Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Pszichopata kamionos üldözött

2008.10.23. 12:49 :: Kisikasa

Kíváncsi lennék mi játszódott le a kamionos fejében, mikor úgy döntött jól megszivatja  D.O.N-t és kicsit játszadozik vele, mint macska az egérrel. Megtehi, ő a nagyobb. De vajon mi oka volt rá? Unatkozott vagy álmosság gyötörte és egy kis adrenalinnal akarta felturbózni magát?

Egy ideje már olvasója, néha elvétve hozzászólója is vagyok a blog-nak. Közlekedem én is eleget, pizzafutiként főleg városon belül, de van tapasztalatom hosszabb távon is.

Ma este feleségemért mentem el a munkába, városon kívül, sötétedés után. Hazafelé az egyes út Győrszentiván és Győr közötti szakaszán beértem egy magyar rendszámú kamiont, amiből hirtelen a mitfárer oldaláról kirepült egy flakon. Nem volt még nagyon mögötte, ezért a műanyag pattant egyet az aszfalton, majd azután kaptam el én az autóval, szerencsére pont pár centire csak a földtől, így bekeveredett alám. Nem jöttek mögöttem, szerencsére. Kicsit előbbre engedtem a kamiont, mondom hadd menjen, ha már dobálózni akar. Győrbe beérve az út három sávra szélesedik, majd kettőre, végül az iparcsatorna feletti híd előtt vissza egyre. Behoztam a kamiont, indexeltem, hogy én bizony ki szeretném kerülni. El is indultam befele, erre elkezdeni húzni rám a gépet.

Behúztam a legbelsőbe, majd kicsit odaléptem, hogy elhagyhassam. Erre ő is rám jött, kivágott a szélsőbe, hogy akkor ő most bizony megelőz még a híd előtt. Nem akartam beszorulni mögé, és egyébként is kellően felpöccintett már a két kedvesnek nem mondható akciójával. A dobozt még hagytam volna a fenébe, mert nem ő volt az első dobálózós paraszt, akivel találkoztam. De miért kellett rám húzni a böhöm vasat? Hát nem hagytam, hogy a külsőben megelőzzön. Begyorsítottam, majd visszaálltam a hídon maximális 70-re. Ezt a kolléga zokon vette, s refivel kivilágította nekem az utat a lámpákig. Nem különösebben zavartattam magam, begurultam Győrbe, na ekkor ő bevágott mellém balra, a kanyarodó sávba, s a mitfárer volt akkor surmó paraszt, hogy beterített vízzel. Letöröltem, s besoroltam mögé, lévén én is arra mentem.

Nem kellett volna. Az ipar úton haladtunk, egyébként is szűk ott egy picit a két sáv, de ez az állat ott is kezdett befelé szorítani, mögöttem jöttek, előttem mentek, a záróvonalat kellett átlépnem, s az előttem közvetlenül haladót megelőzve elmenekültem. Mondom, ezt végre megúsztam, erre az ipar úti híd lábánál egy ford hirtelen bevág elém; fék, duda, ahogy kell. A játékostárs visszainog a helyére, én pedig kövér gázzal azt is otthagyom, de már remegek az idegtől. A körforgalomnál beér, és elkezdi magyarázni, hogy mennyivel mentem. Mondom neki, nem az a lényeg, hanem az, hogy a tükör nem díszítő elem, s az olyan marhák miatt tették fel mint én, aki gyorsan közelít, de a tükörben még látszik, ha tetű módjára akar valaki sávot váltani. Erre beismeri, hogy igazam van, de előbb is halok meg, mert ő már megélt ennyi időt, mondom neki, akkor be kéne fejezni, és elindultam, mert zöld lett.

Amit otthon levontam magamnak az az, hogy a kamionosok akkora parasztok, mint ide Dublin, s hogy ha hagyom magam általuk felhúzni, szophatok én is rendesen. Szerencsém volt, hogy nem sodortam el a fordost, s az is, hogy üres volt az ipar út, mikor menekültem. Ha higgadtabb vagyok talán elkanyarodok egy hosszabb útra, s az utasaim sem falfehéren szállnak ki az autóból. Jó nagy hülye voltam. De megúsztam.

103 komment

Címkék: biztonság közlekedés autó hülye veszélyes kresz teherautó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A Sün 2008.10.23. 13:06:33

Tiltsuk be a 200 lóerő alatti autókat, akkor nem lett volna gáz az előzés.

Legyen 10 000 a benya, akkor nem autóznál, és szép tiszta környezetben élhetnél.

Legyen egy külön úthálózat szabályok nélkül, saját felelősségre, ahol a kamionosok kiélhetik magukat.

Szavaztok rám a következő választáson?

Pistike911 2008.10.23. 13:07:21

Ha ez így folytatódik, akkor lesz itt sok Mad Max-es történet. Már előre látom a lelki szemeim előtt. Hmm....

ntsaba 2008.10.23. 13:18:55

Ehhe, engem nem rég egy taxis akart oktatni. A gyorsforgalmin ment 70el (90 a megengedett). Előtte nem voltak, szóval gondoltam megelőzöm. Namost ugye szembe is jöttek, és mikor "tiszta" lett, akkor épp záróvonal volt. És igen, fasz módjára ott előztem, de jól belátható szakasz volt (hídról lefelé), szóval nem volt balesetveszély. Erre mikor mellé értem rendesen rám húzta a kocsiját és a mutatóujjával figyelmeztett... Vicc. Igen zárón előztem, de nem volt baleset veszély! Illetve ő előidézett egyet. Nem értem, ha zavarja, hogy megelőzik mi a f.sznak megy 70el?! Meg most akkor jó neki, hogy leszorít az útról? Egy qrva sharanja volt, nekem meg kis autóm van, szóval az erőfölénye megvolt, de ha mégegyszer meglátom a kopasz g.cit parkolóban, asszem elbeszélgetünk.

Totya aka Taz 2008.10.23. 13:26:02

A Sün
én biztos nem :D

Pistike
megyek is és levédetem a megfilmesítés jogát :)

ntsaba
okay, hogy záróvonal megminden, de már én is előztem ott... mondjuk ha egy ilyen agyoniskolázottal hoz össze utam, akkor inkább hagyom, hadd menjen...

Aqweren 2008.10.23. 13:33:34

Azt szeretem amikor kamion akar tolni, elég félelmetes. általában olyan helyeken lehetséges ez ahol betartom a sebességkorlátozást, ő meg nem annyira szeretné. Aztán főúton otthagyom mint a szrt de a következő faluban megint egy méteren belül követ.
Végül is neki nem lesz semmi baja, ha történik valami.

FSBLACK 2008.10.23. 13:44:04

Kopasz fej, kidolgozott izmok. Ez kell sajnos. Nekem megvan, de mindenki nem nézhet így ki...

D.O.N. 2008.10.23. 13:52:30

Kopasz vagyok, van rajtam hús (nem zsír) bőven, de a sors egy kis pezsó 205-tel áldott meg. Amiből ez sötétben nem igen látszik. De amikor kiszállásig fajul a dolog sokakban meghül a sz@r:)

Aqweren 2008.10.23. 13:52:58

FSBLACK: Gondolkodtam már pedig rajta, de nem biztos hogy jól állna :DD

Acmee 2008.10.23. 14:10:33

Én a hatástalanított 2csövű sörétes autóba rendszeresítésén gondolkozom... Az talán elég elrettentő a f@szparasztok ellen...

schokobanane (törölt) 2008.10.23. 14:33:15

A kamion seggén véletlenül nem volt ott a felirat, hogy "Flammable"? Mer lehet, hogy örülnöd kéne, hogy ennyivel megúsztad :)

eks 2008.10.23. 14:51:29

schokobanane: látom nem csak rám volt nagy hatással a Párbaj című alkotás, már a címről is beugrott néhány jelenet belőle :)

Tron65 2008.10.23. 14:59:00

Helyszín: Bp, Thököly úttól a Stadionok felé a Hungárián. Én robogóval, gondolván, hogy az út szélén parkoló autók által szabadon hagyott jó másfél méternyi sáv nekem pont jólesz. Kamionos a következő sávban úgygondolta, hogy ha beledöglök is, akkor se fogok elmenni mellette. Rámhúz, de rendesen. A pirosnál elkövette azt a bakit, hogy még elfértem. Ha lett volna nálam kerékkulcs, lehet megszabadítom pár kerékanyától.

ChPh 2008.10.23. 15:12:14

Báx... ez őrület, egyszer jártam hasonlóan... kétsávosról fordultam 3 sávosra a középsőbe kellett volna érkezzek, de éppenhogy elfértem a legkülsőbe...

biker_kolee 2008.10.23. 15:33:06

Tavaly nyáron Romániában voltunk nyaralni. Arad-Varsánd-Gyula volt a hazajövetel útvonala. Egészen Sepsiszentgyörgytől jöttünk hazáig, szóval éccsapámban benne volt már pár km. Gk.vez. a foglalkozása, de ettől függetlenül elfáradhat ő is. Arad után -utóbb kiderült- egy baleset miatt állt a kocsi, ill. kamionsor. Nem tudtuk, miért áll, így fater -és előttünk egy másik fickó- elkezdte előzni a sort. Egyszercsak jobbról, a sorból egy kamionos kezd kihúzni. Az előttünk lévő még ki tudta kerülni, elment mellette, mi meg egy nagy satuval párosulva az árok és a kamionos barátunk mellett álltunk meg. Visszatolatott. Mikor látta, hogy megint el akarunk menni, megint kihúzott ránk a f*szparasztja. Pont elé sikerült besorolnunk. Mikor megállt a sor, jóapám kiszállt, és a kamionos anyanyelvén (románul-tudniillik, apám székelylegény :) ) el kezdte osztani. A "hazai" beszéd hallatán két lépést hátrébb lépett a kamionos a fülkében... :) A hasonló őrültektől kíméljen meg minket a Jóatya... Egyenlőre elég volt ez az egy pöcsfej is.

Szendwich 2008.10.23. 15:33:51

A kamionokról mindig az jut eszembe, amikor otthonról, az utcánkból kanyarodok ki a várost ketté szellő fő útra. Reggelente ez igen nehezen szokott menni, a hatalmas forgalom miatt és a közeli útépítés miatt. Minden második alkalommal összehoz a sors egy tőlem jobban siető emberrel. Aki minden egyes alkalommal túráztatja mögöttem a motort, amikor meglát két autó között egy falatnyi helyett. Majd amikor nem lövök ki egy 3 méteres helyre két autó közé (az autóm kb. 4.5 méter hosszú) akkor látom a visszapillantó tükörben, ahogy markolássza a kormány idegességébe. A legjobb azonban az, amikor tényleg picit több hely van egy kamion előtt és én nem kanyarodom ki. Na akkor mindenki a halálán van. Normális amúgy az aki hideg motorral egy kis helyre kiakar kanyarodni a reggeli csúcsban egy több 10 tonnás monstrum elé, akinek a sofőrje lehet 3 napja nem pihente ki magát és szarrá taposná az elé kanyarodót? Szerintem nem. Bele se gondol abba, hogy mi történik akkor ha a kamion nem lassít.
Az ilyeneknek kívánok egy reggeli kamionos puszit.

ntsaba 2008.10.23. 13:18:55
A taxisok tipikusan azok akik vizet prédikálnak és bort isznak.

biker_kolee 2008.10.23. 15:34:29

Ja, és még a kamionosnak állt följebb...

whiteg 2008.10.23. 16:13:31


Itt az idő, hogy a vasút vigye ismét a nanygtömegű árút. Egy vonat, egy vetzetővel mégis csak elhúz 30-40 kamionnak megfelelő árút. És akkor majd nem lenne enyi kamion az útakon, nem terhelnék a környezetett, nem elöznék egymást 90-95el. Régen volt ipar vágyány a cégekhez.
Na nem, nem vagyok környezetvédő, csak valóban túlzás a kamion forgalom hazánk útjain.

schokobanane (törölt) 2008.10.23. 16:27:48

eks 2008.10.23. 14:51:29

www.youtube.com/watch?v=uJ227NC3774&NR=1
Például ez? :)
Basszus, azóta is félek a kamionoktól...

Katka 2008.10.23. 16:38:00

Azért kíváncsi lennék azokra a momentumokra is, amik kimaradtak a sztoriból. Gyanítom a fuvarozó arcok nem a légköri frontoktól durrantak be. Nem lehet hogy volt ott egy kis villogás, mutogatás, anyázás is?

A záróvonalon előzőknek meg küldöm gratulációmat! Igazán büszkék lehettek magatokra, igazán remekül meg tudjátok ideologizálni a saját faszságotokat.

Ák 2008.10.23. 16:47:13

Ez nem csak kamionosra jellemző, Engem egy fekete octavia próbált a fogarasin levadászni , mert megelőztem... Gvadányi utcában elrontotta :) Sajnos nem eléggé mert még egyben van elvileg.

Tiborson 2008.10.23. 16:54:08

"Amit otthon levontam magamnak az az, hogy a kamionosok akkora parasztok, mint ide Dublin"


A kamionosok között pont annyi paraszt van, mint a személyautósok között!

Üdv! 1 kamionos!

Raoulson 2008.10.23. 17:02:38

Ez elég buta következtetés, hogy a kamionosok mind parasztok. Akkor az összes fordos bevág a többiek elé??? Ez ritka paraszt volt, de csak 1 a sok közül.

B.GY. 2008.10.23. 17:06:40

Hát nem tudom,de egy kamiont otthagyok a faszba,ha erősködik.Még akkor is ha szólóban van.Mondjuk nem tudom,hogy milyen motor van a P.205 ben,de biztos nem 1.9 gti.

isti77 2008.10.23. 17:08:16

Apám, 10.000 km-rel és 36 évvel lekésted a hírnevet és a gazdagságot.
Akkoriban valami amerikai surmó hasonló témából csinált egy igen egyszerű cselekményű, meglehetősen alacsony költségvetésű, és nem is túl igényesen kidolgozott filmet, ami mégis sokaknak tetszett (nekem is), és az ürge befutott, és gazdag lett. Na jó, az igazi gazdagságot nem ez hozta meg neki, de nekem annyi is elég lenne, amit ezért kapott... persze mai áron, a 36 évi inflációval felszorozva.

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2008.10.23. 17:09:07

hogy is volt az a Trabant vs. kamion sztori pár éve?

bézbólütővel jön a lúzer, amikor lövöldözés lesz?

TRUCKMAN · http://www.youtube.com/watch?v=a3RYDxaSK6Y 2008.10.23. 17:10:56

...vannak köztünk bunkók! Sajnos! :(

Jimboo 2008.10.23. 17:11:13

Kemény dolgok ezek...

Nemrég bécsből jöttem haza az M1-en, és a határtól Pestig 105km/órás! volt az átlagsebességem, mert kb. kilóméterenként előzött egy 90-el menő kamion egy 89-el menő kamiont. A rendőrök még akkor sem tudtak volna megfogni gyorshajtásért, ha akartak volna, mert el sem tudtam érni a 130-at... Kicsit frusztráló volt annak tudatában, hogy autópályán vagyok...
Én nem hiszek a kopasz fej-nagy bicepsz kombinációban: mindig van egy erősebb vagy késsel-viperával felszerelt tag. Viszont ha előzékeny az ember, akkor nem tudják hova tenni. Tegnapelőtt cikázott mellettem a Soroksári úton egy tag, majd a Lágymányosi hídra felhajtón állt a belső sávban a sor, és lassan, indexelve kimentem elé, és neki le kellett fékeznie (ismétlem: lassan mentem be elé, és indexelve közben, nem anyáztam, nem mutogattam, nem refiztem, semmi.) Kiszállt a kocsijából, odajött az ajtómhoz és elkezdett hőzöngeni, hogy mit képzelek, és neki fékeznie kellett (nem vészfékezésről volt szó!), és anyám és játszuk le. Erre én leengedtem az ablakot, és elnézést kértem tőle, hogy bejöttem elé, és kértem, hogy bocsássom meg érte (pedig én is vagyok 185cm és 110 kiló némi cselgáncs múlttal). Ha láttátok volna a tag fejét: nem igazán erre számított, pár másodpercig meg sem tudott szólalni, csak hápogott (majdnem elkezdtem nevetni). Azután még valamit morgott magában és visszaszállt az autójába. Tegyük nevetségessé az agresszív embereket: legyünk előzékenyek, ezt ők nem tudják kezelni! :D

isti77 2008.10.23. 17:11:53

Látom, másnak is eszébe jutott...

theabore 2008.10.23. 17:37:12

A múltkor kis városomban a következőt láttam (gyalog voltam): annyira keskeny az utca, hogy kamion-biciklis-autós nem fér el ill. záróvonal van, az út két oldalán pedig parkolnak. A kamion jött az egyik sávban, a szembejövő sávban pedig folyamatosan jöttek a személyautók. Mivel nem fért el és sietett, egy biciklis srácot szó szerint leszorított az útról úgy, hogy nagy szerencséje volt már az is, hogy nem ment neki semminek. Ekkor váltott pirosra at itt található egyetlen lámpa, az esettől vagy 100 m-re - a biciklis srác odament a kamionoshoz, lerántotta és tettleg lerendezte az ügyet. Hát igen, ilyen a 471-es főút....

bmws 2008.10.23. 17:43:11

a kamionosok nagy része bunkó köcsög
tisztelet a kivételnek

2008.10.23. 17:46:25

És anyukám csodálkozik, hogy minden alkalommal féltem, amikor útra kel.

Bicskas 2008.10.23. 17:48:46

B.GY. 2008.10.23. 17:06:40

Hát nem tudom,de egy kamiont otthagyok a faszba,ha erősködik.Még akkor is ha szólóban van.Mondjuk nem tudom,hogy milyen motor van a P.205 ben,de biztos nem 1.9 gti.

téged még komoly meglepetések fognak érni az életben. Nem csak utánfutó nélkül de akár üres utánfutóval is olyan gyorsulást produkálnak a modernebb kamionok mint pár menőbbnek gondolt sportkocsi. A másik hasonló a troli, nem szabad ezekkel versenyezni mert komoly pofárasés is lehet belőle.

2008.10.23. 17:52:18

biker_kolee

Ha nem tudod miert all a sor, akkor miert kezded el kielozni? Gondolod szorakozasbol alltak meg? Es akkor meg egyszer megprobaltatok, hat gratulalok eccsapadnak, ha gk.vezetokent ezt tanulta...
Ettol allt a hajam egnek Erdelyben/Romaniaban, hogy belathatatlan kanyarokban, zarovonalon, arkon-bokron at mennek a szakadt szarokkal, azt sem tudjak mivan, csak hujujujjj elore. Es a magyarok is ugyanezt nyomtak. Vegre kielhettek magukat, gondolom :D

Dr Kangörény 2008.10.23. 17:52:30

biker, rohadj meg az apáddal együtt! Büszke vagy rá, hogy mekkora faszparasztok vagytok? Mit gondoltatok mi a retekért álltak ott a többiek? Mindenki más hülye, mi? Csak ti vagytok élelmesek?
Leszartátok a többieket és pofátlanul és szabálytalanul előztetek. Ha lenne agyad és némi közlekedési tapasztalatod, akkor tudnád, hogy ez nálunk is így történik.
Barom.

martilapu 2008.10.23. 17:58:28

A film, amire isti77 utalt: Spielberg: Párbaj. Az egyik első filmje volt, még az elkommerszesedés előtt. Érdemes megnézni! A vége vszleg kielégíti a szerző igazságérzetét. :)

ravens01 2008.10.23. 18:00:57

Velem fordított dolog történt 2 hete. Az M0-on előzők tehergéppel kamionokat (tudom, hogy nemsokára tehergép-előzési tilalom kezdődik). A tempóm 90, a megengedett max. 80. Látok magam mögött egy fényt közelről. Még egy kamion mögött elhúzok (gondolom én), aztán már nincs mit előzni, és amúgy is jön a tiltótábla. A mögöttem jövő móhikánnak viszont ez nem tetszett, átvágott jobbra az M7-es felvezető sávjára, ott jobbról megelőzte a kamiont, beáltt elém és befékezett :). Egy pillanatig viszketett, hogy későn fékezek. De hogy valaki ennyire tyúkeszű, egy Corsa B-vel beállni egy tehergép elé... Mi van, ha egy mp-vel később veszem észre? Mostanság lenne a temetése.
Amúgy szgk szoktam vezetni, tehergépet csak nagyritkán, és épp ezért figyeltem is mindig, h ne szivassak "kicsiket".

Levi 2008.10.23. 18:06:13

Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, vezettetek-e már ilyen nagy böhöm sokkerekűt, kilátni belőle hátra ill. oldalra nem olyan egyszerű. Igaz, hogy csak egy hosszított T5-ös Transporterrel voltam vidéken, de nem irigylem azokat, akik még két számmal nagyobb jószágokkal centiznek adott esetben.

Engem is nyomott már ki a Váci úton kamionos pofa sávváltás közben, de a "Mi autónkat" vezetve ez nem újdonság, senki nem szokta észrevenni. :) Viszont más autóval/motorral közlekedve kifejezetten jó fejek szoktak lenni.

Természetesen a szándékos parasztságra semmi nem mentség, de azért nem lehet, hogy nem minden leszorítósdi szándékos? Mondjuk megjött neki, vagy ilyesmi..? :)

peti14 2008.10.23. 18:12:07

Hát én nem is értem ezeket a dolgokat. A SCANIA-m 420 lovas a szgk-m 125 és tudom mi a különbség.Szerintem csak a filmekben szivat egy kamion egy személyautót. Egy kivétel van, amikor 500 m/óra töblettel előzzük egymást. Ezt én se szeretem és elveszem a gázt hadd menjen csórikám. Aztán a kvetkező parkolóban látom beszélgetni.Ettől függetlenül NEM MINDEN KAMIONOS BUNKÓ KÖCSÖG !!!

B.GY. 2008.10.23. 18:16:39

Bicskás.Hát ezért irtam,hogy én otthagyom a faszba,mert nem 1.6D-vel járok.Elhiszem,hogy mennek,de csak nem gyorsulnak úgy,mint egy 204 lóerös 1170 kg.-os személyautó.A troli meg otthagy az biztos,mert a dugóban állok amikor találkozok vele:)

Szerintem nagyon jól csinálta a Tibi 2008.10.23. 18:31:44

Jók ezek a szövegek...minden kamionos bunkó paraszt...mintha a hétköznapi fasizmus jutna róla eszembe...

Nem mellesleg kamionos vagyok, és a kollegáim 95%-a teljesen normális átlagember aki ugyanúgy haza akar érni a családjához mint bárki más.
A maradék 5%-ba azok tartoznak akik nemrég szereztek CE jogsit, és a tuning-astra után kapnak egy 5-600 lovas vontatót. Emberkednek vele, de általában csak az első karcolásig.

BGY: gyorsul az nekem elhiheted. :-) Nem a lóerő a döntő hanem a forgatónyomaték, úgy 2500-3000 Nm..volt már velem is hogy éjjel a Hungárián aligforgalomban álltunk a lámpánál a két belső sávban meg diszkóarcok bőgették a verdát ,aztán csodálkoztak hogy milyen szépen gyorsul egy 430-as Daf félpót nélkül.

Szerintem nagyon jól csinálta a Tibi 2008.10.23. 18:32:29

Jók ezek a szövegek...minden kamionos bunkó paraszt...mintha a hétköznapi fasizmus jutna róla eszembe...

Nem mellesleg kamionos vagyok, és a kollegáim 95%-a teljesen normális átlagember aki ugyanúgy haza akar érni a családjához mint bárki más.
A maradék 5%-ba azok tartoznak akik nemrég szereztek CE jogsit, és a tuning-astra után kapnak egy 5-600 lovas vontatót. Emberkednek vele, de általában csak az első karcolásig.

BGY: gyorsul az nekem elhiheted. :-) Nem a lóerő a döntő hanem a forgatónyomaték, úgy 2500-3000 Nm..volt már velem is hogy éjjel a Hungárián aligforgalomban álltunk a lámpánál a két belső sávban meg diszkóarcok bőgették a verdát ,aztán csodálkoztak hogy milyen szépen gyorsul egy 430-as Daf félpót nélkül.

Orizatriznyák 2008.10.23. 18:33:48

biker, szerinted miért állhat egy kocsisor az úton? Hogy titeket szopasson? Ez tuti fotosopp, ennyire hülye ember nem létezhet, mint te és kedves idesapád. Mitől volt nektek több jogotok a gyorsabb haladáshoz, mint abban a sorban ott a többi embernek? Akikben van annyi fegyelem és belátás, hogy ne akarjanak az életük árán is megelőzni mindenki mást. A kamionos valószínű, kezdett bepöccenni a sok egysejtű miatt, akik előzgetik a sort, és megpróbálta levezetni a feszültségét.
Az meg, hogy valaki HIVATÁSOS-é, nem jelenti azt, hogy jobban tudja a szabályokat, vagy jobban vezet. A magyar fővárosban pont arról ismerszik meg a HIVATÁSOS, hogy bunkóparaszt módjára szarik a többi közlekedőre (pickup-os gyökerek, taxisok, bkv-sok, kamionosok).

Sz,R, 2008.10.23. 18:39:41

Hi!
Nem kamionos vagyok de azért cseréljetek helyet egy napra egy fuvarozóval.Ha azt mondjátok hogy meg lehet csinálni idegesség,bunkózás nélkül akkor ti erre születtetek.Vannak durva dolgok pl.
RO kamionosok...:) Az hogy előznek kis km/h különbséggel tudható sztem annak hogy előz egy 90 km/h -s kamiont 95-el akkor sokkal hamarabb látja a családját 7végén.A folyamatos gyorsítás lassításból adódó fogyasztás növekedésről nem is beszélve. A magyarokból egy hiányzik TOLERANCIA.

dinoszaurusz 2008.10.23. 18:39:52

ntsaba, ez valami kiasutós mánia, ha egy erősebb autó van előtted, máris előzni akarod?
lehet, hogy az ember épp rosszul van, vagy valamiért éppen lelassult a kocsija, vagy lassú defektje van, stb. bármi oka lehet

mi a szarért kell rohanni? fix időponban van már a temetésed meghirdetve? benövi a fű a neked ásott sírgödröt, ha nem sietsz?
nehogy a ládában kelljen gondolkoznod azon, hogy tényleg ő volt az erősebb.

nincs nagy autóm nekem se, de pl az sx4-esek valami különös előszeretettel izmoznak... 2-3 percig
aztán valahogy megértik a helyzetet

Szerintem nagyon jól csinálta a Tibi 2008.10.23. 18:45:11

Ravens 01: Nem tudom mi a faxnak kell az M0-on kilencvennel kamionokat előzni. Autóúton 3.5 tonna felett hetven km/h a megengedett.
"viszketett hogy nem fékezek..." Ha belecsattansz a Corsa B-be kilencvennel pillanatokon belül kiderül hogy te vagy a hunyó, mert rendőrbácsi első mozdulata megnézni a menetíró korongot. És rajta lett volna feketén fehéren hogy mentél mint a barom. Jaaa hogy szemét befékezett előttem...Majd lenyugodsz egyszer ha megölsz öt embert egy Corsa B-ben és ülsz pár évet...gratulálok.

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2008.10.23. 18:51:03

A kamionos is úrvezető szabadidejében. Ezt ne feledjük el. Nekem semmi bajom a kamionosokkal, profi gk.vezetők, mármint a többsége, én soha nem fogok annyi km-et összeszedni, mint ők. Akár tiszteletet is érdemelnének, szerintem. Én amúgy nem szoktam mutogatni magam, hogy most nekem gyorsabb autóm van, és nem előzök mindenáron és rögvest, hanem megvárom a kellő alkalmat. Ja, és megértőnek kell lenni, mert mind emberek vagyunk.

Apropó, egyszer, egy autópálya-lehajtónál volt bajom egy kamionossal, amelynek későn jutott eszébe, hogy jobbra le kellene térni, ezért bevágott elém balról jobbra, amikor én már a lehajtó sávon voltam, és rá is dudáltam ezért, hogy különösebb balhét nem csináltam, a következő alkalommal megelőztem és mentem a dolgomra. Ennyi. Legyünk megértők, udvariasak egymással, mert sokkal könnyebb lesz mindenkinek az élete. Kezdő koromban csináltam én is olyan sávváltásokat, hogy égnek áll a hajam most tőle, hál' istennek nem lett belőle nagy baj, ill. egyszer volt egy kis kocc. :-)

peti14 2008.10.23. 18:51:03

Érdekes lenne, ha minden hozzászóló elárulná hogy mivel foglalkozik, mert akkor lehetne tudni hogy miért autózik. Ezt csak azért mondom mert azt mindenki elfelejti hogy a kamionos a munkaidejét tölti az utakon tehát nem hobbiból szeretne haladni.A kamionos kollégáim felfedték magukat itt, másra ez nem jellemző csak a mocskolódás.

Katka 2008.10.23. 18:51:29

A sor azért állt meg, mert jött a tisztelt Székely Úr, és el akarták engedni. Csak a csúnya kamionos bácsi elszart a gesztusukat. :-D

frances 2008.10.23. 18:55:44

-Először is az összes köcsög székely parasztgyerek dögöljön az anyjába.Remélem is hogy eltapos benneteket egy román kamion, bár ha nem annyit kapnák értetek mint egy normálisért én is keresztül mennék rajtatok büdös korcsok.
-Másodszor,a kamionosok között ugyanúgy lehet találni normálisat is meg bunkót mint a személyautósok között.
Ha már a tizedik személyautós sem enged átsorolni akkor én is ráhúzom a pótkocsit.
Ha nem megy szépen....
De gondolkozok előre is és ha látom hogy egy egyszerű gázelvételel be tudok engedni bármilyen járművet(lovaskocsi kivételével) akkor beengedem nem kerül semmibe.
-Harmadszor az a kamionos aki azzal szórakozik hogy rámászik az előtte levőre az egyszerűen idióta és remélem jól megszívja.
-Negyedszer senki nem tiltotta meg a kormánynak hogy 2X3 sávos autópályát építsen.
-Ötödször az a köcsög kamionos aki az emelkedőn felfelé belassul majd lefelé menet nem hagyja befejezni a már előzésben levő kamionnak a az előzést szintén kapja be.

zoli70 2008.10.23. 18:55:48

Higgadtnak kell maradni mégha a tuskó bunkók felidegesitenek akkor is, mert különben az idegességben hülyeséget csinálsz és abból lesz a baj. Én már jártam így majdnem de szerencsére megúsztam. Nem éri meg felkapni a vizet, mert csak egy életed van.

Aki meg záróvonalon előz az baszódjon meg, még akkor is ha úgy látja hogy nincs balesetveszély, mert olyan nincs basszátok meg hogy nincs balesetveszély. Pontosan az ilyen köcsögök miatt vannak a halálos balesetek.

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2008.10.23. 18:57:26

A múlt héten a Pólus Center közelében egy úrvezető kollégának durrdefektje lett, és mivel be akart kanyarodni, kicsit fenntartott két mögötte lévő kocsit, hogy elengedje a szemből jövő egyenesen haladókat. Amikor elkezdte a kanyarodást, mögötte a 2. autó sofőrje elkezdett dudálni, mint egy szkizofrén pszichopata, felhajtott az út melletti füves területre (ahol most a cirkuszisták vannak), és kikerülte az előtte lévő két autót, nagy port csapva maga mögött. Na, az ilyeneket kellene azonnal lelőni.

Jacques Foche 2008.10.23. 18:59:19

A posztírónak le kéne már cserélni azt a piros Plymouth Valiant-ot meg le kéne vágatni a bajuszt, aztán csak nem üldöznénak azok a fránya kamionosok. :)))

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2008.10.23. 19:00:23

frances!

Amikor azt írtam, hogy a kamionosok általában rendes emberek, akkor speciel rád nem gondoltam.

frances 2008.10.23. 19:01:52

És még annyi hogy nyerges szerelvény tükréből még azt is látom ha mögöttem tüsszentenek.
Holttér a kamion fülkéjének ajtajánál található.
Ezért nem javaslom senkinek sem huzamosabb időn keresztül ott tartózkodni mert ha valaki fáradt akkor abból baj lehet.
Ez persze nem a személyautó vezetőjének hibája de az akkor már mindegy neki ha a betonelemnek szorították.

Vladimir Harkonnen 2008.10.23. 19:06:45

TaZ 2008.10.23. 17:52:18

"Ha nem tudod miert all a sor, akkor miert kezded el kielozni? Gondolod szorakozasbol alltak meg?"

Kangörény_ 2008.10.23. 17:52:30

"biker, rohadj meg az apáddal együtt! Büszke vagy rá, hogy mekkora faszparasztok vagytok? Mit gondoltatok mi a retekért álltak ott a többiek? Mindenki más hülye, mi? Csak ti vagytok élelmesek?"

Na bocs hogy beleugatok, (főként hogy én se voltam ott) de mindenfelé terjed az a hülye szokás, hogy ha van egy kis torlódás akkor bekapcsolják a vészvillogót! Én is jártam már úgy, hogy állt az úton a kamion vészvillogóval (ami azt jelenti ugye, hogy lerohadt), én elkezdtem kikerülni, mire vadul dudálni kezdett. Akkor láttam, hogy előtte is áll a sor!
Ha nem vészvillogózik nem kezdem kerülni! Gondolom még én vagyok a hülye 1,5 millió Km-rel a seggemben!

frances 2008.10.23. 19:08:52

Tisztelt Epikurosz.
Tisztelem visszafogottságodat és hidegvéredet.
Ha korcs székely lennél ne fog vissza magadat mert ismerem a fajtátokat.
Minden igaz magyar megmondhatja hogy ti egy különös népség vagytok.
Soha az életben nem kellene Erdély vissza mert akkor titeket is megkapnánk.
Ha az vagy.
Románok ,macedónok rendes emberek de ti....
Ahogy a románok mondják hazátlanok vagytok.
Nekünk románok a románoknak magyarok.
Bozgorok......vagy hogy is mondják románul?
Segíts ki kérlek.....
Sajnálom valaki a cigányokat nem szereti én az erdélyieket......
Loptok ,hazudtok.......
Ez van nem vagyunk egyformák.

B.GY. 2008.10.23. 19:12:39

Csabi!Hát nem tudom,de az én kocsim "csak" 280 Nm,de még nem hagyott le egy kamion sem,hiába nyomta.(Pedig nem Kamazok voltak)Gondolom azért a súly is számít egy gyorsulásnál.Lehet a diszkós fiúk egy ezres swiftet bőgettek:)Meg azért egy kamionon kell váltogatni sűrűn.Én 3.ban 160-nal haladok.Nekem nem kell annyit váltani:)

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2008.10.23. 19:19:05

frances!

Nem fogom magam bemocskolni a veled való vitával. Sokat kellene még nőjj, hogy partnerem legyél. Kár is többet írnod, mert nem fogok rá válaszolni. Talán 10 év múlva, ha bepótolod a hiányosságaid.

kutya vacsorája 2008.10.23. 19:19:49

kamion rendszáma? vmi ismertetője (céges logó stb.)?

Estevez 2008.10.23. 19:19:59

Spielberg Párbaj című filmje ugrott be...

Szerintem nagyon jól csinálta a Tibi 2008.10.23. 19:21:36

Vladimir:
Vészvillogóról csak annyit hogy ezt általában pályán vagy m0-on menet közben (!) használjuk, és csak akkor ha olyan torlódás van ami miatt esetleg erőteljesen fékezni kellene. Ezzel figyelmeztetik egymást a kamionosok, és mindenki érti a lényeget: torlódás, időben fékezz!! Mondom menet közben, pályán.
Nem tudom Te hol láttál vészvillogózó kamiont állni, gondolom sima kétsávos főúton, ha pályán látsz ilyet a sofőr nem kezd el kürtölni amikor előzni akarod a sort.

frances 2008.10.23. 19:32:33

Hiányosságaim csak pénzügyiek vannak.
A többi nem zavar.
Húzd fel az orrodat.
Hát igen elég nehéz lenne megcáfolni a 8 hónapos tapasztalatomat amit korcs erdélyiek között töltöttem.
Pedig már előre remegtem hogy meg akarsz verni.
Vitához nehéz lenne érveket felhozni gondolom....
Azt sajnálom ha 70-nél rád húzták a szerelvényt az valóban veszélyes.

Szerintem nagyon jól csinálta a Tibi 2008.10.23. 19:32:43

Vladimir:
Vészvillogóról csak annyit hogy ezt általában pályán vagy m0-on menet közben (!) használjuk, és csak akkor ha olyan torlódás van ami miatt esetleg erőteljesen fékezni kellene. Ezzel figyelmeztetik egymást a kamionosok, és mindenki érti a lényeget: torlódás, időben fékezz!! Mondom menet közben, pályán.
Nem tudom Te hol láttál vészvillogózó kamiont állni, gondolom sima kétsávos főúton, ha pályán látsz ilyet a sofőr nem kezd el kürtölni amikor előzni akarod a sort.

BGY: Ezt a váltás dolgot rosszul gondolod. Ha egy vontató mögött nincs félpót akkor (lámpánál álló helyzetről beszélünk) egyszer kell váltani. Maradva a 430-as Dafnál, ahol tizenhat sebesség előre plusz négy hátra plusz két kúszófokozat, úgy néz ki a dolog hogy kilencedikkel indul az ember, egy kövér gáz ötvenig, váltás tizenhatba, másik kövér gáz kilencvenig és leszabályoz az elektronika. Fifikásabb gépekben ahol ki lehet kapcsolni a leszabályzást, kb százötven a vége...egy váltással.

scsaba1 2008.10.23. 19:39:23

A Sün: "Legyen 10 000 a benya, akkor nem autóznál, és szép tiszta környezetben élhetnél."

Sün! Szarjál sünt! :)

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2008.10.23. 19:48:44

Ezekkel a kényszerleállásokkal, és egy múltkori poszttal kapcsolatban (srác balesetnél nem mert megállni autópályán, inkább továbbhajtott, félt, hogy nekirongyolnak) jutott eszembe, hogy milyen jó lenne vásárolni uszkve 2500 forintért olyan LED-es sárgavillogót, amelyet felteszel a kocsi tetejére, és a többiek számára jól látható lenne, hogy műszaki hiba miatt állok, bár ilyen velem csak 1x fordult elő, de koccanásos balesetnél is jól jönne, főleg ködben. Az elakadásjelzőt ugyanis amíg az ember elviszi 100 méterre, a fene eszi meg, és nincs is mindig erre idő.
Bevallom, azért nem vettem eddig ilyen LED-es ninót, mert majdnem biztos, hogy épp, amikor szükségem lenne rá, akkor lenne lemerülve az aksija, vagy az elemek.

átaludtammindent 2008.10.23. 19:57:10

A kamionosok menjenek a k. anyjukba. Egyre bunkóbbak. Illetve csak a kontraszelekció. Olyan ez, mint a felsőoktatás. Minden hülyét felvesznek.
A múltkor a 31-es úton előzött meg egy, olyan helyen, kanyar előtt, ahol én már nem előznék. Autóval.
Aztán vissza bírtam szopatni, de figyeltem egy darabig a pályafutását, nagyon agresszív volt.
Már félek a 0-áson menni.
Szarjanak sünt az alkalmatlan taplói!

ravens01 2008.10.23. 19:58:15

csabi, te tök hülye vagy. M0-on tehergéppel 80-al lehet menni, a 90 még benne van a tűréshatáron belül. És ha elcsapom, akkor még mindig ott van a jobb oldali kamionos, aki be tud számolni a bunkóságról: jobbról felhajtó sávon előzni, balsávra beállni és fékezni - nincs az a rendőr, aki annyira hülye mint te.
Azt is láttam, hogy 1 hüle ül a Corsában, nem 5. Ha annyi esze nincs, hogy tehergép előtt ne fékezzen... Szerintem én semmi inkorrektséget nem követtem el, de látom az ilyen kis intoleráns rinyák miatt alakulnak ki vészhelyzetek, mint te is vagy. Mi a frászt akarod nekem előírni, hogy hol lehet előznöm, és hol nem?

átaludtammindent 2008.10.23. 20:00:06

Kamionos: a holttér az mi???

2008.10.23. 20:01:19

dinoszaurusz, a gyorsforgalmi uton azert "kell" elozni a lassu autot, mert ott altalaban a repterre mennek az emberek. Repulorol lekesni nem vicces dolog, es neha a varosi dugo miatt feludules (lenne) 90-nel menni, de vannak a balfaszok, akik 70-nel lepegetnek. Na ezeket rendszeresen megelozom en is az 1.2-essel. Ennyi.
Ott van mellette a Gyomroi, azon lehet varost nezni...

2008.10.23. 20:07:42

Vladimir, allo helyzetben en sem lattam meg veszjelzest....

NDT · http://nemdomi.blog.hu 2008.10.23. 20:15:13

A Párbaj című Spielberg-film jutott eszembe...
De ez a valós életbeli thriller durva.

boka · http://csaszu 2008.10.23. 20:15:24

Ha véletlenül ebben a csatában alulmaradsz, akkor csak egy hírblokk vagy a Blikk-ben:

Eddig ismeretlen okból áttért.....

B.GY. 2008.10.23. 20:19:24

Csabi!Egyszer láttam kamiont belülről,de lehet az sem az volt:)Baszod,és megtudod jegyezni melyik sebesség hol van?16 az elég soknak tűnik:)Nekem a 6 is elég+ 1 hátra:)Én ha váltok akkor 1-es 50-ig,2-es kb.100-ig ,3-as 160-ig ,4-es 200, 5-ös 240.Aztán a 6.A végét nem néztem,mert nem szabad sebesen menni.Amúgy félreértés ne essék.Nem szoktam szívatni a kamionosokat,sem a buszosokat.Sőt inkább segítem a munkályukat.Párom mondja is mindig"buszt nem engedünk ki soha"De ezt is a sofőrök c.tv.műsör miatt:)

B.GY. 2008.10.23. 20:23:36

munkájukat bocs:)

Preis · http://www.glasso.hu 2008.10.23. 20:26:32

Ilyen storyknál nekem is a Spielberg film, a Párbaj című "eposz" jut eszembe...Elég durva! Ahhoz sosincs elég nagy kocsid, hogy egy kamionossal fel tudd venni a versenyt! De nem is kell..inkább hagyni kell őket a picsába és a parkolóba elkapni őket! :)

tomcat 2008.10.23. 20:30:32

-Én azt bírom a kamionosokban, amikor egy torlódásnál lefogja a belső sávot, mert ő úgy gondolja, hogy úgy igazságos. Így lesz a nulláson a 3 km-es torlódásból 6 km.
-Az M1-en teljesen fölösleges a tgk. előzni tilos tábla, mert amióta megszokták, hogy senki sem foglalkozik ezzel, simán előznek!
-szalvéta, cigaretta, flakon kidobálás mindennapos. Ha normálisan szólsz neki, akkor bunkón válaszol. Igaz a normális kamionos nem tesz ilyet, tehát nem is keveredik az úton konfliktusba senkivel.

theabore 2008.10.23. 20:32:28

Kamionos sok km-el: a múltkor szembe jött velem egy a 4-esen és közben újságot olvasott....

tomcat 2008.10.23. 20:36:47

Tényleg, az olvasást kihagytam!!! Iszonyat belegondolni, hogy az ember szarik arra a 40 tonnára, ami mögötte van!?

peti14 2008.10.23. 20:38:52

Tisztelt átaludtammindent.
Lehet hogy aludnok kéne tovább,mert ha azt sem tudod mi az a holttér, akkor milyen jogon k.anyázol le mindenkit?

theutat villám 2008.10.23. 21:00:36

Vladimir Harkonnen 2008.10.23. 19:06:45

Tudod, ez a hülye szokás sajnos csak pár éve kezdett itthon is elterjedni, mert nálunk kicsivel több vezetési kultúrával rendelkező országokban régóta használják. És azért, hogy a csökkent felfogásod ne kelljen megerőltetned, elmondom neked, mi az oka: az pl., hogy autópályán, mikor hirtelen fékezésre kényszerülsz, akkor ne kúrjon senki seggbe 150-nel, mert épp nem érzékeli, hogy te mennyire lassítasz. Kismillió példát tudnék neked mondani, bár neked 1,5 millió van a segged alatt (forint talán?), biztos nem szorulsz rá.

Frances: te szimplán egy fasz vagy

A rosszindulatú, köcsög kamionosok meg dögöljenek meg, túlzás nélkül, ahogy a múltkor is írtam, elém a múltkor az M5-ön vágott be egy, mikor nyilvánvalóan láthatta, hogy a féktávolság határán voltam. Az anyjuk picsáját, azt, a sokszázezer kilométerükkel együtt.

Szerintem nagyon jól csinálta a Tibi 2008.10.23. 21:04:10

Ravens01: had ne linkeljem már a kresz ide vágó szabályait, te is tudsz olvasni.De elmagyarázom. Teherautóval (3.5 tonna össztömeg felett) autópálya:90, egyéb út:70, lakott területen belül:50. Az autóút az "egyéb út" részhalmaza. Az M0 egy autóút, tehát teherautóval: 70. Az ún. régi M0-on kirakott 80-as táblák NEM teherautókra vonatkoznak. Majd akkor osszál észt a kilencvenről amikor kivesz két motoros rendőrbácsi és kilencvenes korongra ad egy szép feljelentés-példányt vagy húszezer zsebbe és mehetsz tovább :-) Az ilyen idióták miatt szoktam fél napokat állni az M0-on, akik úgy előznek hogy kb egy méter oldaltávolság van a két kamion között. Aztán egy apró hiba miatt átzúgnak az elválasztófal túloldalára. Nahát...

De jó hogy 50 komment után előjön az anyázás...Egyébként széles utat.

BGY: soknak hangzik a tizenhat, de a váltókart ugyanúgy hat állásban használom mint bármelyik személyautóban. Egy kell a hátramenethez egy a kúszóhoz a maradék négy a klasszikus 1-2-3-4 váltópozíció. A tizenhat a sorváltó miatt jön ki, vagyis végigpakolom az alsó négy fokozatot (mindegyiket meg lehet felezni ergo ez eddig nyolc) majd üres állásban egy kis légkapcsolóval felnyomom felső sorba és ugyanaz a mutatvány, 5-6-7-8, de fizikailag ugyanott áll a váltókar mint egytől négyig. Végül is mindegy, nem ide tartozik.

biker_kolee 2008.10.23. 21:05:43

Kangörény_ 2008.10.23. 17:52:30

Gratulálok az értelmes, szép magyar beszédhez. :)
Kívánom, hogy élj át hasonló szituációt. ;)

frances 2008.10.23. 18:55:44
frances 2008.10.23. 19:08:52

Egy kicsit túl sokat nézed a híreket. Gyere el Székelyföldre. :) Százszor különb népség, mint a magyar. Sokkal emberségesebb, sokkal normálisabb. Neked meg csak annyit kívánok, hogy dugj végre egy jót egy mocskos ribanccal, te kamionosok gyöngyszeme. :)


Epikurosz, tisztelem hozzáállásodat pöcskamionos kommentelőtársunkhoz. ;)

biker_kolee 2008.10.23. 21:06:16

Kangörény_ 2008.10.23. 17:52:30

Gratulálok az értelmes, szép magyar beszédhez. :)
Kívánom, hogy élj át hasonló szituációt. ;)

frances 2008.10.23. 18:55:44
frances 2008.10.23. 19:08:52

Egy kicsit túl sokat nézed a híreket. Gyere el Székelyföldre. :) Százszor különb népség, mint a magyar. Sokkal emberségesebb, sokkal normálisabb. Neked meg csak annyit kívánok, hogy dugj végre egy jót egy mocskos ribanccal, te kamionosok gyöngyszeme. :)


Epikurosz, tisztelem hozzáállásodat pöcskamionos kommentelőtársunkhoz. ;)

biker_kolee 2008.10.23. 21:09:34

Kisikasa, légyszíves, avatkozz be, kétszer nyomta el...

Szendwich 2008.10.23. 21:11:58

theutat villám 2008.10.23. 21:00:36
Vigyazat! A gallok mar a spejzban vannak! :)))

Orizatriznyák 2008.10.23. 21:28:16

Valaki felvetette itt az előbb, szóval kamionosok, ha már itt vagytok, áruljátok már el, mi a kurva szórakoztató abban, hogy az M0-n, amikor araszolás van, valamelyik analfabéta agyhalott kamionos bemegy a belső sávba, és araszolás helyett megáll, és megvárja, míg előtte van hogy 500 m-t is továbbhalad a forgalom?? Az ilyen önkéntes forgalom-szabályozó miért nem áll meg szalonnázni a köcsög klumpájában egy viréágos mezőre, ha már ennyire ráér?? Az én időmmel spec. senki ne gazdálkodjon, mert azt nem veszem jónéven.

Szerintem nagyon jól csinálta a Tibi 2008.10.23. 22:18:04

Orizatriznyák...(jó ez a nick :-) Ez az új digit menetíró miatt van így. Röviden annyi a lényeg hogy egy 7.5 tonna feletti verdával általában kétszer 4.5 órát lehet vezetni naponta (a két intervallum között legalább 45 perc pihenővel de ez most lényegtelen). A digit menetíró akkor regisztrál vezetési időt ha a kerék forog. Tehát az a sofőr aki ahelyett hogy öt perc alatt araszolna ötszáz métert, inkább egy helyben áll és addig is vezetési időt spórol magának, hogy ha megszűnik a dugó, tudjon egy kis pénzt is keresni (merthogy kilométerre fizetik)

Végül is érthető ha ideges vagy mert azt látod hogy mehetne az a kurva kamion de mégsem megy. Idegesek vagyunk. Szerintem ez a tízmillió idegbeteg országa. De az okokat felvázoltam. Te semmit nem nyersz azzal ha ötszáz méterrel előrébb araszolhatsz. És ha vége a torlódásnak, a kamionos örül a legjobban ha végre mehet a dolgára.

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2008.10.23. 22:58:57

Csabi: "ez a tízmillió idegbeteg országa."

Az a baj, hogy ez az egész evolúció el volt szúrva.

Ha valakinek beteg a mája, vagy epeköve van, ergo nincs étvágya, nem tud enni, nincs mese, muszáj sürgősen elmenni az orvoshoz.

Ha valaki pszichopata vagy simán hülye, attól még évtizedekig tud élni, sokszor nem is tud róla, hogy baja van. Pedig ha a lelki és idegi bajok is étvágytalansággal járnának, milyen gyorsan ki lehetne őket kúrálni.
Nem is értem az evolúciót/Teremtőt...
:-)

B.GY. 2008.10.23. 23:09:37

Na látjátok mindenre van magyarázat.Van aki tudja mi miért történik,van aki nem.Persze sokféle ember van az utakon,és mind siet valahova.Aztán meg kurvanyázik,ha valami nem úgy van ahogy ő akarja.Dehát ettől szép az élet:)Én mondjuk ritkán sietek valahova.Ezért nyugodtan közlekedek.A melóba meg én érek be legelőbb:)Napi kb.8 órát vezetek,hova a faszba siessek?

B.GY. 2008.10.23. 23:22:15

Csabi!Na mindegy nem lettem okosabb kamionváltóból:)Gyerekkoromban kamionos akartam lenni,mint majdnem minden kisfiú.De aztán nem az lettem.Elég nekem a Kia kisteherautó.

Pistike911 2008.10.23. 23:35:08

frances 2008.10.23. 18:55:44

Ha a szádba veszed a puska csövét, a lábujjaddal eléred a ravaszt.

TRUCKMAN · http://www.youtube.com/watch?v=a3RYDxaSK6Y 2008.10.24. 09:01:18

...ravaszt? Az az erőben van vazze! ELSÜTŐBILLENTYŰt inább! Muhahahahaha!

Orizatriznyák 2008.10.24. 09:16:26

Csabi köszönöm a választ. Ettől függetlenül nem értek egyet a dologgal, mert nem egy olyan balesetet okozott már kamionos, aki nem pihente ki magát, mert kell neki a pénz. A halottak meg az életükhöz ragaszkodtak volna. Mint az a család a 4 éves kisfiához, aki belehalt múlt héten, hogy egy kamion a belső sávban fékezés nélkül egy másik - szintén a belső sávban haladó - kamion alá gyűrte az autójukat. Ha egyértelműen tiltja a tábla, a f*szér' kell azzal a monstrummal 90-el rongyolni a belső sávban????
Rohadtul félek tőletek. Tudjátok, milyen veszélyes fegyver van alattatok, és a személyautósok, motorosok mennyire védtelenek veletek szemben?
M0 szintén (sajnos kénytelen vagyok használni nap mint nap): fékez előttem a sor, nem durván, de egyértelműen, ráadásul tudható, hogy torlódás lesz, mert belátni hosszan a szakaszt, felvillantom a féket, hogy jelezzem, fékezni fogok, erre a mögöttem jövő kamionos kiégeti a retinámat a reflektorával. Morzézni akar, vagy mi baja?
Volt, hogy elmenekültem egy kamion elől - nem volt vicces - mert hiába ment a külső sáv is jó tempóban (többel egy kicsivel, mint a megengedett 80), annyira a seggemben volt, hogy tudtam, ha véletlenül fékezni kell, nem fog tudni megállni. Lehet, hogy neki jó vicc, mert ő ismeri a gépét, nekem egyáltalán nem, ezért gyorsítottam, és kerestem előrébb egy személyautót, aki elé besoroltam. Pedig egyáltalán nem volt ínyemre. Utálok száguldozni, szlalomozni, cikázni. Aki álmos, vagy unatkozik, álljon meg, ne játsszon tömeggyilkosost.

Orizatriznyák 2008.10.24. 10:14:12

Off: Kisikasa, helyes a cicus, mint kamionos! :) Nyaú.

Kisikasa · http://autozz.blog.hu 2008.10.24. 10:33:25

Orizatriznyák: Igen, nekem is tetszik:) de a kis rágcsáló valószínűleg azon gondolkozott, hogy hogyan tud eliszkolni:)

Szerintem nagyon jól csinálta a Tibi 2008.10.24. 13:14:20

Orizatriznyák: Egy lényeges dologra utaltál. Fáradtság. Elvileg egész Európában törvény tiltja hogy a hivatásos sofőröket kilométerteljesítmény alapján fizessék. Részben ezért jött létre az AETR egyezmény is, hogy ne agyonhajszolt zombik irányítsanak negyven tonnás vasakat. Persze itthon a cégek kilencven százaléka ivben tesz a törvényre és kilométer után fizeti a sofőrt, aki azzal hogy nem tartja be az előírásokat mert valamiből élni is kell, igen szigorú büntetési tételeket kockáztat. Csak azért nincs a mostaninál lényegesen több baleset mert az ember hozzászokik hogy csak néhány órája van a pihenésre. Az osztrák kamionos meg röhög rajtunk mert napidíjat kap és akkor is keres háromezer eurót ha tizenkétezer helyett csak ötezer kilométere van az adott hónapban.

Én is nap mint nap megyek az M0-on, szerintem közelít az extrém sporthoz. Nem tudom kik engedélyezték anno hogy ilyen formában megnyissák ezt a halálutat, három sávnyi aszfaltra rászorítanak kétszer kettőt, de akárhányszor látok szénnéégett rocsokat eszembe jut hogy az engedélyező "szakembereket" ott a helyszínen kéne felkötni.

És nem akarok semmit a keleti (román, bolgár, török stb) kamionosokra fogni de beszélek erdélyi magyar sofőrökkel akik kertelés nélkül kimondják hogy amint belépnek Mo.-ra, mennek ami a csövön kifér. Mert Romániában olyan szarok az utak hogy örülnek ha ötvenes átlagot mehetnek, a rendőrök előszeretettel radaroznak éjszaka, tök kihalt falvakban harmincas tábla mögé bújva. Magyarán ahhoz hogy legyen kilométer is hó végére, amint belépnek Nagylaknál kis hazánkba, tempomat felteker kilencvenre és hadd szóljon. És nem foglalkoznak vele hogy lakott terület vagy útépítés vagy M0 halálszakasz, előznek a belső sávban kilencvennel, olyan helyen ahol csak két személyautónak van biztonságos oldaltávolság.

Én szerencsére normális cégnél melózhatok, napidíjért, és nem sietek sehova mert időpontos szállítmányaim vannak kényelmes ráhagyásokkal. Nem is éri meg széthajtani a verdát, mert üzemanyagnorma alapján tankolunk és ha kevesebb gázolajból is kijövök mint a norma akkor a megtakarítást a cég hozzácsapja a fizumhoz. Ott a gond hogy a fuvarozócégek nagy része mostanában leszarja a sofőrjeit, egyszerűen minden presztizsét elveszti a sofőrszakma. Harminc éve egy betonbiztos egzisztencia volt ha valaki a Hungarocamionnál dolgozott, és a fél életét "nyugaton" töltötte, amikor az átlagelvtárs legfeljebb az endékába jutott ki, ha jó helyen nyalt segget.

Pistike911 2008.10.24. 15:02:24

TRUCKMAN · www.youtube.com/watch?v=a3RYDxaSK6Y 2008.10.24. 09:01:18

Gondoltam, hogy lesz egy szerencsétlen, önjelölt fegyvermester, aki beleköt. Csak, hogy a világképed nehogy torzuljon, elárulom, hogy a 'ravasz' kifejezés bár jóllehet, nem a szakszerű megnevezése az alkatrésznek, a köznyelvben mégis így honosodott meg, így egy nem szakírányú (értsd: nem haditechnikai) portálon, ezen formájában való használata abszolút elfogadott és természetes. Arról már nem is beszélve, hogy sok posztoló csak ezt a kifejezést ismer(het)i.

Az, hogy az egész kib.szott posthoz ennyit bírtál hozzáfűzni az pedig nem nekem szegénységi bizonyítvány.

biker_kolee 2008.10.24. 19:27:43

Pistike911 2008.10.24. 15:02:24

Mit vártál tőle, nézd a foglalkozását...

T7 2008.10.25. 13:41:08

Trabbanttal kell járni, attól már ők is tartanak. :D

Majjom 2008.10.27. 09:22:43

Egy ilyen flakonon a magamfajta motoros meg is halhat. A ... .... ... ... a ... ... meg .... Az ilyen kamionos.

Perillustris 2008.10.27. 12:55:00

A fentiek mind semmik! A legdurvább, amikor egy biciklis ül át kamionba!

d.o.n. 2008.10.28. 05:25:01

A sztoriból nem hagytam ki a villogtatós, anyázós részeket, mivel nem voltak. Általában az én agyam is hamar elszáll, de akkor ott nem. Két utasom volt, az egyik a feleségem, ha a saját sz@ros életem nem is, de az övé azért ér nekem annyit, hogy ilyenkor higgadt maradok, és inkább lemaradok.
A záróvonal-átszeléssel nem dicsekedni akartam, csak akkor éppen az maradt az egyetlen esélyem - úgy láttam. Mivel előttem mögöttem autók, akik minden bizonnyal nem tudták, hogy mi zajlik valójában "kettőnk" között. Nem bízhattam abban, hogy a mögöttem haladó figyel annyira, hogy ne csókoljon seggen, ha lesatuzom. Menekültem. A P205-ben 1,4-es motor van, ugrik ha kell.
Olyan, hogy egy ekkora dögből nem lehet kilátni, nincs. Alkalmanként vezetek én is kistehereket, s attól eltekintve, hogy az autó mögé nem látok be, mindkét oldal teljesen belátható.
A Párbaj c. filmet én is láttam, de bevallom, csak most ugrott be, hogy olvastam, hogy van némi párhuzam. Bár bajusz helyett körszakállam van, s plymouth helyett kis pezsóm:)
Rendszámot nem olvasgattam, mellettem az asszony elvolt a halálfélelmével csakúgy, mint mögötte az utas. Tény, hogy rápillantottam, de valószínű, hogy akárhogy is erőlködöm, előhozni nem fogom tudni.
Megúsztuk, s szerencsére nem lettünk címlaposak a Kisalföldben...












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása