Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Szivatnak a közlekedési lámpával

2008.10.15. 15:13 :: SilentSound

Azt a költői kérdést tettel fel nekünk és nektek Pál, hogy ha valami korábban működött - esetünkben a jelzőlámpa váltások ritmusa -, akkor azt miért kell elrontani napközben? Ráadásul ezzel nem csak az autósokat szivatják meg, hisz ha nagy a sor, akkor afféle önszabályozó mechanizmusként megtelik a buszsáv is, hogy véletlenül se lehessen tömegközlekedéssel sem gyorsabban haladni.

Néhány héttel ezelőtt munkahelyemre menet közben érdekes dologra figyeltem fel: az útvonal a XIII. kerület, Béke térről indul, majd balra a Róbert Károlyon, jobbra le a Vágány utcára, ami eddig teljesen rendben is volt, de lassan 3 hete hogy folyamatos dugó várja az embert (kivéve péntek), mert a jelzőlámpa nem engedi elég gyorsan az autókat a Dózsa György útra.

Az eredeti megoldás az volt, hogy rövidebb ideig volt zöld a Dózsára menet, de elég gyakran, ez volt a reggeli megoldás. Délre visszaállították a lámpát egy kicsit hosszabb zöldre, de jóval többet kellett állni a pirosnál-namármost néhány hete ez így maradt, nem tudom szándékosan-e vagy csak valaki elfelejtkezett róla, de az eredmény magáért beszél:
 
- folyamatos kocsisorok, 15 perc araszolás ha peched van
- mivel van egy buszsáv is, vannak leleményes autóstársak akiknek a drága idejük nem engedi meg a várakozást, egyszerűen előretörnek
- ha túl sokan előznek jogosulatlanul a buszsávban, előfordul hogy a busz sem tud haladni, mert a két sor ugyanolyan hosszúra nyúlik
 
Hétfőn munkába menet újra beálltam a sorba, de arra lettem figyelmes, hogy újra vannak bátor autóstársak akiknek minden mindegy alapon bemennek a buszsávba, előznek. Kisvártatva egy hatalmas fékcsikorgásra lettem figyelmes, mert kiálltak a rendőrök, kiszedni a szabálytalankodókat, és a két előző autó majdnem egymásba ment a nagy megállni akarásában, besoroltak; következett egy szuzukis csávó, aki későn vette észre őket, így őt kiszedték.

- kérdem én, jogosan, nem lenne egyszerűbb ha a büntetgetések és felesleges stressz helyett visszaállítanák a lámpát a reggeli-délutáni működésre? nem lennének buszsávozók, nem kellenének rendőrök, az mereke jóval nyugodtabbak lennének
- kinek a felelőssége egy lámpa működtetése, beállítása? mert nem véletlenül volt reggeli-délutáni rendszer, ezek szerint megint egy olyan ember szólt bele, aki a büdös életben nem járt arra...
- ha esetleg a Dózsa forgalmát akarták csökkenteni, hát akkor nem sikerült
- azóta a Vágány utcát próbálom kerülni, hétfőn is csak véletlenül futottam bele, mert a Béke utca-Lehel utca-Dózsa György gyorsabb lett, és mindenkinek ezt ajánlom aki reggel 8 körül autózik arrafelé

51 komment

Címkék: budapest közlekedés autó büntetés lámpa buszsáv

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.10.15. 15:28:38

Kaptam egy emailt a blog.hu supporttól, hogy most már helyreálltak a dolgok. :)

hawkeye 2008.10.15. 15:30:30

Igaz? Tényleg? És azért, mert itt...?

Érdemes élni... :)))

the real 2008.10.15. 15:44:02

A buszsávos igazoltatásoknál olyan jól szoktam szórakozni. Legutóbb egy A3-as női sofőrje várta nagyon nehezen a buszsávban, hogy az előtte lévők besoroljanak a másikba (ők ugye észrevették a rendőrt). Miután azoknak sikerült, ő jól beletaposott, hogy az egész sort villámgyorsan megelőzze, röviddel utána már nyomta is a féket... Elkésett :)

szmoker (Homo Trollicus) 2008.10.15. 15:44:47

"kinek a felelőssége egy lámpa működtetése, beállítása"

Mondd, kedves Pál, te nem itt élsz?
Ez - ha eddig nem vetted volna észre - a Felelősség Nélküli Ország, rövidebb nevén Abszurdisztán.

pater76 2008.10.15. 15:44:51

minden reggel arra járok 7 körül melóba, de változást nem tapasztaltam. Nem is olyan rövid zöldek elég gyakran követik egymást. A buszsávozók meg kapják be, remélem a két kamera nem csak dísznek van fent, hanem küldik is a csekket...

kpetya 2008.10.15. 15:49:23

Tán azért változtattak a zöld hosszán mert a Váci felöl állandó a dugó a Dózsán. A hid utáni lámpa piros lesz, a vágány utcából feltöltödik az üres hely, igy a Váci felöl hiába zöld csak pár autó jut át.

avogadro00 2008.10.15. 15:49:36

mért kell pl a váci úton éjjel 12-kor járatni a lámpát a baumaxnál (már rég bezárt akkor) és nincs is zöldhullámba betéve ? sok okos

Csimasz 2008.10.15. 15:54:19

Hello,

en is eszrevettem...Valami nagytudasu szaki atprogramoztatta, csak nem keszult semmi fele hatastanulmany, szokas szerint.
Remelem hamar visszaallitjak.
Igy megy a buszsavozas minden reggel...

tangara 2008.10.15. 16:00:22

Üdv!

Tapasztalataim szerint (minden hétköznap arra járok, kivéve a pénteket) akkor van ott torlódás, ha a Dózsa Györgyön beindul a keresztbe állás, és a dugó. A Dózsa szépen feltorlasztja a Vágány utcát is. Bár a részemről ez a délutánra igaz, de reggel is elég rapszódikus, hogy van sor, vagy nincs.
A buszsáv meg ilyen, bár be van kamerázva 2 helyen is, szerintem nem működik, mert futottam már ott bele párszor, és nem küldtek csekket.

Marcellusca 2008.10.15. 16:06:23

Fel vagyok háborodva!
Elvesztek a kommentjeim, pedig olyan szépet 40 és 43-asoltam.

Egyébként meg azt is írtam: WTF???
Mi a kérdés!! Problémát megoldottat (találtál másik útvonalat), ügyes voltál. Űlj le, kettes!
Azóta nem járok a Vágány utcán, mióta kijelőlték (mértis?) a buszsávot. Azóta nem lehet rendesen haladni. A piros20-as és a 30-as busz meg nyert kb. 2 percet. Okos megoldás volt.

Marcellusca 2008.10.15. 16:08:00

Gondolom így akarnak rászoktatni, hogy tömeggel közlekedjek. :D
Így is azt teszem, csa ótóval. (hehehe)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.10.15. 16:12:46

Marcellusca: Jó átszoktatás úgy, hogy a buszokat is szivatják ezzel! :)

Dr Kangörény 2008.10.15. 16:15:34

A lényeg az autósok szivatása. Az nem számít, hogy a busszal utazók is szívnak, a lényeg az autósokon van.

aachi 2008.10.15. 16:18:27

nem lenne egyszerűbb ha busszal járnál? vagy bringával? meg a többi kedves autós. nem kellene fuldokolni a városnak a dugókban a szmogban, meg a mindent ellepő parkoló autókban. kezd rohadtul élhetetlenné válni a város.

Marcellusca 2008.10.15. 16:22:47

aachi 2008.10.15. 16:18:27

Aztatat majdan én tudom, hogy mivel közlekeggyek! :D
Ha élhetetlen a város, akkor "el is lehet menni"! :D Már megint az a rohadt politika. Én kérek elnézést!

aachi 2008.10.15. 16:25:26

a várost te teszed élhetetlenné megsúgom.

tangara 2008.10.15. 16:30:54

Nem lenne egyszerűbb busszal járni!
Nekem kétszer annyi idő, ha nem több, még betervezett dugóval is. Nagyon nem mindegy, hogy van-e szabad fél/háromnegyed órám! Ráadásul nem egyedül járok, viszek kollegát is, szóval tömegközlekedem:)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.10.15. 16:34:02

Nekem 4-5-ször annyi idő lenne tömegközlekedni a munkahelyemre, de még nem is ez a legnagyobb bajom, hanem mondjuk az ilyesmik:
bkvfigyelo.blog.hu/2008/10/15/osszeszartak_a_busz_uleset

Devil 2008.10.15. 16:47:18

Az en kedvenc lampam a Varosligetben van a Koos Karoly setany vegen az M3 feljhajtonal. A fel varos arra szeretne hazamenni. Az Allatkerti setanyon all mondjuk 3 auto, a Koos Karolyon mondjuk 30, kozepen ott a lampa ami ilyen jol osztja szet a forgalmat. Bar teny hogy tobbet enged ki a Koos Karolyrol - tobbet de nem eleget.
Egyebkent az egesz M3 bevezeto kudarc, sokaig lehetne meselni mit es hogyan rontottak el rajta.

töröttszárnyú angyal (törölt) 2008.10.15. 16:47:34

+1

meg ez
úgyhogy ha megvan a jogsim, nővérem megveszi a szép piros dévút (jah, azt ami a szomszédé vút). egyébként tényleg ez a poén miatt kell neki daewoo.
Az én nevemen lesz és még a wcre is azzal fogok járni

Marcellusca 2008.10.15. 16:49:02

aachi 2008.10.15. 16:25:26

Nem baj, majd te segítesz megtisztítani! Vegyél jó mély levegőt bringázás közben, lécci! De a metángázt kérjük összegyűjteni, nem szanaszét eregetni a városban! :D

Joebachi 2008.10.15. 16:53:09

Ami a Váci úton van lámpa a Megyeri csárdánál az is nagyon el van baszva.A laktanya meg a csárda között.

Comandante en Jefe · http://local.blog.hu/ 2008.10.15. 17:02:41

"Azóta nem járok a Vágány utcán, mióta kijelőlték (mértis?) a buszsávot. Azóta nem lehet rendesen haladni. A piros20-as és a 30-as busz meg nyert kb. 2 percet. Okos megoldás volt."

Jól látod, okos megoldás volt.

Azértis, mert nem 2 percet nyer a busz, hanem inkább 15-20 percet. Autó akkor sem jutott át több a kereszteződésen, csak épp két sáv volt tele, és feleolyan gyorsan haladt.

----
Egyébként ma 4 járat megy a Vágány utcán, óránként összesen 30 busz, legalább 1500 ember. Autóval jó, ha feleannyi.

Marcellusca 2008.10.15. 17:08:15

Comandante en Jefe · local.blog.hu/ 2008.10.15. 17:02:41

"Azértis, mert nem 2 percet nyer a busz, hanem inkább 15-20 percet. Autó akkor sem jutott át több a kereszteződésen, csak épp két sáv volt tele, és feleolyan gyorsan haladt."

Ezt cáfolnám! Jártam arra BKV-val is és autóval is! Nem csökkent a 30-as menetideje azóta, hogy ott megkönnyítették a buszok helyzetét. Viszont autóval 3x annyi időbe telik elhagyni a Vágány utcát.

tangara 2008.10.15. 17:18:47

Nem az a rossz buszsáv, ami a vágányon van, hanem ami a Podmaniczky-n. A belsőben nyílik, majd eltűnik, és a trolik már nem is mennek benne. Azt az összevisszaságot, ami ott van... Igazából teljesen felesleges a jelenlegi formájában!

autosave 2008.10.15. 17:23:52

a lámpa a forgalomszabályozás eszköze. azért hosszú az a sor, hogy a másik ne legyen.
a bevezető utakon azért van annyi megállítás, hogy ne a belvárosban duguljanak be, hanem már kint kicsit visszafogja a forgalmat.

te magad mondod a megoldást:
"azóta a Vágány utcát próbálom kerülni, hétfőn is csak véletlenül futottam bele, mert a Béke utca-Lehel utca-Dózsa György gyorsabb lett, és mindenkinek ezt ajánlom aki reggel 8 körül autózik arrafelé"

tehát nincs gond, a lámpa célja valszleg ez volt!

Comandante en Jefe · http://local.blog.hu/ 2008.10.15. 17:56:03

"Nem csökkent a 30-as menetideje azóta, hogy ott megkönnyítették a buszok helyzetét. Viszont autóval 3x annyi időbe telik elhagyni a Vágány utcát."
Akkor
- vagy több autó lett, és a buszsávban is állnak
- vagy máshol veszíti el a busz az ott megnyert időt
- vagy nem csúcsidőről beszélsz, amikor a buszsáv a busz szempontjából lényeges
- vagy ellentmondás van az állításodban.

Mackósajt66 2008.10.15. 17:59:00

A Kerepesi úton már reggel fél 7-kor ugyanez van.

Ott a Kerepesi-Dózsa Gy. út kereszteződés és a Baross tér között a megépült Aréna Center miatt raktak fel 3 lámpát, hogy az Aréna Centerből ki lehessen kanyarodni a Kerepesire.

Ez idáig OK., de ezek a lámpák reggel olyankor is mőködnek (miért nem lehet sárga villogóra állítani), amikor az Aréna még zárva van, és onnan egy autó sem jön ki, a Kerepesi forgalmát viszont jelentősen feltartja.

Ezt sem érti senki...

Silverf@x 2008.10.15. 18:03:20

Szentendrén is van egy érdekesen működő lámpa: a szentlászlói elágazásnál esténként már csak minden második körben vált a lámpa zöldre. Emiatt a leforduló sávban elég nagy sor szokott feltorlódni. Az út persze üres, mert megállítják a szembejövőket (ha van egyáltalán), csak éppen a kanyarodókat nem engedik el. Ennek mi értelme? Úgy vélik, hogy olyankor arrafelé már a kutya sem jár? Persze sokan beelőznek engem a sorban, záróvonalon, piroson át, szembejövő sávban el...

Marcellusca 2008.10.15. 18:04:18

Comandante en Jefe · local.blog.hu/ 2008.10.15. 17:56:03

Nem tom, milyen ellentmondásról beszélsz.
Azt mondom, hogy amíg két oszlopban haladhattak az autók akkor max. 2-3 (na, jó, legyen 5) perccel volt "hoszabb" a menetidő, mint most. Csak most az autósoknak tart 3x annyi ideig, míg kijutnak a Dózsára.

Devil 2008.10.15. 18:13:06

Namarmost az a jo abban a buszsavban ( ami jobbrakanmyarodo sav is egyben) hogy szabalyosan az utolso 10 meteren hajthatnal ra, tehat ha elotted allnak a balra fordulok (tobb mint 10 meteren) mert dugo van, es te jobbra akarsz menni, akkor sem mehetnel arra - hat ez nem 'eletszeru'.
Meg jobb: tegyuk fel hogy valaki mar besorolt jobbra pont a zarovonalnal, te meg nem fersz be mogeje ugy hogy ne menj ra a zarovonalra. A balra fordulo sav haladna te meg ott allsz es arra varsz hogy az elinduljon.... ah nem dudaljak le a vesedet is...
Persze ez nem indok arra hogy 200 metert a buszsavban haladj, de jobb lett volna atgondolni a buszsav, a megallo es a keresztezodes viszonyat mielott nekiesnek mindent felfesteni.

Comandante en Jefe · http://local.blog.hu/ 2008.10.15. 18:17:55

Marcellusca:

Először is:
Hogy tarthatna az autósoknak 3x annyi ideig a kijutás, amikor a torkolat előtt nincs már buszsáv, és ugyanúgy két sávból fordulnak ki az autók, mint korábban? (Ha nem lenne megszaggatva, akkor is max 2x-es lehetne az időfaktor, ugye...) Ha tovább tart, az más okból lehet csak, pl. a postban emlegetett lámpa, vagy a Dózsa rendszeres torlódása.

Ha a busz menetideje a _Vágány utcában_ nem csökkent, az csak úgy fordulhat elő, hogy a buszsávban ugyanannyi jármű van a busz előtt, mint korábban.
Akkor meg nyilván a másik sávban is ugyanannyi az autó, mint korábban, ergo nem változott semmi.
Amióta a buszsáv be van kamerázva, azóta nem ez a helyzet.

Azelőtt volt, hogy 30 perc volt megtenni az utat, és ha Dózsánál levő megállóból végignéztél, láttál vagy 3 buszt a kanyarig, és 10 perc volt, míg bármelyik odaért. A Vágány utca volt a vonal legkényesebb pontja, ami szétverte a teljes vonal követését - ez részben ma is így van, de sokat csökkent a jelentősége.

Marcellusca 2008.10.15. 18:22:08

Comandante en Jefe · local.blog.hu/ 2008.10.15. 18:17:55

Lásd: Devil 2008.10.15. 18:13:06

Látom nem sikerül közös nevezőre jutnunk.

Comandante en Jefe · http://local.blog.hu/ 2008.10.15. 18:35:25

Devil:
Amit írsz, abban van valami (nekem is föltűnt), de vegyük észre:
- vagy szabályos a legtöbb autó, és akkor nincs feltöltve a buszsáv, tehát a busz időt nyer alaposan
- vagy szabálytalanok, de akkor meg két tömött sorból lehet fordulni...
valamelyik igaz kell legyen a kettőből.

A másik, hogy akkor igazán nagy a sor, amikor a Dózsa is be van állva, és a kifordulni tudó autók darabszámát az dönti el, hogy mennyi hely van még a kereszteződésben, és nem az, hogy van-e buszsáv.

Comandante en Jefe · http://local.blog.hu/ 2008.10.15. 18:36:25

összegezve:
a buszsávot valahogy jobban "el kellene varrni" (a megálló miatt bajos), de az nem igaz, hogy értelmetlenül lenne ott.

kuf 2008.10.15. 18:45:37

Devil,

sztem meg kimondottan hosszú zöld van a Koos Károly végén az m3 felé. Gyakran még a Hősök teréről rákanyarodva a Koosra látom,h zöld a lámpa és ha nem f.szkodnak kalapos skodások, szőke suzukisok, hanem rugalmasan vezet mindenki, még el lehet csípni.

Én személy szerint a Szerencs utcai lámpákat bombáznám le napalmmal, illetve elhelyeznék néhány betontömböt az m3 bevezető leállósávjába a Szentmihályi út magasságába, illetve a felüljáróra, a reggeli ki-mit-tud miatt.

., (törölt) 2008.10.15. 18:47:56

Én állítottam át.
Baj?

Rav Antal 2008.10.15. 18:53:07

Biciklivel kell járni, tudjátok, akkor a piros lámpa sem akadály. :)

zoli_ 2008.10.15. 19:14:00

A szivatást valaki nagyon imádja a tanácsnál. Ott ül és azon gondolkodik, hogyan lehetne budapest forgalmát mégjobban tönkretenni. Ezáltal be kell vezetni a fizető parkolást mindenhová, így jut a parkolómaffiának is zseton....

Aqweren 2008.10.15. 21:01:21

Jajj, megint tömegközlekedés vs. autó...
Kocsi nélkül vagyok a héten, mert szegényke gyengélkedik (nem is tudom nem kéne-e valami buszos blogra kommentelni addig :D) - és busszal járok. És rettenetes!!!
27 km-es út: közel(!) 2 óra :S Kocsival 30 perc... és kényelmetlen. és elfogy a levegő. lökdösnek. vigyázni kell az értékekre. fokhagyma-pijaszag-testnedvszag. használt rágók és szemét mindenhol. gyanús foltok az üléseken. Szóval ótvaros-retkes az egész és jobban lefáraszt mint a munka napközben :( bleee
Nem mondom, ha lenne közvetlen járat talán meggondolnám hosszabb távon (meg ha nem lenne munkaeszköz az autó) de így...:PPPPP

cso zsi 2008.10.15. 22:21:46

Egyvalakinek lehetne esze, ha már a kórházat bezárják/ták, akkor a Szabolcs utca a Dózsa felé, a Vágány a Róbert K. krt felé egyirányúsításával enyhíthetnének a bajon.
Persze a vastelep, és a csövesszálló vasúti kocsik helyett is lehetne egy sáv.

A lámpaváltáson a Vágány utcai siránkozik?
Kétszer kap zöldet, míg a Dózsán állók sorrakerülnek.

Pistike911 2008.10.15. 23:01:42

SilentSound · autozz.blog.hu 2008.10.15. 16:34:02

Bele kell nyomni az orrát annak, aki csinálta. Kutyánál beválik.

Mondjuk az egy inteligens vegyület, nem úgy, mint...

Pistike911 2008.10.15. 23:06:04

Nem baj! Lesz itt majd forradalom, addig táncolnak ama nevezett birkanép nevezett idegein.

Nekem már ott figyel a légpuska a Trabin. Rambo-e vagyok? :D

B.GY. 2008.10.15. 23:49:22

Direkt vannak a lámpák úgy beállitva,hogy ne lehessen folyamatosan haladni.Több üzemanyag fogy,meg a zöldek is tudnak reklamálni,hogy büdös a város.Ki van ez találva kérem szépen:)

autosave 2008.10.16. 00:38:36

rá kellene nézni egy bp térképre... hány szintbeli kereszteződés van? na ezért nem lehet folyamatosan haladni; nem azért, hogy fogyjon a benzin

Gontar 2008.10.16. 08:24:26

Basszus... pont tegnap délután meg este agyaltam azon, hogy mintha több helyen is megváltozott volna a lámpák kapcsolása - kifejezetten hátrányukra...

2 helyen álltam 5 percig úgy a pirosnál (Kőbányai út), hogy egyik irányból sem engedett senkitse - mindenkinek mindenhonnan piros volt. 1-2 perc múlva nézett mindenki kérdően mindenfele, hogy most mifene van - de el nem indult senki. :-D Aztán egyszercsak zöld lett ez egyik irányból...

Kerepesin/Veres Péteren zöldhullám továbbra sem létezik - érzésre ott is állítgattak valamit (pedig már jó gyér forgalomban mentem) ha megengedett sebességgel megyek... Ha 50 (Kerepesis szakaszon pár helyen magasabb) helyett 80-90-nel nyomom csak akkor van zöldhullám... Csak én általában nem megyek ennyivel ott - mégha a forgalom sűrűsége(ritkasága) engedi sem.

Üllői út (nagy "kedvencem" - főleg este a sok kivilágítatlan bicajos, a külsőben vészvinnyogóval "parkoló" barmok, és a többiek között őrülten cikázó strítraccserek miatt): itt gyér forgalomban nem padlógázas indulással működött a zöldhullám. Tegnap nem - majd az öszes pirosat beszoptam...

A pirosak hossza több helyen is mintha megnőtt volna. :-S

PitBuli 2008.10.16. 17:03:22

Ez valami összeesküvés lesz! Tuti, hogy a milliárdos más nemzetiségű világvége csoport van-e mögött! Mindenki monnyon le!

B.GY. 2008.10.16. 20:57:27

Autósave.Most nem azt mondom,hogy átlehessen menni egyhuzamban Pestről Budára.De azért egy 500 méteres egyenes szakaszon be lehetne állitani a lámpákat úgy,hogy folyamatosan tudjál menni,ha 50-nel mész.Reggeli dugókra természetesen nem vonatkozik:)Amerre én járok,ott van olyan,hogy elindulok szépen a zöldnél,és a következő lámpa pont pirosra vált mire odaérek.Szerintem ezek direkt vannak.

autosave 2008.10.17. 00:08:14

B.GY: ".Szerintem ezek direkt vannak. "

Valószínűleg. De elképzelhető, hogy okkal. Például kint torlódjanak, ne bent vagy hogy ne tudjon annyi jármű azon az úton bejutni egy későbbi szűk keresztmetszetbe. Vagy azért, hogy egyszerűen menjenek másfelé...

Persze két oldala van az éremnek, mert nagy lég- és zajszennyezés az elindulás-megállás...

Szóval szerintem szar megállni ilyen helyeken, de sokszor oka van. Jóllehet bosszantó, mert nem tudjuk mi az. Főleg akkor, ha tényleg nincs oka csak úgy sikerült :D

B.GY. 2008.10.17. 22:48:30

Autosave!Na majd megkérdezem a vilatis haveromtól,hátha tudja:)Hát ha én ott másfelé mennék,akkor a lakótelepen kellene keresztülmenni.Annak sem örülnének jobban az emberek.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása