Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Melyik út megyen itt Miskolcra?

2008.09.22. 12:35 :: Kisikasa

Nemrégiben átadták az M0 keleti szektorát, így mostmár boldogan használhatják a várost elkerülni kívánó autósok és január 1-től kötelezően a kamionok, teherautók. Jó, hogy van ilyen lehetőség, örülünk is neki, de annak már kevésbé amiről T3raYon tájékoztatott minket, nevezetesen, hogy elfelejtették kitáblázni merre is van az arra.

Nem vagyok biztos benne, hogy a téma pont ide tartozik, de szöget ütött a fejembe és nem hagy nyugodni.

Jómagam lelkes várója (és elvárója) voltam az új M0-ás szakasznak amely az M3 és M5 között létesít immár közvetlen autóút kapcsolatot. Eddig csak az M3 és M5 közötti részen jártam, de most hétvégén Győrből tartottunk hazafelé, így úgy gondoltam megpróbálom a várost elkerülve a teljes "0"-ás gyűrűt használva Árpádföldre jutni az M1-ről.

Ezzel kapcsolatban minden ment mint a karikacsapás, az egyetlen autózz.blog.hu-t közvetlenül érintő "morális" kérdés a sajnos megszokott őrült ámokfutása egyes autóstársaknak, akik az M1 - M5 közötti 0-ás szakaszt is autópályának nézik és a 80-as tábla dacára 130-160 km/h-val száguldoznak a belső sávban... (amúgy időben nem éri meg a gyűrű, a sebességkorlátozásokat betartva dugó nélkül kb 45-50 perc volt a menetidő, amit egy M1/M7 - Erzsébet híd - Kerepesi út - Őrs - Rákosi út csúcsidőn kívül bármikor megver)

De nem is erről akartam írni, hanem inkább arról, hogy döbbenten tapasztaltam, hogy az új M0 szakaszra SEMMILYEN utalás sincs az M1-es autópálya felől! Minden tábla, mely a körgyűrűről szól, csak az M5-öt és
Szegedet említni, meg a Szerb határt! Az M1/M0 csomópontban egyetlen tábla sem lett frissítve és/vagy kiegészítve, mely jelzi a kamionok és külföldiek (vagy külföldi kamionok) számára, hogy itt már Miskolc/Debrecen/Nyíregyháza felé is lehet használni az M0-t. Ez egy döbbenetes pancserség és nem is tudom, miként sikerül ennyire elfelejteni. Mindenki vadul őrjöng és lelkesedik az átadás miatt, a rádióban hirdetik a meglétét, de a LEGALAPVETŐBB forgalmi csomópontok táblacseréiről elfeledkeznek. Persze biztos meglesz az indoklás, meg kimossák magukat ebből is, nodehát akkor is... Valaki megint nem dolgozott meg a fizetéséért.

Kár érte. Remélem hamar rendbeteszik.

60 komment

Címkék: közlekedés autó béna autópálya

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nagyzee 2008.09.22. 12:39:33

Talán egyelőre nem cél, hogy az M1-ről érkezők elkerüljék a fővárost, akkor is, ha Miskolc/Debrecen/Nyíregyháza felé mennek.

nagyzee 2008.09.22. 12:40:52

Itt arra gondolok, hogy hamarosan elkezdik a M0-s szélesítését, és esetleg addig nem akarják nagyon rászoktatni a népet, mert akkor meg még nagyobb torlódás lesz a M0-n

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.09.22. 12:47:27

nagyzee: Ezt azért nem hiszem, mert akkor jan. 1-től nem zárnák ki a városból a kamionokat. Szerintem addigra nemigen készül el a szélesítés. :)

Sugi77 2008.09.22. 12:51:28

nagyzee 2008.09.22. 12:39:33

nem volt 40? :D

Egyébként eddig akárhányszor próbáltam Budáról Gödöllőre jutni elkerülve a várost, sajnos mindig dugóba botlottam az M0-on. Az M5-ös elágazásnál folyamatosan beáll a sor, csak nem értem én miért.... legalább lassan lehetne csorogni.... ezzel szemben a múltkor már majdnem én csorogtam be :)) a dugóban ülve, gondoltam gyorsan kiugróm, és átmászom a korláton, csak túlságosan világítottak a kamionok :D

Egyébként így is gyorsabban odaértem, mint keresztül a városon.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.09.22. 12:56:08

sugi77: Át lesz hidalva idővel az M5 is, ez csak ideiglenes és szükségszerű megoldás. Sajnos hiába van két sáv, ha az M5-re ráhajtás meg onnan az M0 folytatásra való ráhajtás csak egy-egy sávon történhet. Nem tudom, hogy a maradék részt mikor fejezik be, de az megoldás lesz erre.

Sugi77 2008.09.22. 13:04:05

SilentSound · autozz.blog.hu 2008.09.22. 12:56:08
Akkor addig javasolnám Toitoi-k kirakását az út mellé :))))

cett · http://cettblogja.blogspot.com 2008.09.22. 13:16:35

ezt soha nem értettem: miért nem lehet két sávval "ráhajtani" a keresztezett autópályára? Mint amikor az M30-ról hajtok az M3-ra... Nagyságrendekkel gyorsabb.

remélem, a szélesítés során erre is odafigyelnek.

Acmee 2008.09.22. 13:28:25

cett: áá... tudod mennyit el lehet lopni 3-400m-nyi egy sáv elhagyásával? ;) :((((

Sugi77 2008.09.22. 13:50:53

Acmee 2008.09.22. 13:28:25
szerintem egy felüljáró elhagyásával többet lehetett volna, és pl az M3-as felett talán 2 km-ként van egy-egy felüljáró, aminek a végein igazából nincs út.

Secnir 2008.09.22. 13:56:31

"Melyik út megyen itt Miskolcra?"

majdan a gps megmondja
"a következő lehetőségnél hajts jobbra-balra-fel."

Sugi77 2008.09.22. 14:01:05

Secnir 2008.09.22. 13:56:31

a hajts helyett nem fordulj? :)))

Malyom 2008.09.22. 14:08:45

Én láttam nagy narancssárga táblákat az M1-en, kicsivel a sebességmérő radar után amik fennen hirdetik, hogy M3. Gondoltam is, hogy a barmok ide tették a táblát, holott amott lett kész az M0, de akkor eszembejutott, hogy már itt elkezdik hirdetni a kamionoknak, hogy az M3 fele erre menjenek. Meg is örültem, hogy végre valami működik...
Azért narancssárga talán a tábla, hogy a tranzitforgalom arra uszuljon, a mezei autósok meg figyeljék a zöld táblákat. Érted, mezei autós - > zöld tábla.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.09.22. 14:11:47

Secnir: Szerintem azért a navis cégek sem reagálják le, hacsak nem lesz M0 különkiadás, ha átadták a Megyeri-hidat. Elég jelentős új útról van szó, úgyhogy nem tartom kizártnak ezt sem iGO és Garmin fronton, a többieknél nem számítok rá.

Secnir 2008.09.22. 14:22:23

"hacsak nem lesz M0 különkiadás,"
mint a fókuszban, persze.

sok ismerős töri a zájgót, meg tele vannak warez pda-gps párossal, most jöhet a sírás-rívás, hogy nem találnak oda gps-el az M0-ra.
mert táblát értelmezni, meg térképet olvasni egyik se bír.

nem is értem, hogy Marco Polo, meg Kolombusz Kristóf hogy tudtak elnavigálni nélküle? érthetetlen.

szemenagy 2008.09.22. 14:27:33

Az M5-M0 gócpont nagy kedvencem: azon a 2 méter 20 cm széles aszfaltdarabon zajlik az egyik legjelentősebb kelet- és nyugateurópát összekötő tranzitút forgalma évek óta.
(Most épp a helikoprer pihen rajta, a tűzoltók meg itt vinnyognak a fülembe...)

ámbátor 2008.09.22. 14:39:53

utvonalterv, google maps, viamichelin még nem tud az új szakaszról.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.09.22. 14:48:03

Secnir: Azért Marco Polo meg Kolombusz se térkép meg táblák alapján tájékozódott! ;)))
Tört ájgót használni meg nem szép dolog... :)

Secnir 2008.09.22. 14:55:52

nekem van egy kb egyéves atlaszom, abból faszán el tudok navigálni.
van akinek egy egyhetes ájgója vna, oszt engem hívogat, hogy hogy talál el hozzám. mondom hol vagy? izé előttem egy sportcsarnok, de nem találom az utcát, ahol lax. ja, mondom az az utca, gyere tovább, amíg balra nem látsz egy nagy fehér kerítést egy sárga házzal.
baszom, és akkor oda tud találni. iGo sucks.

szemenagy 2008.09.22. 15:00:45

Én naponta látom a Megyeri hidat ájgó nélkül, de lehet, hogy ez csak urban legend.... :D

Matrix_ 2008.09.22. 15:06:53

szemenagy 2008.09.22. 15:00:45

akkor ugyanazt álmodjuk e? :))
Eccer áttöröm a kordont (már ha van) azt megnézem télleg ott van-e, vagy csak hiba van a Matrix-ban :)))

szemenagy 2008.09.22. 15:07:58

A kép egyébként a BBank emblémája, szóval fotosopppp.

(Köszönjük Emese)

Secnir 2008.09.22. 15:28:50

szemenagy:
Metált, birod?

szemenagy 2008.09.22. 15:32:55

Secnir 2008.09.22. 15:28:50

Attól függg. Ha a feszítővasat próbálod meghajtani a fejemen, azt kevésbé...

scsaba1 2008.09.22. 15:45:30

Kolombusznak volt egy világtérképe? :D

Pacho · http://pacho.blog.hu 2008.09.22. 15:48:14

Hát én nemtom hogy van ez pontosan, de egy időbe sűrűn jártam Győr és Szeged között, az elején kellemesen be is szoptam párszor azt a tényt hogy szeged felé 1 db tábla volt csak az is a fáktól eltakarva valahol a kerítésen túl. És a lehajtó előtt 50 méterrel, kb. ilyen stílusba hogy: "Na most Szeged, húzzad be a kormányt jobbra, de izibe!" Jó oké persze egy idő után megtanultam hol van a lehajtó, de az elején totál kimaradt. Főleg, hogy 160al romboltam a belső sávban, mint minden normális ember, aki nem szarja össze magát a volánnál.

Secnir 2008.09.22. 15:51:43

scsaba1:
viccet félretéve:
igen. volt egy Pirri Reis -féle másolata. nem saját ötlet volt az, hogy a föld kerek.

KEEP · http://joomla.blog.hu 2008.09.22. 15:51:45

ámbátor 2008.09.22. 14:39:53

a turistautak.hu térképén már fent van :)

Manyizga (törölt) 2008.09.22. 15:55:09

@sugi77 "szerintem egy felüljáró elhagyásával többet lehetett volna, és pl az M3-as felett talán 2 km-ként van egy-egy felüljáró, aminek a végein igazából nincs út. "

... és szerinted, akinek mondjuk a termőföldjét kettészelte az új M0, az innentől fogva telefonon keresztül vessen búzát a túloldalon levő részbe? VAgy inkább kerüljön 30-40km-t, hogy át tudjon menni a traktorral az M0 fölött? :)

(A vadállomány kettévágásáról nem is beszélek.)

Mertcsak 2008.09.22. 15:57:49

Nagy,narancsárga táblákon évek óta kinn vann az M1-en,hogy a tranzitforgalom az M0-on át érheti el az M3-at.

Prakt! 2008.09.22. 16:02:51

Pacho 2008.09.22. 15:48:14
de fura. te benne vagy a kommentelök azon 1%-ban aki bevallja, hogy gyorsabban szokott menni a megengedettnél! ÉJJEN ÉJJEN ÉJJEN.
Nem vagyok egyedül :D

Kolumbusznak nem volt ájgója. Ha lett volna lehet, hogy tudta volna hogy Amerikában van, és nem Indiában.
De mit írt volna ki azaz okos ájgó? America???
Nem hiszem...

A55ho1e 2008.09.22. 16:04:45

A viamichelin se is ismeri az új M0 szakaszt.

balagee17 2008.09.22. 16:14:53

Az M7-en is csak egy szép sárga tábla van, ami tranzitot irányítja az M0-ra...

fofoka · http://adobevallas-konyveles.hu 2008.09.22. 16:24:13

Én az új M0 keleti szektorát használom nap mint nap, így az egy-másfél órás Zuglóba bejutás 35-40 percre csökkent. Viszont: csupán az bosszant, hogy nem normális aszfalt, hanem beton (ugye ezt mondták), ami viszont közel sem olyan "tapadós", sokkal jobban csúszik... Ezt rögtön első nap a szakadó esőben sikerült átélnem, amikor egy másik autós alig tudta 100 körüli tempónál megtartani az autót... nekem a tavasszal a kocsin rajtafelejtett téligumi azért segített... tényleg ez volt a legjobb megoldás a beton? :( Egyébként ha már eléritek az M0 új szakaszát akkor már minden jól táblázott :))))

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.09.22. 16:24:19

balagee17: De az nem csak annyi, hogy ki van írva, hogy TRANZIT meg egy nyíl? Ebből nem feltétlenül tudja mindenki, hogy érdemes arra menni Miskolc, Debrecen, Nyíregyháza felé.

Mertcsak 2008.09.22. 16:35:34

A TRANZIT tábla alatt fel van sorolva,hogy mely utak érhetők el az adott irányban

amerikai cegvezeto 2008.09.22. 16:41:59

Az M3 felől érkezve Ferihegyet sem jelzi semmi. Igy aki nem nem tudja, hogy az M0 érinti a repülőteret, simán bemegy a városba és sziv a hungarian meg az üllőin.

scsaba1 2008.09.22. 17:08:02

"igen. volt egy Pirri Reis -féle másolata. nem saját ötlet volt az, hogy a föld kerek."

Totál off, de azn nem volt rajta Amerika. Indiába indult, és teljesen abban a hitben is volt, hogy India kelti partját érte el.

Én is tudom, hogy lehet eljutni Gyálról eljutni Gödöllőre a "kertek alatt", de most "hirtelen" ott van egy körgyűrű az útban... :D

scsaba1 2008.09.22. 17:09:30

háromszor ment el, háromszor ment el

Zarq 2008.09.22. 17:20:25

Én azt hiányoltam, hogy google map-en még nincs rajta m0. IGOsok, egyéb navigátorok...nálatok van M0 már a térképen?

Szerintem számít ez majd azoknak akik átmenő forgalomban, Budapestet nem ismerve, csak követik a navikat....

JohnnyB 2008.09.22. 17:24:46

"tényleg ez volt a legjobb megoldás a beton? :("

Ja, a magyarázat elég nagy marhaság, valami útmérnök leírta, ha normálisan alapoznak, meg mikrotörnek (vagy mi), akkor az aszfaltnak sem szabad nyomvályúsodni.

Biztos a havereknek maradt ki egy kis cement.

JohnnyB 2008.09.22. 17:28:53

A navigátorosoknak: 1 hetes az M0, várjatok má'! :) A google mapsen meg talán fél év múlva fenn lesz. A műholdképen már látszik az építkezés.

DEGEC 2008.09.22. 20:28:44

gondolom nem lehet bonyolult...mégy az M5 felé oszt mégy tovább egyenesen oszt jól nem kanyarocc le rajta...csak az m3 táblánál...

ezt nem hiszem el, mért kell mindig elégedetlenkedni...

tudjátok mennyibe kerül egy térképszoftver adatbázisát frissíteni?És vajon mindenkinek boltban vásárolt szoftvere-e van?
utána lehet rinyálni..

amugy majdnem mindegyik navi cég 1 cégtől veszi a térképeket.

Marcellusca 2008.09.22. 21:00:22

Má' megin gyöttök a ketyerékkel! Időt kéne hagyni, hogy frissíthessék az adatbázist. Normálisan, megfelelő távolságokra ki kellene (fizikailag) táblázni, hogy senki se tévedjen el, hanem megtalálja azt a "halálutat".

A gugli mapsos műhódképről, meg annyit, hogy ahol lakom - immár 4,5 éve - társasház (4 épület) még mindig nincs rajta. Friss térkép/kép-e?

Secnir!
Metált, birom. Ha olyan a hangulatom! OFF, de végre egy poénos reklám.

kopaszfeketemercis 2008.09.22. 21:05:11

Kit érdekel ez az egész? Gyertek ide bulizni,és pont leszarjátok majd hogy melyik ut megy hova:-) www.youtube.com/watch?v=zaa6ECOhu7w

Marcellusca 2008.09.22. 21:06:14

Azért a 2/A és az M3 "kereszteződés" is megér egy misét! Az a hónapok úta tartó "keringés", benzinkutas kuválygás ... Nekem legegyszerűbb lenne a Váci út - 2/A - M3 útvonal Miskolc fele, de inkább keresztül megyek Újpesten, Rákospalotán és vagy a Szerencs utcáról, vagy a Szentmihályi útról kanyarodok az M3-ra.

DEGEC 2008.09.22. 21:11:34

kopaszfeketemercis 2008.09.22. 21:05:11

mi igy bulizunk:-PPP

www.indavideo.hu/video/Fesztivalmocsok_basszuslada

DEGEC 2008.09.22. 21:14:24

belsoseg.blog.hu/2008/09/22/1513_veszpremi_fizet_szazezret_piros_lampaert

veszbrémben meg divat a piroson átmenni, mert felvették ezt az életritmust...

kopaszfeketemercis 2008.09.22. 21:41:00

Degec.Az se rossz,de én igy szoktam: www.youtube.com/watch?v=LJUM9lMwcb0 a nevedröl egy régi vicc jut az eszembe.Hova valosi vagy?Degecröl?DEGECI vagy?:-) hahahaha bocs:-)

DEGEC 2008.09.22. 21:44:03

nekem is erről jutott eszembe ez a nick..:-P

autosave 2008.09.22. 22:40:53

én arra lennék kíváncsi, mikorra lesz a két M0 között M0 és nem 1x1 sáv az M5-re és M5-ről.

Mert erről a dologról nagyon hallgatnak... a dugók pedig jönnek.

igazi hős 2008.09.22. 23:27:08

Jövő héten megyek Kispestről Vácra, persze a nulláson. Kíváncsi leszek az iGo szerint hogyan szállok fel Ferihegynél :-)
Meg persze arra, hogy a +25-30 km időben kevesebb lesz-e.

DEGEC 2008.09.22. 23:49:41

hát ha neked navi kell kispestről vácra menni.....4.

Pistike911 2008.09.22. 23:54:40

Maszarér akartál Miskolcra menni??? Be volt állva az egész város! Ennyi autót, meg ilyen dugókat Miskolcon még életemben nem láttam.

beste 2008.09.23. 05:48:45

Szóval tele a tököm a nullással. Tegnap jövök haza, 85-90-nel a külsőben (Jó-jó, tudom, hogy nyolcvan a megengedett, de itt most fontos az, hogy én is egy picit gyorsabban mentem). FLM 262 frsz. nyerges a számára lehető legtiltottabb helyen kivág mögülem, és előz! Lehet utálni, de önjelölt zsaruként megmutattam neki a táblicskuját, meg hogy menjen az anyjába, és ott okozzon balesetet...

beste 2008.09.23. 05:50:40

autosave 2008.09.22. 22:40:53

állítólag 2010-re. Namármost azért állítólag, mert a Duna-hidakat is újra kell méretezni, aminek még a felméréséhez sem fogtak hozzá...

beste 2008.09.23. 05:52:12

autosave 2008.09.22. 22:40:53

állítólag 2010-re. Namármost azért állítólag, mert a Duna-hidakat is újra kell méretezni, aminek még a felméréséhez sem fogtak hozzá...

ennyit a hajnali szövegértelmezésről. Szóval a déli nullás szakasz még több sávossá bővítése tervezett 2010-re...

EMMI 2008.09.23. 09:49:12

Nekem is volt szerencsém az új szakaszhoz szombaton, de ha jól emlékszem akkor csak autóút táblák voltak kitéve és nem 80-asok, mint a régi szakaszon.

T3raYon 2008.09.23. 16:53:02

No látom ám, valaki figyelmesebb volt és holmi narancssárga tranzitút táblákat fedezett fel az M1-en? Hát vissza fogok menni megnézni. Én biztos nem láttam - ez persze nem jelent semmit...

Amire én gondoltam, hogy az M1/M0 csomópontnál lévő út fölötti óriás táblákon kellett volna legalább matricával (hamár túl drága az új tábla) feltüntetni az M0-ás új szakaszát és felhívni a lehetőségre a figyelmet. Nem?
Azért amennyibe került az az autópálya (elnézést: autóút), ennyinek bele kellett volna férni a költségvetésbe... ...abba már bele sem akarok gondolni, hogy a táblák megvannak, csak már rég színesfém hulladékként el is vannak adva...

sanya18 2008.09.24. 17:32:41

"tényleg ez volt a legjobb megoldás a beton?"
igen. többszörakkora terhelést bír ki. M0-nak meg szép nagy lesz. Bár a tetejét jobban is bemarhatták volna keresztbe mint ahogy pár helyen az M3 aszfaltja van. (ha rámész kicsit sípol a kerék, elég feltűnő szal asszem lehet tudni mire gondolok)

"állítólag 2010-re. Namármost azért állítólag, mert a Duna-hidakat is újra kell méretezni, aminek még a felméréséhez sem fogtak hozzá..."
hülyeség. duna hidakat nem kell ujraméretezni. a terve is megvan a 2. pálya hidjának is (mondjuk kb pont ugyanaz mint a mostanié.. :)). 2010-re a teljes nyugati-szektor 2x3 sávosra bővítése várható mer ugye most csak a fele van meg amin megy a 2x2 sáv. az M5-nél pedig meg fog maradni ez a mostani csomópont. Ugyanis meg fog épülni az átkötés a mostani, M3 felől érkező M0 vég és a nyugati szektor között igy nem kell majd rámenni az M5-re ha tovább akarsz menni. És valszeg ennél a csp-nál lesz gyűjtő-elosztó pálya mint az M2-M3 nál.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása