Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Nem minden rendőr hülye?

2009.01.31. 14:33 :: SilentSound

Igaza van BGyRacernek, a rendőrök rendszerint negatív színezetű történetekben tűnnek fel itt a blogon, de más témákban is ritka a pozitív történet, hisz azt mindenki normálisnak tekinti és csak kevesen ragadják maguk elég a billentyűzetüket. No de levélírónk is a ritka kivételek közé tartozik és remek példát mutatott arra, hogy a rendőr is ember, akinek humorérzéke is van. Már amelyiknek persze, neki és nyolc barátjának mindenesetre mázlija volt. De nehogy azt higgyétek, hogy ezután nem is lesz rendőrcseszegetős poszt, élelmes olvasóink már abba a mappába is küldik ám az anyagokat!

Annyi "hülyeköcsögrendőr"-ös poszt, illetve komment merül föl időről időre a blogon, hogy gondoltam énbizony megírom nektek az én (egyik) történetemet, ami szerintem épp az ellenkezőjére bizonyíték.

Nyár végén történt, hogy lévén minden barátom még itthon van szabadon, elhatároztuk, hogy szokásunkhoz híven elmegyünk az erdőbe  szalonnát sütni, sörözni (sofőrök kivételt képeznek ezalól a pont alól), dumálgatni. Ez annyira jól sikerült, hogy a tűz körül tizenakárhány ember gyűlt össze melyből 9en jöttünk messzebbről, a többiek az erdő melletti lakótelepen laktak. A mulatság végeztével, hajnalban jó hangulatban jöttünk ki az erdőből és elkezdtük szervezni, hogy hogyan megyünk haza.

2 autós volt a társaságban, az egyikőjük én, a másik a cimborám. Jómagam az erdő bejáratával szemben parkoltam le, ahová szoktam, de a barátom nem rutinos, nem ismerte a helyet, így a bejárattól számítva olyan 100m-re a lakótelep parkolójában hagyta az autóját. Fiatalok vagyunk és bolondok, hát kitaláltuk, hogy addig elviszem a kilnec embert a saját autómmal, hisz simán beférünk a Szedán Asztrába. 2 barátom természetesen a csomagtartót választotta (69-es pózban, mert milyen vicces:)), 7en pedig betuszkoltuk magunkat az utastérbe.

Ezek után a 100m-t 2-es alapjáratban tettem meg, kb 15-20km/h-ás sebességgel, majd beparkoltam a barátom autója mellett lévő üres helyre és még a motort sem állítottam le, mikor megszólalt az egyik lány: "Akkor szerencse, h. ezek nem rendőrök..."; én odanéztem és abban a pillanatban bukkant ki a bokor mögül (, ami 1 méterre volt az autóm elejétől) 2 gyalogos rendőr. Mondom lesz, ami lesz, ezvan, Murphy, meg minden. Természetesen, ahogy kiszálltam az autóból, azzal a lendülettel csendült föl, hogy "Jó estét kívánok, kicsit sokan vannak ebben az autóban, nem?!".

Köszöntem illedelmesen, mindenki kievickélt, köszönt (hátsó sorból 4en, mellőlem 2en...), összesen 7en álltunk félkörben a 2 rendőrrel szemben. A rendőrök összeszámolják hangosan, hogy hányan is vagyunk részünkről síri csönd, én elindulok a csomagtartó felé, gondoltam ezvan én ugyan nem titkolódzom, beismerem, ha szart csináltam, de mielött odaértem volna föltört a röhögés a lezárt ajtó alól...

Rendőrök fölvont szemöldökkel, érdeklődve nézik mi történik. Kinyitom a csomagtartó fedelét, a röhögés immár hangszigetelés nélkül hallatszik, amig észre nem veszik a fehér ruhás biztosokat, akik  nem tudják leplezni, hogy bizony jókedvre derítette őket a 2 srác látványa, akik 69es pózban fekszenek a csomagtartóban és röhögnek. Én a kezembe temetem az arcomat úgy nevetek; a helyzetkomikum mindannyiunkra kihat...

Miután kikászálódnak a csomagtartóból, én odam1egyek a rendőrökhöz és elmondom, h. én vezettem, az én ötletem volt és csak "onnan" jöttünk idáig, mert ez milyen vicces és, hogy bevallom felelőtlenség volt, mégha 20-szal jöttem végig, akkoris. Ők elkérik minden iratomat, a kocsi iratait, a többiek iratait, de nem kérdeznek le. Én az egyikőjükkel beszélek, amíg a többiek a másik rendőrnek mesélik, hogy mit csináltunk, szalonnát sütöttünk, stb.

A vége az lett, hogy mi nem találkoztunk (ergo a történet kitalált, meg sem történt, és pontos időt és helyet sem írok, mert nem volt időm kitalálni; remélem megértitek :) ...) és a lelkemre kötötték, hogy bár meg kell hagyni, tényleg vicces volt, de többet, ha lehet ne csináljunk ilyeneket. Illedelmesen megköszöntük, ők még mindig mosolyogva folytatták az útjukat a telepen, mi pedig a 2 autóval szép szabályosan hazavittünk mindenkit, de még a sarkon intettünk egymásnak a rendőrökkel köszönésképpen.

Erre lehet mondani, hogy szerencsénk volt, mert rendes rendőröket fogtunk ki, stb..., de szerintem  nem így van. Persze-persze, bizonyára vannak közöttük is bunkók és szemétládák (ahogy mindenhol vannak), de legtöbbjük nem ilyen; szimplán csak emberek, bármilyen meglepő is. Valószínűnek tartom, hogy ezek az emberek egyáltalán nem műveletlen köcsögök, csupán, mint minden ember, ők is frusztráltak, ha lekezelik őket, nem becsülik meg a munkájukat és tiszteletlenek velük.

Engem eddig sosem büntettek meg, és ennek nemhinném, hogy az lenne az oka, hogy különösen szerencsés csillagjegy alatt születtem, hanem inkább arra gyanakszom, hogy jólesik az embereknek, ha emberként és tisztességesen beszélnek velük. Persze az is lehet, hogy szimplán csak látszik rajtam, hogy tanultam az esetből és legközelebb nem csinálok hasonlót:).

Végezetül pedig csak annyit had' tegyek hozzá, hogy próbáljunk kicsit könnyíteni a dolgukon és észrevenni, ha hülyék vagyunk. Biztos nem véletlenül állítottak meg... Vagy képzeljük magunkat az ő helyükbe. Mi hogyan viselkednénk, ha esetleg egész délelött a szakadó esőben irányítottunk volna forgalmat? (ld.: 107 írását!)

Gondoljunk csak bele, hogy, ha frusztráltak vagyunk, vagy idegesek, mert egész nap szivattak minket, akkor még a saját szeretteinkkel is képesek vagyunk csúnyán összeveszni semmiségeken...

Csak ennyit szerettem volna, lehet kicsit hosszú lett, ezért elnézést kérek.

(Természetesen én sem vagyok angyalka, van, hogy önbíráskodom és megszegem a szabályokat (50es karikától ments meg Uram minket! (illetve a rejtett sunyi traffiktól is légyszi!)), szóval nem szeretnék álszentnek látszani, de azthiszem a saját hülyeségünkért nem a rendőr a hibás (csak ne bújna el a traffival...:( ))

31 komment

Címkék: közlekedés autó hülye rendőr sztereotípia kresz pozitív

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Johnny M. 2009.01.31. 14:48:06

Hiába no... a rendőr is csak emberből van. Amíg megvan a kölcsönös tisztelet, addig szerintem nincs is semmi gond.

sfdrake 2009.01.31. 15:06:03

Igazad van, én is általában megúsztam eddig figyelmeztetésekkel, vagy kevesebb bírsággal mint ami járt volna, mert normálisan száltam ki és beszéltem velük. Szóval szerintem ha valaki nem bunkon kezdi már a kiszálláskor a rendőrrel a párbeszédet és végig normális hangon beszél velük akkor nincs probléma.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.01.31. 15:17:30

Engem is csak "Kobra főtörzs" szívatott (az előző talin elmeséltem ugye) állandóan, bár bírság sose volt, csak szórakoztatta magát, de ez csupán az "egy a százból" esete. A többi 99 rendőr mindig kifogástalanul tisztességes és normális, emberi volt. Még az is, aki utoljára megbüntetett, mert tényleg nem ildomos záróvonalon 70-es táblánál kereszteződében előzni index nélkül 110-zel :) Ő is korrekt volt, meg én is vicces, de tisztelettudó. Marha minden közösségben akad, de ne általánosítsunk.

Persze ha valaki ellenséges, bunkó, tiszteletlen, ne is várjon más elbánást. Amilyen az adjonisten'...

-d(-_-)b- 2009.01.31. 15:17:36

Igen, lehetne a "lakóságnak" akár jó viszonya is a rendőrökkel, csak azok a példányok még nemigen honosodtak meg minálunk. Remélem, a klímaváltozással megérkeznek ők is.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.01.31. 15:21:31

@-d(-_-)b-: A lakosságra gondolsz remélem, mert ott tényleg több arányaiban a tuskó proli, meg a sértett önérzetű FASZ. És még szavazhatnak is...

yellowcsirke 2009.01.31. 15:31:13

Embere válogatja. Lehet, hogy minden passzol, mégis szivat. Persze ezt átlagnak se lehet mondani, de megtörténhet. Legelső élményem a rendőrséggel az volt, hogy nem csináltam semmit, rosszkor voltam rossz helyen, és ezt 30an tanusították, mégis meg lettem szivatva (14 évesen). De vannak jó emlékeim is. De mint tudjuk fontos az első benyomás..

a kertész tömlővel 2009.01.31. 15:35:22

jó ez,,nem baj ha hosszú a poszt.mi is csináltunk ilyesmit régen 1x,,jó móka.

B.GY. 2009.01.31. 17:07:16

Ilyenekért nem basztat a rendőr.Mi heten jöttünk haza a diszkóból régen.Az én kocsimat(R5)egy katona haverom vezette,mert én ittas voltam,+ hátul 3 lány.2 csajt meg útközben vettünk fel,hogy ne gyalogoljanak.Megállitott a rendőr,és kérdezte,hogy ki akar gyalogolni.Mi persze rávágtuk,hogy egyikünk sem:)Mondta a rendőr,hogy a sofőr az mégse sétáljon,én sem mert hogy enyém a kocsi.Na meg a csajok se ballagjanak a sötét éjszakában.Így mentünk haza 5 kilométert:)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.01.31. 17:11:32

@B.GY.: 5km nem akkora távolság azért, hogy nagy költséget meg időt jelentsen két körben elvinni akár az embereket. :) És akkor nincsen para sem. :P

FaZon 2009.01.31. 17:37:07

Én sose szidom a rendőröket,hisz a munkáját végzi. Az is csak egy ember, és talán azért is ment el rendőrnek hogy a családját,vagy önmagát eltudja tartani,vagy éppen nem volt más munka lehetőség.Hozzá állás kérdése az egész.Az én sztorim annyi hogy egyszer 90 megengedett sebességét jócskán túllépve bemértek.Majd párszáz méter múlva meg is állítottak.Már eleve úgy szálltam ki a kocsiból hogy (mivel tudtam hogy gyorshajtást követtem el)mennyi volt a bemérés pillanatában.Mire a rendőr mondta hogy mennyi, én meg mondtam, hogy ez a jogosítványomba is kerülhet.Igaz? Rendőr mondta hogy igen.Én válaszoltam neki hogy azért azt nem kéne, mert én ezzel keresem a kenyerem.Akkor jöttek a kérdések hogy mit, és hol dolgozom,majd ezek re a kérdésekre, a válasz részemről.Mivel aznap nagyon korán keltem, és a meló után meg mentünk a családdal vidékre, és egy kicsit siettünk (az asszony Barátok Közt függő)hogy leérjünk mire kezdődik a film.Ezt is mondtam a rendőrnek.Erre Ő egy nagyot mosolygott és mondta hogy mennyi lesz a helyszíni bírság (3000Ft+2pont).Ugye amit már nem is tudom hogy hány nap elteltével kellett befizetni.Lényeg az hogy nem mindegy hogyan állsz Te is a dolgokhoz vagy is a rend éberőreihez.Mivel nem álltam le velük kötözködni,ha nem normálisan beszéltem velük, talán így jobban is jártam.Nem félek tőlük,ha én is a munkámat végzem, és normálisan kérdeznek akkor normálisan válaszolok.

mohusssska 2009.01.31. 18:50:54

ez egy kamuposzt és rendőr írta :)

nikk rivers 2009.01.31. 19:08:17

"elviszem a kilenc embert.."
- besélni madzsar?

B.GY. 2009.01.31. 19:25:22

SilentSound · autozz.blog.hu 2009.01.31. 17:11:32

Az igaz,hogy nem távolság az 5km,de addig eltüntek volna a csajok:)Meg ki a fasz gondolkodik részegen?:)Aki vezetett az meg katona volt,úgyhogy a rendőr nem is basztathatta.

Secnir 2009.01.31. 19:49:12

a rendőr is csak emberből van, ezt tanúsítom:
az eset kb. 15 éve volt.
ahol laktam kisfalumba, haverok koncerteztek tavasszal. utána elmentünk inni (na jó, megünnepelni a sikerült bulit). a következőképpen nézett ki a dolog: Zsukba bepakoltuk a 2 db 400-as ládát, egy dobfelszerelést, az erősítést, 3 gitárerősítőt hangfalakkal, a dobost, a 3 gitárost, az énekest, a sofőrt, a barátnőjét, engem, meg 3 jóbarátot.
amikor megálltunk kedvenc kocsmánk előtt (a zsuk hátsó részében a zenészek meg én úgy utaztunk, ahogyan a teret ki bírtuk tölteni), a sofőr kiszállt, hogy kinyissa az ajtót. kinyitotta, elnéz balra, ott állt két rendőr (ők is kocsmába jöttek).
azt mondja: ööööö jónapot. rendőr mosolygva: jóestét (az alkoholszint egyénenként akkora volt, hogy azzal egy lakást le lehet fűteni egy hétig).
ekkor a zsuk oldalaljtajából kimásztunk heten.
rendőr benéz: a csomagtérben hely=0
a sofőrre néz
sofőr visszanéz: meghívhatom valamire? (mi már bent ültünk.
ennyi volt.


szóval rendes rendőr van, csak idejében kell összefutni velük...

aachi2 2009.01.31. 19:57:02

@FaZon:

"és egy kicsit siettünk (az asszony Barátok Közt függő)"

hát ezért nagy okosság az életeteket áldozni. basszus hihetetlen mennyi eszetek van.

bes3 2009.01.31. 19:58:38

Nem értem.
100 métert gond volt megtenni a társaságnak?
hány évesek vagytok? Mire bekuckolódik 9 ember egy kocsiba, gyalog is oda lehet érni.


egyébként az alapgondolattal egyetértek, én is többször találkoztam normális rendőrökkel mint bunkókkal.

Medina Szidónia (törölt) 2009.01.31. 20:11:06

Nálam 10-ből 8 az arány a normális rendőrök javára. Nem is értem a sok fikázást.

FaZon 2009.01.31. 20:20:56

@aachi2:
Több százezer km-t vezettem baleset nélkül.Mindig a határ alatt és ésszel autózom,a szabályokat betartva kivéve a 30-as sebkorlátozás.Ezzel azt szeretném kifejezni hogy 25 év alatt, mióta vezetek, kétszer volt szabálysértésem.
1; Tilosban várakoztam de azt egy figyelmeztetéssel megúsztam.
2;A fentebb leírt gyorshajtás.

hillaby · http://twitter.com/hillaby 2009.01.31. 21:12:51

Engem egyszer leállítottak rögtön záróvonal átlépése után... (Sajnos azon a bizonyos helyen, ha nem kapcsolsz időben, óhatatlanul záróvonalon kell átmenni a buszsávba.) A rendőr elkérte a papírjaimat, ekkor észrevette a repedt szélvédőt az R5-ösön. Azt mondta, ezzel így nem lehet közlekedni... Megnézte a jogsimat, egy hetes volt, már elkezdett mosolyogni, végül benézett az autóba: 1, 2, 3, 4, 5, 6... lássuk csak, mennyi van ebbe a forgalmiba írva (ekkor már mindkét rendőr fulladozott a röhögéstől)... öt... tudja, hogy ezért hány büntetőpontot kap? Mondtam nem, erre azt mondta: hát most egyet sem, de ilyet többet ne csináljon. Szerencsére pont oda igyekeztek az ismerőseim, akiket vittem, úgyhogy ott kiszálltak a kocsiból, nekem meg jó utat kívántak a rendőrök, nevetve... Szóval ilyen is van.

aachi2 2009.01.31. 21:25:30

@FaZon:

mármint kétszer kaptak el. az is szabálysértés amikor nem lát a rendőr. ez is megalol a szabályokat betartom.. KIVÉVE A. akkor nem tartod be. ennyi.

dark future · http://www.andocsek.hu 2009.01.31. 22:13:05

Lehet, hogy nem közlekedésiek, hanem közrendvédelmisek voltak, nekik meg nem dolguk autósokat birságolni (meg jegyzőkönyvet felvenni), így inkább hagytak benneteket a bánatba.

Manodesign · http://manodesign.blog.hu 2009.01.31. 22:19:22

Ahhoz képest, hogy a többi posztnál a társaság nagy része szidja rendőröket, mint állat, most még senki se szidta őket.
Érdekes :)

Ottopappa 2009.01.31. 23:44:32

Manodesign!

Hülye rendőrök! :))

2009.02.01. 00:29:15

rendőrökkel az egyetlen emlékem, amikor majdnem kiraboltak, de gyorsabban futottam mint a támadók. Aztán amikor kihívtam a rendőrt:
-Megvertek?
-Nem
-Elloptak valamit?
-Nem
-Akkor nincs ügy
-Tényleg?
-Hát figyelhetünk rájuk, hogy néztek ki?
-Hát az egyik 175 magas, barna hajú, szeplős
-Cigány?
-Nem
-Már csak mert még nem láttam szeplős cigányt. hö-hö

RCH 2009.02.01. 01:15:30

Harom eve motorozok es eddig ketszer buntettek meg rendorok. Mindket alkalommal tagadhatatlanul en voltam a hunyo (emlekezetbol kozlekedve behajtottam az idokoben mar egyiranyositott utcaba, valamint buszsavban haladtam.)
Mindket alkalommal nagyon normalis elbanast kaptam es meg meg is dicsertek, hogy mennyire egyuttmukodo vagyok, meg ilyesmi. Sot, az elso alkalommal "szabalytalan kanyarodasra" kaptam birsagot, igy nem kaptam buntetopontot. (Vagy azt levonjak? Mindegy.)
Sz'al en hiszek abban, hogy amilyen az adjisten, olyan a fogadjisten. Nem hiszem, hogy erdemes gizdazni, azzal csak rontani lehet a helyzeten, javitani biztos nem.

j311 2009.02.01. 01:18:21

"Nem minden rendőr hülye?"
De, mind az.
Főleg az amelyik egyenruhában megy el hétfőn, műszak után az orgazdához az új mosógépért, amit szombaton beszéltek le.
Aztán csodálkozik, hogy az orgazda még azt is letagadta, hogy ismeri, nem csak a mosógépet.

beleszolok 2009.02.01. 01:31:33

Jó nagydarabok lehettek, ha 7-en befértek egy astrába :)

dieselsuxx 2009.02.01. 12:11:02

szerintem a postolo a hulye!

BGyRacer 2009.02.01. 15:07:52

Köcsög Asztrások!:)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.01. 16:43:04

Hm, azért nem általánosítunk, elég kevés jófej rendőrrel találkoztam eddig. Összesen eggyel. Mondjuk ilyenért megbüntetni valakit hogy 100m-t mentek az autóval többen, hát nag faszság lett volna.

Menjenek gyorshajtókat fogdosni, meg mondjuk bűnözőket. Aztán majd ha ezek nincsenek akkor jöhetnek azok akik 20-szal 9 embert szállítanak.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása