Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Kamikaze nyuggerek fehér Suzukiban

2008.11.06. 12:44 :: Kisikasa

Lehet, hogy NorbArt sztorijával bővül a sztereotíp körbe tartozó Suzukik színskálája? Mindenesetre párjának és neki ezúttal egy fehér példánnyal gyűlt meg a baja és alapjáraton 90/60-as vérnyomása is jócskán az egészséges határérték fölé kúszott egy nyugdíjas házaspár produkciójától.

Örök érvényű mégis minden nap aktuális közlekedési történetemet írnám le pár szóban...

Reggel, mint a rendes emberek nagytöbbsége szorgalmasan igyekeztem munkahelymre az M7 autópálya még Érd, Törökbálinti szakaszán. Mint minden reggel ma is többek között a torlódás és balasetek miatt komoly dugó volt, majd Érdig ért a sor vége. Mivel a Déli pu. nél dolgozok megtehetem hogy lejövök a pályáról Törökbálintnál és Börsön keresztül eljutok a célponthoz. Külső sávban totyogás, sebaj kimegyek a lekanyarodó sávba előttem fehér suzuki kedves fővárosi idős házaspárral. Ezzel még semmi baj jobban kell rájuk figyelni. Majd mikor nem volt hajlandó sebességbe tenni hanem csak gurult ahogy a lejtő engedte már kicsit kezdett szakadni a cérna. Egy rövid duda. Anniyra nem zavart volna ha előtte is sor lett volna és csak feleslegesen a nyakára megy, DE nem. A suzi előtt mintegy 100-150 méter szabadon és a mellette lévő sávből folymatosan sorolnak be az autók. Sebaj, hátha még nem ébredt fel. Mivel már egyre jobban idegesített, rövid dudálások. Ez sem hozta meg a kívánt eredményt. Kb 7 - 8 percig ment a tortúra mikor már a mellettem lévő kisbusz is látta hogy lassan borul a kultúra. Még egy utólsó esély eme csodálatos magyar viselkedés ésszerű megoldására. Index ki kisbusz beenged, majd a folytatás kitalálható...

Suzis öregasszony gázra rálép, üveghang kettes padlógáz végig gyorsít mellettem. Konkrétan hatvanig sikerült gyorsulni amiből sejthető a távolság amivel le volt maradva. Satufék, vissza mögé pici vánszorgás fejemből piros gőz felszabadulása, asszony mellettem kékből zöld szinre vált. Amint megállunk újra ajtó feltép , kiszállok előremegyek. Üvöltök mint a sakál, ajtót próbálnám feltépni. Kedves sofőr pánikszerűen bezárkozik, eggyé válik az üléssel. A csavar előtte lévő kocsiból egy mint tudjuk társadalmunk hasznos tagja egy taxis kiszáll, ő is kiabál persze velem. Miért is? Látható a történet és a sutyerákot veszi védelmébe... Bár lehet csak azért mert a mellékelt ábra alapján majdnem szétvertem a suzukit.

Erre kiszáll az anyósülésről a kedves nyugdíjas bácsi is akinek szintén fentebb áll, hogy mi jogon nyúlok a szakadt kocsijához. S ráadásul mögöttem is csapódik az ajtó ahonnan is kedves hölgy száll  ki, ezúton is köszönet neki, könyörög ne üssem agyon a bácsikát. Kocsiba vissza, asszonyom szivárványszínű... Slussz poén a suzi mögött menve a bácsika még hátra is furdulva fényképezget engem...

Levezetés:
Magyarországon ha valaki gyökér módon viselkedik, simán még neki áll feljebb, mert ezt is meg lehet tenni. S még a másik meg is védi. Miért tart itt az ország? Ki nevelte ilyen aljas, alattomos viselkedésre az embereket? Én bár hihetetlen nyugodt ember vagyok sose ordítok, sose viselkedek paraszt módon, figyelek emberetársaimra, de van mikor már nekem is sok... Megpróbálok még ebben a világban is EMBER módjára viselkedni, de lehet inkább nekem kellene alkalmazkodni... S vidéken miért nem ilyenek az emberek?

228 komment

Címkék: közlekedés autó hülye sztereotípia béna autópálya öreg kresz női sofőr

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TH 2008.11.06. 17:25:42

NorbArt 2008.11.06. 17:13:21
"Én csak egyet szeretnék, bizonyos kulturális magatartás formák tartásával próbáljunk meg egymás iránti tisztelettel becsületesen élni ebben a megtépázott országban mely anno soha nem fizetett sarcot semmilyen nemzetnek..."
Hogy jön ide a tépázott ország és más nemzetek?
No mindegy. De ez a kulturális magatartásforma RÁD is vonatkozik. Lehet, hogy bénázik előtted, de DUDÁLNI RÁ, MINT ÁLLAT? Az kulturált szerinted?
"Üvöltök mint a sakál, ajtót próbálnám feltépni" - ez is kulturáltnak tűnik? Szóval igazad van az öregekkel kapcsolatban, de azért ez akkor is bagoly mondja verébnek effekt.

Nebameg 2008.11.06. 17:27:44

Tiszteletreméltó a jobbító szándék, de fejlődés az biztosan nem egy autó ajtajának a feltépésével érhető el. Ha kiszálltál volna egy ajudinak is, akkor: 1. tökös gyerek vagy, 2. már nem sokáig leszel közöttünk.

Fatero 2008.11.06. 17:28:25

Ezen a helyen hónapok óta nincs egy értelmes poszt vagy hozzászólás !Pedig talán értelmes dolgokról is lehetne beszélgetni,ami talán hasznosabb,mint ez,hogy az öreg feltartott a forgalomban... Érdekes engem nem tudnak feltartani,ha sietni akarok,csak ilyen értelmiségi fa..okat,akik utána ráérésükből,mert reggel olyannyiran sietős volt,gyors írnak egy posztot erről a tragédiáról !Húú de izgi volt !!!

faszbarom 2008.11.06. 17:31:04

az ilyen idiota faszkalapoktol mint a posztiro ilyen ez a rohadt varos.
ELOZEKENYSEG MEG TURELEM A KURVA ANYADAT.
remelem egyszer valaki beledveri.

and/or 2008.11.06. 17:32:35

NorbArt 2008.11.06. 17:25:40
Egyéb kérdés?

Csak egy:
az ikes igéknél beteg voltál (lakok)? :-D

Csávógyerek 2008.11.06. 17:33:14

Egy öreg frusztrált meg egy fiatal frustrált párviadalának lehettünk tanui. Tényleg bosszantó az ilyen, és még ezen kívül több tucat másik dolog is naponta.

Szól a kocsiban a jó zene, kellemesen fáradt az meberfia az éjszakába nyúló közel kétórás szeretkezéstől, és már alig várja a ma éjszakát. Az élet jó.

Gyerekek, fedezzük már fel az élet fontosabb dolgait ahelyett, hogy orrba-szájba pörgünk azon, hogy mi milyen idegesítő tud lenni.

Hinnye, szittyamagyar negatívumbajnokok.

_-_- 2008.11.06. 17:36:03

Ebből a posztból annyit értettem, hogy egy csomó ember ideges lett.
Most vagy én nem szedtem be a Cavintont, vagy a posztíró vett be fogalmazásgátlót.

2008.11.06. 17:36:28

" Én csak egyet szeretnék, bizonyos kultúrális magatartás formák tartásával probáljunk meg egymás iránti tisztelettel becsületesen élni ebben a megtépázott országban mely anno soha nem fizetett sarcot semmilyen nemzetnek...
"

És ezen kulturált magatartásformák legkiválóbbika a kiszállás/feltépés/megfélemlítés. Ki nem szarja le, hogy igazad volt-e ha zsírparaszt voltál te is ...

blogsámán 2008.11.06. 17:39:12

Kedves postíró!

Ahogy olvastam, nem akartam hinni a szememnek. Sokan megírták már előttem, de nem bírom megállni, hogy ne írjam le én is: az írásodból számomra az derül ki, minden vagy, de hogy türelmes ember nem, az biztos. Áruld már el, mi a rákért kell 100 m előnyért dudálgatni? Abban igazad van, hogy ha direkt megszivatott a gyorsulásával, az nem szép tőle, de erre nem az a megoldás, hogy szétütjük a másik autóját, esetleg a fejét. Leginkább azért nem, mert nem tudhatod, miért is történt mindez. Az teljesen elképzelhetetlen, hogy rossz volt a váltója, vagy egyszerűen csak ügyetlen volt, és pechedre pont akkor sikerült csak sebességbe tennie a járgányt, amikor már mellette voltál? Szerintem sokkal célravezetőbb ilyen esetben sávot váltani és csöndben megelőzni a másikat. Neked is ezt ajánlom.

NorbArt 2008.11.06. 17:47:16

Norbika, anyád nyugger, te meg bunker.

TH 2008.11.06. 17:49:16

OFF!!!
Jacques Foche 2008.11.06. 16:05:12
Vazzeg, úgy kötöttél belém ráadásul, hogy erről a kérdésről már beszéltünk egyszer:

'
TH 2008.10.30. 11:37:29
"Jön a főváros kontra vidék csata? Engem az bosszant csak halálosan, hogy nálunk minden város "vidéki", ami nem Budapest. Máshol a világban miért nem hívjuk vidéki városoknak a nagyvárosokat?"

Köztudott dolog, hogy a világ két részből áll: Budapestből és vidékből. Az utóbbiba beletartozik minden, ami pesten kívül van, tehát Szabadbattyán, Torino, és a Jupiter egyaránt ide tartozik. Ezt a pestiek közül is túlnyomórészt azok az aluliskolázott tahók hajlamosak hangoztatni, akik nemhogy a Budapest vége táblán túl nem jártak soha, de talán még a saját kerületüket se hagyták még el. Ha tényleg Pest lenne a világ közepe, mint ahogy egyesek állítják, akkor lennének utak, én nem kéne húgytócsákat meg kutyaszart kerülgetni a belvárosban.
'
Úgy érzem, hogy te vagy a vidék-soviniszta. Pestet nem a húgytócsákért és az utakért lehet szeretni, hanem a történelmi belváros miatt, a kulturális élete miatt, a szórakozási lehetőségek nagy száma miatt, a szar-de-még-használható tömegközlekedése miatt, és főként azért: mert ez az otthona sok-sok embernek. Köztünk nekem is. És én még a szakadt, lepusztult Kőbányát is szeretem, mert ott éltem egész életemben. De én - ellentétben egyesekkel - emiatt nem nézek le más városokat vagy településeket. Ahogy utálom, ha "levidékivárosozzák" nagyvárosainkat, ugyanúgy utálom, ha valaki "vidékiként" szidja Pestet, miközben esetleg Pesten dolgozik nap mint nap.

Kaktusz 2008.11.06. 17:49:25

Engem is akasztott már ki nyugdijas. De igy nem fogod megoldani a problémát.
Gyorsabb autót kellene venned, amivel könnyen le tudot gyorsulni őket.
Szeretettel várlak autókereskedésemben Budaörsön :)

Pavi 2008.11.06. 17:51:49

Csatlakozom azokhoz, akk szerint a posztíró egy idegbeteg surmó.

ILLETVE VÉGIGOLVASTAM VÉGIGOLVASTAM AZ ÍRÁST ÉS MEGÉRTETTEM.

:)

tikász · http://index.hu 2008.11.06. 17:52:41

"s páromnak megígértem többetem csinálok ilyet"
...s ha ezt vontad le, mint végső konklúziót, már megérte, hogy megírtad a posztot, s elolvastad a kommenteket.(egyébként ezek egyikének-másikának nyelvezetét nézve nem csodálkozom, hogy Jókait, Gárdonyit újra kell fordítani magyarra:-)

TH 2008.11.06. 17:53:27

NorbArt 2008.11.06. 17:47:16
"Norbika, anyád nyugger, te meg bunker. "
Egy újabb lépés a kulturált közéletért. Kis lépés Neked, de nagy lépés Magyarországnak! :)

NorbArt 2008.11.06. 17:53:32

Utolsó komment:
Szegény nyugdíjjas bármit is csinál.
Szegény nyugdíjjas mert gurul lassacskán s még akkor is szegény nyugdíjjas mikor suttyó paraszt módjára gyorsul mellettem mint álat ugye. Most tényleg el kéne gondolkodnom hogy sajnáljam-e őket? Mint írta, nem egyől dudára fekvés... hanem előszőr pici duda , mikor nem reagál nos akkor töb duda. Ha alszik a pici dudára észbekap.

MÉGEGYSZER ELMONDOM, ÉS EZÚTON KÉREK IS MINDENKIT NE KOMENTELJE A LASSÚ TOTYOGÁST MERT NEM TEHÁT NEM! VAGYIS NEM AZÉRT SZÁLLTAM KI, HENEM MERT MIKOR KIMENTEM ELŐZNI RÁGYORSÍTOTT. OK MENJEN LASSAN ADDIG ZAVAR, DE MÖGÖTTEM.

Még mindig szomorú hogy a nyilvánvalóan paraszt viselkedést szegény nyugerekkel nyugtázza valaki. Amúgy eszembe nem volt megütni, legyen az nyugger fiatal vagy bárki , de üvölteni lehet.
Úgy gondolom aki nyomatékosan védte őket pont ugyanekkora paraszt mint említett szoci rendszerben nevelkedett polgártársaink.

megint 2008.11.06. 17:54:05

Sok ilyen barom van, mostanában egyre többen tartózkodnak a kapaszkodóban a belső sávban 60-nal, ilyenkor jön ide is a sok barom és mondja, hogy minek sietni, húzzon ki a külsőbe ott mehet amennyivel akar, és csinálhatsz bármit nem megy félre a barma, az a baj, hogy nem is tud róla, hogy rossz helyen van, hiába villogok.

TH 2008.11.06. 17:55:31

NorbArt 2008.11.06. 17:53:32
A többi kritikára miért nem reagálsz, ahol nem védték az idióta nyugdíjasokat? Csak annyit mertünk megjegyezni páran, hogy voltál akkora bunkó, mint ő, ergó nem értem, miért neked áll feljebb. Olvasd vissza mondjuk az én megjegyzéseimet. :)))

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2008.11.06. 17:58:43

Na, a kommentek egyharmadát olvastam el, bőven elég volt.

A poszt írójának egy baráti tanács: keressen fel egy pszichológust, de este meg lehet inni egy kis citromfű teát, és állítólag a jóga is segít.
Kár lenne rontani a morbiditási statisztikáinkat.

whiteg 2008.11.06. 18:00:20

Utólsó komment?
Miért védekezel? Inkáb gondolkodj el, hogy vajon a többség miért is nem osztja a véleményedet. Biztos, hogy nagyon rosz, idegesitő volt számodra ez a szituáció, de te talán mindig mindenhol tökéletesen közlekedsz?
Nem kötelező, hogy toleráns legyél, de ha majd egy nálad is idegesebb és erösebbel találkozól, akkor mit fogtok rendezni, vérfürdöt, ökölharcot?
A te gondolatod szerint (nevelés gyanánt)Én is vágjam szájba mindazokat akik idegesitenek?
Te szüleidre ronta rá igy valaki, azt is helyeselnéd?

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2008.11.06. 18:01:05

"MIKOR KIMENTEM ELŐZNI RÁGYORSÍTOTT."

Nyilván ekkor tudatosult benne, hogy nem azért dudáltál neki, mert leszakadt a kipufogója, hanem mert lassan halad, és gondolta akkor kedvedbe jár, vagyis rágyorsít.

TH 2008.11.06. 18:01:28

"Kár lenne rontani a morbiditási statisztikáinkat"
Készül statisztika arról, hogy az emberek mennyire morbidok? :)))
Használj nyugodtan magyar szavakat! :)))

TH 2008.11.06. 18:03:31

Epikurosz 2008.11.06. 18:01:05
Valószínűbb, hogy azért, mert egy nagy paraszt volt a bácsika is...

NorbArt 2008.11.06. 18:05:13

TH kedvéért utolsó utáni komm:
Aki védett köszönöm, de ott is vannak szélsőségek.
A geci fasz köcsög stb megjegyzéseke...
Nem kell hogy megdögöljenek, de viselkedjenek ember módjára ha már két lábon járnak.

S ilyen helyzetben a szidalmazók 90% is kiszállt volna ,vagy csak az ablakból kurvaanyázna...

ekkerjoz 2008.11.06. 18:07:15

Akkor, ha jól értem, kanyarodó sávban lassan mentek ön előtt, ezért előzni próbálta a suzukit, de nem sikerült, később megálltak, és ön leordította két idős ember haját, miután megkísérelte letépni a suzuki ajtaját.
És a nyugdíjas viselkedése volt kultúrálatlan.
Ön viszont nemes jelleméből fakadó önzetlenségből, tekintettel a közérdekre, mindezt megírta.
Bravo.
Köszönöm szépen.

TH 2008.11.06. 18:07:36

NorbArt 2008.11.06. 18:05:13
Én pl. nem dudáltam volna, max. villogok, ha lassan megy. Ha nem enged megelőzni direkt, akkor lehet, hogy én is kiszálltam volna, mert én is dühös lettem volna. Ezt írtam már a legelején, hogy sokan hasonlóan reagáltunk volna, de ettől még nem lesz ez a viselkedés helyes. A helyes megoldás, ha a kocsiban kiordibálod magad, és lenyugszol. De én sem mindig a helyes megoldást választom természetesen.

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2008.11.06. 18:10:39

Kedves TH!

Nem mindenre van megfelelő magyar kifejezésünk.

A statisztikában a "morbiditás" jelentése: megbetegedések száma; helyi megbetegedési arányszám.

Hasonlít a "morbid" szóra, egy a gyökerük.

Szívesen!

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2008.11.06. 18:15:08

morbus = betegség

Morbus Hungaricus = magyar betegség/kór (lásd: mek.oszk.hu/01900/01905/html/index110.html)

Csak, hogy villogjak. :-)

Jacques Foche 2008.11.06. 18:20:25

Unter Bahn 2008.11.06. 16:50:42

":-))) Nem akarom kiadni magamat, pl. én pénzt a márka-imidzsért nem adok:-)"

Na, akkor ezzel ugyanúgy állunk. Nekem se a Volvo meg a Saab az isten. Alapból olaszautó-fan vagyok, és mint tudjuk, az olasz kocsinak nincs presztízse. Van viszont lelke... :))

TH 2008.11.06. 17:49:16
"OFF!!!
Jacques Foche 2008.11.06. 16:05:12
Vazzeg, úgy kötöttél belém ráadásul, hogy erről a kérdésről már beszéltünk egyszer: "

Valóban. Csak a mostani kommentednél azt hittem, hogy ez a Bp. vs vidék dolog ez a vesszőparipád. De akkor ezt benéztem, bocsesz. :)))

Egyébként meg nem tartozom azok közé, akik rühellik Pestet és lakóit, sőt, szeretek a fővárosba járni pont a kulturális élete miatt, gyakran járok fel tanulni, szórakozni, kikapcsolódni. Persze parkolási meg köztisztasági viszonyokban nem frankó, a szar utakat meg a forgalmi dugókat se szeretem, de hát mindennek két oldala van. Ugyanúgy nem istenítem a mostani lakóhelyemet se, ami elviekben egy megyei jogú városnak csúfolt képződmény, de az élet kábé annyira pezseg itt mint egy nyugdíjasklubban vérhasjárvány idején. Becsülöm mindkét városnak az értékeit, de a negatívumokkal is tisztában vagyok...

ON

autosave 2008.11.06. 18:26:49

szerintem a vénember kiállt oda, nehogy valaki a dugót előzze jobbról. majd ő nevel. a vén fasz szerint biztosan ő maga az isten... gondolja legalábbis.

egyszer az M5-ön volt hasonló szituáció: a parasztja kiállt a lehajtósávba, hogy ott kövesse a szinte teljesen álló dugót! esze ágában nem volt lehajtani. nekem igen mögötte... duda, fényszóró, minden volt. semmi. hát négy kerékkel a füvön ki lett kerülve.

az ilyen igenis megérdemli a postíró hozzáállását. helytelen, de megéri.
lehet, hogy a 30 perces utunk ezért nem 40, mert valaki valahol elől "intézkedik". nem megverésre, stb gondolok, hanem aki feltart arra mondjuk rádudálnak, stb. az is lehet, hogy büszkén meséli másnap a kocsmában, hogy mennyi hülye van mert dudáltak rá, aztán rávezetik hogy mit csinált rosszul. ha soha senki nem dudál, nem mutogat, örökké úgy közlekednek ezek... vagy mostanában szokás az akadályozó módon tilosban álló mellett dudálni. múltkor ilyen miatt állt meg a rendőr, mert meghallotta, hogy valami van...

meg egyébként is jól is néznénk ki, ha mindenki minden birkát egész éleében tolerálna... nem ilyen az ember.

ui: ha behívnak kihallgatásra, mert a papa feljelentett, akkor ügyvéd nélkül egy szót sem!

majdazteneldontom (törölt) 2008.11.06. 18:27:39

Tehát ha jól értem adott egy a Suzukiját üveghangig pörgető, mondjuk 12-15 literes pillanatnyi fogyasztást produkáló nyanya és egy fényképezgető papa. Nincs szükségük ezeknek tényleg arra a 13. havira.
Csak vicceltem :))
egy frászt

töröttszárnyú angyal (törölt) 2008.11.06. 18:27:47

NorbArt 2008.11.06. 18:05:13
TH kedvéért utolsó utáni komm:
...
"Nem kell hogy megdögöljenek, de viselkedjenek ember módjára ha már két lábon járnak."

Halló NorbArt?
Itt bagoly, NAGY A FEJED!?


"S ilyen helyzetben a szidalmazók 90% is kiszállt volna ,vagy csak az ablakból kurvaanyázna..."

a tiedét, tudod.... Ne általánosíts, mert pont az a 90%, aki megértő lett volna az idősebbekkel

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2008.11.06. 18:33:26

bocs, én amúgy könnyen beszélek, mert kötetlen a munkaidőm.

töröttszárnyú angyal (törölt) 2008.11.06. 18:36:13

autosave 2008.11.06. 18:26:49 >>tőled én kérdezem meg, amit a többiek normikától.

mit szólnál hozzá ha anyáddal bánnának így?

tökös 2008.11.06. 18:37:14

"Ott szúrtad el, hogy dudálgattál. Milyen alapon??"

Bazdmeg...faszikam (van jogsid egyaltalan)

A dudalas lakott teruleten kivul az elozesi szandek SZABÁLYOS jelzese lasd: KRESZ

"Ő szabályosan közlekedett ugyanis!
Előzd meg csendben, fel sem ébred."

Az indokolatlan lassu haladast a KRESZ tiltja!!!

Az elozest pedig a kibaszott suzuki GYORSITASSAL GATOLTA ami SZABALYTALAN.

Ennyi hyulet aki nem kpes megeretni aszovegbool, hogy a suzukis nyugger nyanya

elobb bDIREKT feltartotta majd utana
az elozeset gyorsitassal akadalyozta

Jogos az anyazas az ilyenert.

loláb 2008.11.06. 18:37:33

NorbArt, te mekkora egy bunkó fasz vagy!

Milyen jogon mersz te bárkit is fenyíteni?Főleg a gyengébbet? Főleg, hogy ott ül melletted a csajod... primitív erőszakos állat vagy, remélem egyszer a csajod, vagy gyerekeid (bár remélem te nem szaporodsz) előtt vernek fossá egy ilyen akcióban.
Anyád, te köcsög fasz. Vagy legközelebb a te nyugdíjas szüleidre tépik rá az ajtót üvöltve,

leaping cat 2008.11.06. 18:38:31

Epikurosz, a mortalitással kevered.

töröttszárnyú angyal (törölt) 2008.11.06. 18:39:46

tökös: Budaörs nem lakott terület?

2008.11.06. 18:40:52

NorbArt a legjobb példa az utóbbi időkben arra, hogy míg a blog indulása táján azok írtak ide akiknek a közlekedési morállal voltak problémáik, most már inkább azok akik nem mennének át a pszichológiai teszten. Én legalábbis nem adnék senkinek aki egy dugóban felbassza magát kiszállós/feltépős tipikus magyar paraszttá. Csekély vigasz hogy elviszi őket a stressz okozta szívroham viszonylag korán, addig is az utakon vannak.

tökös 2008.11.06. 18:41:48

loláb

A dudalasbol nem ertett a
budos bunko venasszony...
Az elozest GYORSITASSAL gatolta!

Jogos a fenyites ...mert masbol
nem ert az ilyen faszparaszt sofor.

tökös 2008.11.06. 18:43:36

"Budaörs nem lakott terület?"

Szerintem a palya kihajtoja még NEM.

töröttszárnyú angyal (törölt) 2008.11.06. 18:43:36

Jutocsa 2008.11.06. 18:40:52

sajnos nem, engem fog elvinni, mert én meg ezeken a faszokon idegesítem fel magam

töröttszárnyú angyal (törölt) 2008.11.06. 18:44:47

tökös 2008.11.06. 18:43:36

A lakott terület kezdete táblát ott már réges rég elhagyta

decens 2008.11.06. 18:45:47

Szegénységi bizonyítvány annak aki egy fehér szuzukis nyugdíjassal kezd anyázni. Le kell lépni az első adandó alkalommal és kész! Nem kiugrálni, meg ordibálni, mert nem tudtál megelőzni egy suzit! Ha meg nem tudtál akkor húzd be füled, farkad!

loláb 2008.11.06. 18:47:47

Hogy lenne már jogos, baz+, befenyíteni egy idős embert????! Egyáltalán bárkit is??? mit gondoltok ti? Feküdjön rá a dudára, vagy mittudom én, de ne tartsunk már ott, hogyha valami nem tetszik, akkor rátépem az ajtót!
(most egy hét alatt két ilyen faszt is láttam)

Akiben ennyi frusztráció van, hogy nem tud kezelni egy ilyen helyzetet, az ne üljön autóba, menjen el pszichiáterhez, vagy bármit.

Csak hogy értsd: most még csak azért fenyítetek, mert paraszt volt a bácsi, de holnap már azért is fogtok, mert béna...

BTO 2008.11.06. 18:51:30

Acmee 2008.11.06. 15:03:27


1 városban nyomolunk ! D:))

0xFFF 2008.11.06. 19:25:57

A kedves olvasók 95%-a ezt ne olvassa el, nem nekik írom, úgysem értik meg, menjenek szépen vissza a sarokba fotoszintetizálni.

Ha már eddig elolvastad, rossz hírem van, NEM, sajnos te nem tartozol bele a szerencsés kb. 5%-ba.

Szóval. Találkozott 2 sutyerák, ennyi történt. Erre min pörögnek itt a népek? Mintha állást kellene foglalni valamelyik fél mellet, hogy akkor most kinek volt igaza, dehát nehéz ugye felfoni, hogy senkit:

1. nem tartunk fel/nem veszélyeztetünk.
2. nem üvöltünk le/nem ugrálunk ki a kocsiból.

Ennyire egyszerű lenne. Tulajdonképpen ugyanarról az agresszív sutyerák fajtáról van szó, csak most véletlenül keresztezték egymást az útjaik.

tökös 2008.11.06. 19:48:37

"Feküdjön rá a dudára,"

Rafekudt!!!! (tudsz olvasni!?)
Aztan megprobalt elozni a masik savban
de a venasszoyn direkt gyorsitani kezdett


"vagy mittudom én,"
Ezutan jot a... mittudom en.

A venasszona ebbol mar biztosan megertette , hogy maskor ne szivozzon!!!!

Nem eret mmiert kel mindjart vedeni a tetves kotozkodo suzuk-lst CSAK... mert oreg volt ?!

Ha egy huszoneves suttyo szivozottt volna ugyanigy mit az ore suzukis akkor
kb. SENKI nem vedene ...sőt!

töröttszárnyú angyal (törölt) 2008.11.06. 19:49:45

azt (pörögjük), hogy van egy barom, aki bunkó és még neki áll feljebb és ide posztol ahelyett, hogy magába szállna...
és várja, hogy egyet értsünk vele és igazat adjunk neki

töröttszárnyú angyal (törölt) 2008.11.06. 19:51:30

tökös.
ha huszonéves sutyerák ül ott, akkor norbikánk nem száll ki az autójából, mert nem tudná felmérni, az erőviszonyokat....

4!

2008.11.06. 19:54:35

Tökös ne legyél már funkcionális analfabéta...senki sem állítja, hogy védeni kell az összes öreget, pláne a példában szereplő idiótákat. Csak senki se érti miért kéne igazat adnunk egy másik ugyanekkora faroknak. Pláne ha beleveszed hogy előbbiek hatvan év alatt lettek akkora állatok, mint a poszt írója fiatalon...mi lesz belőle negyven év múlva ?

Balu0819 2008.11.06. 20:13:49

Szánalmasak vagytok.
A poszt lényegét szinte senki sem vette le,tisztelet a nagyon kevés kivételnek, ami sajnálatos.

A sok posztírót fikázó tegye a szívére a kezét, és esküdjön meg mindenre, ami neki szent, és számít, hogy ha előtte tötyörög egy autó, ami ráadásul akkora követési távolságot tart, hogy 6-8 csuklós busz beférne elé, majd amikor meg akarod előzni, akkor hirtelen ő is felgyorsít akkor biztosan higgadtak maradtok?
Lehet, hogy nem szálltok ki és kiabáltok vele, de azt biztosra veszem, hogy nevelési célzattal szándékosan balesetveszélyes helyzetbe hoznátok.
Na ez az, amit a posztíró nem tett meg.

Azzal pedig egyikőtök se jöjjön, hogy hol és mikor lehet dudálni a KRESZ szerint, mert azt nem fogja semelyikőtök bemesélni, hogy életében eddig még mindig csak szabályosan használta azt.

Bizonyára ugyanezek a fikázók simán eltűrik, és sosem csinálják azt, hogy az egyenesen menő sávban kielőzik a kanyarodók nagy részét, majd pofátlanul bekéredzkednek a kanyarodóba, és még sorolhatnám.

Azt pedig nevetségesnek tartom, hogy NEM VAGYTOK KÉPESEK egy ilyen posztból az objektív lényeget levenni.

Tipikusan magyarok vagytok.
Összekovácsolódott itt egy társaság, akik azt képzelik, hogy mindent mindenkinél jobban tudnak és csinálnak.
Csak az a baj, hogy a saját orruk hegyéig sem látnak, és ti baszogatjátok a posztírót, akik még odáig sem jutottak el az általános iskolában, ha elolvastok egy könyvet, akkor a lényeget megtaláljátok benne.

Akinek nem inge, az ne vegye magára.

Balu0819 2008.11.06. 20:15:54

tökös, hogy te mekkora egy balfék vagy!

Ha nem a huszonéves surmó csinálta, akkor mit csináljon, várjon egy olyat?

Gondolom te vagy az, aki az irányjelző kart még csak hallomásból ismered.

Balu0819 2008.11.06. 20:18:02

0xFFF 2008.11.06. 19:25:57

Ez eddig a legértelmesebb megnyilvánulás cirka 180 kommentből.

Bár nem értek vele teljesen egyet, de ez legyen az én bajom.
A többiek pedig tényleg menjenek fotoszintetizálni, bár lehet, az is túlságosan megterhelő folyamat számukra.

tökös 2008.11.06. 20:19:37

Balu0819

Amit az erto olvasasrol irtal..vedd magadra is ...mert ugylatom nem birtel erteni :-(

A szallito 2008.11.06. 20:39:43

Azt hiszem kapni fog itt a posztolo rendesen, en inkabb par olyan tanacsot adnek ami nekem mar bevalt.

1. Ha valaki tokol, maximum egy finom jelzes segit (ha segit egyatalan), agresszivebb dudalasra vagy megjobban lelassit (~40%), vagy nem reagal (~30%), vagy fekezget (~29%), esetleg gazfroccsot ad (1%).
En ilyenkor varni szoktam az elso alkalomra amikor ki lehet loni a tokolo autos mogul.

2. A szallitas preciz uzlet :), a kontrollt mindig meg kell orizni. Kulonosen akkor fontos a hidegver, ha valaki veszelyeztet minket, vagy eppen csak meg akar szivatni. A seggfejeket az utakon is ugyanugy celszeru elkerulni, ahogy a munkahelyen es a maganeletben is teszed. Vissza is vaghatsz ha akarsz, azzal hogy lenyomod (megelozod/legyorsulod) az udvariatlan autost, ha tudod. Barhogy is teszel a lenyeg hogy mihamarabb tunjon el a kozeledbol.

3. Autobol fenyegetoen kiszallni balkan szokas. A lehuzott ablaknal valo kiszolas sem szalonkepes. Nemtetszes kinyilvanitasara ott a fenykurt es a hangjelzes, szovegelesre nincs szukseg.

4. Az udvariatlan autosok valoban megkeserithetik a vezetesi elmenyt. En is suzukival keztem, es engem is nagyon bosszantott ha szandekosan megnezezitettek a dolgomat elozes kozben. Aki gyakran el at ilyesmit annak azt javaslom hogy probalja eloszor lenyelni a bekat, es ha a hideg fej mar megvan (meg a penz is :)), kezdhet erosebb autoban gondolkozni a kovetkezo cserenel.

kuk22 2008.11.06. 20:44:48

Kiskorodban szivattak a nagyobbak? Vagy előző este nem kaptál hideg sört?!?

Ha sietsz miért a leglassabb mögé állsz be arcoskodni (nevelni)?!? Miért nem előzted meg simán és mentél a dolgodra?

Ezzel a magatartással gyakorlatilag felkérted keringőre... ilyenre én is mindig moccanok :-)) (és rettegek, hogy egyirányba megyünk és piros lesz a lámpa)

De hogy jut el valaki odáig, hogy kiszálljon keménykedni? Ha siet, hogy van rá ideje? Ha meg nem, minek nyomulni?

Tron65 2008.11.06. 20:49:54

"Balu0819 2008.11.06.Szánalmasak vagytok.
A poszt lényegét szinte senki sem vette le,tisztelet a nagyon kevés kivételnek, ami sajnálatos."
Úgytűnik, én is közéjük tartozom. Igaz, mindössze háromszor olvastam el, de csak annyi értettem meg, hogy akadt egy autós, aki folyamatos gurulással próbálta egyenletessé tenni haladását a magyarhonban szokásos 1-es-nagygáz-satufék játék helyett. Őt valaki más SZABÁLYTALANUL a kanyarodó sáv felhasználásával próbálta megelőzni. Sikertelenül. Aztán persze véglegesen felforrt az agyvize.
Ebből nekem egyetlen dolog jön le: az ilyen ne üljön autóba. Sőt: ki se jöjjön a lakásából.

REPARATUR 2008.11.06. 21:00:31

az ilyen türelmetlen emberek miatt tartunk itt.

Marcellusca 2008.11.06. 21:05:21

Az első 50 és az utolsó 10 komment elolvasásáa után rá kellett jönnöm, hogy igen sok itt a funkcionális analfabéta. 0xFF-fel és Baluval értek egyet. Szvsz nem értettétek a lényeget.
Két kretén találkozott, és pechükre egyfelé vitt az útjuk. A postolóból nem jött volna elő az állat, ha a mammer nem tötymörög, vagy a többszöri figyelmeztetés ellenér észre veszi, hogy mit is kéne csinálnia. Nem! Ő még "oktatott" is (bizti nyugdíjas pedagógus) az előzést megakadályozó gyorsításával. A postíró meg azért kretén, mert üvöltözött. Nem azért, mert kiszállt és megpróbálta felvázolni a helyzetet, nem. Azé' mer' üvöltött.

Egyébként tényleg elszaporodtak itt a szuper jó, megaszabályos vezetők. Tényleg tegye mindenki a szívére a kezét és csak azután jelentse ki, hogy az ilyen szituk nem idegesítik fel. Az már más kérdés, hogy ki miként reagálja le.
Utálom én is, mikor 100-500 m követési távolságot tart valaki. Miért nem lehet normálisan a másik mögött menni. 2-3 ilyen "ügyes" ember és a 100 m-es sorból csinál 1 km-est.
Tudom, most jöttök azzal, hogy akkor majd nem a 3., hanem a 4. lámpaváltásnál, 1-2 perccel később mész át, és akkor mi van.
Az van, hogy amikor az ember fél Pestet átautózza, és minden lámpánál (na, jó, legyen minden 2. lámpánál) eljátszák vele, akkor az igen sok időt jelen. Egy lámpa 1-2 perc, 20 lámpa 20-40 perc. Hát ez van.

Bocs, hogy kicsit hosszú volt.
És ezer bocs, ha valakit megsértettem, nem volt szándékos, csak kikívánkozott már belőlem.

A szallito 2008.11.06. 21:21:40

"Az első 50 és az utolsó 10 komment elolvasásáa után rá kellett jönnöm, hogy igen sok itt a funkcionális analfabéta."

Ha jol emlekszem ez a funkcionalis analfabetazas egy kormanyparti politikus szavajarasa volt 2006-2007 kozott, nem kene itt is eroltetni... A hozzaszolasod tobbi reszevel amugy egyetertek.

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2008.11.06. 21:24:50

off:
" leaping cat 2008.11.06. 18:38:31
Epikurosz, a mortalitással kevered. "

Nem! Nem!

Warning:
Mielőtt leálltok velem vitatkozni nem-szubjektív témában:
1. kösd fel a gatyád
2. nézz utána
3. számolj el 100-ig.
Majd utána kérdezhetsz tőlem.
Aszem most én is kemény voltam, néha muszáj.

Marcellusca 2008.11.06. 21:28:17

A szallito 2008.11.06. 21:21:40

LOL.
Egyébként nem szokok prolimókusokat idézgetni! :D

Koczeka, a pampák királya (törölt) 2008.11.06. 21:40:54

Talán végszónak:

Jacques Foche 2008.11.06. 18:20:25

"...Na, akkor ezzel ugyanúgy állunk. Nekem se a Volvo meg a Saab az isten. Alapból olaszautó-fan vagyok, és mint tudjuk, az olasz kocsinak nincs presztízse. Van viszont lelke... :))"

Nekem van két svéd: az egyiknek lelke van, a másiknak érzelem nélküli őserő.

És van a francia (BX): kicsit gyenge, kicsit kontaktos, sőt mondhatni hisztis... de ahogy ott áll a garázsban, várva hogy majd rendbe lesz téve... néha csak úgy beülök... és hazaérkezem:-)))

Ezt nem tudja sem a másik +150 Le-je, sem semmi... talán ha lenne egy XM is:-(

Biztos ilyesmi az olasz is, csak ott gyorsabban beszélnek:-)))

autosave 2008.11.06. 21:44:02

töröttszárnyú angyal:
Anyám biztos nem gyorsít rá, mikor sikerül végre megelőznie. És biztos még ha akár el is bambult volna, mikor dudálnak gondolkozik. És nem azon, hogy miért hülye a másik és azon, hogy hogyan tehet neki keresztbe, hanem azon, hogy mit tegyen...
Mondjuk nagyon jól vezet és soha semmi esemény...

loláb 2008.11.06. 21:52:26

tökös, baz+, te milyen ember vagy? szerinted egy közlekedési konfliktus teljesen elfogadható megoldása az, hogy kiszállok, és nyitogatom az ajtót?
Szeretnéd, ha ez a morál teljesen általános lenne az úton, a konfliktusok megoldásának egyik eszköze?
Mert eszerint az eggyik félnek csak akkor lehet igaza, ha erősebb mint a másik. Illetve az erősebbnek mindíg igaza van. (a fasz posztíró felháborodik azon, hogy a taxisok, meg a többi normális ember védelmébe veszi a mammert egy vörösfejű üvöltő állattal szemben...micsoda korlátolt barom)

Ha problémád van, akkor villogj, vagy dudálj, ha kurva ideges vagy, akkor pedig álj félre fél percre, ezen semmi nem fog múlni. Okos enged, szamár szenved.

Szándékosan nem nyílvánítottam véleményt hogy a két fél közül kit tartok hibásnak, noha megvan róla a véleményem. Ez a post nekem nem arról szól, hogy kell-e segíteni az előzőt, vagy kell-e dudálni, hanem arról, hogy aki egy 1000-2000 kilogrammos, 20-40 m/s-mal haladó eszközt kezel, az elveszítheti-e ennyie a fejét.

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2008.11.06. 22:13:58

loláb for President!

Fegyvert nem adhatnának, elvileg, idegbeteg emberek kezébe.

Az autó fegyver.

Ott a pont!

B.GY. 2008.11.06. 22:43:42

Én már a Suzukisoknak nem is dudálok,bármit is csinálnak.Annyit ér,mint hátizsákon a lakat.Úgysem tudja miért dudálsz neki.Inkább fogom és kikerülöm.Nem tudom a posztírónak milyen kocsija van,de ha nem tudta lelelőzni a papát meg a mamát akkor váltson járművet.Amúgy meg tök felesleges kiszállni,még megfájdulhat a derekad a hirtelen kiszállástól:)

autosave 2008.11.06. 23:27:28

Epikurosz:
"Fegyvert nem adhatnának, elvileg, idegbeteg emberek kezébe.

Az autó fegyver."

Dehát kiszállt belőle, ponthogy letette a fegyvert! :DDD

Kopi3.14 2008.11.07. 01:20:25

NorbArt: mindenkinek jobb lenne, ha lenyugodási célzatból kb két hétig, terápiásan nem vennél levegőt...

Normális vagyok? 2008.11.07. 09:24:54

Na szóval:
Szerintem az egész kamu, ennyire sablonos történetet írni mindenki tud aki mindenben általánosít, hogy a fehér suzi = béna + NYUGDÍJAS (NEM NYUGGER). Na meg a taxis.
Na szóval nekem is fehér suzim van és nem vagyok "nyugger" (egyébként is az anyádat kedves poszt író méghogy ember vagy?), ennek tetejébe ha nekem szállsz ki üvöltözni, akkor a saját kipufogóddal tömöm be a szádat járó motor mellet!!!
Pont a te "fajtád" miatt tart itt a közlekedési morál. Tőled is bekéne vonni a jogosítványt + pszichológust is ajánlhatók.

200 2008.11.07. 09:41:52

Norbart egy agresszív közhülye.

NorbArt 2008.11.07. 10:08:43

loláb

Szerintem Te vagy a faszparasztbüdösbunkók mestere. Tipikusan a leggyökérebb módon viselkedő és a szólnak érte még neked áll fentebb! Aljadék vagy.

isti77 2008.11.07. 10:20:07

"kedves fővárosi idős házaspárral..."

Ezt miből állapítottad meg? A rendszámból? Vagy abból, hogy le volt takarítva a tavalyi hó? Esetleg elkérted a lakcímkártyájukat?

"A suzi előtt mintegy 100-150 méter szabadon és a mellette lévő sávből folymatosan sorolnak be az autók."

Ja, hogy ez volt a baj! Te nem engedtél volna be senkit, igaz?

Az előzés gyorsítással történő akadályozása tényleg elég frusztráló lehet, főleg ha egy 1,0 - 1,3-as Suzuki nyomja le az embert, én ezzel a problémával viszonylag ritkán találkozom, mióta megvan a 328i (sajnos nem vagyok gazdag, '97-es).

Alf (törölt) 2008.11.07. 10:20:16

Apám 63 éves, nem lépi sokkal túl a sebességhatárokat, esetleg autópályán 140-50.
Zöldnél mindig egyből indul,stb, nem tötymörög.

35 év alatt egyetlen balesete nem volt, egy karcolás sem volt egyik autóján sem.

szóval ennyit a nyuggerekről.

tehenke 2008.11.07. 10:26:09

Alf:
Igen, az ilyenekkel mindig az a baj, hogy nem ők szenvednek balesetet, hanem másokat kényszerítenek bele. Pld. Olyan előzés, amit amúgy nem tenne meg, ha menne az előtte levő; ha beáll mögé, akkor meg őt zúzzák le a tötyörögés miatt a hátulról jövő rakéták, stb
Balesetet okozni, és el is szenvedni nem ugyanaz!!!

Alf (törölt) 2008.11.07. 10:35:26

Most kiről beszélsz? Apám balesetet sem okozott, nem kényszerített senkit bele.

Érdekes módon kora ellenére dinamikusan és biztonságosan vezet.

Szerintem te nem hozzám beszélsz, vagy olvasási problémákkal vagy terhelve.

labi 2008.11.07. 10:38:16

Egyes emberekkel nem lehet jót tenni. :)
Először azért kap infarktust (meg dudál) mert lassan megy a nyugger. Aztán amikor megkapja amit akart (gyorsít) akkor az a baja hogy nem jókor. :)

No eddig a vicces rész, (még ha szarvicces is)

Magyarázkodni felesleges. Ha a nyuggert előzetes baxogatás (dudálás) nélkül akarod előzni, akkor valószínűleg nem gyorsul le a szakadt suzukijával (hehe), de ha mégis akkor itt mindenki egyetért azzal hogy mekkora bunkó volt a néni, feltéve hogy az a rész is kimarad, hogy artikuláltan üvöltözve akarod feltépni az ajtaját a kultúrált viselkedés jegyében... Mert így ahogy történt, sajnos te vagy a nagyobb tahó. De mint látom megérteni ezt nem fogod, mert valószínűleg máshogy szocializálódtál...
Magyarázni neked azért is felesleges, mert aki azt a következtetést vonja le, hogy aki korán reggel Budapest felé autózik az budapesti, az nem egy Colombo felügyelő logikájával rendelkező egyén így mindenféle érvelés vele szemben valószínűleg pusztába kiáltott szó. :)

No de mindegy.

Eszem iszom dínom dánom,
Eszek iszok dínok dánok...

TH 2008.11.07. 10:42:26

labi 2008.11.07. 10:38:16
Nem csak hogy érdekes a logika, de MIÉRT BAJ, ha valaki budapesti?

nagyzee 2008.11.07. 11:25:12

Nos igen. Nagyon fontos lenne, hogy a jogosítvány megszerzését és rendszeres megújítását komolyabb személyiségtesztek előzzék meg, lehet, hogy 90%-kal csökkenne az autóvezetők száma, de azok legalább nem idegbeteg üvöltözős agresszív lények lennének.

Hapci 2008.11.07. 11:33:23

Akkor én is hozzá teszem a magam véleményét.
A posztíró joggal lehetett ideges de jognem jogosítja fel arra amit tett. Ezt az egész történetet nem megjelenítettem volna egy írásban hanem jól elrejtettem volna mert itt a posztíró nagyon helytelen és elítélendő cselekményeket követett el. Kézzel lábbal dudával lámpával lehet jelezni és okítani másik vezetőt ha indokolja de csak is autóból. Szóval NorbArt szállj magadba.

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2008.11.07. 13:01:47

"Normális vagyok?
"fehér suzi = béna + NYUGDÍJAS (NEM NYUGGER). Na meg a taxis."

Meg az Ottó, a tóth Ottó. :-)
(vagy szlovák:-)

Pistike911 2008.11.07. 14:09:39

Sztori a következő:
Idős, vidéki házaspár megy Budapestre, az M7-esen, Suzuki típusú gépkocsijukkal. Nagyi vezet, nagyapa a jobbegyben próbálja a szélhajtó miatti görcsöket megszüntetni (ezért is nem ő vezet). Az idős pár a Törökbálinti lehajtóhoz ér, nagyi kimegy a lekanyarodó sávba és ahogy régen csinálta, üresbe tette a váltót, hogy így leguruljon. Nagyapi ezt észrevette és rászólt, hogy tegye vissza sebességbe, ne guruljon üresben!

Nagymami próbálta volna visszarakni egyesbe, de az utóbbi időben ritkán vezetett és a kis Suzi váltója is folyton akad, a kuplungnak meg megnyúlt a bowdene. Nagymami próbálná kettesbe rakni, de csak nem megy, mögötte pedig már dudálnak. Nagypapi egyre ingerültebb, sürgeti nagymamit, mögöttük egyre sűrűbb a dudaszó.

Nagymaminak végre sikerül betenni egyesbe a váltót és gázt ad. Beállnak az előttük lévő autó elé és megnyugodnak, mikor is valaki dörömböl az ablakon és fel akarja tépni az ajtót. Nagymami ijedtében lenyomja a reteszelőt és halálra vártan ül. Nagypapi is megijed, de miután hallja, hogy mindenféle vén kurvának nevezik azt a nőt, akivel az elmúlt 40 év alatt négy gyereket neveltek fel becsületben, elfeledve a szélhajtó okozta görcsöket, kiszáll az autóból mind a hatvan kilójával és kérdőre vonja a jóval nagyobb és fiatalabb illetőt.


Természetesen nem azt mondom, hogy így történt. De elképzelhető. A posztolóból pedig - sok minden egyéb mellett - az empátia hiányzik.

Nem szívesen hozom fel példának a bizonyos tekintetben beteg amerikai társadalmat, de ott hasonló ajtófeltépős esetekben .357-essel csengetik mellbe a delikvenst. Az meg nem olyan, hogy a seggéről leveszünk egy kis bőrt, hogy befedjük vele a sebet.

loláb 2008.11.07. 14:52:15

NorbArt,

Lehet hogy én vagyok a "faszparasztbüdösbunkók mestere", de most mégsem én írtam olyan postot, amiben egy dühöngő örültnek tüntetem fel saját magamat, és még azt is várom, hogy a többség nekem adjon igazat.

Te, barátom, egy rendkívül buta ember lehetsz, hogy ezt a posztot megírtad. Ha én BÁRMILYEN HELYZETBEN ennyir elveszteném a fejemet, én borzasztóan szégyellném magamat, és nem kiáltanám ki ország-világ tudtára, hanem pont hogy örülnék neki hogy semmilyen ismerősöm nem látott ilyen helyzetben. Persze neked eszedbe sem jut, hogy a melletted lévő barátnődtől,(feleségedtől) elnézést kérj a viselkedésed miatt, és hogy milyen helyzetbe hoztad.

Égő vagy, egy dühöngő örült. Kezeltesd magad.

jpmjpm 2008.11.07. 15:37:38

Két hülye találkozott, és az egyik posztot írt belőle.

Gratula!

Aqweren 2008.11.07. 17:46:53

Nadehát egy nyugdíjas néni ajtaját feltépni milyen má'? :S
A dolog csak akkor lenne számomra nagyon - nagyon erőteljesen megkérdőjelezetten - elfogadott, ha életveszélyes helyzetet okozott volna...
Nem csodálom a bácsit hogy kiszállt, ő honnan kellett volna tudja hogy mit akar a posztíró? :S
Ez nagyon durva...

Pistike911 2008.11.07. 18:46:16

Marcellusca 2008.11.06. 21:05:21

Tényleg másként reagálunk dolgokra, de ez csak a kettes számú probléma. Az alapvető probléma, hogy ki hogy érzékel egy esetet és mit lát bele.

Ahogy a posztíró is, itt is többen alapvető agressziót, rosszindulatot feltételeztek a Suzukisok viselkedése alapján, jóllehet, az egész kb. 3-4 másodperc alatt zajlott le. Ennyi idő alatt lehet, hogy én is hasonlóképpen reagálom le a dolgot, míg a mögöttem jövő, eleve felspanolt embernek ez egy örökkévalóságnak tűnik és elkezd kerülgetni.

Lássuk be, a történetet elmesélő fenti iromány közel sem objektív. Ami ugyan természetes, de nem elég széles spektrumú.

autosave 2008.11.07. 22:17:43

nekem egyszer a Kálvin tér előtt "tépték fel" a jobb első ajtómat. egyedül ültem a kocsiban. mikor meglepődtem szinte kétségbeesetten, megérdezte az arc, hogy merre menjen Ferihegyre. öööö, két mp hatászünet majd gyorsan elmondtam neki és visszaszállt a mellettem kicsit hátrébb álló, autójába :D
azóta zárom az ajtót, mert nem biztos hogy mindenki jószándékú és ha őt nem vettem észre, akkor lehet a gonoszat sem fogom időben... mindenki zárja az ajtót. ha ez az ember nem Ferihegyre akar menni, simán kiveszi amit akar mire reagálhatnék bárhogy...

NorbArt 2008.11.08. 10:35:45

Tisztánlátás kedvéért:
A, B, C kategóriás jogosítványom van.
PÁV I-II pályaalkalmassági vizsga! Hoppá.

Egyetlen hibám, amit valóban elismerek s nem tagadok:
Mindennél jobban gyűlölöm a büdös paraszt másokkal csakazértis kibabráló embereket. Mindegy hogy magyar vagy nem, de nálunk ez fokozottan ragályos. Azok akik úgy közlekednek viselkednek mintha valami felsőbrendű istenek lennének, s mindenek felett állnak...
Ezért tartunk itt mert mindenki átgyalogol a másikon leszarja a másikat és szándésokasan kicseszik a másikkal.
Érdekes hogy nagyszüleim nagyon vidéken laknak de belőlük valahogy teljesen hiányzik ez a fajta viselkedés. Eddigi tapasztalatok alapján a fővárosi nyugdíjjas a külön kaszt és ez nem az én kitalációm.

aqweren 2008.11.08. 13:31:47

De hát ez csak közlekedés...
Mindig az jut eszembe hogy én pl. utálok a bármelyik hipermarketbe menni mert mindenki nekem tolja a kosarát, megáll előttem bámészkodni, nekem jön, rálép a lábamra. El szoktam képzelni mekkora felhördülés lenne ha nekiállnék kurvaanyázni.
Durvának tartom az ilyesmit, főleg hogy egy nyugdíjast ordítottál le. Ha direkt csinálta volna, valszeg a minimum az lett volna hogy visszaordibál a résnyire leeresztett ablakon vagy önelégülten vigyorog, vagy bármi. Feltehetőleg egyáltalán nem kapcsolt hogy téged ő zavar, vagy észre sem vette hogy kimentél előzni és úgy kezdett gyorsulni.
Ilyen semmiségekre nem is szoktam emlékezni ha hazajövök valahonnan, nem hogy felidegesíteni magam rajta...

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.11.08. 14:45:57

Ha fel se tűnt neki, itt az ideje leadni önként a jogsit...

aqweren 2008.11.08. 14:55:34

KuKori: Ez az egyik dolog - ebben egyetértünk. :)
(Bár azt zárójelben tenném hozzá hogy nekem is volt már rossz tapasztalatom nyugdíjasokkal: szerettem volna balra hátra leparkolni merőleges parkolóba - mikor megkezdtem a manővert, a rövid szakaszon belátható utcában sehol senki. Majd jött egy suzukis bácsika, és ráállt arra az ívre, amit a kocsi orra megtett volna tolatás közben. Dudált egy párat, majd az anyósülésből a nénike szájáról le tudtam olvasni egy "Állj már meg, bazmeg"-et. Pedig tök nagymamásan nézett ki :S Oké hogy nekik volt elsőbbségük de ez parasztság. Nade hogy kiszálljak vagy visszaordibáljak - ez meg sem fordult a fejemben. Bár nekem szinte végtelen a türelmem...) :)

autosave 2008.11.08. 16:29:43

ma egy öreg a Fogarasi úton meg nem nevezett parkolóban kis fehér suzuki altoval a következőt művelte: én jobbra fordulnék, ő szemből balra. hát csak azért állt meg, mert én nem... de látszott rajta, hogy először nem akart. nem tudom mit képzelt, egyszerre értünk oda... na utána mit látok a tükörben? beállt a roki helyre. persze kártyája nem volt. na ez milyen?
ja és persze irányjelzés luxus, kétszer kellett volna neki, amig láttam, egyszer sem tette.
ui: vénember! 1. elsőbbség, 2. rokiparkoló. 3-4. irányjelzés! 5. nem suzukis, áááá nem :D

Pistike911 2008.11.08. 19:40:30

NorbArt 2008.11.08. 10:35:45

Többen itt arra próbáltak rávilágítani, hogy nem feltétlenül az történt, amire te gondoltál. Nem biztos, hogy egészséges hosszútávon mindenkiről a legrosszabbat feltételezni. Természetesen nem azt mondom, hogy bárgyú, fülét-farkát behúzó, meghunyászkodó birkaként kell élni, de lássuk be, elég rég lejöttünk (vagy felmentünk, ezen még vitatkoznak) a fáról ahhoz, hogy ezt a megmozdulást - jogos vagy sem - inteligensnek lehessen nevezni. Úgy vélem, ezzel te is egyetértesz.

Ugyanakkor a nagy magyar átlagot figyelembe véve azt kell, hogy mondjam, az ilyen önkéntes népnevelő akciók általában visszafelé sülnek el és a "ha legalább annyit elértem vele" kezdetű mondat nem más, mint önámítás.

Még ha egyet is értek veled (vagy fogalmazzunk úgy, hogy mélységesen átérzem a problémád), akkor sem hhiszem, hogy ezek a kirohanások bárminemű pozitív eredményt is hoznának. Ezt a te (egészséged, idegrendszered) védelmedben is mondom.

:)

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2008.11.09. 09:13:05

Én jobban szeretem, a dühöngő őrölteket, mint azokat a faszparasztokat, akik behúzzák fülüket farkukat, aztán innen osztják az eszet, vagy esetleg annak örülnek -itt, ezen a blogon-, hogy sikerült balesetet okozni...

Kasu 2008.11.11. 17:48:21

Nagyon örülök, hogy mások is azt érzik, rohadt nagy baj van a fejeddel
Bravó! Tényleg idegesítő, ahogy egyesek közlekednek. Tudatlanság és tétovaság egyrészről. De neked is gratula, fő a közlekedési morál, a kultúráltság és a tolerancia. Van gyereked? Szoktad agyba-főbe verni, ha kiönt egy pohár vizet, vagy lever valamit? Azért gondolkozz el, minden ok.? Főnök, feleség, potencia, szóval ne viselj fegyvert. Leírnod is kár volt, a köv. lámpánál nem vagytok hárommal előbb vagy később.
Azt mondom türelem, mert ha sokat autózol rámegy az egészséged.

renaultos 2008.11.11. 21:45:15

Szerintem az agresszív emberek valamilyen korábbi sérelmüket próbálják állandóan kompenzálni. pl: gyerekkorukban érte bántalom, kicsi pénisz, túlsúly, rossz külalak, munkahelyi sérelem, családi probléma, anyagi sikertelenség.
Én ha ilyennel találkozok csak sajnálom őt és remélem megoldható a problémája, de sok esetben reménytelen.

Monthy · http://forradalom.blog.hu 2008.11.12. 21:12:30

Igaza van Norbart postírónak ezért tart itt ez az ország, az aljas nyugdíjasok miatt, akik lassan mernek menni a sávban. Nem szabad elítélni Norbartot, nem ő tehet arról hogy állva szülte az anyja. Csakis a fejreesés lehet a magyarázat arra, hogy valaki kiszállva üvölt két öregemberrel, mert 10 máspdperccel később ért volna oda a céljához. Utána pedig mindezt világgá kürtöli és felháborodottan várja az együttérzést. SZörnyű.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása