Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Miért nem tehetünk semmit?

2009.01.16. 07:33 :: Kisikasa

Jómagam is tapasztaltam már, hogy az ember vérnyomása helyből távolt tud ugrani, ha azt észleli, hogy az autója oldala össze van karistolva, vagy valaki túl nagy svunggal nyitotta a szomszéd helyen az ajtót. R03 először azt gondolta, hogy az ő készülékében van a hiba, de nyomozói készségének köszönhetően fény derült a turpisságra. Ilyenkor csak a bosszankodás marad?

Megyek 130-cal az M1en, ki Bécsbe dolgozni, 1x csak hallom, hogy puff-puff-puff. Szép ritmikus puffogás, ami csökken gázelvételre, növekszik, ha 1 másik autó halad mellettem.

Cikáztak a gondolatok, mi lehet ez. Defekt? Nem, mert nem ráz a kocsi. Honnan jön? Jobb oldal. Felszedtem egy ágat? Lehet. Na mondom akkor lassan megyek (100-zal), ott nincs ez a fura zaj, majd 15km múlva úgyis célhoz érek. Megérkeztem, ránézek a jobb oldalra: hát a gumi védőcsík ami az autó oldalára van ragasztva (mint a dodzsemekénél:o) az biz' 70 cm hosszan lóg. Hoppá. Szemét koreai szutyok, mindjárt meg is rugdalom, hogy megint csak a baj van vele, de aztán visszafogtam magam.

Sötét volt, hideg is, szomorúan konstatáltam a telefonom fénye mellett, hogy a mocsok gumicsík jól összeverte az autó oldalát, ami behorpadt. De hát ilyet még nem is hallottam. Letéptem a maradék csíkot, és jóccakát. Másnap reggel megyek ki a géphez, hejj de furán néz ki az oldala. Megnézem, a védőcsík alatt zöld festékcsíkok vannak. Aztabetyár! Zöld nyomot hagy a feket díszcsík?? (Ezen a ponton valószínőleg Sherlock Holmes vállon veregetett volna.)

Hopp, ott is be van hajolva a kasztni, ahova el sem ér a szirsz@r. Neeeeem...valaki meghúzta a verdát! Szemetek! Gyorsan vissza a Tacskóba, pultos/vevőszolgálatos hölgyhöz:
- Csókolom, kamera van? Mármint olyan, ami a parkolóra néz.
- Van, igen. Mi a baj?
- Meghúzták a kocsim oldalát. Szeretném látni a felvételeket.
- Feljelentést kell tenni, a rendőröknek megmutatjuk.

Király. Este 7, a zsaruk tuti kiröhögnek, hogy mit akarok. Na irány, a megyei RK. Ügyfélbejáró zárva. Bementem a személyzetin. Néznek is nagy szemekkel, hogy ki ez a bátor, mondom mi a bajom. Sóhaj, jó, szól valakinek. 15 perc várakozás után 2 szimpatikus (!!) rendőr jött, hogy jóestétmiatényállás? Jó, menjünk a helyszínre. Rendőri felvezetést kaptam (sziréna nem volt). Beálltam a helyre. Na mondom, akkor nézzük a képeket? Nem, papírokat. Az egyik elkezdett körmölni.

A másik: fényképező, mérőrúd, ragasztószalag.  Azt hittem betojok a gyönyörtől! Nem hogy lefényképezték, mérték hogy milyen magasságban talált el az "autóstárs", sőt, a színből mintát vettek a ragasztószalaggal!! Hoppácska! Na, lesz neked nemulass autósok szégyene! Persze végül azt modta a jegyzőkönyvet készítő rendőr, hogy ne reménykedjek, mert sötétben nem valószínű, hogy látszik a rendszám. De legalább ennyit megtettek. Meglátjuk mi lesz, de az ilyen károkozónak legyen vezérműszíjszakadása! Na!

70 komment

Címkék: közlekedés autó rendőr autópálya

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Matrix_ 2009.01.16. 07:52:43

volt az 150 is valld be nyugodtan.

Lacaca 2009.01.16. 08:03:46

"Másnap reggel megyek ki a géphez" "Gyorsan vissza a Tacskóba" "Király. Este 7"

Hány éves a kapitány? Ja nem! Hány km-re van a tacskó?

Pcmg · http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=49359 2009.01.16. 08:06:45

Biztos a reggeli kv hiánya okozza, de akkor a szeszbót (gy.k. tesco global hipermarket) parkolójában húzták meg a kocsid ugy, h letépték a díszcsikot ?

Lacaca 2009.01.16. 08:32:42

@MatrixHasYou: Mekkora átlagsebességgel teljesítette a távot? 15km+70cm cca. 12 óra.
Ez több, mint 1 km/h! Ilyen tempóval még a Photoshop-ot is használhatta vezetés közben :)

RaveAcE 2009.01.16. 08:38:05

Jól tetted!
Kérünk értesítést a fejleményekről!

Matrix_ 2009.01.16. 08:40:19

@Lacaca: De ha használt fotosoppot, akkor a csíkot is "visszatehette" volna, meg a horpadásokat is eltüntethette volna :))
Amúgy lehet hogy a Teccskó és a kapitányság között volt nagy a távolság. Meg ugye az ólmos eső is ugye! :)

Lacaca 2009.01.16. 08:41:39

@MatrixHasYou: És ha eleve így került le a csík és fel a horpadás?

Matrix_ 2009.01.16. 08:45:30

@Lacaca: Akkor tényleg fotosopp :)

ChPh 2009.01.16. 08:46:52

Jah, érdekesek a távolságok, időpontok, attól még lehet ilyen.... én jártam csúnyábban, de sajna ahol álltam ott nixt kamera (nem, nem bevásárlóhelyen)

forrórágógumi 2009.01.16. 09:03:50

Melyik kis köcsög ugatott le a korábbi postban, hogy ő mennyit vezet Pesten és nem húzzák meg az oldalát?!?! Erről ennyit, ezért állok a halál faszára tacskó parkolóban hogy ne tévedjen mellém senki és ne basszák össze az amúgy is jólkinéző oldalú autómat. Az ilyennek aki nem bír vigyázni a másik értékére letépném az arcát.

babsz 2009.01.16. 09:12:38

ezért állnak sokan két helyre, bár én azoknak is letépném az arcát.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.01.16. 09:13:12

bécsbe ment este, hogy megy dolgozni. gondolom reggel megnézte a kocsit látta hogy meghúzták, elment dolgozni bécsben, majd meló után hazajött magyarországra és estére ért a magyar tescohoz. biztos mosonmagyaróvári az ember, mert ott szokás zárni a rendőrség ajtaját.

egyszer akartam menni vasárnap reggel a rendőrségre feljelentést tenni (szombat éjjel ellopták a bringámat), 5 percet álltam az ajtó előtt hátha kijön valaki hoyg bemehessek, de semmi. személyzetit nem találtam, csengő nem vot, kopogásra nem reagáltak, telefonálgatni meg nem fogok bringa ügyben. (végül hétfőn tesóm tett feljelentést. bringa azóta sincs meg.)

Marcellusca 2009.01.16. 09:14:51

@pafff:
Nem két helyre (,bár elég sok ilyen patkány van), hanem messze a bejárattól, oda, ahova kevesen állnak, mert onnan plusz 10 m-t kell gyalogolni.

Fikázó · http://zsarufika.blog.hu/ 2009.01.16. 09:16:22

de legalább be tudtál jutni, és így kvázi kényszeríteni a közeget a munkára.
@Hurrá Torpedó: mivan?? be van zárva a rendőrség? miafasznak? őrzik a statisztikát?
ha nem jut be a feljelentő, nem romlik a százalékuk?

Rousboy 2009.01.16. 09:20:29

@forrórágógumi: Én voltam az a "köcsög", azt hiszem. A véleményem akkor is az, hogy az se megoldás hogy két helyre állsz be, vagy rokkant helyre. Lehet hogy egyszerűen csak engem nem hoz össze a sors ilyesfajta gyökerekkel. De pl. én arra a részére figyelek oda, hogy nem állok mittomén 30 éves csatragány szar mellé 20 centire, aminek szemrebbenés nélkül rávágják az ajtaját a kocsimra.
A posthoz meg csak annyit, hogy az a "csík" pont az ajtó csapódások ellen van. Ahhoz hogy az leszakadjon nem elég egy kicsit határozottam ajtónyitás, ahhoz bizony nagyon durván izomból kell nekib*szni az ajtót, többször is esetleg.

Donor 2009.01.16. 09:27:10

Előző melóhelyem ami mellesleg egy jó nagy gyár, volt az hogy a szépen út melletti parkolóban merőlegesen álló autók közé beleszállt egy részeg picsa, de úgy hogy 5 autót egymásba tolt.
Visszatolatott, majd elment. Mindezt úgy hogy láttam én, a portás (vele beszélgettem) és vagy 3 kamera :)

Rendőrök kijöttek, rendszám alapján kiderült hogy 2 utcával odébb lakik. 5perc alatt ott voltunk, a nőt bilincsbe verve vitték el.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.01.16. 09:32:35

@Fikázó: hát kb ezeken gondolkoztam én is. hogy csak telefonon lehessen bejelenteni mindent? hívjam a 107-es központot, hogy onnan kapcsolják a megfelelő kapitányságot, hogy ott kapcsolják a megfelelő osztályt, mondom megfelelőt, és ez eddig 3-5 perc, és érdemi ügyintézés még nem történt.

vagy hívjam a kapitányság vonalas számát, ami meg nekem már pénzbe kerül.

vagy ugye mehetnék személyesen, mert 3 prc a rendőrség tőlünk. de ugye vasárnap nem tudtam bejutni az épületbe. legalább legyenek nyitva, legyen portás, és mondja azt hogy kevés az ember bringalopással hétvégén nem tud foglalkozni senki, jöjjek vissza hétköznap - még ezt is elfogadtam volna...

theutat villám 2009.01.16. 09:37:27

Azért neked sem kell észért a szomszédba menni, hangos kopogást hallasz autópályán 130-nál és baszol megállni - mindjuk az első pihenőben -, hogy mégis mi az??? Inkább szétvereted az autód, mer' má' úgyis csak 15 km. Amúgy egy újabb nehezen értelmezhető poszt.

Marcellusca 2009.01.16. 09:50:27

@MatrixHasYou: LOL!
Néhány autóstárs ki is érdemelné.
Meg a puskacsövet is. :D

2009.01.16. 09:52:38

@theutat villám: pont ugyanerre gondoltam. Ha kiló30nál azt hallom h puff-puff-puff, akkor nem lassítok h hátha megszűnik. Azt a női sofőrök csinálják. Hanem a picsába mi ez? Első adandó alkalommal megáll és megnéz.
Mi lett volna ha a hang vmi szép disztroj eredménye a motorháztető alatt?

Marcellusca 2009.01.16. 10:17:16

@theutat villám: Jó az észrevétel.
Én akkor is megállok, ha úgy érzem, hogy valamelyik irányba húz a kormány, mert lehet, hogy lassú defektem van.
És sokszor csak akkora oldalszél van, hogy alig bírok kiszállni. De inkább megállok, minthogy nagyobb baj legyen.
Szétveretni az autót: no komment! :D

Lexon 2009.01.16. 10:18:42

"növekszik, ha 1 másik autó halad mellettem" "jobb oldal".

Mi van?! Tehát elôzés közben növekszik, magyarán a megelôzött kocsikat is szétveretted?! Normális?!

Andie 2009.01.16. 10:36:19

Sajnos a parkolási kultúra ugyanolyan, mint a közlekedési. Én már egyenesen félek egy tömöttebb parkolóban, és volt, hogy inkább átmentem máshova vásárolni. Forrórágógumival nagy egyetértésben énis inkább a jóisten hátamögött állok meg, asszony nagy bosszúságára, merhogy "volt 3 hely is!". Persze, csak oda egyrészt csak kispolák fért volna be kényelmesen, mert ha én beállok, kiszállni már csak magamra húzott ajtóval lehet. Amit én megteszek, mert nemcsak a saját, de más autóját is féltem, valamiért ez ilyen hüje szokásom. De sajnos az emberek nagy része nem igy gondolkodik, és nem egyszer láttam már embereket kiszállni úgy kocsiból, hogy nagy lendülettel kibaszta az ajtót, hogy azt a szomszéd kocsi fogta meg. Fel sem tünt neki, ez igy normális.
Legutóbb véletlenül a kocsiban ültem, csak asszony ment be vásárolni, én zenét hallgattam. Beáll mellém egy régi omega, ütött kopott, benne 3 gyerekülés, elöl anyu apu. Kiszállnak, szednék ki a gyereket, már majdnem nagy lendülettel nyitná az ajtót a faszi, mikor feltünhetett neki valami, mert besasolt hozzám. Észrevette, hogy ott ülök, láttam a meglepődést az arcán, úgyhogy óvatosan nyitotta ki végül az ajtót, plusz a gyerekeknek is szólt, hogy vigyázzatok, óvatosan nyissátok! Bezzeg ha nem vagyok ott?!
Úgyhogy lehetek bunkó, vállalom, de ha van szabad nagycsaládos parkoló, én bizony odaállok, ott van 1-1 méter a kocsi mellett.

A cikkhez: valszleg ez nem sima ajtórányitás, attól nem szakad le a diszléc. Ezt meghúzták, méghozzá valszleg ki- vagy beállás közben, rosszul felmérve az ívet. Simán leradirozták a kocsi orrával a diszlécet, talán észre sem vették.
Autópályán ilyen gyanús hangokra meg valóban nem gázelvétellel reagálunk, hanem sürgösen lehúzódunk, a múltkor igy úsztam meg egy durrdefektet (3 ember, kisgyerek, tele csomag)

+1 bónusz sztori: Várok egy parkolóban, sétálgatok a kocsi körül, jó idö volt (Lurdy mögött). Pont kb 5 méterre voltam a kocsitól, a szemközti parkolósorban, mikor látom, hogy a kettővel mellettem lévő autó mellé be akar állni egy astra, benne egy csaj, meg egy ferdeszemü. Az autó, és a kocsitároló között kb 2 autónyi hely volt, oda akart bemanöverezni a csaj. Nemnagyon ment neki. Második nekifutásra is nagy volt az iv, de már nem foglalkozott vele, lassan ugyan, de vagy 30 centi hosszan végigradirozva a mellette álló (asszem alfa) oldalát beparkolt. Kiszálltak, és mintha semmi nem történt volna, elmentek. Megnéztem az alfát, minimum 50ezer ft a kár (újrafestés, fényezés, plusz talán pici horpadás is) Megdöbbentem, és szólni nem tudtam. Ekkora taplóság és nemtörödömség?? Ráadásul 2 autónyi helyre nem tudott beparkolni? Hogy kapott jogsit?
Elhatároztam, hogy visszavárom őket (bár már megérkezett közben akit vártam), és addig nem engedem el, amig az alfás ide nem ér, vagy ha akadékoskodnak, rendőrt hivok. Nem vagyok egy spicli tipus, de ez felbaszott.
Hálistennek az alfás ért oda hamarabb, olyan hálás embert nem láttatok, mint őt. Mondta, hogy menjek nyugodtan, tiszta ügy, a telszámomat megadtam, de nem hivott, valószinü elismerték a buzik.

Rocky 2009.01.16. 10:37:37

Az összes parkolóra, parkolóházra igaz, hogy egyrészt ott törik fel a legtöbb kocsit (dunaplazma rulez!), valamint, hogy 5-ből 3 alkalommal valami sérülést okoznak az autón.

Legtöbbször a színre (fehér:() fújt lökhárító bárja, de sokszor ajtó, tükör stb.

És betétlap, telefonszám persze 0. Én sokáig azt hittem, hogy azért nem adnak, mert akkor a biztosító nagyon felemeli a kötelelzőjüket. Namost családi forrásból tudom, hogy a húgom kötelezője 2000 forinttal emelkedett, az éves szinten 8e ft, amikor koccanásos balesetet okozott...

Tehát akkor miért olyan nagy dolog becsületesnek lenni?

Rocky 2009.01.16. 10:52:50

Az irodánk parkolójában nekem tolatott a szomszéd konyhán dolgozó konyhásnő gyereke.
Csak azért vettem észre mert szólt a riasztóm és a szemben lévő irodából vadul mutogattak.
Kimegyek, látom a szörnyűséget (egy 18 éves, ritka, japán sportautóm van, 6 éve használom városban, de semmi ütközésem még nem volt vele, makulátlan a kocsi).
A gyerek közben mintha misem történt volna, száll be a kocsijába... Kérdezem:
-Ezt most miért kellett?
-Mit miért kellett?
-Belém tolattál, nem gond?
-Te mirül beszélsz?
-Nézd meg, arról!
-Na jó, tényleg egy picit hozzád ért.
-Akkor légyszíves a betétlapot, iratokat vedd elő!
-Én most elmegyek, mert nincs nálam.
-Te most nem mész sehová.
-Mé, mit csinálol, meg fogol ütni? - és elindul felém, amolyan kötekedős, dühüs macska tartással (nálam egy fejjel alacsonyabb és kb. 20 éves lehetett).

Na erre, a fél iroda kijött, körül vettük, hívtam a rendőrséget. A gyerek ennek ellenére elment gyalog, hozta a sittes rokonát.
Mire visszajött, már a rendőrök várták.
Felvették az adatait, kiderült, hogy 18 éves, nincs jogsija, nincs kötelezője, az apjáé a kocsi. A rendőröknek azt mondta, csak gyakorolt a parkolóban, ami nem igaz, mert az anyjához jött a konyhára ebédért.

A vége az lett, hogy nekem a MABISZ kifizette a 86000 forintot, a rendőrségi határozat alapján, amiben még megbüntették 40000 forintra és gondolom a MABISZ sem 86-ot fog behajtani rajta...
Olcsóbb lett volna kötelezővel...
Persze fél év kellett hozzá és szerencsére nem MÁV-os volt.

Lacaca 2009.01.16. 10:56:57

A hang és megállás dologra:
Volt nálam egy bérautó, Balatonról haladtunk Miskolcra. Elhagytuk a gyöngyösi szakaszt, amikor furcsa hangot hallottam. Olyan volt, mint ha valami fémet húznék magam után. Elkezdtem lassítani, hogy megálljak, elmúlt. Vártam, semmi. Újra gyorsítani kezdtem, megint hallom. Megálltam, kiszálltam, körbe néztem az autót, alánéztem, kerekeket megrángattam, semmi. Indulok tovább, megint hallom. Lassítottam annyira, hogy ne halljam, úgy mentünk Miskolcig. Megálltam tankolni, gyönyörködtem a gépsasban (Chrysler Crossfire 3,2 Cabrio) amikor észreveszem, hogy a géptető nincs rendesen lezárva. Megállt az ütő. Láttam magam előtt, hogy mi történhetett volna, amikor a német magánautópályán 130 fölött hátracsapja a géptetőt a menetszél. Nem voltam büszke magamra. Ez az átka, ha a haverok meg akarják nézni, hogy "mihajcsa"...

indapass90210 2009.01.16. 10:58:17

A posztoló jóbarátom, úgyhogy most a kommentelők a hüjék, és ezért tart ott az ország!

ZöPö_ · http://route66.blog.hu/ 2009.01.16. 10:58:36

Tavalyi történetem: ülök a barátnőmmel a Burger Kingben, kajálunk, egyszer csak látom, hogy mozog előre az autóm. Rohanok ki, még látom elhúzni a mögöttem parkoló autót. Lusta volt tolatni a büdöskurva, inkább megtolta az enyémet. Nézem az enyémet hátulról: ott a seggén a mély karc. Azonnal kihívtam a rendőröket, kiértek egy óra múlva, fényképeztek, adatokat felvettek. Egy hónap múlva keresnek a kerületi rendőrkapitányságról. Stimmel az általam megadott típus/rendszám, meg a személyleírás. Behívnak szembesítésre. Most lesz érdekes:

1) Megérkezek én, a rendőrnő sehol.
2) Várok fél órát, megérkezik a büdöskurva, rendőrnő sehol.
3) Együtt várunk fél órát, nézzük egymást, a büdöskurva láthatóan nagyon ideges, a rendőrnő sehol.
4) Másfél óra után előkerül a rendőrnő. Szembesít bennünket. A budöskurva mindent tagad. Pontosabban: ott volt, látott is engem a teraszon (téves, bent ültem). Valóban nagyon ráált valki előről, de ő nem ment neki senkinek.

És most figyeljetek: a büdöskurva háromszor felteszi nekem a következő kérdést:

- Milyen kocsija van magának?

Kétszer elengedem a fülem mellett a kérdést, nézek elképedve a rendőrnőre, az fapofával néz maga elé. Harmadszorra válaszolok:

- Kék Suzuki.

Erre a büdöskurva:

- Most már emlékszem! Előttem egy zöld Opel állt, az állt rám!

És a rendőrnő ezt fapofával beírta a jegyzőkönyvbe.

Rá egy hónappal kaptam a határozatot, "természetesen" negatív volt: az általam a feljelentésben elmondottak nem történtek meg.

Case closed.

jung 2009.01.16. 11:03:30

nekem nem volt ilyen szerencsém, egy alkalommal szándékosan kulccsal húzták meg a kocsimat de a rendőr nem vett fel jegyzőkönyvet én pedig nyeretlenként tovább álltam pedig volt kamera. Legutóbb pedig ledarálták az automat itt felvették a feljelentést d nem volt kamera... reménytelen, a kocsim értéke a 2 eset után 100.000 ft-al csökkent legalább :(

ezso 2009.01.16. 11:10:45

Szívás a történet és sajnos sok ilyen gerinctelen autós van.
Egy dolog miatt nem sajnállak jobban (bár ez más történet).
Azért mert a TESCOBA JÁRSZ VÁSÁROLNI ÉS EZZEL TÁMOGATOD A SZEMÉT MULTIKAT, A HAZAI KISKERESKEDELEM HELYETT.
Én a CBA-ba járok és még sohasem húzták meg a kocsimat:)

labi 2009.01.16. 11:12:36

@pafff: "ezért állnak sokan két helyre, bár én azoknak is letépném az arcát."

Mifelénk valaki azoknak szokta megkarcolni az oldalát, akik két helyre állnak. Nem biztos hogy ez a legjobb védekezés. :)

indapass90210 2009.01.16. 11:18:34

Itt Ukrajnában többnyire úgy parkolnak, hogy normálisan ki lehessen kepeszteni, és általában szarnak a vonalakra. Mondjuk itt jobban is vigyáznak egymás kocsijára az emberek, 3 év alatt egyszer sem baszták rá az ajtót egyik kocsimra sem. Más kérdés, hogy maga a közlekedés nem annyira biztonságos mint mondjuk Magyarhonban, meg az utak is "érdekesebbek".

Lacaca 2009.01.16. 11:24:44

@ezso: Remélem az autódat nem egy multi gyártotta, mert ha mégis, akkor most szembe kell köpnöd magad! Sajnállak. Tényleg!

Rousboy 2009.01.16. 11:28:19

@Dövan: Engem Ungváron a legjobban az lepett meg, hogy a körforgalom fordítva működik, tehát aki kintről jön bele, annak van elsőbbsége. :)
Jóvanaz, csak hülye haverom akihez mentem szólhatott volna erről az 1-2 pikáns részletről.
Én bírom az Ukrán közlekedési káoszt, bár kicsit az "erősebb kutya basz**" szitu az elfogadott, legalábbis ha magyar rendszámmal mész mindenképp. :)

rendszerhiba 2009.01.16. 11:32:51

@Hurrá Torpedó:

a bicajos sztori nekem az alábbiak szerint zajlott:
kb.1994, győri RFK, feljelentést teszek én és édesanyám, a suli tárolójából eltulajdonították a 10 sebességes Csepel versenykerékpárom. szép bordó volt, bár ennek a sztori szempontjából semmi jelentősége :D

nyomozó emigyen summázta:
1. verzió, hogy lopok helyette másikat. csak arra vigyázzak, nehogy eléjük kerüljek emiatt.
2. verzió, hogy kinyomozom (?????) hogy ki tuldajdonította el a bringám, majd szólok nekik (a rendőrségnek)

brinyó azóta sincs meg, és helyette sem loptam másikat. (nem olyan családból származom).

Lacaca 2009.01.16. 11:34:18

@Rousboy: Elvileg szinte mindenhol úgy van, csak Magyarországon szokás megváltani a világot

rendszerhiba 2009.01.16. 11:37:42

@Rousboy:
a körforgalom franciáknál is "fordítva" működik....

indapass90210 2009.01.16. 11:41:04

@Rousboy: Igen, az egy ilyen körforgalom, de ahogy én tapasztaltam, általában annak van elsőbbsége, aki főútvonalon megy. Tehát ha a főútvonalba beékelődik egy körforgalom, akkor az mehet, aki a főútvonalon halad, különben érvényes a normál körforgalmas szabály. Amúgy meg tipikusan szokásjog alapú a közlekedés, és jellemző az, hogy ahol meg akar valaki állni, ott egyszerűen eldobja az autót. Legyen az főút, autópálya, tökmind1.

rendszerhiba 2009.01.16. 11:42:36

@ZöPö (inda):

dúrva ez is, bár nem csodálkozom. Ez a gerinctelenség nem csak magyar tulajdonság.

megoldás: büdösk-t követni a kocsijáig, rendszám felír. éjjel autó meglátogat, picit leamortizál....

labi 2009.01.16. 11:43:48

@ezso:

Neked gondolom valami kisipari munkában kézzel gyártott autód van, hogy véletlenül se támogass semmi utálatos nagy céget. :)

Marcellusca 2009.01.16. 11:44:01

@ezso: Ha nem Csepellel, Danuvia-val vagy Pannonia-val jársz, és nem MOL kúton tankolsz, akkor nem kellene verni a melledet. :D

0xFFFF 2009.01.16. 11:45:31

"pafff 2009.01.16. 09:12:38
ezért állnak sokan két helyre, bár én azoknak is letépném az arcát. "

Én meg ezek mellé állok elég szorosan, nehogy be tudjon szállni a helyére. :) Volt is már ebből indignálódás, de olyankor csak vigyorgok, bepakolok, beülök és huss. Igaz, hogy én nem aggódom az autómért valamiért :)

indapass90210 2009.01.16. 11:46:00

Egyébként meg mindig annak van elsőbbsége, akinek dzsipje van, ha két dzsip találkozik, akkor pedig a szemmértékre gyorsabbnak.

indapass90210 2009.01.16. 11:51:08

Érdekesség: a csecsen vezér autóparkjának egy része:
www.livejournal.ru/themes/id/12395

Zergerverge 2009.01.16. 12:03:38

@ezso: ...mert gondolod, hogy ha a CBA-ban vásárolsz, attól jobb lesz az országnak. Akkor felvilágosítalak: a CBA tulajdonosainak (pár multimilliomos) lesz jó. A TESCO meg - forgalmánál fogva - több adót fizet, mint a CBA.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.01.16. 12:35:55

@rendszerhiba:
nekem is volt másik bringás ellopós. nagyanyám 20-éves rozzant bringáját (értéke 1000 Ft) vitte el vki a húsbolt elől (igaz nem volt lezárva). mentem egy kört a városba, meg is találtam egy bolt előtt. bementem kérdem az eladót kijé a bicaj. azt mondta tegnap vette 500 forintért. mondom akkor lehet visszaszolgáltatni most :) nem akarta kinyitni, de elmondta kitől vette. alkesz megkeres odavisz, alkesz megmondja hogy tényleg nem az övé volt. mondom ki lehet nyitni én hazaviszem a bringát, a többit rendezzék le egymás között de hadd ne kelljen emiatt rendőrt hívni, mert akkor később kapom vissza a bringát, meg nekik sem lesz túl kellemes a sztori. na és akkor hazavittem a bringát.

és ezt mindet szép szóval, ütés nélkül. akkoriban nem is voltam még nagy gyerek ráadásul :D

ZöPö_ · http://route66.blog.hu/ 2009.01.16. 12:37:19

@rendszerhiba: Hát, a rendszám/típus/szín már megvolt a helyszínen is, azért kerülhetett bele a feljelentésbe. A rendőrségi eljárásnak hála most már tudom a nevet/címet is, ennyi haszna volt. :-)

ThufirHawat 2009.01.16. 12:43:17

@Lacaca: Pulival jár. Esetleg nemzeti színű miautónkkal.

Tök OFF: Tudtátok, hogy KÉT DARAB ELSŐ Magyarországon gyártott Astra van? Az egyik a gyár bejáratánál van kiállítva, a másik a közlekedési múzeumban. Ez lehet, hogy nagybetű.

Marcellusca 2009.01.16. 13:07:50

@Hurrá Torpedó:
Hasonló velem/velünk is történt.
80-as évek első fele. Jóanyám jön haza a heti nagybevásárlásból. Taxival. Húúú, megütöttük a lottó ötöst? Áááá, ellopták anyám bringáját, amíg vásárolt. Nosza, felpattantam a saját drótszamaramra és usgyi, körbe-körbe a városban. Meg is találtam. Rajta tekert egy nem túl józan delikvens. Menet közben kérdeztem, hogy ez most mi és hogyan gondolta. Aszongya, hogy ellopták az övét és fogta az elsőt és azzal haza. Mondom, hogy vagy most gyorsan leszáll vagy a kocsik alá lököm, és még örülhet is, hogy nem verem félholtra. Leszállt és visszaadta.
Happy end lett, pedig akkor még kiskorú voltam.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.01.16. 15:07:07

kicsit off

múltkor magyarázták a tv-be hogy ezt a szmogriadós szart be akarják tenni a kreszbe, hogy a rendőr büntizhessen.

nade ezt hogyan fogják jelezni? mert arra nem hivatkozhatnak hogy háde bemontaja tévé. ki kellene akkor táblázni mindennap :) egy budapestnél gondolom nem kettő bejárat van mint mucsajröcsögén.

off vége

Sutty ! 2009.01.16. 15:21:58

Andie · minority.blog.hu/ 2009.01.16. 10:36:19

Bár mindenki ilyen figyelmes lenne mind te.

De sajnos mi vagyunk kevesebben, és még minket cikiznek ki.)):

Marcellusca 2009.01.16. 15:33:52

@Hurrá Torpedó:
Nem akarom széroffolni.
Megírtam már a véleményem: szarul, nem mindenre kiterjedően van leszabályozva. Azt feltételezi, hogy az emberek (mindenki) állandóan tévét néz és reggel mikor felkel egyből bekapcsolja a tévét/rádiót, hogy beülhet-e-é a zótójába.
Én pölö nem szoktam. Munkába menet valami jó kis zenével felpörgetem magam.
Az a cumi, ha ilyenkor találkoznék egy zsaruval, aki közölné, hogy ma nem közlekedhetek. Honnan kellene nekem tudni erről, ha hajnali 4-kor rendelik el?

Matrix_ 2009.01.16. 15:58:36

@Marcellusca: Fordítva kell ezt! Mindig tilos közlekedni, kivéve az engedélyezett napokon. Probléma megoldva :) Azért csak nem állít meg a rendőr a buszmegállóban, hogy "jónapot jogosítványforgalmistb...! Hö maga a forgalmija szerint ma vezethetne! Ejejj! ez bizony 5000 lesz helyszínen!"

Gregorily 2009.01.16. 15:58:54

@rendszerhiba:

"a körforgalom franciáknál is "fordítva" működik...."

Ezt a veszett baromságot honnan veszed? Voltál már abban az országban egyáltalán?!

Marcellusca 2009.01.16. 16:07:00

@MatrixHasYou: Szépen is néznénk ki!
És egyébként se adj tippeket az "okosoknak"! :D

Ro3 2009.01.16. 21:03:28

Na. Kicsit már több sört ittam a poszt írásakor, mint amennyit el bírt volna viselni megfáradt szervezetem mindenféle agyi hátulütő nélkül... :)
Szóval az időrend: Kedden mentem bátyámékhoz Veszprémből Mosonszolnokra, h ott aludjak a szerdai bécsi munkanap előtt, mert cudar időt mondtak. De előtte Vpben beugrottam Tacskóba, h vegyek nekik mindenféle élelmiszeripari terméket. Kedd este tök sötétben nem láttam jól. Igaziból Bécsben fedeztem fel a turpisságot szerda 7:30 körül, reggel. Szerda este értem haza Vpbe, egy átdolgozott nap után.
1-2 pontosítás: a sérülés 3. napra tovább terjedt (vagy eredetileg is úgy volt, csak nem néztem ott, de a zsaruk ott is fényképeztek), ugyanis a lökő jobb oldalán van egy műanyag síp. Tegnap napközpen Pécsett tűnt fel, h bakker el van törve a síp. Közel hajalok, hát látom, h a lökő kerék felőli utolsó 2 cm-én is van zöld nyom, benyomódás. Onnantól hátra: jobb első sárvédő, jobb ajtó 3/4-e végighúzva, horpasztva (3ajtós a kicsike), zöld nyomok és a gumi védő is 3/4ben letépve.
A vicc az egészben az, h sosem állok forgalmas parkolóhelyekre, mindig a távolabbiakat választom. Tekintettel, h nem volt teli a parkoló, és siettem, és láttam, h a családi parkolók közül több üres (erre nem vagyok büszke), ezért beálltam az egyikbe. Tehát vicces, h szemétmocskunk nem csak szemétmocsok, de nagyon béna is. Ugyanis kb úgy történhetett a dolog, h beállt velem párhuzamosan, majd kiálláskor tolatva, jobbja felé sikerült olyan 70-80cm-t áthidalva végighúznia a gépemet. Szinte hihetetlen.
A másik dolog, amire nem vagyok túl büszke, h nem álltam meg a pályán. Igazság az, h mivel konstatáltam, h nem gumi, tisztán hallottam, h ez az oldalának verődik (persze tévedhettem is volna), ráadásul elmulasztottam a pihenőhelyet (töksötét, sz@r idő) így azt a 15km-t még levezettem Óvárig. Hülyeség volt, tudom.

Ro3 2009.01.16. 21:16:26

Ja még valami! A gumicsík semmit sem vert szét.

TAXI 2009.01.16. 21:40:05

@MatrixHasYou: naneee...!!! Rendőr a buszmegbe? szabálytalan... :) akkor a hetes busz meg járjon a BRFK parkolójában? :D

Ro3 2009.01.16. 22:09:38

@TAXI: Járjon a rendőrön :D

TAXI 2009.01.17. 10:26:56

@Ro3: Legyen, de ne csak az előre kihelyezett "fekvőrendőrökön" :)

kitt206 2009.01.19. 09:51:43

Ez a történet szép és jó. Nekem is volt ilyesmi ügyem. A rendőrség azt ígérte, hogy megkeres további adatok megadása miatt. Majd megkaptam 2 hónappal később megkaptam a levelet, hogy lezárták a nyomozást. Semmilyen formában nem kerestek meg, pedig még az elkövetőtre is volt gyanúsítottunk, amit mondtunk is neki.

Mike36 2009.01.21. 10:01:21

aha, hát az enyémet megnyomták a parkolóban, hátsó ajtó behorpadt, csere, 320k
tépelődés bejelentsük-e vagy minek, másnap reggel rendőrismerős elérése: szerinte jelentsük, van térfigyelő
elzarándoklás a helyi örsre, ahol a készséges rendőr telefonál, kimennek a kollégák, majd úgy egy óra.
2 órás üldögélés autó mellett. rendőrség érkezik. egyik elment venni kaját, másik nézelődik, hümmög, semmi fotó, szinminta vétele, sőt, miután megtudta, hogy eset vettük észre, furcsán méregetés, aztán papir töltögetése (mármint részünkről - olvashatatlan fénymásolat)

amúgy meg, térfigyelő működik, de vinyó éppen rossz volt, nincs felvétel, nem tudni ki volt, ennyi.

szerencsére van casco. így csak önrész

Lunitari 2009.01.21. 12:04:46

Én mindig messze állok meg a bejárattól, ahol még a madár sem jár és biztosítéknak ott is két helyre....tudom sikeres ember nem lehetek meg szarjak sünt :))

Lunitari 2009.01.21. 12:07:40

@Ro3: Öööö családso helyre álltál be? Lehet valami faszparaszt bűntetett direkt.....

Én vagyok 2009.02.02. 14:58:23

Érdekes történet. Az én autóm az Aradi utcai szügyészség (szervezett bűnözés elleni akármi, megyei szügyészség, mindig más) parkolójával szemben lett megnyomva. Kamera van. Rendőrségen feljelentést tettem, majd hónapokkal később jött a válasz, hogy a szügyészség nem adja ki a felvételeket (... a rendőrségnek). Talán államtitkot rögzítettek. Úgyhogy örülhetsz, hogy egyáltalán a rendőr felvette a jegyzőkönyvet.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása