Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Magyarok Ausztriában

2009.01.08. 07:57 :: Kisikasa

Sok szerencsés ember élvezhette az ünnepek alatt a téli sportok örömeit. Szabi is közéjük tartozik, de a kikapcsolódás nem indult zökkenő mentesen és nem az osztrákok vendégszeretetével volt probléma...

Ünnepek után rögtön 28-án autóba ültünk, hogy sógorék egyik közeli terepén teszteljük le a friss havat.

Nem számoltunk vele, hogy egy semmeringi síverseny miatt sokakat Mönichkirchen felé irányítanak. Így mikor jó későn odaértünk (feleségem ügyelt az éjszaka, így viszonylag későn tudtunk indulni), már teli volt a pálya összes parkolója (a pálya is, meg a pénztárak előtti sor is). Praktikus megfontolásból a parkoló pályához legközelebbi részén álltam meg, amíg kipakoljuk a cuccokat. Mikor épp indultam volna, hogy keressek egy parkolóhelyet a faluban észrevettem, hogy mellettünk parkol egy helyre kis magyar Qashqai, s még a tulajok is ott álldogálnak mellette.

Nosza gondoltam egyet, s odamentem hozzájuk, hogy esetleg lennének olyan szívesek, hogy kicsit odébb állnak, mert szemmel (s a képeken is) láthatóan kb. 2.5 helyet foglaltak, s akkor esetleg nem kell a falu tulsó végén parkolni. Hát jól megkaptam, hogy én mit képzelek, mert ott hó van a szélén, meg egyébként is ő már vissza nem ül a kocsiba, mit képzelek én.. Esetleg hosszában tudna beállni...

Rövid párbeszédünk alapján nem láttam esélyét, hogy sikerülne meggyőzni, s így a falu tulsó végén sikerült találni egy normális parkolóhelyet. Tanulság nem sok, meg egyébként is nem árt a 15-20 perc gyaloglás a szép időben, de kitűnt, hogy a magyar terepjárós Ausztriában is úr... (a síruha miatt nem láttam a nyaklánc vastagságát:)))

Ja, persze a pályán is jó sok magyar volt, s már igencsak a délutánban a hideg elől benéztünk az egyik hüttébe, ami tele volt, csak az egyik asztalnál volt még több szabad hely. Mikor megkérdeztük (később kiderült, hogy magyar) nő mondta, hogy "besetzt". Végül találtunk a közelben egy padon ülőhelyet. A fura az volt, hogy a hölgy vagy fél órán keresztül sorban küldte el az embereket (gyerekekkel is), hogy foglalt az asztala, aztán fél óra múlva megjelent a kislánya(?) egyedül. Nem baj, legközelebb mi is elhozzuk nagyit, de most a Gorenje helyett a hütte asztalunkra fog vigyázni..:)

183 komment

Címkék: közlekedés autó hülye sztereotípia parkolás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vienna 2009.01.08. 12:06:58

En nem rongalom mas tulajdonat. Es nem buzditok senkit arra hogy megtegye.

A bunkosag es a vandalizmus meg nem ugyanaz a kategoria.

Ja, es mivel nem vagyok bunko sem otthon sem kulfoldon, nem is kell szegyenkeznem azert mert magyar vagyok vagy barmi egyebert. Meg masoknak se miattam.

Nekem ez a velemenyem (ha mar igy rakerdeztel).

Lunitari 2009.01.08. 12:08:42

@Vienna: Figyú...nem ismerem a helyet, de ha te azt mondod, hogy ott direkt ilyen széles parkoló helyek vannak kialakítva a ki-be pakoláshoz, akkor én kérek elnézést és a Nissanos nem volt bunkó. Ha nem ez a helyzet, akkor bunkó volt a posztoló meg nem, mivel mint írtam a turista se bunkó mert az út közepén pakolja a buszt a hajóáálomásnál....

TH 2009.01.08. 12:09:38

@tehenke: De nem jó mindig engedni a bunkónak/erőszakosnak/stb-nek szerintem. Nagyon jó dolog folyton meghunyászkodni, de én nehezen viselném. Néha jobb levezetni a feszkót azzal, hogy nem hagyod hogy bunkó legyen a másik vagy legalábbis megemlíted neki. Én is sokszor gondolkodom, hogy beszóljak-e a azoknak, aki faarccal parkolnak be a rokihelyekre, de mivel ezzel közvetlenül engem nem sért, nem szoktam kötözködni. De ha velem akar valaki kibaszni, akkor azt bizony nem hagyom annyiban. És ha valakit udvariasan megkérek arra, hogy álljon arrébb, hogy elférjek, akkor bizony zokon venném, ha erre elkezdene bunkózni...nem jó megoldás szerintem, ha ezt annyiban hagyja az ember.

TH 2009.01.08. 12:12:22

@Vienna: Igen, mert érdekelt a véleményed. Egyetértek veled avval, hogy a vandalizmus, és az anyagi kár okozása nem elfogadható. Én épp ezért javasoltam a kerekek leeresztését, mert az bunkóságra bunkósággal válasz. Tehát olyan nyelv, amit az illető megért majd. És nem éri anyagi veszteség sem miatta, csak egy kis bosszúság és időveszteség, de abba még senki nem halt bele. És rávezetheti arra az illetőt szerencsés esetben, hogy próbáljon meg egy kicsit odafigyelni magán kívül másokra is, mert ő is jobban jár egy ilyen hozzáállással.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.01.08. 12:12:42

Ezt a rissz-rossz köcsögöt... Ezért undorító a magyar: a saját fajtáját szopatja a legjobban. Én már csak azért is bepréseltem volna a kocsit a párbeszéd után mellé (előtte család ki) és kibasztam volna úgy istenesen az ajtót az új fis-fos mű telekjárójára, hadd örüljön a gyökér, mert én tutira kiszállok. Ha ugat, még le is ütöm. Tudod, amilyen az adjonisten...

Lunitari 2009.01.08. 12:13:33

@TH: Egyetértek. Ha mindent rájuk hagysz a végén már belédrugnak és jó kis rabszolga leszel :) Okos enged és egy határon túl szenved.....

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.01.08. 12:14:27

Vagyis most nézem, nem fért volna be szűken sem, hát akkor keresztbe, mögé...

@..:: Gabesz ::..: támogatom.

átlátó 2009.01.08. 12:16:31

@Lunitari: Megszólítottál, válaszolok, hogy jobb legyen neked. Emlékeim szerint 1971-ben kaptam jogosítványt, vezettem Trabant 500-tól RollsRoys-ig, (igen, volt erre alkalmam és nem próbakör)és volt szerencsém PSZH-hoz, ez olyan páncélozott harcjárműféle, valamint a KRAZ 214/B típusú pontonvetőhöz is. A kamion se ismeretlen előttem, de ezt nem űztem hivatásszerűen. Tényleg mellékes, hogy kb. 1.5 km-t vezettem eddig, millióban értendő és persze bármelyik pillanatban benézhetem a magam keresztjét. Nézd el nekem, hogy kissé bőbeszédű voltam, de felkeltetted a kíváncsiságomat, hogy a mellékelt kép alapján te HOGYAN IS TENNÉD BE AZT A TRANZITOT IDE? Persze válaszolhatsz, de minden szó felesleges.
A tévedés jogát fenntartom, mert ugye a focihoz mindannyian értünk. :)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.01.08. 12:17:08

@forrórágógumi: Én összerugdostalak volna téged is, meg a kocsidat is, csak amolyan felebaráti szeretetből a hozzáállásért. Az hogy tetszett volna, buzikám?

TH 2009.01.08. 12:18:14

@KuKori: Mit pattogsz itt, már ne haragudj? Idióta-e vagy? Csak kérdés, semmi személyes!

Lunitari 2009.01.08. 12:23:26

@átlátó: :) Hát kedves tapasztalt barátom egy egyszerű arány felméréssel, amihez elég volt a tollkupakom és máris látszik, hogy két Nissan is befér ha normálisan állnak ;)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.01.08. 12:26:23

@forrórágógumi: Talán mert gyökér módon parkolsz. Érdekes, nekem a 8 éves kocsimon nincs hullámosodás oldalt... Hihetetlen, mi?

@Kisbandi: tartom :D Faszlámának nincs fuksza. De egy X5-ösös fukszos "kopaszerős" ember segítőkészebb külföldön amúgy, ezt tapasztalatból súgom meg :)

@wiener: tépd össze a jogsidat inkább. Ha plasztik, edd meg.

@TH: Úgysem érti. Ugyanolyan tahó, mint a divattelekjárós paréj a posztban...

Vienna 2009.01.08. 12:29:21

@Lunitari:

Akkor megegyszer kifejtve:

"...a parkoló pályához legközelebbi részén álltam meg..."

Azaz: A posztiro nem szabalyosan allt meg, es tette ezt a parkoloban. Ha nem igy lenne, nem kellett volna kesobb parkolohelyet keresnie.

"...amíg kipakoljuk a cuccokat..."

Tapasztalatbol: Ez legalabb 10 perc. Ebben nincs benne az atoltozes.

"...észrevettem, hogy mellettünk parkol egy helyre kis magyar Qashqai, s még a tulajok is ott álldogálnak mellette"

Azaz: Az illeto mar regebb ota a parkoloban allt, kinn volt a kocsibol, de meg nem indult el a sipalyara. Feltetelezem hogy mar atcserelt sicipore, de mindenesetre a cuccok a kocsi mellett kipakolva alltak.

Ha a szitu annyi lett volna, hogy a posztiro megerkezik, latja hogy a masik nagy helyhagyassal parkol be, megall es megkeri hogy alljon ugy be hogy O is beferjen, akkor ez akceptalhato keres lenne.

De igy, ebben a szituacioban szerintem a posztiro volt a szabalytalankodo bunko, es meg a masikat kezdi kioktatni hogy hogy kene parkolni. Miutan O mindenki masra magasrol tett mikor kipakolta kis csaladjat, plusz egy vadidegennel leall vitatkozni, aki joval elotte, szabalyosan leparkolt.

Tenyleg ugy erzed hogy ez egy vedheto helyzet?

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.01.08. 12:29:26

@TH: Csak hogy értse a hozzáállása milyenségét :P

Amúgy agresszív vagyok, igen. Nem tudom, az mennyiben jelent idiótát, de én az átlag magyar birkával szemben kevésbé tolerálom ha valaki bunkó velem. Én teszek ellene. Ennyi! ;)

Lunitari 2009.01.08. 12:47:11

@Vienna: Hm látom nem érted, de mind1. Sokkal célszerűbb a családot a csomagokkal együtt kirakni parkolás előtt mint parkolás után. Ha parkolás előtt rakod ki őket, sokkal több autó tud majd parkolni, ha parkolás utána, akkor jön a Nissan szindróma és min 2 vagy 3 helyet kell foglalnod...nem védek én semmit, nem járok síelni. :D

Rousboy 2009.01.08. 12:50:42

@KuKori: Én is az ellenkezőjét vallom annak, amit a srác mond, mégse kezdtem el kapásból az összerugdosás témát, nem is igazán értem hogy miért kell ez.
Teszel ellene ha más bunkó? Nyilván nekem se tetszett volna ez a helyzet mégse kezdtem volna el pattogni, meg idegeskedni. Ilyen az ember, elkönyvelem, megyek tovább és gondolkozok melyik pályán csússzak le először.
Te pedig nekiálltál volna karatézni egy parkolóhely miatt.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.01.08. 12:54:55

@Rousboy: Igen, lehetséges :) Aztán csúsztam volna, mint a szélvész :)

Rousboy 2009.01.08. 12:57:43

@KuKori: Na igen csak nálad bejött volna az a faktor, hogy lehet nem a pályán csúszol először, hanem arcon a parkolóban, mert vissza rúg akit le akartál fly kickelni. :)

Vienna 2009.01.08. 13:03:11

@Lunitari:

Figyu, ez nem egy drop-off zone amirol beszelgetunk.

A repulotereken valoban ugy mukodik, hogy megallsz a drop-off zone-ban, kipakol a csalad aztan uccu parkolot keresni mashol.

Itt viszont inkabb egy TESCO-szeru parkolorol van szo. Azaz emberkenk behajtott egy sorba - ahol nem volt hely - es megallt a kozlekedesre valo uton kipakolni. Majd elkezdte csesztetni azt, aki szabalyosan, a kijelolt helyen parkolt.

Kb. mintha elhoznad a parkolobol az autot a TESCO elott, majd megallnal a bejarat elott vele az uton, mert ott kenyelmesebb es gyorsabb bepakolni a szatyrokat.

Tenyleg nem ertem hogy ez miert is lenne normalis dolog. Azt persze ertem hogy miert kenyelmes...

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.01.08. 13:03:38

@Rousboy: Hát semmi sem lehetetlen, de az adrenalin, amiért kimész végülis úgy is meglett volna :D

TH 2009.01.08. 13:05:49

@Vienna: Innentől a vita értelmetlenné vált, mert feltételezésekbe bocsátkozunk. Én azt feltételezem, hogy elég széles volt az út ahhoz, hogy mások zavarása nélkül kipakolhassanak, és sokkal jobb az, ha a parkolóban arra optimalizálnak, hogy minél több autó elférjen. A te feltételezésed meg az, hogy rohadtul útban voltak és feltartottak mindenkit, és kevésbé lényeges, hogy sok autó férjen el a parkolóban. Ez a két vélemény jelent itt meg, és ennél tovább sztem nem juthatunk. Te ezt gondolod, más meg mást.

TH 2009.01.08. 13:06:56

@Vienna: A társadalmi haszna itt nagyobb annak, ha egy picit megáll, de utána kevés helyet foglalva parkol, mintha nem áll meg az úton, de fele annyi kocsi fér a parkolóba.

Vienna 2009.01.08. 13:10:46

@TH:

TH = Lunitari ?

Mert eddig nem veled vitaztam :)

TH 2009.01.08. 13:11:58

@KuKori: De tudod, ha lesüllyedsz a szintjére, legyőz a rutinjával...Másrészt meg a vandál károkozás sokkal több, mint bunkóság, hiszen nem csak a másik lesz*rását jelenti, a szándékos károkozásért anyagi és erkölcsi felelősség is terhel téged. Szóval azért ésszel csak!

Szaborob 2009.01.08. 13:12:55

Sziasztok,

Én írtam a posztot. Nagyon jól szórakoztam a kommenteken:)), de lenne pár kiegészítés:

-elsősorban a fickó stílusával volt a gondom. Én normálisan megkérdeztem, de hőzöngés volt a válasz. Ha simán azt mondja, hogy ne haragudjak, de ezért és ezért nem férek ide, akkor rendben van, s megyek tovább

-valóban mások is parkoltak ekkora oldaltávolsággal, de ők pont ott voltak mellettünk, pont még a kocsijuk mellett álltak, már beöltözve, s egy kis fáradtsággal megoldható lett volna a dolog

-mint mondtam, későn értünk ki, s minden parkoló (P1-P3) tele volt, így ahhoz hogy normálisan tudjak parkolni (ne álljak be más autó elé, ne lógjak ki az útra, ne álljak be valami helyi parkolóhelyére) tényleg le kellett menni a falu végére, s onnan sícipőben visszamászni

-talán megkérdőjelezhető, hogy megálltam a bejárat közelében vészvillogóval a kipakolás idejére, de az út elég széles volt, félrehúzodtam, s nem akadályoztam a forgalmat, s a kipakolás után azonnal továbbmentem
Egyébként Amerikában számos helyen van ilyen funkcióval működő, "ú.n." loading area

-egyébként meg így se balhéztam vele, nem eresztettem le a kereket, nem karcoltam meg az autó oldalát, nem törtem le a visszapillantó tükrét, stb. mindössze lefotóztam..:)))))

Szabi

TH 2009.01.08. 13:12:59

@Vienna: Bocs, hogy beleszólok, de Lunitari álláspontját inkább osztom, mint a tiedet, és gondoltam, a saját álláspontomat is hozzáteszem a vitához. De ha ez valami zártkörű vita, akkor folytassátok privátban.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.01.08. 13:14:13

@TH: Az arc leépítése nem vandalizmus, hanem testi sértés :D Csak a pontosság kedvéért :)))

Vienna 2009.01.08. 13:15:52

A tarsadalmi hasznossag kerdeset a parkolo uzemeltetojenek kene felvetni, nem a masik autosnak szerintem.

Lehetne automata teremgarazst is epiteni oda, de az sincs. pedig mennyivel tobb auto elferne benne.

A valosag azonban az, hogy itt mindenki leparkol, kipakol es elmegy sielni, majd visszajon, bepakol es hazamegy.

Aki meg nem ebben a sorrendben csinalja, az nem egy kozlekedesszervezo zseni, hanem egyszeru bunko, aki keptelen ugy elni hogy azzal masokat ne zavarjon.

Na joetvagyat...

forrórágógumi 2009.01.08. 13:18:35

@KopaszMercis: az ilyen faszparasztok basszák rá az autómra az ajtót, mert egy kis cigány és ugyis lopott autóval jár. Képzeld el megengedhetem magamnak az autót, még ha összebasszák az oldalát akkor is, csak ne nagyon akadjunk össze ha épp mellém állsz mert a kopasz fejeddel karcolom bele a motorháztetődbe, hogy te mit engedhetsz meg magadnak.

forrórágógumi 2009.01.08. 13:22:28

@KuKori: tudod mit rugdosnál össze? törött medencecsonttal mozdulni sem bírnál. hhehee kis köcsög, belöknélek az árokba kocsiddal együtt

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.01.08. 13:30:14

@forrórágógumi: Én ráérek, megbeszélhetjük hol és mikor... Ha már ilyen erős vagy :)

Lunitari 2009.01.08. 13:35:29

@Vienna: Na akkor olvass fentebb mit írtam, mert úgy látom ezzel gondjaid vannak! Ha Tesco-ba parkolsz be 3 helyre, ráadásul a bejárat közelébe és nem hátul valahol az üres térben, akkor picsán ruglak. Írtam, ha az adott helyen direkt ilyen széles parkoló helyek vannak kialakítva akkor nem gond ILYENEK VANNAK? MILYEN SZÉLES A FELFESTÉS A HÓ ALATT????... jah és a posztoló vigye az egész családot a falú végére és onnan cuccoljanak..gratula..

Vienna 2009.01.08. 13:56:34

@Lunitari:

Szovegertessel nem nekem vannak gondjaim. A stilusodat csiszolgasd meg, es ne szemelyeskedj, ne fenyegetozz.

Nincs felfestes. Meg egy korlatozott inteligenciaval rendelkezo juzer is fel tudja fogni, hogy nem sok ertelme lenne festegetni a feher vonalakat a ho ALA.

Azert hagynak nagy helyet egymas mellett az emberek, mert sibakancsban, leccel a valadon kicsit nagyobb mozgasterre van szukseged ahhoz, hogy biztonsagosan tudj mozogni a ket auto kozott a parkoloban. Magyarul hogy ne tord ossze a sajat vagy a mas autojat mig odakacsazol, le- illetve felpakolsz.

Jozan esszel nem olyan nehez ezt belatni. A stilusodat meg kikerem magamnak.

forrórágógumi 2009.01.08. 14:07:33

@KuKori: há nálad erősebb azt már látom, ha buzizol. Bocs de lányokat nem verek.

George Jung 2009.01.08. 14:10:59

@forrórágógumi:
Pfff, ez de szánalmasra sikeredett...

Lunitari 2009.01.08. 14:11:18

@Vienna: A stílus nem személyeskedés volt. Nem csak téged ruglak fenékbe, ha 3 helyen állsz a parkolóban. Felfesteni lenne értelme, ha normálisan le lenne takarítva a parkoló. Térdig érő hóba élmény kilépni a meleg autóból. Még egy korlátozott iq-val is felfogná egy üzemeltető, hogy a parkolónak hó és síkosságmentesnek kell lennie, akárhol is van. Csak pénz kérdése, de biztos nincs annyi bevétel. Fogadok, hogy nő vagy..esetleg meleg. A logikád alapján.....

gyugyek 2009.01.08. 14:24:56

Akkor most leírom a másik oldalról is! Szeretnék gratulálni azoknak az "igen inteligens egyéneknek" aki a hallgattassék meg a másik fél mondást nem ismerve véleményt formálnak!
Először is nem igazán úgy zajlott le az egész,ahogy a "szimpatikus,illemtudó" fiatalember leírta,de mégis sokan úgy érzik,hogy Ök már mindent tudnak!
Másodszor: látom rengetegen járnak síelni,hiszen véleményt formálnak,amiből azért lerí,hogy életükben nem voltak még sípálya parkolójába!Íratlan szabály,hogy úgy kell megállni a másik jármű mellett,hogy az ajtót teljesen ki tudja nyitni legalább az egyikük!Hiszen át kell öltözni,pakolni kell!Én több ,mint 10 éve járok síelni,de talán ez volt az első,amit megtanítottak!Kár,hogy a fiatalembert még köszönni sem! :-(
Azért látom vannak,akik jól látják,hogy nem hogy két és fél,de még egy autó sem fért volna be!Mi le is mértük-vajon a cikket író miért nem tette???-és pontosan 40 centi lett volna úgy két autó között,hogy teljesen kicentizve ráállt volna a fehér VW Passatra!Ja!És a hátulról a kocsi bal elején lévő bucka,"csak" akkora volt,hogyha ráállsz,akkor az első spojlert tépi le!
De a legfontosabb!!!! KELJ KORÁBBAN!!!
Mert ha időben oda érsz,akkor láthatnád,hogy egy parkolóőr(!!!!!!!!!!!!!) irányít be!!!
NEM ÚGY ÁLLSZ BE,AHOGYAN AKARSZ!!!!!
Érdekes,hogy EGYETLEN osztrák sem gondolta azt-pedig jött egy pár-,hogy majd oda be áll!ÉRDEKES NEM????
Csak a fehér astrás fiatalembernek volt olyan nagyszerű szemmértéke!
Azonkivül a cikk írójára ráférne egy kis udvariassági lecke!Köszönés,elnézést kérés,nem pedig utasítás!!!
Még egyszer mondom,ha lett volna annyi hely (nem 40 centi!!!) szívesen arrébb álltam volna-persze,ha normálisan meg kér!
Gondolom magas intelligánciával rendelkezhet(bár ez már a helyszínen kiderült :-) )-ha több,mint 10 nap kellett ehhez a "magasröptű"hozzászóláshoz!
A "karcold végig,szúrd ki a kerekét" emberek tartoznak szerintem a "tipikus" magyar mentalitáshoz!
Ja!És se nyakláncom,se feszület az autóban!Tudom,hogy ezzel nagy csalódást okoztam sokaknak! :-)

Lunitari 2009.01.08. 14:33:20

@gyugyek: NA köszi..nekem ez az infó nem volt meg. Tehát ha ekkora távolság a szabályos megállás, akkor ekkorát kell hagyni. Én kérek elnézést, bár fentebb is írtam, ha ilyen méretű hely van kijelőlve akkor semmi gáz.... Akik azt írták, hogy befér még egy autó jól írták, csak nem tudtuk, hogy teljes ajtó nytásra van szükség stb..Tescoba nincs ;)

TH 2009.01.08. 14:40:01

@gyugyek: A két sztoriban sok az ellentmondás, hogyan tudná ezt megítélni az egyszeri halandó, hogy ki mond igazat? A fényképeken mindenesetre látni, hogy sokan jóval közelebb parkolnak egymáshoz, és ez szerintem így van jól. Ami szomorú az a stílus, ahogy ez az egész lezajlott valszeg. Lehet, hogy a kérdező stílusa sem volt udvarias, de állítása szerint te sem voltál túl kedves. Miért itt magyarázkodsz, miért nem ott mondtad el ugyanezt neki? Ennyit kellett volna mondanod: "bocs, a parkolóőr irányított ide így, és különben is, véleményem szerint nem tudnék annyival arrébb állni, hogy beférj". Mint a cikk írója fentebb írta, a stílusoddal volt baja. Szerintem a köszönés kevésbé lényeges, mint hogy udvariasan kért-e meg. Elnézést kérnie meg nem volt miért, nem bántott titeket szerintem. Részéről valami ilyesmi lett volna az elvárható: "Bocs/Ne haragudj/Elnézést (- ja, ez tekinthető elnézést kérésnek, de inkább csak megszólítás), arrébb tudnának/tudnátok állni egy kicsit? Én úgy látom, hogy még kényelmesen beférnék mellétek a kocsival."
És mi lett volna, ha BALRÁBB álltál volna? Akkor a bucka az ő gondja lett volna, nem a tied.

TH 2009.01.08. 14:41:20

@Lunitari: Szerintem itt is van élet teljes ajtónyitás nélkül, nézd csak meg, hogy hány autó áll jóval közelebb egymáshoz. Legfeljebb tényleg nem onnan pakolnak be, hanem a sofőr először kitolat. Ez nem hiszem, hogy tragédia lenne, ha elég széles az út a parkolóban, és nem tartanak fel vele másokat.

Alex3000 2009.01.08. 14:49:09

Innen nehéz megállapítani, de tényleg van ott egy hó bucka, és arra én sem szívesen álltam volna rá. Sajnos a képen nem tűnik fel mennyire akadály ez. Így nehéz bármit is megítélni.

forrórágógumi 2009.01.08. 14:49:14

@George Jung: csak a buzik veszik magukra. Semmi gond. Zsorzsika

TH 2009.01.08. 14:53:58

@forrórágógumi: Ha valaki nem veszi magára, akkor is szánalmas ez a nagy beszólogatás egymásnak. Nem csak rád, hanem KuKorira gondolok, bár végül neked volt ez a szánalmas érved a visszalépésre. De hát ilyen ez az internet. :)

forrórágógumi 2009.01.08. 14:57:59

@TH: Imádom ahogy egyre többen becsatlakoznak olyanba ami eredetileg nem nekik szólt. Hát ilyen az internet.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.01.08. 14:58:45

@gyugyek: Na és a 4x4-nek látszó tárgy (persze szigorúan alapmotor, két kerék hajtás) nem birkózik meg egy 20 cm-es hóbuckával oldalt? Érdemes volt belevágni akkor... Persze, ha félted a lakótelep legmenőbb autóját, akkor kissé balrább állsz, segítve honfitársadat és akkor majd ő megoldja a bucka problémát...

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.01.08. 15:00:41

@forrórágógumi: Én csak jóízűen röhögök a flém hullámainak magasra csapásán. "Elég egy szikra..." :DDD

TH 2009.01.08. 15:01:14

@forrórágógumi: ha privátnak szánod, írd privátba. Mit vársz egy blog kommentjeitől? Csendes magányt, és kétszemélyes vitát?

TH 2009.01.08. 15:02:17

@KuKori: Hát akkor örülj, hogy más is röhög rajtatok. :)

forrórágógumi 2009.01.08. 15:03:07

Na most már új postot követelünk, mert ezeket itt már széjjelgyaláztuk!!

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.01.08. 15:05:45

@TH: Én örülök is :) Valami élet, pezsgés, jóízű anyázás :) Matrix tegnap hiányolta, gondoltam kicsit alágyújtok a hordónak :D

forrórágógumi 2009.01.08. 15:05:54

@KuKori: szikra ja... amikor benzineskannán ücsörögsz

Petrodon 2009.01.08. 15:09:18

@gyugyek: Ezt nem tudom honnan veszed, hogy 2 méteres távolságot kell hagyni?
Jól mondtad, hogy annyit szokás hagyni, hogy az ajtót teljesen ki lehessen nyitni, de nem annyit, hogy mind a két autónak egyszerre!
Amúgy a parkolóőr duma is kicsit gyanús már csak azért is, mert nincs semmi jelölés, hogy meddig tart egy hely, szóval csak gratulálni tudok...
Ja! Meg a klassz SUV-odhoz is, aminek 30 centis hó már leszedi a lökhárítót... Szánalom...

Herman 2009.01.08. 15:16:19

Szerintem az a gáz, ha rádparkolnak, és nem tudsz beszállni a saját kocsidba....

Én speciel a parkolóházak/bevásárlóközpontok legeldugottabb, legmesszebben fekvő részére állok mindíg, hogy ne basszák szét a dukkót, stb...

Herman 2009.01.08. 15:17:21

Amúgy is, aki nem képes 5 percet gyalogolni, az milyen sportoló???

forrórágógumi 2009.01.08. 15:21:49

@Herman: síelés csak úri huncutság, nem sport muhahahaah

Matrix_ 2009.01.08. 15:22:29

@KuKori: Ne kenjed rám Tesó! :D

forrórágógumi 2009.01.08. 15:23:32

@Herman: "Én speciel a parkolóházak/bevásárlóközpontok legeldugottabb, legmesszebben fekvő részére állok mindíg, hogy ne basszák szét a dukkót, stb..."

Ott a pont. Csak a csordaszellem mindig mellémhozza a jóembert a töküres parkolóban :)

George Jung 2009.01.08. 15:23:47

@forrórágógumi:
Ez is szánalmas lett. Nem beleavatkoztam, csak kommenteltem, de ha beleavatkoztam volna sem lehetne egy szavad sem, ez egy blog!
Azt miből szűrted le, hogy magamra vettem? Azt hittem végre meglesz az első ökölharc, erre Te beszarsz.

TH 2009.01.08. 15:24:57

@George Jung: Jaja, és ha lenne ökölharc, akkor kéne róla itt közvetítés, valamint remélem Silentsound megszervezi a fogadásokat is...

Auto-InterCont 2009.01.08. 15:38:36

Kinél lehet fogadni? Mikor lesz a mérlegelés?

TH 2009.01.08. 15:39:37

@Auto-InterCont: Igen, igen, jó lenne tudni pontos infókat lassan!

forrórágógumi 2009.01.08. 15:40:57

@George Jung: Baszom pofán mindkettőt hogy csak pislogtok majd mint az éhes uhu. Nevezd meg a segítőidet akik hozzák a zsákokat. Faszari

TH 2009.01.08. 15:41:48

@forrórágógumi: de KuKorival kell bokszolnod, nem George-al.

Auto-InterCont 2009.01.08. 15:41:59

Ketrec harcot akarunk! Minden érintett jelentkezzen!

Matrix_ 2009.01.08. 15:42:43

OFF
www.youtube.com/watch?v=ksiEU-FH1ME

bemelegítésnek, ha esetleg szópárbaj is leszen majd :)
ON

forrórágógumi 2009.01.08. 15:43:04

@Auto-InterCont: Mérlegelés megvolt reggel szarás után, csalódtam is hogy visszaestem 89 kilóra

Auto-InterCont 2009.01.08. 15:46:28

Tehát: Piros sarokban forrórágógumi
89 kg-mal mérlegelt
horoszkópját nem közölte

George Jung 2009.01.08. 15:47:51

@forrórágógumi:
:-)
Ez most komoly, vagy csak viccelődsz? Mert ha kőkeményen így nyomod, akkor nagyon kínlódhatsz.
Öcsém! Kukori kihív, Te lefostad a bokádat, aztán meg itt keménykedsz nekem? Atyavilág!

forrórágógumi 2009.01.08. 15:48:55

eresszétek be kukorikúúút meg a zsorzsikát is egyszerre, hamarabb végzek oszt áttolom az autójukat a fejükön bónusz gyanánt.

TH 2009.01.08. 15:51:55

@George Jung: nem gondolod, hogy csak hülyéskedik? :)

tehenke 2009.01.08. 16:00:27

Azt hiszem a Simpson családban volt, hogy elindul reggel Homer, megy egy órát kocsival, majd az erőmű parkolójának legtávolabbi részén megáll: Pont a saját kerítésük mellett, amelyiknek a másik oldaláról indult.

KopaszMercis 2009.01.08. 16:01:12

@Vienna:
Figyelj akkora paraszt vagy, hogy szedulsz a betonon.. mit nem vagy te bunko.

Szaborob 2009.01.08. 16:14:17

Szevasz Gyugyek,

Sok vitát nem érdemes nyitni, de - lehet, hogy nem hallottad - "ne haragudjatok"-kal kezdtem, amikor odamentem

Továbbá lehet vitatkozni a cm-erekről, meg a parkolási szabályokról, de el kell ismerned, hogy nem segítőkész, pozitív volt a hozzáállásotok, egyébként mint írtam, ha normálisan válaszoltok, akkor gond nélkül továbbmegyek.

"Gondolom magas intelligánciával rendelkezhet(bár ez már a helyszínen kiderült :-) )-ha több,mint 10 nap kellett ehhez a "magasröptű"hozzászóláshoz!"
Ez aztán "magasröptű" érvelés..

Jobb síelést legközelebb!
Szabi

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.01.08. 16:34:28

@Auto-InterCont: kukori, első ránézésre nem ijesztő :) Súlya 69 kg, de 1.90-re rúg 580 N-nal :D

Auto-InterCont 2009.01.08. 16:42:41

Piros sarok: forrórágógumi
89 kg-mal mérlegelt
horoszkópját nem közölte

Kék sarok: KuKori
69 kg-mal mérlegelt
a levegöböl is képes támadni


Jöhetnek a tippek!

TH 2009.01.08. 17:32:58

@Auto-InterCont: még több infó kéne róluk, mielőtt tippelni tudnék.

autosave 2009.01.08. 18:43:10

"de kitűnt, hogy a magyar terepjárós Ausztriában is úr... "

nem úr, mert azt az úriemberekre mondjuk ugye...
ez csak egy tahó paraszt, egyszerű a képlet.

Vienna 2009.01.08. 18:47:15

@Lunitari:

Te meg egy IQ-bajnok vagy a logikad alapjan.

Letaposott ho van a parkoloban, nem felmeteres szuzho.

Marcellusca 2009.01.08. 18:47:51

@Auto-InterCont: Még infót!!!
testmagasság, mer' azé nem mindegy, hogy hány centihez párosul az a 89 vagy 69 kiló!
szeme színe, haja, születési éve, anyja neve, ja, az mán nem köll. :D

Vienna 2009.01.08. 18:51:44

@KopaszMercis:

Eltartott egy ideig mig kibogarasztal egy frappans valaszt a szolasmondasos konyvedbol.

Kar volt a faradsagert, nem utod meg ezzel sem a kulturaltsagi mercet.

TH 2009.01.08. 18:52:34

@Marcellusca: És a legfontosabb: harcművészeti/utcai harci/boksz/birkózás tanulmányok/tapasztalatok stb.

Marcellusca 2009.01.08. 18:58:29

@TH: Az nem lényeg. Messzről jött ember ...
A ringben úgyis kiderül az igazság! :D

Még mielőtt valaki "megkótolna": qrva gyors vagyok és rohadt technikás! Időnként még én is félek magamtól! xD

autosave 2009.01.08. 19:58:32

visszaszívtam :)
csak most látom Gyugyek írását. hát így rögtön kicsit más a kép...

innen is látszik, hogy lehet vitatkozni itt mindenen, de könnyen egyoldalú lesz...

B.GY. 2009.01.08. 20:04:56

Mit vársz az ilyentől Szabi?A köcsög az mindenhol köcsög.Én az ilyen emberekhez már nem is szólok.Nem koptatom a pofán feleslegesen,mert még felidegesít.Aztán meg én vagyok a rossz,ha megverem:)

B.GY. 2009.01.08. 20:15:17

Nem tudom forrórágógumi merre kocsikázik.Nekem még soha nem baszták össze a kocsim ajtaját egy másik ajtóval,pedig vetetek 18 éve.Szerintem majdnem minden autón van gumicsík az ajtón az ilyenek elkerülése végett.Ja meg azt sem értem,hogy ha mindenki hátra áll a tecsó és egyéb parkolókban,akkor ki a faszom van a bejárat mellett közvetlen?Mert itt olvasom elég sűrűn,hogy a halál faszán parkolok,nem az ajtóba.Aztán meg a sok hülye ha tehetné,még a boltba is behajtana,aztán az ablakon csak berámolná az árut:)Az autó meg használati tárgy szerintem,ha horpad hát horpad:)

KaPé 2009.01.08. 20:36:52

Mióta mindkét ajtómon van egy ajtórányitás nyom, azóta én is mindenhol így parkolok. Majd ha a kedves autóstársak megtanulnak vigyázni más autójára, akkor lehet anyázni, addig aligha.

Marty Mcfly 2009.01.09. 00:05:25

Tudom, ez örök téma, de ameddig lesznek ilyen faszkalapok, mint 'KaPé', mindig újra-és újra le kell írni a következőt:
-az, hogy barom módjára parkolsz, 2 dolgot vet fel: az egyik, hogy nem tudsz parkolni... a másik, hogy így csak jobban megnöveled az esélyét, h vki tényleg meghúzza a másik kocsiját, mert te felborítottad a rendet;
-aki meghúzza a kocsidat, a sajátját is meghúzza legtöbb esetben, ergó senkinek sem áll érdekében meghúzni;
-veszélyes világban élünk, sztem KaPé maradj otthon, úgy 100%, h nem húzzák meg a kocsidat!

j311 2009.01.09. 00:05:33

Irigylem az embereket, akiknek a legnagyobb problémája, hogy kiruccan Ausztriába síelni és nincs parkolóhelye...

A képek alapján teljesen jól parkol, a többi autós is ilyen szellősen áll.

MosoMasa 2009.01.09. 00:12:27

@j311: Valószínűleg te tényleg irigy vagy, csak pitiáner dühödet nem tudod kifejezni - ennyi jön ki belőled, ímit idevetettél. Ez nem sok..semmilyen tekintetben.

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2009.01.09. 00:58:55

"Hát jól megkaptam, hogy én mit képzelek, mert ott hó van a szélén, meg egyébként is ő már vissza nem ül a kocsiba, mit képzelek én.. Esetleg hosszában tudna beállni..."
mögötte keresztben megáll kocsi lezár, másnapig elő nem kerül...

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2009.01.09. 01:01:54

George Jung 2009.01.08. 15:23:47
érdekes... te már megint anyázol valakivel... hobbi?

George Jung 2009.01.09. 09:07:08

@RosszQtya:
Érdekes, Te már megint velem vagy elfoglalva. Hobbi?
De most őszintén! Végigolvastad Kukori és forrórágógumi párbaját? És aztán amit gumi nekem írt? Mondd, hogy nem beszari!

George Jung 2009.01.09. 09:10:05

@RosszQtya:
Ja! És én vonultam vissza, én voltam az, aki nem folytatta tovább feleslegesen.

Lunitari 2009.01.09. 10:04:37

@Vienna: Tényleg? És aki elösször letaposta? Mert ugye azt is kellett valakinek ha nem takarították el, ha meg el lett volna takarítva nem lett volna ott hó...gratula csak így tovább....

lwcolors 2009.01.09. 12:13:23

Én a Qashqai vezető helyében arrébb álltam volna, természetesen balra, a poszírónak meghagytam volna a 60 cm magas hókupacot, hadd parkoljon arra :)

lwcolors 2009.01.09. 12:15:09

Bocs már helyesírni sem tudok:
Én a Qashqai vezető helyében arrébb álltam volna, természetesen balra, a posztírónak meghagytam volna a 60 cm magas hókupacot, hadd parkoljon arra :)

TH 2009.01.09. 12:46:46

@lwcolors: Én is ezt tettem volna.

BGyRacer 2009.01.09. 13:22:38

@Vienna: Mekkora kreténséget mondasz már? Te gondolom a falu végén pakoltál volna ki, és az összes cuccot végigcipeled 2 km-en keresztül... Nem?! Akkor mekkora paraszt vagy!












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása