Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Én voltam a hunyó

2008.07.23. 12:26 :: SilentSound

Ritka pillanat, ami most Attila jóvoltából megadatott ismét, önmarcangoló vallomás következik ugyanis. Kíváncsi leszek, hogy vállveregetésből, vagy beszólásból lesz több az olvasói reakciók között.

Most olyasmi jön ami nem nagyon szokott. Én voltam a hunyó. Nem kicsit. A Flór Ferenc Kórháztól jöttem ki két gyerekkel a hátsó ülésen, a Decathlonba mentünk volna és vélhetően afeletti örömömben, hogy három óra vizsgálat után bebizonyosodott, hogy a fiam szeme világa épségben marad, egyszerűen nem vettem észre a jobbról közeledő piros Fordot.

(Kitakarta a jobb A oszlop, tudok erről a hibájáról az autómnak (törésteszt eredmény a tervezéskor mindenek előtt), egyszerűen elfelejtettem a szokásos "előre hátra hajolok a holttér belátásáért" mutatványt). Satu, ABS kopogás, kormány balra, padkára fel (BAMM), megáll. Elbasztam, nem kicsit. A Ford, mintha mi sem történt volna haladt tovább.

Infóképpen : Kötelező segítségnyújtás elmulasztása. Mert nekem senki ne mondja, hogy a tükörből felmérte, hogy senki nem sérült meg.
 
Utolértem (vélhetően visszalassított a megengedettre), ő belsőben, én külsőben a kétsávos körforgalomnál, ahogy lassítok, tükörből látom beáll mögém és megáll. Nem mentem tovább, legyünk túl rajta, lássuk mit is szeretne. Kocsiból kiszáll, az utas is (apja lehetett), és mivel le voltak húzva az ablakok egyszerre beszél mindkettő kétoldalról.

Apukát hamar lehalkítottam, mondván "Nem ön vezetett, a sofőrrel megbeszélem rendben ?". Hatott. Sofőrnek annyit mondtam, és nem többet, lévén még remegett a hangom az iménti eset kapcsán a véremben keringő adrenalintól;
"Egyetlen dolgot kérek, ha legközelebb egy olyan balfasszal találkozik mint én legalább fordítsa el a kormányt jobbra tíz fokkal."
Válasz; "Fordítottam, mert én már kétszer törtem így az autóm."
 
Mit is mondhattam volna... körülnéz, egyes, elhajt.
 
1. Balfasz voltam, rohadtul benéztem, ha törjük a vasat mindent elismertem volna (hogy nem törtük ahhoz csak nekem volt közöm) Meglett volna az első (!) sajáthibás balesetem.
2. Ha nem én vagyok a vétkes egy balesetnél, akkor is(!) kötelező a segítségnyújtás, meggyőződni róla történt e személyi sérülés.
3. Később megkérdeztem a lányom, szerinte egyértelműen elismertem a felelősségem. (Simán beszól ha hülye vagyok, most is hiszek neki.)
4. Ismerjük azt a fajtát aki ha jön szembe és látja, hogy elnézted az előzést nem fékez, nem húzódik le, hanem rálép a gázra mert te vagy a vétkes. Hogy ő is belehal...
 
Az csak hab volt a tortán mikor apuka a körforgalomnál állva a gyerekeket kérte rajtam számon, de akkor ez nem jutott eszébe - történt e bajuk - mikor felszántottam a vassal az út menti pázsitot.
 
Ennyi voltam erre a hétre. Igyekszem a saját balfaszságomból is tanulni, megosztani veletek, remélem itt másnak is sikerül.

50 komment

Címkék: biztonság közlekedés autó béna veszélyes

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Secnir 2008.07.23. 12:37:57


ennek fussunk neki mégegyszer. ki volt a hibás és ki hajtott el és miért ki szólt be kinek?

Secnir 2008.07.23. 12:39:03

ja, és ki üldözött miért kit után nem feltétlenül okán?

Perillustris 2008.07.23. 12:39:33

Az auto sajnos valoban "butit", tompitja erzekszerveink hatasossagat. Erre mar a tervzoasztalon oda kellene figyelni.

Secnir 2008.07.23. 12:40:59

tehát adott egy igen-igen pici ford, amit egy oszlop el bír takarni. A.
hab a tortán a gyerek. baja? autónak?

xerxesz 2008.07.23. 13:03:56

@Secnir: Most mit nem lehet ezen érteni? A beíró benézett egy jobbkezet. De aztán eszmélt, félrerántott, szántott. Viszont a vétlen sofőr meg sem állt, hanem továbbment, ő meg utána.
1.) Valóban a mai autókban akkora az A oszlop, hogy egy komplett óvodáscsoport elfér benne.
2.) Valóban, ha nem is én vagyok a hibás, az ember megáll, kiszáll, megkérdi, hogy minden OK-e.

Végre egy korrekt beírás. Ja, és nem kell igen-igen pici Ford, csak igen-igen pici agy, hogy ilyet irjál.

Secnir 2008.07.23. 13:12:44

xerxes:
:)
ha én elnézek egy jobbkezet, és látom, hogy a másik fél jobbra kanyarodik, félrerántom a kormányt, ofkúrsz.
de ha már felfutok a padkára, autóban nincs kár, akkor a faxért megy a másik után lebaszni, hogy miért nem áll meg? vidéken a kutúrházi népnevelő dolga ezt elmondani a parasztnak, nem a vétkes félnek, gondolom.
mivel nem volt csattanás, nem volt utána sem töréshang stb. miért is kellene megállnom? és még utánam jön magyarázkodni, hogyén (ÉN) miért nem álltam meg?
hö, kapaszkodjál már a piros tablettába.

Secnir 2008.07.23. 13:14:39

"hö, kapaszkodjál már a piros tablettába."
már ha láttad xerxes a matrixost. az dob vissza a való világba.
"1.) Valóban a mai autókban akkora az A oszlop, hogy egy komplett óvodáscsoport elfér benne."
na, ezt azért rágd meg egy kicsit jobban...

Secnir 2008.07.23. 13:18:24

rakd ki a bal kezed magad mellé ököllel felfelé, és nézd meg, hogy mögötte kb 10 m-el mekkora sávot takar ki. max 1 m.
most nézz meg egy vastagabb oszlopot-faágat stb. tőled 1m-re jobbra, hogy az 10 m-re mekkora sávot takar ki. max 1.5m
na abba nagyon szűken kell ülnie az ovódásoknak.

Secnir 2008.07.23. 13:19:46

"Infóképpen : Kötelező segítségnyújtás elmulasztása. Mert nekem senki ne mondja, hogy a tükörből felmérte, hogy senki nem sérült meg.

Utolértem "

szóval helyesen mérte fel, hogy senki sem sérült meg. egyedül az önbecsülése.

Névtelen nulla 2008.07.23. 13:29:38

Secnir, azért ez nem ilyen egyszerű. Meg kell állnod, mert ez a kötelességed. Nemcsak autóval, nemcsak közlekedésben. A tőled elvárható segítséget kell nyújtanod egy utcai rosszullétnél is, függetlenül attól, hogy volt-e közöd a rosszulléthez.

Ferinek-nem 2008.07.23. 13:31:56

Te baszod el(amit bevallasz) és azt várod, hogy akinek majdnem nekimentél még álljon meg megnézni, hogy jól vagytok, mert felmentél 10 km/h-val a padkára?????? Örülök, hogy a gyerekeknek semmi bajuk, de legalább a kereked kitörhetett volna!!!! Ilyen gyökeret!!!!

Lexon 2008.07.23. 13:34:22

Azért a gyerekek elôtt csúnyán beszélni... hát nem tudom, milyen ember vagy...
És aztán elmentél-e az illetékes szervekhez, hogy bocsi, felszántottam a füvet, állom a parkjavítás költségeit...
A többivel egyetértek.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.07.23. 13:35:24

ezekszerint a posztíró sem nyújtott segítséget magának, gyerekeinek, mert egyből tolat-padlógáz kombóval, utánaeredt a semmit sem csinált fordosnak, népnevelői szándékkal.

ha ilyen lenne velem, egyből pattannék ki gyereket nézni, jólvan, mintvan. aztán kocsit nézni, nem lett e baja a futóműnek, nem szakadt e le a rendszám, nem folyik e a fék a megütött keréknél, nem lett e lassú defekt (azért egy átlag 10 centis padkát megfogni, nem gyökketővel, hanem mondjuk 10-20 km/h-val az már fáj a kocsinak, és ordítana, ha lenne szája). ha ez mind rendben akkor indulnék.

ex-dr. vuk 2008.07.23. 13:41:38

Motoron szerencsere nincs holtter :)

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.07.23. 13:45:40

vuk_
de a motor belefér a posztíró A oszlopának holtterébe... hát ha egy ford belefért.

Gontar 2008.07.23. 13:48:03

Nem értem a posztot... Minimum hetente 10 alkalommal járok ott... Ha a kórház felől jön ki, és megy a felüljáróra (máshogyan nem tud a Decathlonba jutni, csak ezen keresztül) akkor megfigyeléseim szerint sehol senki nem jöhet neki jobbról: mert mindenhol körforgalom van. A kórház parkoló kijáratánál, a felüljáró előtt, a felüljáró végén... Egyetlen hely van, ahol nincs körforgalom ezen a rövid szakaszon: a felüljáró kb. közepén, ahol a 3as útról, Kistarcsa felől érkezők tudnak felmenni oda, és onnan be az Auchan-Brico-Dechatlon triumvirátus felé, de itt sem jöhet neki jobbról senki (fizikailag igen, de szabályosan nem), mert
1: ha az üzletek felé veszi az irányt a 3ason Kistarcsa felől érkező akkor saját, "dedikál" sávban megy a körforgalomig (ott ahol két sáv van egymás mellett - ahogy olvastam itt állhattak meg beszélgetni a poszt alapján).
2: ha a Kórház felé akar menni a 3ason Kistarcsa felől érkező, akkor meg ugye balra kell fordulnia mikor felér a felüljáróra: de itt - hiába jön jobbról a felüljáron a Kórház felől az üzletek felé közlekedőnek, elsőbbséget kell adnia (tábla!!!) - azaz a felüljáron "egyenesen" közlekedők elsőbbséget élveznek a bettorkoló útszakasszal szemben.

Ma is megyek arra, meg fogom nézni, hogy nem-e az én fejemben él rosszul a dolog (nem valószínű, de ki tudja...). Addig csak 98%ra biztos amit most írtam. :D

Gontar 2008.07.23. 13:50:05

Egyébként találkoztam már ott a felüljáróra forgalommal szemben felfelé tolató sofőrrel is... No comment. :D :D :D

MadBob 2008.07.23. 13:55:30

Gontar 2008.07.23. 13:50:05

Az én kedvencem a körforgalomban időben nem lekanyarodó, ezért tolató!

isti77 2008.07.23. 13:55:54

A múlt hét végén a biatorbágyi Viadukt alatt csinálta meg nagyjából ugyanezt egy balf.sz. Körültekintés nélkül kikanyarodott balra az Országútra (ami felfelé megy az 1-es úthoz), az Országúton lefelé egyenesen jövő kicsit viseltes, első generációs Pajero - bár vészfékezett, de ABS nem volt, így egyenesen csúszott - elkapta a hátulját. Mindketten megálltak, a vétlen nyugodtan kiszállt, szemügyre vette, hogy megsérült-e az autója (a kengururácsról kicsit lejött a festék), odasétált a balesetet okozóhoz, megkérdezte: "Személyi sérülés van?"
Balf.sz barátunk: "Kormányozni nem tudsz, köcsög?" (!!!!)
A vétlen, még egyszer, még mindig nyugodtan: "Személyi sérülés van?"
Emberünk: "Nincs bazze, de most nem erről van szó."
Mire a vétlen: "Akkor most lesz", és akkorát leb.szott a - még az autóban ülő - tahónak, hogy azt hittem, az kiesik az utasoldalon. Utána visszasétált az autójához, beült, és elment.
Mivel gyalog voltam, volt időm kivárni, hogy emberünk mikor szedi össze magát annyira, hogy fel tudjon ülni, majd kiszállni, hogy ő is konstatálni tudja a Golfjában keletkezett, lényegesen nagyobb kárt. 5 perc kellett hozzá.
Aztán én is odébbálltam.
Persze én is hibás vagyok, mivel nem hívtam rendőrt, nem nyújtottam segítséget, nem léptem közbe, mentségemre szóljon, hogy én úgy ítéltem meg, hogy megérdemelte. Lehet, hogy rosszul ítéltem meg, de hát emberek vagyunk...

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.07.23. 13:58:25

gontar :D

múltkor egy körforgalomban áldogálló terepjárót vettem észre, és amikor odaértem akkor kezdett el tolatni, és egyel korábbin kifordulni, közben a kispajtása az anyóson csomagolta el a térképet.

baszki tolatott körforgalomban! nem ment még egy kört, hanem tolatott. agyam eldobtam.

gravy_t 2008.07.23. 14:04:58

nem utánament a postíró a másiknak, hanem ugyanarra ment, mint azok. és azok szálltak ki az autóból ketten és mentek oda a posztíróhoz beszélni.

1. igen, benézted, előfordul
2. szerencsére a fordos figyelt így megúsztátok
3. igen, megállhatott volna megnézni, mi történt
4. megbeszéltétek, minden oké
5. legközelebb majd jobban figyelsz, örülj, hogy megúsztad

Gontar 2008.07.23. 14:12:47

MadBob, Horrá Torpedó :D :D :D

Én öreg bácsikát láttam így, körforgalomban visszafelé tolatni... Valszeg ős em kanyarodott le időben, és gondolta egyszerűbb így, mint menni egy teljes kört. :D

Nagytarcsa felé meg olyan volt egyszer (a friss, M0-ás feletti felüljáró Pest felőli végén lévő körforgalomban), hoyg egy ifát akart előzni körforgalmon belül valami újabb (de ifa mértű, asszem ezek 7,5 tonnásak) teherjárgány... Persze, széles a körforgalom, hogy a 20 tonnás vasak is tudják használni, de azért... 1: nem ennyire 2: így is csak 1 sávos. Hülye állat még dudált is az ifának ezerrel, hoyg engedje el. :D :D :D Én meg mentem mögöttük...

Eset egyébként telóval lefoózva (asszem). Gyűjtögetek anyagokat egy nagy "Gontar poszthoz" egy ideje. :D :D :D Azt fog látszani benne (ha végre valahára összekalapálom), hogy mindenféle árművel (és gyalogosan) közlekedők között rengeteg a fasz, kár általánosítani. :D

Van már fotóm gyalogoknak piros lámpa ellenére az úton kolbászoló fiatalkoról és öregekről, szabálytalanul, a megengedettnél jóval nagyobb tempóban előző -kékfény nélküli- rendőrautóról, egyenegesen vagy balra kanyarodó sávból jobbrakanyarodó BKV buszról (pedig van jobbrakanyarodó sáv is, saját lámpával), szintén kékfény nélküli totál szabálytalanul közlekedő mentőautóról, forgalommal szemben piroslámpát leszaró kisbuszról és mögötte egy másik járgányról (jött a vili, úgyhogy annak azé megálltak), szuicid hajlamú bicajosról, forgalmaz akadályozóan, totál szabálytalanul parkoló taxikról, másokat leszaró, útközepén megálló, kikerühetetlen (belváros) kisbuszról (mögötte 6 méterre ott az ÜRES parkoló), boltba beugró, szabályos parkolóhelytől 1 autónyi távolságra totál szabálytalanul, félig járdán-félig úton másokat akadályozva SKoda Octáviás öregpapsziról meg ilyesmi... Még ygűjtögetek. :D

Orizatriznyák 2008.07.23. 14:19:27

Hát, ezt benézte a főhős. Ahogy én is néhány éve tök blőd, faék egyszerűségű szituációban. Bosszantó, de sajnos ilyen előfordul. Örülünk, hogy senki sem sérült +!

AP 2008.07.23. 14:59:50

Éljenek a minél szélesebb A, B és C oszlopok!
Így is simán kitakarják a biciklist, gyalogost, másik autót, stb, de ha még egy kicsit szélesednek, simán nekimész a busznak mert azt se lehet már látni tőle.

Orizatriznyák 2008.07.23. 15:11:23

Gontar, gyűjts be ilyet is léccó: vezetés közben mobiltelót tartó kar könyöke a lehúzott ablak párkányán kandikál kifelé a rend éber őreinek autójából... Mondjuk rendszámmal, fotóval együtt lenne igazán izgalmas.

gravy_t 2008.07.23. 15:24:21

Gontar, olyan is legyen benne, amiben a balf*szok vezetés közben fotóznak a telóval! :)

Gontar 2008.07.23. 15:28:49

gravy_t :D :D :D

Okés! Megkérem haveromat, hogy fotózzon le, miközben fotózok. :D :D :D Amúgy csak -szabályosan- álló helyzetből, vagy gyalogosan foglalkozok ilyesmivel. Menet közben nem, de a kép és a blog kedvéért rendben - legyen ilyen is. :)

tyberius 2008.07.23. 15:41:17

Gontar, azt áruld el, milyen telód van? Csak hogy tudjuk, milyen képekre számíthatunk :)

i30 2008.07.23. 15:48:59

Mi a f@sznak publikálod, hogy h. vagy, ha tudod, hogy holttered van?

i30 2008.07.23. 15:50:38

Hurrá Torpedó
Nem tudtad? Szoba-terepjáróknál ez így szokás.

Bastie (törölt) · http://www.hirmax.net/ 2008.07.23. 16:16:09

"Motoron szerencsere nincs holtter :) "

Izé. Vannak azok az egykerekezős balfaszok.

esthajnal 2008.07.23. 16:16:53

A posztírótól kérdezem: milyen típusú kocsid van?

Bastie (törölt) · http://www.hirmax.net/ 2008.07.23. 16:17:38

"Az én kedvencem a körforgalomban időben nem lekanyarodó, ezért tolató! "

Atyavilág. Ilyet még hálisten nem láttam.

Bastie (törölt) · http://www.hirmax.net/ 2008.07.23. 16:27:11

"A posztírótól kérdezem: milyen típusú kocsid van?"

Golf talán.

Maddog 2008.07.23. 17:52:28

Már megint egy " én voltam a hibás, de" Innetől ilynekhez már csak sorszámot fogok írni.Legyen tehát Ő az 1.

_-_- 2008.07.23. 18:09:20

A számítógép nagyon megkönnyíti azt a munkát, amit nélküle el sem kéne végezni.
A vastag A-oszlop nagyon biztonságossá teszi azt az ütközést, ami nélküle be sem kövezkezne.

Lui 2008.07.23. 18:14:08

T. beíró! Óriási tévedésben vagy! Mielőtt kiakadsz nézd meg mit ért a Btk. a segítségnyújtás elmulasztása alatt. Segítek. Ha a BALESETTEL érintett jármű vezetője a helyszínen nem áll meg, illetve onnan eltávozik mielőtt meggyőződött volna hogy sérülés történt-e....
Nos, kérdem én történt baleset? A postból csak az derül ki hogy láma voltál, nem kicsit, megpadkáztad a géped. És utána még Te mész utána??? Ez nekem nem kerek!

akos696 2008.07.23. 18:20:05

Szánalmas mennyien vagytok kis gyökerek. Nincs semmien empátia, csak az 'ezt elbasztad, te hülye, mennyél füvetjavítani, szobaterepjásós....' stb beszólások.Menjetek már a bús 'csába én amondó vagyok. Idegesítő. Sok kis ragyásképü okoskodó, akit az arca, vagy személyisége felvállalása után csak kiröhögne mindenki. A való világban már nem megy az az oltári nagyképüsködés, mert szarrá röhögnék magugat az emberek. Legtöbbetek ilyen, már párszor kiderült. Kár, hogy hivatalos fotó, és önéletrajz nélkül lehet kommentelgetni.... Sokaknak kisebb lenne a segge a sok szgép előtti ücsörgéstől....

Lófő (törölt) 2008.07.23. 18:40:19

evvel az akos 696-al sem cserélnék...

i30 2008.07.23. 18:58:14

Nem tudom.
Szerintem: Sound of Silence

i30 2008.07.23. 19:01:44

akos696.
Nem te vagy túl nagyarcú? (tán nem te is szoba-terepjárós vagy?)

i30 2008.07.23. 19:32:04

Ákos!
Analizálva a szövegedet nálunk nem nevetnénék rajtad, szóba sem állnának veled /a helyesírásod miatt/. Azért a "bús" kicsit erős volt, a mi köreinkben és a totálon, még az is vidám.
Történt egyszer, hogy az M3-on előttem összekoccantak. Nekem szerencsésen sikerült megállnom, de egy "művelt" hölgy belém jött hátulról. Mint kiderült az autója lízingelt volt, casco nélkül és kicsi. Ebből adódóan, miután csúnya "hűtőfolyást" kapott igencsak elkeseredett. A kiérkező rendőrjárőrnek simán kétkörös feljelentést tett irányomban, mert:
1. Megálltam autópályán.
2. Elhagytam a baleset helyszínét./valóban lementünk a leállósávba, hogy ne keletkezzen dugó, a bámészkodóktól amúgy is volt, emiatt még ketten koccantak/
Végülis elérte, hogy a rendőr helyszíni bírságot szabott ki rá követési távolság be nem tartásáért.
Nekem is rohadt nagy holtterem van /a mai kocsik márcsak ilyenek/, ezért iszonyúan próbálok figyelni. Ennek ellenére én is jártam úgy, hogy körforgalomban majdnem megszívtam. Persze nem kell 60-nal betépni, azt hiszem tábla is van /ez is jellemző nem tudom pontosan/, talán pont ezért.
Sztem. örülj, hogy nem lett nagyobb baj. Mondjuk ilyenkor qrva ideges az ember, dehát nem a vétlent kell lebaszni.

i30 2008.07.23. 19:35:58

Egyébként sem igazán értem: Autózz! és éld túl a hülyéket.....
Most itt ki kit?

Zoli 2008.07.23. 20:18:58

Ilyen bárkivel előfordulhat, ez nem olyan, mint 140-el kocsisort előzni, hogy csak az idióták hajtják magukat bele...

Velem a néhány tízezer kilométerem alatt egyszer történt ilyen: egy lakónegyed istenhátamögötti gidres-gödrös garázsutcájában kereszteződés, fordulnék balra, nézek jobbra, jön, de még messze, bőven elférek, gördülök tovább, miközben végre balra nézek, ahol egy autó már megállt időközben... mehetett vagy 20-30-cal és láthatta ténykedésem - no satufék, no comment. Én ezt a 'kihalt utca úgyse jön senki' tudatalatti effektussal magyarázom, de gyakorlatilag mázlista egy állat voltam, autójukat félévente cserélgető menőmanókból kinézem, hogy 80-al tépetik ugyanott...

volante · http://volante.blog.hu 2008.07.23. 21:55:10

Könyörgök!

A segítségnyújtás elmulasztása akkor aktuális, ha van segítségnyújtásra szoruló személy (ténylegesen megsérült valaki). Különben cserbenhagyásról van szó. A cserbenhagyásnál egyébként a Btk. "a balesetben érintett jármű vezetőjéről" beszél, a "padkára fel (BAMM)" viszont szerintem nagyon nem meríti ki a "baleset" fogalmát. Azt pedig a levélíró sem gondolhatja komolyan, hogy egy ilyen esetben bárki személyi sérülést feltételezne. Szóval a saját mélázása miatt nem kéne a másiknak utánamenni, és rajta számonkérni a veszélyhelyzetet.

A fiának egyébként jó egészséget kívánok.

(Az én értelmezésemben az a baleset, ha például valakit egy pótkocsis MAN ér utol Gyomaendrőd határában. Mint engem, tegnap.)

GiXXXer 2008.07.24. 06:08:40

Nekem is nagy holtterem van, körforgóban mindig nagyon gúnárkorni kell, simán elveszik egy autó az A-oszlopom előtt, csak akkor látom, ha kb.20m-re vagyok tőle. Jah, és pont azt a 2m-t nem látom, ahová megyek.

A körforgalmaknál ált. 60-as, ill 40-es tábla van, hozzávetőlegesen betartva csak egy páncélautó holttere lehet balesetveszélyes, vagy a mélázás. Oda kell nézni az utolsó pillanatban is, akkor már csak egy gyalogot takar ki, még egy Aixam is látszik.

twentyone 2008.07.24. 14:05:50

Az A oszlop holttér még hagyján, sokkal veszélyesebb, amikor a védett úttal hegyesszöget bezáró mellékútról akarok ráhajtani a védett útra, és az anyósülésen ülő személy akkora holtteret jelentett h nem lehetett tőle látni a jobbról érkező S mercit. Csak azért álltam meg a macisajtnál, mert balról jött egy biciklis. Azóta minden ien keresztződésnél előrehajolva nézek jobra, ha az anyósülésen ül valaky.

Attila 2008.07.24. 16:56:11

Nem írtam olyat, hogy utánamentem padlógázzal.
Nem mentem utána padlógázzal.
Egyszerűen utolértem.

Aranyosak vagytok, hogy mindenki ennyit vett le belőle, illetve, hogy minden bizonnyal magából, vagy tapasztalataiból kiindulva erre jutott.

Nem szálltam ki mikor megálltam a körforgalomnál, nem mutogattam, semmilyen nemzetközi metakommunikációs jelzést nem adtam, nem szóltam.
Beállt mögém, én pedig nem fogok vele fogócskázni, mondja el amit szeretne.
Elmondta.
-
Aki azon akadt ki, hogy csúnyán beszéltem a gyerek előtt annak üzenem;
Tegye szívére a kezét, és mondja a tükörbe, hogy ő még soha, aztán gondolkodjon el mit keres itt.
-
Gontar
Volt ott más elbaszásom is, csak legyen elég ennyi.

Maddog 2008.07.24. 20:53:42

Ákos monjon le












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása