Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Visszamegyek eléd, törd el a lábam!

2008.10.23. 08:11 :: SilentSound

Lassan már elmondhatjuk, hogy nincs hét Richelieu posztja nélkül. Eddig több mókás, vicces történetet olvashattunk tőle. Na ez most nem olyan lesz.

Olyan történt tegnap velem, ami még engem is meglepett, korom ellenére. Gyalogos és autó is van benne, tehát igen aktuiális, és a történet főszereplője sokaknak ismerős lehet.
 
Tegnap este éppen beültem autómba egy, a barátaimmal elfogyasztott könnyed vacsora után este 21 h körül, a Budapest, 5. kerület Zoltán utcában. Indultam volna hazafelé, mely útvonal első fontosabb eleme egy jobbra kanyarodás a Nádor utcába.

Ekkor kb 6 parkoló autóval a kereszteződés előtt (ahol amúgy sincs semmi zebra - az utcában a kocsik merőlegesen állnak a járdára) kilép a kicsik közül két 50-60 év körüli úriember, és rám sem nézve elindulnak keresztben az utón át. Miután kb 5-10 Km/h-val "hasítottam", még csak vészfékeznem sem kellett, csak kis satu, apró biccentés a kocsi orrával. Megálltam, elengedtem őket, ilyen helyzetekben amúgy sokszor elengedem a gyalogosokat, mert pl ha esik, hideg van, én egy meleg kocsiban ülök, belefér + 20 másodperc az életembe, és még jól is esik. Sokan meg is lepődnek ilyenkor. Mindegy.

Szóval elengedtem őket, de azért gondoltam felhívom a figyelmüket arra, hogy magatartásuk nemcsak, hogy felelőtlen, de még szabálytalan is.

Leengedtem az ablakot, és eképpen szóltam:

-"Jó estét urak! Nem kell megköszönni, csak ha így lelépnek, és a sofőr nem figyel, az lábtörés lesz".

Ekkor megálltak, visszanézett egyikük, nevezzük "A"-nak.
"A" megszólalt:
- "ne ugassál te nekem, előnyöm volt, és ha akarod visszamegyek eléd, törd el a lábam!"

Ekkor egy 2-3 másodpercig elnémultam, összenéztem a barátommal aki mellettem ült, mindketten felemeltük a jobb szemöldökünket, kicsit kerekítettük hozzá a szemünket.

Válaszom:
-"nem, tegeződős barátom, nem akarnám, csak nincs előnyöd, no zebra, és nem is "oldalról" jöttem, így nincs előnyöd". Bevallom, épp akkor vettem be egy rágót, és a papírja még a kezemben volt, amit rápöücköltem az emberre. Fáradt voltam, lehet, hogy nem kellett volna agyonlőnöm egy 2,5 grammos papírdarabbal.
 
Ekkor kezdődött a történet igazán parádés része. Ember lépett kettőt a kocsi felé, és alábbi mondat bírt kijönni a száján:
 
- "ne ugass nekem te köcsögarcú, tanulj meg magyarul! Mi vagy te? Zsidó? Cigány?"

Mielőtt elmondanám válaszom, elárulom: 190 centi magas vagyok, úgy kb 95 Kg, világosbőrű, se nem spanyolos, se nem mesztic, még mongol felmenőm sincs, és kedves szüleim nem Tel-Aviv utcáin habarodtak egymásba. Kék a szemem és szőkésbarna a hajam. Igaz, hogy ekkor már madnem sötét volt, úriembert talán ez zavarhatta meg.

Mindenesetre ekkor úgy döntöttem, ezt megbeszélem face to face. Nem verekedni akartam volna, csak elmutogatni neki az alapokat. Oldalra húztam (ez egy nagyon széles utca), motor le, ajto nyit, kiszáll. Elindultam ember felé, erre "A" bal lábával hátralépett, térből berogyasztott, jobb kezét maga elé nyujtotta, bal kezét mellkas elé toló állapotba. Igen, ez egyfajta Bruce Lee póz volt, mint pl a Matrix híres jelenetében, mikor Hello-Leo verekedni tanul. Csak az hiányzott, hogy az előrenyújtott kezével intsen az ujjaival, hogy "gyere".
Én megálltam ránéztem "B"-re (a társa), és megkérdeztem, hogy ez mi? A barátja mindíg így beszélget, vagy ez most egy perfomansz lesz, vagy most hogyan? "A" nem mozdult, egy vérfarkas tekintetével nézett rám, a gyenge őszi szél kackiásan belekapott a beaseball sapkája alól kilógó fürtökbe.
Ekkor "A" tetézett, a következő mondattal:

-"ne érj hozzám, összetöröm a csontjaidat, és szappan lesz belőled"
 
Ekkor visszanéztem a kocsiban ülő cimborámra, aki hihetetlen módon röhögött, és a két öklét egymás mellé téve a mellkasa előtt, a kezeit ilyen módon körbe-körbe mozgatva táncolt derékból. Éreztem, hogy elvesztettem a szupportját.

Odafordultam ismét "A" és "B" felé, és ekkor ismertem meg őket.
A néhány éve tartó Kossuth téri elit szakadár osztag történetének két alap tagja volt az! Ekkor állt össze a csládfám hibás levezetése és a helyszín. Hát persze!

Mosoly szökkent arcomra (mindeközben "A" továbbra is rezzenéstelenül állt, támadó sárkány pózban), közelebb léptem, megveregettem a vállát, kértem igyon egy kis vizet vagy esetleg fusson egy kört, lazuljon le és menjen szépen haza.

Továbbá annyit azért hozzátettem, hogy ha legközeleb látom, majd gyorsítok, megnézzük milyen a sípcsontja derékszögben.
 
Ezzel visszaültem a kocsimban, és tovább mentem.
 
Az erőszak nem megoldás, remélem azért az úrember egyszer majd rájön, hogy a levegővétel az nem magyar dolog, kifejezetten hazafiatlan, és szépen megfullad otthon.
 
Szép napot!

90 komment

Címkék: biztonság közlekedés autó hülye erőszak veszélyes kresz gyalogos

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ronioszaliven 2008.10.23. 08:42:42

Úgyse lehet senkit megnevelni. Kár az időért.

cometneni 2008.10.23. 08:49:38

Remélem, még mindig ott ácsorog...

yanchi 2008.10.23. 08:51:37

Ezek a figurák sajna a "kötelességek" résznél mindig hiányoznak az oktatásról, nekik csak jogaik vannak. Nem tudsz velük mit csinálni, ők már erre szocializálódtak, és láthatóan jól élnek belőle, hogy terrorizálják a társadalmat. A társadalom megvédésére hivatott szervek pedig be vannak tojva azoktól a politikusoktól, akiknek a rövid távú hatalmi érdekeik többet érnek, mint Magyarország és a normális polgárok élete.

Homér 2008.10.23. 08:59:24

Gratulálok! Frappáns, higgadt, bár valószínű a vicces mondatok ebben a formában csak írás közben jutottak eszedbe.
Valőszínűleg hasonló szituációban egy 120 kilós kancigánnyal is ilyen frappáns lettél volna. Pl. megpöckölöd rágópapírral. Illetve azt még lehet, de utána kiszállni és megbeszélni?

2008.10.23. 09:01:40

Es meg elonyuk is van az uton, mert ok Magyarok, igy nagy betuvel, es magyar foldon bizony neki az uristennel szemben is elonye van. Korlatolt faszok, erre nem tudok mast mondani.

Freechild 2008.10.23. 09:02:04

az zavar legjobban az emberekben, hogy még az elemi veszélyérzet csirája sincs meg bennük. Eszébe se jut hogy valaki tényleg gátlástalanul pofáncsapja és megtapossa. Nem gondolkodik el azon hogy aki kiszáll az autóbol a maga 195cm-ével, az most a szelid oriás tipus, vagy a falu bikája? Nem fél, hogy a másiknál vipera, kés, vagy csak egy ujjak közé szoritott kulcs van, amivel rondán megviccelhetik ugy hogy észre sem veszi. Buták és önteltek, ami karmikusan magában hordozza a dicstelen véget. Nem hullajtok könnyet értük, talán csak az emberi hülyeség mértéke felett érzett mély bánatom miatt.

Homér 2008.10.23. 09:02:10

Kéretik az autó-gyalogos relációra koncentrálni, nem a jobb-bal-ra! Ez az Autózz! és nem a Tüntess!

andybandy 2008.10.23. 09:07:46

2008.10.23. 08:11 :: SilentSound

nem vagyok szakértő, de a bőrpigment az egész emberi test max. 0.2%-a (mondjuk). Ennyi anyagot egy rendes pisivel is elveszítesz. Amit mondani akarok: nem számít. Ha, mondjuk tényleg askenázi zsidó lennél (ez Európában amúgy - kivéve a 20. század közepi időket) eléggé magától értetődő lenne), akkor is? Mit számít?

Pláne a közlekedésben?

Azért vagyok szomorú, mert sajnos, túl sok "A" van, aki folyamatos lelki sárkányállásban van, és nem jön ki onnan. Ezek elveszett lelkek. Már most meg vannak halva.

"a kocsiban ülő cimborámra, aki hihetetlen módon röhögött"

PR32 2008.10.23. 09:08:15

"Éreztem, hogy elvesztettem a szupportját." - azért ez mekkora mondat! :D

Ja, én nem ismertem volna meg a csókát, f.ngom sincs, kik a Kossuth tér leltári számos versenyzői. :)

andybandy 2008.10.23. 09:09:41

"a kocsiban ülő cimborámra, aki hihetetlen módon röhögött"

az a jó hozzáállás. Kívánok a 190 centidhez méltó nyugalmat továbbra is.

PR32 2008.10.23. 09:10:29

Freechild: "Buták és önteltek, ami karmikusan magában hordozza a dicstelen véget." - talán újra működésbe lép a természetes szelekció!
Hulljanak a buták és gyengék! :D

2008.10.23. 09:10:42

Homér 2008.10.23. 09:02:10

Tapasztalatom szerint a "civil" eletben tanusitott magatartas, onerzetesseg es egyeb jellemzok szinte 100 szazalekosan lecsapodik a kozlekedesben is. Mind gyalogos, mind autos esetben. Es ez nem eloitelet, hanem tapasztalat...

embőőőr 2008.10.23. 09:12:30

A néhány éve tartó Kossuth téri elit szakadár osztag történetének két alap tagja volt az! Ekkor állt össze a csládfám hibás levezetése és a helyszín. Hát persze!

ekkerjoz 2008.10.23. 09:13:18

Mindig az a rút politika. Valamint a túlzott könyvtár- és színházlátogatás krónikus hiánya.
Bíboros úr, ne nézzen sok tévét, mert ilyen poszt lesz az eredmény.

embőőőr 2008.10.23. 09:14:45

kik ezek??

amitlatok (törölt) · http://amitlatok.blog.hu/ 2008.10.23. 09:15:10

Ilyenkor legyen annyi önuralmad, hogy ne tolass vissza és ne menj át rajta padlógázzal..

Lévai Mátyás 2008.10.23. 09:16:25

Sajnos nao-mint nap talákozok ehez hasonló esettel.
Még szerencsésen járt ,mert nekem le törték a bal oldali tükrömet.és örültem,hogy csa ennyi vel meg usztam.
Sajnos egy kocsisem állt meg,hogy segitsen.

Freechild 2008.10.23. 09:17:39

PR32

Az a baj hogy nem hullanak elég gyorsan, mert az ellenfél mindig gáláns és nyugodt...
Na talán majd ma valaki odacsap nekik.

andybandy 2008.10.23. 09:18:20

amitlatok · amitlatok.blog.hu/ 2008.10.23. 09:15:10

ami, ugye, quake4, doom3 és egyéb hasonlók ismerői számára egy jó konfliktuskezelés (lenne) :-))

biker_kolee 2008.10.23. 09:19:19

A szupportos meg a perfomanszos résznél én kikészültem. :D :D :D


De gratula, jóféle önuralmad van. :)) Én hagytam volna a francba és továbbmegyek.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2008.10.23. 09:20:21

Ebben a posztban minden volt ami kell!
Drágaranyosbolgárúr díjra jelölöm! :)

PR32 (törölt) 2008.10.23. 09:22:23

Freechild: nem baj az, játszanak csak a tűzzel, majdcsak egyszer...

Marcellusca 2008.10.23. 09:35:51

Gratulálok a higgadtságodhoz. Én nyugodt ember vagyok, ezért nem is álltam volna meg. De, ha megálltam volna, nem biztos, hogy így intéztem volna el. (Lehet, hogy örülhetsz, hogy a kisbaltáját, mint bűnjelet lefoglalták. :D)

OFF!

És ehhez, mit szóltok?
Bocs, hogy kicsit morbid leszek, de "felavatták" a Megyeri hidat:
index.hu/politika/bulvar/bulvarhirek/367240/

ON

richelieu 2008.10.23. 09:38:54

Homér!

Sajnos ott is ugyanezeket mondtam, kivéve a szelet ami belekapott a hajába.
Amúgy le kellene szoknom arról, hogy mindíg el akarom magyarázni a helyeset az embereknek.... Ezért is szálltam ki.

Nyugodtabbak lennének a napjaim, de nem megy...ezért is nem leszek soha politikus.

:-)

Homér 2008.10.23. 09:43:03

Részlet a média-szakos hallgatók médiakommunikáció jegyzetéből ;) :

"Az emberek már tele vannak előítélettel és fásultsággal a politika iránt. Ezért alkalmazzunk árnyaltabb és kifinomultabb eszközöket.Nézzük a következő példát hangulatkeltésre:
-Lehetőleg legyen akciónk időszerű (pl. egy nemzeti ünnep környékén)
-Helyezzünk el egy látogatott hírportálon egy figyelemfelkeltő utalást egy szigorúan magán hozzászólásra.
-Ha erőszakot, tettlegességet sugall a cím, az már fél siker.
-Itt még nem utaljunk politikára.
-A kitalált esete egy valós helyszín pontos bemutatásával tehetjük hitelessé.
-Vonultassuk fel a célcsoport összes szélsőséges negatívumát lehetőleg néhány személyben egyesítve.
-Magunkat mindenképpen józan, mértékadó, semleges szereplőként tüntessük fel.
-Hangsúlyozzuk, hogy nem tartozunk a sértett csoporthoz, ezáltal az objektivitás látszatát kelthetjük!
-Ne fogalmazzunk meg egyértelmű ítéletet: a folyamat be fog indulni, s azokat majd a hozzászólók fogják leírni.

A módszer előnye: a politikamentesség látszatát keltve alkalmas szenvedélyes viták kiprovokálására abban az esetben is, ha esetleg a valóságban az adott időszakban ilyen tényleges esemény nem is történik.

Riska 2008.10.23. 09:43:55

Nagyon jó a cikk, így hajnali 3/4-ed 10kor felröhögtem a "szappan lesz belőled" beszóláson :D :D

prsz 2008.10.23. 09:45:46

Én azért lebasztam volna neki egyet, csak úgy, mert most azt hiszi, hogy a szittyáskodás (zsidózás/cigányozás) mehet büntetlenül és hogy beszartál a Etelközi Sárkány Támadóállásától.
Egy finomat lecsavarhattál volna neki, csak egy lájtosat, egy lábsöprést csupán, hogy a földre kerüljön, aztán már nem sárkánykodott volna, hidd el.

scsaba1 2008.10.23. 09:51:03

Nem olvaszam, a kommenteket, de szereintem úgyis te leszel a köcsög, mert népnevelsz...:)

boka · http://csaszu 2008.10.23. 09:52:44

Ennek a két turbonak sem az autóssal volt baja, hanem a saját életével. Meggyőződésük, hogy a cigányt a bőréről, zsidót a nagy orráról és titkos kézfogásáról lehet megismerni. Mondjuk, ha a gyalogos beszól egy nagymagyarországmatricás audis-mercis-opelvectrásnak, nem biztos, hogy otthon alszik.

boka · http://csaszu 2008.10.23. 09:53:57

"Etelközi Sárkány Támadóállásától"

Ez beszarás !!!!! Még ilyeneket :))))))))

okostojgli (törölt) 2008.10.23. 09:54:28

egyébként meg az emberi zsírból nagyon finom kis szappan készíthető

Rocko- 2008.10.23. 09:54:50

1) előnye az volt, h hamarabb meghal.
2) sose, semmilyen esetben ne engedjük el az ilyen embereket. nem azt mondom, h üssük el (gyk: NE ÜSSÜK EL), de a majma sose tanulja meg, h az utcán tilos átmenni, a helye a zebrán vagy kereszteződésénl van.

kötözködő 2008.10.23. 09:55:47

Lehet, hogy Krav-Maga edzésekre járt, attól lett ilyen harcias ;-)

kötözködő 2008.10.23. 09:57:04

Rocko, az utcán nem tilos átmenni. Csak nem árt körülnézni.

Totya aka Taz 2008.10.23. 10:17:29

a story-hoz csak annyit, hogy elegáns megoldás, grat.

Rocko
sajnos az ilyen önjelölt kamikaze jellemeket senki nem fogja megtanítani semmire... kihagytam volna valamit? ja igen. soha :D

Repülő Majom · http://www.kutyushop.hu 2008.10.23. 10:19:40

Hmmm, a leírtakhoz képest rengeteg más következtetésre lehet jutni, ha kicsit a viselkedés oldaláról vizsgáljuk a dolgot. Lássuk:
- gyalogosok mennek át egy autós előtt egy olyan időszakban, amikor több gyalogosgázolás is történt, és szinte napi téma az autósok vezetési stílusa
- letekerted az ablakot, hogy kiszólj nekik, ami általában nem éppen európai szokás, még akkor sem, ha a gyalogosok voltak szabálytalanok
- rápöckölted a rágópapírt. Ez eleve szemetelés, mivel nem hiszem, hogy a papír az "úriemberen" marad, és a következő kukába magától beleesik
- igen, nagyon nem szépen szólt vissza (a leírtak alapján, de miért is kételkedjek a szavaidban, én is találkoztam már hasonlókkal, sőt... :)), te pedig belementél a játékba, lehúzódtál, és kiszálltál. Én a magam részéről egy ekkora embertől biztos megijednék, így a szándék, mely szerint diplomáciával oldanád meg a dolgot, nem volt elég világos, ami azt illeti, szerintem pont ellentétesnek tűnt azzal

Elvileg nincs okom hogy kételkedjek a történet eszerinti lezajlásában, csak elég sok olyan pont van benne, ami nem áll azzal korrelációban. Én sem értek egyet azzal, hogy valaki mindenkire zsi-ci-zik, aki nem ért vele egyet, de lássuk be, te sem voltál teljesen egyértelmű. (hátha sikerült teljesen neutrálisnak beállítanom magam most :)))

Netuddki. 2008.10.23. 10:21:11

Van egypár dolog ami nem tetszett:

"Bevallom, épp akkor vettem be egy rágót, és a papírja még a kezemben volt, amit rápöücköltem az emberre."

Utcán nem szemetelünk.

"Mielőtt elmondanám válaszom, elárulom: 190 centi magas vagyok, úgy kb 95 Kg, világosbőrű, se nem spanyolos, se nem mesztic, még mongol felmenőm sincs, és kedves szüleim nem Tel-Aviv utcáin habarodtak egymásba."

Ez most irónia akart lenni, vagy még büszke is az író rá?
A zsidózás és cigányozás azok szokása akik szemtől-szemben nem mernek elküldeni melegebb éghajlatra.

zsobig 2008.10.23. 10:40:28

A postolónak grat, az a tetű meg őszintén remélem, hogy már nem húzza sokáig közöttünk... hulljon a férgese.

Rocko- 2008.10.23. 10:41:13

kötözködő 2008.10.23. 09:57:04
rosszul fejeztem ki magamat: ne az út közepén rohangáljon a vakvilágba. nem véletlenül találták ki a zebrát.

2008.10.23. 10:43:31

Ha az a bizonyos jobbos kanyar után történt az esemény, amely kanyar olyan fontos a sztori szempontjából, akkor húzd meg magad, mert a gyalogosoknak elsőbbségük van a kanyarból érkező autósokkal szemben.
Még ha a főútvonalon közlekedsz, és az kanyarodik, akkor is...

siu 2008.10.23. 10:44:16

JAJ DE UGYES VOLTAL,HU DE JOL CSINALTAD...
SZERINTEM EGY OKOSKODO KIS SZAR VAGY.
ISMEREM EZT A TIPUST,MINDIG MINDENHOL KOTELESSEGENEK ERZI HOGY MASOKAT KIOKTASSON,MINDENHOL A BETEGES GONDOLATAIT ERVENYESITSE,AKAR MASOK ROVASARA IS.
MEGMONDO EMBER,INTELLIGENCIA,STILUS ES TUDAS NELKUL.
HA RAMPOCKOLNE RAGOPAPIRT EGY ILYEN KIOKTATO FEREG,HAT VISSZATOLNAM A SZAJABA.
A SEGGEN KERESZTUL...

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.10.23. 10:50:30

siu: Kérlek, hogy a jövőben mellőzd a csupa nagybetű használatot, köszi.

Totya aka Taz 2008.10.23. 10:51:22

siu

köszönjük, ülj le, nyugodj meg, nem bánt senki...

LiberAll 2008.10.23. 10:59:06

Rossz megoldás, vissza a kocsiba, padlógáz elcsapod, aztán oda - vissza átmész rajtuk kb 1 órát majd hívod a jardot, hogy ez a két köcsög kilépet eléd. Szerintem még meg is köszönnék :D
Az ilyen turbós neonácik ezt érdemlik nem a demokrácia, s az autósok védelmét.

Totya aka Taz 2008.10.23. 11:01:49

LiberAll

és csak annyit mondasz, hogy menekülés közben elesett... párszor... :D

Káposztakukac 2008.10.23. 11:03:47

siu: irany a kossuth ter. barataid mar varnak.

Lacaca 2008.10.23. 11:03:59

a gyalogosoknak elsőbbségük van a kanyarból érkező autósokkal szemben.

ööööööööööööööööööööööö, tényleg?

Lajosbá 2008.10.23. 11:04:26

Monsieur Richelieu grat!

Bobby Baccala 2008.10.23. 11:28:02


Richelieu

:)))

1,2,3,4,5,8,11,12a,12b,12c,13,20,22,24,25,30,38,46,49,59,61,62,71,73,74,77,81,82,83,84,100

Sipi 2008.10.23. 11:52:36

Azreel, Lacaca

egeszen pontosan ez ugy nez ki, hogy egyenesen halado kozlekedonek elsobbsege van a kanyarodo kozlekedovel szemben.
szoval nem kanyar kell hozza, hanem keresztezodes es le kell hozza fordulni az utrol, amin eddig mentel.
tehat ha bekanyarodsz egy utcaba, akkor abban az utcaban - de csakis a keresztezodesben, nem 10-20-100 meterrel utana! - az utat keresztezo gyalogosnak elsobbsege van akkor is, ha nincs gyalogatkelohely.

de az emlitett ket "urnak" nem volt elsobbsege, leven "Ekkor kb 6 parkoló autóval a kereszteződés előtt" tortent az eset.
de ha a keresztezodes utan tortenik 6 parkoo autoval, mar ott sincs a gyalogosnak elsobbsege. meg kanyarodo jarmuvel szemben sem..

schokobanane (törölt) 2008.10.23. 12:07:41

Eh...
1. Mi a francnak kellett ezt a posztot betenni? SilentSound, eszednél vagy-e, gondoltál-e előre a kommentekre? Vagy most már tényleg az jön, hogy a normális közlekedés politikai pártállástól függ? Kicsit szelektálhatnál már a beküldött írások között.
2. A poszt akkor is bemutatta volna némely gyalogos hozzáállását a szabályos közlekedéshez, ha nincs szó a végén semmilyen "leleplezésről". Két ismeretlen öreg idióta kekeckedése még vicces is lett volna ("a kevesebb néha több" elv alapján).
3. Ha minden hihető volna, amit Richelieu ír, akkor az illetőnek napi 24 órából legalább 30-at az utakon kéne töltenie.
4. Aki meg rágópapírral szemetel bármilyen helyzetben, az 12. a-b-c.
5. Homér kommentjét egyáltalán nem érzem túlzónak.

Maddog 2008.10.23. 12:07:58

Én eztet se hiszem ám el.

Homér 2008.10.23. 12:18:57

Jól van, alakul a fórumhangulat!

Még van egy-két ember, aki a gyalogosokról, kanyarodásról, KRESZ-ről elmélkedik, de a többség már sínen van!
Nácizás, zsidőzás, turulozás, kossuth-térizés, cigányozás, átmenni rajtuk oda-vissza stb.

Mi is történt (ha történt) valójában? Ment az emberünk haza, elé léptek, de nem volt baj, megállt, szópárbaj, mindenki hazament.

És ebből sikerült ezt kerekíteni!
Gratulálok!

anonimusz 2008.10.23. 12:22:03

itt: lies.

gyerekek, tegye fel a kezet akinek nem jott le h a story photoshop.. rambozo 50es tunteto fazon? mindvegig cool bekuldo? mindez pont okt23-an? nocsak..

ha mar ennyire elemeben van a kedves bekuldo, generalhatna sztorikat a tobbi, index-cimlap-kozeli blogba is.
- dobtam az 50es tunteto palim mert ahelyett h kielegitett volna, rambozott az utcan atkelesnel
- le kellett szallnom a bkv-jaratrol egy tunteto miatt
- uj konyv jelent meg a butabuta tuntetokrol
etc

Pistike911 2008.10.23. 12:24:06

"Olyan történt tegnap velem, ami még engem is meglepett, korom ellenére."

Mé'?Hány éves vagy? Öt?

Két gyalogos elmulasztotta a körültekintést, te szóltál, ők durván visszaszóltak, erre te is és az egész szépen görgött tovább, önmagát gerjesztve.

New York Post már megírta???

"Bevallom, épp akkor vettem be egy rágót, és a papírja még a kezemben volt, amit rápöücköltem az emberre."

Még csak szubkultúrákban sem kell túrkálni, hogy érezze az ember, ez a momentum - jelzésértékét tekintve - nagyjából a leköpés, vagy a műanyag pohár összegyűrés utáni hanyag másikra dobás környékén jár. Egyértelmű provokáció.

Ahelyett, hogy az ilyen hülyét hagytad volna más egyéb úton kiszelektálódni, inkább lesüllyedtél az ő szintjére és belementél a hülye játékába.


DRÁGA BÍBOROSOM!

Tudom, hogy írásaidat, azon belül is a stílusodat már több ízben illettem negatív kritikával, amiért neheztelek is magamra, mert ennyire kritikus még az ellenségeimmel szemben sem szoktam lenni, ugyanakkor a többnyire választékos szóhasználatod alapján a mondatok mögött egy szórakoztató, intelligens embert sejtek.

A probléma vagy az internet könyörtelenül személytelen voltából adódó humánum jelleg pusztító tulajdonságában gyökerezik (azaz, bármíly lelkesen írod is történeteid, a stílusod, ai a való életben működik, az internetetn nem jön át. Ami érthető is lehet, hiszen komunikációnknak csak mintegy 15%át teszi ki az effektív mondanivaló, a többi 85% a nonverbális jelentésmódosító v. hangsúlyozó elemekből áll össze), vagy pedig arról van szó , hogy személyem beoltották személyed és annak minden terméke ellen. Csak remélni tudom, hogy az előbbi.

Isten látja sötét lelkem, annyira szeretném azt írni egy postodra, hogy "WOW! Ez az öregem! Remekül oldottad meg!", "Teljesen egyet értek!" , vagy "Ámen! Atyám!". :)

Bár ez csak a személyes álláspontom magyarázata, még csak nem is szükségszerűen figyelembe veendő, ha a fent említett momentum összejön, ígérem, kapsz tőlem egy légfrissítőt, vagy egy sebváltógombot, hálám jeléül! :)

Tényleg baráti üdvözlettel:

Pistike911

csaba 2008.10.23. 12:32:57

Miért ne lenne ez vicces történet?
Én jót nevettem rajta, mármint hogy azt hiszi az író, hogy ez így hihető.
Mese-mese-mátka, kilóg a libaláb...

richelieu 2008.10.23. 12:37:39

Sziasztok!

Leszögezem: tényleg ez történt, úgy látszik velem ilyenek történnek. Minek írnék kitalációt? Arra ott az irodalom.

Más, belföld:
Kovi1970: semmilyen "célzás" nem volt benne, sem irónia. Csupán leírtam milyen vagyok, nem viselem magamon sem a cigányság, sem a zsidóság jeleit. Semmi bajom semmilyen embertípussal, van zsidó barátom, én keresztény vagyok, oszt ennyi. Cigány ismerősöm is van, Neked is: Győzike :-)))

Azreel:
Egyetértünk, pont arra utaltam én is, hogy ha a kanyarból jöttem volna, vagyis abba az utcába kanyarodom, ahol ő megy, zebra nélkül is előnye lett volna. De mi ugyanabban az utcában voltunk, a kanyar az ő "átkelési pontjuk" után lett volna.

Siu:
én kérek elnézést, hogy van véleméynem, és, noch dazu, ott és akkor ezt ki is nyilvánítottam. Legközelebb kérlek add meg előre, mit tehetek, kivel, hogyan, és miért.
Legyél a mentorom, kiabálj velem, mutasd az utat. Köszönöm előre.

Pistike911:
A kommentjeidet mindíg várom, mert szerintem valóban intelligens ember vagy.
Sajnos a stílusomon tényleg nem tudok változtatni, sajnos fogadjatok el olyannak amilyen vagyok... :-))

Lájátok emberek, ha a "negatív" kommentek hasonló stílusban születnének, talán elindulnánk az általános kúltúráltság felé.
Az ellenkező vélemény elmondása úgy, hogy még én érezzem magam megtisztelve...le a kalappal.

Amúgy nem tartom magam egy félreértett, túlzott küldetés-tudattal megáldott embernek.
Legközelebbre megtanulom a sárkány-pózt.. .-))

Lacaca 2008.10.23. 12:37:44

Sipi 2008.10.23. 11:52:36

Ne éld bele magad, ismerem a kreszt

richelieu 2008.10.23. 12:41:33

Azt tényleg nem értem, miért hihetetlen a sztori.
Nem tudom, hogy ez karmatikus dolog-e, de nagyjából gyermekkorom óta rengeteg szürreális dolog történik velem, a barátaim, akik olyankor ott vannak (mint itt a kocsiban ülő srác), már csak nevetnek ezen, valahogy vonzom az ilyen személyiségeket, eseményeket. Ezt dobta a gép - ma tanultam ezt a mondást.

Elég annyi, hogy gyermekkoromban volt egy HÉV átjáró, hol nem tuzdtam 5 évig úgy átmenni, hogy ne essek el biciklivel. És amilyen hülye vagyok, nem mentem volna el másfelé :-)))

Bobby!
A számok mit jelentenek? Már többször láttam, hogy írtok számokat, de nem vágom az mit jelöl.
köszi!

Pistike911 2008.10.23. 12:47:39

OFF:

Apró kiegészítés.

Legközelebb az ilyen mérges-gyilkos-sárkányos-beállósoknak:

kake uke, mae geri, ninoude uke, ushiro mawashi geri, musubi dachi, majd a tapsot hallva meghajlás.

Aikidosoknak: mae naname shiko dachi, iriminage, majd meghajlás.

Ennyi! :)

ON.

Bobby Baccala 2008.10.23. 12:50:47

richelieu

menj át az autózz!kocsmába, ott megtalálod a 100as listát :D

A Sün 2008.10.23. 12:57:58

Csak ismételni tudom magamat: legyen 10 000 Ft az üzemanyag literje. A bérszinvonal ne változzon.

KoWee 2008.10.23. 12:58:43

Hehe. Ha jól látom a kommentek egy részéből, itt is megjelentek az egykori kossuth buli szimpatizánsok. Nem kellene eltakarodnotok valami jó kis tüntetésre aztán ajvékolni hogy megint azok a csúnya rendőrök. Pedig nektek ugye vannak jogaitok. Van jogotok zsidózni, cigányozni, kínaizni ahogy kedvetek tartja. Lehet kocsikat gyujtogatni, törni, zúzni, mert húúúdenagyon el vagytok keseredve. és különben is a fradi kiesett. Jogotok van ott és úgy közlekedni ahogy és ahol akartok. De vannak kötelességeitek is. Jaa hogy za nem fontos ilyne válsághelyzetben. Ilyne forradalmi hangulatban, Ilyen hatalmas krízisben.
Begyepesedett sekélyes seggfejek vagytok. Nem más. Lehet szépen kihúzni a bugaci pusztára másdik kossuth teret építeni és nem rontani a levegőjét azoknak akik békében és főképp a szabályoknak megfelelően próbálnak élni.

Aqweren 2008.10.23. 13:38:56

A Sün: Az tényleg tök jó lenne. Mindjárt megéreznénk a kaja árán is. De legalább nem kellene fogyókúrázni :DD

Rambo 2008.10.23. 13:40:59

Kedves riseliő!

Átengedtél valakit az úton, de nem bírtad megállni kioktatás nélkül.

Szerintem te egy köcsög faszkalap vagy.

Rambo

schokobanane (törölt) 2008.10.23. 13:49:21

Richelieu: "Minek írnék kitalációt?"

Ööö, hogy magadra vondd a figyelmet?... Puff a számra, ez tényleg nagyon csúnya volt tőlem.

"tényleg ez történt, úgy látszik velem ilyenek történnek."

Persze, persze, megértelek. Velem is megtörtént egyszer, hogy egy kereszteződésnél merengtem a pirosnál, amikor hirtelen erődödő zúgásra figyeltem fel. Hát el se hittem, amit láttam a tükörben: a Besenyei jött hátulról egy mélyrepüléssel, aszt majdnem farba tolt, mielőtt felemelkedett újra. Le is izzadtam jól, mert új volt a kocsi. Gondoltam, megírom ide, aszt inkább mégsem tettem, mer hogy nézne má ki, mindenki kiröhögne és elküldene a meseosztályra.

(Na jó, viccelek. De erről eszembe jut egy közeli ismerősöm, akivel vagy tizenöt évvel ezelőtt a következő történt meg. Állt ő is a lámpánál a oldsmobilosoknak kuriózumnak számító, hetvenes évekbeli, emellett viccesen csillagocskákkal és holdacskákkal díszített égszínkék-metál Honda Civicjével (ja, azzal a dodzsemkinézetűvel), amikor merengve oldalra nézett, és majd' összecsinálta magát. A mellette álló sávban álló, letekert ablakú kocsi anyósüléséről ugyanis egy ember bámult rá, de nem akárhogy: orrán vörös bohócorr fityegett, a szemein pedig egy-egy, fekete filctollal felfestett szemmel dekorált pingponglabda csücsült. Az ember aztán levette a "kellékeket", és ismerősöm akkor látta, hogy nem más, mint Antal Imre az. Hátul meg ott ült a vigyorgó Csala Zsuzsa. Ismerősöm kocsiján mulattak, és integettek neki, hogy micsoda pofás kis autója van. Ismerősöm rendezte idegeit, majd halovány mosollyal visszaintegetett, hogy köszöni. Aztán a zöldnél elváltak útjaik.
Ismerősöm csak néhányuknak mesélte el a sztorit, nekünk, aki tudjuk, hogy teljesen szavahihető ember. De nagyobb körben senkinek sem beszélt róla soha, nehogy nagyotmondónak nézzék, és valahogy meg tudom érteni.)

skizofren 2008.10.23. 14:00:06

Osztom Rambo 2008.10.23. 13:40:59 véleményét.

aki beszól az idegbeteg. A történetben a faji/politikai hovatartozás teljesen lényegtelen. Lelépett eléd egy gyalogos, erre te beszóltál neki. pont. görögországban kecskék szoktak menni az úton és megszokták a forgalmat. Az emberek is. Lehet te a kecskének is beszólnál... Félreértések elkerülése véget a KÖZÚT az nem az autósoké...

Marcellusca 2008.10.23. 14:01:42

SilentSound!

Szerény véleményem szerint nem kellett volna "megnyitni a csatornákat"!
Amíg csak a regisztráltak kommentelgettek nem voltak ilyen elrugaszkodottak (,hogy finoman fogalmazzak) a kommentek. Mostmár minden .... kommentelgethet. (..... részt magam moderáltam, mindenki ízlése és vérmérséklete szerint helyettesítse be).

Hawkeye 2008.10.23. 14:35:45

Bíboros úr, tán az ÉS-ben visszadobták kegyed műveit. ésmost itt teccik próbálkozni...?!

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.10.23. 14:39:15

Marcellusca: A hülyéknek is joguk van véleményt nyilvánítani. Azért annyira nem vészes most a helyzet, akik miatt az lenne, azok most úgyis a szitáló esőt élvezik székesfővárosunk szívében. Gép előtt vagyok most folyamatosan, sasolok. ;)

Álidegbeteg 2008.10.23. 14:47:38

Az a harci beállás Wing Tsun volt, és ha már több, mint 3-4 éve csinálja, akkor szerencséd volt a 95 kilód ellenére, hogy nem történt fizikai attrocitás.Tönkrementél volna....

Totya aka Taz 2008.10.23. 14:49:23

már hiányoztak a megmondó emberkék...

Lacaca 2008.10.23. 15:15:08

Álidegbeteg 2008.10.23. 14:47:38

3-4 éve úgy áll? Már értem, hogy miért nem tud elszakadni a tértől

Honda civil · http://www.sdfdf.hu 2008.10.23. 15:35:05

"Megálltam, elengedtem őket, ilyen helyzetekben amúgy sokszor elengedem a gyalogosokat, mert pl ha esik, hideg van, én egy meleg kocsiban ülök, belefér + 20 másodperc az életembe, és még jól is esik. Sokan meg is lepődnek ilyenkor. Mindegy."

Ennyiben kellett volna maradni.
Vagy tan jo lenne, ha a gyalogosok felteglakat dobalnanak a zebranal nem megallo autokra pusztan nevelesi celzattal?

Gyulabá 2008.10.23. 15:52:40

skizofrén-Rambó! Így van értelme

Vladimir Harkonnen 2008.10.23. 20:14:10

Pistike911 2008.10.23. 12:47:39
OFF:

Apró kiegészítés.

Legközelebb az ilyen mérges-gyilkos-sárkányos-beállósoknak:

kake uke, mae geri, ninoude uke, ushiro mawashi geri, musubi dachi, majd a tapsot hallva meghajlás.

Aikidosoknak: mae naname shiko dachi, iriminage, majd meghajlás.

Ennyi! :)

ON.


Ezek mik? Én csak egyet ismerek: negyedfordulatból végrehajtott Heregeri!
:)

Jacques Foche 2008.10.23. 20:52:28

Pistike911 2008.10.23. 12:47:39
"OFF:

Apró kiegészítés.

Legközelebb az ilyen mérges-gyilkos-sárkányos-beállósoknak:

kake uke, mae geri, ninoude uke, ushiro mawashi geri, musubi dachi, majd a tapsot hallva meghajlás.

Aikidosoknak: mae naname shiko dachi, iriminage, majd meghajlás.

Ennyi! :)

ON. "

Cowboyoknak meg: Colt előránt (15 pörgetés recommended), öt célzott lövés mellkasra egy meg a homlok közepére, pisztolycső elfúj, stukkert 25-ször megpörget, pisztolytáskába vissza. Haladóknak a végén valami frappáns okosság mondása is kötelező...

Hiszékeny úr 2008.10.23. 21:39:47

Az előzőt nem tudom miért kellet kitörölni. Csak arra akartam utalni, hogy fosósop.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.10.23. 21:43:46

Hiszékeny úr: nem biztos, hogy mindenki poénnak veszi, nem volna jó elkanyarodni politikai irányba továbbra sem. Kösz a megértésedet.

Hiszékeny úr 2008.10.23. 21:56:20

Azt hittem egyértelmű. Bocsi

Pistike911 2008.10.24. 00:27:53

OFF:

Vladimir Harkonnen 2008.10.23. 20:14:10

kake uke

www.youtube.com/watch?v=5XUnSPmYTKk

mae geri

www.youtube.com/watch?v=hR2aW7-dyJ4

ninoude uke
(Erre nem találtam videót. A mozdulat maga olyan, mintha az egyik kezedben lévő vödröt áttennéd a másik kezedbe magad előtt úgy, hogy a másik kezed végig magad mellett van. Tulajdonképpen egy alsó söprés kivülről befelé.)

ushiro mawashi geri
(a nino ude uke forgását továbbvíve)
www.youtube.com/watch?v=nZK3GimwgBY

musubi dachi
(üdvözlő állás)
vckarate.com/files/Basic_info/stances/Musubi-dachi.jpg

irimi nage:

www.youtube.com/watch?v=F3NmaYu2Kvc


ON.

ng 2008.10.27. 15:48:24

Apró megjegyzés: amennyiben a közelben nincs zebra, és az utca nem főútvonal, a gyalogos az úton bárhol átmehet. Elsőbbsége természetesen nincs (csak zebrán, illetve kereszteződésben, az arra az útra kanyarodókkal szemben).

richelieu 2008.10.27. 16:04:37

ng!

Igazad van, én is így tudom, itt a zebra kb 10-12 méterrel volt mögöttük.

:-)

Gurubashi 2008.10.28. 16:12:00

Szép napot:) jól oldottad meg, bár én azért a lábuk elé köptem volna.
A környék lakói ugyanis a halál nemi szervére kívánták, a téren tanyázó söpredéket. (akik a környék utcáira és kapualjaiban hagytak magukról némi mementót)
Azóta se kakiltak az ajtónk elé.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.10.29. 00:14:20

A Sün 2008.10.23. 12:57:58

Nekem megérné, hogy még egy 8 Forintos befektetéssel ezt megtoldjam, mivel ennyit ér számomra az életed. Egy csomag gyufa... és hozzá a tízezres benzin, de az élmény megfizethetetlen :)












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása