Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

A bunkó elit réteg

2008.12.02. 13:07 :: Kisikasa

Dániel nyugis hétvégéjét beárnyékolta egy BMW-s, akinek vasárnap este is fontos dolga akadt és nem volt ideje rá, míg levélírónk végrehajta szabályos bekanyarodási manőverét.

A hétvégén úgy döntöttünk párommal, hogy meglátogatjuk Kaposvárt, ott még úgy sem jártunk, és volt némi felhasználandó üdülési csekkünk.

A hétvége jól telt, feltöltődtünk, és sikerült leeresztenünk a heti feszültséget. Vasárnap délután aztán visszaindultunk a 7 éves 93-as Saabunkkal Pestre, mondanom sem kell, milyen rosszak voltak az utak, a látási körülmények, és a környéket sem ismertem nagyon jól, így a normálisnál lassabb tempóban haladtam. Mindenki türelmes, a viszonyoknak megfelelően közlekedett minden kis faluban, városban, ami a hazafelé úton útba esett. Jól éreztünk magunkat, szépen nyugodottan haladtunk hazafelé. Aztán este 8-kor beérünk pestre, M1-M7-es bevezető, itt is minden OKS. Közeledve hazafelé a II. kerületben már alig járt pár autó az úton. Aztán már tényleg csak pár percre az otthontól a főútról még be kellett kanyarodnom balra egy kis utcába. Ekkor látom a tükörben, hogy egy autó nagy sebességgel közeledik (én mentem kb. 50-el, ő mehetett vagy 80-al), ezért mint rendes, becsületes vezető, már jó előre kiraktam a indexet balra, hogy lássa mi a szándékom.

A kocsi, ami közben kiderült, hogy egy új 5-ös BMW, gyorsan utolért, és villantott egyet. Mondanom sem kell, már felment a pumpám ettől. Indexelek, normálisan haladok, miért villant nekem, kérdezem magamban? Sebaj, módom, folytatom utamat, lassítok, hogy forduljak, ám a kedves BMW-s rám jön, alig pár centire a hátsómtól (hangsúlyozom, még mindig normális tempóban haladok, tehát nem egy öreg bácsis sebességgel, és folyamatosan indexelek). Látom, hogy jönnek szemből, ezért gondoltam erősen lassítok, hogy megvárjam, amíg elmegy a szembejövő és beforduljak.

Na, több sem kellett, a kedves BMW-s autós társam beletapos a gázba, és a köztem valamint a jobb oldali járda közötti picike helyen csikorgó kerekekkel (majd leviszi a tükrömet) és kellemesen hosszas dudaszóval elhajt mellettem. Nagyon fontos, tényleg, vasárnap este 9-kor, nagyon fontos vagy gondoltam. Alapjából nyugodt típus vagyok, de ettől akárhogy is- és szerintem bárki így lenne, ezzel – rögtön felment a pumpa, elveszítve a hétvégén összehozott nyugodt légkört. Miért van az, hogy az „elvileg” elit kerületben parasztabbak, mint vidéken egy városban, vagy faluban. Miért kell lealázni a másikat, csak azért, mert neki zsír új BMW-je van? A többség normális, de jó pár ilyen „bunkó”, - mert csak így tudom őket hívni - miatt az egész város egy idegbeteg társadalom lesz.

250 komment

Címkék: budapest biztonság közlekedés autó hülye sztereotípia veszélyes kresz

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Valaki a sok közül 2008.12.02. 18:39:37

"annyira szánalmas ez a sok irigy szöveg a bmwsekről"

Ez azért van, mert a bunkók is ezt a márkát kedvelik. Ez pech.

Fatero 2008.12.02. 18:39:42

Kondy nem smúzolni akarok,de tartalmilag pont ezt szerettem volna megírni,tán egy kicsit "szigorúbban"!Eleve sikeres ember az már nem is lehet,aki egy 9-3-as Saab-al tudálékoskodik az úton és már attól ideges,ha valakinek van egy zsír új 5-ös BMW-je !Valószínüleg úgy akart a figurci balra kanyarodni,hogy ezzel mindenképpen megállásra kényszerítse a nagy sebességgel rárontó BMW-st és akkor a tökéletes nap végén még bele is élvez a gatyájába és önelégülten hazacsorog. Na ez nem jött be,a srác elhúzott mellette mint a szél !

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2008.12.02. 18:39:43

Én a tegnap délután az M5-ösön siető Merci E-klassos, fehér sapkás hülyegyereknek üzenném, hogy ha előttem öt másik kocsival, 145-tel előzöm a külső sávban haladó összefüggő kamionsort, akkor nem azért nem húzódok le, mert nem zavar hogy ekkora sebességnél a seggemben nyomul, hanem mert NEM TUDOK HOVA bazdmeg :D

325xi 2008.12.02. 18:44:23

Levi 2008.12.02. 18:17:15
"Amúgy a lexus és a mercedes az öreg papák márkája. "

Latszik, hogy nem jarsz eleget kisse ertelmesebb orszagokban.

Olvass totalcar-t, nem csak én mondom.
Kondy-nak grat!

Che Pel (törölt) 2008.12.02. 18:44:44

Na, látom a kőbunkók képviselői is megtalálták a billentyűzetet!

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2008.12.02. 18:45:38

Egyébként az utóbbi időben nagyon sok rendes audissal találkozom, ez is hozzátartozik az igazsághoz. :)

Valaki a sok közül 2008.12.02. 18:54:47

Királyrák: Egyetértek. A legtöbb autó az utakon gyakorlatilag ugyanaz a kategória, így nincs ami determinálja a vezetőjét.

asva 2008.12.02. 19:03:54

Mitöl elitebb BP, mint egy falu, vagy egy város?

Dzsihád 2008.12.02. 19:17:30

villával ki kell szúrni a bmw-s köcsögnek a szemét, majd addig kell rúgni amig a szar kinem esik belőle! a jó büdös kurvaanyjáját!!

Jacques Foche 2008.12.02. 19:22:24

Király Rák · konzervatorium.blog.hu 2008.12.02. 18:45:38
"Egyébként az utóbbi időben nagyon sok rendes audissal találkozom, ez is hozzátartozik az igazsághoz. :) "

Téged is biztos az ódisok pénzelnek, hogy ezt mondjad. Propagandagyanús-e vagy?:)))

Egyébként meg lehet, hogy én vagyok agyilag egysejtű, de valahogy nem tudom így élből kategorizálni az autósokat, hogy bunkóbéjemvés, adócsalóaudis, szottyadékszuzukis, sikertelenskodás. Tudom, primitívség, de én mindig inkább a tanúsított vezetési stílusuk alapján próbálom bemérni és kezelni az egyedeket, és nem az autótípusból indulok ki. Próbáljátok ki egyszer ti is, és meglepő dolgokat fogtok tapasztalni.

Jah, és megnyugtatásul közlöm, marad így is elég közlekedőtárs, akit lehet majd utálni, ha valakinek ez a fő szempont. :)))

Aqweren 2008.12.02. 19:25:07

Áhh, nem kell ahhoz bmw hogy valaki tahó legyen...ma egy kisteherautós dudált rám jó hosszan - az össz' bűnöm az volt hogy elsőbbséget adtam. Slusszpoén, hogy nem is láthatta mögülem a szitut :S
Pszichopata minden autótípusba ülhet

Kondy 2008.12.02. 19:35:45

xD A kisteherautó alapból magasabb, mint egy személygépkocsi, max akkor nem látta, hogy mi van előtted, ha lemeszelted a hátsó ablakot, vagy kamionnal voltál...

Aqweren 2008.12.02. 19:40:09

Kondy 2008.12.02. 19:35:45

...vagy alig belátható kanyarban lévő kereszteződésben XD

gonnaburninflames 2008.12.02. 19:41:58

Minden ketseget kizaroan az Indexes sikerblogok kozott az Autozz a legigenytelenebb. Mondhatnam, hogy az elejen jo volt - de mara mar semmi nincsen belole.

Arra epiteni a postokat, ketszer egymas utan, hogy "Kocsog BMW-sek" tobb mint szanalmas. Ennyire igenytelen es meg egy ennyire hiteltelen blog nincsen.

na pa,
egy nem BMW-s

Kondy 2008.12.02. 19:44:04

Fatero: örülök, hogy egyet értünk, sajna azt látom, hogy a kommentek jó része üveg-hozzászólás. Tartalmi értéke, önálló véleménye nincsen, csak felhoz saját példát, vagy helyesel, bólogat némán. Vagy bunkó..., mint 3-4 hozzászólással feljebb Dzsihád kommentje.

Úgy gondolom a post írója nem érdemel az enyémnél keményebb, vagy szigorúbb véleményt, sőt majdnem biztos vagyok benne, hogy nem direkt akadályozta a BMW-t hanem, mint kis hazánkban az autósok 95%-a ő is kibaszottul figyelmetlen és leszarja, hogy rajta kívül kik közlekednek az utakon.

Lehet én is írok postot :D

Kondy 2008.12.02. 19:45:24

Aqweren igazad lehet. Nálunk Szegeden nincs ilyen kereszteződés, nem tudom milyen lehetett ;)

Nyáj 2008.12.02. 19:45:40

Azért érzi magát fontosnak a BMW-s, mert 0 forintért hozta el a kereskedésből, 600%-os kamatra.
Azt meg lassan nem lehet kitermelni...

as 2008.12.02. 20:04:46

Az autósok nagyobb része tisztelet a kivételnek egy gyökér. A múltkor a zebrán gyúrt majdnem össze egy gyökér pár centire ment el mellettem erre odasóztam az oldalsó üvegének egyet persze nem mert megállni mert akkor kiszedtem volna :)

jabba 2008.12.02. 20:33:29

Ha valaki attól ELIT, hogy a II.ker.-ben lakik,
vagy attól hogy BMV-je van,vagy a II.kerületi és egyben BMW-s, akkor ÉN nagyon sajnálom MAGUNKAT, és ezt a szerény kis országot, és a nemkülönben szerényke kis lakóit!!!!

Tyuxem · http://Tyuxem 2008.12.02. 20:33:53

Nyomta a marha BMW-s, mert hétfőn már le kellett adni.Nem futotta a további részletekre.

Seholfalvai 2008.12.02. 20:34:41

Arra lennék kíváncsi, hogy az a sok nagyon okos közember, hogyan viselkedne egy prémium autó volánja mögött. Biztos meglepődnének egyesek magukon.

amitlatok (törölt) · http://amitlatok.blog.hu/ 2008.12.02. 20:41:31

Köcsög az ilyen, pont a nagy kocsijával mutathatna példát

hpty 2008.12.02. 20:45:03

manager2008 2008.12.02. 18:25:07
Ezt nem értem, hogy hogyan vetted ki a kulcsot?
Aki nálam benyúl az ablakon, az legközelebb tuti a másik kezével törli ki...:):):)
Vagy Ő adta oda önként??? LOL
Nálam jöhetnek 8-an is, központi zár lenyom, ha meg körbevesznek max. lesz 1-2 matrica elöl-hátul... :D:D:D

jabba 2008.12.02. 20:48:00

Ja!!
És tegnap este Kb.90 percet araszoltam a 4-es úton Monor és Monorierdő között egy kőrforgalom építés miatt,és milyen a a "szerencse" jobbról egy BMV combi,Balról 1 Audi4, 1 Merci c-classe,
1 Golf4-tucci-tucci, és 1 román frsz-u Passat (új)eőzte végig a sort SZABÁLYTALANUL!!!
Ennyit a márkabunkóságról!!
(Anyázzatok nyugodtan LESZAROM!)

Fatero 2008.12.02. 20:52:37

Kondy ! Én koromnál és autóim száma és minősége (ez nem az önreklám kivagyi része,de ami igaz,az igaz)miatt már rég le vagyok nyugodva. 15 éve már semelyik autóm végsebességét nem próbálom ki,ha akarom tudni mennyi az,ott a katalógusa.Sokat autózom az országban,beleértve Pest megyét és Bp.-t is. Tempósan,de nem állat módra autózom. Én inkább arra törekszem,hogy figyelve az előttem és a mögöttem haladókat is,része legyek a közlekedésnek és ne egy utcai harcosa annak.Figyelek a motorosokra és a kamionosokra,segítem őket,99 % ban megköszönik.Ha egy Clió vagy Suzuki megelőz,nem állok le örjöngve birkózni,hadd menjen ha siet !Olvasgatom az itteni posztokat,de egy ideje igen sekélyes és a kommentelők is (néhány kivétellel) csak hörögnek : bunkó Mercis,BMW-s,Audis...Hát valóban ezekkel járnak a bunkók,a legbunkóbbak meg Jaguárral,Bentleyvel,stb...
Nem érdemes lassan hozzászólni sem,mert kevesen értik igazából mire is lenne jó ez a hely !Na mindegy,csak hozzászóltam én is...De csak azért,mert szeretem a jó autókat és magát az autózást is !

325xi 2008.12.02. 20:54:15

Engem bosszant, hogy köcsögöznek.
44 éves koromra tudtam venni egy bmw-t.
Nem bántam meg, nagyon jó autó, de ettől még nem leszek bunkó, nem szoktam pofátlankodni sehol.
Az viszont igaz, hogy ha beengedek valakit az nagyon megköszöni, ha 55-el megyek a faluban nem akarnak megelőzni. Ez régebben nem volt.

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.12.02. 21:07:30

Kurvamód rohadtul lapos és semmitmondó ez a "blog". (nak csúfolt valami)
Köcsögbéemvések, köcsögszuzukisok, meg köcsögmotorosok.
És akkor bazzeg valaki még csodálkozik, hogy ilyen harcias lelkiállapotban közlekednek az emberek? Szabadidejükben ilyen faszságokat olvasnak.. (ha már ennyire érdekli őket, akkor olvasnának inkább vezetéstechnika elméletet)

Krisi 2008.12.02. 21:17:24

Múltkor jött a seggembe egy X5-ös. Gyakorlott autózzblog olvasóként felkapcsoltam a hátsó ködlámpát és hosszan lemostam a szélvédőmet.
Nem meglepő módon rögtön lemaradt a huje kocsog. Slusszpoénként még visszalassítottam kb 45-re amikor láttam, hogy nem tud megelőzni.
Ismét bizonyosságot nyert, hogy az embereket a legjobban a saját fegyverükkel lehet legyőzni (köcsög volt, én is visszaköcsögöltem)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.12.02. 21:17:51

AnyádnakPalánkot: Van ám sok másik, amit lehet helyette olvasgatni... Veheted célzásnak. :P

325xi 2008.12.02. 21:20:29

Krisi 2008.12.02. 21:17:24

Ekkora bunkóságot már régen olvastam.
Nem tudom, de nekem soha nem jutna eszembe igy visszavágni...
Miért nem engedted el? Az fáj?

asdf 2008.12.02. 21:32:02

Ősi navahó indián mondás hogy nem a kocsi a bunkó paraszt hanem a vezetője.

Épp ezért mindig el szoktam mondani az ilyen témáknál (suzuki vs akármi, bmw vs akármi, autó vs gyalogos stb stb), hogy az ember a bunkó paraszt.
Márpedig ha a bunkó parasztot beülteted a bmw-be, akkor bunkó paraszt bmw-s lesz. Ha átülteted egy suzukiba akkor bunkó paraszt suzukis lesz, ha meg kiveszed alóla a kocsit akkor bunkó paraszt gyalogossá válik. Ha meg kerékpárt vagy motort adsz alá, akkor bunkó paraszt motoros vagy kerékpáros válik belőle.
Ha viszont valaki előzékeny és kedves gyalogos, akkor az előzékeny és kedves suzukival vagy bmw-vel rendelkező autóssá válik. És a kör bezárul. Azt hiszem mindent elmondtam az emberi viselkedésről.

makacs szennyeződés 2008.12.02. 22:09:37

Most olvasom, hogy "az autósok 17 százaléka rokkantigazolvánnyal parkol".

Ennyi. Nem kell ide bmw, egyszerűen a magyarok bunkók, civizálatlan, tahó nép, mint a román vagy a szlovák.

A magyarok elit rétege (8 általánosos mutyizós takony) pedig nagyobb, drgágább kocsival jár, hogy mégnagyobb bunkónak látsszon. Mert ő arra büszke.

Kondy 2008.12.02. 22:09:59

Fatero:
én igencsak friss husi vagyok, friss jogsival, és mégsem virgázok, pedig tudnék mivel, de nem tartom létszükségletnek. Baromi sokat vezetek azóta, hogy megkaptam a jogosítványomat és mára elmondhatom, hogy dinamikusan vezetek, nem tartok fel másokat és mégis betartom a szabályokat. Javarészt kisteherautóval közlekedek, egy élmény :)

325xi:
minden általánosításnak vannak kivételei, lehet a bunkó bmwsnek pont te vagy a kivétele ;)

mellesleg álmaim netovábbja lenne bunkó bentley tulajdonosnak lenni =))

Matrix_ 2008.12.02. 22:10:00

magampista Te vagy az igazi elit!
van bmw-d is meg ódid is! tucc élni :))

Matrix_ 2008.12.02. 22:11:37

makacs szennyeződés

és ebbe te is bele tartozol!

MosoMasa 2008.12.02. 22:16:15

Ja, van ám mind a kettő. Szükség szerint használom. Az viszont nagyon fontos:
Én NEM vagyok ám olyan!

sk 2008.12.02. 22:30:04

A legnagyobb sutyerák bunkók tényleg BMW-vel, Audival, Mercivel közlekednek, ezt mindenki tudja.

Nekem az tetszik, hogy amikor lebunkózza őket valaki, akkor legtöbbször az a válasz, hogy az illető IRIGY.

Irigy a bunkóságra. :)

Ja, és mivel itt csalással, lopással, mutyizással lehet leginkább érvényesülni, így a bunkók az elit, avagy a magyat elit az igazi budüsbunkók rétege.

Ne általánosítsak?
De.

B.GY. 2008.12.02. 23:04:39

Én mindig bunkó vagyok:)Tök mindegy mivel közlekedem:)

pixa 2008.12.02. 23:06:12

a BMW is csupán egy státuszszimbólum, akárcsak a szőke plasztikmaca a kopaszok oldalán.
Persze én is szívesen játszanék státuszszimbolumokkal :)

Irigység ide vagy oda, a bmw szép autó, tényleg. Örüljön neki, akinek tellik rá. De attól még kurvára nem kéne bunkózni. Minden bmw-s és kamionos egy nagy paraszt. Najó, 1% a kivétel.

Nembaj én veszek egy új hiluxot csörlővel, mert az is van akkora (némely dimenzióban még nagyobb is) mint egy szaros bmw, megbízhatóbb, kényelmet, biztonságot leszarom, de ha megint megelőz egy bmw-s a tükörjégen, és csúszik előttem az árokba, na őt garantáltan nem rángatom ki a csörlővel :D rohaggyon meg ahol van

pixa 2008.12.02. 23:07:45

ha meg kőgazdag leszek akkor meg egy dodge ram-ot aztán szevasz:)

B.GY. 2008.12.02. 23:08:45

Mikor E21-em volt akkor nem voltam bunkó.De mostmár az vagyok:)

Jacques Foche 2008.12.02. 23:43:25

Azé' vagy bunkó, mert eladtad az E21-est. :)))

Ha lenne egy szép állapotú E21-esem, akkor bent tartanám a lakásban, és magam aludnék a garázsban. ;)

Krisi 2008.12.02. 23:50:37

325xi: Most nem tudom, mi a bajod, nem kéne mindent magadra venni és minden BMW-s márkatársadat megvédeni.
Bele kell törődnöd, hogy ma kishazánkban ehhez a típushoz bizony elég sok esetben bunkóság társul. Örülök, hogy Te ezek szerint a jófej BMW-s csoportba tartozol, de szerintem tisztában vagy vele, hogy ez a kisebbség.

Amúgy meg nem tudom mi volt olyan eget verő bunkóság részemről (najó, a ködlámpa az jogos, az tényleg szabálytalan volt, kövezzen meg aki akar). Igazad van, legközelebb csak spricnit kap :)
De valahogy nem tolerálom, ha 30 centire jön mögöttem egy két tonnás ipari hulladék és tol le az útról.

sk 2008.12.03. 00:09:53

325xi:

Teljesen mindegy, hogy bunkó vagy-e, ha 10-ből 9-en azt gondolják rólad a kocsiddal, hogy igen, mivel 10-ből 9 bmw-s tényleg büdösbunkó. :)

Fogadd el, hogy a bmw-vel kiírtad a homlokodra:

- kicsi a péniszem
- büdösbunkó vagyok
- rokkantkártyával parkolok
- betolakodok eléd
- beszósz, leütlek

(- a fentiek fényében sikeresnek képzelem magam)

((- akinek nem tetszik, az irigy))

Így tiporja sárba ennek a jó márkának az imázsát ez a jó kis tahóbarát ország, mert a BMW tényleg státusszimbólum lett itt, pedig csak egy jó autó.

Krisi 2008.12.03. 00:19:34

sk: tudhatnád, hogy aki autózzblogot olvas, sőt, még kommentel is, az sikeres ember nem lehet :)

gyugyó 2008.12.03. 07:29:25

Az volt a baja, hogy indexeltél, ugyanis a BMW-ken az irányjelző extra felszereltség és irigykedett, hogy neked van ilyen.

325xi 2008.12.03. 07:42:08

Alapból mindenki állat az utakon.
A múltkor megyek az autópályán tempomattal kb. 135-el. Megelőzők egy autót, szép lassan visszamegyek a külső sávba, koszos az ablakom, gondoltam lemosom. Erre utána az előzött kocsi gyorsít, bevág elém, nyomja ezerrel az ablakmosót. Ekkor kapcsoltam csak, ezek szerint azt hitte direkt szivatni akarom? Eszembe sem jutott...

Tehenke 2008.12.03. 08:19:50

Meg van fordulva az egész.
Nem az elit réteg a bunkó, hanem a bunkó, mindenkin átgázoló réteg tud csak pénzügyileg érvényesülni, és Magyarországon sajnos ez számít elitnek.
A lányok meg nem sokat gondolkoznak, hogy a tanár Szabó Béla 10 éves szuzukijába, vagy a "valamivel üzletelő" Lakatos János zsír új porsche cayane -ba ülnek bele...
Külföldön meg arról itélnek meg minket, amelyik eljut odáig. NNa, melyik az a kettő közül?
És nem ez a szörnyű. Hanem az, hogy az emberek többsége szerint így rendben is van.

leaping cat 2008.12.03. 09:58:47

Nézzük a pozitív oldalát. Legalább nem balról előzött mg.e

bmws 2008.12.03. 10:14:01

manager2008
engem érj utol a zamárdi lámpánál
én a kivert fogsorodat dobom az erdőbe, te szókaratés
miért van az, hogy mindig a kis szarosszájú suzukis panelbogarak fikázzák a bmw, merci, audi tulajokat?
irigy kis csinovnyikok

Lunitari 2008.12.03. 10:31:51

bmws 2008.12.03. 10:14:01

Hm nekem Szuzukim van, de szarok rá, hogy kinek milyen autója van. Irigy végkép nem vagyok. Teljes, boldog életem van nem vágyok egy benzinzabáló szörnyre. Az ilyen "kis szarosszájú" BMW-sek általában a parasztságukkal vivják ki a többiek ellenszenvét, nem az auóikkal, mert van Ladás köcsög is, de több a BMW-s köcsög. Ha parasztkodsz és még neked áll feljebb, a bokádnál fogva csapkodlak neki a betobfalnak lehetsz akár ukrán, orosz, BMW-s, Ladás, Szuzukis....stb

bmws 2008.12.03. 10:38:40

apád is csapta volna inkább ki a betonfarla... nagy a szád te kis majom, de kíváncsi lennék ha összeakadnánk ki csapkodna kit... idióta
mellesleg ha valakik igazán veszélyt jelentenek az utakon, azok pont az ilyen nagyszájú szuzukisok
ti csináltok presztízskérdést abból, hogy egy 2-300 lovas bmwt mindenáron megpróbáljatok lenyomni, ezzel akár életveszélybe sodorva másokat is

Lunitari 2008.12.03. 10:46:01

bmws 2008.12.03. 10:38:40

Te hülye vagy...az ilyen kis kokszos majmok szoktak tágranyílt szemekkel csodálkozni az edzőteremben, hogy 100 felett szériázok fekve és 70-el nyakból, miközben fele akkora sem vok mint ők, te kis majom ;) Jobban jársz ha nem futunk össze, mert én nem a vizes felfújt kategória vagyok, fájó vesével az új anyag miatt ;)

Mellesleg én biztos nem akarok lenyomni senkit autóval, inkább a szitú, hogy gondolják Szuzukis benyomulok elé..hát ez még Kamazzal sem szokott összejönni....

Lunitari 2008.12.03. 10:50:18

Szóval paraszkodsz vagy nem tudsz szöveget értelmezni? :(

"Ha parasztkodsz és még neked áll feljebb, a bokádnál fogva csapkodlak neki a betonfalnak "

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.12.03. 10:50:43

Huhh, ez a bmw-s vs. szuzukis párbaj kezd kiéleződni.
Telefonszámot mikor cserél a galambpár?

Lunitari 2008.12.03. 10:52:36

AnyádnakPalánkot 2008.12.03. 10:50:43

Áhh szöveget sem tud értelmezni....írhom, ha parasztkodik és még neki áll feljebb..erre magára veszi...most vagy parasztkodik és még neki áll feljeb (ez esetben golyót kaphat) vagy nem tud szöveget értelmezni....

Sugi77 2008.12.03. 10:53:13

Lunitari 2008.12.03. 10:46:01
bmws 2008.12.03. 10:38:40
Wazzz....Ti nem vagytok komplettek :)))) Nem is ismeritek egymást, még vezetni sem láttátok a másikat!

Ez a kakaskodás olyan férfi dolog???? Muszájból van????

Matrix_ 2008.12.03. 10:55:45

Lunitari 2008.12.03. 10:46:01

a konditermes részt kihagyhattad volna. Ez olyan, olyan, nem is tudom. Nemáááá ;)

Lunitari 2008.12.03. 10:55:50

Sugi77 2008.12.03. 10:53:13

Általánosított a Szuzukisokra :))
"miért van az, hogy mindig a kis szarosszájú suzukis panelbogarak "
Ráadásul a posztban szós sincs Suzukirólll...ok én kérek elnézést..nem tud szöveget értelmezni.

Lunitari 2008.12.03. 10:59:06

MatrixHasYou 2008.12.03. 10:55:45

Ez az igazság....akik a teremben már ismernek, pedik kétszer akkorák mint én, mégis utat engednek..sajnos a legtöbb csak az erőt tiszteli....az edző nem kis ember, de a combfeszítőt nem a max súllyal csinálja mint én...egyszer váltóban voltunk és nem akarta elhinni..elkezdte nézni, hogy szabályosan csinálom, stb.....jó móka volt :)) Egyébként manapság nem számít, mert pik-pak lelőnek :))

Sugi77 2008.12.03. 11:01:07

MatrixHasYou 2008.12.03. 10:55:45
Mondd ki! Ez a direkt marketing!!! :))))

Lunitari 2008.12.03. 10:55:50
Szokták mondani, hogy ne vegye magára, kinek nem gatyája :)))
És az általánosítás oda-vissza történt, ha jól látom!

Tehenke 2008.12.03. 11:01:33

Lunitari

Nem baj, nagyobb célpontot könnyebb eltalálni. :P

Lunitari 2008.12.03. 11:01:57

Sugi77 2008.12.03. 11:01:07

Nem, én leírtam, hogy a bunkóság nem márka függő :)

Matrix_ 2008.12.03. 11:03:54

Lunitari 2008.12.03. 10:59:06

OK hogy ez az igazság, de ez elég ha a helyszínen derül ki nem? Nem kell ezt ország világ elé kürtölni. Itt ne azzal kerekedj felül, hogy mennyivel nyomsz fekve, mert a monitor mögül ez senkit nem érdekel.
Meghát messziről jött ember azt mond amit akar.;)
Ha meg összefutol az embereddel akkor majd akkor és ott kiderül ki mit hova csapkod.

Nem megbántásként mondom. a 100 kg meg szép :)

Lunitari 2008.12.03. 11:06:53

MatrixHasYou 2008.12.03. 11:03:54

:)) Ok értettem és visszaveszek, de egyébként sem számít, mert mint írtam pik-pak lelőnek :)) Csak bírom az ilyen gyúrok vazze, kopasz vagyok vazee és akkor 120 alatt összeszarja magát 60-as karral..másik padon mellette alig 40-es (nem méregetem) karral meg szériázok 110-el..olyan mókás, de bocs többet nem említem...

bmws 2008.12.03. 11:13:55

hát ez a konditermes szarság mindent visz... :)))
már ezért megérte parasztkodni:))))
most majd a farkad mérete következik gondolom...:)
mit akarsz bizonyítani te kis komplexusos szuzukis?
RELAX
még a végén beszarik a billentyűzeted a sok izzadtságtól, ami rácsöpög

Sugi77 2008.12.03. 11:15:23

MatrixHasYou 2008.12.03. 11:03:54
Neee má' Matrix, végre valami izgi téma X)))

Na jó szerintem Silent mindjárt átutasít minket az off-topicba :D

Lunitari 2008.12.03. 11:17:35

bmws 2008.12.03. 11:13:55

Nem akarok bizonyítani semmit, csak te olyan erős gyereknek mutatkoztál, aki lever minden Szuzukist...:)) Teljesen nyugodt vok, előbb is észrevehettem volna, hogy nem tudsz szöveget értelmezni. Nehogy meglepetés érjen Szuzukis verés közben ;) Peace. Bye

TH 2008.12.03. 11:19:03

bmws 2008.12.03. 11:13:55
Az a mókás, hogy bárki komolyan vesz. Teljesen mindegy, hogy komolyan gondoltad-e, de az, hogy erre valaki ilyen stílusban reagál, az nagyon vicces. Mindenesetre várom a bmws-Lunitari összecsapás eredményét. :)

Lunitari 2008.12.03. 11:21:28

TH 2008.12.03. 11:19:03

Kerülni szoktam az erőszakot (nem lévén kokszhasználó:)), csak néha kinyílik a bicska ilyen beírásokra.....pedig nem is ismerem managert :)))

Sugi77 2008.12.03. 11:23:16

TH 2008.12.03. 11:19:03
Az a gáz ebben, hogy el tudom képzelni mostantól árgus szemekkel nézi az egyik a béjemvéseket, a másik a szuzukisokat :(

De nyugtassatok meg, hogy ezt csak én gondolom így! :)

bmws 2008.12.03. 11:23:50

nem emlékszem hol írtam ilyet, hogy leverek minden szuzukist te okostojás
én tudok szöveget értelmezni, de ezekszerint te nem nagyon
szedd már össze magad :)
a sok gyurma helyett néha olvashatnál is, akkor gyorsabban menne a dolog

Lunitari 2008.12.03. 11:25:43

Sugi77 2008.12.03. 11:23:16

Nyugodj meg, ez részemről nem így lesz. De már írtam..inkább idézem:
"Ha parasztkodsz és még neked áll feljebb, a bokádnál fogva csapkodlak neki a betobfalnak lehetsz akár ukrán, orosz, BMW-s, Ladás, Szuzukis....stb"

Köcsögök minden autótipussnál fellelhetőek :))
bmws kezdte..bebebe...miatta van minden :)

Lunitari 2008.12.03. 11:26:56

bmws 2008.12.03. 11:23:50

"manager2008
engem érj utol a zamárdi lámpánál
én a kivert fogsorodat dobom az erdőbe, te szókaratés
miért van az, hogy mindig a kis szarosszájú suzukis panelbogarak fikázzák a bmw, merci, audi tulajokat?
irigy kis csinovnyikok "

Még csak nem is céloztál rá ;)))

TH 2008.12.03. 11:31:37

Lunitari 2008.12.03. 11:26:56
Csak manager fogsorát fogja eldobni, nem minden irigy suzukiést.
És végképp nem tudom, hogy mit tervez bmws azokkal, akik nem irigykednek sem rá, sem az autójára, de úgy gondolják, hogy ma magyarországon a bmw-sek, audisok és mercisek körében a bunkók aránya magasabb az országos átlagnál. :)

Lunitari 2008.12.03. 11:33:25

TH 2008.12.03. 11:31:37

"kis szarosszájú suzukis panelbogarak"

ez itt többesszám :))

Fatero 2008.12.03. 11:35:47

Kedves Gyerekek ! A mesének vége,aludjatok jól és álmodjatok szépeket ! Abban az országban fogtok felébredni,ahol ha egy balra indexelő és bekanyarodni vágyó embert egy BMW-s jobbról kikerül dudaszó közben,ott az kommentelő bácsik napokig hörögnek egymásra,fújjolva a márkákat és dobálva egymás fogsorát a lámpás kereszteződésben.Nincs más gondja senkinek,minden a legnagyobb rendben,hiszen már ez is kiveri a biztosítékot egy napra !

Lunitari 2008.12.03. 11:36:56

Fatero 2008.12.03. 11:35:47

Ott a pont :) Peace all :))

Sugi77 2008.12.03. 11:39:16

Lunitari 2008.12.03. 11:25:43
:D ok!

TH 2008.12.03. 11:31:37
Az már irigység, hogy én is szeretnék azért olyat? :D és még csak nem is suzukis, sőt panelbogár sem vagyok :)))

TH 2008.12.03. 11:41:57

Sugi77 2008.12.03. 11:39:16
Szerintem az nem irigység. Ki ne szeretne egy BMW-t?

Lunitari 2008.12.03. 11:55:48

TH 2008.12.03. 11:41:57

Én nem szeretnék. Egy Dodge Vipert azt talán.....:)

325xi 2008.12.03. 11:59:59

Amerikai vasat? Sose nem se.....

TH 2008.12.03. 12:03:00

325xi 2008.12.03. 11:59:59
Hát engem bármelyikkel megdobhatna valaki, nem utasítanám vissza. :) Na jó, azért nem bármelyik BMW...

tehenke 2008.12.03. 12:28:23

TH, kábé nekem is azért kéne csak a bömös, hogy gyorsan eladjam. Az árából vennék egy normális kocsit.

Sugi77 2008.12.03. 12:39:10

Lunitari 2008.12.03. 11:55:48
Ha erről az oldalról közelítjük meg, akkor én egy Infiniti G35 coupe-t :D szeretnék! Sőt nem is! Merjünk nagyot álmodni legyen G37 :))))

Lunitari 2008.12.03. 12:49:47

Sugi77 2008.12.03. 12:39:10

Mégis inkább maradok a KingTiger-nél :D

Sugi77 2008.12.03. 12:56:40

Lunitari 2008.12.03. 12:49:47
A zöld-keki-barna vagy a sivatagi terepszínű változat? :D

Lunitari 2008.12.03. 13:16:50

Sugi77 2008.12.03. 12:56:40

Szép zöld terepszínt kapott, olyan esőerdőbe valót :D

Normális vagyok? 2008.12.03. 13:26:57

Én egy új Mustangot szeretnék, de a 67?-is jó lenne az a faterom kedvence :)
Télapura kaphatnék egyet? (Karácsonyra is jó)

cuebler 2008.12.03. 21:04:18

városi parasztok. khm... jön a tél, vehetem elő a gallytörős, tinédzserkorú patrolt :D

Krisi 2008.12.04. 09:28:23

Nálam az autó ott kezdődik, hogy Jensen Interceptor.
A többi csak autó akar lenni :)
BMW meg kinek kell? Nekem max az ára, hogy vegyek belőle egy rendes autót. Najó, van két modell ami nem rossz: a régi M6 meg az E30-as M3.

manager2008 2008.12.04. 10:40:19

bmws, lunitari, stb.
Látom sikerül felgerjeszteni a mókát.

Bevallom a velem kiszálló fiamnak is sportos BMW-je van (olyan is ))))önkritika))), de ha velem jön akkor itthon hagyja, mert minek két kocsival menni, ha csak ketten vagyunk.
Hozzátartozik még a dologhoz hogy a kisfiacskám (is) a küzdősportokban igen jó, így a fogsor stb. nem mozdul nálunk.
Az egész csak egy kellemes rutin eljárás (valahol kell gyakorolni), aminek az oka a "szándékos veszélyeztetés" elkövetése a harcos által, - az autómárka és önnön nagyságának motivációja által elkövetve.
A besatuzásról videófelvételt is csinálunk, a későbbiek alátámasztására, és a harcos kap egy lehetőséget (úriember ezt teszi) hogy a dádá után azonnal rendőrt hívhat a teljes téma kifejtése és feltárása érdekében, és akár hatósági útra is terelheti a verés és kontra veszélyeztetés dolgot. Még egyszer sem került erre sor, de bocsánatkérésre sírógörcs közepette igen.
Ez nem szókarate "bmws" hanem rugalmas reagálás a barom emberekre, akiket ha nem a hatóság ér utol, akkor a sértett jelen esetben mi (más erre képtelen autóstársunk helyett is) elkövetünk.
De szégyelni nem szoktuk magunkat, és bevallom élvezzük az öszinte megbánást, mert hiszünk az emberek változásában.

Kifogástalan udvariassággal kezdünk mindig észrevételt tenni, és a kiugráló bunkó sértő kifejezései és esetleges tetlegessége miatt szokott konfliktus alakulni.
A kulcs kivétele csak ezután következett (egyébként nyáron nyitva az ablak, és csak benyúlsz és megvan a kulcs).
Mint mondtam is, mélyen elitélem az erőszakot, de hagyom hogy más megtegye az első lépést - mielőtt letér pihenni a földre -, mert az önvédelem az fontos dolog, meg van millió tanu is a helyszinen. Tehát hasonlóan mint a vadnyugati filmekben, hagyjuk hogy a harcos a "pisztolyához" nyúljon (idegjáték).
A nevelés csak ezután jön, és hiába vagy te okostojás erős, az nem számít ekkor semmit.

Végül csak azt ajánlom hogy netapadj rá Ford Mondeóra (Suzukisokat sem kellene basztatni), ha nem akarod az egodat porban látni.

Dr.Beat 2008.12.04. 11:21:21

BMW-s voltam, Suzukis vagyok és én "olyan" vagyok ám.

Horsedick Joe Nobody 2008.12.04. 11:25:55

Senki sem kerülheti el az agresszív, feszültségét az autóban levezető sofőröket. Ilyen rávillantós, rádudálós sztorija mindenkinek van. Aki felbassza ezen magát... Bár ez a pillanatnyi lelkiállapottól is függ. Valamikor ordas hibák fölött is szemet huny az ember, valamikor egy apróság is az egekbe pumpálja a vérnyomását. Biztos a telihold, meg az a sok front teszi.

Az irígykedés pedig alapvező emberi gyarlóság, mindenkiben ott van; valaki elnyomja magában, valaki pedig kiereszti. Engem teljes mértékben hidegen hagy, hogy kinek milyen autója van, ha szabályosan indexel - legyen akár Ferrari, BMW, Mercedes vagy KIA Picanto - beengedem.

Egy ideális világban az autó nem fétis, nem buzulás tárgya lenne, hanem egy gép, ami A-ból B-be közlekedik. Az jó lenne.
Fehér 1.4 Astrát mindenkinek! :D

Horsedick Joe Nobody 2008.12.04. 11:35:31

Manager2008 barátunk régebben Gotham utcáin tevékenykedett hű társával Robinnal. Miután ott kiírtotta a bűnt áttelepedett Magyarországra, és eltökélt szándéka, hogy itt is elbánik a gonosszal.

[Ne gurulj be - csak viccelek]

András 2008.12.04. 13:57:40

Következő sztori:
Kedd este vártam a 91es buszt a Törökvész-Pusztaszeri találkozásánál levő körforgó mellett.
Forgalom volt bőven, a körforgóban folyamatosan jöttekmentek az autók. 10 perc alatt legalább 3 alkalommal láttam seggetcsúsztatva száguldozni egy lerohadt autót, mindenki fékezett ész nélkül, hogy ne drifteljen beléjük.

Talán mondanom sem kell, hogy egy tipikus diszkópatkány hülye fasz által vezetett ősrégi fos bömös volt a kocsi...

szmoker (Homo Trollicus) 2008.12.05. 08:56:27

Seholfalvai 2008.12.02. 20:34:41

Nyugisan, 40-50-el krúzol a közember.

Tuning tédéí sötétített sportkipuffos régipasszátot lealáz.

Mégiscsak Hetes az a BMW (ami nem az enyém) :)

bmws 2008.12.05. 11:40:06

manager2008 te egy kötekedős kis pöcs lehetsz, aki direkt provokál másokat, hogy utána fitogtatni tudja az erejét
ezt is csak addig csinálod, amig valaki fel nem dugja neked a saját kulcsodat
utána majd kihúzhatod az egódat a seggedből












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása