Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Beszóltam a kétajtós szekrényeknek

2008.11.15. 11:51 :: SilentSound

Kezdek felépülni a hajnalig tartó offline bloggerkedést követően, úgyhogy ma sem marad el a napi betevőtök. Elgondolkodtatott Karacsi Maci sztorija. No nem a fő csapásiránnyal, mert ott elég egyértelmű a helyzet, baromi ijesztő dolog lehet beszólni két tagbaszakadt, morcos embernek. Nade a nagy kérdés nem itt, hanem egy hasonlatban rejtőzik: tényleg lehet szexelni egy Matiz hátsó ülésén?

Egy hétvégén történt, 24-25 éves lehettem. Rendszeresen jártam  Westendbe, mert bár gyűlölöm a plázákat, abban a szerncsében volt részem, hogy a játékteremben mind a három játékmester az ismerősöm volt, ezért bármikor is mentem oda, akármelyik játékkal ingyen játszhattam amennyit csak akartam, bekulcsolták nekem.

Egy szép szombat délután is épp ezt tettem, megvolt a jól bejáratott utam. Váci út, a Nyugati és a Lehel Tér között jobbra fordultam be a parkoló felé, kis Daewoo Matizommal. A parkolóba 2 sáv vezet, aznap valamiért őrületes tömeg volt, ezért szépen lassan araszoltunk a két sávban, én a belsőben a bal oldaliban. Jobb oldal felé le volt zárva a parkoló, gondolom megtelt, ezért csak balra lehetett kanyarodni.

Még az alagútban láttam, hogy egyre erőszakosabban kerül mellém egy fekete merdzsó, és a balra forduláskol a két sávból hármat csinált, de úgy, hogy majdnem ütköztünk. Én nem engedtem, mert úgy éreztem én haladok a sávba, ez meg pofátlankodik itt, de végül erőszakosabb volt, nem akartam ütközni, ezért végülis bosszúsan kicsit fékeztem, majd a dühtől vezérelve jobbra néztem, és azzal a lendülettel elhagyta a számat egy k. anyád mondat. Eddígre már kiértünk az alagútból, és felértünk a felszínre.

Na ezt nem kellett volna, ugyanis miután az utolsó hang is elhagyta a számat konstatáltam, hogy nem jó embert találtam meg magamnak. A másik kocsiban ugyanis valószínűleg egész nyáron szegeden barnult fiatalok ültek, olyan 130 kilósak ketten, illetve három csaj hátul.

A sofőr megállt, kiszállt, és szép artikulált mondatokat mondott, mint pl. kinek a k. anyját te kis b..zi köcsög, és ököllel úgy el kezdte ütni az anyós ülés felöli ablakot, hogy jobban rengett az autó, mintha egy eldugott helyen egy nővel témáztam volna a hátsó ülésen.

Olyan igazi adrenalin up érzés volt, nagyon megijedtem, ezt az érzést a félelem követte, kb. azt hittem, hogy itt végem van. Nagyon büszke vagyok a kis autómra, mert ekkora csapások alatt sem tört be az üveg.

Annyira becsokiztam, hogy kapásból egyesbe be, padló gáz a szembe sávba lehagyva az egész sort. Ezzel csak az volt a probléma, hogy amikor a ferdinánd hídnál nem a híd felé, hanem balra fordultam, félelmemben nem vettem észre, hogy a bal oldali sávba kanyarodtam, ami viszont vissza vezet a Váci útra.

Így történhetett meg, hogy egy az egyben szembe találtam magam a három sávos út forgalmával, ami valami isteni csoda folytán elég szellős volt, így rövid időn belül és pár szlalom manőver után meg tudtam fordulni, és a helyes irányba állni. Kb. a Dózsa György útnál kezdtem megnyugodni.

A bosszantó az, hogy csak azért mert nekem kis matizom volt, sokszor éreztem úgy, hogy én egy senki vagyok az utakon.

Egy humor lapban olvastam, hogy amikor az a pali, aki kiszállt a trabantból, és agyonlőtte a kamionost, mert az nem adta meg neki az elsőbbséget, az nem csak az elsőbbség miatt volt. Abban benne volt minden szomorúság, bánat, elnyomottság, nyomor amit az élet annak a trabantosnak adott.

Sokkal jobban éreztem volna magam, ha dörömbölés közben elővszek egy skulót, és meghúzom a ravaszt. Bár igaz, akkor most valószínűleg a Csillagból írnék fájó seggel.

66 komment

Címkék: budapest biztonság közlekedés autó hülye erőszak veszélyes

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pistike911 2008.11.15. 12:08:08

Na ezért kell valami nagy döggel járni! Lesötétíteni, majd nagyívben tenni mindenki társadalmi helyzetéből fakadó, gúnyos irigységgel kevert kisebbrendűségi komplexusára. Arról már nem is beszélve, hogy kevés olyan autó van, amivel ütközve a Matiz jönne ki jobban.

A poszt végére reagálva mindjárt jön egy fegyvermester, aki jól lecsesz, hogy az nem ravasz, hanem elsütőbillentyű, a skúló pedig a lőszer (amin ugye nincs se ravasz, se elsütő billentyű).

Ettől függetlenül átérzem felháborodásod. A legrosszabb, amikor az uninteligencia és a kínzóan fájdalmas butaság hatalommal (pénzzel) párosul. :)

ganyager 2008.11.15. 12:44:21

- Ismerős a szitú! - Vannak olyan emberek akik azt hiszik, hogy az utca egy nagy játszótér. Azt hiszik, hogy csak ők vannak, és mások meg levannak szarva! :(
- Nem tudom, hogy mi lett volna ha az ütéstől betörött volna az autód ablaka! - Épp ésszel nem tudom még kitaláni sem! -


- Ott hagyott volna?
- Megszeppent volna, és kifizertte volna?
- Még neki állt volna feljebb?

- Érdekes kérdések mi???????? - Azért az ennyi kérdőjel, mert annál az embernél minden egy nagy kérdőjel aki már a Kresz első alap szabálát nem tartja be, hogy "másokat ne zavarj, illetve másokat ne késztess hirtelen mozdulatra".

- Különben valamelyik nap hasonló történt velem is.

Pistike911 2008.11.15. 12:58:05

Kezdem azt érezni, hogy egyre több ilyen állat van és félek, hogy egy év múlva én is olyan mondatot szövök a kommentembe, hogy "erre az esetre van egy 12-es kaliberű, pumpálós Remington az ülés mellett, csummára töltve 00-ás lőszerrel". :(

whiteg 2008.11.15. 13:00:50

Aszem már írtam. Én ilyenkor lelasitok lehuzodom, és ha kell, idöben kitéve a vészvillogot megállok . Mert ugye nekem is lehet müszaki problémám.
Amikor element az isten barma, újbol elindulok.

Mert ugye nem lehet mindenkinek, bazi nagy autója, sem kigyurt teste, és ahogy egy oktató mondta, levegönek kell nézni az ilyeneket, mintha ott sem lenne, és még véletlenül sem rájuk nézni.

Többek közöt ezért is kellene több közlekedési rendör, hogy azonnal és határozotan kiszedje a sorból. Mert akkor majd nem itt tartanánk, de látva a viszonyokat, az eröseb autó, az erösebb testalkat, ma csak ez számit........

Secnir 2008.11.15. 13:06:39

éééérdekes, engem sosem tanálnak meg ilyen agresszív barmok.
pedig néha én is kurvaanyázok. meg betartatom a kreszt.

Gomulka Béla 2008.11.15. 13:10:35

Ez mennyire jellemzo manapság? Régen nem voltam odahaza, de tervezem hogy megmutogatom Pestet a kolyoknek. Túléljuk?

szarkupac 2008.11.15. 13:14:43

Akkor meg vonyitanak ha a gárda vonulgat. Pont ezek miatt az atrocitások miatt alakult ki az a "csokiutálat" ami manapság van, hogy ne lehessen ma Magyarországon fényes nappal egy kakaonak szabájsértés után nagy melénnyel szétverni az autod(vagy probálni). Gondolj bele ha veled van akkor a barátnöd(feleséged,gyereked) mit éreztél volna ? Amugy lehet neked akármekkora szénné sötetitett autod(amit mellesleg egy közembernek nem egyszerü fentartani )mire felocsudsz beléderesztett egy skulot(löszert ,golyot,lövedéket,sörétet,dumdummot,olmot,....szárnyasbetétet, mindegy minek nevezzük attol még fáj) Ami a te bakid volt az az anyázás volt (a k.. az nem fájhatott neki mert igaz lehet) Nekem egy "régi" swiftem van és ezt is leturják ezek a .... én probálok türelemmel lenni MÉG....

Secnir 2008.11.15. 13:15:55

mondjuk egy ilyenből tömegverekedést rendeznék az tuti.

oscar dirlewanger 2008.11.15. 13:18:01

minél több autós döglik meg, annál jobb. én speciál azt szeretem, amikor elevenen égnek el a kocsijukban a köcsögök, vagy a kiskölkük is megdöglik, egyikír se kár, a kurva anyjukat

Normális vagyok? 2008.11.15. 13:26:09

oscar dirlewanger 2008.11.15. 13:18:01

Nálad egy egysejtű is értelmesebb!!!

Én nem kívánok hasonlókat a családodnak csak neked, ha meg nincs autód, akkor meg egy kamion tapossa ki a beled!!!

w a s d 2008.11.15. 13:26:53

@ whiteg 2008.11.15. 13:00:50

Az a baj, hogy az ilyen elengedésből azt szűrik le maximálisan, hogy őnekik ilyet szabad. Ha tényleg lenne rá esély, hogy megállítsa a rendőr, akkor ok.
Szóval nincs teljességében helyes megoldás rendőri fellépés nélkül.

Myko 2008.11.15. 13:35:52

"Nekem egy "régi" swiftem van és ezt is leturják ezek a .... én probálok türelemmel lenni MÉG.... " Mi meg egy R5-el járunk,mászkálunk egy közepes megyeszékhelyen,de már itt Zeg-en is szaporodnak a hasonló "tojok a világra,enyém az utca,aki beszól azt szájba kenem" stílusú emberek akik az ember seggébe jönnek a bazi kocsival és még le is villognak,h miért 50el megyek. Ugyan ilyen eset amiről a téma szól még nem fordult elő,de erre az esetre a kocsiban van egy vasrúd. CBA-s tehersofőr haver mondta,h már volt mikor elő kellett vennie a vasrúdat,mert nem óhajott arrébb állni a rakodási területről a fáradtságos munkával megszerzett 5-ös BMW-vel az "állampolgár"...

whiteg 2008.11.15. 13:52:39

Az a baj, hogy ha én szállok ki elsönek, és bakancsal képen rúgom.
Akor én önbiráskodtam!
Meg bántom szegény!

Valóban szar dolog, hogy ezt lehet. Mert megy a családdal az ember, és ezt látja a gyermekem.......
A hatóság meg tojik az egészre, nem is érdekli öket...Persze nincsen erre kapacitásuk......akkor mi re van, autópályán traffizni? Ennyi az ösz amire képessek.
Nem is akarnak ezen változtatni!

Sajna nem vagyok elég nagydarab, sem elég agresziv. Lehuzodom és elengedem, akkor nincsen rá gondom......pedig egyszer egy dogfightben lehet hogy jól összeverném......mert nem csak az tud nagyot ütni aki nagydarab.

Mi lett volna ha kiszálsz, és egy bézból ütövel bevered a merdzsó ablakait? A hiradóba bekerültél volna az tuti:-)

Pistike911 2008.11.15. 14:06:26

oscar dirlewanger 2008.11.15. 13:18:01

A pszichiátrián van internetelérés???

Ettől még egy ápoló kivehetné a kezedből a billentyűzetet, vagy egy lyukkal beljebb köthené a bőrszíjat.


Egyébként pedig mielőbbi gyógyulást! Ja, és óvatosan a haldollal!!!

nem várt fordulat 2008.11.15. 14:09:41

tudjátok ezzel az a gond, hogy nem vagyok egy erőszakos típus. 196 cm magas vagyok, igaz vékony, de azért nem nagyon szoktak belémkötni. ennek ellenére úgy érzem, hogy az ellen a típusú agresszió ellen nekem semmi esélyem nem lenne.
sosem verekedtem, bennem nem tud ilyen lila köd leereszkedni.

hiába szállok ki egy vascsővel, ha ketten vannak, kitekerik a kezemből és azzal vernek agyon, vagy szét a kocsim. és abban sem vagyok teljesen biztos, hogy nekik a kesztyűtartóban ne lett volna pisztoly.

mondani mindig könnyű, az adott szituációban mindenki másképp viselkedik, mint ahogyan mondja.

frék 2008.11.15. 14:36:25

matizos,ha te kiszállsz és agyonver a debella állat akkor meg még rádhúzzák azt is hogy rasszista vagy. ebben az országban mindent lehet ha van pénzed/van hatalmad/kisebbség vagy és akkor vagy a májer ha ezek mindegyikével egyszerre rendelkezel.

Draco3D 2008.11.15. 14:43:16

Tessék edzeni és nem 180cm 60kg-osnak lenni,kevesebben kötnek bele az emberbe,nem azt mondom,vannak olyanok akik ha csak 90kilósak is de neki mennek a 130kilós embernek,de ez a ritkább,általában nagy a szájuk,ha fellépsz nem pedi"jujjuj mit tegyek..mi ez a szag..besz*rtam...uramatyám...meg fogok halni" hanem kiszállsz és szépen azokkal a kedves szavakkal amit ő használ elmagyarázod neki mit nem kéne csinálni,persze ha kis csonti az ember ez nem fog bevállni,én mióta edzem(tem most pihi :D)jóval kevesebben kötnek belém,mivel szemüveges vagyok így is van 1-2 paréj aki azthiszi"szemüveges biztos csak hájas azért ien széles a válla meg háta..."aztán csodálkozik ha fél perc múlva a saját vérében fekszik az aszfalton.persze nem vagyok az erőszak híve,ha lehet nem verekedéssel kell megoldani csak ki kell állni magadért 100kg létemre én neki megyek a 130kilósnak is,bár nyílván 2 ember ellen találták ki a fegyvert... ;D

Pistike911 2008.11.15. 14:50:06

Van annál jobb is, mikor egy szörfdeszkával csapsz oda és azt kiáltod: ÁRBÓCRA!!! :D

whiteg 2008.11.15. 15:13:58

Akkor veszek egy honvédségi BTR-t. Jól magamra zárom.
Na annak ütögesse az oldalát, vagy probáljon meg leszóritani:-) jó, ez hülyeség.

Lehetek én erös, mindig van erösebb, és ezeknek a bunkóknak sok bunkó barátja van, akik, ha balhé van már ott is teremnek. Mert balhézni rá érnek, olyankor már nem sietös az utjuk.

Amég ezt lehet itt csinálni, büntetlenül, mert ki merne szólni? Adig, vagy mi is bunkók leszünk, vagy marad az utobbi. Nyelünk nagyokat és fórumozunk. Ennyi.

Krisi 2008.11.15. 15:17:35

ganyager 2008.11.15. 12:44:21

"- Különben valamelyik nap hasonló történt velem is."

Be akartad ütni egy matiz ablakát miközben vártak a kurváid a Merciben?

:)

Vegaaa 2008.11.15. 16:00:08

én pár napja próbáltam egy delikvenst ésszel jobb belátásra bírni. mentem egy nagy forgalmú úton a külsőben egy busz mögött, mivel tudom hogy az a következő buszmegállóba be fog állni, én meg közvetlenül utána lekanyarodok egy lakótelepre (ráértem). miután a mögöttem levők nagy része konstatálta vérmérsékletem, szó nélkül besoroltak a belsőbe és suhantak tovább. a közvetlen mögöttem levő pedig (valszeg a többiek miatt) beragadt mögém és ezért engem okolva elkezdett villogni. én nem csináltam az égvilágon semmit, aki hüje az az is marad (próbálj csak meg egy részeg embert jobb belátásra bírni. sokan vannak, akik sajnos józanon is ilyen nehéz esetek.) a helyismeretem kihasználva a következő lámpánál lefordultam jobbra, átvágtam a szomszédos bevásárlóközpont parkolóján, és egy betorkolló útról egymagamban vissza felkanyarodtam a nagy forgalmú útra. tudtam hogy a többiek pirosat fognak kapni, így eléjük tudtam vágni. ekkor megnéztem hogy hol áll a srác. hát akkor már a belsőben álldogállt a lámpánál, így énis szép lassan és komótosan átmentem a belsőbe (a lámpaváltások miatt tök egyedül voltam az úton) és csorogtam tovább kb tízzel a srác szeme láttára. amikor elindult a sor megvártam míg a gyerek beér, benyomtam a négyindexet jelezvén, hogy nem véletlen csinálom ám ezt. a következő lámpánál lefordultam és kaján mosollyal az arcomon hazamentem. mivel nem követett a delikvens így szerintem megértette, hogy az ember az eszével gyorsabban halad mint a reflektoraival...

ST 2008.11.15. 16:31:00

én sosem értettem, hogy ha valaki siet, akkor hogy van ideje kiszállni az autóból. hozzám egyszer szállt ki egy kb vasággyal 50 kilos kis hülyegyerek. sötét volt mentem egy elég széles de egy sávos úton. előttem le akart valaki kanyarodni, én index, körülnézek, sehol senki. mikor már megkezdtem a kikerülést, akkor láttam, hogy egy kis polo-s valahogy mellémkerült. satufék. a következő lámpánál kiszállt, hogy hogy merek én kivágni, mikor ő jön (azt még tegyük hozzá, hogy fogalmam sincs, honnan került elő, egyszer csak ott termett).Én csak az övemet kapcsoltam ki, s bár nőből vagyok, szóltam neki, hogy mindketten jobban járunk, ha visszaszáll az autójába és mindenki megy a saját dolgára. szerintem rájött, hogy nem volt igaza, és amúgy is csak a szája volt nagy. de ha ezt egy kétajtós szekrény tette volna (mármint hogy kiszáll) akkor azt hiszem, hogy én is inkább a padlógázas megoldást választottam volna.

WP12 2008.11.15. 16:54:43

"tényleg lehet szexelni egy Matiz hátsó ülésén?"

Bármilyen autóban lehet szexelni. Ha belegondolsz vagyunk egy páran, akik vélelmezhetően kis polákban vagy trabantban fogantak :-)))))))))

kalasnyikovfan 2008.11.15. 16:59:08

Nem tudom miért kell félni az ilyenektől.
Nagy részük gyógyszerrrel éri el ezt a külsőt.
Se kondijuk se technikájuk. Az lenne a jó hogyha mindenki pofánvágná az ilyeneket. Akkor nem engednének meg maguknak ennyit ...

MrZed001 2008.11.15. 17:19:06

Már megmondtam, nem szabad beengedni egy büdös tolakodót sem. Meghúzni úgyse meri a szaros féltett kocsiját, csak ijesztget. Mivel mindenki beijed, ezért elszemtelenedtek ... és a helyzet fokozódik

nem várt fordulat 2008.11.15. 17:20:39

kalasnyikovfan> azért megnéznélek egy ilyen szituban, 25 évesen.

dr. _mmm_ 2008.11.15. 18:09:33

Ezért kell gumi revkót tartani a kocsiban. Legálissan vásárolható!

dr. _mmm_ 2008.11.15. 18:15:26

Vagyis gumis revkót :))

WP12 2008.11.15. 19:43:39

és lehetőleg szemre célozni?

Ottopappa 2008.11.15. 19:58:15

WP 12!

Mikor én fogantam, egyik nagyfateromnak Kispolákja volt, a másiknak Trabant... Szerinted??? :))

Ottopappa 2008.11.15. 19:59:57

Ja, és apám gyakran elkérte valamelyiket!... :))

megint 2008.11.15. 20:23:11

oscar dirlewanger, sztem te vagy az aki priusra veri, csak más nevet használsz, régebben Ev-nek hívtad magad.

BOXERES · http://auttozz.blog.hu 2008.11.15. 21:04:15

ST!

CSak kikötöd és máris kész??? :-)))

bakkostóni 2008.11.15. 21:06:47

"Nem tudom miért kell félni az ilyenektől.
Nagy részük gyógyszerrrel éri el ezt a külsőt.
Se kondijuk se technikájuk. Az lenne a jó hogyha mindenki pofánvágná az ilyeneket. Akkor nem engednének meg maguknak ennyit ..."

Egyszer próbáld ki cimbora, azt' majd elválik;)
Nekem volt már afférom hasonló szituban, hasonló erősemberrel. Sportszerűen boxolok pár éve, így meg tudtam védeni magam, de kb 3 órán belül megtaláltak rendszám alapján, és elég nagy sallerokat kaptam, meg késeket is villogtattak a szemem előtt...
Én azt mondom jobb a békesség, nem jó az ilyen kiterjedt spankörrel rendelkező, éjszakai gyilokgyuszikkal kekeckedni. Bassza kutya, menyjen a dolgára, tudok várni 25 másodpercet...

amitlatok (törölt) · http://amitlatok.blog.hu/ 2008.11.15. 21:24:05

Érdekes, sokszor álmodozom én is, hogy mjad ilyen leszek 7es bmwvel de marad a régi kis starlet :)

Szendwich 2008.11.15. 21:25:51

"A 142-143-as kilométer szelevények között történt a baleset Budapest felé. Autók ütköztek össze a köd miatt a néhol 1 méteres látóválságú úton."
No comment :/

BOXERES · http://auttozz.blog.hu 2008.11.15. 21:49:49


Szendwich 2008.11.15. 21:25:51

Te most miről írsz????

so666 2008.11.15. 22:13:18

Mind tartsunk az autoban szamurajkardot?
Vagy siman videozd le ahogy az autodat pufoli, rendszam, felismerheto arc legyen rajta, aztan ha kart tesz az autodban, vidd be a rendorsegre a cuccot. Semmikeppen se szallj ki, vard meg amig elkovet valami buntethetot, es dokumentald.
Rendszam alapjan megtalalnak: ez szemelyes adatokkal valo visszaeles. Ha valaki megnezi a rendorseg rendszereben a rendszamodat, annak nyoma marad, XY nyomozo/jaror tette ekkor es ekkor, ezt meg lehet nezni a rendszerben. Aztan majd o elmagyarazhatja az ugyeszsegnek hogyan kerultek az adataid bunozokhoz...

Perillustris 2008.11.15. 22:39:36

"Ha valaki megnezi a rendorseg rendszereben a rendszamodat, annak nyoma marad, XY nyomozo/jaror tette ekkor es ekkor, ezt meg lehet nezni a rendszerben."

Már úgy érted, elvileg...

bakkostóni 2008.11.15. 22:45:22

Aztan majd o elmagyarazhatja az ugyeszsegnek hogyan kerultek az adataid bunozokhoz...

ehhehe, biztos úr;)
és utána mi lesz szerinted? mármint veled - mint a sérelmeit törvényes úton rendezni kívánó állampolgárral?;) majd megvédenek a jagellók, miután magadra haragítottad a teljes szindikátust"
nemá;)
vannak olyan fazonok, akikkel nem érdemes picsipacsizni, mert úgyis rábaszol. ennyi.
nem kell szamurájkard, csak nézd meg kinek állsz oda, azt csuma. ennyi elég szokott lenni általában.
amúgy hiszek a törvény erejében;)

Hauzer 2008.11.16. 08:22:32

Nekem egyszer volt egy ilyen esetem vagy 7-8 éve.Pár éve vezettem még csak.Az eset,úgy történt,hogy egy olyan utcából fordultak ki elém (fekete passat) az útra, ami befele volt egyirányú.Alig bírtam megállni a kis kocsimmal és természetesen a kürtöt folyamatosan nyomtam.
Erre a pali kiugrik a kocsiból és elindul felém..és a vicc,hogy valamilyen megmagyarázhatatlan okból én is kipattantam a kocsimból és megfogtam a kerékkulcsot és elindultam én is..NA akkor fordult a kocka és pali aki legalább 30 kilóval volt nagyobb nálam megtorpant és visszaült a kocsiba és elhajtott.
Én totál beszarva(felkészülve arra,hogy most elpüfölnek az út kellős közepén) pislogtam és nem értettem a helyzetet:)
Utána baromi büszke voltam,hogy ezt a meccset én nyertem, és kurva keménynek éreztem magam.
De nagyon jól tudtam,hogy a 63 kilómmal max statisztáltam volna a bunyó közben..
Érdekes,hogy volt utána egy-két ilyen esetem, és nem mertem többet kiszállni a kocsiból..inkább a gázra léptem és kikerültem..pedig azóta már 83kilót is elhagytam..
Manapság már meg gondolom kétszer is,hogy egy bálna mercire és/vagy bmw-re dudáljak e vagy se..

Robi Joe 2008.11.16. 09:05:58

A kollégáim hisznek a vascsőben,gumibotban éppúgy mint a légzsákban.
Én nem hordok magammal ilyet.
Volt egyszer egy hasonló szitum egy BMW-s ficerével mikor rádudáltam a BARÁTNŐJE (!) beintett iszonyúan felkaptam a vizet.
A következő saro után KISZÁLLT a ficere,ez volt az utolsó csepp,én is kiugrottam az autóból és gyors léptekkel elindultam felé a BMW-s ugyanolyan gyorsan visszaült és elhajtott...
De ilyen többször (63kg voltam és igen mérges)nem fordult elő.Ez viszont ösztönszerű volt gondolom úgy mint a TRABANTOS esete..
Erőszakos barmok vigyázat ! Megtörténhet az "összeomlás" és megszívjátok!
Ui.: Igazán kár,hogy nem tudnak olvasni.

József 2008.11.16. 10:55:30

Perillustris · cmtv.freeblog.hu/ 2008.11.15. 22:39:36
"Ha valaki megnezi a rendorseg rendszereben a rendszamodat, annak nyoma marad, XY nyomozo/jaror tette ekkor es ekkor, ezt meg lehet nezni a rendszerben."

Már úgy érted, elvileg... Erre nincs szükség mivel én pár hónapja úgy jártam A GYŐRI METRÓBÓL KIJÖVET,hogy a gyalogátkelőhely közepe táján áthaladva egy barom állat úgy haladt el,hogy majdnem elütött.Mivel én a bevásárló kocsiban kapaszkodva voltam így az történt,hogy az ócska roncs kinézetű tizenéves autónak az ő hibájából hozzáért a bevásárló kocsi!Majd ott a közelben a 15-éves fiam a mozgáskorlátozotti parkolóban pakolt a kocsiba ,közben mindenféle szóváltást mellőzve a barom állat nekem jött,én védekezni sem tudtam,és ekkor a fiam a barom nyakába ugrott és védeni próbált.Majd öt ütötte.A metró biztonsági őrei pedig szinte elbújtak!Majd közben kiabáltam hogy,segítség ütik a fiamat!Erre fel a verést abbahagyva a támadó!A fiam utána a telefonjával hívni akarta a 112-őt,ekkor a barom kikapta a kezéből a telefont,és földhöz csapta!És aki jól végezte dolgát bement a támadó a metróba vásárolni!Végül én hívtam a rendőrséget,és képzeljék,a fiamat arra kényszerítette az egyik intézkedő rendőr,hogy a támadónak adja ki az összes személyes adatainkat!Az én beleegyezésem nélkül!Végül gondolom felsőbb utasításra a támadót őrizetbe vették és most már vádat emeltek ellene stb.de viszont velem közölték,hogy az ő személyes adatait nem lehet kiadni!!Hát erre varrjon gombot valaki!ITT TART A RENDŐRSÉG!!tehát még a sértettnek kell félni!HANGSÚLYOZOM TELJESEN CSONT NÉLKÜLI AZ ÜGY RÉSZÜNKRŐL!!!!!!!!!!!!!!!

doni 2008.11.16. 11:08:03

Ezért kellene összetartani, és ha ilyet látunk álljunk meg, segítsük a MAGYAR "dolgozó" állampolgár társunkat és, ha másként nem megy üssük szét a cigók pofáját. Tanu meg lesz közülünk elég.
Ha ilyen módon állunk egymáshoz, akkor ne csodálkozzunk , hogy a komcsiké és a cigóké lesz ez az ország /még inkább/.
De ez már politika. A közlekedéssel kapcs még annyi, hogy a böszme kamionosokról is van épp elég negatív véleményem. Persze tisztelet a kivételnek. De hát annyi köztük is a kivétel, mint a rendes cigó.

///doni/// 2008.11.16. 11:13:52

Ezért kellene összetartani, és ha ilyet látunk álljunk meg, segítsük a MAGYAR "dolgozó" állampolgár társunkat és, ha másként nem megy üssük szét a cigók pofáját. Tanu meg lesz közülünk elég.
Ha ilyen módon állunk egymáshoz, akkor ne csodálkozzunk , hogy a komcsiké és a cigóké lesz ez az ország /még inkább/.
De ez már politika. A közlekedéssel kapcs még annyi, hogy a böszme kamionosokról is van épp elég negatív véleményem. Persze tisztelet a kivételnek. De hát annyi köztük is a kivétel, mint a rendes cigó.

Invictus 2008.11.16. 11:17:15

Nem kell ebből faji kérdést csinálni, fehér bőrű redősnyakú kopasz is van elég...
Szar dolog a harag hatalom (erő) nélkül, ez van.

so666 2008.11.16. 11:32:42

Ja ebben az orszagben nem lenne khm. romabunozes ha nem aszisztalna hozza a nem-roma rendorseg. Na jo sok-sok rendor tenyleg vegzi a dolgat igen tisztessegesen, csak vagy kevesen vannak, vagy nincs eleg ezkozuk - vagy a politika nem all mogottuk, de hat miert is allna, hiszen ok maguk is bunozok - olajszokites, Gripen-ugy, soroljam?
Ha a politikanak nem lenne erdeke az anarchia fenntartasa, akkor nem lenne anarchia es kesz.
Jozsef: ilyen esetekben lehet jogvedo szervezetekhez fordulni, pld. az emberi jogi ombudsmanhoz. Vegulis ez Euroba, b@sszameg!
Ha nem emeled fel a szavad, legkozelebb ugyanez fog tortenni, ha nem is veled akkor egy sorstarsaddal. Az allam magatol nem ved meg teged, arra ra kell kenyszeriteni.

DEGEC 2008.11.16. 12:12:04

LOL..
Imi gyerek is kemény volt a Barátok köztben, mert beszolt a dzsippósnak, de azon szarvasbőr csizma volt és nem akarta összevérezni ezé csak orbabbaszta:-))

DEGEC 2008.11.16. 12:15:19

Pistike911 2008.11.15. 12:08:08

lehet hogy arra gondolt hogy elővesz egy skólót (lószert) azt berakja a ravasz( róka ) szájába, amit addig dug (meghúzza) mik ki nem köpi olyan erővel hogy szétmarcangolja az agyát a baromarcúnak..

Jacques Foche 2008.11.16. 12:57:49

Határozott fellépés kérdése az egész dolog. A legtöbb ilyen egybenyakú fukszosgeci csak addig keménykedik amíg nem ütközik ellenállásba, de amint látja, hogy ő is veszthet az ügyön, akkor más visszavesz az arcából. Ha azt látja az emberen, hogy fél, meg összehúzza magát, az csak olaj a tűzre. Ha meg az ellenérdekelt fél kipattan a kocsiból, és leüvölti a fejét, akkor már ő is visszavesz a tempóból. Még akkor is, ha a szembenálló ember 65 kilós. Tapasztalatból mondom...

Ha meg mindezek ellenére is megüt, akkor megütött volna akkor is, ha összehúztad volna magad. Így meg legalább férfiként halsz meg. :))

DEGEC 2008.11.16. 13:40:44

" Így meg legalább férfiként halsz meg. :)) "

mondjuk ez sovány vigasz...

de ha már ütögette a matiz ablakát, akkor mért nem állt rá a lábára, aztán kellett volna szólni, egy két "más"képp gondolkozónak, oszt azok adtak volna seki soderos f@sszal...

szasza 2008.11.16. 13:47:49

a minap a régi hármason csorogtam kifelé Cinkotán, egyszeriben ott termett előttem egy bézbólsapkás 25-30-as lazagyerek egy régi Mitsubishi Galanttal, merthogy nagy gázzal kitolatott elém a kocsibejáróból, - hogy majd tizedmásodpercek alatt szúr egy menekülő egyest, oszt ott sincs - csak sajnos a gépkocsi kezelési szintje még ezt nem tette lehetővé.
Kb 30 centire álltam meg tőle (nem hülyeség a lakott terület belüli 50) mondtam neki emelt hangon: baszki, figyeljél már, ha kitolatsz, nem igaz hogy nem láttál!
Válasz: mit magyarázol öcsém, meg tudtál állni, nem?
se bocs, se semmi.
leborult a vörös köd, azt odamontam neki egy kabb a szomat. erre kiszáll - volt vagy ugyanakkora, mint én (85 kg) - oszt jön a szokásos: mit ugatsz köcsög, szétszedlek stb...
Na nem szaporítom, kiugrottam, oszt beverdestem neki kettőt borda alá, mielőtt komolyabb baj nem lesz. Akkor meg csak pislogott, mint egy éhes uhu. Beültem azt otthagytam a picsába.
Na ennyi. Nem vagyok büszke, hogy családapaként, 35 évesen úgy viselkedtem, mint egy kamaszgyerek, de egyre telt a lufi, a sok modortalan, arrogáns, egoista "közlekedő" bunkóságával és egyszer csak szétpukkant. Vannak szituk, amelyeket már egész egyszerűen nem tudok felnőtt kultúrember módjára elintézni. Ez persze elég szomorú, de nem hagyom se összetöretni, sem leveretni magam. Ez van, az élet dzsungel errefelé (is).

szaGértő 2008.11.16. 16:23:08

Nem csak a fukszosok ilyenek....

Pénteken sunnyogtam ki a régi 3-ason, az M0 felé. Marha nagy dugó volt, kb. 5-6 percenként jutottunk előre 1-2 métert.

Az M0 leágazása előtt 1 méterrel az előttem álló miautónk a hozzá tartozó, hatvan és a halál közötti tatával, valamint a sárkányával az anyósülésen kb. másfél méterrel lemaradva állt az előtte levőtől. Eddig is, de nem zavart. De amikor már lekanyarodhattam volna az M0 felé, ha előrébbmegy, kinyomtam az indexet jobbra. Mivel erre nem reagált, villantottam kettőt, erre kissé jobbra húzódott, hogy tuti ne férjek el.

Na erre duddantottam egyet, erre a sárkány kikászálódott a jobb elsőről, és elkezdett magyarázni. Majd amikor a sor megindult visszakecmergett, lehúzta az ablakot, és előrébb diffundáltak kb. 2 centit, gondosan vigyázva, hogy nehogy elférjek. Közben a nyanya folyamatosan integetett befelé az ablakon kilógatott kicsi kezéhez tartozó középső ujjával.

Na akkor erősen gondolkodtam, hogy egy kövér csulát beküldjek neki, ha melléérek....

Jacques Foche 2008.11.16. 17:28:46

DEGEC 2008.11.16. 13:40:44
"" Így meg legalább férfiként halsz meg. :)) "

mondjuk ez sovány vigasz..."

Valóban, de ha úgyis megütnek, akkor az történjen úgy, hogy én is leosztok egy-két sallert, ne pedig úgy hogy a kocsimban szűkölök és könyörgök az életemért. :)

szasza 2008.11.16. 13:47:49
"Válasz: mit magyarázol öcsém, meg tudtál állni, nem?"

Na igen, általános jelenség a legalja tahóknál, hogy ha nyilvánvalóan ők izéltak el egy manővert, még akkor is nekik áll feljebb. Aztán meg hass az ilyenre észérvekkel.

József 2008.11.16. 17:45:25

so666 2008.11.16. 11:32:42
Ja ebben az orszagben nem lenne khm. romabunozes ha nem aszisztalna hozza a nem-roma rendorseg. Na jo sok-sok rendor tenyleg vegzi a dolgat igen tisztessegesen, csak vagy kevesen vannak, vagy nincs eleg ezkozuk - vagy a politika nem all mogottuk, de hat miert is allna, hiszen ok maguk is bunozok - olajszokites, Gripen-ugy, soroljam?
Ha a politikanak nem lenne erdeke az anarchia fenntartasa, akkor nem lenne anarchia es kesz.
Jozsef: ilyen esetekben lehet jogvedo szervezetekhez fordulni, pld. az emberi jogi ombudsmanhoz. Vegulis ez Euroba, b@sszameg!
Ha nem emeled fel a szavad, legkozelebb ugyanez fog tortenni, ha nem is veled akkor egy sorstarsaddal. Az allam magatol nem ved meg teged, arra ra kell kenyszeriteni. IGEN!tökéletesen igazad van!Én egyébként számoltam azzal kapcsolatosan,hogy az országunk népességéből mennyi"%"?felderített bűnelkövető van,és a bizonyos testületben mennyi derült ki.?...?...a többit mindenkinek a képzelő erejére bízóm!Különben írtam szakértőnek a sérelmemről,és azt a választ kaptam,hogy tökéletesen megérti a helyzetemet,csak az a baj,hogy a rendőröknek hisznek majd úgyis!A többit meg félek elmondani!Ezért még talán nem tesznek el, lábalol!Vagy ami még rosszabb, valami koholt váddal hazavágjanak!Hangsúlyozom,a többség kivételtől,ezúton is elnézést kérek!

herodes · http://www.gamblers.hu 2008.11.16. 22:34:36

Tudom, hogy nem teljesen vág a témába, de érdekelne mások véleménye:
herodes.blog.hu/2008/11/16/mozgaskorlatozot_parkolo

Igaz, én nem egy kétajtós szekrénynek, hanem szőke cicának szóltam be :)

kalasnyikovfan 2008.11.17. 01:58:25

Azt kéne belátni hogy ha ilyen helyzetekben nem teszel semmit akkor is ártasz magadnak hosszútávon,
mert az ilyenek egyre jobban szaporodnak és szemtelenednek,(a mintakövetés és a magabiztosság növekedése okán)
tehát egyre nagyobb az esélyed hogy a találkozásaitok és a megalázásaid száma is gyarapodik.
Amúgy meg birka népnek nincs hazája!

BGyRacer 2008.11.17. 02:28:20

kínos... lehetséges megolsások:
1.: páncélozott autó,
2.: jövő ilyenkorra 140 kilós állattá fújod magad,
3.: beengeded a 130 kilós állatokat szó nélkül:)

lehetetlenember 2008.11.17. 09:29:35

Venni egy 19 éves, de még működő Skoda 120-t 25 ezerért, és büntető körútra menni vele. Ez egy remek farmotoros gépkocsi, úgyhogy tovább lehet állni vele egy kisebb frontális ütközést követően is. Merdzsós haveroddal valószínűleg infarktus végzett volna ha beizmozza magát és Te meg nekimész. Aztán esetleg lehetne szép népi mozgalommá fejleszteni. Roncs autók hada járőrözne a városban, a tetején mindegyiknek "Büntető szolgálat" tábla, hátsó ablakon "Zúzunk és húzunk" feliratok. Na egy ilyen elé vajon befátlankodnának?

ehh.. 2008.11.17. 09:53:07

Ha fel volt huzva a Matiz ablaka, akkor hogy hallotta meg a tazsveer a k.rvaanyazast? :o A szajrol olvasast kizarhatjuk, mert olvasni nem nagyon tud az ilyen! :)
196 centisen Matizban dugni nem lehet egyszeru..

forrórágógumi 2008.11.17. 10:17:01

lehetetlenember 2008.11.17. 09:29:35

Ez kurva jó:), lehet hogy manapság már csak ez a megoldás

Lunitari 2008.11.17. 10:54:27

ST 2008.11.15. 16:31:00,

Azt sem tudod, hogy került melléd, de azért neked volt igazad...LOL

T7 2008.11.17. 14:01:23

Lehet, hogy csak a játékterem tulajdonosa akart "visszavágni" a sok elcsalt bevétele miatt. :P

zladko 2008.11.19. 11:47:15

haverok ilyesmik miatt hordanak magukkal fa testápolót. Nekem is ideje lenne egy ilyen, bár még ilyen szituációban nem volt részem, mármint az ütögetésben, persze a leszorítás, pofátlankodás az már volt, hiszen ez magyarország.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása