Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Biztos csak álmodta...

2008.08.28. 13:04 :: SilentSound

Nem tudom, hogy Budapesten kívül hol van még Andrássy út vagy a VI. kerületben Vörösmarty utca, de az is megeshet, hogy Tiger csak álmodta az egészet. Vérlázító és hallatlan módon pozitív, kétfelvonásos darab alant. Ja, be ne dőljetek az elején, az ellenőr nem parkolt.

Parkoló Ellenőr

2008/08/26 8:26 VI. ker, Vörösmarty utca. Későn ébredtem, így csak jóval 8 óra után, mikor már fizetős a parkolás az utcán, siettem le az autómhoz, hogy munkába induljak. Amint kiléptem a kapun, azt látom, hogy ellenőr barátunk épp' nyomtatja a fizetési felszólítást, hiszen parkolójegy nélkül parkoltam 8 óra óta...

A jó reggelt után azonnal közölte, hogy: "Sajnos!! már kinyomtattam nem tudom sztornózni, de ha gyorsan vált egy jegyet az automatánál, akkor az ügyfélszolgálaton törlik a felszólítást, amennyiben még 5 percen belül vagyunk!" Odasiettem, váltottam, ő pedig utánam jött, hogy ellenőrizze a kiállítás idejét, majd jó utat kívánt!
 
Teljesen le voltam döbbenve, nem akart "lehúzni" kedves volt és figyelmes, segítőkész! - tiszta Európa :-) Később felhívtam az ügyfélszolgálatot ahol közölték, hogy e-mail-ben is elfogadják a jelzésemet és törlik "büntetést" amennyiben csatolom a parkoló jegyet és a felszólítást.
 
Miért nem látja a rendőr? - hát most látta ..
 
Biztos ismeritek a szitut, amikor a reggeli / délután / etc .. csúcsban a lámpás kereszteződéseknél  figyelmen kívül hagyják azt a tényt, hogy ha a következő lámpa pirosra vált, ők pedig bent ragadnak a sor hossza miatt a keresztezősésben -mert a másik "seggében" nyomulnak és csakazért is átmegyek még-. Ilyenkor persze - főleg a  körúton - elég gyorsan lehet még nagyobb dugót okozni, akadályozni gyalogosokat, bicikliseket, motorosokat, autókat.
 
Tegnap délután a Teréz körút és az Andrássy út kereszteződésénél voltam szemtanúja annak, ahogy egy autós csakazért is átment, és ezzel lezárt másfél sávot az Andrássy útból. Premier plánból figyeltem az egészet, mert első autóként a lámpánál kivártam amig lesz annyi hely, hogy ne tartsak fel senkit, ne kelljen a zebrán ácsorognom etc..

Mivel a sor a következő lámpánál pirosat kapott, esélye sem volt hova "menekülni", keresztbe megindult a forgalom.. Az Andrássyn a bent ragadtak próbáltak sávot váltani, és láss csodát, mindenki kultúrált volt, mindenki beengedett egy autót és kihasználta a maradék fél sávot, majd egyszer csak feltűnt egy rendőrautó, a külső sávban.. Rendőr megáll, villogó be, egy gyenge sziréna, majd nem túl kedvesen megkérték a hölgyet, hogy fáradjon már ki a sávból és röviden és határozottan elmagyarázták neki, hogy ilyet nem csinálunk.

Amikor sikerült végre kibénázni magát keresztezősésből a rendőrök megtapsolták!! Majd tovább mentek. Nem fenyegettek, nem büntettek - csekkel- de a fellépésük meggyőző volt. Biztos vagyok benne, hogy az az autós egy életre megjegyezte, hogy nem csinál ilyet legközelebb… Követendő példa mellesleg :-)

31 komment

Címkék: budapest közlekedés autó rendőr parkolás pozitív

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.08.28. 13:23:42

jófej volt a parkolós.
meg a rendőr is. de ettől még nemhiszem hogy megtanulja hogy legközelebb nem megy be úgy hogy beragadjon.

béluska 2008.08.28. 13:31:30

Egyszer a lovak bementek a parkolózónába, amíg jégkrémet vettem nekik (láttak egy kórót és rámozdultak). Nos, a parlokóőr több szempontból is bajban volt: a lovakról aznap vétetlenül leesett a rendszám, és a bünticédulát sem tudta rögzíteni rajtuk: realizálta ugyanis, hogy a lányokon nincs ablaktörlő, ami mögé tehetné. Megjegyzem, a Betti és a Böske alapvetően nem irigy teremtések, de nem szívlelik, ha valaki - főleg kék ruhában - a zabostarisznya közelébe kerül. Így a bünti elmaradt.

Máskor pedig láttuk a lovakkal, hogy egy autó beragadt a kereszteződésbe - a fent leírt buta módon. Rendőr akkor nem jött, de mi segítettünk a közlekedés rendjének helyreállításán. Szólok a lányoknak: rágjátok már le a kocsi belógó részét! A beragadt kocsi vezetője (szőke nő - egyébként szőke színű volt az autó is) csak lesett, amikor a Böske meg a Betti lelegelték az autó hátulját (zsír új fogsor mindegyiknek, csak úgy harsogott a lemez). Fél perc alatt megindult a közlekedés, a közben megérkező rendőrők pedig megtapsolták a lányokat, és csókot nyomtak a lovak orrára (az egyik fiatal rendőr mézédes csókban forrt össze a Böskével). Ezt a lányok vidám nyerítéssel honorálták, majd folytattuk utunkat a Hungária körút zegzugos vonalvezetését követve. Így telt a nap.

szemenagy 2008.08.28. 13:36:05

Kész lányregény ez a poszt.... én talán egy másik Budapesten autózok. :)

so666 2008.08.28. 13:40:49

En egyszer egy dobozos kisteher mogott ragadtam be, Hungaria-Tokholy. Szepen mentunk a Hungarian at a zoldon, egyszercsak megallt a dobozos elottem, minden sav tele nem tudtam kikerulni. En a zebran ragadtam, kozben a gyalogosoknak zold lett, a kisteher elottem tovabbment (o mar a zebra utan allt) en meg nem tudtam egy tapodtat se menni mert a gyalogosok nem engedtek. Inkabb kerulgettek elorol es hatulrol is, pedig ha nem mennek at elottem, vagy csak varnak 2 masodpercet odebbaltam volna.
Sajnos nem nehez teljesen johiszemuen beragadni keresztezodesbe. Ha folyamatos forgalomban be akarnad tartani a kreszt, meg kellene varnod mig az elotted halado kimegy a keresztezodesbol es legalabb 1 autonyi hely van mogotte + zebra + bicikliut es akkor mehetnel csak be. Ez teljesen eletszerutlen, a foglamlat tizedere lassitana, ilyet senki sem csinal.
Viszont a cikkbol kiderult hogy - ahogy en is tapasztaltam - a perti autosok nagyon nagy resze igenis egyuttmukodo, egymast segiti; csak egy nagyon szuk reteg az agressziv barom akirol itt erdemtelenul sok szo esik.

Szendwich 2008.08.28. 13:44:11

Miskolcon ep tegnap vertek meg egy parkoloort, televolt vele a media...

sfdrake 2008.08.28. 13:47:07

jó poszt végre valaki észre veszi a pozitiv dolgokat is, általában szerintme za a baj oyg ami rossz az feltünik ami jó az természetes ezért nem irják le az emberek, sokan hiszik azt több a bunko rendőr mint a normálsi vagy parkolóőr vagy bármilyen közeg, pedig nem feltétlen cska ami normális az nem tünik fel, ez olyan mint maikor valaki egy jó uton halad, nem jut eszébe hoyg de jó ez az út, de ha ráér egy rosszabb utra az feltünik, csak a jó az természetes mindenkinek ami meg kicsit rosszabb az már azonnal feltünik

Ubul 2008.08.28. 14:00:38

"Ha folyamatos forgalomban be akarnad tartani a kreszt, meg kellene varnod mig az elotted halado kimegy a keresztezodesbol es legalabb 1 autonyi hely van mogotte + zebra + bicikliut es akkor mehetnel csak be. Ez teljesen eletszerutlen, a foglamlat tizedere lassitana, ilyet senki sem csinal."
Ez olyannyira nem életszerűtlen, hogy a forgalom irányító rendőrök pont úgy irányítják a forgalmat, hogy ez így legyen. Meg is lehet nézni hogy amelyik kereszteződésben rendőr van ott halad frankón a forgalom. Minap valami főmufti szólt a fővárosból, hogy több forgalomirányító rendőr kellene, akkor nem lenne dugó. Mondjuk ez kicsit nevetséges, mert minden sarokra nem állhat rendőr, de az tény, hogy a fazonnak igaza volt.

Mertcsak 2008.08.28. 14:10:23

so666 2008.08.28. 13:40:49

Kicsit el vagyol tévedve.
Kisteher seggébe nem beleállni,kereszteződésbe csak akkor béhajtani,ha meggyőződtél róla,hogy el is tudod hagyni.

Amúgy meg sok ilyen pozitív élményt még még még!

leBON 2008.08.28. 14:24:26

Ubul, ritka nagy baromságot mondtál. Én eddig még csak szívtam, ha rendőr irányított egy kereszteződést, jó példa erre hogy még az amúgy egész jól szuperáló Rákóczi úton is képesek dugót előidézni (jól szuperál: kizárólag az Astoria után, a keleti irányába.)

Kalapos-Skodás 2008.08.28. 14:27:04

"Meg is lehet nézni hogy amelyik kereszteződésben rendőr van ott halad frankón a forgalom."
Ezt azért nem mondanám ki ilyen sarkosan. Fogalmazzunk úgy, hogy láttam már jól működő rendőrt is... A rendőr ugyanis rendre "elfelejti" (éppen az életét félti, hogy ne üssék el, próbálja felmérni, hogy miből mennyit engedjen át, stb.), hogy van a világon lámpaszinkron és ha ő vezérel, akkor nem alkalmazkodik a belátható előttes/mögöttes lámpákhoz. Ebből szokott néha durva bentragadás vagy holt idő keletkezni. Ha meg simán visszatartja a forgalmat, akkor 1-2 lámpányira is vissza tud duzzadni a forgalom...

szemenagy 2008.08.28. 15:28:22

Ellenpélda: valamelyik nap két motoros (nem kétmotoros :D) rendőr lecsapott a Márc 15. tér-Pesti rakpart csatlakozáshoz, és három perc alatt kihúzták a dugót. Még jó, hogy a megfelelőt húzták ki, és nem öntötte el a víz az utópisztikus 4-es Metró Fővámtéri állomását :)))

Prakt! 2008.08.28. 16:22:08

kb 1,5 eve megbüntetett a rendör mert ejfel utan csak lassitottam egy lampas keresztezödesben ahol a lampak sargan villogtak. Ilyenkor a stoptabla el. Ok.
Rendör mondja 5000. Kerdezi elfogadom e. Mondom, hülye voltam persze.
Rendörneni (ö volt a roszzsaru) nem lesz az keves??? Fel kene jelenteni!
Magamban: Anyäd, Fater kocsija, anyamtol fogok kölcsönkerni hogy kifizessem ezt is.

2 hettel kesöbb ugyanez a neni, nem allt meg a stoptablanal, es csak kis hijan mult hogy bele nem mentem. Nem lattam akkor meg hogy rendör. Dudältam ahogy kifert. Kikerültem.
Utännam jött villogo fel. Megallok.
5000Ft- mert indexeles nelkül mentem at a masik savba!
ANYÄD!
Elmondtam az en verziomat. A masik rendör közben a kocsiban fogja a fejet.
A vege az lett, hogy ö rendes es elenged.
KÖSSZ B+

DEGEC 2008.08.28. 16:40:44

tuti kamu....ilyen allat nincs...


2. ha villig a lampa sargan, mitol jelenti azt hogy stopptabla....nekem ez uj,,, vagy regi a jogsim...

Perillustris 2008.08.28. 16:51:53

SilentSound, máskor időben feküdj le, hogy ne aludj el!

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.08.28. 17:07:31

DEGEC 2008.08.28. 16:40:44
a viilogó sárga azt jelnti, hogy veszélyes kereszteződés (ill ki vannak kapcsolva a lámpák) ebben az esetben a táblák/szabályok szerint kell haladni

Teeplee 2008.08.28. 18:16:12

Amikor anno felfestették sárgával a tilos helyeket a metrópótló buszoknak, nagyon vigyáztak ám az autós kollegák, hogy bele ne lógjanak... Ezt kellene az összes kereszteződésbe, aztán büntetni a belógásért. (Nem csak az elején, azt utána mindenlevanszarva, hanem folyamatosan) Tuti meg lenne a hatása. JA és a lekopott csíkozást mindig pótolni kellene, hogy szép fényes legyen.
(Tudom-tudom utópia meg minden, nincs rá pénz, stbstb)

DEGEC 2008.08.28. 18:37:57

de ha a villogo sarga alatt nincs stopptabla akkor miért éne megállni?

robszi 2008.08.28. 20:49:15

Egy alkalommal öt percel túlléptem a parkolóidőt, mondanom sem kell, hogy ott virított a mikulás csomag. Gondoltam is, hogy milyen jól végzik a kollegák a munkájukat. Mivel illik kibontani az ajándékot amit kaptam, hát kibontottam. És akkor ért döbbenet: az idő lejárta előtt 10 percel kaptam a büntetést. Autókáztam egy darabig, mire megtaláltam a kollégákat. Mondanom sem kell, hogy se elnézést, se bocsánatot nem kaptam. De megemlítettem nekik, hogyha már ketten nem érnek egyet, akkor legyenek szívesek már kigúvasztani azt a bizonyos részüket, amit nézésre használnak, vagy irassanak sztk szemüveget. Rá egy évre kaptam egy felszólítást a parkoló cégtől, hogy fizessek be 30 ezret. (késedelmi kamat, kamatos kamat, anyjuk valaga, stb...) Áldom az eszemet, hogy elraktam a parkolójegyet. Befáradtam hozzájuk, de mondanom sem kell, hogy kicsaptam a dilit, ahogy illik!

Pistike911 2008.08.29. 00:13:32

Szendwich 2008.08.28. 13:44:11

Tudnék mesélni a miskolci ellenőrökről! Vérzik értük a szívem... :(

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.08.29. 00:29:57

Nebameg! Igazad lehet, tutira fotosopp!!! XD

autosave 2008.08.29. 01:50:24

"Amikor sikerült végre kibénázni magát keresztezősésből a rendőrök megtapsolták!! "

HELYES!

Egy nő a múltkor dudált a podmanicky sarkon is, mert megálltam előtte. masszívan állt az egész, az előttem levő is a zebrára állt már meg.

hehe, a következő zöldnél sem indultam el (csak később), akkor már nem dudált. lehet, hogy rájött? :D

autosave 2008.08.29. 01:56:57

DEGEC: de van. minden ilyen kereszteződésben valamelyik út alárendelt kell, hogy legyen - soha nincs jobbkéz lámpásban.
Az alárendelt úton akkor vagy stop tábla, vagy háromszög mindig van!
Nem muszáj minden lámpa alá kitenni, de szokták sokszor, viszont jobb oldalon, ahol a táblák helye van, kell legyen.

Azért veszélyes a villogó sárga mert ahova általában zöldre ér az ember, az sokak fejében egy főútnak tűnik... Aztán egyszercsak villog és megy megszokásból, csak közben neki táblája van.

jó példa a Szabadság híd budai hídfője. Aki jön az Erzsébet híd felől a Gellért tér felé, 3 sáv, azoknak VAN elsőbbségadás kötelező táblájuk. A hídról ugyanis a Gellért térre az egy főútvonal... Szoktak itt is (amikor még nem volt lezárás) érdekes dolgok történni...

autosave 2008.08.29. 01:59:17

"de ha a villogo sarga alatt nincs stopptabla akkor miért éne megállni?"

ja bocs, kérdésre a válasz: nem kell :) mehet ezerrel, de azért nézzen be keresztbe hátha vakegér jön, csak a túlélés miatt...

Szerintem azért bűntették meg először mert a mellékútról jött. Másodszor pedig keresztben jött a védett úton és a rendőr jött a mellékútról.

Seth Gecko 2008.08.29. 08:11:03

béluska 2008.08.28. 13:31:30

na ezen jókat heherésztem :)

Egyébként örülök, hogy egyrészt végre valaki meglátja a jó dolgokat (Tiger! Külhoni-e vagy?), másrészt tényleg történnek ilyenek.
Inkább ez terjedjen el, mint a sajátos magyarisztáni mentalitás.

ppeterka 2008.08.29. 08:52:46

Múltkor én is láttam jót... Rendőrök büntettek a Clark Ádám térnél, a Fő utcán a buszsávban... Meg is fogtak egy szőke macát, meg (!FIGYELEM!) egy autóvezető-oktatót...

Amúgy bajban voltam az adott helyzetben, mert ugye szokás szerint állt a sor, én is álltam benne. Amíg nem volt buszsáv tőlem jobbra, addig szépen be-be engedtem egy-egy autóst, aki odaért, és jelezte ezirányú szándékát, azonban mikor már buszsáv volt, nem volt sok kedvem beengedni a buszsávban a kék fényt meglátó, 80-ról satufékező kedves autóstársakat, akikben NYILVÁN akkor tudatosult, hogy buszsávban csak a rosszkisfiúk/rosszkislányok mennek.

Namost viszont ezzel akár fel is tarthattam volna a buszt... (szerencsére pont nem, a két elkapott mazsola ment a 86-os után, biztos azért nem látták a járőrt)

Ha viszont beengedem, akkor nem kapja meg amit érdemel... De ha meg nem engedem be, akkor jöhet azzal is a biztos uraknak, hogy ő már a Batthyány tér óta indexel, és én galád, nem engedtem be, pedig ő jó akart lenni...

Tehát beengedni vagy nem beengedni, ez itt a kérdés...

netuddki 2008.08.29. 09:49:47

"De ha meg nem engedem be, akkor jöhet azzal is a biztos uraknak, hogy ő már a Batthyány tér óta indexel, és én galád, nem engedtem be, pedig ő jó akart lenni..."

Dehogy jöhet ezzel! Ha nem engednek be a buszsáv kezdetéig, akkor sem mehetsz rá a buszsávra, hanem meg kell állnod és türelmesen indexelned, amíg beengednek. Egyébként aki ezt tényleg megteszi, azt kb. egyből be is szokták engedni.

szilvai 2008.08.29. 10:03:01

Nem mindig a nők a hülyék! Engem egyszer egy nagyhírű közvéleménykutató cég főnöke oktatott ki. A Bajcsy-Zsilinszky útról a Szent István körút felé álltam a zöld lámpánál, de még az előző zöld utolsó autója is a villamossinen állt. Erre a pali kiszáll és megkérdezi tőlem, hogy miért nem megyek. Erre én: ugyan hová, hiszen nemhogy elhagyni nem lehet a kereszteződést, bemenni se. A válasz: de akkor is menjek. Szemmel láthatóan nem értette, miért nem állok én is keresztbe a körúton.

Manyizga (törölt) 2008.08.29. 10:40:04

Ha rendőr irányítja a forgalmat, lelassul a közlekedés. Legtöbbször nem azért, mert a rendőr bénázik, hanem mert a kedves autósok automatikusan lassítanak, mert
1, rendőrt látnak
2, mit is jelent a karjelzése??

szemenagy 2008.08.29. 11:14:58

netuddki 2008.08.29. 09:49:47

Jogos, Fő utca a Batthyányi tér után a Clark felé. Minden reggel megállok a buszsáv kezdeténél, és csodák skodája mindig beengednek. (Lehet, a nagy fekete verda miatt van?) :)

Alf (törölt) 2008.08.29. 21:14:26

túl pozitív, nincs mit fikázni, ezért a kevés komment..












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása