A Manyizga által megörökített kereszteződésben már csak a kínai nagy fal másolatának megépítése segíthetne, de amíg ez meg nem történik, nem csak David Copperfield fog itt keresztülmenni, szabályok ide vagy oda.
A mellékelt videón jól látható, hogy a Thököly út - Mexikói út kereszteződésében, hiába tilos balra fordulni, hiába a beton terelőidom, a KCX-xxx rendszámú Kangoo vezetője siman egyenesen haladt tovább.
Gyalog szoktam arra járni, de oda-vissza van 1-1 ilyen eset. Rendőr persze sehol! :)
Ráadásként - bár mostanában megint lusta vagyok előszedni az autóskamerát - a régiek közt találtam egy saját videót is, amin a drága autós szintén leszarja a kötelező haladási irányt, csak betontömbök nélkül. Ez az utca a kispesti piac mellett keresztezi az Üllői utat és mivel elég jelentős itt a forgalom (autós és gyalogos egyaránt) és a gyalogosokkal egyszerre zöld a lámpa, tilos jobbra kanyarodni, hogy ne tartsák fel a többieket. Persze van, aki mindenki másnál fontosabb. Azt pedig csak most vettem észre, hogy záróakkordként jobbról megérkezik a kereszteződésbe egy kerékpáros is, hol máshol, mint a járdán.
Secnir 2008.09.15. 06:53:41
Secnir 2008.09.15. 06:56:39
a rönósnba én simán belementem volna, legalább fedezte volna valaki a kocsim javítási költségeit.
dr. _mmm_ 2008.09.15. 07:08:27
DEGEC 2008.09.15. 07:10:56
Casillas86 2008.09.15. 07:45:24
Sparhelt · www.sparhelt.hu 2008.09.15. 08:11:21
Aki egyenesen akarna menni, menjen az Amerikai úron, vagy a Rónán. Mindkettő lámpás kereszteződés.
Casillas86 2008.09.15. 08:14:46
nagyzee 2008.09.15. 08:51:51
Matrix_ 2008.09.15. 08:51:59
Ja azt má bebuktam! :)
Sokan úgy gondolják, ha nincs tégla- vagy betonfallal lezárva akkor mér ne lehetne ott menni? Na az ilyen az 12a vagy inkább 12b.
Megoldás: végig betontömböket a záróvonalakra!!
Én le is gyártom őket jópézé:)
Lacaca 2008.09.15. 09:01:13
Szerencséd volt, hogy pont a megfelelő helyen és időben voltál 1 bekapcsolt kamerával. Gartula hozzá!
Nincs olyan időpont, amikor ne lenne elég a bekapcsolt kamera szerencse nélkül :)
heliox 2008.09.15. 09:11:59
Például (de nem néztem meg a kreszt, csak amlékeim szerint) ha az úttest kerékpár közlekedésre alkalmatlan. A mai vezetői morál mellett pedig minden olyan útest ahol biciklinél nehezebb járművek is járnak életveszélyes biciklizni, tehát: alkalmatlan a kerékpár közelkedésre.
Ivan Kozirev 2008.09.15. 09:45:43
Manyizga (törölt) 2008.09.15. 09:54:49
Miután naponta látom ezeket az esetek, gondoltam rászánok öt percet és megörökítek egyet. Bejött.
Aqweren 2008.09.15. 09:56:02
Manyizga (törölt) 2008.09.15. 09:57:08
Körticsek · http://muranomanufaktura.blog.hu 2008.09.15. 10:27:01
záporjózsi 2008.09.15. 10:28:17
Egy elbaszott közlekedési csomópont eredménye ez. Évekig lehetett itt egyenes menni, aztán egyszercsak gondoltak egyet, és ahelyett, hogy lámpás kereszteződés lenne, mint az Egressy út-Mexikói út sarkánál, inkább, kibasztak egy betontömböt, hogy ennyi és nincs tovább. Kellemes egy megoldás.."
Ennyire futotta. Máshol kellett jelzőlámpa, mert a gyerek meg a mammer nem mert átmenni a zebrán, mert senki sem állt meg. Így jártál...
"Sparhelt 2008.09.15. 08:11:21
Nem elbaszott az.. Állandó dugó volt, mert az egyenesen haladók beragadtak a kereszteződésbe, és emiatt a Mexikóin sem lehetett közlekedni normálisan és a Thököly-n sem.
Aki egyenesen akarna menni, menjen az Amerikai úron, vagy a Rónán. Mindkettő lámpás kereszteződés."
Az Amerikai útnál nem lennék biztos benne, hogy szabad balra menni, a Rónánál tuti nem szabad, ha a Mexikói felől a kis utcákon mész, akkor meg mindenképpen Tempo30-on kell keresztülmenni, ami ugye elvileg forgalomcsillapított meg ottlakózavaró, meg ilyesmi...
záporjózsi 2008.09.15. 10:33:40
OftF 2008.09.15. 10:34:07
Persze nem mentség a szabálytalanságra a "bazmeg hülyeség ez", de attól még hülyeség.
ex-dr. vuk 2008.09.15. 10:35:05
Vagy ugy mukodik szerintetek, hogy ha egy szabaly nem tetszik akkor figyelmen kivul hagyom?..
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.09.15. 10:39:57
Rosszul tudod, ő teljesen szabályos volt. A buszsáv a kereszteződés előtt közvetlenül fogy el, kezdetben rendszeresen innen pofátlankodtak át a kevésbé intelligens autóvezetők mindenféle jelzés nélkül, akik nem bírták feldolgozni a változást. :) Jelen forgalmi helyzetben a buszsávba szabályosan be sem mehet buszon kívül más jármű. A valóságban persze sokan leszarják ezt is, mert a busz lámpája előbb ad szabad jelzést, hogy az be tudjon sorolni még az autósok előtt.
dpeti · http://www.ninapartmentsphuket.com 2008.09.15. 10:42:52
vicsigabi · http://vicsigabi.blog.hu 2008.09.15. 10:47:40
nagyzee 2008.09.15. 11:00:47
OftF 2008.09.15. 11:08:13
Tightend 2008.09.15. 11:10:14
Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2008.09.15. 11:10:41
ex-dr. vuk 2008.09.15. 11:12:02
Nem hiszem, hogy a te irasodra reagaltam :)
Mas is fikazta hogy milyen szar a keresztezodes..
Nem vadoltalak semmivel, amugyse.
Csak ez is ilyen jo magyar szokas, hogy ha nem tetszik a szabaly, akkor szarunk ra.
OftF 2008.09.15. 11:13:22
ja bocsi
ezért jó, ha megszólítjuk azt, akikek válaszolunk olyan posztoknál, ahol sok a komment. ;-)
nickita 2008.09.15. 11:22:24
Deuce Bigalow 2008.09.15. 11:24:52
Secnir 2008.09.15. 11:36:20
[...] Jelen forgalmi helyzetben a buszsávba szabályosan be sem mehet buszon kívül más jármű"
de. ha jobbra lehet kanyarodni, és azt csak a buszsávból lehet megoldani...
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.09.15. 11:44:25
Jacques Foche 2008.09.15. 12:06:21
blügy-blügy 2008.09.15. 12:16:45
IP2 2008.09.15. 12:19:10
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.09.15. 12:20:16
Secnir 2008.09.15. 12:21:50
menj végig a soroksári úton befelé:
számtalan helyre lehet jobbra kanyarodni (ipartelepekre, shellkúthoz stb.) és végig buszsáv van.
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.09.15. 12:24:20
szemenagy 2008.09.15. 12:32:54
Viszont ha kicsit bejjebérsz, ott a Közraktár utca, ahol szintén pontozható folyamatosan a társadalom autósabbik részének besorolási szokásai...
gravi_t 2008.09.15. 12:40:45
heliox 2008.09.15. 09:11:59
Körticsek 2008.09.15. 10:27:01
Ha jól tudom, a "kerékpárral csak akkor lehet a járdán menni, ha az úttest alkalmatlan" az kizárólag akkor él, ha az úttest fizikailag alkalmatlan rá. Tehát ha olyan sz*r az út. Attól még, hogy nagy a forgalom, nem mehetsz a járdán.
Önjáró Talajgyalu 2008.09.15. 12:45:36
Arrol nem is beszelve, mikor befele megcsinaltak a buszsavot a Thokolyn azon a szakaszon, az ut kozepen... Az idiota meg persze megy megszokasbol a 'belso' savban. Dupla zarovonal, szembe jonnek a 26 tonnas Volvo buszok konvojban, es a barom villog, dudal, es neki all feljebb.
Egyel feljebb az Amerikai utnal is lattam par szep balesetet... Zarovonal, tabla kint hogy balra tilos, jon az okos szemben az uj buszsavban, a dupla zarovonalon, a Hungaria felol, majd index nelkul bevag balra az Amerikaira, keresztul a szetrebbeno gyalogosokon es a remulten dudalo szabalyosan kozlekedo autosokon... Magyarisztan, 2008.
Jacques Foche 2008.09.15. 13:00:17
Jó, de Pesten hol nem szar az út? ;)
Matrix_ 2008.09.15. 13:07:32
A rekettyés utcában most csináltak vadiúj tüköraszfaltot! Oda mehet minden bringás :)))))
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.09.15. 13:08:14
Perillustris 2008.09.15. 13:09:39
KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.09.15. 13:11:23
városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2008.09.15. 13:21:57
A közlekedési ügyosztály szarjon drótkerítést!
KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.09.15. 13:23:19
Matrix_ 2008.09.15. 13:25:51
index.hu/politika/belfold/budapest/ujcikk1590/
ezé!
Perillustris 2008.09.15. 13:27:58
Nos, ez akkor ervenyes, ha az uttest fizikailag alkalmatlan. A nagy forgalom nem teszi azza, ugyhogy a videon lathato kerekparos a KRESZ szerint szabalytalan volt.
Mivel csaknem 10 evig laktam a kispesti Centrum aruhaz kozeleben, megerosithetem, hogy szinte minden(!) lampavaltasnal megtortenik a videon lathato szabalytalansag.
relhist 2008.09.15. 13:36:47
Nekem a kedvencem a Baross - József Krt kereszteződés a Horváth Mihály tér felől közelítve. Ott a Horváth M. tér után kint van, hogy a körútra jobbra a Rigó u-n keresztül lehet menni, de a sok észlény nem nézi a táblákat, hanem a József körúti zebrán (ami ugye a 4-6 megállóval jelenti a gyalogos kapcsolatot és ebből adódódan elég zsúfolt) keresztülgázolva fordul jobbra, feltartva ezzel a gyalogosokat meg a Baross utca Kálvin tér felé menő forgalmát. Tudom, nehéz dekódolni az analfabéta sofőröknek, hogy mit jelent a telizöldes villanyrendőr fölé kihelyezett kötelező haladási irány tábla + a burkolati jel.
OFF:
A ma reggeli közlekedési káosz miatt éljenek a későn besorolni akarók, a mindenkit beengedők, a dugóban 5 autónyi hellyel lemaradók, a kereszteződésbe belógók és minden egyéb balf@sz aki akadályozza a gördülékeny haladást.
ON
cso zsi 2008.09.15. 13:48:56
És Budapestiek, jobb lett a közlekedés, mióta a kamionok az M0-áson járnak? "
Ma még garantáltan nem volt átadva, kamionparkoló volt a Hungária az M3-tól a Lágymanyosi hídig.
Gontar 2008.09.15. 13:56:25
Még nincs átadva. Átadás után is csak lassan fog javulni a helyzet. Főleg mivel a tranzit20tonnásoknak csak jövő év január 1.-től lesz kiszabva valami "bünti"behajtásidíj, amennyiben mégis a városon keresztül mennek.
szemenagy 2008.09.15. 14:05:19
Ráadásul az összes Polgárjenőhivatal beintett a hídavatásnak, mi lesz itt a Budai végén, áááhhhh.
Matrix_ 2008.09.15. 14:26:29
melyik hídavatásnak?
szemenagy 2008.09.15. 14:31:08
A Megyeri híd használatba vételének, de majd pereskedik Budakalász a NKH-val, mi meg (addig is) szívunk, mint a dög. :(
Matrix_ 2008.09.15. 14:36:22
utolsó hírek szerint szept 30-án átadják a forgalomnak. Ha mégsem akkor hazafele megrugdosom a pógármester kerítését :))
szemenagy 2008.09.15. 14:40:46
Jogosan rinyélnak egyébiránt, nekem sem hiányzik 160 tonna guruló életveszély percenként a közelembe.. Amúgy is kicsit kritikus kijutni Csobánkáról/Pomázról/SzentIstván-telepről a reggeli, déli, esti, bármelyik órákban a Székesfővárosch irányába.
Matrix_ 2008.09.15. 14:49:23
EZ így van! ezért ez a helyzet nem hiszem hogy jobban tud már romlani. A teherautók meg már most ki vannak tiltva budakalász-üröm útvonalról!!
(hátulról nagyon vidáman ki lehet jutni pomázról - szentendre felől - csak kicsit hoszabb az út. de időben, mikor pomázig áll a sor kalásztól?!?!)
A Budakalász elkerülőt meg nem tudom, hogy hol szeretnék megvalósítani? mert ahol az lenne ott lehetne a M0 nyomvonal folytatása. Azt meg megint nem fogják engedni...
Szóval ördögi kör. Sok rossz közül még mindig a híd a legjobb. Sztem
szemenagy 2008.09.15. 14:56:56
Ja, én is arra kerülök reggelente. A hídnak egyébként örülök, vannak rokonok Káposztáson..
Egyetlen módon lehetne továbbvinni az M0-t a méregdrága budai hegyeken: alagútakkal (ami szintén nem olcsó móka, de legalább odabent nem látjuk, hogy tuszkolja az alvállalkozó a fővállalkozó zsebébe a szotyit). Az elkerülőt valahova a volt ezüsthegyi szemétbányától tervezték, csak nem értem, hogy kerülnek oda :D
Matrix_ 2008.09.15. 15:05:47
roads.extra.hu/road_plans/1108_budakalasz.jpg
na volt egy ilyen terv e!
Az alagutas projektnek semmi esélye. A ződek úgyse engedik :)
szemenagy 2008.09.15. 15:41:03
A zöldek már vagy 10 éve blokkolják a 10-es út megépítését is, pedig nagyon hiányzik a 2 sáv pvvártól a Bécsi útig. Ezek meg csak szívják az ördög salátáját, és még van képük Levegő mcs-nak nevezni a brigádot :D
Matrix_ 2008.09.15. 15:46:36
így így! de ez már egy másik poszt története! Minnyá ránkszól SilentSound, hogy ne offoljuk szét a blogot :)
Taz member of JFK Borad™ 2008.09.15. 16:23:02
csak hogy szo ne erje a haz elejet, es ne vadoljanak titeket off-olossal, gondoltam hozzaszolok.
a zoldek akkor lennenek igazan zoldek, ha nem olyanba kotnenek bele, ami sok embernek lenne erdeke... nem, nem ertek egyet sem teruletkisajatitassal (szemelyes tapasztalatom fuzodik hozza kozvetve), de amit csinalnak, az vicc kategoria. maganvelemeny, nem muszaj vele egyet erteni, kicsit azonban bosszanto, amikor nem kis penz (EUs tamogatas) forog kockan, akkor nem kellene belekotni az elo faba is.
koszonom a szot, biro ur
Devil 2008.09.15. 16:39:38
Rendőr persze sehol! :)
Ha lenne rendor (barhol) akkor nem lenne ilyen sehol. Most sehol sincs rendor ezert barhol ez van.
Perillustris 2008.09.15. 16:48:52
Taz member of JFK Borad™ 2008.09.15. 17:08:01
habar egyet kell ertsek az elvi mondanivaloddal, maskent fogalmaznam meg a mondandodat (semmi szemelyes, csak sajat velemeny):
forgalomcsokkento intezkedesek:
- hagyni kellene az elkerulo utakat megepiteni, rendes kiszolgalo infrastrukturat biztositani a cegeknek,
tranzit teherforgalom vasutra pakolasa:
- ne haragudj, hogy igy mondom, de szerinted, amig a fuvarozoknak olcsobb igy, el fognak egy percig is gondolkodni azon, hogy vasutra pakoljak MO-on a kamionokat? a valasz az utolso mondatodban rejlik. napi 2.760 HUF-ert nem fogja megtenni ezt a lepest. sajnos.
mint gyakorlott videkre jaro (regi 4-esen tanultam meg a vezetes csinjat-binjat) a mai napig tapasztalom a teherforgalom "aldasos hatasat", es szivem szerint en is vasutra koteleznem mind... de csak azt tudom hangsulyozni, hogy ehhez megfelelo infrastruktura szukseges.
szerintem
Aqweren 2008.09.15. 22:37:15
Egyelőre azt sem nagyon fejlesztgetik...:(
A Pilisvörösváriak sem kifejezetten boldogok a 10-es út miatt. És ha meg is lenne a vasút fejlesztés, és mindenki átszállna tömegközlekedésre mert olcsóbb és nem kell a dugóban ülni, mindekit akkor sem tudna elvinni az esztergomi vonat ha ötpercenként járna egy. Vagyis legalább háromszor ennyi volánbuszt állítanának forgalomba ami miatt szintén nem biztos hogy repesnének az örömtől.
A mai társadalom igényeit (szállítás, közlekedés) nem a lovaskocsikra tervezett úthálózat segítségével kellene kiszolgálni.
Persze azért egy használható tömegközlekedési lehetőség mellett mindenki letenné az autót, mert vonaton punnyadni reggelente lényegesen jobb mint szmogot szagolgatni, de ezt sem csinálták meg legalább 30 éve, és még 30 évig biztosan nem fogják. :(
Pistike911 2008.09.15. 22:55:39
Nincs rendőr. Ha van, akkor nem büntet. Nincs fal, ami megfogjon. Egy körültekintéssel és egy záróvonal átlépéssel meg lehet úszni egy tíz perces (vagy akármennyi) kerülőt. Jellemző, de nem követendő.
Na nem azé', hogy az igét hírdessem...
Perillustris 2008.09.16. 13:15:13
Semmi ellentmondas nincs a hozzaszolasainkban.
Termeszetesen nem fognak vonatozni, amig hugyert-szarert hasznalhatjak az utakat.
Sugi77 2008.09.16. 16:13:47
MO-n belül nem csak a vasútrendszer állapota, és hiányossága miatt nem feltétlenül célszerű, hanem a távolságok miatt sem.
Vannak környezetvédelmi előírások, amelyek kötelezik a gyárakat a CO2 kibocsátás csökkentésére, így a jövőben kénytelenek lesznek valamilyen szinten áttérni.
Még egy dolog, én a MO-on átmenő forgalmat tenném fel...és arra infóim szerint megvan a rendszer.
Perillustris 2008.09.16. 18:54:05
Ehhez kormányzati akarat kell, s persze az, hogy ne engedjenenk a fuvarozók zsarolásának.
cso zsi 2008.09.16. 18:55:38
cso zsi 2008.09.16. 20:04:23
Utakat, hidakat építeni a forgalomnak olyan, mintha az elhízást egy kijebb csatolt övvel állítanád meg. Ez az alapja az LCS tiltakozásának. Írtam már, komplex forgalomcsökkentő intézkedések, fejlesztésekre lenne szükség, aminek egyik fő eleme a tranzit teherforgalom vasútra pakolása. Persze nálunk ennek pont az ellenkezője történik, jövőre kevesebb ideig tart majd a kamionstop, most már szombaton is döngetni fognak az autópályákon, meg mindenhol. S mindezt napi 2760 forintert. "
Meg a nálunk tankolásért.
Nem feltétlen a forgalmat kell csillapítani, a lassítás szennyezőbb, mint a gyors áthaladás.
Attól, hogy egy utat megszélesítenek, nem fognak a környező országokból, ill. az itthoni egymilliós autóparkból odaözönleni a népek, mert széles az út.
Azoknak kedvez, akik amúgy is választás elé kerülnek, hogy a dugós város, vagy a széles úton haladjanak-e, vagy az M3-on a 3-as főút helyett.
Pestkörnyéki rokonsághoz eddig egy hétvégén is zsúfolt úton jártunk. Most ki a pályára, és lehet, hogy kilométerben több lesz picit, de időben akár feleannyi.
Sugi77 2008.09.16. 22:03:41
"Ehhez kormányzati akarat kell, s persze az, hogy ne engedjenenk a fuvarozók zsarolásának."
ez igaz, erről tudnék mesélni sajnos :(
Aqweren 2008.09.16. 22:32:03
Ugyanaz az önkormányzat, amelyik nyíg hogy nagy a dugó és emiatt nagy a szmog, simán engedélyezi forgalmas helyeknél bevásárlóközpont vagy irodaház létesítését (pl. Bácsi út, Népfürdő utca, de még lehetne sorolni). Ahol eleve is nagy a forgalom, ugyan legyenek már mégtöbben. Persze gondolom ez fel sem merül az engedélyek megadásánál.
Ennél is, mint minden másnál, a pénz beszél. A többi? Mellékes.
Az jut eszembe mindig erről a témáról hogy mi itt vidéken nem vagyunk buszjáratokkal túl bőven ellátva, vagyis lapjával állnak a reggeli buszokon az emberek, mint a halak a konzervdobozban. Namost elég gyakran szakad el a cérna egyes egyedeknél, és elég gyakran szidják egymást - az idősek a diákokat, a diákok a középkorúakat, meg mindenki mindenkit "miért ilyenkor utazik?" címszóval. Az meg sem fordul a fejükben hogy a Volánnál kellene verni az asztalt hogy esetleg neadjisten több járatot kellene indítani...
Pistike911 2008.09.16. 23:14:07
Megkérdezhetem, hogy a ti ott vidéken, az hol van?
Perillustris 2008.09.17. 01:11:17
A csillapítás alatt ne a forgalom lassítását értsd ebben az esetben, hanem a gépjárművek számának csökkentését.
Abban talán megegyezhetünk, hogy a gyors áthaladásnál még jobb, ha nincs áthaladás (vagy lényegesen kisebb számú).
városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2008.09.17. 02:11:43
Ezt a hivatkozást nem igazán értem. A kereszteződést ugyanannyiból állt volna megcsinálni (kockakövek és sínek ki, új alapozás és új aszfalt le) mint az előtte és utána lévő szakaszt. Sőt továbbmegyek: aztat is lehett volna csonyáni, hogy egyszerűen ráhúznak egy réteg szurkot a kerszeteződésre , mit alap. A Vajda Péter utcában vagy éppenséggel a Fiumei útnál így csinálták az egész "útfelújítást".
Aqweren 2008.09.17. 08:00:33
Pistike911 2008.09.17. 12:25:08
Szép helyen laksz! :) A probléma pedig valóban nem lokális, a környékünkön is folyton megy a zúgolódás a ritka járatok miatt. Sokan a Volánt szidják, mert kiadták alvállalkozónak a gyengébb járatokat, olyanokat pl. ahol napi szinten van kb. 2-3 utas. Nem értem, hogy az ilyen helyekre a nagy, régi Ikarusok helyett miért nem egy kisebb fogyasztású mikrobuszt használnak? Ésszerűbb lenne egy VW transporterrel, vagy Ford Transittal járni a kisfalvakat.
Aqweren 2008.09.17. 14:54:01
A legjobb az lenne ha a tömegközlekedés magánkézben lenne, és bárki csinálhatná. Ha lenne verseny a szolgáltatók között, nem sokáig rúgna labdába a Volán meg a BKV a lehugyozott összehányt szétesős járművekkel.
Nem is kellene állami finanszírozás a tömegközlekedés fejlesztéséhez, a verseny meghozná a változást :)
Matrix_ 2008.09.17. 15:07:30
És ezt mér nekem mondod? Nem én csinálom az útfelújításokat! Én csak belinkeltem, hogy mérnem csinálják a Thököly-t. Azt hogy az okosok mi alapján döntik el, hogy az a kereszteződés a Thököly-hez tartozik vagy a kereszt utcához azt ne tőlem kérdezd. Biztos van vmi logikus magyarázat, hogy mit miért akkor csinálnak amikor...
városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2008.09.17. 15:11:45
üdv
Matrix_ 2008.09.17. 15:21:14
Mért? nem a thököly felújításáról beszéltél?
Nyomek 2008.09.17. 15:53:51
Nézzetek már egy kicsit magatokba! Pont úgy viselkedtek, mint a hisztis média, amikor lebukik egy doppingoló olimpikon! Mindannyian megszegjük a szabályokat. Ilyenek vagyunk.
Te, aki most ezt olvasod, IGEN, TE is!
Perillustris 2008.09.17. 17:18:17
cso zsi 2008.09.17. 21:04:19
A csillapítás alatt ne a forgalom lassítását értsd ebben az esetben, hanem a gépjárművek számának csökkentését.
Abban talán megegyezhetünk, hogy a gyors áthaladásnál még jobb, ha nincs áthaladás (vagy lényegesen kisebb számú). "
Akkor ezt is megérhetted.
Ma már drasztikusan csökkent a Lágymányosi-híd - Hungária forgalma.
városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2008.09.18. 12:24:41
Mem. Csak a Stefánia Thököly kereszteződéséről.
Matrix_ 2008.09.18. 12:57:28
És abba nem tartozik bele a Thököly? Mondom: nem tudhatjuk, hogy az adott kereszteződést a nagyokosok melyik úthoz sorolják a felújításnál. Ott épp azt mondták legyen ez a thököly-hez csapva, és majd felújítjuk akkor amikor oda jutunk... sztem!
városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2008.09.21. 18:47:41
Ezekről mindent el lehet képzelni - csak értelme ne legyen...