Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Két affér egy helyen

2008.09.16. 12:01 :: SilentSound

Nem csoda, hogy nobody00 ideges lett, amikor a kislányát is veszélybe sodorva vágott elé egy másik autó, aminek a sofőrje addig semmi jelét nem mutatta, hogy egyáltalán sietne, sőt, még egy büntető megállásra is futotta később az idejéből.

Nem szokásom megírni az emberi hülyeség, pofátlanság gyönyörűséges megnyilvánulásait, de most úgy döntöttem megteszem.

Tegnap, 2008. 09. 14-én, vasárnap, 10 és 11 óra között az Üllői úton autóztunk. A Nagyvárad térnél elhagytunk egy zöld színű Audival közlekedő fickót (IIH-966), aki nagyon nyugodt tempóban, inkább 40, mint 50km/h sebességgel hajtott. A Ferenc körútnál, a lámpánál utolért. A Szentkirályi utcáig a jobb oldali sávban ment. Az a sáv, az egyenesen továbbmenők számára, elfogy, a Szentkirályi utcába vezet. Természetesen előírt haladási irány tábla és záróvonal is "tiltja" a továbbhaladást. Barátunknak itt lett nagyon sietős, s mivel -kb.- a motorházának hosszával előbb volt, elém vágott.

Ismervén a fajtáját, már előre fékeztem, hisz hiába lett volna Ő a hibás, ha az autómat nem is, de az azon az oldalon ülő kislányomat féltettem. Azért egy kis dudaszóval jeleztem, nem ártana vigyáznia, a szabályokat betartania. Abban a pillanatban fékezett, s megállt előttem. Már nem sietett annyira. Egy ideig vártam, hátha kiszáll és akkor megbeszéljük, mekkora állat, hogy másokat veszélyeztet. Mivel nem tette, megkerültem és otthagytam.

Hozzáteszem, 3 éve már ugyanott, ugyanezért volt egy kis afférom, akkor a másik kiszállt, leköpte az autómat, majd elhajtott. Szerencséje volt, hogy akkor is a családdal voltam, és a 80 év fölötti édesanyámmal, akik rimánkodtak, hogy ne szálljak ki. Ugyanis a fickó volt vagy 50 kiló vasággyal, s ha kihúzta magát, talán 160 cm. Nagyon vékonyan számolva is 40 kiló és 25 centi volt a javamra. Azon gondolkodtam, ha kiszállok, akkor mit csinált volna?

IIH-996-nak, ha véletlenül erre téved:

Egyáltalán nem kedves IIH-966,
mennyit fizettél a jogosítványodért? Vagy te egy mindenek fölött álló politikus vagy maffiózó vagy? Tudom, ha már az asszonyt nem hághatod meg, a közlekedési szabályokkal teszed azt, mert nagyon hághatnékod van.
Gondolom van elég barátod, hogy mindenből kimosson.
Azért néha gondolj arra, hogy - elméletileg!!!! - te is ember vagy. Jó lenne, ha a gyakorlatban is az lennél.

121 komment

Címkék: budapest biztonság közlekedés autó hülye veszélyes

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pistike911 2008.09.16. 13:44:04

Ez a legrosszabb és egyben legidegesítőbb. Ha valaki stabilan gyorsan (vagy lassan) megy arra legalább fel lehet készülni (Ezúton szeretném kihangsúlyozni, hogy tisztában vagyok azzal, hogy mindkét cselekvés típus balesetveszélyes, esetenként szabálytalan is).

Az ilyen lassan menőkre egyébként pont emiatt kell figyelni, bár a

"Ismervén a fajtáját, már előre fékeztem,.."

és a

"Hozzáteszem, 3 éve már ugyanott, ugyanezért volt egy kis afférom..."

..mondataid alapján fel voltál készülve a történtekre, a duda már csak nevelési célzattal ment. Ha rám hallgatsz, akkor legközelebb ilyenkor vagy nyomsz egy kövéret, vagy pici fékkel inkább elengeded és kis röhögés, kis fejcsóválás kombóval elégedetten konstatálod, hogy:
a. sajnos ezek a balfaszok sose fogynak el.
b. ennyivel inteligensebb és előrelátóbb voltál nála.

Így nem leszel minden nap sík ideg az egyébként rengeteg örömet okozni tudó vezetéstől. :)

Pistike911 2008.09.16. 13:46:21

Jacques Foche 2008.09.16. 13:41:39

Ez egészen addig működik is, amíg a boyracer úgy nem dönt, hogy a te autóddal ütközni biológiailag szerencsésebb, mint a szemben lévő oszloppal. :)

Secnir 2008.09.16. 13:49:36

"Pistike911 2008.09.16. 13:44:04
[...]
"Hozzáteszem, 3 éve már ugyanott, ugyanezért volt egy kis afférom..."
..mondataid alapján fel voltál készülve a történtekre,"

lol

szemenagy 2008.09.16. 13:54:12

Jacques Foche 2008.09.16. 13:41:39

Tudtam, hogy egyszer megtalállak!
Vagy majd inkább 3 év múlva-e? :D

Pistike911 2008.09.16. 14:00:48

Secnir 2008.09.16. 13:49:36

Mármint melyik része lol?

cso zsi 2008.09.16. 14:05:37

" szemenagy 2008.09.16. 12:59:04 "
50-nel a Róberton? Ráérősen?
3,5t-nál könnyebb járművel?

Felelőtlen lassúhajtó. :D

borla 2008.09.16. 14:08:42

Kedves belső sávosok!

Ti, akik jó előre felkészültök egy sáv megszűnésére, gondoltatok-e valaha arra, hogy
1. helyismerettel nem rendelkező, szerencsétlen vidéki sofőr épp azt kémleli, hol kell lefordulnia (3, esetleg két sarok?), mikor bevillan a kanyarodósáv
2. Vannak emberek, akik képesek sávot váltani, nem szarják össze magukat 3 lámpával korábban, hogy te jó ég, soroljak át, mert biztos nem fogok beérni.

Sávváltáskor hasonló élményeket Ukrajnában élek át, ott nagyon csúnyán leszorítják, aki bepofátlankodni próbál a sáv megszűnését jelző tábla után. Nem hiszem, hogy az EU-ban ilyen viselkedési mintát kellene követnünk.
Persze, tudom, hogy neked van igazad, csak mindig írtózom attól, ha valaki a szabályokról papol.

Matrix_ 2008.09.16. 14:16:45

Nemértem a problémát? Nyílvánvaló, hogy az audis nem ismerte a helyi szokásokat, épp a térképet nézegette (azért is ment 40-nel) és ezért nem látta a táblákat, meg a felfestést, és amikor hirtelen ott volt a helyzet, gyorsan cselekedett. Az meg hogy rádudáltál, hirtelen megmerevedésre késztette (a f@sz má csak ilyen ha dudát lát, jelen esetben hall:)), és azon gondolkodott a kocsiban ülve, hogy vajon mit rontott el.
Nem kell minnyá rosszra gondolni :))
De ha neked ment volna egy helyszíni vendetta mehetett volna :))

szemenagy 2008.09.16. 14:20:29

cso zsi 2008.09.16. 14:05:37

Sorry, nekem is vannak roszabb napjaim :D

parapali 2008.09.16. 14:53:27

Matrix! semmi térkép:-) éppen tárat cserélt és nem láthatta hogy a fogászat felé kanyarodva túl hamar oda érhetne és még üres a tár:-)tehát még egy kört kelett tennie mielött felkereste a fogászatot!:-):-)

Matrix_ 2008.09.16. 14:57:57

parapali 2008.09.16. 14:53:27

Ez olyan rosszindulatú megközelítés volt!! :D
(nem a fogászat megközelítésére gondolok, hanem a Tiedre)

Autótesztelő · http://hasznaltteszt.blog.hu/ 2008.09.16. 15:29:09

Ha úgy ment melletted az autó, ahogy leirtad, akkor tényleg könnyen lehet, hogy a holtterében voltál.

Pérhuzamos közlekedésnél mindig igyekszem kikerülni a holttérből, mert ilyesmi lesz a vége...

Sugi77 2008.09.16. 15:31:44

az hogy nem ismeri valaki a helyi szokásokat, és útvonalat, az szerintem nem hatalmazza fel, hogy hirtelen, jelzés nélkül cselekedjen, és ezzel veszélyeztessen bárki mást...függetlenül a posztolótól.

elég sokat járok idegen helyen, ha nem jó sávba közlekedem, kiteszem az indexet, és sávot váltok, de nem fogok beijedni és átrántani a kormányt...(pedig nő vagyok XD)
Nem egy oktató kocsi volt????

az meg még inkább baromság, hogy a dudaszó miatt megállt.... hacsak nem kapott szívinfarktust

szóval szerintem ez a LOL!!! de a javából

Sugi77 2008.09.16. 15:34:18

lehet, hogy darázs volt az audiban :)

Lacaca 2008.09.16. 15:39:47

"Egy ideig vártam, hátha kiszáll és akkor megbeszéljük, mekkora állat, hogy másokat veszélyeztet. Mivel nem tette, megkerültem és otthagytam."

Helyesen:
2 másodperc alatt leizzadtam, elöntött a szar és mire ki tudott volna szállni, elpucoltam a záróvonal átlépésével a helyszínről. Sajnos csak a dudálásig vagyok kemény, nem szoktam vállalni semminek a következményét.

Pistike911 2008.09.16. 15:42:40

sugi77 2008.09.16. 15:31:44

Nő létedre nem ijedsz meg és nem rántod át a kormányt??? Akkor te sikeres vagy! :D

Pistike911 2008.09.16. 15:44:52

Lacaca 2008.09.16. 15:39:47

Életszagúbb! :DDDD

Matrix_ 2008.09.16. 15:52:50

"Ismervén a fajtáját, már előre fékeztem,..."

Ha ismerted a fajtáját a közelébe se kellett volna menni! Én az ilyet messziről kerülöm.
Inkább kerülök Győr felé :)

Pistike911 2008.09.16. 15:54:16

MatrixHasYou 2008.09.16. 15:52:50

Győr felé kerülsz? Sikeres nem lehetsz! :D

Mármint Győr szép város, de ekkora kerülők mellett még a munkádra is jut időd??? :D

Sugi77 2008.09.16. 16:00:16

MatrixHasYou 2008.09.16. 15:52:50
.. akkor sosem jársz Budapesten :D

Matrix_ 2008.09.16. 16:04:52

Pistike911 2008.09.16. 15:54:16

Azt nem mondtam, hogy bemegyek győrbe! eh!
csak hogy arrafele kerülők :)

Amúgy meg nem dolgozok, mert azzal nem lehet pézt keresni :))

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.09.16. 17:17:52

Lacaca, én is kb. erre gondoltam amikor a 8 danos szájkarate tudományt emlegettem :D

Manyizga (törölt) 2008.09.16. 17:20:05

@Jacques Foche: szép technika, 5,8-at adok rá! :)
6,0-át akkor érne, ha nem a faszi felé nézve vigyorognál közben, hanem a másik oldalra. Így nem mehet beléd, arra hivatkozva utólag, hogy úgy látta a szemedből, hogy be akarod engedni...

hoel 2008.09.16. 17:51:43

Minek húzod fel magad minden faszságon?Igy nem sokáig fogsz Bp en autózni, ugyanis hamar kinyiffansz szivinfartusban. Ki nem szarja le hová áll, hánnyal megy a másik, ha nem volt közvetlen balesetveszély? És te hány kiló vagy?( vaságy nélkül)

G.Gambino 2008.09.16. 18:01:17

hoel 2008.09.16. 17:51:43

Elég lett volna egy 1.es számot írnod. :))))

Dr Kangörény 2008.09.16. 18:13:36

Igen, ha valaki kanyarodósávból akar egyenesen továbbjönni a sávomba, vagy egyenesen menőből kanyarodni elém, én sem szoktam beengedni. Nagyon rövid alatt felfogják a patkányok, hogy szopás van, dühösek is szoktak lenni rendesen. :-) Ja és szarok rájuk!

Mackósajt66 2008.09.16. 18:28:41

Mi a haverral már gondolkodtunk az ilyen "büntető" satufékezők meg szabálytalanul bevágók megregulázásán.

Veszünk néhány roncs LADA 1200-st, ketten beülünk, bekötjük magunkat, és szabályosan megyünk.

Aztán ha valaki szabálytalanul bevág vagy satufékez, akkor haladunk tovább szabályosan.

A roncsnak ez nem árt, a szabálytalakodó kocsijában meg lesz egy csepp kár.

Kiemelem, nem szándékosan akarok kárt okozni, de ha valaki szabálytalanul, váratlanul blokkol az orrom előtt, mi kötelez arra, hogy én ezt időben észrevegyem?

A haver meg tanúsítja is, hogy mi szabályosan haladtunk, úgy hogy a szabálytalankodónak ez "saját hibás" kára lesz.

Csak azért hoztam fel ezt a példát, mert ezek a másikat leszorítók, satufékezők, bevágók azért tudják azt csinálni, amit csinálnak, mert arra számítanak, hogy a szabályosan haladó félti a kocsiját. Na de mi van, ha nem félti?

Perillustris 2008.09.16. 18:35:36

"2 másodperc alatt leizzadtam, elöntött a szar és mire ki tudott volna szállni, elpucoltam a záróvonal átlépésével a helyszínről. Sajnos csak a dudálásig vagyok kemény, nem szoktam vállalni semminek a következményét."

Bizonyára viccesnek szántad a fordítást, ám valószínűleg te sem szeretnéd, ha minden utcasarkon vendetta lenne a hasonló esetek után.

Perillustris 2008.09.16. 18:37:34

Mackósajt66,

Készülj jó ügyvéddel! A haverod hiába erősíti meg a vallomásod.

DEGEC 2008.09.16. 19:11:38

2, 4, 6, 10..

fölösleges szájkarate, vagy kiszállsz és lemozogjátok a szitut, vagy el kell felejteni, gyenge vagy lenyomtak, fölösleges itt puffogni....semmi sem valtozik...

azt hogy kell leirni szamokkal hogy szarjön mutáns sünt az indapass?

12c+16????

G.Gambino 2008.09.16. 19:18:31

DEGEC 2008.09.16. 19:11:38

"Lemozogjátok a szitut"
Ez kész. :D :D

Mackósajt66 2008.09.16. 19:21:25

Már miért nekem kellene jó ügyvéddel készülni?
Mondom, hogy nem szándékosan akarok én kárt okozni!!! Csak egy roncs LADA 1200-sel nem kellene beszarva vezetni!

Ma reggel pl. megyek szabályosan a Kerepesin, tartom a követési távolságot, a belső sávból vagy 80-nal erőszakosan bevág a 1,5 m-es résbe egy Opeles nő.

Ha nem rántom kicsit el az autó orrát és nem fékezek akkorát, hogy az egész család majdnem kiszáll a szélvédőn, pont oldalba kapom.
Ez egyrészről reflex, meg féltem a kocsimat, meg a családomat is.

Na most ha ebben a szituban egy roncs LADÁ-ban ülök, nem fékezek ekkorát, és leamortizálom a nő Opeljét tök egyértelmű, hogy a nő lett volna a hibás, úgy hogy a havernak nem is kellene hamisan tanúskodni, ha ezt tanúsítaná.
(A tanú egyébként csak azért kell, nehogy a szemétkedő autós lazán letagadja az egészet, nem pedig azért, hogy hamisan tanúsítson bármit is.)

Úgy hogy nem tudom, miért kellene nekem ügyvéddel készülni.

Megjegyzem, ez csak elmélet, de ha még egy-két ilyen eset, mint a ma reggeli (a gyerek utána 5 percig sírt, úgy megíjedt), akkor lehet, hogy valóban veszek második autónak tényleg veszek egy használt LADA 1200-st, annak nem árt annyira a pesti forgalom.....

Erről beszélek, nem másról!!!

DEGEC 2008.09.16. 19:23:47

Trackback: Propeller [Látogató] 2008.09.16. 17:50:34
Két affér egy helyen
Nem csoda, hogy nobody00 ideges lett, amikor a kislányát is veszélybe sodorva vágott elé egy másik autó, aminek a sofőrje [...]


ez mi??????????

GreyWolf 2008.09.16. 19:28:38

Szerintem nem fékezni kell az ilyen szituban előre, hanem helyezkedni, hogy a másik kocsi mellett legyél, a te kocsid orra legalább tíz centivel előbbre mint az övé, mire eszébe jutna bevágni.
Balesetet elismertetni azonnal írásban vagy rendőrt hívni.
Onnantól kezdve autót bérelni addig, míg a sajátot a biztosítót ki nem javíttatta tökéletesen, az autóbérlés költségét azonnal jelezni és a biztosítóval azt is kifizettetni.

DEGEC 2008.09.16. 19:32:24

Mackósajt66 2008.09.16. 19:21:25

1. sok PZS-t vigyél, és nem parizereszsömlére gondoltam, jól jön ha a törött orrod törölgeted.

2. Örülök, hogy még mindig vannak ilyen emberek akik azt hiszik, ha ök szabályosan közlekednek akkor ők nem lehetnek a hibásak.
Tévedsz amannyiben módod van rá köteles vagy elkerülni a balesetet, és ha nem teszed téged terhel.
Legközelebb elütöd a nem kijelölt gyalogátkelő helyen közlekedő gyalogosokat is????

remélem bkv val jársz...

DEGEC 2008.09.16. 19:35:40

GreyWolf 2008.09.16. 19:28:38

tudtommal nem bérelhetsz kocsit, az okozó biztosítása terhére, csak akkor ha a munkaköri szerződésedben le van irva a saját gépjármű használat, illetve ha az autóbérlés költsége meghaladja a fizetésed akkor csak a fizetésed kapod meg.
Természetesen menetlevél..útnyilvántartás stb...

Azzal hogy részt veszel a közlekedésben elfogadod azt hogy ha lezúzzák a kocsid bkvzol mig meg nem javitjak...vagy jársz a feleséged kocsijával, és ő bkvzik.

de ha tévedek javits ki.

majdazteneldontom (törölt) 2008.09.16. 19:42:07

Aki meg mondjuk Taktaharkányban lakik azt meg addig a szomszéd talicskázza bkv híján...
Kivéve ha a talicska amortizációs költsége és a szomszéd "üzemanyag" (hp természetesen)szükséglete meg nem haladja a fizetésed mértékét.

non olet (törölt) 2008.09.16. 19:44:52

Olyan jo is a pesti bunkok kozt autozni videkikent...

A minap is keson tudatosult bennem az ejszakai sotteben, hogy az M3 bevezetonel agyatlan modon, ha az M5 fele(tehat majd BALRA a Hungariara) akarok menni akkor a kibaszott feluljaron JOBBRA kell am ehhez sorolni...

Indexelek, lassitok..hogy jaj emberek savot valtanek megha kicsit keson is.

Elhuzott vagy 30 budos bunko melettem es
egyetlen egy sem vetet le a labat a gazrol arra a 2 masodpercre...

Azatn amikor vegul a zarovonal elott betoltam magam (elkerulendo a telejs elkavarodast) akkor meg dudaltak a barmok ezerrel..

Igen van, hoyg az ember keson eszmel.
...es akkor már muszaj bunko parasztnak lenni?! ha emiatt egy csoppet furan manoverezik, az elkavarodasat elkerulendo...

Basszameg...naponta par tizezer videki/idegen fordul meg a ruhes nagyvarosotokban, aki RITKAN jar arra...es ti kurva okos pestiek dudaltok, meg anyaztok...ha hibazik.

Fasza kultur nepek vagytok az biztos...

Annyira faj szo nelkul tovabbmenni?!
HA valaki hibazik, elbambul...

Lacaca 2008.09.16. 19:51:19


Bizonyára viccesnek szántad a fordítást, ám valószínűleg te sem szeretnéd, ha minden utcasarkon vendetta lenne a hasonló esetek után.

Viccesnek az írás elkövetőjét gondolom, a fordításomról úgy gondolom, hogy közelebb van a valósághoz, mint a fent leírottak.
Valóban nem kell a vandetta, de a szájkarate mesterek inkább maradjanak nyugton, de ha nem megy, legalább ne kürtöljék világgá a történet torzított verzióját.
Egyébként szerintem alapszabály, hogy akinek van ideje dudálni, annak másra is lenne. Ha igazán meleg helyzetbe kerül valaki, nem fog dudálni. Max utána, mint a postíró. Akkor meg csinálja végig, ha ennyire bátor.

DEGEC 2008.09.16. 19:52:17

non olet 2008.09.16. 19:44:52

én értem miről beszélsz...én vidékről költöztem pestre( de már elköltöztem)
de gondolj bele a fővárosi parasztok helyzetébe.

nekem 24 km re volt a munkahelyem, ez 1 és 1.5 óra közt tudtam megtenni.
másfél óra alatt lemegyek miskolcra:-(

namost ezt napi 2x, szar..és idegőrlő.

a pesti tahónak honnan kell tudni hogy te falusi paraszt vagy?:-P
ha vállaljátok hogy felraktok egy matricát a kocsira hogy vidéki vagyok ne dudálj, isten bizony én nem fogok többet.

DEGEC 2008.09.16. 19:53:33

pesten nem lehet hibázni, és amugy is az ott közlekedő autósok soha sem hibáznak és vétenek a kresz ellen:-P

non olet (törölt) 2008.09.16. 19:56:24

...es miert kell a masikat mindig oktatni/nevelni ?! ez az amit
sose birok megerteni...minek ?

Mert van par eroszakos kocsog is az utakon...?

....es akkor mi van, azok ugysem javulnak meg egy kis dudaszotol, ugatastol...akkor meg minek az egesz felhajtas.

non olet (törölt) 2008.09.16. 19:59:07

Raadasul lakteren belul dudalni veszely elharitas okan szabad csak.

Nem a veszely elmulta utan !!!!!elotte...

Tehat a posztiro egy SZABALYSERTO vakeger.

G.Gambino 2008.09.16. 20:22:42

Szeretem amikor pesti tahóznak...
A vidékieknek azt kéne felfogniuk, hogy a forgalom ritmusa és sűrűsége az ami nem engedi a tökölős stílust Budapesten. Pontosan amiatt, hogy órákat szívunk a dugóban. A reakcióidő és a rengeteg autó az ami a vidékieknek gondot okoz a budapesti útjaikkor, aztán persze idővel megszokják és javul a koncentráló képességük. Az elején leizzadnak, de aztán felveszik a ritmust.
Sok vidéki ismerősöm nem is jön Pestre a közlekedés miatt. Nyilvánvalóan mondjuk Karcagról nézve káosz az ami Budapesten van, de Budapestről nézve meg Nápoly gáz. Alkalmazkodni kell tehát és nem pofázni és általánosítani.
Én nem is teszem, nem mondom, hogy "imádok vidéki gyökerek közt vezetni".
Inkább alkalmazkodom és megyek 35-el a vidéki városban az előttem lévők mögött, vagy felkészülök arra, hogy az üres főúton haladva kivág elém egy STOP táblás utcából egy 80 éves bácsi a 30 éves Trabantjával.

cso zsi 2008.09.16. 20:39:01

" non olet 2008.09.16. 19:44:52
Olyan jo is a pesti bunkok kozt autozni videkikent...

A minap is keson tudatosult bennem az ejszakai sotteben, hogy az M3 bevezetonel agyatlan modon, ha az M5 fele(tehat majd BALRA a Hungariara) akarok menni akkor a kibaszott feluljaron JOBBRA kell am ehhez sorolni...

Indexelek, lassitok..hogy jaj emberek savot valtanek megha kicsit keson is.

Elhuzott vagy 30 budos bunko melettem es
egyetlen egy sem vetet le a labat a gazrol arra a 2 masodpercre..."

Aztán, ha kiderülne, hogy mind miskolci és/vagy debreceni volt, akkor mi lenne a hozzáállás?
Elvégre ugyanabból az irányból mentek a városba, mint te.
Az "elcseszett" felüljáró kb 30 éve olyan, így elég rendesen ki van táblázva, hogy melyik sávból jutsz merre... Fizikailag csak így lehetett megoldani, hogy a kötöttpályás jármű a lehető legkisebb utat járja be a liget felé.
maps.google.com/?ie=UTF8&om=1&ll=47.519338,19.088123&spn=0.003079,0.006909&z=17
Navigációra sem nagyon lehet hagyatkozni, a legújabb Igo 2008 pl. a Váci úton közli egy utcánál, hogy ott forduljak balra.
Cseppet sem zavarja a szoftvert, hogy nagyon nem engedélyezett.
De ez sem gyenge: maps.google.com/maps?f=d&saddr=47.531893,19.065034&daddr=Kass%C3%A1k+Lajos+utca&hl=hu&geocode=%3BFaI_1QId9v0iAQ&mra=dme&mrcr=0&mrsp=0&sz=16&sll=47.531097,19.067223&sspn=0.006157,0.013819&ie=UTF8&z=16
Mindenáron beküld a dugós szakaszba a felüljáró mellett, holott a rövidebb egyenes út hamarabb megvan.

non olet (törölt) 2008.09.16. 21:05:50

cso zsi

Bocsasd meg nekem, hoyg eletemben eloszor volt arra dolgom....megha 30 eve igy is van...es akkor?!

non olet (törölt) 2008.09.16. 21:09:38

Gambino...

En eddig kb. csak pesten lattam pl.
DIREKT sazndekosan bunko modon bennt ragadokkal teli keresztezodeseket...

Matrix_ 2008.09.16. 21:13:07

non olet 2008.09.16. 21:05:50

erre vannak a táblák e? :)

de azt én sem bírom megérteni, hogy miért egyszerűbb a dudát nyomni, mint rálépni a fékre. Tegnap jövök le az erzsébethídról, azt menet közben meggondoltam magam, és nem a rakpartra akaródzott menni. index ki balra(tudom ott záró van, de hadne mennyek már 3km-t mert nem úgy jött össze elsőre) , erre a balfasz nem rámdudál? Pedig már nem nagyon tudtam hovamenni és a sort is kezdtem feltartani. Látja, hogy ott állok indexelek és óóóóvatosan teszem be az elejét, hogy ne legyek sokáig útban. OK ne engedjen be. de nedudáljon me szétbasz az ideg. Ha meg a dudát tudja nyomni akkor a féket is. A 12c b és a az ilyeneknek mindenféle ismétléses permutációban. Én 3x ha használom 1 évbe a dudát akkor sokat mondok. Ha én tudok fékezni tuggyon más is.
Én kérek elnézést.

non olet (törölt) 2008.09.16. 21:20:12

Na ja a tablak...amiket csak az utolso pillanatokban szokas kirakni mifelenk..

Kedvencem pl. az M1M7 bevezeto petofi hid iranyaba kitablazasa. Az sem ecceru annak aki eloszor jar arra...

non olet (törölt) 2008.09.16. 21:21:23

Vagy a Moszkva ter a korszallo felol erkezve ...mondjuk a Margit hid fele...

DEGEC 2008.09.16. 21:21:53

non olet 2008.09.16. 21:09:38

én olyan helyen élek, ahol rosszabb a közlekedés mint pesten.
1. nem rinyálok, alakalmazkodom.
2. én jöttem ide 4 millió embert nem tudok megváltoztatni.
3. van vonat busz.

nem azt mondom hogy jó de ez van,,megszoksz vagy megszöx.

kér rinyálni, akik ott élnek és napi több órát szivnak nem lesznek veled elnézőek.

4. ha én m1ek valohova előtte tájákozódom, googlemaps muholdkép stb...

DEGEC 2008.09.16. 21:25:58

MatrixHasYou 2008.09.16. 21:13:07


ki ne akaggymá ezen, lehet hogy csak egy vészhelyzet elkerülésére akarta felhivni a figyelmed.....hogy ne kanyarodj elé.

vannak olyan országok ahol pl a fénykürt nem azt jelzi hogy beengedlek hanem hogy el ne indujj vazze mert jövök, én egyszer egyiptomban majdnem frontalisan ütköztem emiatt..elézni szerettem volna de jöttek szemből, ráhúzta a refit, gondoltam jelez hogymenjél vazze, lassú vagyok, átérsz előttem... hát nem azt jelezte jövök mint szél...3 an mentünk el egymás mellett:-(

non olet (törölt) 2008.09.16. 21:26:33

Tuodod ezzel az a baj, hogy pl.

Párizsban is mennek mint a mergezett eger,
de nem dudalnak rad kb. semmiert ami csak lüke manover...ellenben, ha szarozol akkor
viszont ledudal az utrol.

DEGEC 2008.09.16. 21:27:56

non olet 2008.09.16. 21:20:12

másodszorra megtanulja:-PPP

komolyan nem hiszem el hogy embereknek ilyen sérelmei vannak...

én mikor pestre költöztem annyit tudtam hol a keleti meg metróval elmenni a délibe.

szerinted hányszor tévedtem el vagy rontottam el kanyarodást, és túléltem.

G.Gambino 2008.09.16. 21:29:37

non olet 2008.09.16. 21:09:38

Na látod, ezt én sem értem. Én ha kell megállok a zöldnél is, ha látom, hogy áll a sor a kereszteződés közepén és cumi esélyes lenne a dolog, ha becsorognék. Még dudáltak le sohasem ilyen szituban, úgyhogy szerintem a többség átlátja a helyzetet és úgy cselekedik, mint én.
Talán ez az egy szituáció az Budapesten, ami miatt én is morcos tudok lenni.

DEGEC 2008.09.16. 21:29:41

ha pesten nyomod neki ott se fognak szólni, de ha szarozol lenyomnak ennyi...
farkastörvények vannak mint minden nagyvárosban..világszerte

Aqweren 2008.09.16. 21:30:12

Én mindig eltévedek Pesten, gyakran váltok úgy sávot ahogy non olet írta, és nem mindig dudálnak, de legtöbbször igen. Ilyenkor be kell venni a "leszarom" márkajelzésű gyógyszer (nihillicum-acid hatóanyaggal) és várni hogy beengedjenek. Hát már csak nem megyek el a rossz irányba mert nem engednek be egy sávba. :S
Egyet lehet tenni: ha utad során később hasonló eltévedt nyomorulttal találkozol aki bénázik (ehhez nem feltétlen kell vidékinek lenni csak pl. óbudán élő embernek életében először Kőbányára menni kocsival) - légy előzékeny.

Az idegeskedéssel egy csomó idegsejt is meghal, és sajnos azok sem regenerálódnak, akárcsak az agysejtek. Minél többet idegelsz, annál több pusztul el, és annál hamarabb leszel idegbeteg ;)

G.Gambino 2008.09.16. 21:31:40

DEGEC 2008.09.16. 21:25:58

Már van beépített refi a tevék szemében?? :D :D

DEGEC 2008.09.16. 21:31:59

a vidékiek állnak be a kereszteződésbe:-DDDD

Aqweren 2008.09.16. 21:35:50

Az idegeskedésről egy mai friss élményem jut eszembe:
10-es út, sor elején markológép negyvennel. A 10-esen kihívás előzni, néha kinézek (amikor a szabályok engednék az előzést) de folyamatosan jönnek szembe. Csorgunk békésen a sáskafajzat mögött, egyszercsak kettővel mögülem egy enyhe kanyar előtt kigyün egy kamion, oszt elkezd előzni. Egyértelmű volt hogy nem fog beférni belátható szakaszon belül, de azért csak ment, és ami a legjobb: a kanyar előtt kezdve a kanyarban végig folyamatosan nyomta a dudát - magyarul értésére adta a szembejövőknek hogy jobb lesz fékezni mert ő most előz. :S Ha mégsem fékeztek volna, nem számít, mert őt idegesíti a negyven főúton. Hogy balesetveszélyes? ugyammá...

Van egy csomó ismerősöm akik idegből vezetnek, ha lassabban megy az előttünk lévő a megengedettnél, a seggére tapad, villog, veszélyesen előz - öt perc előnyért.

Émmeg zenét hallgatok, élvezem az autót, és kevesebb idegsejtem hal meg :D

Aqweren 2008.09.16. 21:37:14

DEGEC: Neem, kereszteződésbe soha...még zebrán is csak egyszer és csak azért mert akik beragadtak a kereszteződésbe pont előttem voltak és nem akaram őket learatni :D (Móricz Zsigmond körtér felé vannak mostanában vicces jelenetek)

Matrix_ 2008.09.16. 21:37:21

DEGEC 2008.09.16. 21:25:58

nem! Nem azt jelezte! Nem toltam be elé, mert el tudott menni, és nem is akartam, csak láttam, hogy az index nem elég. és nem a parasztja engedett be hanem a mögötte jövő. Itt azon van a hangsúly, hogy fék vagy duda. kb ugyanannyi használni mindkettőt, csak az egyikkel megáll az autó a másikkal nem. Az egyikkel nagyobb valószínűséggel kerülsz el rázós helyzetet, a másikkal nem. Hogy kinek melyik melyik, azmár más kérdés:)

Matrix_ 2008.09.16. 21:42:44

Amúgy meg dudáljon mindenki, leszarom, csak ne nézzék hülyének a másikat. nyílván nem fogom betenni az orrát ha nem enged be. (f@sznak hiányzik a sok macera a koccolás után :)) vagy fékezzen vagy húzzon bele hogy a következő be tudjon engedni.

Pistike911 2008.09.16. 21:44:48

MatrixHasYou 2008.09.16. 16:04:52

Jóvanna! Gondoltam (?) hogy nem mész el teljesen Győrig! :)

Munkával még nekem sem sikerült pénzt keresni, most dolgozok az alternatív megoldásokon. :D

Pistike911 2008.09.16. 21:47:15

Mackósajt66 2008.09.16. 18:28:41

"Mi a haverral már gondolkodtunk az ilyen "büntető" satufékezők meg szabálytalanul bevágók megregulázásán."

OKÉ! Majd megnézlek titeket a Tények-ben, amikor Várkonyi Andi kommentál fel... :O

DEGEC 2008.09.16. 21:48:14

1. azért mert nem tudhassa rólad hogy beteszed e az orrát avagy sem?
2. észleled e hogy jön avagy sem?
3. valszeg nem állt szándékában beengedni, ezért nem lett volna logikus ha a fékre lép, ezért dudált.el akarta oszlatni a kétségeidet.

nem konkrétan rád célozva az embereknek már van egyfajta üldözési mániája hogy őt mindenki ledudálja, én is szoktam dudálni vagy villantani hogy itt vagyok paraszt..ha nem vettél volna észre, illetve ha nem vagyok biztos benne hogy észlelt.

Pistike911 2008.09.16. 21:50:55

non olet 2008.09.16. 19:59:07

Mielőtt holtan borulsz a billentyűzetre:

www.youtube.com/watch?v=hibtZPMF9D0

Woosah!!! :D

Pistike911 2008.09.16. 21:53:16

G.Gambino 2008.09.16. 20:22:42

Érdekes, én sokkal jobban szeretek Pesten vezetni, mint Miskolcon. Közelebb áll hozzám a ritmusa, nincs az, mint Miskolcon, hogy a párh. úton a két paraszt versenyez 47-tel. ÉS NEM TUDSZ KÖZTÜK KIMENNI!!!!! :D

DEGEC 2008.09.16. 21:55:30

cso zsi 2008.09.16. 20:39:01

egy térkép szoftver sem nyújt 100% biztonságot, segitség és alternativa.
1. kurva nehéz ilyet irni,
2. a progi a fő utvonalakat preferálja, legalábbis arra számol átlagot.
3. nekem van navim, néha valóban nem a legrövidebbet mutatja de ha nem tudom hova megyek akkor asse tom hogy van-e rövidebb avagy sem:-P

Pistike911 2008.09.16. 21:56:26

aqweren 2008.09.16. 21:35:50

Te is szoktál énekelni a kocsiban??? :) Engem rendesen hülyének szoktak nézni. Csak bámulnak, hogy mi a f.szt csinál ez nagy barom állat abban a kocsiban??? :DDD

Matrix_ 2008.09.16. 22:07:32

DEGEC 2008.09.16. 21:48:14

na én ilyenkor fékezek vagy leveszem a lábam a gázról. oszt így is lehet :)
Annyira sose sietek, hogy 1-2 autónyi hely miatt köcsögösködjek az olyan balfaszokkal mint amilyen én voltam akkor :)
de ez mentalitás kérdése. De engem akkor se dudáljon le mikor levezettem 1millió kilómétert, nem szorítom le a bicikliseket... :D

Aqweren 2008.09.16. 22:27:05

Pistike911: Néha szoktam, de mindig félek hogy azt hiszik anyázok :D

Pistike911 2008.09.16. 22:29:40

aqweren 2008.09.16. 22:27:05

Rólam ilyet nem feltételeznek, mert én gitározok hozzá! :D

Példának okádék:

www.youtube.com/watch?v=H1iR2Wi3u5o

Yeeeaaahhh!! :)

B.GY. 2008.09.16. 22:35:20

Ma majdnem lezuztam egy Nissan questet.Nem is láttam ilyen autót még:)Az Egérúton szépen bevágott elém,miközben telefonált az ember.Irányjelzőt természetesen nem szereltek ebbe a ritka tipusba sem.Ja és szlovák rendszáma volt a szegénynek.DS.... a többit nem jegyeztem meg.Lehet neki kellett volna menni.A Kián amivel járok úgyis egy U gerenda az első lökháritó.A kollega elhagyta egy kombi Volvó oldalában:)

non olet (törölt) 2008.09.16. 22:39:21

Nekem nem a pesti tempoval van bajom...azt siman birom! (autom is van hozza eleg furge...)

Hanem a
"nem engedlek,be mert elem ugyan be nem jossz" tipusu pesti bunkok tomegevel...

Ilyenbol azert a videki varosokban (még?) keves akad...a Lajtatatol nyugatra pedig kb. ismeretlen is ez a fajta kocsogseg...

non olet (törölt) 2008.09.16. 22:41:48

....sot del-nyugatra is, pedig arrafele aztan a KRESZ kb. lenyegtelen...

Aqweren 2008.09.16. 22:44:45

non olet:
"Ilyenbol azert a videki varosokban (még?) keves akad."
Nono. Azért akadnak igen bunkó "vidékek" :(

Pesten a sávot váltani szándékozó autók besorolási szándékát jelző indexe a másik sávban közlekedőkben azonnal kiváltja a gáztaposási reflexet...ősi pesti szokás :D (Azért nem mindenhol és nem mindenki de sokan és sokfelé).

Azonkívül a fővárosban nem árt megtanulni pofátlankodni...amit mindig mondasz: ha elsőbbsége van, be lehet menni elé mert csak hirtelen manőverezésre nem kényszerítheted...egyébként meg Pesten számítanak is ilyesmire a többiek.

Én is olyanokat csinálok ott hogy szégyellem magam, vidéken eszembe sem jutna (az első tanulóvzetős-frissjogsis bizonytalan lépéseimet Budapesten tettem meg XD)

EBEUSS (törölt) 2008.09.16. 22:54:49

Aki elém be tud vágni az meg is érdemli!

DEGEC 2008.09.16. 22:57:18

:-PPP

én is emléxem mikor a Cét csináltam jöttem a dózsán a hösök tere előtt a keleti felől, és láttam hogy a dácsia a múzeimnál ki fog elém kanyarodni...fékeztem, eg huztam volna át a középsőbe mert szabad volt erre az oktató belenyúlt a kormányba és huzta rá a dácsiára, szerencsére nem koccantunk..de nem sok kellett hogy betoljam mint a fiókot az állatkertbe...

kérdezem az oktatót hogy wtf?

mondja hogy csak jöjjön belénk, oszt töltsük a papirt..jó pénz az.....

gondolom az Aviának nem sok baja lett volna:-)

de ez ilyen...

sok ember vezet ott sok helyről...

én ált 1 embert beengedek, de utána senki...

az a baj hogy nem lehet tudni hogy aki elé te be akarsz menni annak aznap te hanyadik vagy a sorban aki bepofátlankodott elé.

tehát igy elvárni nem lehet senkitől.

én ált a csajokat, tatterokat kispécézem és betolom az elejét ha kell...de nem szokásom furakodni... de néha sajna elkerülhetetlen.


de nem értem hogy miért próbáljuk hasonlítani vidéket, ahol a forgalom a pestinek mondjuk a 20%a?

ha pl fehérváron nem érsz át a zöldön akkor, átmégy a következőn, de ha pl a dózsán nem érsz át feltöltik a szabolcs utcából érkezők, és a következőn se mégy át...

nem hinném hog össze lehet hasonlitani pestet akármivel..

miskolct össze lehet debrecennel...

Pistike911 2008.09.16. 23:10:56

DEGEC 2008.09.16. 22:57:18

De például a miskolcit nem lehet összehasonlítani a debrecenivel. Esetleg a csabait, vagy a gyulait. Abból is csak a fűszereset! :D

DEGEC 2008.09.16. 23:18:23

ez szíven ütött....

cso zsi 2008.09.16. 23:23:59

non olet & aqweren
Igaz, könnyen beszélek, lehet, hogy régebb óta autózom Bp-n, mint ahány évesek lehettek.
Anno kb 30 éve számomra meglepő volt, hogy egy békásmegyeri csak Csillaghegyig ismerte a környéket, és a "nagy túra" a Flóriánnál végződött. Képzelhetitek, amikor a középiskola pesten volt,és a család felkerekedett...
(Számomra az akkori Bp nyitott könyv volt, minden BKV-járatát végigutaztam, így némi helyismeretre is szert tettem. Jól jött a későbbi autózáshoz.)
De ez semmi volt ahhoz képest, hogy a vidéki tanyán a szomszéd gyakorlatilag nem hagyta el a falut, az elsők közül való négyütemű Trabiját valami 3500 km-rel adta el, és amikor felvitték Pestre, halálfélelme volt az autópályás sebességtől.

Igen, én is forgolódtam már Debrecenben és külföldi városokban is. Ez utóbbiakban kevés volt a magyar (ha pesti, ha nem).

non olet (törölt) 2008.09.16. 23:24:05

"ha pl fehérváron nem érsz át a zöldön akkor, átmégy a következőn, de ha pl a dózsán nem érsz át feltöltik a szabolcs utcából érkezők, és a következőn se mégy át..."

...es ez siman maga az abszolut bunkosag!!! minta peldja, marmint a keresztezodesbe
valo szandekos beragadas, a korabbi atjutas miatt.

Pistike911 2008.09.16. 23:33:12

DEGEC 2008.09.16. 23:18:23

Azé' kihevered??!! :D

cso zsi 2008.09.16. 23:35:03

Ne is bosszant Fehérvárral, ott 40-nél ritkábban mennek gyorsabban a helyiek (vagy annak látszók), és telizöldnél megáll, mert tudja, hogy mindjárt sárga lesz (villog a gyalogoslámpa).

Degec, szerintem a Vágányt akartad mondani a Szabolcs helyett.
Reggelenként a Vágány u kétszer kap zöldet, míg a Dózsa forgalma bemehet az aluljáróba.
"Elvileg" csökkent a kereszteződésbe behajtók száma, mert buszsávos a Vágány, így csináltak az eddiginél nagyobb, mesterséges dugót a Vágányban, bár a jobboldali sávból legális mindenfelé menni.
Amit a Vágány utcából nem látni, az az, hogy az aluljáró csurig van, és elég két kocsinak bekanyarodni, hogy a harmadik ne tudjon.
Ekkor kap zöldet a Dózsa...

(Avián sem a mai fiatalok tanulták a "C"-t. Szerintem addigra már le is szereltem, mikor behozták a típust az MHSZ-be)

cso zsi 2008.09.16. 23:40:15

" aqweren 2008.09.16. 22:44:45
Pesten a sávot váltani szándékozó autók besorolási szándékát jelző indexe a másik sávban közlekedőkben azonnal kiváltja a gáztaposási reflexet...ősi pesti szokás :D (Azért nem mindenhol és nem mindenki de sokan és sokfelé)."

Pedig van pozitívuma a dolognak, magam mögött csinálok egy autónyi helyet, ha figyel a váltani szándékozó.
Egyébként a holtterében lehetek, és fingja nincs arról,hogy beengedik-e, vagy sem. Ha lassítok és két autónyi helyet "gyártok" neki, akkor sem hiszi el, hogy befér.
Csak akkor működik a beengedés, ha mellettem van, és kommunikálni tudunk pl. kézjelekkel.

DEGEC 2008.09.16. 23:56:58

non olet 2008.09.16. 23:24:05

én nem mondtam, hogy beragadok a kereszteződésbe, az ősi román szokás.

arra próbáltam asszociálni, hogy ha beengedek magam elé egy két droidot, akkor az lehet hogy két zöld lámpámba kerül, ami az utam végén akár 20 perc hátrány is lehet.

DEGEC 2008.09.17. 00:15:53

cso zsi 2008.09.16. 23:35:03

akkor vágány, a szobolcs előtte van 1 el???

de látom ez másnak is gondot okoz, meg persze utána a felüljáró után ugyanez akik jönnek a ferdinánd hid felől..

én 99 be raktam le a Cre a jogsit de még a jó öreg Avián...volt olyan órám amikor nem volt jó az index...érdekes volt..közlekedni, nagy T betüvel index nélkül, pláne hogy előtte ( had idézzem győzike söfőrje szavait) "egyszer voltam pesten, akkor is vittek":-PPPP

de ezóta több millió kmert levezettem, ismerem minden zegét-zugát, igaz az utcanevekből csak vagy 10 et tudok:-P

Jacques Foche 2008.09.17. 00:41:52

Pistike911 2008.09.16. 13:46:21
"Ez egészen addig működik is, amíg a boyracer úgy nem dönt, hogy a te autóddal ütközni biológiailag szerencsésebb, mint a szemben lévő oszloppal. :) "

Az oszloppal nagyobbak lettek volna az életbenmaradási esélyei. :) Különben se volt ott semmi tereptárgy, csak egy katolikus iskola, annak meg nekimehet, isten megbocsátja... :)))

szemenagy 2008.09.16. 13:54:12
"Tudtam, hogy egyszer megtalállak!
Vagy majd inkább 3 év múlva-e? :D "

Ez már baromi régen volt ám. Jöhetnél most is, osztán akkor írhatnék fröcsögveanyázós posztot az autozz.blog.hu-ra. :)

Manyizga · binary.blog.hu/ 2008.09.16. 17:20:05
"@Jacques Foche: szép technika, 5,8-at adok rá! :)
6,0-át akkor érne, ha nem a faszi felé nézve vigyorognál közben, hanem a másik oldalra. Így nem mehet beléd, arra hivatkozva utólag, hogy úgy látta a szemedből, hogy be akarod engedni... "

Régen volt ez, még ifjú voltam és bohó. :) A szememből szerintem egész mást olvashatott ki a jóember.

Mackósajt66 2008.09.16. 18:28:41
"Mi a haverral már gondolkodtunk az ilyen "büntető" satufékezők meg szabálytalanul bevágók megregulázásán. Veszünk néhány roncs LADA 1200-st, ketten beülünk, bekötjük magunkat, és szabályosan megyünk."

Egy roncs ezerkettest elég körülményes dolog leműszakiztatni. Műszaki nélkül meg nem igen lehet ám szép szabályosan menni. Jó, tudom az álmodozások szintjén nem kell műszaki. Ha már álmodozásról van szó, akkor én inkább már arról szoktam, hogy egy Alfetta GTV-vel hasítok egy alpesi szerpentinen és magasról leszarom Pestet. Nektek is inkább ilyesmivel kéne foglalkozni a haveroddal, nem terminátorkodáson törni a fejeteket.

Perillustris 2008.09.17. 00:44:13

"Már miért nekem kellene jó ügyvéddel készülni?
Mondom, hogy nem szándékosan akarok én kárt okozni!!! Csak egy roncs LADA 1200-sel nem kellene beszarva vezetni!"

Azért, mert ha nincs független tanúd, akkor sosem bizonyítod be, hogy bevágott eléd. A melletted ülő haverod vallomása nem számít.

cso zsi 2008.09.17. 09:53:23

" DEGEC 2008.09.17. 00:15:53 "
Igen, a Szabolcs u. eggyel előrébb van, és balra egyirányú, úgyhogy onnan semmi nem jöhet.
(mert én itt születtem, ez a hazám...)
A "C"-m húsz évvel idősebb.
Az utcákkal dettó így vagyok,főként az utcanévváltoztatási láz óta.
Taxizni is elmentem, mert ismerem a várost. Aztán otthagytam, mert más dolog bepakolni, és elmenni egy címre, és megint más "rárepülni" másodpercek alatt eldönteni, hogy tényleg tudom-e, hol van az utasfelvétel, és megértem-e azt, hogy hová is szeretne menni.
(francia hölgy annyi angol tudással, mint akkor nekem is..., japán turista nógrádi ángollál)
Az UAZ-on az indexkart az oktató átfordította a maga oldalára, hogy bele tudjon nyúlni, ha kell. (mint a biciklicsengőt)
Így tanultam meg a dupla-kuplungot, a jobbkezes irányjelzést, meg még pár apróságot.

Rong 2008.09.17. 10:10:02

cso zsi 2008.09.16. 23:35:03
Ne is bosszant Fehérvárral, ott 40-nél ritkábban mennek gyorsabban a helyiek (vagy annak látszók), és telizöldnél megáll, mert tudja, hogy mindjárt sárga lesz (villog a gyalogoslámpa).

Naaaaaa... Ne bántsuk a fehérvári autósokat.
1: Azért megyünk 40-el vazz mert valami idióta hozzáértő úgy állította be a lámpákat, hogy így kaphatsz zöld hullámot. Nincs értelme gyorsítokmegállokgyorsítokmegállok. Ez kb olyan mintha a Hungárián nem 70-el hanem 90-el mész. Hamar pirosban találod magad, míg 70-nél szinte a Stadionoktól az Lehel útig el tudsz gurulni.
2: A megengedettnél meg azért nem megyünk gyorsabban pl a 7-esen (Budai út) mert ott rendszeresen trafiznak.

Tehát ha évente 1X eljutsz egy vidéki városba példának okáért szűkös kis városomba, akkor inkább menj annyival amennyivel a többi, mert jobban ismerik a környéket mint Te:) És ismételten kérlek, hogy ne bántsuk a fehérvári autósokat, mert nem szoktak telizöldnél megállni, hacsak nem valami idióta gyalogos rohangál keresztül az úton. Hozzátenném, hogy előfordulhatott természetesen, hogy nagytata valamelyik környező faluból fellátogatott a hétvégén és így cselekedett. Peched volt, eléd került. Kerüld ki legközelebb :)

Gontar 2008.09.17. 11:29:31

non olet 2008.09.16. 22:39:21

"Hanem a "nem engedlek,be mert elem ugyan be nem jossz" tipusu pesti bunkok tomegevel."

Engem be szoktak engedni. Sokszor nem az első, de mindíg van valaki, aki udvarias - és nem kell félórákat várni ezeknek köszönhetően.

Érdekes, de Kecskeméten pl. várhatsz hajnalig... ha délután 4-5 között ki akarsz fordulni pl. a GAMF parkolójából balra... Vagy kicsit pofátlanabb vagy, és akkor hamarabb kijutsz. Félreértés ne essék: semmi bajom Kecskeméttel. :-D Kifejezetten kedvelem azt a várost.

Azt meg ne várd állandóan, hogyha ki akarsz fordulni az elsőbbséget élvező útra (nem lámpás kereszteződés), és rögtön az első, aki észrevesz beenged. Ha ezt várod akkor értem, hogy miért bunkó számodra a pesti sofőrök többsége. De ez vidéki városokban sincs így. Meg seholsem. (Igen, előfordul NÉHA (Budapesten is, meg mindenhol máshol is), de egyáltalán nem általános.)

Fehérváron (tapasztalat) valóban a 40-45 közöti tempó az, amivel zöldhullámon szépen végig lehet csorogni. :-D

nobody00 2008.09.17. 11:51:31

Mindenkinek köszönöm a kommentjét!

Egy: hétköznap is járok arra, de akkor nincs egy gyermek a (jobboldali) hátsó ülésen akit féltek. Ezer és egy ilyen szituációt láttam, éltem át. Hétköznap, a tömegben, még meg is értem. De, mindkét említett esetben, más autó nem volt a közelben.

Kettő: valaki írt szájkaratéról, betojásról. Ha örömöt okoz neki, akkor legyen igaza. Este csak a barnaságot mostam az alsónadrágomból. :-)

Három: a pasi biztosan nem eltévedt, mert olyat már eleget láttam arrafelé. Általában van egy kis megtorpanás, amíg feldolgozzák a szituációt.

Négy: dudálás. Valóban nem vészhelyzet elkerülése miatt dudáltam, azon már túl voltunk. A figyelmesebb vezetésre, a szabályok betartására figyelmeztettem. Az ide író hivatalos közegeknek elküldöm az adataim, hogy megbüntethessenek. :-)

Mindenkinek balesetmentes közlekedést kíván,
nobody00

Pistike911 2008.09.17. 11:59:23

Jacques Foche 2008.09.17. 00:41:52

"Az oszloppal nagyobbak lettek volna az életbenmaradási esélyei. :) "

Ha arra gondolsz, hogy ha neked megy, akkor lenyomod, akkor 22!

Ha viszont arra, hogy ténylegesen kisebb kár keletkezik az autójában, akkor....hmmm. :D

Jacques Foche 2008.09.17. 20:26:57

27-e vagy? :)
Arra gondoltam, hogy ha nekem koccan, akkor a feje és a teste között generálok kontinuitási hiányt saját kezűleg, a baleset körülményeinek a tisztázása közben/helyett.
Direkt nem húzom rá a kormányt, mert 20. :) :)

Pistike911 2008.09.17. 22:54:26

Jacques Foche 2008.09.17. 20:26:57

Kerestem, de nem találtam a szájkaratés számát! :D
Egyébként erre gondoltam. 29. :D

G.Gambino 2008.09.18. 10:27:03

Pistike911 2008.09.17. 22:54:26

61es a szájkarate. :D












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása