Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Libasorban a tilosban

2008.08.14. 12:24 :: Kisikasa

Hch tömegközlekedve szemléli az autósokat és úgy tűnik megint okot szolgáltattak jónéhányan, hogy lencsevégre kapja őket. Mondhatnánk azt is, hogy a helyzet változatlan, annyi különbséggel, hogy senki sem korlátozza őket eme cselekedet végrehajtásában.

Korábbi jelentésemre hivatkozva küldöm a mai jelentést.

A rendőrök jól berághattak, hogy elmarasztaltam őket, mert ma nyomuk se volt... Bezzeg a szabálytalankodó autósok hemzsegtek, ezért a 149-es villamospótló ablakából rövid szunyókálás után is egy rakás képet készíthettem.

Bő 10 percet dekkoltunk arra várva, hogy kijussunk az út szorulásából a szabadság (Szabadság híd) felé. Mondhatnám úgy is, hogy az állatjai bő 10 perccel rövidítették meg az életemet... De mondom. Okulásul.

80 komment

Címkék: budapest közlekedés bkv autó rendőr tömegközlekedés kresz dugó útlezárás útfelújítás buszsáv

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cyric 2008.08.14. 13:05:38

Na? A rendőrök még nagyobb zűrt okoztak? Vagy így nélkülük még gázosabb? Nesze neked...

Nerve 2008.08.14. 13:09:26

egy teljes 10 percet vettek el az életedből??? te úristen!!!!!

Pistike911 2008.08.14. 13:13:48

Lehet, hogy az állatjai sem mind köztörvényes bűnözők, vagy szimpla ösztönlények, hanem olyanok, akiknek a főnökei nem fogadják el, hogy a kerülő miatt fél órát késnek minden nap.

Sajnos egy ekkora városban egy ilyen lezárás legalább három-négy közlekedő réteg konfrontációjához vezethet. Mindenki túl akar élni, időnként a civilizáció meg kib.ssza a biztosítékot.

Az emberi szervezet sem működik hibátlanul egy késsel a hátában. Torzítja az aurát, meg minden....

Secnir 2008.08.14. 13:16:40

ööö
áruljátok már el, mi a fasz folyik a Kálvin téren, hogy le van zárva, meg mindefelé behajtani tilos? qrva rég voltam arrafelé, és csak azt olvasom, hogy nem szabad, meg büntetés...

Becher 2008.08.14. 13:20:58

Nekem közel egy órát vettek el az életemből hétfőn du. és sok más bkv-val próbálkozónak is, mivel a Vadaskerti útnál vki úgy döntött ott töri össze magát. 56-os villamos sínei fel vannak szedve, Hűvösvölgyi út fel van túrva. Így végül telefonos segítséget kértem, mivel a kocsi Hüviben várt, csak nem bírtam odáig eljutni. A Budakeszi út felé kerültünk sógorral, mikor is szembe jöttek az 56-os buszok - ők is mentették ami menthető. Szóval 10 perc nem a világ.

ppeterka 2008.08.14. 13:33:56

Pistike911: 30 perccel korábban kell indulni, ha le van zárva egy út, és kerülni kell, és akkor pontosan beérsz. Mi ezen a furcsa? Attól, mert sietek, nem hajtok be oda, ahová nem szabad, még akkor sem rúglak hátba ha lassan gyalogolsz előttem... Vagy te másképpen gondolod? Ha sietsz, akkor lehet, mert TE sietsz?

Pistike911 2008.08.14. 13:46:11

ppeterka:ne legyünk már álszentek! Irigylem azokat, akik fél órát tudnak szánni az életükből arra, hogy kerüljenek, ráadásul újabb lezárás, újabb kerülő.
Természetesen nem akartam legitimálni a dolgot, csak - a csakazértisbunkókat leszámítva- meg tudom érteni azokat, akik próbálnak megfelelni a családjuknak, főnöküknek, környezetüknek, mindezt 24 órában, csak sajna valamiből időnként fel kell adni.

Ettől még természetesen szabálytalan, amit csinálnak, meg enyje-benyje, de az ember elkeseredésében (nameg persze genetikailag programozott, vagy tanult aroganciájától vezérelve is, tudom) időnként hülye döntéseket hoz.

Ha igazán bele akartál kötni abba, amit írtam, miért nem azt reagáltad, hogy lehet, hogy ez a szabálytalanság több idejüket veszi el, mint a kerülő. Persze most magam ellen beszélek :)

Alex · http://k5fqcf 2008.08.14. 13:52:52

És most, hogy a MAdách tér mellett csőtörés van, még "izgalmasabb" a közlekedés a környéken... :)

M. 2008.08.14. 13:56:39

secnir: 4-es metrót építenek. Állítólag.
(Tényleg régen járhattál arra.)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.08.14. 14:02:09

Pistike911: Az a fél óra mindenkinek fél óra. Annyival előbb fel kell kelni reggel és kész, nem magyarázkodni. Kicsit abszurd lenne, ha az alapján lehetne használni mondjuk a buszsávot, hogy tegnap ki kellett-e vasalnod a három gyerek alsógatyáit. Vagy lehet menni metróval, az átmegy a Kálvin tér alatt gond nélkül.

secnir: Csak rá kell nézni az első képre, ott van a szép nagy felirat a kerítésen. :)

Secnir 2008.08.14. 14:12:12

faszom a magyar építőiparba, csak három nagy ellenségük van, a vízszintes, a derékszög meg a határidő.
Nem hiszem el, hogy a metróépítés miatt egy egész teret kell lezárni. ennyi erőből és pénzből már külszíni fejtéssel is megcsinálhatták volna, beleértve a Duna elterelését is. szerintem egy ferde luk elkészítéséhez (mozgólépcső) fent nem kell 1200m² területet lezárni és szétbaszni parkostúl mindenestül. aluljárót és állomást csak akkor elkezdeni, ha már a próbaüzem zajlik.
pfuj demszky.

ppeterka 2008.08.14. 14:26:24

Pistike: Ne magadból indulj már ki! Van olyan ember, aki betart olyan szabályokat, amik vannak, még ha tökéletesen tudja, hogy semmi gondja nem lenne belőle ha nem tartaná be. Pl. 40-es korlát a 7-es úton Agárd környékén, egyirányú utcák, behajtani tilosok, piros lámpák éjfél körül, napestig sorolhatnám. Pedig minddel nyernék időt.

Megpróbálhatom a pontnak elmagyarázni, mi az a kör, de érzem, nem fog menni...

Silent meg jól mondja, a metró egy alternatíva igen sok esetben - pl én is minden nap átmegyek a Kálvinon - csak 20 méterrel lejjebb - és eddig 1 centit se kellett kerülnöm a lezárások miatt...

"Sajna valamiből fel kell adni"
Erre csak annyit reagálnék, hogy ha netán lenne rokonod intenzíven, gondolkodj el azon, hogy mivel drága a villany, a rokonod meg épp a leggyengébb az osztályon, akkor ez alapján jogos lenne, hogy kihúzzák a lélegeztetőjét... Nem-nem, nem a villanyt kell kevesebbet használni, hanem a rokont kinyírni - groteszk a példa, de gyakorlatilag ezt írtad le.

"a csakazértisbunkókat leszámítva"
Nem hiszem hogy be lehet menni ilyen helyre véletlenül. Tehát szándékosan megy be mindenki. Tehát te is (már ha bemész). Csakazértis="szándékosan, a körülmények ismeretében". Tehát te is csakazértisbunkó vagy, amennyiben megteszed/pártolod a dolgot. Kösz a magas labdát! (plusz pontért megmagyarázhatnád, mit értesz csakazértisbunkó alatt)

"próbálnak megfelelni a családjuknak, főnöküknek, környezetüknek, mindezt 24 órában"
Egyvalamit kihagytál, mint minden buszsávos, liftbenfingó gerinctelen: a törvényt. Te is, meg az összes ilyen emberijogi-jogomvanhozzá-éskülönbenis csokker azt hiszi, hogy a törvényeknek, szabályoknak, etc csak őérte kell lenniük, de azért, hogy valami legyen a füle botját nem mozdítaná. Ha lenne agya ennek az ideológiai-szellemi rassznak, akkor nem is létezne!

(az egy másik kérdés, hogy ennyi idő alatt szerintem akár még csinálhattak is volna valamit ott a metróépítéssel kapcsolatban, pl dolgozhattak volna, és akkor nem kéne szívni...)

FINNYÁS 2008.08.14. 14:36:59

Secnir: kár, hogy én nem értek annyira hozzá, mint Te, ezért inkább csak a topikkal foglalkoznék: ha egyszer kint van a tábla, hogy nemennybeerreautóval, akkor aki bemegy az a többieket (akik betartják a szabályt) tekinti baromnak, pedig hát ő az. A szabályok (tilalmak) kitalálására vannak emberek, akiket valamilyen szempontok alapján kiválasztanak olyanok, akik arra jogosultak, mert őket is kiválasztották ... Amíg ezek a szabályok érvényesek, be kell tartani őket, ha tetszik, ha nem. Ha szimplán Demszkyt (meg "Demszkyéket") akarod fikázni, indíts valahol egy "Le Demszkyvel" topikot és tűz! Ha meg csak a szabályokkal van bajod, állj be a sorba és várd ki, amíg Téged is kiválasztanak, hogy Te mondd meg, ki mehet át a Kálvin téren, vagy hogy merről merre kell a metró lukát kifúrni! Onnan már csak egy lépés lesz Kánaán! :)

szmoker (Homo Trollicus) 2008.08.14. 14:43:20

Hiányzott már egy hozzád hasonló, Finnyás mester.
Az érvelésed ("csinálj jobbat, ha tudsz") elfogadhatatlan.

mizrolist 2008.08.14. 14:47:52

Secnir: az állomást felülről építik, a Kálvin tér a Baross utca torkolatától a Lónyay utcáig egy gödör. (ugyanúgy, ahogy a Móriczon is gödör van, a Fővám téren is gödör van, a Gellért téren is gödör van stb.)

phoenix102 2008.08.14. 14:48:03

Sosem értettem a belvárosban órákig dugóban álló, időhiány miatt szabálytalankodó, és emellett mindenféle kamu érvvel kiálló embereket (kiv.: akiknek tényleg kell: pl. áruszállítás, bkv, taxi). Autóm van, a belváros szélén lakom, de a kocsit csak a városból kifelé, hosszú utakra használom. Eszembe nem jutna a Kálvinon autóval kolbászolni, meg órákat ülni a dugóban és hisztizni, hogy nem lehet közlekedni, meg nincs parkoló stb.... Mindezt elintézem biciklivel a járdán (mert félek hogy elütnek, bicikliút meg nem nagyon van), vagy tömegközlekedéssel (tudom ez nem túl elegáns, de legalább ne mocskolom tele a várost az autóval és nyerek egy csomó időt a dugóban ücsörgés helyett).

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél 2008.08.14. 15:23:13

Verekedő audisról, szembeelőző bmw-ről,(seggbemászó suzukiról, csak hogy mindenki örüljön), nincs rendszám, tilosban álló fusionről, meg swiftről van...

Kemény vagy barátom!

(nem, nem az enyém, egyik sem :) )

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél 2008.08.14. 15:25:18

vagy ezek itt mennek?

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.08.14. 15:35:12

Állnak, de mennének ha tudnának. :)

FINNYÁS 2008.08.14. 15:36:47

Szmoker: pontosabban? Esetleg tételesen?

kicsi79 2008.08.14. 15:42:24

pistike911:

Hhháttehülyevagy! Ezen csak röhögni tudok! Valaki ennyi ésszel szabadlábon! Már ne is haragudj, ha valahova nem lehet bemenni, mert behajtani tilos, arra nem mentség, hogy fél óra a kerülő!!! Vagy ha keresztben föl van bontva, másfél méter mélyen, akkor is bemész? Másrészt, ha valahova fél óra eljutni autóval, BKV-val meg másfél, ugyanakkor fogsz elindulni?

FINNYÁS 2008.08.14. 15:43:23

SilentSound: Igen, többnyire állnak, de ők gyorsabban tudnak állni, ha ezzel közben a másik irányba haladni kívánó 149-es buszt is feltartják (n*10 utassal, míg az autóikban 1-2 ember ül csak). Tudniillik - ami a képeken nem látszik - a szabálytalankodó autók sora belelóg az útszűkületbe, ahol a busznak kellene menni.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.08.14. 15:48:33

Finnyás: Engem nem kell meggyőznöd, abszolút a szabályos közlekedés híve vagyok.

Katica 2008.08.14. 16:34:44

Hm nincs veletlenul egy rendorors a Kecskemeti utcaban? Egesz kozel a Kalvinhoz?

Crom 2008.08.14. 16:57:20

Nem tudom, én spec sose értettem a buszsáv logikáját. Főleg olyan helyen nem, ahol kb. negyedóránként szaggat el rajta 1 db busz.

Tudom ez igen csúnya dolog azokkal szemben, akik a buszon utaznak (régebben közéjük tartoztam én is) és ők sokan vannak, én meg jórészt csak 1-2 fővel utazom, tehát nekik nagyobb prioritást kéne adni a többség elve alapján.

Valahogy azonban mégis extra pazarlásnak érzem azt, amikor egy 3 sávos úton 2 sávban áll a kilóméteres kocsisor, míg a 3-ik hótüresen tátong, pedig az úton lévő kereszteződések áteresztőképessége harmadával megnőne, ha a buszsávban is haladnának az autók!

Ez meg ugye rövid úton azt jelentené, hogy az utazási idő lerövidülne az autós, teherautós és egyéb állatfajták számára is. Igaz a buszoknak is alkalmazkodniuk kéne a helyzethez, tehát lassabban érnének A-ból B-be.

Meg ha már költöttünk rá, hogy 3 sávos legyen az a szerencsétlen út, miért nem használjuk ki maximálisan?

Erre mondjuk csupán egy ellenpéldát tudok, hogy pl. a mentőnek azért nem ártana a dugóban gyorsabbnak lenni a többieknél és ha a buszsáv is beáll, akkor nincs esélye.

kulabá 2008.08.14. 17:12:24

nem tünt fel senkinek a kálvinon, hogy már rég sorompó van?

név 2008.08.14. 17:12:57

MOST érdemes nézni az utv.hu kamerát:
Erzsébet tér arrow Bajcsy-Zsilinszky út (Nyugati tér irány)

lezárták a Károly krt felé az egészet, rengeteg idiótának fingja nincs a rendőri karjelzésekről... lehet nézni a közvetítést...

hihetetlen mekkora barmok vannak, negyed órája nem hiszem el... áááá

lkjpoi 2008.08.14. 17:53:54

Crom hihetetlen baromságot írtál.
Buszsávban nem negyed óránként húz el egy busz, hirtelen ami buszsáv eszembe jut forgalmas úton, ott max. 5 percenként megy busz. És a busz menetrend szerint jár, és igen, sok embert visz.
Plusz a taxik... amiért ugye nem keveset fizet az, aki benne ül. No de azért fizet, mert siet. Nem véletlenül mehet a taxi a buszsávban. Továbbá a dugó időtartamát nem hinném, hogy az befolyásolja, hogy hány sávban bírnak párhuzamosan dugulni az autók. Ha egyfelé megy mind, és egy kereszteződés vagy elfogyó sáv miatt van dugó, akkor tök mindegy.

tutti 2008.08.14. 17:53:56

Van az 1 sávos rész a Kálvin téren. Ha egy busz jön a Fővám felől, akkor megáll az útszűkület előtt, hogy a Kálvin felől jövő buszt kiengedje.
Hamarabb úgysem lesz a Kálvinon, mert mindegy hogy az útszűkületben áll a dugóban vagy visszább pár méterre a körúton. Viszont így egy óriási nagy különbség van. A szembejövőket legalább nem akadályozza. Lehetne így is. Ez kb. ugyanaz mint dugóban behajtani a kereszteződésbe amin nem érsz át, hogy jól feltartsd a keresztirányú forgalmat is.

volante · http://volante.blog.hu 2008.08.14. 18:03:17

Remélem, életed legnagyobb vesztesége ez a 10 perc volt.

the real 2008.08.14. 18:09:49

Szoktam ott látni rendőröket néha, büntetgetik az ilyeneket. Sajnos nem tudják mindegyiket.
Egyébként nem úgy kell felfogni, hogy az buszsáv. Hanem úgy, hogy ott nem lehet átmenni - de azért a buszokat átengedik.

Huszárvégjáték (törölt) 2008.08.14. 18:16:35

Csak egy kicsit off:

1. Tilosban közlekedni antiszociális dolog, én pl. csak ritkán teszem.
2. Forgalomszervezés, Kálvin környékén:
- én a Fővám tér mögött dolgozom, és kocsival járok be. A tököm tele van az építőkkel. Naponta variálnak, egyszer az egyik, egyszer a másik utcát zárják le, ha éppen nincs szerencsém, akkor mehetek 1 alsó rakpartos kört (fél óra+). Pár naponta variálnak valamit.
- q..va lassan dolgoznak. Szeretném, ha az adóforintjaimért cserébe törekednének arra, hogy gyorsan, hatékonyan, és nekem a lehető legkevesebb kényelmetlenséget okozva intézkednének. Ennek nyomát sem látom.
- a környékre vezető utak közül sokat lezártak / szűkítettek, ezért a többin extra forgalom halad. Baromira nem értem, hogy miért nem oldják fel átmenetileg a buszsávokat. Pl. a Közraktár utcán teljesen elvadítja a helyzetet ez az építkezős mizéria.

Még mielőtt megkapom, hogy üljek metróra, elévágok: a kocsi a munkámhoz kell, ergo kénytelen vagyok nap mint nap bemenni ebbe a dzsuvába.

Huszárvégjáték (törölt) 2008.08.14. 18:18:32

u.i.: a Kálvinnál még soha nem mentem át a tiltott részen. Nekem más egy behajtani tilos és egy buszsáv (utóbbit is respektálom 90%-ban)

beleske 2008.08.14. 18:50:30

Nem akarom védeni egyáltalán a szabálytalankodókat, sőt, de hogy az mekkora barom lehet, aki kiadta az engedélyt a Veres Pálné utca lezárására párhuzamosan a Kálvin térrel, hát az egyszerűen fantasztikus!

Deje 2008.08.14. 19:01:31

Miért van az, hogy ha egy szabály/törvény szar, akkor a magyar ember úgy érzi, hogy jogosan hágja át? Nem azért van a kib*szott jogrendszer, hogy lépten-nyomon a sárba tiporjuk. És még a bűnösnek áll feljebb.

Kérdezem a tisztelt arra közlekedőktől: megpróbált valaki szólni az illetékeseknek, hogy nem jó ütemben zárják le az utcákat? Netán egyszerre többen is utánajártak, hogy mi a franc van? Nálunk civilizáltabb helyen így csinálják ugyanis... és még mi tartunk Európába, vazze.

Szívem szerint módosítanám a KRESZT-t is, hogy a BKV buszoknak Bp-en minden körülmények között elsőbbségük legyen. Mégiscsak több ember utazik egységnyi járműben, mint személyautóban.

Ha a sok lusta barom hajlandó lenne BKV-ra szállni, talán azok, akinek tényleg kell a kocsi (mert mondjuk 100kg szerszámot cipelnek a munkájukhoz) is tudnának közlekedni. Nekem nem kell, nem is megyek a belvárosba kocsival, nem őrültem meg.

Aki mások kárára szabálytalankodik, dögöljön meg! A k*cs*g zsaruk is, mert nem a törvényt betartani vannak ott, hanem szopatni. Ahelyett, hogy büntetnek, kiállhatnának az utca elejére és elküldhetnék máshova a népeket.

Nincs itt kultúra meg tolerancia, soha nem is volt és nem is lesz. Kapja be mindenki, aki azt hiszi, hogy többet ér másoknál.

Bocsi, de az agyamra ment a taplóság.

amondó (törölt) 2008.08.14. 19:04:53

Huszárvégjáték 2008.08.14. 18:16:35

"Baromira nem értem, hogy miért nem oldják fel átmenetileg a buszsávokat."

Talán mert ilyenkor éppeg hogy több buszsáv kell, mint normálisan, hiszen

1) nem jár egy csomó villamos, tehát a pótlóbuszokon több ember jár, a buszokon zsúfolódó emberek szállítása pedig prioritás (ugyanis személyenként kevesebb helyet foglalnak el az úton, mint az autóban ülők)

2) autóból is kevesebb fér el az utakon, tehát az autó helyett tömegközlekedő sofőrök is busszal járnak.

hufi 2008.08.14. 19:42:42

Ez a nagy szemétdomb demszky kakaskirály lepukkadt városa, nincs itt már csaknem semmi, ami még meglepő tudna lenni ...

Angelo 2008.08.14. 19:56:42

A kérdéses rész a Kálvin térnél igen szarul van lezárva. Ha valaki bekeveredik déli irányból a kiskörútra és észak felé menne tovább, esélye sincs átjutni csak ez az egy lehetősége van: amire a BKV kivételével más nem mehetne.

Én 2x jártam így, és én is átmentem a tiloson, miután mindkét alakaommal már 2 kört tettem meg valami szar sétálóutcán, mert észak felé átjutni sehol nem lehetett.

Ne csodálkozzon senki azon, hogy az autósok zöme nem tartja be az idióta és rossz korlátozásokat...

Üdv:
Angelo

krxx 2008.08.14. 20:12:49

Igeeeeen? Vagy betartod vagy mész gyalog!!!

Totám · http://merleblog.blog.hu 2008.08.14. 20:28:26

A Levegő munkacsoportnak kellene pesten közlekedni négyökrös szekéren.

tutti 2008.08.14. 20:40:54

Totám: miért, mi a baj velük?

zsoci 2008.08.14. 20:47:38

Nyugodtan ............. Szerinted mi a francot csinál az aki KÉPTELEN szabályosan eljutni Aból Bbe. Hát megy ammerre tud. Erről az a barom tehet aki nem gondoskodik arról hogy egy ilyen építkezés idejére megfelelő terelőutat jelöljön ki, ha kell a környék forgalmi rendjének átalakításval. De nem nálunk nem ez van. Mert a köcsög főpolgálmester kijelette egyszer hogy nem lesznek terelőutak, és lám. Csak ez ehhez vezet.

Állati unalmas hogy az egész blog BKVmániás , kreszbuzi mejmokkal van tele. Tisztára olyan mintha itt mindenki csodarszágban élne és nem itt. Ha csak így lehet így KELL közlekedni.

üdv Zsoci

név 2008.08.14. 21:01:21

"A kérdéses rész a Kálvin térnél igen szarul van lezárva. Ha valaki bekeveredik déli irányból a kiskörútra és észak felé menne tovább, esélye sincs átjutni csak ez az egy lehetősége van: amire a BKV kivételével más nem mehetne."

De van de van de van... Tovább megy amerre szabad és majd visszajön.
egyszerű...

while (pozíció != cél)
if (behajtani tilos) {megy másfelé}

előbb utóbb odaér... ha van egy út a célhoz. max teljes gráfbejárást csinál :D

hch 2008.08.14. 21:04:33

Volante: köszönöm és hasonló jókat kívánok!
Nem mérem a különböző veszteségeim egymáshoz való viszonyát, de az különösen súlyosan érint, amit nem kellene elszenvednem, ha mások is úgy gondolkoznának és cselekednének, ahogy én teszem.

pdjames 2008.08.14. 21:31:55

Ezen a helyen elvileg sorompó van, amelyet melósok kezelnek és elterelik a népet a Lónyai utca felé,kb 1 hete a 83-as troliból néztem végig, ahogy egy merdzsó nekiment és a szegény fószernek nem volt más választása, mint felemelni a sorompót és átengedni. A másik trükk az, hogy közvetlenül a BKV jármű elé kell pofátlankodni és akkor is muszáj beengedni a busz v troli miatt. Amikor épp arra jártam, a fiatalabbik melós a jó nőket beengedte. Azért jó arra BKV-val járni, mert a magasból jobban lehet látni, hogy KURVÁRA NEM TÖRTÉNIK SEMMI a Kálvin téri építkezésen. Büdös bunkó az aki tolakszik és szabálytalanul közlekedik, de akkor mint mondjak azokra a trollokra, akik miatt már lassan 2 éve nem lehet ott közlekedni. Szerintem elmebaj, hogy ilyen lassan dolgoznak.

miss parker 2008.08.14. 21:35:02

"Miért van az, hogy ha egy szabály/törvény szar, akkor a magyar ember úgy érzi, hogy jogosan hágja át? Nem azért van a kib*szott jogrendszer, hogy lépten-nyomon a sárba tiporjuk."

Mert ebben az orszagban ez tuleles alap feltetele!!!!

Erre nevelodunk immar lassan 500 eve!
(Mohács óta...) ..es ajeln hatalom/torveny IS
olyan hihetetlenul szar, hogy most is a jozan esz szabalyi szerint bizony valogatni kell a torvenyek kozott ...a tuleleshez.

Akkor is ha nemely beteg elmék kenyszerkepzetkent ...azt hiszik, hogy
ez egy nyugati tipusu jogallam es
ezert azt hirdetik mindnfel, hoyg
"be kell tartani a torvenyeket"

Sajnos ez NEM egy jogallam ezert az ertelmesebb egyenek valogatni kenyszerulnek az agyament torvenyek kozott...onvedelembol.

andd 2008.08.14. 21:41:36

amúgy hol a faszban közlekedjen az ember, ha minden le van zárva?
a Kálvin tér le van zárva, most már a Múzeum körúton sem lehet normálisan közlekedni, aztán közben az alsó rakparton a szaros leendő metró miatt is csak egy sávon tud haladni a két oldal váltakozva, ami megint nem kis dugót eredményez a Közraktár utcában.

Kniight 2008.08.14. 22:41:39

Véletelenül rákeveredtem a múzeum körútra az Üllői felől.
Rohadt nagy sor az Astoriáig.
Nem az a baj, hogy csak 1 sáv van, az még elég is lenne.
Az a baj, hogy az Astoria csomópontban csak 1 sáv mehet, nincs külön sáv még a jobbra kanyarodóknak se, a belső sáv VÉGÉN van egy terelőtábla, direkt leszűkítik az utat.
És néha egy bobcattel keresztbeállnak az úton 2-3 lámpaváltásnyi időre.

Ezek után ne csodálkozzanak ha dugó van.

Demszky szerint dugó van a városban. Ha nincs akkor csinál hogy igaza legyen.

Ja és én is átmentem 2x azon az ominózus szakaszon.
Először éjszaka 1 óra körül, az egyik helyi vendéglőből vittem haza a haverokat.
Kérdés: Éjszaka miért nem szabad ott átmenni?
Másodjára meg megpróbáltam szabályosan menni.
Tényleg. Vesztettem majdnem 1 órát és mentem egy kört, ugyanoda keveredtem vissza ahonnan elindultam. Tehát egy zsákutcába kerültem, ami nem volt előre kitáblázva.
Melyik nagypofájú fogja a kiesett időmet, pénzemet, benzint megtéríteni?
Ja a BKV nem játszik, a szállítani kívánt áru nem szállítható a BKV-n...

Bevezetnék Pesten egy szabályt. Építkezés miatt tilos a közúti forgalmat akadályozni, és tilos emiatt közutat lezárni.

mossberg operator 2008.08.14. 22:43:37

En mindennap ugy megyek ki a parkolobol, hogy atmegyek egy behajtani tilos 3m hosszu reszen, s igy nem kell korbemennem az egesz blokk korul, at 3 rendorlampan, s ugyanoda kilukadva, +10 perc, plusz a benzin.
S teljesen jol csinalom.

muhahaha 2008.08.14. 22:46:02

menjetek a jó büdös fenébe, hogy erre van időtök... ebben a nyomorult városban így se lehet már normálisan közlekedni, örül az ember ha legalább valamerre tud haladni. buszoknak és taxiknak fenntartva? dögöljenek meg, ugyanolyan rohadt emberek mint a 'civil' autósok akiknek ugyanúgy kell ugyanoda eljutni... ez az egész egy büdös álszenteskedés, járjál az összehányt busszal, meg a lehúzós taxissal?! Az "államférfiak" meg repesztenek 230al az A8asban és szarnak az egészre a mentelmi joguk miatt, ha meg elfogyott otthon a Dom Perignon szirénázva nyomatnak konvojban a Tescoba? Undorító egy ország, és ti meg csak jól rátesztek ezzel a gusztustalan kispolgári kukacoskodással...

airdace · http://metamorfozisok.blogspot.com 2008.08.14. 22:54:15

matematika, matematika! autóval átjut 5 ember egy lámpaváltással, busszal 150. miért élvezzen előnyt az az 5? az egy dolog, hogy ugyanoda kell eljutniuk, de inkább 90% jusson el időben és 10% ne, mint fordítva.

Dög 2008.08.14. 23:06:28

Üdv!
Nem olvastam végig az összes kommentet, de azért lenne néhány megjegyzésem:

1. "Nem hiszem hogy be lehet menni ilyen helyre véletlenül."

Valóban. Én ott lakom.

2. Tudom, hogy jó a BKV meg minden, de én napi szinten járok vidékre (ez napi 3-5 óra különbséget jelent (tömegközlekedés kontra autó). A cuccokról nem is beszélve.

3. Csúcsidőben a teljesen szabályos kerülő (ha kell, dobok fel valahova térképet, jelölve a lehetőségeket). északi irányban bőven több is lehet, mint fél óra.

4. Valaki említette és igaza van, hogy ráadásul még változik is, minden jelzés nélkül (pl. előfordult, hogy a Fővám tér felé haladtam az Erzsébet-híd irányából, majd a Havas utcánál kiderült, h aznap ebben az irányban sem átjárható a Fővám tér, úgyhogy újabb fél óra araszolgatással visszajuthattam az álló Irányi utcába, ahonnan gyakorlatilag nulláról kezdhettem a feladatot).

5. Az egész környékre jellemző a gondolkodás nélküli (naív megközelítés) forgalomszervezés. Pl. a Lónyai utca Erkel utca és Mátyás utca közötti szakaszára jópár éve kiraktak sorompókat és behajtani tilos táblákat (mindkét irány, kivéve célforgalom. Így gyakorlatilag a Lónyai utca forgalmának meg kell kerülnie egy háztömböt, aztán újra visszatérnie a Lónyaiban. A helyikben persze felmerült a gyanú, hogy polgármesterünk közeli hozzátartozója lakhat abban az 1 tömbben. Szerencsére azóta a sorompók nem működnek és a rendőröket se érdekli a dolog, de ha a környékről Szabályosan akarunk kijutni, ezzel az útvonallal se számolhatunk.

Hirtelen ennyi, de szerintem lesz még a sok okosnak.
üdv

Dög 2008.08.14. 23:07:28

muhahaha 2008.08.14. 22:46:02
közben meg ott a pont...

pdjames 2008.08.14. 23:35:44

Lehet a Tesco-ban Dom Perignon-t kapni?

Dög 2008.08.14. 23:37:44

Legfrissebb:
index.hu/politika/belfold/budapest/klados2198
Köszi!
Még 1/2 év. Minimum.
Még mindig itt lakom. Én kérek elnézést.

Dög 2008.08.14. 23:44:24

Mármint még félév csúszás(!)(minimum).

pdjames 2008.08.14. 23:55:22

Gyönyörű. Nem gondolták, h kell engedély ahhoz, hogy bazi nagy alagutakat furkáljanak. Még jó, hogy a csendes többségnek eszébe jutna megkérdezni, különben olyan lenne Bp mint az ementáli sajt. Micsoda slamperei, nem baj,lehet életveszélyes BKV buszokkal közlekedni helyette.

Pistike911 2008.08.15. 00:16:33

ppeterka:igazán drága vagy, hogy reagálsz arra, amit írtam, jól esik, DE tedd már meg légy szíves, hogy rendesen elolvasod az írásom, mielőtt kommentelsz. Feltételezem, hogy te is, csakúgy, mint még páran, kiragadtak pár kifejezést a környezetükből és meglovagolták.

Miheztartás végett egy kis gyűjtemény:"nem akartam legitimálni a dolgot, csak - a csakazértisbunkókat leszámítva- meg tudom érteni"..."természetesen szabálytalan, amit csinálnak, meg enyje-benyje"..."de az ember (...)időnként hülye döntéseket hoz".

Ergo megértem és átérzem egyes emberek indíttatását, DE szabálytalannak tartom. Nem akarom legitimálni, nem akarom a törvényesség álcájába bújtatni. Nekem ezt jelentette, nem tudom, hogy neked miért nem ezt??? Azt már csak mellékesen jegyzem meg, hogy én személy szerint nem szoktam magam ilyen szituációba keverni (behajtani tilos helyre bemenni), mert másnap is a tükörbe kell néznem.

Ami a példád illeti, nemcsak hogy groteszk, de nem is helytálló (szvsz).

A csakazértisbunkó jelentése az én olvasatomban az a bunkó, aki csak azért is megtesz dolgokat, mert úgy érzi és/vagy tudja, hogy neki ehhez joga van, vagy magát pozícionálja a többi halandó fölé, ki így félistenként bármit megtehet (tükörhaj-fux-hummer). Teszik ezt úgy, hogy a környezetükben jelenlévők nagyrészét sújtják aroganciájukkal, dacból, még akkor is, ha a jelen cselekményük nagyobb energiát igényel, mint az erkölcsileg elfogadottab és helyesebbnek titulált alternatíva igényelne.

Első hozzászólásom vezérfonala az volt, hogy bár elitélendő, amit egyesek tesznek, azért ne állatozzuk már le egyből őket, nem kellene kötél nekik, vagy sortűz, mert a dolog nem egyenértékű pl. 50-es táblánál dupla zárovonalon 120-al végigelőzni a sort jellegű mutatvánnyal. Lehet, hogy nem szentek, de egyesek esetleg nyomós okkal szabálytalankodnak (hasonlóan, mint a terhes asszonnyal a kórházba száguldó autós). TUDOM,HOGY ETTŐL MÉG AZ SZABÁLYTALAN!!! :)

Nem találkoztam még soha olyan autóssal, aki minden egyes szabályt az utolsó betűig betartott, feltételezem itt sincs olyan. Ezért írtam, hogy ne legyünk álszentek. A nem minden szabályt betartó nem egyenlő a minden szabályt megszegővel.

Végezetül, nagyon szívesen kommunikálok veled is és bárki mással, de tiszteljük már meg egymást azzal, hogy figyelmesen olvassuk a mondanivalóját, nem reagálunk indulatból és nem vonunk le (többnyire téves) következtetéseket a másik intelligenciájára vonatkozólag néhány mondatból.

Baráti üdvözlettel: Pistik911 :)

asztal 2008.08.15. 00:58:14

@Crom

"Nem tudom, én spec sose értettem a buszsáv logikáját."..."Valahogy azonban mégis extra pazarlásnak érzem azt, amikor egy 3 sávos úton 2 sávban áll a kilóméteres kocsisor, míg a 3-ik hótüresen tátong, pedig az úton lévő kereszteződések áteresztőképessége harmadával megnőne, ha a buszsávban is haladnának az autók!"

Nos, Crom, tévedsz. Az autók arra közlekednek, amerre lehet, úgy terjednek mint a gázok (pl. fing)ezt egy belgiumi tanulmány állapította meg.

Ha meg 2-3 kilométeres sorban állnak az autók, az már rég baj budapesti viszonylatban. A város elsősorban arra van, hogy lakjunk benne, nem azért hogy beleingázzunk. Van autóm, de a városban vagy gyaloglok, vagy bringázom. Hidd el, sokkal jobb. Télen is.

daniferi 2008.08.15. 01:02:43

Ahogy nézem, elég folyamatos a sor, szóval simán elképzelhető, hogy egy részük nem is tudja, hogy tilosba hajtott be, csak követte az autókat :D

beton 2008.08.15. 03:55:20

klasszikus probléma a kálvin környékén... megjegyzem, volt egy két hetes időszak, amikor a verespálné és a fővám téren a rakpart felé vezető rész is le volt zárva, úgyhogy a fővám térről egyetlen módon juthattál ki az astoria irányába (lónyay-mátyás-köztelek utca-vissza üllőin-kálvin), masszív 30-40 perc ácsorgás egy gyalog 5 perces úton.. persze, jogos, úgy kell annak aki kocsival jár oda.. :S

ja, amúgy még nyár elején, vizsgaidőszakban eléggé siettem, gondoltam rövidítek, merthát tényleg mindenki, de tényleg mindenki használja ezt a lezárt részt! reggel még ki tudtam szökni, de délután pont rendőr jött mögöttem... mondom kiszedi a többit is a sorból?! nézett csúnyán, mondom ok, kitolattam, megvártam pár autót, mennék vissza, erre jön utánam egy bkv-s forgalmi zavarelhárító, hogy nem hallottam mit mondott a rendőr?! takarodjak, vagy megy és szól neki... hát mondom öcsém, ha ez téged boldoggá tesz... :S mögöttem meg egy buszvezető nő (!) kurvaanyázott hogy menjek már odébb, mert ő menne úgy hogy a sor állt! :D hát igen, ez a környék kihozza az állatot az emberből... (meg az, hogy a vásárcsarnok-közgáz környékén minden 8 millió feletti kocsi rokikártyával parkol.. hát igen, most emelték az óradíjat 130ról 280ra, biztos nem futja.. >:) )

Nzoltan 2008.08.15. 07:36:16

Mindenki aki teheti áthágja a szabályokat. Aztán meg sírnak, hogy balkán.
Magyarország 2008.

Nzoltan 2008.08.15. 07:39:26

Aki kintről ingázik, annak miért baj hogy sok időt tölt el dugóban? Ja, hogy az idő pénz. Akkor meg miért nem költözik be? Felénk úgy dívik, hogy a munkahely közelében bérelnek lakást.

Nzoltan 2008.08.15. 07:45:41

"Nyugodtan ............. Szerinted mi a francot csinál az aki KÉPTELEN szabályosan eljutni Aból Bbe. Hát megy ammerre tud. Erről az a barom tehet aki nem gondoskodik arról hogy egy ilyen építkezés idejére megfelelő terelőutat jelöljön ki, ha kell a környék forgalmi rendjének z blog BKVmániás , kreszbuzátalakításval. De nem nálunk nem ez van. Mert a köcsög főpolgálmester kijelette egyszer hogy nem lesznek terelőutak, és lám. Csak ez ehhez vezet."

Szerinted mi a francot csinál az aki KÉPTELEN tájékozódni mielőtt elindul? Szopik, jogosan. Tudod ma az információ sokat ér.

"Állati unalmas hogy az egész blog BKVmániás , kreszbuzi mejmokkal van tele."

Állati unalmas hogy az egész blog olyan , buzi mejmokkal van tele mint te.
Az ilyen faszok miatt jön rá az ember, hogy nem csodaorszában élünk.

gymman · http://s4wvt6 2008.08.15. 08:19:57

Szerintem az nem indok hogy nem fogadja el a főnök a kifogásokat. Ha nem fogadja el hogy dugóba kerülsz, vagy elterelés van, vagy akármi önhibádon kívüli késés akkor jobb ha keresel egy másik munkahelyet. Mert akkor az a főnök egy fasz. Én is megtettem már párszor, ha velemi nem tettszett felmondtam és kerestem más munkahelyet egészen addig míg találtam olyant ahol toleránsak(Nem csak a közlekedéssel kapcsolatban). Egyébként, ha egyszer késik az ember, akkor általában nincs semmi belőle, ha kétszer, akkor morgás szokott lenni de még akkor sincs semmi komolyabb. Aki meg olyan hülye hogy harmadszor is ugyanarra megy ahol kétszer késett, hát annak gratulállok. Ha látja hogy nem megy kocsival mert dugó van, vagy mégjobb építkezés, útlezárás akkor minek megy másnap harmadnap is ugyan arra autóval. Vagy éppen miért autóval megy ha látja hogy nem lehetséges, ott a BKV is. Sokszor csináltam már én is és mindig célra vezetett.

Crom 2008.08.15. 10:47:09

lkjpoi:

Hát nekem meg eszembe jut például több olyan buszsáv (Soroksári, Nagykőrösi, stb.) ahol 10-15 percenként megy el egy busz. Hogy a busz több embert szállít, azzal nem vitatkozom, de azzal már igen hogy, ha van egy adókból épült út, azt miért nem lehet maximálisan kihasználni!?

Nyilván amikor elfogy egy nagyforgalmú út egyik sávja abból dugó lesz, mint ahogyan az átkosban épült soroksári úton lévő vasúti híd tervezői sem gondolhattak rá, hogy egyszer majd jó lenne, ha 5 sáv is átférne a hídjuk alatt, nemcsak 4. Az ilyen és ehhez hasonló szűk keresztmetszeteket kellene megszünetetni.

De ahol nincs szűk keresztmetszet, ott szerintem nincs értelme 2 sorba tömöríteni az autókat, mikor 3 sávban is haladhatna a forgalom egyetlen zöldnél! Igy a szokásos (fenti helyen pl. 2-3 km) kocsisor harmadával csökkenhetne és mindenki előbb jutna el az uticéljához.

A taxik egyébként nem érdekelnek. Én is fizetek azért, hogy autózom. Miért lenne nekik joguk használni a buszsávot? Ők valamilyen állami, vagy közjóléti feladatot látnak el, mint egy mentő vagy tűzoltó? Szerintem nem. Egyszerű vállalkozások, akik embereket szállítanak pénzért.

Összességében persze tudom, hogy sosem fog megváltozni a buszsáv intézménye és azt is, hogy ez a kisebbik rossz elve. Többnyire tiszeletben is tartom e szent intézményt, de ettől még bosszant, ha egy sáv kihasználatlan, a többiben meg kurva sokan állnak sorba. :-)

Huszárvégjáték (törölt) 2008.08.15. 11:59:06

Én sokat taxizom, de soha nem értettem, hogy miér használhatják a buszsávot.
Kinyílik tőle a bicska a zsebemben.

NZoltán: kérlek ne személyeskedj, a farizeus arcból pedig lehet kicsit visszavenni.

Hányingerem van a neten-arc nélkül kioktató-álszent farizeus hozzáállástól.

crashdummy 2008.08.15. 12:11:43

A baj az, hogy a képeken nem látszik miért is puffog a postoló. Lehet, hogy aki ismeri a helyszint, az érti.

De én a képeken csak dugóban araszoló autókat látok. És sehol egy tábla, ami miatt ez szabálytalan lenne. Akkor mi is a felháborodás tárgya?

cso zsi 2008.08.15. 17:59:39

" Nzoltan 2008.08.15. 07:39:26
Aki kintről ingázik, annak miért baj hogy sok időt tölt el dugóban? Ja, hogy az idő pénz. Akkor meg miért nem költözik be? Felénk úgy dívik, hogy a munkahely közelében bérelnek lakást. "
Hol is van az a "felétek"?

Itt nem csak az jár a fővárosba dolgozni, aki megszedte magát, és kiköltözött az agglomerációba, hanem 80-100 km-ről is, mert a lakóhelyükön nincs megfelelő munkalehetőség.
A volt nejem kiköltözött, de ugyanott dolgozik újra, ahol kezdte, mert a helybeni munka nem volt semmire sem jó.
A párom szeretne kiköltözni, mert ott jobban érzi magát, ahol felnőtt.
Nekem szinte ugyanannyi km lenne onnan is bejárni, mert a város szélén dolgozom, a párom meg a lakásunktól 1 km-n belül talált munkát, útközben a gyereket le tudja rakni az óvodában.
Ha kiköltözünk, a tömegközlekedési költségeink duplájára nőnének.
Tehát azonnal autóban kell gondolkozni, mert más célra is szükséges.
Máshol olvastam egy idegenbe szakadt hazánkfiától az "ötletet", hogy a belvárosban dolgozó adja ki/el a békásmegyeri lakását, és béreljen/vegyen a belvárosban.

Bombaüzlet.
1. ahhoz, hogy ki lehessen adni egy békási, netán pesterzsébeti lakást, rendesen kell költeni rá.
2. a bevétel a belvárosi bérlésének a felére sem lenne elég.
Eladás esetén még viccesebb a kép.

Dög 2008.08.15. 22:30:45

crashdummy 2008.08.15. 12:11:43
Mindkét irányból behajtani tilos - kivéve BKV, építési forgalom, taxi.

Nzoltan 2008.08.15. 07:45:41

"Szerinted mi a francot csinál az aki KÉPTELEN tájékozódni mielőtt elindul? Szopik, jogosan. Tudod ma az információ sokat ér."

Ahogy már én is és mások is mondták, napról napra változik a helyzet, minden előzetes bejelentés, vagy figyelmeztető tábla nélkül.

"Aki kintről ingázik, annak miért baj hogy sok időt tölt el dugóban? Ja, hogy az idő pénz. Akkor meg miért nem költözik be? Felénk úgy dívik, hogy a munkahely közelében bérelnek lakást."

Felétek lehet, hogy ez, meg az van, de teljesen értelmetlen részt venned egy vitában, ha azt gondolod, hogy mindenki úgy él, mint te. Én pl. a múlt hetet Miskolcon töltöttem, most keddig Esztergomba járok le (megjegyzem a vonatnál még biciklivel is gyorsabb, de még cipekednem is kell), stb., stb.
És még mindig itt lakom...

Krisi 2008.08.15. 23:21:34

Eddig ez a legszánalmasabb "érvelés" amit olvastam itt, hogy
"fél órával több lenne az út, ha szabályosan mennék, és le fog b*szni a gonosz főnök, ezért Én megtehetem"

Muhahahaha. De fontos ember itt valaki, gondolom Te vagy Jack Bauer vagy Bruce Willis, és épp megmented a világot :)

Keljél fel fél órával hamarabb, ez ilyen egyszerű. Aki meg siet Butapesten, az ne autózzon. Ez sem túl bonyolult.

De ha nincs választásod, akkor törődj ebbe bele, vagy változtass az életviteleden, eddig ez sem nehéz gondolatmenet. Egyszerűen csak alkalmazkodni kell, ezt teszi az emberiség már párezer éve.

Buszsávokra pedig szükség van, pár magukat okosnak tartó ember szerint "úgyis csak félóránként megy ott egy üres busz", valamint "az utak csakis az autósok adójából épültek, ezért nekik kéne ott menni", ezeken mindig röhögök.

És az, hogy melyik politikus mit csinál, annak nem sok köze van ahoz, hogy ki közlekedik tiltott helyen.
A másik meg: ha előttem 10 autó bemegy szabálytalanul, az nem jelenti azt, hogy én is bemehetek, "mert a többiek is bementek"

Perillustris 2008.08.16. 00:45:31

"Lehet, hogy az állatjai sem mind köztörvényes bűnözők, vagy szimpla ösztönlények, hanem olyanok, akiknek a főnökei nem fogadják el, hogy a kerülő miatt fél órát késnek minden nap."

Ki az a hülye, aki az első napi késés után nem indul el hamarabb?


"Nem tudom, én spec sose értettem a buszsáv logikáját." VÖ: "Igaz a buszoknak is alkalmazkodniuk kéne a helyzethez, tehát lassabban érnének A-ból B-be."

Crom, egy hozzászóláson belül válaszoltál is magadnak.


"Remélem, életed legnagyobb vesztesége ez a 10 perc volt."

S ha az útja normál esetben összesen lenne 10 perc? Akkor már a duplája. A tahók miatt. Te szeretsz kétszer annyi ideig rohadni a dugóban?


"nyomós okkal szabálytalankodnak (hasonlóan, mint a terhes asszonnyal a kórházba száguldó autós"

Nyomós indok - terhes nő, avagy szóvicc ezen a blogon is... Nos, ilyen esetben mentőt kell hívni. Vagy ha téged elb@sz a zebrán egy majdnem friss apuka, akkor megnyugszol, mert volt indítéka?

Pistike911 2008.08.16. 02:44:21

Perillustris:
Egy két milliós nagyvárosban nem biztos, hogy az összes oda behajtó a napi rutinját követi, lehet heti vagy havi rendszerességgel arra autózók, vagy szimplán eltévedt átutazók.

A nyomós indok pedig neki nyomós indok, és mivel a blog nem tudja kezelni a 36-os betűnagyságot így nem tudom elég nagyban leírni, hogy a gyengénlátók is el tudják olvasni, hogy ATTÓL AZ MÉG SZABÁLYTALAN és nem menti fel az illetőt.

Most írom le harmadszor, de nincs harag. :)

Dzsoja · http://menjlassantekocsog.hu 2008.08.16. 12:57:21

én meg nemülök busszra, mert ott ül rajta az a sok köcsög :)

Aqweren 2008.08.16. 14:31:46

Nemtom a busz ölég szar, a minap itt vidéken egy csendes kis falun haladtunk keresztül, amikor is az első ülésen lévő entitás maga alá hugyozott...

amondó (törölt) 2008.08.20. 15:52:24

Senki nem veszi észre, hogy azért csak menetrendszerinti busz hajthat be ide a Kálvinon, mert a lámpaidő pont egy busz áthaladására elég. Ha behajt a busz elé 5 db antiszociális tahó személyautós, akkor 5 (6 vagy 7) ember kedvéért a buszon ülő 50 embernek feleslegesen kell kivárnia +2 lámpaváltást. A jó kurvaanyukat az ilyen bunkóknak.

amondó (törölt) 2008.08.20. 15:54:52

Ahol az ötpercenként járó busz sávja az ötpercek között üresen áll, ott se hiába üres a sáv. A buszon ugyanis a jobb helykihasználás miatt sokkal több ember utazik, mint a mellette 2 sávban álló autókban, a sáv tehát még jobban is ki van használva, mint a mellette lévő teli sávok!

amondó (törölt) 2008.08.20. 16:04:07

" asztal 2008.08.15. 00:58:14
A város elsősorban arra van, hogy lakjunk benne, nem azért hogy beleingázzunk. Van autóm, de a városban vagy gyaloglok, vagy bringázom. Hidd el, sokkal jobb. Télen is. "

Na itt van az igazság, jó, hogy ezt más is így látja.

Annyiszor panaszkodnak Budapest úthálózatára, meg az egyidejű felújításokra. Az utóbbiért tényleg lehet szídni a városvezetést, de az előbbi egyáltalán nem a Demszki hibája. Jó lenne, ha mindenki megértené, hogy új és szélesebb utakat csak parkok, fák, házak helyén lehet építeni. A város belsejében nincs több hely, és már az elkerülőutak is lakott vagy természetvédelmi területeken vezetnek át. A város elsődleges funkcióit nem lehet alárendelni a közlekedésnek. A házak közötti terület nagyrészét már most is parkoló és mozgó autók foglalják el, a jövőben csak csökkenteni fogják az utak által elfoglalt helyet.

A képen látható Kálvin téren például remélem, hogy újra lesz felszíni gyalogosközlekedés, szökőkút, és némi zöld is. Akkor sem tud majd több autó áthaladni, úgyhogy jobb, ha alternatív közlekedési módok után néz, aki tud.

cso zsi 2008.08.20. 21:03:13

" amondó 2008.08.20. 15:54:52
Ahol az ötpercenként járó busz sávja az ötpercek között üresen áll, ott se hiába üres a sáv. A buszon ugyanis a jobb helykihasználás miatt sokkal több ember utazik, mint a mellette 2 sávban álló autókban, a sáv tehát még jobban is ki van használva, mint a mellette lévő teli sávok! "

A Fő utcában az egyszem 86-os busz napközben 8 percenként jár a menetrend szerint, az utasok szerint meg ritkábban.
Az új menetrend szerint:
"Csúcsidôben kissé ritkábban közlekedik, este 20 percenként
jár, vasárnap viszont 12 helyett 10 percenként
indul. "
Mert a Rákóczi úton - Erzsébet-hídon nem kérdéses, hogy legyen, ott azért használja 3-4 járat.


Az a város már nem nagyon lakható, aminek minden szabad négyzetméterén irodaházak nőnek.
Ezek forgalmat fognak generálni, ha sikerül bérlőt találni bele.
A belvárosi részen még van valamennyi felszíni közlekedés.
A Nagykörúton kívül viszont a metróra hivatkozva megszüntettek buszt, és villamost, helyét felszántották, sóval beszórták.
A helyi lakosságot ellátó kis üzletek megszűntek, lehet gyalogolni 4-500 métereket a metróig, már aki nem klausztrofóbiás.
Biciklitárolási lehetőség nincs, ahol azt hiszed van, onnan ellopják. (motort is)
Bizonyos családi állapot, életkor fölött a bringa nem jó semmire.
Amióta a kocsi a bontóban pihen, az élelmiszerre szánt kiadás napi szinten megduplázódott, mert a nagyáruházakban a havi egyszeri nem romlandó (ásványvíz, tartós tej, nyáron egy karton sör, tisztálkodószerek) drasztikusan olcsóbb, mint a pár kilométeres körben elhelyezkedő, magukat olcsónak beállító üzletekben.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása