Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Járdán közlekedik a taxi

2008.11.24. 16:19 :: SilentSound

Szeretem az első hó napját, meg azt a néhányat, amíg a bátortalanabb autóson nem mernek volán mögé ülni, még a fővárosban is pillanatok alatt el lehet jutni bárhová így hétfőn napközben is. Nem volt ez így múlt héten kedden, amikor Tamás a Könyves Kálmán körúton járt. Vagyis állt. Miközben egy drága taxis kihasználta a széles járda adta lehetőséget és ott előzte végig a sort. Mint azt már korábban megmutattuk, a Dózsa György úton ez nem szokatlan jelenség, de a Fradi pályánál én sem láttam még ilyet.

Kedden esett meg velem ez a történet, a Könyves Kálmán körúton haladtam a Lurdy felé, éppen elhagytam a Fradi stadiont. Előttem egy taxis haladt, akinek utasa gondolom, megunta a dugóban tötymörgést, s erre a taxis úgy döntött, hogy felhajt a járdára, ott beelőzi a sort a következő utcáig, s milyen sokat is nyernek így. Először fölhajtott a járdára, aztán kicsit megálltak, majd belehúzott...

Sajnos egyrész kicsit sokáig tartott előkapni a telefonomat, másrészt pedig nem is csinál olyan jó minőségű felvételt, de azért elküldöm:

131 komment

Címkék: budapest video biztonság közlekedés autó hülye veszélyes taxi kresz

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lehetetlenember 2008.11.24. 16:25:07

Gondolom a rend őrei eközben háttal álltak az esetnek, mivel el voltak foglalva az igazoltatott autó tartalék izzó készletének ellenőrzésével. De most komolyan, hallott már valaki olyan esetről hogy ilyen nyilvánvaló vétség miatt a szerv lekapcsolt valakit és annak következménye is lett?

325xi 2008.11.24. 16:51:33

Inkább valamelyik gyalogos felüljáróról trafiznak az üllőin, vagy a gyömrői úton.

n' 2008.11.24. 16:53:57

én 2 hónapja láttam ugyancsak egy taxist hasonló dolgot csinálni a pillangó-stadionok között (nem tudom mi annak az útnak a neve)

TH 2008.11.24. 16:56:11

n' 2008.11.24. 16:53:57
Kerepesi?

Krisi 2008.11.24. 16:57:15

lehetetlenember: ha lett volna ott rendőr, akkor biztos felnyomja a gumibotja végét a taxis ánuszrózsájába. De nem lehetnek ott minden sarkon.

Amúgy én is szoktam közlekedni a járdán, nem kéne ezen felháborodni. Csak én gyalog :)

biker_kolee 2008.11.24. 16:58:55

Biztos a 9-es járt a fejében. :)))

De 77.

jtrencsenyi 2008.11.24. 16:59:32

Az viszont dícséretes, hogy MR2-t hallgatsz! :)

ganyager 2008.11.24. 17:03:52

No Comment!

- Úgy néz ki, hogy ez a Taxis úgy gondolta,

"Itt a kezem, de neki az egész karom kell"!

Ezzel azt akarom mondani, hogy megkapták a Taxisok a buszsáv használati jogot, de már ez sem elég nekik és már a jára is kell neki"k"!

HMM!

SimiTomi 2008.11.24. 17:06:10

jtrencsenyi 2008.11.24. 16:59:32

Hát persze, hát persze!

gergoke 2008.11.24. 17:15:05

Milyen taxitársásag kocsija volt?

SimiTomi 2008.11.24. 17:26:30

gergoke 2008.11.24. 17:15:05

Huhh, már nem emlékszem, de a tetején levő taxijel a dobókockás társaságra hasonlít, nem?

tiborkaba 2008.11.24. 17:30:49

Mindennapos jelenség...
Nemcsak taxi...

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.11.24. 17:31:25

de legalább a rádió szépen szól
;)

yanchi 2008.11.24. 17:35:27

Rendszám, időpont, taxis társaság megnevezése, bejelentés a társaság vezetőjének, rendőrségnek.

huu 2008.11.24. 17:38:23

yanchi-nál a pont.

Egyébként, én itt, ugyanezt csinálni, rengeteg motorost láttam már.

SimiTomi 2008.11.24. 17:47:50

yanchi 2008.11.24. 17:35:27

Én esküszöm, igyekeztem minél több mindent megjegyezni, de közben haladnom is kellett, az előttem lévőt és a mögöttem lévőt is igyekeztem figyelni, ugye...
Na meg izgultam, hogy nehogy véletlenül egy éles szemű poszt kiszúrjon, mert akkor hogy magyarázom el neki, hogy nem telefonáltam, csak próbáltam dokumentálni egy szabálysértést?

:)

Marcellusca 2008.11.24. 17:49:53

Hát ezért (is) úúútálom a taxisokat!
Itt a melóhelyem előtt is szoktak szép mutatványokat bemutatni, mikor ügyfélért jönnek (vagy hoznak) az irodaházba. Képesek a gyalogosokat, akik a zöld jelzésre várnak arrébb "tolni", mert ő a bejárat elé akar állni.
Az össze taxis 12 a-c!!!!!!!!

Benzoate Ostylezene Bicarbonate · http://fbi.gov 2008.11.24. 17:51:35

anno amig Zuglóban dolgoztam, a Stefánián, a Stadion melletti széles járdán gyakran láttam ilyan - Ifjúság útjára (vagy mi az) így szoktak jobbra kynarodni....

achilles 2008.11.24. 17:52:06

Tarkólövés, helyszínen.

karfiol 2008.11.24. 17:55:49

Nemrég egy külföldi rendszámú autó csinálta ugyanezt ugyanott. De a rendszám ellenére még lehet, hogy magyarok ültek benne...

TREX59 2008.11.24. 17:56:21

Mindegyik mindenek felett állónak képzeli magát!!! Vele szemben kötelező az udvariasság,de engem még taxis be nem engedett maga elé.Egyszer egy agyas felelősségre akart vonni mert indexelve elé mentem /nem szabálytalanul /
Kiszállt,odajött,ordított!!!Kiszálltam Én is,taxis vissza,Én is nagy voltam neki meg a szurkolótábor is...

VARGATAMÁS 2008.11.24. 17:59:35

1es guruló koldusok azt hiszik nekik mindent szabad.jó az mr2:)

Marcellusca 2008.11.24. 18:00:08

TREX59 2008.11.24. 17:56:21

Nem kértük a testtömegindexet. :D
Egyébként az összes taxisnak csak egy jó nagy verést minden szabálysértés után!

Gyulabá 2008.11.24. 18:32:34

1. Ültél már taxiban utasként úgy, hogy el kell érni a repülőt, gyerekkel a kórházat, stb.?
2. Vezetsz egy évben városban 100.000 km-t
3. A rommá tört autók hány százaléka taxi?
Nyilván, csak "nagy arc" miatt elítélendő, de vannak értelmes, szükségszerű döntések is, még ha nem is magyarázzák el mindenkinek, külön-külön.

TREX59 2008.11.24. 18:35:58

Nem magamat akartam ezzel fényezni, gondolhatod...Csupán a tények!

whiteg 2008.11.24. 18:42:35

Ez nem taxi függő!
Én rengeteg ilyent látok. Hogy a beállt sort a járdán teszik meg egyes autósok.

Vannak akik a kereszdezödéseket vágják így le, kikerülve ezáltal a piroslámpát. (jobbra kanyarodva)

Azt hittem, hogy ez itt már normálisnak számit.

Perillustris 2008.11.24. 18:43:27

"Ültél már taxiban utasként úgy, hogy el kell érni a repülőt, gyerekkel a kórházat, stb.?"

Ültél már a saját autódban úgy, hogy el kell érni a repülőt, vársz a sorodra (a sorodban), és egy vagy több bunkó miatt egyre kisebb az esély arra, hogy elérd?

Hagyjuk már ezt a mentegető magyarázkodást, mert nagyon erőltetett.

TREX59 2008.11.24. 18:44:56

Gyulabá! Senki nem az extrém esetekről beszél!

Körticsek · http://muranomanufaktura.blog.hu 2008.11.24. 19:04:58

Ugyanígy a járdán pofátlankodnak a Dózsa György úton az autók, mióta felszerelték a lámpát az omw kútnál, hogy a busz ki tudjon kanyarodni a végállomásról balra a Kerepesi út felé. Ráadásul nem elég, hogy a járdán mennek, mert nem várni míg átérnek a lámpán, de átmennek a benzinkúton, ahol viszont kifelé behajtani tilos táblánál kanyarodnak a Kerepesi útra. Balról ott már nagy sebességgel érkeznek az autók, és onnan is be lehet hajtani a kútra, csodálkozom, hogy nem történt még súlyos baleset. Meg azon is csodálkozom, hogy a rendőrök nem állnak ott, simán lehetne kaszálni dupla közlekedési kihágásért.

sniper 2008.11.24. 19:11:59

Gyulabá!

El kellet érni gyorsan a gyerekkel a kórházat mert egy buzi taxis elütötte a járdán? EZ JÁRDA VAZZE!

al Dajjal 2008.11.24. 19:24:06

Nekem úgy tanították, hogy kézben tartott mobiltelefonnal vezetni tilos. :-P

(Bocsi! Jöhet az anyázás, vállalom, de ezt nem tudtam kihagyni.)

apa 2008.11.24. 19:44:37

Egy órával ezelőtt ugyanezen sarok másik oldalán (a felüljáró mellett, alul) egy böszme duplakerekes teherautó húzott így el mellettem a járdán, felhajtáskor kishíján a sejhajomat is majd' elvitte.
Netán a Fradi pálya kisugárzása okozza?

agresszor 2008.11.24. 19:45:52

Dunába lőni az ilyet.

Georgethebig 2008.11.24. 19:49:36

kéretik buszsávot kialakítani a járdákon, a taxisokért....

huu 2008.11.24. 20:14:17

Gyulabá

Te HÜLYE VAGY!!!

Az én gyerekem arra szokott sétálni a 103 buszhoz.

Mi a fasszal magyaráznád meg nekem,(mielőtt két kézzel fojtanálak meg) ha te elütnéd ott a járdán?

Hogy sietett az utas ide meg oda???
Normális vagy?
Sajnos nem. És kint vagy a forgalomban. Szörnyű....

feri 2008.11.24. 20:15:25

gyula bá, mi ez az ócska kommunista duma? miket hordasz te itt össze?!
ki a faszt érdekel, hogy hány km-t vezet az a paraszt taxis??! meg, hogy mit mond az utas??! van egy KRESZ, nem??!

egyébként lehet, hogy nem vezetek eleget, (bár nem hinném), de én még ilyet nem láttam.
még taxistól sem.

(persze az életeszély, az más, bár akkora tufa vagy, hogy ezt a kis retorikai engedményt sem érdemled meg)

Gyulabá 2008.11.24. 20:46:50

feri ! A te stílusodban te szerencsétlen barom! Nem mindegy az, ha valaki ésszerű döntést hoz átgondoltan, vagy azt sem tudja mit hol talál az autó nevű csodában. Amúgy meg nem vak.

miami 2008.11.24. 20:47:15

Küldjül el a felvételt a CSI Miami helyszínelőknek, ők ezt a 20 pixeles videót felhasználva a sofőr betonról visszatükröződő hibátlan arcképét betáplálnák az adatbankjukba és tuti ott lenne a tettes mert már csinált ilyet és elkapnák! ... :)

Amúgy Gyula bának igaza van én is mindig a járdán közlekedek kocsival, mert amúgy sokat autózom(évi 100e+), szeretem a repülőket és fáj a gyerek torka is(igaz ő otthon van ilyenkor) és amúgy is nem látott engem senki se még balesetet okozni és különben is úgyis kitalálok vmi indokot! Aki meg ilyenkor a járdán sétál minden kib*szott ok nélkül az hulljon el!

Gyulabá 2008.11.24. 20:55:37

Tömegbaleset: húsz autó összecsúszott a Kuruclesi úton

2008. november 24. 20:04 | Utolsó módosítás:2008. november 24. 20:05


Csaknem húsz autó ütközött egymásnak hétfő este a budai Kuruclesi úton, személyi sérülés nem történt - értesült a HavariaPress.

A rutin meg az évek! Mit számít az!

szotyoládé 2008.11.24. 21:05:08

Múlt héten a Borszékin az Etele irányában béemvé végig a járdán (per biciklisávon) kettesben follgázon, de úgy, hogy a felvert portól utána senki nem látott semmit. Szerették az emberek...

Vagy volt még a Kerepesin az Örs felé terepjáró a füvön, középen és látom a Stefánián sem csak én látok hetente ilyen barmot.

Olyan az egész közlekedési morál, mint az ország. Következmények nélküli.

feri 2008.11.24. 21:10:05

gyulabá, asszem itt most sajnos pont te vagy a szerencsétlen barom.
nem azért, mert egy tőtőlmetszett idióta vagy, hanem mert nem is tudsz róla.

mennyé szépen haza, és kérdezd meg az anyukádat, hogy milyen fogamzásgátlót szedett, aztán pereld be a gyógyszergyárat.
meg fogod nyerni.

Benedx 2008.11.24. 21:14:13

Hogy a p.csába tud 20 autó összeütközni a Kuruclesin ?!
Mi az, autópálya?

feri 2008.11.24. 21:18:19

...na jó, gyulabá, ez már tényleg bunkóság volt, bocs : ), de egy kurvára felháborított az álláspontod, mert az ilyen hozzáállás miatt lehet mindent megtenni magyarországon, nincsenek szabályok, csak primitív gátlástalan ügyeskedés.

peace

feri 2008.11.24. 21:21:45

(egyébként tőrőlmetszett, de most már mindegy is :)

Gabó 2008.11.24. 21:27:13

Gyulabá!
Te tényleg nagyon hülye vagy. Én szintén vén hülye már több mint harminc éve autózom balesetmentesen, és? ki a faszt érdekel az a több millió km. (ja mellesleg taxiztam is, igaz régen, de annyira nem vagyok büszke rá) Ne legyen nagy az arcod a "Taxis társadalom nevében", nem mind bunkó! Gondolkodj, aztán szólj.

Parajpuding 2008.11.24. 21:32:05

Szerintetek kiből lesz taxis többnyire? Vagy teherautó/kamionsofőr? Dolgos, okos, értelmes intelligens emberekből? Hát pont nem. No ezért nem kell meglepődni.

Kukurusnyák Rémus 2008.11.24. 21:33:20

Nyáron csömöri nagypirosbevásárlóüzem környékén mentünk a HÉV-megállóhoz, amikor az odavezető járdán feltűnt egy zöld Suzuki velünk szemben...és még ő volt felháborodva hogy nem akartam arrébb állni

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.11.24. 21:39:05

Na már megint a zöld suzukisok! ;)))

Marvin 2008.11.24. 21:41:54

Jaj hát ilyet már én is láttam. Aztán felléptem a kocsi elejére folytatva utamat és mikor megindult alattam páros lábbal dobbantottam egy jókorát.
Kiugrott, rendőrt akart hívni mondván megrongáltam a kocsiját. Én meg tárcsáztam a mentőket mondván hogy elütött és a nyoma is ott az autón. aztán majd ők eldöntik kinek története a hiteles. Minden esetre rossz helyen nem én voltam...

Szabó Gyula · http://sz_gyula 2008.11.24. 21:43:55

Most akkor hány ezer km-t kell vezetni évente, hogy el tudjam kezdeni a gyakorlást a járdán? Ott is kell gyakorlat évente x ezer km-t gyakorolni? Ha nagyon sietek akkor bemehetek az egyirányúba szemből is? És akkor mehetek egyenesen a balra kanyarodóból? És ha nagyon büdös a munka és nem megy az IQ-teszt elmehetek taxizni?

khm.. 2008.11.24. 21:48:37

Kievben a fuxos terepjárós maffiózók csinálják ugyanezt, de rendszeresen.

Amúgy meg nem kell beengedni az ilyeneket, amikor vissza akarnak sorolni a sávba.
Sajnos mindig van pár balek, aki megkönyörül rajtuk. :-(

Matesz 2008.11.24. 21:50:27

Rémdráma... ismét... újabb bizonyíték arra, hogy ma Magyarországon a taxisnak és a kisteherautósnak mindent szabad; még a templomban finagni is. Kitalálom milyen taxi volt: homályZÓNA...

És még a BMW-t vezetőkkel van baj... Kb. 10 éve vezetek BMW-t, de még soha nem tettem még megközelítőleg se ilyet...

Matesz 2008.11.24. 21:52:25

Bocsánat: fingani...

Krisi 2008.11.24. 21:53:28

Tök vicces.

Előző posztban BMW-s volt a bunkó, lett is komment rendesen hogy "az összes BMW-s köcsög fasz, legyen a széklete sün".

Itt most taxis volt a gyökér, rögtön "halál az összes szar taxisra, egyik sem lehet sikeres".

Jön majd nemsokára egy harmadik, ahol Suzuki lesz a hunyó, megint megindul a "120hónapos részletre vett szarral mennek a köcsög kalaposok"

És persze lesz majd piroson átmenő biciklis ("szabálytalan köcsögök, fulladjon meg mind") meg persze motoros is ("őket is utálom, nem tudom miért, de akkoris!")

:)

dofre 2008.11.24. 21:59:26

nem a taxisok védelmében de el kell ismernünk a buszsáv gyakorlatilag folyton tele van civil autókkal

DEGEC 2008.11.24. 22:02:29

amig van 1 loser is aki beenged addig meg fogjak csinalni...
csak mindenki szarik bele...es itt szájkaratézik..

de, ha a rendőrség elitélte videofelvétel alapján a halas tv riporterét mikor a pigmenttultengésesek üldözték, akkor ezalapján a video alapján a taxis mé nem lehet megbüntetni-e?
de függetlenül attól hogy taxis, a skoda oktáviás vagy steetracsingos vagy kalaposskodás lenne akkor is...

BuszosR 2008.11.24. 22:04:08

Igen elég idgesítő nekünk, hogy nem tudunk haladni a nekünk fenntartott sávban a sok kocsitól és ezek túlnyomó része még csak nem is taxi

feri 2008.11.24. 22:04:49

londonban a buszsávban szembe jönnek a buszok, vagyis ellentétes irányú a közlekedés.
belegondoltam, hogy mi lenne, ha ezt mo-n bevetzetnék : ) emberhalál minden nap, hol a buszvezetők, hol az autósok miatt...

Korrekt 2008.11.24. 22:10:33

Ezt a járdán mutatványt sajnos több sima autótól látom plusz a busz sávot is ugy használjuk (bevallom én is ) mintha rendes sáv lenne. Soxor nem is látok a buszsávban buszt, taxit végig álljuk a sort mi civilek

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.11.24. 22:11:13

yanchi 2008.11.24. 17:35:27
Rendszám, időpont, taxis társaság megnevezése, bejelentés a társaság vezetőjének, rendőrségnek."
1 állítás 1 tagadás! ezzel a minőségi felvétellel a hugom babakocsija is lehetett! de ahogy itt valaki már leírta vezetés közben nem mobilozunk ergó a fagyi vissza is nyalhat :))

egyébként meg szerintem lement jobbrra a gyálira, de akkor is sünt neki! :)

járdán nem közlekedünk, max akkor ha gyalogosok közé szeretnénk hajtani :))

gabesz 2008.11.24. 22:14:49

én sem vagyok oda a taxisokért, de még mindig jobbak mint az átlagos autósok

akárki 2008.11.24. 22:15:50

Azért illene elolvasnia a kreszt a sok okostojásnak.
Terminátorkodás helyett.
Nyilván itt mindenki gondolatolvasó. Hiszen azt nem feltételezem, hogy a körülmények ismerete nélkül ítélkeznének a taxis fejét követelők.
A rendőr dolga megítélni, hogy egy szabálytalanságot indokol-e egy fontosabb érdek (pl. életveszély elhárítása).
Ha valaki kevesli az utcán levő rendőrök számát, talán forduljon országgyűlési képviselőjéhez. Persze terminátorkodni egyszerűbb. Főleg a neten, ahol a cérnaszál-alkatú, szemüveges, anyukához szaladó autósok testsúlya is 100 kilónál kezdődik.

niman 2008.11.24. 22:19:27

Lesz@rom a taxisokat,de én még csak civil ótókat láttam járdán menni. Modjuk ez csak saját tapasztalat, de nálunk is mindennap látom.

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.11.24. 22:21:50

niman 2008.11.24. 22:19:27
te vagy az én emberem! biztos tőlük tanulták!!! [img]image.hotdog.hu/_img/smileys/kutya/27_debil.gif[/img]

feri 2008.11.24. 22:31:59

"...a taxisokért, de még mindig jobbak mint az átlagos autósok "

biztos ez gabesz? : )

lárifári...

Pistike911 2008.11.24. 22:40:32

Hát, végül is az utas gyalog volt.....


Persze egy normális országban erre azt mondanák, hogy kritikán aluli, itt nálunk mindennapos. :(

Ami a repülőhöz siető, kórházba rohanó, tárgyalást lekéső emberek pillanatnyi szükségéből adódó szabálysértéseket illeti (mindamellett, hogy át tudom érezni a problémájukat), a rágóspapír eldobása jut az eszembe.

Apró kis engedmény magunknak, másokkal szemben. Ugyan mi baj lehet belőle, egy papír nem csinál szemétlerakatot a városból. Aztán jön a következő, ő a cigicsikket dobja el, majd a következő a papírzsebkendőt és így megy szépen tovább, mire a rotáció végén, a rágóspapírt eldobó a fejét fogva közlekedik, hogy milyen szemetes ez a város a sok köcsög szemetelő miatt.

Pont ezeket az apró, "úgysem árt senkinek" dolgokat kéne felszámolni. Egy évben egy elmegy. Naponta ötven már nem.


Egyébként pedig a járdán közlekedésért a taxisnak 5 év, szigorított villamosszék!!!

vehicular 2008.11.24. 22:58:12

Ha a hatóságok ezeket tényleg meg akarnák szüntetni, mi sem lenne egyszerűbb: minden taxisnak nyitni egy lapot a kockásfüzetben, és egy alkalmas pontrendszer alapján egy év alatt az ilyen gyökereknek más foglalkozás után kellene nézni. Ugyanígy a fehér furgonossal meg a többivel, a 80 és féllel emelkedőn előzni tilosban előző kaminossal stb. Nagy dolog? Nem. Excellben is lehet? Igen. (van ingyenes office is). Mi hiányzik? Na mi? Az hogy ezt az országot ne úgy vezessék, mint egy áruházi parkolót: senkit nem érdekel, hogy betartják-e a szabályokat.

Jacques Foche 2008.11.24. 23:13:34

Manapság ennyire jól megy, hogy nálunk már a gyalogosok is taxival közlekednek. Mit ke' itten értetlenkedni? :)))

szamarhegy 2008.11.24. 23:16:22

Gyulabá, A taxisok nagy többsége miért gondolja/viselkedik úgy a közlekedésben, mintha én/mi nem a kórházba, oviba, ügyfélhez, anyagot leadni, tárgyalásra, haverral reptérre igyekeznénk?

rendszerhiba · http://www.fuckdafame.com 2008.11.24. 23:22:29

vehicular 2008.11.24. 22:58:12

mélységesen egyetértek!

Jacques Foche 2008.11.24. 23:43:27

Pistike911 2008.11.24. 22:40:32

"Ami a repülőhöz siető, kórházba rohanó, tárgyalást lekéső emberek pillanatnyi szükségéből adódó szabálysértéseket illeti (mindamellett, hogy át tudom érezni a problémájukat), a rágóspapír eldobása jut az eszembe."

Eddig voltam olyan lúzer, hogy időben indultam, ha valahova oda kellett érni. De ha a "sietnem köll me' akcióss a kannásbor a' Ósanban" megfelelő indok a KRESZ totális leszarására, akkor...

"Egyébként pedig a járdán közlekedésért a taxisnak 5 év, szigorított villamosszék!!!"

Vagy egy nevelő célzatú tarkónlövés. :)))

Név 2008.11.24. 23:45:16

Szerintem ez csak egy köcsög biciklis lehetett, hiába álcázta magát 2 tonna vassal.


(c) nemtudomki

Pistike911 2008.11.24. 23:50:34

Jacques Foche 2008.11.24. 23:43:27

"Eddig voltam olyan lúzer, hogy időben indultam, ha valahova oda kellett érni. De ha a "sietnem köll me' akcióss a kannásbor a' Ósanban" megfelelő indok a KRESZ totális leszarására, akkor..."

Asszimilálódj, drága vérem! Asszimilálódj!!! :D

boldiii 2008.11.25. 00:13:53

Kedves Gulyabá, Basszad meg. Én is sietnék. Mégsem. Ha innentől magyaráznom kell akkor még egyszer basszad meg.

qkc 2008.11.25. 01:42:38

utazom a Járda-szigetekre...autóval..mindent a hájasseggű-külföldiekért..autózzunk a mozgólépcsőőőőn))))))))))))))))))))

Szemüveges Béla Bácsi 2008.11.25. 01:45:00

Minden perc késés 2000 Ft a taxisnak, ha kiderül.
Ez az ok és nem a pofátlanság.
Majd ha taxisok lesztek, megtudjátok.

kerek aladár 2008.11.25. 02:30:26

azt kellene orba gyürni aki vissza engedi az ilyen jó embereket :-)

Kutyaütő taxis:) 2008.11.25. 02:37:21

Béla Bácsi!
Bármit mondassz, kár beléjük. A legalja vagyunk a 90 százalék szemében, de ha haza kell jutni a XII.-be és juj de bevagyunk szarva, me nem tudunk vezetni, meg lemerült az aksim, jöjjön már egy taxista, és bikázzon be és még sorolhatnám, akkor azé mindenkinek ott van a telefonjában egy taxitársaság száma. Akkor azért nem kell villamosszék mindegyiknek:DDD mi???

TAXIS 2008.11.25. 05:58:28

Sok szerencsétlen civil, károgni azt tud, vezetni meg nem. Álljatok csak szépen sorba mint a birkák, mi teszünk rátok meg a szabályaitokra:P

nagyzee 2008.11.25. 07:49:56

Nekem azt mondták az okosok, hogy ha sietsz valahova, ne ülj autóba. És tényleg.

szamarhegy 2008.11.25. 08:08:10

Kutyaütő taxis:), A magam részéről számos kiváló taxist ismerek, akikkel élmény utazni, de mindig elborzadva nézem a pályaudvarok, reptér és némely hotel körül cirkáló hiéna arcokat (akik tényleg a legalja), akik legalizált rablásnak tekintik a taxizást és megrázó élmény arra gondolni, hogy 'ők' lesznek az első élmény egy külföldinek, vagy egy tájékozatlan vidékinek. A 2.000,- Ft.-ot megértem, de a hétköznapi forgalomban ma már alig van olyan autós, aki nem megélhetési, gazdasági, határidős okok miatt küzd.

alak 2008.11.25. 08:12:49


Jogsit bevonni!
Munkatáborba vinni!

nemures 2008.11.25. 08:13:41

"Kedves" Taxisok! Én magasról leszarom, hogy kötbért kell fizetnetek meg kikerültök a forgalomból mert a szintén kedves ÁVÓ-s kollégáitok besúgnak titeket pár perc késés miatt. Oldjátok meg, de nem KRESZ-szegéssel és szabálytalankodással.

Öröm olvasni a hellotaxi.hu-t, lerí az írások nagy részéről hogy mennyire egyszerűek vagytok és próbáljátok sulykolni önnön felsőbbrendűségeteket. Pedig egy nagy szart vagytok felsőbbrendűek... Ofcourse tisztelet a kivételnek, de hát azok kevesen vannak...

Filo 2008.11.25. 08:17:24

Vigyázat! A taxisok külön kresz-könyvből tanulnak:
"Minden, ami le van aszfaltozva azért készült, hogy autózzunk rajta. Ha csíkokat is festettek rá, akkor meg pláne..."

Lunitari 2008.11.25. 08:52:20

"1. Ültél már taxiban utasként úgy, hogy el kell érni a repülőt, gyerekkel a kórházat, stb.?"

Hányszor leírtuk már...kutyát macskát nem érdekel, hogy hová sietsz érted-e? Haladsz ahogy lehet, ha ez nem elég mentőt hívsz a gyerekhez...érted-e?

Amanitin 2008.11.25. 08:54:24

"Nekem azt mondták az okosok, hogy ha sietsz valahova, ne ülj autóba. És tényleg."

Ez sajnos csak akkor igaz, ha a metrók mentén jársz.
Én baromi szivesen járnék dolgozni békávéval, csak éppen van kettő darab kizáró ok:
- kétszer annyi a menetidő, mint autóval (napi 3 vs másfél óra utazás, nem mindegy)
- undorító körülmények a felszíni járműveken
Valaki tud nekem egy épelméjű magyarázatot adni arra, hogy a békávé miért nem rugdossa le a picsába a hajléktalanokat a járművekről?

Lunitari 2008.11.25. 08:55:14

TAXIS 2008.11.25. 05:58:28

Grat nagyon okos vagy..kb azt érted el, hogy ezek útán a Taxisokat nem nagyon fogom beengedni, stb ;)

nemures 2008.11.25. 08:55:56

Taxi vs. Ferihegy: igen, ilyen esetekben tudnak segíteni, még ha szabályosan (!) is közlekednek! Volt már, hogy a buszsávok használata mentett meg ilyenkor, de hát inkább a taxis használja a buszsávot, mint a tuning-puntó - maffiózó bömös és hasonló kategóriájúak.

canismerga 2008.11.25. 08:56:40

kb. 15 évet taxiztam egy eü. diplomával a zsebemben és 3 nyelv társalgási szintű ismeretével. Tavaly hagytam abba, többek között a szakmán belüli elmebetegségek miatt.
Sajnos egy ilyen "kollega" mutatványa többet árt annak a többezer dolgát tevő taxistának, mint kellene. A dolog olyan, mint a cigányokkal: ugyan nem mindegyik lop, de van egy réteg, amelyik igen és ebből általánosít mindenki. Ugyanez van a taxival is. Kirakatban vagyunk és egy rossz mozdulat elég a lincshangulathoz.
A rendszerváltás óta sajnos minden hülye, akinek volt egy rossz Wartburgja és kirúgták a gyárból elmehetett taxisnak, bár fingja nem vot a szakmáról. Ez is szakma, úgyanúgy, mint bármi, csak ezt nem nagyon tanítják iskolában. Több "gógyi" kell hozzá, mint egy multinál beosztottnak lenni, bár ezen itt többen meg fognak sértődni. Minden szakmában, ebben is vannak sajnos olyanok, akik egyszerűek, mint a baltanyél.
A konkrét esetről taxisként az a véleményem, hogy ha lehet akkor menjen a francba a kedves "kollega", esetleg fel lehet hívni a társaságot, ahol dolgozik és eléggé el fogják verni a seggét az esetért.

Lunitari 2008.11.25. 08:57:43

Szemüveges Béla Bácsi 2008.11.25. 01:45:00

Ki a faszt érdekel? Akkor majd én is elütök mindenkit a járdán, mert ha nem érek be időbe kirúgnak..normális vagy? Nem kötelető Taxisnak lenni...ja hogy tovább kellett volna tanulni?

tehenke 2008.11.25. 09:00:54

Ja így működik a kresz? Ha tudok egy jó kifogást, akkor megszeghetem?
Egész pontosan mely szabályok szeghetők meg így?
Ez csak a taxisokra vonatkozik? (Mert pld. mentővel és betegszállítóval nem lehet a busz sávban menni.)

Aktív Utazó 2008.11.25. 09:01:58

Köszönöm Mindenkinek! Annyira kellemes kedd reggelt okoztatok! Érdemes többször végigolvasni. Én inkább kerékpározom.. lehet anyázni.. de az ésszerű keretek között teszem ezt..

De komolyan ennyire gyökér paraszt tirpák hogy lehet valaki? Esetleg megkérdezném ha a saját szülött, nevelt édes gyermeke közlekedne ott GYALOG és egy taxis ugy gondolná akkor mit szólna?
Tulajdonképp a Népliget és a Lurdy között van még egy egy plusz sáv?? Csak mi buta tudatlan hétköznapi autósok nem mertünk még rámenni? Mindkét oldalon alkalmas rá hogy pl a pénteki káoszt enyhítse ott!! Komolyan kipróbálom.. és megírom!!
Valahogy derítsd ki ennek a szerencsementesnek a rendszámát..!! Többek érdeke...

Addig is jó utat kívánok az UTAKON!

reftno 2008.11.25. 09:23:39

A rend őrei csak a traffipaxos autókban ülnek, a pénz beszedést hajtva. Soha nem láttam olyat, hogy konkrét szabálytalanságot megfogtak volna. Záróvonal, index, párhuzamos közlekedés, előzés, netán jobbkézszabály. Ugyan ez mind póri szabály, amikor az objektív felelősséggel bármikor pénzhez jutnak.

Repülő Majom · http://www.kutyushop.hu 2008.11.25. 09:38:37

Igen, a KKK-n (=Könyves K. krt.) lassan egyre megszokottabb lesz ez a látvány. Én is láttam már gyalogos-taxit, de láttam már kis szutyukit is járdán közlekedni.
Most már ezt is elveszik a gyalogosoktól, eddig csak felálltak a járdára, és most közlekednek is rajta. Én elhiszem, hogy a rendőrök nem lehetnek ott mindenütt (mert hogy a közlekedési morál csak rosszabb lesz, és az emberek csak tahóbbak lesznek ebben az országban, az is biztos), de amit munka címén produkálnak, az vérlázító. Gyakran látom pl. Kőbányán is, ahogy inkább kerülgetik a járdán parkoló kocsikat járkálás közben, de semmit nem csinálnak. Múltkor direkt leteszteltem őket, gyalog átmentem a piroson, miközben ott álltak mellettem. Ki tippel arra, hogy le se sz*rták?

Repülő Majom · http://www.kutyushop.hu 2008.11.25. 09:43:44

A legidegesítőbb az, hogy az adófizetők pénzéből fizetik őket, holott egy kis munkával és ellenőrzéssel nagyszerűen pótlólagos bevételre tehetnének szert. Állítólag Veszprémben sikerült iszonyat összeget (talán több 100 millió forintot pár hét alatt?) kaszálni abból, hogy néhány lámpára kamerát szereltek (azt már nem tudom, hogy sebességmérős is volt, vagy csak a piroson áthaladást figyelte).

Lunitari 2008.11.25. 09:47:24

Igen nagy pénz rejlik ebben. Ha lenne pénzem beszálnék ebbe a bizniszbe :)))

azta 2008.11.25. 09:47:44

én azt hittem gyula bá ilyen pörgessük fel a topicot provokátor - de látom, hogy komolyan veszi! és az eszem megáll. viszont legközelebb ha sietek, a kertjén keresztül teszem azt, vagy IFAval a kocsiján át kerülök. azt hiszem.

Matrix_ 2008.11.25. 10:10:48

Ez nem taxis nemtaxis kérdése. Ez ember kérdése. Az ilyen nemtaxisként is paraszt. Az én apám taxis, de soha nem csinálna ilyet egy utas kedvéért se.

Erre szokták mondani, hogy:
"attól hogy a szart felrakjuk a sütis polcra, nem lesz belőle torta."

feri 2008.11.25. 10:34:45

"de ha haza kell jutni a XII.-be és juj de bevagyunk szarva, me nem tudunk vezetni, meg lemerült az aksim, jöjjön már egy taxista, és bikázzon be és még sorolhatnám"

Tényleg, te kutyaütő??!! ..HÁT POFÁTLANUL LE IS HÚZTOK MINDENKIT ezekért a hőstetteitekért kurvára, aki olyan peches, hogy pont rátok szorul. többek között ezért is vagytok a legalja sok ember szemében. ne játszd itt a sértett grál lovagot te sumák péró. mennyi egy bikázás? korrekt az ár, amikor úgy is az jön oda, aki éppen amúgy is arra jár? és ha mégsem indul, pl. mert szar a kábeled, fizetni akkor is kell. és nyilván a másik kocsival van baj. láttam már olyat is, hogy az idióta wunderbauszagú kötöttmellényes taxis a járó motorral akart bikázni.

Szerintem most inkább maradj csenben.

feri 2008.11.25. 11:13:49

"Sok szerencsétlen civil, károgni azt tud, vezetni meg nem. Álljatok csak szépen sorba mint a birkák, mi teszünk rátok meg a szabályaitokra:P"

az a helyzet, hogy te is csak egy "szerencsétlen civil" vagy, és ugyanannyira nem tudsz vezetni, csak az a különbség, hogy neked büdös a munka, és inkább elmész fingani meg kacsázni a hülye taxidba. és hogy "profi" létetekre mennyire nem ismeritek a kreszt, ami szintén köztudott, azt most inkább hagyjuk is..

itt a VIDEO egy egyébként majd mindenki számára ismert jelenségről, nem is értem, hogy mit jár itt a szád...

egyébként én is gyakran fogok ki jófej, korrekt taxisokat, de vannak, akik úgy tekintenek a KÖZutakra, hogy az nekik munkahely, ezért szerintük nyilván előjogaik vannak mindenki mással szemben, akik egyszerűen csak közlekednek, és "zavarják őket a munkában".


(egyébként meg mi ez a hülyeség, hogy "szerncsétlen civil"?! te mi vagy bazmeg??! rambó??! Magyar Császári és Királyi... taxis??! vagy valami taxis GI Joe??! : )

Sugi77 2008.11.25. 11:51:41

MatrixHasYou 2008.11.25. 10:10:48
A keresztapám is taxis, de ő pont a másik kategóriába tartozik :D

Csogu 2008.11.25. 12:05:35

Én is taxis vok és akkor? Leszophatok

nemures 2008.11.25. 12:14:47

Csogu: két mondatban 3 helyesírási hiba? Szép bizonyítvány.:) Vagy a második mondat-kezdemény lehet csak egy freudi elszólás volt?:)

azta 2008.11.25. 12:30:20

Csogu 2008.11.25. 12:05:35
Én is taxis vok és akkor? Leszophatok

majd keresünk valakit neked! :D

Sugi77 2008.11.25. 12:37:00

Csogu 2008.11.25. 12:05:35
Ez itt nem a párkereső, bár hátha díjazzák páran a felajánlásodat :D

SimiTomi 2008.11.25. 12:50:57

Hmm, ez igazán szép, készítek egy videót, amin egy szerencsétlen hülye épp arról tesz bizonyságot, hogy hülye - erre a kollégái azt hozzák ki belőle, hogy én vagyok a hülye és köszönjem meg nekik, hogy egyáltalán léteznek.

Szuper.

Jacques Foche 2008.11.25. 13:33:02

Csogu 2008.11.25. 12:05:35
"Én is taxis vok és akkor? Leszophatok "

1.) Tanulj meg írni!
2.) Tanulj meg vezetni (mert valszeg azt se tudsz).
3.) Inkább valami buzibárban próbálkozzál az ilyen felajánlásokkal, ott biztosan nagyobb sikere lesz. :))

baby_on_board_(soon) 2008.11.25. 12:50:57
"Hmm, ez igazán szép, készítek egy videót, amin egy szerencsétlen hülye épp arról tesz bizonyságot, hogy hülye - erre a kollégái azt hozzák ki belőle, hogy én vagyok a hülye és köszönjem meg nekik, hogy egyáltalán léteznek.

Szuper."

Há' jóhogy! Az "én má'10000 éve vagyok taxis és jobbanvezetekminta Sumahhher, ésnekemeztetisszabad éskülönbenis fuvarbanvótam"-típusú felsőbbrendű humanoidokról azt feltételezni hogy hülyék, nos az egy csúnya dolog. Őnekik szabad így közlekedni. Szégyelld össze magad! :)))

Kutyaütő taxis:) 2008.11.25. 15:16:04

feri!
nem hinném, hogy én valaha is lehúztam volna bárkit is, de TI csak ilyen gusztustalanul tudtok beszélgetni. ???
nem kötelező taxist hívni a betegségeitekhez, ott van pl. a sárga angyal aki mindjárt ha nem vagy tag 15.990 ért be is bikázza, szemben a taxissal aki ezért 2500-at kér, vállalva, hogyha a kedvesnek zárlatos az aksija, akkor lehet, hogy az övé is tönkremegy. Nagy lehúzás mi? Arra azért még külön kíváncsi lennék, hogy leállított motorral hogyan kellene bikázni?

és igen, sajnos szabálytalankodunk néha, de nem jókedvünkből tesszük hidd el, mondjuk példa: mit szólnál te ahhoz, hogyha a cégednél csak úgy kapnál munkát, és egyben fizetést is érte, hogyha feldobnának egyet, és lenne még mindjárt párszáz ellenfeled is? Megnézném, hogy hogy sietsz a munkáért:)
És hogy miért nem csinálunk mást?
Van aki szereti, van aki belehitelesedett, és van sok aki nem tud váltani.

nemkar 2008.11.25. 19:23:25

Álljatok már le egy kicsit!
Én, csogut nagyon jól ismerem! Így kis "c"-vel.
Ezt az írást egy provokatőr írta, aki a nick nevével regisztrált!
csogu, mindig kikérte magának, ha valaki "C"-vel írta a nevét!

Nem véletlen, hogy az ál "Csogu" senkinek sem reagált........, az idióta!
Ne foglalkozzatok vele!

Aki olvassa a Halló Taxit, az tudja miről beszélek.

nemkar 2008.11.25. 19:49:39

baby_on_board_(soon):

Nevedből ítélve, hölgyszerzeményű vagy, tehát nem csodálkozom az írásodon.
Úgy tűnik, a hozzászólásokból, hogy egy mindennapos esetet írsz le,
taxira levetítve.
Én is mélységesen elítélem a kolléga cselekedetét, de itt a hozzászólásokat olvasom, nekem úgy tűnik a civilek, ezt gyakrabban alkalmazzák!
És milyen a hülye taxis?
Tanul!
Tőletek, hogy felelőtlenűl megteheti, azt amit Ti!
Én elhiszem, hogy a munkánkat ferdeszemmel nézitek az utakon, de hidd el, több magán autós szabálytalankodik többet az utakon, mint taxis.
Te is elkövettél szabálysértést, és a kolléga is!
Szerinted melyik a súlyosabb:
Egy kézzel kormányozni, sebességet váltani, félszemmel nezni a telefont, a másikkal az utat, miközben hull a hó, és 2m-en 20m-t lehet csúszni! Mindezt Te követted el!

A kollégámat is elítélem, mint már írtam, de a felvételen, azért egy gyalogost sem láttam.

Tehát, ha Te a félvétel közben nekimész, vagy csúszol egy autóba, pl. mercibe, és milliós kárt okozol, akkor szerinted ki okozott nagyobb kárt, és ki szegte meg jobban a KRESZT?
Azért, úgy magadba is nézhetnél, és nem kéne rögtön nekünk esned.

feri 2008.11.25. 21:05:50

"Arra azért még külön kíváncsi lennék, hogy leállított motorral hogyan kellene bikázni?"

Hát úgy, te kutyaütő taxis, hogy leállítod, rárakod és gyújtasz, de csak rövideket, nem úgy, hogy jár a motor, és úgy akarja rátenni a szaki a kábelt.
ez tényleg nem semmi, hogy te sem tudod, ezt külön kéne tanítani nektek.
egyébként nem azért a 2 forintért, de nekem általában 3 rongy volt a bika, de szerintem az is kurvára tisztességtelen érte. És tönkremegy a te aksid is? ...na mindegy. Előbb szerintem tanulj meg bikázni, aztán ott majd talán elmagyarázzák neked azt is.

A "hivatástudatot" meg inkább hagyjuk is.

nemkar 2008.11.25. 21:12:06

feri!

Álljál már le, mert olyan hülyeségeket írsz, hogy az bödűletes!
Igenis járó motornál kell feltenni a kábelt, majd elszívni egy cigit, miközben a Te aksid töltődik!
És csak azután próbálkozni!
Kapise!?

feri 2008.11.25. 21:12:48

"nekem úgy tűnik a civilek, ezt gyakrabban alkalmazzák!
És milyen a hülye taxis?
Tanul!
Tőletek, hogy felelőtlenűl megteheti, azt amit Ti!"

nemkar, te egy veszélyes hazug demagóg vagy, a legrosszabb fajtából. A parlamentben a helyed!

Szóval a minden hájjal megkent pofátlan szarházi ügyeskedő taxisokat az autós társadalom rontotta el? Ez nem semmi elmélet.

Van bőr az szép taxis orcádon, az fix. : )

feri 2008.11.25. 21:19:11

Micsoda?! töltődik!?

Nem töltésről van szó, hanem bikázásról.

Ahhoz, hogy érdemi különbség legyen a töltés és a bika között, kb 30 percet kellene ot állni!
A taxis megjön, indítózik 5-öt, és ha indul, ha nem, már tartja is a markát és le is lépett! Viccelsz?! Milyen cigizésről beszélsz?! (Olyanról, mint a Csogu kollégád? : )
Jó, ez csak vicc volt.. : )

de azért meglepő, hogy taxis létetekre mennyire nem vagytok képben műszakilag...

feri 2008.11.25. 21:24:24

(bikázni rögtön lehet, te se várjál legközelebb, mert nincs értelme, de az a fazon rárakta járó motornál, aztán mondta, hogy na, indítsam : )

nemkar 2008.11.25. 21:32:41

feri!

Ne harragudj, de értelmesen, nem lehet veled beszélni / vitatkozni /!
Te vkre, nagyon hasonlítasz!
További szép napot neked!
Csak tudnám, mit iszol?

nemkar 2008.11.25. 22:07:15

Egyébként, ha Én, egy demagóg, hazuds lennék, neked a gatyád rámenne, egy bikázásra!
De ne tereljük el a témát!
Jó??!!

csogu 2008.11.25. 22:23:47

Sziasztok!

Nemkar kollégám most ért el, hogy valaki itt a nevemben írt egy hozzászólást 2008.11.25. 12:05:35-kor. Elnézéseteket kell kérnem, természetesen nem én voltam, hanem valaki olyan, aki ezt viccesnek találta.

csogu

Pistike911 2008.11.26. 01:53:07

Szemüveges Béla Bácsi 2008.11.25. 01:45:00
"Minden perc késés 2000 Ft a taxisnak, ha kiderül."
Múltkor elcsúszott programok után siettem vissza az irodámba egy fontos (leendő) ügyfélhez. 50-es táblánál 81. Fotó. 40000 Huf csekk postán. Ezekután bár átérzem a problémád, de nagyívben lesz.rom. Senki sem szent, mindenki hibázik, de fizesse is meg mindenki!


Kutyaütő taxis:) 2008.11.25. 02:37:21
"...de ha haza kell jutni a XII.-be és juj de bevagyunk szarva, me nem tudunk vezetni,.."

Attól, hogy valaki taxis, még nem biztos, hogy tud vezetni (bár ez belülről ezek szerint nem látszik), mint ahogy egy más foglalkozású is lehet kiváló sofőr. Ültem már több olyan kollégád mellett, aki a frászt hozta rám és nem azért, mert olyan qrva nagy virtuóz volt. Ugyanakkor van több taxis ismerősöm, akik mellé nyugodtan beülök, ők viszont nem így közlekednek (lásd:videó fentebb).
Arról már nem is beszélve, hogy én (és még gondolom sokan mások is) nem azért ülök taxiba, mert nem tudok vezetni, hanem pl. mert italozás után nem kívánok kockáztatni.

Biztos szép szakma, de azért hőst ne csinálj magatokból: nem csecsemőket húzgáltok ki égő házakból!


"Akkor azért nem kell villamosszék mindegyiknek:DDD mi???"

Nem is mondta senki! Csak annak az egynek a filmen! Ezért is írtam, hogy

"Egyébként pedig a járdán közlekedésért a taxisnak 5 év, szigorított villamosszék!!!"


TAXIS 2008.11.25. 05:58:28
"Sok szerencsétlen civil,..."
Ha csak nem vagy valamelyik egyenruhás szervezetnek a tagja, akkor te is civil vagy!

"...károgni azt tud, vezetni meg nem."
Osztan aztatat te honnan a halálnak a f...ból szeded??? (csak hogy alkalmazkodjak a kifinomult stílushoz) Esetleg ez is amolyan "akinek nem inge" megjegyzés???


"Álljatok csak szépen sorba mint a birkák, mi teszünk rátok meg a szabályaitokra:P"
Te meg napi 20 Ft-ért a földekre, babkarónak!!! Miért nem cserélt el édesanyád már egyből a szülészeten egy plüsmacira??? Vagy egy infúziós állványra???


Fazit

Az egy dolog, hogy emberekként hibázunk, tudatosan, vagy figyelmetlenségből. Egy másik dolog, ha megússzuk. De ne akarja már senki bemagyarázni, hogy ez egyébként teljesen elfogadható magatartás, mert....


Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errare perseverare.

Kutyaütő taxis:) 2008.11.26. 03:49:37

Kár a betűért, meg az időért. Mi nem kértük, hogy értsetek meg minket, csak annyit, hogy ne általánosítsatok. De mind1.
Igaziból a frankó problémátok, ami itt fentebb le is íródott már többedszer, hogy komoly fizikai fájdalmat éreztek amikor egy egy taxista elmegy mellettetek a buszsávon 50-nel, miközben Ti mozdulatlanul álltok a dugóban.
Megértjük és sajnáljuk:)))))
(az orvosaitokat is)

csogu 2008.11.26. 06:43:26

Különben meg az én véleményem a kolléga viselkedéséről, ami a járdán haladást illeti:

15 éve taxis, és a hallotaxi.hu online egyik szerkesztője vagyok. A szakmába és annak minden apró részletébe nagy betekintésem van, rengeteg taxissal és a taxisokat véleményükkel illető emberekkel beszélek. Nem vagyok mindentudó, ami minket illet, de bátran ki merem jelenteni, hogy van belelátásom a szakmába.

Az, hogy manapság a taxis szakma ott tart, ahol tart, az részben a társadalom bűne is. Igen kedves kommentezők, a tiétek is! Ez a szakma egy nagyon kényes politikai helyzetben odamert vágni egyet az aktuális kormánynak (taxis blokkád), amikor önmagunk mellett a teljes ország lakosságáért tettük, amit tettünk. Azóta a politika szemében mi szálka vagyunk. Egy elnyomás alatt tartandó, a lázadásra, az általános engedetlenségre alkalmas csoportosulás.

Minden kedvezményt megvontak tőlünk, a munkánkat, amiben csak lehetséges megnehezítették, ellehetetlenítették. Olyan mennyiségű dilettáns számára tették lehetővé, hogy taxis legyen, ami minden más szakmában elképzelhetetlen. Ti, tisztelt nem taxisok, meg örömmel vesztek minden ilyen híradást és felháborodtok azon, hogy mi használhatjuk a buszsávot.

Mára már szégyen taxisnak lenni, ami a lakosság megítélését illeti. Vagyunk egy páran, akik szeretjük azt csinálni, amit csinálunk és vannak, akik jobb híján jönnek hozzánk és borzolják a lakosság és a mi idegeinket.

De ma nagy divat a TAXISOKAT szidni, alázni. Kiknek is? Csak egy párat sorolnék fel azok közül, akikkel mostanában vitába keveredtem:

- Korrupt rendőrök
- Tömeggyilkos orvosok
- Gyógyszerészek, akik képtelenek olyan „gyógyszert” előállítani, aminek ne lennének mellékhatásai…Amerikában a 3.(!!!) halálozási ok, a gyógyszerek mellékhatása.
- A bűnözőket védő ügyvédek, akiknek köszönhetően a nyakunkba szabadulhatnak minél hamarabb olyanok, akik újra ölhetnek, rabolhatnak, veszélyeztethetik gyermekeinket
- Csaló, ügyeskedő kereskedők, akik mindent elkövetnek, csak adót ne kelljen fizetniük, akik a selejtet is ránk sózzák.
- Azok az oktatók és vizsgáztatók, akik 20 ezerért kiengedik azon embereket az utakra gyilkolni, akiket nemhogy bal1-be, de még a hátsó ülésre sem engednék be.


Én nem jövök azzal, hogy amikor sz@rság van, amikor frissen megtámadott nő kér tőlünk segítséget, amikor a hóban elakadt autósoknak mi vagyunk a megmenekülés…amikor…amikor.. Nem jövök, mert itt most felkerült egy videó, ahol az egyik kollégánk eme tökéletes országban, a tökéletes utak helyett a járdán mert menni….Igaza van annak, aki itt feljebb írta…jogosítványát elvenni és irány a munkatábor…sőt…kötelet neki, dögöljön meg az ilyen…HISZEN TAXIS!!!

csogu

Nevem senki (törölt) 2008.11.26. 07:36:45

Visszaolvastam néhány hozzászólást és komoly esélyem volt beszállni az össznépi anyázásba.A végén jött csogu barátom írása és rájöttem: így is lehet!
Szép napot mindenkinek, civilnek, kollégának egyaránt:-))

nemures 2008.11.26. 07:52:19

Mentek egy lófaszt ti 50-nel. Nem ritka a városon belüli >100km/h (belülről láttam többször is), de ugye nektek szabad, mert ti "alanyi jogon" tudtok vezetni...

És a kurva anyátokat álltok neki letolni a 30-as, 40-es, 50-es vagy akár 70-es táblánál is úgy (igazából akármennyivel is megyek, nektek minden kevés...), hogy a visszapillantóban már a lámpátok sem látszik.

Pistike911 2008.11.26. 08:57:07

Kutyaütő taxis:) 2008.11.26. 03:49:37

A dugóban a buszsávban elhaladni, vagy a járdán végigmenni szerintem mahára nem ugyanaz (merthogy a poszt alapvetően erről szól). Márpedig itt néhányan (feltételezem a kollégáid) amellett kardoskodtak, hogy ez egyébként így teljesen rendben van. Szerintem pedig nincs rendben. A vonatkozó jogszabályok szerint sincs rendben.

Megértem, hogy az utca a munkahelyetek, de nem csak a tiétek. A szakmátok sajátossága, hogy a "territóriumotokon" kisebbségben vagytok a szakmánkívüliekkel szemben és míg egy átlag autósnak nem feltétlenül (!!!) jelent problémát egy-két perc csúszás, addig nektek a napi bevétel jó része bukhat rajta. Pont emiatt "megilletnek" titeket IS bizonyos íratlan előjogok, melyeket a jóérzésű közlekedő társak biztosítanak.

DE! Próbáljunk már meg különbséget tenni a picit nagyobb mozgástér és a gőgös pofátlanság között. A taxis barátaimnak ez - érdekes módon - megy. Feltételezem neked is, csak véded a mundér és néhány renitens becsületét, akik meg sem érdemlik.

Balesetmentes közlekedést! :)

feri 2008.11.26. 10:37:01

"dögöljön meg az ilyen…HISZEN TAXIS!!!"

Ne dögöljön meg senki, sok korrekt taxis van, de amelyik nem korrekt, az egyenesen bűnöző szokott lenni, de még az se dögöljön meg, csak menjen a retkes picsába.

(nemkar, egyébként amit írtam, az kb. úgy is van, úgyhogy nincs is miért vitázni. ...méghogy az ártatlan taxist mi visszük rossz útra: ) bocs, de ez még mindig nagyon súlyos duma, + a bikázás, 1 alá : )

Szemüveges Béla Bácsi 2008.12.02. 03:17:32

Fejezzük már be egymás basztatását!
Egy ember max 90 évig él- jó esetben.
Akkor most mire jó ez?
Élvezzük az életet.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása