Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Minden nap életveszély a 2/A-n

2008.10.09. 12:39 :: SilentSound

A diaW1ieR 0Laswouk által leírt helyzetet bevallom, én sem nagyon értem, de biztosan meg tudjátok magyarázni. Az M0 új szakaszán is vannak olyan csomópontok, ahol a lehajtó és felhajtó közötti rövid szakaszon belül van egy új sáv (igaz, ott legalább sehol nem jönnek szembe). De miért, ha pont ezen a szakaszon, ahol többen már lehajtottak, de a keresztező útról jövők még nem hajtottak fel, így kisebb valamivel a forgalom, mint bárhol máshol? Vagy tényleg csak arra jók ezek a rövid szakaszok, hogy az önjelölt F1 pilóták kilőjenek és aztán nagy sebességgel bevágódjanak a többi autós közé?

Szeretném elmesélni mit történik a 2/A avagy M2-es úton szinte minden reggel, Pest felé, munkába menet.

Aki nem ismeri esetleg az útviszonyokat, annak elmondom, hogy eredetileg a 2/A autópályának készült, és minden felüljáró, átjáró, lehajtó, felhajtó ennek megfelelően készült is el. Az út maga viszont egy pár km-es darabtól eltekintve 1 ide 1oda sávos félpálya, itt-ott kapaszkodó sávval, és persze néhány kereszteződés környékén teljes kiépítéssel (vagyis 2x2 egymástól jól elválsztott sáv).

Amiről most konkrétan mesélni szeretnék, az pont az utolsó ilyen hely az úton, ahol már elég nagy a forgalom (reggel, Pest felé). Ilyenkor a forgalom beáll egy kb. 80-90-100 km/órás sebességre, és szépen, nyugodtan, folyamatosan lehetne haladni. De ugyebár vannak azok a sietős egyének, akiknek a 120 is kevés. Azok megörülnek a lehetőségnek, és mint akinek az élete múlik rajta az ilyen kereszteződésekben megnyíló belső sávban (pár száz méter hosszú) nekiiramodnak. Mivel a sor folyamatos, tömött, követési távolság nincs és ráadásul jó magyar szokás szerint az előzőket nem is szokták beengedni ezek a jóemberek néha még akkor is "előzésben" vannak, amikor már jönnek szembe, és bizony rágóta ott a záróvonal.

Nincs más lehetőségük, befurakodnak. A balesetek elkerülése miatt persze mindenkinek lesz helye, de a tolakodásnak az az eredménye, hogy a kocsisor megáll! Igen, megáll! Itt és most szeretném felhívni ezeknek a sietős fazoknoknak a figyelmét, hogy az átlagsebességük sokkal nagyobb lehetne ha benn maradtak volna a sorban - hogy a balesetveszélyről ne is beszéljünk. Stressz ügyben nem vagyok járatos, biztos van, akinek ilyen akciók nélkül nem is indul el a napja igazán, hát az talán menjen máshová gyakorolni!

Másik oldalról nézve viszont bizton állíthatom, hogy az az őrült, aki megpróbál a folyamatosan haladó sornál gyorsabban bejutni Pestre körülbelül másfélszer akkora üzemanyagfogyasztás árán képes 5 perccel előbb beleállni a nagy pesti reggeli dugóba.

74 komment

Címkék: biztonság közlekedés autó hülye veszélyes

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nagyzee 2008.10.09. 12:43:07

Hülyék mindig lesznek. Én örülök, ha elengedhetek egy ilyent, menjen csak minél messzebb, ne engem szorítson le. Majd ha rendőr leszek büntetem őket, most nem az én dolgom. Úgyis meghal egyszer.

Aqweren 2008.10.09. 12:49:27

Miért nem engedik be őket? Vagy tömött sorban nem kell követési távolságot tartani?
Akármekkora barom aki így előz, halált nem érdemel...vagy legalábbis ne legyek közreműködő benne...
Azzal együtt mondom ezt hogy én is utálom az ilyeneket, de ha meglátom a tükörben hogy kiugrott - pedig marhára nem kellett volna - akkor csinálok neki helyet, akármekkora bunkónak/idiótának is tartom.

hhunter · http://headhunter.blog.hu 2008.10.09. 12:52:50

De az a fura (én is erre járok, ha nem is mindennap), hogy ez a szitu, és ennek köszönhetően a visszadugulás kb. pár hónapja van, előtte nem volt ilyen.
A 2/A-ra ráférne már, hogy tényleg autópálya legyen. Fontosabb lenne mint egy szaros alagút az M6oson, és meglenne annyi pénzből, mivel csak ki kell bővíteni 1+1 leállóval, valahol meg csak 1 leállóval.
Engem azok bosszantanak, akik a 2/A-n vontatnak, vagy pöfögnek 50-60-al 25 éves Zuk-kal, ahelyett, hogy a régi 2-esen mennének végig, ugyanilyen sebességgel.

gravi_t 2008.10.09. 13:09:20

inkább az a balfasz, aki engedélyezte, hogy ilyen legyen az út. ha egyszer ott van a plusz sáv, akkor mennek is benne, ez szerintem természetes.

az külön tetszik, hogy mások megmondják, mennyi benzint fogyasszak.

tehenke 2008.10.09. 13:14:10

aqweren

Akkor Te vagy az egyik, aki miatt kiugranak. Tudják, hogy lesz egy olyan pöcs, mint Te, aki majd beengedi őket, köpve azokra, akik rendesen a sorban állnak.
Amikor kenyérért állsz sorba, akkor is beengeded a furakodót? Vagy csak az tart vissza, hogy a kocsiban nem tud nyakon csapni a mögötted álló.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.10.09. 13:18:54

De azt magyarázza el nekem valaki tényleg, amit a bevezetőben vetettem fel. Lehajtó és felhajtó között miért lesz plusz sáv belül? Biztos van valami racionális oka, csak nekem nem akar leesni... :)

Taz member of JFK Borad™ 2008.10.09. 13:21:02

tehenke

annyira jó olvasni az elvakult szövegedet, aqweren ugyanis lány. így nézve anatómiai anomália amit leírtál :)

tehenke 2008.10.09. 13:24:46

Bocsi Taz.
nem tudtam, hogy nemek alapján kéne diszkriminálni a hozzászólókat.
Nem, nem tudtam, hogy lány. Bár sosem állítottam az ellenkezőjét sem, nem foglalkoztam a nemével, mert nem fontos az ügy szempontjából.
A pöcs itt egy negatív jelző.

Taz member of JFK Borad™ 2008.10.09. 13:29:29

tehenke

pont erre irányult a mondandóm, nem pedig holmi csacska nemekharca flame indítása volt az approach...
ha lehet menni, én is nekiiramodok, nem vagyok birkaszellemű, hogy a sorban álljak. de mindezek mellett nem pofátlankodom, és megköszönöm, ha valaki beenged. sőt elnézést kérek, ha elrontottam valamit.

akkor most én is pöcs vagyok?

tehenke 2008.10.09. 13:31:55

nem, csak udvariatlan.
Mint ahogy a fagyisnál sem megyünk előre, ha elférünk a sor mellett. Azon kívül a kresz kifejezetten tiltja a gyorsabb előre jutás érdekében történő egymás utáni sávváltásokat.

gravi_t 2008.10.09. 13:34:41

én that miatt postingoltam, hogy why a picsának there is plusz sáv if senki nem use-olja. close-olják akkor le azt a lane-t, és then nem lesz problem.

otherwise meg aki wantol, az goingoljon benne szerintem.

gravi_t 2008.10.09. 13:41:11

tehenke 2008.10.09. 13:31:55
nem kéne keverni a fezont a szazonnal.

1. a fagyisnál 1 - azaz egy - sor van. ha két sor lenne és az egyik sokkal rövidebb lenne, te vajh melyikbe állnál be?
2. "tiltja a gyorsabb előre jutás érdekében történő egymás utáni sávváltásokat": nos, csökönyös alássan, ez az úgynevezett "cikkcakkozásra" vonatkozik, nem mellékesen a 36.§(4)-es pontja (erre hivatkoztál) így kezdődik: "Lakott területen, ..."

Javaslom, vegyél pár felzárkóztató órát magyar nyelv és irodalomból, olvasott szöveg értése témában.

Taz member of JFK Borad™ 2008.10.09. 13:43:55

tehenke

akkor én notórius szabályszegő vagyok... ezt nem dicsekvésként írom, egyszerűen haladni szeretek, nem beállni a birkák közé.
a fagyis story-ban igazad van, mindenki ki tudja várni a sorát, de ez nem egészen egyenrangú összehasonlítás... ha úgy nézed, akkor a fagyisnál csak egy "sáv" van, míg az említett szakaszon adott (!!!) a lehetőség a haladásra. emiatt szerintem nem az az autós okolható, aki kihasználja a lehetőséget. okay, nem azokról beszélek, akik kvázi berántanak a sáv végén, másokat megállásra kényszerítve...

Xebulon 2008.10.09. 13:48:23

Én is mindennap az M2-n járok. Azt a fényképet honnan szereztétek, mert én nem emlékszem ilyen három sávra, fa burkolatú helyekre ?

Egyébként nem értem miért ha előznek.
Ha 80-90-nél mész, akkor illik 20 méter követési távolságot tartani. Az előző autósokból így kettő is befér... Szóval ott kezdődik a baj, hogy eleve szarnak a követési távolságra
"Megyek 90-nel, szóval nem sietek, mégis ráállok az előttem lévőre, hogy a sietős köcsög ne férjen már be..." - aztán csodálkozik, hogy kicsit gebasz miatt a tűzfalig nyomja a féket és megállítja az egész sort - illetve a sor vége már csattan is...

Azért van aszfaltozva az út, hogy autóval lehessen menni. Ha két sávon, akkor két sávban lehet menni - belsőben a gyorsabbnak, külsőben a lassabbnak.

Velem tegnap inkább ennek az ellenkezője történt. Előztem a belsőben (hülye sietős köcsög voltam), előttem egy autó szintén (+10km/óra). Sáv megszünik - ezt tudtam és vártam, hogy az előttem lévő mikor megy át a külsőben. Reméltem lesz még annyi helyem, hogy megelőzzem. Az ürge meglátva a megszünő sávot - nyomott egy satuféket. Még jó, hogy motorral voltam és nem mögötte mentem, hanem kicsit mellette - így egy gázfröccsel elmentem mellette és besoroltam a külső sávba...
Semmi nem indokolt a vészfékezést - átsorolhatott volna ugyanazon lendülettel a külsőbe, nem volt mellette senki, éppen azt vártam mikor előzi meg már az előtte-mellette lévőt.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.10.09. 13:51:31

Xebulon: a kép csak illusztráció.

tehenke 2008.10.09. 13:56:25

Úristen Gravi_t!

Te nagyon vigyázz. Ha az egyik út véletlen egy szakadékba visz, akkor "azért van itt, hogy használjam!" felkiáltással beleesel?
Végül is, eléggé Darwin díj esélyes.

Vegyük sorra:
1. Fagyis: Ha csak 1 eladó néni van, (egy sávra szűkül, és én ezt tudom is), nem nyitok még egy sort. A post itt nem arról szólt, hogy 2 összefüggő sor áll, hanem arról, hogy egyes kiugrók miatt, akik a szembe sávban haladnak már, vészfékezésre kényszerül a sor, ami emiatt megáll.
(kicsit szövegértés, mi???)
2. Teljesen igazad van. Ezért volt ez a paragrafus teljes baklövés a részedről. Ajánlom figyelme a 36/2 és a 34/1/e kombót.

gravi_t 2008.10.09. 13:57:56

valami nagy, villogó gifet kirakhatnátok ezentúl, hogy "csak illusztráció" :)

tehenke 2008.10.09. 13:58:54

Taz, igazad van, és ez párhuzamos úton fent áll.
De abban az esetben ha NINCs párhuzamos út, hanem a szembe sávban rongyol az illető záróvonal, meg minden esetén, akkor ne az én gondom legyen már, hogy hogy jön vissza.
Nem tudom elfogadni, hogy az a normális közlekedés, hogy valaki a szembe sávban rongyolva a sajátján kívül még 2 autó utasainak az életével játszik.

Aqweren 2008.10.09. 13:59:57

tehenke: na, pöcs még soha nem voltam...
Kérdésedre a válasz (t.i. hogy a boltban beengedem a befurakodót: nem, de ha fennállna az a veszély hogy ha nem engedem be akkor összeroncsolja magát és egy ártatlan szembejövőt, akkor lehet hogy megfontolnám a dolgot.
Pont ezért nem értem hogy
1) folyamatosan haladó sorban miért nem tartanak követési távolságot (nem egy autónyira gondoltam!), szeretne ráfutni a másikra?
2) Ha nem hagysz helyet magad előtt letaszít az árokba, inkább neked megy mint hogy frontálisan ütközzön (és nemtom hogy vagy vele, de egy árokba borulás nekem pl. nem esne annyira jól)
3) A szembejövő, akinek esetleg nekimegy mert nem engeded be, mit vétett? :S

Elhiszem hogy téged idegesítenek az ilyenek, és az tis tudom hogy miért, mert engem is marhára idegesítenek (bevágódik elém, lelassít, elveszi a fékutamat, stresszel mert veszélyes, ja és egy rohadt tapló), de öcsém, neked lehet egy lelkivilágod, ha pöcsnek tartod aki megelőzi a baleseteket...:P
Pont az ilyen hozzáállást nem lenne szabad kivinni az utakra. Boltban, fagyisnál lehet még meg is cibálnám a tolakodót, de az úton meghalhat.
Hörg!

Taz member of JFK Borad™ 2008.10.09. 14:05:59

tehenke

egyrészről igazat adok abban, hogy én sem szeretem az engem veszélyhelyzetbe sodrókat... másrészről most pont magad ellen beszéltél. olvass csak vissza:
"Mivel a sor folyamatos, tömött, követési távolság nincs és ráadásul jó magyar szokás szerint az előzőket nem is szokták beengedni ezek a jóemberek néha még akkor is "előzésben" vannak, amikor már jönnek szembe, és bizony rágóta ott a záróvonal."
kíváncsi vagyok, megérted-e, miről beszélek.

gravi_t 2008.10.09. 14:06:25

"Ha az egyik út véletlen egy szakadékba visz, akkor "azért van itt, hogy használjam!" felkiáltással beleesel?"
Igen, elég nyilvánvaló, hogy _pontosan_ erről a szituációról beszéltem.

Fagyis: nem jó példa, mert itt eleve adott a két sor (sáv). Ha 2 pénztár van nyitva a teszkóba' de mindenki csak az egyiknél áll, akkor te vajh melyiket választod?

36/2:
"... ha pedig a forgalom olyan sűrű, hogy a külső forgalmi sávba visszatérni nem lehet, a belső forgalmi sávban folyamatosan is haladhat"

Akkor most ki lőtte magát lábon?

A 34/1/e-hez olvasd hozzá a 27/1-est. Ha 90 km/h-nál megfelelő köv. távot tartasz, egy másik autó simán befér.

tehenke 2008.10.09. 14:08:00

aqweren

Nem vagyok az öcséd, hál istennek. Nagy penge lehetsz, ha 3 sor után a lelkivilágomban vájkálsz. Minden esetre amíg lesz hova befurakodni, be is fognak. De amíg az ilyen az én életemet veszélyezteti egy lyen akcióval, biztos nem fogom azzal bátorítani, hogy asszisztálok hozzá.
A szembejövő pedig tényleg nem tehet róla, de azt sem rajtam, szabályosan közlekedőn kérd számon. Ez így kicsit hatásvadász, és demagóg.
Gravi, neked is lefordítom, mert látom gondok vannak szövegértéssel:
Bemegyek a fagyishoz, és egy pisztolyt nyomok a fejemhez. Közlöm az ott sorban álló 20 emberrel, hogy meghúzom a ravaszt, ha nem én jövök most azonnal.
Beengednek. De akkor is pofátlanság, és nincs igazolva a tettem. És ha mégsem egednek be, és emiatt fejbe lövöm magam, attól még nem az lesz a gyilkos, aki nem engedett be, hanem csak egy kurva nagy öngyilkosság.

gravi_t 2008.10.09. 14:08:36

ja, és csak nem azért kell nekik a szembesávban menniük tovább, mert bizonyos kérődzők nem engedték őket besorolni? ...

Taz member of JFK Borad™ 2008.10.09. 14:11:28

gravi
ez 10/10 :)

tehenke
pont, hogy te magad vagy, aki szövegértésből 1-est érdemel. ember, vedd már le a szemellenződ, és olvasd el az egész mondatot, ne csak egy részletet ragadj ki belőle. sajnos te most pont az a típus vagy, akivel lehet vitatkozni, csak nem érdemes. nyisd ki a szemed, légy szíves. nem miattam, saját magad miatt.

gravi_t 2008.10.09. 14:13:07

tehenke 2008.10.09. 14:08:00
te arról még nem hallottál, hogy mások életét nem igazán szabad veszélyeztetni a közutakon (sem)? mert ha direkt nem engeded be, esetleg még rá is gyorsítasz, akkor azért nem mondanálak ártatlannak.

én speciel nem szoktam "bevágódni" visszasoroláskor, hanem visszasorolok. ha meg nem enged be senki, akkor megárom, míg jön valaki, aki igen. de ez biztos csak azért van, mert szeretek szakadékba ugratni az autóval.

szerintem a post ezeket a kérdéseket veti fel:
1. miért van ott plusz sáv, ha rögtön el is fogy?
2. miért nem engedik be azt, aki abban megy. (van rgyébként vmi olyan szabály, ami tiltja, hogy abban a sávban menjenek?)

tehenke 2008.10.09. 14:15:45

Gravi, ismét szövegértés:
nem tartanak távolságot.. Írta.. Olvass...
Az pedig nem fér bele a zavarásba, hogy megállásra kényszeríti...

a 36/2 -t olvasd végig, Mert nekem nem ez van benne.... Lehet, hogy ez a fránya kerszöv jogtár rosszul tudja.

Taz member of JFK Borad™ 2008.10.09. 14:21:33

tehenke

"Mivel a sor folyamatos, tömött, követési távolság nincs és ráadásul jó magyar szokás szerint az előzőket nem is szokták beengedni ezek a jóemberek"

értelmezd légy szíves, mielőtt saját korlátoltságod próbálod kivetíteni másokra....

gravi_t 2008.10.09. 14:21:45

Láttam, hogy azt írta a levélíró, hogy nem tartanak köv. távot. De ezek szerint azok a szabálytalanok, akik nem tartanak távolságot, tehát az ő annyukat, nem azokét, akik a másik sávban mennek.

"Az pedig nem fér bele a zavarásba, hogy megállásra kényszeríti"
Az meg belefér a veszélyeztetésbe, hogy a szembesávba kényszeríti.

És akkor a teljes 36.§ (2) pont itt elolvasható:
net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=97500001.KPM&kif=k%F6zleked%E9s#xcel

Rong 2008.10.09. 14:30:28

Múlt hónapban vettem egy szép új csilli-villi BMW-t. Gondoltam elugrok a rég nem látott testvéremékhez. Rég találkoztunk mert sajna eddig beteg voltam. Még lábadozok és a kemó miatt még nincs hajam, de szerencsére nem vagyok hiú magamra így nem szégyellem, hogy hogy nézek ki,örülök, hogy élek. Megyek az M2-őn. Szép.. érdekes... még sosem voltam rajta. Valami miatt baromi nagy a sor, alig megyünk 70-el. Egyszer csak nyílik egy sáv, gondoltam ott haladok tovább. Fel is gyorsítottam 90-re, de egyszer csak pár száz méter múlva elfogyott a sáv. Előszőr csak néztem nagyot, hogy ezt most akkor hogy? Na akkor usgyi vissza a többiek közé, mert szemből jönnek. Indexelek, lassan csorognék be, pont beférek. Illetve csak hittem hogy beférek, mert a külsöben egy paraszt hiretelen mellém ugrik vörös fejjel valami fagyis cuccról meg pisztolyról hadovál a lehúzott ablakon keresztül. Na fékeztem is rendesen. Sikerült mögé besorolnom, mert a mögötte levő hölgy nem akarta, hogy tömeg baleset legyen. Miközben azon tűnődtem, hogy mi a francnak volt itt ez a néhány méteres sáv nézem az előttem levő F Astra rendszámát: TEHENKE-01. Na mondom ez tényleg állat.

Ez a történet csak fikció. Semmi köze a valósághoz. Bármi hasonlóság csak a véletlen műve.

:)

Taz member of JFK Borad™ 2008.10.09. 14:34:12

muhaha:D

APPPPUUUUU, kezdődik!!!! én már készítem a nachos-t :D

isti77 2008.10.09. 14:35:41

"Nem, nem tudtam, hogy lány. Bár sosem állítottam az ellenkezőjét sem, nem foglalkoztam a nemével, mert nem fontos az ügy szempontjából."

Meg nálad úgy egyébként sem...

tehenke 2008.10.09. 14:43:23

Nna. Akkor összefoglalom.
Úgy előznek, hogy azzal több szabályt is megsértenek (záróvonal, előzés szabályai, stb.). Ezzel veszélyeztetik az én, és a szembe jövő testi épségét. Ez eddig gondatlanságból elkövetett veszélyeztetés, felfüggesztett szabadságvesztéssel büntetendő. Mivel előre látható, hogy az előzés így nem fog menni, és ezt ő tudja is, megállhat a szándékosság is, ami súlyosbító (letöltendő).
Ám más szabálysértését nekem kell korrigálnom, ha kedves az életem, ellenkező esetben bajom eshet. Ám ha ez ellen szólni merek, én vagyok a rossz fiú, mit képzelek....
Hát b+.
Több mondanivalóm nincs. Azt hiszem befejeztem ennek a fórumnak a látogatását.
Most beszéljétek meg, milyen antiszociális vagyok.

ipari_fostalicska 2008.10.09. 14:45:05

na meg is lett a nem túl régi poszt megfejtése, amiben többek között én is le lettem ugatva, hogy ha valahol két sáv van, de a külső elfogy, akkor miért nem állok be a belső sáv végére és hagyom több száz méteren keresztül üresen a külsőt???
személyeskedést elkerülendő állítom, hogy a páros ujjú patások mennek folyamatosan a belsőben és ragaszkodnak annyira a poziciójukhoz, hogy nem is akarják oda beengedni a közlekedési helyzetet jobban felmérni képes társaikat.

Matrix_ 2008.10.09. 14:45:33

Rong 2008.10.09. 14:30:28

ne bántsuk az F Astrák léccives jóó! :)

Rong 2008.10.09. 14:46:10

Na végre Te hisztis p*csa. Ez volt a célunk. De mi tartott ilyen sokáig? 1 perces néma csend tehénkéért :)

DEGEC 2008.10.09. 14:48:01

tehenke 2008.10.09. 14:43:23

attak van es nem szoltok??????

lol

tangara 2008.10.09. 14:48:38

Na,hát először is, ha a kedves autósok tartanának követési távolságot, semmi nem lenne az ég világon, gyorsabb autó belülről el, majd beáll a helyére.
Az zavar, hogy megelőznek? Ez is csak azért, mert te gyáva vagy előzni!

gravi_t 2008.10.09. 14:49:29

én még mindig nem értem, hogy mi a szabálytalan abban, ha bemegyek az ugyanarra menő üres sávba.

Matrix_ 2008.10.09. 14:51:09

tehenke 2008.10.09. 14:43:23

nem kell felkapni a vizesbödönt!!
nyugii! a hosszú élet ritka!
Azért mert másként látod a dolgokat még nem vagy anti! max szociális.
Ha Te úgy látod a közlekedést, hogy túlélőtábor, és nehogymár, meg bassza meg mindenki, akkor Te úgy látod. Ezt meg is oszthatod itt velünk. Kell az ilyen is. Ha mindenben egyet értenénk nem lenne ATTAKK:)))

Naa gyere visszzaaaa:))

Rong 2008.10.09. 14:51:10

MatrixHasYou 2008.10.09. 14:45:33
Rong 2008.10.09. 14:30:28

"ne bántsuk az F Astrák léccives jóó! :)"

Bocsi bocsi. Csak nem akartam Ignist vagy Swift-et írni mert akkor olyan általánosító vagyok :) Semmi bajom az F Astra-val. Majdnem azt vettem, de ami tetszett azt elvitték az orrom elől. Így maradt az A Vectra :)

ipari_fostalicska 2008.10.09. 14:53:32

Rong: Te biztosan Béjemvés löhecc ezzel a hozzáállással :-)))

Taz member of JFK Borad™ 2008.10.09. 14:55:02

tehenke

a duzzogás női dolog... amúgy meg pont a hozzászólásaiddal, válaszaiddal alakítottál ki egy olyan helyzetet, amiből vesztesként távozol. tedd meg, csak akkor ne csodálkozz, ha télleg vesztesnek tartanak.

nyavalya már a szűklátókörű kisebbségi komplexusba, de komolyan...

Rong 2008.10.09. 14:55:23

MatrixHasYou 2008.10.09. 14:51:09
tehenke 2008.10.09. 14:43:23

"nem kell felkapni a vizesbödönt!!"

Tegnap láttam a Kepesnek egy műsorát. Azt mondja:
"Meg kell értenünk a mások igazát. Nem kell egyet érteni vele, de meg kell érteni és tiszteletben kell tartani."

Van benne valami...

Matrix_ 2008.10.09. 14:56:23

gravi_t 2008.10.09. 14:49:29

azéé bazzeg, mert az nem azé készült hogy Te a fosoddal közlekedjél rajt, hanem azé me sok volt a zaszfalt és valahova le kellett teríteni! kapííse!! :D

gravi_t 2008.10.09. 14:57:14

ipari_fostalicska 2008.10.09. 14:53:32
rong télleg béemvés, írta már... :)

Rong 2008.10.09. 14:57:24

ipari_fostalicska 2008.10.09. 14:53:32
"Rong: Te biztosan Béjemvés löhecc ezzel a hozzáállással :-))) "

BMWectra :D

gravi_t 2008.10.09. 14:58:21

MatrixHasYou 2008.10.09. 14:56:23
Na végre valaki megmagyarázta vazzeg! Ezzel kellett volna kezdeni!

hozzaszol 2008.10.09. 15:01:59

A fagyis hasonlat nem egeszen jo.
En inkabb ahhoz hasonlitanam, hogy allsz a penztarban, mar csak ketten vannak elotted, es nyilik megy egy kassza, erre a mogotted allo siman atall oda es hamarabb vegez mint te.
Szerintem aki itt odalep, had tegye a szabad savban, es ha az elfogy akkor igenis beengedem magam ele.

Taz member of JFK Borad™ 2008.10.09. 15:05:54

szerintem akkor viduljunk egy picinyt:

uk.youtube.com/watch?v=b1U81gNUR9U&feature=related

milyen igaz a szám címe is... if everybody looked the same... :D

Matrix_ 2008.10.09. 15:06:13

Mostakkó tehenke télleg elment? :(
gonoszok vagytok. Főleg aqweren aki nő létére pöcs és beengedi a tartaléknak leterített aszfalton száguldozó kopaszbmwseket.
72:)

gravi_t 2008.10.09. 15:10:04

sztem egyébként tehénke és taz ugyanaz a személy, csak tudathasadása van és hol az egyik, hol a másik énje postol. és ahogy látom, hamarosan felülkerekedik a harmadik, asot nevű személyisége.

Taz member of JFK Borad™ 2008.10.09. 15:10:28

matrix

most akkor sírjak? megtörtént... mehetünk tovább? muhaha:D

Taz member of JFK Borad™ 2008.10.09. 15:12:12

gravi
most miért kellett lebuktatni? :D

matrix
szerintem egyenesen rendezzünk boszorkányégetést, és lassú tűzön pörköljük meg aqweren-t ;)

Matrix_ 2008.10.09. 15:20:38

Taz goes ASOT 2008.10.09. 15:12:12

én nem bántok csajokat. Úgyis mind a Matrix rabjai :)
tisztelem őket és beengedem ha záróvonalon előznek :)

De téged nem foglak mert kiutáltad tehenke-t. :)
ezt a jólelkű embert aki inkább nézi végig a KAMAZ vs BMW ütközetet, minthogy rálépjen a fékre és ezzel jelentős 1.3-2 perces időveszteséget illetve 0,003-0,005 literes fogyasztásnövekedést okozzon mind magának, mint mögötte békésen közlekedő pógártársainak. Érted? Tenyered!! :)

Taz member of JFK Borad™ 2008.10.09. 15:22:01

matrix

én is bírlak... vagy most mivan? néha erre a nyavalyás melóra is kell figyelnem, meg még a hangok is... nem fehér embernek való ez, énmondom Béláim a zűrben

gmower (törölt) 2008.10.09. 15:26:52

Ha jól értem erről van szó:

maps.google.com/maps?f=q&hl=hu&geocode=&q=budapest&ie=UTF8&ll=47.690815,19.179382&spn=0.077534,0.153809&z=13

Na azért hagyjuk már, hogy ez párszáz méter, inkább több, mint másfél km, és én is előztem ott számtalanszor. Ez normál párhuzamos közlekedésre alkalmas útszakasz, nem értem miért probléma rendelteésszerűen (előzés) használni a belső sávot. Az meg, hogy nem tartasz követési távolságot, és kénytelen az előzésben lévő záróvonalon keresztül a szembesávba hajtani, hááááát.

Taz member of JFK Borad™ 2008.10.09. 15:28:42

és Újtelep után mi van? na mi?

Nevelek

ezbzmeg... \o/

gmower (törölt) 2008.10.09. 15:30:44

Ennyi erővel az M6-oson se használjátok a belső sávot, mert Dunaújvárosnál elfogy :D:D:D

Taz member of JFK Borad™ 2008.10.09. 15:34:31

én még mindig sírva röhögök a térképen...

- merre laksz?
- nevelek
- nem azt kérdeztem, mit csinálsz...

muhaha

Perillustris 2008.10.09. 15:37:39

Kevesebb autó - kevesebb bunkó.

Kész haszon, nem?

JohnnyB 2008.10.09. 15:38:03

@SilentSound 2008.10.09. 13:18:54

Szerintem még nem kaptál választ.

Ha valaki épp felhajt, akkor be tudja engedni a gyorsabban haladó, aztán zippzároznak. Persze ez mo-n nem műxik.

JohnnyB 2008.10.09. 15:42:18

Bocs, a bevezetődet nem olvastam el, szal fasságot írtam az adott citura, de a németeknél van ilyen sáv.

erovanvele 2008.10.09. 16:05:57

tehenke 2008.10.09. 13:14:10

basszus tehénke, kenyérért sorban állva még nem haltak éhen ha nem engedted be, Te meg simán kiszorítasz ebmereket, ezzel balesetbe sodorva őket? ne légyél már ennyire felelőtlen.

K*csögök minig is lesznek, és olyanok is, akik nagyívben szírnak rájuk. Meg olyanok is, akik azzal lesznek k*csögök, hogy a másik köcs*ggel b@szakszanak, ezzel a kialakult balesetben legalább annyira vétkesek.

És tudod ki szívja meg? aqweren, meg én, meg még azok, akik beengedik őket azért, hogy ne kerüljön bajba.

Rav Antal 2008.10.09. 16:10:16

Azon senki sem akad fent, hogy 90-es helyen 120-szal előzik a sort?

Matrix_ 2008.10.09. 16:21:35

Rav Antal 2008.10.09. 16:10:16
90-es helyen 90-nel nem is tudsz előzni :)

erovanvele 2008.10.09. 16:39:46

most olvastam végig a forumot. tehenke kiszállt.
Pont azért van dugó, mert az autók az eredeti sebességüknél 20 %nál nagyobb sebességcsökkentésre kényszerülnek. Ez tudományos kísérlet bizonyítja, nomeg logikus is.
Ergo,
1. ha nincs követési távolság, akkor a dugó kódolva van.
2. Ha két sávból egyet használnak az autósok (Mo-on sajnos ez általában a belső) akkor a két sáv sebessége nagyban eltérő. Az egyik halad, a másikban meg autólánc alakul ki. Így mindig lesznek, akik "bepofátlankodnak". Annak ellenére gondolják ezt az emberek róluk, hogy ők szabályosan használják a másik sávot.

Kicsit el kellene azon gondolkodni, hogy az fáj jobban, hogy a másik mer menni, és én hagyom, szabályosan balra tartva, vagy irigy vagyok és akadályozom ott, ahol lehet, és leszarom a balesetet. A dugó általában a morál miatt van, én spec balra tartok, és ha lehet, akkor hagyok távolságot. Csak marha sokan szarnak rá, és irigyek is, no meg jó nagy tahók is.

szemenagy 2008.10.09. 18:06:20

Jézusom, már annyit dolgozok, hogy lassan az ivás rovására megy :D
Micsoda attak, én meg lemaradok, hiába nem lehetek sikeres...

Beengedősdi volt reggel, zsírúj M0 vége az M% előtt. 100-ról lefékeztem, és szépen beengedett egy (nem bicskás) sóderos-pótos, és boldogan éltünk....

Aqweren 2008.10.09. 18:33:29

Annyira dolgoztam ma hogy nem tudtam visszanézni...:'(
tehénke (ha még visszatérsz): félre tetszett érteni de nagyon, nem mondta senki hogy egy szavad sem lehet ha valaki pofátlankodik, én is szoktam anyázni félhangosan a kocsiban. Csupán arra az elterjedt jelenségre szerettem volna rávilágítani hogy követési távolságot nem annyira szokás tartani - most mondani akartam hol, de gyakorlatilag sehol.
Á, mindegy, ezt már leírtam...

szemenagy 2008.10.09. 18:06:20
"Jézusom, már annyit dolgozok, hogy lassan az ivás rovására megy :D"
Ugye?! :( Halálra voltam ma sértődve, se e-mail, se net, csak a munka...

Rav Antal: De, igen, és pfejj, de akkor is segíteni kell neki hogy befejezze az előzést.

Taz goes ASOT 2008.10.09. 15:12:12
"szerintem egyenesen rendezzünk boszorkányégetést, és lassú tűzön pörköljük meg aqweren-t ;)"
Nana...kóstolgacc? :D Már gondolkodom milyen átkot szórja rád...

Jaés elnézést a flame miatt, nem gondoltam hogy ez lesz o.O

DEGEC 2008.10.09. 20:17:44

"Már gondolkodom milyen átkot szórja rád..."

elég ha annyit irsz 12 a, b, c, és a többiek abc sorrendben:-P

Aqweren 2008.10.10. 08:58:39

Nono...azért egy jó átokkal nem ér fel az általad említett lehetőség...:)

Devil 2008.10.10. 11:28:35

Nem kellene szejjeltrollkodni itt a forumot (mi van mindenki bolondgombat evett?)
A helyen amit valaki belinkelt:
maps.google.com/maps?f=q&hl=hu&geocode=&q=budapest&ie=UTF8&ll=47.690815,19.179382&spn=0.077534,0.153809&z=13
(be kell zoomolni)
Ezzel az a baj hogy egyreszt a sebesseghatart megszegve eloznek (NINCS feloldva a 90, belso savban is csak ennyivel lehetne menni. Ha fel lenne oldva 110-re akkor sokan a belsoban is annyival mennenek)
Masreszt az utolso 200 meteren a 2x2 sav le van szukitve 1x1 savval, JOOOOO nagy rahagyassal, mert az aszfalt miatt lehetne 2x2 sav. Na ott szoktak ezek a kispocsok legenykedni, akkor jo amikor a szembejovok kozott is van egy farokkompenzator aki pont ugyanezt csinalja. Ezeken a helyeken tobb kereszt is van az ut mellett.
Egyebkent az egesz 2/A eletveszel, SZEGYEN!!!! amit ott megengednek, a gyorshajtas mindennapos, a biztonsagi szabalyokat megszegoket pedig SENKI sem bunteti meg! HALLOD SZOVIVO SZEGYELD MAGAD!

EMMI 2008.10.10. 12:01:31

Viszonylag ritkán használom az M2-t, akkor is szinte csak hétvégén. Nem vagyok őrült száguldozó, ezért tudok örülni az ilyen plusz sávoknak. Mert sokszor csak ilyenkor tudom megelőzni a 60-70-el döcögő betonszállítót, mezőgazdasági gyorsjárművet, meg a mögötte feltorlódott 10-15 autót. Akik semmi pénzért nem előznének és egymás nyakán közlekedve nincs esélyem besorolni közéjük ha előzés közben valaki feltűnik szemből.

EMMI 2008.10.10. 12:03:54

Ja most szombati élmény: egy tico méretű kis doboz, a kagylós kútnál lévő szervízúton előzött meg kb. 3 autót. Biztos nagyon sietős volt, mert fél perc múlva már nem láttam. És mi is kb 95-100-al mentünk.

Devil 2008.10.10. 13:03:37

Ilyesmit gyakran latni. Hetvegen betonszallitot en meg nem lattam, es totyorgok is eleg ritkan vannak olyankor, viszont annal tobb a hetvegi autos, az osszes vallfaj.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása