Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Sok az eszkimó...

2008.08.22. 12:52 :: Kisikasa

Rengeteg fotót kaptunk már pofátlan parkolásokról, de Tomi sztorija bővítette a repertoárunkat. Úgy látszik, nem sokat változtunk az őskor óta, ahol a túlélési ösztön és nem a kultúrált udvarias viselkedés volt jellemző.

Mindig olvasom a blogot, néha ledöbbent mennyi "okos" járja az utakat. Ma reggel én is belefutottam egybe.

Mint ahogy általában, Kiskanizsán megálltunk egy kisboltnál. Reggel 7 óra előtt a szokásos nagy forgalom fogadott minket, parkolóhely szinte 0. Két sávos út, közel egy kereszteződéshez, és az út mellett van a parkoló merőlegesen. De az egyik parkoló autó mellett elmenve, annak felvillan a tolató lámpa, ki akar állni. Utána szépen megálltunk, index ki, majd vártuk hogy kitolasson, és be tudjunk állni a helyére. Eléggé lassan állt ki, még előrébb is kellett állnunk, mert azt hitte nem fér el, mindegy, ha Ő így látja. Közben a forgalmat pont elálltuk, mert a másik sávban az út szélén mellettünk is parkoltak.

Ahogy kiállt a parkoló kocsi, a szemből jövőt mondom még elengedem, és úgy állok be, nagyon menni akart. Erre ahogy tolatnék be a kiérdemelt helyre, a kedves elengedett szemből jövő a legnagyobb nyugodtsággal beállt oda... Semmi index, vagy szándék jelzés hogy Ő oda beállna. Leparkolás után megkérdeztük ugyan már ez mi volt, Ja! Ő nem látta hogy mi oda szeretnék beállni...

Vajon akkor mégis mire vártunk ott majd fél percet, indexel egy parkoló hely mellett a reggeli csúcsban? Ketten ültek a Peugeot 206-ban, mondjuk úgy, hogy nem igazán az az értetlen tekintet volt rajtuk, mint aki tényleg nem tudta volna...

77 komment

Címkék: autó hülye parkolás szerviz

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.08.22. 13:01:41

Ez tipikusan a teszkó effektus. Lehetsz te is pofátlan, ha látod, hogy a másik mire készül...

majdazteneldontom (törölt) 2008.08.22. 13:04:25

Hihi, én már láttam olyat, hogy két nő ugyanarra a helyre akart betolatni, egyik jobbról, másik balról. Nem sokon múlt, hogy lekoccolják egymást.

Matrix_ 2008.08.22. 13:16:01

ezt nemnagyon értem. Ha elállta az illető a forgalmat, akkor a szembejövőt hogy akarta elengedni? vagy hogy állta el? Hol? mikor? ááááááá :)

isti77 2008.08.22. 13:18:45

"Ez tipikusan a teszkó effektus. Lehetsz te is pofátlan, ha látod, hogy a másik mire készül..."

Csak utána nem biztos, hogy jó ötlet otthagyni az autót, mert mire visszaérsz a vásárlásból, lehet, hogy kereket kell cserélned (további nehézség, hogy csak egy pótkerék van), hogy továbbmehess, esetleg átmenetileg ablakot fóliázni, lakatoshoz, fényezőhöz vinni az autót, ez mind nagyon drága. A pókhálós első szélvédőn meg a kilátás is nagyon nehéz, így veszélyes közlekedni.

Szóval a pofátlanság sokszor nagyon sokba kerül. Így mulat egy magyar úr.

Dimebag Darrell (törölt) 2008.08.22. 13:21:36

szerintem egy reklám is mar alapozott erre ....

ht 2008.08.22. 13:22:12

A szembejövő azért nem tudott elmenni, mert a kitolató autó az ő sávjába tolatott ki, és én meg nem tudtam volna úgy beállni hogy közbe a szembe jövő elmegy, ezért engedtem el. Amúgy 08.19-én történt az eset.

Páneurópai Harci Kos 2008.08.22. 13:26:31

milyen aranyos fóka.
adni neki halat hamar!

DEGEC 2008.08.22. 13:28:36

ez mar tenyleguborkaszezon....

ennyi egy post? balf@sz voltal, a masik meg elelmes (paraszt), odamegy megkerdezed hogy fej vagy gyomor es kesz...

en meg lattam ma egy embert aki letott egy masikat atlepni a zarovonalat.
inkabb olvasom a bkvfigyelot...

blah 2008.08.22. 13:41:07

ez pesti mértékkel balfaszság volt...Úgy néz ki máshol is annak bizonyultál

Libretto · http://szviccs.blog.hu 2008.08.22. 13:48:28

Kisikasa mit keresett Kiskanizsán vajon?

Láss is, ne csak nézz 2008.08.22. 13:56:59

Nem Kisikasa volt ott, hanem ht. :)

clearwater 2008.08.22. 14:00:25

Részvétem a posztolónak. Európa északi felén ez elképzelhetetlen (sajnos már nyugati részt nem írhatok, saját tapasztalat).
Ilyenek miatt döglik meg az ember nyugdíjkorhatár alatt! Már ha ilyenkor ki nem elégíti magát egy vissza-bunkózással. Egy időben krumplit hordtam magammal. Be a kipufogóba. Kárt nem okozol, de a nyert időt visszaveszed tőle. Hasonlót ajánlok a posztolónak.

Üdv

szeme közé, laposan! 2008.08.22. 14:01:52

Indexeltél az út szélén állva. A szembejövő honnan tudja, hogy te be akarsz állni egy éppen megüresedő helyre és nem csak egy pillanatra álltál félre, pl. kitenni vkit??? He??

ht 2008.08.22. 14:05:19

Onnan mondjuk hogy állandóan hátra néztem(fej hátra fordítás is), és már ott állok elég régóta, miközben meg sem moccanunk a kocsiban.

dinoszaurusz 2008.08.22. 14:09:20

erősebb (okosabb, ügyesebb, szemfüles) kutya effektus
amatőr vagy, nem kell szarakodni

atomot a segged alá, nem autót

ht 2008.08.22. 14:22:18

Köszi, de akkor vigyázok hogy melletted legyek, és ott robbantok :)

RS 2008.08.22. 14:31:31

Annyit azért, hogy bárki bármilyen pofátlan, vagy bunkó, kárt tenni a kocsijában nagyon gáz, undorító féreg, aljas dolog. Mondhatni ősi román szokás. De tényleg, ez a megkarcolom, kilyukasztom, betöröm, nem jó móka, k*rva sokat veszít a kocsi az értékéből pl. egy fényezés után.

borla 2008.08.22. 14:32:50

Ez nem ért meg egy posztot. Béna voltál, ne védd magad. Egyébként ha 100 m-el odébb megállnál, nem kell tolakodnod, nem kell parasztoznod, és a vásárlás időben is ugyannyi. Nem hinném, hogy Kiskanizsa ennyire szűkölködik a parkolóhelyekben. Persze a "Reggel 7 óra előtt a szokásos nagy forgalom fogadott minket.." kezdetű mondat is érdekes, mert tudtommal a városokban a legnagyobb reggeli forgalom 7 után van. Nem cikizni akarlak, de ha parkolni akarsz, akkor vagy rámenősnek kell lenned, vagy megállsz kissé távolabb. Én magam sajnos gyakran kényszerülök ez utóbbira, mert még ha be is férek két autó közé, gyakran nem tudom kinyitni az ajtókat (hátul 2 gyerek ül)

Okos tojás 2008.08.22. 14:36:44

Amikor az ilyen tapló elmenőben van mindig megjegyzem elegendő hangerővel, hogy én ilyen manőver után nem szivesen hagynám ott a kocsimat őrizetlenül. :)

qbr 2008.08.22. 14:38:30

pozitív ellenpélda: corsával felmentünk aug. 20-án este Normafához, persze parkoló tele. Ahogy megyek végig a parkolón, jön utánam egy nagy Audi terepjáró. Hely nincs, én megfordulok, ő tolat kifelé, és pont kettőnk között valaki hirtelen kiáll és elmegy. Kb. 15 másodpercig farkassszemet nézett a két autó, egyikünk sem akart pofátlan lenni, és nagy svunggal beállni a felszabadult helyre. Még indexelni sem indexelt egyikünk sem :)) Majd ő úgy gondolhatta, hogy mégiscsak én voltam itt előbb, és továbbtolatott, beállt a távolabbi parkolóba, én pedig a megürült helyre.

Pista 2008.08.22. 14:56:53

Fél percet is kellett várni a parkolóra...

Ja, most nézem, Kiskanizsán történt az eset.

Boldog vidéki élet :-)))

dimitrij 2008.08.22. 14:59:44

ezt a fóka dolgot nem teljesen értem...

kicsikacsa 2008.08.22. 15:02:11

kiskanizsa: paraszt ülj vissza a lovaskocsira

dimitrij 2008.08.22. 15:02:52

egyébként meg kell kérdezni, hogy ez most komoly volt-e, és tényleg ott fog-e amradni. ez után testalkattól függően vagy az autó gazdájának az arcát, vagy távozása után az autóját kell megrongálni. ennyi...

Ocsy 2008.08.22. 15:05:11

dimitrij 2008.08.22. 14:59:44

Van egy ilyen mondás: sok az eszkimó, kevés a fóka. Itt: sok az autó, kevés a parkolóhely.

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2008.08.22. 15:05:15

" Páneurópai Harci Kos 2008.08.22. 13:26:31
milyen aranyos fóka.
adni neki halat hamar! "

arab halárus: Addelah alath Amar - tehát add el a halat hamar, muhahah

hátezkész 2008.08.22. 15:16:54

tényleg aranyos a fóka!
valaki tudja hogy a kerék leeresztéséhez mit szoktak rakni vagy csavarni a szelephez?

ex-dr. vuk 2008.08.22. 15:18:34

Nemreg jartam hasonloan. Gyulan van egy hosszu parkolo, van 1 bejarata, es sok kijarata (ertsd behajtani tilosok vannak kivulrol). Odafele kineztem egy helyet, elmegyunk a bejaratig, megyunk a hely fele, erre az egyik kijaraton a tiltas ellenere bevag elem egy roman rencamu idiota, es bezuz a kinezett helyre... Az volt az egyetlen. Gratulaltam, es mentem ki, kerestunk masik parkolot.

Ocsy 2008.08.22. 15:19:42

dimitrij 2008.08.22. 15:02:52

Ezzel kb. el is mondtad a módszer gyenge pontját: ha valakinek valami baja van, akkor menjen oda a másikhoz, és mesélje el, ami fáj. Autót csak gyáva lúzerek rongálnak, akik nem hajlandóak kiállni magukért. Ha meg látható az erőfölény, akkor meg a rongálás azért nem jó megoldás, mert esetleg utólag is megtalálható az elkövető (elég egy jól elhelyezett térfigyelő kamera, meg némi összeköttetés), és lehet, hogy azután nem csak az illető autója fogja bánni. Arról nem beszélve, hogy attól, hogy a poszt írója szerint egyértelmű volt a bunkóság, elképzelhető, hogy hasonló helyzetben neked sem tűnik fel, hogy mire készül az előtted ácsorgó autó (sztem nekem sem jött volna le, mit akar), és beállsz a helyre. Visszajössz, tükröd lerúgva, szélvédő beverve, fényezés végigkulcsozva. Te mit éreznél?

hátezkész 2008.08.22. 15:30:07

a kerékleeresztés (nem kiszúrás) szerintem nem rossz. nem okozol kárt, csak egy kis kényelmetlenséget, pont annyit amennyit a másik neked. én mondjuk tényleg nem mernék beszólni egy kopasz parasztnak valami nagy autóban, vállalom. szóval tudja valaki mi a tuti módszer?

B.GY. 2008.08.22. 15:38:18

Egyszer velem is történt ilyen eset.Keresztúron a piacnál beálltam egy üres helyre,ahonnan éppen kiálltak.Szépen beparkolok,erre jön oda egy öregember,hogy ő is ide akart beállni,csak szemből jött.Nem vettem észre,hogy ott áll a másik sávban.Nem álltam le arcoskodni.Mondtam neki,hogy jól van fater kiállok,aztán parkolj be,ha már te voltál itt előbb.Ami persze nem biztos,hogy igaz,hiszen nem láttam.De szerintem ennyire bunkó nem lehetett,hogy odajön mikor nincs igaza.Olyan "becsületes"arca volt.Beálltam aztán egy másik helyre,ami kb.10 méterre volt onnan:)

Ocsy 2008.08.22. 15:45:21

hátezkész 2008.08.22. 15:30:07

Nem biztos, hogy nem okozol vele kárt. Ha kiveszed a szelepet, és mondjuk 1 órát úgy áll az autó, akkor megsérülhet a gumi. Ha meg nem ereszted le teljesen, csak kiengedsz belőle, akkor két probléma merülhet fel: 1. Amíg az autó mellett ücsörögsz, és ereszted a kereket, kopasz barátod visszajön, és jól nyakonvág, némileg jogosan. 2. Sikerül kiengedni elég levegőt a kerékből. Kopasz visszaül, majd eléri azt a kanyart, amelyikbe minden nap 90-nel szokott beesni hazafelé menet. Az alacsony keréknyomás miatt az autó instabillá válik (ilyenkor a menetstabilizáló elektronika sem működik megfelelően), és jobb esetben csak magát töri össze, rosszabb esetben elsodor még magával 2-3 másik kocsit. Szerinted ez tényleg jó móka?

hátezkész 2008.08.22. 15:48:19

ocsy
nem is tudom. persze az autóösszetőrős verzió nem jó. szerinted nem venni észre, ha le van engedve a kerék?

B.GY. 2008.08.22. 15:52:44

hátezkész!
Igaza van Ocsynek ez nem jó móka.Ilyenkor az a legjobb megoldás,ha megjegyzed az autó rendszámát.Kiderited hol lakik,(ha van rá lehetőséged)aztán a háza előtt szépen kinyomod purhabbal a kipufogót,meg ha van időd akkor az ajtóhézagokat.Tuti nem fog kisodródni sehol utána a kanyarokban.Ha esetleg nagyon neheztelsz az emberre,akkor fel is gyújthatod a kocsit.De általában elszáll a sértett haragja ennyi idő után,mire ezek megvalósithatók.

hátezkész 2008.08.22. 15:55:10

én tényleg nem akarnék komoly kárt csinálni, csak valami gyors, egyszerű de bosszantó dolgot kitalálni, ami után elgondolkodik, hogy ezt miért kapta. mondjuk mézet önteni a szélvédőre...?

Ocsy 2008.08.22. 15:55:37

hátezkész 2008.08.22. 15:48:19

Én nem szoktam körbenézni minden elindulás előtt az összes gumit (persze, kéne, meg a lámpákat ellenőrizni, meg fékpróbát csinálni...). Azon kívül, ránézésre nem biztos, hogy ránézésre látszik annyi csökkenés, ami egy balesethez elég. Vagy, ha észre is veszi, hogy valami furcsa az autóval, és elkezd fékezni, pont akkor esik le az útról. Ahogy te sem, úgy sokan nem gondolkoznak el azon, hogy a gumiabroncs az egyetlen kapcsolat az autó és az úttest között, és az is csak egy szűk tenyérnyi felületen. És eljárkának mindenféle trágya gumikkal, légnyomást meg 3 évente mérnek, nem is sejtve, hogy folyamatosan veszélyeztetik saját maguk és mások életét. Pedig alapvetően két dologgal soha nem lenne szabad könnyelműsködni: a fékkel és a gumikkal.

Crash Override 2008.08.22. 15:56:59

ilyenkor mindíg ez a vicc jut eszembe:

VILLAMOSON BUDAPESTEN:

- ó, kisfiam, te biztos nem pesti vagy, hogy átengedted az ülőhelyed!
- Nem, valóban. De maga biztos pesti!!!
- Miből gondolod?
- Onnan, hogy nem köszönte meg...

Ocsy 2008.08.22. 15:59:52

hátezkész 2008.08.22. 15:55:10

Na látod, a méz már egész jó, csak nem mindig hord magánál az ember ilyesmit... Haverral megjátszottak egyszer egy hasonlót: késő estig dolgozott, így nem volt hely a lakótelepen, mire hazaért. A ház melletti bolt mögött állt meg, ahol az áruszállítók szoktak reggelente pakolni. Valószínűleg útban lehetett nekik, mert reggelre az összes üveg szép vastagon be volt kenve disznózsírral... Többet nem állt oda, a szállítók is boldogok voltak, ő meg megúszta egy alapos kocsimosással, de az autó ép maradt.

hátezkész 2008.08.22. 16:00:42

ocsy

mondjuk pont én elég gyakran ellenőrzöm a kerekeimet mind az autómon, mind a motoromon ezért fura nekem ha ezt valaki nem veszi észre (a teljesen leengedett kereket) rögtön, bár bizonyos típusoknál ez könnyen elképzelhető (idős, szőke, stb.).

Azon csodálkozol, hogy sem az írott sem az iratlan törvényeket nem tartjuk be? 2008.08.22. 16:01:24

Ne csodálkozz tovább, nyisd ki a szemed és láss!

avirex801 2008.08.22. 16:02:11

RS,ismerős,volt benne részem sajnos.. Valakinek jól telt a szombat éjjel.. Hogy húzná az apjába..
Én is voltam fiatal,de kocsikat nem rongáltam be.. Ez a mai Magyaro. :-|

hátezkész 2008.08.22. 16:02:50

én egyszer magamat szivattam meg véletlen nyáron iszonyatosan, amikor egy doboz tej ömlött ki a kocsiban. hetekig nem lehetett megmaradni a kocsiban hosszútávon, a többszöri takarítás ellenére sem. mondjuk elég nehéz belocsolni a kocsi belsejébe a tejet...

B.GY. 2008.08.22. 16:04:40

Ocsy!
Nekem 2 tenyérnyi felületen tapad a gumim:)A biztonság kedvéért.Ja és hosszabb út előtt,mikor úgyis tankolok mindig ellenőrzöm a nyomást(a féket meg a szerelőm).Ezekkel tényleg nem szabad szórakozni.

Ocsy 2008.08.22. 16:10:13

B.GY. 2008.08.22. 16:04:40
Én hasonlóan, az autón meg 205-ös gumik vannak(tudom, manapság ez nem nagy, de mégsem 135-ös virsli...), de akkor is. Teszkóból kijövet a csomagtartó bepakolása után ritkán szoktam egyből a nyomásmérő (igen, van a kocsiban, a kutak mérőiben nem bízom) után turkálni... :-)

Zoli 2008.08.22. 16:15:44

Mindazoknak, akik megtorlást ajánlanak: (kerékleeresztés, kromofág, kulcs stb...) ma vettem észre a szélvédőmön érdekes foltokat, amit nem tudtam eltávolítani. mintha vizipisztolyból lövöldöztek volna rá valami maró folyadékot, teljesen beszívódott az üvegbe, kézzel tapintva mintha ott dudorodna is... TEhát ezzel az a baj, hogy nem tudom, miért kaptam. Pont ennyit ér egy kulcsos húzás is. Gyanítom, hogy más is így van vele: látja a jelet a kocsiján, de nem dereng, miért is lehet. Lehet, hogy én is rosszul parkoltam valahol? nem tudom. Nincs brutális német autóm, tudtommal nem vagyok agresszív vezető, és igyekszem szabályosan parkolni. Szóval inkább idegesít a dolog, minthogy megnevelne bármiben is. A következő akcióra igyekszem felkészülni. (ha lesz még ilyen bátor vállalkozó, aki név és cím nélkül ilyesmit követ el az autóm ellen) Sajnos én még sok évig dolgozom azért, hogy ki legyen fizetve a tragacs, nem vagyok sikeres ember.

B.GY. 2008.08.22. 16:24:32

Zoli!
Nem lehet a volt barátnőd?Nekem is csináltak ilyesmiket az exek:)Szerintem nitrót locsoltak a szélvédődre,az púposra marja.Én egyszer lemostam vele a céges Kiáról az autópályamatricát:)Na az is szép lett.Még jó,hogy a sarokban volt a matrica,meg a főnök nem vette észre:)

oldtimer 2008.08.22. 16:37:07

hátezkész 2008.08.22. 15:16:54
A szelepsapkába beszorítani egy elözöleg feketére festett/koszolt - a nem láthatóság érdekében - kis darab gyufát.
Csak annyira nagyot, hogy amikor betekered, akkor megnyomja a szelep tüjét és a kerék szép lassan három nap alatt leereszt.
Persze autós elmegy garázsba, kereket leszerelik, vízbe nyomják, esetleg szétszedik, hátha valami kis tü, belülröl...
Aztán amikor semmit sem találnak, újra felfújják a gumit és rátekerik a szelepvédöt, akkor minden kezdödik elölröl.

béluska 2008.08.22. 16:39:14

Nekem egyszer a lovaskocsimon akart bosszút állni valaki, aki nem tudott beparkolni, mert én gyorsabb voltam. Azt találta ki a szerencsétlen, hogy nitrót locsol a kocsira. Csakhogy a lovaskocsi előtt tartózkodott az élőerős védelem: a két lovam, a Böske meg a Betti. Ahogy ezeknek a szőrit elérte a nitró, akkorát rúgtak a gyereken, hogy majd beszart. Meg is dícsértem a lányokat, és vettem nekik egy-egy finom jégkrémet.

hátezkész 2008.08.22. 17:10:43

béluska, szerintem vegyél nekik egy-egy iPhone-t is, megérdemlik!

béluska 2008.08.22. 17:19:29

sajnos azt még nem tudják kezelni, így feleslegesnek tartanám ez a beruházást. Na meg persze az örök kérdés: hogyan rögzittem a lóra ez az ifont, vagy szifont, vagy amit írtál.

béluska 2008.08.22. 17:23:58

Végül is igazad lehet, a hátán elfér neki. A blútúszról még nem hallottam, de szerintem két gumipók is rendesen odafogja.

autosave 2008.08.22. 17:46:59

"A szelepsapkába beszorítani egy elözöleg feketére festett/koszolt - a nem láthatóság érdekében - kis darab gyufát.
Csak annyira nagyot, hogy amikor betekered, akkor megnyomja a szelep tüjét és a kerék szép lassan három nap alatt leereszt.
Persze autós elmegy garázsba, kereket leszerelik, vízbe nyomják, esetleg szétszedik, hátha valami kis tü, belülröl...
Aztán amikor semmit sem találnak, újra felfújják a gumit és rátekerik a szelepvédöt, akkor minden kezdödik elölröl."

Kívánom, hogy neked jöjjön szembe egy ilyen, aki a kanyarban jön rá, hogy valami nem stimmel és most nem tudja bevenni 120-al a szokásos kanyarját...

Zoli 2008.08.22. 17:54:06

B.GY. : az ex barátnőm biztosan nem lehetett. szerintem már meg sem ismerne, jelentős ideje házas vagyok és nem adtam alkalmat bosszút forralni:) Felőlem nitro is lehet, de az biztos, hogy szemét dolog, és nagyon bosszant.

Zsola 2008.08.22. 18:08:12

Ocsy
Nagyon igazad van, ehhez még azt tenném hozzá, hogy sok dolgot meg lehet beszélni még a legvadabbnak tűnő arccal is. Én már próbáltam, és nem az jött le, hogy leverem az arcod, hanem hogy elnézést. Mindez csak hangnem és kultúra kérdése.

Mityu 2008.08.22. 18:15:45

Ósan parkolóba állnék be jobbra hátra. Index jobbra, tolatómód.exe aktivál. Mivel ismerem az autóm tulajdonságait, így meg akartam várni amíg a szembejövő elhalad mellettem, mert az autó bal eleje ugyebár kaszál. Megáll mellettem. Néz. Mondom tovább kéne haladni... Csodálkozó arc, kérdés: oda akarok beállni? S mutogat az éppen általam megcélzott helyre. Mondom aha. Hát akkor miért nem állok be?

Jaaaa mondom oké. S elindultam hátra. Na azt az arcot látni kellett volna, amikor az autóm bal eleje elkezdte megközelíteni a delikvens féltett kincsének seggét :))) Mondom b.zmeg szerintem mia lóf...szra várok?? :))

B.GY. 2008.08.22. 18:24:22

Zoli!
Ez csak egy tipp volt:)Akkor lehet valaki haragszik rád,tudom ez nem vigasztal.Az biztos,ha kicseréled a szélvédőd,akkor az új azonnal kavicsot kap.Ha nem cseréled ki,akkor a "púpos"soha nem fog kitörni:)Ez is tapasztalat.Az enyém tiszta karc,de nem cserélem ki addig amig egyben van.

SLacc 2008.08.22. 18:35:00

És egy pohár tej a szellőzőbe-e? Mint ezelőtt pár poszttal? Ráütünk egy kis tojást, végül megszórjuk pálpusztai sajttal. Utolsó művelethez gumikesztyű occón, bótbul beszerezendő. :)
Amúgy meg bármit tehetsz, aki gyökér, úgysem fogja majd fel, hogy miért kapja.

SLacc 2008.08.22. 18:44:28

Ja, meg teszkóparkolóban rámnyitott ajtó is boldogságos. Bemondattam a rendszámot, nem kerültek elő, írtam cetlit, hogy azér' tessék már vigyázni legközelebb a leveréssel, na! Meg név, cím telefon, ha nem világos. Nem keresett...

isti 2008.08.22. 18:57:40

Nem volt béna és bukó sem! az volt gyökér aki beállt a helyére! Mi a fasz kellett volna csinánia? Kommandósokkal védetni az éppen felszabaduló parkolóhelyet? A faszomat az olyan barmok szájába akik azt hiszik a gyorsaság dönt! Jelezte, hogy oda állnaa! Várt! Nem anyázott, türelmes volt! Bunkók! Ez a megoldás!

isti 2008.08.22. 19:06:16

Másik megoldás! (nem mondom komolyan!) Verd szét a fejét viperával aztán lődd agyon egy AK 47-tel! ha nincs, vegyél a kínain! Taposd szét az arcát szöges bakancscsal és vágd el a nyakát "RAMBÓKÉSSEL"! Aztán menj haza és igyál meg egy "borsodit"! Aztán igyál mégegyet! Istenem ekkora hülyeséget! Naponta 10000 ilyen eset történik! Bunkóság? Az! És? Öljünk, gyilkoljunk!!!

Ocsy 2008.08.22. 19:24:50

SLacc 2008.08.22. 18:44:28

Velem ilyen a céges parkolóban fordult elő. Kissé ciki volt, mert a kocsi épp eladó volt, és a vevőjelölt vette észre a friss horpadást, meg a piros festéknyomot a zöld autón. Akkor nem állt mellettem piros autó, de emlékeztem, hogy ki volt ott tegnap, el is kaptam a folyosón a kedves kolléganőt. Mondtam neki, hogy talán illett volna szólnia. Azt mondta, hogy észre se vette. Írjunk papírt? Mondom, nem kell nekem papír, csak jó volna, ha vigyázna arra, ami a másé (neki egy f*stalicskája van, festék szinte már csak mutatóban van rajta). Elnézést ezután sem kért, csak a vállát vonogatta. Azóta kínosan ügyelek, hogy még a közelébe se parkoljak. Múltkor viszont sikerült, mer ő jött később. Azonnal átálltam máshová.

vazzeeee 2008.08.22. 20:05:32

itt vannak alternativ megldások, vannak olyanok akik nem szarral guritanak, .....szelepsapka es tarsai...

belsoseg.blog.hu/2008/02/19/lowtyo_kommentjebol_csak_eros_idegzettel

vagy

www.origo.hu/auto/20051129fesz.html

vazzeeee 2008.08.22. 20:16:30

amúgy meg nem csak ellenőrizni kell a guminymást, természetesen, NEM üzemmeleg állapotban,, hanem ha nagyobb sullyal indul el az ember akkor növelni is, nem is kevéssel.

KuKori (kurva inda nem akar belépni itt) 2008.08.23. 03:22:31

SLacc 2008.08.22. 18:35:00

Kivéve, ha kulccsal ráírod a géptetőre a pontos okot :)

SLacc 2008.08.23. 05:47:30

Egy időben kerengett egy kép a neten, amin egy félig járdára parkoló autó géptetőjére volt vetítve a járda szélének vonala "merőleges vetítéssel" (ugye a géptető nem sík, :))) ). Valami csúnya hegyes tárgy volt a szerkesztőeszköz, valamint felirat hirdette, hogy az ott bizony a járda széle.
Sokalltam a módszert kicsit, de valljuk be, egy kicsit melengette a szívem.

Perillustris 2008.08.23. 12:09:12

Kisikasa, máskor ügyesebb legyél!

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.08.23. 17:43:13

Jaja, valami "ez nem elég hely babakocsival" , ilyesmi volt.

SLacc 2008.08.24. 12:52:05

KuKori · csendrendfegyelem.blog.hu/ 2008.08.23. 17:43:13

Igen, az volt az.

Jacques Foche 2008.08.24. 18:16:51

Az étkezési zsírral bekent szélvédő is csodás ajándék szeretteink és barátaink számára. ;)

KuKori (inda nélkül) 2008.08.24. 20:13:04

Én már csináltam olyat. Lehet fokozni is: kis homokot, vagy port bele :) De akkor még csak 13 voltam mondjuk, mentségemre szóljon. vagy ne? :D

SLacc 2008.08.24. 20:43:51

Az étkezési zsír csökkenti az asztmát. Este. Ha kell. Vagy ciki használni, mert olcsó?

Jacques Foche 2008.08.25. 14:22:53

Nemtom. Szélvédőre ugyanolyan jó a gépzsír is, azt talán még nehezebb leszedni, és még az is lehet, hogy fitnessz-Norbi szerint is egészségesebb.

chunter 2008.08.25. 16:07:38

eh, én meg úgy jártam pár hónapja, hogy útról balra akartam fordulni egy parkolóhelyre, ám záróvonal volt, így el a kereszteződésig, ott kis utcába be, ott megfordultam visszakanyarodtam a parkoló felé és szép szabályosan rákészültem volna az ívre, amikor megláttam, hogy ott indexel egy merga a záróvonal túloldalán, ahonnan jövök ráadásul egyetlen parkolóhely volt csak. Lendületből leparkoltam oda, mire kipattant egy kopasz, hogy "mifaszcsinász, nemlátodhogyindexelek?!" stílusban. Mondtam is, hogy láttam hát, csak gondoltam, hogy a 20m-re lévő kereszteződésben akart balra fordulni, nem pedig itt a záróvonalon át...
Na erre mondta hogy "de én ijenfaszagyerek vaggyok, hogy átmegyek a záróvonalon".
De látszott, h ezzel elfogytak az érvek... Én gratuláltam neki, hogy ilyen fasza gyerek, utána még szitkozódott egy sort, majd keresztben megállt pár várakozó kocsi mögött 2-3 cimborájával. Viszont a kocsiban maradtam, amíg asszony vásárolt. Ez a baj, hiába van igazad, ha végén összeb@sszák a kocsidat, akkor az sovány vigasz.

aqweren 2008.08.25. 16:41:37

B.GY.:
Zoli!
"Az biztos,ha kicseréled a szélvédőd,akkor az új azonnal kavicsot kap.Ha nem cseréled ki,akkor a "púpos"soha nem fog kitörni:)Ez is tapasztalat.Az enyém tiszta karc,de nem cserélem ki addig amig egyben van"


A szélvédők _kizárólag_ csak műszaki vizsga előtt két nappal kapnak kavicsot...

B.GY. 2008.08.25. 22:41:52

Aqweren!Vagy odafelé menet:)2 nap alatt még kicserélhető:)












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása