Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Csak úgy felmondták a kötelezőmet

2008.10.20. 12:34 :: Kisikasa

Se figyelmeztető levelet se telefonos értesítést nem kapott alábbi történetünk szenvedő alanya, István, aki így számára minden előzmény nélkül szerzett tudomást, hogy volt biztosítás nincs biztosítás. Hogy történhetett mindez? Mi ilyenkor a szabályszerű eljárás? Mit tehet az ügyfél ebben az esetben?

Elkuldom, hatha masokat is erdekel a tortenetem. Egy kisse ingerulten hivtam ma az Allianz ugyfelszolgalatot, miutan kezhez kaptam a kotelezomrol szolo felmondasi levelet. Az, hogy ketszer kell befizetnem a 3. negyedeves biztositast, mert valaki elsikkasztja a penzem, es a PSZAF nem vegzi a munkajat az egy dolog. De hogy egy biztosito rohadt kikuldeni egy a levelet, valamint felvenni a telefont, de vegul persze mindezt en szivom meg jovendobeli a bonus-ommal, az azert mar eros. Persze lehet fikazni, h miert voltam MAV-os en kis naiv...

Kedves Allianz!

Egy kotelezo gepjarmu felelossegbiztositas megszunesevel kapcsolatos eszrevetelemet es panaszomat szeretnem megosztani onokkel, mivel ugy erzem hogy a problema rendezese messze nem volt megfelelo. A mai nappal kaptam egy gepjarmu felelossegbiztositas felmondasarol szolo levelet onoktol 2008.10.13-i datumozassal dijnemfizetesi indokkal a levelezesi cimemre.

Az ugyfelszolgalattal torteno beszelgetes utan kiderult, hogy allitolag ketszer kikuldtek a lakcimemre(!) a 3. negyedeves biztositasi dijam csekkeit, amelyeket en egyszer sem kaptam meg. Mivel MAV atkoto vagyok, es nem tudtam - ami beismerem, hogy az en hibam - hogy a 3. negyedeves dijat duplan kell befizetnem, ezert nem is vartam csekkuk megerkezeset korulbelul a mai napig. A lakcimem es a levelezesi cimem nem egyezik meg, igy ha vartam volna a csekkeket, akkor sem a lakcimemre vartam volna, holott azt a postaladamat is rendszeresen ellenorzom.

Szamomra teljesen felfoghatatlan, hogy miert nem kaptam meg a egy csekket sem a lakcimemre, holott tudtommal eddig egy level sem veszett el erre a cimre cimezve, az pedig vegkepp fura, hogy a felmondasrol szolo levelet a levelezesi cimre, mig a csekkeket a lakcimemre kuldte ki allitolag ceguk.

Az onokkel szembeni korrektseg kedveert tegyuk fel, hogy tenyleg elveszett a postan. Igazabol a panaszom nem ezzel van, bar mar ez is boven eleg lenne hozza, hanem azzal, hogy egy Cascoval is rendelkezo ugyfeluk miert nem er meg onoknek egy telefonhivast, hogy figyelmeztessek a dijbefizetes elmaradasarol.

Jelen esetben a bonus-malus besorolasom A0 (friss jogositvany), igy sokat nem vesztettem ezzel a kellemetlen szituacioval csak masfel evnyi balesetmentes kozlekedesem eredmenyet. Viszont arra szeretnem kerni Onoket, hogy a jovoben sokkal jobban figyeljenek oda a cimekre, valamint egy telefonhivast igazan megengedhetnenek maguknak, hogy megtartsanak egy amugy rendszeresen fizeto ugyfelet. Akit igy most jo esellyel elvesztenek a kovetkezo esedekes kotelezobiztosito valasztasnal a Casco biztositasaval egyutt.
 

43 komment

Címkék: autó biztosítás lehúzás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

craft75 2008.10.20. 12:40:20

Sajnálatos.
Nekem tavaly az Uniqa (Az új generáció biztosítója.... hehe) 1 nappal a kötelező átkötési határideje (nov. 28 asszem) küldött egy megszüntetési határozatot - fokozott károkozási tényező miatt (nem volt még balesetem).
Nyekk.

Cyric 2008.10.20. 12:52:23

Nesze neked allianz.
Nekem eddig a KH jött be legjobban, szerintem ott a legnormálisabbak.

Egyébként a postból nem derül ki, úgyhogy muszály megkérdeznem:

"Hivatásos"-e vagy? :)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.10.20. 12:52:24

Nekem meg nyáron fogta magát a biztosítóm és megszűnt, de azért ki kellett fizetni a teljes negyedéves díjat, mert különben nem vihetem át a bónuszomat, ahol szintén ki kellett fizetni ugyanarra a negyedévre a hátralévő időszakot. Ki találja ki, hogy melyik volt a régi biztosító? :D

Basszus 2008.10.20. 12:57:24

Vesszen minden MÁV-os!

Károsult 2008.10.20. 12:59:30

Nekem meg egy dög MÁV-os okozott 2 évvel ezelőtt 700 ezer forintos kárt amit azóta sem fizetett ki senki!
Most akkor kit kell sajnálni?

Cyric 2008.10.20. 13:02:07

Silent

Szerintem azt a negyedév bukást bőven behozta a MÁV-nál eltöltött idő, nem? :)

Hati_x 2008.10.20. 13:05:57

ezzel a Máv-os átállással (szintén egy volt ügyfél) még lesznek gondok.mivel még mindig küldik az A0-ás csekkeket azzal a kijelentéssel , hogy jóvá lesz írva!
erre nagyon kíváncsi leszek

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.10.20. 13:07:26

Cyric: Persze, bőven jobban jártam. Utána egyébként én is K&H-hoz mentem át, azelőtt meg Allianz-os voltam, sok dolga egyiknek sem volt velem, csak küldözgették a csekkeket szépen sorban.
Ellenben volt még Allianzos koromban koccom MÁV-os vétkessel, de a szerviz boxolta le az egészet, egy fillért sem kellett fizetnem előre. Gondolom megvolt a jó kapcsolat...

Petika 2008.10.20. 13:11:57

Hehe, az Allianz nem változik. Nekünk sem szóltak anno, csak akkor derült ki, hogy már nem állunk velük szerződéses viszonyban, amikor telefonon kértük a csekket, mert nem kaptunk.

storyline :) 2008.10.20. 13:23:03

Szerintem ezért érdemes átutalással fizetni, nem kell sorbaállni a postán, nem veszik el az igazolás, be lehet állítani automatikus utalást/csoportos beszedési megbízást, és nem utolsósorban általában olcsóbb is a folyószámlás fizetés.

Cyric 2008.10.20. 13:23:32

Valahol mintha azt hallottam volna, hogy a MÁV fizetett, de csak általa dedikált szervíznek. Vagyis voltak olyan helyek, ahova nyugodtan lehetett vinni az autót.
Annyiban igaza volt, hogy bizonyos szervízek nem ismernek határt, és ha már úgyis penget a biztosító, akkor nyugodtan rá lehet írni a számlára, hogy első lökhárító csere 879.900 Huf...
Ettől függetlenül a MÁV-os főgetszi, aki lelépett az emberek pénzével szarjon sünt!

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.10.20. 13:28:36

Dövan: Nekem a Vodafone kevert már el utalást is. De legalább postára nem kell járnom. :)

babe 2008.10.20. 13:33:08

jé de érdekes, amikor ajánlatokkal meg reklámokkal bombáznak, akkor mindig megtalálják a telefonszámainkat... :o(((

storyline :) 2008.10.20. 13:33:14

"SilentSound · autozz.blog.hu 2008.10.20. 13:28:36
Dövan: Nekem a Vodafone kevert már el utalást is. De legalább postára nem kell járnom. :) "

Igen, előfordulhat, hogy a kisasszonyok, akik a kivonatot nézik, rossz helyre könyvelnek :) De legalább könnyű bizonyítani :)

GgG 2008.10.20. 13:34:37

Ismerős a szitu:D
Budapesti levelezési cím, lakcím Balatonföldvár..
Csekkek természetesen Balatonföldváron,az ajtó előtt heverésztek,majd jött a levél a budapesti címre,hogy megszüntették a kötelezőt..
megnyugtató hogy nem csak ÉN vagyok ilyen balszerencsés

Cyric 2008.10.20. 13:38:54

Azért szerintem ez elég fajsúlyos dolog (lehet, hogy ilyen hülyeség miatt ugrik a 10 éves bónusz), szóval nem értem, hogy miért nem lehet azt a nyomorult levelet ajánlva feladni, hogy a kedves ügyfél átveszi-e valójában. És ha nem kézbesíthető, akkor lehet küldeni a másik címre, de hát babe-nek van igaza, csak az ügyfelet megszerezni tűzzel-vassal a fontos, aztán már leszaródik... :(

T7 2008.10.20. 13:47:10

Cyric 2008.10.20. 13:38:54

Az ajánlott levelet is bedobhatják a postaládába és természetesen kézbesítettnek minősül.

Ha külön cím van megadva levelezési címnek, akkor egyszerűen csak használniuk kellene.
Nem hinném, hogy szándékosság van mögötte, egyszerűen csak lesz@rják.

Veszélyes Lejtő · http://kresz.blog.hu/ 2008.10.20. 13:47:26

Bár hatalmas baromság, sajnos a jelenlegi szabályozás szerint a t. ügyfél kötelessége befizetni határidőig a biztosítási díjat, akkor is, ha nem kapott csekket. Magyarul neki kell utánajárnia...
Ebből az következik, hogy sajnos a biztosító jogszerűen mondhatja fel a biztosítást ilyen helyzetekben, még akkor is, ha bizonyíthatóan rossz címre, vagy egyáltalán nem küldték a csekket...

degec 2008.10.20. 13:51:26

aki mavos volt meg is erdemli..

12c

ex-dr. vuk 2008.10.20. 14:21:09

@ Veszélyes Lejtő · 2008.10.20. 13:47:26
Viszont johiszemuseg hianya miatt meg lehet tamadni a dontest. Ugye.

Aqweren 2008.10.20. 14:38:56

Kedves István (posztíró)!

Megnyugtatnálak, hogy én is MÁV-os voltam, és én befizettem az új biztosítónak mindent böcsülettel, mégis elvesztettem a bónuszom mert a MÁV nem küldte a kártörténeti igazolást, és nem is fogja már megküldeni senkinek.
Nem maradtál ki semmiből, ne izgulj. ;)
Megszívtuk mint a torkosborz, nics mit szépíteni :((

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.10.20. 14:42:03

aqweren: Pedig az kötelessége lett volna, az enyémet továbbították, mert megmaradt a bónusz besorolásom... Valamit szerintem ebben lehetne lépni, mert az adatbázis egészen biztosan megvan még valahol. Ha magas bónusz szinten voltál, akkor mindenképpen megérne egy kis utánajárást.

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2008.10.20. 14:49:00

Nekem az Allianz azóta nem "szövetségesem", mióta az előző időszaki 29k helyett küldtek ajánlatot 48-ról...

Azóta AEgonos vagyok. 28-ért...

labi 2008.10.20. 15:02:27

Minden biztosító genya, de amúgy:

- csekket küldeniük nem kötelező (se esedékes díjra se felszólítóra)
- Ha minden nemfizető megértne egy telefonhívást, az főleg egy allianz nagyságúnál lekötne egy valagnyi embert, ami erőteljesen emelné a költségeket (az ajánlott levelek is) ami a díjban csapódna le erősen.

Jahm, én meg átutalással fizetek, nem a csekket várom, amit a postás bácsi talán hoz, ha éppen kedve van. :)

Aqweren 2008.10.20. 15:12:20

SilentSound: Alkusz útján intézem az ügyeket mert lusta dög vagyok (meg pont ügyfélszolgálati időben dolgozom mert "ügyfélszolgálaton" dolgozom), és ők írták méjlben hogy ne számítsak rá. Viszont azt is írták hogy majd lekérik ők és továbbítják az újnak. B1 vagyok még csak, akkorát nem buktam de az elv....:(

Munkatársammal az OTP-cica csinálta meg ugyanezt, pedig ő nem is volt MÁV-os. Nem kapott csekket, nem járt utána (mondjuk ez 10-ből 10 hibapont), meg is szüntették és visszasorolták A0-ba o.O

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.10.20. 15:17:55

aqweren: Nekem is alkuszon keresztül van megkötve a kötelező is meg a casco is, előbbi netrisken, a casco meg egy Atom bróker nevű cégnél, egyikkel sem volt még semmi problémám. De az alkusz csak a szerződéskötéseket ügyintézi, a felelőssége nem terjed ki arra, hogy az egyik biztosító a másiknak elküldi-e a kártörténeti igazolást. Az alkusztól függetlenül kötelező.

Riska 2008.10.20. 15:23:51

Ezt tuti hogy az oldal tetején szereplő Uniqa reklám megrendelői /pr-osok xD/ írták :)

szemenagy 2008.10.20. 15:42:10

Nekem anno a Providencia nyírta ki a bonus10-emet, ajánlva feladott (és kézbesített) adásvételi és felmondólevél után (természetesen díjnemfizetéssel). Ennek lassan 8 éve, és mégis A0-ban gugolok, mivel sűrűn cserélek autót, sosem kezd el gyűlni ez a rohadt bonus. Na, írok is a Mabisznak valami jó gennyes mélt minnyá! Aztán visszakövetelem még az egyéb elcsatlizott részeimet is valamelyik nagyhatalamtól, azzal talán több esélyem van.... :))

leaping cat 2008.10.20. 15:51:33

Díjnemfizetés miatti felmondásnál csak a régi biztosítónál lehet újrakötni!

eddie 2008.10.20. 15:53:28

pont ugyanigy jartam, pont az allianznal. egy nappal kesobb adtam fel a csekket es nyugodtan autokaztam vele, negyed ev mulva derult ki, h nem volt kgfb-m. semmilyen formaban nem ertesitettek. legalabb a penzem nem tunt el, ott volt naluk :)

T7 2008.10.20. 15:59:53

szemenagy 2008.10.20. 15:42:10

Ezt nem vágom. A kötelező személyhez kötött nem autóhoz, akkor miért nem "gyűlik a bonus"?

Sugi77 2008.10.20. 16:02:18

szemenagy 2008.10.20. 15:42:10
ezért van, hogy nekem se gyűlik semmi, hiába vezetek már 10 éve....mert mindig céges autóm volt szinte :(

ex-dr. vuk 2008.10.20. 16:13:25

De ugy egyebkent ez az egesz kotelezobiztositos rendszer ugy el van baszva ahogy csak lehet.

Kezdve azzal, hogy miert en hadakozzak mas biztositojaval, amihez nekem semmi kozom? Rendes orszagban ez ugy megy, hogy az fizet nekem (mint NEM okozo) akivel en szerzodtem, aztan kikalapalja az ellenfel biztositojabol.

A masik, hogy milyen mar az, hogy nem valthatok biztositot AKARMIKOR? Ezt ugyan melyik balfasz talalta ki es milyen celbol? Es milyen mar az, hogy megmondjak, hogy hol kossek ujat? Ha a telefonszolgaltatasom megszunik mert nem fizettem, akkor kotelezhet barki, hogy ujra ugyanott fizessek elo? Ez mekkora baromsag mar.

ex-dr. vuk 2008.10.20. 16:16:02

@T7 2008.10.20. 15:59:53
Szemelyhez ES autohoz.
Uj kocsi nem indul a regi bonusaval (hacsak nem adom el a regit)

Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2008.10.20. 17:07:13

Én is majdnem így jártam, csak én megkaptam és be is fizettem a csekket :) A MÁV-ÁBE (továbbiakban MÁV...), mint most utólag kiderült, július 1-gyel saját hatáskörben anélkül, hogy nekem szólt volna, felmondta a szerződésemet, díjnemfizetésre hivatkozva. Szerencsére most az Aegon, akihez átmentem, szólt, hogy valami nem stimmel, mert a MÁV szerint nincs már szerződésem náluk. Ment fax az Aegonnak a befizetett csekkről, meg emailben ugyanez a MÁV-nak és a PSZÁF-nak, a scannelt csekkel egyetemben. A MÁV-ot ugyanis mostanában csak emailen lehet elérni az Aegon szerint. Meglepetésként másnap visszaigazolták, hogy hibáztak, és hogy postázzák az új kártörténetit. Ez meg is jött pár nap múlva, de addig megkaptam ugyanezt emailben, az Aegonnal együtt (bár ahogy láttam, egy Aegon-os ügyintéző érdeklődött, azért küldték el emailben is). Másnapra minden helyreállt, visszakaptam a bónuszomat, és rendbejött a szerződésem. Le a kalappal, álmomban sem hittem volna, hogy ezt ilyen hamar el tudom majd rendezni.

Szendwich 2008.10.20. 17:47:51

Az OTP mikor atkotottem hozza a kotelezom (MAV-ABE utan, ehehe) akkor kuldott egy sommas kis csekket: 3. negyedev egy resze + 4. negyedev teljes osszege. Mondom mi a szosz? Olvasom az apro betus reszt: 3. + 4. negyedev osszevonva, amennyiben kulon-kulon szeretne befizetni, akkor blabla.
Ugy dontottem, hogy befizetem egybe. Kibirom. Erre oktober elsejen kuldott egy ujabb csekket a 4. negyedevre, es kuldott is rola egy szamlat. Hat ezt azota is fizetem :P

A Sün 2008.10.20. 18:11:04

Huh, ez nagyon kemény... :) Hónapokig bizti nélkül autózni.. bátor dolog.

"Hogy történhetett mindez?"
Hülye volt. Nagyon. Mire várt hónapokig? Isteni sugallatra?

"Mi ilyenkor a szabályszerű eljárás?"
Legközelebb időben fizet.

"Mit tehet az ügyfél ebben az esetben?"
Az öngyilkosság számomra szimpatikus megoldás.

igazi hős 2008.10.20. 21:34:10

szemenagy,
nem akarok kekeckedni, de hogy lehetett 8 éve B10-ed? "Trükkök" nélkül '96: A0, '97: B1, ... '06: B10. Vagy valamit rosszul tudok és nem 96-ban indult a GFB.

T7 2008.10.20. 23:59:40

vuk_ · www.metallica.hu/aisha/ 2008.10.20. 16:16:02

Bocs, én vagyok földhözragadt, más módszer nekem álmomban sem jutna eszembe, csak hogy eladom a régit is. :]

jpm 2008.10.21. 08:45:26

Érdekes, hogy az ilyen történetek mindig ilyentájt, gfb kampány időszakban kerülnek elő...

A MÁV-os átkötés határideje 08.15. volt (úgy emlékszem). Tisztelt levélíró nyilván 15-én kötötte át, és aztán várt kényelmesen. Ha egy hónap múlva sem kapok semmit az új biztosítómtól, azért csak bemennék egy ügyfélszolgálati irodába, és megkérdezném, hogy mi a fax van. Ott nyilván megtudják nézni, hogy kiment-e a csekk, sőt ne adj' isten még be is fizetheted a díjat. A magyar postára hagyatkozni fontos dolgokban elég nagy lúzerség.

lwcolors 2008.10.21. 09:21:23

igazi hős 2008.10.20. 21:34:10
Úgy, hogy mikor B6-tal bementem a meg nem nevezett biztosítómhoz az átigazolási időszakban, hogy át szeretnék menni más biztosítóhoz, mert jobb ajánlatot kaptam, akkor felajánlották, hogy áttesznek B10-be. Elfogadtam :)

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.10.21. 10:54:29

Szendwich 2008.10.20. 17:47:51

neked már küldtek számlát? nekem még mindig küldik a 4. negyedéveset. még jó hogy közel van az iroda, és egyből kiállíttattam egy igazolást hogy levonták a számlámról.

ja de így hogy az igazoláson kívül a számla sem jött meg, akkor jelentsem fel őket az apehnél, hogy nem adtak blokkot, a pénzt meg elvették?

Tombolda · http://tombolda.fw.hu 2008.10.21. 16:44:21

Mi van akkor ha mindegyik kötelezős genya kidob? Akkor hová mehetek biztikötésre? Mert ugye kell...












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása