Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Na, ez nekem jött!

2008.11.23. 12:42 :: SilentSound

Van, aki próbálja bemagyarázni, hogy egy SUV nem városi autó, pedig Tpapa leveléből is kiderül, hogy nagyon is az, más kérdés, hogy városba való-e a méreteinél fogva. Az mindenesetre egészen biztos, hogy jól jön egy magasabb, masszívabb felépítmény olyankor, mikor jön egy idióta, aki úgy gondolja, hogy még éppen elfér. Aztán mégsem.

Állok a dugóban a Karinthy Frigyes úton. Harmadik(?) vagyok a sorban a Bercsényi utcai lámpától számítva. Középen villamossín, majd egy forgalmi sáv, kerékpársáv, azon túl parkolók, fák, járda, ha valaki nem ismerős erre. Látom a tükörből, hogy egy autó jön, előzi jobbról végig a sort a kerékpárúton. "Nem fog elférni." -mondom ki hangosan, a mellettem ülő páromnak.

Tévedtem. Beszuszakolja magát mellénk, s mivel a tükrök különböző magasságban vannak, (SUV vs. tuc-tuc-golf,) elcentizget. Viszont egy másik szabálytalankodó már elfoglalta a kerékpársávot, vészvillogóval parkol rajta, így a mutatvány bedőlt. Várjuk, hogy váltson a lámpa. Vált. Előttem lévő indul, indulok én is. Enyhe lökés jobbról. "Na ez  nekem jött."

És innen vált a dolog érdekesbe. Én a történteket viszonylag nyugodtan veszem tudomásul, nem úgy a másik fél, aki ablakot le, kiabál velem, hogy álljak félre, miért mentem neki, miért húztam rá a kormányt, és nem láttam, hogy indexel? Sorban a válaszok: 1, Nem mentem neki, Ő jött nekem. 2, Egyenesen haladtam, előttem nem volt akadály, okom sem volt irányváltoztatásra. 3, Nem, nem láttam, az én üléspozíciómból nem látszik a mellettem (-alattam) 5-7 cm-re lévő Golf indexe. (Bevallom, ha láttam volna, sem érdekel, hiszen nem állt szándékomban beengedni magam elé a tolakodót.)

Mivel rendes gyerek vagyok, (már persze azt leszámítva, hogy nem engedtem az utcai zsarolásnak, és elindultam, amikor lehetett), megálltam és elővettem az ilyen esetekre az ülés alá készített fényképezőgépet. (Aki bézbólütőre tippelt a mondat első fele után, az kezdjen el szégyenkezni!) Elsőre ez a mutatvány is besült, szerencsére volt nálam tartalékelem. A golf vezetője emelt hangon kérdi, hogy miért fényképezem én az Ő kocsiját? Mondom neki, nem szeretném, ha később rám akarna verni valamit, amit nem én csináltam. (Szó szerint már nem emlékszem, tartalmilag ez volt.)

Fickó konstatálja, hogy nem lesz verekedés, (igény az talán lenne rá, csakhogy a +130kg súlycsoportban vagyok,) így verbálisan kezd a meggyőzésemhez, meglehetős vehemenciával. Én mosolyogva közlöm vele, hogy akkor rendőrt hívok. "Hívj, csak hívj!" a válasz, mire én kisétálok a sarokra megnézni az utcanévtáblákat és kihívom a rendőröket helyszínelni. Mindketten telefonálunk. Az Ő ismerőse hamarabb ér oda, mint a rendőrök. Mutogatva elmagyarázza neki a helyzetet. Én visszaülök a kocsiba, út közepéről már félreálltam, páromat közben elküldtem, intézze a dolgát, amiért jöttünk, mert a rendőrségi helyszínelők nem egy rohamcsapat a tapasztalatom szerint, és a dolguk is biztosan sok ilyenkor.

Szóval ülök a kocsiban, relaxálok, próbálom kiheverni a rettenetes sokkot, amit az eset okozott patyolat lelkemen, mire odasétál az ablakhoz a golf vezetőjének haverja, és megkér, hogy mondjam le a rendőri helyszínelést. Mondom neki, nem lehet, mert nem tudtunk a barátjával megegyezni a felelősséget illetően. Szálljak ki, beszéljük meg. Na, mondom magamban, mégis csak bunyó lesz ebből, de nem. Nem lett. Látható kár nem keletkezett a kocsimban, erősen kellett néznem, hogy megállapítsam a sötétben, hol jött le a kosz az alufelniről.

Summa summárum, hülye vagyok, futni hagytam az illetőt és mentem a dolgomra. Tanulság az nincs, vigyázzatok a környéken egy sötét tuc-tuc-golf sötét vezetőjével, mert nagyon egyéni értelmezésben ismeri a KRESZ szabályokat! (És persze vigyázzatok velem is, mert ha valaki nagyon nekem akar jönni, nem biztos, hogy félrerántom a kormányt. Az is lehet, hagyom neki, ha csak anyagi kár keletkezik és nem jár az eset személyi sérüléssel.)

Ui. Félreértés ne essék, én is rászorulok olykor mások jóindulatára. Sőt, szoktam hibázni is. Így normális esetben én is beengedek másokat magam elé, nem veszek minden ilyet aggressziónak. A korona sem esik le a fejemről, ha várnom kell egy kicsit valaki miatt. Ebben az esetben nem éreztem úgy, hogy el kellene engednem a kollégát. Ennyi.

84 komment

Címkék: budapest közlekedés autó baleset hülye béna

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Manodesign · http://manodesign.blog.hu 2008.11.23. 13:00:23

Né, egy normális SUVos? Hát van ilyen is?

Ezért akarok Nivát venni. Körberakni vassal, aztán jöhet aki akar... :)

biker_kolee 2008.11.23. 13:16:26

Egyet értek a posztíróval. Nem volt hibás, valszeg ezért ment oda a haver hozzá, hogy nem kéne rendőrt hívni, mert akkor a srácot kicsit megkufircolják. :)))

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.11.23. 13:22:47

Bringaút,mi?
Szégyen az az utca, úgy ahogy van. A legszebb, amikor a rendőrök parkolnak oda.

dr. _mmm_ 2008.11.23. 13:43:35

Magam részéről megvártam volna a rendőröket! Az ilyen kis szemeteket jól meg kell szívatni. Tuti megbüntették volna. Hadd tanuljon. Mellesleg a mai világban nem árt 1 papiros hogy akkor ott nem te voltál szabálytalan.

Taurusz 2008.11.23. 13:57:35

Én is megvártam volna a zsarukat. Ha már telefonáltam, akkor a legkevesebb, hogy megvárom, míg a büntetését megírják. Aztán meg jön még két haverjával, hogy nem is úgy volt, csak azután kezdtél el fotózni, hogy odébb álltál. Na, ezért jó a rendőr, utólag nem tud okoskodni.

Marcellusca 2008.11.23. 14:18:01

Szintén megvártam volna a yardot. Egyrészt, hogy utólag ne tudjon kitalálni valamin fals történetet, bár nálad vannak a fotók (,amit eltennék min egy évig). Másrészről, hogy ha bunkó módon közlekedik, akkor annak következménye van. Főleg, ha más autóját töri közben.
Megértelek, hogy elengedted, de itt lett volna a lehetőség, hogy legalább egy idiótát megnevelj. Lehet, hogy ebből sem tanult volna és így biztosan továbbra is ugyanígy közlekedik majd.

De, hogy a post ísót is (itteni szokás szerint) szidjuk: Mé' nem figyelsz jobban, hamár valaki van a holtteredben? És megint ki kérdezte a testömegindexed? :D

BÉKA 2008.11.23. 15:19:42

"Ezért akarok Nivát venni. Körberakni vassal, aztán jöhet aki akar"

Emberek. Tudja valaki, hogy hivatalosan szabad-e gallytörő rácsot felszerelni? Én olyanokat olvastam, hogy csak terepjáróra szabad. Ha ez így van, akkor mi számít terepjárónak? Pick-up?

Don Blasius 2008.11.23. 15:45:55

A Niva már csak terepjáró nem?

Amúgy nem vagyok benne biztos, hogy fixen szabad-e gallytörőt felszerelni, nem csak terepre? Létezik leszerelhető gallytörő is, úgy mint a vonóhorognál?

mr.editor 2008.11.23. 15:52:40

Tpapa egy puhapöcs. Keménykedik, majd felpuhul. Csak nem kentek meg egy kis kp-val? Ezért tart itt az ország, mert semmit nem csinálunk végig ami helyes lenne!

Xebulon 2008.11.23. 15:52:57

Mire volt jó kötözködni, ha semmi sem sérült meg az autódon? Magyaráztad volna el a marhának, hogy milyen lúzer, aztán mentél volna a dolgodra. De büntetősdit játszani semmiért???

X 2008.11.23. 16:02:13

Xebulon: nem ő kötözködött, rá akarták verni a felelősséget! éppen csak megvédte magát...

Krisi 2008.11.23. 16:06:15

A Karinthy u. az egy rossz vicc. Odahúztak egy csíkot "nesztek hülye biciklisek" felkiáltással.
Talán egy hete mentem ott, tipikus volt, 3 autó parkolt rajta: Suzuki, Hummer és BMW :)

A rendőröket meg én is megvártam volna, hülyegyerek legalább kap egy kis büntit és majd Apuci megvonja tőle a havi zsebpénzt.

Gallytörő rács meg minden fajta autóra tilos, mivel gyalogos gyilkoláson és menőzésen kívül nem jó semmire. Még terepjáróra is tilos.

Büntető autónak kell venni egy legalább 20 éves japán (Patrol, Land Cruiser) vagy orosz (Niva, UAZ) gépet és minden oldalára ráhegeszteni egy vasúti sín darabot. Ennyi :)

Wick 2008.11.23. 16:06:32

Yikes!
Még több ilyet az utakra!

Egykettőre leszoknának a vérparasztok a pofátlankodásról.

az én skalpomon is van már pár ilyen "golfosgyerek" tükre :)
(az enyém behajlik, az övé törik alapon)

Peregrin 2008.11.23. 16:15:19

Ezzel az a baj, hogy ezek után simén feljelent majd téged, és még tanúval is megtámogatja, hogy te tapostad el őt!
Ne legyen igazam.

Viziló Vili 2008.11.23. 16:26:21

Hát, kár Tpapa, hogy nem verted le rajta. Én is +130 kg vagyok és tarkopasz, nem is mernek a pofátlan kis golfosok beszólni.
Annyi hűlye van az itthoni utakon, hogy már csak nevelő célzattal is ki kell töltetni velük a betétlapot.

traktoros · http://traktoros 2008.11.23. 16:33:40

én-70 vagyok tuctuc-okat traktorral szoktam büntetni.MINDÍG megállnak előreengednek lehúzódnak.Max mutogatás van.

amitlatok (törölt) · http://amitlatok.blog.hu/ 2008.11.23. 16:46:05

Ma egy buzi munkásokat szállító kisbusz rámhúzott. azokról is lehetne írni egy kisregényt.

es2300 2008.11.23. 16:59:26

honnan tudod h melegek voltak a munkások?

loláb 2008.11.23. 17:05:26

Normális hozzáállás.

Balesetek történnek olykor-olykor az emberekkel, nem kell egyből anyázni, ordibálni.

Betétlapot egyébként tényleg minden esetben ki kell töltetni, még ha nincs látható kár, max nem adod le a biztosítónak. Velem is volt már olyan, hogy belémgurultak hátulról, látható sérülés nem volt, nem is írtunk betétlapot. Aztán otthon derült ki, hogy valami eltört a csomagtartó zárjában, és nem lehetett becsukni.

Krisi 2008.11.23. 17:05:36

es2300:
Rózsaszín volt a lapátjuk :)

boka · http://csaszu 2008.11.23. 17:10:15

Ma is büntetett a szerencs utcánál egy magymao matricás egy mentőst. Legszarabb, amikor megnyomják az autódat, és jön a körszakállas-bördzsekis, hogy " Nem volt egyértelmű !".

Don Blasius 2008.11.23. 17:12:26

Egyszer a Ladánkba jöttek bele hátulról. Felelősség elismerése is megvolt, telefonszámcsere is. A Ladán elsőre csak annyi látszott, hogy a lökhárító benyomódva. Aztán továbbindulás után derült ki, hogy a kipufogó is eltörött (hátulról megnyomva és megfeszítve a cső). Aztán, amikor javították, akkor valamit húztak a kasznin is. Tehát nemcsak a lökhárító sérült, mint ott látszott. Amúgy a károkozó csajszi barátja által vezetett szervizben (BMW:)) lett helyrehozva, így nem ugrott a bónuszuk, nekünk pénzbe meg nem került. Amúgy nagyon normálisak voltak és lelkiismeretesen megcsinálták (talán abban bíztak, egyszer veszünk mi is BMW-t és majd hozzájuk fogunk járni.:)).

A Sün 2008.11.23. 17:16:53

A yard nem jön ki, ha nincs személyi sérülés/cserbenhagyás, ilyesmi. A sztory kamu.

csipikeazóriástörpe 2008.11.23. 17:32:43

T Sün!


A "yard" igenis kijön, ha hívják.
Nem csak az általad felsorolt esetekben kell kijönnie, hanem ha a felek nem tudnak a felelősség kérdésében megegyezni.
Apámat is csak ez mentette meg attól hogy a károkozó hölgy otthon a saját verzióját adja el.(pontosabban megpróálta, csak hát ugye az a fránya jegyzőkönyv)

USC 2008.11.23. 17:37:43

A yard nem jön ki, ha nincs személyi sérülés/cserbenhagyás, ilyesmi. A sztory kamu.

Hah ha. Ha nem tudnak megegyezni abban az esetben ki kell menniük

csipikeazóriástörpe 2008.11.23. 17:41:29

Amúgy én is megvártam volna a rendőröket, nem feltétlen nevelési célzattal, de nem árt ha van valami hivatalos papír a kezemben arra az esetre, ha valami mégiscsak sérült volna az autómon

kalasnyikovfan 2008.11.23. 17:44:11

A Sün mint igazlátó ...
A yard igenis kijön igaz hogy órák kérdése.

Amúgy meg ha nincs hat tanud és/vagy fényképed nehogy arrébb állj, mert mire kijönnek már a másik fél kitalálhatja hogy nem úgy történt ahogy ...

kis ember 2008.11.23. 17:52:07

Kedves Sün!
Általában egyetértek veled, de a tapasztalat azt mutatja, hogy ebben az esetben nincs igazad.
Kijönnek, csak legyen nálad 3 napi hideg élelem + aznapra már ne tervezz semmit.
A golfos meg szarjon ki egy fajtádbelit (mármint sünt).

nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2008.11.23. 17:56:24

Ti komolyan válaszoltok egy olyannak, aki a sztorit sz-szel ÉS y-nal képes leírni?

Mellesleg, ha már büntetni kellene valakit, egy erősebb kerékpárra kéne az a síndarab, aztán uccu neki a kerékpárúton az első BMW-ig.

Bambano 2008.11.23. 17:59:36

Lada nivát? mindenféle matchboxokat? el fogom kérni a fatertől a steigert, amilyen dolgok vannak most Pesten, a duplakerekeset... :)

Szendwich 2008.11.23. 18:02:15

Szombaton, sunyi módon nekem is nekem jöttek...
Történt, hogy elindultunk szombat délelőtt kedvesemmel alkalmi kabátot vásárolni (neki). Ugye ahogy lenni szokott, hogy amikor keresünk, akkor nem találunk. Így bejártunk egy-két üzletet a város különböző pontjain. Olyan délelőtt 10 körül beugrottunk egy ruházati nagy- és kiskereskedésbe (miskolciak biztos ismerik: Gála). Maga az épület egy kemény 70-es, 80-as évekbeli négy emeletes raktár épület. Kívülről lelakva, belül néhol felújítva. Az épület előtt halszálka formációban lehet parkolni, illetve az épülettől távolabb normál módon. A halszálkás parkoló helyeknél egy kb.1 méter magasan lévő beton rakodó felület van (platóról lehet pakolni), ezt a felületet kb. 1 – 1,5 méterenként oszlopok tartják.
Szóval leparkoltam egy ilyen helyre úgy, hogy kb. 10 centi volt a beton és a kocsi jobb orra között. Kéziféket behúzva hagytam(sebességváltó üresben). Bementünk szétnézni majd mikor visszatértünk az autóhoz, akkor tűnt fel, hogy valami nincs rendben. Hát persze, hogy nem volt rendben. Az autó jobb eleje be volt tolva a beton alá és a vonóhorgon lévő – rápasszoló, nem tejszínhab kupak – kupak ripityára törve. Kaptam a fejemhez: „!%@# életbe, nekem jöttek”. Rögtön forgolódni kezdtem, hogy hátha áll ott egy megnyomott orrú/seggű autó, de sajnos nem. Szinte üres volt a parkoló, amik meg ott parkoltak azoknak nem volt sérülésük. Kiszedtem az autót a beton alól. Nagyobb volt az ijedelmem, mint kellett volna. Több beton pergett le, mint az autóról festés. Nagy kő esett le a szívemről.
Az egész esett alatt – már ahogy sétáltunk oda a kocsihoz – nézett egy kék Swiftből egy fickó. Először nem értettem miért néz rám ilyen tágra nyílt érdeklődő szemekkel. A parkolóban történt gyors kárfelmérés alatt, szaladgálás alatt is nézett. Majd mikor elindultam felé, akkor hirtelen már az anyós ülés felé kezdett nézni. Úgy kellett megkocogtatnom az üvegét, hogy észrevegyen. Persze Ő nem látott semmit, ép akkor jött, különben sem figyelt. Picit elkezdett remegni a lábam, és szívem szerint rávágtam volna a Swift tetejére, hogy „NE HAZUDJON NEKEM”. Nem tettem.
Egész hétvégén a történteken járt az agyam, hogy mennyire legalja emberek is oda ülnek a kormány mögé. A sokak által Aronak nézett autóm piaci értéke nagyon kicsi, mégis nekem a világ mindenkincsét megéri. Miért? Mert kedvelem! Erre kárt okoznak benne és elhajtanak. Aki meg szemtanúja egy ilyen esetnek, az meg letagadja, nehogy már még neki kelljen szaladgálni ide-oda mások hülyesége miatt.

hmm 2008.11.23. 18:09:22

"És persze vigyázzatok velem is, mert ha valaki nagyon nekem akar jönni, nem biztos, hogy félrerántom a kormányt. Az is lehet, hagyom neki, ha csak anyagi kár keletkezik és nem jár az eset személyi sérüléssel."

aha. és ezt honnan tudod előre? meglököd, nem tud vezetni rendesen, felszalad a járdára elüt 3 családot, tömeghalál siralom.

Akkor utána otthon a tükörbe nézel és azt mondod, hogy te nem vagy hibás, nem tehetsz róla? mert elkerülhetted volna mégsem tetted?

Közöd?? (törölt) 2008.11.23. 18:17:11

jónagy marha vagy, ha én lettünk volna meg a haverom olyan mesét adunk elő ketten, hogy téged billincsben visznek el:-)) tanúskodni tudni kell...

Trebitsch 2008.11.23. 18:25:14

Ez a helyes eljárás, Tpapa.
Nagy, erős autó persze nem árt hozzá. Osztán majd megtanulja a kisköcsög, hogy inkább anyjával szórakozzon. :)

peches 2008.11.23. 18:28:18

A minap az Örsnél nekem is nekem jött egy barom és mikor megálltam, kiszálltam, hogy megnézzem mit tett, visszafordúlt a járdaszigeten és elszelelt! Szerencsémre a rendszáma megvan (HYB 192) és a mögöttünk jövő is vállalta a tanúskodást! nem lesz szerencséje a fickónak, mert a rendőr szerint a helyszin elhagyás súlyosbítja a helyzetét.

Walter Melone (törölt) 2008.11.23. 18:39:01

Ma nekem sem adták meg az elsőbbséget. Leírtam egy sárvédőt, lámpát, ködlámpát, lökhárítót, gépháztetőt.

Mondtam a srácnak üljön be amíg megírjuk a papírokat, mégiscsak melegebb van mint az utcán. Nem győzött bocsánatot kérni, pedig még csak nem is néztem rá csúnyán. A végén még névjegyet cseréltünk.

Holnap persze mehetek a szervizbe, de sebaj majd adnak valami csereautót amíg ez készül...

Trebitsch 2008.11.23. 18:45:20

Melone,

ez a korrekt eljárás, szerintem. Mindenki hibázhat, mivelhogy emberből vagyunk. Utána elnézést kérünk, és vállaljuk a felelősséget, erkölcsi és anyagi szempontból is - amennyiben persze nem vagyunk gerinctelen takonyhuszárok.

Marianne 2008.11.23. 18:52:29

Mondja már meg valaki, légyen olyan szíves: köteles vagyok beengedni az egyétrelműen bepofátlankodni szándékozót? Ha nem engedek és ütközünk, ki a hibás?? Köszi...

Krisi 2008.11.23. 19:02:42

Marianne:
Az a hibás, akinek rosszabb az ügyvédje.
(amúgy a pofátlankodó. Erkölcsileg mindenképp)

execute 2008.11.23. 19:06:14

Marianne! Ha a kocsija oldalát találod el, akkor ő a hibás, hisz látszik, hogy ő jött a sávodba.(ha ő találja el a tiédet oldalról, akkor is ő)

Egyedül akkor necces a helyzet, ha még éppenhogy eléd tud vágni, és te a hátuljának ütközöl. Ekkor ugyanis elő tudja adni, hogy ő végig ott volt, csak te rácsúsztál.

Perillustris 2008.11.23. 19:12:59

"Gallytörő rács meg minden fajta autóra tilos, mivel gyalogos gyilkoláson és menőzésen kívül nem jó semmire. Még terepjáróra is tilos."

Be kell lépni egy vadásztársaságba vagy egy erdész egyletbe, és kész. Jó magyarosan. :|

execute 2008.11.23. 19:16:10

Elmesélem én is egy nagyautós sztorimat:
Elég magas teherautóval állok a dugóban. Piros lámpa. Én vagyok az első. Oldalról becsatlakozott egy kis utca, és egy swiftes gyerek a kocsija elejét betette a teherautóm elé. Nemtom miből gondolta hogy látom, hisz ő sem láthatott engem. Sárga, zöld... Elindulok, és szépen összegyűrtem a suzukit. A srác meg előadja, hogy nekimentem. És hogy lehet hogy nem láttam, de elinduláskor köteles lettem volna meggyőződni arról, hogy nem fekszik-e valaki a kerekeim előtt. Mondtam neki, hogy az elindulás szabálya most nem játszik, mivel nem vontam ki magam a forgalomból. (nem parkoltam), hanem csak simán vártam a zöldemre. Ha ilyenkor valaki a kerekeim alá teszi a lábát, akkor az így járt. Nem hitte el. Megvártuk a rendőröket, akik felajánlották neki, hogy ha gyorsan eltünteti az autóját az útból, akkor nem kell kifizetni a fölösleges hívás miatt a kiszállási díjat... Hehe. vannak ilyen emberek, akiknek a kresz és logikai érzéke nulla.

dr. _mmm_ 2008.11.23. 19:29:16

Peches:
Ez a cserbenhagyás. Nagyon komolyan büntetik. Még ha nem is történt személyi sérülés.

zus 2008.11.23. 19:32:19

"A Sün 2008.11.23. 17:16:53

A yard nem jön ki, ha nincs személyi sérülés/cserbenhagyás, ilyesmi. A sztory kamu."

Na ez a szöveg a kamu. Tavaly nyáron kínai diplomata automataváltós BMW-vel belém tolatott a piros lámpánál a BAH-nál. Nem tudtunk megegyezni, kihívtam a zsarukat. Kijött először egy közlekedési járőr, aztán egy baleseti helyszínelő, végül a XI-ből egy járőr. Egy időben három (!) járőrkocsi vizsgált bennünket, szumma 6 db rendőrrel.

gyerek9.3 2008.11.23. 19:56:44

Don Blasius véletlen nem a 16.ker be az Mpower kft. volt? ahol megcsinálták a kocsid?

Taz member of JFK Board™ · http://chillin.blog.hu/ 2008.11.23. 20:00:51

perillustris

apám főnöke és még sok más ismerősöm is vadász, tegnap is voltak... a lényeg: egyiknek sincs az autóján gallytörő, az a "belépőszöget" csökkenti, ami rosszul jöhet nehezen megközelíthető helyeken.

BZL 2008.11.23. 20:56:26

Szerintem ha már félig bejött a sávba és egyértelműen nekimész akkor te, minden egyéb esetben meg ő.

Azok voltak a legszebb idők mikor még egy öreg Lada-m volt.
Mindenki beengedett, senki nem tolakodott elém. Akkoriban még udvariasak voltak az emberek. :-)

Don Blasius 2008.11.23. 20:59:35

Nem. Csepelen volt ez a szerviz. Nem tudom meg van-e még, de tény, hogy elég korrektek voltak.

BZL 2008.11.23. 21:05:08

Az nekem nem egyértemű, hogy ha a kocsija oldalát találom el (nem a kocsi legelején), akkor ő a hibás.

Ez azt jelentené hogy már majdnem sávot váltott, én meg gondolok egyet ("nehogy már bejöjjön a paraszt") és nekimegyek.
Nem hiszem hogy ekkor a másik lesz a hibás - de végre egy dolog amiről van értelme vitatkozni.

BZL 2008.11.23. 21:13:03

Az hogy egy diplomata esetében mi történt nem jelent semmit, mert az ilyesmit nagyon komolyan veszik.

Én is láttam ilyet, a rendőrök úgy telerajzolták krétával az egész útkereszteződést, hogy akár graffiti versenyre is nevezhettek volna vele.

De szerintem is ki kell jönniük, viszont tényleg nem egy rohamcsoport.

hpty 2008.11.23. 21:32:09

BZL 2008.11.23. 20:56:26
Jaja, nekem is akkor volt a legjobb, mikor a régi, ütött-kopott Seat Incával jártam. Mindenki beengedett engem is.... :D:D
Most új autóval vigyázni kell!!! :)
Egyébként tényyyleg, ha nem ismeri el, yard.
Nekem is volt ilyen, mikor egy öreg tata hátulról eltalált, éss nem ismerte el, hogy hibázott, szerinte: "indokolatlan fékezés" (!!!) volt. Yard ki. Fényképeznek, öreg meg matatja az autóját. Rendőr szól neki, hogyy míg nem végeznek, addigg ne nyúljon semmihez. Öreg folytatja a matatást. Rendőr majdnem megbilincseli. Erre kinyögi, hogy elismeri. Azt hittem, hogy a rendőr lelövi. :D:D:D:D

Perillustris 2008.11.23. 22:10:45

"A minap az Örsnél nekem is nekem jött egy barom és mikor megálltam, kiszálltam, hogy megnézzem mit tett, visszafordúlt a járdaszigeten és elszelelt!"

Nos, lehet, hogy még így is jobban jár, hiszen lehet, jogsija sem volt, esetleg részegen vezetett, vagy akár droggal volt tele a csomagtartója. Ilyenkor tényleg jobb bevállalni az utólagos magyarázkodást, természetesen az ügyvéddel egyeztetve mindent.

Perillustris 2008.11.23. 22:11:47

"apám főnöke és még sok más ismerősöm is vadász, tegnap is voltak... a lényeg: egyiknek sincs az autóján gallytörő, az a "belépőszöget" csökkenti, ami rosszul jöhet nehezen megközelíthető helyeken"

Ez lehet, de aki a gallytörő miatt lép be, az nem is akar majd vadászni. ;)

garage 2008.11.23. 23:00:26

valaki tudja, hogy mi történt a hárommal korábbi lelkészes poszttal? a readeremben még ott van, de a bejegyzés már törölve van... az volt az igazi photoshop? :)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.11.23. 23:35:02

A Jolly Joker:

Strandkorlátkék IFA. Minden esetben elsőbbséget élvez :)

Secnir 2008.11.24. 06:46:59

"A Sün 2008.11.23. 17:16:53
A yard nem jön ki, ha nincs személyi sérülés/cserbenhagyás, ilyesmi. A sztory kamu."

vidéken 3-5 perc közötti a kiszállási idő.

"Krisi 2008.11.23. 16:06:15
[...] Gallytörő rács meg minden fajta autóra tilos, mivel gyalogos gyilkoláson és menőzésen kívül nem jó semmire. Még terepjáróra is tilos"

kivételeket mondjak? pl. tatákon gyárilag van.

Marcellusca 2008.11.24. 07:12:19

Secnir 2008.11.24. 06:46:59

"pl. tatákon gyárilag van." gondolom nem a járókeretes öregekre utaltál (:D), hanem a Tata típusú indiai csodajárgányra.

Marcellusca 2008.11.24. 07:14:41

KuKori · csendrendfegyelem.blog.hu/ 2008.11.23. 23:35:02

Ja, a leggyorsabb jármű az országutakon. Ő megy at élen és senki nem tudja megelőtni. :D

Marcellusca 2008.11.24. 07:16:30

Hú, de korán van! Fogalmi dugóba kerültem. :D
Szóval: ő megy AZ élen és senki nem tudja MEGELŐZNI.

Matrix_ 2008.11.24. 08:20:53

Marcellusca 2008.11.24. 07:16:30

tárettette :)

Marcellusca 2008.11.24. 08:50:48

MatrixHasYou 2008.11.24. 08:20:53

Most akkó' ki hót meg??? :D

Marcellusca 2008.11.24. 08:51:55

MatrixHasYou 2008.11.24. 08:20:53

Vagy csak útleg..., útelgá... útelágazás? :D

Matrix_ 2008.11.24. 08:54:32

Marcellusca 2008.11.24. 08:50:48

Senki csak kiöntött a Tiszaszipi :)

tpapa 2008.11.24. 10:26:34

hmm 2008.11.23. 18:09:22

Ha nem tud vezetni, ne üljön autóba, és főleg ne jöjjön nekem oldalról. Nehogy már a befőtt tegye el nagymamát! (Amúgy meg, ha lépésben nekem jön, és utána megpróbálja erre kenni, hogy elütött egy békés családot a közeli buszmegállóban, akkor lehet, hogy én sem leszek olyan békés, mint ebben az esetben. Mert azért vannak határok. Sőt, még nekem is megvannak a határaim. Kéretik figyelembe venni.)

tehenke 2008.11.24. 11:24:26

Szerencséd volt, hogy nem keletkezett valami elsőre láthatatlan sérülés. Pld futómű, vagy egyéb.

tehenke 2008.11.24. 11:29:30

Amúgy én is próbáltam rendőrt hívni, amikor lezúzták a kocsim. Egy darabig kapcsolgattak, majd közölték, hogy nem jönnek ki.
Amúgy e legjobb ilyenkor, ha közlöd, hogy asszed beütötted a fejed, és szédülsz... A mentők majd megteszik a feljelentést.

tpapa 2008.11.24. 13:24:59

tehenke: Terepen ennél sokkal különb ütéseket kap az a futómű olykor. :oD

titan 2008.11.24. 13:33:00

Észrevettétek, hogy a posztolók közül senki sincs 100 kg alatt? :)

tpapa 2008.11.24. 13:44:43

titan: Rohadtul elhízott ez a lusta autós társadalom, ez van. OFF Szavaim hiteléül hívhatom Trebitsch kartácsot, aki régebbről ismer, akkor 160 felett voltam, de egy (már múlóban lévő) szerelmi bánat miatt azóta fogytam kb. 30kg-t. :oD ON?

Marcellusca 2008.11.24. 14:31:21

titan · www.punkportal.hu 2008.11.24. 13:33:00

Én igen.
Viszont qrva gyors vagyok és rohadt technikás. :D

forrórágógumi 2008.11.24. 14:32:23

Képzeljétek el, megyek a külső sávban, de állnak előttem, ezért indexelek hogy a belső sávba szeretnék menni. Egy X5 ös BMW már félig beengedett, ugyan nem jelezte, de már átlógtam a belsőbe. Elindul a sor, elinulok én is, erre elindul az X5 is. Igy összeütköztünk. Nem volt eléggé egyértelmű hogy már félig átlógok akkor netán be is engedjen. Szőke cicababa a jobbegyen nem bírta végigvárni a vitát így ő eltipegett. A kopasz nagydarab meg nekiáll fényképezni, mert amúgy is meg volt húzva az oldala a szaros bmw-nek így gondolta majd ezzel az ütközéssel összemossa. Hát mondom öreg ebből nem eszel, én nem fizetem ki a te hülyeségedet. Erre aszongya rendőrt hív, hát mondom híjjál, én is felhívom a haverom. Kijön a haver meglátja a kopasz +130kg egyént és aszongya hogy pistikém jobb lesz ha hagyod a faszba, mert ez kinyír. Faszi bent ül és kotorászik a kesztyűtartóban, mondom haveernak te mondd meg neki hogy akkor hagyjuk, mert nekem átlövi a vesémet. Haver valamit rebesget neki, és úgy látszik a kopasz sem akar a yard-al feleslegesen találkozni, ezért a középső ujját felmutatva távozik.

Na és most komolyan: Mi a tökömnek városba SUV?
Most van a nissan qash..lófasz reklámja: A város a játszótere. Meg hogy városálló. Anyád

Marcellusca 2008.11.24. 14:40:18

titan · www.punkportal.hu 2008.11.24. 13:33:00

Ja, és szoktam volt mondani: nagy ember nagyot tud esni.
Ezért sem izgatnak az itt megjelölt "méretek".

tpapa 2008.11.24. 15:21:48

NagyonBuziRágóGumi: Ez jó, otthon a srác is biztosan így adta elő. Viszont én elhajtottam volna, ha nem erősködik, vagyis az a rész, hogy én akartam rákenni valamit, nem áll meg. (Amúgy nem X5, és nem az oldala, hanem a hátulja volt már sérült amúgy is, ezek azonban csak részletkérdések, a lényeglátásod ettől még tiszteletre méltó.) ;o)

SUV nem városba kell, hanem mert -én a tahó, buta, paraszt- azzal járok haza, ahol a körülmények nem igazán pestiesek. Meg terepre is ezzel járok ki néha. Ha nem tudod külső alapján megkülönböztetni a kategóriákat, segítek: aminek színre van fújva a lökhárítója, mint pl. az általad is említett japó gépé, azzal ne menj terepre! Így kell érteni "A város a játszótere." kitételt. Csak hát egy marketinges ezt mégsem mondhatja... :oD

Megint más. "Nagy ember nagyot tud esni." Ezt mondta volt az én edzőm is, de miután gerincsérvet kapott, mégis inkább másokon mutatta be a dobásokat! :oD :oD :oD

Marcellusca 2008.11.24. 15:31:32

tpapa 2008.11.24. 15:21:48

A francnak emelgette azokat a nagydarab embereket? :D Lábsöprés esetleg japán válldobás, oszt jónapot. :D

tpapa 2008.11.24. 15:45:48

OFF Marcellusca: Minek emelgetett? Ezt Tőle kell kérdezni. Megadjam a számát, e-mail címét? :oP
(Talán valami belső késztetés lehetett ez Nála. Biztosan nem technikai hiányosságok miatt...) :oD
A lényeget meg így is értetted, ugye? ;o) ON?

Marcellusca 2008.11.24. 15:54:13

tpapa 2008.11.24. 15:45:48

Há' persze! Minden OK!
Jobbulást az edződnek.

Krisi 2008.11.24. 15:57:02

Scenir:
"kivételeket mondjak? pl. tatákon gyárilag van. "

Attól még Magyarországon tilos.

Név 2008.11.24. 23:55:19

forrórágógumi 2008.11.24. 14:32:23

Az azért városálló, mert áll a városban a dugóban, de legalább többet is eszik közben.

forrórágógumi 2008.11.25. 10:53:42

tpapa 2008.11.24. 15:21:48

Nagyonvéntata: messze laksz a bekötőúttól mi?
Örülök hogy tetszett a lényeglátásom.

devisionhun 2008.11.25. 13:27:08

Ezért járok én törött orrú 120as Skodával =DD
A kiálló lemezdarabok láttán soha senkinek nincsen kedve rámhúzni a kormányt =D

isti86 2008.11.25. 14:19:13

Te jó ég egy újabb 130kg+ izomtorony. Én vagyok az egyetlen 80kiló alatti ezen a blogon?

riadtszemű 2008.11.25. 15:42:07

nem, én is 78 vagyok, de 120 ról fogytam le 42 kiló izmot a közelmúltban:P

waces · http://blog.waces.hu 2008.11.26. 11:49:04

ezekszerint csak en voltam szerencses a rendorokkel? hivas utan kb 10 percel mar a helyszinen serenykedtek (nagyvonalakban hasonlo szitu. user belemrongyolt, majd a felelosseget mar nem igazan akarta elismerni). az egesz procedura kevesebb mint 45 perc alatt lezajlott (utkozestol a rendorok tavozasaig)












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása