Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Spórolj te is az Intrum Justitiával!

2008.09.09. 06:48 :: SilentSound

Mikor először megláttam a "Kedvezmény Központ" megnevezést a fejlécben, hangosan felnyerítettem és akkor még nem olvastam el László levelét. Miután erre is sort kerítettem, nem tudtam eldönteni, hogy ezen sírjak, vagy nevessek, esetleg mérgelődjek.

Családunk egyik tagja minap kapta meg az Intrum Justitia Kedvezmémny Központ fizetési felszólítását. Melyben örömmel közklik, hogy elengedik a kamatot (úgy tudom ezügyben nem is számítható fel kamat!), ha befizeti az alapkövetelést. Az  ismert jogszabály módosítás óta esetünkben - mivel 2004-es (egyébként vitatott) parkolási díj ról és pótlékairaól van szó - nem lehetne pereleni, hisz' eddig nem tették! Most megpróbálják, hátha valaki élve a kedvezménnyel mégis fizet.

Nagyításhoz katt a képre!

Valami ilyesmit képzelnék el:

Az Intrum Justitia Zrt. Kedvezmény Központja (ah! mily bájos elnevezés!) még napjaikban is küld fizetési felszólítást, hogy akik eddig nem fizették be - hatályos magyar jog szerint már nem is peresíthető - tartozásaikat, most még utoljára kedvezményesen megtehetik.

A felszólítás alapja, hogy ők megvették a parkolótársaság(ok) követelését. Az lehet. De! Nem vehettek több jogot, mint ami a társaságoknak volt (erre mondták a régi rómaiak, hogy "nemo plus iuris...". Arra nem térnek ki, mi történik, ha mégsem fizetnek. Szerintem semmi. Tehát, ha valakik még a közeljövőben kapnak ilyen kedves levelet, nyugodtan tegyék el, illetve tegyenek belátásuk szerint. De a fizetés - hacsak valaki nem szereti a pénzét szórni - nem feltétlenül szükséges. Remélem jól tudom!

47 komment

Címkék: autó büntetés parkolás lehúzás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lófő (törölt) 2008.09.09. 07:31:44

Akciós büntetés!
zsírály:D

Aqweren 2008.09.09. 07:39:31

Aranyosak...:))

Két év a követelés elévülési ideje, feltéve, hogy ebben a két évben egy tértivevényes felszólító levelet sem kézbesítettek - ha igen, akkor indul elölről a két év.
Figyelem! Az is kézbesítettnek számít amit nem veszel át...ezt én is most tudtam meg. Az a gyakorlat, hogy a (asszem) harmadik felszólító levelet a postán hagyja a követeléskezelő - ami felér az átvétellel. Ezt én sem tudtam, és elgondolkodtam hogy pár éve hány BKV-s levelet nem vettem át... (egy bünti miatt)...:((

Ezt nem én találtam ki hanem egy jogász mondta de ha valakit nagyon érdekel kikeresheti a szabálysértési törvényben (asszem így hívják)

gatsy 2008.09.09. 07:49:26

Ezentúl legyen ez az országcímer!

JohnnyB 2008.09.09. 07:55:20

A múltkor megállított egy rendőrnő, mert telefonáltam, és szerinte a piroson mentem át (szerintem sárgán), pont a lelkész (de tényleg!!!) hívott, mert a (már) keresztlányom keresztelőjéről érdeklődött. (Tudom, photoshop.) Mondta, hogy 15 ezerbe kerül ez nekem, megírja a csekket. Mikor hozta vissza, így szólt:
- Csak 12 ezerről írtam, hozzájárulunk a keresztelőhöz. :):)
Soha nem felejtem el. :)

BPMilán · http://kozossegikozlekedes.blog.hu 2008.09.09. 07:56:06

Már látom is magam előtt a szép kerek megállni tilos táblákat, alatta a szintén jól ismert kiegészítő tábla a parkolás díjról, az alatt pedig egy teszkógazdaságos színekben pompázó újabb tábla: "AKCIÓ! Reggel 8 és 11 óra között jegy nélkül parkoló autókon a büntetésből 30% kedvezményt adunk! Számoljon, megéri!"

tboyda 2008.09.09. 07:58:49

A következő büntetés után meg VIP ügyféllé lépsz elő, amihez kapsz egy tagsági kártyát és minden harmadik nem jogosan kiszabott büntetésed elengedik.

Vagy kijelölnek tesco gazdaságos helyeket, ahol kisebb összeggel büntetik az embereket.

tboyda 2008.09.09. 08:00:33

"BPMilán · kozossegikozlekedes.blog.hu 2008.09.09. 07:56:06"

Jól összedolgoztunk. :)

Lacaca 2008.09.09. 08:03:08

Az asszony augusztusban kapott a credit expresstől egy hasonlót 2002!!!!-es tartozásról. Épp a hétvégén dobtam ki. Tovább súlyosbított a helyzetet, hogy sima küldeményként érkezett.

BPMilán · http://kozossegikozlekedes.blog.hu 2008.09.09. 08:15:31

tboyda 2008.09.09. 08:00:33

És már eszembe is jutott a következő akció: "9 büntetés után a 10.-et ajándékba adjuk"

Porropo 2008.09.09. 08:17:53

Johnny,

Ha kézből telefonáltál miközben vezettél, és ha én lettem volna a rendőr helyében, nos.... a töködnél fogva lógattalak volna fel az első villanyoszlopra. Kedvezményként eltekintettem volna az ezt követő kalodába zárástól a falu főterén.

DocBulywood 2008.09.09. 08:25:31

A vak is látja, hogy az Intim Rútkiscica úgy össze van fonódva az önkormikon keresztül az aktuális hatalommal, hogy csak na.

Mindegy, hogy hogyan, de a pénzt azt adjuk oda nekik - cserében SEMMIT SEM adnak -, és le sem sz@rják, hogy mennyi, de mennyi bírósági eljárás van a szarakodásuk miatt.

Sebaj, a bíróságnak is lesz munkája, meg egyeseknek a semmiért milliós, százmilliós bevétele. Érdekes, hogy ezeket senki sem akarja átvilágítani, ezeket a cégeket. De MIÉRT NEM??? Borulna a bee-lee?

Lófő (törölt) 2008.09.09. 08:28:16

Ma reggel bemondta az info,hogy vége az egy éven túli követeléseknek.
Kezdhetnek sünöket szarogatni:D

BOB 2008.09.09. 08:29:20

Es szinten a Credit Expressel vagyok haragban egy 2000-es tartozas miatt, amit 2007-ben egy masik ceg mar megprobalt behajtani rajtam, nekik megirtam haromszor hogy elevult, bekaphatjak. Most a Credit Express jatsza ugyanezt. Szerintem megvarom az elso ajanlott leveluket (az eddigieknel - gondolom a behajtas eselyeit is figyelembe veve - valoszinuleg sokallottak az ajanlott level arat kifizetni) es arra majd megirom nekik is hogy szarba nyultak, 2008-ban nehez lesz egy 2006-ban elevult kovetelest behajtaniuk.

nagyzee 2008.09.09. 08:33:47

Az összes parkolótársaság bekaphatja, ha nem parkolunk a területükön se jeggyel se anélkül.

Desert 2008.09.09. 08:39:39

Mintha azt mondták volna a hirekben, hogy ez az ügy még nincs lefutva és még idén lesz valami döntés, hogy akkor jogos-e ez az 1 éves korlát vagy nem. (remélem az)
De elméletben még megvan az esélye, hogy eltörlik és akkor valóban akciós ez a kamat nélküli felszólitás :)

zoli_ 2008.09.09. 08:41:39

HÉÉÉÉÉÉÉÉ

A PARKOLÁSI "BÜNTETÉS" ELÉVÜLÉSE EGY ÉV. HIÁBA KÜLD FELSZÓLÍTÓ LEVELET KÖZBEN, AZ EGY ÉVEN TÚLI PARKOLÁSI ESEMÉNY NEM PERESÍTHETŐ!!!!

2008.évi XXX.trv. 61.§ !!!!

panelprofi 2008.09.09. 08:50:11

Tényleg nincs mód arra, hogy felelősségre vonják ezt az IJ-t? Valaki érintett jelentse már fel őket, az ÁSZ meg hivatalból lépjen rá a szervükre és lökje őket hanyatt!!!

