Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Alkusz és biztosító egymásra mutogat

2009.01.07. 13:24 :: Kisikasa

Az év végi biztosító váltás ma már kényelmesen, otthonról megoldható, de akadnak buktatók is. Hogy hova érdemes átkötni, abban segítségünkre lehetnek az alkusz cégek. András gyanútlan ügyfélként, a korábbi biztosítójánál maradt, mert ez tűnt a kedvezőbbnek.

Tavaly év végén sok autóstársamhoz hasonlóan mi is felkerestük az egyik neten bejelentkező biztosítási alkusz céget, és a kérdőívet kitöltve azt az ajánlatot kaptuk, hogy felbontva a biztosítónál kötött szerződésünket, ugyanannál a cégnél kössük újra.

Így - kabaré - új ügyfélnek számítva 19.800 forintos éves biztosítási díjra tettek ajánlatot, az eddigi 25.920 helyett. Megérkezvén ez év elején a már a biztosító által küldött ajánlat, meglepetésünkre azon 24.120 forint szerepelt. Érdeklődve az alkusznál az a biztosítóhoz, a biztosítónál, az pedig az alkuszhoz irányít minket. Szóval a kör bezárult.

Ennyi a történet, a megoldást azért még várjuk. Csak hát idő, telefon. Mégha a legkisebb összeg is lesz elfogadva, lassan elolvad az anyagi előny. Panaszommal nem lehetek egyedül, mert az előttem lévő 3 ügyfél hasonló ügyben járt az ügyintézőnél, és Őket is az alkusz céghez utasították.

37 komment

Címkék: autó biztosítás lehúzás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tehenke 2009.01.07. 13:32:19

Nem első, nem photoshopp, és nem volt búcsúszex.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.01.07. 13:36:58

Melyik alkusz ez, nevesítsük csak meg!

Mertcsak 2009.01.07. 13:43:21

Én meg simán beballagtam a biztosítóhoz,megkaptam minden lehetséges kedvezményt(még a netes 10 %-ot is!),aztán jónapot.
Az ilyen alkuszokban vhogy nem tudok bízni.
Nem is értem magam.

BGyRacer 2009.01.07. 13:45:01

Engem is a biztosító és az alkusz érdekelne. Ha görények, ne titkold! Ez itt a negatív reklám helye!:D

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.01.07. 13:48:39

én biztosítót váltottam. most a jelenlegi, és a volt biztosítóm is benyújtotta lehúzási kérelmet a bankomhoz az első negyedév miatt.

a régi megbízását természetesen még novemberben visszavolntam, így engem nem fognak lehúzni.

de aki erről megfeledkezett az szopás.

hogyan kér pénzt a volt biztosító egy olyan embertől akivel nincs is már szerződése? hogyan működhet ott a rendszer? fogyasztóvédelmileg kicsit aggályos.

(annó nekem kifelyezetten kérte az a biztosító hogy határozatlan legyen a megbízási szerződésem, és ne 2008.12.31-ig. hát már nyilvánvalóan tudom hogy a lehúzás miatt)

ja és persze a Garancia akar lehúzni jogtalanul

Szendwich 2009.01.07. 13:57:56

Jojjenek mar az okosok, akik felelosnek erzik magukat, es szidjak le a mocskos sarga foldig azokat akik a KOBE-hez mentek (mert ugye mar nincs MAV-ABE) es kopkodjenek hozza egy kicsit.
Koszonom!

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.01.07. 14:03:28

köbéhez most nem mentek sokan, nem voltak jelentősen olcsók.

allianz lépte meg azt, hogy levitte az árakat 25%-kal a többi alá, hogy bezsebelje a tökmindegy-csak-olcsó-legyen felkiáltással szerződő ex-máv-os ügyfelek nagy részét.

legalábbis alsó-közép, és alsókategóriás autós kis kockázatú ügyfeleknél ők voltak a legolcsóbbak idén. és ennek én örülök.

randomuser1 2009.01.07. 14:13:12

nekem idén a genertel-adminisztratív hiba miatt-kiküldte az idei negyedéves csekket pedig felmondtam nekik rendesem amit 2 hónapja tudomásul vettek korrekt válaszlevélben. röhögtem is mert szerintük idén vagy 20 ezerrel drágább lett a biztosításom a tavalyihoz képest, mindezt balesetmentesen, pedig nem is költöztem, az autóm is csak öregedett...

Petrodon 2009.01.07. 14:19:13

Nem kell befizetni, és majd küldik a jót.
Nem tudom, hogy miért küldik ki a régi díjat is, de én minden évben váltok, és mindig így ment.
Először küldték a régi biztosításom, tojtam rá aztán jött a csekk az újról is.
És nem telefonálgattam ide-oda...

Marcellusca 2009.01.07. 14:34:02

Én is megnéztem a netriszken a feltételeket. Az jött ki, hogy amennyiben a jelenlegi biztosítómnál (Allianz) újrakötöm akkor az a legolcsóbb. Kb. 300 Ft-tal negyedévente. De nem kötöttem újra, mert féltem, hogy úgy járok, mint a postoló.

Dövan helyett: hüjjje a postoló és ezért tart itt az ország. :D

nyuszy 2009.01.07. 14:37:12

Egyszer egy nevenincs alkuszcég engem is megszopatott, valahol elveszett a folyamatban az egész biztosításom, így nem kaptam kötvényt, az ajánlat érvényességi ideje (60 nap) már lejárt, egy rendőrt meg vagy fél óráig győzködtem, hogy ugyan már, ne vegye el a forgalmimat, hisz én mindent megtettem, amit lehetett...
Persze a biztosító és az alkusz egymásra mutogatott, valamikor áprilisban lett csak kötvényem...

Mostanában a Netrisknél szoktam minden évben újrakötni a legolcsóbb helyre, még soha semmi probléma nem volt velük.

bounty123 2009.01.07. 14:53:36

Én a biztositas.hu-nál kötöttem novemberben új autóra, aztán mondtam fel vicces módon még abban a hónapban és kötöttem át náluk az allianz-hoz (-22k). Mident zökkenőmentesen intéztek, nekem szinte semmit nem kellett tennem az alkuszi meghatalmazás egyszeri elfaxolásán túl.

ihatethisindapassthingy 2009.01.07. 15:02:52

Én is alkuszon keresztül kötöttem másik biztosítóhoz, a Genertel be is próbálkozott, hogy hát nem kapták meg időben a levelem (az alkusz küldte), aztán valahogy lesakkozta velük az alkusz. Nálam is az Allianz jött ki a legolcsóbbnak, ők meg azért nem olyan rossz nevű biztosító, mint anno a mávos vicc.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.01.07. 15:02:59

a netrisk jó cég. minden flottul megy.
bár a bankom még nem kapta meg a csoportos beszedés megbízást, a biztosító meg lassan vonná le a pénzt.

emiatt kaptak egy hívást ma tőlem hogy mivanmár. és ha későn ér oda a megbízás a bankhoz akkor nem lesz kiegyenlítve az összeg.
de megnyugtattak hogy úton van a megbízás.

(mielőtt még valaki belekötne adhatnék én is netbankon megbízást, de mivel már egyet adtam papíron, nem fogok elektronikusan is, nem akarom hogy összeakadjanak.)

forrórágógumi 2009.01.07. 15:13:21

A képlet nagyon egyszerű... egyszeri emberünk elbaszta az adatokat amikor megadta az alkuszcégnek. Elég ha a kutyád nevét elbaszod ott, utánna szarral számol a rendszer...és láss csodát ez a vége. Ide a bökőt hogy a bonus malus-t baszta el. Igy jártál

GiXXXer 2009.01.07. 16:28:07

Én nem a legolcsóbb, de eddigi tapasztalataim alapján az egyik legkorrektebb biztosítónál vagyok 2 autóval (az egyikre augusztustól, MÁVos volt), meg ez évtől egy motorral. Idén mindháromra lett volna olcsóbb ajánlat másik biztosítónál, de nekem megéri az a pár ezres az előnyöket. Idén nyitok ott bankszámlát is, ennyi szir-szarra biztos jár majd valami kedvezmény. Én asszem tényleg "okosan döntöttem", hogy hallgattam a reklámszlogenre. Végülis előző pénzügyi munkahelyemen gyűjtött tapasztalatok alapján lakáshitelezésben is az egyik legjobb.
Aki garasoskodik havi párszáz forinton az szopjon csak... :D Akinek meg többezer a differencia, az meg már tavalyelőtt is hülye volt. :)

Krisi 2009.01.07. 16:36:30

Én is hasonlan jártam mint Torpedó: Unikánál voltam biztosítva, bementem személyesen az egyik irodájukba és lemondtam. Másnap mentem az új biztosítást megkötni a Wabardnál, eddig minden szép és jó.
Aztán rá két hétre küld az Unika biztosító egy levelet, hogy fizessem be az előző évi díj hátralékát. Ez azért vicces, mert még januárban befizettem egész évre, nem is értettem, hogy mi a francot akarnak tőlem. Aztán bementem személyesen megkérdezni, hogy "És hogy mér'?", megnézték a rendszerüket, és kiderült, hogy valami miatt a gép számolt nekem kb. 8(!)Ft tartozást, és automatikusan kiküldtek egy levelet.
Szóval nagyon jó a számítógépes rendszerük, tényleg.

(Az meg már slusszpoén, hogy kötöttem náluk tavalyi évre egészségbiztosítást (mentem külföldre hosszú távra azért kellett), és december végén küldtek egy levelet, hogy fizessem be a 25esszeh forintos éves díjat. Most már telefonáltam, hogy ez így mégis mi a lótúró, majd közölték, hogy ez nem jár le, hanem automatikusan meghosszabbodik! Mondtam, hogy ezt azért kiemelhetnék az ilyen primitív, jogi nyelvet és apróbetűs részen belül is zárójelben megjegyzett mondatokat nem eléggé figyelmesen elolvasó, átlag halandók kedvéért kiemelhetnék.
Ezt meg lemondtam levélben, és (remélhetőleg) minden jóra fordul majd)

Egyszóval nagyon nem komálom a tisztelt unika biztosítót

avogadro00 2009.01.07. 16:55:08

netrisk nekem korrekt

Ro3 2009.01.07. 17:59:18

Netrisk korrekt, 2004 nov óta váltok, és mindig velük. Általában max a faxig kell elbattyognom, h mindent elintézzek, 2x volt h postára kellett. De nagyon bejövősek.

2009.01.07. 18:04:59

Rajtam kívül ezt valószínűleg tudja mit tudnak ezek az alkusz cégek jelen esetben? Mi a szerepük?

Amúgy valóban vicc, hogy ha maradsz a régi szerződésnél, akkor X Ft-ot fizetsz, ha újrakötöd kevesebbet. Az már csak hab a tortán, hogy X (tehát a következő évi) több(!) mint amit addig fizettél, úgy, hogy közben kedvezőbb besorolásba kerültél.

2009.01.07. 18:13:07

@-dingo-:
„Rajtam kívül ezt valószínűleg _mindenki_ tudja, _de_ mit tudnak...”

2009.01.07. 18:14:46

@-dingo-:
„Rajtam kívül ezt valószínűleg _mindenki_ tudja, _de_ mit tudnak...”

loláb 2009.01.07. 19:33:14

A netes alkuszok (legalábbis az N-nel meg a B-vel kezdődő legnagyobbak) adnak árgaranciát, azaz a kiszámolt áron szerződhetsz velük. Azt, hogy ez mennyi volt a megkötéskor küldött emlékeztető mailban benne van. Remélhetőleg nem törölted ki.

autosave 2009.01.07. 20:29:34

sajnos már sok a gagyi alkusz. az N-est javaslom, sok biztosítás gond nélkül évek óta a tapasztalat.

idén tényleg az allianz honlapján érdemes volt szétnézni, én is ott kötöttem. gyorsabb volt mint az alkuszos, nem kellett faxolni semmit, nem kellett meghatalmazás...

ntsaba 2009.01.07. 21:10:04

A netes alkuszokból akkor lett elegem, amikor idén jött az egyiktől egy e-mail, ami úgy indult, hogy "XY vagyok, a legjobb barátod, aki segít neked megtakarítani a pénzed" vagy valami hasonló. Eszem, faszom megáll, azért még gy.p.-s nem vagyok.

dr. _mmm_ 2009.01.07. 21:47:15

alkusz cég = ingatlanközvetító = használtautónepper = senkiházi tróger hazug ingyenélő

Én megnéztem a neten hol a legolcsóbb. Allianz. Bementem kaptam papiros az ajánlatról (ami ugyan az volt mint a neten) megkötöttem, majd 1 héten belül postán megjött a kötvény. Még a régi biztosítás lemondását is Ők intézték. Tiszta Európa.. komolyan...

Don Blasius 2009.01.07. 23:20:08

Tavalyelőtt Allianznál voltam, rohadt drága volt, de az új autóra oda kötötték, nem volt választásom, amúgy a casco miatt OK. Én is a MÁV-hoz mentem, mert feleannyi volt. Előző autómmal is ott voltam előtte 2 évvel, nem volt gond. Valaki viszont elfelejtette az Allianzban közölni, hogy én már nem kérem (vagy a netrisk vagy az Allianzon belül nem rögzítették). Szépen le is emelték az első negyedéves összeget 16 ropit. Hát örültem.:P Elküldtem nekik a korábbi e-maileket is, amin a netrisk jelenti, hogy felmondta a biztosítást az Allianznál. Megoldották könnyedén.:) Idén újra Allianz-os lettem, most ez a legkedvezőbb, bankszámlát is nyitottam náluk. Jó lesz ez így, nem egy MÁV.:)

Circus 2009.01.08. 00:33:18

Nem csak erre érvényes a kérdésem - nem lehetne valami törvényi szabályozással kötelezni minden szolgáltatót, hogy csak és abban az esetben hirdethet speciális akciót új ügyfél megszerzésére, ha azt az akciót ill. a kedvezményt a már meglévő ügyfelei is igénybe vehetik?

Magyarul, az általam befizetett magasabb összegű díjból ne adjon már másnak becsalogató kedvezményt, a fene egye meg! Főleg gusztustalan az 'a most belépők között autót, üdülést péndíjat stb sorsolunk ki'. Biztosítók, telefon-, tv-, netszolgáltatók, stb....

Ez az eljárás nálam simán eléri az 10 MegaZanyád értéket.

Szerintetek?

Stoney Hill Billy 2009.01.08. 08:29:04

a netrisk lezavarja simán.
első alkalommal kis papírmunka, faxolás, utánna már a gép előtti 3 perces pötyögtetéssel megvan az új biztosításod.

forrórágógumi 2009.01.08. 09:35:11

Aki MÁVos volt az rohadjon meg látatlanba is!!!
Egy ilyen köcsög jött belém és nem kevés pénzem bánta, mert az ilyen köcsög surmók akinek csak arra van pénze hogy a hulladék autója árát valahogy leszurkolja, de ahhoz hogy felelősségteljes biztosítást fizessen már túl smucig. Úgy örültem amikor csődbe ment és jól megszopta a sok kis smucig.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.01.08. 09:56:00

@forrórágógumi: Nem a biztosított feladata eldönteni, hogy melyik biztosító alkalmas arra, hogy fedezze a keletkező károkat, erre lenne a PSZÁF, nekik kellett volna már sokkal korábban lépni, ha látták, hogy gáz a helyzet. Márpedig ők biztosan látták.

Lunitari 2009.01.08. 10:32:22

forrórágógumi 2009.01.08. 09:35:11

Aham, és ha ma pl az egyik nagy jelentene csődöt, akkor azok ügyfelei is rohadjnak meg....Gratula.

forrórágógumi 2009.01.08. 13:54:10

@SilentSound: Csak egy a bökkenő, hogy a csődbejutásuk előtt kb 1 évvel már azt mondták hogy MÁV? fúúúúúj... nem fizet meg egyebek. Nagyon rég lehetett tudni, hogy milyenek és csak kötöttek náluk tudva hogy ilyen banda. A PSZÁF-ben igazad van, ők sem különbek, de pl tudod hogy be kell zárni az autót, annak ellenére hogy van rendőrség. Nekem is ugyanúgy kidobta a kalkulátor első helyre hogy legolcsóbb, de fel sem merült bennem hogy náluk kössek.

forrórágógumi 2009.01.08. 13:58:06

@Lunitari: Indok egyel feljebb. Aki ennyire tájékozatlan és direkt csak a legolcsóbbra megy, az így járt. Egyébként ha egy allianz megy csődbe akkor már rég nem az lesz a legnagyobb problémánk, hanem hogy épp megfagyunk meg nincs kenyér.

Lunitari 2009.01.08. 14:06:52

@forrórágógumi: Ebben az esetben talán lehetett, de hatalmas cégek is mehetnek tönkre váratlanul lásd Enron Amerika...stb

Bit Rot 2009.01.08. 16:51:34

Nekem kb. 18 ezer/negyedév a legolcsóbb, pedig bonus 2, és abszolút nem luxusautó, sőt, közép-átlag!












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása