Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Mindenszentekkor előjönnek a zombi sofőrök

2008.11.01. 16:02 :: SilentSound

Ma kiürültek a városok utcái, már majdnem egyedül éreztem magam útközben, teljes nyugalom. Csend is csak azért nem volt, mert nem napelemes autóval járok. Persze a forgalom nem vész el, csak átalakul, az ellenpólusról írt nekünk Daniferi. Ugyanis a temetők környéke a főleg ezen a hétvégén kész rémálom. Se közlekedni, se parkolni nem lehet. Idegeskedni viszont látszólag kötelező.

Mindenszentek. Az év egyik olyan időszaka, amikor az autóval való közlekedés felér egy orosz rulettel. Hatalmas forgalom, vegyesen a vasárnapi autósokkal, az önjelölt versenyzőkkel, a büntető sofőrökkel. Egyszóval mindenki nagy számban jelen van, s nem tudni, épp kivel hoz össze a sors.

Győrben különösen veszélyessé válik ilyenkor a temető melletti 83. számú főút bevezető szakasza és a körforgalom. Normál esetben is érdekes reakciókat vált ki az emberekből, hogy a körforgalom előtt a két sávból egy lesz. Hosszú, araszoló sor a belsőben, külsőben a sor mellett elhaladó autósok, majd besorolás, ám közben előfordul büntetőileg csíkon haladás és dudálás. Az ellenkező irányban (városból kifelé), a körforgalom után egyből két sáv van, néha ez is bonyolult sokaknak. S természetesen a körforgalom bejáratánál gyalogos átkelőhely. A 2x2 sávos út mellett van bőven hely a füvön, ezt most a temetőbe járók parkolónak használják, hiába van 20 méterre egy aszfaltozott, felcsíkozott, igazi parkoló.

A héten több alkalommal is közel jártam ahhoz, hogy baleset résztvevője vagy szemtanúja legyek. Bent vagyok a körforgalomban, látom, hogy előttem néhány autóval az egyik lelassít, hogy az addig felgyűlt gyalogosokat átengedje. Én is szép lassan fékeztem, amikor kerékcsikorgást hallok. A mögöttem jövő későn vehette észre a féklámpám, nagy sebességgel is jöhetett, így kénytelen volt padlózni, s a kormányt félrerántani. A tükörben úgy láttam, csak pár centi hiányzott, hogy belém jöjjön.

Másnap hasonló szituáció, azzal a különbséggel, hogy mivel a zebrán épp elfér két autó egymás mellett (már akkor elkezd szélesedni két sávra az út, bár felfestés nincs), az egyik megállt, de a mögötte levő lendületből kikerülte és majdnem átment az éppen átkelő gyalogosokon.

Még aznap ismét arra jártam, örültem, hogy épségben kijutottam a körforgalomból, külsőben haladok, amikor a belső sávból hirtelen elém jött egy autó, padlóféket nyomott, majd szépen leállt az út szélére, hogy ő akkor most ott fog leparkolni. Mindezt irányjelző nélkül. Szerencsére meg tudtam állni időben, bár dudálni elfelejtettem, a fékezéssel voltam elfoglalva :)

Harmadnap semmi rendkívüli esemény nem színesítette rövidke utazásom, csak egy apró megállapítás, hogy nem mindenki úszta meg. A körforgalomban elszórt üvegszilánkok mutatták, hogy itt bizony történt valami.

Aztán pénteken kellemes meglepetésben volt részem. Munkából hazafelé tartva ismét erre jöttem, s örömmel vettem észre, hogy két rendőr áll a zebra mellett. Bár az autójuk ugyanúgy tilosban parkolt a füvön, mint korábban másoké, de most rajtuk kívül nem mert félreállni oda senki sem. Mindenki normálisan tudott vezetni. Gyalogos épp nem volt, de gondolom, ha át akar kelni valaki, segítenek a rend őrei neki eme veszélyes mutatványban. Remélem, megtartják ezt a jó szokásukat, hogy nem csak háromlábúval állnak ki az út mellé.

45 komment

Címkék: közlekedés autó hülye parkolás dugó zebra gyalogos

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Secnir 2008.11.01. 16:18:38

ehhh.
ahhoz, hogy hülye sofőrrel találkozz, nem kell mindszentekre várni. egyre sem.
sőt, még győre sem kell menni ahhoz. elég, ha kis faludban körbenézel, ott is van hülye, csak azokat ismered, és lojális vagy hozzájuk.

Secnir 2008.11.01. 16:20:42

amúgy lehet, hogy holnap elmegyek arrafelé, mert kezd lejárni a műszakim, és nem fog átmenni a vizsgán. egy ilyen hely a legjobb a gazdasági totálkár elkészítéséhez...

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.11.01. 16:22:02

Secnir: És addig mész körbe-körbe a körforgalomban, amíg beléd nem száll valaki? :D

cett · http://cettblogja.blogspot.com 2008.11.01. 16:29:41

inkább egy kamaz-al menj, nagyobb eredményt fogsz tudni felmutatni... :)

biker_kolee 2008.11.01. 16:59:44

Secnir, ez jó ötlet. :D A Polo-m is kezdi megadni magát, egy jó kis koccból lehetne hasznot húzni.. :D

hawkeye 2008.11.01. 17:09:27

Hétfői ajánlat: kihozom a telepről a 28 tonnás Kraz autódarut, most 14 méteres rácsosgém van rajta, jobban kilapít, mint egy T72-es... :)

Szóval hova menjek...? :)))

hawkeye 2008.11.01. 17:10:53

Ja, hogy ez miért jó nektek?

Fizet a kötelező + a casco + az élet!

Háromszoros pénz a hátramaradottaknak!!!

Mackósajt66 2008.11.01. 17:20:25

A Farkasréti temető környéke is veszélyes....

Ma pontosan háromszor jöttek majdnem belém, mindhárom eset kísértetiesen hasonlított.

Mindhárom esetben 40-50 körüli kidekorált nyanya beül vadiúj (vagy legalább is nem gyakran használt) kocsiba, kiáll, tolat. Arról egyik sem hallott, hogy tolatás közben hátra is kell nézni.....

Az egyik rajtam kivűl még majdnem nekiment egy parkoló kocsinak, egy kisgyerekes anyának és letarolt egy csemetefát.....

Az ilyenek miért nem a 8-s busszal járnak?????

Rá Dios 2008.11.01. 17:36:41

Tetszik a képen a száguldó fekete koporsó.
Gondolom, azért parkol a síremlékek közelében, mert utolsó útjára érkezett a tulaj és nem akart messzire menni..:-)

Hitchiker 2008.11.01. 17:42:17

ma jövök kifele ferihegy után az új 4-en (ami elkerüli vecsést) és észreveszem hogy elöttem a belsősávban egy öregecske suzuki megy pontosan betartva a 90-et...

itt már érezni lehetett hogy gond lesz
kezdeném előzni a belső sávban amikor a főúton egy bal kanyarhoz érve a suzuki a papával (itt már biztos voltam hogy egy papa vezeti és a mellette ülő feleségére is ráhibáztam :D )hogy kisebb legyen az ívje hirtelen bevált a belső sávba és a kanyar után is ott maradt

nem volt mit tenni így hát külső sávban elkezdtem előzni majd amikor már mellette voltam benéztem a kocsiba és meglepően konstatáltam a papa arcán hogy ő sem tudja hogy most mi a helyzet

mikor elmentem mellettük láttam hogy egy elég gyorsan közlekedő bmv közelít hozzájuk és erre a papa végül kiment a külső sávba

a gyömrő-üllő lejáratnál akartam utána kikanyarodni de sajna pont pirosat kaptam így kb 45 másodpercet voltam kénytelen várni a soromra. a vége felé hátra tekintettem és láttam hogy a papa éppen megérkezett mögém már örültem hogy együtt folytathatjuk az utunkat de amikor bekanyarodtam gyömrő felé hátra néztem és láttam hogy nem a suzuki van mögöttem
ezek szerint a papa tovább ment cegléd felé egy olyan sávból ahonnan nem lehetett egyszerűen másfelé kanyarodni csak gyömrő felé

aki ismerős arra az jobban eltudja képzelni a helyzetet és én csak azt tudom mondani nagyon laza :D

oggy 2008.11.01. 17:55:09

Igen ma előjöttek a balfékek, a rengeteg öreg autóba ült és az utakon tökölt 3km/órás sebességgel!! Volt néhány veszélyes szitum miattuk!! Nem tudtam nyomorult 70km-t megtenni úgy ,hogy ne basszák fel az agyam!!

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.11.01. 18:14:14

Egy kis szösszenet az index.hu-ról, igaz nem mai, hanem tegnap éjjeli hír:

"Sorozatos koccanásos balesetek történtek péntek este az M3-as autópálya Heves megyei szakaszán, személyi sérülés azonban nem történt. Az autópálya Budapestről Nyíregyháza felé vezető oldalán egy esetben hét gépkocsi koccant össze, egy másik esetben három, két esetben pedig két-két gépjármű szenvedett koccanásos balesetet. A folyamatban lévő helyszínelés miatt az autópálya érintett szakaszain lelassult a forgalom - közölte az ügyeletes."

balazs 2008.11.01. 18:21:00

ünnep, hétvége...

Mit vártok attól a sok gyalog galopptól, akik évi 100-200km-t vezetnek - honnan legyen meg a rutinjuk.

Mondjuk az ilyeneknek jogsira sem nagyon van szükségük.

Nyugodtan leadhatnák az illetékes okmányirodában - nincs vele gond, nem jár le, nem kell meghosszabítani, nem esnének kísértésbe.

Mindenkinek jobb lenne, nem kell annyi mazsola az utakra.

autosave 2008.11.01. 18:26:14

"Mit vártok attól a sok gyalog galopptól, akik évi 100-200km-t vezetnek - honnan legyen meg a rutinjuk."

Azt, hogy üljenek taxiba, basszák meg!

C. de Berzsián 2008.11.01. 18:33:05

"új 4-en (ami elkerüli vecsést) és észreveszem hogy elöttem a belsősávban egy öregecske suzuki megy pontosan betartva a 90-et...
"

Oszt?
Hogy a brontba érted utol? Csak nem szabálytalanul? Akkor meg miről beszélünk? Papó nem kilencvenezhet a belsőben (mert jobbratartás van), Te meg mehetsz 90+ -szal? Szerintem nem...

Különben a rendőr látványa tényleg csodákra képes. Szerintem ilyenkor be lehetne vetni kitömött bábu-rendőröket.

:)))

bamboo 2008.11.01. 18:33:35

Már jópár éve megállapítottam, hogy ilyenkor mindenki a temetőbe igyexik, de vajon a sok autót ki viszi vissza??? Őrület van, ráadásul általában az első fagyos hajnalok is ilyenkor kezdenek, katasztrófa. Nem is veszem elő az autót, csak ha nagyon kell... vagy akkor se.

C. de Berzsián 2008.11.01. 18:39:04

Jaj, kegyelmet a bénáknak!
Nem mindenki született sumakkernak!

Rettenetesen idegesítő lehet látni, hogy a vén krapekok kocsival mennek a temetőbe, ergo még nem akarnak ott maradni?
A sok Schumi esetleg "elegánsan" segíthetné is a gyakorlatlanokat útcéljuk elérésében...

Néha már magam is el-elgondolkozom azon, hogy kéne egy táblát csinálnom: "Tudnék gyorsabban menni, de nem tellik bírságra." NEKEM egy 30 000-es csekk elég volt a megtéréshez a birkák közé.

nika08 2008.11.01. 18:49:23

Minden hol van ilyen is olyan is. Az én agyam nem a vén krapekok és mazsolák nyomták fel a gödöllői temetőnél hanem az a kék skodás(vmi. JEP) aki tolatva bizonyította skodája gyorsaságát. Természetesen nem zavarta őt hogy más is van az úton. Szerencsétlen ember.

C. de Berzsián 2008.11.01. 18:55:23

"Az egyik rajtam kivűl még majdnem nekiment egy parkoló kocsinak, egy kisgyerekes anyának és letarolt egy csemetefát.....

Az ilyenek miért nem a 8-s busszal járnak?????"

Hú, gondold el, ha a busszal kezd tolatni...

:))))))))))))

Sugi77 2008.11.01. 19:05:27

Silent:
Ez a kép állati! :)

biker_kolee 2008.11.01. 19:26:48

Tegnap vittem unokatesómékat focizni. A pálya a temető mögött van. Beálltam egyenesen, szembe. Jön a Loganéj, a LUMPI, és beáll mögém átlósan.. Jóvan.. Gondolom valami öreg fickó lehetett, aki új autóval épp hogy kimozdul, és van benne 2000 Km...

autosave 2008.11.01. 20:21:52

C. de Berzsián: a 4-es adott szakaszán 110-el szabad menni.
A sebességet egyébként amúgy sem tudjuk hitelesen mérni a sávot igen :P

potrzebie 2008.11.01. 20:32:49

na nem mintha a halottaknak (és az élőknek is) nem lenne kurva mindegy hogy mikor viszünk krizantémot a sírra

én egy hete lerendeztem mindent
a virág fele annyiba volt
a temetőben nem volt tömeg
az utak nem voltak zsúfoltak

de persze mutatni kell, mennyire fontosak halottaink EZEN az EGY napon
mint ahogy a nők nőnapon (védett hóvirág rulez) és az anyák májusban

Secnir 2008.11.01. 20:35:13

SilentSound:
nem muszáj.
a környékemen legalább 3 olyan helyet tudok felsorolni, ami közlekedésbiztonstechnikai szempontból kiemelten veszélyes, és ha nem figyel az ember VÉTLENKÉNT, akkor könnyen összetörheti az autóját. Abszolúte azt hiszi, hogy védett (és így is van), azonban egyszercsak beleszáll valaki.

én csak poénból írtam, hogy effektíve összetöretem a kocsimat (pedig tehetném) úgy, hogy nem esik kár bennem. mind a három hely olyan, hogy jobbról ill. hátulról törnének össze. azonban nem teszem.
ugyanazért, amiért nem megyek politikusnak, és amiért nem tekerem vissza az órát a kocsi eladásakor.
túl merev a gerincem. nem bírná a terhelést a többieké.

Aqweren 2008.11.01. 20:40:14

potrzebie: 1etértek :)

Mifelénk is sok láma volt, tegnap is meg ma is...mindenki ott parkol, ahol eszébe jut, meg olyan trükköket csinálnak megfordulás és kanyarodás címén, hogy majd' elengedtem a kormányt a meglepetéstől :S

Egyébként nem értem a hétvégi sofőröket. Gondolom nem használja hétköznapokon a kocsit, nem vezet csak jeles napokon, akkor is csak anyósékho', így rutin persze semennyi. Amit nem értek, az az, hogy ha már beszerzett egy kocsit, miért nem megy vele heti egy-két napot, hogy szokja :S Azért az anyagilag sem lenne olyan baromira megterhelő, és tényleg nem kellene sok idő ahhoz hogy minimálisan tudna közlekedni. Úgy nem fog menni, hogy megszerezte 20 éve jogsit és azóta összvissz 20e km-t vezetett :S

tzrtuztzj 2008.11.01. 20:42:44

voltunk mi is kint:

oda még csak elmegy: rendőrök kocsi rendőrautó hátuljánál trécselnek. ok.

vissza már sötét volt:
1. senki nem volt kivilágítva(városon kívül van kint a picsába temető) rendőrök nem zavartatják magukat:)

2.simán rossz oldalon jönnek az út mellett a gyalogosok baráti:)(gyalogosoknak a kresz az vajon mi?)
3. biciklis nincs kivilágítva rendőr előtt megy a az ürge:)

4. persze minden vadbarom reflektorral világít na jó ez még beleférne a temető környékén, de hogy 5 km-rrel arrébb is jön szembe 3 is egymást követve xeonossal a pofámba(agyamba világítva) azt már nem értem meg (ezt mért nem lehetne büntetni?

jacint70 · http://jacint.blog.hu 2008.11.01. 20:42:55

Jelzem a Farkasréti temető előtt mintha újítgatnák a Hegyalja utat... Csak, hogy egyszerűbb legyen...

Secnir 2008.11.01. 20:42:57

"nem bírná a terhelést a többieké."
helyesen:
nem bírná a terhelést mint a többieké

amiga 2008.11.01. 21:32:03

ilyenkor sok öregember megy ki a sírokhoz akinek már korlátozottabb a képessége a jó vezetésre, ilyenkor érdmesebb nyugodtabban megfontoltabban vezetni, nem sírni itt, hogy ma sem tudtál 200 al végigrepeszteni a belsőben...

Kekeckokec 2008.11.01. 21:57:42

Nem megyek kocsival temetőbe. Főleg, nem ekkor. Egyáltalán, nekem nem az jelenti a kapcsolatot az eltávozottakkal, hogy ilyenkor kötelezőleg temetőbe járok.Év közben - ha úgy érzem - elmegyek, és megbeszélem a dolgaimet rég halott apámmal.
Hülyék meg sajnos minden nap vannak az utakon.

Bandee 2008.11.01. 22:02:14

Én voltam kocsival a cinkotai temetőnél, de nem a parkolóba mentem, hanem hátulról közelitettem meg a helyet, így tudtam hova parkolni.

tzrtuztzj 2008.11.01. 22:13:21

akar a franc 200 al végigrepeszteni a belsőben... csak legalább minimálisan tartsák be a kresszt és ne akrjunk szándékos ön- és gyilkosok lenni...

kezis 2008.11.01. 22:37:38

ezen a hetvegen nem vezetek, nem megyek sehova, temeto kornyekere meg gyalog sem. lanyom van, elni akarok.

ShwartzWazul 2008.11.01. 22:59:33

Na most lehet sírni, hogy lassú, meg gyakorlatlan, de legalább a hétköznapokban nem zavar.
Én még csütörtökön voltam az Új köztemetőben, ahonnan a Maglódi úton tartottam az éles sarok felé. Sokan jöttünk erre, így nem csodálkoztam, hogy előttem a Jászberényi úti lámpánál legalább hárman a piroson mentek keresztül. Így azt hittem, én indulok el elsőként zöldnél. De nem. A bal tükörben láttam, vagy tíz autónyira kivág egy - elöl természetesen rendszám nélküli - fekete kombi Golf III, elhajt a sor mellett, majd előttem a zebrán keresztben megáll. Zöldre elporzik, de még láttam, hogy az élesnél bőszen piroson átvág.
Biztos baromi gyakorlott, de asszem előbb fog a temetőbe érni, pedig az az ellenkező irányban van.

B.GY. 2008.11.02. 00:21:03

Az M3-on is volt aki 60-nal ment,volt aki 180-nal.Különösen egy Avensis tetszett aki a leállósávban előzte a kocsikat vagy 160-nal.A rendszámából ennyit láttam csak,hogy KUY-...A többit nem volt időm megfigyelni,úgy cikázott a sorok között,mint a chemotoxos légy.Ezúton is gratulálok neki.Gondolom élve akart a temetőbe érni,már ha oda sietett.De lehet a terhes anyját vitte kórházba.

empeti 2008.11.02. 09:36:48

Kicsit ugyan off lesz, amit írok, de valamennyire mégis ideillik. Ja, és előre szólok, hogy nem az idegengyűlölet beszél belőlem.
Nemzetközi fuvarozást végzek, furgonon, havi kb 20ezer km-t megtéve. Én is nagyon sokszor megdöbbenek, hogy milyen emberek vannak az utakon, és vajon honnan van a jogsijuk. Azt már megtanultam, hogy ne idegesítsem fel magam, ha nem muszáj.

NADE!

Egy-egy romániai út során mindig meg kell állapítanom, hogy még mindig baromi jó helyzetben vagyunk. Aki ismeri az ottani viszonyokat, az tudja. A többiek higgyék el, onnan kész élmény visszajönni ebbe az országba. Útjaik szinte nincsenek, 500 km-t átlagban 9 óra alatt tudok megtenni, és sötét balkáni módon közlekednek.
Szóval, amíg nem kell Bukarestben közlekednetek, ne bántsátok a pesti módit! :o)

BÉKE!! :o)

TAXI 2008.11.02. 11:12:49

Hát igen... A sok "zombi" felébredt, és mindenki ezen a hétvégén magy a temetőkbe... Nem mintha nem lehetne az év többi napján is, de mindegy. Az ő táborukat gyarapítottam tegnap és tegnapelőtt nagyanyáimmal... -sajnos-
A két nap alatt több balfácánt láttam közleedni, mint egész októberben, pedig lehúztam kb. 300 km-t. Volt olyan, aki egy Matizzal külterületen 60 és 90 között ingázott, persze a 90 akkor, amikor elkezdtem előzni... egy másik kedves autós meg minden kanyarban lefékezett 50-re, hiába volt csak enyhe kanyar... De szerencsére túléltük...

TAXI 2008.11.02. 11:13:54

bocs, ne 300 km volt az október, hanem 3000 km... sry

szaGértő 2008.11.03. 01:02:15

C. de Berzsián 2008.11.01. 18:33:05
"Hogy a brontba érted utol? Csak nem szabálytalanul? Akkor meg miről beszélünk? Papó nem kilencvenezhet a belsőben (mert jobbratartás van), Te meg mehetsz 90+ -szal?"

Azon a szakaszon 100-110 a megengedett, szakaszonként 90, de az később van. A gyömrői leágazásnál a bal sáv kanyarodó, páran meghaltak már az átadás óta, kb. 10+

whiteg 2008.11.03. 12:03:04

Én is, és ti is lesztem még öreg papák, "Zombik".
Vezetni pedig nem tanitanak senkit, igy vagy ugy megkapja a jogsit, azt az hiszik akkor már tudnak vezetni, közlekedni. És a papák mellet ott vanak azok a fiatalaok is akik hiszik, hogy 500-1000km levezetése után ök a alegjobb soförök a világon, mert bemeri venni a kanyart 120-al, amit én csak 90-el.

A temetöknél én azt vettem észre, hogy az emberek nagyon nagy százaléka nem tud parkolni, mert a két autó közé beállás többek képeségét meghaladta. Hogy a f@ba mentek át ezek a vizsgán? Szánalmas a parkolási képesség.

whiteg 2008.11.03. 12:08:21

Nekem a temetöknél az tünt fel, de nagyon, hogy a parkolás az sokakanak nem megy. Két autó közé beállni nem képesek, de még ahol nagy a hely oda is ugy áll be, hogy félig kilóg az útra. Hogy mentek át ezek a rutin vizsgán? Szánalmas.

Vén "Papák" meg mi is leszünk, akkor meg majd minket szidnak a jövö fiataljai, hogy mért csak 90-el veszi be a papa a kanyart, amikor én 20évesen 120-al is képes vagyok rá.

whiteg 2008.11.03. 12:10:02

Nekem a temetöknél az tünt fel, de nagyon, hogy a parkolás az sokakanak nem megy. Két autó közé beállni nem képesek, de még ahol nagy a hely oda is ugy áll be, hogy félig kilóg az útra. Hogy mentek át ezek a rutin vizsgán? Szánalmas.

Vén "Papák" meg mi is leszünk, akkor meg majd minket szidnak a jövö fiataljai, hogy mért csak 90-el veszi be papa a kanyart, amikor én 20évesen 120-al is képes vagyok rá.

Sugi77 2008.11.03. 12:18:08

whiteg 2008.11.03. 12:10:02
Az kizárt én nem lehetek sosem vén "Papa" :)Legfeljebb Mama :)

Taxi
A sok "zombi" felébredt, és mindenki ezen a hétvégén magy a temetőkbe...
Én azt hittem a zombik onnan indulnak el :)

Egyébként egyszerűbb lenne, ha mindkét oldal a lassabbak, illetve a gyorsabbak is respektálnák egymást, és az egyik türelemmel a másik az elengedés segítésével állna egymáshoz.

apa 2008.11.04. 11:49:44

Alap, hogy szombat, vasár- és ünnepnap, valamint péntek (heti utolsó munkanap) este 8-tól nem ülünk autóba, csak ha életbevágóan fontos. Olyankor az út a zombiké, s én nem akarom hogy magukkal vigyenek.

Minden elintézhető hétközben, amikor csak a szokásos állatságok történnek, amikre már felkészültél. Kirándulni, bevásárolni, rokont látogatni is mindig hétköznap megyek.

teknős 2008.11.04. 14:22:50

Kedvenc temetős sztorim. Salgótarján 21-es út Bpest felől a második körforgalom felett a temető van. A bácsika lerakta a Suzukit a körforgalomban és felsétált a temetőbe. Ahogy illik virággal és locsolókannával. Még fel is volt háborodva, hogy majdnem elsodorták a száguldozók, amikor kinyitotta a csomagtartót.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása