Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Az ételfutár cáfol

2008.11.28. 12:31 :: Kisikasa

Nemégiben megjelent történetünkre reagált levélben a sztori másik résztvevője, aki saját szemszögéből írta le az eseményeket, így mindkét fél verzióját ismerve tiétek az ítélkezés lehetősége. Vajon tényleg több toleranciára volna szükség, vagy vannak dolgok amiket szigorúan be kell tartani, minden körülmények között?

A minap vettem észre, hogy az egyik blog bejegyzés éppen rólam szól! A címe "megakadt a lemez az ételfutár agyában". Jó lenne, ha a másik oldalt is megismernék, mielőtt véleményt nyilvánítanak. Érdekes, hogy minden történetnek 2 oldala van!

Szeretném az úriember történetét a másik oldalról is felvázolni, ugyanis én vagyok a "véglény" ételfutár. Úgy gondolom, hogy úgy a tisztességes, hogyha véleményt nyilvánítunk, ismerjük meg mind a két oldalt. Ami az alaptörténetet illeti, valóban így zajlott, de nem egészen ebben a stílusban és formában. Én valóban beálltam a mozgássérült helyre, mert nem tudtam sehol szabályosan megállni. Az Úr szólt, hogy pár kocsival arrébb van egy hely és miért nem oda állok (nem vettem észre). Mondtam, hogy igaza van mindjárt átállok.

Gondoltam, ha már kiszálltam kiveszem az ételeket és utánna átállok. Az Úr ez után minősíthetetlen stílusban elkezdett velem ordibálni, én meg hiába mondtam, hogy igaza van és mindjárt átállok szemlátomást csak az indulatával volt elfoglalva! Ekkor valóban nagyon ideges lettem és otthagytam. Igen azt elismerem, hogy nem volt szép hogy nem mentem el, és engem is elkapott a düh, de tényleg átálltam volna, ha nem kezd el velem ordibálni.

És ami a legfontosabb 2 percig álltam ott. 10 perc után nem tudom kit látott az ablakból, de az egészen biztos, hogy nem az én kocsim volt! Tanulság? Nem tudom. Talán toleránsabbnak kellene lennünk egymással.

282 komment

Címkék: autó parkolás kresz mozgáskorlátozott

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vilnius 2008.11.28. 22:23:04

"www.mkkp.hu/gonoszgazdag.jpg
www.mkkp.hu/kivevedragakocsival.jpg" Nagyon jók, szegedi banda pakolja tele a várost efféle szösszenetekkel.
"Az Úr szólt [...] Az Úr ez után minősíthetetlen stílusban elkezdett velem ordibálni" Te összevesztél a Jóistennel??! :D

-putyin- 2008.11.28. 22:23:17

váj mi, te tényleg nem ézed át ezt a dolgot. javaslom, hogy keress egy mozgáskorlátozottak, aki autóval jár, áldozz rá pár percet és beszélgess el vele. a mozgássérült hely nem ad hoc van kiválasztva, hanem megfelel bizonyos szabályoknak, ami a ki -és beszálláshoz nélkülözhetetlen. a többi, normál hely nem rendelkezik azokkal az adottságokkal. tehát egy kerekesszékes nem tudja kiszed a székét, beállítani a megfelelő pozícióba stb. vedd már észre, itt nem csak az időről van szó. neked kéne addig menned, míg találsz helyet akár száz méterre, mert van 2 lábad, tudsz menni.

váj mi 2008.11.28. 22:23:56

Vehicular 2008.11.28. 22:13:39
Lehet, igazad van, de mondjuk Temesvárra vagy Pozsonyba kicsit érdekes lenne 2-3 raklapnyi áruval menni motorral.
Csak mert ezek a futárcégek (és itt nem az ételfutárokról van szó) nemcsak az országon belül szállítanak.
Csodálkoznál, hogy mi mindent nem szállítottam már egy 8 éves Opelban;)

-putyin- 2008.11.28. 22:25:04

"Ha nincsenek meg, csak a jóérzésen múlik"

én azt vallom, amit sok nyugati országban - persze ahol nem egy politikai párt húz csupán hasznot a parkolásból - hogy aki nem ott áll, ahol neki szabad, annak a kocsiját elvinni és rendesen megbüntetni. ennyi.

már megyek is tovább... 2008.11.28. 22:27:15



szeged rulez!

morg 2008.11.28. 22:29:38

Van egy ilyen alkalmazottam mint Te várj mi.
Az is mindent meg tud magyarázni és alkamazza a szokásos magyar kifogást: "Azért csinálom mert más a hibás és ő nem oldja meg".

Dolgoztam sofőrként, időre szállitottam szövetet. Rokkant helyen mégsem parkoltam még. A megrendelőnek néha azt mondtam, bocs kicsit késtem mert nem volt parkoló. És sosem volt ebből gond, tehát ez a magyarázkodás már kezd egy kicsit vicces lenni.

-putyin- 2008.11.28. 22:31:21

"váj mi 2008.11.28. 22:16:11
Nyugaton lehet normálisan parkolni. Belvárosban is. Ez a különbség. "


nyugaton a belváros közelébe sem engednek a kocsiddal, hacsak nem az áll az oldalán, hogy tűzoltó, rendőr vagy mentő...

vilnius 2008.11.28. 22:31:22

"Nyugaton lehet normálisan parkolni. Belvárosban is. Ez a különbség." Ez egész egyszerűen marhaság. Londonban és Párizsban még a városba sem egyszerű dolog kocsival bejutni, nemhogy parkolni. A különbség viszont az, hogy ők kulturáltabbak és bennük nincs meg ez az "akkoris megkerülöm a szabályokat és én leszek a király"-mentalitás. Ők az ilyenre egyszerűen azt mondanák, hogy kelet-európai cigány (a mentalitásra értem, nem a népcsoportra). Ez nem pénz-kérdés, mert Ny-Európában a terepjárós is átengedi a zebrán a gyalogost, itthon a gazdag és a csóró autós is ledudálja inkább a járdáról. Egyszerűen mert TAPLÓ a magyar autósok 99%-a. És kedves olvasó, nem valószínű, hogy te a maradék 1%-ba tartozol

morg 2008.11.28. 22:31:32

vilnius:

Ez kit érdekel itt?

váj mi 2008.11.28. 22:32:06

-putyin- 2008.11.28. 22:23:17
Mozgássérült helyek: leginkább a parkolósávok első 2-3-4-5 (ahányat a törvény megszab) helyei. Semmivel sem szélesebbek (le lehet mérni, empirikusan, ha nem hiszel a szemednek), mint a normál parkolóhelyek. Egyszer pár haverekkel lemértük centire, hogy haddlámmijazannyi? Semennyivel sem szélesebb, mint a normál parkolóhely. Igaz, közelebb vannak kialakítva az illető célobjektum (fő)bejáratához.
Ugyanakkor, ismételten megjegyzem. Ha nem feltétlenül muszáj, nem parkolok rokihelyre, melóban. Melón kívül meg egyáltalán nem.

már megyek is tovább... 2008.11.28. 22:32:13



mennyi okos ember.........

vilnius 2008.11.28. 22:35:34

*nem járdáról, zebráról

444ttys 2008.11.28. 22:36:17

ez egyaltalan nem "privat rendorkodes"! ha mar a rendorsegunk nem ugy mukodik ahogy kellene akkor legalabb a tarsadalom ne legyen elnezo ezekkel a "csak igy, csak most, csak ezert" alakokkal. a szabaly az szabaly, torje el a gerincet akinek annyira tetszik az a rohadt hely es hasznalja nagy orommel... ha eppen tudja

Száguldózer 2008.11.28. 22:37:38

Ha a roki parkolóhelyek nem szélesebbek, akkor az is hülye aki azt megtervezte és kivitelezte nemcsak az aki odaáll bármilyen mentséget is felhozva.

vilnius 2008.11.28. 22:39:22

morg; kit érdekel, hogy tapló a magyar autós?? Ennyi a dolog magyarázata, mint ahogy a magyarok többsége más helyzetekben sem képes civilizáltan viselkedni, tehát a fenti eset valójában nem autós sajátosság

váj mi 2008.11.28. 22:40:18

Nu, morg, vilnius, putyin (bocs, ha valakit kihagytam)

Egyetlen kérdés. ha nem futár lennék, hanem taxis (ami ugyanolyan futár, csak éppen személyeket szállít :P). Szóval, ha taxis lennék, és egy rohadt viharos, zivataros őszi délutánon, vagy egy fagypont alatti téli zimankós estén érted mennék a te hívásodra, mit preferálnál?
a. Menjek egyenesen a címre, álljak meg arra a 2 percre, amíg lejössz az irodából, beszállsz a kocsiba, bemondod a címet, és elindulunk? Még ha rokihelyen vagy párhuzamosan is tudok csak parkolni?
Vagy
b. Álljak meg 10-15 percnyi gyaloglásra (amit neked kell megtenned) a címtől, mert csak ott tudok szabályosan parkolni?

morg 2008.11.28. 22:41:21

várj mi:
Ezek szerint a haverjaid is ugyan ugy beallnak a rokkant helyre.

Légy büszke, kemények vagytok. Egyebkent nagyobb szokott lenni, biztos akkor volt akkora mint egy sima hely mikor a felét a kocsid foglalta el. :P

"Melón kívül meg egyáltalán nem."
Munkaidőn kivül biztos sok rokkant akar bejutni pl egy hivatalba. Rendes vagy hogy csak munkaidoben foglalod :)

Gondolj már bele, hogy egy rokonod rokkant és siránkozna a családi ebédnél, hogy sosem tud kiszálni a kocsiből mert sok bunkó beáll a rokkant helyre. A családi ebédnél felállnál és kiabalnád. Erre az okos rokona(TE) elmondaná ezeket az érveket. Biztos azt mondaná, jaaaaaa csak két percre fogallja el mindenki? Én azt hittem hosszabban, akkor már nem is gond. :)

-putyin- 2008.11.28. 22:41:44

váj mi, hallottál az európai únióról? szigorú szabványok vannak, melyeknek meg kell felelni. hagyjál már az ilyen hasbaakasztós megmértük a haverokkal és nem nagyobb dumával. egyre jobban leírod magad a sületlenségeiddel, miközben még mindig átsüt, hogy szerinted túlkép belefér amit csinálsz. nekem van a családban kerekesszékes,így sajnos sokkal sokkal többet tudok erről az egészről, és mélységesen megvetem azokat, akik így gondolkodnak, mint ahogy te is. hiszen mi lenne veled, ha nem állnál meg a rokkantak helyén? állj meg, aztán meg ha leköpnek, meg leanyáznak, lehet majd jönni posztolni. Isten őrizz, hogy megpróbáld elfogadni, amit másoknak már sikerült.

morg 2008.11.28. 22:42:41

Vilnius: A szegedi szövegre rtam :)

Száguldózer 2008.11.28. 22:43:20

váj mi
Körözöl a taxiddal és amikor már kapualjban vagyok 5 másodpercre megállsz és felveszel. Mozgássérült helyén akkor sem állsz meg. Zárójelben ahol mozgássérült parkoló van, ott van más is, nem kell 15 percnyire elgyalogolni, ne túlozzunk már.

-putyin- 2008.11.28. 22:43:46

vájmi, a taxis ilyenkor bent ül az autójában, nem kóricál körömpörkölttel meg norbiápdét fahéjas töpörtyűvel valamely iródaház tahó brókerjének másnapos belét javító étellel.

morg 2008.11.28. 22:44:08

Ha én superman lennék.....

DE NEM VAGY AZ!!!!
Állj meg inkább tilosba mint a rokkant helyén!!!!!!
Vagy adj egy fürészt és levágoma lábad, aztán versenyzünk parkolóhelyért a városba :_)

Száguldózer 2008.11.28. 22:44:43

morg rulez

-putyin- 2008.11.28. 22:46:25

vájmi, csak próbál kérlek a lábad nélkül kiszállni a kocsiból, miközben rádáll valaki. hát egészséges lábbal is nehéz, hogy ne verd szét az ajtót egymáson. vajmi, nem akarlak bántani...

vilnius 2008.11.28. 22:46:53

Váj mi; az alaphelyzet az, hogy mozgássérült parkolóhelyre nem mozgássérült NEM állhat (gondolom ez valahol hivatalosan is meg van fogalmazva). Akkor sem, az ügyfélnek emiatt Debrecenig kell sétálnia, akkor sem, ha az ételt megrendelő hátrányos helyzetű nagcsalád addig éhenhal és akkor sem, ha az az egyetlen szabad parkolóhely az egész országban. Egyszerűen NEM. Akkor sem, ha jó kifogást talál

boldiii 2008.11.28. 22:47:37

A cím az volt: Az ételfutár cáfol.

Most mit is cáfolt. Semmit. Kerített egy indokot: ha összevissza szapulják, akkor hirtelen mindet szabad. Meg persze anélkül is, hisz úgy állt oda. Majd ha nem fog tudni állni, reméljük az ételfutárokat fogja utálni a legjobban.

Száguldózer 2008.11.28. 22:47:40

vilnius is rulez, de nagyon :-)

morg 2008.11.28. 22:49:15

Az baj, hogy beállsz, a nagyobb az, hogy meg is próbálod magyarázni.

Ha már csinálod, legalább........

tomibá · http://uizbwwnv 2008.11.28. 22:52:56

"5 másodpercre megállsz és felveszel."

Ahol 5 masodperc LEHETseges...

Ott már sérült is a nagypofa, hogy
"5 másodpercre megállsz és felveszel.
"SOHA SEHOL nem szabalytalanakodom"
ELVBŐL....

Sétájjá vazze!!!!
Te észosztó erkölcsi magaslat.

Ne... 5 ötmásodpercezz magadnak SE!!!

Mert, ha igen akkor buktad ez előző dumáidat...

Száguldózer 2008.11.28. 22:53:35

Mozgássérült helyre beállni duplán is vétek. Először a mozgássérült honfitárs ellen, mert a kizárólag nekik fenntartott helyet elfoglalod (nem mentség hogy félreállok ha majd jön). Másodszor a többi olyan nem mozgássérült honfitárs ellen, akik szabadon hagyták azt a helyet és inkább elmentek arrébb a p....ba, ettől maradt még mindig szabadon a hely.

Száguldózer 2008.11.28. 22:55:52

tomibá(csi), ha taxi nem tud lehúzódni az útról, mert olyan a helyzet, akkor megállhat 5 másodpercre amig ember beszáll, kivéve ha megállni tilos tábla van, akkor nyilván más megoldást kell keresni. Én nem azt mondtam, hogy a mozgássérült helyén álljon meg 5 másodpercre...sajnálom hogy félreérthető voltam, nem kell ide olyan sok felkiáltójel :-)

váj mí 2008.11.28. 22:58:59

Hohohóóhhóóóó!
Én nem vagyok azonos a posztbeli ételfutárral!!!
Ezt tessen megjegyezni :)
Csak egy futár ... nem is étel, dokumentumok, iratok, adóbevallások, biztosítási papríok, hipermarketek displayei ... ilyenek ...
De no kaja ... legfeljebb, amit a benzinkutaknál veszek ;)

Száguldózer 2008.11.28. 23:01:40

váj mí 2008.11.28. 22:58:59
Így is elég gáz...sőt még rosszabb mert a posztbeli amúgy is fiktív, értem ezalatt hogy kamuzik, de te valszeg nem :-))
Egyébként az egész blog tele van kamu sztorikkal, csak kicsit oda kell figyelni, szar az egész ...

ladislaus 2008.11.28. 23:02:17

az ilyennek kerekét kiszurni és hivni a köztereseket. Szevasz. Nyaseg. :)
bunkó!

vehicular 2008.11.28. 23:02:43

váj mi:

Én arról beszéltem, hogy a belvárosba borítékokkal meg pizzával ne rohangált autóval, ha nem lehet parkolni. A céged olyan rendelést vegyen fel, amit nem eleve szabályszegéssel tud teljesíteni. Autóval az menjen, aki létrát visz vagy nagybőgőt. Vagy mozgássérült. Előbbiek hagyják szabadon a mozgássérült parkolót.

Száguldózer 2008.11.28. 23:03:31

ladislaus 2008.11.28. 23:02:17
Ettől nem lesz jobb...rendőr büntessen, büntessen és büntessen, ne csak szivasson...

-putyin- 2008.11.28. 23:03:55

váj mi, így már ketten is vagytok, akik tesznek egyes szabályokra. erről beszéltem, beszéltünk.

amitlatok (törölt) · http://amitlatok.blog.hu/ 2008.11.28. 23:05:30

Békét, ahogy már mondtam magamnál is, persze ott egyből halálra ítéltek :)

váj mí 2008.11.28. 23:08:55

Visszatérve a mozgáskorlátozottakra.
Kedves feleim az Úrban! Miről beszelték? Tudjátok ti egyáltalán, hogy hányadik szintig/emeletig juthat el egy mozgáskorlátozott a maga erejéből az Ország Házában, azaz a Parlamentben? Nem? No, nézzetek utánam, és utána papoljatok a mozgássérültek jogairól... bár a Parlament még istenes. Oké, azt még jóindulattal tekinthetjük akár európainak is.
Node.
Kerületi önkormányzatok, rendőrségek, egyéb közhivatalok, amelyek jórészt a XIX szászadban felhúzott épületekben működnek, amelyekben a mai napig tesznek az akadálymentesítésre.

morg, putyin, vilnius és a többiek
Ha ennyire fasza gyerekek vagytok azt érjétek el, hogy a mozgássérült barátaitok gond nélkül be4jussanak ...- no nem a 3D-s pláza moziba- ... de legalább a helyi/kerületi önkormányzat hivatali helyiségeibe. Egyedül, önállóan.
Én ezt, otthon elértem ... idejöttem... hiba volt. Ez a látszatok országa :(

áruszállító 2008.11.28. 23:11:06

"...rendőr büntessen, büntessen és büntessen, ne csak szivasson..."

azt azért tisztázzuk, ez esetben nincs miért büntetnie, hisz az ételfutár nem szabálytalankodott, mivel a kresz nem tiltja a megállást rokihelyen. Ez a tény.

vehicular 2008.11.28. 23:11:55

váj mi

az akadálymentesítést ne hagyd abba! csak a mozgássérült helyre parkolást és a belvárosi autókázást.

váj mí 2008.11.28. 23:14:35

vehicular 2008.11.28. 23:11:55
Bocsi, tudod, van az a mondás "Rómában élj úgy, mint a rómaiak". Nos, én Magyarországon úgy élek, mint a masgyarországiaik..... többé-kevésbé, mert a kollegák szerint ém hüjje idejjjalista vok :P

váj mí 2008.11.28. 23:19:01

áruszállító 2008.11.28. 23:11:06
Komolyan mondod, hogy a magyar KRESZ ezt nem tiltja/bünteti?
Jó, én is megállok kényszerből (amiérr ki lettem kiáltva antiszocinak :P), de ez akkor sem természetes ...
Bár ha nem bünteti, akkor megérdemli a plebs.

-putyin- 2008.11.28. 23:20:41

váj mi, te, és a hozzád hasonlók miatt csúszunk egyre lefelé. majd otthagyom a jeleket a kocsidon, gondolj rám megértően, toleránsan. nekem az fér majd bele.

váj mí 2008.11.28. 23:23:47

-putyin- 2008.11.28. 23:20:41
Miért haragszol rám?
Én csak alkalmazkodtam hozátok, magyarországiakhoz. És állítólag még így is túl empatikus vagyok....

áruszállító 2008.11.28. 23:25:58

jaja, a megállást engedi (vagyis a folyamatos árurakodáshoz szükséges -elvileg korlátlan- ideig való megállást), csak a várakozást tiltja. Vagyis akár indok nélkül is max 5 percig ott tartózkodhatsz, persze ha a kocsi mellett maradsz. Ez szabályos, az erkölcsi oldala más kérdés.

cso zsi 2008.11.28. 23:26:06

Országházban mozgássérült?
Három éve úgy hozta a sors, hogy babakocsival jártuk végig az Országházat, külföldön élő rokonnal és családjával.
%-600 lépcsófok biztos volt, ami fölött cipelni kellett a kocsit.

Idénre talán már az összes önkormányzat akadálymentesített, persze a kisebb kirendeltségeik nem feltétlenül.

A központi okmányiroda előtt van két rokihely. Reggelenként az autónepperek várják a nyitást, de a rokihelyen mindig ugyanaz a nagyértékű, túrázásra (nem) alkalmas nagyméretű jármű áll, amiben két három, egészségtől kicsattanó, munkáját konditeremben és szoláriumban végző fiatalembel üldögél.

vehicular 2008.11.28. 23:33:36

váj mi

akkor most, hogy lesűllyedtél hozzánk, próbálj meg velünk együtt felemelkedni. Mert itt erről van szó. Sőt, értékejük, ha jó példával jársz elöl.

váj mí 2008.11.28. 23:35:21

áruszállító 2008.11.28. 23:25:58
Valami ilyesmire céloztam .... egyértelműen nem parkolás,legfeljebb várakozás, de az 45 percet nem haladja meg (a futárnak semmi érdeke, hogy fél órákra foglaljion bármilyen parkolót). Sőt, ahogy láttam, még fizetéses parkolóknál is nagyjából úgy 30 perc után kezdenek érdeklődni a közterületesek.

cso zsi 2008.11.28. 23:26:06
Én, megvallom őszintén pár éve voltamn utoljára turist-guide szinten a Parlament épületében. Akkor, 2003-ban, saját erejéből a kerekesszékes évfolyamtársam az első szintig sem jutott fel. A Fehér Házba már az előtérbe sem jutott fel önerőből.
Azóta változhatotott ... bár ....?!

áruszállító 2008.11.28. 23:42:40

sőt, hogy még cifrább legyen:
a mozgáskorlátozott ugye ott is várakozhat, ahol ezt tábla tiltja. Kivétel ez alól az árurakodásra kijelölt hely, ahol csak addig tartózkodhat, amíg nem jön az áruszállító autó, melynek haladéktalanul helyet kell adnia.
Hát nem éppen mozgáskorlátozott barát kreszünk van, az biztos, talán azért ezen változtatni kellene.

váj mí 2008.11.28. 23:53:36

áruszállító 2008.11.28. 23:42:40
Én ezzel elviekben egyetértek. Ugyanis, bár az olvtársak nem nézik ki belőlem, az államvizsgadogám pont erről a témáról szólt, csak egy másik ország vonatkozásában...
Véleményem szerint, az emberek betartanák a törvényeket, ha azok a mindennapi életben betarthatóak, azaz életszerűek lennének. De sajna, ma Magyarországon, oly sok más egyéb jellegű törvény mellett, ezek sem betarthatóak a mindennapi élet szintjén. Azaz, nem életszerűek.
Életszerű jogalkotás kellene, de ahhoz meg olyan sok minden, ami kirobbantsa Magyarországot ebből a még mindig egyfajat "főúri-nemesi-kontra vazallusi" szemléletből.
Bocs, ha bárkit megsértettem, de valamennyire kívülről nézve, ebben éltek ...

vehicular 2008.11.28. 23:57:11

áruszállító: a mozgássérült azért végső esetben felállhat a járdára is, tehát van őket pártoló része a KRESZ-nek. Az áruszállítók helyét szerintem nem kellene másra megnyitni, mert így is botrányos az áruszállítás, mert a kéves spéci helyet is elfoglalják mások, akiknek nem kellene. A szállító meg beáll a forgalmi sávba virágágyásba/parksávba vagy a buszöbölbe vagy a járdára vagy bárhová.

morg 2008.11.29. 00:02:19

váj mi:

Na ez már kicsit sok a kamuból :D
Államvizsgadolgozat :D
Pont a rokkantakról :D

ROTFL LOL MUHAHAHAHAHA :D

A diplomás post it futár. Azt hiszem eddig volt értelme olvasnom :)
Irhatnank egy postot, hogy olyan rossz a gazdasag, hogy mar futarnak allnak a diplomasok is :))))

Kérlek áruld el melyik ygetemen és mi volt a cme. Szerencsére ezek nyilvánosak. Legalábbis nem hiszem hogy titkosTott dolgozat a rokkant téma. Bár ha a Rehab Zrt.-nek irtad akkor lehet :)

váj mí 2008.11.29. 00:08:59

vehicular 2008.11.28. 23:33:36
Sajna, kiéltem már a lázadó/világmegváltó korszakomat... Tudod, ahogy a régi rómaiak is mondták valaha, aminek a kezdete "Ulala.... " ... és az értelme "Üvölts a farkasokkal, ha köztük akarsaz élni"
Nos, ha nem is feltétlenül köztük, de az országuk nem rossz ;)

váj mí 2008.11.29. 00:10:51

morg 2008.11.29. 00:02:19
BBTE- nézz utána nagylegény
Nem én szavaztam meg azt a kormányt, amely a kínainajk több jogot ad, mind nekem EU-s állampolgárnak :P

váj mí 2008.11.29. 00:13:47

Ja , és morg
Nem az én szégyenem, hogy a te országodban, EU-s állampolgárkémnt feketén vagyok kénytelen dolgozni, felső fokú állami diplomával. Nem, a te országod szégyene ...
Sajnos :(

morg 2008.11.29. 00:19:32

"A TE országod?"
Már bocsánat de vissza lehet menni. Nem kötelező itt dolgozni. Lehet menni a félcigány románokhoz is.

Nehogy már engem szidj mert Te idejöttél és nem kaptál munkát.

Egyébként itt nincsenek fent a szakdolgozatok.
MIért nem mész akkor Romániába diplomával dolgozni?
Az mega Te országod szégyene, hogy itt jobban lehet futárként keresni, mint diplomás munkakörben.

De ez már megint más téma lenne, nem megyek bele a provokációdba :)

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2008.11.29. 00:19:58

Haverom múltkor meglátott egy ilyen rokkant helyre parkoló személyt. Odament hozzá, addig verte, amíg le nem bénult fél oldalára. Persze csak, hogy jogosan állhasson ott. Így ez szabályos már akkor?

váj mí 2008.11.29. 00:27:14

morg 2008.11.29. 00:19:32
Bots, de nem én kezdtem feszegetni a te tanulmányaidat, hanem vice versa történt. Tudod, ne nézd le a a taxi sofőrt meg a buszvezetőt, mert könnyen lejhet, magasabb a végzettsége, mint a tiéd.
Jah, és nem, nem a pénzért vagyí társdadalmi státuszért váltottam országot.
Hidd el, hogyí abban a "félcigány Romániában" (ahogy te írtad) sokkal több pénzt kerestem és megvolt a társadalmi státuszom is. A váltás oka magánjellegű.
Bár a "félcigány" jelzőhöz azért visszatérnék. Mert ha Románia Félcigány ország, akkor Magyarország meg teljesen az ....
És ahogy elnézem a demográfiasi mutatókat, nem kizárt, hogy az ükunokád 25%-ban cigány legyen ....
Úgyhogy leszel szíves lefaragni az arcodból ...

váj mí 2008.11.29. 00:32:40

espadazo · www.girlotica.hu 2008.11.29. 00:19:58
Ez így teljesen, pláne ha a tag a Nexus féle SUV-val bitorolta a Tesco parkoló bejárathoz közeli helyeit anélkül, hogy vele lett volna a 88 éves öreganyja, járókerettel ;)

Zigomer Trubahin · http://ertedmar.blog.hu/ 2008.11.29. 00:49:04

Az Úr haragja lesújt a szabálysértőkre, bűnös gőgjüket megalázza, kevély szívüket megtöri, és ivadékaikat hetedíziglen irtja ki a földről, amelyet szennyessé tettek vétkeikkel! Ostoba, lelketlen asszony, bánd meg, amit tettél, és térj meg, tégy jót az özvegyekkel és az árvákkal, gyámolítsd az elesetteket, a rokkantakat, s még tiéd lehet az Úrnak bocsánata, ámen.

váj mí 2008.11.29. 00:52:07

Átkozott legyen, aki az Úrnak nevében ítél.
;)

merlin69 2008.11.29. 01:01:11

hehe, és megszólalt a véglény... ez azért elég vicces, akkora tapló, h képes visszaírni. sztem az ilyen eseteket simán fotózni kéne, a képeket meg beküldeni a hatóságnak, aki automatikusan küldené a számlát. ennyi. roki helyre nem állunk, és ez nem mérlegelés kérdése, hanem nem. aki nem fogja fel, az fizessen. ennyi.

jut eszembe véglény... én inkább nagypofájú, eszetlen picsát mondtam volna. a véglény nagyon is laza kifejezés az ilyen civilizálatlan taplóra...

váj mí 2008.11.29. 01:08:08

merlin69 2008.11.29. 01:01:11
Remélem, ezt akkor is úgy értkéled, ha -5 fokban 8-10 óra meló után taxit hívsz.
A taxisofőr meg majd visszaszól, hogy "Bocsi, de nem tudok megállni szabályosan a Hold utcában, itt vagyok a rakparton, laza 15 perces séta. A tistelt kliens lesz szíves lesétálni, mert csak a 4 rokiparkoló üres, és ott ugye nem állhatok meg 1 másodpercre sem,a hogy párhuzamosan parkolhatok, ugyanazon okból. Rermélem, tisztelt kliensünk megérti ... :P"

zso 2008.11.29. 01:33:00

Kicsit off- meglepődtem nem is olyan régen. Cégautó-mobilszám kiírva rá, áruszállítás kiírva rá, kerszetbe állva 2 autó mögé, 5 perc bevinni-átadni-aláíratni, telefon csörög (1perc múlva)"Tied a ...rendszám?--Igen.--Ha kell parlolóhely, akkor cserélhetünk, mert megyek el.--OK.Bocsi, egy pár perc és megyek." ez hangzott el, amikor kimentem az általam beszorított srácnak megköszöntem a türelmét, visszaintet, és mentünk a dolgunkra. Ez a tolarencia! Szerintem.

váj mí 2008.11.29. 01:34:43

Álszent egy banda vagytok, gyerekek! De nagyon! Amíg a ti személyes kényelmeteket nem érinti, addig átkozottul törvénytisztelőek vagytok, de amint igen, akkor ...
ad1 mélységes kuss van (a jobb érzésűek részéről- sajna- sajna, hogy ők a jobb a érzésűek)
ad2 mélységes felháborodás van, aminek keretében kétségbe van vonva a kritizáló nick anyakönyvi kivonatától az egyetemi licenszdiplomáig... minden (ugye, morg?)

A szomorú, hogy a neten mindegyik tépi a pofáját, de hogy gyakorlatilag ökölbe szorítsa a szorítandóvalóját meg a saját kerülete, falva, községe, városa akármilyen színezetű képviselőjét???
Ááááá azt neeeeeeeeeeeeeem... ahhhoz vér kellene a pucába, ami errefelé nem jellemző :P Elvégre csak a saját életéről van szó. Minek azzal törődni? :P :P :P :P :P

Egyébként meg, kijafaxt érdekel, hogy a vörös vagy a narancs teccik jobban neki? - Mármint a képviselőiteknek: az egyik narancsot kap, a másik vörös bélű grépfruitot, ha nyer, oszt kész pász :P De hát nincs vér már sehol sem, max. a cigányoknál, ők legalább szaporodnak. Végülis igazuk van, a virulensebb faj túlél :P

Akadémia 2008.11.29. 01:52:42

Ilyen balfasz (korrupt) rendőrség (igazságszolgáltatás) mellett persze, hogy ilyen morál alakult ki. Következmények nélküli ország - az élet minden terén. Miért lenne pont a közlekedés más ? Naponta látja a tapló, hogy más is nyugodtan megtehet mindent, megtetszik neki is és ő is csinálni fogja. Villamossínen, leállósávban, buszsávban, pályán 200al, rokihelyen,.......következmények nélkül. A lúzerek csak szabályoskodjanak.
Nyugaton sem csak az emberek jobbak. Ott olyan tekintélye van a rendőröknek, hogy eszedbe sem jut szabálytalankodni.

merlin69 2008.11.29. 02:00:36

váj mí - te be vagy rúgva, vagy mi van? szájmenésed van? kiafasz beszél itt -5 fokról, taxiról, meg a fasztudja miről? mármint rajtad kívül? ráadásul, ha -15-öt mondtál volna, azon még elgondolkodnék, de ez a -5 röhejes.
tőlem dumálhatsz a Vega planktonjairól is, ha éppen tovább akarod fosni a szót...

állatira nincs igazad és a példád is roki. ugyanis a taxi fel tud kapni úgyis, h odagurul melléd, és itt se taxi, se -5, csak egy fafejű picsa, aki totál kelet-európaian/nyugat-ázsiaian átértelmezi a KRESZ-t a saját feje szerint, és rúzsoz meg púderez. ez van, de ez nagyon. a többi a te homályod. arról meg csak annyit, nem ártana, ha felfognád, 8-10 óra munka, vagy -5 fok sem jogosít fel arra, hogy átértelmezd a törvényeket. értem? ez nem moszkva, vagy bukarest, vagy timbuktu, baszki, hanem egy európai város. legalább is szeretne az lenni. Tudom, h ez neked újdonság, de nálunk Európában többé-kevésbé betartják a törvényeket. de úgy tűnik, ez neked már magas lesz, úgy tűnik, ezt már nem vagy képes felfogni. szerinted 8-10 óra feljogosít arra, hogy megszegd a törvényeket. főleg, ha -5 fok van! (hülye) Tudod, éppenséggel most megyünk ott, h Európa bilire akarja szoktatni az orrszarvút: pézt ad, vagy vesz el aszerint, hogy ezek az félvad népek betartják vagy sem a törvényeket. persze, ezt sem fogod felfogni így elsőre, ezért kellenek a bírságok: az orrszarvú abból ért... de nyugi, meg lesz az a bili, menni fog.

nick: 2008.11.29. 02:02:40

az ételfutár köcsögséget csinált

ha már nem is vette magától észre, amikor szólnak neki, a MINIMUM hogy AZONNAL elhúz onnan

és tudod miért?
mert EZ A SZABÁLY!

amit pont azért találtak ki, hogy ne kelljen azon tanakodni, hogy 2 perc volt, vagy 10, vagy 600 óra

semmikor, semennyi időre nem szabad odaállni és kész
ennyi
így egyszerű

és akkor nincs min vitázni

váj mí 2008.11.29. 02:07:03

No most, betos uncsi, hogy mindenbe belepofázok, de őszintén szólva, nem érdekel. :P
Az ember mindenhol egyforma. Olyan nincs, hogy az osztrákok, németek a zsigereikben hordják a szabálytiszteletet, pláne a KRESZ összes passzusával a fejükben születnek.
Lófaxt, azt!
Sőt!
LÓFASZT!

Alig várják, hogy beszabadulhassanak keletre, aminek első megállója Magyarország, és itt kedvükre kitombolják magukat.Nem minden oasztrák/német rendszámú kocsi feltétlenül török bevándorlóé. Sőt, leginkább nem. Csak hát Magyaroprszágon kilakult a "nyaljuk -az-osztrákok-németek" seggét kultusz.
No, pedig mekkora parasztok tudnak lenni... hajjjajjj... és most csak kzlekedésice:P
Node fulladjatok beléjük, simán, nektek kellettek. Mert úgy látszik, valaki kell, hogy lwenézzenm és lábtörlőnek használjon, hajrá :P

váj mí 2008.11.29. 02:21:21

merlin69 2008.11.29. 02:00:36
Jah nálatok ... ahol a rendőr nem tud angolul, de ti mentek Európába, sőt ti vagytok Európa maga.. Ahham, na ne röhögtess :P

Hát jó, csak telszámot adj, és legközelebb a kollegák csak akkor mennek ki hozzád, ha stabályosan tudnak parkolni a 10 km-s körzetedbern. (Bár lehet, hogy a határán fognak ;) ).
Különben tényleg kíváncsi lennék, ha mondjuk taxisként arra kérnélek, hogy ugyanmár sétálj 10 percet akár -5 fokban és masszív havasesőben, mert a KRESZ szerint nem állhatok a belvárosi irodaházad elé, pölö. De bárhova, ahova nem, lehet az a Köki is ... :P
Szóval, milyen gyorsan küldenél a ......... -ba, ha taxisként azt mondanám neked, hogy bocsi, de csak rokiparkolóban tudnék megállni az irodaházad előtt arra a 2-3 percre, amíg kivonszolod magad. Szóval, ezért gyalogolj te 10-15 percet, ha kocsit akarsz, mert én betartoom a KRESZ-t.
No???
A degradáló megjegyzéseid meg inkább hanyagolom, mert neked csak ennyire telik :P

zso 2008.11.29. 02:22:32

Tavaly voltunk Kolozsváron, buszosan, magyar rendszám. Este szédelegtünk a busszal, mert a sofőr sehogy sem tudott a szálláshelyre találni, egyirányú utak, szűk utak. A sok szabálytalankodást megunta egy arra járó rendőrjárőr, kék villogó (azt hittem az egész buszt keresztre fogja feszíteni a sok szerencsétlenkedés (közúti szabálytalankodás) miatt. A rendőrrel(aki egy szót sem tudott magyarul) megértette a sofőr, hogy hova akarunk eljutni, azok lezárták az utat, hogy meg tudjunk fordulni, elvezettek a szálláshelyre, és minden útszűkületben villogó bekapcs és feltartották miattunk a közlekedést. Magyar busz kontra román (intelligens) rendőr. Pedig ezt Keleten tapasztaltam.

zso 2008.11.29. 02:34:02

elfelejtettem a végére oda írni: Tolarencia!

Ez hiányzik belőletek, nektek csak habzik a szátok. Nehogy kikerüljétek (pár cm), ne hogy megvárjátok (3-4perc). Ez túl nagy kérés!?
Látom én, hogy mit írtok, de nem értem. Szerencsére nem értem. Nem is akarom. Köpködjetek mindenkit, és ítélkezzetek, mert az nektek jó érzés....

salamon 2008.11.29. 02:42:09

a belváros tele van parkolóházakkal, onnan max öt perc gyalog bármelyik irodaház.

váj mí 2008.11.29. 02:50:26

Jah, csak a parkolóházak pénzbe kerülnek, minimális alsó limittel, ami legjobb esetben is a futár benzinköltségét fedezi .... de a belvárosban nem ritkán meghaladja. És akkor ugyebár 5-6 belvárosi kanyaron semmit sem keresett, viszont a belvárosi látkápért délután 3kor, semmit nem szoktak adni a piacon ....

merli69 2008.11.29. 02:51:33

ennek megint nem sok értelme volt: én fogok taxit találni Budapesten, asszem ezzel nem lesz gondom soha. van elég taxi a városban. akkor sem lenne nagy baj, ha kicsit kevesebb lenne, de ezt a piac szabályozza, ha nem tévedek. nem én veszítem el a munkámat, ha nincs elég fuvar... én a kedves utas vagyok, én fizetek, emléxel?

szövegértési problémáid is vannak, ugyanis azt mondtam, Budapest szeretne Európa lenni, szeretne a XXI. században élni. ez azt jelenti, h még nem az, és nincs ott - oké? és ehhez hozzájön még az, h sztem akik képesek európaian élni, azok már leléptek Budapestről 18 év alatt, és beilleszkedtek egy európai társadalomba. a helyükre viszont jött egy rakás mindenféle ember, hozták a kultúrájukat, szokásaikat, ami nem feltétlenül európai, civilizált, XXI. századi és nagyvárosi kultúra.
Elég nagy tömegű ilyen ember költözött a városba, miközben elég nagy massza vándorolt el. gondolom, van, aki ennyiből megérti, mire gondolok, a többi, meg úgy sem számít...

Armpit of Evil 2008.11.29. 05:47:28

"Tanulság? Nem tudom. Talán toleránsabbnak kellene lennünk egymással."

Bizony, és talán ezt kezdheted azzal, hogy nem állsz a mozgássérült parkolóhelyre.

whis 2008.11.29. 06:25:59

Rohadtul nem vagyok hajlandó megérteni, hogy a tisztelt ételfutár éppen dolgozik. A szerencsétlen rokkant ÉLNI próbál, nem lehet ezt felfogni?

Ha úgy nézzük a dolgokat, ahogy ti most védeni próbáljátok a futárt, akkor az azt jelenti, hogy pl. nekem nem kell befizetni az adót, vagy kifizetni az alkalmazottakat, alvállalkozót, mert csak így tudom hozni az elvárt profitot. Ha a főnökötök meglépné ezt, akkor bezzeg menne az őrjöngés, pedig ő is csak a munkáját végzi...

Rohadtul kifordult ez az ország magából.

2008.11.29. 07:18:23

Van két probléma:

1. EGYESEK BUNKÓ PARASZTOK (ételfutár)
2. MÁSOK AZT HISZIK, HOGY UTASÍTGATHATJÁK A BUNKÓ PARASZTOKAT (aki beszólt az ételfutárnak)

A fentieket lehet általánosítani.

A megoldás:
ELNÉZÉST KÉRÜNK AZ ALKALMATLANKODÁSÉRT!!! (", de" nélkül)

0xFFFF 2008.11.29. 08:24:35

Kedves váj mí !

"...Én ezt, otthon elértem ... idejöttem... hiba volt. Ez a látszatok országa :( "

Úgy látom, hogy itt az idő hazatérni ! Indulj ! Aki az otthonomban 'beszól' azt pofánverem. Ezzel mindenki így van. Te meg nem tudod, hogy vendégségben mit illik és mit nem, tehát irány a jó, fejlett, európai romániád, te cigány ! ;)

Páneurópai Harci Kos 2008.11.29. 08:27:28

5 percet ki lehet bírni.
Tolerancia
amugymeg, örüljetek hogy nem szerzett roki kártyát.
A belvárosban minden 2-3. autón olyan van.

Marcellusca 2008.11.29. 08:46:12

Emberek! Vigyázzatok! váj mi egy fizetett provokátor! :D

Komolyan mondom, váj mi, Te a "szar sem elég büdös" szindrómában szenvedsz!
Ha nem tetszik ez az ország, akkor húzzál vissza oda, ahonnan jöttél! Ha mégsem teszed, akkor fogadd el az itteni törvényeket és élj azok szerint. Azt már Te is megtanultad, amit minden magyar tud: nem felelősséget vállalni tetteinkért, hanem kidumálni. "Mert a másik is szabálytalan, akkor én miért ne ..." Már unalmas!
Diplomával észt nem adnak! Attól még lehet valaki bunkó, hogy diplomája van. Meg könnyen elihatja az eszét is.
A taxisokkal meg ne példálózz, mert bunkó mind!
Azt hiszik, hogy rájuk nem vonatkoznak a szabályok, bármit megtehetnek. Kerékpárúton, járdán, gyalogátkelőhelyen és mindenhol parkolnak! Ha rájuk szólsz, még ők vannak felháborodva!

Szóval nem kellene itt osztanod az észt, mert nem biztos, hogy Neked van itt a legtöbb belőle!
Sőt!
A kommentjeidet olvasva, nemhogy felesleged, inkább hiányod van belőle!

Aki meg (akár 5 másodpercre is) a mozgáskorlátozottanak fenntartott helyre parkol: 12 a-c!!!

bzscmnkx 2008.11.29. 09:15:28

Én nem értem mit kell ezen vitatkozni, számára tilos helyen parkolt a futár és ezt el is ismerte, ami nem mentség, de legalább pozitívum - azonnal arrébb kellett volna állnia amint szóvá tették ezt neki és nem még akkor is azon lihegni, hogy jaj, csak gyorsan én elvégezzem amit el kell, mert mint írja, "gondolta, kiveszi a kaját aztán átparkol, de felmérgedt a minősíthetetlen beszóláson". Mondjuk kíváncsi lennék arra, hogy minek parkolt volna át ha már kivette a kaját...lerakta volna a járdára és utána átparkolt volna és utána vitte volna a megrendelőnek? Hazudik...simán csak magára gondolt, gyorsan be akarta vinni a kaját aztán elhúzni, csak volt végre valaki aki rászólt, többször kellene felszólalnunk ha látjuk, hogy valaki sumákol, csak mi magyarok eléggé soká magunkba folytjuk az indulatokat és mikor szólunk akkor általában kirobbanunk. Nyugodtan és kultúráltan is meg lehet valakinek mondani, hogy egy nagy pöcs volt... Kár, hogy a levélben a kedves futár csak a saját nyilvánvaló füllentését akarja igazolni "ő, átállt volna..." persze-persze...viszont arról nem ír, hogy ebből okult és többet nem áll be mozgássérült helyre....legközelebb megint oda fog állni és 10-ből 9x biztosan nem szól rá senki, mert gyávák vagyunk? leszarjuk? ki tudja...

alfredo 2008.11.29. 10:04:25

váj mi 2008.11.28. 21:05:28
"Mondjátok csak morg és janecska, ha ti du 15,30-ra futárt rendeltek és az csak 15,50-re érkezik meg mert 20 percig kering, hogy a KRESZ szerint parkoljon. No, az mennyire tetszik, nektek?"

Vonatkozik a KRESZ az ételfutárra is? Igen vagy nem? Problémát okoz ez neki? Ha igen, oldja meg ő! Ha tőlem kérsz megoldást, akkor egyezzünk meg egy összegben, mert ingyen nem vállalom. :)

alfredo 2008.11.29. 10:17:26

váj mi 2008.11.28. 22:07:31

"Talán onnan, hogy ki van téve a futármatrica (még a közterületesek is tiszteletben tartják a fizetős parkolóhelyeken, és legalább 5 percig, ha a kocsi mellett áll is, nem kezd el intézkedni)."


Ez felháborító! Ha jó értem, csak azért nem kell parkolási díjat fizetnie, mert a munkáját végzi? A jó morva anyjukat a közterületeseknek is! Én is dolgozom, mégis kell fizetnem a a parkolásért. Elég legyen abból a hazudozásból is, hogy a futár siet, nem ér rá minden alkalommal parkolószelvényt venni. Vegyen éves bérletet a saját körzetére!!!! Ha én megtudom ezt tenni, akkor ő miért nem?

alfredo 2008.11.29. 10:19:54

váj mi 2008.11.28. 22:07:31

"Talán onnan, hogy ki van téve a futármatrica (még a közterületesek is tiszteletben tartják a fizetős parkolóhelyeken, és legalább 5 percig, ha a kocsi mellett áll is, nem kezd el intézkedni)."


Ez felháborító! Ha jó értem, csak azért nem kell parkolási díjat fizetnie, mert a munkáját végzi? A jó morva anyjukat a közterületeseknek is! Én is dolgozom, mégis kell fizetnem a a parkolásért. Elég legyen abból a hazudozásból is, hogy a futár siet, nem ér rá minden alkalommal parkolószelvényt venni. Vegyen éves bérletet a saját körzetére!!!! Ha én megtudom ezt tenni, akkor ő miért nem?

nyergibergi 2008.11.29. 13:08:36

mindegy, hogy 2 percre, vagy 2 őrára állsz oda! Tukkóság oszt kész! Nem találtál helyet? Ez meg kit érdekel?! Tilosban nincs felmentés még az ÉTELFUTÁRNAK sem! Mert ugye miért is lenne!

nyergibergi 2008.11.29. 13:54:43

váj mi(a f@sz!) eredj haza oda ahol jól érzed magad! Az ételfutár azért kapja a pénzét, hogy időre hozza a kaját, de ez semminemű előjogot, jogokat nem biztosít nekisenki és semmi! Ne hasonlítsd a rendőr, mentős, tűzoltóhoz, mert nem hasonlítható! Legalább is normális ésszel átgondolva NEM! Amúgy meg jó nagy durung állat az öszzes hozzászólásod!

Angie 2008.11.29. 14:37:32

Kedves váj mi,
bár a fölöttébb elmés (not) hozzászólásaid után elég ciki ezt bevallani, én mégis bátor leszek... én is a BBTE-n végeztem, és most már én is Budapesten élek, és képzeld:
1. ha az ember nem csak a diplomát lobogtatja, hanem a megszerzéséhez szükséges intelligencia is társul a papírhoz, akkor lehet ám válogatni a munkahelyek között bőven - akár olyant is találhatsz, amihez adófizetés is társul, sőt olyant is ahol nem muszáj taxisokal megküzdeni a rokkantak parkolóhelyeiért, ha már annyira frusztrál a státuszod;
2. vissza lehet mennyi a francba Romániába, segget nyalni valamelyik délről Erdélybe települt újgazdagnak, aki jól lebozgoroz napi kétszer;
3. be lehet fogni a nagy arcodat, és meg lehet köszönni hogy ép a gerinced.

Ja' és a szabályok MINDENKIRE vonatoznak (igen, képzeld, a KRESZ is), ezt tudhatnád, ha lenne neked olyan hogy "cei sapte ani de acasa". (Elnézést attól, ki nem tud románul, annyira nem fontos, de primitív barátunk hátha így jobban megérti hogy miért hülye.)

B.GY. 2008.11.29. 22:59:58

A faszért nem főznek otthon a népek,aztán visznek lábaskába kaját a melóhelyre.Akkor nem lenne ilyen ostoba poszt.Meg nem szaladgálna ennyi elmebeteg kajahordó az utakon.Láttam már én is párat abból a szép kék doblóbol.Némelyik úgy megy mint sumakker.Inkább menne esztergályosnak:)

cso zsi 2008.11.29. 23:05:49

Előrebocsátom, nem állok mozgássérült helyre, megtehetem, hogy az ügyfélhez a szerszámosládát, laptopot (szükség esetén létrát) két sarokról vigyek, legfeljebb kettőt fordulok, azzal is jól telik a parkolóidő.
De úgy néz ki, hogy amíg váj mi, és az ételfutár hölgy valóban ismeri a napi közlekedési problémákat (elvégre hozzám hasonlóan 60-120 km-t lenyomnak naponta a városban), addig a többiek reggel bemennek az irodába, este meg hazamennek, és gőzük nincs arról, hogy mi folyik napközben az utakon.

Sajnos több cégem van a belvárosban, hozzájuk vagy a 450 ft/órás parkolóházig megyek (mert tovább kell menni más ügyfelekhez, ill. a város különböző pontjain lévő nagykerekhez is). Vagy ha az idő, és a magammal hurcolt cucc engedi, és tömegközzel könnyen elérhető helyen van, akkor nem fizetős helyen leteszem a kocsit.

Ahhoz meg határon inneni (született?) magyarnak is lehet lenni, hogy feketén dolgozzon az ember, vagy azt higgye, hogy bejelentve, és tb-járulékot, adót fizetve foglalkoztatják.

alfredo 2008.11.30. 13:17:59

cso zsi 2008.11.29. 23:05:49


Kedves cso zsi!


Elhiszem, hogy problémákkal, nehézségekkel jár a munkavégzés. Ez azonban nem jogosít fel téged a szabályok be nem tartására. Nekem is vannak problémáim, egyik melóhelyemen például nincs ingyenes parkoló. Ezért kénytelen vagyok a körzetre érvényes parkolóbérletet váltani. Vagy azt javaslod, ne vegyek bérletet, hanem írjam ki a szélvédőre, hogy "Dolgozni vagyok, ezért nem fizetek parkolási díjat!"?
Ha problémáid adódnak a munkavégzéssel kapcsolatban, javaslom, javaslom, oldd meg azokat! Szabályosan, tisztességesen.

árpajoe 2008.11.30. 21:12:18

senkit sem jogosít fel a munkavégzés a szabályok be nem tartására. de ez midenkinek a magánügye. ha odaáll, odaáll. ha megbünteti a rendőr az ő dolga, nem a miénk. én seninek nem ugaok be, ha szabálytalan, amíg engem nem akadályoz, vagy veszélyeztet. ha beáll valaki egy rokihelyre, vagy a járdán áll, engem nem zavar. én is szoktam szabálytalankodni, szerintem mindenki. aki nem csak arra használja a kocsiját, hogy reggel bemegy, este hazamegy, az tudja, hogy sokszor nem lehet szabályosan közlekedni, parkolni. ez nem a kajások, meg a futárok hibája. hanem a sok elkényelmesedett paraszté, aki nem képes felszállni a bkv-ra. én felszállnék, ha nem autóval kéne dolgoznom. biztos nyugodtabb életem lenne...

százharminccalzúzok · http://6zqhx3 2008.11.30. 22:26:56

Nem értek egyet árpajoeval. A szabályok megszegése nem magánügy. Magánügy-e, ha elállod a rokkantak elől a nekik fenntartott parkolót? Úgy érted, ehhez a rokkantnak semmi köze? Magánügy-e más, közúti szabálytalankodás, ha például indexelés nélkül váltasz sávot vagy nem adod meg nekem az elsőbbséget, ha balra rákanyarodsz a magasabbrendű útra? Magánügy-e a szabály be nemtartása, ha mondjuk lop valaki a boltban? A boltosnak ehhez semmi köze talán? magánügy-e, ha adót csal valaki? A közösséget, a többi adófizetőt ez nem érinti? Akkor már magánügy a gyilkosság is, nem? Az áldozat fogja be a pofáját, köze nincs hozzá? A gyilkos köt egy üzletet az állammal, ő megfojt valakit, cserébe az állam bekasztnizza. Mit akar ebbe beleböfögni holmi áldozat?? Magáügy az egész, nem?

cso zsi 2008.11.30. 22:58:48

"janecska 2008.11.30. 13:17:59 "

Hát nem tudom, hogy sikerült épp az ellenkezőjét értelmezned az írásomnak.

Passzivista 2008.12.01. 07:58:37

Kajafuti, fuled-farkad behuzva arrebb takarodhadtal volna. Csodalkozol, ha orditanak veled, miutan szartal mindenkire es mindenre magad korul???

alfredo 2008.12.01. 09:15:19

Árpajoe: "a sok elkényelmesedett paraszté, aki nem képes felszállni a bkv-ra. én felszállnék, ha nem autóval kéne dolgoznom. biztos nyugodtabb életem lenne..."

Aha. Neked autóval kell dolgozni. Másnak meg nem. Értem.
megmondom, hogy tudd: neked sem kell autóval dolgoznod. Csak úgy éppen kényelmesebb/hatékonyabb/kofizetődőbb.
Kivéve persze, ha autóversenyző vagy. Ebben az esetben valóban nehéz lenne villamossal...

alfredo 2008.12.01. 09:18:25

cso zsi!
Én értettelek. megvédted váj mi és mások agyament hülyeségeit, miszerint, aki épp egyesszám elsőszemélyben van (ez váj mi esetében pl. váj mi), arra nem vonatkoznak a szabályok, mert olyan jújdemacerás lenne azokat betartani.

Tapló télapó 2008.12.01. 13:26:37

Se kaja, se vakrandi... :-( Pedig itt még parkolni is lehet!












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása