Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Kiszedlek a kocsiból!

2008.08.13. 07:06 :: SilentSound

Különösebben meg sem lepődök Zsömbi levelén, mert tegnap magam is láttam egy autós-motoros ordibálós jelenetet az irodánk erkélyéről, ami tükörlerúgással végződött. A lenti történet szerencsére nem fajult tettlegességig, de ez csak aktuális főhősünk hidegvérmegőrzési képességén múlott.

Már régóta a blog aktív olvasótáborába tartozom, de eddig még nem éreztem késztetést arra, hogy írjak is. Most viszont úgy érzem elérkezett a pillanat és magamhoz ragadván a digitális pennámat megosztok egy érdekes történetet (egyébként akad belőle több is, ha alkalmasnak ítél a szerkesztőség a publikálásra, akkor megosztok majd még egy párat). Még mielőtt belekezdenék a történetbe, le szeretném szögezni, hogy mindig mindenkire figyelek és tekintettel vagyok azokra, akik a forgalomban részt vesznek. Értem ez alatt a kerékpárosokat és a motorosokat is. Mikor látom, hogy dugó van, de középen egy motoros el szeretne menni, akkor megpróbálok lehúzódni, hogy elférjen; vagy például biciklist kellően nagy ívben kerülöm ki, hogy ne zavarjam meg a közlekedésben és ne hozzam rá a frászt (mivel én is gyakran pattanok drótszamaram nyergébe tudom milyen, mikor valaki elzúg egy bringás mellett 20-30 centivel, vagy épp megpróbálja leszorítani némi kürtszó, esetleg anyázás kíséretében).

 

Viszont a minap találkoztam egy robogóssal, akinek sikerült kivernie nálam a biztosítékot. Forgalmas kereszteződésnél épp arra vártam jónéhány autós társammal, hogy a zöld jelzés szabad utat adjon a balra kanyarodási szándékomnak. A jelzőlámpa teljesítette is kívánságomat, nosza induljunk! Hirtelen arra lettem figyelmes, hogy jobbról egy robogós zúg el mellettem, de ennek hirtelen nem tulajdonítottam jelentősséget, gondoltam biztos egyenesen kíván tovahaladni. Nos a sejtésem nem igazolódott be, ugyanis hirtelen ötlettől vezérelve bevágott elém. Nem tudom milyen  elgondolás inspirálta őt erre, talán az előttem haladót kívánta megelőzni még kanyarodás közben, de mondanom sem kell elég veszélyes szituációt sikerült előidéznie. Én reflexből megnyomtam a dudát, melytől azt reméltem, hogy észreveszi magát és az agresszív stílusából majd visszavesz és nem fog veszélyeztetni másokat.

Nos úgy látszott vette a lapot, mert visszalassított. Mindenki folytatta szépen az útját, én pedig azt vettem észre, hogy a robogós elkezdett rámtapadni. Gondoltam "akar valamit", így lassítottam, ezzel teret engedve annak, hogy ő kibontakozzon. Szép szavak kíséretében arra kért meg, hogy ugyan álljak már meg. Én nem voltam rest és eleget tettem kérésének, hiszen oly "kedves" volt. Láttam rajta, hogy kissé bepipult, az idegtől már annyira elborult az agya, hogy mindjárt felrobban. Ekkor következett egy rövidebb diskurzus kettőnk között, melyet ő nyitott meg. Inkább nem írnám le, hogy milyen "kellemes" szavak kíséretében kérdezte meg, hogy miért is dudáltam rá. Erre én csak annyit válaszoltam neki, hogy az hagyján, hogy szabálytalanul jobbról előzött meg (amire persze reflektált egy frappáns "na és akkor mivan?!" kérdéssel), de engem és saját magát is veszélyeztette azáltal, hogy hirtelen bevágott elém - mellyel igazából nem tudom mit akart elérni, talán a másik autóst kívánta már balról megelőzni.

Erre jött a nagyon okos kérdése: "Tanítsalak meg kanyarodni?!" - na itt éreztem, hogy minél hamarabb be kell fejeznem a társalgást. Biztos én tanultam rég kresszt és az elmúlt pár évben biztos sok módosításon eshetett át, de nekem még azt tanították, hogy balra nagy ívben kanyarodunk. Gondoltam elrebegem neki, hogy a balos kanyart hogyan is kell szabályosan bevenni, de aztán elvetettem ötletemet, mert láttam nincs kinek mondani (parttalan vita lett volna). Ő persze még mindig nem nyugodott meg és újabb dolgot közölt velem: "Még egyszer rámdudálsz kiszedlek a kocsiból!" és mondandóját nyomatékosítva levette bukósisakját - ezt nem tudom miért tette, talán arra gondolt, hogy a majdhogynem kopasz fejétől esetleg megrettenek? Átfutott az agyamon, hogy segítségét szépen megköszönve inkább visszautasítanám, mivel fiatal korom végett még egyedül is ki tudok szállni az autóból, de inkább csendben maradtam és a párbeszédet lezárván csak annyit mondtam neki, hogy rendben.

Nem érzem azt, hogy én lettem volna a hunyó ebben a szituációban, de azt mindenesetre érdekesnek találtam, ahogyan a robogós lereagálta a szituációt. Szerintem ha belemegyek egy nagyobb szájkaratéba, akkor annak egyrészt semmi értelme nem lett volna, másrészt pedig fizikai kontaktusra is kerülhetett volna sor, melynek aztán abszolut semmi értelme nem lett volna. Kíváncsi vagyok az olvasók véleményére is.

137 komment

Címkék: motor biztonság közlekedés autó hülye veszélyes kresz

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wood 2008.08.13. 09:48:53

szigor, b'meg, meg betiltani, engedélyhez, vizsgához kötni.

így kezelnéd, hogy egy idióta f@sznak nem tanított tiszteletet az anyja! ezért tartunk ott, hogy több szabály, bürokratikus szemét van magyarországon, mint németországban (!) vazz! pedig ők aztán tudnak szart csépelni!

beszarás, hogy így akarnak itt élni az emberek...

Boromir_ 2008.08.13. 09:49:32

Azert teszi ezt mert motorral igy KELL kanyarodni nem tudsz a sav legszelerol kanyarodni motorral. Bar a motoros kressz es itt kiemelnem MOTOROS KRESZZ amit az urvezetok nem tudnak mert nem kell nekik abbol vizsga eloirja hogy jobbra akanyarodas eseten jobbra balra kanyarodas eseten balra huzodjon a motoros a savon belul az nem ugy ertendo hogy teljesen a szelere mert onnan eleg nehez szep ivesen biztonsagosan kanyarodni. Meg biciklivel sem nagyon lehet igy jol kanyarodni. ivezni kell. Tartsd tiszteletben a motorost ugy ugy minha a teljes savot elfoglalna es ne menj melle foleg kanyarodas elott. Ha elotted van akkor elotted van nem a te dolgod eldonteni o hol kel legyen a savon belul hogy kanyarodni tudjon. En autoskent igy teszek.

RE
Seth Gecko "csalinkáznak előttem 30-cal, majd jobbra kanyarodáskor kicsit balra kitér (csak hogy önveszélyesen belógjon). Nem néz hátra, csak bevág elém."

GarbooKing 2008.08.13. 09:50:44

Motoros vagyok és autós is.
Nem tagadom, h örömmel használom ki a motorozás helyzeti előnyét és megyek előre a sorban.
(ahogy hírlik lassan legálisan)
Nagy örömömre szolgál, h szinte minden autós előzékeny és odafigyelő. Maximális respect Nekik.
Vészvillogós, kézlendítős köszönés a minimum amit nyújtani tudok.


De minap beleszaladtam egy idiótába.
Ostoros-Veres Péter HÉV átjáró. Piros. A szokásos kilométeres sor, h átjussanak a kocsik.
Irányjelző ki, komótosan megyek a sor mellet.
Egyszer csak kitép egy BMWs elém irányjelző nélkül és Ő is kerüli ki a sort.
Majd bevágódik egy a kereszteződés miatt kihagyott helyre. És úgy ahogy van keresztbe megállt és elégedetten vigyorgott, h Ő most milyen faszagyerek, h ennyi kocsit kikerült.
Lényeg, h mögé értem, de nem fértem el, mert ugye keresztbe állt.
Kis túráztatás, kis mocorgás. Nézi a tükröt, de csak vigyorog.
Na mondom mit érdekelsz Te pöcs és jobbról kikerültem, majd közvetlenül előtte vissza balra és mentem volna előre a piros jelzéshez.
Persze nem hagytam szó nélkül, hisz direkt tartott fel.
Erre kipattan a kocsiból és hónaljkutyás, átizzadt izomtrikóban ordibálni kezdett Velem.
Hogy mit pofázok meg, h miért nem tudom kivárni a sorom...és le akart szedni a motorról.
Na itt kiakadtam és mondtam neki, h bazzeg éppen előttem Te is kikerülted és pofátlankodtál be a buszoknak kihagyott helyre...
Erre felgmán odavágja, h az más, Ő itt lakik és Neki ezt szabad...
Komolyan felvisítottam a röhögéstől...

Még odaszóltam, h akár itt az állomáson is lakhatnál olyan gyökér vagy és leseggfejezve előrementem.
Még láttam a tükörben, h mozdul utánam, de egy egyezmányes ..l.. jellel tovább indultam. Utána még morgolódtam magamban, h milyen együgyűek a BMWsek :)

insert_click · http://www.fesztivalinfo.eu 2008.08.13. 09:51:39

Én valószínűleg kiszálltam volna...
De gratulálok, talán így volt egyszerűbb.

Seth Gecko 2008.08.13. 09:54:06

Boromir_ 2008.08.13. 09:49:32

Értem és köszönöm, csak vigyázzon magára.

lyukrafutó 2008.08.13. 10:03:17

útálom akik centizgetnek a sorban előzés közben. ő úgy látja elfér, én úgy hogy épphogy, izgulok nehogy egy tükörbe kerüljön..
nem akarok izgulni. csak ott menj, ahol normálisan elférsz

GuMiSZu 2008.08.13. 10:03:51

Kanyarodás közben megbillenthetted/megpöckölhetted volna picikét a donort > hátha... valaki örült volna valamelyik szervének...
A legjobb amikor az intelligens motorosok az első kereküket berakják a C oszlop mellé (balról), és úgy megyünk az első kereke 20-30-cm-re van a kocsitól (természetesen egy sávban haladunk) aztán csodálkoznak, ha véletlenül egy kátyút ki akarok kerülni...
mondjuk fizet a biztosító.. nekem a GKFB az ő családjának megy az élet...
szánalmasak a motorosok... 5éve még a legtöbb normális volt, mostanra már ez megfordult... :(

Peter Blau 2008.08.13. 10:04:00

Én is robogózom, szépen ötvennel a városban, mivel többet nem is bír az öreg Honda Dio. Párszor már majdnem megöltek autósok. Nagyon szeretnek pl. úgy sávot váltani, hogy észre sem vesznek és tolnak át a mellettünk jövő autó elé vagy le az útról a susnyásba. Aztán mikor a pirosnál benézek az ablakon, hogy ki ez az állat akkor még ő dumál, hogy mit bámulsz köcsög?! Vagy álló autó kikerülésénél amikor eleve a belső sávban megyek jó előre mert látom, hogy a külsőben áll egy autó, lazán bejönnek elém a külsőből az akadály elől, mert én úgyis csak egy légyfing vagyok, majd lesz valami. Tipikus eset amikor 50-es úton ötvennel megyek (55-öt bír a robogó óra szerint), akkor dudál az állatja és a pirosnál beszól, hogy mit akadályozom az ő haladását. Ha válaszolok, hogy ez ötvenes út és ötvennel mentem, akkor neki áll feljebb, hogy ja, de ne ugassak mert megüt. Az is tipikus eset hogy 70-es, 80-as szakaszon lehúzódok a jobb szélre mert én ugye csak 50, és akkor jó szűken kb 20 centire előz, ha épp akkor ér mellé egy másik autó akkor még a kormányt is rámhúzza. Mert nincs türelme várni 20 másodpercet hogy legyen rés és szélesebben tudjon előzni. Még sohasem törtem le a tükrét senkinek. De nem lenne nagy kunszt a pirosban úgy elmenni a tahó autóvezető mellett hogy a Dio kulcsával végighúzom az oldalát és el is tűnök azzal a lendülettel.

Béla 2008.08.13. 10:04:59

Folosleges plusz vizsgahoz kotni a robogozast. Az van, hogy a robogosok viselkedeseben is csak a magyar kozlekedesi moralt lehet nyomon kovetni. Van ilyen is, meg olyan is. Aki autoval nem kozlekedik szabalyosan, az robogoval sem fog. En nemreg vettem robogot, de szabalyosan kozlekedem vele, csakugy mint autoval. A hasznalatahoz meg igazan nem kell forgalmi vizsga, par ora alatt elsajatithato a kezelese megfelelo szinten. Aki bizonytalanul ul a robogon az autoba se uljon mert ossze fogja torni. A nemet pelda egesz jonak tunik, de nalunk ha bevezetnek azt ugyanolyan szarul csinalnak mint barmi mast, nem a logika es a kozlekedes biztonsaganak elosegitesekeppen sarcolnanak, hanem eloterbe kerulne, hogy meg egy bort huzzanak le rolunk.

id. Farkas Gyula 2008.08.13. 10:08:29

Egyszerűen annyit kellett volna mondanod, hogy a többi autósnak jelezted, engedjenek el, mert mi ráérünk.
:-D

sq 2008.08.13. 10:09:53

mi a helyzet a kosborokkal?

Péter 2008.08.13. 10:12:25

Nekem is volt hasonló szitum robogóssal, fél éve még post is lett belőle.
Az elektromos robogókról meg annyit, hogy a biciklimre én is szereltem egy 300W-os motort és akksikat. A végsebessége teljesen feltöltve kb. 30 km/h. Hangtalan, viszont én sötétben mindig használom a lámpát, valamint betartom a KRESZ-t. A használata pedig baromi praktikus: fogyasztása feltöltésenként nincs 1 KWh (kb. 30 HUF), amivel kb. 30-40 km-t meg tudok tenni. Ez kb. tizede egy autó kilométerenkénti költségének. A dugó meg kikerülhető vele, ha gyalogosként tolom a biciklit a járdán, vagy átmegyek így a zebrán.
Összehasonlításképp: az én autóm (vw jetta '82 1.6D) 750-800 km-t megy el egy tankkal, ami 40 liter. 310 Ft-os árral ez 12400 HUF. Ez legoptimálisabb esetben is 15.50 HUF/km. Tehát az elektromos járgányom egy feltöltésének árából kb. 2-3 km-t tehetnék meg az autómmal.

candy · http://globalszar.blog.hu 2008.08.13. 10:15:10

Ehh, robogós nem kívánt állatfaj, a földről kéne őket kitiltani, az idegesítő zümmögésükkel együtt. Be kéne vezetni, hogy csak 18+ ülhessenek a szarjaira, máris kevesebb idegesítő dolog történne a világban. Biciklivel közlekedek, amúgy a kedvencem a beláthatatlan kis mellékutcából különösebb lassítás nélkül, mobiltelefonnal kiálló sofőr. Meg általában a forgalomban mobilozók, melletük tudom, hogy biztonságban vagyok. Illetve a bicikliúton parkoló a másik kedvenc állatfajom. Elektromos fosokat le a zautóútra, általában aki olyat hajt, már nincs sok hátra neki, nyugodtan mehet az autósok közt. Bele tudok őrülni, ha bármi géppel hajtott jármű a járdán közlekedik. Nálam általban van U lakat, ami nagyszerű megoldás vitás esetek rendezésére. Bár eddig még egy sem volt.

LiberAll 2008.08.13. 10:19:04

Nyúlbéla az író, szépen laposra verni a robogóst a bukóval, talán attól észheztér, amúgy a robogós esélyes egy hullaházi beutalóra, ha így folytatja.

Béla 2008.08.13. 10:20:50

candy sztem te sem vagy eleg erett, hogy apolo nelkul egyedul kozlekedj....

Szumi 2008.08.13. 10:22:05

A motorosok általában furakodnak - hadd menjenek. Én is szoktam motorozni - bocs, robogózni- kerülök is ki mindenkit, akit csak lehet. Az autósoknak ma már a 60%-a figyeli a mocisokat és elengedi őket, lehúzódnak. Az egyik barátom egy retkes Peugeot Partnerrel jár, nyáron általában lehúzott ablakkal. Nem figyelt eéggé, ezért egy motoros fickó csk nagy nehézségek árán tudott mellékerülni. Mkor odaért, nemes egyszerűséggel beöklözött az ablakon, majd előregurult a piros lámpáig. Ez a barátom nem agresszív fajta, nagy mackó. Kiszállt az autóból, odaballagot a motoroshoz. Akkor látta, hogy egy rendőrautó is ott áll a másik sávban. De ha már odáig eljutott, a motoros bukósisakjának felhajtott plexijén keresztül megragadta az álvédőt, az embert lerántotta a motorról és a lyukon keresztül még az orrát is beverte. A rendőrök figyeletek, a lámpa zöld lett, barátom visszaindult a kocsijához, a rendőrök elindultak, a fekvő motorost mndenki kikerülte. A tanulság csak annyi, hogy nem mindegy, hogy kibe kötsz bele. A motoros nem láthatja jól, hogy mekora hegy ül egy autóban és hogy agresszív-e vagy nyuszi.

macisajt 2008.08.13. 10:22:14

az a lényeg, h kevés mókásabb látvány van mint egy meglett férfi egy robogón :) vagy autó, vagy motor, esetleg bicaj, de férfi ne üljön robogóra mert viccesen néz ki. A robogóra a kedves szoknyás lányok valók, aranyos bukósisakban...

motoregér 2008.08.13. 10:22:28

csak egy dolog nem világos előttem:
miért kell motorral az autók között menni? sávot akarok váltani, tükörbe nézek. húzok balra és már ott is a motoros mellettem aki ez előző pillanatban még nem látszódott a tükrömben.
az a baj, hogy úgy kell közlekedjek, hogy ezekre a nyomorult motorosokra is figyeljek.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2008.08.13. 10:22:47

Nem lesz mindig ilyen szerencséje. Egyszer az aszfalton marad, ha ilyen marad.

Gabez 2008.08.13. 10:23:14

Nem a paraszt sok (azok a földeket művelik, hogy a városi panelszökevényeknek legyen mit enniük), hanem a félrenevelt, buta, nagyképű idióta, akik nélkül nem lennénk kevesebben, akik senkinek se hiányoznának, ha nem lennének többé. Szerencsére azért a jószándékú emberek többségben vannak, még a forgalomban is. Tény, hogy kiszállni nem szabad, pláne dudálni ilyen szituban, mivel ÚGYSEM fog megváltozni egy dudaszó miatt a fickó...nem igaz?

X.Y. 2008.08.13. 10:24:32

""na és akkor mivan?!"

legkésőbb itt kellett volna otthagyni az istenbarmát."

Azt kellett volna mondani, hogy te próbálj meg szabályok nélkül élni, te gyökér, te fogsz legelőször csodálkozni. Akivel nem lehet beszélni, azzal tényleg nem érdemes beszélni

Szumi 2008.08.13. 10:25:19

motoregér: közlekedj úgy!

Peter Blau 2008.08.13. 10:25:41

candy · 2008.08.13. 10:15:10

Ehh, biciklis nem kívánt állatfaj, a földről kéne őket kitiltani, az idegesítő hangtalanságukkal, kivilágítatlanságukkal, és lassuságukkal együtt. Be kéne vezetni, hogy csak 18+ ülhessenek a szarjaikra, máris kevesebb idegesítő dolog történne a világban.

Remélem érted ennyiből, hogy mi a frászt akartam mondani. Ha nem, akkor tanulj meg kamionnal puszizkodni.

fischer 2008.08.13. 10:27:03

Emberek, hát észnél vagytok?....

Most miért kell dícsérni a posztolót?.

Vagy fehér, vagy fekete...

Haver, ha reagáltál az agresszióra, megálltál, kiszálltál, akkor miért nem verted péppé a fejét annak a tetűnek?

Ha meg mindenképpen nyugodt akartál maradni, akkor inkább mentél volna tovább...

Azzal hogy kiszáltál a kocsiból, de félbehagytad a "népnevelési folyamatot", most egy újabb agresszív féregben lett megerősítve, hogy úgysem merik beverni a képét a bunkósága miatt, tehát szabadon művelheti...

A saját sisakjával csaptam volna szét a fejét, miután széttapostam minden elérhető porcikáját, honorálva az "udvarias, korrekt, nem agresszív" stílusát.

...és jöhetnek a szentlelkűek, hogy mert akkor nem vagyok különb, mint ő, csak azok gondolják végig azt is, hogy jelen pillanatban miért van annyi agresszív majom az úton, akik azt képzelik, nekik mindent szabad... Mert a hülyeségeik miatt soha senki nem verte őket úgy szájba, hogy az álkapocsműtét közben elgondolkozzanak, mert az ilyen ostoba jószág csak abból tanul, nem a gyáva, konfliktuskerülőnek csúfolt, gyakorlatilag tehetetlenségből fakadó meghúzódásból...

KöveZoli 2008.08.13. 10:27:55

nem tudom, valaki írta-e már, de ha benyúl az autóba, lényegében máris nyert ügye van a postolónak: az autó magánterület, még rendőr sem nyúlhat be, csak a sofőr külön engedélyével (persze itt most a standard esetekre gondoljunk)

csávó benyúl, csukló megragad, másik kézzel könyök felüt, és már ki is fordult..ámen

Secnir 2008.08.13. 10:38:27

Ursula:
1. rugdossa meg nyugodtan, azzal már sokat nem árt neki :)
2. ha lábbal illeti az autót, akkor én meg beletalpalok a mellkasába, de úgy, hogy napokig tart felköhögni a nyakláncát, melkasszőrzettel együtt.

40 milliós kombájn mellett éhezek 2008.08.13. 10:40:33

a panelszökevényeknek lenne mit enniük parasztok nélkül is, nem a középkorban vagyunk te paraszt. De ha már panelszökevényeknél tartunk ki a nagyobb tetű aki a 40 milliós John Deere kombájn mellett sír hogy nincs mit ennie és az eső elverte a termést adjanak támogatást vagy elállom az utakat felvonulok és tüntetek vagy akinek panelban kell rohadnia a 40 fokban és a sírás helyett dolgozik is valami trágya fizetésért? Remélem te sem gondoltad komolyan hogy károly bácsi paprikáján meg paradicsomán él a város. És ha ő nem lenne éhen halna Budapest, Miskolc, Debrecen, Sopron, Pécs, Szeged stb.

Mike 2008.08.13. 10:46:26

csak teljesen nyugodtan: kiszállni-pofánbaszni-továbbmenni....

Peter Blau 2008.08.13. 10:48:05

Mike, miért kell verekedni?

Kúrcsány Ferenc 2008.08.13. 10:49:28

"40 milliós kombájn mellett éhezek", hogy folytál volna le inkább a proli apád lábán, te mongoloid idióta

cernageza 2008.08.13. 10:51:10

érdekes, hogy miféle összefüggések alapján bukkannak fel a posztokban időnként a sértett vidékiek..

Becher 2008.08.13. 10:51:22

Peter Blau én is 50-nel megyek, ahol 50-nel lehet, ha kocsi ha motor van a seggem alatt. A különbség, hogy a kocsit alapból nem nyomják le, a motornál pedig - ha tetszik, ha nem az autósoknak - a sávBAN haladok és nem a padka mellett 5mm-re. Így ha ki akar kerülni vegyen autó méretűre. Persze talán egy nagyobb motornak nagyobb a "becsülete" is.

manóka 2008.08.13. 10:57:34

A motorosok nem "poénból" mennek előre a pirosnál a sorok között, és nem azért, hogy bosszantság a dugóban ülő autósokat, hanem mert ezek a kétkerkűek nem nagyon bírják ám a pár centis ide-oda haladást, megállást és elindulást, hamar felforrósodnak. Egyszer frászt is kaptam, hogy jól tönkrevágtam a mocinkat, mert olyan jól elvoltam ezzel az elindulok, haladok pár centit, majd megállok típusú játékkal, hogy észre sem vettem, h a piros kis gombocska rajta már nagyon-nagyon világít. Én voltam a világ legalázatosabb nője, mikor közöltem a párommal, hogy hát, drágám, ne szedd le a fejem nagyon, de "kipróbáltam" az újonnan vásárolt mocit rendesen. :)
Szóval: én imádom az autósokat, mikor elengednek bennünket dugóban, FÉLREHÚZÓDNAK, és rendes ívben kerülnek ki előzéskor, nem 20 cmre, hogy egyrészt megbillenünk a motorral, másrészt pedig idegrohamot kapok az ijedségtől.
Vannak persze rossz tapasztalatok is, de ezeknél úgy látom, hogy - sajnálom, mondjatok ellent -, de direkt "szórakoznak" az autósok (egy-két negatív élmény fantasztikus terepjáróval), és hoznak olyan szituációba, hogy veszélyeztetik az életünket. Nem azért, hogy magunkat védjem, de ha ketten ülünk a motron, a párom felelősségteljesen vezet, mert nem szórakozik az életünkkel. Az enyémmel legalábbis, ezúton is hálás köszönet érte. :) A kanyarodást megmagyarázó kommentelővel maximálisan egyetértek, mikor motorozni tanultam, pontosan ez volt a legnehezebb, hogy rájöjjek, hogy mit és hogyan és mennyire.
Szóval, igazából csak azért akartam írni, hogy remélem egyszer majd mindenki megérti majd egymást ebben a szép magyar közlekedésben, a motorosok sem viselkednek úgy, mintha övéké lenne az út, és az autósok sem úgy, hogy nem vesznek "közlekedőként" emberszámba bennünket.
De mégegyszer, és mondandómnak ez lett volna a lényege: üdv és sok puszi az intelligens és full rendes autós bácsiknak és néniknek! :)
Örülök, h ezt már valahol el tudtam mondani, mert szeretem őket. :):):)

karmadealer 2008.08.13. 11:02:29

Tévedés! Nem az a lényeg hogy robogós hanem hogy kopasz (és itt elsősorban nem a hajviselet a lényeg hanem a közfelfogásban ezzel a jelzővel társított viselkedésminta). A kopasz robogón és BMW X5-ön is kopasz.
A másik a dudálás. Beteg dolog, hogy itthon a dudálás nehezen gyógyuló lelki sérülést okoz a közlekedők nagy részének. Ébresztő!
Azért van az a szaros duda hogy nyomjad ha veszélyhelyzet van. A dudaszó nem azt jelenti hogy kurvaanyád, hanem azt hogy figyeljen mindenki, bárki is idézte elő a veszélyes szitut.
(én autózok, motorozok, és bringázok is, és ha kétkerekűvel vagyok, sokszor megeresztek egy rövid dudát - bicajon csengetek - akkor is ha pl. főúton jövök de nem vagyok biztos benne hogy a kikanyarodni szándékozó észrevett.) Inkább 1000 felesleges duda, mint egy zakó, hiába van nekem igazam.

Kúrcsány Béla 2008.08.13. 11:13:33

feri tévedésben vagy se pesti nem vagyok se proli nyilván a te egyszerű agyad ezt nem fogja fel de ez nem az én bajom. Érdekes lehet ha valaki fogyatékosan születik milyen érzés feri? Elég megalázó lehet hogy nem tudod egyedül kitörölni a segged.

So66 2008.08.13. 11:16:15

Az auto dudaja meglepoen hangos tud lenni, egyszer dudaltam ugy - nem reszletezem miert - allo helyzetben hogy a baratnom az auto jobb eleje elott allt kb 1 meterrel, es meg negyed ora mulva is arrol panaszkodott hogy cseng a fule. Ezen en elegge meglepodtem mert belulrol egyaltalan nem tunik hangosnak a duda, meg az ember azt gondolna hogy a motorhazteto azert tompitja valamennyire a hangot... lehet hogy egyszeruen annyira raijesztettel hogy ezt muszaj volt neki - verbalis - agresszioval levezetnie.
Ha azzal hogy bevagott eled nem okozott tenyleg komoly eletveszelyt maganak, en nem dudaltam volna ra. Megallni sem alltam volna meg, vagy ha igen, az lett volna az elso kerdesem 'Hogy ha annyira sietsz hogy majd belehalsz, miert allsz meg vitatkozni?' arra meg hogy megtanit kanyarodni az a valasz 'Jo majd ha legkozelebb bevagsz elem 1 centire epp masfele fogok nezni 1 masodpercig es majd magyarazhatod Szent Peternek hogy 'de hat csak 1 kicsit voltam szabalytalan!...' Egyszer ugyis talalkozik majd valakivel aki epp a muszerfalon elgurulo mobilja utan kap a kanyarban es nem azt lesi hogy kerulje el a kamikazekat.

AzHofi 2008.08.13. 11:16:16

KEdves beküldő! Legközelebb, ha vészhelyzetben vagy, a féket nyomd reflexből, ne a dudát. Ne szennyezd zajjal a környezetünket BAZMEG!

Peter Blau 2008.08.13. 11:19:47

"Az auto dudaja meglepoen hangos tud lenni, egyszer dudaltam ugy - nem reszletezem miert - allo helyzetben hogy a baratnom az auto jobb eleje elott allt kb 1 meterrel, es meg negyed ora mulva is arrol panaszkodott hogy cseng a fule."

Kell, hogy ennyire hangos legyen. Próbáld ki sztrádán, kérj meg valakit, hogy menjen mögötted 130-al, és dudáljon, halk kis elhaló sípoláskának fogod hallani az amúgy hangos dudaszót.

Kalász 2008.08.13. 11:25:52

Robogóval járok, de még sose volt olyan, h a hülyeségemből kifolyólag leálljak vkivel szájkaratézni. Sőt, olyankor is inkább magamban dühöngök, ha levegőnek néznek és sodórnak életveszélyes helyzetekbe. Igaz, h a bajos dolgokat elkerüljem, igyekszem a forgalom elött haladni, h ne engem kerülgessenek. Kisváros, szal itt még nem is nagy gond. De az elektromos miaszarok azok az igazán nagy ellenséges, főleg ha szatyrok figyelnek a kormányon!!! :D

Independent 2008.08.13. 11:31:14

Hozzátenném - ehhez a storyhoz is ideillik - hogy sajnos rendőreink is addig jutnak el, hogy a gyorshajtást, meg a tilos parkolást büntessék - és magasról tesznek az igazán ön- és közveszélyes szabálysértésekre.
Akkor meg mit várunk....

Ütnöd kell 2008.08.13. 11:31:43

ha már kiszálltál..

A Galaxis Elnöke 2008.08.13. 11:39:23

az "ötmillió elmebeteg országa", győzike és "ill ferró népének" birodalmában ki lepődik meg ezeken a történeteken?

Valójában nem hülye autósok, hólye biciklisták, hülye motorosok vannak, meg hülye utasok, BKV-sok: a Homo habilis-troll mutációjú humanoid faj egyedei ugyanis megtalálhatóak a metrókocsikban, a buszokon, a bicikliutakon, a repülőgépeken, a hajókon és az autópályákon is, mintha provokálnák a Homo sapiens faj egyedeit, akik szintén megtalálhatóak említett közlekedési eszközökön.

Ha az IQ-szinttől tennék függővé a jogsit és a közlekedést, üresek lennének az utak ezen a bolygón.

Komolyan külön alfaj az övék: a kopasz, mitugrász kis izomagyú fukszos faszjankók, az autóikban, a motorjaikon, a biciklijükön pózolva, akik azt gondolják (és ráadásul komolyan), hogy az egész város, sőt, az egész ország, sőt, taán az egész naprendszer miattuk és nekik épült föl, ahol mindenki més csak a megtűrt pórnép kategóriájába esik...

Szánalmas.

Akkor 2008.08.13. 11:41:03

a Galaxis Elnöke elpusztítja a földet?

Manyizga (törölt) 2008.08.13. 11:41:13

Az tényleg nem lenne rossz, ha B-s jogsival nem lehetne alapból robogót vezetni. Csak lovas kocsit. Az lenne a jó! :)

stellaz 2008.08.13. 11:45:25

Nekem is volt ilyen ezen a nyáron elég sok. Meg valamelyik nap volt, hogy nagymotorral a csóka jobbról úgy jött be elém, hogy én éppen finoman kifelé tartottam, mert nagyon a felezőnél mentem.

VOltam motoros futár, tudom milyen bevállalósan közlekedni, de a leghülyébbek, pont azok, akik fatertól kapták a gépet.

Motoros rendőr nekem csak intet szemből általában, míg az ilyen hülyegyerekeket egyből megállította.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.08.13. 11:47:49

A parasztozás ősi cigány/zsidó szokás. Ha a paraszt nem szarik, a városi nem eszik. Persze, lehet, hogy nem magyar paraszt szarik neki, hanem mexikói vagy dél-afrikai, esetleg kínai, de akkor sem a tőzsdén terem a hamburger.

Iparilag előállított élelmiszer még azoknak az agyatlan plázapatkány prolifattyaknak sincs, akik még ahhoz is hülyék, hogy felfogják azt, hogy a 40-50 milliós részletre vásárolt mezőgazdasági gép mellett azért éhezik a nemzetfenntartó család, mert a banknak a lízingdíjat/részletet, az államnak a közterheket akkor is be kell fizetni, ha nincs bevétele. És gyakran nincs bevételük, mert a "vevő" elszállítja az árut, viszi a számlát, aztán szexuálisan áll a fizetéshez(baszik fizetni), viszont az ÁFÁt vagy befizeti a gazda, vagy jön a felszámoló, és tizedáron viszi a házát, gépjét, földjét. És a magyar gazda természetesen nem igazán versenyképes az EU-tagállamok nagyságrendekkel nagyobb nyílt és burkolt támogatása mellett, arról nem is beszélve, hogy ha pl. egy olasz nemzeti pártbulin magyar vagy román, esetleg francia, német, spanyol, argentín stb. bort szolgálnának fel, kitörne a parasztgyalázat és elzavarnánának a picsába a vezetőiket. Arról ne is beszéljünk, hogy nemcsak a jogi, pénzügyi és erkölcsi szabályokkal megtámogatott európai és észak-amerikai termelőkklel kell versenyezniük, hanem a munkásaikat napi két csésze rizzsel kifizető ázsiai rabszolgatartókkal is.

És ha mindezt túléli, még mindig jöhetnek a Bajnai Gordon félék, és eladják a terméküket feldolgozó gyárat olyan külföldi vevőnek, aki azt csak a márkanév és a piac miatt veszi meg. A magyar paraszt meg ott áll gépsorával, ültetvényével/istállójával fizető vevő nélkül.

Én amúgy csodálom, hogy ilyen békésen tűrik, és nam rakják meg utolsó hitelükön gázolajjal átitatott ammóniumnitráttal a lízingelt hígtrágya- vagy más, folyadékszállításra használt fémtartályos teherautóikat, és nem parkolnak le vele pl a zabrált Szemlőhegyi úti villa előtt, és nem indítanak el benne egy öl "ócó" tűzijátékot...

3-4t lefojtott "andó" kicsit nagyobbat szólna, mint Tomcat kristálycukra vagy a ferencvárosi üres gőztartály! Az éves GDP-n akár 0,5%-ot is javíthatna a környék újjáépítése, a fél főváros újraüvegezése...

kopaszmercis 2008.08.13. 11:53:36

én a seggébe dugtam volna a szaros robogóját a féregnek

Ávós 2008.08.13. 12:04:36

a cigányozás és a zsidózás ősi román szokás a nagymagyarországozás meg ősi tanulatlan gyökér szokás. Mindjárt ejtek egy két könnycseppet szegény 8 milliós pick-upokban ücsörgő "gazdák" miatt. Azt a tévhitet pedig oszlassuk el miszerint csak a magyarok képesek ehető ételt előállítani és mindenki más a világon műanyagot termel és nem ért se a borokhoz se az zöldségekhez a gyümölcsökhöz meg pláne nem. A húsfélékről nem is beszélek mindenki tudja hogy nálunk igazi húst lehet kapni és a hentes még véletlen se a zsíros szart akarja ledarálni nekünk ami reggel óta ott áll a darálóban á nem ő egy cigányzsidó biztos aki elakarja adni nekünk a szart. Azt meg mindenki tudja hogy külföldön nem is létezik hús. Polirpopilén-andenizátbenozdiumból készítik a húsokat. Azt se tudják mi az a disznó. De hát képzeljük csak el ha mindenki paraszt lenne honnan lenne traktorod te antiszociális falusi bunkó? Ha mindenki a földet túrná még mindig lovon járnánk. Egyébként ez a robogós egy paraszt biztos ez már csak ilyen ősi robogós szokás.

szvsz 2008.08.13. 12:07:36

Mondd neki, hogy legkozelebb nem radudalsz, hanem elgazolod, majd szarvasbor kendovel letorlod az agyvelejet a motorhaztetorol.

Zsömbi 2008.08.13. 12:29:59

Kedves AzHofi!

Csodálkoztam, hogy az eddigi ~70 kommentelő közül még senkitől sem kaptam beszólást, de köszönöm neked és primitív stílusodnak, hogy végül nem kellett csalódnom.
Egyébként nem tudom, hogy honnan vetted azt, hogy nem fékeztem?!

u.i.: amint időm engedi reagálok még 1-2 hozzászólásra.

ANTIPROGRESS 2008.08.13. 12:35:57

leközelebb ne a dudát, hanem a gázpedált nyomd, ha elédkerül...
:)
egyébként meg ha keménykedni akart, miért vette le a sisakját?? azt hitte, úgy néz ki mint stallone? pedig sisakkal nagyobbat tud fejelni.
mindenesetre célszerű valami "szerszámot" készenlétben tartani az ülés mellett...

Panelpatkány 2008.08.13. 12:43:08

Kitalátor feljegyzete - 2008.08.13. 11:47:49

Ez mind szép és jó, amit leírtál, nyilván alapja is van. Azt magyarázd el kérlek, hogy az hogy a p.csában van, hogy amíg az osztrák gazda a nyitott (és nem légkondis, GPS-es, DVD lejátszós, stb.) 20-30-40 éves gépével dolgozik az esztétikailag is gyönyörű szépen kialakított földecskéjén, addig a magyar gazda csak légkondis többtízmillás géppel tud dó'gozni!
Ajánlom mindenki figyelmébe a Pomogy/Pamhagen (ex)határátkelő utáni falvakat, Illmitz felé! Városi gyerekként ámulok a szabályos, egységes sorokon, ahol ott küzd a gazda a rozsdabarna traktorával!

Aki meg nem tudja fizetni a 40 millás lízinget, az vegyen Zetort, azzal is lehet földet művelni, ld. apáink, nagyapáink! Én sem veszek 40 milliós lakást, mert nem győzném a törlesztést, ja és nem is kapnék. Tényleg egy földművelő parasztember (kicsit sem akarok bántó lenni) hogyan kap több tízmilliós hitelt/lízinget? Mee' akkó' nekem is köllene...

Bocs az OFF-ért

bobiktus 2008.08.13. 12:58:08

ávós megszemélyesíti azt az evolúciós mellékvágányt mint fogalmat, amit proliparasztnak is hívhatnánk:)
Vannak különleges közlekedési szokások az biztos. Ma reggel nagymotor jött velem szemben az Árpád híd gyalogos/bringasávján, este a biciklik 30%-a kivilágítatlan, egy autós tavaly elütött egy zebrán, de még mindig nem mondom azt, hogy mindenki hülye és dögöljön meg. Azt mondom inkább, hogy büntessenek meg mindenkit, aki kreszt áthágva+veszélyesen közlekedik. Két hete vidéken bringáztam (sokadszor), és egy kocsma előtti bicikliket nézve azt láttam, hogy az egyiken a külső már szét van szakadva, spárgával van átkötve, hogy ne bújjon ki a belső, de lámpa az mégis van azon is. És vidéken stresszmentesen tudnak közlekedni. Budapest miért nevel ki magából ennyi hatalmas egót? itt mindenki tudni véli, hogy a másiknál jobban vágja a kreszt, gyorsabban tud tekerni, és mindenki tudni véli, hogy a poszt szituációban hú de meg tudta volna verni (sőt veleszületett joga is lett volna ehhez) a szabálytalankodót(?). A kutya is csak agresszívebb lesz, ha verik, vagy meghunyászkodó "lelki sérült". Azt gondolom, hogy ezeknek az embereknek a részéről nem a másik megjavítása volt a célja, hanem a saját kisebbrendűségérzésüktől indíttatva 'huszárkodnak itten', hogy hú, én aztán, de mekkora rendet csináltam volna. mekkorát?

flea 2008.08.13. 12:59:21

szvsznek van igaza, azt kell mondani, hogy legközelebb elütöd a gecibe, aztán öt év múlva, mikor felébred a kómából, majd csodálkozhat, hogy miért lett közben elítélve közúti baleset gondatlan okozásáért.

Loismustdie 2008.08.13. 13:38:20

Egyszer megkérdeztem egy kedves barátomat:
-Te először ütsz és nem is kérdezel?
-Nem! Én először kérdezek, de a választ már nem várom meg!
Nekem ebből plussz a posztból és személyes tapasztalataimból több tanulság is leszűrődött.
-Nem mondani kell, el kell baszni a gecibe!(bár tudom ez legtöbbünknek lelkiismereti és morális kérdéseket vet fel)
-Igenis dudálni fogok mindíg amikor valaki balfaszkodik.
-Viszont sohasem beszélem meg a történteket, hiszen ezek az emberek primitívséküknél fogva(tudom közhely), de képtelenek felfogni mit csináltak, érzelmeik elhomályosítják azt a pici kis reálisan gondolkozó pöttyöt ott a fejükben.
-Legfőképpen sohasem állok meg, hogy aztán egy kopasz paraszt meghunyászkodásra kényszerítsen.(pár ezer forintért beszerezhető nagyszerű sokkoló a suttyópiacon :D manapság nem csak taxis munkaeszköz)

A robogókra is bevezetik ahogy hallottam a rendszámot, figyeljétek meg vissza fog venni minden ilyen okostojás.

Gontar 2008.08.13. 13:45:52

Nos, ha már a Magyar őstermelőkre terelődött a szó... Én nem sajnálom őket. Sőt!

Unokatesóm is ez. Van 3 háza 34 évesen. 4 millió forint éves bevételig törvényesen is adómentes (bazze, ha én keresek 20 forintot abból 11 az államé!)... Soha a büdös életben 1 forint adót nem fizetett igazából (de azért hőbörög, hogy a szemét "kormány" (mindegymelyikoldal van éppen hatalmon)). A földjein nem termeszt csak parlagfüvet... a "főd" csak azért kell neki, hogy "őstermelő" lehessen, és felvehesse a millás támogatáskat... Meg amíg volt erdője abból eladta a fát tüzelőnek... Mostmár az is "mező"... A 3 gyermeke meg természetesen az általam befizetett adóból jár iskolába (nekik a könyv, kaja, meg minden ingyenes - merthogy szegény paraszt).

A legvicesebb, hogy engem tart gazdag városinak, úgy, hogy az én koromban neki már 2 háza volt - nekem meg egy nyamvadt lakásom sincs mérnök létemre. :-) Hiába no... lassan el kéne mennem nekem is maffiózónak vagy őstermelőnek. :-D Ezzekkel csak az a bajom, hogy nem fűlik a fogam olyasmihez, amitől lelkiismeretfurdalásom lenne...

bobiktus 2008.08.13. 14:03:06

off: van egy jellemzőbb alföldi történetem, igazából a szülőfalumban esett meg. Egy bácsi, aki világéletében állatokkal dolgozott, szerződést kötött egy, korábban Bajnai Gordon (rész)tulajdonában álló céggel libák nevelésére. volt egymás után néhány rosszabb éve, igy jelzáloghitelt kellettt felvennie a takarmányozás+fűtés megoldására. A felnevelt libákat a cég elvitte, a fizetést meg elfelejtette. Föld + tanya a bankhoz vándorolt, a bácsi pediglen a gerendához.
Az unokatestvéred pedig nem ugyanabban a családban nőtt fel mint te, ezért is lehetnek mások az anyagi viszonyai. ahogy a 20 éves, cabrióval 'dock'-ba járó whitepartys ficsúrok is. Sajátos, hogy Te a vidéki unokatesódat veszed elő:)

Ursula 2008.08.13. 14:28:33

Gontar
Nekem nem jött le. Akkor most az unokatesód őstermelő, vagy őstermelőnek álcázott maffiózó?

Pénisz arcú királyfi az igazi őstermelő 2008.08.13. 14:30:48

Gontar szerinted ki veszi be ezt a hazugságot te proli? Éhenhalnál ha nem kapálnék minden nap hajnal 4-től délután 6-ig te paréj. Sok panelpatkány prolikuki itt hazudozik. Nem is ismernéd a paprikát ha én nem termelném meg neked. Tudod mi az a kenyér? Nem az amit a tescoba megveszel, a kenyeret vidéken találták fel és ha mi nem adnánk nektek akkor éhenhalnál vagy ehetnél vietnámi kenyeret. Valószínű az unokatesód egy becsületes termelő aki a sok paprikából vett 3 házat te pedig csak a panellyukad erkélyén mereszted a segged fürdőgatyában és szívod a kipufogógázt. Ez a robogós biztos valami városi kölök volt talán még panelba is lakik.

bobiktus 2008.08.13. 14:57:33

királyfi sztem te nem sok kapavágást ejtettél életedben, inkább csak provokálsz. kevés a hozzászólás a poszton, vagy miért próbálod hergelni az urbánus publikumot?:) most nincs munka a mezőn, szieszta van? Gontar skrupulózus lelkiismeretét meg irigylem, az egész ország nevében is:)

Pénisz arcú királyfi az igazi őstermelő 2008.08.13. 15:16:51

Mezőn? Már a mezőt is elvették tőlem örülök ha a kertben tudok kapálni. A földemet elvette ez a rabló állam építettek rajta. Kaptam érte szaros 470 milliót, de kinek éri ez meg legalább 1 milliárdot ért? Csődbe visznek aztán csodálkoznak ha tüntetek? Nem értem hova tart ez az ország. Nem tudtam eladni a dinnyéimet mert a szemét multik lenyomták az árat a hamis külföldi dinnyével aminek banán íze van. Szerinted kik állnak a háttérben? A mocskos panelprolik akik csak banánízű dinnyét vesznek.

bobiktus 2008.08.13. 15:45:23

szerintem vegyél földet, ha szerinted ez ekkora üzlet, állj be őstermelőnek, gazdagodj meg, utána írd meg egy könyvben a memoárjaidat, légy gazdag és sikeres, igazi őstermelő! végy egy dinnyét, szedegesd ki a magját, vess el sokat, kapáljad, locsoljad, vidd el a multinak 15 Ft-ért, és vedd meg a bevételből az s6-os zetorodat 40 milláért. ha a vizet, a benzint, az áramot a vegyszert (persze termelhetsz biodinnyét is), a kapát lopod, és közben nem eszel, nem iszol, akkor csak 2.7 millió kiló dinnyét kell eladnod, máris megvan. hajrááá. A multik elveszik a keresletet a magyar zöldségesektől. a kinálatot meg a versenyképesebb áron + nagyobb támogatással megtolt külföldi forrásokból tölti fel. Ezt az állam a bratyizósan kiosztott földtámogatásokkal súlyosbítja (ami nem növeli a versenyképességet) az exportot pedig a mesterségesen erős forinttal lehetetleníti/tette el most éppen. Egyébként mi bántja a lelkedet? termelj banánízű dinnyét, ha már felfedezted a piaci rést...

barna 2008.08.13. 16:33:42

Bunkó embernek mindegy hogy kocsiban ül vagy motoron.
Nem tudom, hogy miért gondolják sokan, hogy rendszám meg vizsga megoldja az ilyen problémákat. KRESZ már most is van, csak nincs aki betartassa. Szerinte itt van a gond. Egy rendszám nélküli robogóssal szemben ugyanúgy lehetne intézkedni egy rendőrnek mint egy rendszámossal. Csak nem teszik.

Loismustdie 2008.08.13. 16:39:00

Que? Ez nem az autózz blog? Srácok! Megtanultuk már, hogy ne üljünk fel a provokatív csőlátású arcoknak az utakon. Akkor tartsuk magunkat hozzá itt is. Hallottatok már a beszédes nevekről a görög mitológiában. Péniszarcú, höhö, pénisz! Értitek ugye...

Ursula 2008.08.13. 18:37:19

Ha már rádudálsz egy ilyen idiótára, tedd úgy, hogy összecsinálja magát. Hígfossal teli gatyával már nem fog leszállni, emberkedni.

www.youtube.com/watch?v=FMgcvs6kIw8&feature=related

Alf (törölt) 2008.08.13. 18:42:41

sam.joe

bicajjal ha nem mennél be egyirányú utcába budapesten szemből, egy mozibamenéshez le kellene tekerni egy túrdöfranszt.

zebrán meg bicajjal át lehet menni, hisz közlekedhet a gyalogosok számára kijelölt helyen, ha nem veszélyezteti a gyalogosokat, max 5 km/órás sebességgel.

és miért zavar téged, ha a bicajos átmegy a zebrán, mior piros van neki az úton a lámpánál? jobb lenne, ha bevárná, miíg az autósok melléérnek, és szorítanák a padkához?

vagy csak zavar, hogy gyorsabb, mint te?

én autózom, de nem vagyok hajlandó dugóban állni 9 kor meg 5 kor, ezért bicajjal járok be.

Maciii 2008.08.13. 18:59:27

Wazze, szétröhögtem magam a vonatkürtös terroizáláson. Kérdés: Honnan lehet vonatkürtöt szerezni? :-))) Kéne...

RCH 2008.08.13. 19:12:18

>Faszkalap robogósok. A 80%-át elevenen kéne felboncolni....

Remelem benne vagyok a maradek 20%-ban :-)
Robogozas kozben mostanaban "sportot uzok" abbol, hogy elozekenyen probalok kozlekedni. A bibi csak az, hogy villogni nem tudok, ha elengednék valakit, ha meg hadonaszok, hogy "mehetsz!" azt nem mindig ertik. Vagy csak nem hisznek a szemuknek :-)

Aqweren 2008.08.13. 19:34:13

A robogós egy külön állatfaj...általában akkor is előremegy a pirosnál, amikor egyáltalán nem kéne (kedvencem, amikor végre elengedi a 2-3- autóból álló sort a lámpa, akkor miattuk nem lehet haladni), meg béna némelyik, olyan helyekre bemennek hogy helyettük vagyok rosszul.

Azokkal értek egyet akik azt mondják, hogy a B jogsival ne lehessen robogózni. Én is akarok egyet venni majd, de mielőtt kimegyek vele a forgalomba, elmegyek venni annyi órát, amennyi szükséges...ugyanis marhára nem mindegy...

Aqweren 2008.08.13. 19:37:34

Mondjuk egyik nap poén volt, elsőnek álltam a vasúti átjár előtt a sorban és jó MÁV-os szokás szerint megváratták velünk az ellenvonatot (jó öt perc), szóval volt időm bámészkodni. Jött egy öreg egy kis bicikliszerű kávédaráló robogóval a kormányra akasztott csíkos proliszatyorral (sejtésem szerint sör volt benne), beállt a kocsi orra elé jobbra. nem sokra rá jött egy fiatal srác egész fasza kis robogóval, beállt az orrom elé balra. Aztán megjött egy pocakos-negyvenes egy leharcoltabb roboóval, papucsban, beállt a kocsi mellé jobbra. Tisztára mint a méhek a méz körül :) Hamar elhúztak, meg egyáltalán nem zavartak, csak a harmadiknál már szerettem volna felkiáltani (ha nem lett volna lehúzva az ablak) hogy NADENAAAA

B.GY. 2008.08.13. 19:55:00

Minden nézőpont kérdése.Nézzünk egy természetfilmet a cime:A zebrák élete.Ott legelésznek szépen a csíkos állatok,egyszercsak megjelenik egy oroszlán.Szurkolunk a zebráknak,jajj csak nehogy elkapják szegényeket.Aztán jön a másik film.Címe:Az oroszlánok élete.Ott meg kergetik a zebrákat,és imádkozunk.Jajj csak kapjon el egyet,nehogy éhenhaljon a kisoroszlán.Na ennyit az autós/motoros kapcsolatról.

Aqweren 2008.08.13. 20:10:07

Ez jó :) Bár az autós-motoros viszonyt összefüggésbe hozni a tápláléklánccal...:D

bab 2008.08.13. 20:15:30

aqweren: :))

ismerem az érzést!

B.GY. 2008.08.13. 20:24:18

Nem pont a tápláléklánc a lényeg:)A gyalogos szidja azt aki járművel van.A járművezetők utálják a gyalogosokat.A motoros az autóst szidja.Az autós a motorost.Ez így természetes.Ezért ilyen szép a világ:)Én motorozok is,meg autózok is:)De nem egyszerre:)

bab 2008.08.13. 20:25:17

istenem, hogy utálom ezt a fajtát az autópályán, amikor jövök 180nal, mögöttem senki, de ő 130cal kivág előzni!! mert ő tartja a 130at! rohadna meg az összes korlátolt önkéntes rendőr tirpák..

egyszer tolja seggbe valaki ilyenkor, mert nem sikerül a satu...

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.08.13. 20:32:07

Robogóval nem járnak sikeres emberek. Pláne kopaszok. :P

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.08.13. 20:33:16

B.GY. 2008.08.13. 20:24:18

Akkor Te kit utálsz? :D Vagy magadat? :D

Aqweren 2008.08.13. 20:36:02

B.GY.: Komolyan elgondolkodtam hogyan lehetne kivitelezni az autózást-motorozást egyszerre :D
Az autózás-gyaloglás már megy, a kadettommal volt alkalmam gyakorolni (t.i. tolod és közben kormányzol...) :)

B.GY. 2008.08.13. 20:37:13

Kukori!Valamelyik nap láttam öltönyös fószert robogón.Nem tudom,hogy sikeres volt-e,de kopasz nem:)Én nem vagyok sikeres az biztos,de még akkor sem,ha kocsival megyek:) Úgy utálom,mikor 240-nel megyek a pályán,erre valaki kijön elém 180-nal.Hogy baszná meg az ördög,aztán meg a rendőr.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.08.13. 20:38:29

...és persze nem is az már a kérdés, hogy szarjon-e sünt, hanem hogy mégis mekkorát? :D

Ja, kis pihenő (net-undor) után ájem rilódid! :)

B.GY. 2008.08.13. 20:41:50

Kukori.Mindig a másikat utálom.Magamat soha:)Szerintem úgy lehet egyszerre motorozni,meg autózni,ha mondjuk 200-zal belerongyolsz egy kocsiba hátulról.Egy darabig biztosan visz,de arra már nem emlékszel:)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.08.13. 20:44:28

Höhö, multifunkcionális elegy.

Jacques Foche 2008.08.13. 21:36:06

Bizony mondom néktek, nem kevés lelkierő szükségeltetik hozzá hogy az említett robogóst és a hozzá hasonlókat ne egy nagy pofánbaszással köszöntse az ember fia. Respect!

Nem vagyok egy nagydarab ember, de eddig még senki nem akart kiszedni a kocsiból. Általában magamtól szállok ki, aztán akkor a kötekedő faszok egyből rükvercbe teszik magukat. Eszem ágában sincs odaütni, de erről nekik nem muszáj tudni. ;)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.08.13. 21:37:15

Azon gondolkodtál-é már, hogy a robogós volt a nagyobb, vagy félelmetesebb és a kocsi sofőrje nem higgadt, hanem gyík egyszerűen? :) Csak kérdem.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.08.13. 21:38:26

Én szeretek verekedni, de valahogy mindig elkerül (kivéve, ha a sárga ingem van rajtam, az valamiért vonzza a bajt) a lehetőség :) Vagy megsajnálom, vagy nő, etc. :S

lac 2008.08.13. 21:38:53

Csicska voltál, ha már igazad van, álljál is ki magadért.
Nem annyit kellett volna mondani, hogy rendben, mert akkor legközelebb is ugyanezt eljátsza és most még ő érzi úgy, hogy neki volt igaza.
Szerintem.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.08.13. 21:42:09

Amúgy a sisakkal szerintem vagy téged képen, vagy a kocsit tetőn akarta vágni, ha beszólsz és tovább robogott volna gyorsban (mert a retorziót senki nem olyan tökös, hogy kivárja).

Géza 2008.08.13. 21:42:19

"Ávós 2008.08.13. 12:04:36"
Na TAKARODJÁL te a picsába haza, ahonnan jöttél

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.08.14. 00:59:03

Kérlek, hogy a vallási és politikai, valamint személyeskedő megjegyzéseket mellőzzétek, nem ide való. Akit érdekel, majd megy és olvas index fórumot...

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.08.14. 15:26:02

Szelektáltam megint egy kicsit...

ironmemberneck 2008.08.14. 15:31:52

A vécékeféset használhatod, ha feltünteted a szerzőt.

Én vagyok 2008.08.14. 15:47:14

Ha netán írásra adod a fejed, ne légy rest kitenni minden vesszőt, ami kikívánkozik. Az igekötő és az ige közé csak a legszükségesebb esetben ékeld be a segédigét, mert rosszul veszi ki magát.

T7 2008.08.14. 16:16:51

Nem kellett volna ennyit harcolni.
Kanyarban egy kis gázt adni, ablaktörlőt be, hogy leszedje a vért a szélvédőről és kész. :o)

B.GY. 2008.08.14. 21:20:09

Ma is motoroztam,és életben maradtam:)Nem akart senki elütni,és én sem akartam senkinek lerúgni a tükrét.

50cc 2008.08.15. 00:43:36

Asszem én voltam az a motoros.
Majd legközelebb figylej jobban mert majdnem fennakadtam a tükdödön aztán még neked állt feljebb. Amúgy nem akartalak ennyire megijeszteni, aszittem nagyobb darab vagy.

Ferocious 2008.08.15. 09:10:42

50cc!

Te nagyon buta lehetsz... Egyszer majd velem játszod el ugyanezt és a mini, borotvaélesre fent szekercémmel fogom szétbaszni az agyadat, te gennyláda!

Ennyi

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.08.15. 18:04:06

"barna 2008.08.13. 16:33:42
Bunkó embernek mindegy hogy kocsiban ül vagy motoron."
Továbbá akkor is mindegy, azaz bunkó a bunkó (becézve "Sose hallok olyan gyönyörű nótaszót ..."), ha gyalog jár, ha aluljáróban fekszik a piszkában, ha brókerkedik vagy kommentárokat ír. A fentebbi hozzászólásokban sok szép példát találhatsz.

Panelpatkány!
Az osztrák gazda őseinek a gépét, jószágát, munkaeszközeit - eltekintve némileg a háború alatt ott is zabráló Vörös Hadseregtől - nem vették el, az osztrák gazdákat nem hajtották el kényszerrel tömegesen szocialista városokat, gyárakat építeni. A földjeik is megmaradtak, nemzedékeken keresztül. A gép- és eszközállományuk sokkal sűrűbb, tehát megtehetik, hogy csak akkor dolgoznak a traktorral, amikor nem esik az eső és nincs 40°C, mert a termőtalajnak is az a legjobb. Ha meg szállítani kell, esőben, akkor kiállnak a teherautójukkal, de ha permetezni, akkor meg előállnak a fülkés traktorral. Nálunk viszont egyrészt nincs meg az a folytonosság - bár megjegyzem, a legtöbb gazdálkodó a MÉH-telepről megvett MTZ-50-essel kezdte a 70-es években - nincs annyi traktor, eke, stb, mert a téeszek széthullásakor a felszámolók, végrehajtók kezén eltűnt/elrozsdált. Mivel nálunk a parasztoktól el nem zabrált tőke soha sem tette, teszi lehetővé, hogy elegendő számú gép, eszköz halmozódjon fel, ezért a magyar élelmiszertermelők a proletárdiktatúra alatt is kénytelenek voltak szinte mindenre a "traktort" azaz a mezőgazdasági vontatót használni, a szállítástól az istálló-takarításon és a permetezésen át az árvíz- és tűzvédelemig. Ezért a legrégebbi kis Dutrákon meg az első MTZ-ken, és persze a kistraktorokon kívül nem is forgalmaztak fülke nélküli vontatókat. A fülkés vontató viszont légkondi és porszűrő nélkül gyakorlatilag elviselhetetlen, azon kívül ugyebár az osztrák paraszt többnyire a saját traktorján ül, nálunk meg elég sok az alkalmazot a gépeken is. A bérmunkásnak meg jogai vannak, a munkahelyi környezeti változóknak (zaj, por, hőmérséklet stb.) bizonyos határértékek alatt kell maradniuk, különben megbírságolják a foglalkoztatót, aki amúgy lehet, hogy családtag.
Földet művelni egyébként faekével, sőt ásóbottal is lehet, csak a mai szőrnyúzott, műkörmös barbikóros/löttyedtseggű asszonyok erősen nyafognának miatta, és nem rágnának jól össze az árpát sem, hogy egy jót sörözhessünk mamutvadászat után. A Zetorok árát nem találom, talán a Debreceni Farmerexpón lehet az aktuális árakat megtudni, de nem hiszem, hogy kategóriájukban nagyságrendekkel olcsóbbak lennének, mint az olasz vagy német mg. vontatók. Az új Skodákat sem adják néhány százezer Ft-ért, attól, hogy a csehek gyártják. (Sőt, nyugaton állítólag lassan kezdik kiszorítani az anyacég, a VW-Audi azonos kategóriájú autóit, mert még mindig jobb, ha csehek készítik az autót, mintha ugyan Németországban, de törökök és szerbek. Ritkábban gyulladnak ki, pl.)
A traktor, kombájn stb nem lakás és nem fogyasztási cikk, nem luxusautó, hanem munkaeszköz. Ha Te pl. egy kis testőrcéget csinálsz, és van neked is egy 20 millás házad, meg az öcsédnek (akivel együtt vállalkoztok) is, akkor a két házra, a 40 millás fedezetre kaptok 20 milla hitelt, hogy vehessetek egy alig használt páncélautót, ha be tudjátok bizonyítani a banknak, hogy a havi 1 milliós részletnek legalább a dupláját megkeresi a cégetek.
Ha meg 60 napon túl mégse fizeted a részletet/lízinget, mert pl. írásos szerződésetek ellenére a megbízótok a fizetés szexuális módját választja (ld. feljebb!), csak úgy, mert csak (tudja, hogy 3 éven belül nincs bírósági ítélet, addig meg hol van már a cégvagyona), vagy mert tönkrement, akkor ugrott az addig befizetett részlet/lízingdíj, ugrott a lakás, és a cégetek vagyona, és vagy egy csöndes sarkot keresel egy melegebb aluljáróban, vagy egy jó erős faágat, meg egy darab kötelet.
A BARNEVÁL (—> Bajnai Gordon) tönkretétele után pl tizenvalahány ember lett öngyilkos, pedig még John Deer kombájnt sem vettek, csak kislibát, takarmányt, kerítés- és építőanyagot. Volt köztük olyan, aki több évig is bírta, hogy az az ember, a régi barátja, aki odaadta neki hitelbe a megtermelt kukoricáját, hogy majd kifizeti a libák árából, legkésőbb egy év múlva, minden áldott reggel bezörgetett az ablakon, hogy zsömle kellene, margarin kellene, tej kellene, füzet kellene, cipő kellene, táska kellene a gyerekeinek, meg jön a karácsony, a farsangi bál, mennének osztálykirándulásra, meg a legkisebbnek születésnapja lesz, a legnagyobb érettségizik, stb., stb., és kellene a termény ára. Szerencsétlen libás meg megetette a libákkal a kukoricát, beszállította a libákat a feldolgozóba, és szocskát kapott értük. Az özvegye és az árvái is.

Ne kívánj magadnak ilyen hitelt!

Krisi 2008.08.15. 22:35:48

"A robogóra a kedves szoknyás lányok valók, aranyos bukósisakban..."

Ez szerintem a hét mondása, csak nem az olaszoknál jártál nyáron? :)

(mondom én férfi létemre, aki egy Simsont hajt, ami papíron robogó :)

Amúgy szerintem is a Budapesti autósok kb. 60%-a kimondottan figyel a motorosokra - gondolok itt arra, hogy dugóban próbál lehúzódni, ilyenek -, a maradék kb. 36% az közönbös, ha éppen látja, hogy nem férnék el, akkor lehúzódik, de ők is megértők, és hát van a maradék, akik született bunkók, velük nem kell törődni, csak imádkozni, hogy bosszúból ne lapítsanak ki, ilyen "én sem tudok menni, akkor te se menj, köcsög" alapon.

Az összes hozzászóláshoz meg nem volt szerencsém, mivel itt már minden szóbajött, bocsánat kérek, hogy a közlekedésnél maradtam :)

Kalapos-Skodás 2008.08.22. 10:35:24

"Maciii 2008.08.13. 18:59:27
Wazze, szétröhögtem magam a vonatkürtös terroizáláson. Kérdés: Honnan lehet vonatkürtöt szerezni? :-))) Kéne... "

Szoktak mozdonyokat selejtezni, próbálkozz. Vagy a zindex vasútbuzi topikjában kérdezd meg. :) Viszont kell hozzá azért légtartály (tartályvizsgával), légsűrítő, meg neked egy pár füldugó. :D Inkább szerelj be egy hangszórót valami gagyi mp3 lejátszóval, oszt' nyomjad egy felvett kürt hangját arról.

Irgun Burgum 2008.08.22. 11:52:38

"Én vagyok 2008.08.14. 15:47:14
Ha netán írásra adod a fejed, ne légy rest kitenni minden vesszőt, ami kikívánkozik. Az igekötő és az ige közé csak a legszükségesebb esetben ékeld be a segédigét, mert rosszul veszi ki magát. " = miért basztatjátok ezzel a jó népet?
Nem ettől fog megtanulni helyesen írni,legalább a véleményét hadd mondja el!
A nyelvművelők biztos elmennek a nyelvművelők találka helyeire!
Szerintem aki akarja az csak megérti a mondanivalóját.
Különben nem magyar anyanyelvű ismerőseim borzonganak a magyar nyelvtől, mivel addig amíg nem ismered a teljes magyar nyelvtant egy kukkot sem tudsz beszélni ( magyarul)
Bonyolult ez kérem!












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása