Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Kis parkolási affér

2008.09.29. 07:15 :: Kisikasa

Ákos posztja valószínűleg felkorbácsolja majd a női vezetők  indulatait és okot ad az erősebbik nemnek az élcelődésre, de a derün túl azért ismerjük el, mindenkinek lehet rossz napja.

Van egy kicsit rendhagyó, de vicces történetem, gondoltam leírom nektek.

A történetben szerepel egy utca, melyiknek egyik oldalán garázsok sorakoznak az útra merőlegesen, másik oldalán pedig autók parkolnak az úttal párhuzamosan. Az utca szélessége kb. 1,5 sáv, így a garázsokból akkor is ki lehet állni, ha a túloldalon parkolnak. Mert általában szoktak. Én a saját garázsom előtt parkolok alsó-közép méretű „hatalmas” autómmal (a garázs dugig van mással), előtte-mögötte épp senki. A garázsom mellett a szomszéd garázsa.

Reggel lemegyek a garázshoz, mert ma olyan napom volt, hogy biciklivel megyek. Elkezdem kihámozni a bicajt. Közben megérkezik az amúgy nagyon aranyos szomszédasszony, aki aznap valószínűleg bal lábbal kelt. Van ez így… Garázsajtaja kivágódik, hasonlatosan hatalmas méretű alsó-közép kocsiba beül, ferdén kitolat az én autóm felé, majd balra előre – jobbra hátra – balra előre –jobbrahátra és már menetirányba is áll. Kiszáll, hogy becsukja a garázsajtót, közben matatok a bringával és a ruhával a saját garázsom előtt. Hallom, hogy becsmérlő megjegyzéseket címez felém, miszerint ugyanmár álljak odébb a kocsimmal, mert nem igaz, hogy én mindig… Az értelmetlen vitákba nem szoktam belemenni. „Jó” szócskával nyugtázom a felém intézett request-et. Kicsit folytatta még, kocsiba beül, ajtó jól becsap, elhúz.

Másnap reggel megyek le, szomszédasszony nagyon kedvesen jön bocsánatot kérni (már kiállt a garázsból addigra aznap reggel) és mondja, hogy milyen kedves tőlem, hogy odébb álltam és tegnap rossz napja volt, sajnálja. Én is sajnálom, majd ezt megerősítendő mosolyogva válaszolom, hogy „nincs semmi baj, mindenkinek lehet rossz napja, de én ugyan az autóval TEGNAP REGGEL ÓTA MEG SEM MOZDULTAM”. Hopp, egy pillanatra láttam a bizonytalaságot az arcán. Lehet, hogy számára most vált világossá, hogy nem tud parkolni. Miután lefuttatott magában pár alternatívát, a problémát kezelendően a következő választ adta: „Ja, akkor biztos csak a bicikli zavart meg, amit tegnap tologattál a garázs előtt.”. Majd angolosan (gyorsan) távozott.

Bevallom van pár diplomám, de az összefüggést nem látom a biciklitologatás és a parkoló autók között. J De ha ezen múlik, többet nem tologatok biciklit a garázs előtt reggelente. Mosolyogva beültem az autóba, majd mikor hazajöttem, ügyeltem arra, hogy egy kicsit előrébb álljak. Mert én rendes állampolgár vagyok.
 

130 komment

Címkék: autó béna parkolás női sofőr

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Secnir 2008.09.29. 10:45:03

ludwigm respect!
nyeles telken lakunk, és ha tudni lehet, hogy másnap reggel az asszon viszi az ótót, akkor farral kell beállnom, orral tilos.
parkolással semmi gondja, csak a 40m hosszú hepehupás nyéllel, enyhe kanyarokkal és a maga 2m szélességével.

Unbiased 2008.09.29. 10:53:17

Mélyen egyetértek azokkal, akik szerint nekünk, férfiaknak is lehet rossz napunk, amikor bénázunk. Sajnos, a poszt lényege nem is a szituáció volt, hanem az, hogy NŐ-ről van szó.

Matrix_ 2008.09.29. 10:56:00

Nekem volt olyan férfi kollegám, aki első munkanapomon, miután megérkeztünk egy helyszínre, minden gondolkodás nélkül "felajánlotta", hogy parkoljak már be én, mert neki annyira nem fexik a dolog azzal a kocsival, amivel voltunk. Nem szégyen az ha vmi nem megy. még szerencse, h nekem elsőre összejött a manőver, mert jól beégtem volna az első munkanapomon.:-) mondjuk ez nem változtatott semmin, mert azóta is néger rabszolgaként gályázok, tehát sikeres ember nem lehetek, de legalább láttam olyat is, hogy férfi kér parkolási segítséget :)

Marcellusca 2008.09.29. 10:56:11

Secnir 2008.09.29. 10:45:03

Ismerős szitu. Ha a zasszony hozza a zótót, akkor bizti, hogy orral áll be a teremgarázsba, mert a tolatgatás nem igazán megy Neki. De inkább tegyen így, jobb megőrizni a jószomszédi viszonyt! Az elvitellel nincs problémája, mert én mindig farral állok be, azaz csak beül, oszt gyí! (Persze a tükrök beállítása az kb. 5 km távolság megtételét igényli, lehetőleg kanyarok nélkül.)

szemenagy 2008.09.29. 11:02:43

MatrixHasYou 2008.09.29. 10:56:00

"miután megérkeztünk egy helyszínre"
Enszíájesz vagy-e?

Egy autónyi helyen megfordulok tolatás nélkül, mert egymilliót vezettem (:D), de a saját kapumnak sikerült nekitolatnom (nem nyílt ki még teljesen a céda, és már a mannán járt az eszem):))
Jellemzően a közl. balesetek nagy százalékban az otthontól való 1 km-es körzeten belül történnek állítólag. Én megdöntöttem :D

Matrix_ 2008.09.29. 11:04:44

szemenagy 2008.09.29. 11:02:43

jakérem akinek távirányítós kapuja van :)
látod ha kiszállós a kapu ez sose történik meg. néha a kevesebb több. vagy hogyvan ez az idióta mondás :))

Marcellusca 2008.09.29. 11:06:18

szemenagy 2008.09.29. 11:02:43

Vagy szíeszáj:nyújork v. májámi v. laszvegasz

Marcellusca 2008.09.29. 11:07:27

MatrixHasYou 2008.09.29. 11:04:44

De akkó meg ellopgyák a zótódat, míg nyitogatol kapútt.

szemenagy 2008.09.29. 11:07:38

MatrixHasYou 2008.09.29. 11:04:44

Ha Pomázon lax és kiszállós a kapud sikeres nem lehetsz, vagy ha igen, nem biztos, hogy van mibe visszaszállnod mire kitámasztod a kaput :D

Devil 2008.09.29. 11:15:13

Nem kellett volna megmondani hogy nem alltal odebb. Egy vilag dolt ossze benne! Eddig olyan szomszedasszony volt aki azt hitte rolad hogy Csak Az O Kedveert kepes voltal arrebbalni, most meg egy olyan aki g...i himsovisztanak tartaki Mindig Okosabb Akar Lenni! Na most melyik szomszedasszonyt kedveled jobban?
Eszembe jotott a fabrys poen a 2 gyorsan futo vadaszrol meg a medverol sziberiaban, aminek az a tanulsaga hogy nem kell minden magas labdat leutni, akarhany diplomad is van.

szundi706 2008.09.29. 11:15:24

egy kis vidámság erre a napra:
www.youtube.com/watch?v=LkySFLp9XHw
mucsi zoltán szenvedése :P

Matrix_ 2008.09.29. 11:18:59

szemenagy 2008.09.29. 11:07:38

1. Nem olyan környéken lakom.
2. kapum sincsen amit nyitogathatnék :)
3. az én ótó m a kutyának se kell. Attól jobban félek, h valaki beletesz egy 92cm-ed LCD tv-t minthogy elviszik :)
4. csipkebokor vessző.:)

Taz member of JFK Borad™ 2008.09.29. 11:27:30

hello mindenkinek

a post-hoz max annyit, hogy be lehetett volna probalkozni a neninel ;)
viccet felreteve pasi letemre felemelem a kezem, sikerult mar nekem is "parkolni"... Apam eloszor meghuzta a kocsija jobb hatuljat, mire mondtam neki, hogy ugyes vagy... mire o : nagy a szad kisfiam, es a kezembe nyomta a kocsikulcsot. sikerult nekem is meghuznom, szinte centire ugyanott... nem szolt semmit, csak mosolygott. en annyira nem.

AzHofi 2008.09.29. 11:29:11

Akkor még nem sejtettem, hogy békaemberekkel fogok találkozni.

Matrix_ 2008.09.29. 11:29:22

Taz goes ASOT 2008.09.29. 11:27:30

de legalább elég volt 1 elemet javítani a kocsin. ha máshol húzod meg Ő se mosolygott volna :)

AzHofi 2008.09.29. 11:30:26

Taz goes ASOT 2008.09.29. 11:27:30

Latyatuc feleim szumtukhel, a vezetesi tudas, es a genetika hogy fonodik ossze...

Taz member of JFK Borad™ 2008.09.29. 11:36:57

Matrix
az en "meghuzasom" utan igen, Apu mar egy picit ugyesebb volt... az antennat is meggyepalta, utana beadta a szevizben, hogy tul gyorsan ment, es a menetszel hajlitotta meg... kicsereltek neki automata-ra szinte ingyen :D

AzHofi
erre nem tudok mit mondani, Apu tanitott meg vezetni mar nagyon koran :D

Marcellusca 2008.09.29. 11:36:59

A linket senki nem óvassa?

Szerintem "béluska" vót, megunta a sok hüjje ótóst és ezért sem kommenteleget.

Taz member of JFK Borad™ 2008.09.29. 11:52:58

marcellusca
olvastam, macskakomoly :D

Marcellusca 2008.09.29. 11:57:47

Szóval, autós, motoros és bringás barátaim, csak óvatosan az utakon! Még vannak állati erővel vont járművek is!

(Az állati erővel hajtott - vezetett - járművekről ne is beszéljünk!)

Aqweren 2008.09.29. 11:58:23

Nekem ha rossz napom van a járműkezelésen látszik a dolog: harmadik egyes helyett - lefulladás, rossz sebességi fokozat megválasztása stb. Mindez legfeljebb három óra alvás és sok intenzív munka után.

Ha parkolok kvára figyelek mert nem szeretném meghúzni a kocsit. Ennek-annak sikerült már nekimenni meg tükröt leverni, ami miatt szégyellem is magam, de nem hiszem hogy ez genetikus lenne (Apukám 40 éve vezet és az első rendszámtáblát sikeresen leverte mert hóttfáradtan orral akart beállni vhova).

Egyébként észrevettétek már hogy ha a címkék között ott van a "női sofőr" akkor minden esetben párosul hozzá a "béna" "hülye" kifejezés is?!

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.09.29. 12:13:42

aqweren: Ráadásul mindezt női szerkesztőtől. ;)

Marcellusca 2008.09.29. 12:15:55

SilentSound · autozz.blog.hu 2008.09.29. 12:13:42

Hát, ezért mondom mindig, hogy éljen az egyenjoguság!!!

Aqweren 2008.09.29. 12:17:09

Ugyehogyugye? :D
Az ember hajlamos feháborodni hogy jajj, megint szegény női vezetőket szidják, pedig sztereotípia meg így meg úgy...
...aztán beülök a kocsiba, elindulok haza, és ha valaki valami nagy ökörséget csinál, az első gondolatom az, hogy: Biztos nő!! XD

a kertész tömlővel 2008.09.29. 12:21:16

az én rossz naposom kulccsal végighúzta a kocsim oldalát a szemem előtt,,egymás mellett parkoltunk ,,én épp kutyát sétáltattam és mentem volna haza,,,a óriási hiba amit elkövettem h ő pont akkor akart kitolatni a helyről én meg ott gyalogoltam el mögötte a ház felé,,amire felértem már látom h karistól,,,visszamentem,,beszéltem vele,,ő meg monta h kuss mert ő a maffia(majdnem kiröhögtem,,megfenyegetett meg sok fekete autó érkezik meg minden _mondom a kék fehér autó is minnyá jön,,,jah apja rendőr szóval arra ne számítsak,,elment,,ismertem a csaját,,másnap bocsánatot kért a srác és megcsináltatta az ajtóimat,,,annyit mondott h rossz napja volt.

Aqweren 2008.09.29. 12:26:37

Ilyenkor nem a maffiát kell mondani hanem eltorzított fejhangon sikoltozva kiabálni hogy "MENJEN INNEN,NEM LÁTJA HOGY IDEGBETEG VAGYOK????" Siker garantálva ;)

Taz member of JFK Borad™ 2008.09.29. 12:28:11

egyenjogusag ide, emancipaci oda, sajnos a nok a nem letezo terlatasuk miatt sok galibat tudnak okozni. mielott nekem esne barki : van nem egy holgyismerosom, aki jol vezet, es tud parkolni is.

Aqweren 2008.09.29. 12:30:07

SZerintem azok a nők soha nem éreztek motiváltságot arra hogy megtanuljanak parkolni...van erre egy tök jó elméletem :D

Taz member of JFK Borad™ 2008.09.29. 12:30:31

a kertesz

egyik exem volt pasija talalta ki, hogy o a diakkommando tagja.... korberohogtem, amikor meglattam.

guga 2008.09.29. 13:10:29

Tanyán élek, így nem tudok azonosulni a felvázolt problémával.
A kocsikiállónk 600 méterre van a főúttól :)
Szomszédasszony még, ha kiabál sem hallom meg, nem hogy belém tolasson :D

2008.09.29. 13:15:43

Az én szomszédasszonyaimnak meglepően jól megy a parkolás! Meg is szoktam lepődni, hogy: jééé, ezek érzik az autót és be tudják lőni az elejét, meg a hátulját parkolásnál.
Viszont van egy -amúgy nagyon aranyos- szomszédlány, aki a csöpp kis Smart-jával hatalmasakat tud kínlódni és komoly problémát okoz neki egy akkora helyre beállni, ahol 2 normál mérető autó is lazán elférne.
Aztán van egy másik szomszéd (aki nem nő, tehát férfi!), ő például autót sem tud vezetni, így nem is használja sajátját. Ha mégis, akkor már a kormányzárnál elakad. Ha ezen az apróságon mégis túllendül, akkor az okoz neki problémát, hogy nem tudja sebességbe tenni az autóját.

Pcmg · http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=49359 2008.09.29. 13:17:24

Ugyan, csak bocsánatot akart kérni az előző napi bénázásért, de nem akarta beismerni, hogy ő volt a béna :D

Aqweren 2008.09.29. 13:26:12

Az az elméletem hogy a lányokat nem úgy nevelik hogy érdekelje őket a vezetés mint olyan. Valamiért azonban meg kell szerezni a jogsit, viszont az oktatótól kezdve a férfi családtagokon át senki nem érez késztetést arra hogy ha valamit rosszul csinál, akkor kijavítsák (az oktató csak a vizsgaképtelen balfaszságokig bezárólag teszi mindezt). Egyrészt azért mert a csajokra mindenki csak legyint: ó, csak egy nő, nem megy neki, kész. Míg a férfiaknak rendesen ciki ha bénáznak, jön a sok micsinálszbazmeg meg egyebek, és korrigál. Javarészt azért, mert érdekli a dolog, és szeretne fejlődni. Hangsúlyozom, a nagyobb részük, mert azért köztük is akad jó pár, aki azt hiszi, hogy friss jogsival húdenagyon tud, hiszen a génjeiben benne van a vezetés (megjegyzem, évezredek alatt nem szelektálódhatott erre a tevékenységre egyik nem se merthogy 50 éve általános az autózás).

Ezért nem szeretem ha azt mondják hogy a nőknek genetikailag nem megy a dolog, mert ebbe kapaszkodva nagyon sok csaj (jó párat magam is láttam) mikor elkövet valami emeletes faszságot, csak vihog hogy "hátistenem nőnek születtem, soha nem fog menni". Arra számít hogy majd mindenki elnézően mosolyog mert ő aranyos meg kedves. Bár - Isten mentse meg a következményektől azt a férfit, aki egy ilyen nőnek rávilágítana a vezetéstechnikai hibáira :DD

A mai napig ha van egy-egy kényesebb forgalmi szituáció, kikérem tapasztaltabbak véleményét hogy én voltam-e a hülye és ha igen, miben. És szerintem ezzel a legtöbb csaj így van aki ide jár :)

Szóval szerény véleményem szerint a legtöbb nő a frissjogsis vezetni tudásával, vagy az alatt közlekedik a forgalomban, mert
1. egyáltalán nem motivált a fejlődésre mert azt gondolja hogy genetikailag hülye hozzá,
2. Mindig mindenki elnéz neki mindent és a legnagyobb hülyeségeire is azt mondják hogy "Á, nem baj" holott azt kellene hogy De, baj, és legközelebb ne így hanem amúgy oldd meg.
Annak a klasszikus példája ez amikor a nő kiszáll, pasi átül a vezetőülésbe és beparkol helyette - ahelyett hogy elmagyarázná hogy hogyan vagy hagyná hogy magától rájöjjön. Rengeteg türelem kell hozzá, de megéri, mert este nem rángatja ki az asszony a meleg tea mellől hogy álljon be a garázsba XD

Pcmg · http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=49359 2008.09.29. 13:41:25

@aqweren

Párommal ilyen gond sosem volt. Sokkal inkább a "neszójjálbele, csakha nagyon muszály" verzió. Általában mikor megálltunk, akkor kérdezte meg, hogy szerinte mit kellett volna másképp csinálnia.

Marcellusca 2008.09.29. 13:48:39

aqweren!

Ha jól értem,akkor kiskeziccsókolom!

Szinte teljesen egyet értünk (sajnos). A nők többsége - tisztelet a kivételnek!!! - nem is igazán akar megtanulni jól vezetni, mint a hogy ez érvényes az élet más területeire is. Ott is mindig az "elnézés" megy. Vajh, miért? Szeretem, tisztelem, becsülöm a női nemet (az igent mégjobban), de vannak esetek, mikor nem számit(ana), hogy milyen nemű az illető. Ilyen pl. a közlekedés is. Ugye emlékszünk a kommentre, melyben "de, hát én vagyok a nő" szituáció szerepel?!

Személy szerint igyekszem feleségemet is érvényesülni, tapasztalatot szerezni hagyni (bár nem szeretem, ha Ő vezet, pedig nem teszi rosszul, csak másképp, mint én), próbálom tolatni tanítani, mert az nagyon nem megy. Még akkor is, ha már azt mondja, hogy álljak be inkább én. NEM! Próbálkozzon, gyakoroljon, nekem sem sikerült elsőre. Egyszer majdcsak sikerül Neki is.

Aqweren 2008.09.29. 13:50:31

Pcmg: Akkor a párod úgy áll a dologhoz, ahogy kell :)
Menet közben nem is tanácsos tanítgatni senkit, mert szerencsétlen kezdő azon a hibán fogja magát rágni ahelyett hogy túllépne rajta és a következő forgalmi helyzeten gondolkodna - én sem szeretem ha vezetek, és közben zaklatnak ilyesmivel. Viszont utána én is kérdezősködni szoktam :)
sok helyzetet utólag kell kielemezni, hogy legközelebb ne fordulhasson elő ugyanaz, ha az én hibám volt - és ehhez jól jön egy tapasztalt vezető, aki ebben partner.
Ha a párom lenne ilyen, akkor meg egyenesen úgy néznék rá mint egy istenre XD

Aqweren 2008.09.29. 13:51:55

Örülök hogy sokan vagytok fiúk, akik ugyanúgy gondoljátok mint én :D
Jelszó: gyakorolni az asszonykával :DD

szemenagy 2008.09.29. 13:53:53

aqweren 2008.09.29. 13:51:55

A sajátommal? Abban mi a kihívás? :DD

Taz member of JFK Borad™ 2008.09.29. 13:58:21

aqweren es marcellusca

szemely szerint - pasi letemre - egyetertek veletek, habar imadok vezetni, de kepes vagyok turelmesen vegigulni - kozben segitve - egy no altal vegigvezetett utat. najo, nem x*100 km-en, de mondjuk egy Szeged-Bpest tavot siman.
igaz az is, hogy "birkaturelmunek" kell lenni, ha telleg hagyni akarod ervenyesulni, szerintem sokkal jobb erzes ugy kiszallni az autobol, hogy a parodat mosolyogni latod, es megdiserheted.

btw, ki hogy all dicserettel? nem ajnarozasrol beszelek, csak siman dicseret, hogy jol vezet pl...

Pcmg · http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=49359 2008.09.29. 14:08:57

@Taz

Párom egész jól vezet, szóval nem gond a dícséret :D Az elején meg mindig kiemeltem, amit jól csinált, azok mellett, amiket nem.

Taz member of JFK Borad™ 2008.09.29. 14:18:25

pcmg

szerencses ember ;)
mennyi fat lehet felhasogatni a hatadon? ;)

Pcmg · http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=49359 2008.09.29. 14:21:13

@Taz

2 m3-t :lol
Amugy voltam tanár, szal ha 20 idióta neveletlen gyerek nem tudott kiakasztani, akkor a bnőm sem tud :D

Taz member of JFK Borad™ 2008.09.29. 14:44:44

pcmg

wehe, az majdnem egy kisplatos IFA, te aztan jol nyomod ;)
nekem csak anyum volt tanar, de valtott regen...

szemenagy 2008.09.29. 14:53:08

Most nézem csak a címlapfotót...2 kormány van a gépben. Ez tényleg Kisikasa és Silent közös autója? Ha már a 2 ML merdzsót letagadtátok :))

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.09.29. 14:57:42

szemenagy: Na jó, beismerem. De ugye, hogy közösen milyen szépen beparkoltunk a két vonal közé? ;)))

szemenagy 2008.09.29. 14:59:22

Silent: Szép, tiszta munka! (A színt te választottad? :-D)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.09.29. 15:01:18

szemenagy: Nem, sajnos ekkora csomagtartóval csak ilyen színben volt... ;D

Pcmg · http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=49359 2008.09.29. 15:03:35

@Taz

Én csak egy évet húztam le tanárként, de sajnos realizálnom kellett, hogy anyagi vonzatban nem nekem való :D

Aqweren 2008.09.29. 15:33:30

Pedagóguséknál én is megfordultam, igaz a szociális vonalon (fogyatékos állami gondozott gyerekek)...
A pedagógus pályát ép ésszel (és hivatástudattal) csak elhagyni lehet manapság---SAJNOS :(

De hogy ON is legyek: az tök lol hogy el sem állt a kocsival a posztoló :DD

Pcmg · http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=49359 2008.09.29. 15:37:42

@aqweren

Ezek szerint csak jól tettem, hogy átjöttem meg nem nevezet elektromos szerkezeteket felügyelni :D Csak nehogy sértsem valakinek a jogait, azzal, ha megnevezem a beosztásomat :D

szemenagy 2008.09.29. 15:41:51

@Pcmg: remélem a villamosszék is winsux alatt műkődik :D (utolsó remény jeligére :-D)

Pcmg · http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=49359 2008.09.29. 15:43:47

@szemenagy

Persze :D
De mi a jobb? Megráz az áram, vagy lefagy a szék alattad ?:D

szemenagy 2008.09.29. 15:45:02

Pcmg: Jelen esetben kivételesen a kettest választanám :D

Matrix_ 2008.09.29. 15:45:59

Vagy negyed óráig boot-ol auzán kiírja, hogy nem találja a szék driver-ét! :)

Matrix_ 2008.09.29. 15:47:11

"ismeretlen eszköz. kívánja most telepíteni?" és ekkor hívják Pcmg-t:))

szemenagy 2008.09.29. 15:47:14

Szerencsére nem vagyok elektromos kis-ülés kompatibilis :)

Aqweren 2008.09.29. 15:47:40

Pedig a windows napjaink legjobb operációs rendszere, nem értem egyesek miért űznek gúnyt belőle...

Pcmg · http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=49359 2008.09.29. 15:53:09

@Matrix

Egész jól rátapintottál a munkám lényegére :D

Marcellusca 2008.09.29. 15:55:15

Én próbálom rávenni asszonypajtást, hogy nem az a kihívás, hogy Pest határától Kkfházáig vagy Kálig nyomja neki, hanem az, hogy miként jut ki az M3 vagy M5-ösre.
Meg szoktam dícserni, ha jól vezet (,mert alapvetően így tesz), de a hibáit is elsorolom. Igaz, míg nekem a XIII.-IV. ker. határától a Nagykőrösi út (dugóban is) kb. 20 perc, addig nejemnek 40-45 perc.

Matrix_ 2008.09.29. 16:00:16

Pcmg · www.carstyling.hu/car_shower.php?id=49359 2008.09.29. 15:53:09

talán nem véletlen :D

Marcellusca 2008.09.29. 16:02:02

Heló? Most kapcsolok (lefagyizott az op. rendszerem a sok off-tól) kinek a párocskájával és mitis kell gyakoroltatni??? :D

Silent!
Jó kifogás sose rossz!
Ótó színe: Buzi-e vagy :D 82
Ne gyere azzal, hogy Kisikasa meg gyerek! Lehet, hogy csak alibi??? :D

Aqweren 2008.09.29. 16:16:32

Alighanem ha elvégeztem az egyetemet én is valami számítógépes felsőfokú tanfolyamra megyek, gondolom, ha tudsz programozni, nem jön rosszul amikor GYES-en vagy a kölökkel és tudsz otthonról dolgozni XD (Hobbiszintű rendszergazdi vagyok, a számítógéppel rendelkező családtagok és ismerősök mindig engem hívnak ha valami nem stimmel pl. vindózt kell telepíteni)

Marcellusca:
Asszonypajtással a vezetést kell gyakoroltatni. Hát mi mást lehetne még egy autóban csinálni?! :D

Matrix_ 2008.09.29. 16:21:40

aqweren 2008.09.29. 16:16:32

női rendszergazda autóval...
erre nem tudok mit mondani:D
vagyis: 29! :)

Marcellusca 2008.09.29. 16:22:57

aqweren 2008.09.29. 16:16:32

Csak szemenagyot tudom idézni:"A sajátommal? Abban mi a kihívás? :DD"
Egyéb variáció? :D

Aqweren 2008.09.29. 16:28:45

Mijaza 29? Nincs kedvem visszalapozni mert itt borzasztó lassú a net :((

Matrix_ 2008.09.29. 16:31:56

ugye ha kinyomtattad volna :D

Egyebet nem tok elmondani, kérem kapcsojja ki!

Marcellusca 2008.09.29. 16:36:04

Drága, kiskeziccsókolom, aqweren!
Mégiscsak ki köllött vóna nyomtatanyi! Néköm is itten vanik a kavijatúrha (,vagyminekhíjják) alatt.

Aqweren 2008.09.29. 16:42:09

Kipurcant a patronom, nemtok nyomtatni :( Itt meg nem merek mert jajjmilesz...
Mindenesetre majd otthon visszalapozok és felveszem kedvencnek az oldalt vagy ilyesmi...

Matrix_ 2008.09.29. 16:43:20

aqweren 2008.09.29. 16:42:09

kinyomtassam neked? :D

Aqweren 2008.09.29. 16:52:20

Nem kell, köszi, hétvégén majd bemagolom XD

Jacques Foche 2008.09.29. 17:52:32

Az az észrevételem, hogy az emberek 95 százaléka azért parkol bénán, mert megspórol egy vagy két előre-hátra manővert, vagy azért mert úgy se lenne jobb, vagy pedig azért, mert az "hogy néz má' ki", jobban tud ő parkolni annál, hogy javítania kelljen.

Persze van aki próbálkozik, csak minek:
Egyszer Veszprémben láttunk egy nénit, aki három egymás melletti üres parkolóhelyből a középsőre kívánt betolatni egy Fiestával. A nyolcadik előre-hátráig számoltam, a végén már mindegyőnk sírva röhögött, már épp azon gondolkoztam, hogy odamegyek és inkább beparkolok helyette, amikor végül a három helyből kettőt elfoglalva sikerült megállnia. Biztos neki is rossz napja volt... :)

Nekem a múlt héten volt rossz napom, amikor reggel kurvanagy késésben voltam, így a munkahelyem előtt egy kézifékes kanyarral tettem be a kocsit a parkolóba, aztán rohantam befelé, mint a hülye. Nem igazán díjazták a dolgot, pedig pontosan beraktam a verdát két csík közé...
Persze így is elkéstem, lebasztak, heppinessz volt.

Marcellusca 2008.09.29. 18:00:12

Jacques Foche 2008.09.29. 17:52:32

Mittet kézifékeskedel! Nem vagyol Te Janika vagy Grönholm!

Egyébként igazad van. Egyeseknek ciki "igazítani" a kocsin, jóazúgyahogyvanmajdarrébbállasokköcsög!

Jacques Foche 2008.09.29. 18:29:05

Marcellusca 2008.09.29. 18:00:12

"Mittet kézifékeskedel! Nem vagyol Te Janika vagy Grönholm!"

Ebben sajnos igazad van. Ha Grönholm lennék, akkor sokkal jobban tudnék vezetni, mint ahogy most tudok, másrészt nem kéne bejárni a munkahelyemre, hanem WRC-vel csapathatnék főállásban. :)

Aqweren 2008.09.29. 22:00:48

Én van hogy visszamegyek igazítani. Kiszállok, látom hogy tök tré ahogy beálltam, és visszaszállok megcsinálni rendesen. Ez már azért lehet hogy túlzás egy cseppet, nem?
Viszont azt a kézifékes dolgot szeretném megtanulni. Csak sajnálom a kocsit. Gondolom nem használ neki az üres parkolóban gyakorlás (a guminak főleg. ja meg a kéziféknek).

DEGEC 2008.09.29. 22:57:47

aqweren 2008.09.29. 22:00:48

télen várod, hogy leesen a hó, majd vársz egy kicsitkb éjfél, és ilyenkor a mazsolák nem jönnek ki az útra, a vérprofik meg már benn vannak az árokban...na és akkor irány bánkút, fel a bükkbe, oszt ott lehet lehet kilincsel előre menni szépen úgy mondják hogy rögzítőfékkel, NEM kézifékkel.

DEGEC 2008.09.29. 22:59:51

aqweren 2008.09.29. 16:16:32

most szólok, ha otthon vagy a gyerekkel, szart se tucc programozni, max a mosógépet a tiszta ruhának...:-P

Jacques Foche 2008.09.30. 00:11:36

aqweren 2008.09.29. 22:00:48

"Én van hogy visszamegyek igazítani. Kiszállok, látom hogy tök tré ahogy beálltam, és visszaszállok megcsinálni rendesen. Ez már azért lehet hogy túlzás egy cseppet, nem?"

Az. :)

"Viszont azt a kézifékes dolgot szeretném megtanulni. Csak sajnálom a kocsit. Gondolom nem használ neki az üres parkolóban gyakorlás (a guminak főleg. ja meg a kéziféknek)."

Kell keresni egy murvás kamionparkolót, vagy mondjuk egy fehéraszfaltos placcot esőben, aztán banzaaaai. Esetleg megvárni a havat, de az eléggé necces. Én két éve várom azt a kurva havat, de felénk nem bír esni rendes mennyiségben és minőségben...

Taz member of JFK Borad™ 2008.09.30. 09:54:43

jacques foche
parkoloban gyakorolni nagykiralysag :D az teny, hogy hoban lehet megtapasztalni igazan, hogyan viselkedik az auto...

aqweren
ilyen erovel egy sima Hungaria korut is art az autonak ;)

Aqweren 2008.09.30. 15:18:11

Egyszer pedig meg kéne tapasztalnom ezeket a dolgokat de túl gyáva vagyok hozzá.
Felborulhatok a kocsival ha sokat szórakozom vele? o.O

Taz member of JFK Borad™ 2008.09.30. 15:22:45

aqweren
minden lehetseges... Ausztria lotto ;)
viccet felreteve, itt is a mertekletesseg elve ervenyesul. kezd kicsiben, amint raerzel, tudni fogod, mit bir az auto es mit nem.

szemelyes oktatas? ;)

Aqweren 2008.09.30. 15:41:29

Taz goes ASOT: benne vagyok ;) Apukám százhúszas skodájával? XD

Taz member of JFK Borad™ 2008.09.30. 15:43:37

aqweren
a legjobb választás, nem kell sokat rásegíteni kézifékkel hóban :D pörög, mint a ringlispíl :)
habár én omega-n tanultam meg "hóban járni"

DEGEC 2008.09.30. 18:47:16

aqweren 2008.09.30. 15:18:11

ahhoz elég durva hibát kell véteni, hogy tetőre rakd a gépet...
de madaras teszló ikea parkoló célnak megfelel, bár előbb kezd a felvonulási téren mert ott nincsenek kis szigetek....
bár ott meg sokan szórakoznak...

először kezd vmi nagy parkolóban focipályán.....és ne 120 ról húzd rá :-)
a legjobb dolog...
bár a feleségem utálja, ha már teszem a kezem a karra már tudja mire megy ki a játék...

szemenagy 2008.09.30. 20:02:38

DEGEC 2008.09.30. 18:47:16

"bár a feleségem utálja, ha már teszem a kezem a karra már tudja mire megy ki a játék..."

Akkor erre most nem reagálnék, még félreértenék a hölgyek itten-e :-DDDDD

Jacques Foche 2008.09.30. 20:03:59

aqweren 2008.09.30. 15:18:11
"Felborulhatok a kocsival ha sokat szórakozom vele? o.O "

Felborulni menő! :) :)
A skodri meg a legjobb az ilyen csapatós dolgokra, mert azt nagyon lehet forgatni havon meg murván. Farmotor for prezident!

Taz goes ASOT 2008.09.30. 15:22:45

"szemelyes oktatas? ;) "

Mindenféle hátsó szándéktól mentesen, mi? :) :)

DEGEC 2008.09.30. 18:47:16

"de madaras teszló ikea parkoló célnak megfelel, bár előbb kezd a felvonulási téren mert ott nincsenek kis szigetek....
bár ott meg sokan szórakoznak..."

Az ilyen hájpör-giga-mega marketek parkolóiban sok a padka, és nem feltétlenül látszik egy öt centis hóban, szóval azzal azért nem árt óvatosnak lenni. Viszont lehet kergetni a vásárlókat :) :)

DEGEC 2008.09.30. 21:34:24

a rogzítőfék karjára gondoltam...
:-P

rossz az aki rosszra gondol...

szemenagy 2008.09.30. 21:53:12

DEGEC 2008.09.30. 21:34:24

"rossz az aki rosszra gondol..."

Az Pistike911. Én simán perverz vagyok :D

DEGEC 2008.09.30. 22:02:28

ja, az más...

nagy különbség..

Aqweren 2008.09.30. 22:46:39

DEGEC: újabban rögzítőfék a neve? XD

Majd kipróbálom az itt hallottakat ha meglesz hozzá a bátorság XD Két éves jogsival nem kéne-e még gyakorolni más manővereket-e? pl. egyenesen haladni az úton XDDD

DEGEC 2008.09.30. 22:56:41

már elg rég óta ugy hivják..

de pl: a "kuplung" helyes megnevezése a tengelykapcsoló...
na de mára elég az ingyen leckéből...:-P

DEGEC 2008.09.30. 23:00:04

mondjuk ha két éves jogsival nem m1 az előrehaladás az tényleg gáz...

én hamarbb nyomtam kilincsel előre a görömbölyi roncsderbipályán meg bánkúton mint ahogy papirom volt róla hogy tudok vezetni:-P

ugy is mond6nám, hogy én már rég bicikliztzem mikor mások még csak csengetni tanultak...
azok a régi szé pidők dinnyés ladával keresz

Aqweren 2008.10.01. 08:40:15

Megy az előrehaladás, csak hülyéskedtem az imént :D

Taz member of JFK Borad™ 2008.10.01. 09:50:42

rosszak vagytok, pfuj... fertő, nem is értem, miről beszéltek :D

Pistike911 2008.10.01. 12:20:56

szemenagy 2008.09.30. 21:53:12

"Az Pistike911. Én simán perverz vagyok :D"


Itt sem vagyok és emlegetnek! Vajon hogyan tudnám hasznosítani ezt a gyorsan jött népszerűségett a "sóbizniszben"??? :D

Vennem kell egy fehér Mercit, krómfelnikkel, szigorúan besötétítve, mer' a nagydeszvír minnent lád! :D

Pistike911 2008.10.01. 12:22:00

DEGEC 2008.09.30. 23:00:04

"...görömbölyi roncsderbipályán meg bánkúton..."

Földim-e vagy? :)












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása