Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Én nem ember vagyok

2008.12.15. 13:36 :: Kisikasa

Néhányan valószínűleg felháborodnak majd, hogy megint Audis poszt, meg minek boncolgatni már ezt a sztereotíp témakört. De János ezúttal egy olyan példánnyal akadt össze, aki saját magát sem veszi emberszámba. Már csak az a kérdés, hogy akkor mégis micsoda?

Ma végre sikerült elbeszélgetni (bár csak röviden) egy helyi gyorshajtóval. Előre leszögezném, hogy nincsenek előítéleteim semmilyen autómárkával és hazai kisebbségekkel szemben. A tanulságot mindenki levonhatja milyen is lehet egy ilyen ember lelkivilága...

A rövid történet a kapun kilépve a ház elötti útszakaszon zajlott. Messziről hallatszott hogy valami elég nagy tempóval közelit, és a kanyarulatból fel is tűnt hamarosan egy ezüst színű Audi. Miután láttam hogy 30-as övezetről lévén szó nem mutatott semmi hajlandóságot a kb 80-90 km/h-ról lassításra annak ellenére sem, hogy az úton tartózkodom (mivel járda nincs, a kerítés és út közötti távolság kb. 40 cm) így egy kézmozdulattal mutattam neki három ujjal mi lenne az illő tempó. Nem tudom ki hogy van vele, de én nem nagyon tolerálom ha alig fél méterre söpörnek el mellettem ekkora sebességgel.

Erre máskor is volt példa, az értelmesebbje ilyenkor int, hogy "bocs" és kicsit visszavesz magából. Nos ez is lassított elég intenzíven, a végén még meg is állt vagy 20 méterre. Gondoltam most végre megtudom hogy egyeseknek mégis mi a fene ennyire sürgős errefelé, hogy ennyire tesznek nagy ívben a sebességhatárokra. Szépen visszatolat, közben mindkét baloldali ablakot leengedi majd megáll mellettem. Benézek az autóba. Bár emberünk nem volt kis darab, sokat nem láttam belőle mert már szürkült.
 
Olvasva a korábbi audis-lángosos posztot gondoltam én nem állok le az autó paramétereit firtatni, hanem egyenesen rákérdezek a dolgok mikéntjére ha már egyszer hajlandóságot mutat a kommunikációra. Így nyomban fel is tettem neki néhány kérdést...  A párbeszéd teljesen nyugodt hangvételben zajlott, nekem túlságosan is nyugodtnak tűnt a fickó.
 
1. kérdés: Nem tűnt fel hogy végig 30-as táblák vannak?
 Audis: Rendőr vagy?
 
2. kérdés: Nem, de ettől még mindenkire vonatkoznak a szabályok!
 Audis: Nem, rám nem vonatkoznak.
 
3. kérdés: Ha szabadna tudnom miért?
 Audis: Mert nekem még jogosítványom sincs..
 
4. kérdés: És ha elütsz?
 Audis: Az nem számit
 
Innentől kezdett elég furcsa lenni a dolog, itt valami nem stimmel. Az i-re a pontot az utolsó kérdésre adott válaszával tette fel.
 
5. kérdés: De ha elütsz valakit hiába nincs jogosítványod, attól még előveszik az embert, nem gondolod?
 Audis: De én nem ember vagyok...
 
Na ez volt az a pont mikor arra a döntésre jutottam hogy ennek a párbeszédnek az égvilágon semmi értelme, meg közben kezdtek torlódni a mögötte érkezők mivel az út keskenységéből kifolyólag nem lehetett kikerülni az Audit. Közöltem vele hogy akkor innentől nincs is miről beszélni, és folytattam utam az autóm felé az út túloldalára, az audis is szó nélkül továbbált.
 
Vajon mi járhat egy ilyen fejében? Talán valami emberek felett álló lénynek képzeli magát aki bármit megtehet? Vagy csak annak ami valójában is, egy nyomorult állat aki nem tisztel sem istent, sem embert? Vagy netalán egy jövőből visszaküldött terminátorral futottam össze, netalán egy ufo volt?

Nos ez már nem fog soha kiderülni, de hogy a tag nem volt normális az biztos, vagy valami szer hatása alatt állhatott, de én arra a megoldásra hajlok hogy valóban csak szimplán egy állat volt. A tanulságot is levontam, a gyorshajtókkal és szabálytalankodókkal nincs értelme beszédbe elegyedni, úgy is kitalálnak valami mentséget, legyen az akár még ilyen értelmetlen képtelenség is. De mint ez a korábbi posztokból is kiderül nem véletlen, mostanság mindig van valami magyarázat mindenre, vagy ami még jobb amikor a szabálytalankodónak áll feljebb.

Véleményem szerint addig nem lesz itt rend míg az ilyen férgeket ki nem írtják a közlekedésből. De talán már az is segítene valamit a helyzeten ha az emberek egyre kevésbé hagynák szó nélkül az ilyen szituációkat, és talán valami felderengene az ilyen retardáltak agyában, hogy  amit tesznek talán még sem jó...

51 komment

Címkék: biztonság közlekedés autó hülye sztereotípia veszélyes kresz gyorshajtás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

George Jung 2008.12.15. 14:02:17

"Talán valami emberek felett álló lénynek képzeli magát aki bármit megtehet?"
IGEN!

Igen kedves autóstársaim!
Én úgy gondolom, hogy ez jobb nem lesz, csakis rosszabb! Ami az oroszoknál, mongoloknál, araboknál, Indiában, stb stb van, az lesz itt is. Ez szerintem nem kérdés, nem lehetőség, hanem tény.
Tenni ellene nem hiszem, hogy tudunk.
Persze én benne vagyok, de én a lelki nyugalmam érdekében inkább erre készülök.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.12.15. 14:09:11

biztos éppen szült. egy sünt. ilyenkor szabad menni 30-as korlátozásban 80-90-nel, jogsi nélkül, ufoknak is. nem tudtad? pedig benne van a kreszben: 234§ 5.bekezdés 12 a,b,c pont

Rocko- 2008.12.15. 14:11:52

:DDDDD
igazából tök mindegy milyen autóban ült volna, ugyanezt eljátssza. felesleges a karikákra kiélezni.
szemétbe vele, elvégre nem ember.

ehpkb5 2008.12.15. 14:15:53

lehet, hogy szuicid hajlamú vagyok, de azért én még tájékoztattam volna, hogy én azért felírom a rendszámát és bejelentem vagy mint gyorshajtót vagy mint illegális bevándorlót
az ilyen blazírt képpel odavágott képtelenségeket azért találják ki, hogy hülyére vegyék az embert és mielőbb lekopjon - és elképedésében ne nézze meg a rendszámot

Suppiluliumas 2008.12.15. 14:16:13

Esetleg rendőrségnek azonnal telefon.

Az inkább segíthetne a kívánt állapot ("Véleményem szerint addig nem lesz itt rend míg az ilyen férgeket ki nem irtják a közlekedésből.") elérését, mint ide posztot írni, vagy abban bízni, hogy ha mindenki szól, akkor változik vmi.

Tron65 2008.12.15. 14:21:37

Erre szépen elő lehet venni az alsócsőtárat és beleereszteni párat. Ha nem ember, úgyse büntetnek meg.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.12.15. 14:22:36

esetleg a helyszínen össze is rugdoshattad volna.

elvégre nem ember volt, hanem egy féreg, az meg simán széttaposható.

Secnir 2008.12.15. 14:25:45

beszélgetés után mosolygva felállni a motorháztetőre, dobbantani egyet, letörni az antennát és a bal oldali tükröt, majd lefeküdni az autó mellé és óbégatni, hogy "segítség, mentőt! elgázolt!"

Kenseth 2008.12.15. 14:27:46

aki rendőr hívását javasolja: vajon mit mondana a diszpécser, ha betelefonálnál, hogy "jónapotkívánok, láttam egy gyorshajtót, a rendszáma: ..."? mennyi esély van rá, hogy foglalkoznának vele?

hawkeye 2008.12.15. 14:39:47

A helyi gyorshajtó az olyan, mint az Üvegtigrisben a Helyi Hülye?

Netán rokonok?

Az audizmus meg egy betegség. Audival járó esőemberek szokták elkapni....

Secnir 2008.12.15. 14:56:28

"5. kérdés: De ha elütsz valakit hiába nincs jogosítványod, attól még előveszik az embert, nem gondolod?
Audis: De én nem ember vagyok..."

itt leköpni. elfutni az ellenkező irányba vihogva.

Misi 2008.12.15. 14:58:34

Mijében mi járhat? Ált. iskolában azt mondtuk volna, h éhen halt agyrágó bogár. Mondjuk otthon ha kocsival vagyok akkor az ilyenek előtt látványosan lassan megyek kocsival. Taxisok szokták élvezni.

.lll. 2008.12.15. 15:09:23

ilyenkor hol jár a Men in Black(MIB)kommandó???

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2008.12.15. 15:13:42

Secnir: "itt leköpni. elfutni az ellenkező irányba vihogva."

Esetleg még előtte azt is odakiáltani neki, hogy "Ipiapacs, Te vagy a fogó!" 8-)

parapali 2008.12.15. 15:24:57

Tényleg valaki beszélt ET vel??:-)
tényleg audija van neki??:-):-)
kérek sos választ ??!!!!:-):-)

Suppiluliumas 2008.12.15. 15:26:35

Kenseth 2008.12.15. 14:27:46

"aki rendőr hívását javasolja: vajon mit mondana a diszpécser, ha betelefonálnál, hogy "jónapotkívánok, láttam egy gyorshajtót, a rendszáma: ..."? mennyi esély van rá, hogy foglalkoznának vele?"

Úgy van, ezért kéne hozzátenni, hogy saját bevallása szerint nincs jogsija az illetőnek.

Így már csak érdekesebb lesz nekik:)

Amúgy nincsenek különösebb illúzióim a magyar rendőrségről. De még mindig többet tenne, mint hogy itt arról ábrándozik, mikor lesz rend az utakon.

titan 2008.12.15. 15:29:10

parapali 2008.12.15. 15:24:57

Hát nem járhat szegény örökké repülőbicajjal... :) Most is csak haza tartott

Normális vagyok? 2008.12.15. 15:45:54

Már megint sikeresen bebizonyítottuk (már lassan tudományosan bizonyított tény), hogy az "ódisok" nem emberek. :D
A következő plakáton már nem "a felelősség a tiéd!" lesz feltüntetve, hanem "A szabályok a nem emberekre is vonatkoznak!"

MosoMasa 2008.12.15. 15:47:21

Én megmondtam jó előre, de nem hisztek!

Ódis vagyok, de nem olyan!

Dester 2008.12.15. 16:12:50

Hasonló okok miatt szedettem már ki embert rendőrökkel a forgalomból. Életveszélyesen közlekedett, előzgetett, megállt bennem az ütő, én meg azonnal betelefonáltam (rendszám, típus, szín). A rendőrök gyönyörűen le is intették, mire odaértem. Nyilván volt valami gáz a sráccal, mert mikor bő negyedóra múlva mentem visszafelé ugyanazon az útvonalon, még mindig ott volt a yard és a srác is, aki nagyon-nagyon telefonálgatott...

Dester 2008.12.15. 16:15:24

Talán ez válasz a fenti "mennyire foglalkoznak ilyesmivel a rendőrök" kérdésre. Nem Pesten történt, hanem Hmvhely és Szeged között, és tényleg iszonyat volt, ahogy vezetett a gyerek. Nagyon nem sietett, kb. 120-szal ment el mellettem a megengedett 90 helyett, és látszott, hogy heccből csinálta. (Négyen ültek az autóban, előzgetésnél néha meg-megcsúszott az autó, úgy vágódott ki, stb stb.) Valami ütött-kopott ezer éves kombi volt.

ex-dr. vuk 2008.12.15. 16:27:14

Ez a "rendor vagy?" teljesen tipikus... Ha nem vagy akkor menj a kurva anyadba..
Legkozelebb az leszek, az tuti. Kivancsi vagyok arra a standard valaszra. :)

megint 2008.12.15. 17:05:04

120-al több ember megy mint 90-el...

nyergibergi 2008.12.15. 17:05:39

Ez sok igazságot tartalmaz! Biztos, hogy nem volt jogosítványa, biztos, hogy rá nem vonatkoznak a törvények és biztos, hogy magasról sz@rik mindenféle szabályra! Neki nem számít ha elüt Téged, mert az ilyen apróság nem érdekli! Ja, és biztos, hogy egy retek cigány volt!

ganyager 2008.12.15. 17:17:04

- Érdekes egy sztori!

- Minden esetre mikor leálltál vele beszélgetni, és mikor azt mondtad neki, hogy nem vagy rendőr, akkor kiváncsi lettem volna arra a vállaszra, hogy

Nem vagyok rendőr, viszont állmpolgári jogom, hogy hívjak rendőrt, mert .... hisz nincs jogsid!


Bár ez egy sablon ötlet volt, mert én sem mertem volna megkérdezni illetve mondani neki! (nem akarom megveretni magam)

- De sajnos mindenhol ez a szitú! - Aki nagyobb / nagyobb kocsija van az tolja le erőszakkal le a másikat az útról...!

nyergibergi 2008.12.15. 17:25:07

Tanács 1: Rendszámmal besétálsz a rendőrségre és PAPÍRON feljelentést teszel! Ez az EU komform megoldás!
Tanács 2: Féltégla, betonvas és egyéb huncutságok betárazása és ha legközelebb jön beb@szod a szélvédőjén! Jó ha a többi ottlakó partner ebben. Ez meg a hatékony megoldás!

Secnir 2008.12.15. 17:45:27

nyergibergi:
eh, majdnem.
mi nyolcadikról tojással dobáltuk meg azt, aki a fekvőrendőr után a játszótér mellett gyorsulóst játszott.
igaz, akkor még egy forint alatt volt a tojás, és egy autó csak egyet kapott.
és mivel a játszótér túloldalán pont az erkélyek alatt volt a fekvőrendőr, ahol direkt lassítottak, könnyebb is volt eltalálni őket.
igaz, amikor egy hónap elteltével a negyedikről unatkozó ismerősök elkezdték nem tanító jelleggel, hanem mindet megdobálni, akkor bukás volt. :)

nagyzee 2008.12.15. 18:42:56

Engem is egy ilyen "nem ember " suhintott meg pár éve kb. 80-nal zebrán lakott területen, akkor épp gyalogos voltam. Szedtem a lábam, de épphogy átértem előtte, csak a kezemben levő nagy teherbírású szatyor ért az autójához. (picit) A szatyorban levő UPS akksik nagyot koppantak az első lámpán, de szerencsére épp úgyis leadni vittem őket, mert elöregedtek. A szatyor sajnos kiesett a kezemből, de hálistennek nem sérült meg. Ő továbbhajtott, én meg felvettem a szatyrot és lerugdostam a pár üvegcserepet az útról.

MosoMasa 2008.12.15. 18:46:27

Kicsit megijedtem, hogy a szatyrod kárt szenvedett, de a végére nagy kő esett le, hogy semmi baja nem lett.
Nagy kár lett volna, vigyázni kell!

szaGértő 2008.12.15. 20:15:59

Egy kis utcában laktan régebben, ott motorosok száguldoztak. Amíg egy néni ki nem lökte egyszer a vastalicskát eléjük.

ehpkb5 2008.12.15. 20:32:53

:)
oké, a vastalicska volt a nap fénypontja :)

Marty Mcfly 2008.12.15. 20:43:53

ALIEN MÁJUS 1-je!!! :-)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.12.15. 21:31:05

"alán valami emberek felett álló lénynek képzeli magát aki bármit megtehet?"

Szerintem máig azt hiszi hogy mekkora karaj dumát vágott le. :D :D :D Szánalmas.

Amúgy tényleg nem ember, a véglények családjába tartozik...

(Tényleg ha rendőr lettél volna akkor mi van? :D )

Pistie 2008.12.15. 21:52:14

Én tuti azt mondtam volna hogy rendőr vagyok :P Elkérem a forgalmit jogsit meg a személyit és a helyszínen bevonom :D Bár lehet nem hitte volna el, de legalábbis egy próbát megér :)

alfredo 2008.12.15. 22:50:28

Szerintem a T1000es volt. Az szeret rendőrökre lövöldözni, gondolom, ezért érdeklődött nálad. Te persze ravaszul azt mondtad neki, hogy nem vagy rendőr. Zseniális húzás volt a részedről ezt hazudni! Mindez akkor is így van, ha tudjuk, valóban nem rendőr vagy, hanem MEO-s a kerületi tűzoltóságnál.
A másik lehetőség, hogy marslakó az illető. ezesetben a mobiloddal lefotózhattad volna az úrhajóját (a négy karika valójában egy mozgókép hazájának, a Marsnak a napkörüli keringéséről), hogy a felvételt eljuttasd a SETI-programnak.

alfredo 2008.12.15. 22:51:31

PstiKSK!
Dörzsöltek ám az ilyen marslakók! Ha aszondod neki, rendőr vagy, nyomban beszól, hogy:
- Igazold magad, öcsi!

Mouth Hero 2008.12.16. 00:04:37

- Bé ké vel jöt tem, itt, a fa lu ban la kom, Jó zsi a ne vem!
- É na zer dész va gy ok és sza rok!

AtoszMester 2008.12.16. 00:05:01

Én tettem bejelentést az utcánkban 90-100-al gyorshajtók ellen. A gyorshajtók jelen esetben Ladaracer-ek, sokszor 12 éves busman jogosítvány nélküli sofőrrel.

Megmondtam konkrétan a rendőröknek és az Önkormányzatnak a bejelentő levélben, hogy fekvőrendőrt, és macisajt táblát szeretnénk az utcába. Azért kell tábla is, mert a retkes busman nem ismeri a jobbkéz-szabályt, azt sem tudja, melyik a jobb keze. Ellenben a macisajtot felismeri, mert hallott arról, hogy ott lassítani kell. Vagy legalább azért lassít a táblánál, mert aluminium, és talán ellophatja. Már megérte.
Tehát mit vár a rendőrség egy jogsi nélküli fekától? Ismerje a KRESZT? :)

Rendőrség válasza: Megvizsgáltuk a helyszínt, sajnos táblákat nem áll módunkban elhelyezni, mert egyértelmű a jobbkéz-szabály az egyenrangú kereszteződések miatt. Emellett fekvőrendőrt sem célszerű elhelyezni, a legjobb megoldás egy frogalomlassító sziget, amelyhez éppen az ÖN háza előtt van elegendő hely. Ha írásban beleegyezését adja, a forgalomlassító szigetet kivitelezzük záros határidőn belül, amellyel Ön jelentős szerepet játszhat a közbiztonság és a közlekedés biztonságának fokozásában.

Én véleményem:

1. Ezek a rendőrfélék tényleg azt hiszk, hogy a jogsi nélküli busman ismeri a Kreszt.

2. A forgalomlassító sziget miatt át kellene alakítani a kocsibejárómat, mert a Renault Laguna bazi hosszú, az utca pedig egysávos. Másrészt az utcán a házfaltól 2 centire sem tudnék már parkolni. Inkább hagyom a picsába a rendőröket, és egy szép éjjel egy vödör betonnal, és egy öntőformaként szolgáló félbevágott szennyvízcsővel csinálok magamtól fekvőrendőrt. :)

Kopi3.14 2008.12.16. 00:26:08

Silentsound: ez a nem vagoky ember duma simán bekerülhetne a 100 pontba. Tényleg, mikjor votl utolsó update? Az xxx vagyok, de nem oylan benne van mind?

MosoMasa 2008.12.16. 01:08:07

AtoszMester 2008.12.16. 00:05:01
ez persze mind szép és jó - de látod azt kibirnád, hogy a szomszéd elé épüljön, hogy ő ne tudjon beállni.
Azt elviselnéd.... na ő meg azt nem. így aztán patt helyzet.

beste 2008.12.16. 05:39:54

Ez a párbeszéd rendkívül hasonlított egy Vanek nevű titkár és Vendriner őrmester közötti fecsejre, amikoris a kabócák és az oroszlánok közötti differenciát elemezték ki.

Gomulka Béla 2008.12.16. 07:51:37

Az oroszlán volt Vendriner, nem az altiszt.

Muhammad Ali, igaz torténet, a repulogépen. A stewardess sokadszorra kérte hogy csatolja be már az ovét. Supermannnek nem kell ov! - így Ali. Supermannek nem kell repulogép! - így a stewardess.

Vasárnapi Kalapos Úrvezető (törölt) 2008.12.16. 08:19:29

OFF.

dr. Demszky Gábor Budapest főpolgármestere ma reggel 7 óra 5 perckor a Budakeszi Erkel utcából a már bőven pirosat mutató lámpánál szolgálati ezüstmetál A6 Quattro kombijával elindult, a majd jobbra kis ívben a Fő utcára úgy fordult ki, hogy a Fő utcán szabályosan haladó autót fékezésre kényszerítette. Örömmel tudósítom az autózz!! blog olvasóit, hogy a gyalogosoknak zöldet mutató zebrán szabályosan áthaladni kívánó gyalogosok közül egyet sem ütött el.

ON.

Johnny M. 2008.12.16. 14:37:37

Nyergebergi, tökéletesen jól látod a helyzetet, erre utalt a post második mondatának is a vége. De nem is ez a lényeg, mert ilyesmi hozzáállással manapság bizony bárkinél találkozhat az ember származástól függetlenül. Bár az ő esetükben talán hatványozottabban fenn áll a jogosítvány nélküli vezetés esete, de láttam már itt a környéken olyan új autókkal is közlekedni őket amin nem hogy elöl, de még hátul sem volt rendszám. Szóval a helyi rendőrség tényleg nem áll a helyzet magaslatán.

Devil 2008.12.16. 16:05:18

Ez egy oteves rosszgyerek logikaja, ha tudja hogy rossz fat tett a tuzre de nem akarja beismerni.
Egyebkent attol hogy nem ember, meg vonatkoznak ra a KRESZ szabalyok, mert az minden jarmuvet vezeto... akarmire vonatkozik.

Jacques Foche 2008.12.16. 21:09:55

Ha nem ember, akkor nem csuknak le emberölésért? :)))

pd_ 2008.12.16. 23:01:37

Nem azért, de az senkinek nem tűnt föl, hogy esetleg szórakozott egy jót azzal, aki nekiállt integetni neki?

Mellesleg én nem tudom, ki hogy van vele, de én speciel meg nem tudnám állapítani, hogy mennyivel megy el egy autó mellettem.

Jacques Foche 2008.12.16. 23:45:20

Akinek ez a szórakozás, az nagyon vicces csávó lehet. Beraknám egy állatkertbe, mondjuk a bengáli tigrisek közé, kíváncsi lennék, mennyire értékelné, amikor azok szórakoznak vele.

Ha meg valaki 30-as táblánál mondjuk nyolcvannal szaggat, akkor arról csak meg tudod állapítani, hogy nem harminccal ment, nemde? Aztán hogy az 90 volt, vagy 85,6 vagy 79,5 az már olyan kurvára mindegy.

Pistike911 2008.12.17. 10:17:44

"hogy nincsenek előítéleteim semmilyen autómárkával és hazai kisebbségekkel szemben."

De jó neked! Irigyellek! Hol élsz te? Szatyorban? :D

Egyébként ha felveszed videóra és felnyomod a juh-tube -ra, akkor még kereshettél volna vele egy kis pénzt is (bár lehet, hogy az csak a Metacafé-n van). :)












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása