Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Rossz helyen parkolt, kiszúrták a kerekeit

2009.02.05. 14:03 :: SilentSound

Nem lehet nagyon olcsó az ilyen méretű gumi, pedig muszáj lesz legalább kettőt beszereznie a lenti benzinfaló szörny tulajdonosának, ugyanis szabálytalan parkolás közben valahogy defektesek lettek az első kerekek. Szerintetek így kell ezt elintézni, jogosnak érzitek a megoldást, vagy túlzásnak tartjátok? Lionking sorai és fotója alant.

A mai nap (ami valójában már tegnap - a szerk.) lőttem ezt a képet. A Lehel út-Gömb utca sarkán rendszeresen parkol ilyen módon ez a Hummer, eddig még egyetlen "szervet" sem késztetve büntetés vagy bármi más szankció kiszabására.

Úgy tűnik mostanra valakinek vagy valakiknek elfogyott a türelme, aminek a Hummer két első kereke volt az elszenvedője.

Bár végül is hatásos lehet, ha gyakran megtörténik, előbb-utóbb leszoknak majd az ilyen parkolási módról.

180 komment

Címkék: budapest autó büntetés parkolás kresz

OrbanseggenLorincz 2009.02.05. 14:07:07

hát ez borzalmas :)) mekkorát káromkodhatott :P direkt nem elsözök...

cszoli (törölt) 2009.02.05. 14:07:26

Ha más módszer nem használ, én ezt támogatom. Kőbunkó legyen a talpán, aki egy-két ilyen eset után nem keres jobb helyet.

Petrodon 2009.02.05. 14:09:45

Naponta 2-szer megyek erre, és nekem még nem tűnt fel, hogy mindig itt parkolna, de lehet, hogy csak nem figyeltem...
Egyébként várom a sok hozzászólást, hogy sünikézzen aki megrongálja más autóját, de szerintem ezek a hőbörgők mind olyan emberek, akik hasonlókat csinálnak, és attól félnek, hogy az övék is kap.
Szerintem megérdemelte, és ha egyszer én is így parkolnék le, akkor bizony az én autómat is nyugodtan lehet szurkálni...

szecsuanisincsiszolo 2009.02.05. 14:11:31

lol ez a Béke téri Hummer. Minden nap oda áll az ABC elötti sarokra, minden nap mondjuk, hogy ennek mindent szabad, hát most megszívta. A rendőrök sosem büntették meg mert a sarkon állt, pedig volt, hogy rendőr is parkolt mellette.

OrbanseggenLorincz 2009.02.05. 14:15:16

nekem a suli utcájában egyszer leengedték az egyik elsö kerekemet mert a kocsi orra belogott egy kapubejároba kicsit, kb 30 cm-t. nagyobbat kellett bekanyarodni bár én egy kisteherrel is beálltam volna még magam mellett a kapun... de legalább nem kibökte a paraszt, de akkor idegesitö volt... ugyhogy átérzem a szituját de rendszeresen tilosban parkolni para... még azzal a böszmével is...

Gontar 2009.02.05. 14:16:34

Szvsz valszeg nem a rohadtbunkó parkolás miatt lettek kiszúrva a kerkei. ;-)

leaping cat 2009.02.05. 14:19:00

A Pusztaszeri úti körforgalomnál is rendszeresen a járdán parkol egy fekete Hummer (pedig arrafelé azért nem lehetetlen szabályos helyen parkolni). Én nem nyúlnék hozzá, de valaki előbb-utóbb fog.

RaveAcE 2009.02.05. 14:21:40

Hát nem csodálkozom, hogy valaki besokallt, hogy a rendőrpalota mögött sincs szankció.
Tudom, sokan felháborodnak majd, hogy túlzás meg blabla. Leginkább azok, akik szintén tojnak mindenre meg mindenkire.
Mondjuk én még mindig találtam szabályos parkolóhelyet. Lehet, hogy a szellemi kapacitáson is múlik?

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2009.02.05. 14:23:16

@Gontar: Szerintem is. Ilyet csak a "haverjai" mernek csinálni, ugratásból. Mit neki az a párszezer forint, majd a lányok vállalnak este még egy kört! :)

Az ellensége felrobbantja, az irigy pórnép meg tulajdonképpen még ránézni sem mer. Szóval csak a haverok maradnak.

Jim Raynor 2009.02.05. 14:25:14

nagyon helyes!

már várom azokat a kommenteket, hogy biztos egy kisebbségi komplexusban szenvedő, nemsikeres szuzukis volt az elkövető, aki nem tudta feldolgozni, hogy a kocsija gyakorlatilag akkora, mint a Hummer kereke...:D

T7 2009.02.05. 14:25:30

Én mélységesen elítélem az ilyet!!
Hogy lehet a hátsó gumikhoz hozzá sem nyúlni!? :)

2009.02.05. 14:30:22

Ma este meg a hátsó kettö jön!? Megérdemli!

Matrix_ 2009.02.05. 14:34:51

szarjon sünt aki ijet tesz! rongálni más autólyát nem nagyobb parasztság mint odaállni ahol tilos! Az a szegény autó mit ártott bárkinek is? A gazdálya szemét kellett volna kibökni! Kivéve ha vmi csöcsös maca... akkor mást máshova bökni.

(smiley)

-d(-_-)b- 2009.02.05. 14:47:17

Így most minden bizonnyal nagyon hamar el fog onnan tűnni a kocsi. Kábé mint amikor kerékbilincset kap, aki akadályozva parkol.

Egyébként ilyenkor nyugodtan lehetne A!es öntapadós lapokkal beragasztani az ablakait és ráírni, hogy neideparkójá köcsöög. Azt elég szar lekaparni az ablakról, de nem rongál. A rongálás ebben az esetben fölösleges.

120%ra veszem, hogy a rongáló meg sem próbált beszélni a tulajjal, hogy ne álljon oda.

ex-dr. vuk 2009.02.05. 14:50:52

Hat azert ez igen durva...
Ha mondjuk mar szolt neki 3x, es 3x rahivta a koztereseket, akik basztak kimenni, akkor meg csak-csak, de elsore ilyet tenni.

killerkaller 2009.02.05. 14:55:52

Lakótelepi életkép régebbről:
1. nap: autó rossz helyen, utat elzárja, max. kispolszkival járható, garázsból kiállni nuku.
Cédula az ablaktörlő alá finoman becsíptetve " Kedves autóstárs......stb."
2. nap: autó ugyanott, udvarias hangvételű új cédula, de immár zsírral felragacsozva a szélvédőre, a vezető oldalán.
3. nap: autó törzshelyén, tiszta (!!!) szélvédővel kezd, de az idő múltával az bizony bezsírosodik.
4. nap: autó nem tágít, szélvédő ragyok, kis bibi azért van, mert a vezető oldalon nagyobbacska töredezett szélű lik az üvegen, a hiányzó szélvédődarabok szilánkjai gyerekfejnagyságú betondarab társaságában heverésznek az első üléseken.
5. nap: a renitens eltűnt, az út járható, a garázsközlekedés OK. Szépen indul a nap.

Tanulság: a fokozatosság elvét azért illene betartani

Rong 2009.02.05. 14:58:17

Mintha valami műsorban lett volna róla szó, hogy a hummereknek spéci "rekeszes" gumijuk van (Na persze lehet, hogy csak a real katonainak). Ha az egyik rekesz találatot kap akkor a többin még vígan el tud gurulni. Ebből kiindulva mennyit kellett szurkálni, hogy teljesen leengedjen?

ipari_fostalicska 2009.02.05. 14:59:57

na kérem. így kell ezt csinálni.
Már az én fejemben is megfordult, hogy csinálok egy mozgássérült jelet formázó sablont papírból, és aki illetéktelenül parkol a rokiknak fenntartott parkolóhelyen, annak ezen sablon segítségével és narancssárga jelölősprével ráhújon a jelet a szélvédőjére.

Geri0730 2009.02.05. 15:00:40

Én sajnálom szegény Hummert! Egyébként, csak egyszer észreveszi valami agyontetovált, 2méteres telefonfülke, hogy birizgálják a verdáját és vérfürdőt rendez! Én is szájbaverném az embert, aki cseszegeti a gépemet!

!marduci! 2009.02.05. 15:02:08

Höhö! Áldassék az elkövető neve!
Ha én így parkolnék, tessék csak nyugodtan megszurkálni! Ez a véleményem!

Leadfoot 2009.02.05. 15:09:56

Nagyon helyes, bár a fokozatosság elvét azért én is követném. Van is egy delikvens, akit szoktam látni iszonyatos paraszt módon közlekedni, és megfogadtam, hogy ha meglátom a kocsiját (viszonylag ritka fajta), elhelyezek egy cédulát kb. ezzel a szöveggel:
"Most már tudom, hol laksz, ha mégegyszer meglátom, hogy prosztó vagy, akkor... (és ide be lehet írni bármit - üveg betörése, gumik kiluggatása, kulccsal összekarcolás, stb.)

Egyébként mi a francnak kell a városban H1-gyel járni?

theutat villám 2009.02.05. 15:19:30

@Matrix_:
"gazdálya" -> ugye ez csak vicc volt?

Egyébként én az alkoholos filcet pártolom, szélvédőre, vezető oldali ablakra remekül írhat vele az ember, biztosan olvassák az üzenetet (mások is, ami külön megszégyenítő hatású), ráadásul visszavonhatatlan károkat sem okoz az ember (kis sikálás, kis testmozgás, másnap kis izomláz), de azért majd meggondolják, hogy mégegyszer tesznek-e ilyet...

Matrix_ 2009.02.05. 15:28:34

@theutat villám: szerinted?
(nem gondoltam, hogy valaki el is olvassa ;))

hokaukomuszika 2009.02.05. 15:33:12

Ha belegondolok abba, hogy én kedden kaptam egy büntetőcédulát pedig ..most figyelj ..KIJELÖLT PARKOLÓHELY-en (nem rokkant)álltam, akkor nekem is kinyílik a bicska a zsebemben. Nem vagyok sikeres.

Tron65 2009.02.05. 15:45:47

"Egyébként én az alkoholos filcet pártolom, szélvédőre"
Öntapadós etikett a visszapillantó tükrön vagy a szélvédőn pont fejmagasságban. Tuti észreveszi.
A kerekeket meg nem kiszúrni kell, csak leereszteni úgy 0,5 légkörre. Az még nem rongálás, de menni nemlehet vele.

FöldlakóEmber · http://kornyezet.blog.hu 2009.02.05. 15:46:25

Busszal utaztam Pesten, szűk utcákon ment a busz. Egy kocsi meg úgy parkolt, hogy a busz nem fért el mellette. Aztán mégis elfért. Vagyis a sofőr nem volt szívbajos, jól meghúzta a kocsit. De végülis mit kellett volna tennie? Állni x emberrel, amíg a sofőr megérkezik?
Én nem vagyok pesti, ilyen gyakran történik?

vic 2009.02.05. 15:48:25

ez a buzi elég gyakran parkol itt...
végre egy pozitív post!!!

szmoker (Homo Trollicus) 2009.02.05. 15:57:33

Ha nem tévedek, a H1-nek állítható a keréknyomása - legalábbis a katonainak biztosan, de sztem a "polgárinak" is.
Magyarul, a vezetőülésből fel lehet pumpálni.

killerkaller 2009.02.05. 16:03:25

@szmoker: Hát akkor a szurkálásnak nem sok értelme van, akkor bizony vagdosni kel, legalább pinaméretre/légkamra, oszt akkor b...hatja.

baracklekvar 2009.02.05. 16:05:03

előfordulok arra, de már a múlt hét végén is lapos volt a kereke.

travis 2009.02.05. 16:10:40

Asszem ismerem a tulajt. :)

Yeto 2009.02.05. 16:11:30

Mondjuk még azzal is kellene talán valamit csinálni, aki azért kapja a fizetését hogy megbüntesse/elszállíttassa az ilyen köcsögöt. Nehogy már a külföldi rendszám menedékjogot jelentsen.

Gonosztörpe 2009.02.05. 16:12:07

@szmoker: Baszhatja az állítható keréknyomását, ha szét van vágva az abroncs! :-)

Baszkurátor 2009.02.05. 16:14:53

@Matrix_:

Jaja.Biztos valami szegény kisnyugdíjasé.
Vagy az is lehet, hogy rokkanté... :D

diktatorikus kleptokrácia 2009.02.05. 16:16:50

szarjon libabőrös sünt, majd cseréljen abroncsot, s keressen rendes parkolóhelyet.

Secnir 2009.02.05. 16:17:03

1. katonai hummer != civil ummer
2. ragasztgatás meg filcezés nem rossz ötlet, de ha pl. valaki elindul a Blaháról hazafelé mondjuk a II. kerületbe, akkor az sose ér haza, az éjszaka valahol a Jászainál éri utol.
3. a tulaj (ha észre is veszi) biztos nem szól a szurkálónak. egy ekkora gumi kiszúrásához már nem elég a bicska, ehhez már kard kell. na azzal nem fog kötözködni.
4. a tulaj amúgy se szólna a rendőröknek, mert ugye nem magyar állampolgár :)

amúgy teljesen jogos volt a szurkáló észrevétele és hozzászólása az ügyhöz. rispect.

consigliere 2009.02.05. 16:18:26

vagy direkt ereszti le (habár ez azért elég körülményes megoldás a parkoláshoz), de valszeg baj lehet a keréknyomás elektrtonikájával..
egy ilyen kereket nem lehet csak úgy kiszúrni sem leereszteni ennyire.
ennyit a nagy bosszúról

vyctoor 2009.02.05. 16:21:53

lehet, h direkt engedte le, h "jogosan" állhasson ott :D...
Matrica kell, gerilla kampány! ... azok ellen, akik nem tudnak beparkolni csak úgy, h 2 helyet foglalnak el... minden szabálytalankodó ellen.
Csak azt nem tom, h azzal mit csináljak, aki levillog az útról, amikor 60km/h-val megyek ott, ahol 60-nal lehet menni... a ködlámpát nem szeretik, tud az is zavaró lenni hátrafelé :D...
na meg azt, ha visszalassitok 40re...

becher 2009.02.05. 16:25:30

@leaping cat: nahát minden nap arra járok, de még nem láttam. Lehet korábban megyek dolgozni és később jövök el, mint a tulaja :). Mindenesetre az ilyen megérdemli.

magaslaci 2009.02.05. 16:27:18

@Tron65: Aha és ha nem veszi észre és elindul,akkor meg is halhat(és mások is).
Gratulálok adjál még a jónépnek ötleteket.
Dögöljön meg aki más kocsijához hozzáér...

vakegér 2009.02.05. 16:27:55

legjobb egy meretes krumpli a kipufogoba. A motor megszivja magat, kb 100-200 meter utan leall, az elektronika vonyit es motorhibat jelez.

pillanatragaszto a zarba sem rossz, bar kezd idejetmult lenni a sok centralzar miatt.

Sztávrosz_ (törölt) 2009.02.05. 16:28:27

Szoktam látni, rossz helyen parkol, láttam azt is amikor büntetik!
Szerintem így védekezik, a Hummer ugye tudja fújni a 7 cellás kereket, ez meg leengedi és azt mondja h defekt azért áll ott.

Igazi gyökér. Vagy csak nem telik új gumira és tényleg defektes, a kompresszor meg csak járó motornál üzemel.

vyctoor 2009.02.05. 16:29:40

@magaslaci: ha ezt nem veszi észre a tulaja, akkor baromira nem érzi a vizszintest...

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.02.05. 16:29:41

Az a benyomásom, hogy ezt a H1-et már láttam kb két évvel ezelőtt, Budapest-Bamako matricákkal.

Secnir 2009.02.05. 16:29:59

szemre ez defekt vagy kiszúrás, legalábbis a gumi nagyon konyököl az aszfalton.
a jobb oldali kerék meg mintha meg volna törve, vagy csak nagyon el van fordítva jobbra?

Secnir 2009.02.05. 16:31:14

@magaslaci:
figyelj, ha beül így a tulaj, és azt látja, hogy most nem a kispolák tetejét látja ha hátradől, hanem a csatornafedelet, akkor azt már csak észreveszi...

Sf68ns 2009.02.05. 16:31:37

Ez kurva jó, láttam a viliről, de nem értettem...:D

WOL 2009.02.05. 16:33:07

@Cyric_: nekem egyáltalán nincs autóm, ettől függetlenül gazemberségnek tartom, ha valaki ilyet csinál.

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.02.05. 16:35:15

Részlet egy 2007-es Bamako riportból:

"Külön dicséret illeti a Hummer-rel induló csapatot ők az egész verseny alatt folyamatosan mentettek, kinek a motorját vitték egy darabon, kinek az autóját vontatták ameddig kellett. Nagyon szépen köszönjük Fiúk!"

Sztávrosz_ (törölt) 2009.02.05. 16:35:34

Mocskos adócsaló azért van rajta külföldi rendszám. De látom nem tanul.

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2009.02.05. 16:36:29

Ez undorító, aki ilyet tesz, az egy féreg. Hát hogy lehet a hátsó két kereket (gumit) érintés nélkül hagyni? :D

richelieu 2009.02.05. 16:36:35

...
Hummer a Lehel és a gömb sarkán.......

Érezzük át ezt a mondatot, újra:
"Hummer a Lehel és a gömb sarkán".

Nem tudom, én eladnám, meg a kecót amim ott lenne, és a kettőből meg vennék egy pofás kis családi házat, és akkor be tudnék állni suzukival az udvarra, és senki sem szúrogatná a kerekeim, max én magam, ha kedvem úgy tartja.


au revoir

KopaszMercis 2009.02.05. 16:37:33

Az uriember aki kiszurta a kereket jelentkezhet nalam befizetem vmi kurvanal, vagy egy rekesz igenyes piat is vehet.

Vegre valaki meglepte amit megkellett.

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.02.05. 16:37:34

másik bejegyzés ugyanerről a versenyről:

"Kevésbé voltak szerencsések a szintén önfeláldozóan segítő Hummeresek, akik elakadt motorosokat mentettek felpakolva motorost és motort elképesztő járművükre, de a dagállyal szemben még a Hummer is kevésnek bizonyult. Ördög és Riki, a két pilóta, mégis élete legszebb élményeként élte meg a tegnapi napot."

Plagizáló+Asszonyverő+Gyilkos+Garázda=FideszMaffia 2009.02.05. 16:38:35

@Geri0730: te buzigyerek :)

az elkövetöö meg közben megborotválkozik...

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.02.05. 16:38:45

még egy bejegyzés a 2007-es Bamakoról:

"A 11-es Ezüst Teknős csapat egy bakháton zátonyra futott és elfolyt az összes olaja: őket a 61-es rajsztámú Rock'n'Roll Team Hummerje vontatta be a legközelebbi városba, Zagorába. Az Ezüst Teknős "olajteknőjét" egy helyi mester megfoltozta és ma estére már utol is érték a mezőnyt."

Big-B 2009.02.05. 16:39:01

Semmi baja a guminak. Arról van csak szó, hogy a tulaj rokkant, és ezért neki meg lehet itt állnia, az első kerekek pedig azért laposak, mert így könnyebben ki-be tud szállni (alacsonyabbra kerül a küszöb).

borpancsoló 2009.02.05. 16:40:23

Ha rendszeresen így parkol akkor okés, sőt!

Hát igen, erről pofázok mindig (és nálam sokkal okosabb emberek is néha) :
Ha a rendőrség egyszerűen szarik megcsinálni a saját feladatait és nem védi meg a társadalmat, előbb utóbb a társadalom tagjai egyénenként próbálnak "védekezni", ami aztán nagy bajokat szülhet. Erre remek példa ez, vagy az oly sokszor itt a blogon is feltűnő büntető magatartás, vagy amikor a megtámadott nő kilövi a szemét a támadójának egy gázpisztollyal, illetve amikor szerencsétlen öreg bácsik a huszadik betörés után áramot vezetnek a kerítésbe.

Én nagyonis megértem azt, aki kiszúrta a kerekeit, sőt becsülöm a "bátorságáért", de sokszor képzeltem ehhez hasonlót, amikor ilyesmit látok. De gondolom ezzel sokan vannak így.

Mindenesetre a kép óriási!

Sztávrosz_ (törölt) 2009.02.05. 16:42:17

Úgy egy hónapja rendszeresen ott áll.
Megjegyzem a rendőrök is ott szoktak, csak az már hatóság elleni...

sish 2009.02.05. 16:42:41

-mér' kellett kiszúrni a kerekét?
-hummer...

BGyRacer 2009.02.05. 16:43:50

@FöldlakóEmber: ez nem véletlenül 1 villamospótló volán-sárga busz volt a Gellért térnél? Csakmert ott sem fért el a busz 1 sazbályatalnul parkoló autótól, de a végét nem láttam...

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.02.05. 16:44:16

Bakker, dehogy Rotterdam, az Hollandia.

Thyb 2009.02.05. 16:47:13

Az ewgészért amugy is Demszki a hibás mert oda nem rakott ki traktorral behajtani tilos táblát. Egyébként az ilyen városi parasztoknak, akik trendi traktorral járnak tök mindegy a gumi ára. Elintézi Cascobol és jól van. Mondjuk, ha valaki meglebegtetné ezt a képet a biztositónál akkor már érdekesebb lenne, merthogy tilos helyen parkolt amire meg már nem fizetnek. :D

Dr. Schwanzkopf Rudolf 2009.02.05. 16:48:28

Módszer: 1 db reklámszatyor/lufi/óvszer félig töltve gyorsan száradó fehér/fekete/sárga/égszínkék FESTÉKKEL, amit megfelelő magasságból, vagy megfelelő ballisztikus pályán konkrétan ráb@sszintani szélvédőre/tetőre és hagyni szépen lecsorogni. (lehet homokot is keverni a festékbe, de ez már nem túl udvarias :))

grigorij (törölt) 2009.02.05. 16:49:49

Köszönöm! Köszönöm! Köszönöm!

A hsz-ekhez annyit tennék hozzá, hogy én naponta szembesülök ezekkel a parasztokkal, sajnos nem ez a Hummeres a legbunkóbb!!!

Ezen a sarkon bénamentesített - a képen is látszik - átkelő van, az itt épült új társasházak ifjú és trendi lakói kizárólag ezeken a helyeken hajlandóak parkolni. Itt átkelni gyakorlatilag lehetetlen, szinte csak a Lehel utcára, a forgalomba kilépve lehet...
Szóval ez a sarok egyszerűen napi verekedésre adna lehetőséget!
Tudok pár fotót küldeni innen...

Apropó!

A Hummer mögött látható parkoló autók, a kék és a piros magasságában van egy kintfelejtett parkolni tilos tábla (a Real áruház korábban itt pakolt, ez a funkció már a kisutcában történik)
Na itt, úgy hetente jelennek meg a bunkó szürkeruházok és végigbüntetik az aktuális 6 autóst...
Próbáltam többször elhívni őket a Hummer magasságába, ami ugy 10 méter lehe, de minden esetben megtagadták!

A Hummerest meg ne féltsétek, van abban kompresszor...

Kopasz Mercis 2009.02.05. 16:51:28

Na, erre a posztra a sok nulla csóringer remélem elélvezett. :)

Tenoce · http://www.deezer.com 2009.02.05. 16:51:57

@elemes2: HRO - HRO Hansestadt Rostock, azaz Rostok, kikotovaros

lamed 2009.02.05. 16:52:08

Szerintem a fokozatosság be van tartva, ez volt az első lépés.

Matrix_ 2009.02.05. 16:52:55

ennél 1 fokkal autóbarátabb lett volna betonterelőkkel körberakni. Ahhoz mondjuk inkább kapcsolat kell mint bátorság.

A másik: Sárga felfestést (pl csík, vagy cikk-cakk) csinálni a járda mellett olyan 100m hosszon úgy hogy beleessen a Hummer.
Ehhez meg nem kell kapcsolat csak bátorság

KopaszMercis 2009.02.05. 16:53:48

amugy en annak lennek hive, hogy kivagni csipofogoval a szelepet
az 90 forintos kar, csak kurva maceras potolni, plusz azert elker egy ket forintot a gumis

rgranc 2009.02.05. 16:56:18

Ha német a HRO, akkor Hansestadt Rostock

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2009.02.05. 17:01:03

Szerintem a kerékkiszúrás kimondottan kultúrált megoldás a radikálisabbak közül. Macerával és anyagi kiadással jár a tulajdonos számára (mondjuk akinek Hummerja van, azt nem a 2 gumi ára fogja földhöz vágni) viszont nem tesz olyan helyrehozhatatlan kárt az autóban, ami miatt sosem lesz már olyan, mint volt. Kromofág és lakáskulcs helyett ez a jó megoldás.

Uracska 2009.02.05. 17:02:50

A Gömb utcában lakom ahol a Hummer is pecózik.Egyszer se láttam szar helyen parkolni viszont már hétvégén is néztem,hogy a jobb első kerék lapos.Úgyhogy kurvára nem szúrta ki senki.Csak 2 nap alatt beadta a defekt.A tulaj meg külföldön van.Ennyi

Comandante en Jefe · http://local.blog.hu/ 2009.02.05. 17:03:01

@elemes2:

lehet, hogy a kocsi ugyanaz, de a sofőr nem.

lehet, hogy a sofőr ugyanaz, de akkor valahogy mégis ritkanagy bunkó, és bár nem szép dolog kiszurkálni a kerekeit, azért nem igazán sajnálom. hogy a haverokkal a ralin jó arc volt, az nem nagyon változtat ezen a tényen...

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.02.05. 17:05:07

@Songoman: Köszi.

Két éve a budakalászi Metro áruház parkolójában láttam ezt az autót felmatricázva az akkortájt induló Budapest Bamakora. Le is kattintottam az akkori telcsimmel, mindjárt felrakom valami képfeltöltő site-ra.

2009.02.05. 17:05:16

@Uracska: hát most nem jó helyeb parkolt... : P

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.02.05. 17:08:42

@Comandante en Jefe:

Nem tudom, ki a sofőr; aki ilyen autót vesz, valszleg a bamakón is maga vezeti, és a német rendszám miatt nem gondolom, hogy azóta eladták volna.

Ez semmit nem von le a bunkó parkolás "értékéből" -- de az azért kiderül belőle, hogy valszleg nem egy kurvákat hajtó strici a tulaj, és talán normálisabb, mint a kommentezők némelyike.

Cornucopia 2009.02.05. 17:11:08

Azért remélem egyszer elkapja a hummeres a kis köcsög autórongálót és feldugja a pótkerekét a seggébe.
Autót rongálni a legnagyobb taplóság, főleg ha a parkolás módja nem tetszett!

grigorij (törölt) 2009.02.05. 17:11:38

Feltoltam egy képek az autozz@autozz.eu címre.
Azon is látszik a Hummer - pénteken -, de ott is max. a kanyarodókat zavarhatja.
A képen viszont látszik a teljes részlete az utcának, és az, hogy a többi autós mennyire leszarja az összes KRESZ-t

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.02.05. 17:13:01

na itt van a két évvel ezelőtti fotó erről az autóról, itt látszik, hogy német a rendszáma.

kepfeltoltes.hu/090205/1027263021DSC00040_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

0xFFFF 2009.02.05. 17:15:41

@KopaszMercis: Ez az ! Ez a legjobb szerintem is. Én hagytam már ott 500-ast az ilyennek, ne mondja, hogy kár érte. :)

Sztávrosz_ (törölt) 2009.02.05. 17:16:01

Ha valaki magasról tesz a közösségi szabályokra (Közlekedési rendszabályok) az ne csodálkozzon ha a közösség is magasról tesz arra ami esetleg neki drága vagy fontos. Letörött a tükröd miközben járdán parkoltál? Há kit érdekel a falon mégse mászhatzt készok át így fértem el. Ráadásul neked tilos ide állni, nekem meg a járdán kell közlekednem.

Sztávrosz_ (törölt) 2009.02.05. 17:18:10

Nem az autórongálás a legnagyobb köcsögség, hanem a közösség semmibevétele melynek a tagja vagy.

Sztávrosz_ (törölt) 2009.02.05. 17:21:33

@Cornucopia: sarokra állni ahol babakocsikat tologatnak 80 éves mamikák és lesz_ni azt hogy elférnek e vagy sem, lesz_ni azt hogy a teherautós aki az utcában lévő boltba vinné az árut miattad nemtud befordulni, nem vesz észre gyalogost......

Hasonló köcsögséget kapott. Azt kapta másoktól amit Ő adott másoknak.

KopaszMercis 2009.02.05. 17:21:45

@0xFFFF:
100-est kart azert tuskosag csinalni, mert aranytalan. Ha rendszeresse valna a leengedes akkor meg ezek vennenek egy kompresszort.

Szelep kitep es kesz. Ennyi. Egy szava sem lehet. 2 perc alatt potoljak es tenyleg egy 100-as egy darab. Meg max 2000 a gumisnak es kesz.

Csak bejelentkezni oda menni varni szopni miatta. Az a szar, es azt erdemli.

Sztávrosz_ (törölt) 2009.02.05. 17:23:35

Mert az 50 ezres skodára kiszabni a 300 ezres bírságot az azztán arányos mi? Felejtsétek már el.. soha semmi nem arányos.

KopaszMercis 2009.02.05. 17:26:10

@Sztávrosz_:
Nem a skodat birsagoljak hanem a tusko szabalysertot.

Sztávrosz_ (törölt) 2009.02.05. 17:27:19

@KopaszMercis: És szerinted akinek 50 ezres verdája van az aztán biztosan ki is tudja fizetni. Mellesleg itt se az autót bántották hanem a gumit.

Viner Spicli 2009.02.05. 17:27:51

Irigy faszok vagytok legtöbben, lakótelepi prolik. Megoldás kiszúrni egy hámmeres kerekét??? Olyan magyarosch elintézés! Ha rajtakapnálak, hogy megpróbálod kiszúrni az én kerekemet, tutti az intenzíven végzed....

Lajosbácsi 2009.02.05. 17:29:09

azért ehhez az önbíráskodáshoz nem kis bátorság kellett annak aki megcsinálta.
Mert ugye a hummer tulaja, aki valószínűleg rövidhajú kigyúrt alak lehet nem a rendőrséget hívja fel ha esetleg tetten éri, hanem kresz "oktatásban" részesítette volna az önkéntes rendcsinálót.

eax_ 2009.02.05. 17:30:59

Ezzel a modszerrel az a baj, hogy H1-en speci gumik vannak, amivel 30km-t meg lehet tenni laposan is.

budapestjovoje.freeblog.hu (törölt) · http://budapestjovoje.freeblog.hu/ 2009.02.05. 17:31:02

Jaj, de jó lesz. Végre leszoknak majd arról, hogy a kereszteződésbe parkoljanak. És átszoknak a virágágyásba. Hurrá...

bekov 2009.02.05. 17:31:16

a hátsó kerekek miért nem laposak?

eax_ 2009.02.05. 17:33:26

@KopaszMercis: a H1-eseken nincs olyan tipikus szelep - illetve van, a kerekagyban, ahol csatlakozik hozza a kereknyomasszabalyzo rendszer.

Ahmet · http://www.tinylittlebigthing.blog.hu 2009.02.05. 17:38:59

Hat, ha nekem adnak ki feladatnak, en biztos nem bicskaval allnek neki, mert egyreszt kerekenkent negyed ora, masreszt az ujjamra csukodna. Vinnek egy csipofogot, vagy hasonlot es a szelepnel kezdenek matatni. Hol van az eloirva, hogy milyen gyorsan eresszen le. Meg aztan akkora kart se okoz. Eltekintve a gumi le es felszerelesetol, trailer koltsegtol. Mennyibe kerul egy szelep?

Lisi 2009.02.05. 17:39:51

Ha Los Angelesben még egy bérgyilkos és egy díler is tudta 15 éve, hogy a másik autóját rongálni kurvára nem menő, hanem sunyi bugris dolog (Ponyvaregény), akkor reménykedem hogy 20 év múlva a büdös pesti prolik is megtanulják.

yard (törölt) 2009.02.05. 17:47:13

Ezek szerint a Kuzslák megint Gömb utca lett? Rég jártam arra:)

yard (törölt) 2009.02.05. 17:48:28

jav:Kruzslák (bocs részeg vagyok, vezetek, netezek, mobilozok egyszerre, és elkapott ez a takonykór)

yard (törölt) 2009.02.05. 17:49:49

@eax_:
Ja,meg van lánctalpas üzemmód, de az nem látszik, mert "lopakodós" jellegű:)

gelsystem 2009.02.05. 17:58:31

a legtutibb kibaszás, és nevelő-figyelemfelhívó módszer, az ajto és tokok közötti purhabbal történő kifújás..............

_Ske_ 2009.02.05. 17:59:28

Nem ez az első eset, hogy lapos kerekekkel látom ott ezt a H-t, viszont 20 méterre ott van a gumis. :) Ki tudja? Egy kis önsegélyezés....

guga 2009.02.05. 17:59:33

Bazz, senkinek nem tűnik fel, hogy a blog olvasottsága érdekében szúrták ki a kerekét?
Milyen érdekes, pont arra járt, pont volt nála fényképező, pont olvassuk és özön komment.
Index meg fizet, mint a pejva.
Fogadjunk, hogy az indexes bevételből vetted ezt a hummert és a gumik eléggé lerongyolódtak már, így egy kis plusz bevételből majd veszel újat.

Ez szerintem teljesen logikus.

serwer 2009.02.05. 18:00:38

ez az amelyik felfújja magát menetközben?
lehet, hogy csak az elektronikája döglött meg :D

gelsystem 2009.02.05. 18:00:55

az egyik haveromnak 1* kifújták a vezető ajtó körül.........ajtócsere:(:(:(:(:

ibucup 2009.02.05. 18:03:38

nem azért de én úgy tudtam ezekkel a hummerekkel lehet menni lyukas kerékkel is fújja saját magát egy kompresszorral....asszem....nem mintha meghatná a "német" tulajt az occsó gumi...

ctrl 2009.02.05. 18:06:12

De miért nincs felgyújtva az a szar?

satho 2009.02.05. 18:08:50

Szerintem megérdemelte a barom ! Tele van a város ilyan péniszhosszabító kocsival járó, minden kresz szabályra magasan szaró, konditeremben a 130 kilós zsíros testét gyúró (merazthiszi a zsírbúú lesz a zizom), gizda agyonszolizott egybites agyú macával járó, 5 kilós aranyfukszos, 5 cm-es pöcsü kibaszott zsírparaszt állattal.

Remélem a tengelyt is befűrészelték, hogy ha meg a telekre akkor az árokba boruljon ! :))

Balfasz Pista !

_Toto_ 2009.02.05. 18:13:31

Tetves paraszt sarkon parkoló kisköcsög.
Ráadásul balesetveszélyes, nem lehet az ilyen parasztoktól normálisan kilátni kikanyarodáskor.
Ugyan nem igazán törvényes módszer, de ha a hatóságok nem mernek az ilyen surmók ellen fellnépni, vagy kilóra megveszik őket, akkor a nép a kezébe veszi az igazságszolgáltatást.

A következő alkalommal mind a négy kerekét kiszúrni neki.

Ezúton gratulálok az elkövetőjének.
A belvárosban garázdálkodó hírhedt sárga H2-est is meg kéne már büntetni.

yard (törölt) 2009.02.05. 18:16:58

Qrva jó ez!
Itt állítólag mindenki autóbuzi (vagy azt hiszi). Ugat itt össze-vissza: így Balkán, úgy Balkán, közben kultúrálatlan barom.Legalábbis az az én szememben aki más vagyontárgyában kárt okoz. Minden második beírás arról szól, hogyan lehet kárt okozni a "tárgy"-ban. Na ez bűncselekmény (nem szabálysértés). Bár ismerve a sok nagypofájút, csak a szájuk jár, ötleteiket nem mernék megvalósítani mert akik itt ugatnak általában fosnak az életben.
Ki lehet moderálni!!!

Dr. Morcz · http://drmorcz.blog.hu 2009.02.05. 18:23:10

Normakövető típus vagyok, borzasztóan zavarnak az ilyen "nekem mindent szabad" parkolgatók. Ezzel együtt nem ez a megfelelő megoldás. Jobb lett volna kihívni a rendőrt (ott is vannak telefonbeszélgetés-rögzítők, nem teheti meg, hogy nem megy ki).
Az viszont, hogy kiszúrják a kerekét, szerintem azt mutatja, amit a blogoszférán barangolva nap mint nap látunk: az embereknek kezd a töke tele lenni azzal a sok parasztsággal, ami körülvesz minket.
Kíváncsi vagyok, mi lesz a vége...

Tichamér · http://kutyushop.blog.hu 2009.02.05. 18:25:32

Elhiszem, hogy sokan elvesztik a türelmüket az autósokkal szemben, annyi stiklit, pofátlanságot engednek meg maguknak, és annyival találkozok én is nap mint nap, amikor gyalog közlekedek a városban, hogy nem csodálkozok semmin. Kezd az egész arra hasonlítani, hogy minden cigány bűnöző is egyben, ami önmagában nonszensz (itt pusztán az előítélet kialakulására szeretnék rámutatni). És ez ismét egy jó indikátor arra nézve, hogy ebben az országban valami q*vára nem jól működik...

hoseman 2009.02.05. 18:28:08

a környéken lakom.....a hummer egyszer sem parkolt még úgy hogy fennakadást okozzon.....defektes a gép....ennyi......fel tudja fújni a gumikat az autó rendszere....úgyhogy nem kell kárörvendeni hogy a tulaj naponta kompresszorral járkál....egyirányú az utca amerre ez a csodálatos gépjármű orral áll....nem akadályoz kilátást-belátást......sokkal nagyobb probléma hogy a lehel úton(ahonnan rá lehet fordulni a gömb u-ra)teljesen bevett szokássá vált a vészvillógós parkolás,mert bankok,üzletek vannak a környék lakóparkjában,és megy a non-stop ügyintézés.....ennyi.

yard (törölt) 2009.02.05. 18:34:45

@hoseman:
Hoppá! Akkor nem lesz vérbosszú?

babsz 2009.02.05. 18:35:12

nálunk itt a kilenckerben volt egy nagyondrága autóval rendelkező fiatal srác, aki 2-3 helyet elfoglalva állt (keresztbe) a villás helyeken, méghozzá úgy, hogy esténként szinte sosincs hely. írtam neki levelet az ablaktörlő alá, hogy ez miért rossz nekünk, azóta normálisan áll be mindig. vannak csodák (meg normális emberek)!

yard (törölt) 2009.02.05. 18:37:20

Az "indítás" utolsó sora:
"Bár végül is hatásos lehet, ha gyakran megtörténik, előbb-utóbb leszoknak majd az ilyen parkolási módról"
Végül is ezek után minden érthető...

hoseman 2009.02.05. 18:38:12

"yard 2009.02.05. 18:34:45
@hoseman:
Hoppá! Akkor nem lesz vérbosszú?"

Kedves yard! kurva isten látja lelkem,nem tudlak követni..

babsz 2009.02.05. 18:38:38

Jaja ezt én se értem, láthatóan azt a hummert ki lehet kerülni, nemértem, ki az a beteg, aki emiatt kiszúrja a kereket...

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2009.02.05. 18:39:44

Legközelebb az lesz a pozitív példa, amikor lefényképezem a szétrugdosott lámpa nélküli biciklit, vagy lapítok egyet a vázon, ha piroson megy át, esetleg elcsipkedem a küllőket, ha kerítésemhez köti?

Egyszerűen borzasztó dolog az, ha az önbíráskodást, vandalizmust éltetik UGYANAZOK az emberek, akik szerint be kell tartani a KRESZ-t.

Szal vannak dolgok.

FöldlakóEmber · http://kornyezet.blog.hu 2009.02.05. 18:45:32

@BGyRacer: Nem, ez még évekkel ezelőtt volt. A Keletitől indult a busz, nem emlékszem, hanyas, és a XXIII. ker-be ment.

yard (törölt) 2009.02.05. 18:48:27

Hoseman:
Erre reagáltam:
a környéken lakom.....a hummer egyszer sem parkolt még úgy hogy fennakadást okozzon.....defektes a gép....ennyi......fel tudja fújni a gumikat az autó rendszere....úgyhogy nem kell kárörvendeni hogy a tulaj naponta kompresszorral járkál....egyirányú az utca amerre ez a csodálatos gépjármű orral áll....nem akadályoz kilátást-belátást......sokkal nagyobb probléma hogy a lehel úton(ahonnan rá lehet fordulni a gömb u-ra)teljesen bevett szokássá vált a vészvillógós parkolás,mert bankok,üzletek vannak a környék lakóparkjában,és megy a non-stop ügyintézés.....ennyi. "
A fentiek szerint minden rendben.
Mondjuk a gyalogos kilátását balra zavarhatja: ahogy látom ott egy akadálymentesített járda-végződés van.De ilyen bárkivel előfordulhat, hogy leenged a gumija:). Persze a másik az, hogy kb. minden harmadik sarkon van már egy gumis.....és most nincs is igazán szezon, tehát megvárható. Ettől függetlenül szabálytalan helyen várakozik.

yard (törölt) 2009.02.05. 18:50:33

@hoseman:
Hát engem ritkán követnek, ....fordítva viszont...hááát előfordul.

yard (törölt) 2009.02.05. 19:01:09

@kolbászoszsömle:
Csodálkozol?
A szoszédom homokzsákokat pakol ki rendszeresen a háza elé (nehogy odaálljon valaki). Kemény meló egy nyugdíjasnak,mert reggel hozza a lánya az unokát kocsival, este meg viszi.

wiener 2009.02.05. 19:03:04

ez a villam geza humveeja

we 2009.02.05. 19:09:12

vizes karoszeriara, ablakra legjobb a zsilett penge. Ratapasztod es ha egyszer ott van akkor csak a csavarhuzo szedi le, ugy odatapad.

trewq 2009.02.05. 19:31:17

A kanyarodó autóból nem lehet látni a gyalogost, akinek elsőbbsége van. Vagyis balesetveszélyesen parkol, más életét veszélyezteti. Erre nem a gumikiszúrás a megoldás, hanem a torokelvágás! Ezzel ugye az autóbuzik is egyetértenek, akiknek fontosabb az autó épsége mint a másik ember biztonsága.

trewq 2009.02.05. 19:32:20

Sokkal jobb a rendszám levétele és bedobása a legközelebbi csatornába. Nem rongálás, de legalább szív egy ideig az adócsaló faszparaszt.

mohusssska 2009.02.05. 19:33:03

ezt rendszeresen látom énis
egyideig a járdán parkolt és mán ak ois volt egy lyukas kereke :S
nemvágom

Bladika 2009.02.05. 19:37:45

Maradjunk annyiban, hogy aki ennek örül az az irigység miatt teszi! Végig lehet menni Budapesten és megnézni, hogy mennyien csinálják ugyanezt! Csak azért boldog mindenki, mert Robin Hood győzedelmeskedett a nagy gonosz felett! Szánalom! Megkérném az illetőt aki ezt tette (már ha tényleg úgy történt ahogy hisszük), hogy az összes többi autós kerekét is szúrja ki aki így parkol!

yard (törölt) 2009.02.05. 19:39:41

Ez mind semmi ahhoz képest, ha egy Suzi lenne..

trewq 2009.02.05. 19:47:52

@Bladika:
"hogy az összes többi autós kerekét is szúrja ki aki így parkol! "
Meglesz! Csak idő kell hozzá!

odanézz 2009.02.05. 19:50:33

Ezüst színű Nyugati-Családi kombink egyik oldalán egy nagy csík kulccsal karcolva, motorházteteje dettó, körbe szép rányitások éktelenkednek rajta, a rendszámtábla elől-hátul görbe.
Egyszer még két szöget is kaptam az első kerékbe, innen szeretném megköszönni annak a kedveskének aki pont karácsony előtt tette ezt, és egy gumis sem volt már nyitva.
Megelégeltük, utcára nyíló ablakai vannak a házunknak, egyszer csak egy szerencsétlen Burgundy piros autóra lettünk figyelmesek, szépen nekünk tolatott, de Ő megfizetett érte, két szöget tettem a két hátsó kereke alá, elinduláskor sikerült belehajtania, szerencséje volt ,mert ez nyáron történt, ám késő este, remélem valahol mucsaröcsögén kellett megállnia kereket cserélni...

kuk22 2009.02.05. 20:21:59

Bezzeg a nyóckerben rend van. A Köztársaság téren reggel 8:02 -kor PÁRBAN! megjelennek a szürke közteres furgonok kerékbilincssel, mérőszalaggal, és nem kímélnek senkit a sarkon 5 m-en belül. 1 éve járok arra, de minden reggel van olyan balek, aki csak meg áll!?!? Nem értem, hogy lehet ennyi nem is tudom mi!

Perillustris 2009.02.05. 20:26:35

@Matrix_: "a szegény autó mit ártott bárkinek is"

A hörgésre odacsődült az egész környék, állítólag nem sokat szenvedett.

Krisi 2009.02.05. 20:27:12

Ekkroa egyetértést rég olvastam itt a blogon, majdnem mindenki egyetért az elkövetővel.

Én is. Bár nekem még soha nem fordult meg a fejemben hogy kiszúrjak valakivel (szó szerint), de ha tényleg igaz, hogy mindig így áll, akkor megérdemelte.

rádió 2009.02.05. 20:30:16

Valahol csak álldogálni kel.Én a hammert még igy is elfogadnám,és megkeresném a szurkálót.

yard (törölt) 2009.02.05. 20:39:18

@Krisi: Olvasászavarvagymi ? :
"hoseman 2009.02.05. 18:28:08
a környéken lakom.....a hummer egyszer sem parkolt még úgy hogy fennakadást okozzon.....defektes a gép....ennyi......fel tudja fújni a gumikat az autó rendszere...."
(Ez már tisztázódott.)

trewq 2009.02.05. 21:06:56

@yard: Nálad van a zavar!
A hummer miatt nem lehet látni a szabályosan közlekedő csalogost, akinek elsőbbsége van. Ez balesetveszélyes! Fel bírod fogni ezt a csökevényes agyaddal?

mangorlo 2009.02.05. 21:26:56

állandóan ott parkol mindenki aki megy az éjjal nappaliba, mert nincs hely sose. mondjuk tegnap is ott volt a gép nappal

B.GY. 2009.02.05. 21:48:32

Láttam én is a kocsit kiszúrt kerekekkel.Azt hiszem hétfőn volt.Mentem a tér kft-be a Gömb utcába.Alig bírtam bekanyarodni tőle a teherkocsival.Gondoltam ha nem férek be majd meghúzom egy kicsit.De aztán bebírtam kanyarodni,úgyhogy csak gumit kell cserélnie,az oldalát nem:)

Sztávrosz_ (törölt) 2009.02.05. 21:49:02

Vagy ott áll, vagy a csata utcai OMV kutnál. Egyrészt az nem önbíráskodás hogy megbotlik valaki a tükörben ha 15cm helyet hagysz. Másodszor én mondjuk nem éltetem az önbíráskodást, de legalább ne háborodjon már fel azon hogy a járdán ott /parkolok/ ill. megyek, ahol akarok... és ha a tükröd az utamban van.. mert NEKEM ARRA VEZET AZ UTAM és kész. Teljesen barátságos, közösségi békét szolgáló magatartás. Kár hogy csak 2-en vették észre és nemazok akiknek szólt..

Sztávrosz_ (törölt) 2009.02.05. 21:54:33

És önbíráskodásra hivatkozni azzal hogy hú azmár bűn, és az hogy 50 embert szívat a kitérdekel az csak szabálysértés.

Na EZ a leggyávább dolog a világon. Az emberek által alkotott sokszor teljesen élettől elrugaszkodott jogszabályok mögé bújni.

A jogszabályokat eltörlik, megváltoztatják de mi csak egyszer élünk. Legalább haggyuk hogy más is ÉLHESSEN egyszer, ha lehet ne nehezítsük mások életét.

yard (törölt) 2009.02.05. 22:07:07

@trewq:
Azt, hogy kinek van csökevényes agya azt majd máshol egyszer tisztázzuk. Ha leírnád (remélem tudsz magyarul fogalmazni), hogy mire gondolsz konkrétan, talán fel tudnám fogni.
Én kb. (pontosan)ezt írtam:
"Mondjuk a gyalogos kilátását balra zavarhatja: ahogy látom ott egy akadálymentesített járda-végződés van."
Az én olvastomban az azt jelenti, hogy problémát okoz a gyalogosnak és a Lehel utcáról (és nem Lehel útról) jobbra a Gömb utcába kanyarodó vezetőnek is. Ennyi.
Egyébként a diszlexia nem leküzdhetetlen, de sok időt kell ráfordítanod.

autosave 2009.02.05. 22:12:35

@odanézz: "utcára nyíló ablakai vannak a házunknak, egyszer csak egy szerencsétlen Burgundy piros autóra lettünk figyelmesek, szépen nekünk tolatott, de Ő megfizetett érte, két szöget tettem a két hátsó kereke alá, elinduláskor sikerült belehajtania, szerencséje volt ,mert ez nyáron történt, ám késő este, remélem valahol mucsaröcsögén kellett megállnia kereket cserélni..."

Te sem vagy különb, sőt. Úristen nekiment jajjj, lett valami baja? Fogadjunk, hogy ettől nem!
Sunyi módon szeget tenni más autójának kereke alá... Nem kommentelném, mert kimoderálnak!
Másik dolog: bűncselekményt követtél el, közútik közlekedés biztonságának veszélyeztetését, hiszen ettől ő kaphat durrdefektet is akár, ami halálos balesetet okozhat...
Sunyi módon odamenni egy vélt sérelem miatt és két szöget is betenni, majd arra élvezni, hogy belemegy...
Nem is folytatom inkább, ha ennyiből nem megy át a mondandóm, akkor úgyis felesleges lenne...

yard (törölt) 2009.02.05. 22:19:24

@autosave:
Ilyeneket ide ne írjál, mert ez az "igazságosztók" oldala, akik roppant érzékenyek :D
Annyira azért nem érdekli őket ám a dolog, hogy a sok esetből legalább egyszer rendőrt hívtak volna.

Bladika 2009.02.05. 22:55:10

@autosave: Nem kötekedni akarok és nem is állok senki védelmére,de neked van autód?
"Úristen nekiment jajjj, lett valami baja?"
Komolyan ez a véleményed? Tudod nagyon zavaró tud lenni, ha valaki vesz egy új autót (legyen 4millió), még talán felárat is fizet a fényezésért és 1hét múlva úgy néz ki az autó mintha erdőt járnának vele, mert mindenki így parkol, közlekedik, bevásárlókocsit neki tolja, ajtót rá vágja! Szerinted ez normális dolog?

Leslie_ · http://driftgarage.blog.hu 2009.02.05. 23:09:01

ez a benzinzabáló dízel, a kocsiban van kompresszor de a legfontosabb, NEM AZ AUTÓ TEHET RÓLA... ha valakinek van mersze és ideje ilyesmire, várja meg a gazdáját és olvasson be neki... de hogy a kocsit "bántani"... szánalmasan kicsinyes.

autosave 2009.02.05. 23:44:23

@Bladika: persze, van nekem... Viszont jó tudni, hogy a mai autóknak az égvilágon semmi baja nem lesz, ha éppen nekimennek kicsit. Nem feltétlen a Párizsban szokásos parkolásra gondolok, hanem arra, hogy nagyon lassan pár cm/másodperc sebességgel érinteni lehet úgy, hogy 100%, hogy nem lesz baja. Nem szokásom, de még EU-s előírás is van, hogy mekkora sebességű koccanást kell kibírnia sérülés nélkül. Ezért is rugalmas valamennyire az autók eleje...
Szóval csak azt mondom, hogy valószínűleg hozzáérhetett a másik autó, vélhetően kutya baja nem lett az övének, mert akkor nem szeget tett volna ki, hanem rendőrt hív... Viszont egy olyan hozzáérés miatt, amitől nem lesz baja, nem kellene megbosszulni a tényleg elítélendő tahók által okozott károkat. Csak így értettem. Én is maximálisan vigyázok mások értékeire, ezt várom el én is. De ha csak éppen hozzáér a másiknak, az szerintem bocsánatos bűn, mindaddig, amig semmi baja nem lesz...
UI: ezért nem kell kéziféket behúzni, hanem csak sebességben hagyni a kocsit, mert akkor van egy jó rugalmassága, még kissebb eséllyel lesz baja neki. (Persze BP zsúfolt belvárosában a hozzáér és vidéken egész más megítélésű...)

Bladika 2009.02.06. 00:40:08

@autosave: Értem! Azért így már más az íze a dolognak! :) Az tuti, hogy szerintem sem egyen értékű szöget rakni a kerék alá mint valami óvodás!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.06. 03:59:02

Én sem támogatom az autó rongálását, de valszeg a tulajjal nem lehetne beszélni, ha cetlit raksz rá akkor nem érsz el semmit, és ha rendszeresen ott áll akkor megmondom a frankót, MEGÉRDEMLI.

Még ha 1-2x odaáll valaki mert nem tudja (esetleg) hogy tilos... De hogy rendszeresen...


Amúgy a rendőröknek is jár sün. Mert a rendőrpalota körül mé' nincs rend?!

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.02.06. 04:04:58

@_Toto_: Ha látnád mekkora kancigány a tulaja, nem biztos, hogy nekiállnál ;)

mohusssska 2009.02.06. 07:47:17

ha fel lehet fújni és le lehet ereszteni a kerekét ako lehet dirkekt van leeresztve h asziggyék bajba van azé áll ott....és ako így talán nem baszogatják.
mert én már láttam eccer ugyanezta hummert az örs kellős közpén egy járdaszigeten egy leeresztett gumival meg a domussal szemben van egy ien kút ami ház alatt van.Na az előtt is láttam már a járdán és ugyanúgy le volt eresztve a gumija.....feltvés csak

mercurius 2009.02.06. 08:57:44

Az egész kocsit vastagon be kell kenni disznózsírral
Rendőrkocsit is.
Mindet, ami rosszhelyen parkol nem mossa azt le hipp-hopp semmivel. És kárt sem teszel a kocsiban

wss 2009.02.06. 08:58:56

Rotterdam HOLLANDIA!!!!!!!!!!

yard (törölt) 2009.02.06. 09:10:17

@mercurius :
A mai zsírárak mellett!!!!?????

A_szallito 2009.02.06. 09:16:29

Halkan jegyzem meg hogy egy H1-es, de meg egy H2-es Hummerrel is a meretei nehez, vagy lehetetlen varosban szabalyosan parkolni, modjuk 2 auto koze. Az mar mas kerdes, hogy a Hummer terepen isten de varosi kozlekedesre mas gep valo.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.02.06. 10:16:50

@A_szallito: Éppen ezért nem kéne Hummerrel járni városban, mert vagy szabályosan parkoljon, vagy sehogy, zárja be akkor egy vidéki tanya üres istállójába az autóját, ott nem zavar senkit...

Norbi 2009.02.06. 10:20:05

Nem lett volna mindjárt jobb felgyújtani? Mennyi önjelölt rendőr van ebben az országban...

periplaneta plumbum · http://atomgomba.blog.hu 2009.02.06. 11:29:24

jó hüje volt, aki kiszúrta, de a hummer tulaját nem sajnálom persze :[

Gabesz81 2009.02.06. 11:35:08

kerékkiszúrás kulturált!? a 10emeletes előtt az egyikoldalikat szúrta ki valami fasza-csávó, pedig csak egy kiskategóriájú autó! merőlegesben szabályosan álltam, nem volt ki-kinek a helye, nem lett beszólva egy szomszédnak sem... 2 kerék külön szop@tás is, mert már eljutni a gumishoz 1 pótkerékkel. de ez olyan, mint a karcolás. UNDORÍTÓ és IRIGY, hogy más tulajdonában kárt teszel!
hummer rossz helyen állt és nem jó rá a kerékbillincs... esetleg fokozatosság elvén egy figyelmeztető matricával lehetett volna kezdeni...

Perillustris 2009.02.06. 12:15:55

@Gabesz81: Először is: többen írták, hogy rendszeresen szabálytalanul parkol.

Másodszor: honnan tudod, hogy nem volt fokozatosság? Mert nem volt poszt itt egy "Udvarias levél a Hummeres-nek" címmel?

autosave 2009.02.06. 12:33:36

@A_szallito: "Hummerrel is a meretei nehez, vagy lehetetlen varosban szabalyosan parkolni, modjuk 2 auto koze. Az mar mas kerdes, hogy a Hummer terepen isten de varosi kozlekedesre mas gep valo."

Hát ez az... Ki nem szarja le neki mi a nehéz. Vegyen smartot ha nem tetszik, ő választotta.

Egyébként ha tényleg van automatikus kerékfelfújás benne, akkor simán el tudom képzelni, hogy leereszti magának - az ugye műszaki hiba, márpedig műszaki hiba miatt várakozni bárhol lehet szabályosan! (elvileg. ha direkt csinálja, megérdemelné hogy elvigyék az akkor már hivatalosan "szarját"... lopó kocsi kell ide, de nem az a gagyi ami nem bír el egy ilyet. teherautókra felár és vigyék a sok elhagyott sárdagasztót, ami nem a városba való)

baowah · http://baowah.blog.hu 2009.02.06. 14:54:34

A jóember minden nap ott parkol, hogy is mondjam, várható volt.

potha 2009.02.06. 17:54:33

@Gontar: a véleményedet osztom :)

Bause 2009.02.08. 22:54:06

Komolyan mondom mindenki el van ájulva, hogy mekkora isten aki kiszúrja más kerekét, mert az szabálytalanul parkol. Pedig ez nem más, mint gyávaság. Akkor tenne az ilyen ember bármit is a társadalom érdekében, ha személyesen megkeresné a tulajt és elmagyarázná a problémáját. De valószínüleg az ilyen ember a aztakúvanyádatmitképzelszbazzeg-en nem jutna túl egyhamar. Erre pedig senki sem fog hallgatni.
Ha meg nem működik az igazságszolgáltalás, akkor arra a válasz, hogy mindenkinek szabad mindent csinálni, mert úgygondolja.
A postról meg annyit, hogy gyanúsan sértetlen a gumiköpeny...

Viner Spicli 2009.02.09. 15:34:24

A gumiköpeny sértetlen.
Simán leereszti magának, majd ha végzett a dolgával, tovább áll. A képeken jól látható a központi felfújó rendszer.

Kenseth 2009.02.09. 16:17:05

a nyáron nekünk kiszúrták a kerekünket, ketten kerestük úgy 5 percig egész közelről a sérülést, mire meglett (de egyértelműen kés általi), úgyhogy az, hogy innen sértetlennek látszik, a világon semmit nem jelent...

travis 2009.02.09. 17:49:42

Hétvégén beszéltem a Hummer tulajával, ezúton üzeni mindenkinek, a gumik sértetlenek, a szelepek romlottak el.

A Hummer tulaja 2009.02.13. 13:27:41

1.
170 cm magas, hátul kopaszodó, 41 éves, pocakos, sváb közgazdász legény vagyok.
2.
A kompresszor romlott el és ezért eresztett le.
Már szervízben van, de nem olyan egyszerű javítani, mint ahogy néhányan gondolják. Most elrontottam néhányotok örömét. Sorry!
3.
Igazatok van szabálytalankodtam, de tegyétek a szivetekre a kezeteket, Ti még sosem?!
Egy ekkora vassal nehéz helyet találni, de van egy Smart-on is, azzal nem szoktam szabálytalanul parkolni, mert nincs rá szükség.
A Hummer-ral néha sajnos kell, mert ez Budapest és nem Németország!
4.
Elnézést mindenkitől!













 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása