Nemégiben megjelent történetünkre reagált levélben a sztori másik résztvevője, aki saját szemszögéből írta le az eseményeket, így mindkét fél verzióját ismerve tiétek az ítélkezés lehetősége. Vajon tényleg több toleranciára volna szükség, vagy vannak dolgok amiket szigorúan be kell tartani, minden körülmények között?
A minap vettem észre, hogy az egyik blog bejegyzés éppen rólam szól! A címe "megakadt a lemez az ételfutár agyában". Jó lenne, ha a másik oldalt is megismernék, mielőtt véleményt nyilvánítanak. Érdekes, hogy minden történetnek 2 oldala van!
Szeretném az úriember történetét a másik oldalról is felvázolni, ugyanis én vagyok a "véglény" ételfutár. Úgy gondolom, hogy úgy a tisztességes, hogyha véleményt nyilvánítunk, ismerjük meg mind a két oldalt. Ami az alaptörténetet illeti, valóban így zajlott, de nem egészen ebben a stílusban és formában. Én valóban beálltam a mozgássérült helyre, mert nem tudtam sehol szabályosan megállni. Az Úr szólt, hogy pár kocsival arrébb van egy hely és miért nem oda állok (nem vettem észre). Mondtam, hogy igaza van mindjárt átállok.
Gondoltam, ha már kiszálltam kiveszem az ételeket és utánna átállok. Az Úr ez után minősíthetetlen stílusban elkezdett velem ordibálni, én meg hiába mondtam, hogy igaza van és mindjárt átállok szemlátomást csak az indulatával volt elfoglalva! Ekkor valóban nagyon ideges lettem és otthagytam. Igen azt elismerem, hogy nem volt szép hogy nem mentem el, és engem is elkapott a düh, de tényleg átálltam volna, ha nem kezd el velem ordibálni.
És ami a legfontosabb 2 percig álltam ott. 10 perc után nem tudom kit látott az ablakból, de az egészen biztos, hogy nem az én kocsim volt! Tanulság? Nem tudom. Talán toleránsabbnak kellene lennünk egymással.
töröttszárnyú angyal (törölt) 2008.11.28. 12:32:41
tangara 2008.11.28. 12:36:31
Szerintem egy roki is kibrír 2 percet, főleg, ha látja, hogy ételfutár, aki köztudottan nem a helyszínen főzi meg a kaját.
töröttszárnyú angyal (törölt) 2008.11.28. 12:37:23
rokkant helyre álltál-e vagy nem?
29
Matrix_ 2008.11.28. 12:39:42
Emese!
Tudhatnád már, hogy mindig a postoló a hülye :)
Kár mostmár magyarázkodni. Legközelebb reméljük nem állsz roki helyre.
Amúgy pedig:
Köszönjük Emese!
:)
Marcellusca 2008.11.28. 12:40:04
Akkor is 12 a-c!
Mozgáskorlátozottaknak fenntartott helyre akkor sem állunk, főleg, ha erre felhívták a figyelmünket és még jelezték is, hogy pár méterre van szabad hely.
Ja, "Gondoltam, ha már kiszálltam kiveszem az ételeket és utánna átállok.", miközben leteszed az útra a kaját, hátha széttapossák vagy ellopják. Én meg most jöttem a hathuszassal. Végülis átálltál. A következő megrendelőhöz.
Lehet, hogy számodra türhetetlen hangon beszélt, de akkor is igaza volt. Te pedig, mint dúrcás kislány ott hagytad a kocsit. És ezzel fel is mentetted magad. Szép!
Matrix_ 2008.11.28. 12:45:05
csak hogy kicsit védjem Emesét:
Gondolom hátulról szándékozta előbányászni a megfelelő norbiápdét ételcsomagot, melyet aztán maga mellé helyezett volna az anyósülésre, amíg átáll.
Ha! de nem biztos, hogy így akarta :)
töröttszárnyú angyal (törölt) 2008.11.28. 12:45:13
szegény kiscsaj megírja, hogy őt bántották és most kap még nagyobb oltást! :D
Matrix_ 2008.11.28. 12:49:14
és akkor még az is lehet, hogy valami kajás blogon is őt szidják, mer szar kaját hord ki! :D
dr. _mmm_ 2008.11.28. 12:53:43
TH 2008.11.28. 13:00:22
Sitrep 2008.11.28. 13:00:41
"Én valóban beálltam a mozgássérült helyre, mert nem tudtam sehol szabályosan megállni."
Ha máshol sem álltál meg szabálytalanul, akkor itt miért??
Tapló télapó 2008.11.28. 13:18:31
Matrix_ 2008.11.28. 13:25:25
ez amolyan vakrandi lenne?!?!
Bár azt már tudod róla, hogy szeret rokkant parkolóban megállni :))
Marcellusca 2008.11.28. 13:26:59
Mér lenne vakrandi? Mikor kihozza az ebédet láthatja és akkor eldöntheti, hogy elmegy-e a vacsira. :D
Terrorista 2008.11.28. 13:27:25
Mik ezek a számok?
Marcellusca 2008.11.28. 13:28:26
beste 2008.11.28. 13:31:06
Szerintem ne azonosítsuk a vitaindító post íróját az öreg kaporszakállúval...
:-)
Marcellusca 2008.11.28. 13:31:09
Terroristákkal nem tárgyalunk. A titkainkat pedig főleg nem adjuk ki. xD
Egyébként lásd: autózz!kocsma - off topic
Matrix_ 2008.11.28. 13:31:19
de már itt meghívta, látatlanba! tehát ha banya ha kövér el kell menni vele, különben csak szájkaratés :))
Marcellusca 2008.11.28. 13:33:56
Jaj, hát estig megbetegedhet, rá jöhet a szaporafosás és még (mivel túl sokat olvassa ezt a blogot) baleset is érheti. :D
nagyzee 2008.11.28. 13:35:43
Matrix_ 2008.11.28. 13:36:14
de egyszer akkor is el kell majd mennie, mert ha nem akkor "Nyuszi vagy McFly?" :)
amúgy meg majd kérünk élménybeszámolót!!! :D
A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2008.11.28. 13:36:21
cáfol =\= tagad
cáfol =\= mást állít
cáfol = mást állít ÉS bizonyítja az előző állítás téves voltát ÉS bizonyítja saját állításának igaz voltát.
Tökömtele a sok "cáfolattal", ami abban merül ki, hogy tagadja...
Szendwich 2008.11.28. 13:40:25
Vigyazzal a ter-ido-kontiniumra !!!!
Matrix_ 2008.11.28. 13:43:19
igaz
a "védekezik" jobb lett volna.
Sőt "védekezni próbál" :)
Nyomek 2008.11.28. 13:46:59
Tehát "megállni" szabad, nem?
Cáfoljatok meg.
Tapló télapó 2008.11.28. 13:47:12
ex-dr. vuk 2008.11.28. 13:49:35
"Gondoltam kipakolom es majd utana atallok"
Grat. Anyadra parkolsz akkor is elobb kipakolsz es utana tolatsz le rola?
Matrix_ 2008.11.28. 13:50:05
vagy Te az Övére...
na minnyá kitiltanak innen :))
Nyomek 2008.11.28. 13:58:28
"d) Megállás: járművel a be- és a kiszálláshoz, vagy a folyamatos fel- és lerakáshoz szükséges ideig, illetőleg - ha a vezető a járműnél marad - egyéb okból legfeljebb 5 percig történő egy helyben tartózkodás."
Rokiparkolóban a várakozás tilos.
A csaj adiig helyesen tartózkodott a rokiparkolóban gépjárművével, amíg el nem hagyta azt (nem maradt a vezető a járműnél)
Marcellusca 2008.11.28. 13:58:48
Szendwich 2008.11.28. 13:40:25
Tévézgetünk, tévézgetünk?!
Ráadásul visszaesők vagyunk? (Mer' a 3. esetnél már visszaeső.) Dógozni meg ki fog?! xD
Azé' nem gondoltam (úgyhogy egy Világ omlott össze bennem), hogy a Télapónak ennyire mindegy! :D
Télapó! Az idén ne is hozzá ajjándékkot, gyó? :D
Matrix_ 2008.11.28. 14:01:42
Ez a Télapó remélem nem az akiről ezek énekelnek!
www.youtube.com/watch?v=BX8M09NBZ3g
mér vagyunk visszaesők?
ex-dr. vuk 2008.11.28. 14:07:35
Ez a 'spicli' kialtas sztem gaz. Azok teszik, akik nem szeretik betartani a szabalyokat, es plane duhosek, ha emiatt megutik a bokajukat, vagy valami szemukre hanyja.
Igenis hivjunk rendort. Legyen mar rend vegre!
Tapló télapó 2008.11.28. 14:08:40
Amúgy meg tűz oltására a moslékos vödör is jó....
Nyomek 2008.11.28. 14:14:49
Szóval tilos rokiparkolóban megállni? Valaki ollózzon már be egy jogszabályt erre! Köszi!
ex-dr. vuk 2008.11.28. 14:29:54
Ha otthagyja a kocsit az azonnal varakozas.
De kulonben bunkosag is, ha 2-vel arrebb ott a rendes parkolo.
Lunitari 2008.11.28. 14:31:56
Semmi sem menti, hogy beállt a mozgássérült helyre.....nem veszem ki csak a kaját, hanem egyből átkotródok az üres helyre....Empátia? Ő mondja? Milyen empatikus, aki be áll a mozgássérült helyre?
TH 2008.11.28. 14:34:04
Na mi az, bele se kötsz a télapóba itt?
Lunitari 2008.11.28. 14:35:47
Minek, már lejárt lemez...egyébként csak a nickük miatt szúrtam ki őket...Hülyemagyar, Tapló télapó, Kopaszmercis..stb imádom őket :)))
Marcellusca 2008.11.28. 14:41:45
Megértelek.
Végülis évente csak egyszer mehetsz emberek közé. Akkor is csak sötétben. xD
Jim Raynor 2008.11.28. 14:43:46
beállsz egy rokihelyre, majd miután szólnak, hogy van máshol is szabad hely, te baszol odaállni, és még fel vagy háborodva, hogy elküldtek a jó k. anyádba.
lófasz való neked a seggedbe, nem tolerancia...
ex-dr. vuk 2008.11.28. 14:46:14
index.hu/politika/bulvar/autos081128/
Ferocious 2008.11.28. 14:47:03
Igazad van. A jó k**va anyját annak a ráérős gyökérnek, akinek nincs más dolga munkaidőben, mint azt basztatni aki dolgozik... Takarodjon el a dolgára és ne ugasson be senkinek!
ex-dr. vuk 2008.11.28. 14:49:14
Szivembol szoltal.
Kb. mint a masik aki nekiallt reklamalni h mindket rokiparkoloban allo SUV az ovek es vegyek le a keprol a rencamot :DDD Az mekkora volt.
Tapló télapó 2008.11.28. 14:56:39
Matrix_ 2008.11.28. 14:58:28
nesírjon má Télapóbá!
Most hívta randizni Ételhordó Emesét! :)
Hellisfitar 2008.11.28. 15:06:45
Szerintem örülhet, ha csak ordított vele az "Úr", és nem vette magához. :)))
Beszólok 2008.11.28. 15:08:38
Volt erre egy kifejezés, ja! Tyúkper...
Amúgy meg miért nem rendezték le egymás közt, szemtől-szembe, izmok feszülnek, BOX!
Nolet 2008.11.28. 15:08:59
Én vagyok az érintett "Úr" . Szerintem itt félreértés van, ez nem az az eset amiről én írtam. Ez egészen biztos, ugyanis olyannyira udvarias és nyugodt voltam, hogy még a félreértés szintjén sem lehetett ezt ordibálásnak érteni. Még csak fel sem emeltem a hangom.
És nem vagyok hülye, a kocsi az a kocsi ott állt a sztorim szépítés nélkül adtam közre.
Kedves Ételfutár!
Szerintem nem ugyanarról az esetről beszélünk és nem rólad/ rólam szól a sztori!!!! De. Akkor se állj mozgáskorlátozott helyre te sem.
Nolet 2008.11.28. 15:10:52
Nem és nem. Ne álljunk a roki helyre.
Szakember 2008.11.28. 15:11:35
Miért érzi jogosnak bárki is, hogy olyan dolgokat tesz, amelyek megsértik a szabályokat, miközben magában mentségeket keres?
Mi különbség van aközött, hogy beálltam a rokiba de csak...,
és aközött hogy
Még csak alig volt piros mikor átmentem...
Nem is tartottam fel sokáig...
Épp csak hogy túlléptem a sebességet...
Nem is mentem sokat szembe...
Satöbbi, satöbbi.
A magát mentegető megfeledkezik arról, ha ezt a dolgot tőlünk nyugatra teszi meg, AZONNAL megbírságolja a rendőr vagy a politesz és (jogosan), magasról szarik rá hogy mit mondasz.
Megszegtél egy szabályt.
Nem hallgattál a jó szóra.
Felbosszantottad azt akinek igaza volt.
Ezután direkt nem is csináltad meg amit kellett volna.
Mondd, milyen felmentést vársz ezek után?
A rokkant parkoló NEM LÉTEZIK senkinek, ha nem rokkant. Ha beáll, vállalja hogy azt fogják neki kívánni, legközelebb legyen rá jogosult, mikor beáll oda.
Egyetlen egy célból lett volna érdemes ide írnod, kedves Ételszállító:
Én voltam a delikvens.
Hibáztam, sajnálom.
Legközelebb nem teszem.
Matrix_ 2008.11.28. 15:15:30
onnan tudja, hogy ha VÁRAKOZIK akkor ott van a kocsinál, és ha jön a roki akkor elmegy. de ha nincs ott senki akkor ..szhat mindenki mindent, mer az már MEGÁLLÁS.
Na ezért nem állunk meg rokihelyen.
Matrix_ 2008.11.28. 15:17:30
onnan tudja, hogy ha MEGÁLL akkor ott van a kocsinál, és ha jön a roki akkor elmegy. de ha nincs ott senki akkor ..szhat mindenki mindent, mer az már VÁRAKOZÁS.
Na ezért nem állunk meg rokihelyen csak úgy!
Nolet 2008.11.28. 15:20:06
Ez olyan mintha én elkezdenék grillezni valakinek a kertjében, és megsértődök amikor elküld a f@szba
Kilgore Trout 2008.11.28. 15:20:23
Dr Kangörény 2008.11.28. 15:20:39
-ételfutár, mert máshol nincs hely
-postásautó, mert fontos csomagot visz
-közterületfelügyelő, mert a szabálytalanul parkolók ellen küzd
-Kondorosi kormánybiztos, csak úgy
-szőke plázaribanc, mert a kopasz bunkó faszija is így csinálja
-szőke plázaribanc kopasz bunkó faszija, mert úgyis félnek tőle
Martin Bro 2008.11.28. 15:20:43
algi 2008.11.28. 15:21:39
hpty 2008.11.28. 15:21:49
ezek a Kovbojok ÁLLATOK!!
Több "számukat" is megnéztem!!
Nem is LOL, ROFL! XD
ketyosz 2008.11.28. 15:22:01
Tök' mindegy hogy ki toporzékol - egy rendőr kellett volna inkább aki szövegelés helyett megbüntet a havi keresetedre. Esetleg annak kétszeresére. Akkor biztosan nem fordul többet elő.
Nolet 2008.11.28. 15:22:48
Ja. Jogilag igazad van, csak ez nem túl életszerű egy belvárosi forgalmi szituációban. Képzeld már el. A roki honnan tudja, hogy valaki csak véletlen van ott????
Foglalt a hely: szerencsétlen roki, megy tovább. Ennyi.
Tartom továbbra is.NEm állunk meg és nem várakozunk rokihelyen. Már akiben van egy kis jóérzés
Kilgore Trout 2008.11.28. 15:22:53
"azta" 2008.11.28. 15:26:13
százharminccalzúzok · http://6zqhx3 2008.11.28. 15:27:51
Ennyi.
Kenseth 2008.11.28. 15:30:53
„Várakozóhely” (110. ábra); a tábla a járművek kijelölt várakozóhelyét jelzi, a tábla alatt elhelyezett kiegészítő tábla jelezheti [...], hogy a várakozóhely [...] mozgáskorlátozott személyt szállító jármű 115. ábra és 115/a. ábra részére van fenntartva.
ha pedig a rokinak van fenntartva, akkor meg sem állhat ott senki, és kész.
Matrix_ 2008.11.28. 15:31:22
Fotosopp ez én mondom :)
Reisz Manfréd 2008.11.28. 15:31:37
Bambano 2008.11.28. 15:37:57
Lacaca 2008.11.28. 15:39:00
százharminccalzúzok · http://6zqhx3 2008.11.28. 15:41:18
és azt itt kommentelőknek magánautójuk van, ergo: az itt kommentelők azok, akik elfoglalják a rokiparkolót. B-lehetőség, hogy logikaóráról hiányoztál.
blogart · http://blogart.blog.hu 2008.11.28. 15:42:07
Lunitari 2008.11.28. 15:46:43
Lunitari 2008.11.28. 15:48:10
Hogy ellenőrzöd a jogosságot?
storyline :) 2008.11.28. 15:53:22
Ja, és az volt már, hogy "ezért tart ott ez az ország, ahol..."?
Bambano 2008.11.28. 15:55:41
Zsola777 2008.11.28. 15:55:53
www.mkkp.hu/kivevedragakocsival.jpg
Reisz Manfréd 2008.11.28. 15:56:29
Úgy tűnik, én pont azon az órán voltam ott, amelyiken te nem. B-lehetőség: csak az itt kommentelőknek van magánautója. Rémlik valami olyan mondás, hogy "akinek nem inge, ne vegye magára"?
Hellisfitar 2008.11.28. 15:58:32
"Ha kéred a helyem, akkor kérd a betegségem is!"
Devil 2008.11.28. 16:00:24
százharminccalzúzok · http://6zqhx3 2008.11.28. 16:03:09
Mondd meg, h postosan melyikünket láttad ot parkolni, a többieket pedig ne hozd hírbe alaptalanul!
Reisz Manfréd 2008.11.28. 16:12:38
Hmmm-hmmm. Egész pontosan mikor és hol írtam azt, hogy az itt kommentelőkről írtam? Aztat merészeltem megjegyezni, hogy sosem találkoztam rokkant-parkolóhelyet akár 10 percig is elfoglaló kajafutárral (de nem tagadom a létezésüket), csak magánautókkal (és feltételezem ezek néhány órán, napon keresztül tették ugyanezt). Sajnos nem jegyeztem fel a rendszámukat, de ezután fel fogom, és rendelkezésedre bocsátom, hátha te esetleg létező nick-hez tudod kötni őket. Én nem vagyok erre képes.
Maddog 2008.11.28. 16:12:54
százharminccalzúzok · http://6zqhx3 2008.11.28. 16:16:11
Most pedig úgy teszel, mintha csak három, egymással semmilyen kapcsolatban nem lévő mondatot írtál volna le.
Rosszindulatú feltételezés után gyáv mismásolás?
Ejnye!
Lacaca 2008.11.28. 16:19:57
Vannak nyilvánvaló esetek, úgy értem nyilván valóan jogosult, vannak olyanok akiket ismerek, vannak annyira hülyék, akik ha megkérdezed, hogy miért, elmondják, hogy az anyjuk, apjuk, férjük, feleségük jogosult, de nincs velük, azaz visszaélnek az igazolvánnyal. A járműből is sok minden kiderülhet, bár nem tökéletes szűrés, de itt is vannak nyilvánvaló esetek. Egyébként meg bizonyítsa a használó, hogy jogszerűen használja.
Androsz 2008.11.28. 16:23:26
Az Úr nevét szádra hiába ne vedd... Még ha ordibált is veled. És mit mondott? Építs bárkát?
Reisz Manfréd 2008.11.28. 16:28:10
Nem. A mondatok kapcsolatban állnak egymással. Ennek ellenére még mindig nem értem, mi a problémád? Mármint azon kívül, hogy fixa ideád, miszerint én megvádoltam itt minden egyes kommentelőt rokkant-parkolóhelyen történő parkolással. Sőt, hogy tovább ássam a saját síromat, hozzá kell tegyem: semmilyen információval nem rendelkezek az itt kommentelők személyazonosságáról, így akár egy, vagy több is lehet közöttük, akinek az autóját már láttam kompromittáló helyzetben. Én nem tudom. Ennek ellenére vádaskodásról szó sincs. Not my style.
És igenis imádom, amikor egy vétséget elkövető egyént úgy szednek darabokra, mintha minimum a saját lábaival rugdalt volna arrébb egy rokkantat, csak hogy beállhasson a helyére.
Reisz Manfréd 2008.11.28. 16:30:46
Árpajoe 2008.11.28. 16:32:04
akinek meg nem tetszik, húzzon odébb, leszarom.
nem csak a kajafutárok parkolnak így, elég sokan.
üdv
anyádatis 2008.11.28. 16:32:43
az meg aki megáll mert épp úgy tartja kedve és akadályoz másik 1000 embert azt sterilizálni kéne hogy a génállomány kitisztuljon a népességből. kivéve akinek szémegy a kocsija. az más.
Roki 2008.11.28. 16:33:21
Szerezz be egy elmeorvosi szakvéleményt és vidd el az okmányirodába. Utána legálisan megállhatsz bármelyik roki parkolóban.
jtrencsenyi 2008.11.28. 16:39:03
KopaszMercis 2008.11.28. 16:39:55
jtrencsenyi 2008.11.28. 16:40:41
nem hummeres 2008.11.28. 16:41:07
Árpajoe 2008.11.28. 16:43:28
itt nagy a szád, de a lámpánál nyomkodod le a gombot, mert félsz kiszállni. szarok vagytok.
anyádnak, meg mond meg, hogy este megyek.
nickita 2008.11.28. 16:43:48
neked is azt, amit a kopasz mercis kívánt
KopaszMercis 2008.11.28. 16:45:17
en soha nem allam mozgasserult helyre, pedig 10 eve vezetek.
most akkor ilyenkor mi van? marmint azon kivul hogy orbitalis nagyot szoltal melle te nagyon hulye?
arpajoe:
szolok neki, hogy el ne felejtse elol hagyni a pajszert, hogy konnyen fel tud emelni a poce fedelet
nickita 2008.11.28. 16:45:23
Árpajoe 2008.11.28. 16:46:27
nem veszitek észre, hogy szánalmasak vagytok?
nickita 2008.11.28. 16:47:56
KopaszMercis 2008.11.28. 16:48:15
en nem szarom le a szabalyokat... egyet szartok le hosszu evek ota, a kotelezo biztositast. Pont ezzel fugg ossze, hogy betartom a KRESZT. Ha betartod nem tudsz balesetet okozni. Ha pedig vetlen vagy, nem kell a kotelezo ;)
Ugy hogy amig teged lerant a biztositod, es szepen megpunciz, en elen vigam eletem :)
Árpajoe 2008.11.28. 16:50:17
negyedévente fizetek kb 10.000 ft-ot.
neked ez sok?
akkor sajnállak
ccc 2008.11.28. 16:52:48
Marcellusca 2008.11.28. 16:52:57
anyádatis 2008.11.28. 16:32:43;
nem hummeres 2008.11.28. 16:41:07
Nektek is lóf@sz a seggetekbe!
Egy meg a kezetekbe, hogy tudjátok, mi van a seggetekben!
Látod Silent, hová jutott ez a kommentsor!
Ezért kellett megszüntetni a regisztrációt?
Nyíltszíni anyázás megy, mert bármely idióta írogathat.
Kellett ez Nektek?
KopaszMercis 2008.11.28. 17:01:18
nekem sok-e hogy teged lerantanak mint a riadt majmot?
Ugyan mar mitol lenne sok? :)
Amugy tetszik ez a gizda dokkos hozzaallas.. 10 rugo ugyan mar, nekem az nem penz. Latnad, anyad mit meg nem tesz 10 rugoert nem tenned ugy az eszed ;)
Fióktelep 2008.11.28. 17:04:16
Ez az ország nem ezért tart itt.
Talán még örült is az illeto úr, hogy ordibálhat valakivel aztán villoghat a népnevelo egyéniségével valami nyilvános blogon.
Nagyon fel tudom húzni magam az ilyen megmondóembereken (ok tökéletesek mást meg akármiért képesek valódi indulattal leoltani). Foleg ha még ötven kérdojelet betesznek egy olyan szövegbe ahol már öt is feltünoen sok lenne.
Persze mint említettem, sosem tudjuk már meg mi volt tényleg, lehetséges, hogy az úr minosítheto hangnemben kötöszködött, tényleg a jó érdekében és aztán teljesen jószándékúan, mindenféle gyulölködés és képmutatás nélkül (de milyen okból is?) küldte be ennek a blognak. Lehet, de én nem látom valószínunek.
A válaszlevelet elolvasva nekem úgy tunik, sokkalta korrektebb és emberibb embertol jön.
...mondjuk ebbe a véleményembe belejátszik az is, hogy nincs benne annyi felkiáltójel és sokkalta higgadtabban van megfogalmazva. Ezek a dolgok nekem sokat számítanak.
Üdv
radikális gyalogos 2008.11.28. 17:12:14
Devil 2008.11.28. 17:13:32
Svajcban az ilyen szabalyszegoket minden valamire valo honpolghar elzavarja a rokihelyrol.
Na ezert tart ott svajc, es ezert tartunk itt mi.
Roki 2008.11.28. 17:26:04
De pont azért tart itt az ország, mert mindenkinek felmentése van a közösségi szabályok alól.
A mercisnek nincs záróvonal (meg kgfb), egyeseknek nem számít a piros lámpa, az ételfutár megállhat a rokihelyen, a papok vezethetnek részegen, az orvosok és a képviselők nem fizetnek adót, stb, stb.
És még meg is sértődünk, amikor beszól valaki. "Dehát csak pár percig zárom le az utcát"
Kerti Öröm 2008.11.28. 17:26:24
(Ezt persze csak viccnek szántam, mégha a megoldás nem is áll távol a mai valóságtól.)
Roki 2008.11.28. 17:27:18
De pont azért tart itt az ország, mert mindenkinek felmentése van a közösségi szabályok alól.
A mercisnek nincs záróvonal (meg kgfb), egyeseknek nem számít a piros lámpa, az ételfutár megállhat a rokihelyen, a papok vezethetnek részegen, az orvosok és a képviselők nem fizetnek adót, stb, stb.
És még meg is sértődünk, amikor beszól valaki. "Dehát csak pár percig zárom le az utcát"
KopaszMercis 2008.11.28. 17:30:11
Amugy a multkor huszpercet vartam mert valaki ram allt vesz villogozot, volt kamu rokiigazolvanya (bar nem tette ki) es meg rendesen bocsanatot sem kert.
Hulye fasztalicska. Amikor meg sem szolalt azt hiszem sokkot kaptam.
Metal Warrior · http://ordogvilla.blog.hu/ 2008.11.28. 17:37:28
tagad = a korábban megismert dolgokkal ellentéteset állít
cáfol = ha ezt hitelt érdemlően bizonyította is
Zavaró, hogy mindenki mindent "cáfol", holott csak tagad...
szilárdan... · http://www.flickr.com/photos/haazee 2008.11.28. 17:38:52
tomibá · http://uizbwwnv 2008.11.28. 17:40:12
Aztan svajcban VAN parkoloasra mod
gyakorlatilag MINDIG a foldalatt
(Párizsban, Bécsben, Grazban..is)
Egeeken meg elleht huzni svajcba, nemetbe kinnek a zistenien jo orszag...amit peldank hoz fel.
Nem kell itt elni az olyanoknak akiknek nem tetszik az itten elet....
Amig NEM LESZ ELEG parkolo a belvarosokban
addig pofatlansag szamonkerni a kenyszer szulte parkolasi megoldasokat.
Vagy nem kell kajat rendelni pl. a melohelyre !!!
Aztan meg osztani az eszt, ha futar rossz helyen parkol...
A sok nagypofaju ugy osztja itt az eszt mintha soha de tenyleg soha nem szabalytalankodna TUDATOSAN maga is.
Aki csak egyszer is szabalytalankodot az mind legyenszives es fogja be nagypofajat..koszonom.
Kerti Öröm 2008.11.28. 17:41:22
(Ezt persze csak viccnek szántam, mégha a megoldás nem is áll távol a mai valóságtól.)
rudi völler frizura 2008.11.28. 17:43:00
az ismerősöd anyja nyomja fel a valagába az öntapadós cetlijét...
én sosem állok be nyomorék helyre, de a fasz televan az ilyen okos, utcán nővel üvöltöző, magukat embernek gondoló tarisznyarákokkal...
blügy-blügy 2008.11.28. 17:48:15
2 Kurva anyád hülye picsa, húzz a rokkant parkolóból a gecibe, mert agyonbaszlak
Mindkét követelés jogos, az első lehet egy úriember, a második egy hülye.
1. megszólításra a válasz: Bocsánat uram, azonnal átállok egy másik parkolóba!
2. megszólításra a válasz: Jóvan kis buzi köcsög, keresek másik parkolót, hogy baszd szájba a kurva anyádat!
...és ez így van rendjén
janos 2008.11.28. 17:48:22
szivacs 2008.11.28. 17:49:12
"Nem tudom. Talán toleránsabbnak kellene lennünk egymással."
és te mennyire tolerálod mozgáskorlátozott embertársaid? főleg úgy, hogy a történetböl kiderült ha csak egy kicsit is körülnéztél volna, megállhattál volna máshol is (tudjuk ez bizonyos körökben nem szokás). de te kikéred magadnak a hangnemet... szerintem ez a legkevesebb amit kaphattál ezért
Dagadt Botsáska 2008.11.28. 17:59:48
Akkor is egy fasz vagy, ha 2 percre álltál oda. Majd megérted, ha tolókocsis leszel.
huu 2008.11.28. 18:00:31
A toleránsnak lenni dolgot, eléggé a saját gondolataid szerint formálod.
Toleránsnak lenni azt jelenti, hogy tolerálod hogy a mozgássérült helyre csakis mozgássérültek állnak be.
Nem állsz be még 1 másodpercre sem olyan helyre ahová neked nem szabad!!
Ha mindenki "csak" 2 percre állna meg itt meg ott, ha csak egy "kicsit" hajtana be az egyirányúba szemben, stb. akkor mi lenne????
hulyemagyar 2008.11.28. 18:03:28
Hulye futar kurva, hogy baszna meg az anyjat, es torne el a gerince "
Téged meg milyen majom szült?
Valahogy nem hihető, hogy egy ilyen tapló, aki így vélekedik más emberről, az majd pont a közlekedésben egy úriember, meg előzékeny, meg tiszteli a másikat, meg szabályokat betartó stb.
Neked talán pont annyi eszed van, hogy nem szarod össze magad, de igazán ebben sem vagyok biztos. Te egy vicc vagy.
SereG 2008.11.28. 18:05:24
alfredo 2008.11.28. 18:06:52
Azt akarod közölni,
1. nem is igaz, hogy a kajafutár odaállt, mert csak magánverdák állnak rokkanthelyre
2. különben is miért baj, ha odaáll, mások is sértettek már szabályt?
Tehát ne legyek felháborodva senki olyankor sem, ha valaki megyilkolja egy hozzátartozóját, gondoljon arra ezesetben pl, hitler lelkén sokkal több szárad.
Bravó!
alfredo 2008.11.28. 18:09:34
"nem csak a kajafutárok parkolnak így, elég sokan."
És? Nem az a baj, hogy a kajafutár parkolt így, hanem, hogy valaki így parkolt. Teljesen másodlagos a foglalkozása az illetőnek. Ha nem használ (jogosan persze) megkülönböztető jelzést a kocsija, akkor tartsa be a mindenki másra érvényes szabályokat. A rendőrnek pedig, aki nem bünteti meg őt, de mást igen, a kurta anyját!
alfredo 2008.11.28. 18:12:06
ja, igazad van! ha innét valaki is beállt már rokiparkolóba (teljesen mindegy, h jogosan-e avagy sem, ugyi), akkor már egyik kommentelőnek sincs joga azon felháborodni, ha valaki jogtalanul áll be rokiparkolóba, fölöslegesen áll be rokiparkolóba (több szabad hely is volt a közelben), figyelmeztetés ellenére is folytatja a szabálytalanságot.
Okos vagy...
alfredo 2008.11.28. 18:13:57
még egyszer sem voltam hibás.
negyedévente fizetek kb 10.000 ft-ot.
neked ez sok?
akkor sajnállak
Engem is sajnálhatsz, mert ez nekem valóban sok lenne. Béna vezető enynit fizet, én meg kb a felét.
tomibá · http://uizbwwnv 2008.11.28. 18:19:13
Aki allt mar be rokkant helyre az meg kussoljon ...ennyi.
alexis machine 2008.11.28. 18:19:58
Ha valaki beáll a rokihelyre, majd elmegy 3 napig vásárolni az autója meg ott rohad, ok, szarjon macskákat, bassza picsán a rendőr.
De könyörgöm, azért mert valaki begurult, mert van egy 5 perces dolga, és közben nem megy messzebbre az autónál 10m-re, az miért baj?
Ha jön egy mozgáskorlátozott egyén, aki nyilván szólni fog a delikvensnek, hogy beállna, úgyis elmegy... És nincs probléma. Ugyanis a posztíró hozzáállásából ezt vettem le, sőt, az én helyében én is befejeztem volna a rakodást. Sokan úgy jönnek itt a kresszel, mint valami inkvizíciós papok... Egy kis beleérzőképesség...
KopaszMercis 2008.11.28. 18:21:37
te talaltgyerek.. uresen tatonganak a melygarazsak, amig a mercis bomis vallalkozo formak veszvillogoval megallnak mindenutt.. lasd pl rozsakert. Ennyi.
Jo sok hulyeseget sikerult osszehordjal, mind a semmiert.
alfredo 2008.11.28. 18:23:20
1. rokihelyre állt
2. nyugodtan állhatott volna nemrokihelyre, hiszen közvetlen közelében több szabad parkolóhely is volt
3. plusz figyelmeztették a szabálytalanságra, de akkor is leszarta, ragaszkodott a szabálytalansághoz, ill. ahhoz, ha közben rokkant érkezne, annak számára kényelmetlenebb helyen kelljen megállnia.
Ez nem elég? Te mikor lennél felháborodva, ha le is lőtte volna a környék mozgássérültjeit?
KopaszMercis 2008.11.28. 18:23:22
a viccet eltalaltad.. a tobbi nem stimmel.
erolkodj tovabb...
KopaszMercis 2008.11.28. 18:26:25
tomibá · http://uizbwwnv 2008.11.28. 18:27:06
Akkor itelj, ha nem allsz meg soha szabalytalanul....es a tobbi nagy arcu
is akkor pfazzon...ha soha de soha nem allt meg meg sehol sazbalytalnul
csak felperce..pl kitenni a gyereket, asszonyt kollegat...
Mert ezek PONT ugyankkora bunkosagok mint par percig a rokkant helyen allni...
alfredo 2008.11.28. 18:35:16
Tehát ezek bunkóságok? Tehát amit a posztoló elkövetett az is bunkóság?
Rocky 2008.11.28. 18:42:55
szóval aki evett már fikát, az ne szóljon rá a másikra ha épp fikaevésen kapja???
ha loptál már a boltból gyerekkorodban, akkor ne szólj rá a gyerekedre ha lop?
lehet, hogy az ilyen (nem)gondolkodásmód miatt, van ennyi félrecsúszott áltoleráns, álbeleérző rokkantlelkű birka...
asszonyt kitenni vészvillogóval?=?rokkanthelyen mégállni több percig, felszólítás ellenére sem távozni, azt hajtogatva igazad van
Szerintem rád fér kedves tomi tata a téli szünet, pihend ki magad és ne nézd a naplót, se a tényeket...
ArmandoBertolucci · http://nincsszabaly.blog.hu 2008.11.28. 18:44:11
Miért vette volna ki a kaját, és állt volna utánna arrébb?? Hogy közben az "üvöltözős" uriember elszaladhasson a kajájával?
Hülye 3,14cs@!
saq 2008.11.28. 18:45:56
Rocky 2008.11.28. 18:51:07
-egy versenygépet vezetek, ami attól az, hogy feleannyi lóerős, de háromszor olyan hangos mint a többi jármű, tehát autó- motorversenyző vagyok
-fontosabb a dolgom, mint a többi embernek, mert kihül a kaja, éhesen várják, tulajdonképpen ez egy közjóléti, közszolgálati állás, sietnem kell, engedjetek
-bárhol parkolhatok arra a pár perce (na jó néha negyedóra, húsz perc is eltelik, míg tudok visszaadni a tízezresből, pedig jelezték, de PONT most váltottam az elébb)
-tulajdonképpen egy megkülönböztető jelzést is kaphatnék és ha már a taxisok is, én miért ne használhatnám a buszsávot
-kisáruszállító is vagyok, de egy rendszám nélküli 180cm3-s KISmotoron
-nagyon nagy borravalókat kapok, ha kések is fél órát, aki meg csak egy százast ad, az bekaphatja, meg sem köszönöm a fogorvosnak
szaGértő 2008.11.28. 19:04:44
Jött a kajafutrancs miden nap, nyolcvannal végig, hiába szóltunk neki többször.
De volt egy vas- és edényorrú bába az utcában, aki az ilyenek elé ki szokta lökni a vastalicskát.
Hatásos.
Andor 2008.11.28. 19:05:36
Minden tiszteletem a szabálykövető autósoké, de ha belegondolok, mennyi a statisztikai valószínűsége annak, hogy az ott töltött negyedóra alatt min. 24 mozgássérült érkezik, valahogy veszít a dolog a jelentőségéből. A posztban vázolt esetre természetesen mindez nem vonatkozik, csak úgy eszembe jutott.
feketebarany666 2008.11.28. 19:08:16
Hummeres 2008.11.28. 19:13:47
Secnir 2008.11.28. 19:15:17
egy ételfutár egy nap -ha jó a cég- 100 helyre is kiszállíthat. abból csak 50* álljon meg mozgássérült helyen. az 50*2= 100 = 1 óra 40 perc mozgássérült helyen.
az már szvsz büntetendő.
az, amit írt. hogy "Én valóban beálltam a mozgássérült helyre, mert nem tudtam sehol szabályosan megállni" valóban nem mentség. Sőt! ez már tudatos szabálysértés, nem pedig véletlen.
ladislaus 2008.11.28. 19:23:56
Ne álljon senki a rokkantaknak feltartott helyre rajtuk kivűl.
Ha vkinek mégis oda kell parkolnia (lerobbant, ételhordo, egyéb elkerülhetetlen dolog) A másik ember ne baszogassa inkább segitse a dolgokat, ha van ideje szöszmötölni, és ajánlja fel segitségét mondjuk hogy állj addig ide az én helyemre, én elakadásjelzővel állok meg az uton amig visszajössz... vagy vmi ilyesmi. De nem, megy a károgás...
na itt van a széthuzás a társadalomban.
gonnaburninflames 2008.11.28. 19:30:03
Mar leirtak biztos paran.
Ne magyarazkodjal es ne keress mentoovet, hogy felmentsd magadat - senkit nem erdekel.
Ne allj oda. Pont. Nincsen "csak...". Nem. Ne-allj-oda.
Ennyi.
C. de Berzsián 2008.11.28. 19:33:11
Ami nem kattant be a "toleránsoknak": Ha egyvalaki überfontos okból (10 m-rel közelebbről kell cipelnie a kaját) megállhat a rokkant-helyen, akkor BÁRKI BÁRMIKOR, számára fontos(nak gondolt) okból megteheti ugyanezt. Innentől kezdve az esetleg érkező valódi mozgássérült végleg esélytelen. Mert mi van? Udvariasan megkéri a fontosembert, hogy állna már ki onnan, addig ő megy egy kört, hogy ne tartsa fel a forgalmat. Mire visszaér, már egy másik überfontos áll a parkolóhelyen, csak beugrott a postára, nehogymár az valakit zavarjon...
Ha bárki nem rászoruló felülbírálhat egy ilyen előírást, onnantól kezdve nincs értelme a fenntartott helynek, mert többé nem az.
És szépen összeáll a kép: a buszsávban nyomulók, a második sorban parkolók, a mentő mögött vágtázók, a vészvillogósok, az autópályán levillogók - és a rokkant-helyen parkolók, ez ugyanaz a nép. ÉS nem érdekel az általános felmentő érvük, hogy "más is bunkó", akkor ők is tehetik, mert nem igaz. Amásik törvényszegése nem menthet fel senkit a bűnösség alól (szép is lenne: csak újonan kitalált bűncselekményért lehetne büntetni, amit bárki is megúszott, azért soha többé?)
Rocky 2008.11.28. 19:45:41
De jó hogy vannak NÁLAM is okosabb emberek! :-)))
De tényleg, tök jól leírtátok! Egyetértek minden sorával! Respect!
punypa 2008.11.28. 19:54:03
Szóval a tanulság: két percre sem kell odaállni, ennyire egyszerű
Soha nem értettem, hogy némelyek miért érzik feljogosítva magukat olyanra, ami egyébként tilos. persze, ahogy az előttem szóló is írta: ők az űberfontos emberek. Nekik egy picit mindent szabad, amit másnak nem
nick 2008.11.28. 20:00:41
ennyi
ostoba
feri 2008.11.28. 20:10:29
Bacu 2008.11.28. 20:11:35
Innen is gratulálok neki! Remélem majd később jogosan is fogja használni a helyet!
Madaras teszkónál is járdákra álltak fel.
50 méterrel odébb üres parkolóhelyek voltak!
Nem vágom! Ennyire nehezen megy a járás sokaknak?
era 2008.11.28. 20:21:23
elnézést, a nem ide tartozó megjegyzésért,
de innen üzenném az LBZ 035 rendszámú arany színű Nissan Navara pickup bár még elég fiatal, de már felül elég csúnyán kopaszodó büdösbunkó vezetőjének, aki ma a Kossuth Lajos utcában kb negyed 8-kor majdnem nekem jött,mert a buszsávból úgy tolakodott be, hogy vagy megállok, vagy eltapos, hogy legyen szép napja,az már elég nagy csapás az élettől, hogy valaki olyannak született vagy olyanná vált mint ő. Szerintem kisautós nőket leszorítani nem egy bátor tett, egyáltalán nem nehéz.
Csak szerettem volna megírni, mert ránéztem a pasira és kifejezetten élvezte, hogy most ő győzött, üzenném, hogy kamionnal és 158 cm-nél magasabb sofőrrel ne próbálkozzon, ott már nem garantált a sikerélmény.
Még egyszer bocs, de rohadtul elegem van abból, hogy a buszsáv ezeknek a taplóknak van fenntartva és mindent meg lehet csinálni ebben a városban.
kErGeBiRkA 2008.11.28. 20:23:39
jtrencsenyi 2008.11.28. 20:30:01
ekkerjoz 2008.11.28. 20:32:11
Sosenyomjáknekitövig.
jtrencsenyi 2008.11.28. 20:34:00
morg 2008.11.28. 20:39:58
Nemrég egy taknyos elpöckölt egy cigit a kuka mellett én pedig megkérdeztem, hogy otthon a nappaliba is elpöcköli-e?
"Most mit dumálsz más is eldobja nézz szét!!"
Megkérdeztem tőle, ha most egy ember itt helyben mellészarna akkor ő is legugolna-e?
Lefagyott és nem tudom mit mondani. Persze a csikket nem vette fel.
Mondjuk azt gondolom az ilyen embereknek a szüleit kellett volan régen megnevelni, mert tőlük látták ezt a példát.
váj mi 2008.11.28. 20:40:32
Csak egyetlen kérdés. Ha te/ti (értsd: mindenekfeletti d'artagnanok)történetesen a belváros fészkes közepében dolgoztok egy irodaházban/bankban, és futárt rendeltek (nem feltétlenül ételfutárt, hanem sima iratszállítót) egy nyüves doksitokhoz, amit szerintetek 25 percen belül kellene Buda déli részéről 30 km-re szállítani a délutáni csúcsban. Szóval, ilyenkor hogyan viszonyulnátok ahhoz a futárhoz, aki 20 percid keringene parkolóhelyet keresve? Vagy akkor inkább álljon meg 2 percre, amíg felveszi a nyamvadt doksitokat, és álljon be a rokihelyre kemény 120 másodoercre, mi???? Mert akkor épp nektek kell :P
Ja persze, nem musz beállni a rokihelyre arra 2-3 percre, amíg a futár felveszi vagy leadja a cuccot. Be is parkolhat párhuzamosan. No, akkor még hogy anyáztok! Pedig ugyanúgy a munkáját végzi, mint a taxis. Neki mégsem anyáztok. A különbség csak annyi, hogy a taxis benneteket szállít, míg a futár az adóbevallásotok vagy annak a projektnek a cuccait, ami alapján ti majd fizut kaptok :P
Ja persze, a taxis benneteket szállít, és ha ti ültök a kocsiban, akkor megengedett, hogy a rokihelyen áll meg, amíg fizettek, és kiszeditek a löttyedt hátsótokat a kocsiból.
Undormány :(((((
hulyemagyar 2008.11.28. 20:43:09
Örömmel hallom, hogy szorult azért beléd annyi önkritika, amennyivel már te is belátod, hogy egy vicc vagy. Mert ugye én nem vicceset írtam. :P
morg 2008.11.28. 20:47:42
Ja értem, tehát a futár ne keringjen, de a rokkant meg igen?!?!
Érdekes logika.
Lehet a rokantnak is csak 120 mp kellett volna, de most körözhet 20 percig.
KRESZ mit mond? Hogy nem lehet! Akkor NEM LEHET!
Nincs olyan kitétel, hogy nem lehet de 120mpig igen, esetleg sietősöknek :)
alfredo 2008.11.28. 20:48:16
Meggyőztél! Ha valaki a belvárosban ételfutárra vár, akkor teljesen jogos, ha az rokihelyre parkol akkor is, ha egyébként a közvetlen közelében van még több másik szabad parkolóhely és ezen a szabálysértésen még figyelmeztetés ellenére sem változtat.
Meggyőztél, hogy szerinted ez így jogos.
Többesszámban írtál, tehát nekem is.
Ezért pedig kérlek, ne hazudozz olyanokat, hogy a taxisnak elnézem, ha rokis helyre áll! Olvasd el az eredeti posztot, akkor látni fogod, hogy én is más is többször leírtuk, h az, h valaki a munkáját végzi nem jogosítja fel a szabálytalanságra, függetlenül attól, mi amunkája! Elolvastad?
Hogy itt mégsem elsősorban a taxisokról írunk? Megmondom, miért: mert egy ÉTELFUTÁRRÓL SZÓL A POSZT!
Kezded érteni? Te, te kis "Undormány :(((((" (idézet tőled). :)
Manyizga (törölt) 2008.11.28. 20:57:18
Vajon gyorsabban sikerül-e neki, mint ahogy kiér a közterület felügyelet? :) Kíváncsi vagyok... :)
akarki99 2008.11.28. 21:03:47
váj mi 2008.11.28. 21:05:28
Csakhogy én napi szinten járom várost és a környékét. És hát igen, nem én vagyok alegszabálytalanabb. Persze, most lehet jönni, hogy KRESZ meg minden, eggeeeen ....
Mondjátok csak morg és janecska, ha ti du 15,30-ra futárt rendeltek és az csak 15,50-re érkezik meg mert 20 percig kering, hogy a KRESZ szerint parkoljon. No, az mennyire tetszik, nektek?
Mellesleg, ha lehet, szabályosan parkolok. Ha nem, rokihely vagy párhuzamos parkolás. A melómat végzem, nem a fodrászhoz ugrok be, nem cigit venni, hanem olyan "észlény" ügyfelkehez, akik úgy gondolják, hogy 16 órakor el lehet jutni ma Budapesten 30 perc alatt Zuglóból a Várba egy extra sürgős küldeménnyel, és e szerint rendelik meg a fuvart :P. Hát, nem lehet ...
És igen, üresben (nem melóban) még véletlenül sem állom rokihelyre vagy kapubejáró elé, de aki ismeri a belvárost (elsősorban) az tudja, miről beszélek, ha már keresett délután 2kor akár pár percre is szabályos parkolási lehetőséget ...
Szóval, ne legyünk már abszurdak. Vagy nektek az oké lenne, ha taxit hívnátok, és a sofőr beszólna, hogy bocsi, de sétálj úgy negyedórát, mert a kapott címtől csak annyira tudott megállni szabályosan? Szerintem, ott pampognátok a Homáron, hogy szemét fuvarozók :P
AzHofi 2008.11.28. 21:24:49
kok 2008.11.28. 21:34:12
0xFFFF 2008.11.28. 21:41:41
váj mi 2008.11.28. 21:44:37
kok, tudod, mi a futárok rémálma? A Rákóczi út. Mert bakker ott nem lehet parkolni szabályosan, sehol sem, nyista. Kialakítottták a buszsávot, és behalt az egész út. Nézd meg az üzleteket. Kb minden 3. döglődik.
És tudod mi a legszebb? Hogy ti itt a nyomorult futárokat osztjátok, akik max 2-3 percre állnak meg egy-egy helyen (olykor szabálytalanul, mert nincs más lehetőség, és nem akerületi képviselőiteket baxtatjátok, hogy pölö a Rákóczin a 8 méter széles járdából kanyarítsanak le úgy 2 méternyit az autósok számára, parkolónak. Talán,az üzletek redőnyei sem lennének lehúzva, sőt biztos.
De hát ehhez ész is kellene, nemcsak zsigeri gúnyolódás :p
áruszállító 2008.11.28. 21:46:54
Persze, bárki megállhat, sőt még idegesnek se kell lennie hozzá. Lásd Kresz (hasznos olvasmány):
"(5) Tilos megállni:
a) ahol a jármű fényjelző készülék vagy jelzőtábla jelzésének az észlelését akadályozza;
b) ahol a jármű és az úttesten levő záróvonal vagy a jármű és az úttest másik szélén álló jármű között legalább három méter széles hely nem marad;
c) be nem látható útkanyarulatban, bukkanóban vagy más olyan helyen, ahol a járművet a többi jármű vezetője kellő távolságból nem észlelheti;
d) körforgalmú úton, útkereszteződésben és az úttestek széleinek metszéspontjától számított 5 méter távolságon belül, ha a közúti jelzésből más nem következik; az útkereszteződésben az úttorkolattal vagy útelágazással szemben megálló járműre - ha ez a többi jármű bekanyarodását nem akadályozza - a tilalom nem vonatkozik;
e) kijelölt gyalogosátkelőhelyen, valamint a gyalogosátkelőhely előtt
- személygépkocsival,
- motorkerékpárral,
- segédmotoros kerékpárral,
- kerékpárral és kézikocsival 5 méter,
- egyéb járművel 15 méter távolságon belül;
f) hídon, aluljáróban, alagútban, valamint ezek be- és kijáratánál;
g) vasúti átjáróban és attól számított 30 méter távolságon belül, valamint vasúti, illetőleg villamospályán és ezekhez olyan közel, hogy a jármű a vasúti jármű, illetőleg a villamos közlekedését akadályozza;
h) más járművel a villamos, autóbusz vagy trolibusz megállóhelyet, illetőleg taxiállomást jelző tábla előtt 15 méter, utána 5 méter távolságon belül, kivéve, ha útburkolati jelből más következik;
i) autóbuszöbölben és autóbusz forgalmi sávban, kivéve a kijelölt megállóhelyen megálló autóbuszt (trolibuszt), villamost, a személytaxit, a betegszállító gépjárművet, továbbá 20 és 6 óra között a kommunális szemét szállítására szolgáló járművet;
j) villamos megállóhelynél levő járdasziget és a hozzá közelebb eső járda közötti úttestrészen;
k) 1000 kilogrammnál nagyobb tengelyterhelésű járművel járdán;
l) kapaszkodósávon, gyorsító- és lassító sávon, valamint kerékpársávon;
m) különösen veszélyes helyen, az útburkolati jellel [18. § (3) bek.] jelzett területen."
Rokihelyről szó sincs benne!
cso zsi 2008.11.28. 21:47:53
Ez vagy másodiknak parkolással, vagy egyéb szabálytalan helyen várakozással oldható meg.
Hozzám is jön reggelenként ételfutár.
Becsönget. Ha épp nem a fürdőben vagyok, akkor 10 másodpercen belül beengedem, a lakásig majdnem fut, és vissza a kapuhoz is.
Ez egy-másfél percet vesz igénybe jó esetben.
A szemközti irodaházhoz járó másik futár kb. 10-15 pakkal vág neki a háznak.
szabályosan nem tud megállni, ha akarna sem.
Az irodaház előtt van egy "várakozni tilos" hely, a ki- és beszállások, valamint a rövidebb-hosszabb idejű áruszállítás, költözés számára.
Várakozni tilos tábla hatálya alatt a gkvez. nem hagyhatja el a jármű környékét, mivel biztosítani kell a helyet a tilalom okán más számára.
Ezen a helyen viszont ki áll?
A (vélt, vagy valós) mozgássérült gépjárműve, mert őrá ezek a korlátozások nem vonatkoznak.
Nincs külön kialakított hely a számukra, mert senki nem igényelt, és a környéken van olyan széles járda (ami a kereszteződés után hivatalosan kialakított parkoló), ahol elfér négy autó (itt napi 2-3 bírság mindig kiszabásra kerül a közteresek által).
-putyin- 2008.11.28. 21:56:59
Zappa 2008.11.28. 21:57:00
Csak egy percig voltam szabálytalan, mikor elütöttem egy gyalogost a zebrán.
Csak két percig ......
váj mi 2008.11.28. 21:57:34
Persze, a taxis, címre megy. Ugyanúgy,a hoyg bármelyik fuvarozó (legyen az személy- vagy étel- vagy dokumentum- vagy csomagszállító). És mégis, mélységes kuss van a tc kommentelők részéről, ha a taxis szeg szabályt (hacsak nem okoz tömegbalesetet). Viszont, ha hajtáspajtás vagy motorospajtás vagy gépkocsispajtás áll meg 2 percre rokihelyen vagy párhuzamosan (mert máshol nem tud), akkor beindul az ugatókórus :P.
No igen, mert taxispajtáshoz neki kellene odaslattyognia, és az már nehéz .... :P
váj mi 2008.11.28. 22:07:31
Talán onnan, hogy ki van téve a futármatrica (még a közterületesek is tiszteletben tartják a fizetős parkolóhelyeken, és legalább 5 percig, ha a kocsi mellett áll is, nem kezd el intézkedni).
A mozgássérült meg ugye bárhol megállhat. Nézd, volt olyan, hogy befutottam címre, szabott időre, csak a mozgássérült parkolóban volt hely. Rohantam mint állat, 2 perc alatt vettem fel a küldeményt (direkt figyeltem az időt, mert bár megállok rokihelyen, nem szeretek sokáig ott időzni, a futármatrica dacára). Szóval, mire visszaértem, már felszabadult egy parkolóhely ... no most lehet anyázni, hogy mi nekem az az 5-6 perc? De napi 20 -25 kanyarnál, beleszámítva a dugókat, elég sok. Nem beszélve arról, hogy honnan tudhatnám, ha megérkezem valahová, hogy onnan 1,5 perc múlva elmegy valaki? Éas ilyenkor ugye lehet anyázni a futárt... :(
Vehicular 2008.11.28. 22:13:39
"Csak egyetlen kérdés. Ha te/ti (értsd: mindenekfeletti d'artagnanok)történetesen a belváros fészkes közepében dolgoztok egy irodaházban/bankban, és futárt rendeltek (nem feltétlenül ételfutárt, hanem sima iratszállítót) egy nyüves doksitokhoz, amit szerintetek 25 percen belül kellene Buda déli részéről 30 km-re szállítani a délutáni csúcsban."
Nem kell autóval futárkodni a belvárosban. A cégek is jobban teszik, ha a doksikat, meg a pizzát nem autókkal fuvaroztatják. Elegem van már az autós "proletárokból", hogy minden tilosban parkolónak "dolga volt". Ennyien nem is dolgoznak ebben az országban. Csak parkolnak.
Száguldózer 2008.11.28. 22:14:01
váj mi 2008.11.28. 22:16:11
váj mi 2008.11.28. 22:18:47
Ha nincsenek meg, csak a jóérzésen múlik. Ma, Magyarországon, közlekedési szempontból, nincsenek meg.
Száguldózer 2008.11.28. 22:20:31
Száguldózer 2008.11.28. 22:22:40
vilnius 2008.11.28. 22:23:04
www.mkkp.hu/kivevedragakocsival.jpg" Nagyon jók, szegedi banda pakolja tele a várost efféle szösszenetekkel.
"Az Úr szólt [...] Az Úr ez után minősíthetetlen stílusban elkezdett velem ordibálni" Te összevesztél a Jóistennel??! :D
-putyin- 2008.11.28. 22:23:17
váj mi 2008.11.28. 22:23:56
Lehet, igazad van, de mondjuk Temesvárra vagy Pozsonyba kicsit érdekes lenne 2-3 raklapnyi áruval menni motorral.
Csak mert ezek a futárcégek (és itt nem az ételfutárokról van szó) nemcsak az országon belül szállítanak.
Csodálkoznál, hogy mi mindent nem szállítottam már egy 8 éves Opelban;)
-putyin- 2008.11.28. 22:25:04
én azt vallom, amit sok nyugati országban - persze ahol nem egy politikai párt húz csupán hasznot a parkolásból - hogy aki nem ott áll, ahol neki szabad, annak a kocsiját elvinni és rendesen megbüntetni. ennyi.
már megyek is tovább... 2008.11.28. 22:27:15
szeged rulez!
morg 2008.11.28. 22:29:38
Az is mindent meg tud magyarázni és alkamazza a szokásos magyar kifogást: "Azért csinálom mert más a hibás és ő nem oldja meg".
Dolgoztam sofőrként, időre szállitottam szövetet. Rokkant helyen mégsem parkoltam még. A megrendelőnek néha azt mondtam, bocs kicsit késtem mert nem volt parkoló. És sosem volt ebből gond, tehát ez a magyarázkodás már kezd egy kicsit vicces lenni.
-putyin- 2008.11.28. 22:31:21
Nyugaton lehet normálisan parkolni. Belvárosban is. Ez a különbség. "
nyugaton a belváros közelébe sem engednek a kocsiddal, hacsak nem az áll az oldalán, hogy tűzoltó, rendőr vagy mentő...
vilnius 2008.11.28. 22:31:22
morg 2008.11.28. 22:31:32
Ez kit érdekel itt?
váj mi 2008.11.28. 22:32:06
Mozgássérült helyek: leginkább a parkolósávok első 2-3-4-5 (ahányat a törvény megszab) helyei. Semmivel sem szélesebbek (le lehet mérni, empirikusan, ha nem hiszel a szemednek), mint a normál parkolóhelyek. Egyszer pár haverekkel lemértük centire, hogy haddlámmijazannyi? Semennyivel sem szélesebb, mint a normál parkolóhely. Igaz, közelebb vannak kialakítva az illető célobjektum (fő)bejáratához.
Ugyanakkor, ismételten megjegyzem. Ha nem feltétlenül muszáj, nem parkolok rokihelyre, melóban. Melón kívül meg egyáltalán nem.
már megyek is tovább... 2008.11.28. 22:32:13
mennyi okos ember.........
vilnius 2008.11.28. 22:35:34
444ttys 2008.11.28. 22:36:17
Száguldózer 2008.11.28. 22:37:38
vilnius 2008.11.28. 22:39:22
váj mi 2008.11.28. 22:40:18
Egyetlen kérdés. ha nem futár lennék, hanem taxis (ami ugyanolyan futár, csak éppen személyeket szállít :P). Szóval, ha taxis lennék, és egy rohadt viharos, zivataros őszi délutánon, vagy egy fagypont alatti téli zimankós estén érted mennék a te hívásodra, mit preferálnál?
a. Menjek egyenesen a címre, álljak meg arra a 2 percre, amíg lejössz az irodából, beszállsz a kocsiba, bemondod a címet, és elindulunk? Még ha rokihelyen vagy párhuzamosan is tudok csak parkolni?
Vagy
b. Álljak meg 10-15 percnyi gyaloglásra (amit neked kell megtenned) a címtől, mert csak ott tudok szabályosan parkolni?
morg 2008.11.28. 22:41:21
Ezek szerint a haverjaid is ugyan ugy beallnak a rokkant helyre.
Légy büszke, kemények vagytok. Egyebkent nagyobb szokott lenni, biztos akkor volt akkora mint egy sima hely mikor a felét a kocsid foglalta el. :P
"Melón kívül meg egyáltalán nem."
Munkaidőn kivül biztos sok rokkant akar bejutni pl egy hivatalba. Rendes vagy hogy csak munkaidoben foglalod :)
Gondolj már bele, hogy egy rokonod rokkant és siránkozna a családi ebédnél, hogy sosem tud kiszálni a kocsiből mert sok bunkó beáll a rokkant helyre. A családi ebédnél felállnál és kiabalnád. Erre az okos rokona(TE) elmondaná ezeket az érveket. Biztos azt mondaná, jaaaaaa csak két percre fogallja el mindenki? Én azt hittem hosszabban, akkor már nem is gond. :)
-putyin- 2008.11.28. 22:41:44
morg 2008.11.28. 22:42:41
Száguldózer 2008.11.28. 22:43:20
Körözöl a taxiddal és amikor már kapualjban vagyok 5 másodpercre megállsz és felveszel. Mozgássérült helyén akkor sem állsz meg. Zárójelben ahol mozgássérült parkoló van, ott van más is, nem kell 15 percnyire elgyalogolni, ne túlozzunk már.
-putyin- 2008.11.28. 22:43:46
morg 2008.11.28. 22:44:08
DE NEM VAGY AZ!!!!
Állj meg inkább tilosba mint a rokkant helyén!!!!!!
Vagy adj egy fürészt és levágoma lábad, aztán versenyzünk parkolóhelyért a városba :_)
Száguldózer 2008.11.28. 22:44:43
-putyin- 2008.11.28. 22:46:25
vilnius 2008.11.28. 22:46:53
boldiii 2008.11.28. 22:47:37
Most mit is cáfolt. Semmit. Kerített egy indokot: ha összevissza szapulják, akkor hirtelen mindet szabad. Meg persze anélkül is, hisz úgy állt oda. Majd ha nem fog tudni állni, reméljük az ételfutárokat fogja utálni a legjobban.
Száguldózer 2008.11.28. 22:47:40
morg 2008.11.28. 22:49:15
Ha már csinálod, legalább........
tomibá · http://uizbwwnv 2008.11.28. 22:52:56
Ahol 5 masodperc LEHETseges...
Ott már sérült is a nagypofa, hogy
"5 másodpercre megállsz és felveszel.
"SOHA SEHOL nem szabalytalanakodom"
ELVBŐL....
Sétájjá vazze!!!!
Te észosztó erkölcsi magaslat.
Ne... 5 ötmásodpercezz magadnak SE!!!
Mert, ha igen akkor buktad ez előző dumáidat...
Száguldózer 2008.11.28. 22:53:35
Száguldózer 2008.11.28. 22:55:52
váj mí 2008.11.28. 22:58:59
Én nem vagyok azonos a posztbeli ételfutárral!!!
Ezt tessen megjegyezni :)
Csak egy futár ... nem is étel, dokumentumok, iratok, adóbevallások, biztosítási papríok, hipermarketek displayei ... ilyenek ...
De no kaja ... legfeljebb, amit a benzinkutaknál veszek ;)
Száguldózer 2008.11.28. 23:01:40
Így is elég gáz...sőt még rosszabb mert a posztbeli amúgy is fiktív, értem ezalatt hogy kamuzik, de te valszeg nem :-))
Egyébként az egész blog tele van kamu sztorikkal, csak kicsit oda kell figyelni, szar az egész ...
ladislaus 2008.11.28. 23:02:17
bunkó!
vehicular 2008.11.28. 23:02:43
Én arról beszéltem, hogy a belvárosba borítékokkal meg pizzával ne rohangált autóval, ha nem lehet parkolni. A céged olyan rendelést vegyen fel, amit nem eleve szabályszegéssel tud teljesíteni. Autóval az menjen, aki létrát visz vagy nagybőgőt. Vagy mozgássérült. Előbbiek hagyják szabadon a mozgássérült parkolót.
Száguldózer 2008.11.28. 23:03:31
Ettől nem lesz jobb...rendőr büntessen, büntessen és büntessen, ne csak szivasson...
-putyin- 2008.11.28. 23:03:55
amitlatok (törölt) · http://amitlatok.blog.hu/ 2008.11.28. 23:05:30
váj mí 2008.11.28. 23:08:55
Kedves feleim az Úrban! Miről beszelték? Tudjátok ti egyáltalán, hogy hányadik szintig/emeletig juthat el egy mozgáskorlátozott a maga erejéből az Ország Házában, azaz a Parlamentben? Nem? No, nézzetek utánam, és utána papoljatok a mozgássérültek jogairól... bár a Parlament még istenes. Oké, azt még jóindulattal tekinthetjük akár európainak is.
Node.
Kerületi önkormányzatok, rendőrségek, egyéb közhivatalok, amelyek jórészt a XIX szászadban felhúzott épületekben működnek, amelyekben a mai napig tesznek az akadálymentesítésre.
morg, putyin, vilnius és a többiek
Ha ennyire fasza gyerekek vagytok azt érjétek el, hogy a mozgássérült barátaitok gond nélkül be4jussanak ...- no nem a 3D-s pláza moziba- ... de legalább a helyi/kerületi önkormányzat hivatali helyiségeibe. Egyedül, önállóan.
Én ezt, otthon elértem ... idejöttem... hiba volt. Ez a látszatok országa :(
áruszállító 2008.11.28. 23:11:06
azt azért tisztázzuk, ez esetben nincs miért büntetnie, hisz az ételfutár nem szabálytalankodott, mivel a kresz nem tiltja a megállást rokihelyen. Ez a tény.
vehicular 2008.11.28. 23:11:55
az akadálymentesítést ne hagyd abba! csak a mozgássérült helyre parkolást és a belvárosi autókázást.
váj mí 2008.11.28. 23:14:35
Bocsi, tudod, van az a mondás "Rómában élj úgy, mint a rómaiak". Nos, én Magyarországon úgy élek, mint a masgyarországiaik..... többé-kevésbé, mert a kollegák szerint ém hüjje idejjjalista vok :P
váj mí 2008.11.28. 23:19:01
Komolyan mondod, hogy a magyar KRESZ ezt nem tiltja/bünteti?
Jó, én is megállok kényszerből (amiérr ki lettem kiáltva antiszocinak :P), de ez akkor sem természetes ...
Bár ha nem bünteti, akkor megérdemli a plebs.
-putyin- 2008.11.28. 23:20:41
váj mí 2008.11.28. 23:23:47
Miért haragszol rám?
Én csak alkalmazkodtam hozátok, magyarországiakhoz. És állítólag még így is túl empatikus vagyok....
áruszállító 2008.11.28. 23:25:58
cso zsi 2008.11.28. 23:26:06
Három éve úgy hozta a sors, hogy babakocsival jártuk végig az Országházat, külföldön élő rokonnal és családjával.
%-600 lépcsófok biztos volt, ami fölött cipelni kellett a kocsit.
Idénre talán már az összes önkormányzat akadálymentesített, persze a kisebb kirendeltségeik nem feltétlenül.
A központi okmányiroda előtt van két rokihely. Reggelenként az autónepperek várják a nyitást, de a rokihelyen mindig ugyanaz a nagyértékű, túrázásra (nem) alkalmas nagyméretű jármű áll, amiben két három, egészségtől kicsattanó, munkáját konditeremben és szoláriumban végző fiatalembel üldögél.
morg 2008.11.28. 23:30:18
vehicular 2008.11.28. 23:33:36
akkor most, hogy lesűllyedtél hozzánk, próbálj meg velünk együtt felemelkedni. Mert itt erről van szó. Sőt, értékejük, ha jó példával jársz elöl.
váj mí 2008.11.28. 23:35:21
Valami ilyesmire céloztam .... egyértelműen nem parkolás,legfeljebb várakozás, de az 45 percet nem haladja meg (a futárnak semmi érdeke, hogy fél órákra foglaljion bármilyen parkolót). Sőt, ahogy láttam, még fizetéses parkolóknál is nagyjából úgy 30 perc után kezdenek érdeklődni a közterületesek.
cso zsi 2008.11.28. 23:26:06
Én, megvallom őszintén pár éve voltamn utoljára turist-guide szinten a Parlament épületében. Akkor, 2003-ban, saját erejéből a kerekesszékes évfolyamtársam az első szintig sem jutott fel. A Fehér Házba már az előtérbe sem jutott fel önerőből.
Azóta változhatotott ... bár ....?!
áruszállító 2008.11.28. 23:42:40
a mozgáskorlátozott ugye ott is várakozhat, ahol ezt tábla tiltja. Kivétel ez alól az árurakodásra kijelölt hely, ahol csak addig tartózkodhat, amíg nem jön az áruszállító autó, melynek haladéktalanul helyet kell adnia.
Hát nem éppen mozgáskorlátozott barát kreszünk van, az biztos, talán azért ezen változtatni kellene.
váj mí 2008.11.28. 23:53:36
Én ezzel elviekben egyetértek. Ugyanis, bár az olvtársak nem nézik ki belőlem, az államvizsgadogám pont erről a témáról szólt, csak egy másik ország vonatkozásában...
Véleményem szerint, az emberek betartanák a törvényeket, ha azok a mindennapi életben betarthatóak, azaz életszerűek lennének. De sajna, ma Magyarországon, oly sok más egyéb jellegű törvény mellett, ezek sem betarthatóak a mindennapi élet szintjén. Azaz, nem életszerűek.
Életszerű jogalkotás kellene, de ahhoz meg olyan sok minden, ami kirobbantsa Magyarországot ebből a még mindig egyfajat "főúri-nemesi-kontra vazallusi" szemléletből.
Bocs, ha bárkit megsértettem, de valamennyire kívülről nézve, ebben éltek ...
vehicular 2008.11.28. 23:57:11
morg 2008.11.29. 00:02:19
Na ez már kicsit sok a kamuból :D
Államvizsgadolgozat :D
Pont a rokkantakról :D
ROTFL LOL MUHAHAHAHAHA :D
A diplomás post it futár. Azt hiszem eddig volt értelme olvasnom :)
Irhatnank egy postot, hogy olyan rossz a gazdasag, hogy mar futarnak allnak a diplomasok is :))))
Kérlek áruld el melyik ygetemen és mi volt a cme. Szerencsére ezek nyilvánosak. Legalábbis nem hiszem hogy titkosTott dolgozat a rokkant téma. Bár ha a Rehab Zrt.-nek irtad akkor lehet :)
váj mí 2008.11.29. 00:08:59
Sajna, kiéltem már a lázadó/világmegváltó korszakomat... Tudod, ahogy a régi rómaiak is mondták valaha, aminek a kezdete "Ulala.... " ... és az értelme "Üvölts a farkasokkal, ha köztük akarsaz élni"
Nos, ha nem is feltétlenül köztük, de az országuk nem rossz ;)
váj mí 2008.11.29. 00:10:51
BBTE- nézz utána nagylegény
Nem én szavaztam meg azt a kormányt, amely a kínainajk több jogot ad, mind nekem EU-s állampolgárnak :P
váj mí 2008.11.29. 00:13:47
Nem az én szégyenem, hogy a te országodban, EU-s állampolgárkémnt feketén vagyok kénytelen dolgozni, felső fokú állami diplomával. Nem, a te országod szégyene ...
Sajnos :(
morg 2008.11.29. 00:19:32
Már bocsánat de vissza lehet menni. Nem kötelező itt dolgozni. Lehet menni a félcigány románokhoz is.
Nehogy már engem szidj mert Te idejöttél és nem kaptál munkát.
Egyébként itt nincsenek fent a szakdolgozatok.
MIért nem mész akkor Romániába diplomával dolgozni?
Az mega Te országod szégyene, hogy itt jobban lehet futárként keresni, mint diplomás munkakörben.
De ez már megint más téma lenne, nem megyek bele a provokációdba :)
espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2008.11.29. 00:19:58
váj mí 2008.11.29. 00:27:14
Bots, de nem én kezdtem feszegetni a te tanulmányaidat, hanem vice versa történt. Tudod, ne nézd le a a taxi sofőrt meg a buszvezetőt, mert könnyen lejhet, magasabb a végzettsége, mint a tiéd.
Jah, és nem, nem a pénzért vagyí társdadalmi státuszért váltottam országot.
Hidd el, hogyí abban a "félcigány Romániában" (ahogy te írtad) sokkal több pénzt kerestem és megvolt a társadalmi státuszom is. A váltás oka magánjellegű.
Bár a "félcigány" jelzőhöz azért visszatérnék. Mert ha Románia Félcigány ország, akkor Magyarország meg teljesen az ....
És ahogy elnézem a demográfiasi mutatókat, nem kizárt, hogy az ükunokád 25%-ban cigány legyen ....
Úgyhogy leszel szíves lefaragni az arcodból ...
váj mí 2008.11.29. 00:32:40
Ez így teljesen, pláne ha a tag a Nexus féle SUV-val bitorolta a Tesco parkoló bejárathoz közeli helyeit anélkül, hogy vele lett volna a 88 éves öreganyja, járókerettel ;)
Zigomer Trubahin · http://ertedmar.blog.hu/ 2008.11.29. 00:49:04
váj mí 2008.11.29. 00:52:07
;)
merlin69 2008.11.29. 01:01:11
jut eszembe véglény... én inkább nagypofájú, eszetlen picsát mondtam volna. a véglény nagyon is laza kifejezés az ilyen civilizálatlan taplóra...
váj mí 2008.11.29. 01:08:08
Remélem, ezt akkor is úgy értkéled, ha -5 fokban 8-10 óra meló után taxit hívsz.
A taxisofőr meg majd visszaszól, hogy "Bocsi, de nem tudok megállni szabályosan a Hold utcában, itt vagyok a rakparton, laza 15 perces séta. A tistelt kliens lesz szíves lesétálni, mert csak a 4 rokiparkoló üres, és ott ugye nem állhatok meg 1 másodpercre sem,a hogy párhuzamosan parkolhatok, ugyanazon okból. Rermélem, tisztelt kliensünk megérti ... :P"
zso 2008.11.29. 01:33:00
váj mí 2008.11.29. 01:34:43
ad1 mélységes kuss van (a jobb érzésűek részéről- sajna- sajna, hogy ők a jobb a érzésűek)
ad2 mélységes felháborodás van, aminek keretében kétségbe van vonva a kritizáló nick anyakönyvi kivonatától az egyetemi licenszdiplomáig... minden (ugye, morg?)
A szomorú, hogy a neten mindegyik tépi a pofáját, de hogy gyakorlatilag ökölbe szorítsa a szorítandóvalóját meg a saját kerülete, falva, községe, városa akármilyen színezetű képviselőjét???
Ááááá azt neeeeeeeeeeeeeem... ahhhoz vér kellene a pucába, ami errefelé nem jellemző :P Elvégre csak a saját életéről van szó. Minek azzal törődni? :P :P :P :P :P
Egyébként meg, kijafaxt érdekel, hogy a vörös vagy a narancs teccik jobban neki? - Mármint a képviselőiteknek: az egyik narancsot kap, a másik vörös bélű grépfruitot, ha nyer, oszt kész pász :P De hát nincs vér már sehol sem, max. a cigányoknál, ők legalább szaporodnak. Végülis igazuk van, a virulensebb faj túlél :P
Akadémia 2008.11.29. 01:52:42
Nyugaton sem csak az emberek jobbak. Ott olyan tekintélye van a rendőröknek, hogy eszedbe sem jut szabálytalankodni.
merlin69 2008.11.29. 02:00:36
tőlem dumálhatsz a Vega planktonjairól is, ha éppen tovább akarod fosni a szót...
állatira nincs igazad és a példád is roki. ugyanis a taxi fel tud kapni úgyis, h odagurul melléd, és itt se taxi, se -5, csak egy fafejű picsa, aki totál kelet-európaian/nyugat-ázsiaian átértelmezi a KRESZ-t a saját feje szerint, és rúzsoz meg púderez. ez van, de ez nagyon. a többi a te homályod. arról meg csak annyit, nem ártana, ha felfognád, 8-10 óra munka, vagy -5 fok sem jogosít fel arra, hogy átértelmezd a törvényeket. értem? ez nem moszkva, vagy bukarest, vagy timbuktu, baszki, hanem egy európai város. legalább is szeretne az lenni. Tudom, h ez neked újdonság, de nálunk Európában többé-kevésbé betartják a törvényeket. de úgy tűnik, ez neked már magas lesz, úgy tűnik, ezt már nem vagy képes felfogni. szerinted 8-10 óra feljogosít arra, hogy megszegd a törvényeket. főleg, ha -5 fok van! (hülye) Tudod, éppenséggel most megyünk ott, h Európa bilire akarja szoktatni az orrszarvút: pézt ad, vagy vesz el aszerint, hogy ezek az félvad népek betartják vagy sem a törvényeket. persze, ezt sem fogod felfogni így elsőre, ezért kellenek a bírságok: az orrszarvú abból ért... de nyugi, meg lesz az a bili, menni fog.
nick: 2008.11.29. 02:02:40
ha már nem is vette magától észre, amikor szólnak neki, a MINIMUM hogy AZONNAL elhúz onnan
és tudod miért?
mert EZ A SZABÁLY!
amit pont azért találtak ki, hogy ne kelljen azon tanakodni, hogy 2 perc volt, vagy 10, vagy 600 óra
semmikor, semennyi időre nem szabad odaállni és kész
ennyi
így egyszerű
és akkor nincs min vitázni
váj mí 2008.11.29. 02:07:03
Az ember mindenhol egyforma. Olyan nincs, hogy az osztrákok, németek a zsigereikben hordják a szabálytiszteletet, pláne a KRESZ összes passzusával a fejükben születnek.
Lófaxt, azt!
Sőt!
LÓFASZT!
Alig várják, hogy beszabadulhassanak keletre, aminek első megállója Magyarország, és itt kedvükre kitombolják magukat.Nem minden oasztrák/német rendszámú kocsi feltétlenül török bevándorlóé. Sőt, leginkább nem. Csak hát Magyaroprszágon kilakult a "nyaljuk -az-osztrákok-németek" seggét kultusz.
No, pedig mekkora parasztok tudnak lenni... hajjjajjj... és most csak kzlekedésice:P
Node fulladjatok beléjük, simán, nektek kellettek. Mert úgy látszik, valaki kell, hogy lwenézzenm és lábtörlőnek használjon, hajrá :P
váj mí 2008.11.29. 02:21:21
Jah nálatok ... ahol a rendőr nem tud angolul, de ti mentek Európába, sőt ti vagytok Európa maga.. Ahham, na ne röhögtess :P
Hát jó, csak telszámot adj, és legközelebb a kollegák csak akkor mennek ki hozzád, ha stabályosan tudnak parkolni a 10 km-s körzetedbern. (Bár lehet, hogy a határán fognak ;) ).
Különben tényleg kíváncsi lennék, ha mondjuk taxisként arra kérnélek, hogy ugyanmár sétálj 10 percet akár -5 fokban és masszív havasesőben, mert a KRESZ szerint nem állhatok a belvárosi irodaházad elé, pölö. De bárhova, ahova nem, lehet az a Köki is ... :P
Szóval, milyen gyorsan küldenél a ......... -ba, ha taxisként azt mondanám neked, hogy bocsi, de csak rokiparkolóban tudnék megállni az irodaházad előtt arra a 2-3 percre, amíg kivonszolod magad. Szóval, ezért gyalogolj te 10-15 percet, ha kocsit akarsz, mert én betartoom a KRESZ-t.
No???
A degradáló megjegyzéseid meg inkább hanyagolom, mert neked csak ennyire telik :P
zso 2008.11.29. 02:22:32
zso 2008.11.29. 02:34:02
Ez hiányzik belőletek, nektek csak habzik a szátok. Nehogy kikerüljétek (pár cm), ne hogy megvárjátok (3-4perc). Ez túl nagy kérés!?
Látom én, hogy mit írtok, de nem értem. Szerencsére nem értem. Nem is akarom. Köpködjetek mindenkit, és ítélkezzetek, mert az nektek jó érzés....
salamon 2008.11.29. 02:42:09
váj mí 2008.11.29. 02:50:26
merli69 2008.11.29. 02:51:33
szövegértési problémáid is vannak, ugyanis azt mondtam, Budapest szeretne Európa lenni, szeretne a XXI. században élni. ez azt jelenti, h még nem az, és nincs ott - oké? és ehhez hozzájön még az, h sztem akik képesek európaian élni, azok már leléptek Budapestről 18 év alatt, és beilleszkedtek egy európai társadalomba. a helyükre viszont jött egy rakás mindenféle ember, hozták a kultúrájukat, szokásaikat, ami nem feltétlenül európai, civilizált, XXI. századi és nagyvárosi kultúra.
Elég nagy tömegű ilyen ember költözött a városba, miközben elég nagy massza vándorolt el. gondolom, van, aki ennyiből megérti, mire gondolok, a többi, meg úgy sem számít...
Armpit of Evil 2008.11.29. 05:47:28
Bizony, és talán ezt kezdheted azzal, hogy nem állsz a mozgássérült parkolóhelyre.
whis 2008.11.29. 06:25:59
Ha úgy nézzük a dolgokat, ahogy ti most védeni próbáljátok a futárt, akkor az azt jelenti, hogy pl. nekem nem kell befizetni az adót, vagy kifizetni az alkalmazottakat, alvállalkozót, mert csak így tudom hozni az elvárt profitot. Ha a főnökötök meglépné ezt, akkor bezzeg menne az őrjöngés, pedig ő is csak a munkáját végzi...
Rohadtul kifordult ez az ország magából.
hö 2008.11.29. 07:18:23
1. EGYESEK BUNKÓ PARASZTOK (ételfutár)
2. MÁSOK AZT HISZIK, HOGY UTASÍTGATHATJÁK A BUNKÓ PARASZTOKAT (aki beszólt az ételfutárnak)
A fentieket lehet általánosítani.
A megoldás:
ELNÉZÉST KÉRÜNK AZ ALKALMATLANKODÁSÉRT!!! (", de" nélkül)
0xFFFF 2008.11.29. 08:24:35
"...Én ezt, otthon elértem ... idejöttem... hiba volt. Ez a látszatok országa :( "
Úgy látom, hogy itt az idő hazatérni ! Indulj ! Aki az otthonomban 'beszól' azt pofánverem. Ezzel mindenki így van. Te meg nem tudod, hogy vendégségben mit illik és mit nem, tehát irány a jó, fejlett, európai romániád, te cigány ! ;)
Páneurópai Harci Kos 2008.11.29. 08:27:28
Tolerancia
amugymeg, örüljetek hogy nem szerzett roki kártyát.
A belvárosban minden 2-3. autón olyan van.
Marcellusca 2008.11.29. 08:46:12
Komolyan mondom, váj mi, Te a "szar sem elég büdös" szindrómában szenvedsz!
Ha nem tetszik ez az ország, akkor húzzál vissza oda, ahonnan jöttél! Ha mégsem teszed, akkor fogadd el az itteni törvényeket és élj azok szerint. Azt már Te is megtanultad, amit minden magyar tud: nem felelősséget vállalni tetteinkért, hanem kidumálni. "Mert a másik is szabálytalan, akkor én miért ne ..." Már unalmas!
Diplomával észt nem adnak! Attól még lehet valaki bunkó, hogy diplomája van. Meg könnyen elihatja az eszét is.
A taxisokkal meg ne példálózz, mert bunkó mind!
Azt hiszik, hogy rájuk nem vonatkoznak a szabályok, bármit megtehetnek. Kerékpárúton, járdán, gyalogátkelőhelyen és mindenhol parkolnak! Ha rájuk szólsz, még ők vannak felháborodva!
Szóval nem kellene itt osztanod az észt, mert nem biztos, hogy Neked van itt a legtöbb belőle!
Sőt!
A kommentjeidet olvasva, nemhogy felesleged, inkább hiányod van belőle!
Aki meg (akár 5 másodpercre is) a mozgáskorlátozottanak fenntartott helyre parkol: 12 a-c!!!
bzscmnkx 2008.11.29. 09:15:28
alfredo 2008.11.29. 10:04:25
"Mondjátok csak morg és janecska, ha ti du 15,30-ra futárt rendeltek és az csak 15,50-re érkezik meg mert 20 percig kering, hogy a KRESZ szerint parkoljon. No, az mennyire tetszik, nektek?"
Vonatkozik a KRESZ az ételfutárra is? Igen vagy nem? Problémát okoz ez neki? Ha igen, oldja meg ő! Ha tőlem kérsz megoldást, akkor egyezzünk meg egy összegben, mert ingyen nem vállalom. :)
alfredo 2008.11.29. 10:17:26
"Talán onnan, hogy ki van téve a futármatrica (még a közterületesek is tiszteletben tartják a fizetős parkolóhelyeken, és legalább 5 percig, ha a kocsi mellett áll is, nem kezd el intézkedni)."
Ez felháborító! Ha jó értem, csak azért nem kell parkolási díjat fizetnie, mert a munkáját végzi? A jó morva anyjukat a közterületeseknek is! Én is dolgozom, mégis kell fizetnem a a parkolásért. Elég legyen abból a hazudozásból is, hogy a futár siet, nem ér rá minden alkalommal parkolószelvényt venni. Vegyen éves bérletet a saját körzetére!!!! Ha én megtudom ezt tenni, akkor ő miért nem?
alfredo 2008.11.29. 10:19:54
"Talán onnan, hogy ki van téve a futármatrica (még a közterületesek is tiszteletben tartják a fizetős parkolóhelyeken, és legalább 5 percig, ha a kocsi mellett áll is, nem kezd el intézkedni)."
Ez felháborító! Ha jó értem, csak azért nem kell parkolási díjat fizetnie, mert a munkáját végzi? A jó morva anyjukat a közterületeseknek is! Én is dolgozom, mégis kell fizetnem a a parkolásért. Elég legyen abból a hazudozásból is, hogy a futár siet, nem ér rá minden alkalommal parkolószelvényt venni. Vegyen éves bérletet a saját körzetére!!!! Ha én megtudom ezt tenni, akkor ő miért nem?
nyergibergi 2008.11.29. 13:08:36
nyergibergi 2008.11.29. 13:54:43
Angie 2008.11.29. 14:37:32
bár a fölöttébb elmés (not) hozzászólásaid után elég ciki ezt bevallani, én mégis bátor leszek... én is a BBTE-n végeztem, és most már én is Budapesten élek, és képzeld:
1. ha az ember nem csak a diplomát lobogtatja, hanem a megszerzéséhez szükséges intelligencia is társul a papírhoz, akkor lehet ám válogatni a munkahelyek között bőven - akár olyant is találhatsz, amihez adófizetés is társul, sőt olyant is ahol nem muszáj taxisokal megküzdeni a rokkantak parkolóhelyeiért, ha már annyira frusztrál a státuszod;
2. vissza lehet mennyi a francba Romániába, segget nyalni valamelyik délről Erdélybe települt újgazdagnak, aki jól lebozgoroz napi kétszer;
3. be lehet fogni a nagy arcodat, és meg lehet köszönni hogy ép a gerinced.
Ja' és a szabályok MINDENKIRE vonatoznak (igen, képzeld, a KRESZ is), ezt tudhatnád, ha lenne neked olyan hogy "cei sapte ani de acasa". (Elnézést attól, ki nem tud románul, annyira nem fontos, de primitív barátunk hátha így jobban megérti hogy miért hülye.)
B.GY. 2008.11.29. 22:59:58
cso zsi 2008.11.29. 23:05:49
De úgy néz ki, hogy amíg váj mi, és az ételfutár hölgy valóban ismeri a napi közlekedési problémákat (elvégre hozzám hasonlóan 60-120 km-t lenyomnak naponta a városban), addig a többiek reggel bemennek az irodába, este meg hazamennek, és gőzük nincs arról, hogy mi folyik napközben az utakon.
Sajnos több cégem van a belvárosban, hozzájuk vagy a 450 ft/órás parkolóházig megyek (mert tovább kell menni más ügyfelekhez, ill. a város különböző pontjain lévő nagykerekhez is). Vagy ha az idő, és a magammal hurcolt cucc engedi, és tömegközzel könnyen elérhető helyen van, akkor nem fizetős helyen leteszem a kocsit.
Ahhoz meg határon inneni (született?) magyarnak is lehet lenni, hogy feketén dolgozzon az ember, vagy azt higgye, hogy bejelentve, és tb-járulékot, adót fizetve foglalkoztatják.
alfredo 2008.11.30. 13:17:59
Kedves cso zsi!
Elhiszem, hogy problémákkal, nehézségekkel jár a munkavégzés. Ez azonban nem jogosít fel téged a szabályok be nem tartására. Nekem is vannak problémáim, egyik melóhelyemen például nincs ingyenes parkoló. Ezért kénytelen vagyok a körzetre érvényes parkolóbérletet váltani. Vagy azt javaslod, ne vegyek bérletet, hanem írjam ki a szélvédőre, hogy "Dolgozni vagyok, ezért nem fizetek parkolási díjat!"?
Ha problémáid adódnak a munkavégzéssel kapcsolatban, javaslom, javaslom, oldd meg azokat! Szabályosan, tisztességesen.
árpajoe 2008.11.30. 21:12:18
százharminccalzúzok · http://6zqhx3 2008.11.30. 22:26:56
cso zsi 2008.11.30. 22:58:48
Hát nem tudom, hogy sikerült épp az ellenkezőjét értelmezned az írásomnak.
Passzivista 2008.12.01. 07:58:37
alfredo 2008.12.01. 09:15:19
Aha. Neked autóval kell dolgozni. Másnak meg nem. Értem.
megmondom, hogy tudd: neked sem kell autóval dolgoznod. Csak úgy éppen kényelmesebb/hatékonyabb/kofizetődőbb.
Kivéve persze, ha autóversenyző vagy. Ebben az esetben valóban nehéz lenne villamossal...
alfredo 2008.12.01. 09:18:25
Én értettelek. megvédted váj mi és mások agyament hülyeségeit, miszerint, aki épp egyesszám elsőszemélyben van (ez váj mi esetében pl. váj mi), arra nem vonatkoznak a szabályok, mert olyan jújdemacerás lenne azokat betartani.
Tapló télapó 2008.12.01. 13:26:37