Secnir 2008.09.09. 08:53:45

talán nézni kellett volna tegnap a TV ügyvédjét az M1-en.
volt benne egy ex-BPkft-s operátor, akit azért rúgtak ki, mert nem volt hajlandó átírni a dátumokat a fotókon. Csak a gond az volt, hogy nagyrészét dokumentálta, videókkal is, és most pereskedés megy. Mondjuk a BPkft részéről nem is értem a dolgot. Mindenesetre odáig mentek, hogy a rendőrséggel házkutatást tartattak a csávónál, csak nem találtak semmit, mert volt esze, és a cuccokat nem otthon tartotta (mindig is mondtam, informatikussal nem érdemes kezdeni, vagy fizesd le nagyon).
És a legszebb az egészben, hogy a BPkft által benyújtott hibás dátumú fotókat a bíróságok (elvileg) simán elfogadják. a srác szerint bevett gyakorlat, hogy ha valamit módosítani kell a fotókon, azt megteszik gond nélkül.

no comment.
drukkolok az informatikus gyereknek. az ügyvédje azt mondta, kurvára várják a tárgylást. ott volt az empamo egyik embere is, ő is várja.
csak a budapesti parkolási kft-től nem szóltak hozzá a dologhoz, el se jöttek.

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2008.09.09. 08:57:18

Azért... ettől van jobb. Ugyanilyen levelet láttam ár öt éven túli (még egy nyamvdt tértivevényes felszólítással sem sürgetett...) tartozással. Mindegy. Jó néha vidám levelet is kapni a sok unalmas irat között :-)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.09.09. 09:12:21

Azért az bájos hogy még mindig próbálkoznak ilyen szarokkal... Vajon az Intrum meg a Zentrum tulaja kinéz néha a szaunából, vagy a szolgálati Merciből, hogy mit is kezdenek az emberek a hülyeségeikkel?
Bár valszeg nem is érdekli őket.

labi 2008.09.09. 09:12:57

"talán nézni kellett volna tegnap a TV ügyvédjét az M1-en"

Na az aztán igazi "szakértő" műsor. :)
Fetrengtem a röhögéstől, amikor a téli szélvédőmosót a hűtővízhez való optikai eszközzel mérték, és azzal bizonyították hogy már nulla fokon megfagy. (persze a -20 fokos mélyhűtőjükbe nem fagyott meg, de az nem zavarta őket)

Nomeg a szegéyn kicsi MÁV biztosítót is jól megvédte jusztlaci, ahol ugye minden rendben van...

Nézzed sokat és hivattkozz rá, csak ne csodálkozz ha páran elkezdenek ilyenkor röhögni... :)

EÖ (törölt) 2008.09.09. 09:13:44

mi lesz a következő?
pontgyűjtő kártya? :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.09.09. 09:16:06

@labi : Azt a TV ügyvédjét én is néztem véletlenül. Tényleg elég gáz dolgokról volt benne szó, és akármit is csináltak az eddigi műsoraikban (simán elhiszem hogy bénáztak) ez most ütős volt - még ha kamu is, ilyet kijelenteni ország-világ előtt névvel, hogy manipulálták a fotókat?

EÖ (törölt) 2008.09.09. 09:18:56

Porropo 2008.09.09. 08:17:53

Nekem van egy integrált kocsitelefonom, ahol a középső konzlon vannak a kezelők és egy beépített LCD monitoron látsz mindent, ha tehát ezt használom, akkor szabályos vagyok. Csakhogy ezerszer veszélyesebb mint a sima kézi mobil.
Úgyhogy ha nem engem hívnak, akkor én bizony a kéziről beszélek, mert mikorra odatekerek minden gombot, ahová kell, addig hat gyalogoson megyek keresztül.
Persze a kormányról is lehet, de ha nincs benne a szám a telóban, akkor szívás.

Akkor most azt miért lehet, kézből miért nem?

Secnir 2008.09.09. 09:19:27

labi:
a MÁV biztosítón lehetne vitatkozni (ugye, ha nincs az a faszkalap, amelyik elsíbolja a pénzt, egész jól működhetettt volna), de egy élő perről ugyebár, ahol effektíve egy belső ember ismeri el a tényt, és dokumentálta is, hogy próbálták meg rávenni hamisításra - nos az egy más dolog.
"amikor a téli szélvédőmosót a hűtővízhez való optikai eszközzel mérték, és azzal bizonyították hogy már nulla fokon megfagy."
refraktométerre gondolsz? azzal mindig az volt a problémám, hogy sok mindent lehet mérni vele, csak azt nem, hogy mikor fagy neg a folyadék. az még hűtővízhez sem jó.

2008.09.09. 09:20:33

Sracok, ami nem ajanlva vagy tertivevennyel erkezik, arra NE VALASZOLJATOK, mert az bizonyitja, hogy elolvastad/atvetted. Mehet a kukaba, vagy a falra disznek, de nem szabad azokra reagalni...

Pcmg · http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=49359 2008.09.09. 09:22:16

Szerintem fogjunk össze, alapitsunk egy várost, és szedjünk parkolási díjat. Ennél jobb üzlet nincs :D

Lófő (törölt) 2008.09.09. 09:29:59

ha ném képeznek túl,akkor simán lehetnék parkolóőr

Juzer 2008.09.09. 09:35:17

@JohnnyB 2008.09.09. 07:55:20
Csak 12 ezerről írtam, hozzájárulunk a keresztelőhöz. :):)Soha nem felejtem el. :)

Ez olyan mint a magyar állam, elvesz, majd a negyedét visszaadja más jogcímen (ha szerencséd van neked) és Te jobban érzed magad, elfelejtve, hogy eredetileg nem is kellett volna fizetni, ha... :)

xt (törölt) 2008.09.09. 09:59:12

Nem az a baj az IJ-vel, hogy a levél szövegezése úgy van kitalálva, hogy egy átlagos kisebbségi hátrányos helyzetű elhiggye, hanem az, hogy nem derül ki belőle, milyen alapon követelnek bármilyen pénzt valakitől, akivel nem állnak semmilyen jogviszonyban. Engem a Matávos számláim miatt szoktak megkeresni ugyanilyen levéllel, mert összevárom az összes havi rezsi csekket és egyszerre fizetem be őket, nem a fizetési határidő szerint. Ez legalább háromszor előfordult az utóbbi évben, és ma már ha meglátom a feladót a borítékon, már a postaládánál kidobom a szemétbe. Egyébként is milyen alapon fizessek pénzt valakinek, aki azt állítja, hogy valaki másnak a megbízásából követelődzik? Ezt akárki mondhatja, és amíg nem küldenek hiteles másolatot a tartozás megvásárlását leíró szerződésről, addig elmehetnek a fenébe.

Loga 2008.09.09. 10:12:38

ha a Kedvezmény és Boldogság Központ mellékelt sárga csekket is, akkor azon fizess be 1 azaz EGY forintot, én úgy szoktam, így további 100-200 forinttal le tudod őket húzni, mert annak asszem annyi a költsége.

Pcmg · http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=49359 2008.09.09. 11:26:43

Igaz kicsit off, de miért kell a közalkalmazottaknak is adózni a jövedelmük után ? Elvégre az államnak dolgoznak és az államtól kapják a fizetésüket, amiből az államnak adóznak. Nem lenne egyszerűbb, ha azt mondanák, hogy kerestél 100.000et, minthogy azt mondják, h kerestél 140.000et, de 40et be kell fizetned adóban?

EÖ (törölt) 2008.09.09. 11:27:53

mi lenne, ha visszaírnál, hogy a hivatkozott követelésállományt átadtad, Okele Hugatuga sierra-leonei lakosnak, és kéred, hogy a későbbiekben tőle követeljék:

A címe:
Sierra Leone
Peace City
Parking street 123/b.

esetleg ha nagyon hitetlenkednek, akkor lehet szerződést is küldeni.
Hidd el, sosem fogják megkeresni.

EÖ (törölt) 2008.09.09. 11:32:12

...már a nyolcadik kerület egyes részein sem keresi a westel és a pannon a nem fizetőket

Aqweren 2008.09.09. 11:33:30

Pcmg: Hehehe :D
Ugyanazért amiért az álláskeresési járadékot fel kell tüntetni az adóbevalláson (igaz nem tartozik az adóalapba) és járulékot is vonnak belőle. Minél több kézen átmegy egy pénzösszeg, annál jobb :D (Pl. adójóváírás: túl sok adót vonnak évközben, amit visszakapsz következő év tavaszán - addig vajon mennyit kamatozik az?)

EÖ (törölt) 2008.09.09. 11:39:16

OFF

aqweren 2008.09.09. 11:33:30

nekem valami magánnyugdíj-járulékot vontak túl, a MNYPénztár azt írta kérjem az APEH-től, az Apeh azt írta kérjem a MNYP-tól.
A kör bezárult, pénz nincs.

terepjaros 2008.09.09. 11:49:55

Nekem is volt egy Creditexpresses menetem...
Egy darbig leveleztünk - ők megírták többször is hogy fizetni kéne, én meg megírtam többször is nekik (cégként) hogy bizonyítsák be hogy ott, akkor, úgy, stb. parkoltam. Csak küldték a leveleket gyakorlatilag változatlan formában. Ekkor gyanússá vált, hogy esetleg el sem olvassák amit írok. Változtattam tehát: a következő levélben megfenyegettem őket: ha nem mutatják be bizonyítékaikat, vagy nem hagyják abba az indokolatlan zaklatásunkat, beperelem őket, és minden költségünket rájuk hárítom.
Ez hatott: felhívtak telefonon és közölték: nem tudják bebizonyítani, mert olyan régiek az ügyek, hogy akkor még fotó sem készült !
Amikor közöltem hogy akkor 'talán' nem fizetnék (mehetnek amerre látnak), azt mondták kénytelenek lesznek perelni... Sok sikert kívántam. Ez egy éve volt. Most már békén hagynak....

Pcmg · http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=49359 2008.09.09. 12:05:32

Egyszer engem is megbüntettek, mert nem fizettem parkolási díjat. Keményen 1300 forintra (jó pár éve volt). Befizettem, szerencsére azóta sem zaklattak. Ja! És azóta sem fizetek parkolási díjat. Viszont van egy ismerősöm, aki ott szokott bírságolni :D

Aqweren 2008.09.09. 12:32:59

OFF
Egyéves Önkéntes: nyilván nem érkezett róla bevallás a munkáltatódtól és emiatt egy függő számlán van a MNYpénztárnál. Hogy mihez kell az APEH, azt nem értem (bár amit a MNYP nem tehet meg pl. munkáltatóktól a járulékot behajtani, azt az APEH szokta).

Acmee 2008.09.09. 12:33:09

Srácok, nem ismerem a jogot, de az alaptalan követelés nem csalásnak számít? Tehát bűntetendő!

Paff 2008.09.09. 12:42:38

Nem tudom hasznos-e, tekintve hogy az itt kommentelők nagy része képzett a témában, de azért gondoltam összefoglalom:

Ha egy követelés-behajtó cég keres meg azzal, hogy tartozásod van valamelyik ügyfele irányában, akkor a következőkre érdemes figyelni:
1) ha nem tértivevényes a küldemény, akkor egyenesen a kukába - ahogy már előttem is írták - ezekre nem válaszolunk, mert az bizonyít(hat)ja, hogy átvettük a küldeményt
2) ha tértivevényes a küldemény, akkor ez nem megoldás, mert a kézbesítés 2. megkísérlését követő 5. napon a küldeményt akkor is kézbesítettnek kell tekinteni, ha az a "Címzett nem kereste" jelzéssel érkezett vissza. Amire érdemes még figyelni, hogy általában ezek a cégek nem igazolják - engedményezési szerződéssel, meghatalmazással - azon jogosultságukat, hogy behajthatják a követelt összeget - időhúzásra ezt is remekül fel lehet használni.

Parkolás: egyelőre nem egységes a bírói gyakorlat abban a kérdésben, hogy mi a teendő a folyamatban lévő olyan ügyekkel, amelyekben az igényérvényesítésre a 2008. évi XXX. tv. értelmében nyitva álló határidő a parkolási esemény dátumától számított 1 év. A jogszabály ugyan egyértelműen kimondja, hogy ilyenkor a bíróság hivatalból megszünteti a pert, azonban tekintettel az Alkotmánybíróság előtt folyamatban lévő alkotmányossági kontrollra, jó néhány bíró inkább "csak" felfüggeszti az eljárást.

Pcmg · http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=49359 2008.09.09. 13:33:34

@Acmee

Erre sajnos csak azt tudom mondani, egy kis képzavarral élve, hogy akkor van elsőbbséged, ha megadják...
Vagyis ha valaki a fejesek közül puszira kiadja a dijszedési jogot, és a jog birtokosa szintén puszipajtás alapon továbbpasszolja azt egy "behajtó" céghez, akkor nem valószínű, hogy azt fogják megállapítani egy perben, hogy csaltak...

jah-man 2008.09.09. 14:58:20

Az Intrum Justitia saját kiadványa : Fair Pay Magazin ( www.intrum.hu/ )
Váhháhá...vicces fiúk

Pistike911 2008.09.10. 19:46:56

Itt van ez a sok szép lámpaoszlop, mégse lóg rajta senki???!!!












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása