Van az a fajta autóvezető, aki jön mögötted, egyszercsak kínkeservesen megelőz, aztán lelassít kisebb sebességre, mint amivel előtte haladtál. Ilyennel valószínűleg mindenki találkozott már, aki valaha is járt autópályán. Robit ennek a típusnak egy új mutációjával hozta össze a sors, aki a külső szemlélő számára véletlenszerűnek tűnő rendszer szerint váltogatja a sebességét hetven és százharminc között.
Nekem is lenne egy sztorim. Az eset még múlt csütörtökön történt. Nem először találkozom ezzel a jelenséggel, isten igazából nem is veszélyes, csak bosszantó és számomra érthetetlen.
Pestről kászálódtam ki a Balaton felé indulva. Az M1-M7 közös szakaszán utolértem egy bordó Volvót, ami kb. 70-nel ment. Lehet ott 100-zal is menni, úgyhogy szépen leelőztem a belső sávban. Fél perc sem telt el, elhúz mellettem az említett Volvó, majd - közeledett a fixen telepített traffipax - újra lelassított 70-re, de maradt a legbelső sávban.
Tudom, hogy szabálytalan, meg fosok is jobbról előzni másik autót, de egy darabig vártam, majd felgyorsítottam 100-ra és elhaladtam mellette. A trafi után persze megint jött a Volvós és vagy 130-cal elhúzott mellettem. És még nincs vége a sztorinak! :) Rákanyarodtam az M7-re, jött az érdi enyhe emelkedő. Nem siettem, úgyhogy 110-zel baktattam felfelé. Na, és ki bukkant fel előttem? Igen, a bordó Volvó, abból ítélve, hogy milyen gyorsan utolértem, kb. 70-80-nal mehetett. Leelőztem, de utána már vártam is a visszaelőzést.
Ez meg is történt, az Érd utáni lejtő tetején. Ott már előkészítettem a mobilomat és készítettem róla egy képet, amit csatoltam. Egyébként utána még egyszer eljátszottuk ezt az oda-vissza előzést.
Valaki elmagyarázhatná nekem,hogy az ilyen vezetési stílusban mi a logika? Derogál neki, hogy egy kisebb autó elmegy mellette, vagy mi? De akkor miért nem megy gyorsabban? Én csak tartottam a magam (nem túl gyors) tempóját.
sikitomi 2008.12.06. 11:50:36
Thomas 2008.12.06. 11:52:35
Jómagam is sokszor találkoztam ezzel amig swift gti-vel jártam az autópályákat. A nagy dögökkel cammogókra azonnal rájött a szapora, amint megelőztem őket és addig kínlódtak, amíg utol nem értek. egész jó kis üldözősdi szokott kialakulni. nehezen viselik, amikor egy apró, olcsó autó gyorsabban megy, mint ők.
Amióta én is nagy, fekete autóval járok, megszűnt az üldözősdi, furamód senkit sem zavar, amikor megelőzöm őket. Ez is bizonyítja, hogy a logika helyes :D
BÉKA 2008.12.06. 12:01:00
grmindenyssa 2008.12.06. 12:04:18
Bambano 2008.12.06. 12:06:00
Bejáratni optimálisan azonos fordulatszámon lehet.
PTibor (törölt) 2008.12.06. 12:10:41
gibson 2008.12.06. 12:24:59
Először elenged, aztán felgyorsít, majd a közelgő trafi miatt elkezdi indokolatlanul taposni a féket, de ezek után már a belsőben marad - ebben nem kell logikát keresni, mert nincs.
Az M1-M7 közös szakaszán amúgy sem sok mindenki tartja be a jobbra tarts elvet, nyilván, mert három sávos, és csak 100-al lehet menni, nem jut el a sok idióta agyáig hogy az már tul.képpen autópálya.
KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.12.06. 12:37:20
Harelgas 2008.12.06. 12:42:25
KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.12.06. 12:48:58
www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?start=10&command=keres&rendezes=1&data=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
Gera 2008.12.06. 12:50:35
CLaWz 2008.12.06. 12:58:53
Aztán van a "saabos-mercis-X5-ös" tulaj, azt meg sajna jobbról kell előzni, mert az még a pályáról lehajtani is a belső sávból kezd!
Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2008.12.06. 13:04:03
Ha beállok a szabályos tempóra tempomattal a külsőben, vagy folyton lassítgatni kell az ilyenek miatt, vagy kénytelen vagyok megelőzni, aztán visszaállok a normál tempóra, erre visszaelőz és lelassít pár km múlva.
Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2008.12.06. 13:06:58
Kb. 10 éve vezetek Saabokat, de nem nagyon előztek még jobbról.
És soha nem a belsőből hajtok le.
Meg van pártucat Saabos ismerősöm, azokra se jellemző.
balage 2008.12.06. 13:10:48
Többen vagyunk normális autósok, és sok lúd disznót győz !!!
Ha tudsz, menj el mellette, és hagyd a p***ba.
LongJohnHolmes 2008.12.06. 13:32:58
Végül is mi a problémád? Szándékosan !!! akadályozott téged az előrehaladásban? Vagy nem a te elvárásaid szerint választotta meg a sebességét? Ha volt hely az úton mellette, akkor el kell veszíteni és kész. De ha jól olvasom, neked nem egy csúcsgéped van, és nem is gyorsan közlekedsz. Ha viszont a megengedett sebességgel közlekedsz, akkor ez a probléma mindig fel fog merülni, mert a forgalom már csak ilyen.
Próbálj 150-el menni és ez fog szűnni. Csak lemaradó autókkal találkozol. Illetve néha azokkal akiket egy másik témában fikáznak itt :) )
Ajtony 2008.12.06. 13:47:49
Nekem is lenézett kocsim van, és ugyanez a jelenség szinte állandó. Valamilyen kényszer hatására (nem füstöl a kocsim) állandóan és kényszeresen előznek, majd előttem elkezdik betartani a korlátozásokat. Eleinte bosszantó volt, mára már letojom a csírákat. Nekem nem kell bizonyítanom - már ami a szerszámot illeti.:-)))
Üdv
Auto-InterCont 2008.12.06. 13:59:23
Xebulon 2008.12.06. 14:14:19
Tuti nem fog senki visszaelőzni... Hacsak nem a megengedett sebességgel.
Manyizga (törölt) 2008.12.06. 14:24:56
Még azt vettem észre, hogy amióta xenon van elöl, lehúzódnak előlem, ha utolérem őket. (nem szoktam villogni/letúrni senkit). Ugyanolyan autó (céges) xenon nélküli változattal az istennek se akarnak elengedni... a xenon naggyá tesz. :)
KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.12.06. 14:40:14
Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2008.12.06. 14:55:36
A posztírónak és nekem is az a fura, hogy ha valaki egyszer leelőz egy stabil, szabályos sebességel haladó másik autót, akkor miért áll vissza elé azért, hogy aztán lelassítson, aztán ha a másik visszaelőzi, mert tartani akarja a fix tempót, akkor egy idő múlva emez megismétli az akciót és így tovább...
Miért nem tudja eldönteni, mennyivel menjen?
Egy kicsit 140, egy kicsit 120? Miért nem képes fix 130-at tartani?
Levi 2008.12.06. 15:13:39
Amugy nalunk meg ralative normalisak a kamionosok, romaniaban volt szerencsem par igen agressziv peldanyhoz.
Harelgas: "Egy wagon R-el szoktam rendszeresen menni 150-160 környékén az M1-M7 közös szakaszán, amióta sokkal agresszívabban közeledek az elöttem 100-al haladó autóhoz a belső sávon, akkor nagyon hamar félrehúzodnak"
Minden epelmeju ember beszarva menekul egy ujabb raketakent kozlekedo suzukis elol.
Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2008.12.06. 15:20:25
Igen, a teherautós sztori is jellemző.
Nyilván nem tudnak gyorsabban menni lakott területen kívül (talán le vannak korlátozva vagy a tachográf miatt), de mivel nem akarnak időt veszíteni, nem szoktak igazán lassítani lakott területen belül.
nemures 2008.12.06. 15:28:30
bela@bela.hu 2008.12.06. 15:33:22
Nagykócsag 2008.12.06. 15:38:41
Egy wagon R-el szoktam rendszeresen menni 150-160 környékén az M1-M7 közös szakaszán"
Én pedig nem szoktalak elengedni. Ott 100-zal lehet menni, nem fogok lehúzódni a sietős őrültek miatt.
burundu 2008.12.06. 15:38:45
Másik biztos jel vidéken: ha addig minden falun 65-70-nel ment keresztül a csóka, és hirtelen egy faluban 45-tel megy, biztos, hogy ott lakik. A szomszéd faluban nem gáz elcsapni a gyereket, a sajátjában már jobban odafigyel.
efhábé 2008.12.06. 15:49:53
Többször is belefutottam ebbe, mert a majd' 300 lóerős batárral sem szeretek gyorshajtani, GPS szerinti 130, aztán csókolom. Ha jön egy dízel kombi, ami tartja a 140 körüli sebességet, de gyorsulni képtelen, akkor kerülgetni fog, amíg meg nem unja. Engem különösebben nem zavar, nem presztizskérdés, hogy előttem megy egy öregebb és gyengébb autó.
Peetee 2008.12.06. 15:58:08
Naponta járok, mindig egy G Astra Caravannal, néha párom utolsó szériás 75LE-s Twingo-jával, ami vígan megy 180-at, tehát 120-130-nál is tud meglepetés okozni.
Amíg az Astra-val konfluktusok nélkül végigmegyek oda-vissza, addig a Tingo-val katasztrófa. Mindenki pofátlanul kijön elé, ha megelőzök v.kit 120-140km/h között az biztos,h vissza akar előzni...hiheteletenek az emberek, nem tudjál elviselni,h egy kicsi autó gyorsabban megy náluk...pedig én csak szeretnék az utazó 140km/h-val eljutni a célomig...
B.GY. 2008.12.06. 15:58:56
szamarhegy 2008.12.06. 15:59:15
Kicsijoe 2008.12.06. 15:59:29
Én úgy tudtam,hogy az,ami ott kiírja a sebességet,az nem fotóz,just for info...
Egyébként általában szarul is mér,múltkor kiírta nekem hogy 160,az órám meg 120-t mutatott...
Kicsijoe 2008.12.06. 16:02:02
Elárulok egy titkot : a magadfajta sötét fafején vaskalapot hordó bunkók számára van fenntartva a refi+ködlámpa kombó...hátha megvilágosodsz :D
gorilla 2008.12.06. 16:24:18
Persze emellett van a jobbratartás kötelezettsége, de kettőnél több sávos autópályán szabad jobbról elhaladni mások mellett. Asszem így volt meghatározva.
gnme 2008.12.06. 16:35:48
Csak a hülyék nem tudják nem észrevenni hol vannak előtelepített sebességmérők.
Aki beleszalad megérdemli.
Közte lehet menni. Az ilyen volvóst meg le kell sajnálni.
Balázs · http://www.kepfeltoltes.hu 2008.12.06. 16:36:26
KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.12.06. 16:40:05
Egy fékszárny nélküli F14-et kivánok csak mögéd, nem többet :)
Más: nekünk is volt Twingo és a sok Suzukis, (meg Thaliás és Octavia/Fabia/Astra Corsa, szóval minden alulmotorizált csládi autó) egyből úgy érezte, hogy meg kell mutatnia, mert ő is AUTÓT vett, és nehogy má' egy twingo. Na, ezeknek meglepetés, amikor elmaradnak, mert nem 13-14 s a gyorsulás, hanem 10.6 s és nem mérik fel, hogy a twingo a legtöbbnél szélesebb és stabilabb.
Engem is régebben Swiftesek próbálgattak, de ilyen minimális autóismeret és fogalom nélküli emberek nem tudják, hogy az 1.8-as volt a legsoványabb motor a Mazdában... Azért, mert 8 éves még nem egy trágyarakás. Mire jó ez, őszintén?
cs0ki 2008.12.06. 16:53:35
G 2008.12.06. 17:10:31
csököttagyú!
AZso · http://www.azso.hu 2008.12.06. 17:31:47
Nekem egy huszonéves Citroen BX-em volt, elég sokat jártam a Balatonra, utanként 3-4 ilyen sértett idiótával találkoztam, akiket sértett, hogy 130-140 között stabilan haladva megelőztem.
Ezek után jött a 3-4 oda-vissza, majd lemaradtak. Én jól szórakoztam ezeken a hülyéken, vagy ha nem volt kedvem, kicsit ráálltam a gázpedálra és otthagytam őket.
Nem tudom, miért jó ez nekik egyébként. Ha valaki gyorsabban akar közlekedni (és messze nem a veszélyesen száguldozó sebességtartományban), akkor nekik ez miért fáj? Ráadásul minden esetben mereven előre néző, fehéredő ujjú úrvezetőkkel találkoztam, akik ránézésre alkalmatlanok...
No mindegy...
325xi 2008.12.06. 17:38:23
Az neked miért fáj, ha valaki gyorsabban szeretne menni??
Barom...
325xi 2008.12.06. 17:42:35
Hát nem tudom neked milyen a gps-ed, de az enyém nem jelez.
primatus 2008.12.06. 17:57:31
Az "ájgó" és klónjainál alapértelmezetten nem figyelmeztet. Be kell menni a beállítások közé és átállítani figyelmeztetésre. Van web-hely, ahova az aktuális kamera helyek fel vannak téve. Onnan letölthető és feltehető a navira... Nézz utána, érdemes.
Egyébként az a véleményem, hogy az ilyen és hasonló embereket messzire el kell kerülni, mert kiszámíthatatlanok és bőven elég a navi szerinti sebességgel haladni. Nem éri meg semmiképpen rohanni. Nyer talán az ember 15-30 percet, amit pl. Pesten el is veszt az első dugóban. Ha meg jelentősen gyorsan hajt valaki, az már tényleg Ön és közveszélyes tud lenni még akkor is, ha tényleg jól vezet az illető.
Többet lehet nyerni az "előrelátó vezetéssel" városon belül és kívül egyaránt.
alexis machine 2008.12.06. 18:14:27
Még azt vettem észre, hogy amióta xenon van elöl, lehúzódnak előlem, ha utolérem őket. (nem szoktam villogni/letúrni senkit). Ugyanolyan autó (céges) xenon nélküli változattal az istennek se akarnak elengedni... a xenon naggyá tesz. :)"
Lehet, hogy bassza a szemüket a fos utólagos xenon, ami szétfotonágyúzza az ember szemét, ha nem olyan lámpába teszik amibe nem való? :)
Szendwich 2008.12.06. 18:45:30
Amugy kivancsi vagyok, hogy Robinak milyen autoja van. A tipus nem is annyira, inkabb a eletkora erdekelne a jarganyanak. Ugyanis nagyon sokan ugyan ezt a sztorit jatszak el ha oreg autot latnak. Kerul amibe kerul, de leelozik azt aki regi kocsival jar. Majd ha meg volt az elozes (a szarragobbja +5el elozz 1 km-en keresztul), akkor siman lelassul es elkezdi feltartani a masikat.
Nagyon sok ilyet megeltem. Volt vicces, volt egyenesen rohejes, es volt olyan ahol majdnem ott maradt a fogam masok faszsaga miatt.
Engem persze megallit a rendor a huuu de jo pofi nezzuk meg az auto muszaki allapotat akcio kereteben. Aztan amikor az utolso csavar is a helyen van, sot kiderul, hogy ket tartalek izzom is van es meg az EU lada szavatossagi ideje se jart, akkor meg en erzem magam kellemetlenul, hogy miert allitottak meg. :(
Nagykócsag 2008.12.06. 19:27:17
Először is, miféle kifordult értékrendetek van, hogy az a normális, aki megy mint az őrült, és aki normálisan, szabályokat betartva, az a "csököttagyú"?
Másodszor is: ha a külső sávban van hely, akkor nem gond lemenni, meg is teszem. De az ilyen 100-as táblánál 160-nal (a nyílt pályán még többel) menő őrültek akkor is le akarnak tolni, ha a külső sáv tele van teherautókkal, akik 80-nal mennek. Márpedig én nem fogok azért szívni hogy ő megszeghesse a szabályokat!
Robi 2008.12.06. 19:45:06
Ami lemaradt, és a kommentek alapján lényeges: új típusú Swiftem van, piros színnel súlyosbítva. :)
Mostanában egyébként vonzom az ilyeneket, azóta ugyanis újra eljátszották velem, csak Pest felé, de szintén az M7-esen. Kicsit akkor jobban igyekeztem, 140-nel szedte a lábait a kisautó. Utolértem és leelőztem egy sötétített ablakú, sportkipufogós, fekete Octaviát. Ahogy elmentem mellette, már jött is ki mögém, én ki a külső sávba, ő pedig visszaelőzött, azután viszont kb. beállt előttem ugyanarra a tempóra, mint én, úgyhogy különösebebn nem zavart. Ha elől akar lenni, hát legyen elöl.
A vicces az volt, amikor elhúzott mellettem, majd az Octavia mellett is egy márkatárs. Igen-igen, visszaelőzte őt is. :D
Mondjuk aztán lehet, hogy ha egyszer nagyobb autóm lesz, akkor én is ilyen leszek. De azért remélem, hogy nem. :)
Marcellusca 2008.12.06. 20:36:31
Marcellusca 2008.12.06. 20:39:18
ákotka 2008.12.06. 20:55:44
Dörrög Zultán 2008.12.06. 21:01:45
KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.12.06. 21:06:03
Ha "olyan" autód lesz, pont le fogod szarni, hogy a másikban mit gondolnak és haladsz tovább 140-nel :) Tapasztalat.
egy-kettő-három 2008.12.06. 19:27:17
Mi vagy te, rendőr? Foglalkozzon majd az velük. Te meg menj a saját tempódban, emez elmegy melletted és mindenki happy. Mi ebben az érthetetlen? Mindig elő kell venni minden autópályás topikban ezt a mondókát?
ganyager 2008.12.06. 21:53:11
B.GY. 2008.12.06. 22:10:47
_-_- 2008.12.06. 22:31:16
Igaz, én a rövidke M6-ot vettem igénybe, összesen kb. 4x, és kb. 1 kézen meg tudtam számolni, hány autóval találkoztam. Ráadásul fix 130-al mentem, tempomattal, ahogy a sikertelen emberek szoktak.
Krisi 2008.12.06. 23:02:29
"Egy wagon R-el szoktam rendszeresen menni 150-160 környékén az M1-M7 közös szakaszán, "
Egyrészt nem tudtam, hogy a Wagoner tud ilyen utazót, milyen motor van benne?
A másik: ott telepített trafik vannak, szoktál kapni csekket?
Szóval itt szerintem valami nem igaz.
Ez a szakasz amúgy a kedvencem, az emberek java része tudja, hogy telepített trafi van, ezért 90-nel mennek (100-as táblánál). Itt szoktam óra szerint 120-szal menni, mivel ebben a tartományban kb 10-et csal az óra és még így sem lépem túl a 10%-os küszöböt.
1-2-3 esete meg tipikus:
Betartja a szabályt, és azok küldik el a k. anyjába, akik két poszttal ezelőtt még istenítették a kreszt. Szép.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.12.06. 23:11:35
Hát, én sem értem, valszeg az van hogy nem tetszik neki ha megelőzik.
Mondjuk még mindig jobb mintha ámokfutna, az ilyenektől azt szoktuk meg :/
megint 2008.12.07. 01:30:49
storyline :) 2008.12.07. 08:36:48
Ja, az volt már, hogy ezért tart ott az ország, ahol?
ihatethisindapassthingy 2008.12.07. 09:13:47
MosoMasa 2008.12.07. 09:16:27
Namost én ódis vagyok, de nem olyan.
enen 2008.12.07. 12:54:23
1. ettol kemeny este a tabornok
2. az egesznek semmi koze hozzad, csak egyszeruen igy vezet
Szerintem erdemes a 2. lehetoseget elfogadni... az elet amugy is idegesito, nem kell mindent magunkra venni.
Harelgas 2008.12.07. 15:03:33
Krisi, nem értem mi a gyanús abban amit írtam, a telepített trafipax pontosan tudom hogy hol van, ott le is szoktam lassítani, 110-120-ra, elméletileg az a trafipax információim szerint cask 140-nél fényképez, hiábba csak 100-al lehet menni...
És igen, a wagon R tud 160-nal menni, sőt ha tudom tartani a sebességet fél-egy percig és a szél és kedvező:D akkor felmegy 170-ig, eddig 2-szer sikerült, valószinüleg hátszéllel, éjjel amikor folyamatosan tartani tudtam a sebességet hogy elértem a kilométer órám szerinti 180km/h sebességet. Elméletileg meg 12-13 mp alatt van meg a 100, na én már mértem és 10mp, legalább is nekem. És ez elvileg csak a 75 lóerős, ha jól tudom 2003-tól már 92 lóerősek, amúgy 1.3-as, csak anyi hogy japán, 4.000-től jönn meg az ereje és 7.000 meg sem áll.
magampista, ez is egy előitélet, te örülnél ha elkezdeném mondani hogy, ódis csak 2 féle van? Pedig hülyeséget mondanék... suzukikkal nincs semmi baj, már ha a kategoriáját nézzük, minden hasonló árú autó nem tud többet, max. kényelmesen de nem ilyen japánosan pörgős a motorja, minden 2-3 millás(újonnan) kocsiban bele lehet kötni... Amúgy is a szüleimmé az autó(most állok új autó vásárlása elött), nekik tökéletes, pedig apám aztán volt taxistól kezdve, fuvarozón át testőr sofőrig. Anyám meg az sem tudja hogy van benne 5. sebesség. Én meg új autó vásárlása elött állok
AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.12.07. 16:06:21
Legfeljebb az első 50-100km-en.
Utána mondjuk 3500 fölé nem szabad forgatni, de variálni kell a fordulatszámot.
ntsaba 2008.12.07. 16:27:26
Velem ilyet akkor csinált egy emancip..ci, amikor folyton keresték a locsifonján. Amikor csörgött a póráz, akkor lassított, amikor letette, akkor gyorsított. Ja, természetesen kézből telefonált, kihangosítóra nem tellett már a vadi új kocsiban.
Bejáratni optimálisan azonos fordulatszámon lehet."
Nem, bejáratni NEM azonos fordulatszámon kell. A legoptimálisabb városban... Nem megyek bele a műszaki mikéntjébe, akit érdekel majd utánanéz.
MosoMasa 2008.12.07. 19:06:38
Szuzuki 5 sebessége: 3 előre, egy hátra, üres.
B.GY. 2008.12.07. 22:49:02
ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.12.08. 14:59:54
B.GY. 2008.12.08. 22:07:47
Kara kán · http://karakan.blog.hu 2008.12.09. 00:47:35
Harelgas 2008.12.09. 01:14:00
B.GY. 2008.12.09. 15:46:00
alte trottel 2008.12.09. 18:32:19
Nekem záporjóskám van!
Harelgas 2008.12.10. 00:11:30
De azért visszatérve arra amiért van ez a fórum... szerintem is a leggyakrabban az lehet hogy az ember több hívást is kap vezetés közben, nálam is volt, lehuzodtam szépen, haladtam a forgalommal és miután letettem nyomtam újra, most az simán lehet hogy valakit valamiért töbször keresik vagy neki kell többször telefonálnia...
B.GY. 2008.12.10. 12:53:00
jozan 2009.07.25. 19:11:14
Nemrég egy ignist kerülgettem az M3-as pályán. Emelkedőn a tempomat miatt mindíg megelőztem, a parton lefelé persze mindíg elsuhant mellettem. Azt hihette kötekszem vele, mert pár ilyen kerülgetés után úgy döntött beleáll a lökhárítómba. Pár km után meguntam és egy gázfröccsel magára hagytam.