Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Angyalok munkálkodtak

2008.09.25. 07:17 :: Kisikasa

Ismerős a szituáció. Vétkes fél értetlen tekintete, sőt felháborodása követi a majdnem csattanást. A többiekben az ütő megáll, hogy lehet valaki ilyen felelőtlen? Vagy ha ennyire nincs tudatában, hogy rajta kívül mások is közlekednek még és szeretnének életben maradni, akkor talán vissza kéne adni a jogosítványt, ami elvileg arra jogosít fel, hogy a forgalomban biztonságosan és felelősségteljesen részt vehessen. Szegény Reklám Pisti az angyalok létezésével nyugtázta az esetet.

Régóta kacérkodom az ideírással, hát most akkor nesztek. Ahogy ismerem magam, lesz még több beírás is.

Alapvetően miközben széjjel röhögöm a pofazacskóm szélét néhány beíró hihetetlen szókezelésén, azért mélyen legbelül ott van bennem a szomorúság is, hogy uramatyámkrisztus, csoda, hogy élek még. Na ez túl szépre sikerült, vágjunk bele. Történet színhelye: szentendrei út, városból kivezető oldal, a Mozaik Strasse felüljárótól a palacsintázóig (ahol a történet kicsúcsosodik majd) terjedő szakasz. Időpont: szeptember 11.....nomen est omen.

Eseménysor: adott az este 8 utáni hazafelé ténfergő embertömeg. Mármint az autós-tömeg, köztük én is. Miután nem siettem, és mert hazánkban ha sietsz, akkor át kell térni a londoni vezetésre (szélső sáv, nem belső, mert az ott státusz hely, jogosítványba bejegyzett foglalási számmal), így volt lehetőségem belekóstolni a beslő sáv izgalmába, avagy az önzetlen ámde nyugodt vesedonorok kis milliőjébe. Ott jöttem. Aki már járt az említett környéken tudja, hogy amint lejössz a felüljáróról, néhány száz méterre van egy lámpa, ami megfelelő ütemben "elérve" épp piros lesz. Ezért nem siet senki a sok felfedezetlen fittipaldi-palántán kívül, mert mindenki tudja: felesleges, csak a fékeid füstölöd és szép mintákat rajzolsz a gumiddal az örökkévalóság részére az aszfaltra. Ezért egyszerrre érkeztünk oda, én a belső sávban álltam meg, első helyen. Épp telefonáltam kihangosítóval (mert a headset már Captain Kirk-nek sem állt jól, és egy gyermekkori nád-dobálós baleset óta a fülkagylóm némileg növenyinorbisodott, így az kilőve), mikor zöldre váltott a lámpa, és testületileg, mintegy közösségi jelleggel elindultunk a következő lámpa felé.

Gépjárművemről elég annyi hogy épp 200 LE alatt van, és ki is szoktam használni autópályán, de ez nem AZ az alkalom volt, igy kellemesen gurultunk, mert tudtuk, hogy ha igy teszünk, addigra érünk oda, mire zöld lesz. Így is lett, a lámpa előtt 50-60 méterrel sárga-zöld, és ekkor mindenki jobb lábának segítségével gyorsulni kezdett.


Ekkor jött a meglepetés: amint a palacsintázó-kereszteződéshez értünk, szemből, vagyis a város felé tartó oldalról egy francia kisautóban ülő nagyszülő (vagy csak kései gyermekvállalás okán későn szülővé vált) pár egyenesen bekanyarodott közénk (!!!), a 4, ismétlem NÉGY sávos útra. Én a telefonba csak azt kiabáltam, hogy mi a ... mia......MI  A....miközben a jelenet olyan képet festett kivülről, mint egy átlag belga F1 nagydíj eső esetén az első kanyarban a rajt után, csak itt szárazon. ABS ide vagy oda, körülbelül úgy 5-6 Kg gumi füstölt el úgy 15-20 autóból, miközben a kisautó (elől apu-anyu, hátul gyerekek) meg csak jött.....

Nyilván ekkor feltűnt a sofőrnek, hogy előzetes elképzeléseivel szemben nem csak a KRESZ és a józanész van, hanem úgy kb 143 személygépkocsi, 2 busz és 3 robogó.... Ezért elkezdett veszettül kanyarodni, minek következtében egyszer csak bent volt köztünk a 4 sáv közül jobbról a másodikban úgy, hogy sem előtte, sem mögötte nem tört össze senkit. "Csak" egy taxist tett fel a járdára, aki valami elképesztő reflexxel tudta úgy megoldani a kikerülést, hogy sem a buszmegállóban várakozó embereket, sem pedig magának a buszmegállónak az infrastruktúráját ne vegye fel utasként...

És egyszer csak csend.....

Ment mindenki 20 Km/h-val, köztünk ott a franciakisautó, fénymerev anyuval és gyerekekkel... Láttam anyu arcán a kifejezést, hogy a tegnapi pöri volt az utolsó amit főzött, a gyermekekén hátul pedig, hogy még nem is voltak 100 Folk Celsius koncerten, és mégis vége.....

Lelassítottam, kijöttem a szélére, odamentem ember mellé, csak, hogy megnézzem az arcát.....és mit láttam? ..... Felháborodást. Felháborodást, hogy egyrészt én mi a xxxx-t akarok, és felháborodást, hogy a szentendrei 4 sávja késő délután/kora este a maga néhány ezer autójával mit akar ott, OTT, ahol ő menni akar.....
 
Nem tudok ehhez többet mit hozzáfűzni, csak azt, hogy angyalok talán mégis vannak. Hogy a franciakisautós angyalai, vagy a mieink, azt nem tudom, de vannak. Ja, és semmi bajom a franciakisautókkal.

114 komment

Címkék: budapest közlekedés autó hülye béna veszélyes kresz női sofőr

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Orcsány_Virenc 2008.09.25. 08:26:07

Egyetértek Vasárnapi Kalapos Úrvezető-vel, már az elején én is belefáradtam az erőltetett szóvirágokba, de a történet végére kíváncsi voltam, ezér siklottam át az "Épp telefonáltam kihangosítóval" mondat fölött.

lackó 2008.09.25. 08:26:34

Egyébiránt pedig tudtommal "és"-sel nem kezdünk mondatot.

Esetleg a vasárnapi kalapos úrvezetők megsértődnek, ha rájönnek, hogy tulajdonképp eddig ők is szembe mentek a forgalommal, ezért valamibe csak bele kellene kötni?

Lévén, hogy ez internetes naplóbejegyzés, nem a stílust, hanem a tartalmat kellene nézni. Ami pedig sajnos mulatságosan valós.

Egy kérdés: a nagy fekete audikon van gyári indexkapcsoló?

Orcsány_Virenc 2008.09.25. 08:28:09

turulpina elgurult a gyógyszered?

turulpina 2008.09.25. 08:29:11

"Egy kérdés: a nagy fekete audikon van gyári indexkapcsoló?"

Természetesen van, de csak 150 km/h fölött aktiválódik, ha érzékeli a sávtartó automatika, hogy belső sávban halad az autó.

tocibacsi 2008.09.25. 08:30:11

Vasárnapi Kalapos Úrvezető 2008.09.25. 08:18:30
A stíluson azért még bőven volna mit csiszolni...

-> köszi az észrevételt az író nevében is... Itt biztosan mindenki egy nagy gyökér, és ezírt írták többen, milyen jót röhögtek a post stílusán... Talán mégis Veled van a baj... Tudod gép előtt ülve a többségnek pont ez kell így reggel... ezért hallgatunk pl Bumerángot is...

Az én kedvencem egyébként a felháborodott, jobbkezet megadni nem akaró talpó... Tolom ki elé a kocsi orrát, én erősen sasolom a jobbról érkezőt, ő meg tolja rám a dudát, hadonászik és mozog a szája, amolyan k*r*a*n*d*t-szerűen. És a csúcs: felemeled jobb kezedet széttárt ujjakkal, megütögeted a ballal az alkarodat (nem, nem beintesz) és persze nem is érti, miről van szó...

lackó 2008.09.25. 08:31:25

Látom, olyanok is vannak, akik nagyon fáradékonyak, hamar belefáradnak az olvasásba, ezért szövegértésből igen gyengék. Ha az ember sokat gyakorol, akkor akár 10 másodpercébe is beletelhet elolvasni azt a bizonyos első bekezdést :)

Miért van az, hogy egyes blogokon mindeki magasról tesz a bejegyzés stílusára, fogalmazására és a lényegre figyel, ellenben sokszor más helyeken meg a lényeg fölött siklanak el a kötekedés okán?

turulpina 2008.09.25. 08:32:38

"én erősen sasolom a jobbról érkezőt, ő meg tolja rám a dudát, hadonászik és mozog a szája"

Hát ha jobbról érkezik, akkor neki van elsőbbsége ("jobbkeze")... Vagy nem?

tocibacsi 2008.09.25. 08:32:58

Orcsány_Virenc 2008.09.25. 08:28:09
turulpina elgurult a gyógyszered? - turulpina stílusa valóban hagy némi kívánni valót, de ettőlmég teljesen igaza van...

lackó 2008.09.25. 08:26:34
Egyébiránt pedig tudtommal "és"-sel nem kezdünk mondatot. Lévén, hogy ez internetes naplóbejegyzés, nem a stílust, hanem a tartalmat kellene nézni. Ami pedig sajnos mulatságosan valós.

KPZ 2008.09.25. 08:35:13

lackó: a felső kategóriás német autókra nem vonatkozik néhány KRESZ szabály: irányjelző használata, néhány tábla (előzni tilos, sebességkorlátozás) buszsáv és még pár hasonló..
Velcám in dt ríl vörld!

vadfrutti 2008.09.25. 08:38:26

Picsába a hejesírásal! :D (azaz 99!)

teabore 2008.09.25. 08:39:45

atlanta 2008.09.25. 08:35:13
" német autókra nem vonatkozik néhány KRESZ szabály" akkor soroljuk ide a tegnapi post eredményeként a rokihelyen történő parkolást is

l3v1 2008.09.25. 08:41:44

A poston jot rohogtem, a tortenesen is, mert hasonlokat en is lattam mar de akkor az emlitett francia-olasz-nemet-osztrak tipusu roman kollegak voltak az elkovetok. Amihez viszont szolnek:
"Ezért nem siet senki a sok felfedezetlen fittipaldi-palántán kívül, mert mindenki tudja: felesleges" Ehhez annyit fuznek, hogy tobbszor tortent mar velem, hogy szamomra ismeretlen varosban (sokat utazok, na es) utat/utvonalat keresve neha benazasnak tunhetett egy-egy "erthetetlen" helyeken tortent lassitas, "ok nelkuli" savvaltasok. MO es RO volt az a ket hely, ahol emiatt qrva-anyazasokat kaptam. Mert gondolom itt (es ott) mindenki vagy helybeli, vagy gps hegyekkel van felszerelve, venasan folyatva az infot az utcakrol. Ehh.

Rong 2008.09.25. 08:45:24

vadfrutti: rövid i az... :D

sfdrake 2008.09.25. 08:48:38

lackó

rendelhető extra, de sajnos sok fehér/piros/ezüst Suzuki Swiften, opel Corsán/Astrán és szakadtabb autokon se mindig müködik, 40-50 körüli jolszituált nők se szeretik hazsnálni sokszor, nem csak a kopasz tetkos üzletemberek felejtik el, és előszeretettel felejtik el használni a a friss jogsis 17 éves aputol kölcsönkért tuning 1-1,4 es autoval szaladgáló profi versenyzők is

Parasite 2008.09.25. 08:56:18

annyira nem is volt vicces, de nem volt rossz. kicsit erőltetett, de jobb, mint a sokévi sasjózsi-gálvölgyishow átlag.

Bobby Baccala 2008.09.25. 09:01:12

hát sírtam a röhögéstől :)))

a sztori meg durva.

Bobby Baccala 2008.09.25. 09:05:28

mennyi nyelvész van itt vazz...

Dr Kangörény 2008.09.25. 09:05:35

Nekem volt hasonló kalandom, csak én nem úsztam meg. Én megálltam, de a sávomba tévedt nő kigúvadt szemmel bámult rám és nekem is jött. Első nekifutásra meg akartam ölni, aztán csak röhögni tudtam rajta.

richelieu 2008.09.25. 09:05:47

Sziasztok!
Elnézést a helyesírási hibákért, vagy az erőltetett stílusért. Én sajnos sem író, sem irodalmár nem vagyok, csak gyorsan a gép előtt ülve 4-5 perc alatt begépeltem a dolgot az emlékemből. Nem sejtettem, hogy ki is kerül.. :-) Elnézést a szellemi fájdalomért.

Mindenkinek szép napot!

Reklám Pisti

sfdrake 2008.09.25. 09:10:20

ha már szembe forgalom:
kepfeltoltes.hu/080925/Tuti_vezet__www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Kecskemét kiskörút és Petőfi S utca, körforgalomból kijött szembe a forgalommal

Rong 2008.09.25. 09:13:08

Örömmel olvastam a post-ot, mert az jutott eszembe, hogy "Nnnnna. Ilyen se történt még velem".
Az viszont tény, hogy ha elba...unk valamit, a legtöbb ember még magának sem ismeri be, hogy hibázott, inkább "mindenki más a hülye én mindent jól csinálok". Na jó... vannak ilyen urban legend-ek, hogy "és akkor a fekete A4-ből kiszállt a nagydarab kopasz, és már készültem a halálra amikor is nem betörte az ablakot, hanem bekopogott és azt monda: bocs, ezt elsz*rtam".

bocage 2008.09.25. 09:13:45

Nekem erről az jutott eszembe, hogy vezetőként nem elég csak betartani a szabályokat, sajnos mások hülyeségeire is fel kell készülni! A közlekedéshez ez is hozzátartozik.
Aki nem vezet gyakran könnyebben követ el hibákat, de attól,hogy beszólnak neki csak még frusztráltabb lesz és további hülyeségeket csinál majd!

XiX 2008.09.25. 09:17:12

"Alapvetően miközben széjjel röhögöm a pofazacskóm szélét néhány beíró hihetetlen szókezelésén,"
.....

Ettől belassultam, mint Hamilton a pontversenybe.

Neménvótam 2008.09.25. 09:29:14

Jól értem, hogy valaki bement a forgalommal szembe?

Narrátor (törölt) 2008.09.25. 09:31:52

Az ilyet az autóból kiszedni, két hatalmas atyai pofont adni neki, majd elmagyarázni a párhuzamos közlekedés szabályait.

FF 2008.09.25. 09:32:52

Én is találkoztam ma reggel egy felsőkategóriás német autóval. Éppen a munkahelyem előtt mentem át az úton, hanyagolva a bal-jobb-bal rutint, mert hát egyiráynú az utca, így csak jobbra sasoltam. Aztán feltűnt a menetzaj balról. Még időben vetődtem, mert felsőkategóriás német autónak természetesen nem kell lassítania, ha gyalogost észlel az útjában.

"azta" 2008.09.25. 09:35:49

"Vasárnapi Kalapos Úrvezető 2008.09.25. 08:18:30 "

nektek valami olyan oldal kell, ahol ezt egyszerűbben is megfogalmazzák?
pl.: "kib..szott jókat röhögök a sok kommentelő tapló beírásain, egyszersmind (ja! ez már sok), ugyanakkor meg is ijeszt, hogy ilyen agyatlan f..szfejek közlekednek az úton. örülök, hogy még élek!"
talán így érthető a számodra.

on
eszem megáll az ilyen agyatlan sofőröktől! már eleve a szitu(áció /Kalaposnak/) iszonyat. de a reakció!!! talán kisebbeket, de mindnyájan hibázunk (tegye fel a kezét aki nem (Kalaposnak persze nem kell)), de Én legalábbis rögtön próbálok valahogy jelezni, hogy "bocs! hülye voltam"! ettől mindnki rögtön megnyugszik. mi ebben a nehézség?

PitBuli 2008.09.25. 09:41:16

Az a baj veletek, hogy mindig csak a saját szemszögetekből vizsgáljátok a helyzetet! Szerintem az ő helyzetében jogosan volt felháborodva, hisz az a sok barom mind az ő sávjában jött szabálytalanul szemben!
:)

Lófő (törölt) 2008.09.25. 09:42:01

Ezek az Osanyba voltak.Biztos a pasasnak felforrt az agyvize a bevásárlástól,más magyarázat nincs.

viharboszorka 2008.09.25. 09:51:18

Tombolda · tombolda.fw.hu 2008.09.25. 08:10:50
Segítek: azok bukaresti születésű "franciák" voltak. Azok közlekednek így. Meg az "olaszok", próbarendszámos "németek", "belgák", ritkán "angolok", "hollandok". Akik képesek szembemenni a forgalommal. Volt amikor autopályán belső sávban álltak meg "olaszok", hogy merre kell menni. Kb ennek voltál elszenvedő (szerencsére nem károsult) alanya.


Ugye itt az olasz rendszámú nem olasz születésű, ámde keleti határaink felől érkező szomszédainkra gondolsz? ;)

Taz member of JFK Borad™ 2008.09.25. 09:54:09

reggelt mindenkinek

ez a post valami fenomenalis! zsenialis megfogalmazas, emesztheto, konnyen olvashato, jo fogalmazas. remek. egyszeruen ennyi.

a tobbi idiotanak meg csak gratulalni tudok, jeee, egy osszetett szo, na ezt mar nem olvasom el. akkor hogyan gondoltad azt, hogy hozzaszolsz?

Taz member of JFK Borad™ 2008.09.25. 09:57:10

PitBuli
mindenki hulye, csak en vagyok a helikopter? :D

richelieu 2008.09.25. 09:57:16

Hello ismét!
Nem tudom mi ez a név-kalvalkád, elvileg Richelieu néven szoktam létezni, nem tudom hogy tettem szert a Reklám Pistire, az a blogomban van.... Mindegy is.
Rendszámot nem bírtam megjegyezni, a megnövekedett pulzusszámom végett kikapcsolt a fotómemóriám.
Az "osan" megoldás sanszos, de szerintem oda tartottak, és nem onnan jöttek. El tudjátok képzelni mit okoz egy ilyen ember egy bevásárlókocsival? Armageddon.

Lófő (törölt) 2008.09.25. 10:05:21

Érthető a dolog, a nagybevásárlás helyett a pali a könnyebik utat választotta

Taz member of JFK Borad™ 2008.09.25. 10:11:53

richelieu
vagy inkabb carmageddon :D

theutat villám 2008.09.25. 10:25:42

"Alapvetően miközben széjjel röhögöm a pofazacskóm szélét néhány beíró hihetetlen szókezelésén, azért mélyen legbelül ott van bennem a szomorúság is, hogy uramatyámkrisztus, csoda, hogy élek még."

Aki szerint ez a mondat frappáns és értelmezhető, azzal van alapvetően gond. Az első tagmondatban tökön rúgja magát a posztíró.

Ettől függetlenül a sztori bizarr.

richelieu 2008.09.25. 10:29:17

theutat-nak igaza van. Ezt a mondatomat én sem értem, de már késő bánat... :-)

szemenagy 2008.09.25. 10:34:56

'reggelt mindenkinek (valószívüleg ezért is jár stilisztikai basztatás:))

Nem rossz a poszt, nem mindennapi a story, végre nem egy puskaporszáraz zebránugatós téma.
Szerintem Matrix lehetett a delikvens, a Szentendrei/11-es az ő vadászterülete (még jó, hogy megelőztem érkezésben :D)

vadfrutti 2008.09.25. 10:36:03

Rong: thnx és 17. ;D Vagy mégsem? Esetleg 93?

vadfrutti 2008.09.25. 10:37:16

Egyébként a sallang nélkül a poszt ok, érdekes is. A vasárnapi vezetőkkel nem lehet mit kezdeni, legfeljebb csak jól megfánkolni őket. Nem akarnak az istennek se tanulni.

vadfrutti 2008.09.25. 10:38:29

Szemenagy: valószíVűleg? Na, ezért jár, a 'reggeltért nem... merthát kinek mikor kel a nap.

szemenagy 2008.09.25. 10:40:24

vadfrutti 2008.09.25. 10:38:29

Látod, így kell szép új szavakat bemagyarítani :)) Már a "slendrián"-ért is kaptam hideget-meleget :-D

Rong 2008.09.25. 10:44:09

richelieu 2008.09.25. 10:29:17
"theutat-nak igaza van. Ezt a mondatomat én sem értem, de már késő bánat... :-)"

Franc tudja.. én azt értettem ki belőle amit írni akartál. Hogy azta-t idézzem:

"azta" 2008.09.25. 09:35:49
"Vasárnapi Kalapos Úrvezető 2008.09.25. 08:18:30 "

"kib..szott jókat röhögök a sok kommentelő tapló beírásain, egyszersmind (ja! ez már sok), ugyanakkor meg is ijeszt, hogy ilyen agyatlan f..szfejek közlekednek az úton. örülök, hogy még élek!"
Ezt akartad nem? Vagy 93? :D Vagy 19? Vagy egyesek 19?

A posthoz meg még annyit, hogy 2.

richelieu 2008.09.25. 10:46:16

Lenne egy kérdésem:
illendő ide berakni saját blog címet? Vagy ez nem az a hely, ahol célszerű az önreklámozás?

szemenagy 2008.09.25. 10:47:56

richelieu 2008.09.25. 10:46:16

Autótesztelő szokott itt nyomulni rendesen...

Rong 2008.09.25. 10:50:38

vadfrutti 2008.09.25. 10:36:03
"Rong: thnx és 17. ;D Vagy mégsem? Esetleg 93? "

Biztos nem 17 mert én szoktam hibázni is meg kommentelni (és Te?:)). Csak ha hülyeséget csinálok én elismerem és elgondolkodok rajta, hogy azt legközelebb ne csináljam, meg mit kellett volna hogyan.

93? Te tudod... szerintem az se :)

vadfrutti 2008.09.25. 10:53:39

És mit jelent a slendrián?! Én leni kici kínai, aki nem beszélni rendeszen madzsart...

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2008.09.25. 10:53:57

Akkor egy kicsit a postban írtakra: azt sejtem, hogy az egyenesnek zöldet adó lámpát nézte el, és azt gondolta, hogy az neki, fordulónak is igaz. Ezért is lehetett felháborodva, mert azt hitte, szabályosan jött.
Ez persze nem mentesíti attól, hogy elnézett valamit nagyon. Sajnos a figyelmetlen úrvezető (vagy hölgyvezető) a második legveszélyesebb az utakon...

vadfrutti 2008.09.25. 10:56:43

Rong: az tény, hogy nehezen ismerem el, ha valami nem úgy van, ahogy én mondom/gondolom, de azért el szoktam ismerni. Mondjuk addig nekem van igazam, míg be nem tudod bizonyítani 1000%-osan, hogy mégsem. A 'csak', és a 'mert így van és kész' indokokat nem ismerem... És azt is bevallom, amikor 93.!

Ugye milyen jó fej vagyok? :DDDDDDDDDDDD

szemenagy 2008.09.25. 10:57:42

vadfrutti 2008.09.25. 10:53:39

kici kínai? Na, ezen a sárgán még átmegyek :))

vadfrutti 2008.09.25. 10:59:09

slandrián! (akármi is az...)

Magyarázatot ill. fordítást kérek!

m.o.p. 2008.09.25. 10:59:14

Nekem nem volt gondom az értelmezéssel.
A "szóvirágok" dzsungelében bolyongva, maradt erőm a nevetésre.
Lehetek sikeres? Nem. Ok. .

vadfrutti 2008.09.25. 11:00:18

bocs: slendrián... még tanulom a szót.

vadfrutti 2008.09.25. 11:01:36

gool: aki itt kommentel, sikeres nem lehet.... :DDDDDDD

Kisikasa · http://autozz.blog.hu 2008.09.25. 11:09:29

Richelieu: Azért lettél Reklám Pisti, mert a leveledben ez a név szerepelt feladóként. De ha legközelebb megint írsz majd, már tudni fogjuk;) Az önreklámozásról annyit, hogy amíg a nevetek mellett szerepel csak az nem vészes, csak az zavaró mikor már mindegy egyes kommentbe belefűzi valaki a toborzó mondatokat...

richelieu 2008.09.25. 11:10:40

Na hát akkor legyen:
www.rek-lama.blog.hu
Aki akarja utálni, annak azért, aki meg csak olvasgatni szeret, annak meg azért..
:-)
Mindenestre köszönöm a kommenteket, meg a posztot, jópofa dolog, és összeségében kultúrált ez a közeg. Tetszik, majd még írok ide.

Szép napot!

Zordon Blue 2008.09.25. 11:15:53

Kicsit túl van ragozva, de a képért jár a piros pont.

Matrix_ 2008.09.25. 11:16:09

szemenagy 2008.09.25. 10:34:56

Nem szokok francia autókkal megfordulni mindenféle szentendrei utakon. És nyugdíjas se vagyok. :D

vadfrutti 2008.09.25. 10:59:09

slendrián=trehány
trehány=slendrián.
Így OK?:)

Rong 2008.09.25. 11:16:47

vadfrutti 2008.09.25. 10:56:43

Jó fej vagy. Kedvellek. Így jó? :)

vadfrutti 2008.09.25. 11:01:36
"gool: aki itt kommentel, sikeres nem lehet.... :DDDDDDD "

100.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.09.25. 11:17:31

utálom az ilyen figyelmetlen tirpákokat.
tegnap egy teherautó majdnem ledarálta a kocsim elejét. T elágazás én szárból jövök, ő nekem jobbról. ő nagyívben balra akar fordulni ahonnan én jöttem, én meg kisívben jobbra ahhonnan ő jött. nekem balról senki, tehát mehettünk mindketten egyszerre. de faszparaszt úgy döntött, hogy levágja a kereszteződést, így akadályozva az én kikanyarodásomat, sőt egy extra kormánymozdulattal a padka felé kellett rántanom az elejét, különben elvitt volna

vadfrutti 2008.09.25. 11:35:44

szemenagy: köszi! Ma is tanultam vmit!

Rong: tényleg 100., de gool nem bizti, hogy értette volna. Don't you think?

vadfrutti 2008.09.25. 11:36:56

Hűűűű, Matrix bocsi! Nem láttam, hogy te válaszoltál! 1000pandabocs! :DDDDDDD

vadfrutti 2008.09.25. 11:38:27

Rong: én is téged. :D És ez ÍGY jó.

Rong 2008.09.25. 11:49:23

vadfrutti: akkor most jöhet a hippis mindenki szeret mindenkit és összeborulunk?

Ja ja jaa bocs:
100. "Autozz.blog.hu-n posztolsz? Sikeres nem lehetsz! :D "

Gróf Von Kertesházy 2008.09.25. 12:07:08

viharboszorka 2008.09.25. 09:51:18
Tombolda · tombolda.fw.hu 2008.09.25. 08:10:50
Segítek: azok bukaresti születésű "franciák" voltak. Azok közlekednek így. Meg az "olaszok", próbarendszámos "németek", "belgák", ritkán "angolok", "hollandok". Akik képesek szembemenni a forgalommal. Volt amikor autopályán belső sávban álltak meg "olaszok", hogy merre kell menni. Kb ennek voltál elszenvedő (szerencsére nem károsult) alanya.


Ugye itt az olasz rendszámú nem olasz születésű, ámde keleti határaink felől érkező szomszédainkra gondolsz? ;)

Kedves mindenki, nem akarok népnevelni vagy ilyesmi, de kicsit már fárasztó ez a rengeteg utalás a Románokra. Ez egy rasszista blog vagy közlekedési? Csak azért kérdezem mert mellesleg Román vagyok. Magyar rendszámmal koreai autóval és normális közlekedési morállal! Ha német felső/közép kategóriás autót hajtanék se lennék idióta agresszív vadparaszt. Tehát csak annyit szeretnék kérni hogy ne éltalánosítsunk. Magyarok között is van rengeteg hullafáradtan vezető 200 nál elalvó Passat/320/Mondeo stb.-s paraszt akik ugyanúgy közveszélyesek mint az Mo-n áthaladó vendégmunkások. Szal akkor ez inkább ősi paraszt szokás mint Román.

nagyjából ennyi Multumesc!

Deuce Bigalow 2008.09.25. 12:12:23

Re: Vasárnapi Kalapos Úrvezető 2008.09.25.

a neved mindent elmond, ezért most nem bántalak, lehet neked elég bajod így is, saját magadtól...

Rong 2008.09.25. 12:22:48

Kedves Gróf Von Kertesházy!

Akinek nem inge ne vegye magára. Bizony tele van kis országunk tapló autósokkal. Bizony tele van Románia tapló autósokkal. Bizony tele van ez a .... bolygó tapló autósokkal. Bizony egy ország közlekedési szokásait az ilyeneken mérik le, így a köztudatba az kerül, hogy a Magyar autósok taplók, baleset veszélyesek mennek össze-vissza mint a majmok. Pedig nem mindegyik. Ez így van nálatok is. Nálatok is sok a barom. Pedig nem mindegyik. A Ti országotok közlekedését is azok alapján ítélik meg ahogy a miénket is.

29.

Nyitott szem (törölt) 2008.09.25. 12:50:16

deuce_bigalow

Csak a Te kedvedért és a brilliáns humorérzékedet jutalmazva a nicket szerettem volna megváltoztatni:

Sárga Wartburgos, Vasárnapi Kalapos Úrvezető, akinek a hátsó ablakában bólógatós kutya fekszik, a kötött kis sapkaszerű hengerrel letakart WC papír guriga mellet; és aki az M7-esen 85-el megy Siófokig, függőleges háttámlával, fehéredő ujjakkal szorítva a műbőr kormányvédőt...

De sajna, nem fért ki...
Viszont ha találkozunk, majd mesélek két Mórickás viccet...

vadfrutti 2008.09.25. 13:15:13

Rong: az igen jó lesz! Persze csak virtuálisan borulunk. És majd jót sírunk vállveregetés közben... :D

Kedves Gróf!

Költözz lécci Csongrád megyébe, nézd és éld át a kedves honfitársaid vonulását! Komolyan mondom a fecskék hozzájuk képest kutyakukik. Arról a szemétáradatról nem is beszélve, amit maguk után hagynak. Elég, ha csak Makó után nem a 43-ason mész Nagylakig, hanem lekanyarodsz a mellékútnak hitt, ámde gyorsabb kis utacskára. Egy fia műanyagpalackot se találsz. Ja, és persze emberi ürüléket meg egyebeket se. Nem vagyok én rasszista, de először nézz már szét otthon! És talán legelőször menj el Aradra egy kicsit figyelni a közlekedési morált. Mindenki megy eszetlenül a vadiúj mercikben meg a többi német q*va drága csodakocsikban!!! Hűűűű, de európaiak vagytok! Az EU-csatlakozás kulturáltságot még nem jelent!

És természetesen elismerem, hogy a magyarok közt is van bunkó, paraszt. De mivel rajtatok, ha nem vagytok itt is állampolgárok, a kutya nem tudja behajtani/behajtatni a büntiket, ezért magas ívben le is sz@rjátok a KRESZT.

vadfrutti 2008.09.25. 13:17:47

Nem mondom, hogy a török vendégmunkások jobbak lennének, szó se róla, de bakker! Ami tény, az tény!

Term.-en kivételek vannak, és ahogy Rong is mondta, akinek nem inge...

Taz member of JFK Borad™ 2008.09.25. 13:40:29

hmm, elég érdekes vita kezd kialakulni, habár az alapkérést nem tudom értelmezni. volt szerencsém mindenféle-fajta nációhoz, mindenhol vannak sötétbunkók, de ezért miért kell rögtön verni a tamtam-ot?

köszönöm a szót

vadfrutti 2008.09.25. 13:42:17

Taz: én nem szeretnék vitát szítani, csak amikor valaki zsigerből a rasszizmussal jön, akkor kapásból felmegy a pumpám. De ennyi. Nem verem a tamtamot sem. VÉLEMÉNY volt, semmi egyéb.

Taz member of JFK Borad™ 2008.09.25. 13:46:44

vadfrutti

nyugi, no offense, én írtam rosszul, sorry. nem vita, párbeszéd.

Matrix_ 2008.09.25. 13:47:30

mit kell itt egymást fikázni. mindenki büdöset sz@rik azt kész!

Fikázzuk a zöregurat a pözsó/rönó/cityroen-ben.
Azt sajnálom, hogy valami jó kis kameraállásból nincs rögzítve az ilyen eset. megnézném replay egy párszor :)

De ha jól értem az öreg visszafordult szentendre felé? csak úgy bele a forgalomba? biztos ivott egy redbull-t előtte és bátornak hitte magát, vagy akkor kezdett el hatni a viagra és sietni kellett haza...
hihetlen, hogy mik vannak :)

Taz member of JFK Borad™ 2008.09.25. 13:48:00

vadfrutti

még egy, ami az előzőből kimaradt: mégha címeztem volna valakinek, akkor sem te vagy az ;)

Matrix_ 2008.09.25. 13:50:22

vadfrutti 2008.09.25. 13:42:17

"...akkor kapásból felmegy a pumpám."
Tán a WC mellé ültél reggel e? :D
(bocs)

Gróf Von Kertesházy 2008.09.25. 13:58:54

Vadfrutti,

A szeméttel egyetértek énsem értem miért nem lehet egy kibaszott zacskóba gyüjteni és mondjuk egy benzinkúton kidobni. Nem vitatom hogy sokunk igénytelen. DE! Ott ha a gyalogos lelép a zebrára megáll még a paraszt mercis/bmw stb-s is. Ha lefordul akkor az indexet MINDÍG kiteszi, és a városban ott az 50 az 50 nem 70-80 mint Mo-n. Lehet hogy az EU csatlakozás nem jelent rögtön európaiságot viszont ez nem csak a határon túlra hanem a kis hazádra is igaz amire méltán vagy büszke. A parasztság nem nemzetiség vagy vallási hovatartozás függvénye hanem személyes mentalitás és neveltetés kérdése. Azt nem tudom tudjátok-e hogy Romániában a mai napig Rendőr vizsgáztatja a tanuló vezetőt nem vizsgabiztos. A csodaautókról meg annyit hogy ugyanannyiért vesszük meg mint "A ti autótokat" csak minket nem húz le az állam többszázezer Ft os regadóval meg minden szarral hanem élhetőbben meg lehet oldani.

Rong 2008.09.25. 13:59:40

MatrixHasYou 2008.09.25. 13:50:22

Nahát... ezt max Pistike911-től vártam volna... :))))

vadfrutti 2008.09.25. 13:15:13
Akkor inkább egy virtuális "Make Loe Not War" :)))

Taz member of JFK Borad™ 2008.09.25. 14:06:13

yesss, mindjárt kezdődik a reg.adó - szlovák rendszám flamewar :D

már várom, előkészítettem a nachos-t és az üdítőt is

vadfrutti 2008.09.25. 14:16:24

Kedves Gróf úr!

Nem egészen értek egyet, de a békesség kedvéért legyen, ahogy te akarod. Nem számít.

A parasztság pedig foglalkozás.

Matrix: te viccelsz velem, mikor ilyeneket írnak?! :DDDDDDDD

Még jó, hogy elléptem innen egy kis időre lehiggadni. Kellett....

De most ismét kedves és bűbájos vagyok! ;D

TH 2008.09.25. 14:21:32

Én 2003-ban voltam Erdélyben, és nekem kifejezetten jók voltak a tapasztalataim a közlekedés terén. A legtöbb autós kifejezetten segítőkész volt, a teherautók jelezték, ha biztonságosan megelőzhettem őket, és visszavillogtak, ha megköszöntem. És bizony nem minden sofőr volt romániai magyar, hanem igen sok volt a román is...Szóval ezt az etnikai alapú fikázást nem értem, és indokoltnak sem tartom.
Egyébként én úgy értettem a francia kisautót, hogy gyártási helyére nézve francia, nem rendszámát tekintve. Esetleg richelieu elmondhatja, hogy mi az igazság...

Pistike911 2008.09.25. 14:24:54

Látom, nem én vagyok a Zegyetlen, akinek - pélibarnásan szólva - nem jött át a dolog. Szerintem is túl lett spirázva, személy szerint egy mosoly sem jött elő belőlem, pedig normális hangulatban vagyok. Itt is igaz, a kevesebb néha több frázis.

Ugyanakkor azon vitatkozni, hogy mi a humor legalább oly hasztalan, mint meghatározni, milyen a szép nő? (Oké, mondjuk nem csúnya, ezt a gondolatmenetet követve a humoron meg nevetni lehet....) Én speciel örülök, ha (akár velem ellentétben is) sikerült megnevettetnie embereket.

Másodszor. Olvastam hozzászólásokat, melyek szerint egy internetes blogon nem számít a stílus. Ezt ordas nagy baromságnak tartom (már elnézést, nem tudom ki írta...). Nem én találtam ki, de igaz: 'A stílus maga az ember.'
Ez az egyike azon dolgoknak, melyek megkülönböztetnek minket olyan lényektől, melyeket esetlegesen el is fogyasztunk......

A posztolónak üzenem - aki ezek szerint a druszám - hogy lásd meg az örömöt az ürömben: azontúl, hogy megúsztad sérülés nélkül a dolgot, ünnepelhetsz egy második születésnapot is. Több születésnap, több ivás! :)

Nekem négy van...... :D

Gróf Von Kertesházy 2008.09.25. 14:25:20

Kedves Vadfrutti!

Én sem mocskolódni illetve vitatkozni akartam csupán azt sérelmezem hogy a blogban folyamatosan minden postnál elhangzik a bizonyos "ősi Román szokás" formula amit nem értek hiszen nem hiszem hogy csak a Románok gyorshajtanak/elütnek/karamboloznak/parasztok stb. Hangsúlyozom ismerem a társadalmi mentalitást mindkét országban és nem tudnék egyik javára sem dönteni ha lakhelyet kellene választanom. Tehát ebben nincs semmi személyes vagy Magyar ellenes(mint látod elég jól bírom a nyelvet)sőt csak ez pont olyan mint ha zsidóznánk,cigányoznánk,niggereznénk vagy buziznánk.

ON:

Egyébként az öreg a tipikus havi egyszer veszem elő az autót hogy napfényt lásson típus szerintem!

Pistike911 2008.09.25. 14:26:15

Rong 2008.09.25. 13:59:40
"Nahát... ezt max Pistike911-től vártam volna... :))))"

Szexista vagyok, nem közönséges! :)

Na jó, néha az is...de tagadom! :D

Matrix_ 2008.09.25. 14:40:00

vadfrutti 2008.09.25. 14:16:24
"Matrix: te viccelsz velem, mikor ilyeneket írnak?! :DDDDDDDD"

gondoltam inkább ilyet írok, minthogy nemzetiségi kérdésekbe bonyolódjunk :))

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.09.25. 14:41:16

Gróf Von Kertesházy 2008.09.25. 14:25:20

Az utóbbi négynél oka is van... Te kis megélhetési antiszemitázó, te :D

Matrix_ 2008.09.25. 14:42:23

"Tehát ebben nincs semmi személyes vagy Magyar ellenes(mint látod elég jól bírom a nyelvet)sőt csak ez pont olyan mint ha zsidóznánk,cigányoznánk,niggereznénk vagy buziznánk."

Szoktunk azt is! :)))

Rong 2008.09.25. 14:48:51

Gróf:

Nálunk ez az ősi román szokás nagyjából egyszinten van félre nyeltem - "cigány útra ment" dologgal. Nem személyeskedés vagy rasszista megjegyzés. Ha másképp célozgatnak országodra az megint más tészta. Az már "személyeskedés". De ha zavar, akkor ne olvasd ezt a blog-ot. Én pl nem olvasok sem román sem szlovák blogokat ahol esetleg arra célozgatnak, hogy "úgy vezet mint egy köcsög magyar". Persze nem is érteném :)))
De szerintem hagyjuk ezt a témát, mert semmi köze a post-hoz.
Amúgy grat, hogy ilyen szinten használod általam szeretett nyelvünket. Ha nem mondod, hogy román vagy észre se vettem volna:)

Pistike911: boccccsi :)

Gróf Von Kertesházy 2008.09.25. 14:53:32

Najólvan megkönnyebbültem kiadtam magamból!:D

Szép napot mindenkinek:D

amargo · http://gszobi.blogspot.com 2008.09.25. 15:05:12

Ma reggel kanyarodtunk be a Műegyetem rakpartról a Bertalan Lajos utcára, miközben kereszteződésnél, ahol most nem mennek a jelző lámpák, valaki Bertalan Lajos utca felől nézránk bután, hogy mitkeresünk ott, balról kellett kikerülni ámészkodó barátunkat. Én nem tudom, hogy a fenébe keveredett oda, de valamit csúnyán benézet.

instant vízpor 2008.09.25. 15:20:20

Mikor vezetni tanultam, volt egy 30 körüli nő, aki megcsinálta azt, hogy egy egyirányú utca végén az oktató "Következő lehetőségnél balra!" utasítására kikanyarodott egy 2×2 sávos osztott pályás út jobb belső sávjába. Gondolom észre sem vette, hogy az elválasztó rész túloldalán van még két sáv...

TH 2008.09.25. 18:00:48

instant vízpor 2008.09.25. 15:20:20
Hát azért ilyen megesik néha másokkal is...

SLacc 2008.09.25. 18:10:27

Néhány hejjessírássy hubától eltekintve...
de jót röhögtem a sztori stílusán. Maga a hozzáállás viszont tipikus felénk is. Hibáztam, és "tevagyaköcsög".

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.09.25. 18:12:55

Instant!

Én friss jogsisként simán rákanyarodtam egyszer a Mogyoródi útra a szembesávba a Mexikói útról :D Csak néztem, hogy a sok barom mit villog és dudál az ÉN sávomban szemből :D Csoda, hogy megúsztam, de hát vidéken felnőve a dzsungelben, hehe :D

Pistike911 2008.09.25. 22:05:59

instant vízpor 2008.09.25. 15:20:20

Tornóczky Anita után szabadon: És ezt így hogy? :-O

Hogy is volt ez?

Aszi 2008.09.26. 01:35:59

Dagályos a stílus, nem beszélve az olyan képzavarokról, hogy "egyenesen kanyarodott".

richelieu 2008.09.26. 08:38:31

Nos, akkor közkívánatra kevésbé dagályosan:
- kora este;
- szentendrei út;
- sok autó, zöld lámpa;
- szemből piroson át autó 4 utassal bekanyarodik a szabályosan közlekedők közé;
- fékezés, riadalom, döbbenet;
- nincs sérülés, mindenki túlélte.

:-)
R.

Pcmg · http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=49359 2008.09.26. 11:49:27

1. Megfenyítette-e valaki a kisautóst?
2. Rendőr persze sehol

stb :D












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása