Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

A kigyúrt kopasz reinkarnációja

2008.08.02. 07:28 :: Kisikasa

Igi valószínűleg egy tipikus példányával találkozott azon díszpintyeknek, akik agresszív, támadó magatartással kompenzálják vezetni nemtudásukat. Az egy dolog, ha valaki bénább az átlagosnál, de ebben az esetben jobb ha meghúzza magát és hiperóvatosan manőverezik, talán ezt mások is jobban díjaznák és mégiscsak tolerálhatóbb, mint a jogtalan hőbörgés.

Nem hittem volna, hogy egyszer is írni fogok nektek, de ma mégis megteszem. Munkámból adódóan sokat vagyok úton, főleg az Alföldön megyek a pénzem után, kizárólag személyautóval.

Sok budapesti történet, és személyes tapasztalatok alapján (mert Pestre is kell mennem néha) állapítom meg, hogy felénk szerencsére türelmesebbek az emberek, relatíve kevés a dudálás, villogás, a motorosok megköszönik az előzékenységet, ha úgy alakul és nem sűrűn van verekedés az utakon vagy a kutakon. Személy szerint én gyorsan hajtok, de több szabálytalanság nem szokott lenni. Ma viszont kedvem lett volna lekenni egy - két pofont.

Történt a következő: Állok a pirosban (azon a helyen hosszú nagyon a piros), 1x1 sávos út jobb oldalán, mennék kis ívben jobbra. Index ketyeg, mögöttem sorakoznak már néhányan mikor dudálást hallok. Lámpa piros, tükörben semmi villogás vagy mutogatás. Oldalra nézek és akkor láttam, hogy egy nagytestű VW próbál kitolatni tőlem balra, jobbra alászedve úgy, hogy ha sikerült volna neki, akkor pontosan mellettem lett volna, csak a másik irányba nézve, a saját sávjában, menetirány szerint. Elsőre nem tulajdonítottam neki semmilyen jelentőséget, ugyanis a VW bal oldalán lévő parkolóhely üres volt, így szedhette volna alá, nem húzza meg az orrával a másikat. Ha meg így nem, akkor gurul hátra fél métert, alászedi, előre, vissza megint tekeri, és már ki is fordult, maradva a saját sávjában.

Viszont nem így történt, a VW teljesen egyenesen kezdett tolatni, egyenesen felém, vadul dudálva. Hosszú ott a piros, volt időm leskelődni. Ezután előre, hátra még egyszer, de a kerekek nem fordultak egy fokot sem semerre. Végül a harmadik nekifutásra már sikerült féloldalasan kiállni az útra (közben végig dudálva, majd mikor láttam is, mutogatva). Most jön a meglepetés, az autót nem egy kopasz kigyúrt bunkó vezette, hanem egy húsz év körüli "csaj".

Ekkor befejezte a dudálást, maradt a mutogatásnál és a magyarázásnál, mire én lehúztam az ablakomat, hogy halljam, mit is mond nekem, és egy kicsit előre is hajoltam. Erre a csaj felhúzta az ablakát és úgy magyarázott valamit, mire én üvöltve megkérdeztem, hogy van-e bármilyen fogalma a KRESZ-ről, és tettem egy megjegyzést a higiéniájára és a foglakozására is. (büdös kurva) (Jelzem, nem vagyok kis darab, a hangom is erős.) Ezután vágott egy fancsali arcot, majd egy újabb próbálkozásra sikerült elindulnia. Egy picivel később mehettem én is szerencsémre a másik irányba.

Ezek szerint már egy poros kisvárosban sem lehet nyugton lenni a "nagyobb vagyok, nekem van elsőbbségem" bajosoktól? Ha pedig nem tud nagy autót vezetni ne üljön bele, még akkor sem, ha (szerintem) összeszopta az árát...   Természetesen az én kurva anyámat és forduljak fel, hogy nem megyek át a piroson, és szabályosan állok, majd kicsit kiakadok egy hülyétől...
 

174 komment

Címkék: közlekedés autó hülye béna veszélyes kresz női sofőr

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Maura 2008.08.02. 13:58:29

jenny 2008.08.02. 13:53:51
e65 te nagy kamukirály vagy. iszol te rendesen?

____________________

Gyogyszert szed. De lassan emelhetne az adagjan:)))

hungarianbetyár 2008.08.02. 13:59:25

Kedves seggfej rendőrök!

látom, lehet veled kultúráltan is, csak így tovább...

Kedves E65!

"nem vagyok agreszív képzeld a ringen kivűl nem nagyon üütöttem meg embert naj párat ha arcátlanul nyomlultaka csajomra vagy közüti nézeteltéérsben nagyon nagy volt a pofájuk de ahozh én üssek télleg elégé fel kel idegstíeni nagyo nagyo komolyan csak egy embert vertem el mentem éjjel s akkorm ég E38 oam voltés egy csávó benne ült igen ot volt ajto feltép párat be talpam kihuza verdábol meg álkapcsora oat ütötem h eltört az álkapcsamég kicst meg rugdostam elbvetem tőle az iratait és mondtamh jönegy ablakkal jvő héten ott vagyok az ablak áráért ami oan 30-40 e lesz"

aki kicsit is tudja ismeri ,hogy mi, hogy megy az akkor se ír le ilyet, nem is beszél róla, ha igaz.

kérlek ne írd le a férfiideálodat, saját magaddal a főszerepben.

mxplanet 2008.08.02. 13:59:33

MUHAHAHAAHAHAH egyre jobb bohóccá avanzsálja magát ez a E65 :))

jenny 2008.08.02. 14:07:09

mind1, csak lejár a műszak a tecsóba, oszt' elmegy hazafele ászokot inni;)...

E65 2008.08.02. 14:08:02

mi van? őő bocsi de ez én vagyok csak nem szégyelem h ezt tetem na meg most ugyse tudjétok h ki vagyok mi okom lenne itt titkolozni h ne mmondom el mondo mmert egy megtörtént igaz sztory és a cávó meg ha it is van azol vaso kközöt akkr ose jelentene fel mert mit mond h 5 éve mikor el akartam opniegyautot a tulaja széjel verte a fejem? meg már különben is elévült az ögy h azt is le íhatom h h hívnak hol lakom mert már elévült . bohoc vagyok hmm inkább vagyok egy bohoc egy 745 iben mint egy "normális ember" egy szuszikba le xarom mit gondoltk az ugy történt ahohgy le írtam ah booc vagyok az avgyk szerintetek még mindig én ülök 745ibe és te meg a szuziba vagy akármien verdába arről enyit

seggfej rendőrök 2008.08.02. 14:09:04

jenny jól bedőltem én is ennek a kamugépnek. Maura elfelejtettem mondani az ilyen seggnyaló típusú embereket is utálom mint például amilyen te vagy. K1 bajnok kamugépnek: Nyilván ezt az állkapcsos dolgoz álmodtad valószínű sok chuck norris filmet néztél.

mxplanet 2008.08.02. 14:10:12

whehehehe
minek magyarázkodsz e65? feleslegesen vergődsz:-)

jenny 2008.08.02. 14:13:46

kamu a csávó, most már biztos.
sablon kamuzó, annyi ilyen van...

E65 2008.08.02. 14:19:16

igazad van felesleges 745im et csák álmodtam valójában csak egy kis polátom van a 13mi.lios vétálárat csak elnéztem mert be voltam bazsva az 13E volt az usomedence az csak a kádam csak szétszívtam az agyamat az az aszonyom nem si terhes sőt valójába buzi vagyoksak anyit izsok h terhes csajnak látom :S a 47es karomaat elnéztem valójába 27 apu tuaergjét is be néztem az is csaj egy fiat 500a sőfőr meg csak apu kutyéája ült benne és azt hitem az az épület gépészkelédst meg véletlen ösze kevertem a takarításal az utcán az éretségi meg a 2 tecknikumot meg csak a z általános iskolás bzimel kevertem a 110 kolomat meg háát urma bocs á elnéztem az csak 62 és a maradéák 7 poel combo melos kocsim azok valojáab kis játék autok :(:S a kondi temer is csak álmondtam a k1ezés meg valójába a kocsmázás csak méá anyit szívtam h méár nem tudom különbséget teni méár meg van mért izadtam azért mert meleg vana kocsmáa áhh meg van köszi srácok h á ébrezstetek xDxD:D na csá egy darabig nem tudok írni mert megyek németbe le cerélem akocsim egy face liftes 750re jahenm bocsi azegézs cska élom voltagy rénc fel varott uj szuzsiki lesz xD na megyek majd szerdán ujra fenéézek de lehet h előtte ha má meg találom abbol a 22 darab olazigazit kezdem a fehérekkel mobile.de néztem ki pá r fehét 750est jah bocsi 1,6 szuszuuki swiftet

paja 2008.08.02. 14:21:54

Kisleány -tán 19-20 körüli- a parkolóból tolatott kifele. Persze index nélkül. Mi nejemmel a főútvonalon haladunk leányzó felé, s mivel nem tűnt olybá, hogy meg akar állni, a mögötten haladók nem kis örömére lefékeztem, s közben reá duddantottam. Na basszus, elkezdett valami iszonyú fejhangon ordítva fenyegetőzni a letekert ablakon át, hogy mijafaszt dudálok, lát ő, meg éppen meg akart állni, viszont takarodjak de nagyon gyorsan, amíg bajom nem lesz.
Óh nőiesség!
Legyintettem elhűlve, félvén, hogy szívgörcsöt kap. Mert agyérgörcs ennél a szerencsétlennél, szóba sem jöhetett.

jenny 2008.08.02. 14:23:33

13 milla az lófasz, csakúgy, mint a 110 kiló. biztonságiőrként 9 év alatt megkeresheted, ha szorgalmas vagy:P

ökölvívó 2008.08.02. 14:23:51

E65 jössz öklözni vmikor? kimegyünk valahol budán vagy ahol akarod valami kellemes parkba és mozgunk egyet. viszek kesztyűt is, hogy a rengeteg alkalmazott hétfőn ne lásson rajtad túl sok repedést. na?

hungarianbetyár 2008.08.02. 14:24:13

E65!

te teljesen kikészültél... :S

mxplanet 2008.08.02. 14:26:57

igen valóban így gépel egy ilyen vállalkozó:

"xDxDxD" --> így az MSN-bajnok gyerekek szoktak

mxplanet 2008.08.02. 14:28:11

na elég a csaholásból E65...HELYEDRE!!!

0xFFFF 2008.08.02. 14:32:19

Bakker E65 !

Te olyan egyszerű vagy mint a szög ! ...csak nem olyan egyenes és nem annyira hasznos :)

jenny 2008.08.02. 14:35:23

e65 meddig vagy? 18:00 kor jár le a szolgálat? vagy 20:00 kor?
hogyan is kell az idrive al megnézni a pillanatnyi fogyasztást?

JÓZSI 2008.08.02. 14:42:51

Olvasgatva a fentieket, azon gondolkodom, hogy vajon ki a legnagyobb bohóc?
E65, mxplanet, jenny, esetleg valaki más? :D

mxplanet 2008.08.02. 14:43:48

a pillanatnyit a műszerfalon mutatja nem?:)

jenny 2008.08.02. 14:43:57

nem szép dolog egyébként csapatostól támadni, mint a hiénák...
mxplanet, hungarianbetyár, 0xFFFF szégyelljétek magatokat. meg én is;P

mxplanet 2008.08.02. 14:45:14

józsi! én tudom!
anyád az, szarás közben ;)

jenny 2008.08.02. 14:45:35

tudom én? nekem nincs e65-öm:P

Aszi 2008.08.02. 14:46:32

A tisztelt levélírók megtanulhatnák már érthetően leírni a szituációt. Ezt is háromszor kellett elolvasni, mire felfogtam.

"1x1 sávos út, ... VW próbál kitolatni tőlem balra, jobbra alászedve úgy, hogy ha sikerült volna neki, akkor pontosan mellettem lett volna, csak a másik irányba nézve, a saját sávjában, menetirány szerint."

Biztos nagy nehézség lett volna leírni, hogy 2x1 sávos út volt, a szemközti oldalon merőleges parkolóhelyekkel, onnan próbált kiállni a VW-s.

mxplanet 2008.08.02. 14:47:11

(csípem a hirtelen felbukkanó regeletlen nikkeket:))

jenny 2008.08.02. 14:48:43

nem baj az, csípjed csak:P

valaki 2008.08.02. 14:51:14

Hehe, egyszer velem is előfordult, hogy a lakásom (Budapest) környékén érdeklődött egy (vidéki) csajszi (kb. 30), hogy hol van az akármilyen utca. Elmagyaráztam, nem igazán volt képben, mondtam, hogy mivel nincs messze, beülök mellé, és mondom az utat.
Odaértünk, van 1 db szabad parkolóhely, mire a csaj: hú, ez vállalati kocsi, és nekem túl nagy (tényleg nem volt kicsi), nem állnál be vele a parkolóba? (Addigra azért levezetett vagy 250 km-t minimum vele, kb. olyan messzire van a város, ahonnan jött.)
Mit volt mit tenni, mondtam, hogy de. Elsőre sikerült, úgy, hogy életemben nem ültem olyan autóban se előtte, se azóta, és nem vagyok egy parkolómester :-)

jenny 2008.08.02. 14:58:03

szerintem nem a névtelen nickkekkel van baj, hanem azzal a szándékkal, ha valaki többnek akar látszani mint ami valojában... ez ellen a regisztráció nem véd:P regisztráltan is kamuzhatok bármit, ha akarok, igaz ügyesebben-körültekintőbben kell tennem:) a szándék a lényeg.

fanyuvo 2008.08.02. 14:58:40

veszek egy land rovert, amolyan jo kis fenyezetlen becsovezezettet ilyen szemetek ellen. aztan lehet tolatgatni,meg baszogatni, majd utanadobom a betetlapot,ha belemtolat.

Aqweren 2008.08.02. 15:47:47

Jajj ne, már megint ostobanős poszt. :(
Megyek inkább animét nézni, mielőtt olyat írok amit később megbánnék :D

Maura 2008.08.02. 16:03:10

" seggfej rendőrök 2008.08.02. 14:09:04
jenny jól bedőltem én is ennek a kamugépnek. Maura elfelejtettem mondani az ilyen seggnyaló típusú embereket is utálom mint például amilyen te vagy. K1 bajnok kamugépnek: Nyilván ezt az állkapcsos dolgoz álmodtad valószínű sok chuck norris filmet néztél. "
___________________________________
Minden tiszteletem a Tied, hogy latatlanban igy itelsz meg. Ma szinten volt szerencsem egy Hozzad hasonlo faszkalaphoz, ennek megfeleloen kevesse tudom toleralni kedves megjegyzesed, ezert neked es ingyenelo frusztralt tarsaidnak csak azt kivanom stilusosan: Ha 13 milliot egyben latsz, koltsd gyogyszerre.

Nagy István 2008.08.02. 16:04:48

Zero vezetés kultúra... (nem csak nőfüggő)

Zero viselkedés kultúra... (nem csak nőfüggő)

Zero segítőkészség...(nem csak nőfüggő)


Mit is várhatunk manapság???

Boci 2008.08.02. 16:20:05

E65
Nagyon vicces ahogy itt erölködsz. Így próbálod kompenzálni a 6,5cm-t?

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.08.02. 16:28:03

vidám perceket szereztetek nekem E65t miatt!

ugyan szegény vagyok, de meghívom E65t egy 20as moncsira (hogy lásson) és egy billre (hogy írni is tudjon) :DDD

isti77 2008.08.02. 17:26:51

Ajjaj, szegény Igi nagyon frusztrált...
Tényleg büdös volt? Érezted? Ami a titulus másik felét illeti, végül is, az ugyanolyan munka, mint a tiéd, csak ő nem (csak) a kezét ööö... piszkolja össze. Attól, hogy ő ugyanazt csinálja pénzért, amit mások otthon naponta és ingyen, még lehet dolgozónak nevezni. Vagy ha nem, akkor a hivatásos gépjárművezetők sem azok, mert én is naponta vezetek, és ingyen.
Ellenérv van?
És mennyivel jobban keres, mint te! Fogadok, hogy az autóján is 120 hónappal rövidebb futamidejű hitel van, mint a tiéden.
De a tréfát félretéve, a dudálás, netán beszólás miatt még nem kellene valakit lekurvázni, főleg, ha nem is értetted, mit mond.
Vagy az asszonynak ez bejött annak idején? Esetleg nincs is asszony? Akkor ezért nem tudod, milyen is az a munka, még nem láttad közelről.

TE SOFŐR!

Invictus 2008.08.02. 17:48:18

"A kocsim 106 LE-s automata váltós autó, ezt vettem rögtön a jogsi letétel után - sokkal egyszerűbb volt kezdő koromban a forgalomra figyelnem, mert nem azt kellett figyelni, hogy akkor most melyik sebességbe pakoljam. Ja, és nem fullad le és a lejtőn való elinduláskor 1 centit sem gurul vissza :))))"

Jaj ne már, ne legyél már olyan puhapöcs, mint az amerikaiak (USA-ban a budira is kocsival járnak, de a legtöbbje úgy vezet, mint itthon a leggyengébb 10%, vagy még úgy se).
Aztán mikor egyszer (pl. valami vad idegen országban, ahol nincs sok automatás kocsi) kézi váltós autót próbálnak vezetni, ugrálnak vele, mint a bakkecske... vagy egyenesen beleszállnak valamibe induláskor:)))
Félkezűeknek indokolt az automata váltó, a többieknek nem. A gép még mindig nem olyan "okos", mint egy átlagos ember...
Aki nem tud a forgalomra figyelni mert váltania is kell, azt nem kéne forgalomba engedni, ennyi. A jogsid is automatára szól?
Egyébként épp az figyel kevésbé a forgalomra, aki automatát vezet, mert neki még arra sem kell figyelnie, hogy mikor kell váltania a szitunak megfelelően, csak tapossa a pedálokat, meg tekeri a kormányt... könnyebben "elandalodik".
És szubjektív, de mennyi marad a vezetés élvezetéből egy automata váltós járgányban? Szerintem a fele legfeljebb.

mxplanet 2008.08.02. 17:53:25

hát Invictus az élvezet attól függ, hogy milyen autóról is beszélünk. a példád meg azért rossz, mert mi van, ha mindig is manuálist használtál és kimész valahova, ahol kapsz egy automatát? szépen
kifejeled az ablakot:) az sem kevésbé mókás látvány mint a bakkecske:)

mindegyiknek megvan a maga előnye, mondom ezt úgy, hogy ilyen is- olyan is volt nekem.

Aqweren 2008.08.02. 18:42:50

az automata váltós kocsinál hogy van motorfék? Pl. kézivel ha megcsúszol lehet korrigálni a gázpedállal, automatánál is műxik ez? Még életemben nem volt dolgom olyannal, csak ezért kérdem...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.08.02. 18:57:53

A Discovery-n van egy motorépítős műsör : egyik részben eljöttek Angliába kirándulni, kaptak egy kéziváltós kocsit. Annyira sötétek voltak hogy az egyik vezetett, a másik váltott, de folyamatosan ugrált az autó még az órákkal későbbi események közötti autózásnál is :D :D
Teljesen készen voltak, szidták össze-vissza a kocsit :D

Maura 2008.08.02. 19:02:02

automatavaltonal is van motoerfek.
Mint egyszer feljebb emlitettem, en szemely szerint nem szeretem az automatat, de mivel a mai benzinarak mellett nem az utakon fogom kielni magam, ha megis, arra ott a motorom, ezert leszarom a vezetesi elmenyt, vigyen el a-bol b-be. Anyosom meg fogja ketkezzel a kormanyt, es figyeljen az utra, nekem az, hogy egyben hozza vissza az automat, meger annyit, hogy lemondok a kanyarvadaszatrol.

Bar egy uj egyes bombit nem hoznek ki automatavaltoval:))))

onelesscar 2008.08.02. 19:37:16

inkább vagyok normális ember egy cannondale-en (és az autó pihen a garázsban), mint bohóc egy béemvében...

Szilva 2008.08.02. 19:47:10

Én manuális váltós autót vezettem már vagy tizenöt éve, mielőtt átköltöztem Amerikába. Itt nem könnyű kéziváltós autót szerezni. Ennek ellenére nem mondanám, hogy az amerikaiak úgy vezetnének, mint nálunk a legrosszabb 10%.
Megtanulni egy kéziváltó használatát nem ördöngősség, ám túlélni az európai követelményekhez képest életveszélyesre tervezett , 2x6 sávos autópályákat, ahol akár legbelső sávhoz is bekapcsolódhatnak felvezető rámpák tényleg egyszerűbb ha legalább a váltásra nem kell figyelned.
Amellett itt az autósok is sokkal figyelmesebbek és civilizáltabbak.
Ilyen szempontból kit érdekel, hogy milyen a váltó a kocsidban?

Szilva 2008.08.02. 19:50:02

A cikkhez meg csak annyit: egyszerűen letekerném az ablakot, szépen kikönyökölnék és röhögnék a VW akcióján.

mxplanet 2008.08.02. 19:53:52

maura, az a baj hogy a benzinárakkal jössz viszont az automata többet fogyaszt:)

Maura 2008.08.02. 19:59:59

mx, ez teny. De automatavaltosbol nem is veszek "örömködős" autot, aminek nem birom megallni, hogy ne nyomjam, mondjuk egy A mercit dieselben. Na annak ha nyomom (se futomu, sesemmi), meg ki is rohognek. Es maradok ot literben szazon.

De ha veszek egy 1-es bömbit, vagy A3as audit... Nos, ott mesenincs, automata kilove:))

mxplanet 2008.08.02. 20:15:09

hat igen, az 123d-vel nagyot lehet örömautózni kéziváltóval :)

Teabore · http://valtozoidok.hu 2008.08.02. 20:19:37

Invictus!

Nem mondtam, hogy még mindig automatával járok. Azzal 110.000 km-t vezettem 3 év alatt, ezzel meg másfél év alatt majdnem 70.000-et. Viszont ezzel is tudok bánni...nem fejelem le a szélvédőt, nem fulladok le, a Lágymányosi hídon sem gurulok vissza csúcsforgalomban, ámbár ennyi km után a vezetési élmény annyira nem érdekel...

mxplanet 2008.08.02. 20:31:23

mert nem egy impreza van alattad :D

qqriq 2008.08.02. 20:51:30

"E65 2008.08.02. 12:25:19
hmm akkor én is bűnőző vagyok mert 1,5 éve 13 milláért vettem a bömbit és most cserélem le egy face liftes re? ...... én si 7 éve kezdtema váálalkozásomat "

És fizettél-e az elmúlt 7 évben 26 milla szja-t és TB-t?
Mert ha nem, akkor igen: adócsaló bűnöző vagy. (És akkor 7 évig levegőn éltél, és a csillagokat bámultad szabadidődben.)

qqriq 2008.08.02. 21:01:09

"seggfej rendőrök 2008.08.02. 13:13:58
Látott már valaki parkolóban olyan nőt aki használja a tükröket? A legtöbb úgy forgatja a fejét mint egy bagoly de a tükörbe még véletlenül sem néznek bele."

Egyszer azt olvastam valahol, hogy a nők nem képesek tükörből a tér érzékelésére. Ha ez igaz, akkor hiába is bámulná a tükröt. Jobb is, ha inkább forgolódik. Úgy jobbak az esélyeink.
(Ezt kedves hölgyeim nem lenézésként mondom. Ez valami genetikai gátlás, amiről nem tehettek.)

Zsola 2008.08.02. 21:02:32

A vezetni nem tudásról:
nehogy azt higgyétek, hogy csak nálunk vannak bénák, a Cebit alatt Hannover főpályaudvarával szembeni egyirányú utcában álltunk meg, ahol mindkét oldalon fel lehet állni a járdára.
Mi egy mikrobusszal voltunk, elsőre beálltam, és hagytam helyet magam előtt (kb. egy kisbusznyit), hogy más is fel tudjon még állni.

Jött is 2(!) német rendszámú, az egyik helyi autós, és mind a kettő zsigerből orral előre próbált felállni! Csodálkoztam is, hogy hátrafelé miért nem megy nekik - elfértek volna úgy is. De olyan lusta dög volt mind a kettő, hogy inkább távolabb álltak meg. Pedig volt már mögöttük sor.

1: Kint sem okosabbak az emberek, nem "teszik-veszik" az autót
2: Nem parasztabbak, nyugodtan viselik, ha valaki bénázik

Mint említettem már, mi kell ide: tolerancia (és persze ész, a KRESZ ismerete és betartása)

Aqweren 2008.08.02. 21:13:15

qqriq:
Én tükörből szoktam tolatni, ezek szerint bilógiai hulladék vagyok :D
Viccen kívül: tükörből tolatni nem tanítanak az oktatáson. Egy férfit érdekel hogy megtanulja egyedül később, a nők nagy részét nem, mivel a vezetés sem annyira érdekli. Legalábbis az én környezetemben lévők nagy részét.

Hiába vagyok nő, magam is sokszor ledöbbenek a női dolgokon: egy kolléganőmnet kérdeztem (öt éves jogsija volt), mikor még a KRESZ tafolyamra jártam, hogy hogyan ismeri fel az elsőbbségi viszonyokat egy pillanat alatt egy egyenrangú kereszteződésben, erre azt mondta (vihogva): Én az ilyen helyeken megállok és megvárom míg mindenki elmegy...nem kicsit akadtam ki...pedig két diplomája volt meg minden o.O

Peter Blau 2008.08.02. 21:53:42

Maura,

Én MÁV biztosítós vagyok, nagyon nem tetszik ez a meg fogjuk verni a MÁV biztosítósokat stílus. Amikor én kötöttem ezeknél a biztosítást, senki nem mondta, hogy fizetésképtelenek lesznek. Nem szokásom összetörni senkinek az autóját, még soha nem fordult elő. De ha egy hozzád hasonló nyikhaj egy mukkot is mer szólni majd a MÁV biztosító miatt amikor belémjön (én nem megyek bele senkibe efelől biztos lehetsz), szétkenem a fejét az aszfalton. Eleve kormányzárral szállok ki a hozzád hasonlók miatt.

Maura 2008.08.02. 22:06:00

Peter Blau:)
En Teged kollega, nem akarlak egverni, de ha nekem kormanyzarral felfegyverkezve fickoskodnal, olyan pofont kapnal szegyenszemre egy notol, hogy nem allnal meg a labadon:)
Szoval vegyel vissza.

De sajna a MAV biztositosoknak sok konflikusuk lesz mostanaban. Es nem Rolad beszelek, aki termeszetesen nem megy bele senkibe, mert tokeletes stb, hanem arrol, akinek mondjuk a 17 eves kolyke elkoti az autojat szombat este, es megy vidamkodni a haverokkal vele.
Valoszinuleg a kedvezo dijak miatt a fiatalabb es tapasztalatlanabb autosok kozul kerulnek ki a tagjaik...

A masik nagy problema meg, hogy eddig sem volt divat betetlapot hagyni egy parkoloban meghuzott-megkaristolt auto szelvedojen, de most egy honapon at... Nos, akinek nincs szerencseje, es egy MAVos talal el, az ugye ne is almodjon errol.

Hihetetlen, hogy europaban van egy olyan orszag, ahol egy biztositotarsasagnak nincs allami garanciaja, es sok ezer autos onhibajan kivul biztositasi hatter nelkul flangal az utakon... Es bizony ebbol lesznek konfliktusok, nem keves.

Peter Blau, vegyel vissza, mert ez kb most olyan volt, mintha szokenok kepviseleteben kezdett volna pattogni egy hidrogenezett holgytarsam.

Maura 2008.08.02. 22:09:09


"E65, ilyesfele helyszinen elrendezett nezetelteresek rendezese a mav biztositonak koszonhetoen egyre elterjedtebbek lesznek"

Es ha Blau megis belemjossz, es kormanyzarral emberkedsz, raadasul mavos is vagy, akkor adja neked az eg, hogy ne legyenek szemtanuid. Mindent meg lehet beszelni, de ha valaki fenyegetozik, tonkrevagja az automat es nem mutat hajlandosagot a karrendezesre, akkor ISten ovjon:)

B.GY. 2008.08.02. 22:31:06

Bárki vehet akármilyen autót részletre.Lehet aki E65-ben feszit annak egy árva buznyákja sincsen.Ezek a látványtervezők.Nekem is volt egy ismerősöm,volt vagy 4 kocsija,és egyik sem szar.Közben meg egy sufniban lakott albérletben.Én hivtam meg kólára is a kocsmában.A cigányoknak meg nincsen jogsija,igy el sem lehet tőlük venni.Nem azzal megy a kocsi:)

kopaszfeketemercis 2008.08.02. 23:14:21

B.GY!

Te kocsmázol,és iszol? Szégyeld magadat!

Ursula 2008.08.02. 23:22:18

Maura:
"A masik nagy problema meg, hogy eddig sem volt divat betetlapot hagyni egy parkoloban meghuzott-megkaristolt auto szelvedojen, de most egy honapon at... Nos, akinek nincs szerencseje, es egy MAVos talal el, az ugye ne is almodjon errol."

Maura, meséld már el nekem, mi a rosseb az a betétlap.

Pók · http://poooOOoook.blog.hu 2008.08.02. 23:28:18

Maura, ha nőket és férfiakat hasonlítunk össze, méghozzá komolyan, akkor a férfiak általában képesek arra, hogy elismerjék, hogy a nők valamiben jobbak. Ez nagy dolog, meg kellene ám becsülni, és viszonozni is, hiszen a nemek harca komoly dolog! :)

Viszont a nők ilyenkor nem engednek az "igazukból", és addig facsarják a tényeket, amíg ki nem derül, hogy bizony mindenben ők a jobbak.

Hallottam már nőt komoly arccal magyarázni, hogy fizikailag nem csak ügyesebbek nálunk, hanem erősebbek is. Kicsit vicces volt.

És te is ugyanezt csinálod. Készséggel "elfogadod", hogy egyes képességeitek jobbak, de azt már valahogy nagyon nem sikerül megemésztened, hogy más képességeitek viszont rosszabbak. Ha jól értem, véletlenül sem azért nem tudtok parkolni, mert tudományosan bizonyított módon rosszabb a térlátásotok, hanem azért, mert az oktatók hímsoviniszták, és rosszul tanítanak meg benneteket.

Szóval végső soron a férfiak hibája, hogy a nők rosszul parkolnak. Helyben vagyunk! :)

Remekül szórakozom az ilyen véleményeken. Csak remélni tudom, hogy te is látod magad kívülről, és néha elmosolyodsz saját magadon. Persze nem kell itt beismerned, az túl nagy kérés lenne. Ugyan már.

Ha neked jobban megy a térbeli tájékozódás és a parkolás, akkor a te agyad némileg eltér a női átlagtól. Az enyém is eltér sok téren a férfiátlagtól, egyes "férfias" képességeim gyengébbek az átlagnál, mások viszont erősebbek.

Az átlag nem azt jelenti, hogy mindenkire ugyanaz az érvényes, hanem pont azt, hogy mindkét irányban vannak eltérések.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.08.02. 23:36:51

@automataváltós dolgok : Haver USA-ban dolgozott, első fizetéséből bagóért vett egy fullos CRX-et, azért mert kéziváltós volt... Hát, nekem hihetőbb az hogy potom pénzért szórják utánad mint hogy nehéz találni :)

Aqweren 2008.08.02. 23:42:34

A férfiak (nem mind mielőtt megkövez valaki) a nőknek csak a háziasszonyi és gyerekszülési képességeit ismerik el.
Jajdejó.
Nagyon ritka, hogy bármi másban elismeréssel adózzon egy nő teljesítménye előtt. Ha a nő egy területen nagyon jó, kiemelkedő sikereket ér el, általában akkor is van kéznél mindig egy-két pasi aki "jobban tudja" a szakmai dolgokat - az nem érdekes hogy még a közelében sem járt az adott szakmának.

Van abban ráció hogy a nők azért nem vezetnek/parkolnak jól mert senki nem tanítja őket. Van olyan férfi aki magyaráz a párjának, ahelyett hogy nagy mellénnyel kiszállítaná hogy cseréljenek helyet és leparkol neki? (Egyébként van, csak költői kérdés volt :D) Ugyanakkor nem irigyellek titeket mert el tudom képzelni hogy ebben a fene nagy egyenjogúságban kikéri magának egy kezdő jogsis nő hogy egy férfi tanítgassa. :(

Nem akarnak a nők jobbak lenni a férfiaknál, ez az összehasonlítgatás meg egyenesen hülyeség. Egyszerűen azt szeretnék ha emberként bánnának velük.

Egyébként abban is van valami hogy erősebbek vagyunk: végül is logikus, gyereket kell szülni és a gyerek érdekében talpon maradni. Fizikailag nem vagyunk erősebbek, de az állóképesség, fájdalomküszöb összehasonlíthatatlanul nagyobb. Aki az ellenkezőjét állítja, az nem ismeri fel a nyafogást :D

Peter Blau 2008.08.03. 01:44:27

Maura

Olvasd már el, hogy mit írtál elsőre?!
Azon kajánkodtál, hogy a MÁV biztosítósok meg lesznek verve. Magadnak mondogasd, hogy vegyél vissza. És kormányzárral fogok kiszállni ha belémjössz, és nem azért hogy alapból megverjelek, hanem azért hogy megvédjem magam. Olvasnod is kéne tudni. És tényleg szétkenlek az aszfalton ha problémázni fogsz, ugyanis nem én tehetek arról hogy ez a szar biztosító szét lett lopva, én jóhiszeműleg kötöttem biztosítást. Megvédeni meg jogom van magam :-) Úgyhogy vegyél vissza. Semmit sem számít, hogy nő vagy. Feminizmus van :-)

Peter Blau 2008.08.03. 01:49:16

Maura 2008.08.02. 22:09:09

"Es ha Blau megis belemjossz, es kormanyzarral emberkedsz, raadasul mavos is vagy, akkor adja neked az eg, hogy ne legyenek szemtanuid. Mindent meg lehet beszelni, de ha valaki fenyegetozik, tonkrevagja az automat es nem mutat hajlandosagot a karrendezesre, akkor ISten ovjon:) "

Te szerencsétlen bokáig szőke.
Ki mondta, hogy emberkedek? A hozzád hasonló agyhalottak miatt szállok ki kormányzárral, hogy megvédjem magam :-) Ki fenyegetőzött? Te. Azt írtad röhögve, hogy a MÁV biztosítósok meg lesznek verve :-) Ki mondta, hogy nem akarja megbeszélni a dolgokat? Te. Egyből verekedni akartál, azt mondtad, hogy a karambolozó MÁV biztosítósok meg lesznek verve. Ki mondta, hogy nem lesz kárrendezés? Te fantáziáltad ezt csak, én egy szóval sem mondtam ilyet. Nagyon gyorsan gondolj bele az agyadba mielőtt itt MÁV-os verést óbégatsz, fordítva is elsülhet. De látom már itt megijedtél saját magadtól, és szemtanúkért sopánkodsz. Ha szemtanúk lesznek gondolom nem akarsz majd MÁV-os verést sem kezdeményezni ugye? :-)

mxplanet 2008.08.03. 03:36:16

én csak arra lennék kíváncsi, hogy maura mekkora darab és mit tud.
ugyanis ahogy látom mindenkit nyakonverne, ha arra kerülne sor.arra nem gondolsz maura, hogy van olyan pasi, aki zokszó nélkül elrúgja a térdedet??

kispia 2008.08.03. 06:51:38

Biztos Maura az egyik női sumozó,aki az egyik Toyota szalon reklámjában van.:D

mutant · http://www.veszfek.blog.hu 2008.08.03. 09:41:31

"Én bazdmeg bevezetném azt ami izraelben is van, a nők nem vezethetnek! Szükség nincs rájuk az utakon, " Értem,tehát akkor ha a gyerek beteg vagy be kell vásárolni,hogy legyen otthon vacsora,akkor várjuk meg a férjünket,hogy hazaesve a munkából vásároljon be,majd azt 1 óra alatt főzzük meg,így talán este 10 felé lesz vacsora.Nem minden női sofőr béna.Ez a fajta egyed atipikusan:"apámnak van pénze,és vettem a jogsit,úgyhogy másoknak kuss!": www.youtube.com/watch?v=--GA20-_s14

Egy cigány nyugdíjas nő suzukival 2008.08.03. 11:30:53

há ezs a Sergei gyárek nágyon okos. gyere lé a térre, beszéld még a keménycsávó purdémmál!!!

Sanceee 2008.08.03. 11:49:01

Huh
Sok érdekeshozzszólást láthattunk, csak azért a tisztánlátás kedvéért. Sógórnőm, anyósom kifogástalanul vezet, kollégámtól néha kiráz a hideg pedig ő is évek óta jogsis és nem nő (sőt, nem is roma, nem is kopasz...).
De legutóbb engem is kirázott a hideg amikor Moszkva térnél próbáltunk parkoni és csak egy relative kis hely volt, de sikerült berakni a gépállatot (Polo) és még csak rá se lett állitva másikra, mire boltból rohan ki 20 körüli lányka hogy most azonnal de innen el mert Ő most majd nem tud kiállni éskülönben is hogy képzelem... Matiza volt. Meg érdekes előadásmódja. No comment. De amúgy nincsenek előitéleteim.

Invictus 2008.08.03. 12:15:00

Tükörből tolatásról annyit, hogy forgalmi vizsgán megb*sznak, ha tükörből tolatsz. Forgolódni kell, "mint egy bagoly". Ez van.
Indok: tükörből nem láthatod, ha mondjuk egy kisgyerek szaladt a kocsid mögé. Nem én találtam ki, hanem az oktató mondta, őt szidjátok:)
Persze az életben én is tükörből tolatok, ha ismerős helyre állok be (ahogy a lámpákat, gumikat, féket sem szoktam ellenőrizni minden indulás előtt:)). Idegen helyen inkább forgolódok.

Kardics 2008.08.03. 12:21:25

E65 te nem a híres Dörrög Zuldán tanitványa vagy? Bár lehet, hogy tőled még ő is tanulhatna.

Lajos-e 2008.08.03. 13:46:01

En is vezettem mocskoskapitalistaeknal automata valtoval par evet. Szerintem tok jo. Nekem nem hianyzott a kezi valtas. Nyomtam oszt' ment, ennel nem varok tobbet egy kocsitol.

Amugy az nagy sztereotipia, hogy az amik szarul vezetnek. Az lehet, hogy nincsenek felkeszulve a balkani eletveszelyes kozlekedesi moralra, de figyelmesek es elozekenyek. Nem tolnak le az utrol, nem dudalnak feleslegesen stb. Ja! Es nem kerulsz kb orankent eletveszelyes helyzetbe.

Pók · http://poooOOoook.blog.hu 2008.08.03. 14:37:01

aqweren, a fájdalomküszöb dolog is megdőlt sajna... :(

Ma már tudományos tény, hogy más a női és a férfi agy, ezen kár vitatkozni. Persze tanulással, gyakorlással sok minden befolyásolható. Attól, hogy valakinek eredendően gyengébbek a képességei, még nagy mértékben fejlesztheti őket. (Pl. egy 50 kilós gyerekből is lehet 100 kilós testépítő, ha 10 évig minden héten ötször gyúr.)

Attól, hogy a nők térlátása eredendően rosszabb, még megtanulhatnak parkolni. De hátránnyal indulnak.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.08.03. 20:32:53

Tükörből tolatni akkor tanul meg az ember, ha az első kocsija dobozos (mint nekem volt). Nézhettem én hátrafordulva, szép nagy vasrács volt ott :) Azóta viszont megszoktam és nem nagyon forgolódok, kivéve holttér esetén.

Itt is mindenki über power mostanság?

Ursula 2008.08.03. 21:01:53

Nektek a tükörböl tolatást külön meg kell tanulni? Bakker. Ha sanszos, hogy kisgyerek kocsimögé szalad, akkor hátrafordítod a buksid, és sasolsz folyamatosan. Ha meg fix hogy semmi nincs ott, akkor a tükörbe is elég belenézni.

Vagy nektek jobbkezesként külön meg kell tanulni bal kézzel is segget vakarni?

jenny 2008.08.03. 21:06:04

szóval akkor kukori, te tudsz tolatni...
kösz, hogy megosztottad velünk;p egyébként szerinted jobban vezetsz, mint az átlag?

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.08.03. 21:27:23

Nem. Én tisztában vagyok (veletek ellentétben) azzal, hogy mennyire NEM tudok még vezetni (jogsi: 1997). Ez az első lépés... Azóta nem törik a kocsim, mióta ezt nyugtáztam. Lehet, hogy nem szájalni kéne, hanem magunkba szállni? :P

Aqweren 2008.08.03. 21:55:31

Pók: Az tény hogy nem vagyunk egyformák (hálistennek, dögunalom lenne) :) Az is igaz hogy tanulással minden elérhető. Viszont nagyon sok nőben nincs meg a fejlődés iránti igény vezetés terén - ennek ezer oka lehet.
Egyébként férfiakkal jobb dolgozni mint nőkkel. Nincs pletyka, áskálódás, nem akarnak mindenáron mindent megtudni a magánéletedről, ha valami bajuk van nyíltan megmondják.
Szóval igen, néha irigylem a férfiakat :) Nőnek lenni szívás :(

Aqweren 2008.08.03. 22:09:17

KuKori: Ezzel én is így vagyok. :) Tudom hogy mit nem tudok, miben kell fejlődnöm, és az is érzem hogy miben fejlődtem. Nekem csak másfél éves a jogsim...
Nem is tudom mikor jutok el oda hogy azt mondjam: tudok vezetni. szerintem legalább 10 év kell. Vagy több.

B.GY. 2008.08.03. 23:55:31

Kopaszfeketemercis!Igen kocsmázom és iszom:)Sőt még részegen verekedek is,és hazamegyek kocsival,nehogy elessek részegen:)Ja,azért nem játékgépezem,inkább eliszom az összes pénzem:)

kopaszfeketemercis 2008.08.04. 09:35:42

B.GY. Nem gépezel?:-) Probáld ki merg ha kijön a gépen a három cseresznye akkor megütöd a főnyereményt,és abbol mégtöbb piát vehetsz:-)

B.GY. 2008.08.04. 11:22:51

kopaszfeketemercis!
Csak nem játéktermed van?:)Mire bejönne a 3 cseresznye,már totál részeg vagyok:)Nem való az nekem.Inkább lottózok.

Mr.T. 2008.08.04. 13:51:03

Én még olyant nem láttam, hogy valaki teljesen legálisan elindítson vagy fent, ami pár éven belül annyi hasznot termel hogy kisirályként élhessen belőle.Nem azt mondom hogy minden vállalkozó szemét, agresszív, gyilkos, kokszos, verekedős. De szerintem ezek akik kacsalábon forgó palotákban élnek évente cserélgetik a 20 millás verdákat és még csak épphogy kitöltötték 30 as éveiket.Hát ezek tuti tisztességtelen úton jutottak hozzá a hasznukhoz.Értem itt a korrupciót vagy akár információk tisztességtelen megszerzését. Ismerős, nagybácsi, protekció, hátszél, az unoka öcsi kapja a projektet mert most indított egy vállalkozást stb.Ezek is tisztességtelen kategóriába tartoznak.Hozzáteszem ha nekem lennének kapcsolataim én is kihasználnám.De nem bizonygatnám fennhangon hogy márpedig én milyen keményen megdolgoztam érte.Egyszerűen csak szerencséje van jókor van jó helyen és megragadja a kínálkozó lehetőséget.De ez nem munka, ez ügyeskedés, benyalás, űzérkedés, élelmesség.De semmiképpen nem nevezhető kemény munkának.Egy pár millióból elindított vállakozásnak évtizedek kellenek hogy beérjen és ilyen mértékű hasznot termeljen.(már ha mindent teljesen legálisan csinál az ember)

Mr.T. 2008.08.04. 14:00:29

Bocs a postom elején a bakikért.

Maddog 2008.08.04. 18:26:24

Na ja. Mer van olyan, hogy K1 edzés. Ott nem kemposok, karatésok, Thai Boxolók vannak. Van egy külön küzdő sport, amit K1 nek hívnak. Persze, persze.

bone 2008.08.05. 22:16:16

Ehhe.
Az automata váltó kényelmi felszerelés.
Azért van, hogy jó legyen nekem.
Számolja meg valaki egyszer, hogy csúcsforgalomban hányszor kuplungol és vált mondjuk a Keletitől az Astoriáig.
Tökéletesen feleslegesen.
Egy WRX legyen kézi váltós, egy polgári, hétköznapi szar meg automata.
Az amerikaiaknak van eszük.
Meg azoknak, akik automatát vesznek. :-)

B.GY. 2008.08.05. 23:27:39

Bone!Azt is kiszámoltad,hogy mennyi egy automata váltó javitása?200 ezer alatt hozzád sem szólnak.Persze nem biztos,hogy hozzá kell nyúlni amig él az autó.Én meg szeretek váltani.Nem kapok izomlázat egy kis kuplungolástól.Jártam automatával egy darabig,de nem voltam kényelmesebben vele.Az Amerikaiak meg hülyék:)Automata a bkv.buszokba való,meg a féllábuaknak,meg azoknak akik nem tudnak váltani.Ja meg a számitógépes játékba,ha gombokkal irányitod:)

bone 2008.08.06. 12:50:44

B.GY.- dehogy.
A "szeretek váltani" azok szövege, akik vért izzadva bizonygatják, hogy ők jó sofőrök.
Persze lehet, hogy azok, de az automata váltó jó dolog.
Cseréltél már Mondeoban kéttömegű lendkereket kuplungszettel?
450ezer Ft alaphangon gyári alkatrészekkel.
Utángyártottban 350ezer.
Miről beszélünk?
Igaz, az automata váltó javítása költséges, de minden fillér megéri.
Tizenöt éve foglalkozom amerikai autókkal, azelőtt többszáz kézim volt.
Egyértelműen automata párti vagyok.
Mindent tud, amit a kézi, ha akarsz, kézzel is kapcsolgathatsz, ha szerpentineznél.
Ha meg csak csorogsz, D és jóvan.

béluska 2008.08.06. 17:45:55

Mostanában főleg repülőgépekbe szerelnek autómata váltót meg tengeralattjáróba. Ezeknél térül meg leginkább és könnyű haladni vele.

Boki 2008.08.06. 18:47:55

Ajánlották ezt a fórumot, de a legtöbbször ugyanazt a haragot és indulatot látom, mint az utakon, ugyanolyan stílusban, mint akiket ezért szidnak.

Szomorú... :-(

B.GY. 2008.08.06. 19:32:15

Bone!Akkor te automatizáld magad,én meg váltogatok.Ja és én nem bizonyitom,hogy tudok vezetni,ugyanis senki sem tud,mi csak közlekedünk.Ahhoz a váltónak amugy is mi köze?Aki béna az semmivel sem tud közlekedni.Lehet az akármilyen váltós szar.Nem szereltem mondeot soha,de nem is akarok.Az én kocsimba egy bontott váltó van vagy 20 ezer forint.Inkább veszek 20 darabot mint egy automatát.Az automata azoknak való akik nem tudnak váltani.Neked azért éri meg,mert ezzel foglalkozol.Akkor nekem is megérné:)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.08.06. 23:56:03

Dugóban zsír az ótómata. Bepakolod D-be, oszt vagy a féken állsz, vagy engeded úszni :) Előzésnél viszont nagy motorokkal jó csak, amúgy a kézi a fílingesebb nekem. Tépni vissza, üvegelni, majd még és méééég :)

B.GY. 2008.08.07. 23:41:18

Kukori.Débe én még alszok:)

bone 2008.08.08. 17:42:15

B.GY- dehogy.
Nekem tökéletesen mindegy, mit adok el és mit veszek.
Kurvára jól tudok váltani, mégis az automatát szeretem. Mégpedig azért, mert váltottam eleget.
Húsz évig váltogattam.
Ez kb. olyan, mint hogy ki tudod verni magadnak is, de mennyivel finomabb, ha a párod teszi.
Valami ilyesmi az automata váltó is. :-)
No offense természetesen.
Én is ismerek csomó bigottan automataellenes vezetőt, akik - feltéve, ha van eszük - addig bigottan automataellenesek, amíg nem veszik meg életük első automata autóját.
Utána bigottan kéziváltóellenesek lesznek.
És természetesen mindkettőt meg tudják ideologizálni, mert a bigottság adott, ugye.
Az automata jó, a kézi is, de városi közlekedésnél egyértelmű előbbi előnye.
Ez tény, a tények makacs dolgok.

Jacques Foche 2008.08.09. 18:29:14

Van olyan kocsi, amihez illik az automata, és van olyan, amihez kurvára nem. Pl. W123-as Merga 280E , egy Citroen CX, vagy mondjuk egy Buick Electra az automatával az igazi. Egy nagy, kényelmes tepsit el tudnék képezlni magamnak automatával. Viszont egy kisebb, sportosabb méregzsák, pl. Autobianchi A112 Abarth, 205 GTI, vagy egy E30 325i, esetleg egy 75-ös Alfa esetében kurvanagy szentségtörés lenne. Én az utóbbi stílusú kocsikra vagyok inkább ráálva, úgyhogy részemről kéziváltó rulez. Automatázni ráérek majd akkor, amikor öreg leszek és higgadt. ;) :D

B.GY. 2008.08.09. 19:08:47

Bone!Mondom hogy vezettem én is automatát,de nekem nem kell többet.Váltogatok én is vagy 18 éve,de semmi bajom vele.A városban lehet,hogy jobb,de én ott keveset járok.Vagy ha igen akkor motorral.Kinek a pap kinek a paplan.Erről kár vitatkozni.Nemsokára ugyis olyan kocsik lesznek,hogy semmit sem kell csinálni,csak beleüni.Akár a hátsó ülésre is,azt megy magától:)Ja és jobb magamnak verni,mert tudom,hogy jó:)Dugni viszont nem jó egyedül:)

anyátok 2008.08.09. 19:50:32

Ennyi igénytelen barmot. Ki nem szarja le kinek milyen kocsija van? Ki nem szarja le ki mekkora gyökér. Gondoltam benézek kinek milyen tapasztalata volt és megosztok pár szösszenetet a sajátjaimból de itt csak a buziskodás megy. Szánalmas nyomorék köcsögök.

B.GY. 2008.08.09. 21:11:03

Akkor irjál anyádnak egy végrendeletet barom.Ki nem szarja le a véleményedet hülyegyerek.Azt meg senki nem irta,hogy kinek milyen kocsija van.Húzzál te is nagyihoz nyaralni faszjancsi.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása