Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Dugókerülés parkon keresztül

2008.10.07. 12:48 :: Kisikasa

Leleményes nép vagyunk. Géza fotói is ezt bizonyítják. Ha nincs út, de valahogy praktikus lenne, akkor csinálunk magunknak. Persze senki sem akar a dugóban csücsülni, főleg ha ott csábít a kis kerülő, szinte hívogat. Szép dolog a gyomlálás, de azt hagyjuk inkább a park gondozóira.

Ma dél körül készültek a képek, a Róna Park-Kacsóh Pongrác u. kereszteződésénél. Ahogy egy picit bedugult a forgalom a kivezetőn, rögtön mindenki, mintha a legtermészetesebb lenne, tökön-paszulyon-parkon át vágtat le a pályáról.

Szépen ki is van már taposva az ösvény, azaz nem csak mai "unikum", napi rutin lehet. (a képek kb 3-4 perc alatt készültek, de még legalább ennyit lehetett volna csinálni közben)

 

 

58 komment

Címkék: budapest közlekedés autó kresz

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hoppacska72 2008.10.07. 12:55:12

Egyszerűen undorító amit közlekedés címén folytatnak egyesek ebben az országban!
Pedig picit több türelemmel,jobb odafigyeléssel sokkal stresszmentesebbé lehetne tenni a napi dugóban "haladást"!

ex-dr. vuk 2008.10.07. 13:00:30

Miert nem vagyok egyaltalan meglepve?...

tehenke 2008.10.07. 13:00:33

Kéne csinálni oda inkább egy utat. Máshol ez bejön: Oda tesszük az utat, amerre járnak. :)

ex-dr. vuk 2008.10.07. 13:01:34

@ tehenke 2008.10.07. 13:00:33
A problema az, hogy MINDENHOL jarnak. Mindenhova nem tehetunk se utat se demszki karot. Buntetest mindenkire! Penztarcara hallgat a magyar. Meg jogsi elvetelre.

tehenke 2008.10.07. 13:05:05

Hm... Vuk, lehet hogy igazad van. Nem ismerem a környéket sem.
De szerintem ha lennének normális utak, amiken lehetne haladni, és nem lenne 5 autóból már dugó a szarul belőtt lámpák miatt, akkor azokon mennének.
Én legalább is nem gallyaznám le a kocsim futóművét, ha nem muszáj. Persze ha az árok jobb minőségű, mint a kátyúk közt itt-ott fellelhető úttest...
Még egyszer mondom, nem értek hozzá, csak magamból indulok ki.

Secnir 2008.10.07. 13:09:32


buta japánoknál úgy néz ki a dolog, hogy egy-egy lakópark, tér stb. elkészülte után NEM készítik el a járdákat, utakat stb, hanem várnak vele egy évet. Egy év alatt az emberek jönnek-mennek és megtalálják az ideális utakat. ezek az utak szépen ki lesznek taposva.
Na azt lebetonozzák/aszfaltozzák, hiszen arra van igény, és a többit pedig füvesítik.
Korrekt.

Matrix_ 2008.10.07. 13:12:54

Secnir 2008.10.07. 13:09:32

és mindezt éjszaka csinálják, hogy reggelre lehessen használni! meg hogy ne tartsák fel a forgalmat!

ex-dr. vuk 2008.10.07. 13:14:46

@ tehenke 2008.10.07. 13:05:05

Nem azt a kornyeket kell ismerni, hanem barmelyiket. :) Mindent ellepnek az autok.

Egyebkent nem tobb ut hanem kevesebb auto kell.
Az 5 auto pedig nem dugo, csak egyesek annak veszik, es mar mennek is elore a kanyarodosavban bevagni a tobbi ele. Na ettol lesz az igazi dugo :)

bogiszi 2008.10.07. 13:17:01

Secnir 2008.10.07. 13:09:32

És akkor hol maradnak az úttervezéshez elengedhetetlen szabványok és műszaki előírások? Ki lesz a felelős egy nem szabványos kialakítású úton történt balesetért?

báró Csekonics 2008.10.07. 13:21:49

vuk_ · www.metallica.hu/aisha/ 2008.10.07. 13:14:46

Ehhez annyit hozzátennék, hogy sokan viszont a megszűnő sávokat tekintik leprásnak és már három sarokkal előbb besorolnak (a dugóba a többi szupersofőr közé), ezáltal persze marhára frusztráltnak érzik magukat, ha az üresen hagyott másik sávban elzúg valaki, hogy néhány méterrel előrébb szépen indexelve besoroljon.
(Volt erről egy cikk a Totalcaron.)
Tudomásul kellene venni, hogy az is le van aszfaltozva, ki van fizetve - lehet használni.

ex-dr. vuk 2008.10.07. 13:23:16

@ báró Csekonics 2008.10.07. 13:21:49

Tulajdonkeppen sokszor ott van elbaszva, hogy az egyik szunik meg. Jobb helyen ez ugy van, hogy mindketto megszunik, lesz egy, es zipzar. Es akkor senki sem frusztralt (legalabbis nem emiatt) :)

Matrix_ 2008.10.07. 13:24:34

index.hu/politika/belfold/budapest/utfel3818/?main&rnd=535

na ezért vannak szar utak!
(aki esetleg még nem olvasta volna)
és ezeket folyamatosan basztatni/javítgatni kell, ezért folyamatosan dugók vannak, még egy elhagyott kis noném utcában is!

És ezért ki a felelős?? na? senki. f@szkivan...

bogiszi 2008.10.07. 13:27:25

MatrixHasYou 2008.10.07. 13:24:34

"És ezért ki a felelős?? na? senki.

báró Csekonics 2008.10.07. 13:28:39

vuk_ · www.metallica.hu/aisha/ 2008.10.07. 13:23:16

Ha kicsit udvariasabban vezetnénk úgy általában, akkor nem lenne gond, ha kimondottan az egyik sáv szűnik meg. :-(

tehenke 2008.10.07. 13:29:40

báró Csekonics

Igazad van, vezethetnétek udvariasabban is. nem látjátok, hogy jövök, vaz? .))

Matrix_ 2008.10.07. 13:30:48

bogiszi 2008.10.07. 13:27:25

szerinted a T vállalkozó mit reagált erre? ugye?
így mennek ezek itt nálunk...

bogiszi 2008.10.07. 13:32:30

MatrixHasYou 2008.10.07. 13:30:48

Ha ebben az országban mindenki tisztességesen végezné a dolgát (esetünkben a T. Vállalkozó és a műszaki ellenőr), akkor nem lenne most miről beszélni.

2008.10.07. 13:39:48

Ezert van tele a varos a Demszky-bunkokkal, mert ahol nincs, ott felmennek/atmennek az emberek. Mar kezdem azt hinni, hogy az iskolak bejarata elott nem azert van a kerites, hogy a gyerekek ne szaladjanak az utra, hanem azert, hogy az apuka/anyuka ne vigye be autoval a kolkot az aulaba...

Gusztustalan...

Matrix_ 2008.10.07. 13:47:30

bogiszi 2008.10.07. 13:32:30

most akkor örülnöm kéne, hogy miattuk van ez a blog és tudunk beszélgetni?:) hurrá!

De ha nem is végzi tisztességesen a dolgát, miazhogy nem lehet behajtani rajta a hiányosságokat/jótállást/elbaszást???
költői a kérdés! :D

Pál a postoló · http://autostat.hu/magazin 2008.10.07. 13:50:34

az ott ugye nem az Égő család a Scion-ban? :P:P:P

Szendwich 2008.10.07. 13:51:49

tehenke 2008.10.07. 13:00:33
Kéne csinálni oda inkább egy utat. Máshol ez bejön: Oda tesszük az utat, amerre járnak. :)

Ilyen alapon az egesz orszagot le lehetne aszfaltozni. Semmivel se lenne jobbb. Akkor is jonnenek a sztorik, hogy "keves volt neki a hely".

bogiszi 2008.10.07. 13:59:32

MatrixHasYou 2008.10.07. 13:47:30

Ne rázz le ilyen hamar! :) Ergo: Az sem végzi ez esetben tisztességesen a munkáját, akinek be kellene hajtani!

Matrix_ 2008.10.07. 14:16:19

bogiszi 2008.10.07. 13:59:32

Há nem ezt mondom én is! :D
költői válasz:)
Rohad az egész a seggétől a homlokáig... A lába meg viszi előre... :S

Itt már csak egy újraindítás segítene. Addig csak toldozgatás foltozgatás van...

Ahogy egy okos ember mondta:
"Lehet, hogy az élet egy szar játék, de qrva jó a grafikája" :D

Pistike911 2008.10.07. 14:26:29

Ha se pásztor, se kutya, se folyópart, se téglafal, akkor a birkák szétszaladnak. Ennyi! Mit kell ezen ennyit agyalni??? :)

avus · http://avus.blog.hu 2008.10.07. 14:32:25

Ne ítéljétek el a képen látható autósokat, a hülye is tudja, hogy a betört, vérző fejű gyerekeiket vagy várandós feleségeiket viszik kórházba.

Pistike911 2008.10.07. 14:52:55

Lelki szemeim előtt van a sofőrök egy része, aki egyébként nem menne, csak az asszony cseszteti a jobb egyből, hogy "a többi bezzeg megtalálja az utat, de TEEEEE! Te SOHA! Mé' nem a Hufnáger Pistihez mentem???!!!" :)

ex-dr. vuk 2008.10.07. 14:57:14

@ Pistike911 2008.10.07. 14:52:55

LOL
siman kinezem h ez megy :) Es akkor meg kell mutatni a plazapicsanak, hogy tud o jobbat ;)

Matrix_ 2008.10.07. 15:02:14

Ezért kellene magasabb szegélyekkel építeni az ilyen helyeket. Aztán lenne anyázás, mikor leszakad a kipufogódob, vagy odaveri a spoiler-t a zóudinak, esetleg meghasal az autó... És láám meg se próbálna arra kerülni senki...
dehát ezt is elbaszták annó...

ex-dr. vuk 2008.10.07. 15:10:28

@ MatrixHasYou 2008.10.07. 15:02:14
Erre mondtam, hogy nem lehet mindenhol demszkikaro. Viszont terfigyelo kamera es rendori jelenlet siman. Azokat, akik atvagnak a parkon, a tuloldalon szepen karambatereli a yard, es vegigbunteti oket jogositvanyra meg forgalmira (elvesz mindent).

Szendwich 2008.10.07. 15:12:12

Pistike911 2008.10.07. 14:52:55
:DDDDDDD

Matrix_ 2008.10.07. 15:15:13

vuk_ · www.metallica.hu/aisha/ 2008.10.07. 15:10:28

itt nem demszkikaro-ról beszélünk!! szegély van volt lesz! És kell! Ha már csinálják mérnem csináljék meg úgy ahogy leírtam... 10 centivel nagyobb szegélykő és máris nem megy át a barom. És lehet, hogy olcsóbb mint térfigyelőt meg rendőrt telepíteni. Sztem! De ezt akkor kellett volna amikor csinálták, mert mostmár persze, h nagy költség, meg neméri meg, államháztartási hiány, meg anyámkínja kifogások jönnek.
Sztem itt egyszerűbb a megelőzés mint a büntetés. (most konkrétan erre a parkra gondolok, nem egész bugyipestre)

kis ember 2008.10.07. 15:37:55

Nem kell sem egyik sem másik. A fényképfelvételek alapján lehetne feljelentést tenni. Meg itt nem kéne kitakarni a rendszámot.

Ahogy a régi vicc mondja: Hány rendőr van Svájcban? -Ahány állampolgár.

kis ember 2008.10.07. 15:43:20

Az meg külön megérne egy posztot, hogy nálunk miért mindig a külső sáv fogy el, innen nyugatra meg általában a belső, mondván, a belső, gyorsabb sávban általában mozgékonyabb autók közlekednek, nekik könnyebb besorolni. De hát a közlekedésmérnököknek kb. annyi gyakorlati érzékük van...

Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2008.10.07. 16:20:25

"Ki lesz a felelős egy nem szabványos kialakítású úton történt balesetért?"

Miért, egybként van felelős? Itt soha semminek nincs felelőse, ez egy ilyen ország.

Devil 2008.10.07. 16:20:27

Az M3 kivezeto nem kicsit szokott bedugulni hanem nagyon. Kulonosen a korvasutsori feluljaro elott szokott meglepetesszeruen megallni az elet, ez egy be nem lathato kanyar, es bizony se egy figyelmeztetes nincs kint, es lehajtokbol sincs sok (reszben mert nagyon hosszu lassitosavot kellene hozzajuk epiteni).

Devil 2008.10.07. 16:26:34

Bar... az OMV kutnal van egy felhajto, azt talan lehetne folytatni es lehajtot csinalni belole, csak ott mar kicsit keso... jobb lenne ha a az Ungvar utcanal is at lehetne kelni a vasuton, es a Rakos utra lehetne kijutni, igy a varoson belul kozlekedni szandekozk nem kerulnenek dugoba az ingazok miatt.

Tombolda · http://tombolda.fw.hu 2008.10.07. 16:37:58

Ők csak turisták. Erdő-mezőjárók.

Vegaaa 2008.10.07. 18:17:37

"Secnir 2008.10.07. 13:09:32
buta japánoknál úgy néz ki a dolog, hogy egy-egy lakópark, tér stb. elkészülte után NEM készítik el a járdákat, utakat stb, hanem várnak vele egy évet. Egy év alatt az emberek jönnek-mennek és megtalálják az ideális utakat. ezek az utak szépen ki lesznek taposva.
Na azt lebetonozzák/aszfaltozzák, hiszen arra van igény, és a többit pedig füvesítik.
Korrekt."

nem korrekt. amikor én a mostani helyre (panelrengeteg) költöztem, akkor még csak egy közepes méretű abc volt itt. amikor épültek a panelok, akkor még az se. namost kb az utóbbi 6 évben épült ide egy media markt, egy penny, egy coop, egy lidl, és a késve épülő elkerülő gyorsforgalmi út miatt sokan erre kerülnek. most elég csúnyán néznék ki, ha csak a régi abc-hez meg a közeli buszmegállóhoz vezetne egy-egy járda, a környékbeli utakat meg akkorára és úgy tervezték volna, hogy az akkori igényeket elégítsék csak ki.
e helyett csináltak ide több sávos utakat, meg a lakóövezet is úgy lett kialakítva, hogy gondoltak a jövőre. így aztán nem panaszkodom.

Perillustris 2008.10.07. 18:19:20

"Kéne csinálni oda inkább egy utat."

Aha, persze.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.10.07. 19:13:45

Perillustris: Kerékpárutat kéne oda csinálni, mert akkor legalább fél kerékkel nem e füvön kéne menni az autósoknak! ;)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.10.07. 20:18:51

Ahogyan Pest közlekedését megbénították már eddig is a ki se fizetett (hoppá!) négyes metróval, a Szabadság híd felújításával és a Budai rakpart lezárásával, nem is csodálkozok már. A múltkor az 5-ös úton akartam hazajönni Pesten át. Hadd ne írjam le, mit éreztem a pesti oldalon a csepeli gyorsforgalmiról 'leérve'. Pedig este 11 volt!!! Mi lehet ott napközben? Demszky, azt a jó kurva anyádat, azt...

killerkaller 2008.10.07. 20:41:50

Secnir 2008.10.07. 13:09:32

Ott a pont, de ehhez kell egy olyan nemzet amely a fejétől a farkáig képes felfogni a közösség érdekeit, és képes is tenni érte.

ex-dr. vuk 2008.10.07. 21:13:29

@ MatrixHasYou 2008.10.07. 15:15:13

En arrol beszelek, hogy a juzer megnevelese globalisan megoldas MINDEN hasonlo problemara. Nem lehet (es kell) mindehova magas padka vagy demszki karo: ha a juzer meg van nevelve, akkor nem megy fel! Erted.
Szanalmas, mikor hallom, hogy a gyalogatkelokhoz egyetlen megoldasnak a nyomogombos lampat, sorompot, betonfalat gondoljak. Nem: a megoldas az lenne, ha nem utnenek el senkit, MERT ZEBRA VAN. Es nem azert mert lampa van.

Szendwich 2008.10.07. 21:16:27

Kukori, es akkor csutortok-pentek NATO csucs...

Secnir 2008.10.07. 21:26:30

"Vegaaa 2008.10.07. 18:17:37"
mit keresel lidl meg tesco japánban?

"killerkaller 2008.10.07. 20:41:50"
khm. igen.
szvsz vidéki kisvárosokban ez nem probléma.
pesten, háááááát, nemtom.

Matrix_ 2008.10.07. 22:11:06

vuk_ · www.metallica.hu/aisha/ 2008.10.07. 21:13:29

ez így igaz! de mivel emberek vagyunk, mindig lesznek kivételek, és nem 1-2 hanem több. tehát amíg a nevelés nem működik ezért vagy azért, addig marad a korlátozás. fizikailag. De egyet értek, abban hogy az egyénnek kéne betartani a szabályokat, józan megfontolásból, belátva, hogy azok értünk vannak, és nem azért mert korlátozva van fizikailag. De mint tudjuk, ez nem az a hely... :S

DEGEC 2008.10.07. 22:58:25

most elehet hogy hülyeséget gondolok, de...

elég sokat járom a világotés ált. van bérelt kocsi, és csak nyugat európai országokban (német hollnad, belg, lux, stb..) látok olyat felfedezni, hogy szabályok és mindenki betart mindent stb...

nem mondom, tetszik, de pl dél-olaszo., spanyolo, görög, egyiptom, nem igazán szabályozzák a dolgokat....folyik minden a saját medrében, inkább iratlan szabályok vanak...
megy mindenki arra és oda ahova akar...és működik...pályán visszatolatni mindennapos, és nem hinném, hogy sokkal több baleset van..
legalábbis nem látok a szememmel....láttam olyat hogy pl, egy olyan uton, mint a körút villamos sin nélkül, több autós is láttammegfordulni, és megálltak, megvárták mig y ozik, és mentek tovább, nem dudált senki...
vagy pl:ha zöld a lámpa, akkor mindenki vagy mondjuk a 70% dudál jelzésként hogy zöld, és nem anyázik senki.Olyan gyorsan nem tudsz elindulni hogy valaki ne dudáljon, de persze ez csak tipp, mert igazából nem tom mi az oka.
de pl ha az egyiptomi autók műszaki állapotát is ide vesszük....mikor a taxis azt mondja hogy most vett uj taxit, és örömmel ujságolja hogy ez csak 28 éves:-PP

gondolkoztam hogy mitől lehet....

én ésszerű magyarázatnak azt tartom, hogy nincs pénz utakra,tömegközlekedésre ott zsúfoltság van...és egyzserűen lehetetlen betartani a szabályokat, és a rendőrök se kekeckednek.

ahol van pénz csend, rend fegyelem...

nálunk meg igény lenne a rendes élhető közlekedésre, viszont utak nélkül???
hogy??? persze van egy két olyan dolog amihez nem kell út, csak ész ilyen a kereszteződésbe beragadás, de kövezzetek meg ha akartok, én is átmentem volna a parkon...
ha tudom hogy azzal hogy átvágok azon a parkon nyerek egy 20 perces sorbanállást akkor minden szó nélkül.

az én időm pénz...senki se fizet ha a dugóban állok, de ha épp a családommal akarok kikapcsolódni akkor se sz@pnék a dugóban...

meg iylen mint ez a nato csúcs????

mért nem lehetett azt mondani, hogy mi erre képtelenek vagyunk, mert nem baszhatunk ki 2 millió emberrel, rendezzék máshol, vagy rendezzék a reptéren.....
ha magángéppel jönnek sármelléken is leszáll6ak volna....gondolom én...

de ugy csinálunk mintha lenne valamink ami nincs...

persze lehet hogy tévedek...és hülyeségeket irok...

DEGEC 2008.10.07. 23:09:20

ja egy pár betű meg ékezet kimaradt, sorry...

newnflenf lnc.
dndnjdnnfflnflnmamx,s.,,.,.,.,.saad

Jacques Foche 2008.10.07. 23:35:34

A taposóaknák csodákra képesek. :)És még bónusz megoldásként a kutyáját se fogja ott szaratni senki. Maximum egyszer...

Ras · http://futo.blog.hu 2008.10.08. 09:35:44

undefined: egyből ez jutott nekem is eszembe a fekete kisautóról :D

blogsámán 2008.10.08. 09:44:10

Secnir

Édesanyám építészmérnök. Igaz már réges-rég nyugdíjas, még az 50-es években szerezte a diplomáját. Ő is mindig azt hangoztatja, hogy annak idején nekik azt tanították, parkot úgy kell tervezni, hogy a gyalogos utakat nem kell kijelölni. Egy év után megnézik, hol van letaposva, és azt kell kijelölni ösvénynek. Szóval ez itthon is működik/működött, de kifejezetten csak gyalogosforgalomra. Szép is lenne, ha az autók is maguknak járnák ki az utakat mindenhol.

T. Péter 2008.10.08. 09:55:55

Jól meg fogják járni, akik erre közlekednek, ugyanis pár száz méterrel a fotókon látható hely után rendszeresen szoktak mérni a rend éber őrei. Márpedig, ezen a helyen, ha 60-nal megyek az engedélyezett 50 helyett, akkor már a s*ggemben vannak, és tolnak, vagy 80-90-nel előznek.
Tegnap a kivezetőn jöttem befelé a városból, és akkor figyeltem fel a lézeres traffipaxra, amely a fotó helyétől kb. 500 méterre, a szervizúton kifelé haladókat mérte. A rendőrök itt fair játszmát folytattak, ugyanis a "háromlábú" készülék előtt ketten is álltak láthatósági mellényben, nem lehetett őket összetéveszteni semmi egyébbel...

T. Péter 2008.10.08. 09:57:19

Ja, még annyit, hogyha a traffipax készüléket ügyesen állítják be, a készített videón pont rajta is lesz a fotón dokumentált esemény, és mivel nagyon más letérési lehetőség nincs, maximum a lakótelepi zsákutcákba, így a rendszámok is megörökítésre kerülnek...

papugaja 2008.10.08. 10:19:09

Beszerzek egy golfütőt.
Olyant, amivel nemcsak Golfot lehet ütni, hanem Polot, Passatot, bármit...

PitBuli 2008.10.08. 16:00:55

Dózsa György út végén a Syma csarnoknál a Kerepesire várók szokták levágni az utat úgy, hogy a kocsisort megelőzik jobbról a parkoló sávban, majd felcaplatnak a járdára, ott kb. 30 métert megtesznek, áthajtanak az OMV kúton, majd a kútról egy behajtani tiloson keresztül kikanyarodnak a Kerepesire. 4 durva szabálysértés, 5 perc várakozással szemben. Megéri!

Sosevót 2008.10.09. 11:52:24

Akkor mindom ki a hülye. Az, aki átengedi a Szerencs utca forgalmát a kivezetőn. Az a Hülye, így nagy betűvel. Előtte két, utána egy helyen lehetne kerülni. De nem. Lámpát a kivezetőre. Hűűűűlye.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása