Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

A dohányzás öl

2008.07.25. 12:05 :: SilentSound

Tibornak majdnem az lett a veszte, hogy kátránnyal és nikotinnal gyúr a tüdőrákra. Ráadásul még ez utóbbit se várta volna meg, amikor majdnem elüttette magát egy jóravaló autót vezető szimpatikus, vidám fiatalemberrel.

Még friss az élmény, ki kell írnom magamból. Jómagam masszívan autós vagyok, a maximális gyaloglási távolságom péntek este a sörözés után cirka 800 méter. Írhatnék akár autós - autós történeteket is (nagy az úristen állatkertje), de itt én gyalogosként szerepeltem. Szóval röviden.

Cigi elfogyott, ezért irány a párszáz méterre lévő éjjel-nappali bolt a Fehérvári úton. Este fél tizenkettőkor, forgalom szinte nincs. A bolthoz való eljutás miatt muszáj gyalogosan keresztezni a Fehérvári utat, a Prielle előtt. Kitekintés balra, a távolban (kb 100 m) egy jármű közeleg, de a helyzet felmérése után arra a következtetésre jutottam, hogy 4 métert simán megteszek addig, amíg ő 100-at, tehát elindulok keresztbe az úton. (jó, zebra nincs).

Mivel itt a fehérváriról lehet balra kanyarodni, ezért a szemem sarkából azért figyelem a járművet, mert hátha el akar kanyarodni, és akkor a villamospálya jobb oldala még nem a tuti hely.Az autó indexelés nélkül kezd behúzódni a villamos sín felé, hát, gondoltam balra akar kanyarodni. Ennek következtében lelassítom a lépteimet, hogy elengedjem. Erre a behúzódással leáll, mire én elindul, mire ő kicsit lassít és behúzódik megint, mire én megszaporázom a lépteimet a túlpart felé, mire ő méginkább behúzódik, azaz gyakorlatilag úgy csinált, mint aki szándékosan el akar ütni.

Erre már sok választásom nem volt, csak a hirtelen mozdulat, vagyis mondhatni szökelltem egy nagyot, mert azért olyan sokat még nem éltem. Erre a drága autós visszakorigál a saját sávjába, gázt ad és elhajt mögöttem, miközben egy uszkve 18 éves kiscsávó derékig kihajova az ablakon röhögve üvöltve valamit odakiabált, de nem nagyon értettem (és annyira akkor épp nem ez érdekelt). Csak jelezném a vezetőnek. Nem volt jó vicc. Mégha nekik abban a pillanatban annak tűnt.

Na ennyi. Mély következtetéseket még nem tudok levonni.

27 komment

Címkék: budapest biztonság közlekedés autó hülye veszélyes kresz gyalogos

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

exx 2008.07.25. 12:18:43

Első. Végre egyszer.

SehonnaiBitangEmber 2008.07.25. 12:21:38

Na az ilyen idióta kis köcsögök miatt nagyon kemény pszichológiai alkalmassághoz és minimum 21 éves korhoz kötném a jogosítvány megszerzését.

exx 2008.07.25. 12:22:06

Gyerekek meglepődtek volna, ha véletlenül elütik a post íróját... Egyáltalán megálltak volna-e?

Másrészt én is utálom, ha valaki az úton szaladgál (jobb esetben, rosszabban cammog kényelmesen) keresztül az autóúton. Keressen zebrát.

majdazteneldontom (törölt) 2008.07.25. 12:29:55

exx: látom révbe értél.
Megkérem a kedves posztírót, hogy adja meg az autó típusát, hogy abból le tudjunk vonni a logikus és megcáfolhatatlan következtetéseket. :)))
Egyébként is csúnya szokás a dohányzás...

Becher 2008.07.25. 12:40:19

Ezért kell mindig egy agár sebességével átkelni ott, ahol egyébbként nincs elsőbbséged :).
Amúgy a büdös, k..a anyját annak aki ilyennel szórakozik. Majd vkinek nem lesz jó a reflexe és elüti. Lehet itt is fel kellett volna jelenteni, mint közveszélyes őrültet? Lehetett benne vmi vidám cucc és talán azért csinálta..

martong 2008.07.25. 13:00:28

velem is játszottak már hasonlót, a probléma annyi volt csak, hogy a westendhez beálltak, odamentem, megkérdeztem ez mire volt jó, a delikvens annyira szét volt csúszva, hogy inkább hagytam a fenébe
egyébként az ilyen "értelmes" vezetők zebrán is ugyanúgy eljátsszák ezt

aqweren 2008.07.25. 13:29:43

Velem taxis játszotta el ezt egy lámpa nélküli zebrán, jobbra kanyarodott volna rá az útra, amin átkeltem, de nem volt veszélyes íve a kanyarnak, csak amolyan "KRESZ szerinti jobbra" volt...rágyorsított, folyamatosan dudált, ha nem ugrok el (szaladással egybekötve) elgázol...
Remélem megb---ódott azóta az öreganyjával együtt a közös nevük napján...:P

szivacs 2008.07.25. 13:34:00

én egyszer péntek éjjel indultam haza a belvárosbol bicajjal. már az első utcában belebotlottam pár idiotába. három, simán 18 év alatti hüjegyerek (az egyik lány volt, az egyik srác meg robogoval) "beszélgetett" az ut közepén. én még tök messze voltam, meg amugyis elférek mellettük a drotkecskevel, szoval nem zavart a dolog. aztán a robogos srác amikor meglátott, akkor kilőtt a porszivojával és csutka gázzal elindult velem szembe. én gyakorlott bicajos vagyok, szoval föleg éjjel kihalt utcákon 30-40 között szoktam tekerni. igy mentünk egymással szembe én meg széttártam a karom, hogy mit csinálsz ember. esze ágában sem volt kitérni, nekem kellett felugratnom a járdára. nagy röhögésbe és ordibálásba törtek ki a kis suhancok, merthogy én "beszartam" és micsoda poen volt. nemvagyok ideges tipus, igy csak annyit szoltam oda, hogy egyáltalán nem volt vicces. ők meg elindultak felém ordibálva hogy mi a k.. anyám van és most szétba..ák a fejemet. egyszerüen felfoghatatlan. az a legrosszabb, hogy még sok felnőttnek is csak annyi esze van mint ezeknek.

gravy_t 2008.07.25. 13:46:26

köcsög az autós. ezen kívül nem értem, miért az egyetlen arra jövő autó előtt kell átszaladni. ezen kívül továbbra se értem, hogy attól mér kell ráhúzni a kormányt a gyalogosra.

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2008.07.25. 13:51:18

a sok funkcionális analfabétát, már megint!

- nem autóúton ment át, hanem egy 2*2-sávos utcán
- az éjszaka közepén, kihalt úton történt.
- nem akart átszaladni előtte, lassított is, amikor úgy látta, hogy a kocsi előtte menne el

akinek inge, vegye már magára!

Lófő (törölt) 2008.07.25. 14:14:18

én eccer mentem át az Árpi hídon gyalog,mikor egy autóból kiordították,hogy ugorj!
még szerencse,hogy nem bírok magasat ugrani:D

Aqweren 2008.07.25. 14:24:00

Olyan is van hogy autóval vagy és úgy próbálnak megijeszteni merthogy az vicces...szerencsére nem vagyok ijedős.
Az ilyen szerintem azt hiszi hogy egy szimulátorban ül (tulképp a sofőrök nagy része azt hiszi).

mxplanet 2008.07.25. 14:25:29

exx. ki a gecit érdekel hogy első vagy?? DEDÓ bazmeg...

posthoz: legközelebb a cigiér is kocsival menj:) remélem tanultál az esetből

Lacaca 2008.07.25. 15:10:40

a villamosmegálló végénél van egy zebra.

Ursula 2008.07.25. 15:37:32

Látod Tibor, le kéne szokni arról a rohadt cigiről.

Smirgli 2008.07.25. 15:38:34

Lacaca: Mivel szórakoztak csak, gondolod, hogy a zebrán másképp viselkedtek volna?

DEGEC 2008.07.25. 18:37:13

kétfajta gyalogos van, a fürge és a halott.

Huszárvégjáték (törölt) 2008.07.25. 19:19:15

Nagyon elcseszted, hogy gyalog mentél, de most már mindegy, megtanultad egy életre, hogy jobb az ilyen ügyeket kocsival intézni.
Múltkor azt álmodtam, hogy van egy óriás haverom, egy q..va nagy kalapáccsal. És mikor valami köcsöggel találkozom a bp-i forgalomban, csak csettintek neki, odamutatok, mire ő palacsintává lapítja az illetőt. Ritkán emlékszem az álmaimra, de erre kristálytisztán. Azóta is nagyon jó érzés, ha eszembe jut, mint most is például, simán csettintettem volna a kis köcsög nyikhajra mutatva.

Lacaca 2008.07.25. 19:23:01

Nem, nem gondolom, jól szájba kell vágni az ilyen hülyegyerekeket, de nem is erre reagáltam.

B.GY. 2008.07.25. 20:01:52

Nálunk volt egy öregasszony a Hege nyanya.Mi csak igy hivtuk.Ő akkorát baszott rá a kocsikra a görbebotjával,ha nem álltak meg a zebránál,hogy csak ugy nyekkentek.Gyerekeknek meg nem szabadna jogsit adni.Egy 18 éves még nem érett a "fegyverhez"Pszihologiai tesztet kellene alkalmazni a jogositvány megszerzése előtt.

CernaGeza 2008.07.25. 22:29:30

Gondoltam, hogy sokaknak egyből lejön a post lényege, miszerint "le kell szokni a cigiről". Nekik ezúton hadd gratuláljak!:)

- Éjszaka rendszerint vad elmebetegekbe futok bele én is, nem lep meg a dolog.. A rendőrök előtt egy kész aranybánya az éjjeli Budapest. Csak mialatt ezt megírom, a harmadik önjelölt részer csikorgatja a gumit a lámpánál.
Persze miért is? Mert kitettek egy digi sebességjelzőt a lámpaoszlopra.
Tolja is a papattójával a hülyegyerek, ott is van már egy virágcsokor meg 2 mécses az egyik oszlopnál.

ColT 2008.07.26. 03:49:41

@CérnaGéza : Természetesen akkor a cigi egészséges, és mindenki dohányozzon :D

Rám egyszer egy nemidénbarnult húzta a kormányt, kb. 1 sáv azéles út, megyek biciklivel, jön szembe (vagyok vagy 12 éves), egyszer csak megindul balra (felém) az autó eleje... Na ez úgy sikerült neki hogy én az árokban kötöttem ki. Ő meg jól röhögött a ráhúzás közben.


Amúgy miért jó az ha ráhúzom valakire a kormányt? Nekem jobb lesz tőle...? És neki? :)

Radical Massza 2008.07.28. 16:33:08

Ritkán, de szoktam gyalogolni is.
Ha úgy látom, hogy féktávolságon kívül van az autó, mindig elindulok a zebrán és kiteszem a kezem, hogy lassítson.
Eddig mindig bevált.
De várom, hogy ne váljon be és végre teli talppal gyalogolhassak az autó oldalába.

Perillustris 2008.07.29. 07:44:09

"Ezért kell mindig egy agár sebességével átkelni ott, ahol egyébként nincs elsőbbséged"

Meg ott is, ahol amúgy van. :(

maximalista 2008.07.29. 09:42:29

régen amikor én gyalogszerrel jártam, nekem is mindíg bevált az, ha intettem neki, hogy nyugi, mert én most átmegyek. bevált.
Különben meg egyesek szerintem huszonéves korban sem kaphatnák meg a jogosítványukat, egy két ilyen után mehetnének pszichológiai tesztre. : ))
utálom az olyanokat akik felelősség nélkül ülnek kocsiba, és azt hiszik, hogy a fullos autójukkal a világ is az övéké lett!

tehenke 2008.07.30. 09:46:08

Az én felsogásom szerint a postíró veszélyezette a szabálytalanságával az autós forgalmat. Azért, mert valaki gyalogos, nincs joga veszélyeztetni a másik életét.
Lehet, hogy az autós fura mozgása csak azért volt, mert annyira meglepődött azon, hogy milyen pofátlanul telibeszarod a kreszt, hogy így reagált...












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása