Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Miért adták át, ha nincs kész?

2008.10.15. 09:52 :: SilentSound

Nem is tudom, hogy Gábor a közlekedőkre, az útépítőkre, az ilyen ügyekben döntéseket hozókra, vagy a sehol nem lévő rendőrökre haragszik leginkább, mert gyakorlatilag egy helyzetbe sikerült mindezt beletömörítenie.

Tegnap hazafelé tartottam Budapestről az M0-áson az M2-felé és amit ott tapasztaltam az tömören tükrözi a mai magyar autós és nem társadalom erkölcsi, morális szintjét.

A problémák akkor kezdődtek, amikor a Váci útról lekanyarodtam a az M0-ásra és néhány száz méterrel odébb elkezdődött egy kis torlódás az M2-es útra taró sávban. Az autósok egy része normálisan beállt a sorba és várta, hogy tovább menjen, egy másik része pedig sávot váltott és helyenként 100-120 km/h-s tempóval igyekezett a belső sávban előbbre kerülni (sokáig csak 50-nel szabadna menni, mert lakott terület), ami még nem is lenne akkora baj, csak, hogy ezek az autósok természetesen - bunkó magyar szokás szerint - vissza szerettek volna menni az eredeti sávjukba (közvetlenül a Megyeri-hídi elágazásnál).

A lassan haladó sorból természetesen sokan nem tolerálták azt a megoldást, aminek következtében pillanatok alatt 100 m-es sor alakult ki a belső sávban is. És ami már egy kicsit szokatlan volt számomra is: jónéhány autós fogta magát és a dupla záróvonalon keresztül megfordult, vélhetően azért, hogy a régi 2-esen menjen haza - megjegyzem itt is volt egy kis balesetveszélyes szituáció.

A Megyeri-hídra tartók közül is volt egy-két türelmetlen autós, akik a két lassan haladó kocsisort - a  dupla záróvonalon átlépve - megelőzte, helyenként itt is balesetveszélyes szituációkat okozva.

Kérdem én, hogy ilyenkor hol vannak a rend éber őrei? Miért nem kapják ki a visszaforduló, dupla záróvoalat átlépő, a szembejövőket veszélyeztető autósokat? Itt lehetne bírságolni, jogsit elvenni és nem csak az izzókészlet lejárta miatt.

Nem mellesleg a torlódást az M0-áson végzett munkálatok okozzák az átadás után néhány héttel. Miért is kellet akkor átadni az utat, ha még most is több helyen építkeznek rajta? Miért kellett erre az útszakszra annyi járművet ráengedni, amelyennyit a lezárások miatt az út már nem bír el? No comment - ez is magyar szokás.

33 komment

Címkék: közlekedés autó hülye útlezárás gyorshajtás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aqweren 2008.10.15. 09:56:05

Valószínűleg adminisztrációs okokból adják át ilyenkor az utat - mondhatják hogy mi átadtuk akkor, amikorra ígértük, közben még nincs is teljesen kész...

Sugi77 2008.10.15. 09:59:17

aqweren 2008.10.15. 09:54:18
43 :)))))

mindig sokat gondolkoztam ezen, hogy ilyenkor tényleg valaki végig megy, és átveszi azt a munkát?

Rong 2008.10.15. 10:06:03

Persze. Tyúklépésben nagyítóval :)))

gmower (törölt) 2008.10.15. 10:08:57

aqweren 2008.10.15. 09:56:05

"mondhatják hogy mi átadtuk akkor, amikorra ígértük"

Egész pontosan átadtuk a 15. átütemezett átadási időpontra :D

Az M0 déli szakazán is sokáig probléma volt, hogy megfordultak az öngyilkosjelöltek, ma már betonfal akadályozza a népet (teszem hozzá, ez ny-eu-ban is szokásos eljárás, ugyanis ott is megfordulnak/előznek, ha nincs fizikai akadály, ez nem hungarikum). Majd ha elég sok emeber meghalt már, lesz megoldás, addig vigyázzatok magatokra!

Marcellusca 2008.10.15. 10:21:45

Ismerős. Én múlt héten mentem arra az M3-ra. "Természetesen" az átadótt úton még mindig dolgoztak. Most akkó' hogyanis van ez? Átadjuk, mert kész van. Vagy mégsem? Hozzáteszem a táblázás sem a legjobb.

Cili 2008.10.15. 10:11:37
A hely ontosan: Ha jössz a Külső Váci úton, akkor egy jobbkanyarral elmész a régi 2 fűúti elágazás mellett, majd az Óceánárok utca végén lévő lámpáknál. Na ottan utána, kb. 500 m-re a belső sáv vezet a hídra Buda felé, a külső pedig rá az M0-ra. Persze rendes előjelző-tábla nincs kirakva, csak az uccsó pillanatban. Ezzel nem akarom védeni a bunkókat, de - sajnos - bevett szokás a jelenség. És nem csak ott, hanem gyakorlatilag az összes hasonló kereszteződésben.

HERMSGERVØRDENBRØTBØRDA 2008.10.15. 11:28:38

még mindig jobb mint a budai oldalon a körforgalom...

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.10.15. 11:37:06

makimalyom: Az a körforgalom elég vicces volt, mikor az átadás után pár nappal arra mentünk, a híd felé vezető kijáratnál még simán ott volt a záróvonal is, persze nem nagyon érdekelt senkit... :)

Alvarez 2008.10.15. 11:57:20

Gábor megmondta a tutit. Azért, mert a Váci útról érkezőknek sorba kell állni, ezért ne adják át az egész Megyeri hidat. Az a több tízezer autós, aki naponta használja, ők csak menjenek az Árpád hídon a kilóméteres dugóban, mert Gábornak sorba kell állni és ez tűrhetetlen.

Devil 2008.10.15. 12:01:24

Ugyanarrol a Gaborrol beszelunk?

Marcellusca 2008.10.15. 12:05:18

Alvarez 2008.10.15. 11:57:20

Nics nálam a kódtábla, úgyhogy leírom: Szövegértésből 1!
Nem a sorbanállás a problémája, hanem:
1) Ha még nincs teljesen kész, miért adták át?
2) A sok bunkó, akik betolakodnak és így két sort is feltartanak, ergo miattuk (is) kialakul a dugó!

Devil 2008.10.15. 12:01:24
Majdnem, de ő is 12a-c!!!

Marcellusca 2008.10.15. 12:06:27

Remélem jól emlékszem a sünös lehetőségekre!

Alvarez 2008.10.15. 12:11:55

Marcellusca, egyrészt mit is adtak át? Ez a jóember az M0-ról beszél, de azt a szakaszt, már a legalább öt éve átadták, a most átadott M0 új szakasznak ehhez semmi köze, az ugyanis az M3 és a 4-es út között helyezkedik el. Ami miatt a post írója hőbörög, az a Megyeri híd és kiszolgáló útjai lehetnek. De. Azt a hidat rengetegen használják (én is), akik nem mennek a Váci út felé, számukra ez a probléma nem létezik. Na miattuk adták át a Megyeri hidat. Így elfogadható?

HERMSGERVØRDENBRØTBØRDA 2008.10.15. 12:21:49

SilentSound: az egy dolog, de Szentendre felöl azóta se lehet fölmenni a hídra belátható időn belül, hiszen a körforgalmat elfoglalják a békásról a korába igyekvők...
ezen még a turbókörforgalom se sokat segít... sőt, semmit se...

Marcellusca 2008.10.15. 12:22:00

Alvarez 2008.10.15. 12:11:55

Nem! Más is szeretne normálisan közlekedni. A híd megépítéséhez hozzá tartozik a kiszolgáló utak normális, időbeni megépítése is!
De gondolom a Váci úti, Hungária körúti közlekedést, a hortobágyi híd állapotát lesz@rod nagyívben! Úgysem jársz arra, így nem érint. Önző-e vagy?

lukl 2008.10.15. 12:24:24

Egy biztos, rosszul van megtervezve ez a lehajtó is, meg az egész M0-ás is.

Yo! Maaan! 2008.10.15. 12:31:06

Hmmm... az ember nem birka. Megy, ahol és amerre tud. Ha nem tud, megy másfelé. Szerintem logikus. Én is simán megfordulok bárhol, ahol _fizikailag_ lehetséges és ahonnan tudok egy másik utat. Szerintem nem ez a fajta "szabálysértés" a nagy balesetek legfőbb oka, ilyenkor a legtöbb ember triplán odafigyel...

Alvarez 2008.10.15. 12:34:47

Marcellusca, szerintem te az életben nem jártál még arrafelé, amiről itt pampogsz. A Hungária-Róbert Károly krt - Árpád híd forgalma lecsökkent a mostani átadásokkal. A sorban állók problémáját maximálisan megértem, de nem az a megoldás, hogy addig ne adjanak át semmit, mert valahol még hiányzik egy sáv. mert így sokkal több autóssal szúrnánk ki.

szemenagy 2008.10.15. 12:49:58

makimalyom 2008.10.15. 12:21:49

Alternatív megoldás: Békási lámpáig be, előtte balra megforduló (szabályosan), és tipli fel a hídra. Mondjuk nem árt a megfordulósnál vigyázni, hátulról soxor megtolják a delikvenst. Kicsit hosszabb, de ha kiér a sor a körforgóból a 11-esig, akkor megéri.

Xebulon 2008.10.15. 13:05:15

Alternatív megoldás 2: ülj fel Vácnál a zónázó vonatra és 25 perc múlva a Nyugatiban vagy. Néha még motorral sem lehet ilyen gyorsan menni, hacsak nem végrendelkeztél előtte.

szemenagy 2008.10.15. 13:08:47

Xebulon 2008.10.15. 13:05:15

Szentendrén hogy üljön fel szerencsétlen a váci vonatra? :DD

JohnnyB 2008.10.15. 13:15:58

Rendőr persze sehol. :)

Matrix_ 2008.10.15. 13:18:01

alternatív megoldás 3:
akinek semmi se jó az költözzön el szlovákiába. vagy legalább maradjon otthon azt kész.

ahelyett hogy örülne 1-2 birka hogy legalább ez is megvan már végre , inkább megy a fikázás. Nekem személy szerint áldás, mert bármelyik híd felé megyek (árpád, megyeri) fél óra alatt bent vagyok a melóhelyen. Eddig ez min45 perc volt de inkább 1 óra vagy több!
Tehát a szentendrei forgalmát jelentősen csökkentette. Az M0-on meg mindig lesznek munkálatok. mint ahogy autópályán sem mentem még végig soha úgy hogy ne lett volna valami túrás...

Marcellusca 2008.10.15. 13:19:42

Alvarez 2008.10.15. 12:34:47

Biztos igazad van mindenben. Hagyjuk, neked így jó, oszt jónapot!

szemenagy 2008.10.15. 13:25:45

MatrixHasYou 2008.10.15. 13:18:01

Én örülök. Birka-e vagyok? :))) A Szentendrein túl a Pusztakúti és a Bécsi út forgalma is normalizálódott (már ideje volt, hogy visszakapjam az osonóösvényeket).

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.10.15. 13:27:56

bloodmn 2008.10.15. 12:31:06
Ezért lett anno a régi M0 neve halálút, mert a sok idióta fasz a záróvonalon keresztül fordulgatott meg, mert fizikailag lehetséges volt. Azóta lett sokkal kevesebb az ilyen, mióta odarakták a betontömböket középre...

Matrix_ 2008.10.15. 13:44:07

szemenagy 2008.10.15. 13:25:45
19!! :)

azok a birkák akiknek semmi se jó!!
akik örülnek, azok a vidám birkák :D (juh-héjj)
de akkor már ketten vagyunk :)

Sugi77 2008.10.15. 13:54:40

MatrixHasYou 2008.10.15. 13:44:07
Én a másik irányba járok, ezért nem tudok erről véleményt alkotni, de a másik miatt örülök :) akkor én vidám birkána vagyok? :)

yooccoo 2008.10.15. 15:27:19

nem jó a következő post, nem lehet mennyitni

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.10.15. 15:33:51

yooccoo: Volt egy kis adatbáziscsúszás, már jó, frissíts. :)

Pistike911 2008.10.15. 23:13:34

"Miért is kellet akkor átadni az utat, ha még most is több helyen építkeznek rajta?"

Politika, drága tesvírem, politika! Kiáll a nyomorult, veri a mellét, hogy "ezt mi építettük, nektek, ne!". Közben meg fejben már elköltötte a kenőpénz felét és örül, hogy ezért a beruházásért még ő akasztja a többet, nem - a ,ost ,ég - ellenzék.

Persze az is lehet, hogy tévedek és egy egészen más országban éltem az elmúlt évtizedekben.

Vagy ebben, csak erősen begyógyszerezve.

Pistike911 2008.10.15. 23:14:48

Sorry!

- a ,ost ,ég - = - a most még -












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása