérdéseim:

- cigány volt a sofőr?
- volt-e egyáltalán jogsija?

Feltételezett válaszaim:

- igen, cigány fajú volt. (azonnali tarkólővés)
- nem hiszem, hogy lenne jogsija egy ilyennek.

Van pár oktató ismerősöm, de egyiknek sem volt még cigány tanulója. És ez nem urban legend!!!!

Ilyen antiszociális cselekedetet csak cigány csinál. Mert mink azért betartjuk a szabályokat, törvényeket.

Aszi 2008.07.19. 10:57:22

A levélírót azonnal kirúgni a rendőrségtől és hamis tanúzás miatt büntetőeljárást indítani ellene! SilentSoundnak bűncselekmény jutott a tudomására, köteles a hatóságok felé jelezni!

Nincsen szükségünk szakmájukra szégyent hozó, bűnöző rendőrökre!

Perillustris 2008.07.19. 11:02:12

Ambivalens érzéseim vannak az írás miatt. Egyrészt - álszentség lenne tagadnom - örülök, hogy végre megszívta egy köcsög, de mivel a máshol szerzett sérülés neki tulajdonítása nélkül is éppen elég kellemetlen helyzetbe hozta (volna), azt kell mondanom, ez így nem fér bele az én igazságosságról kialakított világképembe.

De persze nem meglepő, hiszen beleillik abba a sorba, amikor egy közepes koccanás után a vétlen kicserélteti a már előtte megroggyant autójának felét a vétkes biztosításának terhére.

naposcsibe Adolf 2008.07.19. 11:04:57

Aszi, te hülye vagy. Gondolkozz! Te cselekszel ilyesmit? Ilyen antiszociális bűnöző fajta vagy? Mit tennél, ha a bolt előtt egy cigány alja rátolat a járdán álldogáló kisfiadra? És erre odaugrik egy idegen vásárló, és az ablakon keresztül bevisz egy óriási jobbost az ork sofőrnek, majd szolgálatba helyezi magát, és kihívja a járőr kollégáit? Feljelented a rendőrt???? A gyereket mentő vitte el. A cigányt meg rendőrautó. És senki nem látta a jobbegyenest. DE TE BIZTOSAN FELJELENTENÉD. Én meg jutalmat adnék neki.

Perillustris 2008.07.19. 11:06:35

Amúgy a feljelentéssel kár foglalkozni, mert biztos vagyok abban, hogy a beazonosíthatatlanság kedvéért jelentősen megváltoztatta az írás beküldője a történtek lényeges elemeit.

Gomulka Béla · http://Gomesz 2008.07.19. 11:07:42

Ha a levél valódi, és a rendor nyíltan kijelenti hogy hamis feljelentést tett, méghozzá indulat és bosszúvágy által vezérelve, akkor nagyon sok baja lehet belole. Az onbíráskodás az onbíráskodás, akkor is ha a kabriós viselkedésére nincsen mentség.

Gomulka Béla · http://Gomesz 2008.07.19. 11:11:32

Adolf, a szolgálat elotti rendor azért nyomott egy jobbegyenest az orknak (hehe) mert az el akart hajtani/neki állt feljebb/még rosszabbat akart csinálni, vagy azért mert ork?

magezoli 2008.07.19. 11:15:05

Teljes mértékben egyetértek a rendőrrel. Ha szabályosan jár el, a balfasz törvényeknek és a magyar hatóságoknak köszönhetően nem kap az illető elég büntetést, így viszont megtanulja hogy ne menjen be rossz irányból az egyirányúba, másrészt talán legközelebb nem hajt át a rendőrön ha épp másért állítják meg...

magezoli 2008.07.19. 11:18:51

hozzátenném mindegyik mondat elé: ha ... volna
még ha ilyen megtörtént is, nem hiszem hogy az első dolga lenne beküldeni az autózz!-ra :D

naposcsibe Adolf 2008.07.19. 11:24:31

Azért, mert az ork autójában bömbölt a bódi guszti, és észre sem vette, hogy rátolatott a gyerekre, és rajta áll. Mulatoztak, és indulni készültek, a jobos ennek szólt. A kocsit le kellett tolni, emelni a kissrácról. A cigány meg akkor is el akart menni, meg hőbörgött, hogy "megütöttí ezírt megdöglesz" meg később "ügyvíd segít".

Aszi 2008.07.19. 11:32:28

Büntető Törvénykönyv
Hamis vád

233.§. (1) Aki
a) a hatóság előtt mást bűncselekmény elkövetésével hamisan vádol
b) más ellen bűncselekményre vonatkozó koholt adatot hoz a hatóság tudomására
bűntettet követ el, és három évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.
(2) A büntetés öt évig terjedő szbadságvesztés, ha a hamis vád alapján büntetőeljárás indul.
(3) Ha a hamis vád alapján a vádlottat elítélik, a büntetés két évtől nyolc évig terjedő szabadságvesztés.

Börtönbe a rendőrrel!

aqweren 2008.07.19. 11:42:03

Nem tudom mit kellett volna a rendőrnek reagálnia amikor el akarta sodorni a hvcs úgy motorostul...persze van egy olyan para az emberben hogy ha vele megcsinálta akkor velem is meg fogja bármelyik rendőr bármikor, de normális emberrel szemben nem valószínű hogy így járnának el mivel pl. eszébe sem jutna ekkora szabálytalanság után megpróbálni elsodorni a rendőrt...ehhez hülyének kell lenni vsz.
Egyébként ha elém áll valaki és megtaszigálom a ótóval majd elhajtok, az nem mindenképpen emberölési kísérlet...?

A Sün 2008.07.19. 12:06:43

Engem! Mindketten! Kétszer!

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2008.07.19. 12:24:08

Hogy a faszba tudott elhajtani a kabriós, ha előtte nem fértek el egymás mellett?

Atika!!! 2008.07.19. 12:33:44

Eddig csak olyan rendőrről hallottam, aki a saját anyját nyomta fel. De hogy saját magát??? Szerencsére nem minden rendőr ilyen idióta. Már ha a kedves posztoló nem csak játsza a dzsémsz bondot.

CernaGeza 2008.07.19. 12:35:51

- igaza volt a rendőrnek.. a fuxos tetü tudatában volt annak, amit csinál.. ha meglöki a robogót és elesik a motoros, abba is belehalhat, nem csak a lábsérülésbe.

van az a mondás, hogy aki kupiba megy, az ne csodálkozzon ha...

Gomulka Béla · http://Gomesz 2008.07.19. 12:38:01

Adolf, a jobbossal illett volna várni, amíg az orkról kiderul, hogyan reagálja le a dolgot. Lehet hogy kiharcolta volna maganak a jobbost, lehet hogy nem. De ennékul az eset kínosan emlékeztet a szegény agyonvert tanár esetére. (A jobbos és a lincselés kozotti nagyon jelentos kulonbséggel tisztában vagyok.)

Megnézem a jútúbon, ki is az a Bódi Guszti

Netuddki. 2008.07.19. 12:38:23

Na akkor had én legyek az első.

Nagyon jól csináltad! (Remélem azért a normális emberekkel normálisan viselkedsz, ha szolgálatban vagy ha nem.)
Már megbocsásson a többi hozzászóló, de egy olyan ember, aki arra képes, hogy szándékosan képes lenne elsodorni egy másikat, teljesen milyen indokból, annak nincs ki a 4 kereke.
Csak remélni lehet, hogy ebből az esetből levonja a tanulságot, feltéve ha még gyógyítható eset.

Gomulka Béla · http://Gomesz 2008.07.19. 12:42:49

Megnéztem a Gusztit. Jogos volt a jobbos.

., (törölt) 2008.07.19. 12:47:28

Osztán azonosító számod vol-é? Mer gyün a Morvai Krisztina, mőg az a újság telvizijó vagy mi, oszt lesz belőle bajod ám!

DEGEC 2008.07.19. 12:50:55

de most honnan vettétek hogy ork az illető..??
és egy szóval sem olvastam a postban..attól még nem kedvelem őket...de a fehérek közt is vannak droidok.....

2. kolbászoszsöminek van ihaza, hogy tudtak elmenni ha előtte nem fértek el?????


3. ha valak ieldől egy robogóval abba azé nem hal bele.

Magustanonc 2008.07.19. 12:53:18

Gyerekek, ugy oszinten, mi a fontosabb? A torveny szelleme vagy a betuje?

Igen, lehet nem volt tul szep dolog elhallgatni, hogy nem az autos okozta a serulest, de ki szeretne, ha elsodorna egy ilyen elmebeteg, mint a kabrios?

DEGEC 2008.07.19. 12:57:27

de ha már ork, hátha valaki nem olvasta a kurucinfón:-PPPPPP

blog.xfree.hu/myblog.tvn?n=tgambot&pid=13001

naposcsibe Adolf 2008.07.19. 13:06:33

DEGEC: erre nem is tudok mit mondani... de nem is kell. Sokan vagyunk már, akiknek elege van ebből, de nagy nagy baj lesz!

molnibalage 2008.07.19. 13:08:59

Vérző láb ide-vagy oda ez azért szélsőséges esetben tényleg emberölési kísérlet. A KÍSÉLET az nem a vérző lábtól függ, hanem a tettől ami ugyebár megvolt...

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2008.07.19. 13:15:56

Ez kamu, és az is biztos hogy nem rendőr írta.

Donor 2008.07.19. 13:22:11

Nem olvastam még a kommenteket, de szerintem megérdemelte a kis genya akármit kapott.
Gyakorlatilag a könnyű sérülésed eredete mindegy, mert szándékosan elütött, és mivel igazoltad magad hogy rendőr vagy, a felmerült vádak szerintem 100% -ig megállják a helyüket.

Remélem kapott a pofájára...akarom mondani sajnálom hogy megbotlott a lépcsőn ;-)

potha 2008.07.19. 13:34:38

Ebből majd az lex ahogy már látom, h Silent amiért nem továbbítja, emiatt Ő büncselekményt követ el és 10 évre le kell csukni :D

ekkora szart 2008.07.19. 13:41:38

Ekkor szart már rég olvastam.
Vagy kamu az egész vagy predig tipikus példája a szolgálati idő lejárta után rambót játszó ostoba rendőrnek. Inkább napközben végezné az összes rendőr becsületesen a munkáját és nem kellene hazafelé (esetleg épp a kocsmából) robogózva belehajtani egy méters kátyúba és utána máson levezetni a dühét.
Hogy a picsába lehet belemenni egy méteres kátyúba robogóval úgy ha normálisan közlekedsz?
Nem a lábad vérzett több sebből hanem a történeted, ha esetleg mégis igaz akkor nem vagy más mint egy szánalmas kis szarcsimbók függetlenül attól, hogy az is bekaphatja aki szembe közlekedik egy egyirányú utcába.

virg 2008.07.19. 13:43:20

a levélíró cselekedetével hasonszőrűvé vált, mint a kabriós majom. nem különb nála, de majd idővel, ő is megkapja ami jár neki. legalább is remélem.

kpityu 2008.07.19. 13:56:07

Hivatalos személy elleni emberölési kísérlet ? Még csak nem is terrorizmus ? Semmi maradandó károsodást okozó "túlkapás" ? Örüljön a jóember, hogy ennyivel megúszta.
Egyébként a túlkompenzálás ugyanúgy a gyengeség és a képzetlenség jele mint a cselekvésképtelenség. A gyepmestertől se azt várják el hogy puskával kilőjön mindent ami mozog, hanem hogy értsen az állatokhoz.

Furio Giunta 2008.07.19. 13:56:17

Rendőr-Rambo barátunk helyesen járt el. Aki behajt az egyirányú utcába az ellenkező irányból, az szarik a szabályokra. Nem érdemli meg a fair play-t.Pusztuljon a szaros cabriójával együtt!

Gomulka Béla · http://Gomesz 2008.07.19. 14:02:03

A kabriósról nem tudjuk hogy ork volt-e. Bár az orkok rendesen mínusz hat ponttal kezdenek a nem orkok szemében. (Helytelen hozzáállás. Bár ez a Guszti...)

ja. 2008.07.19. 14:04:06

arra tippelek, hogy ezt a mesét egy unatkozó jog- vagy pszichológushallgató írta. lapozzunk.

Gomulka Béla · http://Gomesz 2008.07.19. 14:07:45

Rámentem a Degec által megadott linkre, és azt találtam hogy kurucinfo is használja az 'ork' kifejezést a romákra. A kifejezés használatától ettol fogva tartózkodni fogok, és roma olvasótársaimat megkovetem.

Gomulka

(de a Guszti az szornyu)

NoMojito 2008.07.19. 14:13:54

Én a rendőrnek drukkolok!
Aki pedig élvezi hogy káoszban él, hörögjön ellene.
Fontos lenne észrevenni hogy, nem egy ártatlan járókelőt szúrt ki magának a zsaru és verte rá az évszázad bűnét, hanem egy alapvető hernyó szívja meg (talán) kicsit jobban. Jegyzem én sem álltam volna félre, (nem is teszem) egy menetiránnyal szemben jövő autó elöl. Emberünk közli hogy rendőr, erre fellöki? Még ha kicsit is. Akik nagyon védik a tulok kabrióst, jobb ha tudják, ebben a helyzetben ők, mint nem rendőrök még pár pofással is gazdagodhattak volna. Akkor milyen posztok és hozzászólások érkeznének?
Megnyugtatásul, ilyen ügyekre nem terjed ki a bűncselekmény bejelentési kötelezettsége.
Remélem a posztolónak volt annyi esze hogy változtatott annyit a történeten hogy ne álljon a bünti útjába.

kabbe 2008.07.19. 14:20:31

és dredd bíró igazságot szolgáltatott majd visszaült robogójára és elpöfögött a lemenő nap fényében....

Gomulka Béla · http://Gomesz 2008.07.19. 14:23:20

No Mojito, a buntetés helyénvaló. A hazugság nem. Ha az igazság és az igazságszolgáltatás kozott szorosabb kapcsolat lenne, akkor kabriós (mi ez a hvcs?) a/ nem ment volna rossz felé az egyirányú utcában és b/ nem így reagálta volna le a rendor akcióját. (Hogy miért nem így reagálta volna le, azért-e mert félt volna vagy azért mert tudta volna hogy nincs mitol félnie, az egy elméleti kérdés. Gusztus dolga, ahogy Garga Pitics Senior mondta.)

potha 2008.07.19. 14:30:47

HVCS= helyi vagány csávó
mint a
HMCS=helyi menúő csávó

aqweren 2008.07.19. 14:35:39

De most vegyük azt hogy nincs a hazugság: ha valaki fellök a kocsijával, az nem emberölési kísérlet?!
Jó tudni, ki is megyek ma a teszkóba és aki nem tetszik meglökdösöm a ótóval :( Ha már szabad...

kpityu 2008.07.19. 14:35:52

Hát én nem alszom nyugodtabban, ha ilyenek védik a rendet. Ha egy sima "polgár" követ el bűncselekményt, az egy sima ügy, le kell kapcsolni és ki kell szabni a büntetést. De ha egy rendőr, az árulás. Elárulja azokat akik bíznak benne és a rendőrségben. Persze lehet hogy csak én érzek minőségbeli különbséget, de nekem feláll a szőr a hátamon ha a rendőri vezetők "a rendőr is ember" kijelentéssel mentegetik a túlkapásokat. A "megfingatásra" jó példának tartom pl. a rokkantigazolvánnyal visszaélők beszállítását, a pár órás fogdát (inzultusok nélkül), de az emberölési kísérlettel való fenyegetőzés csak lejáratja az igazságszolgáltatást.

Aszi 2008.07.19. 14:51:42

Milyen fellökés meg emberölési kísérlet? Nem tudtok olvasni? Nem lökte fel, kicsit meghúzta a robogó elejét. Kis csík volt a robogó elején. Ennyi történt, plusz a szabálysértés, hogy behajtott szemben az egyirányúba. Ezért kapjon tíz-tizenöt év börtönt a kabriós? Normálisak vagytok ti? Észnél vagytok ti? Emberek vagytok ti?

Amit a levélíró csinált, az egy hallatlan és felháborító visszaélés, elképesztő aljasság. És még itt büszkélkedik vele az idióta! Börtönbe vele, de azonnal!

szsrobert · http://szsrobert.fw.hu 2008.07.19. 14:51:58

Gumibot80!
Jót cselekedtél.
Hibát azzal követtél el,hogy ezt nyilvánosság elé tárod.
Sokan belepisilnek a medence vizébe,de mégsem a rajtkőről kellene.
Legközelebb tartsd meg a titkot,ne tárd nyilvánosság elé.
Jó szolgálatot kívánok egy tökéletes társadalomban!

HoNeYBiRD 2008.07.19. 14:54:50

nem vagyok jogász, de ez így első blikkre hamis vádnak tűnik, vagy hogy hívják a jogi szakzsargonban, amit én nem reklámoznék...mert esetleg ő is előkereshet pár szemtanút, azt akkor mehet a keresztbeszopatás...onnan meg ügyvéd kérdése a dolog

az egy más dolog, h. megérdemelte a bugris v. nem, mert naná, h. meg :)

marosy 2008.07.19. 14:55:09

Szerintem az igazság mindennél fontosabb. A bíróságon el kell mondani az igazat. Ha a sérülést nem ő okozta, akkor azt el kell mondani a bíróságon.

kbence 2008.07.19. 14:59:00

Dögöljön meg az ilyen rendőr. Kár, hogy ilyen a legtöbb.

Aszi 2008.07.19. 15:03:02

Remélem az eset nagy nyilvánosságot kap, szeretném a bulvárlapok címoldalán látni a címet: "Hamis váddal dicsekedett a rendőr". Remélhetőleg a kabriós ügyvédje is rátalál erre a blogra, a körülmények alapján egyértelműen azonosítható az eset, és a megjelent levél bizonyítja a rendőr bűnösségét. Remélem, nem sokáig szolgál már ez a gazember a rendőrség kötelékében!

Azt hiszem, elküldöm pár bulvárlapnak.

kpityu 2008.07.19. 15:04:25

Ha azt akarjuk, hogy tiszta legyen az utca akkor fel kell takarítani. És másnap megint, és harmadnap újra és így tovább. Nem pedig egyszer feltakarítani, majd háborogni hogy miféle emberek vannak és akasztófát követelni. Mert miféle emberek mindig lesznek. Ha ezt nehéz megemészteni tessék másik szakmát választani.

spicli john 2008.07.19. 15:04:35

a cabrio-s a levélíró, és azt akarja hogy így neten keresztül kiderüljön az eset, holott tényleg elgázolt valakit. haha

ritter · http://micimaca 2008.07.19. 15:10:22

Nagyon kamu hangzása van ennek a posztnak...

Egyébként, Gumibot, én nem sajnálom Kopaszkát (amit tettél nem helyeslem, de kétségtelenül hatásos).
Az viszont elgondolkoztató, h esetleg vérszemet kapsz, és még pár kopasz után néhány normális, ártatlan embert is bevarratsz a bevált módszereddel...

Sergei 2008.07.19. 15:12:00

Hamisan vádolsz valakit? Te köcsög. Ha az embernek jó vére van úgy meg fog baszni téged hogy sirva vonod vissza a feljelentésed.
Rendőr vagy látszik bazdmeg. Egy ilyen kis fuxos faszon éled ki a dühödet, rohadt kis korrupt geci. Aztán mire vagy nagy? Van egy szar kis pisztolyod? Mire előveszed kiütöttelek bőven a buzi kolegáddal együtt. Rakjatok rendet az országban akkor majd elhiszem hogy értek bármit is, addig meg inkább áljál félre ha megyek az úton mert biztos elütlek ahelyett hogy megálljak neked.
Rendőr, hamis vád, és még büszkélkedik vele itt a blogon. Na ez a kemény gyerekek, nem az hogy bácsi 60al megy az 50es táblánál meg hogy nekem túl sötét a fóliám.
Amúgy nem is tudom hogy hivják nálatok talán "hivatali hatalommal való visszaélés". Miért nem boxoltál vele egyet? Jaaa... mert 50 kiló vagy és életedben nem ütötted max az asszonyt kúrás után. Gratulálok.

NoMojito 2008.07.19. 15:16:13

Ó az igazság! Sajnos akkora felület hogy mindenki megtalálja benne azt a pici foltot ami az ő érdekeit szolgálja.
De legyen, egyszerű tények: Behajtani tilos: tett rá magasról. A szájkarate nem azt mutatja hogy félt, vagy megijedt. A rendőr szándékában állt igazolni magát de Ő akkor inkább elhúz. Ettől nem került jobb helyzetbe.
A motort meglöki! Kicsit vagy nagyon, mindegy. Balesetet okoz. Elhajt, ami cserbenhagyás abban a pillanatban.
Mehet a pörgés egy hámsérülésen de nem lesz nagy jelentősége. Autósunk rántott magára elég mocskot magától.
Az emberölési kísérlete, elbukik. Bár sok országban megállna. Amit a motorosunk rá tud tenni mint extra bünti azt nem években mérik. Mielőtt megszakad valakinek a szíve.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2008.07.19. 15:16:18

Emberölési kísérlet amúgy vád szerint lehet, hogy megáll, de, hogy valójában mi történt, azt nehéz kitalálni.

Az mindenesetre tök világos, hogy a rendőr egy szabálytalankodót szopatott -tolasson vissza, hogy ő elférjen, miközben elfértek volna egymás mellett, mint az kiderült-, aztán szájkarate lett a vége.
Mindeközben a zsernyákunk direkt úgy állt, hogy a kabriósunk ne férjen el, aki miután megunta a szájalást, odébbpöccintette a robogót, és elment.

Egyrészt nem hiszem, hogy _valóban_ balesetet akart volna okozni a kabriós, ahogy azt sem, hogy egy ilyen szituációban én, vagy bárki más másként viselkedett volna.
Kicsit emlékezet arra az esetre, amikor egyszer egy kijelölt parkoló bejáratánál -mellesleg a járdán át vezetett oda az út- álldogáltak a gyaleszek, én meg nem tudtam kikanyarodni, már két-három perce, mert nem voltak hajlandók odébbállni, és ott beszélgetni, pedig még meg is kértem őket, hogy ugyanmá, el szeretnék menni, ez az egyetlen kijárata a parkolónak, szal, ha szíveskednének kicsit odébb menni, de rám se bagóztak, én meg erre szépen lassan csináltam helyet magamnak.
Volt sápitozás, meg minden, de hát, aki nyomoronc, az nyomoronc.
Ott is a gyalesznek lett volna igaza, és ha felnyomtak volna, hogy összekoszoltam a nadrágjukat, kabátjukat, meg elütöttem őket, és ma nem lenne jogosítványom.
Szerencsémre ennyire azért nem voltak önérzetes gyaleszok.

Bezzeg ha a fenti rendőrbácsinkkal találkoztam volna, lapátolhatnám a szart Sándorházán...

Szal ez így, ahogy van egyrészt geciség, másrészt faszság, harmadrészt ehhez azért már rendőrnek kell lenni.

Mindezt úgy, hogy kurvára nem kéne szembe menni az egyirányú utcán.

Kangörény 2008.07.19. 15:16:48

Kamu sztori, ha mégsem akkor a levél írója egy igazi hülye. Ugyan hány ilyen eset történik ebben az országban? Mennyire lenne nehéz beazonosítani az itt leírt esetet?

drazsé 2008.07.19. 15:17:43

szerelj le

most

(igen, emberileg tökéletesen megértelek, igen, megérdemli a szemét, de te nem Dredd bíró vagy... mi lesz a következő? heroint teszel a garázda zsebébe?)

snorbi 2008.07.19. 15:23:27

A levél írója tökéletesen alkalmatlan rendőrnek, monnyon le...
Így is utálják az emberek a rendőröket, no az ilyen irományok csak erősítik ezt...

ritter · http://micimaca 2008.07.19. 15:27:20

"mi lesz a következő? heroint teszel a garázda zsebébe?"
Drazsé: én is ettől tartok.
Nem tudhatjuk, h mi történt valójában, hiszen csak Gumibot verzióját ismerhettük meg.
Az viszont elég veszélyesen hangzik,h csórókámnak rossz kedve volt, mert zakózott egyet, nem volt szimpi neki Kopaszka, volt egy kis "hétköznapi tülekedés" és bevarratja elég csúnyán.

snorbi 2008.07.19. 15:33:16

"kevesen vagyunk"
A probléma az, hogy nem mindig a megfelelő eszközt használjátok - és az szar ügy, ha a magamfajta átlagember erre rájön.
BKV-val járok, városban nagyon ritkán autózok, de én meg tudnék mutatni 30+ olyan helyet, ahol az autósok (nagyon) rendszeresen átmennek a piroson, gyors hajtanak, forgalommal szemben mennek, buszsávon dugót okoznak, vagy épp olyan aprósággal lassítják jelentősen a forgalmat, hogy nem indexelnek körforgalomból kifelé. No ezekre a helyekre kellene kamerákat tenni.
Egyébként is, minek bejelenteni, ha komolyabb ellenőrzés lesz?!? Nem az kellene legyen a cél, hogy megfélemlítsétek az embereket. Mi erre a reakció: "Húha, ma komolyabb ellenőrzés lesz, akkor ma nem piálok vezetés előtt. De holnap már lehet.".
Még ezer dolgot le lehetne írni, de egyrészt nincs értelme, hisz a nagy rendőrök le se szarják a magamfajta okostojást, ők úgyis jobban tudják...

MittuDomain 2008.07.19. 15:40:31

Az "emelkedett hangulatban"-t hogy értsem? tán csak nem bevoltál b@szva?

BobChemistry 2008.07.19. 15:40:47

hm...
nem szép dolog amit tett a Tisztelt levélíró

de:

az autós ténylegesen komoly(abb) sérülést is okozhatott volna, és teljes mértékben megérdemli, amit kapott.

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2008.07.19. 15:41:38

Mindenkinek annyiban van igaza, amennyiben bizonyítani tudja. Csúnya mondás, de mindenki úgy küzd, ahogy tud.

hahaha 2008.07.19. 15:41:43

mire vagy ilyen kemény szergely?
ne legyél márostoba bunkó.
a rendőr teljesen korrekt volt. más kérdés hogy te is egy ilyen kispöcsű szembehajtó vagy és erre vered. nyilván egy közlekedési vita legjobb lerendezése ha nekiállnak verekedni az út közepén.
ekkora tahó hogy lehetsz?
gondolom te még dugás előtt vered az asszonyt, hogy egyáltalán berakhasd neki.
szánalmas fasz.

Carlos 2008.07.19. 15:48:00

Aszi!

Ne azért kapjon 15 évet mert bement egy egyirányú utcába, hanem azért a bűnökért, amiket elkövetett, de nem derült ki.
Kicsit bővebben: szerinted hány sallert oszott már ki ez a jómadár? Szerintem volt már egy jópár ilyen szitu, amikor erővel elintézte a dolgot, csak nem lett belőle feljelentés. Most azokért is begyűjti a jussát.
Én ha bemegyek az egyirányú utcába (rossz irányból :-)) és pont jön valaki szembe, akárcsak egy öreg néni bicón, akkor is lehúzodok sűrű bocsánatkérések közepedte.
De én nem aggódok az emberünkért túlságosan. Kap egy pár hónap felfüggesztettet oszt jónapot.

Üdv!

hahaha 2008.07.19. 15:49:46

mellesleg nyilván kamu a sztori ha mégsem akkor sincs semmi gond, hisz a kabriós ultra tahó volt, szabálytalan és még izmozik is, majd nekimegy egy rendőrnek. ha nem rendőr a posztíró, akkor már nem lenne posztíró.

az a baj, hogy az oszágban elég sok az ilyen magáról baromi sokat képzelő tahó,akik telibeszarják másokat és gyakorlatilag balkanizáljk országunkat, akiken minden jóérzésű ember kiakad,akik boxringnek nézik utainkat, de ha egyet elmeszelnek nem túl etikus módszerrel, akkor hirtelen előbújnak a moralisták.

én meg azt mondom, hogy aki nem képes betartani egy társadalom írott és íratlan szabályait, azokat minden eszközzel el kell takarítani az útból.

mxplanet 2008.07.19. 15:57:15

leírja a marha, hogy hamisan vádol?????

hahaha 2008.07.19. 15:58:05

kolbászoszsömle:

te gondolkozol is mielőtt írsz: had idézzelek:
"
Az mindenesetre tök világos, hogy a rendőr egy szabálytalankodót szopatott -tolasson vissza, hogy ő elférjen, miközben elfértek volna egymás mellett, mint az kiderült-, aztán szájkarate lett a vége.
Mindeközben a zsernyákunk direkt úgy állt, hogy a kabriósunk ne férjen el, aki miután megunta a szájalást, odébbpöccintette a robogót, és elment."

szóval szerinted ma Magyarországon egy rendőrnek az a dolga ha szabálysértést, vagy bűncselekményt lát, hogy oda se figyelve továbbmenjen.

eccccsém! ennyire nem lehetsz gáz.
Neked az is baj, ha egy rendőr visszafordít egy szabálytalanul behajtó autóst.
Végül is jöhetett volna akkor egy mentőautó is egy beteggel akinek perceken múlik az élete.
nyilván akkor is így látnd a dolgokat, ha a rendőr ilyen esetben visszafordítattná a szabálytalant.

pfff.

mxplanet 2008.07.19. 15:58:24

2-5-ös ha jól emlékszem

mxplanet 2008.07.19. 16:00:05

az meg a másik, hogy minek után nap, mint nap hallani az álrendőrökről, lehet hogy én sem álltam volna meg egy nyikhaj robogósnak :)

ForRedGlory 2008.07.19. 16:10:17

Ezúton kérném a blog szerkesztjét, hogy a katonai ügyészségen az e-mail címmel és a levéllel legyenek szívesek feljelenteni az illető "állítólag" rendőr urat hivatali hatalommal való visszaélés megalapozott gyanújával, és hamis tanúzás vádjával!

Balu0819 2008.07.19. 16:14:28

Ez szánalmas. :(
Mindkét oldalról.

Koczeka, a pampák királya (törölt) 2008.07.19. 16:28:10

Na, így keletkezik az urban legend:-DDD

1. Ebben a szituban emberünk még nem érte el a hiv. személy szintjét, tehát ilyen minőségben sérelmére nem lehet bcs-t elkövetni;

2. Ha el is fogadjuk, hogy sts kísérlet megvalósulhatott, akkor is max. annak kísérlete, de semmiképpen nem emberölés kísérlet valósult meg, az emberöléshez egyenes szándék kell, ellenkező esetben mint eredmény bűncselekmény, a kts vagy mint mondtam, sts kísérlet áll;

3. Ha lett volna mondjuk rendőri intézkedés - amit fenntartással fogadok - és a tanúkihallgatása során "rendőrünk" elhallgatja, hogy a sérülést nem az adott szituban szerezte, bizony hamis tanúzás de akár hamis vád is megáll vele szemben. Hogy miért nem hiszem hogy rendőr? Mert akkor nem mondana olyan baromságot, hogy a hamis vádat SZÓBELI meghallgatás során követte el:-D

4. Innentől már csak egy lépés az egész sztori megkérdőjelezése, azaz kabrió volt-e, kopasz volt-e, és hogy ki ijedt meg és hagyta el a terepet:-DDD


Úgyhogy meg lehet nyugodni, lehet ugyan a linkkel a katonai ügyészséget bombázni, de szerény véleményem szerint fölösleges. A sztori szánalmas és hamis...

naposcsibe Adolf 2008.07.19. 16:48:18

Azért ezt megnézhetitek, illetve kérek mindenkit, hogy türelmesen, hanggal nézze végig. Ne az rtl és tv2-ből tájékozódjanak, mert az agymosás.

video.google.com/videoplay?docid=-5025394665313648731

mxplanet 2008.07.19. 16:52:06

persze , 45 percet erre áldozok:)

Aszi 2008.07.19. 16:54:08

Carlos: "Ne azért kapjon 15 évet mert bement egy egyirányú utcába, hanem azért a bűnökért, amiket elkövetett, de nem derült ki."

Hát persze! Sőt, akkor már csapjuk hozzá azokat a bűnöket is, amiket majd ezután fog biztos elkövetni! A legegyszerűbb mindjárt helyben felakasztani, nem gondolod? Elmész te a jó büdös francba!

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2008.07.19. 17:04:30

hahaha 2008.07.19. 15:58:05

Nem.

A rendőrnek az a dolga, hogy ha ilyet lát, helyezze magát szolgálatba, és büntessen, mint Ron Jeremi.

Ne szájkaratézzon, ne akarjon igazságosztó polgárként viselkedni, hanem legyen RENDŐR.
Vagy, ha ehhez nincs kedve, mert miként a kórboncnok, ős sem viszi haza a munkáját, akkor meg fogja be a pofáját.

ShwartzWazul 2008.07.19. 17:08:04

Néhány évvel ez előtt a magyar tv-ben is bemutatták azt a jelenetet, amikor az amcsi rendőr megállította a delikvenst. Ki akarta szállítani, és amikor az nem volt hajlandó, az autó előtt állva szemből ráfogta a stukkert.
A lokális hvcs úgy döntött ráijeszt a zsarura és kb. 20 centit előrébb hajtott (nem ért a rendőrhöz). Erre a zsaru beleeresztett vagy négy golyót, minek következtében egy hülye amerikaival kevesebb lett. A bíróság jogos önvédelemnek ismerte el az esetet.
Nos, ha nálunk is így járna el független bíróság, valószínűleg kevesebb nagy arc próbálkozna bárkivel. Hiszen a civil ruhás rendőr is rendőr.

a nagy levin 2008.07.19. 17:12:35

Ezt egyszerűen nem gondolhatja komolyan a kedves levélíró! Amit ő csinált a szabálysértővel, az sokkal komolyabb bűncselekmény, mint a szabálysértés maga. Egyszerűen nem értem, hoigy tehet valaki ilyet, azt meg végképp nem, hogy erről még szívesen ír is - vagy írjuk ezt a lelkiismeretfurdalás számlájára?

Az természetesen rendben van, hogy mindenki nyerje el a méltó büntetését. De a büntetlenségnél (vagyis a szinte kockázat nélküli vétségeknél) egy rosszabb van: ha hivatalos személy, a rend őre visszaél helyzetével és ráadásul hazudik, csal, egyszerűen bosszúvágyból vagy kivagyiságból, az indíték nem is olyan fontos.

Ez egyszerűen felháborító és ennyi információ egyébként bőven elég hozzá, hogy emiatt ő is elnyerje méltó büntetését.

NoMojito 2008.07.19. 17:13:56

Kolbászoszsömle

Szájkarate mindig van! Apuka is próbál hatni a hülye gyerekére de ha még véletlenül sem érti, kap egy tockost. Íme. :)

Gipsz Jakab 2008.07.19. 17:17:28

Nos azt kívánom minden baromarcúnak aki a másik baromarcú cabriós pártjára állt (gondolom azért mert ő is naponta csinál hasonlókat) hogy legközelebb , fusson vele össze rendezzék le egymásközt hátha szebb lesz a világ ! :)

Zsarukám , sok ilyen esetet még, a kollegáidnak is ezt kéne csinálni mindjárt javulna a közlekedési morál !

ritter · http://micimaca 2008.07.19. 17:20:27

Nagy Levin:
Az is az USÁ-ban történt, hogy egy vakot akart igazoltatni a rendőr, mire a szerencsétlen a zsebéhez kapott, hogy mutassa az igazolványát, erre a rendőr lelőtte, mert azt hitte, stukkert ránt.
Meg az is, hogy rablásnál egy rendőr lelőtt egy 5 éves gyereket, aki a környéken játszott, és el akart futni, később úgy nyilatkozott, hogy nem látta, mekkora a delikvens, csak azt látta, hogy fekete.
Szerinted ott olyan jó világ van, és olyan fasza a közbiztonság?

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2008.07.19. 17:31:15

NoMojito 2008.07.19. 17:13:56

A rendőr nem az apukája a szabálytalankodónak.
A rendőrnek igaza van, nincs szüksége szájkaratéra.

Gomulka Béla · http://Gomesz 2008.07.19. 17:32:14

Megnéztem a galagyorki videót. Volt a fimben egy kopasz. A kabriót nem láttam.

Nem tudom honnan indult el a feltételezés, hogy az emberolo kabriós roma. Lehet hogy az, lehet hogy nem az.

Ami Galgagyorkot illeti: egy szélsojobb militáns szervezet kellett hogy elvégezze azt ami a rendorség dolga lenne. Ezzel, ott és akkor, igazolva lettek a nézeteik és a létezésuk. Nagy a baj.

Bobby Baccala 2008.07.19. 17:50:16


én is azt csináltam volna mint mxplanet.

vagyis ha egy ilyen el kezd nekem magyarázni hogy ő rendőr.... hát arra csak azt lehet mondani hogy rendőr vagy te a k...anyád :DDD

BTO11 2008.07.19. 17:51:38

látom a kopasz fuxos haverjai idetanátak.
a kopasz végre emberére akadt,holnap az anyukátokat löki majd meg ,és továbbhajt.

oszt halkan megsugom,hogy manapság ténleg nem ül dakota okitós avtoba, de anno az MHSZ-be benyomták és adtak GK vezetői szakmát nekik és soförnek vitték be a seregbe.uu hogy az öregebjének lehet,vagy vót jogsija.

nem kivánom vissza a régi rendszer rendőri hatalmát,mert ott a rendőr szava nagyobb volt mint a delikvensé,mert ha nem volt bemérő eszköze csak a jármüve és a szava akkor mán el is kaszáltak.
nekem 1 nyominger 1x elvette a jogsimat mert nem álltam meg a civil Ladának ami villogott mögöttem.

Radzeer2 2008.07.19. 17:55:47

Jól tetted Én is így csináltam volna,sőt:lelőttem volna a helyszinen.Sőtt!! Számos kommentező,csak nem merik bevallani.

BTO11 2008.07.19. 17:56:53

Bobby Baccala 2008.07.19. 17:50:16
és TE sürün behajtsz a behajtani tiloson ugye????

DEGEC 2008.07.19. 17:57:00

ritter · micimaca 2008.07.19. 17:20:27

Azért amerikával példálózni elég butaság lenne, ott ahol az alkotmány engedi hogy fegyvert tartson mindenki, és több olyan eset is volt hogy kisgyereknél volt fegyver.
ott ez az eljárás és kész.honnan látja a rendőr hogy vak? gondolom felszólította hogy emelje fel a kézét.akkor minek vezsi elő az igazolványát.

azt is linkeld be mikor kisgyerekek géppisztollyal szétlőnek egy iskolát...
van köztük fekete is....ez van....

de kint minden egyes igazoltatást ugy kezdenek hogy tedd ki a kezed az ablakon , és atárs fedezi. Az a szabály.

Bobby Baccala 2008.07.19. 18:12:57

BTO11

én nem szoktam

amúgy még korábban írtam hogy ez szerintem kamu.

a fuxos gyökereketől rosszul vagyok, de a rendőri visszaélésektől talán még jobban.
aki ilyet csinál és még le is írja egy elég olvasott blogba, az rendkívűl ostoba és talán nem kéne a rendőri köteléket erősítenie.

zebi 2008.07.19. 18:16:34

"Most megint nem tudom, hogy a két szereplő közül, melyik a rosszabb. Szerintetek?"

Tipsi-tapsi!!! Szerintem egyértelmű, hogy melyik a rosszabb. Az ilyen mozivászonnyi arccal rendelkező hvcs-k ellen csak csúnya dolgokon keresztül lehet bármit is tenni. Ezt rendőrünk ügyesen csinálta!

Gondoljatok csak bele, ezekkel a faszfejekkel az esetek 99%-ában egyszerűen nem tudnak mit tenni, végre valakinek, ráadásul egy hivatalos személynek volt lehetősége.

BTO11 2008.07.19. 18:20:30


Bobby Baccala 2008.07.19. 18:12:57
akkor + ne háborogj ,mert a csibészek nagyrésze kiröhögi a rendőrt sőt meg is fenyegeti a családját,aztá kisétál a rendörségről patyolat tisztán.

a nagy jogállamiságban a csibészeké a minden, az átlag polgáré + a szopás,mert azt könnyebb baszogatni a közutiellenörzésnél.

miss parker 2008.07.19. 18:24:04

Nos, ha ez igaz..az ujabb erv a rendorok utalasra.

1.
Amit elkovetett valaki azert bunhodjon, ne tobbert! Ez a jogszeru es az erkolcsos is.

2. Mit varjak egy ilyen aljadek embertol mint ez rendor...?

Akinek beveszi a gyomra amit eppen tesz...
Mikozben torvenyre es jogra eskudott fel ?!

Az ilyenek csempesznek kábszert, verik az artatlan delikvenst, stb.

A csakó egy erkolcsi NULLA.

Hozza kepest a delikvens egy uriember aki ugyan torvenyt sertett, de legalabb nem aljas alak...mint a rend őre...

miss parker 2008.07.19. 18:26:28

Remelem a sok vigyorogva egyeterto...


Akkor is vigyorg amikor ez faszkaplap rendor eppen rajuk huz majd vizes lepedot...aljas egyeni negfontolasbol...olyasmiert amit nem is kovettek el.

josef_k 2008.07.19. 18:26:53

Az is lehet, hogy a narancssárga kabriós ír(at)ta a cikket, hogy a bíróság előtt be utdja mutatni: íme, őt bepalizták...
Vagy nem...

jjj 2008.07.19. 18:27:41

bazmeg Aszi valld már be hogy te voltál a kabriós :)

Bobby Baccala 2008.07.19. 18:32:23

BTO11

nem háborgok

de látom nem érted. erősen megkérdőjelezhető a szellemi képessége annak aki ilyet leír mint ez az állítólagos rendőr.
senki nem vitatja hogy a fuxos egy prosztó gyökér, de hát ilyen van volt lesz...

de ilyen rendőr ne legyen..mert az ilyenek verik meg az olimpikonokat okt23án mert tudja hogy nincs azonosítója, utána meg össze vissza hazudozik a bíróságon és védi a mundér becsületét.
az ilyet szűrjék ki a pszichológiai vizsgálatoknál...ami láthatólag nem sikerült, és sajna nem egyedi eset.

és még mielőtt vki elkezdi. respect a normális rendőröknek, de az ilyenek rontanak az ő megítélesükön is.

B.GY. 2008.07.19. 18:32:57

Kamu sztori.Ilyet rendőr nem ír be.Ha egyáltalán tud írni.

miss parker 2008.07.19. 18:40:03

Akar kamu akar igaz...nyomozasra erdemes tortenet ez.

ha kamu akkor azert, hiszen ragalmazza a rendorseget es egyebb aprosagok is megallnak.

ha nem kamu akkor meg egyertelmuen azert.


Igyhat, mivel, mint allampolgart mindket lehetoseg felhaborit, nnémi gondolkodás uzán...az egeszet elkuldtem a www.police.hu bejelentes oldalan a tovabbi vizsgalati lepesek erdekeben...

mxplanet 2008.07.19. 18:46:10

miss remek :D
másold már ide mit írtál kísérő levélnek

Bobby Baccala 2008.07.19. 18:47:59


hol van ilyenkor 107! ?

Ő is elmondhatná a véleményét.

VerHalal 2008.07.19. 19:03:26

A következőek szigorúan a személyes véleményemet tükrözik, egy kis logikával kiegészítve. Jogot nem tanultam, ezért a kifejezések nem biztos, hogy pontosak, de szerintem lehet érteni.

Szerintem a következő a helyzet:
1. Elég gyanús, hogy kamu a poszt, de ha nem, akkor az alábbiak simán megállnak:
a, Haladási iránnyal szemben behajtani az egyirányú utcába szabálysértés.
b, A rendőr ha ilyet észlel, szolgálatba kell helyezze magát.
c, Ez részben megtörtént, mivel mondta, hogy rendőr, de az igazolványát nem tudta elővenni.
d, Innentől megáll a "hivatalos személy elleni" rész SZERINTEM, mivel ha nem hajt neki, akkor igazolja magát. De ha nem is áll meg, akkor a bíróság majd valószínűleg leminősíti az esetet súlyos testi sértés kísérletévé.
e, Mivel a járőr nem kérdezte a sérülés eredetét, ezért valószínűleg nem is lesz benne a feljelentésben (vagy a sértett rendőr elintézi, hogy ne kerüljön bele)

Összefoglalva:
1, közlekedési szabálysértés az egyirányú utca miatt megáll.
2, Azt, hogy hivatalos személy ellen történt-e, a bíróság megállapítja. (Csodás jogállamunkban valószínűleg nem az lesz, mivel itt a rendőrnek fele annyi joga sincs, mint akármelyik bűnözőnek)
3, Valószínűleg az emberölés kísérlete le lesz minősítve súlyos testi sértés kísérletévé. (Ezt a járőrnek nem lehet feladata tökéletesen megállapítani, ugyanis nem volt jelen, erre van a bíróság, aki majd a tények ismeretében ezt eldönti.)
4, A hámsérülés teljesen mindegy, nem az lesz a bizonyíték, hogy nekiment-e, hanem az autón is jól látható festékcsík.
5, Elhajtott, tehát cserbenhagyás.
6, Gumibot 80 írhatta volna, hogy megmutatta neki az igazolványát, senki nem látta, ezért nehéz lenne bizonyítani, hogy nem. Ezt nem tette, ezért pluszban érvényes a 2, pont zárójeles része.

Szerintem nem volt semmi szívatás ebben, kb. olyan, mintha kifosztják a lakásom, feljelentést teszek rablás miatt, közben az betöréses lopás, az sem hinném, hogy hamis vád.
Ezt eldönteni a bíróság dolga.

BTO11 2008.07.19. 19:05:23

Bobby Baccala 2008.07.19. 18:32:23

gondolod hogy hülye ez a rendőr??

nem!

a többi normális ember védelmét,segitségét,halgatólagos jóváhagyását várja hogy ha másképp nem akkor igy intézhesse -sék- el az ien fuxos paasztot.

nem csak hülye rendőr van szerintem,de csuklik néhány biztosan a mulból kifolyólag.

NoMojito 2008.07.19. 19:08:28

2001-ben történt.

Mindegy milyen autó, milyen sofőr, behajtott az egyirányú utcába, nem a jó végén. Volt egy idős bácsi aki egy rövid „hééééé” felkiáltással próbálta felhívni a sofőr figyelmét e jelentéktelen hibára. Még látta hogy autósunk középső ujja válaszol. Aztán csak egy hangos sikoly és kiabálás. Pár sarokkal voltunk csak odébb, hamar a helyszínre értünk. Ennek ellenére a 7 éves kislányt nem sikerült megmenteni. Körülnézett ugyan, de rövid élete alatt abból az irányból nem szokott hozzá hogy autó érkezik.
Ott és akkor mindenki őszintén kívánta hogy szegény öreg ne csak „Hééé”-zen hanem lője le az ilyen sofőrt.
Pedig a barma bűne nem sokkal nagyobb mint a mostani szenvedő félé. Csak minden rosszul sült el. A kislányt takarta egy bokor, ráadásul ijedtében elesett. Pedig talán csak egy erős lökéssel megúszhatta volna, hisz nem ment gyorsan az autó. Piti kis lazulás, hanyag leszarom magatartás. Tanulság nincs.

mxplanet 2008.07.19. 19:08:29

bto már megbocsáss, de te beteg vagy:)

miss parker 2008.07.19. 19:19:26

Ebben az orszagban ugy latom el jopar tetu alak...mindazok akik el tudjak fogadni a hivatalos szemely boszzu modszeret.

Nekik kivanom, hogy legkozelebb ok legyenek egy hamis rendori vad alanyai....

De akkor se tesek sirni!!!
...hogy az ugy mar nem jo.

NoMojito 2008.07.19. 19:27:05

Miss Parkerrel mondjuk kerülnék munkakapcsolatba…….
Áááá ilyet mégsem! Azért remélem olyan környezetben fog élni mint amit elképzel. :)

Bobby Baccala 2008.07.19. 19:28:34


BTO11

azon van a hangsúly hogy ezt leírta és elküldte ide!

szóval igen, szerintem hülye!

szakadj már le erről a fuxos témáról!

BTO11 2008.07.19. 19:29:05

nézd má meg ki ellen irányul.jóóóó??

mert a puska cső csak jófelé süljön el , ahova kell.

te behajtasz??? majd fellöksz valakit???

néé mán körül??? oszt ti kapjatok a fejetekhez.

szokásos magyar betegség a ló másik oldalára rögtön.

mxplanet 2008.07.19. 19:30:22

pláne úgy, hogy azok a fuxosok akiket utál, azok nem lepattant kabrióval járkálnak:)

BTO11 2008.07.19. 19:30:45

al caponét is adócsalással kapták el.

hahaha 2008.07.19. 19:31:24

kolbászoszsömle: szánalmas vagy.

mikor polgár és mikortól rendőr a rendőr?

ha előveszi az igazolványát akkor már "szájkaratézhat"?

a rendőr az mindíg rendőr, mint ahogy az orvos is mindig orvos.

a többi máj csak rizsa a részetekről.

hahaha 2008.07.19. 19:34:06

miss parker?

milyen bosszúról hadoválsz?

szerintem az a tetű alak aki szabálytalankodik és még pofázik is.
meg akik védik.

Bobby Baccala 2008.07.19. 19:34:54

BTO11

"Igen, hamisan vádoltam meg bűncselekmény elkövetésével a fickót, akinek így ezért az egy konkrét szabálytalanságáért a jogszerűnél jóval súlyosabb büntetést fognak kiszabni. Ezzel bizony tényleg elég súlyos cseleményt követtem el én magam."

ez a lényeg..ilyet épeszű ember nem ír le bazdmeg!
azt is kihagyta hogy nem cselekményt hanem bűncselekményt követett el.

de részemről be van fejezve ez a vita. hülyékkel nem érdemes vitatkozni mert még engem fognak hülyének nézni :)))

peace

M. 2008.07.19. 19:37:24

A levélírónak:

Igen, mindenki megírja a tutit. Nincs időm a többiekét végigolvasni, de ha érdekel az enyém, akkor tessék, itt van:

Húzz még egy rovást a "megérdemelte a kabriós bűnöző"-oszlopba... :-)

mxplanet 2008.07.19. 19:38:41

haha!
a rendőr meg bűncselekményt követett el.
(ha igaz a stori..)

hahaha 2008.07.19. 19:44:13

mxplanet:
elárulod, hogy miféle bűncselekményt követett el?
mert a sztori alapján semmiféle bűncselekményt nem.
írd már le lécci!
köszi

hahaha 2008.07.19. 19:45:46

lehet azért néznek hülyének, mert hülye vagy bobby?

mxplanet 2008.07.19. 19:47:41

hahaha!

"Igen, hamisan vádoltam meg bűncselekmény elkövetésével a fickót, akinek így ezért az egy konkrét szabálytalanságáért a jogszerűnél jóval súlyosabb büntetést fognak kiszabni. Ezzel bizony tényleg elég súlyos cseleményt követtem el én magam."

ez a sztori alapján van, vagy te nem tudsz olvasni?:)

hahaha 2008.07.19. 19:53:04

mxplanet

én azt kérdeztem hogy milyen bűncselekményt követett el?
te meg nem tudsz rá válaszolni.
megkérdezem mégeccer és lassan olvasd el:
milyen bűncselekményt követett el a rendőr?

várom a válaszod.

segítség: nem az érdekel, hogy a RENDŐR SZERINT, hanem, hogy TE SZERINTED.

Bobby Baccala 2008.07.19. 19:55:15

hahaha

"Igen, hamisan vádoltam meg bűncselekmény elkövetésével a fickót, akinek így ezért az egy konkrét szabálytalanságáért a jogszerűnél jóval súlyosabb büntetést fognak kiszabni. Ezzel bizony tényleg elég súlyos cseleményt követtem el én magam."


hamis vád - de ezt be is ismeri, és az bizony bűncselekmény

komolyan agyfaszt kapok már...szóval most ki a hülye?

hahaha 2008.07.19. 19:56:15

még egy kis segítség mxplanet.:

"Némi szájkaratét követően tudomására hoztam, hogy rendőr vagyok, legyen szíves okmányait átnyújtani, és nyúltam az igazolványomért. Erre gázt adott, és elhúzott - a robogóm elejét meghúzva."

még egyszer megkérdem: milyen bűncselekményről beszélsz?

mxplanet 2008.07.19. 19:57:42

jó. nem magyarázom tovább, mert látom nincs értelme ;-)

Bobby Baccala 2008.07.19. 19:58:25


jah és olyan nincs hogy hivatalos személy elleni emberölési kísérlet.

vagy hivatalos személy elleni erőszak, vagy emberölési kísérlet

maradjunk abban hogy kamu az egész

over and out

hahaha 2008.07.19. 19:59:25

bobby:
neked is egy kis segítség az előző kommentemben.

szerinted akkor mi volt a bűncselekmény?
mondta hogy rendőr, vette elő az igazolványt a tahó meg nekihalytott és elmenekült forgalommal szembe.

ezen Te mit nem értesz?
melyik rsze haladja meg a képességeid.
Nekiment, tehát balesetet okozott és már tudta hogy rendőr a faszi.

hahaha 2008.07.19. 20:00:49

nincs is értelme ha baromságokat beszélsz.
nem érted amit olvasol csak hőzöngsz.
tiszta vicc.

hahaha 2008.07.19. 20:02:28

mi a hamis vád amit a rendőr mondott bobby?
ne kapj már agyfaszt.
írd már le a szövegből, hogy mivel vádolja a rendőr atahót ami nem úgy történt.
ne kúrd fel az agyam!!!

Bobby Baccala 2008.07.19. 20:31:02

hahaha


ha neked egy vérző lábú robogós azt mondja hogy rendőr Te elhiszed neki?
mert én nem, kiröhögöm és otthagyom.

egyébként meg szövegértésből elégtelen!


"Ezen aztán bepöccentem, és a további történéseket az indulatom vezette. Kihívtam egy járőrt, akik észlelték a lábam sérülését. Én nem mondtam el, hogy ezt korábban szereztem, ők meg nem kérdezték."

"Igen, hamisan vádoltam meg bűncselekmény elkövetésével"

aki nem ért itt vmit az nem én vagyok hanem Te.

Bobby Baccala 2008.07.19. 20:32:49


hahaha

"Nagylegény barátunk kapott a nyakába egy eljárást, amiben szerepel hivatalos személy elleni emberölési kísérlet, illetve segítségnyújtás elmulasztása. Nem túl fényesek a kilátásai egyik esetben sem."

BTO11 2008.07.19. 20:37:12

Bobby Baccala 2008.07.19. 19:34:54

szerintem + a hülye TE vagy.
ennyi!

BTO11 2008.07.19. 20:42:32

tudjátok mi a rendőri hatalommal való vissza élés és a hivatalos kaszálás???

mert én tudom voltam 1 kereső a családba 1 sérült gyerekkel + 1 főiskolán tanulóval, a nejem a ksérült gyerekkel otthon gyesen.

mikor a városi kapitánynak irtam levelet mert a nagyobbik véletlen bekapcsolt sárga ködlámpával ment és megkaszálták 7 ropira .irtam kérelmet a városi kapitánynak a bünti mérsékelésére . NEM jött a válasz!

az ien bunkó + ne ussza + ugyanakkora büntivel mint én és a családom TUDJÁTOK!

Bobby Baccala 2008.07.19. 20:43:00


jó biztos én vagyok a hülye...örvendjetek szájberjogvédők

mxplanet 2008.07.19. 20:45:44

bto! hátba veregetlek :)

BTO11 2008.07.19. 20:52:42

bizonyos filmforgatókönyv irók mééé tanának mán ki oat hogy rendőri árnyékkommandó,akik elintézik a "jó fiúkat" mert törvényileg tehetetlenek???


ebbe a jogálamba való igaz csak az autóst lehet kaszálni,mert minden más bünözőnek joga van.és qrva jó ügyvédje.

ma dél felé mi-ki volt az a sok balfasz M-1 M7 kivezetőjén??? a középső sávba megy mindenki 90-l, a külső + üres . én vagyok a fasz hogy jobbrol megyek el nekik a külsőben 100-l???

SD · http://totalcar.hu 2008.07.19. 21:00:42

Nem hiszem el hogy rendőr vagy. Én felfüggesztenélek az tuti ha nem rúgnálak ki végleg.
Kérdem: mire esküdtél fel az avatáson?

Következő: én is szívből gyűlölöm az efféle kopasz etnikumot, még a fekete touaregeseket is, de miért is lettél rendőr?
Hogy ilyen jogszerűtlen, sunyi módon "bosszuld meg" magad?
A felvonulásról meg csak annyit hogy röhej az egész, ha te is nekem szolidaritasz meg tolerálsz, az a te bajod.

Remélem soha nem állítasz majd meg közúti ellenőrzésre, mert a végén megvádolsz hogy azért álltam meg melletted hogy szablyával levágjam a fejed.

Civil ember esetében azt mondanám: ok, sunyi vagy, kész.
Azonban ha ilyen rendőrökből áll az állomány, ajjaj...( egyébként a posztod vallomásnak is minősülhet azonosításod és a KNYI esetleges határozata után, és hamis tanúzáson kaphatnak...ajjaj)

BTO11 2008.07.19. 21:10:52

gondolod ez bosszu??
lehet !
DE???

végre 1 ember aki szembeszál az ien kis hatalmaskodókkal még ha 1 kis ugynevezett hatalmi segitséggel és 1 kis csalafintasággal is,de szenbeszál velük.

holnap a ti autótokat huzza + mert mindent viszonylag olcsón meguszik.


a fuxokat kéretikik levveni!!!!

fuxosok lehet távozni!!!

holnap remélem TI jöttök sorra hasonló kis nüasz után.

miss parker 2008.07.19. 21:12:25

....nem az faj legjobban, hogy
esteleg ilyen aljadek rendoreink is vannak.

Sokkal jobban faj, hogy vannak akik helyesnek latjak a modszeret ...sot még biztatnak is.

Ezert tart itt ez az orszag...az ilyen sotet fergek miatt, akik HA MÁSRÓL van szo elnezik, sot kivanjak a torvenytelenseget.

De ha roluk volna szo akkor visitananak, hogy jajj mikent bannak veluk a rendorok....

Bobby Baccala 2008.07.19. 21:13:53

BTO11

ne haragudj, de agyaglábakon állnak az érveid.

Perillustris 2008.07.20. 00:30:00

"a rendőr az mindíg rendőr, mint ahogy az orvos is mindig orvos"

S a hentes is jöjjön be az üzletbe vasárnap éjfélkor, ha én akkor akarok húst!

Ja, hogy ő "csak" hentes?

Értem én, hogy mit akarsz ezzel mondani, de ez rohadtul unszimpatikusan hangzik így.

Koczeka, a pampák királya (törölt) 2008.07.20. 08:13:37

miss parker 2008.07.19. 18:40:03:

"Igyhat, mivel, mint allampolgart mindket lehetoseg felhaborit, nnémi gondolkodás uzán...az egeszet elkuldtem a www.police.hu bejelentes oldalan a tovabbi vizsgalati lepesek erdekeben..."


Kedves Mintaállampolgár! Nem szeretnék a szomszédod lenni... tudod, még ha igaz is lenne a sztori... ez a feljelentgetősdi egy kicsit a Rákosi-féle, egy kicsit a hitleri időkre hajaz...

Istenem! Nem értjük, miért tartanak a magyarok ott ahol???

Sir Zet 2008.07.20. 08:46:26

Kedves Rendőrbácsi!

Elég nagy marhaság volt ezt a postot elküldeni, ugyanis akár a "buziautós" is, vagy egyéb, az eljárásban résztvevő személy is olvashatja ezt, oszt' még a végén baja lesz belőle magának... Persze, ez az írás nem minősülhet bizonyítéknak meg ilyesminek, de azért én akkor sem küldtem volna el.

snorbi 2008.07.20. 12:52:20

"a civil ruhás rendőr is rendőr"
... a mezei civil pedig elmehet a k. anyjába?

"egy kicsit a Rákosi-féle, egy kicsit a hitleri időkre hajaz..."
Nem egészen. Ott akármelyik kisembert bekasztnizták, ha rosszul gondolkodott. Itt teljesen másról van szó: ha a sztori igaz, akkor egy rendőr hamisan tanúzott. Szerintem megteheti, csak azért, mert rendőr?
Az más tészta, hogy a helyében nagyon kussoltam volna az egészről. Ez a post kérdőjelezi meg az egésznek a hihetőségét.

"Értem én, hogy mit akarsz ezzel mondani, de ez rohadtul unszimpatikusan hangzik így."
Amikor valaki rendőrnek/orvosnak megy, vállalja azt, hogy a hivatása sokkal nagyobb felelősséggel jár. Egy hentesnek a munkaideje 8-16, utána beül a tv elé oszt kész. De igencsak felháborodnál, ha pl. egy orvos rá se nézne egy haldokló emberre, csak azért, mert most épp nincs rendelési idő... Ugyanez igaz a rendőrökre is.

Majjom 2008.07.20. 14:20:36

Érdekes, amikor a tüntetéseken kell lövöldözni a könnygázgránátot, ahhoz nem vagytok kevesen?
Szerintem inkább az lehet, hogy csak a járókeretes nagymamát meritek csoportosan, felfegyverkezve rugdosni, egy durvább környékre be sem meritek dugni az orrotokat.

efhábé 2008.07.20. 16:35:31

"Nekiment, tehát balesetet okozott és már tudta hogy rendőr a faszi."

Vazze, rendőrautóval koccanni akkor halálos bűn?
Ne légy már hülye, a köcsög kabriós elhajtott, elnézte a távot, koccolt a motorral, ez nem bűncselekmény, de még szabálysértés sem.
Egyébként meg rendőr ne szájkídózzon, ha intézkedni akar, vagy ne akarjon intézkedni, ha előtte szájkídózott.

Azoknak meg, akik szerint jól tette a rendőr, amit tett, javaslom, hogy tekintsék meg a tanú című filmet, "Elnézést bíró elvtárs, ez az ítélet", köcsög kis kommunista-ivadék mind, aki szerint belefér ez:

" ezért az egy konkrét szabálytalanságáért a jogszerűnél jóval súlyosabb büntetést fognak kiszabni. Ezzel bizony tényleg elég súlyos cseleményt követtem el én magam. Megérdemelte? Én úgy érzem, igen; egy magát mindenki felett állónak gondoló nagyarcú ámokfutót sikerült kivonni a forgalomból (szó szerint) egy időre, aki ezután talán néha fel fogja idézni, hogy létezik egy Kresz becenevű valami, ami rá nézve is kötelező."

Komolyan, mint az '50-es évek koncepciós perei, szánalmas egy bagázs...

efhábé 2008.07.20. 16:42:25

Hagyjad Bobby, képtelen felfogni, hogy némi idegen festékanyag a kocsin az nem emberölési kísérlet, hanem eccerű közlekedési baleset aka. koccanás vagy súlyosabb esetben karambol, ami nem feltétlenül bűncselekmény. Ha nem történik személyi sérülés (és itt nem történt), akkor a hatóságot sem kell értesíteni róla, kitöltik a papírokat az emberek és mennek tovább. Ha az egyik fél nem áll meg, akkor mehet a feljelentés, de nem cserbenhagyás miatt (hiszen cserbenhagyni csak sérültet lehet), hanem károkozás miatt. Az égvilágon semmilyen bűncselekmény nem történt itt, ezért az ezzel való vád hamis, amint azt a posztíró is pontosan tudja.

miss parker 2008.07.20. 17:12:20

Tevedni tetszenek....mar megint...

A cserbenhagyashoz nem kell serult!!!

"Ha a közlekedési balesettel érintett jármű vezetője a helyszínen nem áll meg, illetve onnan eltávozik, mielőtt!!!!! meggyőződnék arról, hogy valaki megsérült-e, avagy az életét vagy testi épségét közvetlenül fenyegető veszély miatt segítségnyújtásra szorul-e, amennyiben súlyosabb bűncselekmény nem valósul meg, vétséget követ el, és egy évig terjedő szabadságvesztéssel, közérdekű munkával vagy pénzbüntetéssel büntetendő."

A bűncselekmény kizárólag szándékosan követhető el, ha az elkövető észlelte a közlekedési balesetet, és ennek ellenére nem állt meg.
----------

A segitsegnyujtas elmulasztasahoz MÁR kell a serult is...

A cserbenhagyás megállapítására csak akkor kerülhet sor, ha súlyosabb bűncselekmény, így a segítségnyújtás elmulasztása nem valósul meg. A Btk.-hoz fűzött kommentár rámutat, hogy a két bűncselekmény közötti különbség attól függ, hogy van-e a baleset helyszínén segítségre szoruló személy. Az ítélkezési gyakorlat értelmében, ha a helyszínen nincs ilyen személy, akkor a fenti kötelezettségek elmulasztása cserbenhagyásnak minősül, ha viszont a baleset helyszínén sérült vagy olyan személy van, aki az életét vagy testi épségét közvetlenül fenyegető veszély miatt ténylegesen segítségre szorul, akkor a balesettel érintett járművezető cselekménye a segítségnyújtás elmulasztását valósítja meg.
--------

Szoval a rendor bizony durvan aljas amikor hagyja, hogy a mashol szerzett seruleset is betudjak az elhajtonak...

Az elhajto egyebkent (szerintem) a cserbenhagyast SEM kovette el, hiszen biztosan tudta, hogy nem lett serult...a balesetben!

Bar a megallas hianyanak bizonyitasa azert neccces...

Xezs 2008.07.20. 18:47:17

Nem hamis vad ez, hiszen valoban az tortent amivel vadoljak. Ha megis hamis, akkor meg kamu az egesz, ha valaki hamisan vadol az nem fogja szetkurtolni egy ilyen weblapon.

Navarone 2008.07.20. 22:07:52

Egyetértek a rendőrrel! Remélem, még a jogsiját is elveszik a narancssárga fuxosnak!

tehenke 2008.07.21. 10:01:50

Ha jól emléxem ez miatt halt meg egy tanár Olaszlikán. Megáll segíteni...

tutti 2008.07.21. 10:58:29

Én a rendőr mellett vagyok.
A jog meg ez a maszlag egy dolog. De van az embernek igazságérzete is, aminek jól kéne működni. A rendőr bűnhődjön akkor, amikor az igazság ellen tesz, de amíg a behajtok az egyirányú utcába, fellököm a motorost, vagány gyerek vagyok, beszólok stílus természetesnek és igazságosnak állítható be, addig valami nincs itt rendben.
A törvény meg a jog egy dolog. Örüljön valaki, ha a bűnt megússza, viszont ne alapozzon arra és ne éltesse a jogokat, amíg ő is sáros az ügyben.
Ha meg lehet úszni büntetlenül mindent, akkor ne bántsuk már a rendőrt, aki ráadásul lelkiismeretes is, ha egy ügyben intézkedik. Az ő bűne sokkal kisebb szerintem. Amúgy meg így, hogy az eset kikerült az Internetre, biztosan ki fog derülni.

Ferinek-nem 2008.07.21. 11:11:50

Igazi címlapsztori!!!! Szenzáció!!!!! Micsoda egy baromság, gondolom a rendőrhaverok hamar kivizsgálják majd az ügyet, nem úgy, mint aki tényleg így jár és szarnak rá. Két hónap múlva meg kiküldik a határozatot, hogy az elkövető kiléte ismeretlen

tutti 2008.07.21. 11:56:42

Azért egy szélsőséges eset miatt ne általánosítsunk...
"tehenke 2008.07.21. 10:01:50
Ha jól emléxem ez miatt halt meg egy tanár Olaszlikán. Megáll segíteni... "
Ennyi erővel ne menj ki az utcára, mert már volt olyan ember akit megvertek ott.
Asszem egyértelmű, hogy csak a cigányok esetében van értelme ezt előhozni.

tehenke 2008.07.21. 12:07:04

Tutti, ez egy kicsit demagóg volt így. :-P
Minden esetre adott egy ember, aki vagánykodott egy másikkal. Nem azért, mert igazságot akart osztani, vagy mert becsületes, hanem csak mert rossz kedve volt egy bukás miatt, és belekötött valakibe. A "Rendőr vagyok" kártyát csak akkor vetette be, amikor az emberkedésben testileg, és szellemileg is alul maradt. Szerintem ez undorító, ami pedig utána jön, az kicsinyes bosszú. Nem különb a dögöljön meg a szomszéd tehene hozzáállásnál.
Tőlem ne várja el senki, hogy betartsam a szabályokat, aki maga sem tiszteli a törvényt.

rebel 2008.07.21. 12:10:05

Börtönbe az ilyen rendőrrel. Szépen beillik az őszi rendőri brutalitások sorába a történet. Akkor is a rendőrök többsége csak hamís tanuzásban állt a helyzet magaslatán.

hahaha 2008.07.21. 12:26:52

bobby. továbbra is nem érted csak olvasod.
ha neked egy ember azt mondja hogy rendőr és te ennek ellenére továbbmész (menekülsz) mielőtt ezt igazolhatná, akkor oltári nagy kretén vagy.
mivel itt szabálysértésről van szó.
persze te biztos olyan nagy gyerek vagy.
szerintem összefosnád magad és kapkodnál a személyid után.
továbbra sem tudod értelmezni a leírtakat.

hahaha 2008.07.21. 12:31:52

bobby!

továbbra sem tudod értelmezni a leírtakat.
itt egy szabálysértés történt és a rendőr jelezte, hogy rendőr erre a tahó elhajtott.
Ha ebben az esetben te is ezt teszed akkor menekülsz.
Ha tudja magát igazolni a rendőr.
ha nem akkor okés vagy, de itt nem errőlvolt szó.
mégeccer mondom a rendőr semmi olyannal nem vádolta a faszit amit az ne követett volna el.
szabálytalankodott, balesetet okozott ellenszegült a rendőri intézkedésnek, menekült,cserbenhagyott.

mellesleg szerintem te sem mész el ha egy ember azt mondja hogy ő rendőr, mikor éppen egy szabálysértés közepén vagy.
ha mégis akkor már megértem a felháborodásod, hisz önmagad gyáva viselkedését mentegeted.
na jónapot.

Radical Massza 2008.07.21. 12:38:29

Ennyi inkorrektség belefér a jó érdekében.

tehenke 2008.07.21. 13:48:01

Radical:
És ki mondja meg, hogy mi a jó????

Bobby Baccala 2008.07.21. 14:06:22

hahaha

nem igazolta magát:

"tudomására hoztam, hogy rendőr vagyok, legyen szíves okmányait átnyújtani, és nyúltam az igazolványomért." (vagyis nem tudta igazolni magát)

ajánlom figyelmedbe a mostanában divatos álrendőrös eseteket.pedig ott még egyenruha meg autó is van.
ellenben itt egy vérző lábú robogós van.ha te egy ilyen felszólításnak eleget teszel gratulálok.
okos ügyes ülj az első sorba!

én pedig mégegyszer LEÍROM NAGY BETŰKKEL, HOGY TE IS MEGÉRTSD.NEM ÉN MONDOM HANEM A POSZTÍRÓ HOGY OLYANNAL VÁDOLTA MEG AMIT NEM KÖVETETT EL!

"Igen, hamisan vádoltam meg bűncselekmény elkövetésével a fickót"

MIT NEM ÉRTESZ?

UI.:
1.UTÁLOM A FUXOS FASZFEJEKET
2.UTÁLOM AZ ALKALMATLAN RENDŐRÖKET
3.TOVÁBBRA IS FENNTARTOM, HOGY EZ MEG SEM TÖRTÉNT.

KEDVES HAHOTÁZÓ BARÁTOM, TOVÁBBI JÓ OKOSKODÁST KÍVÁNOK!
SŐT, NEKED VAN IGAZAD, CSAK HAGYD ABBA A TOVÁBBI ÉRVELÉST!UNCSI VAGY!

? 2008.07.21. 15:15:06

A levél íróját megtenném országos rendőrfőkapitánnyá. Ennyi. Ezt kell az ilyenekkel csinálni. Taps. Bravo.

sárga swiftes 2008.07.21. 23:15:52

csoda ha utálják a rendöröket,csoda ha utálják a fuxos nagydarabb emberkéket.
csoda hogy mindenki utál mindenkit??????????????????????????????????????????????????????

hahaha 2008.07.22. 14:56:24

bobby!
te nagyon buta!
nem vádolt senkit hamisan csak félrebeszél mint te.
azért nem tudta igazolni magát, mert elmenekült a barom.
ha lelőtte volna akkor sem tudta volna igazolni magát és akkor az nem rendőrgyilkosság?
eccsém de szánalmas vagy!

Bobby Baccala 2008.07.22. 17:29:05

hahaha

jaaaa így már értem köszi...persze a posztíró is félrebeszél mint én!világos...

nem az nem rendőrgyilkosság..nem is vagy Te olyan hülye :D

kicsi79 2008.07.23. 15:43:59

Nagyon jól tetted...

KopaszMercis 2008.07.31. 11:34:41

sok verzo szivu liberalis hulye csicska...

Megerdemelte a szemet patkany, majd megtanul viselkedni a kis geci.

Nem egy artatlan csaladapat baszatott szajba, hanem egy szemet rohadt kis csicskat...

Tanulja meg.

Mr.T. 2008.08.04. 15:08:43

Az a baj ebben az országban hogy nem elég kemények a rendőrök, nincs tekitélyük mert meg van kötve a kezük. Az USA ban ha megállít igazoltatni egy rendőr, és nem azt teszed amit mond rád fogja a fegyvert. Ha indokolatlan mozdulatokat teszel le is lő. És nem őt vonják felelősségre (számtalan példa volt már rá). Sokan csicskaként alsóbbrendű szemétládakét kezelik a rendőröket, mint itt a postolók egy része is bizonyítja. De ha betörnek a lakásába vagy ellopják a kocsiját akkor persze a rendőrségre rohan sírni....












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása