Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

A híd egyik felén ugrató, másikon bámészkodók

2008.10.28. 13:51 :: SilentSound

Kis hazánk hídjai egyre többet szerepelnek a híradásokban és úgy általában a médiában. Kezdődött ez a fölösleges balatoni völgyhidunkkal, aztán jött az újdonság, a Megyeri híd ami sokak szerint milyen szép, szerintem csak akkor lenne az, ha nem ronda szürke, hanem fehér lenne a két nagy pillérje, így nekem nagyon panelház érzetű. Mindeközben a mérnökök és a városvezetés azon parázik, hogy a Margit híd teljesen tönkrement, szétrozsdásodott szerkezete mikor fog beszakadni egy villamos, vagy nehezebb autó alatt. A Szabadság hídról már nem is beszélve, amit ki tudja mióta újítgatnak fel és ki tudja, mikorra készül el.
És igen, most meg itt van az aktuális kedvenc, az Árpád híd. Mint a mesében. Fel is újítják meg nem is, közben pedig lehet is rajta haladni, meg nem is. Andy ott járt (vagy inkább állt) és megírta nekünk, mire számíthatunk, ha arra vetődünk.

Sajnos nagyon sokszor kell egyetértenem a blogban hozzászólókkal - de az emberi butaság ma reggel tapasztalt megnyilvánulása arra késztetett, hogy én is billentyűt ragadjak.

A képet az index.hu-ról loptuk

Reggelente Szentendréről jövök befelé a városba motorral, így a dugó engem viszonylag kevéssé tart fel. Amióta a Megyeri-hidat megnyitották, a Pünkösdfürdő utcai lámpa megfogja kicsit a sort, de utána a Bogdáni útig tiszta szokott lenni a terep, ott egy lámpaváltás, és az Árpád-hídon máris Pesten van az ember.

Tegnap minden rendben, ahogy szokott, ma reggel tökig érő dugó megint, a Megyeri-híd előtti, régi, szép idők emlékét idézve, de annyira, hogy a Megyeri-hídra és Szentendre felé torlódik vissza a sor a Cora-körforgalomnál. Pünkinél a várakozással ellentétben semmi gond, csak az, hogy a folytatásban is tömör sor van, nincs hová menni. Balesetre tippeltem, de nem jött be. Az Árpád-hídon tegnap éjjel megkezdték a Budára vezető oldal dilatációinak cseréjét, egy jókora "ugratóval" takarták le a lyukat, amin kettővel is alig kocognak át az autók. A Pest felé haladók meg szintén kettőre lefékezve drukkolnak nekik, hogy sikerül-e. Onnantól kezdve tovább 70-nel, hézagosan egy-egy autó a sávokban a Váci útig és tovább...

Jó magyar szokás, hogy ha a szembejövő oldalon bármi történik, a másik oldal is úgy beáll, mintha ott lenne a baleset, mert bamba barom módjára nekiállnak bámészkodni az emberek, és hiába dühíti őket, hogy milyen dugó van, addig már nem ér el az eszük, hogy rájöjjenek, ők maguk okozzák.

A m. kir. Rend és Őrség tagjainak meg csak gratulálni tudok, mert bár buzgón segédkeznek az ugratónál, annyi ész nem szorult egyetlen döntéshozóba sem, hogy kitegyenek egy 50 m hosszú paravánt, hogy ne legyen mit bámulni - és akkor esetleg legalább a szembejövő oldalon lehetne közlekedni.

Egy kis update az index cikkében:

A Fővárosi Közterület-fenntartó Zrt. tájékoztatása szerint szakembereik reggel helyszíni szemlét tartottak és úgy döntöttek, hogy ideiglenesen hideg aszfalttal meghosszabbítják a szerkezetre vezető fel- és lehajtó részeket. Így minden jármű fennakadás nélkül áthaladhat. A hibát már kijavították, a hidegaszfalttal ideiglenesen összegányolt áthidalón valamennyi jármű áthajthat. Szerdára egy "átgondoltabb" átjárót készítenek a munkaterület fölé.

a teljes cikk itt olvasható

66 komment

Címkék: biztonság közlekedés híd autó veszélyes útfelújítás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TH 2008.10.28. 13:58:19

Vagy kiabálják, hogy "oszoljanak kérem, nincs itt semmi látnivaló!" :)))

Hati_x 2008.10.28. 14:04:14

pont most olvastam az indexen is.elolvasom itt is és megpróbálok értelmesen hozzászólni! :)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.10.28. 14:07:53

Jobb lenne egy nagy luk ott, azt mondja a postoló? Ezaz! Orbitális krátert mindenkinek! Hulljon a férgese a Dunába! XD Istenem...

A bámészkodó faszok meg máshol is ezt teszik. Volt nemrég az a post, amikor a baleset helyszínelésébe száguldott bele egy forma, mert bambulta. Na erre kettő lett rögtön.

TH 2008.10.28. 14:09:17

KuKori · csendrendfegyelem.blog.hu/ 2008.10.28. 14:07:53
Egyébként meg pillanatok alatt hozzá fognak szokni az emberek, és máris nem lesz nagy látványosság, és gondolom az áthajtás is jobban megy majd. De hogy akadhat fenn egy autó egy 10 centis fekvőrendőrön?

Hati_x 2008.10.28. 14:15:52

"De hogy akadhat fenn egy autó egy 10 centis fekvőrendőrön?" ez a kérdés bennem is felmerült.
A képeket is végiknéztem az indexen , de egyik képen sem láttam , hogy akár egy autó is súrolta volna a rámpát.
vagy talán olyan sok sport autó járkál arra? :)

hawkeye 2008.10.28. 14:15:56

Mert nem 10 centis volt, nem fekvőrendőr, de igen meredek.

Felakadni meg úgy lehet, hogy a sok kretén azt gondolta, h a 30-as tábla csak a korlátok díszítésére ett kirakva.

Na bumm!!! Tévedtek. Szó szerint...

Hati_x 2008.10.28. 14:17:59

aki meg bámészkodik az meg azért teszi mert épp felméri , hogy érdemes e hazafelé erre jönnie vagy keressen kerülő utat.

Lacaca 2008.10.28. 14:21:53

Hati_x 2008.10.28. 14:17:59

Ezt ugye nem gondoltad komolyan? Tényleg le kell lassítanod pl az Árpád hídon, hogy el tudd dönteni, hogy a szembe sávban sokan vannak, vagy kevesen? Ha igen, akkor hány percig, vagy mekkora távolságot megtéve kell lassan menned?

Hati_x 2008.10.28. 14:22:37

most olvasom , hogy valahogy leaszfaltozták , így valószínű nem lesz több fennakadás.
de azt nem értem ott egy szerkezet ezt miért kell még megbuherálni , hogy jó is legyen!?

Marcellusca 2008.10.28. 14:23:40

Máshol is postolnak erről a szép, magyar jelenségről, úgyhogy csak ide másolom az ottani kommentemet:
Csúúúcs!
Munkahelyemről rálátok a hídra és csodálkoztam is, hogy 7 óra előtt már beállt a forgalom Buda felé. Nem értettem, hogy egy 30-as sebességkorlátozás (amit terveztek) miért fogja meg ennyire a sort.
Mostnár értem: Abszurdisztán!!
HAGGYUK a Hagyó-féle vizsgálatot! Úgysem lesz következménye. Max. a Józsi sógort feljebb buktatjuk.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.10.28. 14:24:41

Itt az aszfaltozott ugrató:
index.hu/cikkepek/0810/bulvar/arpadhid3.jpg

Gondolom nem két perc volt ez se, addig meg az egész forgalom állt. Széééép.

bekov 2008.10.28. 14:25:34

ma épp az Árpád hidon kellett volna átmennem... reggel felkeltem, belőttem gépet és utv.hu... áll az egész hid, nézem Margit hidat... az se jobb, igy megcéloztam a Lánchidat... az is totál halál volt... óbudára eljutni zuglóból majdnem másfél óra volt, ekkora dugót én még nem láttam észak-pesten!

Marcellusca 2008.10.28. 14:25:42

A Hagyó-féle vizsgálatot másik post idézte, hogy a Városházán kivizsgálják az esetet. Csak nem lesz semmi következmény.

Marcellusca 2008.10.28. 14:29:34

SilentSound · autozz.blog.hu 2008.10.28. 14:24:41

És eztetet minden este felbontogattyák és minden reggel vissza-aszfaltozgattyák? Szép móka leszen!
Hát, kéremszépen ezér' tart illen soká' ez a kis felújjjítás!

ppeterka 2008.10.28. 14:31:27

Bazmegisztán...

Mutassatok olyant, aki gonodlkodás segítségével NEM tudott volna elsőre(!) jó megoldást adni erre a mocskosul egyszerű problémára.

Szerintem a Kész átverés volt, mert ilyen hülye magától, véletlenül nem lehet valaki, hogy a hézagot így fedje le...

Pl. szoktak olyat csinálni, hogy egy jó vastag, legalább 3 centi vastag fém lappal lefedik a gödröt, azt mehet a brejzli... Nem volt elég fémlap?

bekov 2008.10.28. 14:32:31

btw, az indexen vannak ám jobb cikkek is xP

velvet.hu/evarca/

na jó velvet, de nem az a lényeg :)

Pistike911 2008.10.28. 14:34:58

Átgondoltabb??? Magyarországon??? Na ne! Itt akkor gondolnak át valamit, ha már 1500-an belehaltak, tíz különböző jogvédő szervezet emelt panaszt és kormányzati körökben a továbbiakban senkinek sem fűződik anyagi érdeke a szar gurigatásához.

Na akkor majd átgondolják. Bár az még halottnak a málnakrém.

Lacaca 2008.10.28. 14:35:13

bekov 2008.10.28. 14:32:31
btw, az indexen vannak ám jobb cikkek is xP

velvet.hu/evarca/

na jó velvet, de nem az a lényeg :)

Nem értem! :)) Beszélgessük erről a linkről. Mindenki látta?

Marcellusca 2008.10.28. 14:37:57

Lacaca 2008.10.28. 14:35:13

Még szép, hogy megnéztem (minden bemásolt sz@r linkre rámegyek) és felmerült bennem a kérdés:
KISIKASA?
WOW!!!

ppeterka 2008.10.28. 14:38:01

...KisiKasa lebukott...

craft 2008.10.28. 14:40:18

akistündér

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.10.28. 14:43:03

OFF
Bekov, Lacaca, Marcellusca, ppeterka: Az off topicban már rég lebukott, csak azt meg nem olvassátok! ;) Egyébként szarabb képeket válogattak ki róla, mint amiket én amatőrként fotózgattam minden speckó eszköz és tudás nélkül lakáson belül (ld. az iwiwes adatlapja, név alapján könnyű ráakadni)...
ON

TEE · http://www.ahetkerdese.blog.hu/ 2008.10.28. 14:43:35

Nekem igazából nem a bámészkodással és a "fekvőrendőrrel" van bajom, hanem az IDŐZÍTÉSSEL.

A blogomban én is pont erről írtam ma, bemásolom :

Legutóbb (2007. szeptember) a város vezetése azzal babrálta az autózók idegrendszerét, hogy az iskolai idény első hetén elkezdte felújítani a Váci utat – hatalmas dugót okozva ezzel. Érdekes dolog, hogy egy jó ideje a Földön a szeptember előtt szokott lenni nyár is, amikor nincs annyi kocsi az utakon. Nem, akkor helytelen ezt a munkát elvégezni – végezzük el ezt szeptember első hetén. Akkor azt hittem, hogy valaki elkövetett egy baklövést, kirúgják, a város tanul ez esetből és ennyi. Aztán jött a ma reggel …

Történt ugyanis, hogy ma reggel (pár ezer emberrel együtt) sikerült elkésnem a munkahelyemről és a megszokott 15 perces menetidőm 1,5 óra lett Pestről Budára. (Mert végül megfordultam és a Megyeri Hídon mentem át.) Az ok az, hogy az Árpád híd közepén „elromlott” egy hézagkiegyenlítő elem. Nem, nem ez a baj. Ez előfordul. Az a baj, hogy ezt már tudták hetekkel ezelőtt. És az is baj, hogy pont ezen a hétvégén volt egy 4 napos hosszúhétvége (okt. 23. miatt). És esetleg lett volna idő kipróbálni a 4 nap alatt, hogy át tud-e haladni egy bármilyen kocsi azon a szerencsétlen fekvőrendőrön. Nem: probáljuk ezt ki a kedd reggeli csúcsforgalomban. És hoppá! Ez a fekvőrendőr egy kicsit magasra sikerült … Nem baj, menjünk ki aszfaltozni, bénázni, szarozni, pöcsölni, szórakozni mások idegeivel és álljon be az egész város.
Cikk itt: index.hu/politika/bulvar/dugo081028/

Heti kérdésem tehát :

- Ki a felelős azért, hogy kiadja ezt a munkát kedd reggelre ?!

biker_kolee 2008.10.28. 14:45:15

TH 2008.10.28. 13:58:19


A műveleti területet azonnal hagyják el. :)))

Totya aka Taz 2008.10.28. 14:45:48

waztakutya rúgja meg, először azt hittem egy link a sok közül...

grat a szemfüles beküldőnek ;)

Totya aka Taz 2008.10.28. 14:52:09

hmm, ezeken mindig jót derülök:

"Az olyan pillanatokat élvezi igazán, amikor kétely nélkül azt érzi, hogy valóban kedvese az Ön párja. Ilyenkor az élet bármilyen kihívásával szembe tudna nézni."

bekov 2008.10.28. 14:54:33

SilentSound · autozz.blog.hu 2008.10.28. 14:43:03

ehhh, most erre mit mondjak? MÁZLISTA!!! xD

na ONtopic

dzsozy 2008.10.28. 14:57:45

Pl. szoktak olyat csinálni, hogy egy jó vastag, legalább 3 centi vastag fém lappal lefedik a gödröt, azt mehet a brejzli... Nem volt elég fémlap?

A fémlapokat a Colormetal Bt. már régebben birtokba vette...:)

Matrix_ 2008.10.28. 15:00:32

azt azért tegyük hozzá, hogy itt éppen nem lyuk van, hanem cserélik a dilatációs elemeket. Feltételezem vaslap alatt azt nehéz...

másik.jenő 2008.10.28. 15:03:30

Lacaca 2008.10.28. 14:35:13
Nem szoktál kocsmázni?

Marcellusca 2008.10.28. 15:11:24

Silent!

OFF

Gratula! Tényleg jobbak az általad készített képek!

ON

Marcellusca 2008.10.28. 15:13:04

MatrixHasYou 2008.10.28. 15:00:32

Hehe, már ott is lyuk van, mert az éjjel kibányászták a dilatációs elemet. :D

Matrix_ 2008.10.28. 15:14:29

Marcellusca 2008.10.28. 15:13:04

az lehet! de csak könnyebb így szerelni, mint a vaslapok alatt?!?! Nem?

tangara 2008.10.28. 15:19:07

Ez az egész jellemző!
Tervezés, és átgondolás nélkül valami tojásfejű idóta "szakember" kitalálta, hogy jó az a rámpa. Erre 2 óra sem kellett, hogy rájöjjenek: NEM JÓ! Gyanítom, hogy szemre sem stimmelt, de mindegy. Természetesen felelős egy darab sem kerül elő!

A bámészkodókról meg csak annyit, hogy ált. az ilyenenek miatt szokott egy autópályán mindkét oldalon baleset lenni, egyik oldalon összejön, majd a másikon a bámészkodók egymásba csúsznak!

Marcellusca 2008.10.28. 15:21:42

MatrixHasYou 2008.10.28. 15:14:29

Igaz, de nem kellenének a vaslapok, ha kellően elvégzett felmérés, tervrajz elemzést követően álltak volna neki a munkának. Megfelelő előkészületek (nem a hídon) után egy éjszaka alatt elvégezhető lenne ez a munka. De, mint tudjuk ez nem az az ország. Itt sokkal olcsóbb, ha csak pár emberrel csináltatják. Az autósok szopatása meg még pénzbe sem kerül.

Matrix_ 2008.10.28. 15:26:03

Marcellusca 2008.10.28. 15:21:42

amennyiben hídépítő mérnök szakember vagy elfogadom ezen állításodat. Ellenkező esetben nem jelentenék ki ilyeneket a helyedben!

craft 2008.10.28. 15:37:53

Nálunk nincs olyan munka amint el tudnak végezni egy éjszaka alatt.
Ha sokat vitatkoztok holnapra lehet hogy még zebrát is festenek rá.

Marcellusca 2008.10.28. 15:44:10

MatrixHasYou 2008.10.28. 15:26:03

Nem hídépítő (más mérnök) vagyok, de tanultam azt is és foglalkoztam hídépítéssel, sőt dolgoztam a Hídépítő Zrt. embereivel együtt. Valamicske rálátásom van.
Egyébként a felvetésem minden munkára igaz itt, Abszurdisztánban.

ppeterka 2008.10.28. 15:46:25

Matrix: ha cserélik közben a cuccost, akkor minek állítják meg a forgalmat éjjel 10és reggel 6 között a 3-ból 2 sávon?

Szerintem lóf** nem történik ott, majd éjszaka...

Matrix_ 2008.10.28. 15:57:53

ppeterka 2008.10.28. 15:46:25

Majd Marcellusca elmeséli Neked! Ő a hídkarbantartásban jártas!

Marcellusca 2008.10.28. 16:16:38

MatrixHasYou 2008.10.28. 15:57:53

Hehe, jó vicc! Nem azt mondtam, hogy hídkarbantartásban jártas vagyok, hanem, hogy van (némi) rálátásom a hídépítésre.
Egyébként nézz körbe a jelenlegi építések/felújítások terén. Mindenhol határidő-módosítások, költségemelkedés az előre nem látható bonyodalmak miatt. Mindig, mindenhol ezt látom. Pölö Szabadság-híd ...

Lacaca 2008.10.28. 16:27:40

másik.jenő 2008.10.28. 15:03:30

Az az igazság, hogy a kocsmázás elengedhetetlen kelléke a sör, így nem itt szoktam kocsmázni, hanem szigorúan jármű nélkül a fenti itóka fogyasztásával. De most benézek a kocsmába, hátha találok valami érdekeset.

Rocko- 2008.10.28. 16:38:28

tervezés? nem ôk a szakemberek?

"Reggelente Szentendréről jövök befelé a városba motorral, így a dugó engem viszonylag kevéssé tart fel."
miért, neked nincs sor?

TH 2008.10.28. 16:43:45

Rocko- · autofilia.blog.hu 2008.10.28. 16:38:28
Most csak kötözködni akarsz? És ha igen, akkor a nem tökéletes mondatszerkezeten vagy azon, hogy motorral nem akarja végigállni a dugót?

ekkerjoz 2008.10.28. 17:01:48

Simán le is zárhatták volna a hidat, abból sem lett volna nagyobb torlódás. Meg pampogás.

I Robot 2008.10.28. 17:01:52

Ez az ugratos megoldas kalapveto faxsag. Becs elkerulon jartam parszor az elmult honapokban, evekben, turjak-furjak ki tudja, miota. De amikor ott volt egy ugyanilyen bazi nagy lyuk a placc kozepen, nem atallottak egy 8-10 m hosszu, es kb. fel meter magas platot csinalni fole megfeleloen lankas fel- es lehajtokkal, hogy se auto, se kamion ne tudjon rajta fennakadni. Es volt ott is 30-as vagy 40-es korlatozas, de annyival sziv nyugalommal at is lehetett menni rajta siman. Megkockaztatom, a plato alatt akar meg a munka is folyhatott tovabb.

mxplanet 2008.10.28. 18:14:09

sokszor eszembe jut, mi lenne, ha valaki bombariadót fújna az összes bp-i hídra:))

Marcellusca 2008.10.28. 18:19:02

mxplanet 2008.10.28. 18:14:09

Ne adj ötleteket!
Még valaki megcsinálja. :D

mxplanet 2008.10.28. 18:32:23

de gondolj bele :)) mekkora fennforgás lenne

háhá

Matrix_ 2008.10.28. 18:34:35

mxplanet 2008.10.28. 18:14:09

szerintem észre se venné a nép, annnyira hozzá vagyunk szokva a dugókhoz.

Én minap a lánchídtól a margithídig (bruttó max 7 perces út) 1 órát ácsorogtam! 4 e vagyok?!?!
valamié lezárták a batyi után az utat és elterelték a népet mindenfelé csak épp a dunába nem. 1 óra. Asztittem kiszállok és megverem a rendőröket. Akkor legalább lett volna izgalom...

craft 2008.10.28. 18:44:33

Építik azt a rohadt csatornát már vagy két hónapja, azért cumi a Bem rkpt meg a tér környéke.

Matrix_ 2008.10.28. 19:05:19

craft 2008.10.28. 18:44:33

az valami helyi akció volt a tiszteletemre. ..szák meg! pont az esti csúcsban.
ilyenkor mindig a híres nóta jut eszembe: magyarorszááááág tíííraaram tíííraaram magyarorszáááág...

Aqweren 2008.10.28. 20:02:22

Ilyenkor sajnálni szoktam hogy nem vagyok már Budapesten...kimaradok minden buliból :D

Rocko- 2008.10.28. 21:05:23

TH 2008.10.28. 16:43:45
"Most csak kötözködni akarsz? És ha igen, akkor a nem tökéletes mondatszerkezeten vagy azon, hogy motorral nem akarja végigállni a dugót?"
miét értesz az alatt, h motorral nem akarja végigállni a sort. miért, ki akarja?

tutti 2008.10.28. 22:19:36

Én csak azt nem értem, ha az M3 bevezető 3 sávos, a belső sáv megy rá az Árpád-hídra, akkor miért dugult be a Hősök tere meg a Lágymányosi híd felé tartó 2 sáv is teljesen? A felüljáró előtt pár méterrel egyszerűen csak kitisztult az út, és valahogy hiányoztak az utolsó pillanatban balra indexelők is... 50 perc volt a Szentmihályitól a Hősök tere. Mindez az Árpád híd fekvőrendőre miatt. Gratulálok mindenkinek!

polli80 2008.10.29. 08:40:06

Hölgyek, Urak,

Reggel van, nem olvastam át az egészet, sorry, ha már írtátok...

Békásról járok be, a 10cm nem 10cm, nem tudom mennyi pontosan, de láttam
(tudom én is bámultam, de csak azért, mert mindenki lassúzott 20km/h-val Buda felé előttem és volt időm), hogy aki 10-nél (!) gyorsabban ment rá az húzta az alját... Új Opel Corsa alja is kb 3cm-re volt a cuccostól úgy, hogy 2-vel(!) hajtott fel rá és vannak ennél alacsonyabb padlólemezes autók (vagy áruval menő "kisautók"). Sikerült pont olyan méretű vasbizbaszt odarakni, hogy az 1.kerék már lejött róla, de a hátsó még nem ment fel rá, elképzelhetitek...

Sammit 2008.10.29. 09:13:28

Az én kocsim is rohadt alacsony építésű. Simán ott maradnék egy 10-12 centis bukkanón, pedig nem drága luxus kocsi, meg nem is sport kocsi. Egyszerűen ilyen a gyári felépítése. Ezen nem tudom miért kell csodálkozni. Homok úton nem is nagyon merek vele menni.
A másik dolog, nem értek egyet a posztolóval, mert ha azt látom, hogy a távolban mindenki tötyörög valamiért és nem tudom miért akkor én se fogok 60-al menni, mert a franc tudja, miért tökölnek. Szerintem az ember ilyenkor automatice lelassít, nehogy bajt csináljon.

TH 2008.10.29. 11:06:51

polli80 2008.10.29. 08:40:06
Hát én csak a képeket néztem, és még mondtam is vkinek, hogy van ez 20 cm is, de ki számolja...mert 10 cm nem sok autónak okozna gondot, de egy elbaszott alakú 20 centis már sok autónak fájhat...

polli80 2008.10.29. 11:14:35

A kép ebből a szempontból elég gyíkul sikerült, felülnézetből, de ma is megyek arra megpróbálom jobban megsaccolni a magasságot... :-).
Ja, de nem lesz 1xű mert azóta beton is került elé/mögé... így már lehet rajta menni egészségesebben.

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.10.29. 13:12:49

Három napja emeltem vissza az autót gyári magasságra.
Csúnyább, de már most megérte.

TH 2008.10.29. 13:18:48

polli80 2008.10.29. 11:14:35
Elég sok kép van fenn az indexen, nem mindegyik felülnézeti.

Aqweren 2008.10.29. 14:19:02

Vannak ilyen ügyes megoldások, ez olyan mint a nagyon-nagyon szűk utcákban a 15 cm magas padka :S Nehogy már ki tudjátok egymást büntetlenül kerülni.
Jó, tudom hogy a tilosban parkolást hivatott megelőzni, de arra vannak kíméletesebb módszerek is :P

tboyda 2008.10.29. 14:28:31

Nekem még az eredeti ugratón kellett átmennem. Gyök2-vel mertem csak átszáguldani rajta (ezt valóban max 5-tel lehetett teljesíteni, de ahhoz már kaszkadőri képesítés kellett volna).

Megrohadhat aki kiválasztotta a rámpát. Tegnap 3 óra alatt sikerült megtennem az átlag 30 perces utat. A dugózás hangulatát emelte az előző este beszerzett gyomorontás hatására felgyorsult emésztési ciklusnak köszönhető hascsikarás.

Arról meg, hogy mennyien ragadtak benn (!!két sávban keresztben!!) a pirosban, pofátlankodtak a Vácin nem is érdemes beszélni.

Persze rendőr sehol. Legkorábban Váci-Hungária kereszteződésében.

Gera 2008.10.30. 12:15:06

Távol álljon tőlem, hogy itt politizálni kezdjek, de azért egyre nyilvánvalóbban látszik, hogy ezt a várost egyszerűen nem vezeti senki. Ha egy fél napos munkáról lenne szó, akkor is elfogadhatatlan lenne ez az átgondolatlanság, de bakker, majdnem egy hónapig tart! Mennyi átkelés történik ez alatt az Árpád hídon? Egymillió? Ha 50millióba kerül, hogy minimum 50nel át lehessen menni nappal a munkaterület felett, akkor annyiba, de ezt így nem lehet. És ugyanezt a balfaszkodást lehet látni a többi építkezésnél/felújításnál. Ha én sok hónapra lezárnám az alsó rakpartot, akkor nem egy hét alatt elkopó sárga ragasztószalaggal jelölném ki az új sávokat az érintett helyeken, hanem rendes felfestéssel és új táblákat gyártatnék a megváltozott forgalmi helyzetekhez, nem a régit gányolnám össze. Azért, mert ez egy milliós nagyváros a teherbírása határán és a legkisebb zavar is óriásdugókat okozhat, amit legtöbbször minimális többletköltséggel el lehetne kerülni, ha korrekten átgondolnák a dolgokat, de itt ilyet nem várhatunk senkitől.

NDT · http://nemdomi.blog.hu 2008.10.30. 20:30:51

Amúgy a Margit-hídról: tanárom férje hídmérnök (a völgyhíd tervezésén is dolgozott többek közt), és ő nem hajlandó átmenni a Margiton...












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása