Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Dadogós faszagyerek

2008.08.06. 13:25 :: Kisikasa

Jtrencsenyi egy újabb sztorival örvendeztet meg minket. Alapigazság, hogy nem mindenki az aminek látszik és mikor biztos lábakon álló sztereotípiák omlanak porrá, na akkor születnek a legérdekesebb helyzetek. Vízuális típusok előnyben.

A Mammut előtti bringás gázolás után eszembe jutott még egy sztori, ami úgy március könyékén egy éjszaka történt velem.

A történet helyszíne a Szilágyi Erzsébet Fasor, a Hotel Budapest (Körszálló) előtti része. Éppen a Moszkva tér irányából haladtam a belső sávban a János Kórház felé 50 km/h körüli sebességgel, amikor a benzinkút előtt egy 30 km/h körüli tempóval haladó, három autóból álló "konvojt" értem utol élén egy taxival. Hátul a szokásos "tuning hülyegyerek" autóra lettem figyelmes. Szerencsém volt, hogy előre kiszúrtam, mert "természetesen" kivágott elém index nélkül. Satufék, fékcsikorgás, de próbáltam higgadt maradni, csak rávillantottam, hogy öreg itt jövök én is és szeretnék hazaérni.

Majd index jobbra, hogy ne is kelljen mögötte mennem. Közvetlenül a János Kórház előtti lámpa előtt persze újra bevágott elém, most legalább pöttyintett egyet az indexszel, de megint satufékkel tudtam csak elkerülni a balesetet. Ekkor már nem voltam annyira nyugodt. Mivel pirosat kaptunk, elszámoltam háromig és előresétáltam, hogy megkérdezzem a srácot (ekkor még csak feltételeztem, hogy valami fiatal gyerek lehet), hogy ezt melyik gépkocsioktatótól tanulta. Hozzá kell tennem, hogy hatvan kiló vagyok és nem vagyok egy vadbarom, így teljesen lehiggadtam az alatt a 20m alatt, míg előre sétáltam. Bekopogtam az ablakon. Egy 20 év körüli srác nézett vissza rám és az alábbi beszélgetés zajlott le köztünk:

- Mond, Te normális vagy?!
- Bo-bo-bo-bocsánatot kérek!

Amikor megláttam a rémült képét és elmondta a mondókáját, akkor nagyon erősen kellett presszionálnom magam, hogy ne kapjak röhögőgörcsöt a rémült arcát látva. El sem merem képzelni, hogy mi lett volna, ha 120 kilós, kigyúrt kopasz állat vagyok. Szerintem ott helyben összevizelte volna magát. Természetesen az összes maradék mérgem elszállt, intettem neki, hogy felejtse el és mosolyogva visszaültem az autómba. Ismét megbizonyosodtam arról, hogy sok ember csak addig nagymenő amíg ül a kis "kalitkájában", de ha baromságot csinál és valaki ezért számon kéri, már nem is olyan nagy a szája.

Talán nem kellene azt hinni, hogy ha felkapcsolod a kék ledet az alvázon és a reflektorodban, akkor ettől érinthetetlenné válsz. Nem kellene azt sem elfelejteni, hogy nem mindenki olyan türelmes mint én és esetleg nem hatvan kiló. A helyedben én sem élvezném, ha egy ilyen helyzetben valami "bikanyakú" kicibálna az autómból az ablakon keresztül úgy, hogy elfelejti előtte kikapcsolni a biztonsági övet. ;)

45 komment

Címkék: budapest biztonság közlekedés autó sztereotípia veszélyes kresz

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zoli 2008.08.06. 13:33:28

én soha nem szállnék ki az autómból ilyen esetben. Nem lehet tudni, ki ül a másikban.

Wick 2008.08.06. 13:36:47

"Nem lehet tudni, ki ül a másikban."

Jogos. Egy megoldás van. Előre kell küldeni egy .45-ös lövedéket, ha vitatkozni akarnak majd visszalőnek :-PPP

sertra 2008.08.06. 13:40:43

"Talán nem kellene azt hinni, hogy ha felkapcsolod a kék ledet az alvázon és a reflektorodban, akkor ettől érinthetetlenné válsz."

Dehogynem - köztudott, hogy a kék led bekapcsolása legalább hárommal növeli a védelmi pontjaidat, a doubleshot gomb a tűzerődet növeli, biggerpockets-szel pedig végtelen lőszered lesz.

:)

Wick 2008.08.06. 13:52:07

Ezenfelül nem árt egy autentikus Quickshoot II Plus (with autofire ugyebár) továbbá bemagolni hogy IDDQD :-)))

Wick 2008.08.06. 13:53:15

hoppá, elirtam, szóval ofkóz quickshot joyról van szó még mielőtt leföldel egy hardcore c64 dude :-P

Perillustris 2008.08.06. 13:54:59

Jöjjön, aminek jönnie kell: természetesen a történet beküldője a hibás, mert egy fogyatékos embert gúnyolt ki. Meg amúgy is.

phoenix102 2008.08.06. 13:57:19

Én sem szálltam volna ki, tényleg nem lehet tudni, hogy mikor kap az ember a hasába egy marék ólmot, vagy kést. Sajnos egyre több az elmebeteg. Kollégámat betegvizsgálat közben egy szende félénk 14 éves pszichiáriai kezelt csaj vicc mesélés közepette mellkason szúrta. Én inkább dudával nevelek, miután két perce haladok valaki után és nyomom folyamatosan a dudát, utána eléggé összeszedik magukat. Föleg hogy nem látnak be az autómba, és általában nem mernek kockáztatni, hátha mégis egy 120 kg-os kopasz állat van benne(de nem).

Roltii 2008.08.06. 14:22:55

phoenix102: te vagy az a barom, aki miatt nem lehet aludni a forgalmas utak mellett éjszaka se?! mert folyamatosan kell dudálni percekig...én is néha rácsapok, és nyomom 1-2 másodpercig, de jobban belegondolva ez is faszság (csak levezetem fele a feszültséget talán...)...de népnevelni dudával...gratulálok, a hülye gyerekek úgyse hallják a dudádat a sok hifi cucctól a kocsijaikban

George Jung 2008.08.06. 14:43:08

Ez a hozzáállás az, ami odavezet, hogy az ember akár össze is eshet az út közepén, illetve üthetik hárman a westend előtt, akkor sem segít senki.
"Én soha nem szállnék ki az autómból..."
Gratulálok, kedves ember- , polgár- , és autóstársaim.
Többek között ezért merik megcsinálni az utakon a barmok azt, amit- mert tudják, hogy úgyis csak egy emberrel kell "megvívniuk".
Ha egy ilyen eset után, amikor valami hülyeséget csinál valaki, hárman odamennének hozzá a lámpánál, leszoknának róla.
De hát mit is várok én?
Kusshadjatok csak a biztonságos kis világotokban, gyáva szarok!

Zoli 2008.08.06. 14:46:48

Kedves "George Jung". Én írtam, hogy nem szállnék ki, de ez nem azt jelenti, hogy belenyugszom a dologba. Van legálisan járható útja is a barmok kiszűrésének.

gymman 2008.08.06. 14:48:58

Egyszer egy haverral vloltunk Budapesten vásárolni és kipróbáltuk, hogy betartjuk az 50 - et, illetve az összes seb. korlátozó táblának engedelmeskedtünk :) A mögöttünk lévő faszfej egyből elkezdett dudálni erre persze mi nem reagáltunk, perceken keresztül tartottuk a tempót. Előzni az adott szituban nem volt lehetősége. A brokkoli erre perceken keresztül nyomta a dudát. Na most az elején viccesnek találtuk, de jött egy stop tábla és megálltunk. A srác kipattant a kocsiból (egyébként valami BMW cabrios gizda gyerek volt,nem tudom milyen BMW volt, nem értek a hozzá) és eléggé ideges volt mert hogy ő siet. A haveromnak az anyukájára talált mondani valamit amire ő nagyon be tud pöccenni. Na most a haver nem kis darab emberke, testépítéssel foglalkozik. És az lett a vége hogy lenyomott egy olyan állast a gyereknek hogy az felfeküdt a levegőre, aztán ott is maradt a betonon pár mp. re, de mire felkelt mi mentünk tovább vásárolni. Szóval nem érdemes kiszállni a kocsiból pofázni, hacsak nem vagy k*rvára biztos a dolgodban. Anyázni méginkább nem érdemes. Folyamatosan dudálni is eléggé nagy faszság.

George Jung 2008.08.06. 14:53:53

Kedves "Zoli".
Nem csak Te írtad, hogy nem szállnál ki, hanem szinte mindenki (előttem).
Abban semmi illegális nincs, ha kiszállsz, és megmondod Neki, hogy egy barom.
És el kell, hogy keserítselek: az, hogy nem szállsz ki, igenis azt jelenti, hogy homokba dugod a fejed, nem veszel tudomást a dologról, belenyugszol, hogy valaki ismét bűntetlenül volt hülye.

Gymman-nek csak annyit, hogy abban van a lényeg -szerintem- , hogy akkor hőbőrögj, ha igazad van! Ha nem (mint az Ő sztorijában), akkor kuss!

phoenix102 2008.08.06. 14:54:49

kedves roltii,
1.nevezdd baromnak az egyenes ági női leszármazottadat.
2. ellentében más autóhoz nőtt fenekű pestivel én a városban BKV-val járok, gyorsabb és jobb mint 2 órákat ülni adugóban, így a városban engem nem hallasz dudálni és népnevelni. Azt általában a városon kívül teszem, mert csak oda megyek autóval.

Zoli 2008.08.06. 14:57:28

"George Jung" írod:
" hogy nem szállsz ki, igenis azt jelenti, hogy homokba dugod a fejed, nem veszel tudomást a dologról, belenyugszol"

Legyen igazad: Igen, te jobban tudod, hogy mit jelent az, ha én nem szállok ki. Maradj is ebben a hitben :)

gymman 2008.08.06. 15:02:40

George Jung teljesen igazad van, az elv hibátlan. Csak az a probléma hogy manapság nem igazán jellemző hogy lehajtott fejjel bocsánatot kérnek. Főleg nem akkor ha esetleg az érintett fél erősebb fizikumu (de sokszor még ez sem kell hozzá). A legtöbb ember inkább nem száll ki, mert nagyobb kára keletkezhet belőle, mint ha nyugton maradna. Egyébként én sem szoktam kiszállni, sőt dudálni is csak akkor ha balaeset elkerülése végett kell használnom a kürtöt. (Szerencsére erre még nagyon kevés precedens volt.) Szerintem ha valaki faszul vezet/viselkedik és te kiszállsz "megnevelni" maximum csak saját magadnak szerzel ezzel elégtételt. Esetleg ezért megérheti a "kockázat" De megváltoztatni a morált úgysem fogod, mert másnap vagy lehet már 5 perccel később ugyanolyan faszul fog viselkedni.

George Jung 2008.08.06. 15:03:19

Zoli,

Tételezzünk fel egy gyors esetet:
Valaki bevág elém, nem tudok megállni, nekicsúszok, félreállunk, nem ismeri el, hogy hibázott.
Te végig mögöttünk jössz, majd mikor megtörténik a kocc, Te továbbmész.
Én szerinted azt fogom gondolni, hogy "micsoda ember! Hisz ez nekem ad igazat! De jó, vannak még igaz emberek!", vagy azt, hogy "mekkora egy geci! Tudja, hogy nekem van igazam, de baszik rám, megy haza!" ???

Vagy szemtanúja vagy a posztban leírt esetnek. És Te is ott állsz a pirosban, és ülsz bent az autóban. Szerinted?

De ha gondolod, szívesen hallgatlak, hogy hogy kell csendben, az autóból "demostrálni", és kifejezni, hogy valaki veszélyes volt!

phoenix102 2008.08.06. 15:07:08

Bocs Roltii felmenőidet akartam írni.

Kedves George Jung: Nem tudom melyik bolygóról jöttél/pottyantál ide, vagy éppen 120 kg-os golyóálló gyerek vagy-e, de pesten addig fogsz kiugrálin az autóból hisztizni ha igazad van ha nem, amíg egyszer eltörik a gerincedet, vagy letépik a fejedet. Tolószékkel nehéz kiszállni az autóból, még ha igazad van akkor is.

És az utakon való hisztizéshez semmi köze nincs annak, hogy segít-e valaki a földönfekvőnek, vagy az összevertnek stb.
Én nem állok le hisztizni senkivel, mert nem ér annyit az egész, kitombolom magam a dudán. De gumikesztyűvel a zsebemben járok, amióta orvosi diplomám van és lehajolok a földönfekvőkhöz megkérdezni, hogy mi a baj.

George Jung 2008.08.06. 15:13:38

Nekem ez az egész úgy tűnik, hogy itt mindenki nagyon tudja, mikor mit kell tenni, hogy kell vezetni, kinek van igaza, stb. (Ebben eddig semmi gond nincs, minden normális ember a saját értékítélete szerint él.)
Csakhogy mindenki itt "dühöng", és okoskodik, hogy mi megy manapság az utakon, de amikor odakerül, hogy akár csak egy kicsivel is javíthatna a helyzeten, akkor behúzza fülét-farkát.

Kb négy éve vezetek, és eddig kb három olyan összetűzésem volt, hogy utánamentem valakinek, és/vagy kiszálltam.

Igen, ebben benne van, hogy kapok egy pofont. De akkor is kiálltam az igazamért, és este bele tudok nézni a tükörbe. És nekem ez még jelent valamit.
Más pedig végignézi ezt, este hazamegy, és elújságolja, hogy de jó, hogy ez nem vele történt meg. "Szegény gyerek, jó nagy sallert kapott, pedig Neki volt igaza."

Zoli 2008.08.06. 15:15:11

George Jung: az említett esetben nem megyek tovább. Az eset amit leírtál, nem egyezik azzal az esettel, hogy EGY barom veszélyeztet engem, és én ezen nem húzom fel magam annyira, hogy kiszálljak.
Ám abban az esetben, amit Te leírsz, abban az esetben sem szállok ki, hanem megállok melletted és kinyújtom az ablakon az SD kártyát, amire az autós kamerám rögzítette az esetet. Te meg azt csinálsz vele, amit akarsz. Pl eladod az eléd bevágónak jó pénzért. Vagy feljelented ez alapján.

Ha csak én és a vétkes vagyunk a szituban, akkor az SD kártyát nem neked adom, hanem egy rendőrnek, és lehetőleg keresek egy tanút az autómban, mert a felvétel önmagában nagyon kevés.

Ursula 2008.08.06. 15:19:14

Én nem vagyok híve a büntetésből dudára fekvésnek, de ha már valaki csinálja, csinálja jól:
www.youtube.com/watch?v=XvdjOsvBXFU

George Jung 2008.08.06. 15:19:47

Látod, milyen vagy, Zoli?
Olvasd vissza, mit írtál!
Ha velem történik, odaadod az SD-t, és mész tovább. (Ez is valami, értékelendő.)
De ha Veled történik, akkor belátod, hogy a felvétel nagyon kevés. És nekem nem lenne kevés? Nekem nem kellenél Te, mint tanú?

phoenix102 2008.08.06. 15:24:50

Nem hiszem, hogy egyénileg kellene intézni az ilyen dolgokat és önbíráskodni, meg verekedésekbe belemenni. Ez úgy gondolom, hogy az általunk fizetett rendőrök dolga lenne, és ott kezdődik a probléma, hogy ha kihívsz egy rendőrt, hogy elédvágot valaki és emiatt elkapva a kormányt nekugrottál egy korlátnak, tört az autód, akkor kiröhögnek. Tegnap a rendőrautó előtt fordult meg egy autó 8 sávon és 3 záróvonalon keresztül és nem állították meg. Itt kezdődik a probléma.

gymman 2008.08.06. 15:26:14

George Jung: persze minden embernek szíve joga hogy mit csinál. Te kiszállsz, te így intézed. DE! Te nem vonhatsz másokat felelősségre azért hogy miért nem szállnak ki a kocsiból vitázni. Az az érved elfogadható hogy a saját önbecsülésdet állítod ezzel helyre, de az viszont már erősen sántít hogy ezzel valamit is meg fogsz változtatni. Mert mint írtam jobb esetben nagy ívben leszarja a másik mit pattogsz neki, rosszabb esetben meg lenyom egy sallert. Az a ritka 1 - 2% kivétel aki bocsánatot kér. De valószínüleg ő sem fog változtatni a te hatásodra semmit. Tényleg a legjobb amit elérhetsz ezzel az annyi, hogy lelki egyensúlyod megőrizd. Ha neked ez megéri a kockázatokat akkor ok. De ez te vagy más meg másféle ember. Én pl. nem érzem magam megalázottnak azért mert mondjuk valaki bevág elém és nagyot kell fékeznem és hagyom a p*csába nem hőbörgök nem dudálok. Ettől még este simán bele tudok nézni a tükörbe.

Zoli 2008.08.06. 15:27:31

George Jung, szerinted nem hagynám ott nálad a telefonszámomat??? Ne szórakozz már! Az eredeti szitu arról szólt, hogy nem szállok ki, és nem megyek oda egy tahóhoz,aki veszélyeztetett, mert nem tudom, mi vár rám. Ha rajtad segítek egy SD kártyával, nyilván nem fogsz viperával rám sózni. De szerintem ezt ne rágjuk tovább. Az nem tetszett, hogy egy mondatom alapján úgy értékeled ezt, hogy "belenyugszom a dologba". És ez az, ami nem igaz. Nem nyugszom bele a dologba, csak nem rohanok megveretni magam.

gtsongor 2008.08.06. 15:33:04

aki kiszál az bunkó... miért hisszük azt hogy nekünk kell bíráskodni. amúgy sem érsz el vele semmit, kivéve ha verekedni akarsz, ha meg verekedni akarsz, mi jogon ítéled meg a másikat aki simán nem tud vezetni... ez a magyar társadalom... álljatok félre mert jön a király...

George Jung 2008.08.06. 15:33:52

Rendben, azt hiszem, ideje visszavonulnom.

Elmondtam a véleményem (talán kicsit vehemensen). Szerintem volt értelme megvitatni, számomra is megfontolandó dolgokat olvastam.

(Igen, az sajnos tény, hogy ha nem változtatok, egyszer beleszaladok egy pofonban, de hát mindannyian mások vagyunk. Három kívánságom közül egy azt hiszem, az lenne, hogy ne bosszantsanak fel, ha én nem akarom, de hát ez egyelőre még várat magára.)

Jó utat mindenkinek, és főleg kevés hülyét!!!

Én lennék terrorista! 2008.08.06. 16:38:15

A kölök első szóra bocsánatot kért (nyilván nem a 60 kilódtól megrettenve), te pedig röhögőgörccsel küzdesz, amikor még meg is akarja magyarázni. Szép vagy.

béluska 2008.08.06. 17:37:09

sz-sz-sz-szép vagy m-m-m-minta ró-ró-rózsaszál
o-o-o-o-ooooo te kedves ki-ki-ki-kiráj lá-lá-lányö

Billy 2008.08.06. 18:57:38

gtsongor
Igen az önbíráskodásnak én sem avgyok a híve, de mivel nincs és nem is lehet minden utca sarkon rendőr, ezért van akit soha sem figyelmeztetnének, hogy nem teljesen okés ahogyan vezet.
----------------------------------------------


Én mellesleg nem szoktam sem kiszállni, a saját igazamért, sem dudálni. Évekig jártam olyan kocsival amin nme működött a duda. Jeleleg a robogóm dudája nem megy:-) de majd megcsinálom.

A gond az hogy tanunak sem állnak meg az emberek többsége.
És ami még gond sokszor látok oylan autót aminek kiégett a helyzetjelző lámpája, féklámpája. Ezeknek normális esetben csak jelzésként lehetne szólni, hátha nem tudja. De nem merek mert a végén még leszedi a fejemet.
Hasonló esetben én megköszönném hogy szólnak nekem, mert az igaz hogy nincs mindíg ideje az embernek a lámpák ellenörzésére.

B.GY. 2008.08.06. 19:41:32

Nem szabad kiszálni,mert addig valaki beszálhat:)Direkt ilyen esetek is vannak.Vagy vedd ki a kulcsot.

GiXXXer 2008.08.06. 20:11:10

Elő kell venni a petrencésrudat/pajszert/csőfogót/kerékkulcsot, azt meglengetni, és a 120 kilós is inkább kereket old, mert tudja, hogy elég csak egyet kapnia belőle!

Bátraké a szerencse, amitől félsz, az megharap! Ez a világ rendje! Ütni, késelni meg egy semmiségért nem nagyon fognal. Ha meg igen, akkor meg kell próbálni először ütni. Persze aki mazsola, az szarja össze magát, és menjen haza bubukálni! Én sem vagyok egy izomkolosszus, de határozott fellépéssel sikerült már nagyobb darab BMW-s tulokból is kicsikarnom egy kis casht (nem betétlapot, PÉNZT egy nagydarab béemvéstől!!!), amikor lebontotta a hátsó lökösömet. Pedig először neki állt feljebb, hogy mit képzelek, miért állok a pirosnál. De én nem a nyuszi szuzukis voltam, pedig a régi swiftemmel voltam. Adott egy tízest, én visszakalapáltam a vonóhorgot, kapott egy kis epoxigyantát a lökös és jóccakát.

DEGEC 2008.08.06. 21:33:39

azé csak sejtetted hogy nem egy 130 kilos vödörnyakú kanc...ny ül benne, mert akkor te se száltál volna ki okoskodni.
de ha annyira nyugodt voltál minek száltál ki?igazságot osztani????????

Pável 2008.08.06. 21:33:49

Biztos hogy nem a nagydarab "beszélt rá" a cash-re, te határozott? :) Betétlappal kicsit szarabbul járt volna szerintem...

GiXXXer 2008.08.06. 22:29:54

Szarabbul járt volna, az tuti. De el is mehetett volna a francba, vagy mittudomén. Akár neki is tolathattam... :) Nyüzöge emberkének be tudta volna magyarázni... :P

kopaszfeketemercis 2008.08.06. 23:06:22

Az a baj hogy szerintetek itt már mindenki kancsó-az asztrás-a kamionos-bickli-béemvés-mercis-suzukis-kalapos-akinek nincs kalapja-motoros-a 60kilós-a kigyurt-aki kiszáll-aki nem(a kocsibol)a rendőr-aki lassan megy-aki gyorsan..Egyszoval MINDENKI! Tudom én is...Inkább feküdjetek rá az asszonyra,és ne itt irogassatok hülyeségeket:-)Na pá:-)

jani 2008.08.07. 00:33:42

még a K1-be meg az MMA-ba se láttam ijen félelmetes marhát, mint aki 1.35-nél jön! hű a mindenit. hű de félek. hű de fekete a mercim. hű de hüje vagyok. anyúúúúúúúúúúúúúúúú

ColT 2008.08.07. 01:05:49

@Terrorista : Szép dolog? Az sem szép dolog hogy éjszaka satuzgat nyugisan autózók előtt + játssza az agyát. Ha valaki játssza az agyát akkor legyen is mire! Másrészt a srác a makogással el is ismerte hogy hülye volt.
Ha elégszer megkapja ezt, esetleg páran szájon találják verni, akkor majd leszokik a jaszkarizásról, vagy ha éppen Nuvolarit akar játszani akkor kimegy Tökölre.


Nemtom, nekem sosem nem van ingerenciám arra hogy száguldozzak a városban, vagy hogy bevágjak mások elé. És másik autónak még nem sikerült nekimennem. Másik autó sem jött bele az enyémbe soha.

gymman haverja meg jól tette hogy állast adott a bömbisnek, csak utána meg is kellett volna neki mondani (pl. a Westend tetejéről kilógatva) hogy mi az a KRESZ

A szallito 2008.08.07. 02:25:18

A kiszallas bunko balkan szokas, raadasul pont a hulyekre lehet a legkevesbe hatni, akar essszel akar erovel. Ha valami nem tetszik, ott van a fenykurt es a rovid hangjelzes.

A kiszallasos megbeszeles tobbnyire csak fenyegetesnek indul, de sosem lehet tudni mennyire elmebeteg a masik fel es eppen milyen ideg(gyenge)allapotban van, van-e nala fegyver, es ha igen hasznalni fogja-e, stb. Ertelmes tarsalgasra nincs tul sok esely, leginkabb kolcsonos k.anyazas szokott lenni. Ha itt nem all meg a dolog es a hatarozott fellepes nem segit akkor kuzdeni is kell, ha netan a helyzet nagyon eldurvul akkor beletelik jo par percbe amig egy szemtanu rendort hiv es azok kierkeznek megfekezni a nepeket. Az autok rugdosasa is gyakori, a tukrok potlasa, horpadas javitasa nem olcso dolog. Egy kozlekedesi nezetelteres ahol vegulis nem tortent baleset, soha nem er meg ekkora kockazatot, sztem.

jtrencsenyi 2008.08.07. 03:04:47

Akkor én is hozzászólnék, ha megengeditek! Életemben kétszer szálltam ki autóból piros lámpánál. Egyik alkalom ez volt, míg a másik egy francia rendszámú autó, aminek nem égett a világítása és hiábba villogtam nem értette, hogy mit akarok. Természetesen Ő megköszönte. Többen itt azt mondták, hogy nem értem el semmit azzal, hogy kiszálltam a kocsiból. A történet vége valójában az volt, hogy ahogy a Budagyöngye irányába elengedett bennünket a lámpa, a srác beállt a buszmegállóba és elengedett engem, a taxit és a harmadik autót. Annyit legalább sikerült elérni, hogy aznap este hármunkat biztosan nem veszélyeztetett tovább.
Az, hogy ki mit gondol erről a kiszállok és "beszélgetek" dologról legyen mindenkinek az egyéni véleménye. Természetesen amikor kinyitottam az ajtót, akkor az illető édesannyára gondoltam, de mire elértem az autóig úgy éreztem, hogy meg lehet ezt normálisabb hangnemben is beszélni, mivel a szívritmus problémán kívül más kárt nem okozott. Nem, fogalmam nem volt, hogy a sötétben és sötétített ablakok mögött egy VIII. ker. "benszülött", vagy az említett 20kg-os srác ül-e. Mázlim volt. :) Nem, természetesen visszafogtam magam és nem röhögtem az arcába, amikor bocsánatot kért, de tényleg nehezemre esett, mert azt hittem, hogy valami elmebeteg állat fogja letekerni az ablakot, ezzel szemben egy megszeppent "kisfiú" ült a bal egyen. Elég szüreális dolog volt. Ezt aki nem élte át és nem vizuális típus, az nem fogja megérteni, hogy mitört tört fel belőlem MAJDNEM a röhögés. :) Mint mondtam intettem neki, hogy minden oké és mentem a dolgomra. Az egész szitu alatt a pulzusom akkor volt a legmagasabb, amikor a fékezések lejátszódtak, szóval nem, NEM verekedni akartam (mondtam, hogy 60kg vagyok, na jó 70) és nem, NEM csőkulccsal a kezemben ugrottam ki, mivel túl kicsi az autóm ahhoz, hogy ilyesmit tartsak az utastérben. :)
Megnyugtatok mindenkit, hogy több sztorim nincs és remélem a közeljövőben nem is lesz, így nem fárasztalak vele benneteket.
Mindenkinek nyugodt és balesetmentes közlekedést kívánok!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.08.07. 04:08:47

@jtrencsenyi : Ebben az esetben sztem ez helyes volt, ha megijedt akkor talán elkezdett működni az agya is. Lehet hogy segítettél neki elkerülni egy nagyobb balhét vagy balesetet.

tehenke 2008.08.07. 08:20:09

Amúgy tényleg fölösleges kiszálni. Egy baromnak úgy sem tudod elmondani, hogy barom, mert csak bezúzza érte az arcod. Ha az éde anyukája nem tanította meg, hogy: "Kisfiam, nem játszunk szórakozásból más életével" ,akkor Te már vajmi keveset tehetsz egy piros lámpa alatt.

gtsongor 2008.08.07. 09:03:59

BILLY

szerintem akkor sem változik semmi ha rászólnak, van annyira 'önérzetes' hogy nem törődik azzal mit mondanak mások... hiszen ő a király a saját világában

lwcolors 2008.08.07. 09:57:49

Mostanában egyszer szálltam ki a kocsiból, hogy előremenjek és megmondjam az előttem lévő Chevrolet (made in Korea) vezetőjének, hogy se világítás se index, se féklámpa nem világít a K-s rendszámú kocsiján, erre az első dolog, amit az ürge mondott, miután bekopogtam az ablakon: "Mit akarsz, hülye köcsög" Ürge ötven éves, 10 dioptriás szemüveggel, én 100 kg, majdnem kopasz. Lehet, hogy ez volt a baj?

jtrencsenyi 2008.08.07. 18:16:35

lwcolors: "Kultúrmagyar". Ennyi. :)












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása