Se figyelmeztető levelet se telefonos értesítést nem kapott alábbi történetünk szenvedő alanya, István, aki így számára minden előzmény nélkül szerzett tudomást, hogy volt biztosítás nincs biztosítás. Hogy történhetett mindez? Mi ilyenkor a szabályszerű eljárás? Mit tehet az ügyfél ebben az esetben?
Elkuldom, hatha masokat is erdekel a tortenetem. Egy kisse ingerulten hivtam ma az Allianz ugyfelszolgalatot, miutan kezhez kaptam a kotelezomrol szolo felmondasi levelet. Az, hogy ketszer kell befizetnem a 3. negyedeves biztositast, mert valaki elsikkasztja a penzem, es a PSZAF nem vegzi a munkajat az egy dolog. De hogy egy biztosito rohadt kikuldeni egy a levelet, valamint felvenni a telefont, de vegul persze mindezt en szivom meg jovendobeli a bonus-ommal, az azert mar eros. Persze lehet fikazni, h miert voltam MAV-os en kis naiv...
Kedves Allianz!
Egy kotelezo gepjarmu felelossegbiztositas megszunesevel kapcsolatos eszrevetelemet es panaszomat szeretnem megosztani onokkel, mivel ugy erzem hogy a problema rendezese messze nem volt megfelelo. A mai nappal kaptam egy gepjarmu felelossegbiztositas felmondasarol szolo levelet onoktol 2008.10.13-i datumozassal dijnemfizetesi indokkal a levelezesi cimemre.
Az ugyfelszolgalattal torteno beszelgetes utan kiderult, hogy allitolag ketszer kikuldtek a lakcimemre(!) a 3. negyedeves biztositasi dijam csekkeit, amelyeket en egyszer sem kaptam meg. Mivel MAV atkoto vagyok, es nem tudtam - ami beismerem, hogy az en hibam - hogy a 3. negyedeves dijat duplan kell befizetnem, ezert nem is vartam csekkuk megerkezeset korulbelul a mai napig. A lakcimem es a levelezesi cimem nem egyezik meg, igy ha vartam volna a csekkeket, akkor sem a lakcimemre vartam volna, holott azt a postaladamat is rendszeresen ellenorzom.
Szamomra teljesen felfoghatatlan, hogy miert nem kaptam meg a egy csekket sem a lakcimemre, holott tudtommal eddig egy level sem veszett el erre a cimre cimezve, az pedig vegkepp fura, hogy a felmondasrol szolo levelet a levelezesi cimre, mig a csekkeket a lakcimemre kuldte ki allitolag ceguk.
Az onokkel szembeni korrektseg kedveert tegyuk fel, hogy tenyleg elveszett a postan. Igazabol a panaszom nem ezzel van, bar mar ez is boven eleg lenne hozza, hanem azzal, hogy egy Cascoval is rendelkezo ugyfeluk miert nem er meg onoknek egy telefonhivast, hogy figyelmeztessek a dijbefizetes elmaradasarol.
Jelen esetben a bonus-malus besorolasom A0 (friss jogositvany), igy sokat nem vesztettem ezzel a kellemetlen szituacioval csak masfel evnyi balesetmentes kozlekedesem eredmenyet. Viszont arra szeretnem kerni Onoket, hogy a jovoben sokkal jobban figyeljenek oda a cimekre, valamint egy telefonhivast igazan megengedhetnenek maguknak, hogy megtartsanak egy amugy rendszeresen fizeto ugyfelet. Akit igy most jo esellyel elvesztenek a kovetkezo esedekes kotelezobiztosito valasztasnal a Casco biztositasaval egyutt.
craft75 2008.10.20. 12:40:20
Nekem tavaly az Uniqa (Az új generáció biztosítója.... hehe) 1 nappal a kötelező átkötési határideje (nov. 28 asszem) küldött egy megszüntetési határozatot - fokozott károkozási tényező miatt (nem volt még balesetem).
Nyekk.
Cyric 2008.10.20. 12:52:23
Nekem eddig a KH jött be legjobban, szerintem ott a legnormálisabbak.
Egyébként a postból nem derül ki, úgyhogy muszály megkérdeznem:
"Hivatásos"-e vagy? :)
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.10.20. 12:52:24
Basszus 2008.10.20. 12:57:24
Károsult 2008.10.20. 12:59:30
Most akkor kit kell sajnálni?
Cyric 2008.10.20. 13:02:07
Szerintem azt a negyedév bukást bőven behozta a MÁV-nál eltöltött idő, nem? :)
Hati_x 2008.10.20. 13:05:57
erre nagyon kíváncsi leszek
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.10.20. 13:07:26
Ellenben volt még Allianzos koromban koccom MÁV-os vétkessel, de a szerviz boxolta le az egészet, egy fillért sem kellett fizetnem előre. Gondolom megvolt a jó kapcsolat...
Petika 2008.10.20. 13:11:57
storyline :) 2008.10.20. 13:23:03
Cyric 2008.10.20. 13:23:32
Annyiban igaza volt, hogy bizonyos szervízek nem ismernek határt, és ha már úgyis penget a biztosító, akkor nyugodtan rá lehet írni a számlára, hogy első lökhárító csere 879.900 Huf...
Ettől függetlenül a MÁV-os főgetszi, aki lelépett az emberek pénzével szarjon sünt!
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.10.20. 13:28:36
babe 2008.10.20. 13:33:08
storyline :) 2008.10.20. 13:33:14
Dövan: Nekem a Vodafone kevert már el utalást is. De legalább postára nem kell járnom. :) "
Igen, előfordulhat, hogy a kisasszonyok, akik a kivonatot nézik, rossz helyre könyvelnek :) De legalább könnyű bizonyítani :)
GgG 2008.10.20. 13:34:37
Budapesti levelezési cím, lakcím Balatonföldvár..
Csekkek természetesen Balatonföldváron,az ajtó előtt heverésztek,majd jött a levél a budapesti címre,hogy megszüntették a kötelezőt..
megnyugtató hogy nem csak ÉN vagyok ilyen balszerencsés
Cyric 2008.10.20. 13:38:54
T7 2008.10.20. 13:47:10
Az ajánlott levelet is bedobhatják a postaládába és természetesen kézbesítettnek minősül.
Ha külön cím van megadva levelezési címnek, akkor egyszerűen csak használniuk kellene.
Nem hinném, hogy szándékosság van mögötte, egyszerűen csak lesz@rják.
Veszélyes Lejtő · http://kresz.blog.hu/ 2008.10.20. 13:47:26
Ebből az következik, hogy sajnos a biztosító jogszerűen mondhatja fel a biztosítást ilyen helyzetekben, még akkor is, ha bizonyíthatóan rossz címre, vagy egyáltalán nem küldték a csekket...
degec 2008.10.20. 13:51:26
12c
ex-dr. vuk 2008.10.20. 14:21:09
Viszont johiszemuseg hianya miatt meg lehet tamadni a dontest. Ugye.
Aqweren 2008.10.20. 14:38:56
Megnyugtatnálak, hogy én is MÁV-os voltam, és én befizettem az új biztosítónak mindent böcsülettel, mégis elvesztettem a bónuszom mert a MÁV nem küldte a kártörténeti igazolást, és nem is fogja már megküldeni senkinek.
Nem maradtál ki semmiből, ne izgulj. ;)
Megszívtuk mint a torkosborz, nics mit szépíteni :((
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.10.20. 14:42:03
A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2008.10.20. 14:49:00
Azóta AEgonos vagyok. 28-ért...
labi 2008.10.20. 15:02:27
- csekket küldeniük nem kötelező (se esedékes díjra se felszólítóra)
- Ha minden nemfizető megértne egy telefonhívást, az főleg egy allianz nagyságúnál lekötne egy valagnyi embert, ami erőteljesen emelné a költségeket (az ajánlott levelek is) ami a díjban csapódna le erősen.
Jahm, én meg átutalással fizetek, nem a csekket várom, amit a postás bácsi talán hoz, ha éppen kedve van. :)
Aqweren 2008.10.20. 15:12:20
Munkatársammal az OTP-cica csinálta meg ugyanezt, pedig ő nem is volt MÁV-os. Nem kapott csekket, nem járt utána (mondjuk ez 10-ből 10 hibapont), meg is szüntették és visszasorolták A0-ba o.O
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.10.20. 15:17:55
Riska 2008.10.20. 15:23:51
szemenagy 2008.10.20. 15:42:10
leaping cat 2008.10.20. 15:51:33
eddie 2008.10.20. 15:53:28
T7 2008.10.20. 15:59:53
Ezt nem vágom. A kötelező személyhez kötött nem autóhoz, akkor miért nem "gyűlik a bonus"?
Sugi77 2008.10.20. 16:02:18
ezért van, hogy nekem se gyűlik semmi, hiába vezetek már 10 éve....mert mindig céges autóm volt szinte :(
ex-dr. vuk 2008.10.20. 16:13:25
Kezdve azzal, hogy miert en hadakozzak mas biztositojaval, amihez nekem semmi kozom? Rendes orszagban ez ugy megy, hogy az fizet nekem (mint NEM okozo) akivel en szerzodtem, aztan kikalapalja az ellenfel biztositojabol.
A masik, hogy milyen mar az, hogy nem valthatok biztositot AKARMIKOR? Ezt ugyan melyik balfasz talalta ki es milyen celbol? Es milyen mar az, hogy megmondjak, hogy hol kossek ujat? Ha a telefonszolgaltatasom megszunik mert nem fizettem, akkor kotelezhet barki, hogy ujra ugyanott fizessek elo? Ez mekkora baromsag mar.
ex-dr. vuk 2008.10.20. 16:16:02
Szemelyhez ES autohoz.
Uj kocsi nem indul a regi bonusaval (hacsak nem adom el a regit)
Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2008.10.20. 17:07:13
Szendwich 2008.10.20. 17:47:51
Ugy dontottem, hogy befizetem egybe. Kibirom. Erre oktober elsejen kuldott egy ujabb csekket a 4. negyedevre, es kuldott is rola egy szamlat. Hat ezt azota is fizetem :P
A Sün 2008.10.20. 18:11:04
"Hogy történhetett mindez?"
Hülye volt. Nagyon. Mire várt hónapokig? Isteni sugallatra?
"Mi ilyenkor a szabályszerű eljárás?"
Legközelebb időben fizet.
"Mit tehet az ügyfél ebben az esetben?"
Az öngyilkosság számomra szimpatikus megoldás.
igazi hős 2008.10.20. 21:34:10
nem akarok kekeckedni, de hogy lehetett 8 éve B10-ed? "Trükkök" nélkül '96: A0, '97: B1, ... '06: B10. Vagy valamit rosszul tudok és nem 96-ban indult a GFB.
T7 2008.10.20. 23:59:40
Bocs, én vagyok földhözragadt, más módszer nekem álmomban sem jutna eszembe, csak hogy eladom a régit is. :]
jpm 2008.10.21. 08:45:26
A MÁV-os átkötés határideje 08.15. volt (úgy emlékszem). Tisztelt levélíró nyilván 15-én kötötte át, és aztán várt kényelmesen. Ha egy hónap múlva sem kapok semmit az új biztosítómtól, azért csak bemennék egy ügyfélszolgálati irodába, és megkérdezném, hogy mi a fax van. Ott nyilván megtudják nézni, hogy kiment-e a csekk, sőt ne adj' isten még be is fizetheted a díjat. A magyar postára hagyatkozni fontos dolgokban elég nagy lúzerség.
lwcolors 2008.10.21. 09:21:23
Úgy, hogy mikor B6-tal bementem a meg nem nevezett biztosítómhoz az átigazolási időszakban, hogy át szeretnék menni más biztosítóhoz, mert jobb ajánlatot kaptam, akkor felajánlották, hogy áttesznek B10-be. Elfogadtam :)
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.10.21. 10:54:29
neked már küldtek számlát? nekem még mindig küldik a 4. negyedéveset. még jó hogy közel van az iroda, és egyből kiállíttattam egy igazolást hogy levonták a számlámról.
ja de így hogy az igazoláson kívül a számla sem jött meg, akkor jelentsem fel őket az apehnél, hogy nem adtak blokkot, a pénzt meg elvették?
Tombolda · http://tombolda.fw.hu 2008.10.21. 16:44:21