Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Magyar rendőr szlovák rendszámmal?

2009.02.03. 14:29 :: SilentSound

Repülő Majom egy barátjával sétálgatott, amikor fura apróságon akadt meg a szemük. Egy BMW szlovák rendszámmal manapság már nem számít különlegességnek, ámde a szélvédő mögött lévő rendőrös zászlócska felettébb figyelemreméltó. Vajon a tulajdonos tényleg rendőr, vagy csak ezzel akarja elriasztani a parkolóőröket és gépkocsifeltörő szakmunkásokat?

Ezt a 2 képet most szombaton csináltam a MOM Park közelében az egyik mellékutcában.

Sztori nincs hozzá, senki ne várjon Háború és béke volumenű disszertációt a végén levonva a morális következtetéseket, pusztán egy kis csemegével szolgálok, amihez esetleg hozzá lehetne még fűzni, hogy made in hungarian ndk. De nem teszem. Nézzétek a képet, és ámuljatok.

A magyarázat:
A 2 kép egyazon autóról készült, először fel sem tűnt, csak a rendszáma, haveromnak rutinosan odadobtam, hogy adócsaló.

Rámnéz:
- Ki, a rendőr???
- Milyen rendőr, én erről a kocsiról beszélek.
- Akkor nézd meg, mi van a szélvédője alatt.

Én a rendszámot néztem,  ő meg a szélvédő alatt a kis zászlócskát, amelyet most ti is láttok a képen. Hogy tényleg rendőr-e, nem tudom.

Lehet gondolkodni, moralizálni, filozofálni.

94 komment

Címkék: budapest rendszám autó rendőr sztereotípia parkolás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pasman 2009.02.03. 14:33:28

Takarékos állam magyar módra... :)

!marduci! 2009.02.03. 14:38:39

"Megélhetési" rendőr!

Nikorene 2009.02.03. 14:38:53

nekmünk is van ilyen zászlócskánk... nem biztos, hogy rendőr... lehet exrendőr is... vagy rendőr van a családban

Nikorene 2009.02.03. 14:40:21

vagy egy rendőr, aki már nem rendőr, mert adót csalt :) ha rendőr lenne, nem lenne ilyen autója.

107! 2009.02.03. 14:46:23

Ez hülyeség!Magyar rendőrnek ötösbömösre csak tíz év felett van esélye. Másrészt hogyan csaljon adót egy rendőr, akinek nincs eltitkolt jövedelme, hiszen mindent az államtól kap. Másodállásra nincs nagy lehetőség...

Ami a különböző "segédeszközöket" illeti: boldog, boldogtalan próbálkozik különböző trükkökkel RRB-s rendszámtól elkezdve a karjelvényen át az IPA igazolványig. A gagyi rendőr be is nyeli, csak úgy mint Gazsitól a nemzetőr alezredes "szolg. igazolvány"-t. Aki béna, azt megvezetik vele.

A leggusztustalanabb, amikor IPA igazolványt villogtatva hangoztatja, hogy ő mennyi pénzt adományozott a rendőrségnek... Köszönjük, de jobb, ha csak olyan ad, aki nem visszaélni kíván vele.

Végkövetkeztetés: nincs sok köze a rendőrséghez! (szerintem)

107! 2009.02.03. 14:47:52

@Nikorene:

Vagy csak vette a "militari shop"-ban

TuskóHopkins 2009.02.03. 14:54:13

Most mi van?
A rendőrökkel van baj?
Vagy a BMWsekkel?
Szabálytalan volt?

Nem értem...

aTs 2009.02.03. 15:10:00

Szerintem sem rendőr, csak kihasználja, amilyen állapotban van az adott "testület". Direkt nem mondom, hogy rendőrség. Mert nem az.

aTs 2009.02.03. 15:20:48

Jah, az még eszembe jutott, nem lehet-e az autóst megbüntetni önkényuralmi jelkép használata címen?

TH 2009.02.03. 15:23:58

@aTs: "önkényuralmi jelkép"...:)))) Ez kicsit azért erős talán. :)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.02.03. 15:25:51

@aTs: Se vörös csillag, se horogkereszt, se semmi... :)

aTs 2009.02.03. 15:27:30

TH, SilentSound:
Nálam a rendőrségi jelvény és azok melyeket Silent felsorolt egy és ugyanaz.

aTs 2009.02.03. 15:29:36

önkényuralmi jelkép ;P

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.02.03. 15:31:01

@aTs: Szerintem ezt inkább el se kezdd itt jobban kifejteni. :P

Káposztakukac 2009.02.03. 15:31:38

ugye nem gondoljátok, hogy ez tényleg rendőr? netről letöltött címert kinyomtatott, hogy azzal vagizzon a parkolóőrök meg talán még a közterület felügyelet előtt.

aTs 2009.02.03. 15:33:33

SilentSound

Nem is akarom.

