Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Leüvöltötte a fejemet a Mondeos

2008.11.20. 08:16 :: SilentSound

Kifejezetten utálok a belváros magjába autóval menni. András van olyan szerencsés, hogy ott dolgozik és nem mindig tudja P+R parkolóban hagyni reggel az autóját, ami a helyek siralmas mennyiségét ismerve tulajdonképpen nem csoda. Ettől persze még nem könnyebb Budapest közepén helyet találni, ha sikerül, az is csak nagy küzdelmek árán. Nem beszélve arról, ha az utunkba akad még egy ideggyenge vadbarom is.

Egy szösszenet, ami ma esett meg velem: Azon szerencsés emberek közé tartozom, akiknek reggelente lehetőségük nyílik az V. kerülteben autókázni, ráadásul a város másik végéről, így szinte mindennap őszinte örömmel élem meg kedves autós társaim csetlését-botlását. Van amikor ezt könnyebben viselem, van amikor nehezebben. Ezzel gondolom, nem mondtam semmi újdonságot, nyilván az én vezetési stílusomat is éri időnként kritika. Ebből a szempontból tehát teljesen átlagosnak érzem magam.

Ma reggel kénytelen voltam újfent autóval jönni be az irodámba, (ha csak tehetem lerakom a kocsit egy P+R-ben a külvárosban, és metró...)ami a Vármegye utcai irodaházban található. Vármegyébe csak behajtási engedéllyel lehet bejönni, (ezzel rendelkezem) és miután az utca a Semmelweis-ről nem hajtható be, azért a Kossuth Lajos utcán szoktam a Városházára befordulni, és onnan csorgok be a Vármegyére szabályosan. A csorgás jelen esetben minden alkalommal szó szerint érthető, mert a Városházban és a Vármegyében is mindkét oldalon sorban parkolnak az autók, megspékelve az utcában mükődö Patyolat, Pék, ABC, Újságos stb. üzletek feltöltésén fáradozó Van-okkal. Ez tehát a szokványos, ma is araszolok befelé, amikor a Vármegyébe fordulva látom, hogy mindkét oldalra úgy áltak fel a kocsik, hogy alig fogok elférni. Ráadásul szlalomban kell centizgetnem, mert hol az egyik lóg beljebb, hol a másik.

Mindegy, próbálkozom és lassan lépésben kúszok. Az irodaháznak két autó liftje van, az egyik - elméletileg - a ki- a másik a behajtásért.... A gyakorlatban mindenki mindkettőt használja, annak függvényében, hogy melyikre tud ráfodulni a parkoló autók közt. (Van, amikor az egyiket simán betakarják...de hát csak pár perc ugye, mi meg addig türelmesen várakoznunk...) Közeledek az első felé, amikor látom, hogy kidugja az orrát egy kék Passat. Emberünk megáll (!) (ez később fontos lesz) és rámnéz. Látja, hogy mozdulni csak előre van esélyem, kizárt dolog, hogy hátrafelé ki tudjak araszolni a parkoló autók közt, és tekintettel arra, hogy éppen csak annyira dugta ki a kocsi orrát, hogy felmérje mi várja kint, tulajdonképpen el is férek. Ezzel együtt, hogy udvarisa legyek, mutatom neki, hogy adjon egy másodpercet, és átcsúszok elötte a másik lifthez, hogy utánnam ki tudjon fordulni az utcába. Ember néz, gondolom ez így rendben, majd látom, hogy elkezd kifele indulni. Értetlenül mutatom neki, hogy hiába jön ki, hátrafelé nem tudok kitolatva helyet adni... Na erre ablak leteker és elkezd nekem üvöltözni:

- Nem látod, vazzeg, hogy csak a padkán indult meg magától az autóm????Nem tudsz várni??

Tekintettel arra, hogy alapvetően utálok kiabálni, ráadásul a jobbos ablakon keresztül nem is hallana, kiszálok. Mondom neki, hogy abból, hogy az autó elindult én még nem látom, hogy lejtmenetbe "kapcsolt" a kocsi, vagy meggondolta magát és úgy döntött mégis elindul éppen ezért csak annyit mutattam, hogy várjon már pár másodpercet... Na innentől emberünk átment papagájba, és artikulátlanul ismételgette, hogy a kocsi magától elindult, miért nem fogom ezt fel... egyébként is baromarcú vagyok... A továbbiakban csak arra koncentrált, hogy a minősítésemet minél változatosabbn megfogalmazza, úgyhogy visszaültem, és szépen elcsorogtam elötte a másik lifthez. Tanulság: nincs. Azt gondolnám, hogy ha ugyanabban az épületben szívunk - ha nem is nap mint nap, de gyakran - a parkolással, akkor legalább egymás felé legyünk toleránsak. Ezek szerint rosszul gondolom. Egyszerűen nyomnom kellett volna egy kövéret, hátha rájön magától, hogy a fék és gáz pedálok szerepe miért érdekes egy autóban....
 
További szép utat mindenkinek!

90 komment

Címkék: budapest közlekedés autó hülye parkolás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jpm 2008.11.20. 08:21:53

Egy Passat van a posztban! Mondeo-nak nyomát sem látom.

Egyébként meg a belvárosban autózni tényleg elég nehéz, pláne a kis szűk utcákban. Az embernek biztos rosszul indult a napja. Valami nem jött össze reggel. :)))

Szendwich 2008.11.20. 08:22:28

"Tekintettel arra, hogy alapvetően utálok kiabálni, ráadásul a jobbos ablakon keresztül nem is hallana, kiszálok. ..."
Komotosan odamentem a lokharitojahoz es lekakiltam, mivel mar pisilnem nem kellett
", úgyhogy visszaültem, és szépen elcsorogtam elötte a másik lifthez."

Igy mar jobb :D

jpm 2008.11.20. 08:25:20

Elolvastam újra. Nem igazán értem a forgalmi helyzetet. Ha a Passat-os ELŐTT akartál befordulni a parkolóba, akkor miért nem engedted el a csudába? Gondolom, nem kétirányú az utca.

jpm 2008.11.20. 08:29:02

Elolvastam újra. Nem igazán értem a forgalmi helyzetet. Ha a Passat-os ELŐTT akartál befordulni a parkolóba, akkor miért nem engedted el a csudába? Gondolom, nem kétirányú az utca.

craft75 2008.11.20. 08:56:54

Élő példa arra hogy mindenki azt hiszi hogy a másik jármüben ülő gondolatolvasó.

"Nem láttad hogy kanyarodom ? - nem indexelt"
"Azthittem hogy kiendegsz...-hát nem"
..és sok más egyéb.

Egyébként a Városházra nem behajtani tilos van a Kossuth felől ?

Cyric 2008.11.20. 09:00:48

Csak hogy hozzam a formám, és a posztoló legyen a hülye:

"Értetlenül mutatom neki, hogy hiába jön ki, hátrafelé nem tudok kitolatva helyet adni... Na erre ablak leteker és elkezd nekem üvöltözni"

Azért ezt az értetlenül mutatomat is el tudom képzelni, hogy nemzetközi módon lett koreografálva...

Ezekkel a posztokkal tényleg az a baj, hogy a másik felet is meg kellene hallgatni, mert messziről jött ember azt mond amit akar.

nagyzee 2008.11.20. 09:03:18

"Értetlenül mutatom neki, hogy hiába jön ki, "

Nem mindegy, hogy ezt milyen stílusban tetted. Sokan tudnak úgy mutatni, hogy attól természetesen felmegy bárkinek az agyvize. Ettől függetlenül a Passat-os egy idegbeteg. Már az üvöltözés ténye is ezt mutatja. Örüljünk neki, mert valószínűleg hamarosan szívroham viszi majd el. Reméljük, hogy nem közlekedés közben.

Manyizga (törölt) 2008.11.20. 09:09:37

Kicsit nyakatekerten van leírva a sztori, sok a rizsa. Nem is értettem meg teljesen.

Mondeos biztosan a passatos neve. Rá lehetett írva az oldalára/homlokára. :)

tehenke 2008.11.20. 09:17:19

Szerintem photoshopp... Búcsúszex nem volt?

hegyipetymeg 2008.11.20. 09:19:06

Szinte mindig autóval járok...munkaeszköz. Tegnap annyi doglom volt a városban, hogy inkább BKVra szálltam.
Vicces, hogy ebben a városban mindennek csak a "PÓTLÓJA" jár.
El nem tudom képzelni, hogy egy külföldi kisimeri itt magát, mikor lassan már az sem aki itt nőtt fel...
A Városház utca dolgozóit lassan elküldeném Szibériába követ törni amilyen hozzá nem értő népség...

forrórágógumi 2008.11.20. 09:19:48

Valahol sántít a dolog mint a Zsanett ügy. A címet ki adta a postnak? Mert ha a drága postíró, akkor gondolja meg máskor mit hazudik. Miért? Hát ha már arra sem emlékszik hogy Passat volt vagy Mondeo akkor ezt a sztorit igencsak álmodta. Ha a blog adta a címet akkor meg FIGYELJÜNK MÁÁÁ JÓÓÓ! :)) Mee legközelebb leüvöltöm a fejüket :)

2008.11.20. 09:22:13

Címben Mondeo van, a cikkben meg Passat. Ennyire igaz az egész sztori is ? :)

kezis 2008.11.20. 09:24:04

Aki nem tud vezetni ne vezessen, aki nem tud elferni a kocsik kozt az nem menjen kozejuk. aki meg nem tud megkulonboztetni egy passatot egy mondeotol az meg leginkabb kussoljon ha raszolnak. es ne idegbeteg felhaborodottat jatszon
:)

Dr Kangörény 2008.11.20. 09:27:11

Nem értem. A passat-mondeo szembe akart fordulni a posztolóval? Kétirányú az az utca, vagy mi?

kezis 2008.11.20. 09:32:48

Mit nem értesz? egy egyirányú szűk utcában került a srác áttekinthetetlen forgalmi helyzetbe.

Sitrep 2008.11.20. 09:35:02

Én azt nem értem hogy ha annyira hűdeszoros volt elférni a 2 parkoló autó között, akkor hogyan szállt ki az autóból sec-pec...

blogsámán 2008.11.20. 09:37:02

craft75:

Nem behajtani tilos, csak behajtási engedély szükséges hozzá. Ezt azonban a szerző is írta.

biker_kolee 2008.11.20. 09:41:25

Ez fotosopp. Sok az ellentmondás, meg a kétséges helyzet...

Lunitari 2008.11.20. 09:41:36

Fotosop :)))

Goldstein Sámuel 2008.11.20. 09:44:42

Photoshop

bélus 2008.11.20. 09:45:25

Fogadjunk, hogy be voltál nyomva, azért tűnt olyan szűknek az utca. Mondjuk reggel ez teljesen normális, amúgy. Há' mér nem ittatok inkább egyet a cimbivel veszekedés helyett?
Nem tudtok élni, az a baj;)

malterosláda 2008.11.20. 09:46:28

Nekem a történet megértése szempontjából rendkívül fontos lenne megtudnom, hogy VW Mondeo, vagy Ford Passat volt-e az elkövető.
Előre is köszönöm. :)

Matrix_ 2008.11.20. 09:46:31

Na, ez a sztori se nyeri meg az ótóskártyát :S

Suppiluliumas 2008.11.20. 09:54:17

Pedig csak azért született:))

warlo 2008.11.20. 09:57:41

Uristen!
Mindig elgondolkodom, hogy az ilyen embereknek milyen életük, meg főleg milyen munkahelyük van. Egy fél perces afférból rittyent egy oldalas cikket. Ennyire baromira hogy lehet ráérni?
A másik, hogy a sok szerencsétlen úrvezető széplélek, bénázik, feltartja a forgalmat, értetlenkedik, ha egy hasonló kaliberü autós odaszol neki, az nem zavarja, de ha egy kicsit nagyobb a másik kocsija, na akkor aztán rögtön idejön panaszkodni. Ezzel nyugtatja magát, hogy a BMW, Audi, Merci tulajdonos egy primitív állat, a suzukisok, meg mindig toleránsak, sose hibáznak, és az intelligenciájuk is hatalmas.
Sok nyamvadék, szerezzetek életet, ne csak irigykedjetek.

töröttszárnyú angyal (törölt) 2008.11.20. 10:01:03

az V. kerület a város közepe.
Onnan nincs olyan, hogy a város másik vége XD

(és most elolvasom a posztot)

TH 2008.11.20. 10:03:41

Ilyen posztot minek kitenni???

bélus 2008.11.20. 10:04:38

warlo, fasznak sarkítasz?
Inkább üljél szépen vissza a nagykaliberű szarodba, és go élni;)

töröttszárnyú angyal (törölt) 2008.11.20. 10:07:40

Városház utca
Vármegye utca

Kisteherautó(!)

"Befordulok a vármegyébe". melyikbe a hatvannégyből?

tudom, sünt nekem is.
és nem vagyok sikeres sem

beleszolok 2008.11.20. 10:12:43

Hihi. Ez a nem lehet elférni, ez általában azt jelenti, hogy az 1.8m széles autóban a 2.5 méteres szélességű úton ráfékez a júzer minden tükörre, mert éppen hogy csak elfér :D

optimista 2008.11.20. 10:12:58

A legsikertelenebbek azok, akik tudják magukról, hogy sikertelenek, és fel is vállalják.
Nincs remény, az élet kegyetlen.
No de fel a fejjel:D

_-_- 2008.11.20. 10:21:21

Ez sajnos nekem magas.
Ha nem egyirányú az utca, akkor nem parkolhatnak olyan sűrűn, hogy csak 1 sáv férjen el, az is bajosan.
Ha egyirányú, akkor a passatos értelemszerűen nem arra fordulhat ki, amerről a postíró jön, azaz hova kéne visszatolatni és miért?

Taz member of JFK Board™ · http://chillin.blog.hu/ 2008.11.20. 10:27:28

ezmeg mijez? gyenge eresztés, se szamurájkard, se autóból kiszállás, leszakítom a veséd típusú huncutságok... :D

Kaant 2008.11.20. 10:39:38

Hehe...Látom, nem sikerült némi bizonytalanságot ébreszteni az olvasókban...Akkor hadd pontosítsak:

1, VW Passat. A címben szereplő Mondeo-t nem én írtam, hanem a szerkesztő. A nevében is elnézést kérek.

2, Vároházára valóban behajtani tilos van, kivéve engedéllyel. Mint jeleztem nekem van.

3, Tekintettel arra, hogy bár nem küldtem rajzot, megpróbálom mégegyszer gyorsan tisztázni:
Vármegye utca behajtás, utána balról, jobbról parkoló autók. (Asszimetrikusan, ezért kellett szlalomoznom)Első autó lift, utca jobb oldalán, előtte már nem áll autó. Bal oldalon már volt annyi hely, hogy ki tudtam szállni, tekintettel arra, hogy a jobb oldalon szabad útszakasz miatt már elfértem. (Aki ez alapján sem érti, azt sajnálom...elbábozni nem fogom)

4, Utca kétirányú, de csak a Vároházáról tudsz behajtani, mert Semmelweis felől középtájon lezárva.
Ha tehát kifelé, meg befelé is jönne egy-egy kocsi, akkor valamelyik (nyilván az adott pozíciójától függően) utat enged a másiknak...

5, Nekem mindegy lett volna, hogy melyik lifttel megyek a parkolóházba, de miután a Passat megjelent, egyértelmű volt, hogy a másodikat lenen célszerű használni...Ez kb 20 m-el feljebb található az utcában. 2 lehetőség volt: vagy elenged (kb 3-5 mp) és akkor én a feljebb lévő lifthez tudok hajtani, ő meg ki tud fordulni az utcára, vagy megvárja azt a kb 1/4 órát amíg megpróbálok hátrafelé visszatolatni a Városháza utcára, remélve, hogy közben senki nem jön mögöttem. Az első tünt logikusabbnak.

6, Végezetül: elismerem, tényleg banális a sztori, nyilván voltatok Ti is úgy, hogy első felindulásotokban mérgelődtetek valamin, majd 1-2 nappal később már beletojtatok volna..Igérem, hasonló "nyalánksággal" nem untatom többet az értő közönséget. Ja és szex nem volt, Tescoba egyedül, Batz papucs meg tükör fölé akasztva...

Üdv
A

Matrix_ 2008.11.20. 10:45:02

Kaant
azé visszaordíthattál volna te is. Akkor nagyobb esélyed lett volna az ótóskártyára :))

Cyric 2008.11.20. 10:48:38

Kaant

Na ugye, hogy el tudod te úgy is mondani a sztorit, hogy rövidebb is és érthetőbb is... :)
Már csak egy dologra nem tértél ki: Mi van a sünnel? :))

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2008.11.20. 10:57:36

A Vármegye erős jóindulattal utca csak, inkább sikátor. Ha oda még be is parkolnak hát bakker vazelin kell a navigáláshoz benne. Hogy mi a fenéért kellett lezárni a Semmelweis felől, azt nem értem, de frankón.

Amúgy meg ha egy irodaházban dolgoztok, akkor kb. öt perc kideríteni hogy ki a pasas, majd odamenni a cégéhez és kedélyesen elbeszélgetni vele. Hidd el, a kollégái előtt nem lesz akkora nagy arca. Tudom, próbáltam. 8-) Az én emberem kollégái elég érdekesen néztek a lila fejű palira, amikor odamentem, bemutatkoztam, mondtam neki, hogy talán nem emlékszik rám, de a múltkori forgami helyzetben nekem volt elsőbbségem, merthogy van egy olyan, hogy jobbkéz szabály, még ha ő nem is hallott róla. A mamám nem prostituált, és örömmel állok rendelkezésére, hogy ellenőrzött körülmények között, egy közeli sportegyesület szorítójában ökölvívással rendezzük a dolgot. Köpni-nyelni nem tudott, csak nézett maga elé szilvaszínű fejjel. Mivel nem válaszolt, javasoltam, hogy gondolja végig a dolgot, bármikor megtalál, ha akar és további sok sikert kívánok neki az életében és a munkájában. Mindezt angyali mosollyal és nagyon kedvesen adtam elő. Igaz vagyok hozzá 187 magas és 100 kiló.

Marcellusca 2008.11.20. 11:03:36

Hát emmeg millen post??? :D
Semmi anyázás, attak vagy eksön??? :D

Kaant 2008.11.20. 10:39:38
Ugyi, hogy meg lehet ezt írni értelmesen is. :D
Bár így sincs benne semmi extra, "csak" egy egyszerű, hétköznapi tahóság. Természetesen nem Rád gondoltam!

Marcellusca 2008.11.20. 11:07:30

Ja, és Silentnek szövegértésből: egyes, fiam, űjjé le!!! :D

Matrix_ 2008.11.20. 11:09:34

Sam. Joe · www.matchboxmemories.hu 2008.11.20. 10:57:36

mindig ezek a centik meg a kilók :))

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2008.11.20. 11:11:43

Jó, hát én is tudom, hogy fogyni kéne... 8-)

Aqweren 2008.11.20. 11:11:49

töröttszárnyú angyal 2008.11.20. 10:01:03
"az V. kerület a város közepe.
Onnan nincs olyan, hogy a város másik vége XD"

Vagy éppen hogy csak olyan van...;)

Walaki 2008.11.20. 11:14:05

Tanulság: Érdekes ember a pesti...
Jobb elkerülni őket!

TH 2008.11.20. 11:24:37

Sam. Joe · www.matchboxmemories.hu 2008.11.20. 10:57:36
Ha valaki még egyszer beírja ide a magasságát és testsúlyát, azt agyon kellene csapni.
Ki a francot érdekel? Volt ilyen kérdés, hogy hány kiló vagy? De most komolyan...ez teljesen irreleváns ebben a helyzetben.
No mindegy.
Egyébként velem is volt hasonló helyzet, amikor az előttem menő ment 5-tel, majd index nélkül gyors jobbrahúzódás után balra kanyarodott egy parkolóhelyre, amikor én már előztem. Na, akkor csak csúnyán néztem, de amikor bejött az irodába, és rájöttem, hogy ő volt az, akkor megkérdeztem tőle, hogy mit gondol a balra kanyarodás szabályairól. Kénytelen volt elismerni, hogy igazam van, pedig első pillanatban mintha nem így gondolta volna...

TH 2008.11.20. 11:25:38

Walaki 2008.11.20. 11:14:05
Érdekes ember a nem pesti. Jobb elkerülni őket!

gtsongor 2008.11.20. 11:34:56

A poszt rövid összefoglalása: Ma sem történt velem semmi érdekes, ezért leírok egy tök érdektelen dolgot, ami kishíján a harmadik világháború kitöréséhez vezetett...
Ennyi stresszes ember hogy fér meg egy országban? Pármilió magyar a posztmodernség olyan magas szintjére jutott, hogy mindegyik azt hiszi hogy neki van igaza.
Idézem a Bibliából a Jónás könyvének utolsó szavait: és barom is sok van.

emil 2008.11.20. 11:35:53

Érdekesek az emberek, jobb elkerülni őket :)

majdazteneldontom (törölt) 2008.11.20. 11:38:16

Az, hogy vki leírja, hogy hány centi + kiló még semmit nem mond, nem fogok nagyon megijedni, mert lehet (de inkább valószínű), hogy mindez sörhas + 20-as kar kombóval párosul, amolyan háztartási keksz forró teába mártogatva fíling :))

ehh.. 2008.11.20. 11:38:57

"Egyszerűen nyomnom kellett volna egy kövéret"
Ha te a a koveret szereted, akkor hajra, nyomd oket! :))

töröttszárnyú angyal (törölt) 2008.11.20. 11:41:08

aqweren 2008.11.20. 11:11:49

ez azért nem egész így van
másik vége, csak akkor lehet, ha van egyik vége.
de a közép nem vég :D

lájtostibi 2008.11.20. 11:43:49

most akkor ez Pesten volt?;)

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2008.11.20. 11:44:12

OKé, akkor értsd úgy, hogy nem 160 centi és 45 kiló vagyok, ezért oda mertem tolni a képem. De mindahányan tudjuk, hogy nem ez a lényeg. Megkapta méltó büntetését, nem kellett lerúgni a tükrét, beverni az ablakát, eltépni az arcát, bla-bla-bla-bla...

majdazteneldontom (törölt) 2008.11.20. 11:47:28

Egyetértek, jól csináltad, a nímandokat szerintem is jobb verbálisan szétalázni.

TH 2008.11.20. 12:00:42

Sam. Joe · www.matchboxmemories.hu 2008.11.20. 11:44:12
majdazteneldontom 2008.11.20. 11:47:28
Én is egyetértek. Nincs jobb, mint amikor a másik semmi értelmeset nem tud reagálni, és láthatóan lefagy a rendszer, ahogy az infót próbálja feldolgozni! :)))

krumplitolvaj 2008.11.20. 12:18:24

TH ugye tudod, hogy ez veled is előfordulhat?
csak pislogsz, mint egy terhes koala, a többiek meg felfújódott pofazacskóval próbálnak mennél halkabban röhögni. De szép is az;)^^

Rong 2008.11.20. 12:20:42

Érdekes. Jobb hogy elkerülöm :)

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2008.11.20. 12:21:56

krumplitolvaj: Naná, ez benne van a pakliban. Ilyenkor kell elröhögni az egészet, nem? 8-)

krumplitolvaj 2008.11.20. 12:23:03

jaja, csak szépen sumákba;)

TH 2008.11.20. 12:25:52

krumplitolvaj 2008.11.20. 12:18:24
Egyszer fenn, egyszer lenn.
Egyszer hopp, máskor kopp.
Stb.
De ugye tudod, hogy ez veled is előfordulhat? :)

Gatinho 2008.11.20. 12:26:10

:) baromság, ezért kár volt ennyit fáradni.

krumplitolvaj 2008.11.20. 12:29:59

TH,
simán, még jó hogy:D

Pokember - a seggemből, mint minden rendes Póknak 2008.11.20. 12:33:22

Érdekes, Sam.Joe nem kapja meg, hogy kövér, és ne egyen annyit?:-) Pedig kb annyi relevanciája volt, mint az én posztomban.:-)
(csak sértődősködök:-) )
Egyébként meg biztosan Mondeoként indult el a kocsi kifelé, de mire kiért, már Passat lett belőle.:-)

TH 2008.11.20. 12:35:07

Pokember - 2008.11.20. 12:33:22
"majdazteneldontom 2008.11.20. 11:38:16
Az, hogy vki leírja, hogy hány centi + kiló még semmit nem mond, nem fogok nagyon megijedni, mert lehet (de inkább valószínű), hogy mindez sörhas + 20-as kar kombóval párosul, amolyan háztartási keksz forró teába mártogatva fíling :)) "
és még ketten beszóltunk, amiért leírta. :)

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2008.11.20. 12:37:40

Ne emlegessétek már, mert ha olvassa az asszony, nem kapok enni! 8-)

Marcellusca 2008.11.20. 12:41:04

ehh.. 2008.11.20. 11:38:57

LOL! Neki ajánlom Sam. Joe-t! :D

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2008.11.20. 12:46:23

Marcellusca: Le lehet rólam szakadni!!! Az nem pocak, hanem Harley Davidson protézis!

Matrix_ 2008.11.20. 12:52:19

Sam!

Nem a 100 kilóval van baj! a 187 centi a kevés :D

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.11.20. 12:55:07

Lassan rá kéne jönni, hogy a Budapesthez hasonló méretű városokban autózni TÖMÉNY SZOPÁS.
Végülis a blog erről szól, zseniálisan kitalálták: mindig van miről írni, minden nap megy a vita, jönnek a látogatók, stb. Csak kíváncsi vagyok, mikor fárad bele a közönség az újra és újra megrágott konfliktushelyzetek elemzésébe.

Marcellusca 2008.11.20. 12:57:04

Sam. Joe · www.matchboxmemories.hu 2008.11.20. 12:46:23

OK, OK! Tudom, kocka has, csak jól ki van párnázva.!

És tudom, azé' puha, hogy ne fájjon! :D

TH 2008.11.20. 12:57:16

AnyádnakPalánkot 2008.11.20. 12:55:07
Én pl. már rohadtul unom a teljesen érdektelen, lerágott témákat. Most ha megint lenne egy poszt a zebráról, akkor megint hörögnének az emberek ezerrel, de már nagyon unalmas lenne. Sajnos a témák elfogynak egyszer. A múltkor írtam egy posztot, ott 1 témáról egy mondat sem volt, pedig érdekesnek tartom (azért írtam), úgyhogy lehet, hogy megírom külön posztban.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2008.11.20. 13:03:53

Marcellusca: LOL

TH: Jogos, de... mi a fenét lehet csinálni? Valahol ki kell bosszankodja magát az ember, nem? Persze van aki másként csinálja. Mint az a debreceni srác a hordozható macisajtjával a zebrán. Én egyébként a "Láncfűrész szállítás" feliratú láthatósági mellényben, előre szegezett, működő lácnfűrésszel való gyalogátkelésben látom a fantáziát, de öreg vagyok én már az ilyesmihez, inkább Autózz! blogot olvasok meg kommentelek ha átlépi az ingerküszöböt az eset. Jelen esetben átlépte, mert a környéken lakom. (Tudom, pesti köcsög, pocak, izé.)

forrórágógumi 2008.11.20. 13:04:04

Na ma hazafele direkt belekötök valakibe, csak hogy másnap már kipostolhassam ide. Ja és előre szólok hogy véres sztori lesz, anyázással, karlevágással, szőke cicababa jobbegyről kirángatásával, rendőrökkel, törött kukásautóval, VW Mondeoval (igen azzal) és akkor végre lesz min csámcsogni újra. Kissé uborkaszezon van a blogon is :))

majdazteneldontom (törölt) 2008.11.20. 13:13:21

ha még1x vki megszólal esküszöm, hogy hozzávágom a testtömegindexét! :)))

majdazteneldontom (törölt) 2008.11.20. 13:17:56

ja, azt. a mútkor voltunk a zasszonnyal velneszelni oszt lemérettük magunknak

TH 2008.11.20. 13:19:12

Lassan minden poszt átalakul autózz!kocsmává, annyira nem lehet mit írni már.
Majd felpörög újra, ha valami szaftos téma kerül elő...

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.11.20. 13:24:15

Sam. Joe · www.matchboxmemories.hu 2008.11.20. 12:46:23
azt hittem tekintély és árnyékoló :))

Marcellusca 2008.11.20. 13:29:25

Sam. Joe · www.matchboxmemories.hu 2008.11.20. 13:03:53

Én is csak azért írtam, mert a környéken lakom és pontosan ismerem a helyet.
Aztatat én nem tudhatom, hogy pesti diszkópatkány vagyol-e-é, csak - ahogy majdazteneldontom megjegyezte - a testtömegindexedet ismerjük. :D

Én úgy vagyok, ha haza megyek szülővárosomba, akkor köcsög pesti vagyok. Itt meg vidéki paraszt, még akkor is, ha már több, mint 15 éve itt élek.

"AngelLand 4ever!"

Aqweren 2008.11.20. 13:33:54

Én csak azt nem értem hogy miért beintenek egymásnak az autósok - egy szamárfül-mutogatástól garantáltan lefagy az ellen ^^

Marcellusca 2008.11.20. 14:01:05

aqweren 2008.11.20. 13:33:54

Én nem szokok "integetni", mer' úgysenem láttyák. Körbe vagyok fóliázva. :D
Na, jó, az első szélvédőm nem.

Jacques Foche 2008.11.20. 16:33:48

Ejj, legalább verekedtek volna, vagy valami. Ezt a Marsi Anikó nem olvasná be könnyes szemmel a Fókuszba'. :)))

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.11.20. 19:40:47

"mi a fenét lehet csinálni? Valahol ki kell bosszankodja magát az ember, nem?"

Lereagálod a helyszínen, vérmérséklettől függően egy-két pofotn leosztasz. Ettől lenyugszol, és nem esz még napokig az ideg olyan szinten, hogy még az internetre is felírod a vélt vagy valós sérelmeidet.

Pistike911 2008.11.20. 23:56:22

majdazteneldontom 2008.11.20. 11:38:16

Úgy jó hetven évvel ezelőtt volt egy illető, aki a turizmusban, azon belül is a csoportos üdültetésben volt érdekelt. Tőle például viszonylag sokan féltek, pedig egy kis segdugasz volt. Apró, csíknyi bajusza volt és folyton a karját emelgette.

Ahh, pedig itt van a nyelvemen a neve.....


Ezt csak azért mondtam, hgy alátámasszam a mondandód: a jó fellépés sokat számít....na meg a sturmstaffe a háttérben. :/

TH 2008.11.21. 10:35:42

AnyádnakPalánkot 2008.11.20. 19:40:47
Ha itt ereszti ki az ember a gőzt, az azért még mindig jobb, mintha otthon a család kapja. Úgyhogy azért ez még nem a legrosszabb megoldás. De tényleg célszerű gyorsan feldolgozni az élményt, nem jó, ha napokig nyomaszt egy ilyen apróság.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2008.11.21. 15:40:29

TH:
Arról már nem is beszélve, hogy az egyiket a kettőből elvben bűntetik.

TH 2008.11.21. 15:42:33

TH 2008.11.21. 10:35:42
Hát ha csak verbális pofonokat osztasz, azért senki nem fog büntetni.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása