Tamás egészen frusztrálttá vált a posztjaink olvasása közben, mert folyton mindenki a BMW-seket bántja, miközben az Audisokat ugyanúgy cseszteti a nép, de ennél is érdekesebb, hogy pont a suzukit hozza fel ellenpéldaként, mikor a suzukisokat gyakrabban éri inzultus a sok szájkaratebajnoktól. De tulajdonképpen miért is szeretjük annyira autómárka alapján osztályozni a vezetőket? Irigység? Kisebbrendűségi komplexus? Ha suzuki meg opel logóra pisilő kisfiús matrica ott virít a széthullás fázisában tartó Wartburgok és Moszkvics Alekok fenekén, miért nincs BMW-re pisilő kisfiú is? És különben is, ha mindig a levélíró a hülye, akkor most az nem pont egy BMW-s? No és vajon lesz annyi válasz kommentben, amennyi kérdést én most feltettem a bevezetőmben?
Már egy ideje rendszeresen olvasom a blog-ot, és egyre jobban zavar a BMW-sekre tett megjegyzések áradata, amelyek általában kommentekben megjelennek, mint negatív jelző. Régóta BMW-m van, nem új, de nem is régi, de semmiképp sem drágább, mint egy új Suzuki, csak talán izmosabb és biztonságosabb, még ha nem is a mi autónk.
Bár az autóm teljesítményéből és méretéből adódóan tehetném, de nem megyek városban 50-60-nál, városon kívül 90-100-nál, autópályán meg 140-nél gyorabban, mert egy hatalmas és kényelmes fotelban ülven nincs ingerenciám rá. A szabályokat hektikusan betartva közlekedem, nem villogtatok, nem szorítok le senkit az útról. És nem gondolnám, hogy a BMW-ben ülők szignifikánsan parasztabbak lennének, mint az egyéb autómárkák tulajdonosai.
Az egész mögött inkább irigységet érzek, pedig mint írtam, egy új Suzuki árából kijön egy ovodás korú BMW. Több százszor éltem át, hogy kisautók (értsd: fapados, kis cm3-is, életveszélyes futóművel és 0 teljesítménnyel rendelkező akciós új/fiatal autók) kocsijukat rakétának képzelő tulajdonosai az autójukhoz mérten életveszélyes módon előzgetnek, autópályán fél méteres követési távolsággal hátulról tolnak, majdnem leverik a tükröm, rám dudálnak, stb stb.
Azt hiszem paraszt felelőtlen vezetők vannak Opelban, Suzukiban, Toyotában és minden egyéb márkában is, érzésem szerint többen mint BMW-ben. Ez alapján kikérem magamnak, hogy a blogon a BMW márkanevet, mint a paraszt bunkó sofőr jelképét használjátok. Mert ez nem korrekt, és legkevésbé sem fedi a valóságot.
von Liechtenstein 2008.08.09. 08:06:24
sfdrake 2008.08.09. 08:27:56
BÉKA 2008.08.09. 08:37:33
Ottó 2008.08.09. 08:43:20
SLacc 2008.08.09. 09:05:33
SLacc 2008.08.09. 09:06:57
ha nagy autó gyorshajt, akkor "tahósofőr"
ha kisautó, akkor "birezmenni" meg "hogynyomjamán"
tzatziki 2008.08.09. 09:13:39
hétköznapi autós 2008.08.09. 09:14:24
teabore · http://valtozoidok.hu 2008.08.09. 09:19:06
tzatziki 2008.08.09. 09:28:40
kopaszfeketemercis 2008.08.09. 09:33:16
kopaszfeketemercis 2008.08.09. 09:35:17
RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.08.09. 09:41:55
ps3peter 2008.08.09. 09:51:11
ftibi 2008.08.09. 10:06:50
minci 2008.08.09. 10:09:36
ságára hagyatkoznom és meglepően sok BMW-és segít
a nők viszont az életük árán is akadályoznak.
Airnold · http://volvosagok.blog.hu/ 2008.08.09. 10:19:06
de messze a legbunkóbbak a Volvosok, a kocsiba nincs index, nem az ablaküveg nem látszik át, a táblákat meg nem ismerik
Kikérem magamnak minden volvós nevében...a volvós nem bunkó, hanem maximum feledékeny... :D
A szallito 2008.08.09. 10:23:25
Bobby Baccala 2008.08.09. 10:27:46
az a baj hogy itthon egy olyan réteg használja az audi/bmw/mercedes trio (a6_a8/5 széria/s osztály)autóit akik egyszerűen imidzsrombolók az adott márkáknak.
speciel az ilyen külföldről behozott, szétült, szétdohányzott, szakadt, többszázezret futott a6/5/s típusokból soha nem vennék, aki meg még manapság is ezt teszi, azt meg kiröhögöm :)
Roltii 2008.08.09. 10:34:39
160-200 a biztonságos?! nézzd már meg a magyar autóparkot, és az autópályán közlekedők átlagsebességét, meg hogy hány sávos autópályáink vannak. Nem vagy épeszű, ha ezt tartod normális sebességnek. Mai napig bármikor kijöhet eléd egy Swift 90-el, mert ő most előzni akar...200-ról nem fognak meg a fékeid...de majd egyszer talán te is rájössz erre, csak lehet hogy addigra alulról szagolod a violát..meg miattad még mások is..
ps3peter 2008.08.09. 10:43:56
Legyek bunkó? Az a Swift, amelyik 90-nel kijön elém meg is érdemli... Pontosan ugyanúgy sérti a kreszt, mint én, hiszen nem ismeri az elözés/elhaladás szabályait...
Amúgy meg mint írtam, akkor megyek így ha a körülmények megengedik. Nem a Pest környéki bevezetö szakaszokra gondoltam. Mentél már az M35-ön, vagy az M30-on? Vagy M1, M3 éjjel 2-kor? Néha percekig autót se látok.
Amúgy az esetek zömében Németországban közlekedek (itt élek), szerinted itt percenként halnak meg az emberek az autópályán?
Rong 2008.08.09. 11:12:48
Ez nekem fáááááj.
Mikrobi 2008.08.09. 11:33:59
eljárás tárgya 2008.08.09. 11:40:07
Ja a posztíró meg áljon ki egy körforgalom mellé és számolgassa a kifelé indexelő márkatársait. Tudod: aminek látnak, annak néznek.
VanekÚr 2008.08.09. 11:44:53
DEGEC 2008.08.09. 11:45:46
szvsz inkább egy bömös ódis, vagy mergás paraszt, mint egy zöld suzukis volt kalapos okoskodás.
www.alon.hu/blogs/media/tetthalalla.jpg
És ne felejtsük el hogy azért a suttyó fiatalok közül sokan kezdenek buzukival, astrával, akikből lesz a jövő béemvései.
subba.blog.hu/2006/12/18/kocsi_motor_feszites_stb_azaz_a_ray
Kopi3.14 2008.08.09. 11:47:15
Szintén kint élő ember.
trallala 2008.08.09. 11:47:23
ps3peter 2008.08.09. 11:52:12
"a 130-cal elözni probalot is le fogod söpörni az autopalyarol."
Nem fogom. Ez eddig 13 év és 500ezer km alatt nem sikerült...
"200-zal menve olyan, mintha 70-nel mennel el egy allo auto mellett."
Nem olyan. Próbáld ki. Föleg hogy a pályán az esetek többségében több száz méterre látsz mindent. Ha meg nem, akkor nem úgy megyek...
"Megjegyzem, Nemetorszagban, ahol szabad (többnyire) barmennyivel menni, nagyon keves a 200-zal repesztö BMW-s"
Több mint Magyarországon, söt nem is márkafüggö. Viszont itt is a körülményeken múlik, mint ahogy írtam is. Nem feltétlenül, és nem mindig...
"de az elötted szabalyosan elözö suzukist föleg nem"
Arról volt szó, hogy 90-nel jön ki a belsö sávba. Ez, bármennyire is szabályos (bár szerintem nem, hiszen nem teljesíti a "jelentös sebességkülönbség" fogalmát elözésnél) szerintem szimplán öngyilkosság.
mxplanet 2008.08.09. 11:52:42
ideje lesz leszállni már a bmw-s emberkékről.
DEGEC 2008.08.09. 11:55:04
zoeme 2008.08.09. 11:55:20
tbs1001 2008.08.09. 11:57:27
Nem a sebesség a probléma. Nem az autómárka. A tulajdonos, és a tulajdonos kompenzációja a sztereotípiának megfelelően befolyásolt márkaválasztással...
azlk 2008.08.09. 11:58:30
matyi10 (törölt) · http://matyi10.blogspot.com/ 2008.08.09. 11:59:16
pörgekalap 2008.08.09. 12:02:12
pgpetike 2008.08.09. 12:02:12
Azért általánosítunk, mert statisztikailag az általánosítás igaz. Persze, mint minden statisztikában, ebben is vannak kivételek (méghozzá akár százalékosan is kifejezhető mértékben), de nagy általánosságban az autód márkája, típusa meghatározza, hogy a tulajdonos milyen.
Ez egyszerű emberi túlélési ösztön. Tudod, hogy a kutya harap, a macska karmol. Persze vannak kivételek, de attól még az általánosítás igaz.
Ez a közlekedésben is segít meghatározni, hogy a másik autóshoz hogyan közeledj. Ha Suzukid van vagy Skoda Fabia-d, akkor azt nagy valószínűséggel nem azért vetted, mert az a legszebb és a szíved csücske, hanem mert többre nincs pénzed. Így lehet az, hogy abból a típusból alapvetően két csoport van: a kamikaze és a vezetni nem tudó. Az egyik megvette, majd azt hiszi övé a világ, mert "autója van". A másik éppenhogy kinyögte az autó kezdőrészletét, a törlesztő is alig fér bele, így benzinre - ezáltal rutinra - már nem futja. Értelemszerűen mindkettő veszélyes.
BMW-t, Mercedes-t, Audi-t az vesz, aki meg akarja mutatni, hogy ő "valaki". És ennek az utakon is rendszeresen eleget tesz, megmutatja, hogy őt nem lehet megregulázni. Ugyanez érvényes a terepjárósokra is.
Honda tulajdonosok állandó kisebbségi komplexussal küzdenek. Nekik kell elöl lenni, gyorsabbnak a másiknál, nanemár, hogy egy Hondát lenyomjanak. Hát így is közlekedik.
Valami érthetetlen módon a 323-as Mazda tulajdonosok nem tudnak vezetni és nem ismerik a tükröt. Tipikus KKV vezetők, akik megpróbálnak megfelelni a közlekedő létformának, aztán vagy sikerül vagy nem.
Volvo-t az vesz, aki a kényelemre és biztonságra törekedik, de nem baj ha ott az erő. A Volvo-sok szeretik azt érezni, hogy az autó mindentől megvéd, ezért lankad a figyelmük, hajlamosak egy-egy elsőbbségadást vagy jobbkezet nem észrevenni.
És sorolhatnám még. Hozzáteszem, hogy az itt felsorolt állításaim mindegyikére tudnék ellenpéldát felhozni, de alapvetően a mindennapi közlekedésben igaz. És így már előre meg tudod mondani, mire számíts, mi a veszélyforrás. Az általánosítás nem rossz, csak tudni kell, hogy nem 100%-osan igaz.
Nekem Volvo-m van. A Volvo-sok általában nem sietnek, kicsit kényelmesek. Én nem, én mindig késésben vagyok, így is megyek. De soha senkit nem veszélyeztetek (ez szintén Volvo-s mentalitás). Elvárom hogy tiszteljenek az utakon, de ne jobban, mint bárki mást. Ha sor van, nem pofátlankodunk. De kétszer annyira haragszom, ha valaki Volvo-val pofátlan, mintha BMW-vel. Abba a mentalitásba belefér - hozzá tartozik - de egy Volvo-s ezt nem engedheti meg magának. Ilyenkor szívem szerint előre mennék és megkérdezném, miért nem adja el és vesz helyette egy másik márkát.
Ne felháborodj ezen, ne akadj ki ezen, hanem kezdd el megfigyelni, hogy az egyes autómárkák tulajdonosai hogyan viselkednek az utakon. És közben legyél te a kivétel, az nem szégyen. Könnyebb elkerülni a vészhelyzeteket. Tudni fogod, hogy ha egy Suzuki elkezd a belsőből a csík felé közeledni, akkor bármikor becsúszhad eléd/rád, anélkül hogy látna. Hát fél szemedet rajta tartod. Ha egy Renault Twingo megy a közeledben, nem számítasz arra, hogy a tükörben látni fog téged, mert nagy valószínűséggel olyan nő, aki a tükröt csak sminkelésre használja. És ha kiderül, hogy a pasija vezeti az autót, akkor legalább hiába volt az óvatoskodás, de ezzel nem vesztettél semmit.
pörgekalap 2008.08.09. 12:08:23
Ha suzukit azert vesz valaki, mert nem futja tobbre, akkor nem lehet, hogy audit azert, mert futja? semmi koze a magamutogatasnak. egy suzukis is lehet extrem extrovertalt, csak mondjuk a csodas fejszamolo kepessegevel kerkedik, nem az autojaval.
Bambano 2008.08.09. 12:10:20
pörgekalap: a büntetés külön hatalmi ág Magyarországon, neked nincs jogod ilyesmire.
mxplanet 2008.08.09. 12:15:53
viszont a szarkazmust kedvelem;)
ps3peter 2008.08.09. 12:20:03
"BMW-t, Mercedes-t, Audi-t az vesz, aki meg akarja mutatni, hogy ő "valaki". És ennek az utakon is rendszeresen eleget tesz, megmutatja, hogy őt nem lehet megregulázni. Ugyanez érvényes a terepjárósokra is."
Hülyeség...
Én azért vettem BMW-t, mert rendszeresen megyek hosszú távokat autópályán, és ezt tartom erre a leginkább megfelelönek. Elötte Vectra C volt, az se volt lassabb, de közel se ilyen kényelmes.
A Suzukiról meg annyit, hogy a feleségemnek az van (új stift), mert városba azt tartottuk a legmegfelelöbbnek, és nem azért, mert nem telik nagyobbra, hanem mert nincs értelme nagyobbnak, meg ez tetszett neki.
Májk 2008.08.09. 13:39:33
ehhez raadasul itt kerestek onigazolast :)
nekem egy 270LE-s autom van, tud menni az is 200 folott. megis 130as tempomattal jarok. ha elozes kozben meg mogotttem jon egy hozzatok hasonlo paraszt aki villogtatassal kivan fekezni, hat szoktam lassitani is. igen, a bmwt es az audit a hozzatok hasonlo wannabe idiota gyerekek jaratjak le.
bar szerencsere egyik marka sem tetszik sem kivulrol (unalmasak), sem belulrol (fapadosak es kenylemetlenek). emiatt soha nem veszek belole. ti meg csak erositsetek tovabb a "bmwsek mind gyokerek" sztereotipiat.
jah, az "irigyseg + kisebbrenduseg szuli a sztereotipiakat" duma meg kezd uncsi lenni.
tessek elfogadni, hogy irigyseg nelkul is lehet tahozni egy tahot amennyiben az ugy viselkedik, mint egy taho es irigyseg nelkul is lehet azt mondani egy autora, hogy unalmas/fapados/csunya/akarmi, ha az adott ember szamara az unalmas/fapados/csunya/akarmi. mondanam, hogy ne gondolkodjatok ennyire szuklatokoruen, de nem teszem. minek? :)
ui: porgekalap, mo-n. 250el soha sehol nem lehet menni. csak jelzem.
Kangörény 2008.08.09. 13:41:16
csalány 2008.08.09. 13:51:04
Na akkor aztán lehet húzni a strigulákat, hogy milyen típusú autók száguldanak ott el....
etilén 2008.08.09. 13:52:29
"ui: porgekalap, mo-n. 250el soha sehol nem lehet menni. csak jelzem."
Számtalan versenypályán mehetsz ennyivel :)
Bastie (törölt) · http://www.hirmax.net/ 2008.08.09. 13:54:01
NRGi 2008.08.09. 13:54:11
Még annyit tennék hozzá, hogy nem mindenki az autójával akarja megmutatni, hogy ő "kicsoda". Én pl. sokkal olcsóbb autóval járok, mint amit megengedhetnék magamnak, és úgy vagyok vele, hogy teszek arra, ki mit gondol rólam az autóm alapján - nem számít a véleményük. Nem fogok azért több pénzt költeni, hogy a sok majom többnek nézzen. Inkább másra költöm a pénzem. Amúgy meg imádok vezetni, és a jelenlegi autóm is nyújt annyi örömöt, amennyi kell. Ha meg az ember szabályosan vezet, netalántál a fogyasztásra is ügyel és még a baleseteket, fölösleges stresszt (pl. 50 cm-re az előtte haladó mögött megy és 0.1 us alatt reagál a féklámpa villanására) is el akarja kerülni, akkor egyenesen értelmetlen kifejezetten drága és nagyteljesítményű autót venni, legalábbis városba.
pörgekalap 2008.08.09. 13:55:04
lehet, hogy en egy siman feltunesi viszketegseggel megaldott faszkalap vagyok
ehhez raadasul itt keresek onigazolast (miert a smile?), de annal gusztustalanabb viselkedest, mint amikor valakit utolerek es az elkezd fekezgetni, nehezen tudok elkepzelni. Oknelkuli villogtatasrol nem volt szo. Eddig. Egyebkent jobbrol elozok. a vegen meg kiegnek az izzoim.
Lehet menni 250-nel. Nem szabad.
Bambano
:), de jolesik.
hoseman 2008.08.09. 13:57:52
Bastie (törölt) · http://www.hirmax.net/ 2008.08.09. 13:58:51
Pedig de.
Egyébként az egész poszt nagy hülyeség. Toyotás vagyok. Mit fikázod a Toyotásokat? Én is kezdjek el hisztizni, hogy "A szemét BMW-sek miért fikázzák a Toyotásokat?"
Légy szíves nőjél fel.
A.Kárki 2008.08.09. 14:00:39
A szutyukisok között inkább az idióták arányát lenne érdemes firtatni.
Ezért, és nyilván nem véletlenül van az általánosítás.
Irigység? Nem. A többség, aki bunkónak találja a három márka vezetőit, akkor sem venné/veszi, ha lenne/van rá. Ezen márkák csak a bunkóknál státuszszimbólum (legalábbis azt hiszik csökött agyukkal). Mára már csak a nevük (semmi egyéb) maradt meg. Méghozzá a bunkó jelzővel társítva (jogosan)
Én és sok ismerősöm pl. ezen okok miatt sem a trió modelljeivel jár. És nem azért, mert nem lehetne.
Ubul11 2008.08.09. 14:01:09
Úgyhogy pgpetike eressz le menj egy kört a ház körül és ne általánosíts!
hoseman 2008.08.09. 14:05:22
Húú apám!! De csodálatos társaságnak vagy a tagja..Úúúgy irígyellek!! nyugtass már meg hogy kóla helyett ugye márkát isztok..(?)
Sved1K 2008.08.09. 14:08:13
Májk 2008.08.09. 14:08:36
ps3peter 2008.08.09. 14:10:32
"mo-n. 250el soha sehol nem lehet menni. csak jelzem"
Te hülye vagy. Csak jelzem.
pörgekalap 2008.08.09. 14:13:27
malterosláda 2008.08.09. 14:14:43
www.youtube.com/watch?v=jQou0X8ORUM&NR=1
foolproof 2008.08.09. 14:18:47
hoseman 2008.08.09. 14:18:53
Szumi 2008.08.09. 14:18:56
Te egy állat vagy. Egy irigy fasz. Mert az egész életed nem ér annyit, mint egy jobb autó. Az fel sem merül a csökött agyadban, hogy valakinek pl. tetszik egy BMW, Audi, vagy Mercedes. Te, aki max. akkor ülsz egy S Merciben, ha stoppolsz és felvesznek, vagy ha autómosóban keccsölsz. Majd pont Te fogod kinyilvánítani az alapigazságokat és felmérni az emberiség bunkóságát autóinak alapján! Hülyegyerek....
okzazó 2008.08.09. 14:18:58
Májk
"mo-n. 250el soha sehol nem lehet menni. csak jelzem"
Te hülye vagy. Csak jelzem."
A Pannonringen, a vezetéstechnikai iskolában lehet. Csak jelzem.
Tévedtél. Csak jelzem
Májk 2008.08.09. 14:19:25
ki beszelt "fekezGet"-esrol? en lassitast mondtam. lab gazrol valo elvetelerol. ambator ez tokeletesen mindegy, mert 150-60-70+ nel ha jon mogottem az okos es en kozben elozok, mindenkepp fekzenie kell. nagyot.
pörgekalap 2008.08.09. 14:19:49
www.youtube.com/watch?v=0nZRtOthsVA&fea
vazzeeee 2008.08.09. 14:20:44
Vazz én lszérvek alapján,
1. hány évre veszem.
2. mire akarom használni? kombi/kabrio/sedan
3. én vagy a feleségem vezeti?
4. éves kmer futás/ksg diesel/benzin
5. Mennyi pénzem van? én nem mennyi törlesztőt tudok kifizetni
6. felszereltség
7. van e ilyen a piacon.
A mostani kocsimat 1 évig kerestem.
Akkor most én vagyok e a drid?
de ahgy elnézem devót kellett volna vennem mert azt nem fikazza senki.
Májk 2008.08.09. 14:22:58
kozuton valo kozlekedesrol van szo.
Szumi 2008.08.09. 14:23:30
Ha az AUDI, BMW, MERCEDES unalmas, akkor a TOYOTA az mi, hahahahahaha!
Van Toyotám is, Mercedes kettő is, de hogy a TOYOTA lenne jobb, vagy szebb!!!! A mercikhez képest teherautó. De ezt honnan is tudnád.
Szumi 2008.08.09. 14:25:05
Ha kevés pénzem lenne, én Suzukit vennék.
ps3peter 2008.08.09. 14:25:25
Szerintem ezt nem nekem szántad. :)
Van egy kis különbség a lehet és a szabad közt.
trallala 2008.08.09. 14:25:57
Mo-on sajnos nem sok olyan ember van, aki tetszés szerint vesz kocsit, inkább azt nézi, meddig mehet anyagilag.
Ha valaki egysávos körforgalomban balra indexel, akkor is kiröhögöm, ha 50 millás, és akkor is, ha 50 ezres autója van.
okzazó 2008.08.09. 14:28:00
Persze, hogy nem, de látod-látod, akinek szólt volna, nem érti. Róluk ennyit.
trallala 2008.08.09. 14:31:01
Szumi 2008.08.09. 14:31:36
A Toyotát félrecímeztem asszem . bocs
Tehát az a véleményetek, hogy a bunkóbb embereknek van több pénzük, ezért vannak jobb autóik ( na jó, drágább), vagyis, ha valaki drágább autót akar, akkor először bunkónak kell lennie - vagy fordítva, előbb lesz pénz és az hozza a bunkóságot, esetleg a bunkóságot is pénzért adják - vagy beleszerelik ezekbe az autókba.....
Májk 2008.08.09. 14:34:14
igen, nem tudom milyen a toyota a mercihez kepest. nem is fogom tudni soha. a toyota iszonyat messze all tolem. elobb lesz bmwm mint toyotam, pedig bmwm sem lesz soha :)
_-_- 2008.08.09. 14:35:07
"Azt kell eszrevenni, hogy sokan ugy erzik, beultek a presztizsautojukba, es innentol ovek a vilag"
Ennek az embertípusnak nem kell a presztízsautójába ülnie ehhez, egyébként is így gondolja. És kis hazánk viszonyait tekintve kb. igaza is van.
foolproof 2008.08.09. 14:37:00
Van egy kinai kozmondas: "Akit gyulolsz, ne kivanj neki semmi rosszat. Csak azt, hogy olyan korban es helyen kelljen elnie, ahol a regi szabalyok mar eltuntek, az ujak viszont meg nem alakultak ki."
Draga hazam, teged ki atkozott meg ennyire?
Zsola777 2008.08.09. 14:41:29
A megoldás egyszerű: el kell kérni a rendőrség statiszikáját arról, pontosan hány, milyen járművet vezető sofőr okozott balesetet - bizonyítottan -, és mennyi az országban futó autók jelenlegi száma.
A kettő hányadosa megmutatja, hogy mekkora az adott típuson belül a károkozók aránya, ami valószínűleg korellál a bunkó vezetési stílusból származó hátránnyal (vagy előnnyel?).
Mi több, a rendőrök által indított eljárások, bírságok mennyiségével is számolni kellene, így kiderülne, a zsaruk pikkelnek-e egy adott típusra :)
Várom a következő bejegyzést, ha utánanéztetek! Köszi mindenki nevében!
sut 2008.08.09. 14:44:01
Maddog 2008.08.09. 14:45:11
Bálint E 2008.08.09. 14:45:15
Kifejezetten megmosolyogtató az is, amikor mögém kerül egy, addig nyomja a gázt amíg nem tud megelőzni, valahogy mindegyikben mintha valamilyen versenyszellem lenne.
Audim van, középkategóriás, megfelelő motorizációval, de soha nem éreztem ingerenciát arra, hogy mások és a magam életét kockáztassam pár másodperc előnyért.
Felmerült bennem, hogy talán a BMW ülései hosszú távon kényelmetlenek (bár nem hiszem) és az összes ezért rohan annyira, mert különben nem értem, hogy 1-2 perc előny, amit abszurd szituációkban "összeszed" megéri-e, hogy az életével kockáztasson.
1x találkoztam egy BMW 3-as kupéval, ami nyugodtan tudott menni az úton. Jó, 1.6-os volt.
trallala 2008.08.09. 14:48:11
Mindenki nevében köszönöm, hogy valami félelmetes magasságból letekintesz ránk, porban csúszókra. Köszönöm, hogy kimondtad a nagy bölcsességet.
A Simca típust vezetőkről mi a véleményed?
Májk 2008.08.09. 14:48:59
min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2008.08.09. 14:49:25
Zsola777 2008.08.09. 14:56:20
Viccess vagy amúgy, nem ismétlem önmagam :P
Májk: igaz, jogos kérdés, építő jellegű. Ezt tényleg nem lehet kimutatni, és tényleg nem tudjuk, hogy típusonként, keresetenként mennyi a vesztegetési hajlandóság. Ez sajnos mérési hiba, amivel meg lehet próbálni számolni valahogy, pl. idő vagy hely szerint. Esetleg feldobni egy kérdőívet, hogy ki vesztegetett meg rendőrt, és milyen kocsija van :)
Egyéb kérdés, porban csúszók? ;)
audis 2008.08.09. 14:56:22
aribazsy 2008.08.09. 15:01:06
Van egy nagyon jo rovid, es atfogo "szolas" ami jellezmi a markat:
"A BMW nem auto hanem jellemhiba!"
Májk 2008.08.09. 15:02:23
nyo 2008.08.09. 15:02:44
Ha akartam volna sem tudtam volna 90-nél többel menni, így betartottam végig a sebességkorlátozásokat.
Annyi emberség azért szorult belém, hogy akik meg akartak előzni, azokat lehúzódással segítettem, aki nagyon bizonytalan volt, annak indexeltem is, hogy nosza menj.
Lehet tippelni hányan előztek le, és hányan vették a fáradságot hogy megköszönjék, hogy nem ragadtak be mögém.
1, azaz egy merci sofőrje köszönte meg....
Phoenix 2008.08.09. 15:04:46
akira2 2008.08.09. 15:06:05
Nagyjából egyetértek veled.
nekem 7. éve 3-as limuzinom van, a feleségemnek pedig 5-ös, az a családi autó, az még egy picivel biztonságosabb, ezért. Ha beférne a garázsba 7-essel járna, mert az még annál is biztonságosabb. A 7 éves 3-as limuzint pedig nem cserélem le, mert még mindig nagyon jó, nagyon szép és a felét sem adják érte a piacon, mint amennyit valójában ér. Ha mágis cserélnék, akkor egy 6 hengeres kupéra cserélném - mert az még jobban tetszik -, amit lehet én is egy évig fogok keresni, hacsak nem azt is újonnan venném, mint eddig minden autómat.
6 hengerest, de nem 335-öst, vagy 330-ast, henm 325-öst, mert ugyan az is 3 literes, de az van a legkevésbé "kihegyezve", az gyakorlatilag örökéletű egy kupé kasszériával. Az autót hosszú távra veszem, sokat megyek vele, de nem a szervízbe akarok járni feszt, ezért soha nem lesz dízelem és soha nem lesz feltöltős autóm. A benzines károsanyag kibocsájtása pedig meg sem közelíti a dízelekét, nálam ez sem mellékes...
Ha valaki gyorsabban jön mögöttem, azt szeretem ha sokkal gyorsabban jön, mert akkor csak egy pár másodpercre kell lehúzódnom, hogy fékezés nélkül meg tudjon előzni. Viszont ha én megyek gyorsabban másoknál, ugyanezt várom el. Ha alig megy gyorsabban a belső sávban előttem, mint a külsőben a többiek, akkor elvárom, hogy lehúzódjon. Ha közeledem hozzá és nem húzódik le magától, akkor villantok egyet. Aztán még egyet. Aztán kiteszem az indexet, jelezve, hogy előzésben lennék, mint ahogy ezt a KRESZ is előírja. Érdekes módon, külföldön már az első villantásnál lemegy az autósok 90%-a, ha valaki mégis elbambulna, a második villantásra, de legkésőbb az indexelésre "felébred", és bocsánatot kérve hogy nem figyelt, húzódik le...
Ezt itthon kevésbé tapasztalom..., gyakran még dudálni is kell, mire belenéz a tükörbe. A visszapillantó tükör használata vélhetően nem túl divatos itthon... :)
Ja, ha valaki lehúzódik és elenged, azt minden esetben megköszönöm 3 elekadásjelző villantással...
A baráti körömben szinte mindenki BMW-s, és egyikőjük sem bunkó, egyszerűen csak azért, mert volt már más márkájú autójuk is, a BMW meggyőzőbb volt minden szempontból... :)
Jimbó 2008.08.09. 15:07:52
A világ szinte megszünik létezni.
Abban viszont énis igazat adok hogy rengeteg márkatárs felelőtlen, attól hogy ilyen autód van, a fizika törvényei ugyanugy hatnak rád is.
láttam már én is olyat hogy 130al előztek le egy 5össel essőben a vasutiátjárón. Az ilyen autó felelősségel jár, meg kell tanulni vele bánni, és én azon a véleményen vagyok hogy ahol lehet menni ott menj, ahol meg nem ott teljesen mindegy hogy BMW, AUDI, MERCI, vagy bármi más van alattad inkább vezess okosan.
Amanitin 2008.08.09. 15:09:04
akira2 2008.08.09. 15:13:45
"A BMW nem auto hanem jellemhiba!"
Ezt a szólást még sosem hallottam, szerintem nem is lehet túl elterjedt...
Viszont még sosem találkoztam olyan emberrel, aki - ha vezetett néhány napig BMW-t - akkor azt mondta volna, hogy neki az nem teszik. Kifogásokat persze hallottam, hogy szűk, meg hátsókerekes (ami sztem egyébként előny, soha nem vennék már elsőkerekes autót), meg drága, meg sokat fogyaszt...
Ebből max. az igaz, hogy drága, de hát senki nem mondta, hogy a valóban jót olcsón is lehet kapni...
A 3-as BMW-ről pedig annyit, hogy Németországban évek óta vezeti az eladási statisztikákat, semmmiből, még Mercedesből, Audiból, de még Suzukiból sem adnak el annyit, mint a 3-as BMW-ből.
Ja, ők meg is tudják fizetni a jót....
Zsolesz 2008.08.09. 15:18:56
Zsolesz 2008.08.09. 15:23:08
Amanitin 2008.08.09. 15:25:36
ez hülyeség. A 3-as bmw a harmadik a golf és a passat után.
Továbbá a kategóriájában vezet ugyan, de a C merci és az A4 is gyakorlatilag kerekítési hibán belül vannak (kb 100-85-80). Szó nincs dominanciáról.
Ubul11 2008.08.09. 15:27:58
márkához kötve.20 évvel ezelőtt aki Bmw vel
v Mercedessel járt,azt irigykedve nézték és álmodoztak,hogy majd egyszer hátha nekünk is...Ma meg jobb híján egymást basztatjuk a baromságokkal...
Bolond a világ én mondom...
qrbli 2008.08.09. 15:28:52
Dr. Mikola István 2008.08.09. 15:31:38
Igazatok van ! Le kell szarni a kreszt és nyomni neki ami belefér ! Mindenhol ! De főleg az autópályán és letolni az azonos kategóriájú bunkót !
Mondom ezt azért mert ma magyarországon katasztrófális az egészségügyi helyzet ! Kevés a donor ! Úgyhogy hajrá !!!
A nemzet doktora !
DEGEC 2008.08.09. 15:36:19
Akkor te még nem ültél egy jó Alfában......:-D
de szvsz felesleges boncolgatni melyik a legjobb autó, mert mindenkinek az amit vett, illetve az ember általában olyat vesz ami neki árban, felszereltségbe, fogy, mértetben a legmegfelelőbb...
nem vagyunk egyformák, és nem is lenne jó ha azok lennénk.
mxplanet 2008.08.09. 15:40:55
ps3peter 2008.08.09. 15:44:33
Azt hittem a doktori cím elérése feltételez némi intelligenciát (pl. szövegértés). Hmmm... Tévedtem.
A nemzet doktora! Hát persze...
pgpetike 2008.08.09. 15:50:06
Igen, van aki azért vesz suzukit, mert a városba jó. De ez az esetek kis hányada. Aki céges autóként veszi, hogy az alkalmazottnak jó lesz, az vegye tudomásul, hogy kamikaze suzukist adott az utaknak. Vajon melyik az az alkalmazott, amelyik úgy vigyáz a kapott céges verdára, mint a sajátjára ("a cégé, engem nem érdekel"). És máris eljutottunk a hasonló mentalitású kisteherautósokhoz. Azoktól tartok a legjobban. Nagy is, nehézkes is, rombol is, és ráadásul a sofőrök szarnak rá.
És tény, hogy a BMW az Audi, a Mercedes, sőt az egyéb prémium márkák sem azért tolják le a kispolákot az útról, mert úri kedvük úgy tartja, hanem azért mert egészen más a sebességérzet. De a kispolákban az érzés még ugyanaz marad: letoltak, menekülök, mert leborít az útról.
Igen, tök jó lenne, ha mindenki a célnak megfelelő autót vásárolna. De vajon mi a pontos célja annak, aki városi használatra terepjárónak álcázott autót vesz? Áruszállításra alkalmatlan, parkolni nehéz vele, fogyasztása nem optimális, erdőbe, szántóföldre alkalmatlan. Egyetlen dologra alkalmas: megmutatni, hogy ő valaki, és ő az erősebb.
Amíg nincs közlekedési morál, amíg 30 óra vezetéssel jogosítványt lehet szerezni, amíg az egyes autósok lelkiismeretére lesz bízva a buszsáv felhasználása, addig igenis van érvénye az általánosításnak.
Aki pedig egy kamionnal nem vigyáz, mert nem általánosít, hogy a kamionosok nem látnak (nem önhibájukból, de a fülke mellett jobb oldalt autóva tudd, hogy semmit nem lát belőled), az hülye és előbb-utóbb a kamion alatt találja magát. Persze lesz kivétel, mert vanak eszközök rá.
Aki nem általánosít, hogy a gesztikuláltan magyarázó, telefonáló sofőr nem figyel, az előbb-utóbb csattani fog egy ilyennel.
Aki nem általánosít, hogy a szőke cicababa nem használja a tükröt, az könnyen felkenődhet a padkára egy ilyen miatt. És ha mégis használja??? Akkor mi van: legfeljebb tévedtél, de mindenképpen megúsztál egy attrakciót. Ő lesz a kivétel.
De a lényegen nem változtat az egész. Ma az autózás szimpla túlélési verseny. És ha túl akarod élni, nem árt megfigyelni a típushibákat, amik egy jó része bizony márkafüggő. Engem még soha nem akart sávváltás közben összetörni prémiummárka (kivéve a sávelfogyós pofátlankodást, de az más tészta), suzuki vagy mazda rendszeres. Parkolóban soha nem aggódom az autó miatt, ha egy ilyen nagy kategóriájú autó tolat felém. Egyrészt ő a drágább, másrészt valószínű van benne parkradar. De ha ezt egy Twingo vagy Suzuki vagy A merci teszi női sofőrrel, bizony félek.
És legyen ellenpélda is: valahogy autópályán nem szoktak letolni 130 körül Suzukival, de Audi és BMW márkatulajdonosok előszeretettel megteszik, még akkor is, ha látják, hogy esélyem sincs jobbra húzódni, vagy gyorsabban menni.
És nem tartom magam bunkónak (nem szokásom mozgáskorlátozott helyen várakozni, megállni, nem szoktam buszsávban autózni, nem szoktam bepofátlankodni, dogóban kereszteződés közepére állni, gyalogost nem átengedni és sorolhatnám), de pl E36-os BMW-t még esetleg vennék is, ha a BMW-s ismerőseim nem hordanák le a sárga földig az elektronikát. Így én is egy kivétel lennék a BMW-s csapatban, de attól az állítás még nagy általánosságban igaz maradna.
Dr. Mikola István 2008.08.09. 15:55:05
Most per pillanat vesére lenne sürgősen szükségünk ...és van egy sürgösségi kocsi az M3-n. Megtennéd , hogy Kb. Gyöngyös magasságában lecheckolnád müködik a még a gázpedál ...;)
Ja és a bizt. övet nem kell bekötni, olyan ódivatú dolog egy ilyen fasza csávónak mint te vagy ...
Sürgős lenne a vese ...Úgy hogy nyomjad neki ..
mxplanet 2008.08.09. 15:56:46
XSun (törölt) 2008.08.09. 15:57:22
Bizony az ember esendő lélek lásd:
totalbike.hu/tesztek/vfr08/
A nagy kaszni nagy motor sok sok légzsák és a sok 3 betűs kütyü elhiteti az emberrel hogy ő egy tankkal megy ami simán megy 240-et de neki nem lehet baja. Erre még rátesz egy lapáttal a jó futómű jó hangszigetelés így aztán a 150 -es tempónál úgy suhan mint buzukival 50-el.
Csak akkor van bökkenő amikor repeszt a kolléga kétszázzal aztán beleszalad egy nyergesvontató seggébe amint egymást előzik a sztrádán 5 km hosszan.
Szóval a fő baj hogy az AUTÓ az bizony többet tud mint a tulaj. Ahhoz hogy a sok sok pacis verdával szabályosan közlekedjen a delikvens IQ meg önuralom kellene (ami meg nincs).
Ugyanakkor van a dolgoknak egy másik aspektusa is.
Szerintetek aki vesz egy vasat 240 pacis motorral az biztos azért veszi hogy biztonságosabban meg tudja előzni a sóderszállító teherautót hogy aztán 92 -vel menjen tovább.
Ugye ezt senki nem hiszi el....
Májk 2008.08.09. 15:59:21
azert ez egy jo nagy baromsag. a tobbivel kb egyetertek.
Májk 2008.08.09. 16:00:55
ps3peter 2008.08.09. 16:14:44
"Sürgős lenne a vese ...Úgy hogy nyomjad neki .."
Ha tényleg doktor lennél, tudnád, hogy mennyi és milyen feltételnek kell teljesülnie egy sikeres veseátültetéshez, és nem írnál ekkora baromságokat.
Valahogy nem szeretnék a beteged lenni még megfázással sem...
XSun (törölt) 2008.08.09. 16:19:44
Májd barátom de gondolom ugyanaz a kaszni van többféle motorral is.
Az egyik ismerősöm gondolom nem véletlenül válsztottal az X3 -ba a legnagyobb motort amit csak kapni lehet bele.
Ja és az ismerősöm nem a himaláján lakik hogy azért lenne neki az erős motor a verdába.. :D
XSun (törölt) 2008.08.09. 16:26:16
Na szóval az ismerősömnek egy 286 pacis motor figyel az X3-ban, pedig ahogy nézem kapható 150 lovas motorral is. Nyilván a 150 paci vidáman elviszi 130-al de még 150-el is.
De legyünk bőkezőbbek nagy vas nagy súly ott van a sima 3.0d 218 pacival.
Bobby Baccala 2008.08.09. 16:37:45
dr mikola csak viccelt :)
tudod ő volt a fidesz eü minisztere...és néha úgy is nevezik hogy a nemzet doktora :)
ps3peter 2008.08.09. 16:40:01
nembmws 2008.08.09. 16:45:10
NEM a BMW/s a bunkó!!!
Hanem az, aki
-kanyarodósávból egyenesen megy tovább leelőzve a nyugodtan sorukra váró közlekedőtársait
-indexhasználat nélkül közlekedit pl. sávotvált/kanyarodik
-aki simán ráhajt a zebrára ha egy gyalogos már lelépett
-aki mások testi épségét veszélyezteti szabálytalan közlekedése által
stb...
Mindezek nem feltétlen a BMW-t vezetőkre, hanem másokra is jellemzőek.
Zöldfül · http://zoldful.blog.hu 2008.08.09. 17:00:54
Szerintem:
1. Nem lehet teljesen autómárka szerint osztályozni a bunkóságot általában, mint kiindulás, de azt se hinném, hogy egyenlően oszlanának meg a szabályosan és a szabyáltalanul, bunkón közlekedők minden gyártó járműveinél.
2. Személyes tapasztalatom azt mutatja, hogy agresszív, tolakodó vezetési stílust tekintve az Audi-BMW-Merci hármas (ebben a sorrendben) valóban számarányánál felülreprezentáltabb. Úgy érten, hogy mondjuk 10 autósból a fenti márkák közül mondjuk jó eséllyel 6-7 agresszív bunkó, míg a többi autónál ez az arány kisebb. Ez persze csak szubjektív benyomás.
3. Mivel tisztában vagyok vele, hogy ez nem csak azért van, mert ezek az autók annyival gyorsabbak lennének (egy mai átlagos tipus a fentiekből nem jelentősen nagyobb teljesítményű szerintem egy hasonló kategóriájú más márkájú átlagautóhoz képest), azt kell gondoljam, hogy valami köze azért van a márkaimidzshez.
4. Most ezzel hazabeszélek, és megint csak szubjektív tapasztalat, de például Saab-nál a minimális teljesítmény 150 LE-nél kezdődik, az átlag Saab pedig 180 LE körül van, minimum kétliteres turbómotorral. Tehát az átlag hazai autóknál jelentősen jobban megy.
Ennek ellenére mégse tipikus, hogy Saabokkal tolnának le másokat rendszeresen, vagy vezetnének agresszív köcsög módjára. Eleve Saabot azért vesznek a legtöbben, mert pontosan az említett germán hármas képviselte stílustól akarnak különbözni. De láttam már én is agresszív Saabost, ezt is elismerem, viszont számarányában jóbal kevesebbet, mint az említett márkák közt.
A saját autóm még a Saabok közt is meglehetősen izmos darab (kb. ugyanazt tudja, mint a legerősebb csúcsmodelljük), és sokkal inkább alkalmas lenne ún. "büntető, alázó" funkcióra, mint azt pl. a Totálcar Népítéletben sok autónál büszkén harsogja a szánalmas tulajdonosa, csak éppen szerintem az autót nem szabad ilyen módon használni, és eszembe se jut azért bunkóskodni, tolni másokat, vagy legyorsulós játszani közúton, mert lassabbak (vagy lassabbnak tűnnek) nálam.
egy3asbmws 2008.08.09. 17:10:06
Én próbálok előzékenyen vezetni (ez nem azt jelenti, hogy mindenkit megelőzök:), és azt veszem észre, hogy bizony az emberek meglepődnek azon, ha gond nélkül beengedek bárkit, aki be akar elém sorolni, megköszönöm, ha beengednek, lassítok a zebrán akkor is, ha még nem lépett le a puhatestű, ha lelépett, akkor megállok (ha ilyenkor elmegy valaki szemben a zebrán mellettem, akkor arra ordítok, mint a sakál :))
Pedig BMW-m van. Hogy lehet ez? Rosszul választottam autót, és Suzukit kellett volna vennem?
És mi a helyzet a kalapos skodásokkal, kérem?
Meg a sárga tuning-seatosokkal, akik olyan vidáman előznek a záróvonalon 50-es táblánál 70-80-nal, hogy öröm nézni, csak azért, hogy utána 1 utcával arrébb letérjenek?
Na, azok nem bunkók? Kérem! Hagyjuk mán a hülyeséget!
Nem az autó minősíti a sofőrt, hanem a sofőr!
Abból pedig sok a paraszt, márkától hótt-függetlenül.
Uff, én beszéltem.
sq 2008.08.09. 17:12:49
Bimmerz 2008.08.09. 17:21:07
Nézd meg ha mész a városban mivan? Öregek kapaszkodnak a kormányba 40 nél belsősávban. Fiatalok a külsőben 100-al mennek. Melyik a jobb?... BMW nem arról szól mint a többinél hogy eljuss a-pontból b-pontba, hanem élvezd a vezetést.
Sok bmw-s leszarja hogy a többi autós mit gondol róla hisz nem neki akar megfelelni. 5másodpercig szól az ismerettség, amig meglátja a bmw-t és amig a bmw otthagyja. Fiatalok vegyenek csak civic, suzuki, vw és azt szépitgessék jól áll az nekik és vagánykodva nyomják a zenét a kocsiba. A Suzukisok meg foglalkozzanak azzal hogy ne 50 el menjenek a belsősávban. A Nemnormális kurvák/táncosnők/ribancok pedig azzal, hogy a kicsi Smartal ne előzgessenek orba szájba mert egy bringás is fellöki azt a kicsi szar kocsit azt repül a kocsijával amerre lát.
BMW power.
lacip 2008.08.09. 17:29:20
A béemvéseket én sem szeretem, mert nagyon is helytállóak a leírt előítéletek velük kapcsolatban. Igaz, ez sajnos elmondható lenne a Mercisek jó részéről is - de azért messze nem olyan nagy arányban.
IQ problémám talán nincs olyan veszélyes mértékben, mert Mensa HungarIQa tag vagyok jó ideje:)
Szándékosan kicsit provokatív amit írtam, de vállalom:) Egyszer élünk és nem mindegy hogyan.
petty 2008.08.09. 17:34:39
ha már bmw: - piros lámpánál belénk jött egy autómata váltós bmwt vezető nő. amikor kiszálltunk mondta, hogy a féket akarta nyomni. hát úgy látszik jobb lett volna, hogy ha 1 pedál van abban az autóban..
- autópályán egy bmws villogtatott ránk amikor előzni akartunk egy teherautót, hogy nehogy elé menjünk, pedig jókora távolságra volt tőlünk. bőven be lehetett volna fejezni az előzést úgy,hogy fékeznie sem kellett volna. természetesen ezek után nem kapkodtuk el az előzést az a szerencsétlen meg mellénk állt és ránk akarta húzni a majdnem 8milliós autóját.. :)
Szumi 2008.08.09. 17:37:38
Sok fikázó: ha megláttok egy jobb (drágább) autót, mint a ztietek, automatikusan utálni kezditek, ha még meg is előz titeket, akor meg írtok ide a blogba. Szánalmas életforma, hagyjatok fel vele.
petty 2008.08.09. 17:42:15
Szumi 2008.08.09. 17:42:16
tra lala 2008.08.09. 17:43:22
Zöldfül · http://zoldful.blog.hu 2008.08.09. 17:43:48
"180-200-al megyek a belső sávban és elvárom, hogy mindenki időben takarodjon az utamból"
"Egyszer élünk és nem mindegy hogyan."
Inkább az a nem mindegy, meddig. Főleg, ha más életével játszol.
Szumi 2008.08.09. 17:43:59
tyberius 2008.08.09. 17:48:50
RedRiot 2008.08.09. 17:51:36
Pl. önmagában a BMW-vel még nincs semmi baj. De ha egy 15 év körüli 3-as bömbit látok magam előtt, K-s rendszám, egyik hátsó izzó kiégve, nincs két egyforma színű elem az autón, sofőr a mélybe lecsúszva/középre behúzódva pózban ül a kocsiban, lágy duc-duc muzsika szűrődik ki a gépből - vmire azért már mindenkiben kialakul, hogyan is közlekedik egy ilyen autó.
Ugyanakkor óvatosabban vezetek akkor is, ha az előttem 41-el haladó csillogóra suvickolt Renault Thaliában a B1-en egy szőrmesapkás fej, jobb oldalon egy ősz buksi sziluettjét vélem felfedezni. :)))
Vannak még a kisgengszterek: 15 év körüli német luxuslimók: BMW 750i, régi A8, bálna S-Merci - lepattant, széttaposott állapotban, karcos fényezés, feketére mattult fényszórók (esetleg kínaipiacos, gagyixenon), de 17 collos felni, és krómhatású rencámkeret, meg "nagyzene" az van. Azért általában ők sem az udvarias és defenzív vezetés zászlóvivői, lássuk be.
Mindent összegezve nem lehet azt mondani hogy a agresszív béemvések vagy a idióta szuzukisok - minden márkát vehetnek hülyék is, nem tiltja a törvény, csak figyelnünk kell a leleplező külső jelekre.
Szumi 2008.08.09. 17:52:54
Szumi 2008.08.09. 17:56:24
postás 2008.08.09. 18:01:45
Kenedy1 2008.08.09. 18:08:34
Rengeteg mindent láttam már az úton,meg kell,hogy mondjam a Swiftesek és a passatosok vannak a legtöbben személy szerint akik fölöslegesen keménykednek pár méterért alilg kerülve el egy-egy balesetet!!! A Swiftes is néha direkt erőlködik hogy megelőzzön egy olyan szar buckás úton ahol a csodálkoztam hogy szállt el. Ezek azok a dolgok amikbe soha nem megyek bele..
Bimmer Gábor 2008.08.09. 18:24:25
tra lala 2008.08.09. 18:30:59
akira2 2008.08.09. 18:31:51
Tudod, hogy miért nem köszönnek egymásnak az alfások ebédidőben?
Mert reggel már találkoztak a szervízben... :)
De a viccet félretéve, vezettem Alfát, lehet, hogy egyszer veszek is egyet. De nem a mai tipusokból, hanem pl. egy régi spidert, pirosat. Vagy egy jövőbeli modellt, ha tényleg jó lesz, és ha végre visszatérnek a hátsókerék meghajtásra. Mert egy sportos autó legyen hátsókerekes! Utoljára az Alfa 75-ös volt hátsókerék meghajtású, azóta nem izgatnak különösebben.
Az autót egyébként hosszú távra veszem, mert hozzámnő, amíg használom, és nem szívesen válok meg tőlük, ha jó. A mai Alfákat azonban nem hosszú távra tervezik...
egy3asbmws 2008.08.09. 18:35:24
De ha kell, rádgyújtom a szoláriumot, amíg barnulsz, aztán nézhetsz.
A fekete X5-ösödben fognak eltemetni, az lesz a koporsód, vagy így, vagy úgy. Hülye balfasz!
Miért nem szakadt anyádba a fejed?
Kúrcsány Ferenc 2008.08.09. 18:37:30
B.GY. 2008.08.09. 18:37:46
bömidriver 2008.08.09. 18:46:16
Azért vannak kitüntetett szerepben a bmw-sek, mert már szállóigévé vált a "köcsög béemvés". Akit zavar vegye magára.
Szeretett kollégáim nekem is szokták mondogatni, de csak viccből, jókat szoktunk együtt nevetni, miközben egymást ugratjuk..
szóval gyerekek, nem az a kérdés, hogy bunkóbb-e a bmw-s, ezzel nem juttok előbbre..
olyan kérdés lenne a megfelelő, hogy mennyire bunkók a magyar autósok, ez már lényegesebb
üdv' egy köcsög béemvés :)))
rihe porrongy 2008.08.09. 19:02:52
Bimmer Gábor: aki engem autópályán le tud szorítani a leállósávba úgy,hogy onnan nem tudok meglógni egy ilyen állat elől (mert nem kenyerem a verekedés),az megérdemli,hogy letépje a számat. Sőt,bónuszként még az orrom betörését is felkínálom. :))
macdher 2008.08.09. 19:03:34
Bimmer Gábor 2008.08.09. 19:24:53
egy3asbmws 2008.08.09. 19:36:13
úgy látom, neked nem csak a felnid, hanem az arcod is 20 colos.
Valószínűleg lemaradtál az evolúcióban, ugyanis a BMW az X6-nál végződik, nem pedig az X5-nél.
Védelmi pénz?
Azt mondjuk megnézném, hogy az E46 M5-öt mikor fogod be a nagy batár vasaddal, de ha megfogsz, nem bánom, megpróbálhatsz megütni. :) Ha sikerül, fizetek neked egy teletankot!
Azt mondjuk kívánom neked, egyszer hozzon össze a sors egy hozzád hasonló nagyarcú barommal, aki majd az autóméretezhez igazítja a pofonokat is, amit leoszt neked.
A deákokat tedd félre, ne osztogasd szét a buzi rendőr haverjaidnak, jól fog az még neked jönni rákgyógyszerre.
Te büdös szemét, te senki! Szarjál sünt!
keddves 2008.08.09. 19:38:21
Szumi 2008.08.09. 19:38:58
egy3asbmws 2008.08.09. 19:39:36
Szumi 2008.08.09. 19:40:40
Szumi 2008.08.09. 19:44:03
Decca 2008.08.09. 19:45:57
Decca 2008.08.09. 19:47:31
Szumi 2008.08.09. 19:47:42
Májk 2008.08.09. 20:07:09
Bimmer Gábor 2008.08.09. 20:10:05
csárli hárper 2008.08.09. 20:10:28
ed_ 2008.08.09. 20:21:20
De sajnos a BMW márkaimidzs tényleg annyira rossz, hogy emiatt mi sem azt vettünk, pedig megtehettük volna. Inkább egy új Saab-ot vettünk (1.9 TTID, 180 LE, 400 Nm forgatónyomatékkal). Jobban megy, mint sok BMW, de ezt nem bizonygatom az utakon. Normálisan vezetek, nem veszélyeztetem a többi autóst és magamat sem, mert sokáig akarok élni. Nem vagyok frusztrált, ezért megengedhetem magamnak, hogy higgadt és nagyvonalú legyek az utakon. Viszont nagyon élvezem a verdát.
És mindig elengedem a gyalogosokat, főleg a parlament környékén a sok turistát. Én így építem az országimázst. És ha BMW-t vettünk volna, szerintem akkor is így vezetnék, nem hiszem, hogy eltorzította volna a személyiségemet. De lehet, hogy csak azért, mert nő vagyok :)
Ja, és mielőtt jönnének a "hülyeribanc" meg az "apaodaadta" kommentek, jelzem, hogy a kocsiravalót abszolút felesben kerestük meg a férjemmel. Most aztán jöhetnek a "hülye bankár/bróker/ügyvéd" kommentek.
egy3asbmws 2008.08.09. 20:23:31
nem, nem, kurvára benézted a dolgot.
A forgatókönyv a Leroy-ban a következőképpen fog kinézni. Ha épp telefonálsz mikor megérkezek, akkor amíg te a sittes haverjaiddal dumálsz a marokfonodon - jellemzően a hozzád hasonló balfaszok még enni se tudnak nyugodtan - én majd jól belesz@arok a tányérodba, aztán majd ha befejzted, szépen megetetem veled. Aztán meg is büfiztetlek, ha gondolod, úgyse volt gyerekszobád, vagy az istállóra nézett az ablaka...
A nőd alá meg mindegy milyen autót dugsz, úgy is más faszát szopja, miképpen azt anyád is tette.
Kretén vagy, az a baj. Nem látod be, az is baj.
mxplanet 2008.08.09. 20:24:29
Bimmer! ne itt ugass kutya! HELYEDRE
Bimmer Gábor 2008.08.09. 20:35:39
mxplanet 2008.08.09. 20:41:50
igazi hobbit vagy bimbike ;-)
xy 2008.08.09. 20:42:32
Ha már helyesírást oktatsz, akkor nem 200km-t, hanem 200 km-t (szóköz).
egy3asbmws 2008.08.09. 19:36:13
Nyugi, Bimmer Gárbonak BMW-je maximum matchbox változatban van.
Egyébként meg a BMW jó autó (bár nhekem főleg a régiek tetszenek, az újak külsőre elég jellegtelenek), csak felkapták a tahó maffiaalkalmazottak, kigyúrt, kopasz barmok, akik tényleg tahók az úton. Miattuk ég a normális BMW-sek arca.
Ennek ellenére ha lenne rá pénzem, biztosan BMW-t vennék. És nem hiszem, hogy megváltozna tőle a vezetési stílusom.
mxplanet 2008.08.09. 20:44:02
Májk 2008.08.09. 20:44:14
egy3asbmws 2008.08.09. 20:44:44
ettől most meg kellett volna ijednem, apafej? Kéne ismerjem a neveteket? Mostanában nem osztottak nektek Nobel-díjat, úgy emlékszem.
Öreg, a nekem a farkamra varrtak akkora tetkót, mint a te jobb bicepszedre. Arra ügyeltél volna, hogy fotózás előtt levegyed az úszógumit hülyegyerek!
Lehet, hogy nagy vagy (nagy barom az biztos), de egy marék lepkének több esze van, mint nektek hármótoknak!
Én nem tehetek arról, hogy te ügyetlen vagy, ne rám haragudj, amiért anyukád csúzlival etetett kiskorodban!
Mennyé' gyúrni!
qqriq 2008.08.09. 20:47:56
Akkor Te vagy a fehér holló BMW-s.
"És nem gondolnám, hogy a BMW-ben ülők szignifikánsan parasztabbak lennének, mint az egyéb autómárkák tulajdonosai."
Debizony. Én meg pont ennek az ellenkezőjét tapasztalom. Az Audisok és a Mercisek dettó. Ezek között olyat találni, aki nem primitív paraszt, k. nehéz. Letol, levillog, kanyarodó, kapaszkodó sávban előz, piros lámpánál a kanyarodósávból repülőrajttal vág eléd (persze egyenesen megy tovább). Nagy arcú, primitív arrogáns parasztok, akik mindenkit lenéznek, akinél kevesebb lóerő duruzsol.
Normálisnak akarsz látszani? Vegyél valami japcsi, dél-koreai vagy francia autót. Azt még nem is lopják annyira. Arra nem fáj a balkáni bugrisok foga.
mxplanet 2008.08.09. 20:50:51
ezeket ha sietek, én is csinálom...és vw-ém van
kopaszfeketemercis 2008.08.09. 20:51:05
xy 2008.08.09. 20:52:14
Mert valójában azt jelenti, hogy idegesen, zaklatottan, összevissza.
szivacs 2008.08.09. 20:54:18
én a tükörbe nézek és tudom, hogy egy bmw-ben bunkóbb lennék, mint egy trabantban, pedig ugyanaz az ember vagyok, csak más van a fenekem alatt. ez ilyen egyszerü, gyarloak vagyunk mind, ugyhogy a fő kérdésre a válaszom: a többség igen
mxplanet 2008.08.09. 20:54:19
mxplanet 2008.08.09. 20:57:08
Májk 2008.08.09. 20:57:56
mxplanet 2008.08.09. 21:03:02
mxplanet 2008.08.09. 21:04:06
kopaszfeketemercis 2008.08.09. 21:06:43
kopaszfeketemercis 2008.08.09. 21:07:43
kopaszfeketemercis 2008.08.09. 21:09:11
mxplanet 2008.08.09. 21:10:08
ehehehheheeh
kár volt azokér a felnikér ;-)
mxplanet 2008.08.09. 21:11:20
kopaszfeketemercis 2008.08.09. 21:13:45
kopaszfeketemercis 2008.08.09. 21:16:06
mxplanet 2008.08.09. 21:18:06
valahol itt kezdődik a drift ability
kopaszfeketemercis 2008.08.09. 21:23:05
mxplanet 2008.08.09. 21:27:29
B.GY. 2008.08.09. 21:29:22
Szumi 2008.08.09. 21:43:03
DEGEC 2008.08.09. 21:49:19
értem én a viccet csak nem szeretem:-DDD
azért egy 159 3.2 V6 JTS Q4 nem olyan szar, és van 4 kerekes....
DEGEC 2008.08.09. 21:50:38
A8 tulaj naplója.....
Azt álmodtam, hogy beletört a seggembe a tű. Baromság, mert nem is kokszolok. De álmomban beletört, és fájt. Ahogy mentem le a konditeremből a lépcsőn, fájt. A spanok a vitaminbárból röhögtek, hogy buzisan járok. Hozzájuk vágtam az üres ampullát, de csak a fekvenyomópadot találtam el. Kimentem, bedobtam magam az A8-ba, és felordítottam. Az a kurva tű. Felébredtem.
Csak egy rossz álom volt. Biztos azért, mert a csajom retikülje valahogy az ágyban maradt, és a fémcsatok elzsibbasztották a seggem. Ráadásul kinyílt, és minden kiömlött. Rúzsos lett a lepedő, a két mobilja a fejem két oldalán hevert, meg a betétjei, meg az apró, meg az alapozó, a spirál, a pénztárca. Még valami fehér por is ragadt a hasamra. Rendetlen ribanc. Nem csoda, hogy idegesen ébredtem.
Kimentem a fürdőbe, Sylvie még alszik, majd délben megy szoliba. Próbálok nem fingani pisálás közben, de nem megy. Hajt a proteinturmix, ez ilyen. Bekapcsolom a Roxyt, lezuhanyzom. Törölközés közben észreveszem, hogy az indiánfej tetoválásom torz kezd lenni, Magányos Farkas szemre kicsit Down-kóros lett. Idegesít, de a 47-es kart nem adják ingyen. Ahol pumpálod, ott nyúlik a bőr, ez van.
Nő vissza a szőr a mellkasomra, ez is felbasz, de legalább a fejem frissen borotvált, ma nem kell. Felveszem a csatos cipőt meg egy szűk V-nyakú pólót, reggel még jól feszül, aztán délutánra kicsit megereszkedik. Viszek cserét, ne ráncosodjon, mint egy harmincéves cigányasszony. Tolok egy fehérjeturmixot meg egy update csokit.
Felkel a kutya, Sylvie kis westie-je. Kijön kunyerálni. Adok neki update csokit, de semmilyen Norbit nem eszik meg. Ezt is kiköpi. Kinevetem a kis csimbókot, aki nem ad az egészséges táplálkozásra, örökre ilyen kis tollseprű marad. Elmegyek dolgozni, nekem se fán nő a pénz.
Beülök az A8-ba. Egy pillanatig fészkelődöm, kísért az álom emléke, de most semmi se szúr. Beindítom a motort, a teremgarázst betölti a dízelkerregés. Szeretem ezt a hangot, férfias, komoly. Bekapcsolom az ülésszellőztetést, mert puffaszt a protein megint. Kikanyarodom az útra, megyek az autótelepemre nyitni.
Az utcában szerencsétlenkedik egy corsás nő, képtelen rendesen beállni. Várok, mert nem vagyok én egy paraszt, várok, még integetek, meg biztatom is, hogy menni fog, anyukám. Amikor harmadikra is elrontja, kiborulok, és nagy gázzal kikerülöm a padkán. Jó ez a szintszabályozós légrugó. De mér van az ilyennek jogosítványa, most tényleg.
A következő lámpánál kikerülöm a sort, elegem van. Beállok előre, erre ez a bajszos rámdudál. Leköcsögözöm, de vált is a lámpa, ottmarad a nyomorult kis Nissanjával állva. Nekem megvan a 80, erre kijön elém a megállóból a busz. Rádudálok a barom állatjára, nem tudom, hova rohan a köcsög, mindenképpen ugyanaddig tart a műszak, mit ugrál.
Húsz perc, mire beérek. A Feri meg a Zoli már ott van, mossák a kocsikat. Enyém a telep, nekem dolgoznak. A Feri még a a kezében lévő habos szivacsnál is hülyébb, de jó gyerek. A Zoli okos srác, jól beszél a vevőkkel, csak sittes volt, sok onnan a haverja, és jönnek állandóan bámészkodni, meg a zárakat nézegetik a kocsikon, hátha rájönnek valamire.
Leülök egy kávéval, megnézem a csajt a Blikkben. Nem rossz, de műmelle van. Aztán hív a lakatos, hogy kész a Merci. Most jött Németből, sérülésmentesnek hirdetem, és az is. Kettő autóból raktuk össze, az egyiknek az eleje, a másiknak a háta volt TK-s, középen elvágtuk, és mindenből a hibátlant tettük bele. Makulátlan. Holnap jön is valami orvos megvenni, ezek a kedvenceim. A szagodról megmondja, hány fokos a lázad, de nem veszi észre, ha véletlenül egy olyan E320 CDI-t ajánlasz neki, aminek mindkét oldala bal. Ez egyébként jó doki, írt már fel Sustanont meg Deca-Durabolint, hogy meglegyen a kilóhatvan szuperszettben, erőltetett ismétlesekkel. Meg Viagrát a havernak.
Egész délelőtt csörög a telefon, nem bírom, átmegyek a Laciékhoz a szomszédba kajálni. Ők is kereskedők, segítünk egymásnak, ahol tudunk. Náluk van eredetvizsga is.
Délután felhív Sylvie, hogy a műkörmös szerint jobban állt neki a sötétebb melír, mert kiemelte a szeme természetes barnaságát. Én úgy tudtam, szőke, ráhagyom. Megsértődik. Visszamegyek dolgozni, az irodai gépen felmegyek a wiwre. Megkeresem a profilomat, feltöltök egy nyolcmegás bitmapet, amin az Audi előtt állok Vin Diesel-es atlétában, Oakley-ben. Megnézem Sylvie barátnőjének a profilját, átírta-e már magát egyedülállóra. Állítólag régen pornózott, és tudja a mély torkot. Küldök neki egy vicces képet a funpicről, aztán kilépek. Még felugrom a partyarcok.hu-ra, hogy röhögjek a fotón, amikor a beekizett Zsotya benyúlt a redbullos hostesslányak.
Három felé beugrik a Kicsi Johnny egy haverjával, kiderül, hogy szülinapja van. Hoznak piát, adok mellé RedBullt a hűtőből. Nevetgélünk, közben felhív a csajom a fitneszteremből, hogy nem tetszene-e jobban nagyobb mellekkel. Megnyugtatom, hogy szerintem ez a 250 köbcentis pont jó, mert természetesnek látszik. Megbeszéljük, hogy este elmegyünk vacsorázni meg bulizni Kicsi Johnny-ékkal. Örül, szeret, a mackókája vagyok, elhívja a Cilyéket is.
Mi közben átmelegszünk az italtól, elhatározzuk, hogy mind felmegyünk hozzánk alapozni, meg én át is akarok öltözni. Hárman ülünk az A8-ban, Spigiboyt hallgatunk, meg nézzük a Mónika show-t tévén. Megdöbbentő, hogy mekkora hülye barmok vannak benne. És ezek itt élnek köztünk, mint te vagy én.
Eszembe jut, hogy nincs otthon pia, a Körúton megállok vészvillogóval a Rotschild előtt. Három percet ki lehet bírni, én is várok eleget a többi ostoba miatt, amilyen az a nő is volt reggel. Amikor a vásárlás után beszállnék, valaki dudál a mögöttünk feltorlódó autókból, de amikor odanézek, mindenki máshova bámul. Szánalmas ez a város. A gyengék elhullanak, ezt meg kéne már érteni.
Hazafelé látok egy másik A8-ast, valami öltönyös majommal. Fogadjunk, hogy nem a saját pénzén vette. Otthon a haverokkal leülünk a plazma elé, Sylvie elénk rak valami sósat. Sokat nevetünk, erősen, hangosan. Jól érezzük magunkat. Kicsi Johnny bohóckodik, és közben ráönti a chilis tortillaszószt a kolduló kiskutyára. Sylvie sikít, hogy kimarja a szőrét. Kivisszük a fürdőbe megmosni.
Beteszem a kádba, leöblítjük, Sylvie ad hozzá kondicionálós kutyasampont. Iszonyúan néz ki ázottan, habbal. Gurulunk a röhögéstől. Viccből ráadom a fukszomat, vastagabb, mint a nyaka. Ordítva nyerítünk, ahogy szerencsétlenül, reszkető lábakkal áll a kád szélén, a teste körül egy 50 dekás aranylánccal. Aztán becsúszik a hab alá. Utánanyúlok, de annyira röhögök, hogy sehogy se találom. Aztán végül megvan, kiveszem, a láncom csupa szőrös hab. A kis vakarcs meg nem nagyon mozdul.
Sylvie hisztizik. Johnnyék vihogva lapítanak. Beülünk az A8-ba, részegen és vizesen, visszük a halott kutyát az állatorvoshoz. Visszaveszem a fukszot, el ne kallódjon. Még mindig samponos és szőrős. A pólóm is olyan lesz. Ennyit a mai vacsoráról. Istenverte egy munkanap.
mxplanet 2008.08.09. 21:53:04
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.08.09. 22:03:29
DEGEC 2008.08.09. 22:03:44
és igen copy paste, sosem mondtam hogy a saját irásom, el is kopna a klaviatúrám:-P
mxplanet 2008.08.09. 22:07:07
DEGEC 2008.08.09. 22:08:41
Hogyan lesz egy Mercedesből merdzsó?
"Kezdjük. Öltözzünk föl a legfrissebb divat szerinti narancssárga-lila zizegős melegítőbe,
vegyünk hozzá remekül passzoló kis barna makkoscipőt, és ízlésesen kifukszolva sétáljunk el
egy autókereskedésbe, és egy nagy teherbírású nejlonszatyorral a kezünkben közöljük, hogy
szeretnénk egy ötszázast. De nem is, legyen inkább hatszázas, még megszólnak a
konditeremben. Az eladó figyelmeztet, hogy... hogy az autó ára, hm, igen magas, meghaladja a
huszonötmillió forintot, zizzentsünk hát egyet melegítőnkkel, és laza vállmozdulatokkal kisérve
rázzuk meg a nyakban a kétkilónyi fukszot, hogy eztetet nézzed meg ecsém, eztetet sem
szarér' vettem, és borítsuk ki szépen a nagy teherbírású szatyorból a lóvét. A Mercedes már
megvan, most kezdhetjük merdzsóvá alakítani. Beszerezzük a szükséges extrákat. Valami
szép diódasoros féklámpa hátulra. Jegesmedveszőrt a kormányra, dupla krómozott
kipufogókat, matricákat. A belső visszapillantóra két tucat Wunderbaum (vanilliaillat). Két
ezerwattos hangfal, hogy szóljon rendesen a szketmen dzson meg a koton áj dzsó. A
bőrülésre vicces opart huzat, élénk színű geometrikus ábrákkal, hátul lehet cicamintás, biztos
tetszik majd a pitbullnak. Előlről a jelvény lecsavarozódik és vívódik mindenhová a slusszkulcs
függelékeként (lopásmegelőzés). Végül mi kell még a merdzsóhoz? Nem árt a csomagtartóba
valami jobb szamurájkard, de baseball ütő minimum, esetleg puska, a kesztyűtartóba pedig
egy Parabellum (Magnum), amit piros lámpánál álldogálva, az ablakon kikönyölve lehet
forgatgatni, próbálgatni vele a célzást. A merdzsó készen is volna. Legelőször menjünk vele
körbe a kocsisor környékén, ellenőrizzük a lányokat, vidáman üdvözöljük valamennyit,
köszönjünk a haveroknak (Mint néző?!) Ha cigarettát vennénk, ne habozzunk, parkoljunk
nyugodtan a körút közepén, azt a pár percet igazán kibírják. A dudálókat nyugtassuk meg
megfelelően hangos "Letépem a fejedet!" kiáltásokkal. Miután bekukkantottunk a
peepshow-ba (parkolás a körút közepén, elakadásjelző), elnézhetünk az ismerős
hamburgereshez, fölparkolhatunk ottan a járdára, félrelökve néhány gyalogost, akit ne
feledjünk alaposan megfeddni, mivel a proletárok durva szövésű nadrágja csúnyán
összekarcolhatja a drága autó finom fényezését. A méltatlankodókat (De uram, ön ráállt a
lábamra!) fejeljük le, aztán, amikor feljelentéssel fenyeget, nevezzük rohadt kommunistának,
és biztonság kedvéért villantsuk meg pillangókésünket. Elegánsabb éttermekben helyezzük az
abroszra a kocsikulcsot a nagy fémjelvénnyel és a rókafarokkal úgy, hogy elvágólagos legyen
a rádiótelefonnal, majd rendeljünk az autónak is egy dupla bélszínt jól átsütve, sok mustárral,
sült krumplival, hozzá egy Chivas Regalt Red Bullal."
B.GY. 2008.08.09. 22:09:18
PRL 2008.08.09. 22:11:35
MUHAHAHAHH
PRL 2008.08.09. 22:15:51
Illene megnevezni a forrast is!
DEGEC 2008.08.09. 22:23:06
401 db találata van a guglinak? Ettől még lehet hogy a TC az eredeti forrás...de
honnan kéne tudnom melyik az eredeti?
Bocsánat, nem akartam idegen tollakkal ékeskedni.
de tudodmit?
Forrás:internet
vonatkozik a mercisre is.
xy 2008.08.09. 22:23:09
Én is elolvastam, nekem is tetszett :-)
Bar · http://www.nol.hu/cikk/8031/ 2008.08.09. 22:25:57
szerző: U.P.
Bar 2008.08.09. 22:27:20
Carlos 2008.08.09. 22:28:21
xy 2008.08.09. 22:35:37
A MERDZSÓ
Alapvetően mi is a Mercedes ?
Szép autó, jó autó, elegáns, megbízható, biztonságos, gyors, erős, okos, értékálló, szervizigénye kicsi, úttartása kitűnő, télen jó meleg. Az autók királynője.
Semmi több?
De. A kárpát-medencei népek (megkockáztatom: a Rajnátol keletre élő népek) folklórjában különös szerepet tölt be ez a személygépjármű.
A merdzsó.
Hogyan lesz egy Mercedesből merdzsó? Kezdjük. Öltözzünk fel a legfrissebb divat szerinti narancssárga-lila melegítőbe, ("suhogós jogging"), vegyünk hozzá remekül passzoló kis barna makkoscipőt, és ízlésesen kifukszolva sétáljunk el egy autókereskedésbe. Egy nagy teherbírású nejlonszatyorral a kezünkben közöljük az eladóval, hogy szeretnénk egy ötszázast. De nem is. Legyen inkább hatszázas, még megszólnak a konditeremben.
Az eladó figyelmeztet, hogy... hogy az autó ára, hm, igen magas, meghaladhatja a huszonötmillió forintot, zizzentsünk hát egyet melegítőnkkel, és laza vállmozdulatokkal kísérve rázzuk meg a nyakban a kétkilónyi fukszot, hogy eztetet nézzed meg ecsém, eztetet sem szarért vettem, és borítsuk ki a nagy teherbírású szatyorból a lóvét.
A Mercedes megvan, most kezdhetjük merdzsóvá alakítani. Beszerezzük a szükséges extrákat. Valami szép diódasoros féklámpát hátulra. Jegesmedveszőrt a kormányra, dupla krómozott kipufogót, matricákat. A belső visszapillantóra kéttucat Wunderbaum (vaníliaillat). Két ezerwattos hangfal, hogy szóljon rendesen szketmen dzson meg kotton áj dzsó. A műszerfalra persze mobiltelefon (lehetőleg több is), hagy lássák a népek, hogy milyen fontos emberek vagyunk.
A bőrülésekre vicces op-art huzat, élénk színű geometrikus ábrákkal. Hátul lehet cicamintás, biztos tetszik majd a pitbullnak. Elölről a jelvény lecsavarozódik, es vivődik mindenhova a slusszkulcs függelékeként (lopásmegelőzés). Végül mi kell még a merdzsóhoz?
Nem árt a csomagtartóba valami jobb szamurájkard, de baseballütő a minimum, a kesztyűtartóba pedig egy Parabellum (Magnum), amit piros lámpánál álldogálva, az ablakon kikönyökölve lehet forgatni, próbálgatni vele a célzást.
A merdzsó készen is volna. Legelőször menjünk vele körbe a kocsisor környékén, ellenőrizzük a lányokat, hogy rendesen dolgoznak-e, vidáman üdvözöljük valamennyit, köszönjünk a haveroknak (Mit néző?!)
Ha cigarettát vennénk, ne habozzunk, parkoljunk nyugodtan a körút közepén, azt a pár percet igazán kibírják. A dudálókat nyugtassuk meg megfelelően hangos "Letépem a fejedet!" kiáltásokkal.
Miután bekukkantottunk a peepshowba (parkolás körút közepén, elakadásjelző), elnézhetünk az ismerős hamburgereshez, fölparkolhatunk ottan a járdára, félrelökve néhány gyalogost, akit ne feledjünk alaposan megfeddni, mivel a proletárok durva szövésű nadrágja összekarcolhatja a drága autó finom fényezését. A méltatlankodókat (De uram, Ön ráállt a lábamra!) fejeljük le, aztán, amikor feljelentéssel fenyeget, nevezzük rohadt kommunistának, és a biztonság kedvéért villantsuk meg pillangókésünket.
Elegánsabb éttermekben helyezzük a kocsikulcsot a nagy fémjelvénnyel és a rókafarokkal úgy, hogy elvágólagos legyen a rádiótelefonnal, majd rendeljünk az autónak is egy dupla bélszínt jól átsütve, sok mustárral, sült krumplival, hozzá egy Chivas Regalt Red Bullal!
Uj Péter (Népszabi, jó régen)
--------------------------------------
Plusz egy poén:
A Mercedes gyár olyan új modellt állít elő, amelyben nem lesz kormány, hogy egyszerre lehessen telefonálni es orrot túrni.
xy 2008.08.09. 22:36:49
DEGEC 2008.08.09. 22:36:51
thx...
ott valóban van forrás megjelölés...
gx4ax2 2008.08.09. 22:39:13
DEGEC 2008.08.09. 22:41:28
én 2 éve rájöttem hogy subaruék ká jó sti-ket gyártanak, de csak egy szamarára volt pénzem ezért azt vettem...
tényleg dübörög a gazdaság M.on ha ha mindenki ugy vesz kocsit, amilyen kasztba sorolja magát és amit épp megálmodik. Vagymindenki fotoshoppozik....
gx4ax2 2008.08.09. 22:41:49
pl. hogy "te barom ennyi pénzért már vehettél volna akár opelt is"
gx4ax2 2008.08.09. 23:01:24
Erre azt válaszolom, hogy mutasson nekem valaki olyan ÚJ autót, ami(nek):
- legalább 4 csillagos a töréstesztje
- 3 milliónál nem drágább
- a motorja 92 lóerős
- nem fogyaszt többet 5,5 - 6,5 liternél
- gyorsulása 100-ra 10 másodperc alatt van,
- végsebessége 195 km/h felett
van benne:
- 6 légzsák
- ABS (blokkolásgátló)
- EBD (fékerőelosztó)
- ASR (kipörgésgátló)
- ISOFIX gyermekülés-rögzítő rendszer
- klíma
- kormányról vezérelhető
CD-s rádió, 6 hangszóróval
- elektromos első ablakok
- fűthető, elektromos tükrök
- távirányítású központi zár
emellett vállalnak rá 6 év garanciát is .
Ja persze és az évenkénti szervize nem drágább mint:
- az első évben 15 000 Ft
- a második évben 25 000 Ft
- a harmadik évben 30 000 Ft
és persze nem a legolcsóbb anyagokkal dolgoznak (pl.: csak Shell Helix Ultra motorolajat töltenek bele)
kopaszfeketemercis 2008.08.09. 23:57:31
DEGEC 2008.08.09. 23:59:08
mxplanet 2008.08.10. 01:45:02
ülj bele egy imprezaba és rájössz hogy ezeknek a fele sem kell :)
Parasztok 2008.08.10. 02:31:51
Hyberoid 2008.08.10. 07:04:12
Az egyik egy Porsche Cheyenne volt, a vezető simán elismerte a vétkét, normális volt és rendeztünk mindent.
A másik egy fekete 7-es BMW, fényes nappal, lendületből nekem tolatott a parkolóban miközben a kocsimban ültem. Utánaszaladtam, eléértem. Észrevett, gázt adott és majdnem elütött. A tettes meglett (egy disco tulajdonos) és a rendőrség természetesen nem csinált semmit - egyszerűen megszüntették a nyomozást.
Biztos véletlen hogy egy ilyen embernek pont BMW-je van ... vagy lehet hogy mégsem?
Mindenesetre én inkább maradok a Volvonál.
Anyád 2008.08.10. 12:19:18
Ha én rendőr lennék csak rájuk utaznék és durván szívatnám őket bármiért.
Pusztuljanak a BMWsek.Tahó bunkó paraszt mind.
egy3asbmws 2008.08.10. 14:12:13
Ezzel bebizonyítottad, hogy beszűkült együgyű alak vagy, aki az orra hegyénél nem lát tovább. Ezúton kikérem magamnak a hozzászólásodat az összes normális BMW-tulajdonos nevében is.
Azért ezt biztosan te sem gondoltad komolyan.
nyergibergi 2008.08.10. 14:14:43
nyergibergi 2008.08.10. 14:21:59
nyergibergi 2008.08.10. 14:24:08
ps3peter 2008.08.10. 14:29:49
Ha én rendőr lennék csak rájuk utaznék és durván szívatnám őket bármiért.
Pusztuljanak a nem BMWsek.Tahó bunkó paraszt mind.
De értelmes volt...
Süllyed a szint...
ps3peter 2008.08.10. 14:36:18
egy3asbmws 2008.08.10. 16:22:39
milyen nincs?
mohaa 2008.08.10. 16:32:31
egy3asbmws 2008.08.10. 17:45:21
Na? Csak én láttam ilyet eddig? Szerintem ezek még életükben nem jártak a Petzvál József utcában. Lehet, hogy nekik van igazuk, mert így nem tudják tőlük elvenni a jogosítványt, hiszen nincs mit... Látott már közületek valaki a fent leírt kaszthoz tartozót tanulóautóban, oktató mellett vezetni tanulni?!
Lehet, kéne írni egy post-ot erről is.
kettesgolf 2008.08.10. 20:14:27
Na igen, ezek az emberek a visszapillantót, és az indexet csak hírből ismerik...
Legközelebb én is BMW-t fogok venni, mondjuk egy E34-ast, mert tetszik az autó formája, az hogy hátsókerekes és valószínűleg stabilabb is, mint egy kisautó...
egy3asbmws 2008.08.10. 20:45:44
Egy lakott területen kívüli 90-es útszakaszon totyogott előttem 70-nel, kiraktam az irányjelzőt, elkezdtem a szabályos előzését... majd mikor mellértem, a barom állat visszakapcsolt, és elkezdte tolni neki... tolta tolta, hálistennek lemaradt, de már sajnos legalább 120-szal mentem, mikor be tudtam fejezni az előzést a kanyar, meg a szembejövő előtt...
Aztán beértünk a városba, egy lámpánál mögém érkezett be, amikor kérdőre vontam, hogy miért nem szeretne vasárnap délután hazaérni inkább, és miért kezdi el a gázt taposni, mikor valaki szabályosan próbálja megelőzni, akkor csak nézett maga elé, majd azzal jött, hogy én mentem úgy, mint egy állat.
És ezek mondják, hogy a BMW-sek bunkók.
:((
kettesgolf 2008.08.10. 21:42:10
Jacques Foche 2008.08.10. 22:36:53
tiger 2008.08.11. 00:52:26
Balatonföldvár.
Kétszer két sáv.
Kereszteződés.
Piros lámpa.
Mindenki vár amíg keresztbe elmennek az autók.
7-es BMW.
80 km/h-val el a sor mellett.
Majdnem elgázol két biciklis kisfiút akik a zebrán tolják! át a biciklijüket.
Utána majdnem belemegy egy túristabuszba. Mindenki megáll a kereszteződésben.
7-es BMW dudálva csikoroga elhajt.
GRATULÁLOK!
tiger
SLacc 2008.08.11. 09:48:05
Nézzétek meg a kisfőnököket a cégeknél. Ideges, pattogó alakok. Ők a BMW-sek a való életben.
Most nézd meg a nagyfőnököt a luxusautójával (ami többe került, mint a BMW). Ő már nyugodt, megteheti.
Persze ez csak képletesen, de ez jutott eszembe. Uff.
SLacc 2008.08.11. 09:49:33
Jacques Foche 2008.08.11. 12:52:43
Ez az általánosítgatás ez egy iszonyatos nagy faszság. A BMW jó autó, ez kétségtelen. Arról, hogy ki vásárolja meg, arról nem a kocsi tehet. Láttam már abszolút normális BMW- meg Merci-tulajokat meg ősparaszt Suzukist is, és ugyanígy viszont. Ha már elővigyázatosnak kell lenni, akkor inkább az alábbi kategóriákkal tenném:
1.) Kamuterepjárós köcsög (Touareg, Porsche Cayenne, X5, Merci ML, Audi Q7, Hummer H3, stb.) Az ilyen az terepjárónak szar, aszfalton tohonya, igazából semmire nem jó, csak arra hogy kis farkat lehessen vele kompenzálni, meg hogy a tulaj megmutassa, hogy ő gazdag/menő/ő a jani.
2.) Hülyegyerek-tuningos foskazán önjelölt Sumaherrel. (Szárnyas-neonos-tucctuccos Golf IV, Calibra, Astra, Seat, Honda, Suzuki, satöbbi.Lehetőleg egynégyes alap benzines, vagy dízel, természetesen 120 havi hitelre.) A sofőr mindenkinél jobban tud vezetni, és ezt folyamatosan igyekszik bizonyítani. Általában nem sikerül.
3.) Presztízsbeteg yuppie-geci céges felsőközép műanyag szarral.(Avensis, Mondeo, satöbbi) Általában a konszolidált kinézet egy idegbeteg faszt takar, aki a telefonba üvöltve előzi a sort a villamossínen. Merthogy neki oda kell érnie a mítingre és mindenki le van szarva, egy-két elütött nagymama nem számít. Meglepően sok ilyen van.
4.) "Én is menő vagyok, de csak Passatra futotta." Aluliskolázott, magát sikeresnek álcázó Passatos. Ugyanez vonatkozik a 17-es Alessio-felnis, gagyixenonos 15 éves BMW-kre Audikra és Merdzsókra is. Normális ízlésű ember nem optikázza a BMW-jét meg Mercijét, és Audit meg egyáltalán nem vesz. Szerintem...
Szóval más típust vezetők között is van egy csomó paraszt, nem kéne általánosítgatni.
maximalista · http://qkb6jk 2008.08.11. 13:15:19
Tényleg vannak akik azt hiszik, hogy ha BMW-ben ülnek akkor már bármit megtehetnek?
Az én pasim Audival jár, és korrekten vezet, de akkor is ezt tette amikor Lagunánk volt...
Nem az számít, hogy milyen autóban ülsz, hanem hogy tudsz e vezetni vagy nem...
A legjobban mégis ezen a Bimmer hülyegyereken röhögtem... Basszus, amiket összeírkált... talán még el is hiszi?
Nem szoktam ilyet kívánni, de remélem egyszer beleszalad egy olyanba aki szarrá töri az autóját, és MÁV-os, aztán ha totálkáros, akkor meg sírhat a lízingcégnek...
Egyébként nem ítélem el a BMW-seket, van aki tud vezetni, és vannak akik nem.
Ma reggel a Dózsa Gy. úton marha nagy volt a sor, mert egy troli beszart a Damjanich utca sarkán, na mindegy mentem a magam tempójában, ő a busz sávban- az hagyján, néha én is megteszem- , majd amikor látja, hogy a sarkon gebasz van, akkor satu... index ki, rendes vagyok beengedem, holott simán szabályosan továbbmehettem volna, max ad egy lapot a kocsim oldalára, szerintetek megköszönte??? ugyan már...
Másik, X5 - lehet hogy ez a Bimmer volt: )))- bejön a cégünkhöz egy J-s rendszámú X5-el, volt vagy húsz éves a srác, és elkezdett alkudozni, hogy nem lehetne a számla nélküli összeg magasabb??? Elröhögtem magamat...
Ilyen autót számla nélkül javíttatni? Mondja nekem, magas a szervíz óradíja...
nem mondtam semmit, csak bejöttem az asztalomhoz, és tovább röhögtem... ezek no commentek...
Szóval valaki vagy tud vezetni, vagy nem, és vagy BUNKÓ- mint egy a ratyi hülyegyerek- vagy nem.
lacip 2008.08.11. 14:06:09
Köszönöm.
gymman 2008.08.11. 14:41:03
Egyébként én éppen az ilyen kis geci férgekre vadászok mint te. Sok ilyen faszt tettem már hűvösre.
De amúgy véleményem szerint te csak egy kamumen vagy, sosem volt neked x5 - öd meg nem is lesz. Valószínüleg te csak egy kis hülyegyerek vagy aki otthon ül a gépe előtt és ilyen kitalált sztorikat írogat, mert nem vitte semmire és így próbálja enyhíteni a lelki kínjait. Egy profi bűnöző sosem kérkedik a bűneivel, amelyik meg igen azt előbb utóbb elkapjuk és hűvösre tesszük.
Ennyi.
maximalista 2008.08.11. 15:12:51
wood 2008.08.11. 17:28:05
ez az irigység-érv például, b*meg, rettenetesen kemény.
egy szeméttelepen nevelkedett utcagyerekből néznék ki olyan értelmi színvonalat, hogy fölnőve egy használati tárgyra (autó, mobil, mekbúkér) legyen büszke.
b'meg ekkora nulla lehet egy ember, hogy egy k*bszott kéttonnás vas legyen számára az életben elérhető dolgok non plus ultrája?! mekkora szellemi nihil ez már...?!
aki meg szóvá meri tenni, hogy mennyire nevetséges már magad státusszimbólumokkal körbebástyázva feszíteni a fux fényében, miközben a kopasz fejedre van írva, hogy egy emberi nulla vagy, az automatikusan irigy. mégis mire b'meg!?
aztán meg ugyanaz az ember, aki az imént irigynek tituálta a fanyalgókat, beközli, hogy egyáltalán nem elérhetetlen egy fux-autó. persze, hogy nem. csak a kapcsolatot már nem fedezi föl a két állítás között...
hogy miért nem vesz mindenki bmw-t? talán néhányan megalázva éreznék magukat; még a végén azt hiszik róluk, te vagy, kedves bmw-s paraszt... :(
(nah, persze tisztelet a kivételnek. amúgy a kivételek hisztijét sem értem. ha az ember tudja magáról, hogy normális, az nem elég? másnak is tudnia kell, mert különben nem tudsz aludni? tetováltasd a homlokodra, hogy "normális bmw-s vagyok")
SLacc 2008.08.11. 20:08:04
A míting helyett szebb szó a brainstorming.
:DDD
Jacques Foche 2008.08.11. 23:29:48
Aki meg Bimmer Tibit oltogatja, az vigyázzon magára, mer' csúnya világ leszesz.
B.GY. 2008.08.11. 23:41:40
Jacques Foche 2008.08.12. 00:13:21
Ferocious 2008.08.12. 15:09:02
Annyi eszed sem lehet a képed alapján, mint egy féllábú tetűnek, te gennyes kis beképzelt faszparaszt!!! (i33.tinypic.com/1zleuk3.jpg)
Jobb lenne, ha nem ugatnál itt többet, mert senki sem kíváncsi a nagyképű, primitív dumádra, te hulladék kis geci!
Remélem egyszer velem futsz össze az úton, én az ilyen tetveket egy 2kg súlyú, rövidnyelű szekercével szoktam "megnyugtatni"...
Egyébként meg a jó kurva anyádat!!!
gymman 2008.08.12. 16:14:34
egy3asbmws 2008.08.12. 21:00:36
B.GY. 2008.08.12. 21:17:37
Jacques Foche 2008.08.12. 22:01:24
Amúgy meg az az érzésem, hogy Bimmer Gábor személye mögött egy vicces kedvű bölcsész áll, aki visszaél egy egységsugarú izomtibi képeivel meg személyi adataival. Nem hiszem el, hogy létezik ennyire tipikus képviselője ennek az állatfajnak. De ha mégis létezik, akkor meg azt nem hiszem el, hogy tud írni.
B.GY. 2008.08.12. 22:07:02
Jacques Foche 2008.08.13. 20:52:54
Nekem lenne is ötletem, hogy melyik kollégámat rakjam fel, mondjuk Merdzsós Csabiként. :D :D
KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.08.14. 00:33:23
A nagy büdös francokat! Németországban és Tótiában is indexkar nélküli BMW-ket és Audikat forgalmaznak. Hidd el, ez nem hungarikum.
KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.08.14. 00:39:27
KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.08.14. 00:40:34
egy3asbmws 2008.08.14. 07:34:47
Na, és itt szó esett korábban arról is, hogy a Volvósok milyen fasza csávók, mert ők már odaértek, nyugodtak...
Akkor hát engedtessék meg nekem, hogy ellenpéldaként felhozzam, és ezúton is üzenem a JDN208 frsz-ú ezüst metál S80-as sofőrjének, aki a kedden az Üllői út - Sallai Imre út kereszteződésnél a balra kanyarodó sávból vágott be elém (és az egész sor elé), hogy aztán 3 utcával arrébb leforduljon balra a Késmárk utcába, hogy rossz autót vett, ilyen stílussal minden bizonnyal BMW-t kellett volna, és hogy pattanjon be a szeme!
Remélem, hogy olvassa ezeket a sorokat.
És aki rajta kívül olvassa, felfogja végre, hogy az emberi hülyeség és szemétség kurvára nem a vásárolt autó függvénye!
hidro 2008.08.14. 09:30:38
Szendwich 2008.08.14. 11:00:17
2-esben 100-al? :)
hidro 2008.08.14. 15:22:03
B.GY. 2008.08.14. 19:16:43
Westend_Leroy 2008.08.15. 10:59:06
A valasz a kovetkezo volt:
"Te vagy a 8-ik aki ezzel a keppel setalt be, honnan veszitek hogy ez a kalacskepu terminator ide jar ebedelni minden nap?"
No comment !!
egy3asbmws 2008.08.15. 12:17:43
Ez órjási!!!
Beszarás! :) LOL, mekkora lúzer! :)
egy3asbmws 2008.08.15. 12:27:33
Lehet, még jutalékot is kapna a Leroy-tól, hogy hányan betévedtek csak miatta, aztán ott ragadtak enni :)
Navarone 2008.08.15. 15:42:03
B.GY. 2008.08.15. 20:07:09
béemvésgyűlölő 2008.11.23. 15:15:12
hogen 2010.04.26. 15:45:40