Káposztakukac 2009.02.03. 15:34:16

azt meg már ezerszer kifejtettem többek között én is, hogy az eu-külföldi rendszám, legyen az német, szlovák, francia vagy akármi, kurvára nem adócsalás.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.02.03. 15:57:24

@Káposztakukac: Akkor az állambácsi miért rugózik rajta annyira?

aTs 2009.02.03. 15:59:30

SilentSound

pénz pénz pénz

aTs 2009.02.03. 16:00:08

Silent

Vagy költői volt a kérdés? :P

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.02.03. 16:05:54

@aTs: Nem, adózási szempontból érdekel. Mert elvileg úgy van, hogy ha az év legalább felét Magyarországon tölti valaki, akkor itt kell adóznia az autója után és ha nem így tesz, akkor adót csal. Még ha ellenőrizhetetlen is a dolog.

megsemnyikk@n 2009.02.03. 16:13:25

szerintem lehetetlen ellenorizni ki hol tolt mennyi idot. En nem otthon dolgozom, autom rendszama sem hus, bar tutira cserelek, mert dragabb a bizositas. Nem sk sajna :P
Nem mindegy ki hova fizet?

Bambano 2009.02.03. 16:14:59

Engem az izgatna fel rettenetesen, hogy elvileg az eu-ban nem szabad korlátozni a szolgáltatások és termékek szabad áramlását. Mi van, a kab-os octaviák témakörben kiírt következő közbeszerzést lizingelt rendőrautókra egy szlovák cég nyeri? Rendőrségi rendszám csak rendőrségi tulajdonú autón lehet, akkor majd szlovák rendszámmal helyezik forgalomba a magyar rendőrkocsikat? :PPP

borpancsoló 2009.02.03. 16:18:01

@SilentSound: Hát, állambácsi rugózásárhoz csak annyit, hogy kicsit álszent dolog a részükről, hogy azzal papolnak az unió mellett, hogy bécsben nyitok cukrászdát, de közbe szlovákiában már nem lehet cégem. :)

komolyra fordítva, azért ez egy szép látvány, köszönöm a feltöltőnek, ma is jót röhögtem. minek rakja ki azt a kis jelvényt? idióta...

Még a szlovák rendszámhoz. Bizonyára kevesebb lenne, ha az eu által is bírált reg.adót átgondolnák kicsit. Ettől függetlenül én nem annyira szeetem, ha valaki szlovákiába adózik és aztán még autót is onnan vesz. Kicsit "tárgyjutalom ficótól" jellegű :DD:DD

trewq 2009.02.03. 16:23:21

Nem hiszem, hogy a szlovák rendszámos vállalkozók amúgy az adófizetés bajnokai lennének.

Manyizga (törölt) 2009.02.03. 16:23:58

@Bambano: yesss!! Lelki szemeim előtt már felsejlik a jövő, amint itthon, egy szlovák rendszámos rendőrautó papírjait ellenőrzi egy VÁM/CUSTOMS felirató kékvillogós autóval egy finánc... :))

Virág et. 2009.02.03. 16:24:49

Szlovák rendszám nem (feltétlen) adócsalás. Csak épp olcsójánosság. Magyarországon egy prémium autó üzembe helyezése a reg adóval többe kerül, mint Szlovákiában.
Aki nem engedheti meg magának, az vegyen egy kategóriával kisebbet. Az ilyenek műmájerek, nyilván jogosulatlan ÁFA visszaigényléssel beönrészetett, 200 000 km-t futott külföldi import a jószág behitelezve.

Az én szememben egy kisebb kategóriás, de belföldiesített autó tulajdonosa sokkal komolyabb ember. Az ilyen csak kompenzál és nem érdekel az "ideológia" (hogy ezeknek nem fizetek, meg úgyis ellopják stb), amivel magyarázza a bizonyítványát.

Gubacs 2009.02.03. 16:28:26

@SilentSound: Ha elenorizhetetlen akor mitol adocsalo?Csak ugy a poen kedveert?

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.02.03. 16:29:51

@Gubacs: Nem attól az, hogy ellenőrizhetetlen, hanem attól, hogy valójában nem tölt több, mint fél évet Szlovákiában a túlnyomó többség. Ami egyébként szerintem is hülyeség.

2009.02.03. 16:30:17

Káposztakukac: a szlovák/német rendszem önmagában nem adócsalás. Csak ha olyan magányszemély nevén van, aki az év több mint felét Mo-n tölti.

(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2009.02.03. 16:32:55

a zászlócska egy ótvar xar utánzat.

RaveAcE 2009.02.03. 16:39:33

Még jó, hogy megkapták szegények a 13.-dik havit.
A rendőrfizetésből biztosan nem futotta volna bmw-re

megsemnyikk@n 2009.02.03. 16:44:10

Valaki tudja e forditva hogy van ez?
Pl magyar autoval nemetben elni evekig? Ez adocsalas e?

29 Palms 2009.02.03. 16:46:06

Mi van akkor ha egy magyar rendszámú autó bizonyíthatóan nem tölti az év felét az országban? Mondhatnám hogy ha a külföldinek nem kell ilyen alapon fizetni, akkor nekem se kelljen?

Dr Kangörény 2009.02.03. 16:46:42

Nem rendőr, csak próbálja elkerülni a büntetést tilosban parkolásért és ezért már rutinból kiteszi a cuccot ha leparkol.
Régen, amikor katona voltam, az ismerőseim friss Határőr újságokat kunyeráltak tőlem, mert azt nem árulták sehol (ki fizetett volna ilyen szarért?), tehát elvileg csak BM-es olvashatta.

A szlovák rendszám nem adócsalás és még csak nem is olcsójánosság. Egyzserűen olyan ember lépése, aki megteheti, hogy elkerülje a törvényesített állami rablást.
Az elég furcsa vélemény, hogy az állam telhetetlensége miatt az állampolgár vegyen kisebb autót. Ha a szlovák állam vígan megél a sokkal alacsonyabb adókból, akkor valahol nálunk van a baj az állammal.

ozirisz · http://el-maszat.blog.hu 2009.02.03. 16:49:28

én nem nevezném adócsalónak azt, aki az uniós lehetőségeivel élve kihasználja egy boldogabb ország adta lehetőségeket. legalábbis amíg valaki ésszerű magyarázatot nem ad a reg.adóra egy vámmentes közegben. ilyen alapon pedig lehet akár rendőr is. nem sértett törvényt, csak elfordította a fejét, mikor az arcába próbáltak tuszkolni egy extra lompost.

megsemnyikk@n 2009.02.03. 16:52:11

erdekes egy csomo orszag mukodik sokkal kisebb adokkal, de erre sztem ne terjunk ki. Regadot pedig eltorolni, de gyorsan

csárli hárper 2009.02.03. 16:52:37

ez milyen már? csehszlovák rendszám és "hazai" kamu rendőr bizbasz...ultragagyilúzer szarrágó..gondolom a spanoknak meg veri a mellét hogy ő milyen király....szánalom a köbön

kötekedő 2009.02.03. 17:01:50

szlovák cégtől magyar magánszemély nyugodtan bérelhet autót, ebben semmi kivetnivaló nincs, az meg hogy egy erre szakosodott cégtől, vagy a saját kinti cégétől bérli, választható... :-)

insert_click · http://www.kutyapoint.hu/ 2009.02.03. 17:03:20

nem csehszlovák, hanem szlovák.
2. szerintem valódi igazolvány a fotón úgy tűnik, hogy jó minőségű, és fóliázott papír.
Egyébként pedig van jópár rendőr, (nem feltétlen vezető beosztásban) akinek bmv-je van. Akit én ismertem az anno rendszám nélkül autózott, mert úgy nem tudták a parkolóőrök megbüntetni.

Önjáró Talajgyalu 2009.02.03. 17:04:29

Minap volt sztori, valaki importalt Szlovakiabol egy regebbi autot (hobbi/veteran celra) es heteket kellett ingaznia a hivatalok kozott, mert _SEHOL_ nem tudtak, mi a modja egy szlovak rendszamot jogkoveto modon magyarra cserelni. :) Allitolag az elmult X evben kb. feltucat ember probalkozott ilyesmivel, de vegul volt aki inkabb feladta, es jart tovabb a szlovak rendszammal...

A tanulsaga a tortenetnek az, hogy mindenhol megy a hiszti a szlovak rendszamrol, de tenni keveset tehet erte az allam, nyilvan, mert az EU kisse a tokere lepne erte. Ergo lebegtetik az "vigyazz mert igyjarsz, adocsalot"-t mindenfele nyilatkozatokban, mikozben semmi sem tortenik, de a nyuszibbakat jol elriasztja a szlovak rendszamtol, tehat a folyamatot mindenkeppen lassitja, mast meg ugysem tehetnek. (Kiveve az itthoni ertelmetlen jogszabalyok modositasat, de az tul trivialis es esszeru lenne.)

s.p. 2009.02.03. 17:07:59

@RaveAcE: most sajnálod tőlük a 13. havit? Tudod, hogy kb. mennyi pénz az? Lehet, hogy leköpnéd a főnöködet, ha annyi évvégi bónuszt adna a munkádért...

Persze nem a főkapitányi meg tábornoki fizuról beszélek.

DaveSlim 2009.02.03. 17:13:05

Jó..persze...rendőr...egy minizászló..aha.
Tényleg ennyire naivak az emberek? :)
Egy ilyet bármelyik military üzletben lehet vásárolni. Sőt. Rendőr jelvényt is vehetsz, bukszával együtt. Oszt? Máris rendőr vagy? :)
Naneeee. Röhej. És az a nagyobb röhej, hogy sokan, ha meglátnak egy ilyet, bennük van egy kis bizonytalanság, hogy akkor most rendőr, vagy sem.

Virág et. 2009.02.03. 17:36:09

@Kangörény_: Szlovákiában az autó olcsóbb, Mo-n meg pl. az ingatlan. Egy pozsonyi panellakás árából Budán veszel egy klassz újépítésűt.

Ott ilyenek a viszonyok, arányok. Sehol sem fenékig tejfel az élet.

Aki ügyeskedik és mindenhonnan az olcsóbb megoldást "halássza" össze, az a tipikus magyar Vállalkozó Béla. Ez az én véleményem.

cynicalbitch 2009.02.03. 17:38:41

@107!: azért a közlekedésieknél láthatsz csodákat. tudod, ők azok, akikkel "máshogyan" is el lehet rendezni a dolgokat...

MosoMasa 2009.02.03. 17:42:33

Mit hűlledeztek? Nekik lehet. Nem elég ennyi?

ozirisz · http://el-maszat.blog.hu 2009.02.03. 17:42:55

@Virág et.: a lakásárakat a piac diktálja, nem a plusz regadó.

Káposztakukac 2009.02.03. 17:43:16

@SilentSound: elvileg úgy van. hogy ezt szép államunk mondja, hogy illegálisnak tüntesse fel az egészet. egyébként a külföldi rendszámos autók jórésze céges. "centros-ügy", nézz utána. rég ki lett mondva az európai unió bírósága által, hogy céget mindenki ott alapít ahol akar ez eu-n belül, még ha ezzel csak a hazai adójogszabályokat játsza csak ki és gyakorlatban nem is a cégjegyzést végző államban folytat bárminemű tevékenységet.

loláb 2009.02.03. 17:44:23

Egy ismerősömnek interpolos igazolványa van, mint önvédelmi szakértő. A csávó 55 éves, 165 cm magas, és kb 75-80 kg. (Nem, nem szín izom, és soha egy pofont nem adott senkinek)

Még schengen előtt úgy hussant át a határon a diplomatasávban, hogy öröm volt nézni.

egri Fehér 2009.02.03. 17:47:05

már miért lenne adócsaló?
erről szól az EU...

Káposztakukac 2009.02.03. 17:48:23

@Virág et.: "Aki ügyeskedik és mindenhonnan az olcsóbb megoldást "halássza" össze, az a tipikus magyar Vállalkozó Béla. Ez az én véleményem. "

nem, ez a sikeres vállalkozó, kérem szépen. tudod, azt hiszem bernie ecclestone mondta a hatalmas éves fizujával kapcsolatosan, hogy nem az a lényeg, hogy mennyit keresek, hanem hogy mennyi marad meg belőle. értjük?

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.02.03. 17:49:50

@loláb:

Majd mutassál már egy interpolos igazolványt, vagy szkenneld már be és küldd el nekem, mert én bizony ismerem a fél Interpol Magyar Nemzeti Irodát, de ilyenről még ők sem hallottak.

Interpol igazolvány... Talán a D-kategóriás filmekben.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.02.03. 17:51:04

@tiboru:

Persze egy totál kamu elképzelhető (olyan lehet, mint a Piréz Királyság népszerű diplomata útlevele)

Szűcslaci 2009.02.03. 17:51:13

@SilentSound:
Szóval, kinek szlovák rendszámúő autója (is) van, az adócsaló?
Aki meg cigány, az bűnöző, az arabok terroristák, a blogírók meg igénytelenek.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.02.03. 17:51:42

@tiboru:

Persze egy totál kamu elképzelhető (olyan lehet, mint a Piréz Királyság népszerű diplomata útlevele)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.02.03. 17:54:15

@Szűcslaci: Köszönöm szépen, hogy kiforgattad a mondandómat, pont nem ezt mondtam.

raycoon 2009.02.03. 18:04:49

Ha nem nézzük, hogy miért veszik ott az autót, csak magát az eseményt, akkor az "adócsalás" ott merül fel, hogy magánszemélyként csak úgy lehet saját tulajdonú sk-s autója, ha bejelentett szlovákiai lakos és több, mint fél évet ott él (nem az autónak kell ott lennie). Mivel ezt az illetők nem teszik meg, így nem lehetne ilyen autójuk. Mivel egyértelműen az (reg)adó elkerülés áll a háttérben, így talán nevezhetjük annak az esetet. Arról már nem is beszélve, hogy mennyire sérti a szlovák törvényt, hogy az illető kamura bejelentkezik valahova és nem is él ott soha..

Még egy dolog, ezeket az embereket itthon szinte lehetetlen megbüntetni (gyorhajtás, parkolás, stb), amíg egy nemzetközi rendszer ki nem alakul. Talán nem csak a regadó vana háttérben..

gonoszpok · http://gonoszpok.blog.hu 2009.02.03. 18:11:08

A jövőben az autókon nem lesz rendszám, mert feleslegessé válik. Hiszen autók sem lesznek. Helyettük csak a mindent átszövő BKV lesz, meg bringa utak. Meg csak nekem egy Alfa Brera. Nagyon sajnálom önöket, de ezt nem én mondtam, hanem a GonoszPók, aki látja a jövőt.

A GonoszPók szolgája

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.02.03. 18:11:51

@tiboru:

Persze egy totál kamu elképzelhető (olyan lehet, mint a Piréz Királyság népszerű diplomata útlevele)

raphael 2009.02.03. 18:17:38

A parkolási bírság ellen lehet...én is a a környéken lakom,nem messze a MOM parktól,és pl.az Önkormányzatnál egy Q7-es Audi állandóan szabálytalan helyen(hogy parkolási díj ne legyen számonkérhető rajta) áll....vagy a kereszteződés sarkán,vagy a járdán..és neki is az ablakban ott van valami ilyesmi redőrsz@rság...gondolom ha a parkolóőrt nem is,a közterületfelügyelőket el kell riasztani valamivel...csak érdekes hogy mindig annak nincs 200ft-ja parkolásra,akinek van 10 milkája autóra.

tomcat1974 2009.02.03. 18:29:10

Engem nem érdekel, ha valaki szlovák rendszámmal jár, mert mindenki úgy boldogul ebben a fertő országban, ahogyan a lelkiismerete, pénztárcája vagy a kurázsija engedi.
A rendőr igazolványokkal való villogás, az RRB-s rendszámok és társaik viszont szánalmasak.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.02.03. 18:39:37

@tiboru:

Persze egy totál kamu elképzelhető (olyan lehet, mint a Piréz Királyság népszerű diplomata útlevele)

ozirisz · http://el-maszat.blog.hu 2009.02.03. 18:47:11

mondjuk szerintem egy parkolóőrt egy ilyen papír nem nagyon akadályoz abban, hogy lefotózza...max tilosban parkolásnál jöhet jól.

tiboru meg beragadt. ez valami konteó lehet:)

107! 2009.02.03. 19:07:27

@cynicalbitch:

Szeretettel várlak! Nem gondolom, hogy velem bár mit "el tudnál intézni"!!! Nekem is német kocsim van! 1989-ből! Lassan el kellene felejteni ezt a rossz következtetést. Az meg hogy ki mennyire téved meg, nem munkahely kérdése, hanem gerinctelenségé.

107! 2009.02.03. 19:13:23

A szlovák rendszámtól sokkal idegesítőbb a sok "bantunéger" Jönnek a kis műanyag fekete rendszámukkal, a beazonosíthatatlan eredetű ezeréves nissan termékkel, ami a magyar jogszabályok alapján már régen valami bontóban lenne, és szinte tehetetlen velük szemben az ember... Na ez idegesítő!

szaGértő 2009.02.03. 20:15:12

@107!: Ja.
20 éves koromban minden vágyam volt egy 1980-as BMW, és 60 ezer fizetés. Mára mindez megvalósult. :)))

107! 2009.02.03. 20:31:57

@szaGértő:

:-))))

Ha a fizuval nem is, de a kocsival meg vagyok elégedve. Nem hiszem, hogy a mai vasak el fognak gurulni ennyit, mint a kis volks-om. :-)

Tichamér · http://kutyushop.blog.hu 2009.02.03. 20:49:43

Az a helyzet, hogy az adócsalót csak reflexből mondtam rá, nyilván nem lehet tudni, tényleg az-e, vagy valóban jogosan használja. Csak ez aktuális dolog, divatos szlovák rendszámú autót hajtani itthon, mert kevesebből meg lehet úszni. De pont ettől lesz ez egy nem teljesen tiszta játék, hogy meg akarod úszni, ki akarod kerülni az adót, akárhogyan is szépítjük. Ez nem feltétlenül adócsalás, inkább adóelkerülés, ha már a kifejezéseken akartok lovagolni. A dolog önmagában nem is lett volna amúgy érdekes, manapság bárkinek lehet itthon sk autója, de az, hogy egy ilyen BRFK police zászlót még ki is tesz az ablakba, azért elgondolkodtató (belegondoltatok már, mi a fenét keres egy "szlovák autóban" egy ilyen zászló? Ha szlovák, miért rakja ki? Lássák a szlovákok is? Ha meg magyar, akkor eléggé pofátlan, hogy még jelzi is, hogy neki magyar létére sk autója van).
Az érem egyik oldala az, hogy az adók elkerülése itthon népsport, és ezek miatt az állam annak a mogyeszét kezdi el szorongatni, akiét meg tudja markolni. Emiatt szoktam rosszallóan csóválni a fejem ilyen esetekben (és azért azt is lehet hallani, hogy 1-2 nagyobb kutyának is szép nagy külföldi rendszámos autója van bizony).
És most ha megfordítjuk azt az érmet, láthatjuk, állambácsi sem törekszik arra, hogy minél tisztességesebb magatartásra sarkallja a pógárait és pógár jenőit. Sőt, még csak jó példával sem jár elől, ld. a fent említett külföldi rendszámos "nagyemberek". De azt sem kell azért elfelejteni, hogy akármilyenek is legyenek a szabályok, mindig lesznek olyanok, akik megpróbálják kiügyeskedni őket, csak ezek száma egy jól működő országban egészséges szinten marad.
Amúgy manapság már nem az az igazán nagy ember, aki külföldi rendszámot okosít, hanem aki hazait. ("vazze, neked magyar rendszámod van? Jah, tudod haver, én megengedhetem magamnak, mert van annyi zsém, hogy magyar rendszámom legyen")

Secnir 2009.02.03. 20:52:14

107!-nél a pont.
ez olyan mint régen a
'hagyjunk rendőrsapkát a skoda(lada) kalaptartójában'
'hagyjunk orosz napilapot a kalaptartóban'
'hagyjunk rendőrigazolványt (még ha 90 forintos kíni piacos is) a szélvédő alatt'

ennyi. ez nem jelvény, ez nem igazolás. ez egy kalap xar.

107! 2009.02.03. 21:06:41

@Tichamér:

A mentalitásban van a probléma. Jobban működő államokban a társadalom elítéli az adócsalókat, mert mindenki tudja, hogy a közösből lop, nálunk ez valamiért sikkes. Lehet ráfogni a hosszantartó "közösködésre", de szerintem ez hülyeség. Máshol is volt coccializmus. Ez egyszerűen a magyar közösséági morálban keresendő.

@Secnir:

Az a szomorú, hogy láttam már kollégát nemzetőr igazolványnak tisztelegni. Nagyon gáz volt. El is igazítottam az ifjú titánt! :-(

Secnir 2009.02.03. 21:48:47

107!

LOL
az nekem sem sikerült!
szülőfalumban a volt munkásőr, később polgárőr, most főpolgárőr a körzeti meghízott hivatalában lóbálja alábát nap mint nap, a ruhája kiköpött rendőregyenruha - kivéve a jelzéseket, úgymint rang stb.
és sokan beszopják. kekizöld lada nivával járkál, és ha valami nem tetszik neki, kiszáll és osztja az észt. és bukja mindenki. nem figyelnek fel rá, hogy egyedül járkál, hogy a derékszíjon az övtáskában nem pisztoly, hanem mobil van, meg a rangjelzés a válla helyett a nyakában van, mint a főtiszteknek, és más színnel.
mi, helybeliek csak 'komcsibácsinak' hívjuk, és ha megáll velünk üvöltözni, mert pl. a kocsmából hazafele sörösüveggel mentünk, és a gimnázium előtt 'elkapott', hogy mit képzelünk egy oktatási intézmény előtt, akkor mi udvariasan (és félrészegen) végighallgattuk, majd megkérdeztük, hogy most vágjuk szájba, vagy kihívjuk az igazi rendőröket? akkor duzzogva beült a nivába és odébállt.

igaz, azóta megváltozott nagyon.
most egy új suzukival járkál.

Secnir 2009.02.03. 21:50:04

ahogy hallottam, nem helybelieket piros lámpás esetben, meg gyorhajtásnál kp-ra büntet.
adjak településnevet? :)

Káposztakukac 2009.02.03. 22:26:56

@Tichamér: "Amúgy manapság már nem az az igazán nagy ember, aki külföldi rendszámot okosít, hanem aki hazait. ("vazze, neked magyar rendszámod van? Jah, tudod haver, én megengedhetem magamnak, mert van annyi zsém, hogy magyar rendszámom legyen")"

Ugyan jól hangzik, de kurvára nem igaz:)

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2009.02.03. 22:46:36

107! 2009.02.03. 14:46:23
hogyan csaljon adót egy rendőr, akinek nincs eltitkolt jövedelme, hiszen mindent az államtól kap."
nincs eltitkolt jövedelme? xDDDDDDDDDDDDDDDDDD

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.03. 23:12:34

Hát, ehhez csak annyit tudok hozzátenni, hogy

Gratulálok

Így üldözik a gaz szlovákrendszámos adócsalókat :D

107! 2009.02.03. 23:46:30

RosszQta egy ember, aki örök rendőrgyűlölő, ColtT pedig egy ember, aki még ezt a kevés hozzászólást sem képes elolvasni, csak idelök valami f@szságot.

Amúgy RosszQtya! Én sem láttam még tisztességes taxist, ha ez megnyugtat! ("Takibácsit" leszámítva, de Ő már szegény nem él.)

pd_ 2009.02.04. 00:03:40

@107!: Jobban működő államokban a nagyobb többségnek nincs szüksége rá, hogy adót csaljon, illetve kiskapukat keressen. (Persze olyan mindenhol van, akinek semmi nem elég.)

Amíg azt érzik az emberek, hogy az adót csak beszedik tőlük, cserébe viszont aránytalanul kevesebbet kapnak, addig a legtöbben nem fogják elítélni az adómegkerülőket, inkább azt mondják, hogy jól tette, vazze, én is megcsinálnám, ha tudnám.

Csak autóval kapcsolatban pl. súlyadó, környezetterhelési díj, gigászi mértékű jövedéki adó, útalap a benzinben, parkolási díjak, és cserébe frankók az utak (persze az autópályákon kívül, mert azokért ugye mindenki fizet külön), sok őrzött parkoló van, parkolóházak épültek? Hát nem éppen...

Norbi 2009.02.04. 09:53:26

Fotosopp? Csak kérdem...

Norbi 2009.02.04. 10:10:58

Röhejes, hogy benne vagyunk a euba, de ha a szomszédba mész autóért, és nem ennek a rablóbandának tejelsz, akkor máris adócsaló vagy... Nem a Fecó mondta, hogy menjünk oda? Akkor meg mi ezzel a bajuk?

Másrészről valaki engem is felvilágosíthatna, hogy tudnék a bejelentett fizummal adócsalni, mert most ez a trendi... :)

vape 2009.02.04. 12:50:03

@107!:
Hogy csaljon adót a rendőr szlovák rendszámmal?
Pl. regisztrációs ADÓ, lóerőADÓ - ezeket nem fizeti, vagy legalábbis nem a magyar államnak.
Hát minimum így. És akkor még a gyorshajtás, szabálytalan parkolás, stb. miatti bírságok behajthatatlanságáról nem is beszéltünk.

vape 2009.02.04. 12:52:58

Ami még kimaradt az előző felsorolásomból: általános forgalmi ADÓ (új autónál), átírási illeték. Ilyeneket sem fizet a magyar államnak szlovák rendszámmal a kocsija után.

Kopasz Mercis 2009.02.04. 14:12:58

@Tichamér: majd ha évente több millió adót és tb-t fizetsz be, de ezért nem megbecsülést kapsz csak az állandó "geci gazdagok" hozzáállást, te is elgondolkozol rajta, milyen törvényes (vagy törvénytelen) módon kerüld el az adófizetést.

Nem ma indult ez a blog, de még egyetlen olyan hozzászólást nem olvastam, hogy "és jött a hetes BMW-vel a tiszteletre méltó polgár".

És kedves 107 "Jobban működő államokban a társadalom elítéli az adócsalókat" ez igaz de ezzel párhuzamosan megbecsüli a több adót befizetőket is. Nincs az egyik a másik nélkül.

107! 2009.02.04. 16:04:44

@pd_:

Én nem azt mondtam, hogy de jól megy nekünk, mert minden forintunkat jó helyre teszik. Tisztában vagyok vele, hogy zajlik az élet. Egy egyszerű mentalitásbeli problémát hoztam fel. És bizony ha kevesebben fizetünk, akkor többet kell. Ezen nem változtat az sem, hogy mire költik.

@vape:
Ha visszaolvasol, korántsem arról van szó, hogy a szlovák rendszám hogyan adócsalás. Köszönöm a kioktatást, én is tudatában vagyok, milyen bevételektől esik elé az állam. Én azt kérdőjeleztem meg, hogy egy hétköznapi rendőrnek nem adatik meg a "lehetőség", hogy adót csaljon. (és akkor most nem kell jönni a RosszQtya féle zsebrebírsággal, mert az nem adócsalás, hanem bűncselekmény) Arra akarok kitérni, hogy a közszférában az emberek nem minimálbérre vannak bejelentve, mint az ország keresőinek kétharmada. (bár lassan felzárkózik a minimálbér a miénkhez, elég aktuális, mert vérfagyasztó volt a mai fizu-sms)

107! 2009.02.04. 16:07:45

@psmith:

Ezzel teljesen egyetértek. Amit írtam, az nem zárja ki a Te állításodat. Ugyanakkor egy "több adót befizető" cég munkahelyeket teremt, egyértelmű, hogy meg kell becsülni...

Nem is szeretnék ezzen tovább vitázni, már így is túlságosan politikai jellegű, azt meg nem engedhetem meg magamnak. :-)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.05. 02:32:49

@107!: Nem volt IDEJE elolvasni!
Amúgy elég egyértelmű... Vagy rendőr vagy ezzel a cetlivel takarózik, az meg röhejes.

Ha nem rendőr akkor bocs.

Amúgy én is utálom a rendőröket, vagy csak baszogatnak, vagy meg is büntetnek, olyasmiért amit el se követtem.
(Nincs nevemen az autó--->apámé, de rám hagyta,mert már nem él--->nem érdekli, nincs átíratva...?)

De olyat ritkán olvasunk hogy elkapnak ezt-azt, vagy 4637823 szabálytalankodót büntettek meg.

WindowsNT 2009.02.08. 12:26:49

"A szlovák rendszám nem adócsalás és még csak nem is olcsójánosság. Egyzserűen olyan ember lépése, aki megteheti, hogy elkerülje a törvényesített állami rablást.
Az elég furcsa vélemény, hogy az állam telhetetlensége miatt az állampolgár vegyen kisebb autót. Ha a szlovák állam vígan megél a sokkal alacsonyabb adókból, akkor valahol nálunk van a baj az állammal. "@Kangörény_:


100% egyetértek, ráadásul Szlovákia lakossága kb.. 5 millió és mégis megélnek az adókból.

Ha tehetném akkor én is zokszó nélkül vennék szlovák rendszámos autót, csak nálunk fizetőparkolás van ezért lenne gond.

Véleményem szerint az állam nem érdemli meg az adókat az önkormányzatokkal együtt a jelenlegi helyzetben.

This_is_Sparta (törölt) 2009.02.09. 17:54:54

A Feri aztat mondta, hogy akinek nem teccik az elmehet, oszt így a "java" elment, legalább is kocsit venni. Viszont a gyerök itthon jár az oviba, meg az isibe és az asszony se Bratyiszlavában jár a nőgyógyászhoz, mer' itthon ócsóbb!

fantaboy69 2009.11.09. 14:14:17

UTÁLOM A BUTA EMBEREKET!!!!!!!!!!!
EZ MEGY NEKTEK, MOCSKOLNI A RENDŐRT MINDIG, AHELYETT, HOGY EGY KICSIT GONDOLKOZNÁTOK NAGY TUDÁSÚ, EGYORRÚ, MANIPULÁLHATÓ BUTA EMBEREK!!!!!
A SZÉLVÉDŐ MÖGÖTT TALÁLHATÓ BRFK-S ÁLLOMÁNYJELZŐ ÁRA 450 Ft. BÁRKI SZÁMÁRA MEGVÁSÁROLHATÓ EGY POLICE SHOPBAN.
RÖGTÖN OLVASSÁK A CIKKET A BUTA EMBEREK, ÉS MÁR FRÖCSÖGNEK IS, KORRUPT RENDŐR STB... FEL KELL AKASZTANI.
EGY FRISSEN FELSZERELT RENDŐR FIZETÉSE 80.000 fT. EZ PESTEN MI A F***-RA ELÉG.
EZÉRT MEGY EL MINDENKI BÜDÖSPESTRŐL, MERT A FIZETÉS ALBÉRLETRE MEG KAJÁRA MEGY EL.
KEVÉS PÉNZÉRT KÖPKÖDIK AZ EMBEREK A RENDŐRÖKET.

KÖNYÖRGÖM GONDOLKODJATOK!!!!!!!!!!!!!!!!!

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.11.09. 14:15:10

@fantaboy69: Légy oly kedves a jövőben hanyagolni a csupa nagybetűs írást (kiabálást), kösz.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása