Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Forgalommal szembe a BAH csomópontban

2008.11.01. 10:29 :: SilentSound

Már az is furcsa, ha egy tehén buszra vár, még kevésbé gyakori jelenség, hogy az eközben tapasztalt dolgokat meg is írja nekünk. Riska mindenesetre ezt tette, felhívva a figyelmünket a BAH csomópont titokzatos, autóvezetőkre gyakorolt hatásaira, amelyek az idősebb korosztályra fokozottan hatnak. Öt perc alatt rekord számú szerencsétlenkedés következik.

Sokszor várakozom a BAH-csomóponton - a buszra általában -, ezért sok érdekes dolgot megfigyeltem már, de ma valószínűleg front volt, vagy csak a város elvetemült nővezetői jártak erre. Akik ismerik a kereszteződést azoknak könnyű, akik nem, azoknak annyira nem, de próbálom érthetően vázolni a dolgokat. A, B, C, a három delikvens érkezési pontja, a beléjük érkező színes vonalak az útvonal amit megtettek, sárga csík a villamossín, fehér nyilak a menetirányt jelölik. Ami szaggatott az azért szaggatott, mert az ott lévő felüljáró alatt megy.

Épp átkelésre várok az A jelű helytől kissé nyugatra, egy járdaszigeten, mely az Alkotás utat és a villamossínt hivatott elválasztani. Szemmel követtem az autók mozgását, amikor figyelmes lettem egy szürke színű ford kombira, aki kelet felől érkezett, és a piros csík útját követte, majd határozottan megérkezett a villamossínekre. Amikor észlelte a 40es éveiben járó amazon, hogy ez így nem lesz jó, ugyanis kb. 3 méterrel arrébb kellett volna a balra kanyarodást befejeznie, hirtelen a fékre lépett, majd az arra járó nyugdíjasok és jómagam szúrós tekintetei között visszatolatott, és elhajtott a megfelelő irányba dél felé.

1 perc múlva a  buszmegállóhoz érve szokatlan látványra lettem figyelmes. Nyugdíjas nő, mellette vele egykorú férfi, kelet felől érkeztek - ugyanonnan mint az amazon -, és sajnos ők is eltévedtek, ugyanis a B pontban lyukadtak ki, azaz behajtottak a szembejövő sávba. Miután senki sem kezdett huzamosabb dudálásba - gondolom a döbbenet miatt -, álldogáltak még ott egy darabig, majd hátragurultak kb. 2 métert. Mikor rájöttek, hogy anyuci vezetői képessége nem lesz elég arra hogy betolasson a BAH csomópont közepére, ezért inkább folytatták eddig megkezdett útjukat, és szembe a forgalommal mentek tovább, majd csak 1 kereszteződéssel odébb (kb. 20m) fordultak meg.

Pont azon gondolkoztam, hogy 5 perc leforgása alatt ennyi szerencsétlent még nem is láttam, de nem tudtam, hogy a java még hátra van. Észak felől érkezett egy villamos, aminek útját állta a C pontban álló renault clio. Észak-dél felé zöld volt a lámpa, ahonnan C jött, ott piros. Amikor észrevette a nő, hogy épp oldalról készül áthajtani a közlekedő kocsisoron, inkább megállt, a villamossínen. A villamos folyamatos csengetés mellett -erre figyeltem fel- szintén megállásra kényszerült, mert a hölgy nem mozdult onnan se előre se hátra, csak miután elfogytak előle az autók. Ezután folytatta az útját nyugat felé. Mivel pont előttem haladt el, így őt részletesen is megfigyelhettem. Szódaszifon szemüveg, két kéz a kormányon, áll a kormány fölött, az ádámcsutkája a kormánykeréknek támasztva. Ezután megérkezett a buszom, úgyhogy ha jött is még egykét ámokfutó, lemaradtam róla.

Az biztos, hogy egységnyi idő alatt ennyi figyelmetlen autóssal még nem találkoztam, de legalább ezentúl igenis mindkét irányba alaposan körbenézek, ha egyirányú útszakaszon kelek át, vagy ha autóval járok erre és épp első vagyok a lámpánál, akkor hagyok egy autónyi helyet hogy legyen hová landolnia annak aki félrenézte az útvonalat.

57 komment

Címkék: budapest biztonság közlekedés autó hülye béna öreg kresz

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.11.01. 10:31:20

Első, második és harmadik hely lámáknak kilőve!!! :D

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.11.01. 10:32:24

Hehh, kíváncsi leszek a sok elsős felkiáltásra :P

hawkeye 2008.11.01. 10:51:45

Tegnap a Váci út felől, József Attila előtt kanyarodtam fel az Árpádra.
Előttem ötvenes "hölgy", cca. húszmillás terepjáróval.
Fordulunk a hídra, a bal kanyar közepén a vén banya satu.
Áll.
Nyomom a dudát, mert közben látom, hogy elindult a Róbert felől a sor.
Az átkozott szőkeagyroncs a Mitsuval meg rá az 1-es síneire, s annyit láttam, hogy beállt a tujavágányra, orral a Róbert felé.

A többire nem emlékszem, mert a gyönyörtől elmentem (onnan)....

Lolalal 2008.11.01. 10:52:32

2 a nőőknek van ádámcsutkája?

kicsigonzalez 2008.11.01. 10:52:36

el kell keserítselek, KuKori, de ma ezek sajnos elmaradnak:( :D
Láma legyen a talpán, aki még beírja:D

biker_kolee 2008.11.01. 11:02:42

40!... helyett 43! :D

Lolalal · www.youtube.com/watch?v=a6uDN1KXIwU 2008.11.01. 10:52:32

Évacsutkájuk van. :)

zbzbzb 2008.11.01. 11:36:48

szerintem sincs annyira a nőknek ádámcsutkája, de a póz attól még előttem van, és könnybe lábad tőle a szemem, amikor csak látom. valamint megszólal egy dal a fejemben: "sírni tudnék..."

ilyenkor már csak a légzsák nyílását várom.

Gomulka Béla 2008.11.01. 12:12:23

Van ádámcsutkájuk. De semmi joguk nincs rá!

Rocko- 2008.11.01. 12:37:45

jó hát tegnap oylan volt, h a lefele fehér nyíl irányából fordult volna egy kamion, aztán útközben jött rá, h hoppá, se a sáv nem jó se a lámpán a szín, szóval ácsorgott egy kicsit, majd amikor enyhült a forgalom, akkor bekanyarodott az Erzsébet híd felé.

eset 2.: nagyfejű köscög, vmi terepjáróval elnézte a sávot, mint B jelű delikvens, csak ő fogta, satu, majd félig füvön, félig úton átment azon a visszafordítón.

Aqweren 2008.11.01. 12:43:40

Egyszer a Szentendrei út - Raktár utca kereszteződésében láttam egy nénit a belső sávban forgalommal szemben - gondolom balra akarhatott eredetileg a Raktár utcából a Szentendreire fordulni, és végül ott köthetett ki. Én a Raktár utcán szerettem volna egyenesen haladni, amikor is őszinte döbbenetemre elkezdett betolatni a kereszteződésbe - ha nem dudálok rá, tuti nekem jön.
Azért kiváncsi lennék hogy oldotta meg végül a dolgot...:S

Hadrian VII. · HTTP://KONZERVATORIUM.BLOG.HU 2008.11.01. 13:26:56

"
Pont azon gondolkoztam, hogy 5 perc leforgása alatt ennyi szerencsétlent még nem is láttam, de nem tudtam, hogy a java még hátra van."

Ezt azért mindig lehet sejteni:)

ganyager 2008.11.01. 13:32:59

Érdekes egy sztori! - Aranyos a becenévből elviccelődött Tehényre utalás! :-)

2008.11.01. 13:36:34

mivan riska nincs autód?

Aszi 2008.11.01. 13:59:11

Namost azért Budapesten, főleg Budán, rengeteg olyan kereszteződés van, amiben, hacsak nem jár arra rendszeresen, az isten se ismeri ki magát. Sávok erre, arra, amarra, ferdén, átlósan, eltolva, visszafele, lekopott útburkolati jelek, villamossín, és a többi. A BAH csomópont meg ráadásul akkora, hogy jóformán nem is látod a túloldalt, ahova menned kéne, pláne ha még kanyarodsz is, betonoszlopok is be vannak rakva, és ha este van, még rosszabb. Az ilyen bonyolult kereszteződések mindig balesetveszélyesek. Az volt a hülye, aki tervezte.

hawkeye 2008.11.01. 14:16:41

Igen, azok a hülye vonalak meg a csíkok a hibássak(!)

A szines, kerek, időnként világító micsodák, meg a randa piros keretes, összevissza festett aluminiumtáblák aztán végleg összezavarják a zembert.

Hogy is hívják azt a betegséget, amikor valaki legfeljebb két dologra tud egyszerre figyelni, az ennél bonyolultabb rendszert nem látja át, olyan, hogy helyzetfelismerőképessége nincs, szóval mi is ez?

autosave 2008.11.01. 14:23:08

"Az ilyen bonyolult kereszteződések mindig balesetveszélyesek. Az volt a hülye, aki tervezte. "

Nem. Azok a kis kék táblák ferdén jobbra meg balra nyilakkal + a behajtani tilos táblák, + az osztott pályás utak mint olyan fogalma. Ennyi kell. Esetleg a felfestett sávok is segítenek.
Sajnos a hülyék köztünk élnek. Szakadó esőben, sötétben mit csinálna az ilyen hülye? Balesetet! Nem muszáj vezetni mindenkinek. Ha nem megy, nem megy...

csak nem? 2008.11.01. 14:23:45

sasszem szindróma?

Riska 2008.11.01. 14:31:54

Köszi a bevezetőt SilentSound (L) xD
baz+g 2008.11.01. 13:36:34 :
nincs autóm, alkalmi vezető vagyok ;)

vik 2008.11.01. 14:32:38

jaja, az egyébként is ajánlott.

azért mert zölded van még nem vagyí biztonságban gyalogosként. :)

Aszi 2008.11.01. 14:50:25

Én amikor megkaptam a jogsit, nem mertem azonnal elmenni ilyen bonyolult kereszteződésekbe. Odamentem BKV-val, leszálltam, körbejártam gyalog, és lerajzoltam magamnak a kereszteződés vázlatát. Melyik sáv honnan hová megy, hol nyílik, hol szűnik meg, stb. Többek között a BAH-csomópontot is lerajzoltam, meg a Flórián teret. Az ilyen kanyarodó felüljárós képződmények különösen ijesztőnek tűntek számomra. Csak miután megvolt a rajz és megértettem, hogyan is működik a kereszteződés, utána mertem kocsival is odamenni. Ez persze hét évvel ezelőtt volt, azóta már nincs szükségem előzetes terepszemlére, de bizony ma is előfordul néha, hogy megkavarodom egy-egy bonyolultabb, ismeretlen helyen. A csomópontok tervezőinek és az út fenntartóinak kellene ügyelniük arra, hogy a kereszteződés, egyszerű, könnyen átlátható, jól belátható, jól kitáblázott, jól felfestett legyen. A bizonytalanság, a megzavarodás, és az ebből fakadó kapkodás nagyon sok baleset okozója. Statisztikailag is kimutatható, hogy minél nagyobb egy kereszteződés, minél több sáv van benne, annál több baleset történik, mert a sofőrök egyszerűen nem látják át, mi merre.

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.11.01. 14:58:43

aszi, akkor képzeld el ezeket az USAban ahol 10 sáv is van :))

scsaba1 2008.11.01. 15:18:19

elsőőő!

Ja, nem... Na mindegy.... :)

Aszi 2008.11.01. 15:18:28

RosszQtya: éltem ott, sokkal könnyebb eligazodni, minden kereszteződés egyforma, sokkal jobb a táblázás, a felfestés, stb.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2008.11.01. 16:09:14

Aszi, szerencsére nem mindenki ennyire ügyetlen. Attól tartok, neked igazából nem lenne szabad vezetni... Ha ismeretlen helyen vagy, akkor egész egyszerűen lassan kell haladni és folyamatosan figyelni. Elég sokat járom Bp-et, és valóban vannak érdekes kereszteződések, de olyan, ami nem lenne egyértelmű (táblákkal, lámpákkal) szerintem nincs.

Tron65 2008.11.01. 16:22:12

Szerintem se a BAH, se a Flóriántéri sem nagyon bonyolult. Tény, ismerni kell valamennyire, hogy az ember megfelelő időben a megfelelő sávba tudjon sorolni. Gyakorlaltlan kezdő vezetőként, de ismeretlen terepen manapság is énis elrontom (rontottam) a besorolást. Ilyenkor szívom a fogam, továbbmegyek amerre vezet és megpróbálok rájönni, hogy tudok visszajutni az eredeti útvonalamra. Nem pedig a kereszteződés közepén bóklászok erre-arra. Mintkét kereszteződésben (szerintem) elég rendesen fel vannak festve a forgalmi sávok minden irányban, az egyetlen kivétel talán, hogy a Hegyalja felől hogyan kell a Körtér ill. a Budaörsi felé kanyarodni.

Más: Keleti, a metró építése miatti ideiglenes utacska. Végig záróvonal, elvileg 2x1 sáv. Azért elvileg, mert a multkor 15 perc várakozás alatt legalább 5 autót láttam, aki úgygondolta: az egyik a buszsáv, a másik az övé. Mekkora meglepiben lesz részük, ha egyszer majd szembekapnak egy 15 tonnás buszocskát úgy tempóból.

Aszi 2008.11.01. 16:36:05

Vagy vegyük pl. az Erzsébet-híd budai hídfő - Döbrentei tér - Szarvas tér - Hegyalja út - alsó rakpart - felső rakpart területet. Nah az se egyszerű! Mondjuk ha az alsó rakpartról a Hegyaljára akarsz eljutni, akkor öööö, nem épp magától értetődő a dolog.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2008.11.01. 17:21:55

Aszi, te olyan triviális szituációkat akarsz nehéznek bemutatni, ami teljesen átlátható és normális közlekedési helyzet. Természetesen nem árt a helyismeret, de azt gondolom, e nélkül is lehet boldogulni. Én csak pár éve élek Budapesten, nulla helyismerettel kerültem ide, de valahogy ezek a forgalmi helyzetek nem okoztak problémát :)

Aszi 2008.11.01. 17:38:52

Konrad: milyen forgalmi helyzetek?

Don Blasius 2008.11.01. 18:13:01

Még anno az oktatóm mesélt egy sztorit egy kollégájáról, aki nagyon nyugodt természetű volt, és volt hogy el aludt oktatás közben.:) egy tanítványa meg befordult a Szilágyi Erzsébet fasoron a villamossínre, friss hóban hóesésben. A kocsi elkezdett zötyögni, mire az oktató felébredt, de csak félálomban ennyit dünnyögött: "zárt pályás villamossín, tolasson vissza". Aztán lehet, hogy csak urban legend, bár sokszor vannak sínautós esetek. Pl. Gubacsi út végén is rendszeres, ahol az út közepén menő villamospálya kikerül az út mellé. De toltunk már le autót a Mexikói úti villamossínről is, mert nem tudott addig elmenni a villamosunk.:)

Sugi77 2008.11.01. 18:59:00

Don Blasius 2008.11.01. 18:13:01
A Gubacsi út Határ út felőli végén egyenesen a villamossín megy tovább az autó út elmegy balra mellette....de a Gubacsi úton a dzsumbujnál is van egy ilyen rész. Nem egyszer láttam, hogy rámennek az autók és fennakadnak :S Csak csilingelni felejtettek el :D

Don Blasius 2008.11.01. 19:23:27

Ugyugyugyugy!:) De ez sokaknak meghaladja a képességeit.:)
Te is Dél-Pesten-e laksz?:) Egyébként a Kén utcához a dzsumbujnál jól jönne néha egy lámpa, reggel szívok ott sokszor, mert jönnek jobbról ezren ezerrel a Gubacsin és valahogy egyik sem akar beengedni. Nem hallottak a beengedés szabályáról? Vagy esetleg, hogy én vagyok az idősebb?:):) Még jóhogy besűrítették a 21-es sárga vasalőt, az a tuti, amikor az lemegy keresztben és éppen balról semmi, akkor go!:)

Aqweren 2008.11.01. 20:31:49

Azért egy akármilyen bonyolult is egy kereszteződés, a menetirányt eltéveszteni 10-ből 10 hibapont. Ha első vagy a sorban a lámpánál, van idő körülnézni, ha halad a sor, és nincs idő megnézni mi merre, a többiek után kell menni - csak nem mind lámák má' :)

Don Blasius 2008.11.01. 20:42:38

Nem mind lámák, de vannak ezek szerint szép számmal.:)

És különben is mi az hogy egy hülye jön szembe a forgalommal? Az összes!

:)))

Aqweren 2008.11.01. 20:48:49

Egyébként kezdő jogsival ez volt a parám, hogy eltévesztem a menetirányt egy-egy súlyosabb kereszteződésben, de hamar rájöttem hogy nem lehet.
Empatikus vagyok meg toleráns, de ezt nem tudom megérteni...ez kábé olyan súlyos dolog mint véletlen patkánymérget bevenni fejfájásra aszpirin helyett :S

Sugi77 2008.11.01. 20:52:23

Don Blasius 2008.11.01. 19:23:27
Anyáék laknak Böskefalván :) és ott szoktam néha menni.
Valaki azt mondta nekem, hogy a hölgyeknek van elsőbbségük, de ezt senki nem veszi komolyan a forgalomban :D

Tron65 2008.11.01. 20:54:54

"Aszi Mondjuk ha az alsó rakpartról a Hegyaljára akarsz eljutni, akkor öööö, nem épp magától értetődő a dolog."
Valóban. Főleg, ha délről jössz, onnan ugyanis tilos balra kanyarodni.

Aqweren 2008.11.01. 20:55:19

sugi77: Azért van olyan hogy annyiraaa egyértelmű hogy a két szép szememért mond le valaki az elsőbbségéről :D Meg segítenek ha szerencsétlenkedsz a lerobbant kocsi mellett, vagy neadjisten tolni próbálod :D

Sugi77 2008.11.01. 21:07:28

aqweren: legkopogom a fafejemen :) de hál'istennek nem kellett még tolnom az autót :D nem is bírnám egyedül szerintem :S

Egyébként Gödöllőn volt most egy olyan szitu egyik este, hogy a főút két sávos út mindkét irányba, és ahogy kihajtanál az egyik mellék u-ből veled szembe sziget patka. Rosszul kanyarodtam ki, és egy darabig a szembejövő sávban mentem :S annyira nem voltak egyértelműek a táblák, és még nem jártam arra sosem. Szóval 10 éves jogsi ide vagy oda előfordul :) Annyi hogy legalább körbenéztem és nem jött senki :D

Aqweren 2008.11.01. 21:12:54

sugi77: Sík úton "simán" lehet tolni egyedül is ;) Megállítani érdekes...ha valamire megtanított az élet, az az, hogy _soha_ ne a lábfékkel akard megállítani a kocsit ha kívülről kormányzod :S

Én még nem jártam úgy ahogy mesélted, de apukám igen, pedig "hivatásos" sofőr volt vagy 20 évig és negyven éve vezet balesetmentesen - csak hát idegen hely, meg arra figyelt hogy hova megyünk, szóval elnézte. :S

Don Blasius 2008.11.01. 22:27:52

Tolni még OK, de betolni már a tonnánál nehezebb vasakat már nem fogjuk*.:P Persze ezeket a maiakat nem is szabad.


*Anno még a régi könnyű kocsikat elég volt 1-2 embernek meglökni és beröffentek.:) Ritkultak az évek során a toljuk be a 120-as Skodát kalandok.:P

Sugi77 2008.11.01. 22:43:55

Don Blasius 2008.11.01. 22:27:52
Pedig én egy 120L-el kezdtem vezetői pályafutásom. Egyszer defektet kaptam és nem tudtam letekerni a csavarokat (vagy miket) Jött két srác segíteni :) szegények megszenvedtek vele, de végül sikerült, nem győztem hálálkodni!

Don Blasius 2008.11.01. 22:47:52

Hát igen, aqweren-nek igaza van.:)

Sugi77 2008.11.01. 22:56:22

Don Blasius 2008.11.01. 22:47:52
Abban, hogy segítenek? Én nem vontam kétségbe! :)

Aqweren 2008.11.02. 08:59:55

Don Blasius: miben van igazam? Azon kívül hogy természetesen mindenben :D

Don Blasius 2008.11.02. 12:15:39

Hát hogy segítenek Suginak.:)

Sugi77 2008.11.02. 14:30:43

Pedig isten látja lelkem, nem feküdtem fel a motorháztetőre sem :D De tényleg megpróbáltam egyedül. Nem sikerült! Azért tény hogy nem vagyok autószerelő, és a kerékkulcs is belegörbült :S

TH 2008.11.03. 13:34:44

Aszi 2008.11.01. 14:50:25
Becsülöm az elszántságodat, de azért ezen a beíráson sokat kacagok...:)))
Magam elé képzelem, ahogy otthon rajzolgatok egy kereszteződést, hogy megértsem ezt a sok, csúnya utat és sávot! Bocs, de ez nagyon vicces....:)))

T7 2008.11.03. 14:19:54

sugi77 2008.11.01. 22:43:55
Don Blasius 2008.11.01. 22:27:52
[...]Egyszer defektet kaptam és nem tudtam letekerni a csavarokat (vagy miket) Jött két srác segíteni :) szegények megszenvedtek vele, de végül sikerült, nem győztem hálálkodni!

A kerekeket elvitték? :)

Riska:
A villamossínt nem szaggatottal jelölted. Az a felüljárón megy? :P

Sugi77 2008.11.03. 15:28:07

T7 2008.11.03. 14:19:54
:) Csak a defekteset! :D

Egyébként nagyon rendesek voltak, a csepeli gyár területen történt, és valahol ott dolgoztak. Elmentek hoztak másik (nagyobb :)) kerékkulcsot is!

T7 2008.11.03. 15:47:51

A feleségemnek is segített két fiatal srác anno, mikor kilyukadt az autó hűtője. Allah növessze hosszúra a szakállukat. :P
Érdekes, nekem még soha nem segített két fiatal hölgy, hogy látványosan unatkozom az autóban, segíthetnek-e? :D :D

Sugi77 2008.11.03. 16:38:58

T7 2008.11.03. 15:47:51
Én volt, hogy megálltam, és megkérdeztem mi a helyzet, de ugye túl sokat nem tudtam tenni az ügy érdekében! Mondta a "bácsi", hogy jön már a fia, és megoldják! :) Szóval asszem a két hölggyel sem sokra mennél :D

aqweren 2008.11.03. 16:50:34

Én is segítenék de még sosem voltam fordított helyzetben...:S Ha mást nem, vontatni tudnék...:)

Sugi77 2008.11.03. 17:05:35

Hát azon felül én sem sok mindent :)

T7 2008.11.04. 11:16:36

sugi77 2008.11.03. 16:38:58
Szóval asszem a két hölggyel sem sokra mennél :D

Hidd el, megoldanám. :o)

Sugi77 2008.11.04. 11:37:10

T7 2008.11.04. 11:16:36
Azt gondolom :) csak most egy lerobbant autóról van szó :D

T7 2008.11.04. 12:45:06

Ja, úgy tényleg nem. :))

Riska 2008.11.04. 15:48:47

T7 igen, én is észrevettem, még gondoltam is rá hogy vajon észreveszik-e illetve hogy megjegyzik-e, a villamossínt elfelejtettem beszaggatni a felüljáró alatt. xD Szóval a villamossín is a felüljáró alatt megy át ;) :)












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása