Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Mennyé' má'! Csak egy kamion jön szembe!

2008.11.14. 12:16 :: Kisikasa

Bár néhány óra múlva már többetekkel együtt személyesen koccintunk a találkozón, nem lazsálunk itt sem! Rengeteg idegbeteg emberrel találkozunk nap mint nap. Ezeket jobb messziről elkerülni, ha egy mód van rá. Z-nek nem volt olyan szerencséje, hogy elhúzza a csíkot, mert aktuális idiótánk gyakorlatilag rámászott és egy frontális ütközést szeretett volna mindenképpen kiprovokálni.

A helyszín az Üllői út valahol nagyon kint és messze, ahol 2 sávos már csak. Felhős őszi délutánon haladok a cél felé amikor is észlelem, hogy a sávomban egy nagyobb méretű teherautó vészvillogózik, de már épp száll be a sofőr.

Ebben a pillanatban szemből egy kamion közelít, előzés tehát kizárva, hiszen egy bicajos is nehezen férne el ugye. És mindeközben mögöttem azonosítatlan "sárgás" színű pözsó villog dudál villog villog és mutogat, hogy ő majd miket fog csinálni, ha én nem megyek ki, (hogy közelebbi kapcsolatba kerüljek így mintegy frontálisan a szembejövő kamionnal.) Oké hát : _IDIOT_ ...van ilyen. Szembe jövő kamion el, emberünk az előttem álló teherautóban még nem akar indulni a beszállás ellenére, előzés, mehetünk tovább.

Pözsós barátunk jön utánam követési távolságon erősen belül, konkrétan a seggemben.Még mindig villogvillogvillogmutogat. Hát gondoltam felvillantom már neki akkor a ködlámpát, amiből nekem 2 van és elég határozottan világítanak. Erre a válaszreakciója az volt, hogy kivágott előzési szándékkal, csakhogy hely már nem volt a hülyéjének, intenzív fékezés, hogy beengedjem magam elé mielőtt találkozik a szembe sávban közeledővel.

Erre satuzik előttem, hogy ő majd most megtanít engem. Satu én is, meg mögöttem még jó páran. A barátunk ajtó kinyit és felszólít, hogy nekem bizony vissza kéne ám adni a jogosítványomat. És a "pancser" jelzővel jellemez.

Hát én nem szálltam ki, mert nem akartam fölösleges konfliktust, meg azt gondolom, értelme sem lett volna. De azért a történetet megosztom, mert annyira szomorú az, hogy valaki nem tartja be a szabályokat ÉS veszélyesen közlekedik ÉS még f*sz is DE mindezek mellett ő érzi magát megbántva, hogy úgy éreztem meg kell ezt örökítenem.

85 komment

Címkék: budapest biztonság közlekedés autó hülye veszélyes

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

töröttszárnyú angyal (törölt) 2008.11.14. 12:27:21

Marcellusca 2008.11.14. 12:26:43
12 abc

ehh.. 2008.11.14. 12:30:34

Itt bizony hanyzik a sztori vege! Te csak ultel kukulva? Annyit megkerdezhettel volna, hogy miert gondol pancsernek!

Marcellusca 2008.11.14. 12:31:18

Semmi újdonság!
Már többször kiveséztük, hogy a szabályosan közlekedő a hüjjje kötsög! :D

TH 2008.11.14. 12:35:06

Marcellusca 2008.11.14. 12:31:18
Ez nem kérdés! De a csattanót én is hiányolom a sztoriból.
Két dolgot tudok elképzelni:
1)A pugos teljesen elmebeteg volt, és a kamion elé küldte volna szerencsétlen posztolót.
2)A posztoló igen óvatos természet, és a 600 méterre levő kamion elé nem mert kimenni, a pugos ideges lett, és mivel elmebeteg is, ezért ezt érdekesen fejezte ki.
A lényeg az, hogy pözsós barátunk nyilván hibbant volt, de kérdéses számomra, hogy a posztoló milyen távolságból nem mert kimenni a kamion elé.

töröttszárnyú angyal (törölt) 2008.11.14. 12:36:17

eszembe jutott valami
Kedden történt. És gondoltam Posztolni kéne, hátha kapok én is egy két sünös kommentet, de akkor most itt írom le.

Nádasdy utca. Vas Gereben után kifelé, a rutinpálya magasságában. 40 Km/h-s sebességgel haladok tanulókocsival, nem akarok sokkal gyorsabban menni, mert mégiscsak tanulok, viszont "indokolatlanul lassan sem". 2x1 sáv. Szemből a teletömött 194es busz jön minimum 100 álmos utassal,reggel van 7-8 óra között, mindenki munkába megy , mögötte autók sorakoznak...Mögöttem nagy fehér transzportter jól megrakodva. Index nélkül kivágódik és megelőz. 5 m-nél nem több lehetett a busz és közte, mikor bevágódott elém.

Kérdéseim:
-Hogy lehet olyan bunkó, hogy ilyen veszélyes manővereket csinál Tanulóvezető mellett?
-egyáltalán hogy lehet ilyen bunkó, hogy több száz embert veszélyeztet
- mi van, ha nem kezdek intenzív fékezésbe (tudom, oktatóm megteszi helyettem)?
-mivan, ha fogom magam és nekiállok gyorsítani, akkor hova menekül?
- miért kell bunkónak lenni, ha tanuló vezetőt lát az ember? Azon a napon még 3x akartak ledudálni, pedig lámpánál nem indultam lassan, és nem fulladtam le....

A vicc az egészben, hogy semennyire sem jutott előre, ugyanis az utca végén elsőbbség adás kötelező. így még 40el is simán utolértem....

magaslaci 2008.11.14. 12:37:56

Csak én nem értem azt hogy, hogyan lehet az, ha 2 sávos az út, és vki elakadás jelzővel áll előtted, akkor a szembejövő kamiontól kell rettegni? Elvileg akkor van ott még 1 másik sáv is valahol...
Bár lehet én olvastam el vmit...

TH 2008.11.14. 12:38:56

töröttszárnyú angyal 2008.11.14. 12:36:17
Ne vedd fel az ilyeneket. Sokan a T betűt látva automatikusan előznek. Én csak akkor, ha csiga üzemmódban közlekedik. Egy csomószor volt már, hogy mentem egy T betűs autó mögött (55-tel(!)), de persze sorra előztek minket, mert látták a T betűt rajta. Egyébként az út szélessége nem indokolta a nagyobb mértékű sebességtúllépést...

TH 2008.11.14. 12:41:14

magaslaci 2008.11.14. 12:37:56
2x1 sávos...irányonként csak 1 sáv van.
És igen, csak te nem érted. :)))

töröttszárnyú angyal (törölt) 2008.11.14. 12:43:30

TH: csigáéknál tanulok, úgyhogy én mindig csigával megyek:D

Marcellusca 2008.11.14. 12:44:23

töröttszárnyú angyal 2008.11.14. 12:36:17

Hát akkó' most megkapod: 12a-c! :D

Nincsenis jogsid és már itten osztod az eszet? Nyugoggyá meg a tranyós - mint rutinos vezető - pontosan felmérte, hogy milyen lehetősége van egy mazsolát megelőzni. :D

TH 2008.11.14. 12:35:06

Igazad van. Semmi végkifejlet, vérfolyás, anyázás vagy komklúzió.

TH 2008.11.14. 12:44:52

töröttszárnyú angyal 2008.11.14. 12:43:30
A tempóra gondoltam. :)
Tehát ha előttem mondjuk egy tanuló tartósan 30-40el megy ott, ahol lehet haladni, akkor megelőzöm...de persze nem a busz előtt pár méterrel. Annyira nem sietek, meg én tényleg fontosnak tartom, hogy a tanulót ne rémítgessem - honnan tudhatom, hogy az első órája ez v. a harmincadik?

Matrix_ 2008.11.14. 12:49:29

töröttszárnyú angyal 2008.11.14. 12:36:17

azért előzött meg, mert sietett, és tudja hogy a csigások a kereszteződésből sokkal határozatlanabbul keverednek ki, mint egy tapasztalat tranzitos. Amúgy ez igaz is, de nem jogosít föl senkit, hogy másokat veszélyeztessen.
Úgyhogy 12abc mindenkinek aki ilyet tesz!

Gera 2008.11.14. 12:52:26

"honnan tudhatom, hogy az első órája ez v. a harmincadik"

Erről az jut eszembe, hogy én azelőtt soha nem vezettem gyerekkoromban (földúton se), kicsit vicces volt, mikor az első rutin óra után közölte az oktató, hogy akkor most elmegyünk a következő tanulóért :)

Nekem amúgy jogsim se lehetne, mert a forgalomban kötelező óraszám alig fele volt meg, mikor véletlenül kiírtak vizsgára. Felhívott a cég, hogy holnap vizsga, menjek már el, aztán ha nem sikerül, fizetik a következőt :) Sikerült.

ehh.. 2008.11.14. 12:56:07

Gera 2008.11.14. 12:52:26
Es az oraknak csak a felet kellett kifizetned, vagy az arat beszedtek elore, de csak a felet vezethetted le?

TH 2008.11.14. 12:56:11

Gera 2008.11.14. 12:52:26
Na, erről beszélek. És ez nem ritka. De ha vkinek rutin után az első órája, akkor sem lesz vérprofi - sőt a 30. óra után sem. Ezért nem értem a sok köcsögöt, aki türelmetlen a tanulókkal. De egyesek lassan tanulnak, de gyorsan felejtenek...

Matrix_ 2008.11.14. 12:57:00

Gera 2008.11.14. 12:52:26

Na az ilyenek miatt tart itt ez az ország! :)))

töröttszárnyú angyal (törölt) 2008.11.14. 12:59:02

maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=hu&msa=0&msid=107118169452102806210.00045ba4eb71749627362&ll=47.440222,19.146595&spn=0.007097,0.014763&t=h&z=16

Elég forgalmas a Hoffer Albert utca, mert az visz rá a Nagykőrösire, illetve arról le.
És mint a későbbi történés is mutatja én kis ívben jobbra előbb kanyarodtam volna, mint Ő nagy ívben balra

ex-dr. vuk 2008.11.14. 13:00:06

Teljesen tipikus.

Kovetkezo poszt?

ex-dr. vuk 2008.11.14. 13:02:57

Egyebkent aki szandekosan befekez a masik elott 'poenbol', attol jogsit elvenni, es sohatobbet nem visszaadni. Eszeruen nem ertem meg...

En amugy azt csinaltam volna, hogy villogsz mogottem? Biztos akarsz valamit. Szepen lassitok, megallok. Es vagy megeloz es elhuz, vagy eloadja a problemajat. Igy nem tud elottem besatuzni, ha mpedig megvarja, hogy utolerem, azt varhatja. Nem mennek kozelebb 50 meternel , akarmilyen lassan megy :)

Gera 2008.11.14. 13:03:55

ehh.. - Jó a kérdés, nem emléxem. Szerintem kifizettem az egészet. De ez tényleg véletlen volt szerintem, mert sokan voltunk az iskolából és senki más nem járt így, meg nagyon szabadkoztak és mondták, hogy ha nem akarom, akkor semmi gond. Én viszont éreztem az erőt, úgyhogy megpróbáltam :)

Marcellusca 2008.11.14. 13:07:48

ehh.. 2008.11.14. 12:56:07

Én ugyanígy vizsgáztam, mint Gera, a suli fizette. Tehát a maradék órkat "eladták" a bénábbaknak.

MatrixHasYou 2008.11.14. 12:57:00
KuKori · csendrendfegyelem.blog.hu/ 2008.11.14. 12:58:14

LOL

Gera 2008.11.14. 13:08:32

MatrixHasYou -

És ha még hozzáteszem, hogy a tankönyvet sem olvastam végig azóta sem :) Azért a KRESZ vizsga meglett elsőre. Ez is azt mutatja, hogy alapvetően logikusak a szabályok, ha az embernek van egy kis esze, ki lehet találni a jó válaszokat :)

töröttszárnyú angyal (törölt) 2008.11.14. 13:09:43

Haver is 10 óra után elsőre ment át

Pistike911 2008.11.14. 13:16:09

Basszus! Hol élnek ezek a 'besatuzott elém és fenyegetett' posztokat beküldő emberek????

Velem meg soha sem történik ilyen. Kezdem azt hinni, hogy a városom maga a bódogszág ész béke szigete!!! :D

Csak sajnálni tudok minden ilyen hülyével összeakadót. :(

TH 2008.11.14. 13:17:22

Pistike911 2008.11.14. 13:16:09
Velem sem fordult elő soha. És én sem satuztam soha más elé...

Gera 2008.11.14. 13:19:21

Velem se fordult még elő ilyen, de közelről már láttam ilyet nem is egyszer. Legutóbb vagy 3 napja.

Pistike911 2008.11.14. 13:24:27

Persze nem azt mondom, hogy fotosopp, csak nehéz elhinnie egy bushmannak, hogy nagy pelyhekben hull a hó. :)

JA! Ma még nem volt:

EZÉRT TART ITT EZ AZ ORSZÁG!!! :D

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2008.11.14. 13:28:20

Tavaly ketten satuztak elém, igaz, akkoriban a középső ujjammal gyakran próbáltam irányatani magam körül a forgalmat.

Mióta erről leálltam, még csak ködlámpát sem kaptam...

Lehet valami összefüggés...

Mityu 2008.11.14. 13:31:31

Miért, amúgy hol kéne tartania? :)


Vajon mikor lesz jó kis ködlámpás poszt? :)


Vagy má' vót?

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.11.14. 13:33:07

Pistike911 2008.11.14. 13:24:27


De vót má'.

TH 2008.11.14. 13:34:11

Pistike911 2008.11.14. 13:24:27
Mindenről lemaradsz. Ezért tart itt ez az ország.

nagyzee 2008.11.14. 13:35:44

Kedves Post-író!
Ilyenkor az eljárás: megmutatni neki az ablakban levő autós kamerát, kivenni belőle sz SD kártyát, és elegánsan behelyezni azt egy előre megcímzett (illetékes rendőrkapitányság), borítékba, leragasztani, majd megkérdezni az illetőt, hogy ő viszi be a postára a feljelentést, vagy rád bízza?

Loismustdie 2008.11.14. 13:36:29

Általánosítva a saját tapasztalataimat, ha birka türelemmel(és hihetetlen önmérséklettel, a balesetveszéllyel nem számolva) nem foglalkozom a seggbemászóssal és amint lehet elhúzok előle, jó eséllyel nem lesz retorzió. Amint jelezni, integetni, bárhogy szóvátenni kívánom a közelsége zavaró tényét, akkor számolni lehet a satuzós büntetéssel. Néha ez van, néha a másik. Eddig csak akkor satuztak előttem, amikor jeleztem is, de ilyen, hogy csak úgy brahiból még nem volt nálam.

Mityu 2008.11.14. 13:45:35

Nagyzee!

Ezt hívják joghatással nem járó felvételnek.

De ha madár az illető megkajálja... :)

gmower (törölt) 2008.11.14. 13:48:57

Pistike911 2008.11.14. 13:16:09

Velem mindössze egyszer fordult elő, hogy egy csávó a Hungárián direkt szopatott egy kis cikázással és lassítással (éjjel, kicsi forgalom, széles az út, kikerültem), aminek egyszerű oka volt: mielött felhajtottunk rá pirosnál álltunk egy kereszteződéssel a Hungária elött, én belső sávban, amiből át kellett sorolnom a külsőbe, mivel onnan lehetett jobbra kis ívben ráfordulni. Mivel messze volt még, gondoltam, majd kilövök, lesz vagy 300 m-em a sávváltásra, nem aggódtam. Meg is indultam nagy hévvel, csak akkor lepődtem meg, amikor kerestem a tükörben, hogy beférek-e már, kiderült hogy ő is kilőtt, és én csak minimálisan gyorsultam jobban (na ezen is meglepődtem :D), az út hamar elfogyott, így a végén bevágtam elé (tudom, nem vagyok rá büszke, egyedi eset volt). Nyilván ennek nem örült, és ezért kaptam a büntit (amit egyébként baromságnak tartok), de nem írok róla posztot, mert pontosan tudom, hogy én indítottam el a folyamatot.

Mindezt csak azért meséltem el, mert szerintem az összes ehhez hasonló posztnak lehetett valami előzménye, amiről az író mélyen hallgat (rosszab esetben nem is tud róla...). Attól még a másik túlreagálta dolgot, és egy paraszt, csak így hiányos a sztori...

Marcellusca 2008.11.14. 13:55:47

"
Vajon mikor lesz jó kis ködlámpás poszt? :)"

Azé' várgyuk mán meg 'míg leszen valamirevaló köd! :D

gmower (törölt) 2008.11.14. 14:07:51

teabore 2008.11.14. 13:55:56

Két kérdés:

1. "(és a kereszteződésben rekedt autósok) miatt." Az ő büntetésüket is számolgatták-e?(lóf@szt)

2. 24-ből egy rendőr, az 4.17% Ekkora arányban közlekedne-e a rendőrök útjainkon (nem, és különben is nekik triplán kéne minden szabályt betartani).

Mondjuk ezek a tipikus bunkó szabálytalanságok, amiket én is utálok, de könyörgöm valaki foglalkozzon már mással is, ne mindig csak az autósokat baszogassák! (Egyébként a Lánchídnál rendszeres a rendőri jelentlét)

teabore 2008.11.14. 14:20:03

Nekem az volt a furcsa, hogy két streetracer megelőzött, én viszont 50-el mentem (jeleztek a szembejövők). Szerinted a rendőrök kit állítottak meg?....Gyanús, ha 50-el megyek?

Loismustdie 2008.11.14. 14:24:04

Egészen egyszerűen féltik az állásukat, szó szerint, nem merik megállítani, nehogy fegyver kábítószer legyen náluk és nem tudni ki fija-borja, esetleg a rendőr kapitány ivó cimborája az illető.

gmower (törölt) 2008.11.14. 14:25:51

teabore 2008.11.14. 14:20:03

De te is csak azért mentél ötvennel mert jeleztek :D Nyilván azért voltál gyanús, mert akiknek van vaj a föle mögött, azok tartják be a szabályokat legjobban, ha rendőrt látnak :D

teabore 2008.11.14. 14:27:17

Ja, egyébként 45-el megyek :))))

lényin 2008.11.14. 14:35:50

féklámpának világítani kellett volna...

Kopi3.14 2008.11.14. 14:51:25

Kene beiktatni egy kapcsolot a feklampahoz, amire felvillan. :)

Pistike911 2008.11.14. 14:58:58

gmower 2008.11.14. 13:48:57

Én is valami ilyesmit sejtek a háttérben. :)

Tudod, nem zörög a haraszt.....

töröttszárnyú angyal (törölt) 2008.11.14. 14:59:39

nesztek Ködlámpa!
A rutin vizsgám előtti napon annyira köd volt, hogy én mondtam, az oktatónak, hogy nem érdekel, hogy rutinpálya, én bekapcsolom a ködlámpát.
Korábbi posztomban ott a link, megnézhető, hogy hol a rutinpálya, lejtős az egész. A lejtő tetején alig láttam meg, amikor a lejtő alján elkezdett a másik versenyző tolatni a szlalomhoz.
Neki is kellett volna, hogy világítson.
Azért lejtőn az intenzív gyorsítás-megállást gyakorolni ködben, hogy nem is láttam a kedves kollégát.
Hát meredek volt....

Jacques Foche 2008.11.14. 15:01:16

teabore 2008.11.14. 14:20:03
"Nekem az volt a furcsa, hogy két streetracer megelőzött, én viszont 50-el mentem (jeleztek a szembejövők). Szerinted a rendőrök kit állítottak meg?....Gyanús, ha 50-el megyek? "

Ha közben kilógnak a hullák a csomagtartóból, akkor igen... :)))

Krisi 2008.11.14. 15:05:46

Gera: nem vagy egyedül, én motoros jogsinál jártam hasonlóan: Befizettem az összes órát, és kb a 2/3-át se vezettem le. Asszem 18 órát vezettem le a kötelező 27-ből, vagy valami hasonló.
Mondjuk én jól jártam, mert hamarabb meglett a jogsi, oktatóm szintén, mert megkapta a pénzét, mindenki heppi. Nem lett volna sok értelme az összeset levezetni, így legalább kevesebb benzint égettem el és pár kilóval kevesebb CO2 van azóta a levegőben :D

wp12 2008.11.14. 15:22:41

Bakker, ilyen történetet. Semmi szamurájkard vagy fadorong?

töröttszárnyú angyal (törölt) 2008.11.14. 15:40:45

valaki elmagyarázná az origo-s videón a Roosevelt teret?
ha behajtani tilos tábla van a végén, akkor miért van a másik végén elsőbbségadás kötelező? ill a buszsávban a buszsáv belsején a szaggatott vonal, hogy ott lehet elhagyni a buszsávot?
hm...?
ez így nekem nem logikus.
OK. lehet én nem ismerem eléggé a teret.

a másik amit nem értek...
ha valaki bunkó és pofátlankodik, akkor miért érzi kötelességének, hogy "ezt megköszönje", ami egyébként megint csak KRESZ-szabálysértés, mert az elakadásjelzőt nem használhatja indokolatlanul...

Dr Kangörény 2008.11.14. 16:04:32

Ha szemben egy kamion jön, akkor faszé' kellett visszaengedni a villogós barmot?

Krisi 2008.11.14. 16:06:37

angyal:

És ha lekapcsoljuk a lámpát, akkor hová tűnik a fény?
:)
Amúgy azért van behajtani tilos tábla után elsőbbségadás kötelező szerintem, hogy a megkülönböztető jelzést használó kocsik tudják mi a dörgés. Vagy hogy ne akarjon mindenki jobbkezet adni. Vagy a fasz tudja, felkészültek a szabálytalankodókra, ha már bemennek a behajtani tilosba, akkor legalább az elsőbbséget megadják :)

A buszsávban a felfestés meg a buszsávban közlekedőknek szól.

A megköszönéseken én is jót röhögtem, ez kb. olyan, mintha valakinek direkt levágod a kezét, aztán bocsánatot kérsz tőle :D

Amúgy maga a folyamat lehet, hogy szabálytalan, de inkább leszek szabálysértő, mint bunkó, ha valaki beenged mondjuk egy mellékutcából, vagy sávváltásnál. Elvileg az is szabálytalan, amikor a motorosok intenek egymásnak...

Donor 2008.11.14. 16:09:11

Angyalka: Majd ha meglesz a jogsid és vezetsz egy évet akkor sok mindent meg fogsz érteni. (ha van eszed) Nem lenézésből mondom, csak ez így van.

A "köszönés" pedig jelenti azt is hogy "bocs" és nem feltétlen bunkó az illető, esetleg úgy jött ki a lépés és érzi hogy ez nem volt szép.

Labasmaz 2008.11.14. 16:24:02

Nekem anno az oktatom, amikor lefulladtam a pirosnal es rank dudaltak, kiszallt, es egy ronggyal alaposan letorolgette a T betut a Trabant tetejen. Addigra persze megint piros let a lampa, sajnaljuk... A mogottunk dudalo meg meggondolhatta ketszer, volt ra ideje, hogy erdemes volt-e dudalni.

Ja, 1986, akkor meg volt valamelyes kultura a kozlekedesi fajtabol is az utakon.

töröttszárnyú angyal (törölt) 2008.11.14. 16:24:16

nem vettem sértésnek, tudom, hogy sokat majd csak akkor fogok megtanulni, ha folyamatosan vezetek.

viszont sok minden van, amit már most tudok, és nem könyvekből...

ilyen pl. hogy minek mi a "jelentése":
mit jelent a nálunknál kulturáltabb országokban a fénykört és mit nálunk....
Hollandiában volt ezzel kapcsolatban egy magyar delegációnak vicces megtapasztalása:D

W Joe 2008.11.14. 16:31:30

Komolyan a "pancser" szót használta? Ez olyan szürreális :)

Netuddki. 2008.11.14. 16:36:31

töröttszárnyú angyal 2008.11.14. 16:24:16

Mija franc az a fénykört?
Amikor a rendőr éjjel előtted lámpával leír egy kört?
:)

TH 2008.11.14. 16:39:04

kovi1970 2008.11.14. 16:36:31
Mondjuk tegnap éjjel...mert a T gondolom a múlt idő jele itt. Persze lehet tárgyrag is...:)))

Egyébként mit jelent a fénykürt Hollandiában?

töröttszárnyú angyal (törölt) 2008.11.14. 16:46:59

Hollandiában is mint a nálunk sikeresebb országokban is veszély felhívás!.
Ott viszont olyan szélesek az utak, hogy három autó elfér egymás mellett...
Ilyenkor ha előznél, de jön valaki szemben, csak jelezel, hogy "vigyázz jövök", az kicsit félrehúzódik és mindenki megy a maga útján, mert a 3 autó elfér.
Itt nálunk meg mindenki megszokta, hogy ez az elsőbbségről való lemondás.
Kedves delegációnk ment és látta, hogy a szembejövő villog, ... "hurrá,lehet menni"...
Ahha, csak a szembejövő meg ment volna, mert nem számított rá, hogy ezek a hülyék kivágódnak és megindulnak....

töröttszárnyú angyal (törölt) 2008.11.14. 16:49:05

kihagytam, hogy természetesen a szembejövő is egy autót akart volna kikerülni...

TH 2008.11.14. 16:51:23

töröttszárnyú angyal 2008.11.14. 16:49:05
Hát bár itt K-Európában majdnem mindenhol azt (is) jelenti a villogás, hogy lemondasz az elsőbbségről, de ezt szembejövővel soha nem használnám, ott nálunk is veszélyfelhívás inkább (nem ég a lámpád, rendőrök állnak lesben stb.).

Zeze 2008.11.14. 16:53:24

Nem biztos hogy fékeztem volna, mikor beengedted. Szarok rá mi baja lett volna, ha ekkora agresszív köcsög, akkor jó eséllyel okoz még bajt az életében, hát akkor előzzük meg ezt azzal, hogy iktassuk ki saját hibáját kihasználva.

ST 2008.11.14. 17:00:52

szerintem annál nincs gusztustalanabb dolog, mint mikor egy tanulóval genyóznak, dudálnak rá stb. szerintem elég stressz, hogy sokszor azt sem tudja mi van, szerintem nem kellene ezt még fokozni!

AenkiAlfonz 2008.11.14. 17:01:55

Az ilyen sztorikban azt nem értem, hogy ha siet az a vadbarom, akkor miért tölt azzal időt, hogy megáll és bunkózik? Persze eszet neki sem adtak az autójához...
Jobb az ilyet mielőbb elengedni, nehogy lekésse a Dallast (persze biztos azért volt nagy a feje, mert már lemaradt a főcímzenéről)..

whiteg 2008.11.14. 17:04:48

Amikor megáltáll a teher autó mögött, neked is ki kellet volna tenned a vészvillogot.
Azt had menjen, kerüljön ki mind a ketötöket, ha akar.

Persze annyira nem volt fa@za hogy kikerüljön téged is, meg a teher autót is, szembe menve a kammionak.

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2008.11.14. 17:05:43

Én úgy kaptam jogsit,hogy csak ránéztek a fejemre és megkaptam,még vezetnem se kellett!
Na ezt überelje valaki! ;)))

RedRiot 2008.11.14. 17:25:07

" És mindeközben mögöttem azonosítatlan "sárgás" színű pözsó villog dudál villog villog"

szerintem csak örült neki a buzigyerek, hogy a húgysárga, romlott csigával töltött franciasalátáján van még két alkatrész ami működik - refi és duda - ezzel szórakozott egy kicsit szervízbe menet. Csak annyit kívánok neki, hogy egy vagány előzése közben gyulladjon ki a check engine lámpa, bípeljen egy nagyot a fedélzeti számítógép, az elektronika váltson át biztonsági módba, és 2500 felett szabályozzon le. :P

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.11.14. 17:30:41

RedRiot 2008.11.14. 17:25:07

Weheheheheeeeee :D "bonjur chafeur, électrique soins, SERVICE maintenant" Pözsó száksz.

Ikunuku Hajasima 2008.11.14. 17:32:55

Angyalka:
nálunk "kulturáltabb?" országokban a fénykürt= "húzzá' innen/takarodjá' az útból mer' most én jövök itt!"
A miénkhez hasonló fejletlen kulturájú országokban fénykürt= "Tessék parancsolj kérlek alássan.."
A sok szarság mellett pont ne az udvarias gesztust tartsuk már rossznak. Mi a jobb az utakon, ha mindenki udvariasabb inkább, vagy ha mindenki törtető és tankot játszik?

A posthoz: Érdekes, vannak napok mikor az emberek udvariasak, előzékenyek, és ami a legfontosabb, sosem satuznak be előttünk. Habár egyszer megtörtént, de a Kamaznak szerencsére elég masszív az első lökhárítója. :)

tutti 2008.11.14. 17:47:18

Olyankor ki a hibás, ha megy elől egy lassú autó, mögötte egy másik teljesen rátapadva, de nem előzi meg. Én megelőzöm a hátsót, de visszatérni alig van hely közéjük, hamarosan kanyar jön - nem biztonságos az elsőt is megelőzni. Jelzek jobbra indexszel és visszasorolok. Aztán jól levillog, hogy hogy képzelem.
Ha jól tudom, az előzőnek segíteni kell KRESZ szerint. Tehát nem kell rátapadni az előttünk menőre, ha minket előznek, hogy oda még véletlenül se férjen be senki...
Ilyenkor kinek van igaza?

K 2008.11.14. 17:49:46

"Ugyanmá mit vagytok úgy oda! KRESZ!! Mineka vegyé teis csőrőskenvortot(nyergesvontató) meg úzit osztha összefutunk majd megnézzük azt a betétlaposdógot is"
Mikor megjött a jogsim (vizsga után 2 héttel) kapásból be az autóba és irány Budapest. Öregautó (de megbízható), friss jogsi, KRESZ ismeret is friss. Bíztam magamban hisz még friss volt az "élmény", határozott vezetési stílus és bíztam autós társaimban hogy felmérik a helyzetet, amíg nekem 5k egy lámpatest addig neki jóval több.
ez már jó pár éve volt, de sem az én hibámból nem okoztam galibát, és valahogy el is kerültem.

bakkostóni 2008.11.14. 17:50:28

sajnos tipikus
- közlekedési partner zavarása
- aztán veszélyeztetés
simán megérne egy 6-8 pontot
- utána ugat
ez meg egy nyakast

TH 2008.11.14. 17:53:22

tutti 2008.11.14. 17:47:18
Alapvetően az előző autós a felelős, mert az előzés megkezdése előtt meg kell győződni arról, hogy be is lehet fejezni azt biztonságosan, és szabályosan. Előzés közben nem zavarhatsz senkit, azaz nem kényszeríthetsz senkit sem lassításra sem irányváltásra. Ugyanakkor a megelőzött járműveknek valóban segíteniük kell az őket előzőket.Hmm...pontosabban,

34. § (1) Előzni abban az esetben szabad, ha
e) a vezető az előzés befejezése után a járművel a megelőzött jármű elé, annak zavarása nélkül vissza tud térni.

(6) Az előzés végrehajtását a sebesség fokozásával, balra húzódással vagy más módon akadályozni nem szabad.
(7) Lakott területen kívül a nagyméretű, valamint a lassan haladó jármű vezetőjének az úttest szélére húzódással és - a szükséghez képest - lassítással is elő kell segítenie azt, hogy járművét más jármű megelőzhesse.
Szóval az autósoknak sajnos nincs segítési vagy fékezési kötelezettsége, csak akadályozniuk tilos. Max. a józan ész diktálja, hogy segítsenek...

bakkostóni 2008.11.14. 18:18:18

asszem ez a klasszikus darab pont passzol ide;)
www.youtube.com/watch?v=PRAVd599Dnk

sam99 2008.11.14. 18:33:52

Nem olvastam végig a posztokat, de megkérdezném: rendszámot nem sikerült megjegyezni? Fénykép? Kellene indítani egy ilyen esetekkel foglalkozó oldalt!

gmower (törölt) 2008.11.14. 20:27:11

bakkostóni 2008.11.14. 18:18:18

Ez k@rva jó volt, még mindig röhögök :D:D:D

nagy zoli 2008.11.14. 21:52:10


Mityu!

Igen, egy ilyen felvétel önmagában tényleg nem sok, de egy adott esetnél könnyen jó irányba terelheti a bíróság álláspontját. Konkrét esetről már tudok, amikor első fokon a felvétel segített a kamerás autósnak!


"Ezt hívják joghatással nem járó felvételnek.
De ha madár az illető megkajálja... :) "

BGyRacer 2008.11.14. 23:22:57

Az ilyen embert el kell engedni, csak magadat szivatod, ha lámpát villogtatsz, mert aztán még nagyobb faszságot csinál, és, ha nem figyelsz, akkor kinyír mind2töket, csak, h. megmutassa, mennyire fasza gyerek, és te mennyire nem...

tutti 2008.11.15. 00:07:35

TH: köszi a választ.
Én mindig szoktam hagyni helyet, ha látom hogy valaki mögöttem jobban siet vagy egyszerűen csak erősebb motorja van.
Még a nyugdíjas bácsik is kissé lemaradva követik a teherautót, hogy biztonságosabbá tegyék a sietősebbek elhaladását.
Amúgy ez egy olyan szakasz, hogy szinte egyik napról a másikra lett 60-ból (korábban 90-ből) 50, amikor két településrész között kivették a lakott terület vége és kezdete táblákat. Soha komolyabb baleset nem történt, tudnék róla, mert itt lakom. Aztán most kialakult egy 60-70-es haladási tempó, amit az autósok 90%-95%-a fel is vesz. Aztán néha páran betartják az 50-et, felesleges sort, balesetveszélyes előzéseket kreálva. Általában rátapadnak az emberek követési távolság nélkül az ilyenre, vagy balesetveszélyes előzésekbe mennek bele. Korábban ilyen soha nem volt, amikor 60-90 volt a limit, mostanság elég gyakori. Én kb 60-ig gyorsithattam az előzés közben, de nem érzem magam emiatt hibásnak. Az egymásra odafigyelés sokkal többet ér a sebességkorlátozások merev tiszteleténél. Ebben hiszek. :)

TH 2008.11.15. 00:34:17

tutti 2008.11.15. 00:07:35
Teljesen egyetértek veled. Aki meg a jól működő rendszert szétcseszte a lakott területet jelző táblák eltüntetésével, az 12.a. és b.

Normális vagyok? 2008.11.15. 08:50:21

"BeeTm 2008.11.14. 17:05:43
Én úgy kaptam jogsit,hogy csak ránéztek a fejemre és megkaptam,még vezetnem se kellett!
Na ezt überelje valaki! ;))) "
Én meg e-mailben rendeltem meg!!! Szerencsére elhitték, hogy tudok vezetni :)

so666 2008.11.15. 13:44:12

Ezeket hivom kenyszeres gyorshajtoknak. Tulajdonkeppen nem az az 1 perc amit varoson belul nyerni tud szamit, hanem hogy neki meg kell mutatnia. Leginkabb sajat maganak, de ha masok az utjaban allnak akkor nekik is.
Az ilyen agressziv vezetok megfekezese, megregulazasa a rendorseg dolga lenne, nem a mienk. Ha a normalis autosok provokaljak oket, vagy epp fenyegetik akkor meg agresszivabbak lesznek, es kiszamithatalok (lsd szamurajkardos post), szoval a normalis autosnak leginkabb arra kell ilyenkor figyelnie mint altalaban minden autosnak kellene: a testi epsegre, az anyagi kar elkerulesere.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása