Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Halálra szivatott a közeg a semmiért

2008.11.21. 12:32 :: Kisikasa

Tibor sztorijában egy szabadnapos rendőrbácsi döntött úgy, hogy a vasárnapi nap is alkalmas lehet arra, hogy megmutassa ki a legény a gáton. De talán csak az asszonynak akart bizonyítani, hogy rosszul járhat, ha nem főz vacsorát.

Helyszín nem messze Budapestől. Sebesség korlátozás 90 km/h, teljesen egyenes út, előzni szabad.

Az előttem haladó, igen alúlról súrolta a 60 km/h-t, nosza elindultam megelőzni, ez nála kiverhette a biztosítékot, mert velem párhuzamosan gyorsított, folyamatosan indexelek jobbra de nem akar beengedni, jó – mondom – győztél, lassítok, visszasorolok mögé, de nem ha lassítok Ő is lassít, ekkor már elkezdtem aggódni, mert megjelent egy autó szemből is. Nem volt mit tenni elindultam vissza a sávomba lesz ami lesz, lehettünk vagy 10 cm-re egymástól, de kalkulálva a lehetőségekkel, mégiscsak kevésbé veszélyes műveletnek tűnt ez, mint sem frontálisan ütközni.

Mintha egy pillanatra megkegyelmezni látszott volna emberünk, beengedett. Szerintem egy EKG készülék rekordot diagnosztizált volna nálam. Szép nem szép, lehuztam az ablakot és bemutattam egy egyezményes jelet neki. Ekkor kiderült emberünk hivatalos közeg, (gondolom) rendőr, innentől ugyanis 5 cm-re követett és villogot rám, egyik kezét az ablakon kitartva egy igazolványt lobogtatott. Így utazgattunk, eszem ágában sem volt leállni, mert azért lehet,csak a bélyegszakkör tagságit mutagatta, na meg azért Ő veszélyeztett engem.

Gondoltam, majd „lekopik", de nem: bármerre mentem jött utánnam. Mondom lesz ami lesz megállok, jobb ezt tisztázni, lehúzódok, megállok, Ő is meg áll, majd továbbhajt, na mondom, most már akkor is megkérdezem, mit szeretne, elindultam én is utána, majd beparkolt a helyi önkormányzat elé, kiszáll, kérdzem:

- Miben segíthetek?

- Én is kérdezhetném – felel.

Aztán ennyiben maradtunk, felírtam a rendszámot, és el. Ja ez egy szép őszi vasárnap délután történt, Ő a barátnőjével utazott, lehet, hogy csak veszekedtek.

129 komment

Címkék: budapest biztonság közlekedés autó hülye rendőr veszélyes kresz

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Matrix_ 2008.11.21. 14:00:31

Egy rendőr akkor legyen rendőr amikor bűnöznek, ne akkor amikor előzik, szabályosan!

Marcellusca 2008.11.21. 14:08:08

RaveAcE 2008.11.21. 13:48:31

Igazad van! Nekem aztán lobogtathatná a jelvényét.
Úgysem látok ki hátra, mert ott van a kalaptartón a gyerek cucca, kabátja és egyéb apróságok. (Meg egyébkéntis le vagyon fóliázva.) :D

dr. _mmm_ 2008.11.21. 14:16:20

aqweren:

Ha egyszer ezt eljátssza akkor. Amúgy én is normálisan előzök. :)

T7 2008.11.21. 15:09:56

Így, normális sztorivég nélkül, elkezdeni is kár volt..

Gaszton 2008.11.21. 15:17:59

Bevertem volna a hülye fejét az biztos, enyhén felbaszott volna, ez nem játék.

krétázok 2008.11.21. 15:23:45

Szemedet kilőtte?
Nem?
Akkor nem is igazi rendőr volt...

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2008.11.21. 15:24:53

"Ekkor kiderült emberünk hivatalos közeg, (gondolom) rendőr, innentől ugyanis 5 cm-re követett és villogot rám, egyik kezét az ablakon kitartva egy igazolványt lobogtatott. [...] ...majd beparkolt a helyi önkormányzat elé..."

Gyerkek, ez nem ugyanaz a csóka, aki a országgyűlési képviselői igazolványával - ami már le is járt vagy már a fószer nem volt képviselő - akarta megijeszteni a bringást, nem is olyan nagyon régen?

Rocky 2008.11.21. 15:27:27

Én megvallom szoktam ilyet csinálni, DE:

A lakásunktól nem messze, a Pasaréti út a vele azonos nevű tér után kifelé, 30-as övezet, tele fekvőrendőrrel, jobbkezes utcával. Szóval pihenő övezet, iskolával, sportpályával, sétálókkal, kocogókkal.
Én általában a +-5 km a 30 közelében próbálok menni. Mivel közkedvelt "kertek alja" útvonal, rengetegen próbálnak itt időt nyerni hazajutás közben.

Bizony-bizony én megvallom őszintén, önkéntes rendőrt játszva, én bizony nem engedem előzni az 50-60-nal közelítő, fekvőrendőrön átugrató, jellemzően audi, bwm, merci, nagykocsi kategóriát. Sajnálom, de lehet ezzel úton átkelő gyerekek életét mentem meg, és különben is nekem ne száguldozzon a lakókörnyezetemben a 30-as övezetben....
Ja és nem corsám van, hanem mr2.

Bocs ha OFF

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2008.11.21. 15:30:02

Rocky:
Nem biztos, hogy jól értelek, de ugyanannyira felgyorsulsz mint ők és nem engeded őket előzni, ezzel óvod mások testi épségét?

Rendszám? 2008.11.21. 15:43:28

Az mennyi?

DartagnanX 2008.11.21. 15:45:13

Az én utcámban van egy rosszul megépített fekvőrendőr, ha nem a megengedett 30-al mész át rajta, akkor lekoccol az autó alja. Na jó, lehet hogy 15-el kell átmenni. :) Ezt sokan nem tudják, kacagtató hallgatni éjjel a bőgő motort, a csattanást, aztán a komótosabb továbbhaladást. :)

ehh.. 2008.11.21. 15:45:47

Rocky 2008.11.21. 15:27:27
Te egy hos vagy! Bar azt nem ertem, hogy mitol veszelytelenebb, ha ketten parhuzamosan rongyoltok 60-nal annal, ha csak o egyedul a sajat savjaban megy ennyivel! :o

TH 2008.11.21. 15:50:36

ehh.. 2008.11.21. 15:45:47
Kevésbé mernek a gyalogosok lelépni...;)

Rocky 2008.11.21. 15:53:35

Nem gyorsítok fel, csak nem hagyok helyet magam mellett, hogy elférjen, ha látom a tükörből a barmot közelíteni.

Nem vagyok hős, csak felbasz, hogy az embereknek semmi sem szent, se iskola, se 30-as övezet, se semmi...

TH 2008.11.21. 15:57:50

Rocky 2008.11.21. 15:53:35
Erkölcsileg megértelek teljesen, közlekedési szempontból viszont nem vagy túl szabályos...hogy finoman fogalmazzak. :)

Marcellusca 2008.11.21. 15:59:28

Rocky 2008.11.21. 15:53:35

Igazad van Rocky, de tudod, hogy itt csak szabálytisztelők kommentelnek, ezért 5; 6; 12a-c! :D

B 2008.11.21. 15:59:55

A poszttal az a probléma,hogy ezt a marhát rendőrnek állítja be,pedig nem biztos,hogy az volt.sok önjelölt polgárőr,nemzetőr,tornáből felmentett militariidióta és kezdő gengszeter játszik rendőrt(lásd RRB-s rendszámok,egy rendőrautón sincs,az mind idita civil kölöké).
velem is megesett,hogy okos bmw-s lobogtatja a igazolványt és meg a a frankó htósági jelzéseket,a többit adjátok össze:)De nem volt rendőr..
szóval óvatosan a kijelentéskkel.
ezek az igazolványlobogtatók mind civiliek,a rendőr így nem intézkedik,civilben sem.

Zsola777 2008.11.21. 16:05:12

Meg kell jegyeznem, hogy aki cammog, majd hirtelen gyorsítani kezd, éppen akkor rakta le a mobilt, majd rájött, hogy túl lassan ment a beszélgetés közben.
Nekiáll gyorsítani, de mivel nem néz sehova (szűklátókörű), csak későn vesz észre, és véletlenül éppen akkor lassít, amikor te is.

A megoldás: dudát neki ("fájdalmat mindenkinek" :)), az lakott területen kívül az előzési szándék jelzésére használható.

B 2008.11.21. 16:06:15

A múltkor meg Budán egy bmw-s kék villogóval-mint utólag kiderül kismamaát oktatott ki,hogy neki van elsőbbsége(nem neki volt-,és ott is intéztem a sorsát,az se rendőr volt,civil ember.
na erre varjatok gombot és írjatok közeges posztokat!!

isti77 2008.11.21. 16:10:16

Rocky: igazad van, így már ketten száguldoztok, és nemcsak a gyalogosokat, hanem az úttesten szembe közlekedőket is veszélyezteted. Gratula.

Amúgy milyen autód van, ami olyan erős, hogy 30-as induló sebességről gyorsítva a 60-nal érkező BMW-ket, Audikat is meg tudod akadályozni az előzésben? Swift Sport? :)

+ egy apróság, amit minden, hozzád hasonló mentalitású baromnak a figyelmébe ajánlok, akik abban lelik szórakozásukat, hogy akadályozzák az előzést:
Ha esetleg a téged megelőzni kívánó autóstárs - hála neked - nem fér be időben eléd, és frontálisan csattan a szembejövővel, amikor melletted van, abba te is belekerülsz. De ha valaha jártál iskolába, és tanultál fizikát, akkor ezt te is tudod.

adamone 2008.11.21. 16:11:11

ilyenkor: kézifék megránt, fékpedálra rátapos utána pár másodperccel, hogy heylszíneléskor az derüljön ki, hogy égett a féklámpád...semmi cécóóó :)

Rocky 2008.11.21. 16:15:31

A lobogtatásról...

Árpád hídra felhajtás budán. A sokat emlegetett elfogy a jobb oldali sáv.

Megyek a bal sávban szép lassan, engedném be a soron következőt (zippzár), de tényleg szépen, szabályosan (anyósom yaris-ával voltam). Erre pont el tudom kapni a kormányt, mert jön belém oldalról egy lila matiz sic!
A faszinak nem sikerült a manőver, én a kiszállok és pofánverem, közben vérnyomás 200 állapotában, gázt adok. El innen minél messzebb.
A túloldalon, állok a balra kanyarodó sávban. Az elmebeteg striciarcú, szedált állatja, megáll a belső sávban mellettem. Mellette 70-el autók húznak el dudálva. Néz buddhai mosollyal a sunyi pofáján. MOndom neki: mi van? Be vagy lőve vagy mi a faszt akarsz?
Erre még szélesebb mosollyal felemel egy nem üres pisztolytáskát. Én gázt adok és el.

Szerencsére nem lőtt le, mert nem hagytam hogy belém jöjjön oldalról.

Remélem azóta pisztolytáskás süncsaládot szarik minden nap!

B 2008.11.21. 16:17:41

jól tetted,hogy továbbmentél,valószínű gázpisztolyos kis hős volt-feljelenteni!!

isti77 2008.11.21. 16:18:19

+ egy még kisebb apróság: bár ilyen személyes tapasztalatom nincs, mivel hasonló helyzetben még nem voltam, de könnyen elképzelhető, hogy az előzésben lévő autós az utolsó pillanatban pánikba esik, rád rántja a kormányt, és akkor még az is lehet, hogy csak te halsz meg, ha pl. az alsó rakparton feltol a szalagkorlátra.
Hogy vele utána mit csinálnak, az rajtad már nem segít, ahova te kerülsz, onnan még senki nem jött vissza.

Afehérkapitánya 2008.11.21. 16:19:24

Ezt velem is háromszor eljátszotta egy saabos, csak úgy, hogy kétsávos volt az út (irányonként) és nekem jobbra kellett volna kanyarodnom és a belsőből se előtte se utána nem engedett be. Az elsőnél még vicces volt, a másodiknál már nem annyira , mert jött a kereszteződés. A harmadiknál ráhúztam úgy a kormányt, hogy ha ő nem fékez én elviszem az elejét. Az én autóm elég ütött kopott (ráadásul terepjáró) volt, szóval azt nem kellett félteni. Utána még ő mutogatta, hogy kinyír. De hogy ez mire volt neki jó?

Loismustdie 2008.11.21. 16:20:56

Nincs konfliktus - nincs komment!

Rocky 2008.11.21. 16:24:34

Kedves isti77!

Mint írtam egy mr2-em van!(sajna csak 156 LE)

És mint írtam nem gyorsítok fel, csak elállom az útját!

És mint írtam nem általánosan teszem ezt, hanem a lakókörnyezetemben, a 30-as övezetben.

És ha te jössz legközelebb BAROM módjára, még meg is állok és beleverem a fejed a kormányba.

Nem gondolnám, hogy a száguldozó barmoknak, magukon kívül bárki is kártyát osztott volna. Nehogy már még annak álljon feljebb akit a szabálytalankodás közben megzavarnak...

Mindenki követ el hibákat, mindenki siethet. De legalább legyen benne annyi, ha valaki erre felhívja a figyelmét, mondja azt BOCS, oké igazad van, csak sietnem kellett. Ennyi. De nehogy már még neki álljon feljebb!!!
Vagy a bmw-hez adnak ilyen kártyát? Gyorshajtó kártyám van, nem látja? Pedig lobogtatom!

dinoszaurusz 2008.11.21. 16:33:19

B
ekkora gyökér csak rendőr lehet
vagy miniszterelnök

atomot a seggébe

2008.11.21. 16:45:21

"gondolom rendőr volt"???????????? de nem biztos.
Az sem biztos hogy megtörtént az egész "utánam jött"-"utána mentem"??? megsem kérdeztem hogy mi volt az az igazolvány! mi ez?????

Ahmet · http://www.tinylittlebigthing.blog.hu 2008.11.21. 16:52:27

Utott-kopott golf, benne a csalad zotyog hazafele az Alfold szep hosszu egyenes utjain.
Utolernek egy Suzukit, Apa elozni kezd, de kicsit elbambulva, otosben, igy nem huz a kettes Golf. A Suzukiban ket "fukszosmercis" fiatal ul, nem is nagyon ertem, hogy miert Suzukiban, de lathatoan nem szoktak ahhoz, hogy megelozik oket, igy gyorsitanak. Anyanak feltunik, hogy mar miota folyik ez az elozes es kinez oldalra, gyorsan beintenek neki, szajrol olvasasrol ne is beszeljunk. Apa csak nyomja neki, most mar vissza is rakta negyesbe, mar 130 korul jarunk, mire megelozi a Suzukit. A vernyomasa is szepen emelkedett kozben, igy megerinti labaval a feket, csak hogy a feklampa felvillanjon, jelezve, hogy anyaddal szorakozz.
Ekkor a Suzukis verszemet kap, hogy most megmutatja, es a gazra tapos, balra rantja a kormanyt, hogy visszaelozzon. Pechjere tenyleg nincs szokva az ilyen helyzetekhez, es a Suzukihoz se. A Suzuki meg plane nincs szokva az ilyen manoverekhez, igy csikorogva elkezd jobbra billenni, balra huzni, majd egy hossztengely menti pordulet utan eltunik az utmenti bozotosban.
Neha a kocsogok is megszivjak.

TH 2008.11.21. 16:54:22

Ahmet 2008.11.21. 16:52:27
Ez csak tanmese vagy van valóságalapja is?

Rocky 2008.11.21. 17:04:02

Ahmet:


Szép történet! :-)

Csak az ilyen történetek valóságalapja adhat nekünk reményt, hogy az ilyen emberbőrbe búj állatok hamar beadják a kulcsot.
Remélem egyre többen! Szép, fájdalmas és hosszan tartó halállal, úgy hogy közben a gyermekes családok, ártatlan emberek, szerencsés gyalogosok, karcolás nélkül megúszva, hazatérnek otthonaikba családjukhoz!
Ez adhat reményt a bűnözők és a felelőtlen veszélyeztetők ellen!
Ha már a kresz és jog nem ismeri a szándékos veszélyeztetés fogalmát a közutakon!

TH 2008.11.21. 17:08:02

Ahmet 2008.11.21. 17:00:27
Remélem a golfosok megálltak segíteni a balfaszokon.

Rocky 2008.11.21. 17:04:02
És mi van a gyermekes családok emberbőrbe bújt állat családtagjaival??? Ne írj már ilyeneket, kérlek!

MMM 2008.11.21. 17:11:17

Rocky: ugyanolyan szabálytalan vagy, mint akit feltartasz. Mire nagy az arcod? Miért érzed magad jobbnak? Mert eldöntötted, hogy SZERINTED melyik szabály a fontosabb?

Rocky 2008.11.21. 17:14:13

TH:

De miért?

Ők nap mint nap, akarattal vagy csak butaságból, ártatlan emberek életével játszanak.
Miért ne kívánhatnám, hogy ezek az emberek, ha már pusztításra adták a fejüket, legalább önmagukat pusztítsák el? Mielőbb... áldozatok nélkül!

Ez nem egy játékprogram, itt mindenkinek csak 1 élete van. Nem lehet a végén megbeszélni, hogy...

sunblind 2008.11.21. 17:15:09

úristen. micsoda világot élünk.

Rocky 2008.11.21. 17:15:56

MMM:

mely szabályok között döntöttem?

MMM 2008.11.21. 17:21:48

Rocky: "És mint írtam nem gyorsítok fel, csak elállom az útját!" Ez ugye teljesen szabályos.

TH 2008.11.21. 17:24:52

Rocky 2008.11.21. 17:14:13
Bárkinek a halálát kívánni nemcsak ízléstelen, de nem is tudsz ugye róla semmit. Nem ítélhetsz meg valakit egyetlen attribútuma alapján. Valszeg a többségért valóban nem lenne kár, de ez akkor is túlzás.

Ne halgass MMM-re, az előzés akadályozása is szabálytalan ugyan, de értelmes okból teszed, tehát erkölcsileg védhető. Én nem hiszem, hogy jó ötlet, de megértelek.

ugyanez · http://www.ugyanez.hu 2008.11.21. 17:50:16

Velem ettől kicsit durvább eset történt, de szintén rendőrrel.
Elkezdtem előzni egy autósort kb 20km/h-ról indulva. Ekkor kivágott elém a sorból egy másik autó. Mivel baromi lassan gyorsított, így a szembejövők miatt nem akartam kockáztatni és elkezdtem visszasorolni. Ekkor egy Ladás elkezdett gyorsítani, amikor fékeztem lassítani. Nem volt más lehetőség satut nyomtam és be mögé. Erre ő is satuzott előttem keresztben állva az úton és kiugrott a kocsiból, majd elindult fején eléidegbeteg fejjel. raktam egy 1-est és otthagytam. Rövid időn belül utolért ás leszorított az útról a mellette ülő közben a sofőr rendőr igazolványát lobogtatta. Ekkor kiszálltam és a két kocsi között félúton találkoztunk. Az volt a baja, hogy nem álltam meg vele megbeszélni a problémáját. Mondtam neki, hogy ezt inkább a pszichológusára hagynám és kicsit gondolkozzon el azon amit tett. Némi vita után elnézést kért és meginvitált arra a ralli versenyre, ahová igyekezett (és aminek a leágazásán az üldözés közben túl is hajtott). Mit várjon az ember ilyenektől ha esetleg még egyenruha is van rajta...

isti77 2008.11.21. 18:03:27

Kedves Rocky,
Nem járok a II. kerületben, ezért nem valószínű, hogy arrafelé találkoznánk - már csak azért sem, mert k.rvára megijedtem attól, amit leírtál, biztos te vagy az egyik 2 méteres, 120 kilós a sok közül, akik itt posztolnak (ezt az előző topic szerzője nagyon találóan írta le).
Mellesleg, én általában írtam az előzés akadályozásáról, és nem csak az egyik legnagyobb baromra (rád) gondoltam, hanem úgy általában az összesre, aki így cselekszik, bármilyen helyzetben, sebességtől függetlenül.

+ valami, ha már a gyorshajtás került szóba: a gyorshajtás, mint olyan, szabálysértés, az előzés akadályozása pedig szándékos veszélyeztetés, azaz bűncselekmény.
Egy MR2-vel vagy bármilyen japán plasztikbombázóval amúgy sem tanácsos ilyesmihez folyamodni, mert egy A-Corsa pozdorjává tör.

Pistike911 2008.11.21. 18:08:09

Rocky 2008.11.21. 17:14:13

A probléma az, hogy a feltartással te nem csak megregulázod, hanem az ő szemében saját magad is az ő személye fölé emeled és bizonyos tekintetben korlátozod személyes szabadságában. Ez pedig 2008-ban, Magyarországon (és úgy általában a nyugati világban) a legtöbb ember számára vérlázító és személyes sértésnek veszi, ennek függvényében fog közlekedni. Tehát az egésznek az lesz a vége, hogy megy két autós a 30-as zónában 30-cal és a forgalom és a környezet helyett egymással vannak elfoglalva. Az egyik menne, keresi a helyet és egyre idegesebb, a másik akadályozza, lezárja a helyet és egyre idegesebb. Ez a két, szabályosan 30-cal közlekedő egyre idegesebb ember pedig úgy hajt át egy labdáért kiszaladó kiskölykön, mint ha az lenne a kötelező gyakorlat.

A másik része a dolognak, hogy hol kezdődik a te szemedben a szabálysértés? 32-nél? 35-nél? 40-nél? Honnan tudod, hogy mennyivel megy? Biztos vagy abban, hogy a te órád a megfelelő sebességet mutatja? Biztos vagy abban, hogy valaki 30-nál jobban figyel, mint 40-nél?

Nem az képezi vita tárgyát, hogy 30-as táblánál mennyivel lehet menni, ez evidens. Hanem egy civil által foganatosított szankciók, melyek egy szerencsétlen helyzetben esetleg több kárt okoznak, mint az azt kiváltó közúti viselkedés. :)

Manyizga (törölt) 2008.11.21. 18:35:27

érdekes, hogy milyen felháborítónak tartják sokan Rocky nevelőtechnikáját... Ő legalább tesz valamit a vadbarmok ellen. Mert más nem.

Az, hogy nem szabályosan teszi, az nem vitás, de a cél szentesíti az eszközt. :)

Rocky 2008.11.21. 18:43:25

isti:

aranyos vagy én is azt gondoltam, hogy van ilyen fogalom a kresz-ben illetve az ezzel kapcsolatos btk-ban, de sajnos ilyen fogalmat, hogy szándékos veszélyeztetés - nem ismer.
Én is ki voltam ezen akadva:
ha valaki karddal szaladgál az utcán az emberek között, az szándékos veszélyeztetés
ha valaki 140 előzi az álló sort a városban, az maximum gondatlanságból elkövetett emberölés lehet, ha valóban megtörténik
de ha nem, akkor csak az illetőt csak a szabálysértésért ítélik el (jelen esetben már lehet hogy bűncselekménynek számít), de a lényeg, hogy ő nem azért száguldozott, hogy megöljön !sic!! hanem az csak ennek következménye lett a halál
ergo nem szándékos

Ezen én is ki vagyok akadva, de ez van!
A gépkocsi nem fegyver a törvény szerint, pedig az sokak kezében!

Egyébként meg csak 185 cm vagyok és 100 kg. És 15 év alatt még nem okoztam balesetet, sőt 6 éve a sportkocsimmal járok a bp-i forgalomban naponta!

LEhet, hogy te általában gondoltad, de az eset konkrét, tehát kérlek ne általánosíts!

Lehet az a-corsa-dat meg előbb megeszi a rozsda 10 évesen, az enyémen (18) még egy folt sincs!

Rocky 2008.11.21. 18:56:35

TH, Manyizga!

Köszönöm, hogy megértettetek! Egyszerre törvény tisztelőnek és jogait érvényesítőnek, védőnek nehéz ebben az országban lenni.
Ha nincs törvény, jogalkotás, rendőrség aki megvédjen, csak kiskapuk, rokkantigazolvány, meg lobogtatás akkor majd mindenki megvédi saját magát!
Bele vagyunk kényszerítve, másként pedig csak tűrni lehet!

Ha majd ott figyel a fiam, lányom a gyerekülésben (biztos nem corsa-ban, inkább yarisban vagy city-ben) én is sokkal óvatosabb és megfontoltabb leszek.

De addig is nem maradok birka, aki beengedi a bepofátlankodó nagyfeketeautót, dudálok ha feltartanak a szabálytalan megállással. Megállok ha gyalogost látok közelíteni a járdához, nem dudálok a tanulóra, még akkor ha mögöttem dudálnak, inkább megkérdem mi a problémája! stb.

Gondolom a gyógyszertárban is jelzi mindenki a felháborodását, ha valaki befurakszik a sor elejére nem?

Rocky 2008.11.21. 19:10:05

Ha jól sejtem a szabályok, törvények azért vannak, hogy a békés többség érdekeit szolgálják.

Ha jól sejtem a békés többségnek joga van az érdekeit megvédeni (ezért találta ki a törvényeket), jelezni, ha úgy érzi az érdekei, jogai sérülnek.

Ha jól sejtem a mai balkánizálódó mo-on a rendőrök, a hatalom nem tud kellő védelmet és biztonságot, nyújtani a békés többségnek a rajtuk élősködő, magukat mindenkinél fontosabbnak tartó (jellemzően a mintát pont a hatalomtól vevő) (fél)bűnözői csoportokkal szemben.

Ha jól sejtem, ha magunkat nem védjük meg, nem jelezzük sérelmeinket, nem emeljük fel szavunkat az jogos érdekeink védelme mellett, akkor szép lassan ostoba, buta, bármitmegtehetnekvelem emberekké, de inkább fogyasztókká, számokká válunk. És ezt nem csak a közlekedésre értem...

forrester 2008.11.21. 19:19:12

Rendorokrol en is tudnek meselni...

Mult penteken kb a teljes belvarosi kozlekedest (de a nyugati-boraros vonalat biztos) totalisan feltartotta a petofi hidon helyszinelo par yard. En motorral csorogtam a villamos utan (szabalytalanul de esszel), es mikor a hid kozepen elhaladtam mellettuk, az egyik agyament lenduletbol felem csapott a kezeben levo allvannyal, egy "Menje' ma' innen'" kisereteben, de ugy, h el kellett hajolnom...

Szolgalunk es vedunk, persze.

Rocky 2008.11.21. 19:43:23

Jellemző eset:

Levizsgáztattam a kocsit, de mivel az okos forgalmi 3-4 vizsga után betelik (talán direkt van így kitalálva) ezért a mellékelt vizsgalappal 15 napon belül be kell térni egy okmányirodába, hogy 5-10 ezer forintért (már nem emlékszem pontosan), újat csináljanak illetve a rendszámra felragasszák az új vizsgamatricát.

Rendőrt az utóbbi években szinte alig látok, olyat meg aki szabálytalankodó autóst megállítana szinte egyáltalán.
Namost a "lejárt" vizsgamatricámmal egy héten belül 3x állítottak meg.
Vajon miért a vizsgára utaznak? Na vajon miért?

Mentségükre legyen szólva, a vizsgapapír bemutatása után elengedtek.
Lehet hogy ezek azért nem veszik észre a szabálytalankodókat, mert a rendszámtáblákat skubizzák ezerrel?

torró 2008.11.21. 19:44:02

Azt hiszem a rend őrei körül már régóta megált az idő, mert vmikor 35 éve már hogy barátokkal asszonyostul motorral mentünk kőrbe a balcsin. Vonyarcnál elszakadt a km óra spirál megáltam egy pillanatra és aztán irány a többiek után .Pár perc múlva elém állt egy 412-s moszkvics és egy rendőr szált ki megállított hogy a 50km/órát 10-el túlléptem.Én mondtam neki hogy elnézést, de most romlott el km órám. Azt mondta hogy egy jó motoros tudja mennyivel megy.Én meg mondtam hogy ezt egy kis emberséggel el lehetne nézni.
Erre ő: KÉREM ÉN NEM EMBER VAGYOK HANEM RENDŐR! Na mondom,. akkor erre én nem tudok mit mondani.És fizettem.

lacika 2008.11.21. 20:02:55

kb.
" - ...láttam két rendőrt, egy féllábú embert kergettek.
- ezek mindenkit megkergetnek"
Scorsese: Taxisofőr - 1976

szalmaegér 2008.11.21. 20:11:26

Nomármostan.
Családom nőnemű felmenője, a sokak által joggal utált ügyészi testület tagja, amúgy jófej és anyaként nagyon jól funkcionált. (Ezt enyhítő körülményként említem :)

Néhány éve, útban a balatoni nyaralóba -én vezettem- találkoztunk egy rettentő kellemetlen passatos csapattal, akik mindenkit oktattak, aki az M7-en mert autózni.
Mivel sokan voltunk, -péntek du.- haladni nem haladtak, de mindenkire villogtak, kikerüléls után fékezés, mutogatás, stb., ahogy kell ezt, ha tudjuk, mi vagyunk a királyok.

A visszapillantóból láttam, hogy jönnek, az előzményeket a sok oda-vissza sorolás miatt végignézhettem, tehát inkább lehúzódtam, de elkövettem egy főbenjáró bűnt: átnéztem.
Onnan kezdve mi voltunk a célpont, az enemy no.1.
Miután ezt meguntam, bemutatás következend.
Addig folytatódott az ostoba játék, mígnem úgy gondolták, itt az idő, hogy rendőrködjenek is és igazolvány elő, leszorítás.

Hárman ültek a kocsiban. A megállás után mindegyik kiszállt és igazolványostul ránk rontottak.

Életem egyik legkedvesebb emlékeként maradt meg bennem, miként reagál három piás rendőr az ügyészi igazolványra.

Ne lett folytatás, nincs "igazság pillanata", elbocsátás, vagy bármi, ami csattanója lehetne ennek a sztorinak.

De abban biztos vagyok, számukra is maradandó az élmény.

lacika 2008.11.21. 20:43:11

ez nem lehet igaz.
a mi rendőreink nem ilyenek.
biztos megvágtak a megállni tilos táblánál, és így kompenzálasz;)
a sün szarjon nekik gumibotot

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.11.21. 21:16:42

Engem érdekelt volna a beszélgetés további része is.
Bár én is csak azt tapasztaltam hogy baszogatnak ahol tudnak.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.11.21. 21:17:49

@szalmaegár : Na AZT kellett volna videózni :D
Mit mondtak?

MMM 2008.11.21. 21:18:20

Rocky, és te döntöd el, mi a társadalmi érdek? Hogy a te szabálytalanságod JÓ, megvéded a társadalmat a ROSSZ gyorshajtótól? És mi van, ha az úgy gondolja, hogy a gyorshajtás kisebb gond, mint más akadályoztatása, ezért a társadalom megvédése céljából átmegy a 152 lóerődön egy Hummerrel?
Lehet, hogy anno a trabisnak még igaza is volt (már a forgalmi szitut tekintve), mikor lelőtte a kamionost. Jól megmentette a társadalmat egy veszélyes kamionostól. Legalább tett érte, igaz? Ezt találod a követendő példának, Önkéntes Rendőr Rocky?

lacika 2008.11.21. 21:31:20

ColT, te parázol a zsaruktól?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.11.21. 21:34:43

Nem, csak utálom őket.
-bűnözőket nem kapnak el
-tüntetésekkel nem tudnak mit kezdeni (na jó most már talán)
-15 milla feletti autókkal nem tudnak mit kezdeni
-szabálytalankodnak
-2x büntettek meg, egyszer a saját faszfejségük miatt, egyszer meg csak miért ne

lacika 2008.11.21. 21:36:39

akkor?
mi a megoldás szerinted?
mit kéne tenni?

fzs.1933@gmail.com 2008.11.21. 21:46:52

Kár, hogy a KRESZ nem rendelkezik arról, hogy az előzés akadályozása csak akkor áll fenn, ha az a megengedett sebesség alatt történik... Mert hát hogy a manóba akadályozhatnék egy abszolút gyorshajtót? Hiszen amikor beszállok, arra készülök, hogy mindenki betartja a szabályokat... Vagy mégsem?

Így a gyorshajtók állandóan tudnak erre hivatkozni, hogy az előzés akdályozása az súlyosabb cselekedet.

Kicsit elegem van már az iskolánk előtt lévő 30-as táblánál is 90-el eltépő autókból. Igaz, én akadályozni nem szoktam őket, csak odállok a tábla mellé. Érdekes mód, többnyire észreveszik, hogy itten valami van.

Fejes Zsolt

szmoker (Homo Trollicus) 2008.11.21. 21:47:21

MMM: majd a Hatalom megoldja helyettünk, mi?
Mi meg, mint a birkák, tűrjünk?

Úgy beszélsz mint valami elcseszett joghallgató vagy vérliberális.
Húzd már ki a fejed a seggedből!

Ha nem oldod meg magad, más nem fogja helyetted! Semmit, sehol! Nőj már föl végre, ez nem az óvoda, ahol az óvónéni majd rendet tesz, ha Pistike csúfolt.

szalmaegér 2008.11.21. 21:51:55

coit
Nem mondtak semmit...
Mint tudjuk, az ügyészség a rendőrség "feljebbvalója", tehát egy sorozatos szabálysértés elkövetése után, ittasan nem nagyon lehet mit mondani.

Elézést, fáradtak vagyunk, ilyesmi.
Mondom, nincs extra csattanó, csak meglepett arcok, akik tudják, ez elhibázott lépés volt.

Ami az egészben furcsa volt, az nem más, mint az, hogy az ügyésznek fel kellett volna jelentenie őket. Hivatalból.
Nem tette meg, ezért napokig attól félt, hogy őt fel ne jelentsék.

Ez így megy.

Nekem furcsa.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.11.21. 22:08:30

@szalmaegér : Azé' ehhez grat :)

@lacika : A rendőröknek is azt kéne csinálni mint azoknak az embereknek akik rendesen dolgoznak. Csinálni a munkájukat.

Traffi után kiemelni az autósokat a sorból (igen, városban is), szabálytalankodókat megvágni (mindegy milyen autóval van), normálisan viselkedni az igazoltatottakkal, nem megijedni a köcsög "vállalkozóktól" vagy újgazdagoktól...
Valahogy ebben az országban kurva sokan nem csinálják a melójukat, csak amíg ez valakinek jó, addig le van szarva.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.11.21. 22:10:07

@szalmaegér : Ja, viva la magyar jgrendszer, hogy nektek kellett még félnetek...

lacika 2008.11.21. 22:22:19

Ha én rendőr lennék b+, melóznék.
A sok gyökér gyorshajtót megbasznám rendesen. A tilosban parkolókat megbasznám, hiszen ez a munkám.
A lakó-pihenő övezetben gyorshajtókat szétbasznám, mint az állat. A hungárián bepofátlankodókkal szted mit csinálnék, ha rendőr lennék?

DEGEC 2008.11.21. 22:27:39

lacika 2008.11.21. 22:22:19

havi 80-90 ezer ftért örülnél, hogy lyuk van a seggeden...persze ettől függetlenül tehetnék a dolgukat, mert nem arra esküdtek fel hogy ha 200 ezret kapnak majd akkor dolgoznak...de ennyiért mit vársz???

lacika 2008.11.21. 22:44:00

degec most akkor sajnabajna, de így van?
mi a megoldás?
azt mondjad.

DEGEC 2008.11.21. 22:58:32

lacika 2008.11.21. 22:44:00

Sajnos nem tudom, illetve lenne elképzelésem, de nem akarok politizálni...

Az a baj hogy a magyar társadalom nagyrésze romlott, sok emberben nincs erkölcsi tartás...vagy rás van kényszerülve hogy ne legyen, de ez inkább csak kifogás a mutyizásra...az emberek nincsenek tekintetel a másikra, érdektelenek, lásd autópályás post, ahol epilepsiás lett a sofőr...az embrek elkeseredettek, ezenkivül szerintem (bár nem vagyok seriff) a yardnál még mindig sok a régi elvtárs aki ragaszkodik a a székéhaz, szarok a törvények, nincs megfelelő jogkörük a seriffeknek, bezzeg a pigmenttultengéseseknek van...vagy lásd az öreg bácsit aki áramot vezetett a kerítésbe, neki nem volt joga megvédeni a saját két keze munkáját. a rosszembereknek annyi joguk van hogy hihetetlen..plusz a sok papirmunka mecera, illetve azt is el tudom képzelni, hogy megmondják nekik mit lehet mit nem csinálni.
pedig azzal is lehetne pénzt besöpörni ha a szabálytalankodó furakodó, kereszteződésbe beragadós autósokat büntetnék meg nem pedig a pályán 135 el hajtókat...
A másik hogy biztos sok seriff igy indul neki a pályának, hogy majd ő megmutatja...de aztán megtörik...akinek van vmi képzettsége az keres vmi jobban fizető állást, ugyanis ők is azon a piacon vásárolnak ahol mi...gondolom én...szal nem azt mondom hogy helyes amit csinálnak, de két dolog jut eszembe.

Ameddig csak fizetgenek, addig csak dolgozgatnak.

-Mikor kezdtett el ennél a cignél dolgozni?
-Mióta megfenyegettek hogy kirugnak!

Pistike911 2008.11.21. 23:51:34

DEGEC 2008.11.21. 22:58:32

"...vagy lásd az öreg bácsit aki áramot vezetett a kerítésbe, neki nem volt joga megvédeni a saját két keze munkáját. a rosszembereknek annyi joguk van hogy hihetetlen.."

Tényleg nem kötekedésképpen mondom, csak, hogy tisztán lássuk a mai magyar állapotokat, különös tekintettel a ballib. sajtó csúsztatásaira.
Az általad említett bácsi nem a kerítésbe vezette az áramot! A kerítésen belül, a kert közepén egy kb. 10m2-es területet (talán uborka) körbekerített egy kb. 20 centi magasságban ( azaz átléphető !!!) dróttal és ebbe vezette az áramot. Továbbá kihelyezett ( a saját telkén!!!) egy, az áramütés veszélyére figyelmeztető táblát.
Az emberszabásúak voltak annyira nagyvonalúak, hogy a menetrendszerinti piálás után, tök részegen mentek lopni. Nos, az egyiknek ez lett az utolsó.

Összefoglalva: magánterületre, lopás céljából behatolva, kitáblázott életveszélyes feszültség alatt lévő, bokamagasságban kifeszített vezetékre esett rá részegen a droid!!!

Természetesen ahelyett, hogy az első kérdés az lenne, hogy ez az élősködő gennygóc mi a halálnak a véreres, olajbarna, búbánatos f.szát keresett más portáján, inkább elvitték a kisöreget, mert ő a gonosz.

Wellcome to Hungary!

Nem igazán szeretek példálózni a mentálisan sem teljesen egészséges amerikai társadalommal, de sajnos bizonyos esetekben akár(!!!) példamutató is lehetne: ott hasonló szituban azzal nyit a házigazda, hogy nemre, fajra, felekezetre való tekintet nélkül a 12-es 00-ás lőszerrel vagy kétszer mellbe csengeti a delikvenst, a sheriff meg átadja a "Példamutató közösségi munkájáért" kitüntetést.

Bocs az OFF-ért. Kikívánkozott.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.11.22. 00:07:47

@DEGEC : Nagy részével egyetétrek. Akinek meg kevés a 80-90eHUF azért hogy rendőr legyen, az ne menjen rendőrnek. Kész.

Rocky 2008.11.22. 08:57:25

MMM:

Itt "Önkéntes Rendőr Rocky" parancsnok jelentkezik!

Kedves MMM ezredes úr!

A mai napi szolgálatban két érdemleges eset történt.
1. Eset:
Posztó tizedessel épp sorban álltunk a Birkapirula nevű gyógyszertárban, amikor két ittasnak látszó egyén, a sorban állókkal nem törődve a pulthoz lépett és rendelni akart. Mivel a várakozó tömeg morgolódni kezdett, ezért társammal közbeléptünk és a két fent leírt egyént elővezettük a további morgolódás elkerülése végett.

2. Eset:

Posztó tizedessel épp egy pihenő övezetben fogyasztottuk jól megérdemelt fánkjainkat, amikor egy kb. 60-70 közelítő nagy, fekete gépjárműre lettünk figyelmesek, mely a fekvőrendőrökön átrepülve, a zebrán várakozó gyermekeknek dudálással jelezve haladási szándékát, a jobb kezes utcából érkező szabályosan haladó járművet erős vészfékezésre kényszerítve, megállíthatatlanul hajtott mindekinél fontosabb célja felé, a kb. 22 éves, szőke női sofőr.
A megállított egyén, először nem akart együttműködni a velünk, nem értette, hogy mi a probléma, csak az ablakot tekerte le egy ujjnyira. Előadta, hogy neki 10 perc múlva, halaszthatatlan ügye lesz, a Város Másik Oldalán a turbóműkörömszoláriummegnyitóján, mivel ő a tulajdonos és a műsort is ő adja elő, ezért kéri engedjük útjára. Miután kérdőre vontuk az elkövetett szabálytalanságok miatt, közölte, hogy sajnos nem vette észre a gyerekeket, mert az LCDplazmavideótelekommunikátorán épp az apucija hívta, hogy megbeszéljék az esti műsort, melyet ő fog előadni, a "barinővel" a bariknak. És egyébként nem ment gyorsan, mert a "templomat" be van állítva neki pont jóra, mert a tűsarkú csizmában nehéz a pedálokat nyomni. A jobbkézszabály megsértése ügyében előadta, hogy ő még nem hallott ilyen b**omságról, és különben is neki nagyobb autója van, ki az a hülye aki elé merne kanyarodni ez esetben.

Miután a hölgy ajkain, porcukor nyomait véltük felfedezni, jobbnak láttuk, ha gumi(b)motozás alá vesszük egyéb külső testnyílásait a hátsó ülésen. Majd a tempomat helyes használatára kioktatva tovább engedtük a forgalomba.

Napi jelentés, Budapest, nov. 22.
Önkéntes Rendőr Rocky parancsnok

Krisi 2008.11.22. 10:40:11

torró:
Én olyan motoron vizsgáztam a forgalomban, amin nem működött a kilométeróra. Úgy tudtam, hogy 50-nel megyek, hogy 4-esben 7ezret pörgött a motor :)

MMM 2008.11.22. 11:07:07

Tisztelt Önkéntes Rendőr Rocky parancsnok!

Gratulálok a ma már korán reggel tett társadalommegvédő intézkedésekhez, így már nyugodttá vált az ország reggele. Bár a gyermekek figyelmeztetése nem lenne haszontalan, ui a zebrán várakozás sem jelent feltétlenül életbiztosítást.
Délutáni programnak kérném felvenni a képviselők költségtérítésének eltörlését, az abortuszkérdés és a klónozás kényesebb kérdéseinek kidolgozását, mely ellen a társadalom jó része szintén háborog. Estére pedig a feladat a teleportálás kidolgozása lenne, melyre úgy hallottam, szintén jelentős igény jelentkezne...

matte 2008.11.22. 11:10:05

Kutya kötelességed lett volna megállni abban a pillanatban amikor azt feltételezted, hogy hivatalos személy.

Mivel a "Rendőrnek mindent szabad" Ezt jegyezd meg jól!

SAJNOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ilyen a rendszer. Tapasztalatból tudom, hogy akár utólag is agyonbüntethetnek jogtalanul rendszám alapján is.

Mert nem neked hisznek, hanem a "Rendőrnek"

De ha mégsem hivatalos személy lett volna, a biztonság kedvéért pedig akkor hagynod kellett volna, hogy akár kiraboljon vagy agyonverjen.

Ez van sajnos! Ilyen országban élünk!

ip_detektor 2008.11.22. 11:19:12

Mivel a "Rendőrnek mindent szabad" Ezt jegyezd meg jól!

ezt qa baromságot ki mondta neked?

figyelj oda, b+, a jog világában minden a szavakon múlik;)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.11.22. 11:23:03

Egy lóbált akármilyen igazolvány nem jelenti azt, hogy valaki hivatalos közeg. Mellesleg 60 km/h-nál aki meg tudja egy lobogó igazolványról állapítani, hogy mi is az, az lépjen fel a Fővárosi Nagycirkuszban. Nekem meg kamu stukkerem van, akkor én is navy tag lennék és a DT-s amcsi autók kötelesek megállni nekem? (M-1911 replica, amúgy játék, de 1:1 modell) Ha nincs fény és hangjelzés, soha nem állunk meg. Ennyi!

Én a kocsiból sem szoktam kiszállni, de ez a külföldi rendszerek miatti beidegződés, nem mellesleg kényelmesebb is és mindjárt gyorsabb az ügymenet. (csak az egyik fél fázik, az meg nem én vagyok :D)

matte 2008.11.22. 11:26:04

Ezt személyesen egy magas rangú rendőrtiszt!

Több tanú hallatára, egy megyei rendőrségi épület várakozójába. "alezredes volt"

Egyébként én is felháborodásomat fejeztem ki.

ip_detektor 2008.11.22. 11:39:04

bekaphatja a cumit, vállaptól függetlenül, ha nem ismeri, alkalmazza a szabályokat pontosan.
a fegyver a gazda ellen fordulhat, a befőtt elrakja a nagymamát. meg ilyenek.

matte 2008.11.22. 11:48:01

Nevetnem kell, hogyan találtad ki, hogy milyen,......a többit már inkább nem mondom.

ip_detektor 2008.11.22. 11:55:13

ne parázz, simán jelentsd fel az ilyen gyökereket legközelebb. nyugi, semmi bajod nem lesz.
tanuljanak rendet ezek a szarfaszúak is.
nagyon elszaladt a ló, vissza kell rugdosni őket a helyükre.

matte 2008.11.22. 11:59:57

Sajnos még nem tartunk ott, hogy ne mi húzzuk a rövidebbet.

Pedig minden követ megmozgattam.

Aztán inkább kifizettem a büntetést.

ip_detektor 2008.11.22. 12:03:04

aki szabálytalankodik, az bűnhődjön!
ezt mondja a törvény.

matte 2008.11.22. 12:15:16

Hát mint utólag meg tudtam, az a "rendőr" aki jogtalanul hamis vádakkal megbüntettetett, már nem dolgozik a rendőrségnél.

Mivel én annak ellenére, hogy már több mint kettő éve történt esetet, felül akartam vizsgáltatni.

És akkor ez volt az akadálya. Különben egy munkaidőn kívüli "altörzs" kommandós szívatott meg.

President 2008.11.22. 13:56:01

Krisi!

Milyen motor az,ami 50-nél 7 ezret forog négyesben?

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.11.22. 14:10:36

Valami motorkerékpár lehet :) Vagy elírta és kettesben forog annyit. (bár nekem egyesben ott van pont a leszabályozás, ötvennél)

DEGEC 2008.11.22. 14:41:23

matte 2008.11.22. 11:26:04

"Ezt személyesen egy magas rangú rendőrtiszt!"

A rang, az a gróf, báró vitéz...
A rendőröknek rendfokozatuk van...

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.11.22. 14:44:53

Így igaz. Csaknem voltál katona? :D

Krisi 2008.11.22. 16:12:55

President 2008.11.22. 13:56:01
"Krisi!

Milyen motor az,ami 50-nél 7 ezret forog négyesben?"

Honda CB-1. 400 ccm, 16 ezerig lehet pörgetni, 3500 körül van az alapjárat, 5000 alatt már fulladna le :)
A 7000 az kényelmes tartomány, olyan mint egy átlag benzines autóban a 2000. Éljen soká a DOHC!

Amúgy meg nem a dízel autókból kéne kiindulni :D

KuKori:
Erről egy film jutott eszembe, ott volt hogy a fószer mutatott egy rendőrigazolványt, mire mondta a másik, hogy "biztos hamisítvány"
Erre elővett egy fegyvert, és mondta, hogy "ez nem kamu"

:)

Meg a Blöff-ben volt még egy tréfás jelenet a replica pisztollyal :)

President 2008.11.22. 16:28:30

Nem a dizelekből indultam ki,az én R6-om is 16 ezernél szabályoz,de a CB akkor is érdekes:)
Amúgy a 90-es évek 250-es sportmotorjai,pl. a ZXR 250 kiforogták a 20ezret is!

Krisi 2008.11.22. 16:45:50

Láttam tuning Simsont is, ami üresben pörgött 20ezret, hitelesített mérővel mérték!

Báj dö véj a CB-1-esben a CBR 400-as blokkja van ha minden igaz. Itthon ritka gép, japán belpiacos. Szerettem nagyon.

matte 2008.11.22. 19:44:29

DEGEC

Jó mindegy nekem! Legyenek, méltóságos mindenható A-Ú-ISTENEK!

Így megfelel!

Mert annak ellenére, hogy nem voltam a 90-es évek előtt párttag, mégsem kellett ilyen félelemben élnünk.

matte 2008.11.22. 19:54:24

KuKori

Eltaláltad! Nem voltam katona.

Mivel már a szakmám kitanulása után, már több eltartott személy megélhetéséről gondoskodtam.

Nem, kis sikerrel.

matte 2008.11.22. 20:02:18

President

Nekem, 1992-ben hatvannál "km/ó"sebességnél a Honda VTI 160LE 8000-et pörgött.

lazarus 2008.11.22. 22:27:52

sokan mondják, hogy régi Civic belseje tré
ki nem szarja le? az a vti motor nem kamu, autóbuzinak rögtön elvonja a figyelmét - csodálatos gép, zsír a váltó-kormány-futómű is, tiszta profi cucc, kötelezővé tenném minden autóban ezt a minőséget. nagyon lehet szeretni egy ilyen autót, minden körülötted van a jó autózáshoz ha beülsz egy vti-be. én megkönnyeztem az enyémet, mikor eladtam. (sajnos építkeztünk)

DEGEC 2008.11.22. 22:48:16

KuKori · csendrendfegyelem.blog.hu/ 2008.11.22. 14:44:53

:-D

matte 2008.11.22. 19:54:24

Mé a katonák és a rendőrök nem több ember meg/élhetéséről "gondoskodnak".

Senki nem bántott azé mert nem voltál katona, csak felhivtam a figyelmed egy hibára...
olyan mint a ravasz meg a golyó...meg az elnézés..stb...
Ne dobálózz olyan szavakkal mit nem ismersz...
ennyi, nem kell mellre szivni..

lazarus 2008.11.22. 23:21:22

golyó - jojó
töltény - törvény
ravasz - paraszt
ezeket össze szokták téveszteni, (én is hajlamos vagyok);)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.11.22. 23:36:18

matte 2008.11.22. 19:54:24

Ezt most így hogy? Degecnek válaszoltam, ne köss már, nem vagy nagymami :) Vagy igen? :D

matte 2008.11.23. 17:42:05

KuKori ·

1000-Bocss!

Szép estét.:D












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása